Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:21
Ik heb nog maar 42 uur op de PS5 gespeeld sinds de release. :D

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ben ik de enige die nooit zijn originele playstation niet wil bestickeren/backplaten? :P

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

NotSoSteady schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:10:
Ik heb nog maar 42 uur op de PS5 gespeeld sinds de release. :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/h7L1xzV.png

Git gud :P

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:15
Waar kun je dit zien?

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Topic goed lezen :P staat een paar posts boven je ;)

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• dehardstyler
Bas170 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:16:
[...]

Topic goed lezen :P staat een paar posts boven je ;)
Whoops en ik was het topic nog aan het volgen ook. 8)7 :F

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:49

Amiet01

Master_A

Krijg een error: "kan de pagina niet laden" op de wrapup page

Master_A

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:59
Amiet01 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:22:
Krijg ik ook inderdaad.

• dehardstyler
Amiet01 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:22:
Ik ook. Waarschijnlijk hebben jullie beide ook alle tracking etc uitgezet in de setup van de PS5, dan krijg je deze cijfers blijkbaar niet.

• Farabi
  • Niet online
iemand al de gow update geinstalleerd en gespeeld? hoe groot is de patch?

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:06
Heeft iemand een tip qua beeldscherm of monitor? Ik ga het speciaal voor de ps5 aanschaffen
Ah carbon op de touchpad.. gotta have dat lichtgewicht ultrasterk materiaal voor de knop die het telkens het zwaarst te verduren heeft.. :>
dehardstyler schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:27:
[...]
Ik ook. Waarschijnlijk hebben jullie beide ook alle tracking etc uitgezet in de setup van de PS5, dan krijg je deze cijfers blijkbaar niet.
Heeft daar niets mee te maken.
Volgens mij is het gewoon het gevolg van de heel brakke manier hoe de verschillende Sony en PlayStation websites met elkaar communiceren. Ik moet echt heel regelmatig Sony/PS cookies wissen in mijn browser omdat er weer een en ander niet werkt van Sony.

• dehardstyler
Twixie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:40:
[...]

Heeft daar niets mee te maken.
Volgens mij is het gewoon het gevolg van de heel brakke manier hoe de verschillende Sony en PlayStation websites met elkaar communiceren. Ik moet echt heel regelmatig Sony/PS cookies wissen in mijn browser omdat er weer een en ander niet werkt van Sony.
Het stond er wel als reden waarom het eventueel niet werkt. Net als minder dan 10 uur gespeeld hebben (dat heb ik makkelijk gered) en onder de 18 zijn (ik ben ouder) redenen zijn waarom het niet werkt.
Wel, bij mij werkt het ook niet en ik voldoe aan al die voorwaarden.
Hij redirect overigens eerst naar een franstalige pagina. Ook een van mijn grote ergernissen, de helft van de webpages van PlayStation krijg ik in het Frans te zien, moet de URL dan manueel aanpassen van fr-be naar nl-be.
(EDIT: dat laatste is overigens bizar genoeg een probleem dat enkel op Chrome voorvalt... Op Edge krijg ik wel de NL pagina's - maar desondanks dus ook wel dezelfde error page voor die wrapup URL).

[ Voor 25% gewijzigd door Twixie op 02-02-2021 14:46 ]

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 11:34
[...]

[...]

Ik heb alle privacy aan (volledig gedeeld), maar krijg alsnog geen waarden te zien. Echter er staat ook dat je minimaal 10 uren gemaakt moet hebben op de PS4 en daar voldoe ik niet aan. Ik heb alleen een PS5, dus wellicht is dat de reden.
Net op die blog gelezen van iemand: als je bovenaan in de URL nl-nl, fr-be of nl-be of wat er ook staat, verandert in en-gb werkt het ineens wel.

Heb overigens een pak maar gegamed dan ik zelf had gedacht :
* Number of games: 71 (what ?! Lijkt me onwaarschijnlijk)
* Top game: Hollow knight, wat dan weer slechts 34u is
* Total hours: 1105 (3u per dag gemiddeld, what ?! Dat kan ik eigenlijk moeilijk geloven)
* Days played: 144 (dus eigenlijk 6u per dag gemiddeld ?! )
* Trophies: 160
* PS5 hours: 12 waarvan 9 in Astro's Playroom :D (wat kom ik hier eigenlijk zoeken in dit topic ? :D )

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 02-02-2021 15:47 ]

• dehardstyler
Twixie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 15:46:
Net op die blog gelezen van iemand: als je bovenaan in de URL nl-nl, fr-be of nl-be of wat er ook staat, verandert in en-gb werkt het ineens wel.

* Total hours: 1105 (3u per dag gemiddeld, what ?! Dat kan ik eigenlijk moeilijk geloven)
* PS5 hours: 12 waarvan 9 in Astro's Playroom :D (wat kom ik hier eigenlijk zoeken in dit topic ? :D )
Dat is inderdaad de fix, nu werkt het hier ook! :)

Maar ik geloof er niet zoveel van. Bij jou is het bijvoorbeeld 1105 uur in totaal, wat je ongeloofwaardig vind.
Ik heb maar 96 uur gegamed, dat kan absoluut niet. :P

Ik heb er minstens 500 uur op zitten afgelopen jaar denk ik, ik game alleen op de PS en ongeveer 10 uur per week denk ik. Dus dat is al 520 uur. En bij mij staat er "-32 uur locally" en "96 uur online". 8)7
Ik speel eigenlijk alleen maar online, dus dat klopt wel. Maar hoe kan je MIN 32 uur lokaal spelen? :')

En de "Days played" staat op 1 dag, dus we hebben ook dagen van 96 uur tegenwoordig.

