Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Congratulations! Your PlayStation console order entitles you to 25% off PlayStation Plus (12 Months).
Klopt, maar als dat bij de niet-Nederlandse amazon is zit je dan niet vast aan een andere store of begrijp ik dat verkeerd?bikabob schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:48:
Bij amazon, niet verkeerd.
Congratulations! Your PlayStation console order entitles you to 25% off PlayStation Plus (12 Months).
Oh dat weet ik eigenlijk niet, dit is van amazon.ukKyhfin schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:18:
[...]
Klopt, maar als dat bij de niet-Nederlandse amazon is zit je dan niet vast aan een andere store of begrijp ik dat verkeerd?
Ik grijp zelf heel vaak terug naar games die ik eerder al gespeeld heb. Nog even die ene Hitman missie op een andere manier proberen, wat rondrijden in GTA, toch nog even verder met die DLC waar ik eerder niet doorheen kwam, met m'n kinderen een leveltje Sackboy tussendoor. Afgewisseld met een grote single player game waar ik vol in zit.Chaoss schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:16:
[...]
Het heeft toch ookngeen voordelen om meerdere games door elkaar te spelen? Tenminste ik kan ook alleen maar nadelen bedenken.
Ik vind het een grote luxe dat ik dit met m'n (digital only) PS5 nu kan, zonder discs te wisselen, zonder lange laadtijden, enz. Maar heb dan wel wat meer opslagruimte nodig
Ik heb het helemaal uitgeschakeld, bij games die het niet ondersteunen vond ik het geluid namelijk merkbaar slechter.Lashrom schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 00:49:
Vraag mij toch nog stiekem af of je daadwerkelijk het verschil hoort met de 3D sound. Ik gebruik op dit moment een goedkope Trust headset, met best een slechte kwaliteit geluid. Ik wou voor de 3D Pulse gaan van Sony maar las en zag reviews van anderen dat het niet echt een waard voor je geld headset is. Gekeken naar andere oplossingen en kwam op de Astro A20 Gen 2 uit voor de PS5. Ik krijg het morgen binnen, ben dan ook benieuwd hoe de geluid is met en zonder 3D.
Die heb ik ook ontvangen maar je kunt geen NL PS+ kaart kopen. Ze hebben enkel een UK versie. Werkt deze dan ook op mijn NL PS+ account?bikabob schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 09:22:
[...]
Oh dat weet ik eigenlijk niet, dit is van amazon.uk
In principe ondersteund iedere game 3D audio, alleen lijkt het niet zo goed out of the box te werken, misschien dat er nog een speciale API gebruikt moet worden. Daarnaast zijn goede headphones en DAC onontbeerlijk. Ik heb daar in kingdom come speciaal opgelet en viel me op dat er een beter geluid in zat op de ps5 maar het was nou niet een super 3D ervaring. Kan het misschien het best omschrijven als 3d audio in een 2d wereld. Er duidelijk richting in maar tenminste in kingdom come leek het volume van de verschillende geluiden niet goed in balans.Kyhfin schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 06:55:
[...]
Volgens mij moet de game wel 3D audio ondersteunen (de headset niet), maar er zijn nog weinig games om dat goed te testen.
Betere headphones en DAC maken de boel helderder waardoor je beter de verschillende geluiden hoort en dus beter kan lokaliseren.
Begreep overigens dat 3d audio in demons souls wel goed is.
Gisteren Fifa 21 gekocht voor 25 euro. Lijkt me niet heel duur. Gratis upgrade naar PS5. Dat het verder een kut game is weet ikSteffanS schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:29:
waar kopen jullie joluw ps5 games lijken overal zo duur ?
Miles Morales zou ik 2e hands aanraden. Eventueel voor 20 euro spiderman remaster erbij kopen digitaal.
Valhalla kost trouwens ook vrij weinig.
Zit erg te wachten op Ratchet en Clank. Deze had ik toch zeker Q1 wel verwacht.
Amazon, Base, AllYourGames, Marktplaats.SteffanS schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:29:
Hmmm, ik zal het zelf even checken met mijn nieuwe headset straks. Thanks!SD5k schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:08:
[...]
Ik heb het helemaal uitgeschakeld, bij games die het niet ondersteunen vond ik het geluid namelijk merkbaar slechter.
Die mail kreeg ik ook net! Eens uitzoeken of dat werkt op de NL storebikabob schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 08:48:
Bij amazon, niet verkeerd.
Werkt helaas niet. De codes zijn regiogebonden. Amazon heeft daarom zelf ook een georestrictie op de verkoop gezet. Je kan weliswaar afrekenen zodra je een adres in de UK hebt toegevoegd. Echter kan ik het je niet aanraden. Ik heb wel vroeger games uit UK gekocht met pre-order bonussen die je kan verzilveren en hier zitten soms wel codes tussen die ik op een Nederlandse account kon verzilveren. Ik had een Britse PSN account voor de codes die dat niet konden.crimby schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:28:
[...]
Die mail kreeg ik ook net! Eens uitzoeken of dat werkt op de NL store
TL:DR; Niet aan te raden als je het wilt gebruiken op je bestaande Nederlandse account.
@Kalder @Verwijderd @Ekfad Ik heb meerdere USB-hubs geprobeerd. Ik heb het getest i.c.m. de volgende apparaten (tergelijkertijd); 1×PS VR Processor Unit, 1× Playstation Camera (incl. Camera adapter) 1× SonyPS4 Platinum Headset Dongle en ten slotte de 1× Thrustmaster T300 stuurwiel. Tot mijn grote verbazing blijken de USB hubs die niet-powered zijn juist probleemloos te werken. De werkzame USB-hubs zijn beide van Anker. Namelijk deze en deze (Tweakers PW). Die laatste is het fijnst omdat het een langere kabel heeft. De USB 3.0-hubs die het niet deden waren van Startech en ICIDU (MyCom rebrand hub van een chinese vendor)Kalder schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:37:
[...]
Ik heb ook zo'n docking station, maar ik heb toch eigenlijk 4 USB-A poorten nodig.
Poort 1: USB Stick met muziek
Poort 2: PSVR
Poort 3: Pulse Headset
Poort 4: Race stuurtje
Moet nu dus iedere keer iets omwisselen.
Scheelt al wel dat ik niet meer de controller hoef op te laden via de console.
Je kunt je PS5 probleemloos op stand-by modus zetten. Ik had alleen sporadisch dat de PS VR Processor Unit vanzelf aan ging bij het updaten van games op de achtergrond. Maar dit had geen grote gevolgen. En heel af en toe dat de PlayStation Camera niet werd herkent maar na een reboot van de PS5 was dit alweer verholpen.
Dank voor deze info, toch maar eens een USB hubje aanschaffen. En ik had me in de post die je quote nog vergist ookRam-G-maN schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:33:
[...]
Werkt helaas niet. De codes zijn regiogebonden. Amazon heeft daarom zelf ook een georestrictie op de verkoop gezet. Je kan weliswaar afrekenen zodra je een adres in de UK hebt toegevoegd. Echter kan ik het je niet aanraden. Ik heb wel vroeger games uit UK gekocht met pre-order bonussen die je kan verzilveren en hier zitten soms wel codes tussen die ik op een Nederlandse account kon verzilveren. Ik had een Britse PSN account voor de codes die dat niet konden.
TL:DR; Niet aan te raden als je het wilt gebruiken op je bestaande Nederlandse account.
[...]
@Kalder @Verwijderd @Ekfad Ik heb meerdere USB-hubs geprobeerd. Ik heb het getest i.c.m. de volgende apparaten (tergelijkertijd); 1×PS VR Processor Unit, 1× Playstation Camera (incl. Camera adapter) 1× SonyPS4 Platinum Headset Dongle en ten slotte de 1× Thrustmaster T300 stuurwiel. Tot mijn grote verbazing blijken de USB hubs die niet-powered zijn juist probleemloos te werken. De werkzame USB-hubs zijn beide van Anker. Namelijk deze en deze (Tweakers PW). Die laatste is het fijnst omdat het een langere kabel heeft. De USB 3.0-hubs die het niet deden waren van Startech en ICIDU (MyCom rebrand hub van een chinese vendor)
Je kunt je PS5 probleemloos op stand-by modus zetten. Ik had alleen sporadisch dat de PS VR Processor Unit vanzelf aan ging bij het updaten van games op de achtergrond. Maar dit had geen grote gevolgen. En heel af en toe dat de PlayStation Camera niet werd herkent maar na een reboot van de PS5 was dit alweer verholpen.
Maar fijn dat je al het een en ander getest hebt, en de hub die je aanraad is ook nog wel betaalbaar, geen 10Gb/s maar 5, maar zolang je daar geen HDD of SSD op aansluit zal dat weinig uitmaken denk ik, dan sluit ik die (toekomstige) HDD of SSD wel aan op de PS5 zonder de hub.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Even ter info: externe opslag (HDD/SSD) werkt niet als die op een hub is aangesloten, enkel op de console zelf. Heb ik gelezen op de FAQ die eens op het PS Blog stond. Misschien handig om te weten 😉Kalder schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:49:
[...]
Dank voor deze info, toch maar eens een USB hubje aanschaffen. En ik had me in de post die je quote nog vergist ookDe PSVR Camera heeft natuurlijk ook een USB poort nodig, kom ik al op 5 poorten
.
Maar fijn dat je al het een en ander getest hebt, en de hub die je aanraad is ook nog wel betaalbaar, geen 10Gb/s maar 5, maar zolang je daar geen HDD of SSD op aansluit zal dat weinig uitmaken denk ik, dan sluit ik die (toekomstige) HDD of SSD wel aan op de PS5 zonder de hub.
PSN: Zwartkijker
Ja?SD5k schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:08:
[...]
Ik heb het helemaal uitgeschakeld, bij games die het niet ondersteunen vond ik het geluid namelijk merkbaar slechter.
Ik heb de headset pas een paar dagen maar vind het geluid echt wel erg goed.
Heb nog niet echt goed met de instellingen en 3d spellen kunnen spelen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ah wel handig om te weten ja, maar zoals je kunt lezen was ik al van plan (ooit) een hdd/sdd extern aan te sluiten op de PS5 zelfZwartkijker schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:53:
[...]
Even ter info: externe opslag (HDD/SSD) werkt niet als die op een hub is aangesloten, enkel op de console zelf. Heb ik gelezen op de FAQ die eens op het PS Blog stond. Misschien handig om te weten 😉
Zit alleen te denken wat het goedkoopst is, een losse SSD in zo'n externe SSD case? Of een kant en klare SSD (zoals Samsung T7) / HDD (genoeg keuze).
Dat is precies hoe ik het heb gedaan. Ik heb namelijk de (USB-powered) Seagate eHDD rechtstreeks aan de achterkant aangesloten. Daar staan alle PS4 games op.Kalder schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:49:
[...]
Dank voor deze info, toch maar eens een USB hubje aanschaffen. En ik had me in de post die je quote nog vergist ookDe PSVR Camera heeft natuurlijk ook een USB poort nodig, kom ik al op 5 poorten
.
Het is enorm fijn dat ik alleen mijn (USB-C male to USB-C male) oplaadkabel aan de voorzijde van mijn PS5 heb zitten. Ziet er veel opgeruimder uit.
Hoe kom jij bij 5?Kalder schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:49:
[...]
.
- Camera
- PSVR
- Headset
- Externe schijf
- controller?
ik wil zo'n hub ook hebben al is het maar om wat zaken aan de achterkant aan te sluiten. De camera en PSVR kunnen dan op de hub en dan heb ik nog 1 poort voor de externe schijf. Aan de voorkant heb ik mijn DAC op de USB-A poort. Dan is de usb-c poort vrij.
Het is best ruk dat ze aan de voorkant usb-c en USB-A 2.0 hebben gebruikt en achter USB 3.1. Dat maakt het aansluiten van een deel van de apparatuur weer een gedoe, zeker dingen die je eigenlijk gewoon uit het zicht wil houden wil je achter aansluiten maar daar heb je weer niet genoeg poorten.
-USB stickje met muziekcold_as_ijs schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:02:
[...]
Hoe kom jij bij 5?
- Camera
- PSVR
- Headset
- Externe schijf
- controller?
ik wil zo'n hub ook hebben al is het maar om wat zaken aan de achterkant aan te sluiten. De camera en PSVR kunnen dan op de hub en dan heb ik nog 1 poort voor de externe schijf. Aan de voorkant heb ik mijn DAC op de USB-A poort. Dan is de usb-c poort vrij.
[...]
-PSVR
-PSVR Camera
-Pulse Headset dongle
-Racestuurtje
En dan moet daar nog een externe schijf bij komen inderdaad. Weet niet of ik de muziek ook op een externe schijf kan zetten, zo ja hoeft die usb stick niet meer.
Ja snap ook niet goed waarom de USB-c vooraan wel 10Gb/s heeft, maar de USB-A aan de voorkant niet.Het is best ruk dat ze aan de voorkant usb-c en USB-A 2.0 hebben gebruikt en achter USB 3.1. Dat maakt het aansluiten van een deel van de apparatuur weer een gedoe, zeker dingen die je eigenlijk gewoon uit het zicht wil houden wil je achter aansluiten maar daar heb je weer niet genoeg poorten.
Nou zou ik het liefst een externe schijf op een van de achterste USB poorten aan te sluiten, want zo'n usb-c kabeltje wat van de voorkant naar de achterkant loopt ziet er ook niet uit.
[ Voor 28% gewijzigd door Kalder op 27-01-2021 15:13 ]
Mooi opgeruimd inderdaad, het laadstation zou het wel afmaken! Ik dacht eerst dat het overbodige luxe was, maar nu ik het laadstation heb staan vind ik het toch wel erg fijn. Geen gezooi meer met kabels en altijd opgeladen controllers.Ram-G-maN schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:02:
[...]
Dat is precies hoe ik het heb gedaan. Ik heb namelijk de (USB-powered) Seagate eHDD rechtstreeks aan de achterkant aangesloten. Daar staan alle PS4 games op.
Het is enorm fijn dat ik alleen mijn (USB-C male to USB-C male) oplaadkabel aan de voorzijde van mijn PS5 heb zitten. Ziet er veel opgeruimder uit.Misschien dat ik ooit de officiële laadstation nog haal. Moet hij wel weer op het niveautje introductieprijs (€29,99) liggen.
Haha ja hoor. Denk wel dat anderen er ook iets gaan hebben, dus was dit eerder algemeen bedoeld 😃.Kalder schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:57:
[...]
Ah wel handig om te weten ja, maar zoals je kunt lezen was ik al van plan (ooit) een hdd/sdd extern aan te sluiten op de PS5 zelf
Zit alleen te denken wat het goedkoopst is, een losse SSD in zo'n externe SSD case? Of een kant en klare SSD (zoals Samsung T7) / HDD (genoeg keuze).
Ik heb de Crucial +-500 GB SSD die in de PS4 zat in een behuizing gestoken om als externe te gebruiken. Is voor mij voldoende en budgetvriendelijk 😎.
Op de hub heb ik een DAC (dank @laugh) en een venitalor die in de kast is ingebouwd (dank @Rck010) en werkt gewoon goed.
Ik zit ook te denken om misschien toch maar alvast een M.2 SSD aan te schaffen en die dan voorlopig in een externe behuizing doen, tot sony de M.2 poort inschakelt, daarna gaat die gelijk daar in. Maar ik ben er nog niet uit wat ik zal gaan doen. De bovenstaande optie is verreweg het duurst.
Volgens WD zou de SN850 in de PS5 moeten kunnen werken (ze hadden zelfs een icoontje "PS5-ready" bij de presentatie gezet), komt alleen net niet aan de 5,5Gb/s schrijfsnelheid, maar misschien is dat op te lossen met de custom i/o controller erin.
Wat ik zelf merk aan een SSD in een behuizing doen, is dat ze allemaal nog SATA600 gebruiken in die 2,5" bays, ipv PCI-e 4.0 x 4 wat de meeste M2s nodig hebben voor de PS5.
Of ik moet een M.2 case kopen met een goede M.2 SSD erin die ik later dan nog in m'n PS5 kan inbouwen, maar dan rijzen de kosten wel weer de pan uit.
De kant en klare externe SSDs zijn wel beduidend sneller dan SATA600 drives.
Ik denk toch dat ik gewoon voor een kant en klare Samsung T5 of T7 ga voor PS4 games, later misschien dan nog maar overwegen hoeveel extra ruimte ik op m'n PS5 nodig heb, aangezien er al zo'n 630GB bruikbaar is, zou een 512GB M2 misschien al wel genoeg zijn. Dan heb ik in ieder geval iets meer ruimte, ben ook niet zo iemand die echt alle games tegelijk of op zijn systeem wil hebben omdat het kan, maar 2-3 spellen door elkaar spelen heb ik geen problemen mee, en er zijn heel wat indie pareltjes die ik verwijderd heb vanwege ruimte gebrek.
Dilemma, dilemma, ik wil het liefst zo goedkoop mogelijk een snelle Externe 1TB SSD hebben icm een behuzing, die niet gelimiteerd word door SATA600, maar volgens mij zijn die er alleen in kant en klare externe SSDs, tenzij je dan weer gaat kijken bij M.2 cases met de WD SN850, dan zouden de laadtijden een stuk beter moeten gaan.
Ander probleem, de kant en klare externe SSDs weten wel hogere snelheden te behalve dan bijvoorbeeld een 2,5" SSD met SATA600 via USB3 gen 2
Dus zelfs een 2,5" SSD in een behuizing doen, die dan met sata600 zijn aangsloten die zijn dan naar mijn idee toch te traag.
Denk dat het toch een kant en klare SSD word, die moet dan wel op de PS5 de USB met 10Gb/s kunnen gebruiken, dan koop ik later wel weer een M.2 512GB voor de interne opslag. heb ik uiteindelijk toch iets meer dan een volledige Terabyte internal storage, Dat was op de PS4 meestal genoeg, maar wie weet laat ik me wel verleiden tot een 1TB M.2
[ Voor 51% gewijzigd door Kalder op 27-01-2021 16:53 ]
Ik had het over de optie '3D audio' die je in het menu in- of uit kunt schakelen, ik heb de Pulse 3D headset zelf niet.cypher21 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:57:
[...]
Ja?
Ik heb de headset pas een paar dagen maar vind het geluid echt wel erg goed.
Heb nog niet echt goed met de instellingen en 3d spellen kunnen spelen
Als ik jou was zou ik nog paar maanden wachten. Je weet nu nog niet of je iets koopt wat echt gaat werken. Die paar maanden gaan je ook geld besparen omdat die ssds goedkoper worden. Kan je allicht die besparing gebruiken om wat sneller internet abo te nemen, dan is er bijna geen reden meer om het lokaal op te slaan.Kalder schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:07:
Ik zit ook te denken om misschien toch maar alvast een M.2 SSD aan te schaffen en die dan voorlopig in een externe behuizing doen, tot sony de M.2 poort inschakelt, dan gaat die gelijk daar in.
Volgens WD zou de SN850 in de PS5 moeten kunnen werken (ze hadden zelfs een icoontje "PS5-ready" bij de presentatie gezet), komt alleen net niet aan de 5,5Gb/s schrijfsnelheid, maar misschien is dat op te lossen met de custom i/o controller erin.
Wat ik merk aan zelf een SSD in een behuizing doen, is dat ze allemaal nog SATA600 gebruiken in die 2,5" bays, ipv PCI-e 4.0 x 4 wat de meeste M2s gebruiken. Of ik moet een M.2 case kopen met een goede SSD erin die ik later dan nog in m'n PS5 kan inbouwen, maar dan rijzen de kosten de pan uit.
De kant en klare externe SSDs zijn wel beduidend sneller dan SATA600 drives.
Aah ok okSD5k schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:32:
[...]
Ik had het over de optie '3D audio' die je in het menu in- of uit kunt schakelen, ik heb de Pulse 3D headset zelf niet.
Ik heb even Astro en Miles Morales gespeeld met die headset en vond juist dat 3d geluid erg goed uit die headset komen vandaar de verwarring.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
In de ene game ziet alles er strak uit, in de andere is het beeld veel te donker. Beeld aanpassen aan de ene game, maakt het slechter voor de andere game.
Even een kijk op Google gaf me toen de tip om de PS5 op RGB limited te configureren en warempel, het beeld is nu bij alle games goed.
Tijdens het lezen van de tips, herinnerde ik me weer dat ik tegen precies hetzelfde probleem aanliep met mijn PS4 Pro...
Weet iemand wat voor USB bluetooth dongel geschikt is voor een bleutooth koptelefoon (niet van playstation zelf)?
Of heeft iemand een linkje?
Alvast bedankt!
This is the way. Bij het aankondigen van de PS5 had Sony al aangegeven dat er bepaalde eisen zijn aan de SSD om er games voor PS5 op te spelen, volgens mij zijn die nog niet bekend.giantgiantus schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:32:
[...]
Als ik jou was zou ik nog paar maanden wachten. Je weet nu nog niet of je iets koopt wat echt gaat werken. Die paar maanden gaan je ook geld besparen omdat die ssds goedkoper worden. Kan je allicht die besparing gebruiken om wat sneller internet abo te nemen, dan is er bijna geen reden meer om het lokaal op te slaan.
Ben wel aardig tevreden met mijn 250Mbit DL van Ziggo, Maar ik vind het fijn om een overzicht te hebben van games die ik wel speel, er zijn ook nog van die puzzel game indies die ik ooit nog wel eens wil verkennen.giantgiantus schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:32:
[...]
Als ik jou was zou ik nog paar maanden wachten. Je weet nu nog niet of je iets koopt wat echt gaat werken. Die paar maanden gaan je ook geld besparen omdat die ssds goedkoper worden. Kan je allicht die besparing gebruiken om wat sneller internet abo te nemen, dan is er bijna geen reden meer om het lokaal op te slaan.
Maar wat je zegt, het is wellicht handiger om te wachten.
Maar dan wacht ik wel op de M2 SSDs en tot sony ze inschakelt.
Ga in de tussentijd toch denk ik maar voor een 1TB Samsung T5 of T7
Want die 630GB voor én PS4 games én PS5 games, dat is nu gewoon kut, moet iedere keer iets verwijderen wat ik liever niet zou doen.
Beter niet op Tweakers, daar vragen al die paupers veel geld.SteffanS schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 10:29:
Kijk maar wat ze vragen voor een PS5. Allemaal profiteurs, kan daar zo slecht tegen.
Amazon heeft altijd wel goeie aanbiedingen.
Klopt. De C9 heeft geen “auto” stand voor HDMI Black Level , alleen als de ingang op pc stand staat.RnB schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:52:
Nou ja, ik loop al de hele tijd te pielen met de beeld configuratie van zowel mijn PS5 als mijn LG C9.
In de ene game ziet alles er strak uit, in de andere is het beeld veel te donker. Beeld aanpassen aan de ene game, maakt het slechter voor de andere game.
Even een kijk op Google gaf me toen de tip om de PS5 op RGB limited te configureren en warempel, het beeld is nu bij alle games goed.
