Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-11 13:45
Erapaz schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:52:
[...]

Nu je het zegt, downloads en gametijd per spel zijn lastig te vinden. Ook ben ik nog naar de browser op zoek. Verder switched hij soms terug naar de PS4 versie van PS5 games.
De browser is wel via een omweg te vinden bij instellingen en dan user manual kom je in de browser.
Echter is hij verder wel heel beperkt dus hebt er weinig aan.
Als je het ff googled vind je de precieze uitleg wel.

Verwijderd

The specific model number listed for the standard PS5 is CFI-1015A, while the Digital Edition is given as CFI-1015B. Sony reserves those first three letters for all the consoles in a console family

Benieuwd wanneer die gaan veranderen, want dan pas koop ik een PlayStation 5 :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:37:
The specific model number listed for the standard PS5 is CFI-1015A, while the Digital Edition is given as CFI-1015B. Sony reserves those first three letters for all the consoles in a console family

Waarom niet gelijk uitleggen waarom je dán pas een PS5 koopt, i.p.v. wachten op de eerste reactie (beschouw deze maar als die reactie) wat het voor jou uitmaakt?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:52
Voor mensen die een 2e controller zoeken €55 bij amazon.de hop hop

https://nl.pepper.com/aan...nse-ps5-controller-185439

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-11 13:45
Exorcist schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:51:
[...]

Waarom niet gelijk uitleggen waarom je dán pas een PS5 koopt, i.p.v. wachten op de eerste reactie (beschouw deze maar als die reactie) wat het voor jou uitmaakt?
Ik begrijp de post ook niet helemaal... :?

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:21
EL-Nino-1980 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:20:
[...]

Ik begrijp de post ook niet helemaal... :?
Hij vraagt waarom die letters uitmaken en waarom hij dan pas een PS5 koopt als die cijfers aanpassen want eerlijk gezegd snap ik niet wat die letters uitmaken.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
Voor mensen met een PS5 is Control Ultimate Edition wel een must play. Nu gratis in de plus. Wat een dijk van een game!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:00

Er staat toch echt 1016A op de doos bij mij :+

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:10
R0y. schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:40:
[...]

Bij mij 999A. Heb ook een super snelle speciale ps5.

• AppleFan2007
R0y. schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:40:
[...]

bij mij ook maar ik snap niet waarom dat nummertje zo speciaal is en waarom die zou moeten veranderen volgens @Verwijderd

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:32

Dat zijn de US model nummers.

schumi2004 in "[PS5] PlayStation 5"

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:00
AppleFan2007 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:05:
[...]

bij mij ook maar ik snap niet waarom dat nummertje zo speciaal is en waarom die zou moeten veranderen volgens @Verwijderd
Waarschijnlijk omdat de één wat luidruchtiger is als de ander ofzo.. Ik geloof daar niet zo in. Mijn tweede ps4 pro (wat het stille model was) maakte voor mijn gevoel meer lawaai als het model wat ik daarvoor had 8)7

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15:45
Multimediaknaller heeft volgens mij eerder gezegd dat hij hem niet koopt voordat er een revisie komt en dat hij deze snel verwacht. Zou dat wel bedoelen denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 08-02-2021 16:25 ]

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:26

Je kunt gaan wachten op een Pro of een Slim. Maar dan heb je in de tussentijd niet kunnen spelen....
Ik twijfel ook. Nu een auto kopen of nog 3 generaties wachten, dan is ie vast beter. Maar moet ik in de tussentijd met de trein.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 08-02-2021 16:53 ]

• Dennisdn
giantgiantus schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:59:
[...]

Bij mij 999A. Heb ook een super snelle speciale ps5.
Volgens mij is die versie speciaal bedoeld voor de hogere opgeleide mensen met kleine tv’s! Of die versie komt nog...

*edit, voor wie het gemist heeft... verwijzing naar een dingetje hier een paar weken geleden wat niets met degene op wie ik reageer te maken heeft)

[ Voor 27% gewijzigd door Dennisdn op 08-02-2021 17:07 ]

• AppleFan2007
Dennisdn schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:01:
[...]

Volgens mij is die versie speciaal bedoeld voor de hogere opgeleide mensen met kleine tv’s! Of die versie komt nog...

*edit, voor wie het gemist heeft... verwijzing naar een dingetje hier een paar weken geleden wat niets met degene op wie ik reageer te maken heeft)
Ja, die 999A is in combinatie met een 70 inch TV zo voor mensen uit de sociaal lage economische klasse. :)

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:12
Dennisdn schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:52:
[...]

Je kunt gaan wachten op een Pro of een Slim. Maar dan heb je in de tussentijd niet kunnen spelen....
Ik twijfel ook. Nu een auto kopen of nog 3 generaties wachten, dan is ie vast beter. Maar moet ik in de tussentijd met de trein.
Precies, good luck met bijna 3 jaar wachten dan

Playstation 5

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 11:34
Amaze86 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:17:
Voor mensen die een 2e controller zoeken €55 bij amazon.de hop hop

https://nl.pepper.com/aan...nse-ps5-controller-185439
Inderdaad. Net besteld. Ik had ook nog 10 euro korting vanwege mijn ps5 aankoop dus voor 45 een extra controller is dan wel ideaal.

Directe link:
http://www.amazon.de/-/nl/dp/B08H99BPJN/?language=nl_NL

Korting zie je bij afrekenen.

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:15
Kyhfin schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:43:
[...]

Inderdaad. Net besteld. Ik had ook nog 10 euro korting vanwege mijn ps5 aankoop dus voor 45 een extra controller is dan wel ideaal.

Directe link:
http://www.amazon.de/-/nl/dp/B08H99BPJN/?language=nl_NL

Korting zie je bij afrekenen.
Thanks heren, zojuist ook gekocht :)

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Dennisdn schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:01:
[...]

Was mijn opmerking dat grote TV’s laag sociaal economisch overkomen. Is dat nog steeds een dingetje :)

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Erapaz schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:51:
[...]

Was mijn opmerking dat grote TV’s laag sociaal economisch overkomen. Is dat nog steeds een dingetje :)
Jep, ik heb op basis van je post snel wat jazz muziek en dure whiskey in huis gehaald! ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-11 10:43
Dennisdn schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:52:
[...]

slim gaat waarschijnlijk wel gebeuren, maar de pro zit niet in de lijn der verwachting. Reden is dat de PS5 met redelijk high end HW is gekomen in tegenstelling tot de PS4 toen die uitkwam. Daarnaast heeft Sony er al op gehint om deze generatie maar 6 jaar te laten lopen ipv 7 jaar met de ps4.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:36
Er zal ongetwijfeld een verbeterd exemplaar verschijnen in de komende drie jaar, Sony is erachter dat dit een prima verdienmodel is (zie de PlayStation 4 Pro). Wachten betekend ook nu niet gamen op een PlayStation 5, tegen die tijd dat de verbeterde versie is aangekondigd, kun je waarschijnlijk met verkoop en misschien € 100,00 bijleggen weer verder met de vernieuwde versie.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik zou niet wachten op de PS5 pro, want ja dan kun je beter wachten op de PS6, ik snap dat nut van wachten ook niet zo.

Ben allang blij dat ik een van die 4,5 miljoen PS5's heb die in 2020 zijn verkocht, wat een verademing ten opzichte van de PS4 pro.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Chaoss schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:20:
Ik zou niet wachten op de PS5 pro, want ja dan kun je beter wachten op de PS6, ik snap dat nut van wachten ook niet zo.

Ben allang blij dat ik een van die 4,5 miljoen PS5's heb die in 2020 zijn verkocht, wat een verademing ten opzochte van de PS4 pro.
Mee eens.
Waarom wachtten? De ps5 is al een prima apparaat welke zeer goede prestaties kan leveren.
En persoonlijk vind ik wachtten op een cosmetische “verbetering” helemaal nergens over gaan.
Het gaat toch om de games? Een console hoeft toch niet per de een blikvanger te zijn...

• AeronNL
AeronNL schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:41:
[...]

Mee eens.
Waarom wachtten? De ps5 is al een prima apparaat welke zeer goede prestaties kan leveren.
Ik kom zelf van de ps4 slim, ongekend verschil in alle opzichten.
En persoonlijk vind ik wachtten op een cosmetische “verbetering” helemaal nergens over gaan.
Het gaat toch om de games? Een console hoeft toch niet per de een blikvanger te zijn...

• Erapaz
uchiha tijntje schreef op maandag 8 februari 2021 @ 19:04:
[...]

Jep, ik heb op basis van je post snel wat jazz muziek en dure whiskey in huis gehaald! ;)
Good busy, hopelijk ook je aso-TV ingeruild voor een sjieke 43 incher?

• Timothy3000
Het is veel te vroeg om erover te denken maar wat zou een PS5 Pro kunnen toevoegen ten opzichte van de PS5? Meer opslag maar meer kan ik echt niet bedenken. Zou niet inzien waarom mensen op een Pro versie wachten. Mocht die wel komen dan ruil je je huidige PS5 om en dan heb je alsnog jaren van de PS5 kunnen genieten.

[ Voor 28% gewijzigd door Timothy3000 op 08-02-2021 20:59 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36
@AeronNL je hoeft ook niet te wachten op een nieuw model dat een “blikvanger” is.... dat is hij nu juist al ;)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Timothy3000 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:48:
Het is veel te vroeg om erover te denken maar wat zou een PS5 Pro kunnen toevoegen ten opzichte van de PS5? Meer opslag maar meer kan ik echt niet bedenken. Zou niet inzien waarom mensen op een Pro versie wachten. Mocht die wel komen dan ruil je je huidige PS5 om en dan heb je alsnog jaren van de PS5 kunnen genieten.
Opslag en wellicht formaat van de console zijn de enige aspecten die inderdaad ik kan bedenken.

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-02-2021 21:12 ]

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 09:04
Er gingen geruchten dat Sony een versie met 2 grafische kaarten wilde produceren. Dit op basis van een patent dat ze aangevraagd hadden. Bron

• AeronNL
Cardwizard schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:51:
@AeronNL je hoeft ook niet te wachten op een nieuw model dat een “blikvanger” is.... dat is hij nu juist al ;)
Daar heb je een punt! ;)

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:32

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-11 22:40
Ik wacht op de ps5 games, als er 5 a 10 ps5 games zijn uitgekomen zal ik wellicht een ps5 gaan halen. En om ps4 games te spelen heb ik al een ps4 pro in huis.