Het werkt voor geen meter, dat blijkt in ieder geval wel.

• Kyhfin

Ik heb alleen PS5 gehad dus dit geldt van 18 november t/m 31 december. Ik krijg wel paar rare resultaten.

* Number of games: 14 (ik heb er veel even geprobeerd)
* Top game: Last of Us Part II (eigenlijk Nathan Drake Collection, maar dat zijn 2 games en samen maar één uur meer)
* Total hours: 125 uur
* Days played: 0 (dit snap ik dan ook weer niet)
* Veruit het meeste op zondag en het minste op zaterdag. Dat is wel weer frappant.
* Trophies: 84
* PS5 game hours: 41 uur
* PS5 gameplay hours 53 uur. (hoe kan dit nu weer hoger zijn?)
* Top PS5 game: Marvel's Spider-Man Remastered
* PS5 trophies: 135

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Twixie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:44:
Wel, bij mij werkt het ook niet en ik voldoe aan al die voorwaarden.
Hij redirect overigens eerst naar een franstalige pagina. Ook een van mijn grote ergernissen, de helft van de webpages van PlayStation krijg ik in het Frans te zien, moet de URL dan manueel aanpassen van fr-be naar nl-be.
(EDIT: dat laatste is overigens bizar genoeg een probleem dat enkel op Chrome voorvalt... Op Edge krijg ik wel de NL pagina's - maar desondanks dus ook wel dezelfde error page voor die wrapup URL).
Sinds ze de playstation store gewijzigd hebben en https://my.playstation.com in het leven hebben geroepen, is het sowieso een gedoe met chromium-based browsers.
Op Opera kan ik geeneens aanmelden, de pagina ververst enkel. Voor die pagina's gebruik ik daarom Firefox, dan werkt het wel.

Misschien bij jou hetzelfde issue, aangezien Edge tegenwoordig ook chromium-based is.

Kyhfin schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:05:
[...]
* PS5 game hours: 41 uur
* PS5 gameplay hours 53 uur. (hoe kan dit nu weer hoger zijn?)
Die 41 uur is "Top PS5 game hours" en hoort dus bij "Top PS5 game". Is dus aantal uur dat je dat game gespeeld hebt. Die 53u is je totale tijd in alle PS5 games.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:12
Wat een bout spel dat Destrucion AllStars.... niet mijn ding helaas, dat is trouwens het eerste echte PS5 exclusive spel toch? Laat het geen trendsetter worden dan... :+

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Cardwizard schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:12:
Wat een bout spel dat Destrucion AllStars.... niet mijn ding helaas, dat is trouwens het eerste echte PS5 exclusive spel toch? Laat het geen trendsetter worden dan... :+
Heb m ook net een uurtje gespeeld met mijn zoon, grootste lol.
Graphics zijn dik in orde en de dualsense haptic feedback en triggers worden ook leuk gebruikt.
Voor mij in ieder geval een prima game om als afwisseling op de story driven games te spelen.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Nee, Astro's Playroom was de eerste

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14:31
Zonet destruction all stars gedownload op afstand via de PS app.
Jammer genoeg kan je vanuit de app niet zien hoe groot een game is.
Dit mogen ze wel toevoegen in de PS app.
AeronNL schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:15:
[...]

Heb m ook net een uurtje gespeeld met mijn zoon, grootste lol.
Graphics zijn dik in orde en de dualsense haptic feedback en triggers worden ook leuk gebruikt.
Voor mij in ieder geval een prima game om als afwisseling op de story driven games te spelen.
Heb zonet ook even de tutorial en één potje gespeeld, het heeft wel wat vind ik, al zijn de physics nogal weird als je mij vraagt.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:18
Demon souls :)

• AeronNL
Was Demon Souls geen ps3 game?

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:18
AeronNL schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:34:
[...]

Was Demon Souls geen ps3 game?
Ooit wel. Maar dit is een volledige remake die nu enkel exclusief voor PS5 is.

Dus "nieuw" kan je over discussieren. Exclusief is de remake in ieder geval wel. :)

• Kyhfin
Twixie schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:08:
[...]

Die 41 uur is "Top PS5 game hours" en hoort dus bij "Top PS5 game". Is dus aantal uur dat je dat game gespeeld hebt. Die 53u is je totale tijd in alle PS5 games.
Ohja je hebt gelijk. De PS5 geeft zelf overigens 39 uur aan in het game overzicht. Ook weer lekker consistent haha

• Cardwizard
Bas170 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:20:
[...]

Nee, Astro's Playroom was de eerste
Oh ja klopt ook... ik zie helaas toch een trend dan

• AeronNL
FrankoNL schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:35:
[...]

Ooit wel. Maar dit is een volledige remake die nu enkel exclusief voor PS5 is.

Dus "nieuw" kan je over discussieren. Exclusief is de remake in ieder geval wel. :)
Fair enough!

• AeronNL
Cardwizard schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:39:
[...]

Nee dat denk ik niet.
Je kunt pas van een trend spreken als de komende games allemaal in deze stijl zouden zijn.

Astros playroom was een grote tech demo en destruction all stars is een leuke party game.

Er komen nog genoeg grote titels aan dus ik maak me daar geen zorgen over.

• AppleFan2007
[...]

[...]

ik geraak er ook niet in en ik ben 90% zeker dat ik het aangezet heb, voor de rest voldoet mijn account aan de eisen.
Enig idee waar je kan zien of tracking aanstaat?

• Cardwizard
@AeronNL ik maak me ook geen zorgen hoor, deze games zijn helaas niks voor mij, ik vind dat meestal aanvoelen als een poging een Nintendo game te maken

• dehardstyler
AppleFan2007 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:55:
[...]

ik geraak er ook niet in en ik ben 90% zeker dat ik het aangezet heb, voor de rest voldoet mijn account aan de eisen.
Enig idee waar je kan zien of tracking aanstaat?
@Twixie had de oplossing in dit bericht: Twixie in "[PS5] PlayStation 5" :)

Het werkt bij mij inmiddels ook, maar de resultaten zijn erg beroerd. Daar klopt niks van.

• AeronNL
Cardwizard schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:56:
@AeronNL ik maak me ook geen zorgen hoor, deze games zijn helaas niks voor mij, ik vind dat meestal aanvoelen als een poging een Nintendo game te maken
Ik snap je punt.
Deze games zijn voor mij vooral leuk als opvulling.
Leuk om een uurtje te doen, of een avondje met vrienden.
Maar uren achter elkaar zou mij ook snel gaan vervelen denk ik!

• AppleFan2007
dehardstyler schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:57:
[...]

@Twixie had de oplossing in dit bericht: Twixie in "[PS5] PlayStation 5" :)

Het werkt bij mij inmiddels ook, maar de resultaten zijn erg beroerd. Daar klopt niks van.
ik ging terug voor de link te vinden en dan aan te passen maar raar genoeg werkt het ineens wel zonder iets aan te passen.
Dezelfde link, zelfde apparaat.
Sony en hun sites werken toch niet altijd goed.

De resultaten zijn bij mij toch redelijk correct als ik op het eerste zicht bekijken.
het enige wat niet klopt is het totaal aantal uren op de PS5, dat moet veel hoger liggen.
Zeker omdat ik 46 uur in Watch Dogs legion heb, Miles Morales uitgespeeld, Astro's uitgespeeld en nu bijna spider man remastered heb uitgespeeld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjoml8bngk2-6EAgfQNz6UoxBV4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XwzlHPdYhtjrlFYYgvOFb7NN.png?f=fotoalbum_large

• Ingrid1986
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Sinds iets minder dan een week dan ook eindelijk de PS5 in handen. Niet gegamed sinds de Xbox 360, dus ik heb behoorlijk wat in te halen.

Ben tot nog toe voor Horizon Zero Dawn aan het spelen. Wat een ontzettend gaaf spel!

Hoewel ik de mogelijkheden van de PS5 controller veelbelovend vind, moet ik zeggen, wat een ENORM ding. Nu heb ik behoorlijk kleine vrouwen handjes dat helpt zeker niet.

Iemand enig idee of thumbstick grips voor een PS4 ook op PS5 passen? Aanbod voor de ps5 is namelijk nog niet echt te vinden lijkt.

Als ik de linker thumbstick ingedrukt heb en vooruit/rechts heb, dan zit ik vanwege mijn kleine handjes dus puur op de rand van die stick te drukken. Ontzettend oncomfortabel en mijn duim doet er gewoon zeer van. Dus nu dacht ik, laat ik kijken of ik er iets convex op kan zetten, dan kan ik die druk een beetje verspreiden.

Alleen vrijwel alles dat convex is is ook gelijk een verhoger en dat wil ik dus juist absoluut niet! Dan kan ik er helemaal niet meer bij. Wil gewoon de druk wat beter verdelen.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oMZxbhYiQIekNdrdD9owr4aGzvs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0NXLxxnaope2YEpzDSj841eR.png?f=fotoalbum_large

Was te verwachten :P

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ingrid1986 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:29:
Sinds iets minder dan een week dan ook eindelijk de PS5 in handen. Niet gegamed sinds de Xbox 360, dus ik heb behoorlijk wat in te halen.

Ben tot nog toe voor Horizon Zero Dawn aan het spelen. Wat een ontzettend gaaf spel!

Hoewel ik de mogelijkheden van de PS5 controller veelbelovend vind, moet ik zeggen, wat een ENORM ding. Nu heb ik behoorlijk kleine vrouwen handjes dat helpt zeker niet.

Iemand enig idee of thumbstick grips voor een PS4 ook op PS5 passen? Aanbod voor de ps5 is namelijk nog niet echt te vinden lijkt.

Als ik de linker thumbstick ingedrukt heb en vooruit/rechts heb, dan zit ik vanwege mijn kleine handjes dus puur op de rand van die stick te drukken. Ontzettend oncomfortabel en mijn duim doet er gewoon zeer van. Dus nu dacht ik, laat ik kijken of ik er iets convex op kan zetten, dan kan ik die druk een beetje verspreiden.

Alleen vrijwel alles dat convex is is ook gelijk een verhoger en dat wil ik dus juist absoluut niet! Dan kan ik er helemaal niet meer bij. Wil gewoon de druk wat beter verdelen.
Volgens mij wel, en die kosten ook niks om te proberen, je hebt er zo een stuk of wat voor een euro via Ali express :)

• dehardstyler
Ingrid1986 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:29:

Ja die passen, ik gebruik de thumb covers van de PS4 controller nu op de PS5 controller. :)

• Kyhfin
AppleFan2007 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:05:
[...]

ik ging terug voor de link te vinden en dan aan te passen maar raar genoeg werkt het ineens wel zonder iets aan te passen.

De resultaten zijn bij mij toch redelijk correct als ik op het eerste zicht bekijken.
het enige wat niet klopt is het totaal aantal uren op de PS5, dat moet veel hoger liggen.
Zeker omdat ik 46 uur in Watch Dogs legion heb, Miles Morales uitgespeeld, Astro's uitgespeeld en nu bijna spider man remastered heb uitgespeeld.
[Afbeelding]
Gaat niet om uren op de Ps5, maar om uren voor ps5 games. Ps4 game op de Ps5 telt dus niet mee.

• AppleFan2007
Kyhfin schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:09:
[...]

Gaat niet om uren op de Ps5, maar om uren voor ps5 games. Ps4 game op de Ps5 telt dus niet mee.
Zou goed kunnen maar dan klopt het nog niet.
De games die ik opsomde waren allemaal de PS5 versie.
Watch Dogs Legion: 46 uur
Miles Morales: 22 uur
Spider man remastered: 17 uur
Astro’s playroom: 9 uur (veel bezig geweest met speedruns)

Dus als je alles optelt zit ik boven die 56 uur PS5 gameplay.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-11 18:50
Cardwizard schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:39:
[...]

Astros Playroom vond ik juist geweldig! Van mij mag daar snel een volwaardig PS5 avontuur van komen!!!!

Inderdaad een Nintendo achtige game op PS. Fantastisch!

[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 02-02-2021 18:24 ]

• Kyhfin
AppleFan2007 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:19:
[...]

OK heel apart dan. Volgens mij klopt er nog niet veel van. Of ze moeten met gameplay uren bedoelen zonder cutscenes ook en zo.
AppleFan2007 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:19:
[...]

Overzicht is over 2020 hè. Dus alle uren van afgelopen maand die je gespeeld hebt zitten er niet bij.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:43
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:23:
[...]

Astros Playroom vond ik juist geweldig! Van mij mag daar snel een volwaardig PS5 avontuur van komen!!!!

Inderdaad een Nintendo achtige game op PS. Fantastisch!
Astro bot rescue mission is al een volwaardige game hoor.
Je hebt er wel een VR headset voor nodig, maar dit is toch een van de beste platformers en VR games die ik ooit gespeeld heb. Juist het VR stuk voegt weer een nieuwe dimensie toe aan het spel.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:42
Bij mij lijkt dat 2020-overzicht wél aardig te kloppen. Ik dacht eerst er klopt niks van onder het PS5-hoofdstuk maar ze tellen de game uren van PS4-spellen blijkbaar niet mee die je speelt op de 5.

Enige is een uitschieter met vrijdagmiddag als favoriet. Dan speel ik vrijwel nooit, het zou zondag moeten zijn. (Of er valt iemand anders in huis die zegt dat ze games dom vind nu heel hard door de mand).....

[ Voor 14% gewijzigd door Dennisdn op 02-02-2021 18:56 ]

Klopt ook weinig van mijn statistieken.

Zo heb ik bijvoorbeeld 550 uur Warzone (kan wel kloppen 8)7 ) maar 200 online play, wat natuurlijk niet met elkaar rijmt.

Ook heb ik 40 gespeelde games. Terwijl dat er eerder 10 a 15 geweest zijn.

Maar goed in mijn PiHole zie ik elke dag weer een enorme buts Sony tracking geblokkeerd worden dus echt kwalijk kan ik het ze ook niet nemen :P

Voelt daardoor een beetje alsof ze een schatting maken ofz.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 02-02-2021 19:58 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Farabi
  • Niet online
2 uur geleden geen update van gow gehad hier? Iemand wel?

• Cardwizard
@Farabi kwam hier net voorbij zag ik

• AppleFan2007
Raem schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:30:
[...]

Overzicht is over 2020 hè. Dus alle uren van afgelopen maand die je gespeeld hebt zitten er niet bij.
Ah zo, dan kan het wel zijn.
Ik dacht dat het alles op de PS5 was dus ook van januari.
Edit: ik heb nog even snel gerekend en het klopt nog steeds niet.
46 uur watch dogs legion
9 uur Astro’s playroom
6 uur Fortnite
En 2 uur Bugsnax
Allemaal voor Januari
Het verschil is al kleiner maar het klopt nog steeds niet.

[ Voor 27% gewijzigd door AppleFan2007 op 02-02-2021 20:40 ]

• Farabi
  • Niet online
Hier ook nu gezien. Update is maar 135mb. Dus ze hebben niks gedaan en alleen maar een functie unlocked. (Van versie 1.0)

Maar het ziet er verdomd scherp uit. Dus ik weet het even niet haha

[ Voor 11% gewijzigd door Farabi op 02-02-2021 20:41 ]

• cold_as_ijs
Farabi schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:39:
[...]

Hier ook nu gezien. Update is maar 135mb. Dus ze hebben niks gedaan en alleen maar een functie unlocked. (Van versie 1.0)

Maar het ziet er verdomd scherp uit. Dus ik weet het even niet haha
Wat had je verwacht? 60 GB update?
Ze hebben alleen de framerate opgehoogd van 30 naar 60 fps. Aangezien de versie van de disk al 60 fps kon halen wordt er niet heel veel code aangepast.

• Farabi
  • Niet online
cold_as_ijs schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:53:
[...]

Wat had je verwacht? 60 GB update?
Ze hebben alleen de framerate opgehoogd van 30 naar 60 fps. Aangezien de versie van de disk al 60 fps kon halen wordt er niet heel veel code aangepast.
Ik durf te wedden dat de belichting en scherpte 3x zo beter is, maar kan het niet bewijzen.
Ben nu een beetje Destruction AllStars aan het spelen, maar dit is echt niks voor mij.

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Ik heb lekker veel variatie gehad dit jaar zie ik

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fnRgP-tXfMZG2VtqGkA2iXvaRl4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yDYgo72FapneuSTQfYNQ9qLV.png?f=fotoalbum_large

Bij mij kloppen de statistieken overigens wel denk ik. 578 uur in totaal. Tcoh wel veel vind ik, maar we zullen het maar op COVID steken. :')

• martyaintflying
  • Laatst online: 14-04 11:53
Ik heb een langere HDMI kabel nodig dan in de doos meegeleverd is en zoek nu een betrouwbare HDMI 2.1 kabel van 5 meter. Iemand tips? Ben een beetje bang dat ik straks een kabel bestel die claimt 2.1 te zijn, maar het dan niet is..

Zou deze via een bol.com seller betrouwbaar zijn?

• Lockonstratos
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-01-2023
Thanks voor de opties guys, het is toch handiger idd als ik hier een aparte topic voor open.

• FMS
  • Niet online

FMS

Raem schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:15:
Ben nu een beetje Destruction AllStars aan het spelen, maar dit is echt niks voor mij.
Ik sluit me aan bij dat het prima vermaak is voor een paar uur; dat haptic feedback leuk is gedaan (komt wss door gebrek aan betere implementatie tot nu toe) en dat het er grafisch best ok inelkaar zit. Geluid is kinda crap en Im too old for this shit :P

Edit: en ik had veel liever een pan camera functie gehad onder R3, ipv dat ramming mechaniek ( dat hadden ze beter met double tap L3 moeten oplossen. Jammer.).

[ Voor 15% gewijzigd door FMS op 02-02-2021 21:51 ]

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:50

RnB

martyaintflying schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:34:
Ik heb een langere HDMI kabel nodig dan in de doos meegeleverd is en zoek nu een betrouwbare HDMI 2.1 kabel van 5 meter. Iemand tips? Ben een beetje bang dat ik straks een kabel bestel die claimt 2.1 te zijn, maar het dan niet is..

Zou deze via een bol.com seller betrouwbaar zijn?
Niet dat je er wat aan hebt, maar het is mij opgevallen dat bewezen 2.1 kabels (volgens de reviews of van een bekend merk) niet verkrijgbaar zijn in een lengte langer dan 2 meter. Misschien is het lastiger voor fabrikanten om aan de spec te voldoen als ze langere kabels maken, puur een aanname dit.

Ik ben zelf op zoek geweest naar een 2.1 kabel van 3 meter en kwam dus alleen maar no-names tegen. Durfde de gok niet aan.

• cold_as_ijs
Heb nu bijna 3 uur in the last guardian, maar de game voelt zo gedateerd qua camera en controls. Doet me denken aan starwars the phantom menace. Dat was zo’n game waar ik het nog heel goed weet dat de controls nogal clunky waren, maarja die game kwam ui 1999. Alle 3d games hadden clunky controls. Een game uit 2016 zou niet zo moeten voelen. Als voorbeeld, moest 5x opnieuw proberen om van een trap af te lopen. Kon mijn poppetje er niet op genavigeerd krijgen. Ook kreeg ik het voor elkaar het beeld zwart te krijgen door mijn camera een kant op te bewegen. En het kostte me teveel tijd om dit op te lossen. En dat is super jammer want het is een interessant spel. De relatie met het beest maakt dit spel zo anders.
Dit gaat voorlopig niet mijn hoofdgame zijn. Zal hem zo nu en dan tussendoor nog een uurtje proberen.

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:30
RnB schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:50:
[...]

Niet dat je er wat aan hebt, maar het is mij opgevallen dat bewezen 2.1 kabels (volgens de reviews of van een bekend merk) niet verkrijgbaar zijn in een lengte langer dan 2 meter. Misschien is het lastiger voor fabrikanten om aan de spec te voldoen als ze langere kabels maken, puur een aanname dit.

Ik ben zelf op zoek geweest naar een 2.1 kabel van 3 meter en kwam dus alleen maar no-names tegen. Durfde de gok niet aan.
Heb zelf https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

En die werkt prima met mijn tv op 4k120hz. Kabel is wel erg dik en stuk.

• Farabi
  • Niet online
moet je eens kijken hoe gow eruit ziet na de 4K/60fps patch. Dit is gewoon een volwaardige next-gen game geworden. godfall, ac valhalla zijn een lachertje erbij...

• Cardwizard
Alleen de framerate is anders toch? Was grafisch altijd al een topper

Zelf net begonnen met new game+ en inderdaad: prachtig!

[ Voor 29% gewijzigd door Cardwizard op 02-02-2021 23:39 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-11 18:50
cold_as_ijs schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:32:
[...]

Astro bot rescue mission is al een volwaardige game hoor.
Je hebt er wel een VR headset voor nodig, maar dit is toch een van de beste platformers en VR games die ik ooit gespeeld heb. Juist het VR stuk voegt weer een nieuwe dimensie toe aan het spel.
Was zeker tof maar ik zie graag alsnog een volwaardig PS5 Astrobot avontuur. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Timothy3000 op 02-02-2021 23:50 ]

• FMS
  • Niet online

FMS

Farabi schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:32:
moet je eens kijken hoe gow eruit ziet na de 4K/60fps patch. Dit is gewoon een volwaardige next-gen game geworden. godfall, ac valhalla zijn een lachertje erbij...
Ik heb versie 1.0 al wat uren op 4k/60 gespeeld en merk geen verschil tov met deze patch. Nog steeds heel goed maar er is verder niets toegevoegd (?).

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Hier sinds een weekje weer veel division 2 aan het spelen. En ook hier merk ik met de ps5 patch die vandaag uitgekomen is en er 60frames van maakt in 4k dat het ook allemaal een stuk vlotter loopt en lijkt het ook alsof hij er beter uit ziet.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Farabi
  • Niet online
FMS schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:53:
[...]

Ik heb versie 1.0 al wat uren op 4k/60 gespeeld en merk geen verschil tov met deze patch. Nog steeds heel goed maar er is verder niets toegevoegd (?).
dat vraag ik me dus af. het oogt veel scherper met betere belichting. ik heb de oudere versie nog 2 dagen geleden gespeeld. ik denk niet dat het onderbuikgevoelens zijn? merkt iemand ook het verschil buiten framerate?

ik lees wat reacties op youtube. mensen zien het ook ''cleaner'' ogen dan voorheen.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 03-02-2021 00:15 ]

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

cold_as_ijs schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 23:11:
Heb nu bijna 3 uur in the last guardian, maar de game voelt zo gedateerd qua camera en controls. Doet me denken aan starwars the phantom menace. Dat was zo’n game waar ik het nog heel goed weet dat de controls nogal clunky waren, maarja die game kwam ui 1999. Alle 3d games hadden clunky controls. Een game uit 2016 zou niet zo moeten voelen. Als voorbeeld, moest 5x opnieuw proberen om van een trap af te lopen. Kon mijn poppetje er niet op genavigeerd krijgen. Ook kreeg ik het voor elkaar het beeld zwart te krijgen door mijn camera een kant op te bewegen. En het kostte me teveel tijd om dit op te lossen. En dat is super jammer want het is een interessant spel. De relatie met het beest maakt dit spel zo anders.
Dit gaat voorlopig niet mijn hoofdgame zijn. Zal hem zo nu en dan tussendoor nog een uurtje proberen.
Fumito Ueda's games hebben altijd wel een bepaald niveau van jank in gameplay, verwacht geen moderne en gepolijste AAA gameplay :P Daar moet je een beetje doorheen kijken. Oorspronkelijk zou The Last Guardian ook een PS3 spel moeten zijn geweest, het is een tijdje in development hell geweest en had bijna de status van vaporware. Maar het was wel een van mijn favoriete games uit het PS4 tijdperk, de sfeer is ongekend en de universe die Ueda heeft gebouwd voelt echt sprookjesachtig aan bijna.

Gisteren ook wat potjes Destruction AllStars gespeeld; op zich leuk maar het voelt ook een beetje klinisch en barebones. Ik zie het geen Rocket League of Fall Guys populariteit halen. Het ziet er wel allemaal vrij gepolijst uit maar ik mis bijvoorbeeld een soundtrack tijdens het spelen en er lijkt op het eerste gezicht weinig diepgang in te zitten. De mechanics pakken me nog niet echt wat ik bij die 2 andere games wel meteen had.

Wel de enige juiste keuze om het een PS+ spel te maken want hier 70 EUR voor vragen was meteen einde oefening geweest vermoed ik.

• ChuckBartowski
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 12:44
ppeterr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:54:
Net control aangezet, en even de impact van de graphics mode bekeken.

Die is behoorlijk, en hoewel deze game het mooiste verdient. Zet ik hem op performance.

Dat loopt zo veel beter.
Gisteren ook begonnen met Control. Eerste PS5 game voor mij waarbij je kan kiezen tussen Performance vs. Graphics.

Ben een aantal keer geswitched tijdens spelen, maar hoe belangrijk ik grafische pracht ook vind, 60fps speelt zoveel smoother. Ik laat hem ook op Performance staan :)

• Farabi
  • Niet online
zijn de graphics wel een beetje opgekrikt op performance mode? (control)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:00
Vorig jaar 249uur gegamed. Zeg 5uur per week. Kan best wel eens kloppen. 83 uur op de PS5 gegamed, waarvan 51uur valhalla. Ook dat lijkt wel aardig te kloppen. Ik heb de laatste 10% van het jaar dus 1/3 van mn game uurtjes gemaakt :)

Leuke statistieken dit!

Edit: gaaf PS4 thema zeg! Lekker clean en mooie Playstation look. Werkt zeker niet op de PS5...

[ Voor 15% gewijzigd door Hulleman op 03-02-2021 08:40 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
Farabi schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:35:
zijn de graphics wel een beetje opgekrikt op performance mode? (control)
Durf ik zo niet te zeggen. Check anders het digital foundry item even. Ik heb het idee van niet. De PS5 draait op 1440p op 60fps met alles nagenoeg op pc settings low (textures medium). De Pro draait 1080p op 30fps. De PS5 doet dus 1,8x zoveel pixels en 2x de performance. Daarnaast ook veel minder dips, dus de PS5 heeft bij 60fps nog veel meer headroom dan de Pro.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:50
Hulleman schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:36:
Vorig jaar 249uur gegamed. Zeg 5uur per week. Kan best wel eens kloppen. 83 uur op de PS5 gegamed, waarvan 51uur valhalla. Ook dat lijkt wel aardig te kloppen. Ik heb de laatste 10% van het jaar dus 1/3 van mn game uurtjes gemaakt :)

Leuke statistieken dit!
Kan je zoveel geweldigs spelen en dan loop je 1/6 van de tijd achter een icoontje aan😂

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:42
Iemand al gedoken in die Destruction Allstars uit de Plus?

Best leuk, maar ik wordt helemaal gek van die chat door de joystick. Mijzelf muten gaat gewoon met de hardwareknop maar hoe krijg ik al die andere gemute? Kan het echt nergens vinden....

• Hulleman
giantgiantus schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:39:
[...]
Kan je zoveel geweldigs spelen en dan loop je 1/6 van de tijd achter een icoontje aan😂
Ik ben echt een sucker voor dat soort games. De laatste 3 AC delen vond ik echt prachtig om te spelen. Valhalla vind ik wel minder leuk dan Odyssey. Rest van de AC reeks vind ik dan weer geen reet aan.

Kijken wat ik na Valhalla ga doen... Ghost of Tsushima maar eens uitspelen denk ik.

• giantgiantus
Hulleman schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:42:
[...]

Ik ben echt een sucker voor dat soort games. De laatste 3 AC delen vond ik echt prachtig om te spelen. Valhalla vind ik wel minder leuk dan Odyssey. Rest van de AC reeks vind ik dan weer geen reet aan.

Kijken wat ik na Valhalla ga doen... Ghost of Tsushima maar eens uitspelen denk ik.
Tof. Blijft zo te zijn dat smaak van mensen echt enorm varieert. Als je ziet hoe vaak Valhalla langs komt in lijstjes is dit toch wel echt een mega grote franchise.
FMS schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 21:44:
[...]

Ik sluit me aan bij dat het prima vermaak is voor een paar uur; dat haptic feedback leuk is gedaan (komt wss door gebrek aan betere implementatie tot nu toe) en dat het er grafisch best ok inelkaar zit. Geluid is kinda crap en Im too old for this shit :P

Edit: en ik had veel liever een pan camera functie gehad onder R3, ipv dat ramming mechaniek ( dat hadden ze beter met double tap L3 moeten oplossen. Jammer.).
Na een avondje spelen moet ik zeggen dat ik toch wel wat meer de lol er in zie, maar het is nog steeds niet helemaal mijn ding. Ga denk ik proberen de platinum trophy te halen, want die is niet heel lastig volgens mij. Maar dan ben ik er wel klaar mee.

Gelukkig zijn de servers wel redelijk stabiel tot nu toe. 3 keer ofzo gehad dat de verbinding werd verbroken. Dat was met de release van Fall Guys bijvoorbeeld echt een drama. Ben sowieso niet zo van de multiplayer games. Word alweer gek van het wachten in de lobbies en het geschreeuw en geouwehoer in de chats. Kun je trouwens parties standaard muten? Mijn mic staat wel standaard op mute, maar dan moet je nog steeds handmatig steeds de party muten.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:48
ChuckBartowski schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 07:17:
[...]

Gisteren ook begonnen met Control. Eerste PS5 game voor mij waarbij je kan kiezen tussen Performance vs. Graphics.

Ben een aantal keer geswitched tijdens spelen, maar hoe belangrijk ik grafische pracht ook vind, 60fps speelt zoveel smoother. Ik laat hem ook op Performance staan :)
Hier ook gisteren begonnen met Control. Wat een vage game is dat zeg. Het verhaal, de personages, de geluiden die je steeds op de achtergrond hoort....Weinig uitleg ook over het hoe en wat, al moet ik zeggen dat ik al die documenten niet heel aandachtig lees.

Speel ‘m op quality mode, is de eerste game die ik echt met RT kan spelen en dan wil ik het zien ook. Even overgezet naar performance, wat uiteraard soepeler is, maar toch kies ik voor toeters en bellen.

• Martijn1990
Control heb ik ook gedownload, maar nog niet gespeeld. Die quality setting met RT trouwens, is dat iets wat je TV/beamer ook aan moet kunnen of zit het puur in de PS5 en zie je het op elke weergever? En op een kwalitatief betere TV misschien wat beter?
Martijn1990 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:31:
Die quality setting met RT trouwens, is dat iets wat je TV/beamer ook aan moet kunnen of zit het puur in de PS5 en zie je het op elke weergever?
Heb je ooit al reclame gezien voor TVs die raytracing ondersteunen ?
Daar heb je het antwoord :).

• Martijn1990
Ik zie sowieso geen tv reclames en verdiep me ook niet echt in TV's als ik zelf niet op zoek ben ;) Maar bedankt!

• giantgiantus
Martijn1990 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:37:
Ik zie sowieso geen tv reclames en verdiep me ook niet echt in TV's en consoles als ik zelf niet op zoek ben ;) Maar bedankt!
Heb hem even voor je aangepast ;)

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 09:04
Martijn1990 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:31:
Control heb ik ook gedownload, maar nog niet gespeeld. Die quality setting met RT trouwens, is dat iets wat je TV/beamer ook aan moet kunnen of zit het puur in de PS5 en zie je het op elke weergever? En op een kwalitatief betere TV misschien wat beter?
Ik heb Control Ultimate op XSX, maar ben nog niet overtuigd van de ray tracing effecten. Aan de andere kant, ik was erg onder de indruk van de upgrade van GoW. Ik had het nog amper gespeeld op PS4, dus ff dat eerste monster gedaan gister. Het verschil tussen de 30 fps graphics mode op PS5/PS4 Pro en de nieuwe 4K mode is erg goed te zien. Next-level graphics.

Mijn PS5 zit nu wel redelijk vol. Hoop dat we in 2021 nog die beloofde opslag uitbreiding gaan zien.

[ Voor 6% gewijzigd door loekf2 op 03-02-2021 09:40 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Hulleman schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:36:
Edit: gaaf PS4 thema zeg! Lekker clean en mooie Playstation look. Werkt zeker niet op de PS5...
De PS5 ondersteunt op het moment geen thema's ;)
En volgens mij is er ook niets over aangekondigd.

• FMS
  • Niet online

FMS

Raem schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:09:
[...]

Na een avondje spelen moet ik zeggen dat ik toch wel wat meer de lol er in zie, maar het is nog steeds niet helemaal mijn ding. Ga denk ik proberen de platinum trophy te halen, want die is niet heel lastig volgens mij. Maar dan ben ik er wel klaar mee.

Gelukkig zijn de servers wel redelijk stabiel tot nu toe. 3 keer ofzo gehad dat de verbinding werd verbroken. Dat was met de release van Fall Guys bijvoorbeeld echt een drama. Ben sowieso niet zo van de multiplayer games. Word alweer gek van het wachten in de lobbies en het geschreeuw en geouwehoer in de chats. Kun je trouwens parties standaard muten? Mijn mic staat wel standaard op mute, maar dan moet je nog steeds handmatig steeds de party muten.
Via Cards kun je muten: Pressing ps button will show players different cards related to Destruction All-Stars and the first one on the left is the one that handles voice chat options. On this tile, players can press the Square button to mute the entire voice chat lobby. There is currently no way to mute individual players, so this method is the one way for now.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
AppleFan2007 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:05:
[...]

[Afbeelding]
Waar zie je de PS5 stats? Ik krijg alleen een totaal overzicht. TLOU2 staat er wel tussen en die heb ik alleen op de PS5 gespeeld.
FMS schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:43:
[...]

Via Cards kun je muten: Pressing ps button will show players different cards related to Destruction All-Stars and the first one on the left is the one that handles voice chat options. On this tile, players can press the Square button to mute the entire voice chat lobby. There is currently no way to mute individual players, so this method is the one way for now.
Die had ik inderdaad gevonden. Jammer dat dit de enige mogelijkheid is. Je wordt iedere match in een nieuwe lobby gezet en moet je dus elke keer via die cards muten.

• Farabi
  • Niet online
loekf2 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:39:
[...]

Aan de andere kant, ik was erg onder de indruk van de upgrade van GoW. Ik had het nog amper gespeeld op PS4, dus ff dat eerste monster gedaan gister. Het verschil tussen de 30 fps graphics mode op PS5/PS4 Pro en de nieuwe 4K mode is erg goed te zien. Next-level graphics.
veel mensen beweren dat alleen de fps is aangepast naar 60 en verder niets. ik denk dat er meer is aangepast net als jij. ik ben niet de enige gelukkig :) (ook al was de patch maar 150mb)

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:35
Sony heeft eerder vandaag zijn kwartaalresultaten gepubliceerd, en daaruit blijkt dat ze tijdens het kwartaal tot 31 december 4.5 miljoen PS5's wereldwijd verscheept hebben. Dit is evenveel dan het eerste kwartaal van PS4 - die wel in minder landen tegelijkertijd lanceerde. In combinatie met de enorm hoge vraag is het dus geen verrassing dat er zoveel tekorten zijn...

Verder zei Sony net in hun Conference Call dat ze 3 miljoen PS5's tijdens het huidige kwartaal (tot maart 2021) verwachten te verschepen.

Wat andere opvallende feitjes uit de financiën:
  • Omzet van Game & Network Services (G&NS) was 7.09 miljard euro, operationele winst was 644 miljoen euro. Hoogste omzet tijdens een kwartaal ooit voor G&NS. De winst stijgt dankzij hogere game sales, hogere marges op games en PS Plus inkomen, maar wordt negatief beïnvloed door extra administratieve en logistieke kosten en de verkopen van de PS5 hardware, deze wordt met verlies verkocht
  • Er zijn nu 114 miljoen MAU (monthly active users) op de Playstation Store. PSN was goed voor een omzet van 47.4 miljoen mensen hebben een PS Plus abonnement. 87% van de huidige PS5 eigenaars betalen voor PS Plus.
  • Behalve 4.5 miljoen PS5 consoles zijn er ook 1.4 miljoen PS4's verscheept voor dit kwartaal, voor een totaal van 114.9 miljoen consoles sinds launch. We mogen verwachten dat de hoeveelheid geproduceerde PS4's vrij snel gaat dalen, Sony had al gezegd dat ze productielijnen gaan vrijmaken voor PS5 wanneer mogelijk.
Overzichtje van de omzet, zo zie je nog maar eens hoeveel die DLC en microtransacties binnenbrengen:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EtSHlE0XYAEgPpo?format=jpg&name=medium Bron: Daniel Ahmad

Veel meer detail over de kwartaalcijfers kan je in dit uitstekende topic op ResetERA vinden, mocht je dat interesseren.

[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 03-02-2021 10:40 ]

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Destruction all stars

Voelt als een hele goede basis, met een killer (pun intended) mode kan het erg populair worden. Nu voelt het alsof er iets mist. (ala rocket league)

God of war

5 min gedaan om even te testen, wat ziet dat er lekker uit op 4k/60fps. Snel even red dead uitspelen zodat ik hieraan kan beginnen.

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11 09:53

sn0ww

Goet is niet goed.

Er is op dit moment een systeemsoftware update.

..........

• Superkiwi
  • Laatst online: 14:58

Superkiwi

Hoi doei

@Twixie om even terug te komen op onze Plus games discussie:
Volgens het jaaroverzicht heb ik 7 Plus games geclaimd.
Als ik kijk hoeveel ik er daadwerkelijk gespeeld heb: 2.

Nu weet je waarom ik lang niet alles claim ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Cardwizard
sn0ww schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:32:
“Resolves Issue With PS4 Game Version Being Installed and Improves System Performance”
sn0ww schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:32:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EtSmmB-XMAAiVhV?format=jpg

Jammer dat ze "Improves system performance" nooit specificeren.

dvdkiwi schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:37:
Nu weet je waarom ik lang niet alles claim ;)
Ja, maar dat zei je toen al. De 'discussie' ging meer over de (on)zin van het claimen van games die je toch niet gaat spelen.
Volgens die wrapup heb ik 34 games geclaimd (ik claim namelijk alles). Als ik zie welke games dat zijn (https://playstation.fando...n_Plus_games_(PAL_region) ) dan heb ik er daarvan ook maar 7 opgestart (laat staan echt gespeeld).

• Farabi
  • Niet online
Raem schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:38:
[...]

[Afbeelding]

Jammer dat ze "Improves system performance" nooit specificeren.
wat bedoelen ze met de 1e zin? 3x gelezen maar snap het nog steeds niet :+
Pagina: 1 ... 75 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord