Dat gevoel ken ik ja, bij de Atlantis episodes heb ik echt alles gedaan wat gedaan kon worden. Maar toen had ik ook wel gezien en bij de laatste 2 episodes van the first blade eigenlijk enkel de hoofdmissies gedaan. Dan Raas je er wel door, meer dan een paar uur duurt is het dan niet per episode 😃.Amiet01 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:24:
[...]
Ik word zelf een beetje moe van AC Valhalla, maar wil toch het einde van het verhaal zien. Vind de main story zo onnodig lang dat het op een gegeven moment super saai word. De wereld ziet er wel super mooi uit!
De game logica is me wel opgevallen: als halfgod loop je daar met zotte Isu moves en ik kon zelfs Isu bosses assassinaten. Dan kom je terug aan in Griekenland en wordt met 2 slagen gedood door een mercenary die een level hoger is. Een mooie les in nederigheid 😂
Met valhalla zal ik wel nog wachten, eerst nog wat andere parels onder handen nemen. Die backlog staart me aan 😉
PSN: Zwartkijker
:strip_exif()/f/image/r4drGqGqN9g9SXT14r1g54pX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/npBNjSNXUTfmLyMS5eQydJLA.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eddWgK0TRVmWIvhKVyAgUHx0.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eUoKiyg4rexOLbzqfbHrzcM3.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZwQ7j2hALqhii840INcO28z0.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QPKQtoMeRkRLLg71sL6RpbUP.jpg?f=user_large)