Tijdens het lezen van de tips, herinnerde ik me weer dat ik tegen precies hetzelfde probleem aanliep met mijn PS4 Pro...
Daarom moet je, als het black level op de tv op “laag” of “low” staat de ps5 op “limited” of “gelimiteerd” zetten. Anders krijg je een miss match en daardoor Black Crush.
De CX modellen hebben wel een auto stand en dan kun je de ps5 ook op auto laten staan.
Had hetzelfde probleem, vandaar
Control: Ultimate Edition (PS5 & PS4)
Destruction AllStars (PS5)
Concrete Genie (PS4)
GamiQ, de game notes app met game maps!
Destruction allStars is toch een game die ik echt eens ga downloaden ipv gewoon te claimen en daarna niets meer te doen.Cardwizard schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:54:
PS Plus games van februari
Concrete Genie (PS4)
En de State of Play voor Destruction AllStars:
[ Voor 44% gewijzigd door kazuka op 27-01-2021 18:11 ]
Goeie maand inderdaad! Control met PS5 update is echt heel nice. Kan niet wachten.-SaveMe- schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:03:
Control inclusief de PS5 update! Chill, die wilde ik nog spelen. En Concrete Genie wil ik ook wel eens proberen. Mooie games!
Nou.... dat dacht ik ook bij Maneater.... maar inmiddels bijna uitgespeeld 😁AppleFan2007 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:05:
[...]
Destruction allStars is toch een game die ik echt eens ga downloaden ipv gewoon te claimen en daarna niets meer te doen.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:28
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ziet er anders wel best tof en goed uitgewerkt uit, volgens mij kan je alles gewoon unlocken door te spelen en geen geld uit te geven, ook zijn dat enkel cosmetische items dus wat is het probleem dan? :Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:22:
[...]
Ah natuurlijk weer de nodige ingame currency! Deze game speel ik waarschijnlijk een paar uurtjes en daarna nooit meer. Zulke titels (geen story, live service games, ingame currency, hero characters, online competitive) zijn er meer dan genoeg, kan me ook niet voorstellen dat hier veel mensen op zitten te wachten.
Playstation 5
Ik zie het probleem ook niet zo. De game is verder compleet gratis en ziet er gewoon leuk uit. Leuk tussendoortje.Stylze schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:29:
[...]
Ziet er anders wel best tof en goed uitgewerkt uit, volgens mij kan je alles gewoon unlocken door te spelen en geen geld uit te geven, ook zijn dat enkel cosmetische items dus wat is het probleem dan? :
https://www.amazon.nl/Cre...id=pla-350231005676&psc=1Smok3yNL schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 16:52:
Hoi vraagje.
Weet iemand wat voor USB bluetooth dongel geschikt is voor een bleutooth koptelefoon (niet van playstation zelf)?
Of heeft iemand een linkje?
Alvast bedankt!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Control wilde ik laatst nog kopen, goed dat ik nog even gewacht heb.
Destruction all stars lijkt me best een leuke game, kan ik mooi samen met mijn zoontje doen!
Concrete Genie ken ik niet maar ziet er best tof uit.
Ga ze in ieder geval allemaal downloaden.
Cool, Control altijd wel interesse in gehad, maar nooit de noodzaak gevoeld om het aan te schaffen wegens wisselende berichten van reviewers, maar ben er nu wel benieuwd naar.Cardwizard schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:54:
Concrete Genie (PS4)
Destruction AllStars ga ik zeker even testen om te zien of het leuk genoeg is zoals Rocket League.
Concrete Genie, ook benieuwd naar, een game die ik nooit zelf gekocht zou hebben maar toch graag eens zou willen proberen.
Goeie plus maand wat mij betreft
Volgens mij wel, anders zou de PS5 versie van die game toch wel erg achterliggen.Starbucks schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:16:
Heeft Control al een 60fps modus of is het daar nog wanten op?
Ik zie dat de next gen update de 2e van februari uitkomt. Dat scheelt weer, want in 30fps heb ik geen zin!Kalder schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:17:
[...]
Volgens mij wel, anders zou de PS5 versie van die game toch wel erg achterliggen.
paar uurtjes gespeeld, best aardig, maar wel vreselijk saai op den duur. Ik ben blij dat ik daar geen geld voor het uitgegeven naast mn ps plus abo.Dennisdn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:14:
[...]
Nou.... dat dacht ik ook bij Maneater.... maar inmiddels bijna uitgespeeld 😁
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Als je control met RT reflections wil spelen, zul je genoegen moeten nemen met 30fps.Starbucks schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:50:
[...]
Ik zie dat de next gen update de 2e van februari uitkomt. Dat scheelt weer, want in 30fps heb ik geen zin!
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Nee dat zeker niet, als hij niet in de Plus had gezeten had ik uberhaupt nooit naar het spel gekeken, laat staan er voor betalen. Dus voor mij een leuk voorbeeld van een onverwachte leuke tijdverspillerHulleman schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:35:
[...]
paar uurtjes gespeeld, best aardig, maar wel vreselijk saai op den duur. Ik ben blij dat ik daar geen geld voor het uitgegeven naast mn ps plus abo.
Ik las het ja, dat gaan we dus niet doen. 30fps is voor mij nu onspeelbaar geworden. Die 60fps went gewoon te snelHulleman schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:36:
[...]
Als je control met RT reflections wil spelen, zul je genoegen moeten nemen met 30fps.
Niet teveel aan die 60fps gaan wennen. Zodra games alleen nog maar voor PS5 en XSX/S worden ontwikkeld, gaan de ontwikkelaars wel weer terug naar 30fps voor de eye candy.Starbucks schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:13:
[...]
Ik las het ja, dat gaan we dus niet doen. 30fps is voor mij nu onspeelbaar geworden. Die 60fps went gewoon te snel
Ik vraag me het af. Denk dat de kans groot is dat de meeste games net als Spider-Man wel een performance optie zullen hebben en dat je gewoon kan kiezen.Hulleman schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:15:
[...]
Niet teveel aan die 60fps gaan wennen. Zodra games alleen nog maar voor PS5 en XSX/S worden ontwikkeld, gaan de ontwikkelaars wel weer terug naar 30fps voor de eye candy.
[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 28-01-2021 12:16 ]
Zou idd kunnen. Maar kijk naar the medium op de xbox. Draait alleen maar op 30fps. 60fps is wel lekker, maar 30fps went ook wel weerTimothy3000 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:15:
[...]
Ik vraag me het af. Denk dat de kans groot is dat de meeste games net als Spider-Man wel een performance optie zullen hebben en dat je gewoon kan kiezen.
Aah control, in mijn proef maandje PSNow wel gespeeld maar kon mijn vinger er niet echt op leggen of dat het nou tof is of vaag om het vaag zijn. Shooter actie vond ik niet echt geweldig.Cardwizard schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:54:
Concrete Genie (PS4)
Maar ik ga het wel even een nieuwe kans geven, want de reden dat ik daadwerkelijk gestopt ben was de Ps4 Pro, daar was de game eigenlijk te zwaar voor.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik vind dat maar een lastige.Hulleman schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:15:
[...]
Niet teveel aan die 60fps gaan wennen. Zodra games alleen nog maar voor PS5 en XSX/S worden ontwikkeld, gaan de ontwikkelaars wel weer terug naar 30fps voor de eye candy.
Ik zat heel erg in Kamp "Maakt niet uit, 30 FPS was altijd goed genoeg dus waarom nu niet meer".
Toen ik echter AC Valhalla speelde op de Ps5 zat ik vrijwel gelijk in "60Fps en niets minder" alleen als ik dan vervolgens weer GTA Online speel blijkt 30 Fps ook wel weer prima te gaan.
TLDR: Ik weet het dus niet meer en zie wel wat de developer als default kiest
Ik ben waarschijnlijk in de gelukkige omstandigheid dat het mij niet zo heel veel uitmaakt (30 of 60 FPS) en ik geloof direct dat veel mensen het wel kunnen zien. Maar vraag me af of de focus op internet die hier opgelegd wordt niet ook zorgt dat mensen er meer in meer gaan geloven dat 30 FPS niet speelbaar is.Donstil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:39:
[...]
Ik vind dat maar een lastige.
Ik zat heel erg in Kamp "Maakt niet uit, 30 FPS was altijd goed genoeg dus waarom nu niet meer".
Toen ik echter AC Valhalla speelde op de Ps5 zat ik vrijwel gelijk in "60Fps en niets minder" alleen als ik dan vervolgens weer GTA Online speel blijkt 30 Fps ook wel weer prima te gaan.
Soms doet me de discussie denken aan die met tv’s waar mensen hun dure tv kalibreren met Vincents opties en vervolgens naar een mat en saai beeld kijken en vervolgens denken dat andere instellingen verschrikkelijk zijn etc.
Daar heb je gelijk in. Maar ik vind bv Spider-Man zowel in 30 als 60 FPS heerlijk spelen. Zag heus wel wat verschil maar niet het verschil van dag en nacht wat je tegenwoordig van de internetfora wel zou moeten ervaren.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:55:
[...]
Het ligt natuurlijk ook helemaal aan de game. Extreem voorbeeld: met een strategie game maakt het weinig uit. Met een snelle shooter of racer natuurlijk wel.
Ik ga met mijn gekalibreerde tv even in mijn lage sociale klasse hoekje zittengiantgiantus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:49:
[...]
Ik ben waarschijnlijk in de gelukkige omstandigheid dat het mij niet zo heel veel uitmaakt (30 of 60 FPS) en ik geloof direct dat veel mensen het wel kunnen zien. Maar vraag me af of de focus op internet die hier opgelegd wordt niet ook zorgt dat mensen er meer in meer gaan geloven dat 30 FPS niet speelbaar is.
Soms doet me de discussie denken aan die met tv’s waar mensen hun dure tv kalibreren met Vincents opties en vervolgens naar een mat en saai beeld kijken en vervolgens denken dat andere instellingen verschrikkelijk zijn etc.
Whahaha. Ja je hebt niet eens warm2 nodig om daar plaats te mogen nemen met 85 inch;)Donstil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:59:
[...]
Ik ga met mijn gekalibreerde tv even in mijn lage sociale klasse hoekje zitten
En dat is over het algemeen geen klein hoekjeDonstil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:59:
[...]
Same here. In Valhalla kan ik niet terug naar 30fps. Het verschil in graphics is ook niet te zien, dus de keuze is simpel. Laatst weer wat TLOU2 gespeeld en dat speelt op 30fps ook gewoon goed. Tis echt wel ff wennen, maar dat went wel snel.Donstil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:39:
[...]
Ik vind dat maar een lastige.
Is het kalibreren de moeite waard? Ik heb al veel zitten zoeken naar een firma hier in Duitsland die dat doet, maar enkel een stel Polen gevonden of de mediamarkt (bij aankoop van een nieuwe, te betalen natuurlijk).Donstil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:59:
[...]
Verschil tussen 30 en 60 pfs heb ik ook nog niet gemerkt. Speel echter ook geen games waarbij reflexen extreem belangrijk zijn moet ik zeggen.
Nou dat ook, vond het verschil in kwaliteit tussen 60 en 30 haast niet waarneembaar.Hulleman schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:02:
[...]
Same here. In Valhalla kan ik niet terug naar 30fps. Het verschil in graphics is ook niet te zien, dus de keuze is simpel. Laatst weer wat TLOU2 gespeeld en dat speelt op 30fps ook gewoon goed. Tis echt wel ff wennen, maar dat went wel snel.
Belichting etc leek iets mooier maar niets baanbrekends gezien.
Ik heb het laten doen en m’n tv werd van een ding waar ik met plezier naar keek een apparaat wat alleen goed tot z’n recht kwam in een donkere kamer. Heb die hele calibrator er weer uitgehaald en ik geniet van m’n pauper instellingen.Zwartkijker schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:05:
[...]
Is het kalibreren de moeite waard? Ik heb al veel zitten zoeken naar een firma hier in Duitsland die dat doet, maar enkel een stel Polen gevonden of de mediamarkt (bij aankoop van een nieuwe, te betalen natuurlijk).
Verschil tussen 30 en 60 pfs heb ik ook nog niet gemerkt. Speel echter ook geen games waarbij reflexen extreem belangrijk zijn moet ik zeggen.
Ik speelde Miles Morales eerst op de graphics mode. Toen eventjes die performance mode geprobeerd en daarna kon ik niet meer terug. De hele game leek op graphics mode toen ineens wel in slow motion te zijn.giantgiantus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:49:
[...]
Ik ben waarschijnlijk in de gelukkige omstandigheid dat het mij niet zo heel veel uitmaakt (30 of 60 FPS) en ik geloof direct dat veel mensen het wel kunnen zien. Maar vraag me af of de focus op internet die hier opgelegd wordt niet ook zorgt dat mensen er meer in meer gaan geloven dat 30 FPS niet speelbaar is.
Nou daar is heel lastig een goed antwoord op te geven, sommige vinden zuurstokken Oled/Qled kleuren mooi, de andere weer natuurgetrouwe kleuren.Zwartkijker schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:05:
[...]
Is het kalibreren de moeite waard? Ik heb al veel zitten zoeken naar een firma hier in Duitsland die dat doet, maar enkel een stel Polen gevonden of de mediamarkt (bij aankoop van een nieuwe, te betalen natuurlijk).
Ik zit in groep 2 en heb er dus wel voor gekozen alleen ik zou je dan wel adviseren (als dat überhaupt een optie is) om ergens eens te gaan kijken, want je moet het echt willen of aan willen wennen.
Edit: Voor het gros van de meute zou ik zeggen "stop er geen geld in"
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 28-01-2021 16:10 ]
Ow. Dat is niet zo cool.giantgiantus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:07:
[...]
Ik heb het laten doen en m’n tv werd van een ding waar ik met plezier naar keek een apparaat wat alleen goed tot z’n recht kwam in een donkere kamer. Heb die hele calibrator er weer uitgehaald en ik geniet van m’n pauper instellingen.
Het is niet dat het beeld slecht is ofzo, integendeel, ik ben na drie jaar nog steeds verbaasd hoe mooi het is 😍.
Maar vraag me eerder af of het nog véél beter kan. Misschien zit ik al dicht bij het beste wat gaat. Heb nog via de Blu-ray van Terminator 2 (imho nog steeds de beste actiefilm ooit gemaakt) de Thx-optimizer doorlopen. Dus is al vrij goed.
Ben nog steeds met AC Odyssey aan de gang en ben echt onder de indruk van de hdr beelden die verschijnen. Ondanks dat het al enkele jaren oud is.
Je moet ervan uit gaan dat als je de tv laat kalibreren je tevreden bent met de huidige firmware van je TV. Daarna auto update uitzetten. Ik zag een filmpje van Vincent Teoh dat een firmware update je hele kalibratie teniet doet.Zwartkijker schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:05:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als je blij bent gewoon geen geld aan uitgeven zou ik zeggen. FOMO was zo pre-covid😂Zwartkijker schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:15:
[...]
Ow. Dat is niet zo cool.
Het is niet dat het beeld slecht is ofzo, integendeel, ik ben na drie jaar nog steeds verbaasd hoe mooi het is 😍.
Maar vraag me eerder af of het nog véél beter kan. Misschien zit ik al dicht bij het beste wat gaat. Heb nog via de Blu-ray van Terminator 2 (imho nog steeds de beste actiefilm ooit gemaakt) de Thx-optimizer doorlopen. Dus is al vrij goed.
Ben nog steeds met AC Odyssey aan de gang en ben echt onder de indruk van de hdr beelden die verschijnen. Ondanks dat het al enkele jaren oud is.
Heb eerst moeten zoeken wat FOMO is. Man, nu voel ik me oud 😃.giantgiantus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:16:
[...]
Als je blij bent gewoon geen geld aan uitgeven zou ik zeggen. FOMO was zo pre-covid😂
Zal het inderdaad zo laten, bedankt gasten! 👍
Nu maar verder luisteren naar de walkman, eerst de cassette omdraaien 😉
Control vond ik echt een hele coole game, ooit uitgespeeld nav een maandje testen PSNow. Super cool dat nu deze naar ps+ komt inclusief de DLC's. Kan ik die alsnog spelen (hoop well dat mijn savegame op deze versie dan nog draait ook).Kalder schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:12:
[...]
Cool, Control altijd wel interesse in gehad, maar nooit de noodzaak gevoeld om het aan te schaffen wegens wisselende berichten van reviewers, maar ben er nu wel benieuwd naar.
Destruction AllStars ga ik zeker even testen om te zien of het leuk genoeg is zoals Rocket League.
Concrete Genie, ook benieuwd naar, een game die ik nooit zelf gekocht zou hebben maar toch graag eens zou willen proberen.
Goeie plus maand wat mij betreft
Update: Returnal has a new release date of April 30, 2021. SIE and Housemarque have made the decision to move the release date in order to give the team extra time to continue to polish the game to the level of quality players expect from Housemarque.
— PlayStation (@PlayStation) 28 januari 2021
See you in April! pic.twitter.com/xb6IBWJ5TQ
Je moet dan eerst de gratis upgrade kopen,destroyer6670 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:32:
Iemand ook het probleem dat je bij de disc versie van wd legion geen keuze hebt voor de ps5 versie(alleen ps4 icoon zichtbaar). Het betreft wel een US psplus account waar ik oo game. Mocht je een oplossing hebben, ik hou me aanbevolen.
Op die puntjes naar "Kopiëren" drukken, daar moet dat mogelijk zijn.
Klopt. Ik heb mijn scherm niet laten kalibreren, maar heb de befaamde OLED C7 Rtings settings gebruikt. En dat is in het begin al enorm wennen als je altijd naar standaard beeldinstellingen hebt zitten kijken. Het beeld lijkt wel oranje en een beetje sufjes. Eenmaal gewend wil je niet meer terug. Kan me voorstellen dat een professionele kalibratie nog een veel beter plaatje geeft.Donstil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:09:
Ik zit in groep 2 en heb er dus wel voor gekozen alleen ik zou je dan wel adviseren (als dat überhaupt een optie is) om ergens eens te gaan kijken, want je moet het echt willen of aan willen wennen.
Nadeel: je kunt bij andere mensen nooit meer tv of een film kijken. Dan zit je naar een blauwe TL balk met pride achtige kleuren en héle slechte zwartwaardes te loeren. Je kunt je alleen nog maar ergeren aan het beeld en verbazen dat mensen daar naar kunnen kijken. Genieten van de film is er niet meer bij
[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 28-01-2021 16:40 ]
Ik las dat de save games helaas niet geïmporteerd kunnen worden, omdat ze flinke aanpassingen in de game hebben moeten maken.Vildhjarta schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:23:
[...]
Control vond ik echt een hele coole game, ooit uitgespeeld nav een maandje testen PSNow. Super cool dat nu deze naar ps+ komt inclusief de DLC's. Kan ik die alsnog spelen (hoop well dat mijn savegame op deze versie dan nog draait ook).
Ook zit een performance RT zoals bij Spider-Man Remastered en MM er helaas niet in.
Edit:
Bron: https://www.gamesradar.co...d-xbox-series-x-versions/
[ Voor 9% gewijzigd door AeronNL op 28-01-2021 16:42 ]
Zorg wel dat je genoeg ruimte voor koeling houdt. Ik heb de achterkant van mijn meubel eruit gehaald en het kastje moet openstaan.Laurences schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:34:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tijd om het plastic te verstoppen in een kastje. Lijm hem van het weekend even in elkaar
Vind m op zich wel vermakelijk, maar vind de gameplay, en dan met name de gevechten, wat eentonig worden.
De intro was erg vet op die trein en zo, maar jammer genoeg was dat tot nu toe het enige filmische stuk, het is nu meer van hetzelfde: ga per planeet van punt a naar b, los puzzles op, versla tussendoor wat vijanden en loop terug van b naar a.
Maar goed, vind m tot nu toe wel leuk genoeg om verder te spelen.
Niet eens auto-reverse? Dan klopt oud wel 😉Zwartkijker schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:19:
[...]
Heb eerst moeten zoeken wat FOMO is. Man, nu voel ik me oud 😃.
Zal het inderdaad zo laten, bedankt gasten! 👍
Nu maar verder luisteren naar de walkman, eerst de cassette omdraaien 😉
Naast de Copy knop staat View product, follow, health. Als ik view product kies geeft hij 59,99 aan. Als ik naar de store ga dan is hij ook die prijs, ik kom dan in het copy scherm van de ps4 versie...Donstil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:34:
[...]
Je moet dan eerst de gratis upgrade kopen,
Op die puntjes naar "Kopiëren" drukken, daar moet dat mogelijk zijn.
En dat je geen screenshots meer als background kan instellen, of mis ik iets...?
About time, was echt een major flaw in de store...PsychoBoyJack schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:14:
Ik zal wel spuit elf ofzo zijn, maar de ps store op mn ps5 heeft eindelijk een ''deals'' tab zie ik? Nice.
Soms staat ie er en soms verdwijnt ie gewoon spontaanPsychoBoyJack schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:14:
Ik zal wel spuit elf ofzo zijn, maar de ps store op mn ps5 heeft eindelijk een ''deals'' tab zie ik? Nice.
[ Voor 137% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 11:58 ]
Ik wou dat ik zo handig was.Laurences schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:34:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tijd om het plastic te verstoppen in een kastje. Lijm hem van het weekend even in elkaar
Ik kan amper een lamp vervangen.
Ah crap lol niet zo heel evenAeronNL schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:40:
[...]
Ik las dat de save games helaas niet geïmporteerd kunnen worden, omdat ze flinke aanpassingen in de game hebben moeten maken.
Ook zit een performance RT zoals bij Spider-Man Remastered en MM er helaas niet in.
Edit:
Bron: https://www.gamesradar.co...d-xbox-series-x-versions/
[ Voor 134% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 12:01 ]
[ Voor 129% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 12:01 ]
Daarna nog Spider-man MM begonnen met 3D geluid. Hiervan moet ik zeggen dat ik de geluidseffecten geslaagd vind. Ik kan goed plaatsen waar die vandaan komen. De stemmen vind ik echter wat minder tot nu toe, maar heb ook slechts de intro gedaan. Misschien verander ik nog van mening 😉
Ik word zelf een beetje moe van AC Valhalla, maar wil toch het einde van het verhaal zien. Vind de main story zo onnodig lang dat het op een gegeven moment super saai word. De wereld ziet er wel super mooi uit!Zwartkijker schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:47:
Gisteren mijn odyssee in AC afgesloten, na 156 uur speeltijd 😅. New game+? I don't think so. Heb me er wel mee vermaakt.
Daarna nog Spider-man MM begonnen met 3D geluid. Hiervan moet ik zeggen dat ik de geluidseffecten geslaagd vind. Ik kan goed plaatsen waar die vandaan komen. De stemmen vind ik echter wat minder tot nu toe, maar heb ook slechts de intro gedaan. Misschien verander ik nog van mening 😉
Master_A
Dit topic is gesloten.
![]()
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/K0bKHZ7FzYMtIMPDMzY2z2Ue.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AwCold8qEei4uqXzYum6BQ2n.jpg?f=fotoalbum_large)