• Zwartkijker
  • Laatst online: 17:28
Na Miles Morales Ben ik nu bezig met Infamous Second Son. Bevalt me echt heel goed. Eerst was het wel wat tweaken aan de instellingen omdat het vrij donker was (in game helderheid op max en contrast op laag). Zo is het een groot verschil. Wat een beelden! Voor zo een oude game, die wel een update heeft gehad, ziet het er nog heel goed uit. Met zoveel neonverlichting merk je echt het verschil tussen HDR en SDR. Wat een kleuren! 😃
Speelt ook super vlot en het verhaal is tot nu toe ook nog goed, niet ingewikkeld maar dat hoeft niet per se.
Een aanrader voor wie graag de superheld of -schurk uithangt. 😉

PSN: Zwartkijker

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11 13:49

Amiet01

Master_A

Ben net begonnen aan Control op PS5. Wat een verademing na AC Valhalla weer de haptische feedback op de Dualsense controller.

Weet alleen niet of ik dit spel wel verder “durf” te spelen. Lijkt me een beetje een horror spel met veel (psychologische) schrikeffecten waar ik in een film wel tegen kan, maar in een game niet 😅. Kan iemand me vertellen of dit klopt?

Master_A

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:06

Superkiwi

Hoi doei

-SaveMe- schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:36:
Voor mensen met een PS5 is Control Ultimate Edition wel een must play. Nu gratis in de plus. Wat een dijk van een game!
Ik heb enkel Concrete Genie gedownload deze maand, een erg leuke en vrolijke game!
Ik zal ook eens een kijkje nemen bij Control :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:52
PS5 vs XSX Blu-Ray player vergelijking

[ Voor 3% gewijzigd door Amaze86 op 09-02-2021 06:25 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:09

M0nkeymen

Monkeystyle!

Nieuwe game trailer van black myth: wukong.

[ Voor 23% gewijzigd door M0nkeymen op 09-02-2021 07:42 ]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Snap niet dat ze een 24fps gameplay trailer uploaden, ziet er niet bepaald 'vloeiend' uit voor zo'n spel.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 21:26
Wat een farce is het ook, ik krijg gisteren een mailtje van Game Mania over de ps5 die ik vorig jaar mei besteld hebt dat ze tot nader order NIET meer communiceren, tenzij die er is.

Ik wacht wel op de PS6....

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:23
dvdkiwi schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 02:03:
[...]

Ik heb enkel Concrete Genie gedownload deze maand, een erg leuke en vrolijke game!
Ik zal ook eens een kijkje nemen bij Control :)
Ik vind Control maar niks, dus ik denk dat jij ‘m wel goed zal vinden.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Die boss fights zien er epic uit, hele stijl van de game spreekt me ook wel aan, ik hoop wel dat deze game een easy mode krijgt. Moeilijke games als Nioh begin ik tegenwoordig niet meer aan, ik moet gewoon een beetje kunnne button bashen. :+

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:40:
Wat een farce is het ook, ik krijg gisteren een mailtje van Game Mania over de ps5 die ik vorig jaar mei besteld hebt dat ze tot nader order NIET meer communiceren, tenzij die er is.

:(:)

• giantgiantus
  • Laatst online: 21:10

Dat is toch ook de enige communicatie die nodig is? Ik bedoel wss krijgen ze elke dag een horde gamers op zich af met vragen waar ze geen antwoord op hebben.

• Stylze
AeronNL schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:41:
[...]

Mee eens.
Nou het gaat mij niet alleen om de games, anders is het nu namelijk echt nog niet nodig voorlopig om een ps5 in huis te halen als het je enkel om de games gaat. Er zijn voorlopig nog geen echte ps5 exclusives namelijk, maar alle games draaien wel een stuk beter en vooral de laadtijden vind ik een enorm voordeel ten opzichte van de PS4.

Playstation 5

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
De PS4 Pro kwam opzetten door 4K tv's. Ze moesten wel verplicht antwoorden op deze techniek met een geupgrade console. Ik verwacht dat 8K de komende 5 jaar geen mainstream zal worden en daarom nooit een PS5 Pro zal komen. 8K zal pas bij de PS6 komen. (jaa, onderbuikgevoel, natte vingerwerk etc)

• Stylze
Farabi schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:31:
[...]

De PS4 Pro kwam opzetten door 4K tv's. Ze moesten wel verplicht antwoorden op deze techniek met een geupgrade console. Ik verwacht dat 8K de komende 5 jaar geen mainstream zal worden en daarom nooit een PS5 Pro zal komen. 8K zal pas bij de PS6 komen. (jaa, onderbuikgevoel, natte vingerwerk etc)
Gaat zeker wel een PS5 Pro komen 100 %, het lijkt er namelijk niet op dat de ps5 4K 60/120 fps + ray tracing aankan bij de grotere games. Voorlopig zullen we dus nog moeten kiezen tussen allemaal verschillende grafische modes wat ik rete irritant vindt. Een PS5 Pro zou kunnen zorgen in die tijd voor stabiele 120FPS/4K bijvoorbeeld ;)

Playstation 5

• Farabi
  • Niet online
Stylze schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:36:
[...]

Gaat zeker wel een PS5 Pro komen 100 %, het lijkt er namelijk niet op dat de ps5 4K 60/120 fps + ray tracing aankan bij de grotere games. Voorlopig zullen we dus nog moeten kiezen tussen allemaal verschillende grafische modes wat ik rete irritant vindt. Een PS5 Pro zou kunnen zorgen in die tijd voor stabiele 120FPS/4K bijvoorbeeld ;)
De jouwe gaat meer richting glazenbol werk (100%!?). Waarom zouden ze een console uitbrengen voor ray-tracing en 120fps? deze 2 opties waren uiteindelijk kers op de taart. Dit was helemaal niet het target in het begin. Het ging vooral om 4K 60HZ (checkerboard) bij de nieuwe consoles. dat gaan ze wel redden.

mensen hebben nog niet eens een 120HZ tv :). dat gaat echt traag. en veel mensen weten nog niet eens wat ray-tacing is.

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 09-02-2021 09:45 ]

• Stylze
Farabi schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:41:
[...]

De jouwe gaat meer richting glazenbol werk (100%!?). Waarom zouden ze een console uitbrengen voor ray-tracing en 120fps? deze 2 opties waren uiteindelijk als kers op de vlaai. Dit was helemaal niet het target in het begin. Het ging vooral om 4K 60HZ (checkerboard) bij de nieuwe consoles. dat gaan ze wel redden.

mensen hebben nog niet eens een 120HZ tv :)
Omdat mensen daar heel erg op geilen, en steeds meer mensen hebben 120 hz tv's, en misschien is over 3 jaar 8K ook alweer redelijk gangbaar. Technologie gaat rete hard, waarom zouden ze in godsnaam geen pro versie uit gaan brengen na het succes van de ps4 Pro?

100 % kan je inderdaad natuurlijk nooit garanderen, maar ik durf daar echt wel flink geld op in te zetten dat er een iets van een pro versie of hoe ze het ook gaan noemen gaat komen. Net zoals microsoft dat ook zal doen met de Series. Dat is toch zo goed als een zekerheidje ..

Playstation 5

• Farabi
  • Niet online
Stylze schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:45:
[...]

Omdat mensen daar heel erg op geilen, en steeds meer mensen hebben 120 hz tv's, en misschien is over 3 jaar 8K ook alweer redelijk gangbaar. Technologie gaat rete hard, waarom zouden ze in godsnaam geen pro versie uit gaan brengen na het succes van de ps4 Pro?

100 % kan je inderdaad natuurlijk nooit garanderen, maar ik durf daar echt wel flink geld op in te zetten dat er een iets van een pro versie of hoe ze het ook gaan noemen gaat komen. Net zoals microsoft dat ook zal doen met de Series. Dat is toch zo goed als een zekerheidje ..
dat ligt eraan hoe gangbaar 8K tv's gaan worden. als ik nu al zie dat bedrijven als oppo stoppen met UHD-players uitbrengen zie ik het somber in. Films en games gaan op dezelfde lijn in deze sector. men heeft nu al over dat 4K-schijven het laatste medium wordt. 8K zal lange tijd een gimmick blijven ipv werkelijke realiteit. Dan heeft het weinig nut om voor tv-zenders en game-markt 8K tv's te pushen. (zie bitrate van streamingsdiensten)

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 09-02-2021 09:58 ]

• AppleFan2007
Stylze schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:45:
[...]

4K is nog niet echt ingeburgerd dus 8K is nog niet voor meteen.
Er zou in 3 jaar veel moeten veranderen voordat een groot aantal mensen 8K willen.

• D. Ninjai
  • Laatst online: 23:48
Ongelooflijk dat uit het niets een team uit China met zoiets komt. Eerste trailer vond ik ook al fantastisch. Ik weet niet waarom maar een Nioh of een Sekiro doen mij helemaal niets maar dit ziet er episch uit met toffe Aziatische lore. Hoop dat dit een pareltje gaat worden want heb er heel veel zin in.

• Timothy3000
Stylze schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:36:
[...]

Die kans lijkt me zeer klein. Er zijn vrijwel geen mensen met een 120hz tv. Ik zie daar ook weinig verandering in komen de komende jaren.

120FPS / 4K PS5 Pro lijkt me echt zeer onwaarschijnlijk. Net zo onwaarschijnlijk dat binnen deze gen 8K gegamed gaat worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 09-02-2021 10:17 ]

• cold_as_ijs
Timothy3000 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:16:
[...]

Die kans lijkt me zeer klein. Er zijn vrijwel geen mensen met een 120hz tv. Ik zie daar ook weinig verandering in komen de komende jaren.

120FPS / 4K PS5 Pro lijkt me echt zeer onwaarschijnlijk. Net zo onwaarschijnlijk dat binnen deze gen 8K gegamed gaat worden.
8K 15 fps :D

• Erapaz
Stylze schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:29:
[...]

Nou het gaat mij niet alleen om de games, anders is het nu namelijk echt nog niet nodig voorlopig om een ps5 in huis te halen als het je enkel om de games gaat. Er zijn voorlopig nog geen echte ps5 exclusives namelijk, maar alle games draaien wel een stuk beter en vooral de laadtijden vind ik een enorm voordeel ten opzichte van de PS4.
Voeg daar nog aan toe dat er mensen zijn die de PRO hebben overgeslagen, voor mij persoonlijk zien spellen er een stuk beter uit en draaien ze beter dan op de originele PS4. Ook het feit dat je zo snel in een spel zit doet mij de Playstation veel vaker voor even aanzetten, waar ik vroeger dan de switch pakte.

• Dennisdn

Lees het pre-order-topic eens. Iedereen lijkt wel dagelijks te bellen en te mailen voor info naar MM, CB, Bol en GM. Ik snap wel dat ze daar onderhand doodziek van worden, één mail versturen en daarna de telefoon niet meer opnemen.

• Timothy3000
Dennisdn schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:20:
[...]

Lees het pre-order-topic eens. Iedereen lijkt wel dagelijks te bellen en te mailen voor info naar MM, CB, Bol en GM. Ik snap wel dat ze daar onderhand doodziek van worden, één mail versturen en daarna de telefoon niet meer opnemen.
GM nam zelf voordat de pre-order periode überhaupt begonnen was al pre-orders aan. Dit hadden ze kunnen zien aankomen natuurlijk.

• Dennisdn
Timothy3000 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:22:
[...]

GM nam zelf voordat de pre-order periode überhaupt begonnen was al pre-orders aan. Dit hadden ze kunnen zien aankomen natuurlijk.
Natuurlijk hebben ze het over zichzelf afgeroepen, maar ergens houd het een keer op. Wat heeft het ook voor zin? Game Mania weet net zo weinig als iedereen die het internet volgt.

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:03
Gisteren mijn nieuwe kappen binnen gekregen via AliExpress. Kappen zijn uiteraard van goede kwaliteit en de PS5 ziet er in mijn ogen 10x beter uit!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B6e72hGgPLORy3LqF5UN5pXjzeg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DXmjQ5hRtQY0QxbsYxSL7Hip.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bz3Uj85bmPdDH6noFTF3a6LoqW0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1UgyJnIBXV2WW1g8bw7W6HUz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EvubW6-53KvZXBxy16GYQwCdQiA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wpBW9opIl8kZSzR078yUsj0r.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pBS6GegU-CjeTQWFmHU7ZQgmzn4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dga1VeIteMZ7OePFoufK8z3g.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qEu5ufsQ3GvuD56PfG5j9RPCdpc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mmOMQIIkeUqO7C3JWVbDDXcY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gUWC4w73lsG6MUMSv2vstjjsNvQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4iyQ9OBxRnLOZWTukxlwYxtH.jpg?f=fotoalbum_tile

Etuuuuuh!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000

rajackar

Blood Minister

Timothy3000 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:16:
[...]

Ik denk dat je dat een beetje onderschat. Vrijwel alle mid-range en hogere TV's ondersteunen al een tijdje 120 fps.
Maar belangrijker, 4K op 60 fps is bij veel games al niet mogelijk. Dat valt mij persoonlijk een beetje tegen.
Demon's Souls ziet er bijvoorbeeld fantastisch uit maar als je naar 60 fps wilt moet je wat inleveren wat resolutie of kwaliteit.
Ik zou best wel wat extra willen betalen voor een PS5 pro waarbij je geen concessies hoeft te doen.
Daarom heb ik ook een flinke game PC naast mijn PS5 staan.
Maar realistisch gezien denk ik wel dat die PS5 pro er komt maar niet binnen 2 jaar.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

rajackar schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Ik denk dat je dat een beetje onderschat. Vrijwel alle mid-range en hogere TV's ondersteunen al een tijdje 120 fps.
Maar belangrijker, 4K op 60 fps is bij veel games al niet mogelijk. Dat valt mij persoonlijk een beetje tegen.
Demon's Souls ziet er bijvoorbeeld fantastisch uit maar als je naar 60 fps wilt moet je wat inleveren wat resolutie of kwaliteit.
Ik zou best wel wat extra willen betalen voor een PS5 pro waarbij je geen concessies hoeft te doen.
Maar realistisch gezien denk ik wel dat die PS5 pro er komt maar niet binnen 2 jaar.
4K op 60FP is wellicht lastig voor 3d games, en 120 dan helemaal, maar voor platformgames is dat prima te doen. Zelfs 120FPS / 4K. Ik zou het echt teleurstellend vinden als platform games niet standaard op 60 en met uitschieters naar 120 FPS draaien.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:56:
[...]

4K op 60FP is wellicht lastig voor 3d games, en 120 dan helemaal, maar voor platformgames is dat prima te doen. Zelfs 120FPS / 4K. Ik zou het echt teleurstellend vinden als platform games niet standaard op 60 en met uitschieters naar 120 FPS draaien.
Tja, ik koop een PS5 niet per se voor platform games op 60 fps ;)
Maar het is ook goed om realistisch te blijven. Ik heb een PC met een 3080 en die kan bijvoorbeeld Cyberpunk ook niet op 60 FPS spelen met ray tracing in 4K. Zelfs met DLLS aan.
Dus dat mag je dan zeker niet verwachten van een console die ongeveer de helft kost van alleen die GPU momenteel.
Dit is overigens niet als dis naar de PS5 bedoeld.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:40

djfrankel

It's a trap!

[...]

Sinds gister mijn ps5 aangesloten *O* maar wat je zegt heb ik ook een beetje. Ik had best 200eu extra over gehad voor een versie met meer grafische kracht zodat 60fps beter haalbaar zou zijn in games waarvan ik nu al denk, mooi maar gezien de huidige pc games niet blown away.
Als er een ps5 pro komt dan zal ik die waarschijnlijk ook direct halen.

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:22
Ik speel voornamelijk Destiny 2, dus die 60FPS haal ik wel. Maar ook de FOV naar 105 (van 72) is wat het een totaal ander spel maakt. Alles lijkt nu net wat snappier. Of dat de FOV is of de 60fps ben ik nog niet over uit. Maar het speelt zoveel lekkerder.

Hop,hop,hop!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:22
[...]

Gezien het componenten probleem, denk ik meer dat er een soort refresh komt en dat dat dan de enige versie is die nog verkrijgbaar is. Een soort PS5 v2, waarbij de oude gewoon niet meer gemaakt wordt. Ik denk dat dat kosteneffectiever is. Hangt er wel weer van af, wat MS gaat doen.

Hop,hop,hop!

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-11 15:44
basset schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:21:
Ik speel voornamelijk Destiny 2, dus die 60FPS haal ik wel. Maar ook de FOV naar 105 (van 72) is wat het een totaal ander spel maakt. Alles lijkt nu net wat snappier. Of dat de FOV is of de 60fps ben ik nog niet over uit. Maar het speelt zoveel lekkerder.
Combinatie denk ik, maar die FOV is inderdaad echt fantastisch. Switch nog wel eens naar mijn one X om met maten Warzone te spelen en start dan ook wel eens Destiny op. Wereld van verschil.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

basset schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:24:
[...]

Gezien het componenten probleem, denk ik meer dat er een soort refresh komt en dat dat dan de enige versie is die nog verkrijgbaar is. Een soort PS5 v2, waarbij de oude gewoon niet meer gemaakt wordt. Ik denk dat dat kosteneffectiever is. Hangt er wel weer van af, wat MS gaat doen.
Ik snap wat je bedoelt maar ik verwacht eerder dat de huidige versie in een soort slim variant door gaat voor een veel lager bedrag en er dan een pro komt die wat duurder is en meer power heeft.
Maar zoals gezegd, ik denk pas over minimaal twee jaar.
Maar met bijvoorbeeld Control is het toch jammer dat je moet kiezen tussen RT of 60 fps. Het voelt niet zo "next gen" dat je een keuze moet maken.
Aan de andere kant kun je ook verwachten dat als devs handiger worden met de resources en beperkingen van de PS5 ze er veel meer uit kunnen persen. Dat is tot nu toe bij iedere console generatie zo geweest.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
djfrankel schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:15:
[...]

Sinds gister mijn ps5 aangesloten *O* maar wat je zegt heb ik ook een beetje. Ik had best 200eu extra over gehad voor een versie met meer grafische kracht zodat 60fps beter haalbaar zou zijn in games waarvan ik nu al denk, mooi maar gezien de huidige pc games niet blown away.
Als er een ps5 pro komt dan zal ik die waarschijnlijk ook direct halen.
Komt dat ook niet omdat alle games nog gemaakt zijn/worden met de oude generatie in het achterhoofd?
Het wordt pas interessant als ontwikkelaars het oude platform links laten liggen en enkel nieuwe games ontwikkelen voor de nieuwe hardware.
Dan zou er toch wel meer mogelijk moeten zijn dan al die backwards compatible games.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
CRpt3r55 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:15:
Gisteren mijn nieuwe kappen binnen gekregen via AliExpress. Kappen zijn uiteraard van goede kwaliteit en de PS5 ziet er in mijn ogen 10x beter uit!

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Heb je hier een linkje van?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• AppleFan2007
rajackar schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:41:
[...]

Ik snap wat je bedoelt maar ik verwacht eerder dat de huidige versie in een soort slim variant door gaat voor een veel lager bedrag en er dan een pro komt die wat duurder is en meer power heeft.
Maar zoals gezegd, ik denk pas over minimaal twee jaar.
Maar met bijvoorbeeld Control is het toch jammer dat je moet kiezen tussen RT of 60 fps. Het voelt niet zo "next gen" dat je een keuze moet maken.
Aan de andere kant kun je ook verwachten dat als devs handiger worden met de resources en beperkingen van de PS5 ze er veel meer uit kunnen persen. Dat is tot nu toe bij iedere console generatie zo geweest.
De keuze is er simpelweg omdat ray-racing zwaar is voor de GPU.
Als ze er een beter GPU hadden moeten in steken moest de prijs omhoog en maar een deel van het publiek wil dat betalen.
Anderen zouden dan naar PC overstappen ipv een nieuwe generatie consoles.

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:40

djfrankel

It's a trap!

dutchgio schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:42:
[...]

Komt dat ook niet omdat alle games nog gemaakt zijn/worden met de oude generatie in het achterhoofd?
Het wordt pas interessant als ontwikkelaars het oude platform links laten liggen en enkel nieuwe games ontwikkelen voor de nieuwe hardware.
Dan zou er toch wel meer mogelijk moeten zijn dan al die backwards compatible games.
Deels ook wel natuurlijk, maar het voorbeeld van Demon's Souls wat @rajackar aangeeft bijvoorbeeld. Die is puur voor de PS5 ontwikkeld en ziet er ook top uit, maar nou ook weer niet echt mind blowing mooi en daar moet je nu al kiezen tussen pracht en praal en 30fps of minder graphics en 60fps.
Uiteraard, als de PS5 langer op de markt is zullen ontwikkelaars er meer uit weten te persen of engines worden aangepast om beter met de nieuwe hardware om te gaan. Toch vind ik het wel tekenend dat het bij release al zo is dat je moet kiezen tussen volle graphics of hogere fps.

[ Voor 3% gewijzigd door djfrankel op 09-02-2021 13:49 ]

• Farabi
  • Niet online
Het was wel een vieze tegenvaller dat je bij een remake van demon souls moest inleveren voor 60fps. volgens mij is de pracht en praal zwaarder bij GoW en daar kan je dan wel weer 60fps mee halen. in de toekomst valt 4K checkerboarding 60fps zeker wel te doen met de huidige PS5.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 09-02-2021 13:51 ]

• rajackar

rajackar

Blood Minister

AppleFan2007 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:46:
[...]

De keuze is er simpelweg omdat ray-racing zwaar is voor de GPU.
Als ze er een beter GPU hadden moeten in steken moest de prijs omhoog en maar een deel van het publiek wil dat betalen.
Anderen zouden dan naar PC overstappen ipv een nieuwe generatie consoles.
En dat is exact de reden dat ik denk dat er een pro variant komt.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:00
CRpt3r55 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:15:

Ziet er goed uit. Toevallig linkje welke je exact besteld hebt?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Farabi schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:50:
Het was wel een vieze tegenvaller dat je bij een remake van demon souls moest inleveren voor 60fps. volgens mij is de pracht en praal zwaarder bij GoW en daar kan je dan wel weer 60fps mee halen. in de toekomst valt 4K checkerboarding 60fps zeker wel te doen met de huidige PS5.
De 1440p60 mode doet grafisch nauwelijks onder voor de 4K30 mode, sterker nog er is een leuk interview met Bluepoint / Japan Studio waarin ze min of meer zeggen dat de 60fps mode the way to go is en ook hun primaire doelstelling was. Studios moeten mijn inziens niet hun focus leggen op een native 4K mode maar liever een 1440p met hogere framerate en goede AA en upscaling implementatie, zij het temporal injection, checkerboard rendering of iets anders.

Desalniettemin heb ik me bij bijvoorbeeld TLOU2 nooit gestoord aan de 30fps. Het is met name even slikken als je ineens teruggaat van 60 naar 30 dat het erg opvalt maar na een tijdje spelen ben ik ook dat weer helemaal gewend. Het hangt ook wel van het type spel af, bij het ene genre voegt 60fps meer toe dan het andere naar mijn mening.

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:03
DennusB schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:42:
[...]

Heb je hier een linkje van?
Zeker

Etuuuuuh!

• Farabi
  • Niet online
kazuka schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:16:
[...]

De 1440p60 mode doet grafisch nauwelijks onder voor de 4K30 mode, sterker nog er is een leuk interview met Bluepoint / Japan Studio waarin ze min of meer zeggen dat de 60fps mode the way to go is en ook hun primaire doelstelling was. Studios moeten mijn inziens niet hun focus leggen op een native 4K mode maar liever een 1440p met hogere framerate en goede AA en upscaling implementatie, zij het temporal injection, checkerboard rendering of iets anders.

Desalniettemin heb ik me bij bijvoorbeeld TLOU2 nooit gestoord aan de 30fps. Het is met name even slikken als je ineens teruggaat van 60 naar 30 dat het erg opvalt maar na een tijdje spelen ben ik ook dat weer helemaal gewend. Het hangt ook wel van het type spel af, bij het ene genre voegt 60fps meer toe dan het andere naar mijn mening.
mij persoonlijk boeit het allemaal geen reet die 4K,60fps, RT, 30fps etc. het gaat mij puur om de titels die we voorgeschoteld krijgen bij sony. en elke grafische functie is gewoon mooi meegenomen.

maar stiekem was het toch wel een beetje teleurstellend dat je zelfs bij een remake van een oud spel moest inleveren voor de 60fps-mode.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 09-02-2021 14:27 ]

• rajackar

rajackar

Blood Minister

kazuka schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:16:
[...]

Ik heb ook altijd vrolijk op 30 fps gespeeld maar nu ik ook steeds meer 60 fps of hoger heb (ook op de PC) wil je echt niet meer terug.
Ik heb Demon's Souls ook op de 60 FPS mode gespeeld en dat speelt fantastisch en ziet er ook erg mooi uit hoor. Voordeel is ook dat ze een heel goede AA techniek gebruiken waardoor pixel shimmer etc goed gemaskeerd wordt.
Maar ergens steekt het toch dat de nieuwe super hippe console 4K op 60 fps nog steeds niet kan.

• Farabi
  • Niet online
ze hebben slapende honden aangewakkerd met de 60fps-mode. voorheen wist het gros van de console-gamers niet wat dit was. en nu hebben ze een ''probleem'' gecreëerd wat er eerst niet was: honger naar 60fps.

Verwijderd

.

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:00 ]

• AppleFan2007
rajackar schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:06:
[...]

En dat is exact de reden dat ik denk dat er een pro variant komt.
De PS5 wordt nu al verkocht met verlies en als de prijzen niet snel genoeg dalen voor zwaardere GPU's dan gaat zou het verlies op een PS5 pro nog groter zijn en ik weet niet of Sony hun dat kan permitteren.

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:46:
[...]

Ze hadden de graphics minder kunnen maken, dan had jij lekker op 4k en 60fps kunnen spelen.
dat spel boeit mij niet. ik doelde ermee dat het geen ''warme'' start was voor een next-gen console.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 18:59 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57
rajackar schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:35:
[...]

Maar ergens steekt het toch dat de nieuwe super hippe console 4K op 60 fps nog steeds niet kan.
Ik heb een RTX3090 en draait op een resolutie net onder 4k en red dat ook niet met alle games met volle instellingen.

Waar de illusie vandaan komt dat je native 4k in 60fps kan draaien met deze generatie consoles weet ik niet (met serieuze graphics dan)

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:54:
[...]

Het spel boeit je niet, maar je vind het wel teleurstellend dat het geen 4k en 60fps heeft met dezelfde graphics?

En wat bedoel je met een warmte start?
je brengt een remake van een spel dat 10 jaar of meer oud is. je zet je PS5 neer als een krachtige console. maar kunt het spel nog niet eens in 4K checkerboarded 60fps draaien. dat is geen goed begin. Dat is geen warme start. (duidelijk hoop ik)

• rajackar

rajackar

Blood Minister

418O2 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:55:
[...]

Ik heb een RTX3090 en draait op een resolutie net onder 4k en red dat ook niet met alle games met volle instellingen.

Waar de illusie vandaan komt dat je native 4k in 60fps kan draaien met deze generatie consoles weet ik niet (met serieuze graphics dan)
Voor een deel van de marketing afdeling ;)

Maar serieus, je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat het niet te verwachten was, dat zei ik ook in een eerdere post.
Maar het zal bij veel mensen toch een beetje steken, en met dat in het achterhoofd was mijn punt dat er zeker ruimte is voor een PS5 pro. Op termijn. En mijn vermoeden is dat het zeker niet binnen twee jaar is.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57
rajackar schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:58:
[...]

Voor een deel van de marketing afdeling ;)

Maar serieus, je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat het niet te verwachten was, dat zei ik ook in een eerdere post.
Maar het zal bij veel mensen toch een beetje steken, en met dat in het achterhoofd was mijn punt dat er zeker ruimte is voor een PS5 pro. Op termijn. En mijn vermoeden is dat het zeker niet binnen twee jaar is.
Achjoh, de PS5 kan echt wel vette beelden brengen. Het is geen native 4k, maar zonder digital foundry filmpjes ziet geen hond dat tijdens het spelen

• cold_as_ijs
AppleFan2007 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:47:
[...]

De PS5 wordt nu al verkocht met verlies en als de prijzen niet snel genoeg dalen voor zwaardere GPU's dan gaat zou het verlies op een PS5 pro nog groter zijn en ik weet niet of Sony hun dat kan permitteren.
+1
vergeet niet dat de PS4 vanaf dag 1 met winst verkocht werd.
Natuurlijk is het businessmodel dat ze hun echte winst pakken op games, accessoires en services, maar om nu 2x in een console generatie verlies latende consoles op de markt te gaan brengen.
Let wel je moet dan ineens een 40 Tflop vidoekaart toevoegen + ram etc...
Nu komen die vanzelf wel op de markt, maar duurt ook weer even dat deze betaalbaar genoeg zijn om in een console te steken.

Verder heeft Sony er al op gehint dat deze console generatie maar 6 jaar mee gaat ipv 7 jaar. Dat maakt de pro dan nog minder realistisch want de ontwikkeling moet ook weer terug verdiend worden.

Enige reden dat er een pro gaat komen is als MS met een pro variant komt. Maar daar hebben ze nu al in mijn ogen een rare strategie dat ze er vanuit gaan dat de best verkopende console degene is met midgen specs. Om daarbovenop nog een pro variant te doen (XsXXL?). 2023 horen we waarschijnlijk meer. Tot die tijd game ik rustig verder op mijn ps5

• rajackar

rajackar

Blood Minister

418O2 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:59:
[...]

Achjoh, de PS5 kan echt wel vette beelden brengen. Het is geen native 4k, maar zonder digital foundry filmpjes ziet geen hond dat tijdens het spelen
Volgens mij zei ik dat ook precies in een eerdere post. De discussie ging over het wel of niet verschijnen van een PS5 pro. En dat was ik aan het beargumenteren ;)

En zelfs bij DF zeggen ze dat een hoge resolutie niet per se beter is en framerates (temporale resolutie) steeds belangrijker is nu resoluties over het algemeen al erg hoog zijn.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 18:59 ]

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:12:
[...]

Volgens mij leef jij echt in een andere wereld. :+
Verklaar je nader? Ik kan een console moeilijk beoordelen op huishoudelijke taken of zijn kookkunsten. Dus moet ik het wel doen op resolutie en verversingssnelheid :+

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 18:58 ]

Crash Bandicoot 4 krijgt 12 maart een gratis PS5 upgrade met 4k 60fps en Dualsense support.

https://blog.playstation....--coming-to-ps5-march-12/

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Christiano007

Ich bin der champion

Is er ergens een site waar ik per spel kan zien hoeveel spelers het spelen op zowel PS5 alsmede Series X ?

Net zoals je op steam het aantal spelers kan zien voor de pc.

En als je een US account aanmaakt voor de games , kun je dan wel de gekochte schijfjes uit NL spelen ? Of moet je dan weer een EU account hebben?

[ Voor 30% gewijzigd door Christiano007 op 09-02-2021 20:22 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:54
Damn, weer een toffe baan bij Wreckfest erbij:

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 18:58 ]

• AppleFan2007
Een beetje de coolere versie van destruction all stars

• Cardwizard
  • Laatst online: 19:36
AppleFan2007 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 08:04:
[...]

Een beetje de coolere versie van destruction all stars
Dacht precies hetzelfde... :+ WreckFest zou ik zelfs gaan spelen

[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 10-02-2021 09:20 ]

• Timothy3000
Edit: Ik reageerde op een comment van gistermiddag. Mijn comment heeft geen toegevoegde waarde meer.

Ontopic: Als die PS5 Pro er wel gaat komen (en ik denk het echt niet) dan zal die wel een pak duurder gaan worden dan de huidige PS5 toch? Zie dan alsnog deze niet echt een prijsverlaging krijgen.

[ Voor 80% gewijzigd door Timothy3000 op 10-02-2021 09:45 ]

Pagina: 1 ... 79 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord