Ik betwijfel het, om onderstaande redenen:rajackar schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:06:
[...]
En dat is exact de reden dat ik denk dat er een pro variant komt.
AppleFan2007 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:51:
[...]
4K is nog niet echt ingeburgerd dus 8K is nog niet voor meteen.
Er zou in 3 jaar veel moeten veranderen voordat een groot aantal mensen 8K willen.
De PS4 (en de X1) waren op z'n zachts gezegd matige machines als het om de CPU ging. Maar men kon met een relatief eenvoudige upgrade van de GPU mee op de '4K-hype'.Timothy3000 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:16:
[...]
Die kans lijkt me zeer klein. Er zijn vrijwel geen mensen met een 120hz tv. Ik zie daar ook weinig verandering in komen de komende jaren.
120FPS / 4K PS5 Pro lijkt me echt zeer onwaarschijnlijk. Net zo onwaarschijnlijk dat binnen deze gen 8K gegamed gaat worden.
Gezien het gebrek aan 8K content en 'betaalbare' 8K televisies denk ik niet dat 8K de reden zal zijn voor een Pro-model. En dingen als 120hz schermen en raytracing is interessant voor de liefhebbers, maar is bij het grote publiek zover ik weet totaal niet relevant. Maar goed, mogelijk is dat over 3 jaar wel anders, maar ik denk zelf van niet.
Ik kan me wel voorstellen dat men met een duurder model komt met bijvoorbeeld meer interne opslag.

:strip_exif()/f/image/Ab4eMbvXWeFNPjKpY3YM0NQI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wDRBx0ee8SbZOt2mk2eJjtIX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/H00DB6L6jTKSLMqFAZCE085C.jpg?f=fotoalbum_large)