Het verschil zit hem vooral in de user experience die jij als koper ervaart.cold_as_ijs schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:31:
[...]
Je loopt gewoon het risico dat je iets koopt wat niet werkt. Op advies van een collega ooit een win10 licentie op kinguin gekocht. Na 2 uur met de IT helpdesk van microsoft gezeten te hebben toch maar de hoop op gegeven. Toen kwam ik een goedkopere tegen in een gerenomeerde shop in duitsland![]()
Dus als je dit koopt moet je er al vanuit gaan dat je wordt opgelicht. Mocht je dan niet opgelicht zijn dan heb je in ieder geval niet te veel uitgegeven. In dit geval is dan in mijn ogen 33 euro voor sackboy teveel
Ik heb ook mijn Windows en Office keys gekocht bij zo'n goedkope reseller die ongetwijfeld in een grijze zone opereert als je de prijzen vergelijkt met de officiële prijzen. Maar qua experience is er voor mij totaal geen verschil: ik krijg een code, geef die in, en het boeltje werkt.
Met gamecards hier, is dat toch wel even anders, en je wordt er dus ook echt dagelijks mee geconfronteerd omwille van die speciale profielen die op je console moeten blijven staan. Mijn OCD meter zou tiltslaan
:strip_exif()/f/image/w0VYdpyPuRjSqfzaqxGESEtx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ESftIZU0dNzFHbrioXYefPaB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xWbtG6t8pSoBqe9cd9kf9c6S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/twPoqjO4obt0ocvF7CuZ81cF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TNG6nRW4LgvcePzeAFV2tHMd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jaMTMTtOY8PSBBLBHPW4zCx2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TFrEI6TfgQk1YhjziWYegKY2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pYBahyq6WqmgfbR1sL9OFbdb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6tbK1PUih7FwoWgENWQpPcp1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/52etx6bl15Cv80HIfbgMrwt1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bcx0nFJmFT6Lyggc8nvaxPZV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QFx7pBYnhFyU62jwUU1TyfQ4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Uv30DT0lo2MkjJBreJ0LslWY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/43Y9dobGxAaW4jZHy5OLLdOO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WS1Gb3RIRkdNHFZFBSh9zmjP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FOZytzDADWjmSStwTt1fqDtd.jpg?f=fotoalbum_large)