Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-11 17:41
rajackar schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:06:
[...]
En dat is exact de reden dat ik denk dat er een pro variant komt.
Ik betwijfel het, om onderstaande redenen:
AppleFan2007 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:51:
[...]

4K is nog niet echt ingeburgerd dus 8K is nog niet voor meteen.
Er zou in 3 jaar veel moeten veranderen voordat een groot aantal mensen 8K willen.
Timothy3000 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:16:
[...]

Die kans lijkt me zeer klein. Er zijn vrijwel geen mensen met een 120hz tv. Ik zie daar ook weinig verandering in komen de komende jaren.

120FPS / 4K PS5 Pro lijkt me echt zeer onwaarschijnlijk. Net zo onwaarschijnlijk dat binnen deze gen 8K gegamed gaat worden.
De PS4 (en de X1) waren op z'n zachts gezegd matige machines als het om de CPU ging. Maar men kon met een relatief eenvoudige upgrade van de GPU mee op de '4K-hype'.

Gezien het gebrek aan 8K content en 'betaalbare' 8K televisies denk ik niet dat 8K de reden zal zijn voor een Pro-model. En dingen als 120hz schermen en raytracing is interessant voor de liefhebbers, maar is bij het grote publiek zover ik weet totaal niet relevant. Maar goed, mogelijk is dat over 3 jaar wel anders, maar ik denk zelf van niet.

Ik kan me wel voorstellen dat men met een duurder model komt met bijvoorbeeld meer interne opslag.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Timothy3000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:42:
[...]

Je vindt Demon Souls geen game voor jou maar je beoordeelt wel je PS5 op Demon Souls?
Je had maar 2 spellen in het begin om op dat moment de daadwerkelijke kracht van de PS5 te testen :+

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15:45
Farabi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:45:
[...]

Je had maar 2 spellen in het begin om op dat moment de daadwerkelijke kracht van de PS5 te testen :+
Miles Morales, Spiderman Remastered, Demon Souls, Astrobot, Devil May Cry, Valhalla, NBA 2K21, Call of Duty....

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:21
Cardwizard schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:17:
[...]

Dacht precies hetzelfde... :+ WreckFest zou ik zelfs gaan spelen
ik vind destruction all stars wel tof maar het verveeld wel snel omdat je niet zoveel gamemodes hebt.
Ik twijfel nu wel om wreckfest te kopen maar dan moet ik eerst eens uitzoeken hoeveel gamemodes daar zijn.

• Carn82
418O2 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:55:
[...]

Ik heb een RTX3090 en draait op een resolutie net onder 4k en red dat ook niet met alle games met volle instellingen.

Waar de illusie vandaan komt dat je native 4k in 60fps kan draaien met deze generatie consoles weet ik niet (met serieuze graphics dan)
Consoles hebben natuurlijk wel het voordeel dat omdat het een fixed hardware platform is er veel meer geoptimaliseerd kan worden. Maar dat zal je doorgaans alleen terugzien bij Sony's eigen first party games, en de resultaten zijn ook pas vaak wat later in de generatie (dus zelden al direct in het launch-jaar). Er zullen heus games zijn die meer laten zien dan wat de hardware qua specs doet vermoeden.

Maar je strekking is verder volkomen juist; een RTX3090 die +/- 4x keer prijziger is dan de hele PS5; dat is gewoon geen reële concurrentie.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57
Carn82 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:50:
[...]

Consoles hebben natuurlijk wel het voordeel dat omdat het een fixed hardware platform is er veel meer geoptimaliseerd kan worden. Maar dat zal je doorgaans alleen terugzien bij Sony's eigen first party games, en de resultaten zijn ook pas vaak wat later in de generatie (dus zelden al direct in het launch-jaar). Er zullen heus games zijn die meer laten zien dan wat de hardware qua specs doet vermoeden.

Maar je strekking is verder volkomen juist; een RTX3090 die +/- 4x keer prijziger is dan de hele PS5; dat is gewoon geen reële concurrentie.
En die red het al niet. Met dat fixed platform kan je wel iets compenseren, maar niet zoveel.

• Farabi
  • Niet online
Timothy3000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:49:
[...]

Miles Morales, Spiderman Remastered, Demon Souls, Astrobot, Devil May Cry, Valhalla, Call of Duty....
-Valhalla en cod zijn ook op de X uitgekomen, dat zijn multiplatform spellen. niet zo interessant dus.

-devil may cry 5 zou zogenaamd op 120hz draaien, maar je scherm springt op 8bit kleurgave zodra je deze mode kiest, waardoor je melkige kleuren kreeg. (lelijk)

-spiderman ''remastered''. naam zegt het al :+

-astrobot is een zeer kleine en een lineaire spel waardoor de PS5 minder zijn best hoeft te doen.

dan blijft er miles en demon soul's over als ''volwaardige'' spellen. dus zoals ik zei....2 spellen :)

• AppleFan2007
Timothy3000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:49:
[...]

Miles Morales, Spiderman Remastered, Demon Souls, Astrobot, Devil May Cry, Valhalla, Call of Duty....
bij Spider man remastered heb ik zo niet echt het next-gen gevoel, het ziet er allemaal minder goed uit dan Miles Morales.
Call of Duty is zeker een game waar je vooral de features van de Dualsense kan leren kennen, voor mij heeft CoD de beste implantatie van Dualsense features.
Maar Astro's Playroom staat toch op 1

• Timothy3000
Farabi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:54:
[...]

-Valhalla en cod zijn ook op de X uitgekomen, dat zijn multiplatform spellen. niet zo interessant dus.

-devil may cry 5 zou zogenaamd op 120hz draaien, maar je scherm springt op 8bit kleurgave zodra je deze mode kiest, waardoor je melkige kleuren kreeg. (lelijk)

-spiderman ''remastered''. naam zegt het al :+

-astrobot is een zeer kleine en een lineaire spel waardoor de PS5 minder zijn best hoeft te doen.

dan blijft er miles en demon soul's over als ''volwaardige'' spellen. dus zoals ik zei....2 spellen :)
Als je op die manier spellen gaat wegredeneren wel ja. Maar objectief waren er echt wel meer dan twee games op launch die de kracht van de console lieten zien. ;)

• Farabi
  • Niet online
Timothy3000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:57:
[...]

Als je op die manier spellen gaat wegredeneren wel ja. Maar objectief waren er echt wel meer dan twee games op launch die de kracht van de console lieten zien. ;)
ik doe niet wegredeneren. ik weet heus wel dat er meerdere games zijn uitgebracht op de PS5. ik verklaar alleen waarom ik die titels niet mee neem. dus, Je redeneert jouw kijk als '' objectief'' waardoor er weinig overblijft van die term. (objectief!) gezien heb je maar 2 spellen tot nu toe (in mijn optiek!)

• Carn82
418O2 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:50:
[...]
Met dat fixed platform kan je wel iets compenseren, maar niet zoveel.
Klopt, maar ik denk dat als je bv naar de TLOU Remaster kijkt, daarna naar Uncharted 4 / Lost Legacy en daarna naar TLOU2 dat je wel kan zeggen dat er ook tijdens een generatie flinke sprongen gemaakt kunnen worden.

• Timothy3000
Farabi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:01:
[...]

ik doe niet wegredeneren. ik weet heus wel dat er meerdere games zijn uitgebracht op de PS5. ik verklaar alleen waarom ik die titels niet mee neem. dus, Je redeneert jouw kijk als '' objectief'' waardoor er weinig overblijft van die term. (objectief!) gezien heb je maar 2 spellen tot nu toe (in mijn optiek!)
Ik snap je redenatie gewoon niet zo. Het feit dat Valhalla of CoD ook op de Series X uitkwam of dat Spiderman compleet Remastered is betekent dat de games niet de kracht van de PS5 kunnen laten zien? Waarom niet?

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Timothy3000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:04:
[...]

Ik snap je redenatie gewoon niet zo. Het feit dat Valhalla of CoD ook op de Series X uitkwam of dat Spiderman compleet Remastered is betekent dat de games niet de kracht van de PS5 kunnen laten zien? Waarom niet?
Haters gonna hate ofzoiets denk ik?

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Farabi
  • Niet online
Timothy3000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:04:
[...]

Het is niet zo moeilijk. Multiplatform games zien er ongeveer hetzelfde uit op beide consoles. Spiderman zag er al heel goed uit op de ps4. Waardoor de remaster maar weinig doet op de PS5.

De PS5 zal blinken straks met hzd en gow enz. Gewoon tijd nodig. Maar veel is het niet nu (logisch)

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 10-02-2021 10:14 ]

• Carn82
Farabi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:01:
[...]

Tja, wat laat wel de kracht zien? Je kan een simpele scene in een idioot hoge resolutie renderen met een hoog FPS. Maar dat is dan een 'simpele scene', en geen complexe game. Maar toont dat dan de kracht?

Zonder dit soort dingen expliciet/meetbaar te maken blijf je toch hangen in vaagheden lijkt mij.

• Timothy3000
De Remaster doet weinig op de PS5? Spiderman kon je niet 60fps in zijn PS4 versie spelen. Spiderman had op de PS4 al helemaal geen 60fps raytracing.... en op de PS4 had de game ook aardig wat laadtijden. Dat soort dingen laat toch juist de kracht van de PS5 zien?

Het feit dat een game multiplatform is doet niet af aan de kracht van een console.

En met die logica zal HZD je ook tegen gaan vallen. Die game komt namelijk ook uit op de PS4.

[ Voor 20% gewijzigd door Timothy3000 op 10-02-2021 10:20 ]

• Farabi
  • Niet online
Carn82 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:15:
[...]

Tja, wat laat wel de kracht zien? Je kan een simpele scene in een idioot hoge resolutie renderen met een hoog FPS. Maar dat is dan een 'simpele scene', en geen complexe game. Maar toont dat dan de kracht?

Zonder dit soort dingen expliciet/meetbaar te maken blijf je toch hangen in vaagheden lijkt mij.
nee. dat HZD en GoW 4K checkherboarded een betere/mooiere grafische kracht toverde op het scherm dan mijn peperdure high-end pc destijds. het was ongelofelijk wat de PS4 pro deed door €400. Maar dat soort spellen zijn er gewoon nog niet.
Timothy3000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:18:
De Remaster doet weinig op de PS5? Spiderman kon je niet 60fps in zijn PS4 versie spelen. Spiderman had op de PS4 al helemaal geen 60fps raytracing.... en op de PS4 had de game ook aardig wat laadtijden. Dat soort dingen laat toch juist de kracht van de PS5 zien?

Het feit dat een game multiplatform is doet niet af aan de kracht van een console.

En met die logica zal HZD je ook tegen gaan vallen. Die game komt namelijk ook uit op de PS4.
het spel zag er al heel goed uit. de opties die er bij kwamen tjah, mag dat de aub op de PS5? toch niet veel gevraagd van een next-gen console? het spel was al opgebouwd op de PS4. 60fps en RT doet de PS5 daarom met 2 vingers in de pap.

[ Voor 37% gewijzigd door Farabi op 10-02-2021 10:24 ]

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11 20:07
Volgens mij hebben de meeste mensen last van coilwhine op de ps5. Ik heb het op de mijne die ik heb sinds lancering. Vooral in games en dan met name grafische zware stukken heb ik het idee dat hij aanwezig is. Maar ook op een ps5 die een collega van mij heeft sinds gisteren.

Denk dat je heel veel geluk moet hebben wil je een vinden die muis stil is. We hebben uiteraard ook garantie.

Maar irritant is het wel, zeker voor een apparaat dat €499 kost.

Mijn Xbox series X is gewoon stil :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Timothy3000
Farabi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:21:
[...]

nee. dat HZD en GoW 4K checkherboarded een betere/mooiere grafische kracht toverde op het scherm dan mijn peperdure high-end pc destijds. het was ongelofelijk wat de PS4 pro deed door €400. Maar dat soort spellen zijn er gewoon nog niet.

[...]

het spel zag er al heel goed uit. de opties die er bij kwamen tjah, mag dat de aub op de PS5? toch niet veel gevraagd van een next-gen console? het spel was al opgebouwd op de PS4. 60fps en RT doet de PS5 daarom met 2 vingers in de pap.
Ik denk dat dit het verschil in mening kenbaar maakt. Voor mij betekent de ware kracht van de PS5 dat ik games op 60 FPS kan spelen, dat er raytracing is, de geniale Dualsense en het verdwijnen van laadtijden. Games in native 4K + 60FPS had ik niet verwacht te krijgen van een console van €500,- Mocht dat wel mogelijk blijken en de standaard worden of gebeuren dan is dat mooi meegenomen maar alles wat ik net noemde is voor mij al nextgen zat. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 10-02-2021 10:32 ]

• Farabi
  • Niet online
Timothy3000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:30:
[...]

Ik denk dat dit het verschil in mening kenbaar maakt. Voor mij betekent de ware kracht van de PS5 dat ik games op 60 FPS kan spelen, dat er raytracing is, de geniale Dualsense en het verdwijnen van laadtijden. Games in native 4K + 60FPS had ik niet verwacht te krijgen van een console van €500,- Mocht dat wel mogelijk blijken en de standaard worden of gebeuren dan is dat mooi meegenomen maar alles wat ik net noemde is voor mij al nextgen zat. :)
zie mijn bericht gisteren:
Farabi schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:25:
[...]

mij persoonlijk boeit het allemaal geen reet die 4K,60fps, RT, 30fps etc. het gaat mij puur om de titels die we voorgeschoteld krijgen bij sony. en elke grafische functie is gewoon mooi meegenomen.
we zitten gewoon wat te kletsen over graphics. verders niks aan de hand dus :)

• Timothy3000
Nu snap ik er nog minder van. 8)7 :P

• Farabi
  • Niet online
Farabi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:33:
[...]

we zitten gewoon wat te kletsen over graphics.
Bas170 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:08:
[...]

Haters gonna hate ofzoiets denk ik?
De PS4 pro was de reden waarom ik mijn High-en PC heb verkocht. dus ik snap niet wat je wilt doen met zo'n reactie? je kan ook gewoon helemaal niet reageren bijv?

[ Voor 33% gewijzigd door Farabi op 10-02-2021 10:43 ]

• Carn82
Farabi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:21:
[...]

Klopt. Maar ik denk dat als je als naar de geschiedenis van de PS4 kijkt (release einde 2013) en de releasedata van de twee games die je noemt (februari 2017 voor HZD en april 2018 voor GoW) dat het niet ondenkbaar is dat we nog een poosje moeten wachten voor dit kaliber 'grafisch geweld'.

Maar goed, dit is bij elke generatie hetzelfde riedeltje is inmiddels mijn ervaring. PS3 launch games zagen er in het begin ook niet al te geweldig uit..

Resistance Fall of Man:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://gamemania-sec.azureedge.net/-/media/Sites/GameMania/Products/Games/R/RESISTANCE/Resistance-Fall-of-Man/PlayStation-3/Resistance--Fall-of-Man/Screenshots/18735-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://mybrainongames.files.wordpress.com/2013/05/resistance-fall-of-man-face-huggers.jpg

En een paar jaar later Killzone 3:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://giantbomb1.cbsistatic.com/uploads/original/10/101494/1758306-a28.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s01.riotpixels.net/data/38/2a/382ae8f4-54cd-4217-86ac-39609c532ee1.jpg/screenshot.killzone-3.1280x720.2011-02-25.431.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.psnation.com/wp-content/gallery/killzone-trilogy-screenshots/killzone-trilogy-screen-shots-4.jpg

• Timothy3000
Stiekem vind ik Killzone er eigenlijk alsnog best mooi uitzien.

• Farabi
  • Niet online
Carn82 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:45:
[...]

Klopt. Maar ik denk dat als je als naar de geschiedenis van de PS4 kijkt (release einde 2013) en de releasedata van de twee games die je noemt (februari 2017 voor HZD en april 2018 voor GoW) dat het niet ondenkbaar is dat we nog een poosje moeten wachten voor dit kaliber 'grafisch geweld'.
geen eerlijke vergelijking, want er kwam een tussenmodel op de markt (Pro). het had toch wel andere specs uiteindelijk. maar ik denk dat we niet lang hoeven te wachten voor dergelijke spellen. winter 2021 gaat een geweldig jaar worden vermoed ik.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:06

Superkiwi

Hoi doei

Carn82 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:45:
[...]
PS3 launch games zagen er in het begin ook niet al te geweldig uit..
Dat komt omdat je Motorstorm niet laat zien :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Timothy3000
Farabi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:50:
[...]

niet echt een eerlijke vergelijking, want er kwam een tussenmodel op de markt (Pro). het had toch wel andere specs uiteindelijk. maar ik denk dat we niet lang hoeven te wachten voor dergelijke spellen. winter 2021 gaat een geweldig jaar worden vermoed ik.
Ik denk dat we, mede door covid, deze gen juist iets langer moeten gaan wachten op nieuwe releases. Ratchet en Clank lijkt bijvoorbeeld ook alweer uitgesteld. Die had al uit moeten zijn.

Alhoewel met de schaarste het begrip launch window flink opgerekt kan worden natuurlijk. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Timothy3000 op 10-02-2021 10:58 ]

• Carn82
Farabi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:50:
[...]

niet echt een eerlijke vergelijking, want er kwam een tussenmodel op de markt (Pro). het had toch wel andere specs uiteindelijk. maar ik denk dat we niet lang hoeven te wachten voor dergelijke spellen. winter 2021 gaat een geweldig jaar worden vermoed ik.
Tja, het blijven PS4 alsnog games met een hogere resolutie (of framerate, maar zelden beiden) en eventueel wat andere omhooggeschroefde settings. De spellen zelf zijn identiek. Ik vind het juist knapper dat games als HZD en GoW er juist goed uitzien en een nette performance (gezien de hardware) hebben op de reguliere PS4.

Het lijkt mij dus een prima vergelijking, want er is geen enkele game die exclusief voor de Pro is gemaakt, en zover wij weten verschijnt er geen PS5 Pro.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 14:38

s0kkie

Cowabunga

Timothy3000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:57:
[...]

Ik denk dat we, mede door covid, deze gen juist iets langer moeten gaan wachten op nieuwe releases. Ratchet en Clank lijkt bijvoorbeeld ook alweer uitgesteld. Die had al uit moeten zijn.

Alhoewel met de schaarste het begrip launch window flink opgerekt kan worden natuurlijk. :P
Ratchet and Clank was nooit van gezegd dat ie nu al uit moest zijn en ook niet eens release datum van bekend gemaakt tot nu toe behalve 2021 :)

• Timothy3000
Launch Window 2021 hadden ze gezegd. Dus ergens rondom de PS5 release.

[ Voor 32% gewijzigd door Timothy3000 op 10-02-2021 11:50 ]

Timothy3000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:49:
Launch Window 2021 hadden ze gezegd. Dus ergens rondom de PS5 release.
Ik meende ergens te hebben gelezen dat het eerste half jaar van 2021 ook nog onder launch window valt. Vrij vage beschrijving waar je niet zoveel mee kan helaas.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Timothy3000
Vraagje over Control. Hoort het zo dat als je springt dat er, op het moment dat je de lucht bereikt, er een klein schokje in de animatie zit voordat je landt? Of is het een bug?

• Carn82
Timothy3000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:07:
Vraagje over Control. Hoort het zo dat als je springt dat er, op het moment dat je de lucht bereikt, er een klein schokje in de animatie zit voordat je landt? Of is het een bug?
Ik zal er eens op letten. Vond de spring-animatie zelf overigens niet heel sterk; maar wat je omschrijft was me nog niet opgevallen.

• Timothy3000
Thanks! Is alleen als je stilstaat of loopt. Rennend lijkt het wel normaal.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:13
Ik ben vandaag begonnen in Spider Man: Miles Morales (heb de editie inclusief de ps4 Spider Man) en vroeg mij af of je eerst Miles Morales hoort te spelen of eerst ps4 Spider Man? Kan je deze volgorde ook zelf kiezen?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:10
mr.JamesBond schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:13:
Ik ben vandaag begonnen in Spider Man: Miles Morales (heb de editie inclusief de ps4 Spider Man) en vroeg mij af of je eerst Miles Morales hoort te spelen of eerst ps4 Spider Man? Kan je deze volgorde ook zelf kiezen?
Eerst Spider-Man en dan Miles moralis. Dat is de volgorde voor het verhaal.

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 22:13
giantgiantus schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:20:
[...]

Eerst Spider-Man en dan Miles moralis. Dat is de volgorde voor het verhaal.
Hoe kan je dat doen? Heb nu een uurtje gespeeld in Miles Morales dus dat valt gelukkig nog wel mee

• Farabi
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:22:
[...]

Hoe kan je dat doen? Heb nu een uurtje gespeeld in Miles Morales dus dat valt gelukkig nog wel mee
er zit een digitale-code in de hoes voor deel 1.

• AppleFan2007
mr.JamesBond schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:13:
Ik heb eerst Miles Morales gespeeld en daarna remastered.
Het is niet dat je Miles Morales niet kan spelen zonder eerste remastered te spelen, het zijn toch allemaal nieuwe personages.
Je krijgt alleen wat meer achtergrond bij spider man remastered.

• Farabi
  • Niet online
Bovendien, zo spannend is het spider-man verhaal niet. gewoon doen waar je zin in hebt.
Raem schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:56:
[...]

Ik meende ergens te hebben gelezen dat het eerste half jaar van 2021 ook nog onder launch window valt. Vrij vage beschrijving waar je niet zoveel mee kan helaas.
Als dat ding heel 2021 nog schaars blijft is het hele jaar nog een launch window 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Farabi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:43:
Bovendien, zo spannend is het spider-man verhaal niet. gewoon doen waar je zin in hebt.
Precies, Gast is een schurk en spider-man gaat hem verslaan.
Zo hatsa nu kan iedereen beginnen aan Miles Morales :P

Donstil schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:46:
[...]

Precies, Gast is een schurk en spider-man gaat hem verslaan.
Zo hatsa nu kan iedereen beginnen aan Miles Morales :P
Spoilers!!! :+

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Timothy3000
Farabi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:43:
Je mist wel een hoop easter eggs en leuke throwbacks naar de eerste game als je Miles Morales eerst speelt.

Als het kan zou ik altijd de eerste voor MM spelen.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-11 21:57
VirinR schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:52:
[...]

Ik hoop het wel, maar het is echt iets van de afgelopen week en ik heb de PS5 sinds launch.
Voor nu heb ik (voor de zekerheid) een library rebuild gedaan. Vanavond moet ik werken dus dan kan ik niet testen maar morgen zal ik het opnieuw testen.
Even een update van de error code die ik had (NW-102376-9).
Na de library rebuild heb ik geen last gehad van een WiFi-verbinding die constant werd onderbroken.
Ik heb zaterdag, zondag en vandaag LittleBigPlanet 3 gespeeld en geen één keer is de verbinding weggevallen terwijl het juist bij dit spel het plaatsvond.
Destijds moest ik mijn PS5 elke keer herstarten om de verbinding te herstellen. Sterker nog, voor de herstart werd er geen enkel WiFi netwerk getoond en na de restart juist wel.
Ik ben blij dat het is opgelost :)

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-11 21:57
In ander goed nieuws: ik heb eindelijk de storymode van LittleBigPlanet 3 uitgespeeld. Ik hou van platformers maar LBP3 had wel hele irritante levels waar ik gek van werd 8)7
Dat is dus ook de reden dat ik pas met 16 uur speeltijd het spel heb uitgespeeld na 1.5 jaar dat ik het spel kocht.
Nu ga ik weer lekker verder met Sackboy die echt vele malen beter (en makkelijker) is dan LBP3.

[ Voor 5% gewijzigd door VirinR op 10-02-2021 16:30 ]

• Shadow-Dancer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Shadow-Dancer schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:32:
Ik weet niet of dit de juiste topic is voor deze discussie maar de pre-order topic leek me er niet gepast voor. In mijn zoektocht naar een PS5 is mogelijk dat ik met een extra PS5 Disc eindig, ik heb hem echter nog niet en het is ook nog niet zeker. Niemand in mijn directe omgeving lijkt er geïnteresseerd in te zijn.

Terugsturen is de makkelijkste optie maar op dit moment ook zonde en ik wil het NIET tegen een hogere prijs verkopen. Deze te koop zetten voor de prijs waar ik het voor heb gekocht lijkt 'dom', hoe vreemd dat ook klinkt. Iemand die dit ook had en tips of suggesties heeft om op een eerlijke manier een (willekeurige non-scalper)koper te vinden?
Voor de geinteresseerden: de PS5 is inmiddels verkocht en afgehaald voor de aankoopprijs door een willekeurig persoon.

Ik kreeg veel reacties zelfs al was die kort na het online zetten al op gereserveerd. Daarnaast kreeg ik zelfs 3 V&A beoordelingen met 5 sterren voor alleen het plaatsen van de advertentie 8)7

Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor iemand die me vrij snel een berichtje had gestuurd met een ruim aantal positieve V&A beoordelingen nadat ik het bovenstaande bericht had geplaatst

• giantgiantus
@Shadow-Dancer wil je een schouderklopje knul? Hierbij!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:36
Ik zie maar weinig mensen in mijn lijst Destruction Allstars spelen. Ik denk dat ik het maar niet eens installeer.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• AppleFan2007
Jumpman schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:48:
Ik zie maar weinig mensen in mijn lijst Destruction Allstars spelen. Ik denk dat ik het maar niet eens installeer.
Dat valt ook te zien hoeveel mensen in die lijst een PS5 hebben, Destruction all stars is een PS5 exclusive.

• Jumpman
AppleFan2007 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:50:
[...]

Dat valt ook te zien hoeveel mensen in die lijst een PS5 hebben, Destruction all stars is een PS5 exclusive.
De meeste mensen in mijn lijst hebben een PlayStation 5. Ik denk 25% niet, maar die gamen ook bijna niet meer.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Na de UE5 demo van Epic vorig jaar hebben ze nu ook een nieuwe human creation tool die later dit jaar uitkomt. Ziet er echt heel strak uit moet ik zeggen:

edit: staat nu ook op de Tweakers frontpage zie ik net :P nieuws: Epic Games komt met browserapp voor maken van realistische digitale m...

[ Voor 45% gewijzigd door kazuka op 10-02-2021 19:55 ]

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 18:58 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36
@Jumpman bespaar je de moeite inderdaad

Het downloaden en installeren duurde langer dan ik heb gespeeld, en de PS5 download en installeert snel >:)

[ Voor 57% gewijzigd door Cardwizard op 10-02-2021 20:26 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik heb het een paar dagen na release regelmatig gespeeld maar er is gewoon te weinig content, variatie en progressie. Dit had een DOA geweest indien ze er inderdaad 70 EUR voor hadden gevraagd zoals oorspronkelijk het plan was.

Echt jammer, want de makers erachter zijn geen pannenkoeken met games als Project Gotham Racing en Blur. Gelukkig is het PS+ dus wel genoeg spelers voor matchmaking maar ze moeten echt snel veel content gaan toevoegen anders speelt niemand het meer na 1 of 2 maanden vrees ik. Het is in elk geval geen Rocket League of Fall Guys, dat is wel duidelijk nu.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:26
Ik speel hem al de hele week dagelijks. Beetje dubbel. Aan ene kant best verslavend, aan de andere kant mis ik nu al een beetje dat er niks te levelen valt. Je kunt alleen punten verdienen, maar je wordt er dan niet beter van of betere wagens of whatever. Ben bang dat snel gaat vervelen. Het is dat die gratis was. Meer als 20 euro zou ik er niet voor over hebben zoals het nu is.

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 11-02-2021 05:54 ]

• AppleFan2007
Dennisdn schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 05:52:
[...]

Ik speel hem al de hele week dagelijks. Beetje dubbel. Aan ene kant best verslavend, aan de andere kant mis ik nu al een beetje dat er niks te levelen valt. Je kunt alleen punten verdienen, maar je wordt er dan niet beter van of betere wagens of whatever. Ben bang dat snel gaat vervelen. Het is dat die gratis was. Meer als 20 euro zou ik er niet voor over hebben zoals het nu is.
Een game heeft een goed level systeem nodig met beloningen. Je kan makkelijk wat meer auto’s maken met een hogere levensduur of dat je decoratie krijgt voor je auto te decoreren.
Nu heb ik wel gezien dat zo decoratie er is maar dat je die moet kopen met munten die je wel krijgt na een match maar dat is toch niet hetzelfde vind ik.

• Dennisdn
AppleFan2007 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:09:
[...]

Een game heeft een goed level systeem nodig met beloningen. Je kan makkelijk wat meer auto’s maken met een hogere levensduur of dat je decoratie krijgt voor je auto te decoreren.
Nu heb ik wel gezien dat zo decoratie er is maar dat je die moet kopen met munten die je wel krijgt na een match maar dat is toch niet hetzelfde vind ik.
Wat je kunt doen is inderdaad alleen cosmetisch. Iets wat me nou net helemaal niets interesseert. Hoop echt dat ze nog een en ander toevoegen. Want het spel zelf komt op zich wel echt next-gen over.

Ze kunnen ook nog wel sleutelen aan het geluid. Ik heb de Pulse headset en bij het starten van de game tijdens de optiteling en menu hoor je echt wel opvallend goed 3D geluid. Maar in het spel zelf merk je daar dan weer niets van.

[ Voor 21% gewijzigd door Dennisdn op 11-02-2021 08:21 ]

• Jumpman
Games waar je kan levelen voor cosmetische zaken vind ik prima, maar games waar je door levelen of betalen betere gear krijgt vind ik toch minder fijn als casual speler. Mensen die veel tijd in een game steken of mensen die in de game wonen zijn gewoon beter dat valt te accepteren, maar mensen die beter zijn door betere gear is gewoon niet fijn.

• Timothy3000
Paar potjes gespeeld maar het voelt niet af. Snap wel dat ze hem in de Plus hebben gegooid. Kunnen ze er met alle feedback aan blijven sleutelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Timothy3000 op 11-02-2021 10:27 ]

• AppleFan2007
Jumpman schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:17:
Games waar je kan levelen voor cosmetische zaken vind ik prima, maar games waar je door levelen of betalen betere gear krijgt vind ik toch minder fijn als casual speler. Mensen die veel tijd in een game steken of mensen die in de game wonen zijn gewoon beter dat valt te accepteren, maar mensen die beter zijn door betere gear is gewoon niet fijn.
Als je door levelen betere gear krijgt vind ik nog aanvaardbaar omdat als je je best doet je echt beloond wordt en iedereen dit kan doen.
Als je moet betalen vind ik het vreselijk want niet iedereen heeft dat er voor over.
Liever betalen voor cosmetics en betere gear verdienen.

• Jumpman
AppleFan2007 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:29:
[...]

Als je door levelen betere gear krijgt vind ik nog aanvaardbaar omdat als je je best doet je echt beloond wordt en iedereen dit kan doen.
Als je moet betalen vind ik het vreselijk want niet iedereen heeft dat er voor over.
Liever betalen voor cosmetics en betere gear verdienen.
Het probleem wordt dan dat de drempel vaak heel hoog ligt als je nieuw in een multiplayer game komt, je wordt dan van alle kanten kapot gemaakt als casual gamer. Dan zouden ze een beter level systeem moeten integreren. Call Of Duty: World of Warfare had dit, daar bleef je volgens mij tot een bepaald level in bepaalde servers tot dat level. Maar ook daar zag je gamers die telkens met een nieuw account begonnen om noobs te killen.

Omgekeerd lijkt mij wel eens grappig, dat je hoe hoger je level hoe minder goede gear je tot beschikking krijgt, dus je het steeds meer op skill moet gaan doen. Maar de speler wel belonen met cosmetische items, zodat je kan zien dat ze gewoon een beter skill niveau hebben.

Sessies vinden duurt nu soms al lang en Stockpile is al helemaal dood. Laat staan als je dan ook nog eens op level ingedeeld moet worden.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Christiano007

Ich bin der champion

Waar kopen jullie zelf het meeste de spellen? Digitaal via een US account of toch disc's ?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• AppleFan2007
Christiano007 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:56:
Waar kopen jullie zelf het meeste de spellen? Digitaal via een US account of toch disc's ?
ikzelf koop de meeste games nu wel online maar wel alleen als er een promotie is.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:42
Destruction All Stars is best karig betreft in game functionaliteiten. Het zou leuker geweest zijn als er ook wapens van te pas komen, soortige Twisted Metal. Of een skill tree voor ieder character, want met maar één skill kan je nauwelijks wat. Het zou beter zijn geweest als je lopend ook de auto's kan beschadigen. Het speelt aan de ene kant best lekker en vloeiend, maar door dit soort gemis betreft battle functionaliteiten verveelt het al snel.

• AppleFan2007
Lashrom schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:22:
Destruction All Stars is best karig betreft in game functionaliteiten. Het zou leuker geweest zijn als er ook wapens van te pas komen, soortige Twisted Metal. Of een skill tree voor ieder character, want met maar één skill kan je nauwelijks wat. Het zou beter zijn geweest als je lopend ook de auto's kan beschadigen. Het speelt aan de ene kant best lekker en vloeiend, maar door dit soort gemis betreft battle functionaliteiten verveelt het al snel.
wapens moeten er voor mij niet aan te pas komen, anders wordt het de zoveelste shooter game.
Dat je auto's kan beschadigen als je loopt zou wel tof zijn, dat kan door een speciale kill of door dingen te kunnen gooien uit het parkour.

Deze game heeft zoveel mogelijkheden maar het lijkt alsof ze niet met veel mensen hebben gebrainstormd over de game.

Of deze functies zijn nog in ontwikkeling die er later bij komen met nieuwe mappen.

• Dennisdn
AppleFan2007 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:09:
[...]

wapens moeten er voor mij niet aan te pas komen, anders wordt het de zoveelste shooter game.
Dat je auto's kan beschadigen als je loopt zou wel tof zijn, dat kan door een speciale kill of door dingen te kunnen gooien uit het parkour.

Deze game heeft zoveel mogelijkheden maar het lijkt alsof ze niet met veel mensen hebben gebrainstormd over de game.

Of deze functies zijn nog in ontwikkeling die er later bij komen met nieuwe mappen.
Ik heb afgelopen week al wel een aantal updates voorbij gekomen. De eerste heeft die chat goed gezet maar wat die andere 2 deden, geen idee. Maar zo kort achter elkaar updaten dan lijkt het erop dat ze nog wel aan het sleutelen zijn. Ze hebben snel gereageerd op de community bij die chat, wellicht pusht die community ook onze twijfels die kant op :)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 15:00
kazuka schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:54:
Na de UE5 demo van Epic vorig jaar hebben ze nu ook een nieuwe human creation tool die later dit jaar uitkomt. Ziet er echt heel strak uit moet ik zeggen:

[YouTube: MetaHuman Creator: High-Fidelity Digital Humans Made Easy | Unreal Engine]

edit: staat nu ook op de Tweakers frontpage zie ik net :P nieuws: Epic Games komt met browserapp voor maken van realistische digitale m...
De nieuwe game van naughty dog op de PS5 gaat dat evenaren :9
Als je al ziet hoe de gezichtsanimaties van TLOU 2 er op PS4 hardware uit ziet.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 14:38

s0kkie

Cowabunga

11 juni release van Ratchet and Clank Rift Apart :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YNemaJ9PQRJFPQZSH32bjwoHXXw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ab4eMbvXWeFNPjKpY3YM0NQI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 79% gewijzigd door s0kkie op 11-02-2021 17:09 ]

• AppleFan2007
s0kkie schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:08:
11 juni release van Ratchet and Clank Rift Apart :)

[Afbeelding]
Nu nog info over gran turismo en ik ben tevreden!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 10-11 09:56
Zin in Ratchet! Die PS4 game was echt super vet!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Christiano007 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:56:
Nog niet veranderd deze generatie.

SinglePlayer games op disc (want verkopen na platinum), Multiplayer digitaal (want langer spelen).

Aah eindelijk een datum voor R&C, stuk later dan gedacht maar goed als ze die tijd nodig hadden dan kunnen we dat alleen maar toejuichen.

Ik slinger hem alvast in de pre-order bij bol.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:33
Yes! Eindelijk een release datum voor R&C. Echt zin om te spelen. In de PS+ collectie kan je de vorige nog even spelen.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Donstil schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:06:
Aah eindelijk een datum voor R&C, stuk later dan gedacht maar goed als ze die tijd nodig hadden dan kunnen we dat alleen maar toejuichen.

Ik slinger hem alvast in de pre-order bij bol.
Initiële planning was ook eerder maar ze zijn zo slim geweest om voorheen geen datum te noemen, nu voelt dit minder als uitstel :P

Dit is toch het jaar van de uitgestelde games, dan valt 3-4 maand nog mee. Zolang de game maar af en bijna bugvrij is, maar maar dat zit bij de Sony titels altijd wel goed.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• giantgiantus
Chaoss schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 20:07:
[...]

Initiele planning was ook eerderaar ze zijn zo slim geweest om eerder geen datum te noemen, nu vorlt dit minder als uitstel :P

Dit is toch het jaar van de uitgestelde games, dan valt 3-4 maand nog mee. Zolang de game maar af en bijna bugvrij is, maar maar dat zit bij de Sony titels altijd wel goed.
Mij lijkt grotere installed base een net zo grote reden...

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
giantgiantus schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 20:08:
[...]

Mij lijkt grotere installed base een net zo grote reden...
Nahaj tis niet dat er in die 3 maand 10 miljoen ps5's verkocht worden.. Het is leuk meegenomen maar ik geloof zeker niet dat dit de reden van het uitstel is geweest.

• giantgiantus
Chaoss schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 20:12:
[...]

Nahaj tis niet dat er in die 3 maand 10 miljoen ps5's verkocht worden.. Het is leuk meegenomen maar ik geloof zeker niet dat dit de reden van het uitstel is geweest.
3 million extra ps5 times 30% oid helpt toch.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08

v8power67

Psn: Mausosaurus

AppleFan2007 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:34:
[...]

Please be 2021 please be 2021
Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/fGL80gGa1scfCXfzoo/giphy.gif

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Benieuwd welke HDD jullie aan raden om te koppelen aan de PS5, wil zelf voor een 2TB variant gaan. Twijfel om een WD Black P10 te halen, maar er zijn ook goedkopere alternatieven als ik zo rond kijk. Laat me graag inspireren ;-)

• -SaveMe-
  • Laatst online: 10-11 09:56
Ik heb overigens nog steeds dat de drive zo eens per uur begint te spinnen. Buiten dat alles goed...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 14:59
-SaveMe- schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 02:56:
Ik heb overigens nog steeds dat de drive zo eens per uur begint te spinnen. Buiten dat alles goed...
Hier ook inderdaad. Ik las iets dat dat in de laatste system software update veranderd zou zijn, maar dat was volgens mij niet bevestigd?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:52
Sackboy PS5 + dualsense voor €99 combideal.

https://www.wehkamp.nl/so...m_medium=affiliate&BC=PHG
Martijn1990 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 07:01:
[...]

Hier ook inderdaad. Ik las iets dat dat in de laatste system software update veranderd zou zijn, maar dat was volgens mij niet bevestigd?
Nee niks veranderd sinds laatste fw.

[ Voor 35% gewijzigd door Amaze86 op 12-02-2021 07:41 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Net van Dbrand mail ontvangen dat de faceplates te bestellen zijn. Zonder middle skin kosten ze 49 dollar + shipping. Ze verwachten in maart te leveren

Bestellen kan op https://dbrand.com/shop/special-edition/ps5

[ Voor 29% gewijzigd door Murcielago op 12-02-2021 07:47 ]

PSN: djmurcielago

• Dennisdn
Murcielago schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 07:45:
Net van Dbrand mail ontvangen dat de faceplates te bestellen zijn. Zonder middle skin kosten ze 49 dollar + shipping.
Alweer op. Eerst volgende verscheping is maart. En verschepen van de iPhone-skins duurt daar altijd een week of 3-4. Dus dan heb je hem op z'n vroegst in april.

[ Voor 16% gewijzigd door Dennisdn op 12-02-2021 07:49 ]

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Murcielago schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 07:45:
Net van Dbrand mail ontvangen dat de faceplates te bestellen zijn. Zonder middle skin kosten ze 49 dollar + shipping. Ze verwachten in maart te leveren

Bestellen kan op https://dbrand.com/shop/special-edition/ps5
Zo, ze nemen Sony in elk geval wel flink op de hak bij hun omschrijving, denk dat een aantal advocaten de komende maanden een leuke klus er bij krijgen :+
With the release of Darkplates, the unthinkable has happened: we've taken Sony's monumental achievement in bad design… and made it matte black. We can only assume that our prizes are in the mail.
When you look at this microscopic texture inside the Darkplates, what do you see? If your answer is "a familiar-but-legally-distinct apocalyptic spin on the classic PlayStation button shapes," you might be one of our lawyers.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

"We've taken Sony's monumental achievement in bad design"

Yeah.. no. Eenmaal matzwart hebben geproefd, ben ik van mening dat Sony de kleurstelling juist heel goed heeft gekozen.

• Dennisdn
kazuka schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:01:
[...]

Zo, ze nemen Sony in elk geval wel flink op de hak bij hun omschrijving, denk dat een aantal advocaten de komende maanden een leuke klus er bij krijgen :+

[...]

[...]
Ik denk dat ze even goed hebben uitgezocht of Sony ze iets kan maken. Wellicht hebben ze de vorm iets aangepast zodat het buiten het patent van Sony valt. Zou ook raar zijn als een automerk alle tuners gaat aanvallen op optische wijzigingen..... Al schijnt Ferrari dat wel te doen, die zien hun auto als kunstwerk, dus misschien hebben ze toch een punt waarop ze het kunnen verbieden.

(*edit: Even gezocht om het te onderbouwen, maar zie nu dat Ferrari dat vooral bij replica’s doet).

[ Voor 17% gewijzigd door Dennisdn op 12-02-2021 08:27 ]

• giantgiantus
FMS schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:20:

Yeah.. no. Eenmaal matzwart hebben geproefd, ben ik van mening dat Sony de kleurstelling juist heel goed heeft gekozen.
Eens. Het design vind ik lelijk. Maar gek genoeg is wit nog wel het best. De zwarte creaties maken het er namelijk zeker niet beter op in mijn ogen.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
AppleFan2007 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:34:
[...]

Kan me bijna niet voorstellen dat die nog in 2021 uitkomt, maar ik laat me graag verrassen :+

Idem voor Horizon, kan me bijna niet voorstellen dat die game nog in 2021 uitkomt, buiten de aankondiging en trailer om hebben we er nog 0,0 over gehoord of van gezien.

Voorlopig vermaak ik me nog wel met Valhalla, die game bevalt me toch wel erg goed, in ieder geval boeiender dan Odyssey.

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 12-02-2021 09:35 ]

• Farabi
  • Niet online
Als ze aan een PS5 patch werken voor HZD, houden we ons ook zoet hoor in 2021.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 12-02-2021 09:41 ]

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-11 21:54
Zelfs 91 euro, net afgerekend! Dat is 32 euro korting tov de goedkoopste aanbieders.

• Jumpman
Heb ik ook, voor de rest geen klachten. Ben zeer blij met de disc drive al een aantal games uitgespeeld/Platinum behaald en voor dezelfde prijs weer kunnen verkopen.

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Vanochtend deze besteld bij dBrand voor mijn zoontje..moet zeggen vind hem wel erg nice!!zal wel ff duren maar komt goed 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11tVDr7MRqcjjXcpOK7QQGDzijk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H00DB6L6jTKSLMqFAZCE085C.jpg?f=fotoalbum_large

• Timothy3000
FMS schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:20:

Ja, vind ik ook. Die zwarte platen zijn bijzonder lelijk.

• Timothy3000
Farabi schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:41:
Als ze aan een PS5 patch werken voor HZD, houden we ons ook zoet hoor in 2021.
HZD al uitgespeeld en vind het eigenlijk een game met weinig replaywaarde. Zie mezelf het niet nog een keer spelen in elk geval.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Timothy3000 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:14:
[...]

HZD al uitgespeeld en vind het eigenlijk een game met weinig replaywaarde. Zie mezelf het niet nog een keer spelen in elk geval.
Idem, en hij is nog te recent. Ik wil best een remake spelen maar dan liever van een oudere game die compleet overnieuw gemaakt is. Geen opgepoetste game van een paar jaar oud.

een PS5 versie van HZD is vooral leuk voor de mensen die de game nog niet gespeeld hebben.

Ja hier ook, minstens.

Pagina: 1 ... 80 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord