Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
cold_as_ijs schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:31:
[...]
Je loopt gewoon het risico dat je iets koopt wat niet werkt. Op advies van een collega ooit een win10 licentie op kinguin gekocht. Na 2 uur met de IT helpdesk van microsoft gezeten te hebben toch maar de hoop op gegeven. Toen kwam ik een goedkopere tegen in een gerenomeerde shop in duitsland :)
Dus als je dit koopt moet je er al vanuit gaan dat je wordt opgelicht. Mocht je dan niet opgelicht zijn dan heb je in ieder geval niet te veel uitgegeven. In dit geval is dan in mijn ogen 33 euro voor sackboy teveel
Het verschil zit hem vooral in de user experience die jij als koper ervaart.
Ik heb ook mijn Windows en Office keys gekocht bij zo'n goedkope reseller die ongetwijfeld in een grijze zone opereert als je de prijzen vergelijkt met de officiële prijzen. Maar qua experience is er voor mij totaal geen verschil: ik krijg een code, geef die in, en het boeltje werkt.

Met gamecards hier, is dat toch wel even anders, en je wordt er dus ook echt dagelijks mee geconfronteerd omwille van die speciale profielen die op je console moeten blijven staan. Mijn OCD meter zou tiltslaan :D.

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 09:51
Farabi schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:06:
[...]

is dit nu een compliment..of? >:)
Hij ging voor kostprijs weg hoor O+
Naja, zijn derde kind moet ie dan wel bij mij inleveren straks *O*

[ Voor 14% gewijzigd door MGSNK op 05-02-2021 11:52 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

De plates zijn eindelijk binnen. Mijn ervaring: goed ingepakt! Kwaliteit valt me ontzettend mee. Installatie stelt niets voor, mits je het goed doet. Je hoeft geen kracht te zetten.

Pics:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GOoClwRW7OgjwIzGZ98IdH9J9Xg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w0VYdpyPuRjSqfzaqxGESEtx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qXXfKvrFellzPabvSYwEOngczNk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ESftIZU0dNzFHbrioXYefPaB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nm4IsWNDbX2ZrPFjDpb7CAQzZ5Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xWbtG6t8pSoBqe9cd9kf9c6S.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d75BG2bgx3tDt7gNYn2J3IU1440=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/twPoqjO4obt0ocvF7CuZ81cF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CtN-224G4UFgIIqW57nD57HxkkM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TNG6nRW4LgvcePzeAFV2tHMd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mKW9-HTaTt0cKuV5mK7htIIhWU4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jaMTMTtOY8PSBBLBHPW4zCx2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YyeLwhxuTeF2gt2hVpcfKtP4xx4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TFrEI6TfgQk1YhjziWYegKY2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uAZFtxIvB9Zvm6_ntRdMl52TLnQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pYBahyq6WqmgfbR1sL9OFbdb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UkssPpCkoK89ldqz-BBKzqHUCOw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6tbK1PUih7FwoWgENWQpPcp1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ylaEW2Y9WDt4UfjcEH7MYA6Xh0o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/52etx6bl15Cv80HIfbgMrwt1.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fKQKULBkNraCMpIDtNtZy49x3NI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bcx0nFJmFT6Lyggc8nvaxPZV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/njH-TpL8tGTnuNhNdBr3RPrlWp4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QFx7pBYnhFyU62jwUU1TyfQ4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door FMS op 06-02-2021 23:20 ]

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Sorry, maar een zwarte console met een witte controller ziet er nog lelijker uit in mijn optiek. nu hopen maar dat sony met zwarte controllers gaat komen voor jullie.

• FMS
  • Niet online

FMS

Farabi schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:57:
Sorry, maar een zwarte console met een witte controller ziet er nog lelijker uit in mijn optiek. nu hopen maar dat sony met zwarte controllers gaat komen voor jullie.
Geen sorry nodig. Ben er zelf nog niet over uit of ik het zo houd. Het ziet er nu wel minder PS5 uit.

• Farabi
  • Niet online
FMS schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:59:
[...]

Geen sorry nodig. Ben er zelf nog niet over uit of ik het zo houd. Het ziet er nu wel minder PS5 uit.
precies de reden waarom ik alles in originele staat wil houden haha

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:21
[...]

De PS5 ziet er ineens fake uit vind ik.
Ik wacht tot Sony zelf platen uitbrengt al ben ik ook tevreden met de witte kleur.

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:59
Ik vind het wel een stuk mooier, alleen i.c.m. de witte controller en laadstation erboven heeft het inderdaad niet zoveel zin. Als die niet in het zicht erboven staan vind ik het wel een verbetering, als je de controller in je handen hebt met gamen zie je toch alleen het scherm :P

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15:45
Ik vind al die plates en zwartgespoten consoles het vooralsnog net niet. De console vind ik wit toch echt wel een stuk mooier dan in het zwart. Ben als ik de plates en zwarte consoles voorbij zie komen vooral blij dat Sony dit keer besloten heeft om voor het witte design te gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 05-02-2021 12:26 ]

• Farabi
  • Niet online
het is wel slim geweest van sony om voor faceplates te gaan ipv volledig gespoten gespoten consoles zoals vroeger (rood, blauw bah!). nu heb je de mogelijkheid om 1x om de zoveel tijd je console een kleurtje te geven. nu moeten ze zelf wel met originele faceplates komen natuurlijk. ik weiger om spullen van een 3e rangs bedrijf te gebruiken.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:00 ]

• Timothy3000
Verwijderd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:30:
[...]

Denk dat het ook wel scheelt in wat voor soort kast je PS5 staat. In een houten of donkerkleurige kast is een zwarte versie mooier. In een witte kast waarschijnlijk de witte PS5.
Voor mij is dat juist exact andersom. :P

Wit op wit is niet mooi maar wit op hout of donkerkleurig juist weer wel.

• Martijn1990
  • Laatst online: 14:59
Verwijderd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:30:
[...]

Denk dat het ook wel scheelt in wat voor soort kast je PS5 staat. In een houten of donkerkleurige kast is een zwarte versie mooier. In een witte kast waarschijnlijk de witte PS5.
Tuurlijk, dat scheelt zeker! Bij mij is al m'n apparatuur in het zwart en staat hij in een zwart rack, dus misstaat de PS5 een beetje. Gelukkig staat het achter me en zijn de lampen altijd uit :D

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:00 ]

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Ding is lomp groot. Kan niet wachten op body plates in de 25 anniversary style waarbij ze ook die controller en de PS4 special edition hebben uitgebracht.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:22
Crashhill schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:08:
Ding is lomp groot. Kan niet wachten op body plates in de 25 anniversary style waarbij ze ook die controller en de PS4 special edition hebben uitgebracht.
Die was erg mooi ja.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Crashhill schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:08:
Maar dat maakt m niet kleiner toch? :+

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
AeronNL schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:35:
[...]

Scherp.

• Farabi
  • Niet online
AeronNL schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:35:
[...]

het ''ziet'' er acceptabeler uit in ieder geval.

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-11 16:51
[...]

Ik ben de witte console echt gaan waarderen, vind dit zwarte saai.

Maar de platen zien er goed uit! Beter dan al dat geverf enzo

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-11 17:08
Meer mensen ervaring met onderstaande foutcodes?

WS-116483-3 Kreeg deze in het home scherm.
Na de foutmelding kwam ik wel weer direct in het home scherm terecht.

En

CE-107924-3 deze gebeurde in Sackboy.
Door deze foutmelding sloot de game af. Maar kon na het opnieuw opstarten van de game wel gewoon weer verder waar ik was gebleven.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-11 21:57
-Mike84- schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:08:
Meer mensen ervaring met onderstaande foutcodes?

WS-116483-3 Kreeg deze in het home scherm.
Na de foutmelding kwam ik wel weer direct in het home scherm terecht.

En

CE-107924-3 deze gebeurde in Sackboy.
Door deze foutmelding sloot de game af. Maar kon na het opnieuw opstarten van de game wel gewoon weer verder waar ik was gebleven.
Ik heb weer last van een andere foutcode: NW-102376-9
Deze foutcode deed zich voornamelijk voor bij LittleBigPlanet 3 en Gran Turismo Sport.
Tijdens het spelen verliest de PS5 de WiFi-verbinding en het enige wat helpt is een restart.

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-11 17:08
VirinR schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:28:
[...]

Ik heb weer last van een andere foutcode: NW-102376-9
Deze foutcode deed zich voornamelijk voor bij LittleBigPlanet 3 en Gran Turismo Sport.
Tijdens het spelen verliest de PS5 de WiFi-verbinding en het enige wat helpt is een restart.
Speel zelf niet via wifi, maar hopelijk zijn er snel software updates voor.

• VirinR
-Mike84- schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:40:
[...]

Speel zelf niet via wifi, maar hopelijk zijn er snel software updates voor.
Ik hoop het wel, maar het is echt iets van de afgelopen week en ik heb de PS5 sinds launch.
Voor nu heb ik (voor de zekerheid) een library rebuild gedaan. Vanavond moet ik werken dus dan kan ik niet testen maar morgen zal ik het opnieuw testen.

• VirinR
Overigens klopt de WrapUp bij mij wel. Enige PS5-games die ik heb gespeeld zijn Miles Morales, Astro’s Playroom en Sackboy.
Via PS-timetracker wordt alles netjes bijgehouden en de stats voor de PS5-games zijn gelijk. Voor de rest heb ik voornamelijk PS4-games gespeeld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vVZge9QbwIQzCVt2f-V0JINrwVQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Uv30DT0lo2MkjJBreJ0LslWY.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door VirinR op 05-02-2021 15:56 ]

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
PS5 heeft geen trophy progress tracking toch? Dat je kunt zien hoeveel van bijvoorbeeld 500 kills je al hebt gedaan. Xbox heeft dit wel.

En dat card systeem, hoe werkt dat eigenlijk. Als ik kort op de PS knop druk komt er alleen die onhandige horizontale balk met trophies ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:52
-SaveMe- schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:12:
PS5 heeft geen trophy progress tracking toch? Dat je kunt zien hoeveel van bijvoorbeeld 500 kills je al hebt gedaan. Xbox heeft dit wel.

En dat card systeem, hoe werkt dat eigenlijk. Als ik kort op de PS knop druk komt er alleen die onhandige horizontale balk met trophies ...
Jawel, maar alleen bij PS5 games die het ondersteunen. Bugsnax laat bijvoorbeeld zien hoe ver je al bent.

Die cards zijn ook eigenlijk alleen bij ps5 games, anders laat ie alleen trophies zien maar dat is inderdaad erg verwarrend in een horizontaal overzicht. Bij Miles Morales vond ik die cards best handig om te zien hoe lang een missie ongeveer gaat duren (dan weet je of je er nog eentje wil doen of anders free roam) en bij Astro's Playroom was het nuttig om hints te krijgen voor de collectibles.

Ben benieuwd of games dit echt nuttig gaan gebruiken.

• -SaveMe-
  • Laatst online: 10-11 09:56
Hmmmm, is me bij Miles Morales niet opgevallen, daar had ik ook gewoon een rij met trophies? Hoe krijg je die cards dan?

GamiQ, de game notes app met game maps!

-SaveMe- schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:12:

Die cards komen tevoorschijn als je bij je games (in het hoofdscherm) een PS5 game selecteert en dan naar beneden scrollen, dan krijg je de activity cards te zien, maar zoals @MysticMan al zegt werkt dat alleen bij PS5 games, bij PS4 games zie je daar alleen je trophies. Het is daarbij ook afhankelijk hoe de developer ermee om gaat, bij AC Valhalla krijg je volgens mij alleen de activity van je huidige save game te zien, daarmee kun je dan wel snel de game opstarten en langs de logos/menus skippen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

JSchut

.....

Maar goed ook. Zag er niet uit. Hoop dat ze het nu wel echt knap remaken.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Dennisdn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:35:
[...]

Die party in Allstars kun je uitzetten via de PS-knop en dan op de eerste kaart aan de linkerkant. Wel bloed irritant dat je dat bij elk potje opnieuw moet doen....
https://www.eurogamer.net...y-default-for-all-players

Lobbies staan nu standaard op mute. d:)b

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Jordan
  • Laatst online: 24-11 19:55
Ik wil de Fifa 21 disc versie die ik heb vervangen door een digitale versie. Mijn oude 4 pro gaat naar mijn zoontje, hier staat mijn account op (die ik ook op de 5 heb) en ook zijn account.

Als ik met mijn account de aankoop doe, kan hij dan ook op de pro ( geen primair apparaat dan denk ik) op zijn account Fifa 21 spelen?
Jordan schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:36:
Ik wil de Fifa 21 disc versie die ik heb vervangen door een digitale versie. Mijn oude 4 pro gaat naar mijn zoontje, hier staat mijn account op (die ik ook op de 5 heb) en ook zijn account.

Als ik met mijn account de aankoop doe, kan hij dan ook op de pro ( geen primair apparaat dan denk ik) op zijn account Fifa 21 spelen?
Zolang het account waar je de aankoop op doet ingesteld is als primaire PS4 op die PS4, zou dat moeten kunnen.

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-11 19:30
PSN+ erbij genomen, krijg ik onverwacht een aantal PS4 games die goed in de smaak gaan vallen (op het eerste gezicht al een stuk of 5). Dat is toch wel erg leuk, maakt het ook meteen een goede beslissing.

Voor de rest even worstelen met ouderlijk toezicht (mijn kinderen zijn braaf, maar erg schrikkerig).

- Account voor zoon aangemaakt online via de sony site voor familiebeheer.
- Alles netjes ingesteld op zijn leeftijd.
- Gebruiker aangemaakt op de PS5
- Gekoppeld aan de online account van mijn zoon

So far so good? Nee.

Vreemd genoeg kon de account van mijn zoon God of War spelen. Toen ik daarna ook ouderlijk toezicht voor nieuwe gebruikers op de console zelf aanzette klopte het wel en kwam er een popup dat hij aan mij toestemming moet vragen.

Toen mijn dochter toegevoegd. Blijkbaar is ze een boefje want toen ik haar account probeerde te koppelen aan de PS5 bleek ze voor wangedrag te zijn gebanned, wat toch wel knap is voor een account die ik net had aangemaakt. :o

Vermoedelijk is haar emailadres gezien als aanstootgevend, maar ik kan maar niet bedenken wat het zou zijn :+

Op zich is een lokale account voor haar ook prima, dus het is allemaal wel best. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door roffeltjes op 06-02-2021 00:30 ]

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:26
Ik wilde laatst ook mijn kids co-op Trine 4 laten spelen met de nichtjes, maar toen ook een tijdlang gefoeterd op het ondoorzichtige kind account gebeuren!
Heb ook een tijd geleden de lokale PS4 account van mijn dochter omgezet naar Psn en die is toen geband zonder redelijke aanleiding. Daarna bleek dat ze ook niet meer lokaal met ons in Little Big Planet 3 mocht.
Ik kijk uit naar het moment dat Sony deze kind account feature eens wat liefde geeft!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• roffeltjes
Makkelijkste is gewoon met lokale accounts werken en vanuit de console beperkingen aan te zetten.

Net ook al iets raars met de account van mijn vrouw. Netjes lid van de familie, lokale account gekoppeld aan haar Sony account=> Ziet ze maar de helft van de PSN+ games die ik had geïnstalleerd, een vreemde combi van 16+ en kinder-games. 8)7

Nu heeft ze alleen een lokale account en het werkt allemaal vlekkeloos.

[ Voor 5% gewijzigd door roffeltjes op 06-02-2021 09:55 ]

Verwijderd

roffeltjes schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 09:50:
Net ook al iets raars met de account van mijn vrouw. Netjes lid van de familie, lokale account gekoppeld aan haar Sony account=> Ziet ze maar de helft van de PSN+ games die ik had geïnstalleerd, een vreemde combi van 16+ en kinder-games.

Nu heeft ze alleen een lokale account en het werkt allemaal vlekkeloos.
Licenties herstellen

Verwijderd

Dit wil ook helpen als je games mist in je bibliotheek.
roffeltjes schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 00:25:
Op zich is een lokale account voor haar ook prima, dus het is allemaal wel best. ;)
Nadeel van een lokaal account is wel dat ze ook geen trophies hebben dan, wat altijd leuk is voor de competitiviteit.

Verder kan je dan ook niet online gamen, maar online is sowieso een zootje met PSN accounts voor kinderen. Het lijkt erop dat kinderen van minder dan 13 eigenlijk helemaal niets online kunnen/mogen, terwijl er toch redelijk wat kind-vriendelijke online games zijn (Minecraft, Plants vs Zombies, Fortnite...). Heb toen uit ellende een nieuw PSN account moeten aanmaken voor mijn zoon toen ie 9 was, zodat hij wel zijn games met zijn vriendjes kon spelen.

Dat is wel al enkele jaren terug. Zou eigenlijk eens opnieuw moeten testen met zijn oud account, en met het account van mijn dochter die ondertussen 13 is, en daardoor wellicht nu wel online kan gamen.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Donstil schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:02:
[...]

Vandaag ook mijn BT-W3 ontvangen. Ik heb de AirPods Max erop aangesloten en dat ging met gamen ook prima, ook hier geen latency.

Had er dus best in mogen zitten wat mij betreft, maar goed dit is ook een aardige oplossing.
Toevallig deze combi ook even getest maar ik merk wel degelijk latency, met name bij de lipsync valt het erg op. Bekabeld met de Creative G6 werkt beter maar dan zit je als nadeel wel met een kabel over de vloer in je woonkamer.

Ik denk dat die BT-W3 het beste werkt met een koptelefoon die ook dat Bluetooth low latency protocol ondersteund.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:10
kazuka schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:50:
[...]

Toevallig deze combi ook even getest maar ik merk wel degelijk latency, met name bij de lipsync valt het erg op. Bekabeld met de Creative G6 werkt beter maar dan zit je als nadeel wel met een kabel over de vloer in je woonkamer.

Ik denk dat die BT-W3 het beste werkt met een koptelefoon die ook dat Bluetooth low latency protocol ondersteund.
Heb je PlayStation herstart? Daarna had ik geen lipsync issues meer.
kazuka schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:50:
[...]

Ooh gek, dat had ik niet.
Gaat meer dan prima hier :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Shadow-Dancer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik weet niet of dit de juiste topic is voor deze discussie maar de pre-order topic leek me er niet gepast voor. In mijn zoektocht naar een PS5 is mogelijk dat ik met een extra PS5 Disc eindig, ik heb hem echter nog niet en het is ook nog niet zeker. Niemand in mijn directe omgeving lijkt er geïnteresseerd in te zijn.

Terugsturen is de makkelijkste optie maar op dit moment ook zonde en ik wil het NIET tegen een hogere prijs verkopen. Deze te koop zetten voor de prijs waar ik het voor heb gekocht lijkt 'dom', hoe vreemd dat ook klinkt. Iemand die dit ook had en tips of suggesties heeft om op een eerlijke manier een (willekeurige non-scalper)koper te vinden?

• giantgiantus
Shadow-Dancer schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:32:
Ik weet niet of dit de juiste topic is voor deze discussie maar de pre-order topic leek me er niet gepast voor. In mijn zoektocht naar een PS5 is mogelijk dat ik met een extra PS5 Disc eindig, ik heb hem echter nog niet en het is ook nog niet zeker. Niemand in mijn directe omgeving lijkt er geïnteresseerd in te zijn.

Terugsturen is de makkelijkste optie maar op dit moment ook zonde en ik wil het NIET tegen een hogere prijs verkopen. Deze te koop zetten voor de prijs waar ik het voor heb gekocht lijkt 'dom', hoe vreemd dat ook klinkt. Iemand die dit ook had en tips of suggesties heeft om op een eerlijke manier een (willekeurige non-scalper)koper te vinden?
Gewoon op tweakers v/a zetten. Ben je zo kwijt aan iemand die hem graag wil.

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:27

Tja, dom zou ik het niet noemen. Ik zou het alleen maar waarderen als iemand een PS5 aanbiedt tegen aanschafprijs. Tot op heden volg ik het topic op de voet hier, maar is het nog niet gelukt om er eentje te scoren. Ik weiger simpelweg om de hoofdprijs te betalen. Dan wacht ik liever nog een paar maanden.. :)
bvsteyn schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:38:
[...]

Tja, dom zou ik het niet noemen. Ik zou het alleen maar waarderen als iemand een PS5 aanbiedt tegen aanschafprijs. Tot op heden volg ik het topic op de voet hier, maar is het nog niet gelukt om er eentje te scoren. Ik weiger simpelweg om de hoofdprijs te betalen. Dan wacht ik liever nog een paar maanden.. :)
Ben echt heel erg benieuwd wanneer de PS5 gewoon in de schappen zal liggen en gewoon verkrijgbaar is.
Het lijkt alsof dat moment nog erg ver weg is.

• giantgiantus
Kalder schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:40:
[...]

Ben echt heel erg benieuwd wanneer de PS5 gewoon in de schappen zal liggen en gewoon verkrijgbaar is.
Volgens Sony blijft heel 2021 zeer moeilijk.

Je kunt hem aan mij kwijt hoor. Verkoop ik hem wel tegen een hoge prijs, heb jij die last niet :P

Zonder gekheid. Zet hem op V&A en verkoop hem aan een lid met reacties! Want tegenwoordig wemelt V&A van de “tweakers” zonder berichten op het forum en de frontpage.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 06-02-2021 19:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:26
Kalder schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:40:
[...]

Ik heb dat echt echt heel erg onderschat. Toen ik er begin december door een bot uit het pre-order topic doorheen kwam zat ik mijn maatjes te jennen. Ik dacht dat ik de jacht had gewonnen op een kwestie van dagen en dat iedereen met kerst wel zou spelen.....

• FMS
  • Niet online

FMS

Terug naar originele platen. Staat wmb toch mooier.

Plus mini mod om tijdelijk uit te proberen. Resultaat is dat de disc drive vele malen stiller is. Minder vibratie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfpEM-te-Aw0-K3_WzOjpAr8pcs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WS1Gb3RIRkdNHFZFBSh9zmjP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-lpgSqex-NShzEnLEf779NGz5I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FOZytzDADWjmSStwTt1fqDtd.jpg?f=fotoalbum_large

Uit een binnenband gesneden. Wel eerst schoonmaken. Muismat is net te dun en hard.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 23:11

Dit is toch niet dom 🤦‍♂️. Heeft toch met normen en waarden te maken. Heb volgende week een digitale editie over gezien ik hem inruil voor de disc versie. Kan de digitale versie verkopen voor een paar honderd euro winst of mijn buurman blij maken. Kies natuurlijk voor het laatste.

Mocht die hem toch niet willen, dan verkoop ik hem voor 400e op Tweakers.

• roffeltjes
Ik wil een Headset aansluiten op mijn PS5 maar voordat ik de zoveelste headset erbij koop; zou deze dongle werken?

https://www.amazon.nl/Gul...ss-Nintendo/dp/B088ZPX8L7

Dan heb ik namelijk meteen de Switch ook gefixt en het scheelt toch een boel geld.. Ik heb immers al 3 fijne Noise canceling Bluetooth koptelefoons.

Eventueel missen van een mic is verder niet zo'n issue.

• giantgiantus
roffeltjes schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:36:
Ik wil een Headset aansluiten op mijn PS5 maar voordat ik de zoveelste headset erbij koop; zou deze dongle werken?

https://www.amazon.nl/Gul...ss-Nintendo/dp/B088ZPX8L7

Dan heb ik namelijk meteen de Switch ook gefixt en het scheelt toch een boel geld.. Ik heb immers al 3 fijne Noise canceling Bluetooth koptelefoons.

Eventueel missen van een mic is verder niet zo'n issue.
Werkt geloof ik wel. Heb zelf de creative bt-w3. Werkt met zowel switch als ps5 prima.

• roffeltjes
giantgiantus schreef op zondag 7 februari 2021 @ 10:01:
[...]

Werkt geloof ik wel. Heb zelf de creative bt-w3. Werkt met zowel switch als ps5 prima.
Hmm die creative is misschien sneller. Ok ik ga me even inlezen. Thanks!

• Amaze86
Zo gister begonnen Ghost of Tsushima wat een pareltje is het toch non stop genieten. Nu op weg naar act2.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-11 18:22
Amaze86 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:14:
Zo gister begonnen Ghost of Tsushima wat een pareltje is het toch non stop genieten. Nu op weg naar act2.
Nu bezig met GoW, Ghost of Tsushima is de volgende 😉.
Hoe spelt ie trouwens op de PS5, update gehad?

• Amaze86
@chulin 60 fps op ps5, alleen die discdrive draait wel erg hard soms met deze game om de zoveel tijd, niet schrikken haha.

Kon niet langer wachten ook omdat me 2e op komst is in maart, game ziet er al prachtig uit. Gaan wel geruchten dat er een ps5 versie update komt, of het waar is wie weet.

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

chulin schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:18:
[...]
Nu bezig met GoW, Ghost of Tsushima is de volgende 😉.
Hoe spelt ie trouwens op de PS5?
g-h-o-s-t o-f t-s-u-s-h-i-m-a.
Hetzelfde als op de PS4, verwacht daar dus geen vernieuwing ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-11 18:22
dvdkiwi schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:42:
[...]

g-h-o-s-t o-f t-s-u-s-h-i-m-a.
Hetzelfde als op de PS4, verwacht daar dus geen vernieuwing ;)
Volgens mij is goed genoeg, toch?
Trouwens hier geen last van lawaaierig discdrive, 2 spelletjes, AC Valhalla en Hitman 3

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08

v8power67

Psn: Mausosaurus

Op ps5 heeft ghost of thusima een 60 fps target vs ps4 30fps. Dat is ook gelijk het enigste, ben laatst ook aan begonnen dikke game. Speelt super smooth op 60fps en 4k checkerboarding is zeer strak.

Edit kreeg zojuist door dat niet 4k checkerboarding maar 1800p checkerboarding is :+ zou je niet zeggen, ziet er rete strak uit !

[ Voor 26% gewijzigd door v8power67 op 07-02-2021 14:10 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
v8power67 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:12:
Op ps5 heeft ghost of thusima een 60 fps target vs ps4 30fps. Dat is ook gelijk het enigste, ben laatst ook aan begonnen dikke game. Speelt super smooth op 60fps en 4k checkerboarding is zeer strak.

Edit kreeg zojuist door dat niet 4k checkerboarding maar 1800p checkerboarding is :+ zou je niet zeggen, ziet er rete strak uit !
Is het eigenlijk nog ergens binnen de settings van de PS5 aan te zetten of te zien wat je output is met een game? Hoeveel fps, welke resolutie etc?
v8power67 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:12:

4K is ook maar 2160p dus zo veel scheelt dat niet. Ook als de game echt native 4K is, is er ook geen sprake van (checkerboard) upscaling, dat gebeurt alleen als de resolutie onder 4K is.

[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 07-02-2021 15:47 ]

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 11:34
Kalder schreef op zondag 7 februari 2021 @ 15:43:
[...]

4K is ook maar 2160p dus zo veel scheelt dat niet. Ook als de game echt native 4K is, is er ook geen sprake van (checkerboard) upscaling, dat gebeurt alleen als de resolutie onder 4K is.
Ondanks dat ik Ghost of Tsushima prachtig vind, die speel ik nu ook namelijk, ga je wel kort door de bocht met dat het niet zoveel scheelt (tussen 1800p en 2160p). Qua pixels is 1800p, 'maar' 69% van 4k (of 2160p). Het verschil klinkt klein, maar is toch redelijk groot.

[ Voor 4% gewijzigd door Kyhfin op 07-02-2021 16:03 ]

Kyhfin schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:03:
[...]

Ondanks dat ik Ghost of Tsushima prachtig vind, die speel ik nu ook namelijk, ga je wel kort door de bocht met dat het niet zoveel scheelt (tussen 1800p en 2160p). Qua pixels is 1800p, 'maar' 69% van 4k (of 2160p). Het verschil klinkt klein, maar is toch redelijk groot.
Klein genoeg voor mij om het verschil niet te kunnen zien :+
GT Sport is bijvoorbeeld ook 1800p checkerboard upscaled naar 4K, ik zou echt zweren dat ik naar een native 4K game aan het kijken ben.
En het verschil tussen 1080p en 2160p is 400% en nog heb ik moeite met het verschil te zien tenzij ik recht voor m'n TV ga zitten.

[ Voor 23% gewijzigd door Kalder op 07-02-2021 16:10 ]

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 12:52
Wackmack schreef op zondag 7 februari 2021 @ 09:22:
[...]

Dit is toch niet dom 🤦‍♂️. Heeft toch met normen en waarden te maken. Heb volgende week een digitale editie over gezien ik hem inruil voor de disc versie. Kan de digitale versie verkopen voor een paar honderd euro winst of mijn buurman blij maken. Kies natuurlijk voor het laatste.

Mocht die hem toch niet willen, dan verkoop ik hem voor 400e op Tweakers.
Jammer genoeg is dit toch wel zeldzaam geworden. De scalpers zijn er nu echt veel gekomen. In mijn ogen ontnemen ze iemand die wel oprecht op zoek is de kans om hem tegen een eerlijke prijs te krijgen.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• JSchut

JSchut

.....

Ik had al een ps5 via bol.com. Mocht hem gister ophalen bij top1toys. Heb m’n neefje heel blij gemaakt. Is mij veel meer waard dan een paar honderd euro winst :)

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-11 13:55
JSchut schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:39:
Ik had al een ps5 via bol.com. Mocht hem gister ophalen bij top1toys. Heb m’n neefje heel blij gemaakt. Is mij veel meer waard dan een paar honderd euro winst :)
Mooi om te zien inderdaad. Ik las nog op markplaats een paar scalpers met hun excuses "Ik had toevallig al een PS5 staan, dus deze mag weg". Ja hoor, toevallig. 8)7

• AppleFan2007
jmignolet schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:49:
[...]

Mooi om te zien inderdaad. Ik las nog op markplaats een paar scalpers met hun excuses "Ik had toevallig al een PS5 staan, dus deze mag weg". Ja hoor, toevallig. 8)7
Ook wat een raar excuus niet?
hoe heb je in hemelsnaam toevallig een PS5 staan, ik bestel een PS5 en als ik me omdraai staat er toevallig ineens een PS5 naast de TV.

Het ergste vind ik dat sommige winkels hier ook een beetje aan meedoen, niet voor de PS5 maar voor de Pulse en het charging dock.
Bij sommige winkels kan je deze voor 10 euro duurdere vinden tegenover een andere winkel.

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:21

Gregory76

Sony PlayStation freak

Zo is het maar net!
Ikzelf had 4 december geluk bij Bol.com Toen kon ik op 5 december lekker spelen.
Op 7 januari heb ik nog een PS5 kunnen scoren, bij Wehkamp. :p Die staat nu bij mijn broer in de woonkamer.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08

v8power67

Psn: Mausosaurus

pelidee schreef op zondag 7 februari 2021 @ 14:43:
[...]

Is het eigenlijk nog ergens binnen de settings van de PS5 aan te zetten of te zien wat je output is met een game? Hoeveel fps, welke resolutie etc?
Niet op de ps5 zelf. Je kan alleen in settings zien welke resolutie de ps5 staat bv 4k. En welke hz/fps de tv ondersteund. Heb zelf een lg cx en dan als je vaak op groene knopje drukt krijg je een freesync menu te zien en daar staat de actuele resolutie icm hz en welke kleuren diepte (bits ?). Verder zou ik niet weten hoe anders dit te zien.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 11:34
Kalder schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:06:
[...]

Klein genoeg voor mij om het verschil niet te kunnen zien :+
GT Sport is bijvoorbeeld ook 1800p checkerboard upscaled naar 4K, ik zou echt zweren dat ik naar een native 4K game aan het kijken ben.
En het verschil tussen 1080p en 2160p is 400% en nog heb ik moeite met het verschil te zien tenzij ik recht voor m'n TV ga zitten.
Ja, je hebt wel gelijk hoor. Het verschil (qua impact hoe je het ziet) tussen 30 fps en 60 fps is ook groter dan tussen 60 fps en 120 fps ondanks dat beide een verdubbeling is.

• Jumpman
  • Laatst online: 20:36
Veel haat naar EA (terecht vaak, geldwolven), maar gisteren speelde ik Battlefield 1 en bezoek dacht oprecht dat het een PlayStation 5 game was. Deze game zit wat betreft gameplay en graphics nog steeds zo goed in elkaar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 17:48

SD5k

>4&X

Jumpman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 04:53:
Veel haat naar EA (terecht vaak, geldwolven), maar gisteren speelde ik Battlefield 1 en bezoek dacht oprecht dat het een PlayStation 5 game was. Deze game zit wat betreft gameplay en graphics nog steeds zo goed in elkaar.
Is ook gewoon een ontzettend mooie en goede game, ik vind het altijd jammer wanneer BF1 in één adem wordt genoemd met BFV.

• Jumpman
SD5k schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:03:
[...]

Is ook gewoon een ontzettend mooie en goede game, ik vind het altijd jammer wanneer BF1 in één adem wordt genoemd met BFV.
Ik moet zeggen dat Battlefield V ook wel goed geworden is uiteindelijk. Alleen het gevoel bij Battlefield 1 is anders, beter.

• Dennisdn
Jumpman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 04:53:
Wij spelen sinds de PS5 ook weer veel BF1 omdat het er inderdaad best next-gen uitziet.
Maar een nadeel wat ik zelf ondervindt is dat het spel al erg lang loopt en je nu moet spelen tegen een vloot bijna-professionele spelers die er al honderden of meer uren in hebben zitten. Ik krijg mijn K-D echt niet hoger dan 5-10 ofzo :P

• loekf2
  • Laatst online: 16:20
Viel mij wel op dat kinderen (mijn neefje is 12, vrijdag een PS5 uit de laatste Amazon.de drop bezorgd) totaal geen moeite hebben met de nieuwe PS5 interface. Klik, klik en ze spelen weer Fortnite online of in dual-player mode.

Ik word oud ;-)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:43
Krijg net melding dat mijn PS5 van nedgame onderweg is ging er van uit dat deze pas Maart/April zou komen. Had deze als backup bestelling staan nadat mijn wehkamp order was gecanceld. Ondertussen vastgehouden voor het zoontje van een collega, dus die is ontzettend blij dat hij er binnenkort al mee aan de slag kan

• Jumpman
Dennisdn schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:26:
[...]

Wij spelen sinds de PS5 ook weer veel BF1 omdat het er inderdaad best next-gen uitziet.
Maar een nadeel wat ik zelf ondervindt is dat het spel al erg lang loopt en je nu moet spelen tegen een vloot bijna-professionele spelers die er al honderden of meer uren in hebben zitten. Ik krijg mijn K-D echt niet hoger dan 5-10 ofzo :P
Ik zie inderdaad ook redelijk wat level 150 spelers. Ik ben zelf level 30. Maar er is ook veel nieuwe aanwas, omdat het een gratis PlayStation Plus Collection game is.

Het is een beetje het probleem van elke multiplayer game er zijn gewoon mensen die dagen er in wonen en verder geen of weinig verplichtingen hebben, dat moet je gewoon accepteren.

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 08-02-2021 10:35 ]

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:34
AppleFan2007 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 17:03:
[...]

Ook wat een raar excuus niet?
hoe heb je in hemelsnaam toevallig een PS5 staan, ik bestel een PS5 en als ik me omdraai staat er toevallig ineens een PS5 naast de TV.

Het ergste vind ik dat sommige winkels hier ook een beetje aan meedoen, niet voor de PS5 maar voor de Pulse en het charging dock.
Bij sommige winkels kan je deze voor 10 euro duurdere vinden tegenover een andere winkel.
Klopt ik kocht de charging dock voor 29,99 bij BCC nu bij Nedgame verkrijgbaar voor 39,99 8)7

• Starscreamer
Jumpman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:32:
[...]

Ik zie inderdaad ook redelijk wat level 150 spelers. Ik ben zelf level 30. Maar er is ook veel nieuwe aanwas, omdat het een gratis PlayStation Plus Collection game is.

Het is een beetje het probleem van elke multiplayer game er zijn gewoon mensen die dagen er in wonen en verder geen of weinig verplichtingen hebben, dat moet je gewoon accepteren.
Leeft dat spel nog dan? :?

• Timothy3000
loekf2 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:31:
[...]

Viel mij wel op dat kinderen (mijn neefje is 12, vrijdag een PS5 uit de laatste Amazon.de drop bezorgd) totaal geen moeite hebben met de nieuwe PS5 interface. Klik, klik en ze spelen weer Fortnite online of in dual-player mode.
Ik vind de PS5 interface sowieso echt in alle opzichten een verademing tegenover die van de PS4. Trophies zijn makkelijker te vinden, games zo inspringen via de kaarten e.d. Ik was ook verbaasd toen ik alle negatieve feedback op de fora las.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 08-02-2021 10:40 ]

• Jumpman
Starscreamer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:37:
[...]

Klopt ik kocht de charging dock voor 29,99 bij BCC nu bij Nedgame verkrijgbaar voor 39,99 8)7
Het is behoorlijk druk op de PlayStation.

Maar ja BF4, BF1 en BFV zijn de enige multiplayer games waar je terecht kan voor oorlog zonder futuristische rotzooi.

Jumpman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:42:
[...]

Het is behoorlijk druk op de PlayStation.

Maar ja BF4, BF1 en BFV zijn de enige multiplayer games waar je terecht kan voor oorlog zonder futuristische rotzooi.
CoD:WW2? Geen futuristische rotzooi in die game hoor.

• Starscreamer
Timothy3000 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:40:
[...]

Ik vind de PS5 interface sowieso echt in alle opzichten een verademing tegenover die van de PS4. Trophies zijn makkelijker te vinden, games zo inspringen via de kaarten e.d. Ik was ook verbaasd toen ik alle negatieve feedback op de fora las.
Ik vind niet fijn dat je games in mappen kan plaatsen (maakt met 500 games niet overzichtelijk)
Ook is de thema best saai en vind ik Trophies op de PS4 handiger O-)
Leuk zoveel verschillende meningen :)

• giantgiantus
[...]

Helemaal eens. Heel eerlijk denk ik overigens ook dat de internet gamer community’s best conservatief zijn. Als een bedrijf iets nieuws doet is er altijd extreem veel gezeur. Volgens mij speelt dat bij een interface net zo.

• cold_as_ijs
Starscreamer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:37:
[...]

Ik snap het commentaar niet helemaal hierop. Feit is dat de winkels op de verkoop van PS5 consoles niks verdienen en ze dus hun marge moeten pakken op games en accessoires. Nedgame en mediamarkt kiezen ervoor om hun marges op de charging dock te pakken.
Check pricewatch voor willekeurige producten en dan zul je veel grotere prijsvariatie zien.
De echte scalping vind plaats op marktplaats, waar ze 60 euro vragen voor de dock. Alhoewel ik ook controller + dock voor 90 euro tegenkwam

• Starscreamer
cold_as_ijs schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:04:
[...]

Ik snap het commentaar niet helemaal hierop. Feit is dat de winkels op de verkoop van PS5 consoles niks verdienen en ze dus hun marge moeten pakken op games en accessoires. Nedgame en mediamarkt kiezen ervoor om hun marges op de charging dock te pakken.
Check pricewatch voor willekeurige producten en dan zul je veel grotere prijsvariatie zien.
De echte scalping vind plaats op marktplaats, waar ze 60 euro vragen voor de dock. Alhoewel ik ook controller + dock voor 90 euro tegenkwam
Voor een retail winkel vind ik een verschil van 25% te veel :X
[...]

Trophies vind ik op de PS4 velen malen beter. De lijstweergave op de PS4 is veel overzichtelijker. Er passen er meer in het scherm, meer ruimte voor de omschrijving waardoor deze direct te lezen is en hidden trophies kun je sneller bekijken.
Voor de rest vind ik de PS5 UI ook prima.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Timothy3000
cold_as_ijs schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:04:
[...]

Nedgame gooide ook 30 euro extra op de Pulse headset en 100 euro extra op de Xbox Series X.

• AppleFan2007
Raem schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:10:
[...]

Trophies vind ik op de PS4 velen malen beter. De lijstweergave op de PS4 is veel overzichtelijker. Er passen er meer in het scherm, meer ruimte voor de omschrijving waardoor deze direct te lezen is en hidden trophies kun je sneller bekijken.
Voor de rest vind ik de PS5 UI ook prima.
Ik gebruik die lijsten met trophies op de PS4 en PS5 niet.
Ik zet mijn iPad naast mij met de lijst open, veel makkelijker en je ziet direct welke trophies je moet doen zonder dat je telkens de lijst moeten openen op de PS5.

Wat ik jammer vind aan de trophies op PS5 is dat weinig games gebruik maken van het tel systeem.
Bijvoorbeeld bij spider man moet je 25 plafond uitschakelingen doen, jammer genoeg kan je niet zien hoeveel je er al gedaan hebt.

• JSchut

JSchut

.....

loekf2 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:31:
[...]

Ik word oud ;-)
Ik ben inmiddels ook al 38 en mijn neefje (alleen omdat hij jonger is haha) is ook "al" 28.

Maar ik heb gene moeite met de PS5 interface. Werkt het niet zoals je verwacht? Dingen op andere plekken verwacht?

• Jumpman
Kalder schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:47:
[...]

CoD:WW2? Geen futuristische rotzooi in die game hoor.
Klopt, maar het wordt helaas niet meer zoveel gespeeld.

• Dennisdn
Starscreamer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:09:
[...]

Nou.... helemaal in het begin van de Corona-crisis vertelden bijvoorbeeld Coolblue en Bol.com openlijk in de media dat ze van veel producten 20-30 procent van de prijs verhoogd hebben om te zorgen dat kopers meer over andere webshops verdeeld zouden gaan worden omdat ze simpelweg de capaciteit niet aan konden. Het gebeurd dus wel vaker. Al neem ik aan dat het in dit voorbeeld simpelweg over meer marge voor de verkopers gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 08-02-2021 11:58 ]

• giantgiantus
Ten aanzien van prijzen. Al dat gekke gedoe dat mensen en bedrijven niet gewoon de marktwaarde mogen vragen voor een product vind ik maar hypocriet geneuzel. Want diezelfde zeurpieten vragen ook marktwaarde voor hun huis en dan is het ineens prima. Gek dat die reflectie volledig ontbreekt.

• Jumpman
Dennisdn schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:57:
[...]

Nou.... helemaal in het begin van de Corona-crisis vertelden bijvoorbeeld Coolblue en Bol.com openlijk in de media dat ze van veel producten 20-30 procent van de prijs verhoogd hebben om te zorgen dat kopers meer over andere webshops verdeeld zouden gaan worden omdat ze simpelweg de capaciteit niet aan konden. Het gebeurd dus wel vaker. Al neem ik aan dat het in dit voorbeeld simpelweg over meer marge voor de verkopers gaat.
Dit hebben we natuurlijk aan ons zelf te danken. Er zijn nog maar een handjevol grote retailers, dus schaarste is extra marge. Coolblue begon hiermee, door de NES mini, SNES mini, Nintendo Switch, PlayStation 4 500 Million en Limited Edition games steevast met € 30,00 of € 50,00 te verhogen (bron: www.budgetgaming.nl). Mediamarkt is dit ook gaan doen met sommige producten en nu zie je de kleinere retailers dit ook gaan doen. Zeker nu de officiële PlayStation 5 accessoires ook schaars zijn.

• cold_as_ijs
Starscreamer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:09:
[...]

Ben ik het gewoon mee eens hoor. Toen ik erachter kwam dat mediamarkt ook een tientje meer vroeg heb ik die order gecanceld en hem bij bol.com besteld.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
JSchut schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:23:
[...]

Ik ben inmiddels ook al 38 en mijn neefje (alleen omdat hij jonger is haha) is ook "al" 28.

Maar ik heb gene moeite met de PS5 interface. Werkt het niet zoals je verwacht? Dingen op andere plekken verwacht?
Nu je het zegt, downloads en gametijd per spel zijn lastig te vinden. Ook ben ik nog naar de browser op zoek. Verder switched hij soms terug naar de PS4 versie van PS5 games.

• Timothy3000
Erapaz schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:52:
[...]

Nu je het zegt, downloads en gametijd per spel zijn lastig te vinden. Ook ben ik nog naar de browser op zoek. Verder switched hij soms terug naar de PS4 versie van PS5 games.
PS5 heeft geen browser.

Downloads vind je snel door om de homeknop te drukken en dan het pijltje naar beneden in het submenu dat dan verschijnt.

[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 08-02-2021 12:55 ]

Pagina: 1 ... 78 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord