Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:05:
Ik heb besloten om toch te wachten op de PS5 Slim.
Het apparaat is nu te groot / te lelijk om netjes weg te werken in mijn woonkamer.
Hopelijk komt die slankere versie sneller dan de vorige keren, misschien dat de druk wat groter is, nu het zo'n bakbeest is.
Ik vraag me af of het überhaupt een Slim versie gaat komen. Zie niet echt hoe ze alles in een kleinere console kunnen stoppen. Vind een Slim of Pro variant als het op de PS5 aankomt een stuk onwaarschijnlijker dan bij de PS4.

[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 20-01-2021 10:13 ]

Verwijderd

Timothy3000 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:13:
[...]

Ik vraag me af of het überhaupt een Slim versie gaat komen. Zie niet echt hoe ze alles in een kleinere console kunnen stoppen. Vind een Slim of Pro variant als het op de PS5 aankomt een stuk onwaarschijnlijker dan bij de PS4.
Tot nu toe is er volgens mij altijd een slim-variant geweest.
Het zou mij ook niets verbazen als Sony bij de PS5 flinke marges heeft gepakt qua ruimte.
Liever iets meer plastic-kosten, dan slechte pr-kosten doordat je consoles moet terugroepen met oververhittings issues, etc.

Techniek over 4 jaar is waarschijnlijk beter + dat Sony beter inzicht heeft in hoe warm de console daadwerkelijk wordt bij gebruikers.
Starscreamer schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:21:
Daarnaast vind ik de PS5 best wel luidruchtig.
In zo'n krappe opstelling kan dat het lawaai wel verklaren. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Ik ben heel benieuwd naar de mensen die vandaag Hitman3 in ontvangst mogen nemen en wat zij van deze game vinden. Ik heb de PS5 nu een aantal weken in bezit en speel eigenlijk alleen maar Warzone erop.. ben op zoek naar een (puzzel/actie)game welke mijn vrouw ook nog een beetje leuk vindt om naar te kijken 😅.

• Timothy3000
Gieter90 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:29:
Ik ben heel benieuwd naar de mensen die vandaag Hitman3 in ontvangst mogen nemen en wat zij van deze game vinden. Ik heb de PS5 nu een aantal weken in bezit en speel eigenlijk alleen maar Warzone erop.. ben op zoek naar een (puzzel/actie)game welke mijn vrouw ook nog een beetje leuk vindt om naar te kijken 😅.
Heb hem nog niet gespeeld maar met een puzzel/actie game zit je met Hitman III sowieso wel goed.

Als het goed is staan er van Hitman I en II nog demo's op PSN. Je kunt die altijd even proberen om te kijken of de speelstijl je bevalt. Of een weekje PSNOW proberen en daar Hitman II op spelen.

Heb je ook al naar Watch Dogs Legion gekeken? Graphics een prachtige game, veel actie, en ook behoorlijk wat hackpuzzels. En flink afgeprijsd. Je kunt hem vaak al voor €30,- krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 20-01-2021 10:33 ]

• Gieter90
Timothy3000 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 10:33:
[...]

Heb hem nog niet gespeeld maar met een puzzel/actie game zit je met Hitman III sowieso wel goed.

Als het goed is staan er van Hitman I en II nog demo's op PSN. Je kunt die altijd even proberen om te kijken of de speelstijl je bevalt. Of een weekje PSNOW proberen en daar Hitman II op spelen.

Heb je ook al naar Watch Dogs Legion gekeken? Graphics een prachtige game, veel actie, en ook behoorlijk wat hackpuzzels. En flink afgeprijsd. Je kunt hem vaak al voor €30,- krijgen.
Thanks voor je tips! Ga er zeker naar kijken!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:49
nieuws: Skyrim is ook op PlayStation 5 te spelen met 60fps

Ik speel momenteel Skyrim (postbode is nog niet langsgeweest voor Hitman 3 ;) ) op de PS5 en hoewel 30fps niet storend is bij deze game ben ik aan de ene kant blij dat het eindelijk in 60fps kan. Wel weer veelzeggend dat Bethesda zelf niet met een update komt maar dat het via een mod moet.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:42
Gister na lange tijd weer Destiny 2 met de maten gespeeld.
Owowow wat blijft het schieten en bewegen in deze game fantastisch! En op 60fps/4k helemaal geweldig.

Afijn, heb wel een issue ontdekt, namelijk;
in de party icm headset en voice.
Mijn stem echoot, hoor continu mezelf zodra ik wat zeg..
ik speel op de 5 rest op de ps4.

Heb het ff gegoogled en genoeg mensen die hetzelfde ervaren maar er is geen oplossing voor lijkt het, iemand anders toevallig ook last van en wel een tip om het op te lossen?

Dacht in eerste instantie, zal wel aan de interne mic van controller liggen, deze dan ook uitgeschakeld maar dat blijkt het niet te zijn helaas.
BigF25 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:06:
Gister na lange tijd weer Destiny 2 met de maten gespeeld.
Owowow wat blijft het schieten en bewegen in deze game fantastisch! En op 60fps/4k helemaal geweldig.

Afijn, heb wel een issue ontdekt, namelijk;
in de party icm headset en voice.
Mijn stem echoot, hoor continu mezelf zodra ik wat zeg..
ik speel op de 5 rest op de ps4.

Heb het ff gegoogled en genoeg mensen die hetzelfde ervaren maar er is geen oplossing voor lijkt het, iemand anders toevallig ook last van en wel een tip om het op te lossen?

Dacht in eerste instantie, zal wel aan de interne mic van controller liggen, deze dan ook uitgeschakeld maar dat blijkt het niet te zijn helaas.
Als iemand anders jouw stem via de televisie / luidsprekers laat komen i.p.v. uit een headset, kan die gene zijn mic jou stem weer oppakken en terug sturen naar jezelf.
Je kunt ook het volume van je mic instellen als ik het goed herinner, misschien die wat lager instellen tot je geen echo meer ervaart? Alleen moet je hem niet te zacht zetten, dan hoort niemand je meer ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Kalder op 20-01-2021 11:16 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• BigF25
Kalder schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:11:
[...]

Als iemand anders jouw stem via de televisie / luidsprekers laat komen i.p.v. uit een headset, kan die gene zijn mic jou stem weer oppakken en terug sturen naar jezelf.
Je kunt ook het volume van je mic instellen als ik het goed herinner, misschien die wat lager instellen tot je geen echo meer ervaart? Alleen moet je hem niet te zacht zetten, dan hoort niemand je meer ;)
Gecheckt maar voice was/is via headset, mic niveau lager ingesteld maar hielp niet.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:45
BigF25 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:25:
[...]

Gecheckt maar voice was/is via headset, mic niveau lager ingesteld maar hielp niet.
een headset die bij iemand te los zit, ik heb het ook voorgehad dat ik mij dubbel hoorde en we wisten niet hoe het kwam.
Tot ik eens bij die persoon langs ging en zijn headset zat voor hem comfortable maar niet goed aangesloten waardoor ik mezelf hoorde via zijn micro.

• BigF25
AppleFan2007 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:37:
[...]

een headset die bij iemand te los zit, ik heb het ook voorgehad dat ik mij dubbel hoorde en we wisten niet hoe het kwam.
Tot ik eens bij die persoon langs ging en zijn headset zat voor hem comfortable maar niet goed aangesloten waardoor ik mezelf hoorde via zijn micro.
Apart.. maar zal het eens vragen :)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:28
wilmundo schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:46:
Ik speel nu The Last of Us II (ca 13 uurtjes gespeeld) en het spel heeft vele sterke punten, maar een ding vind ik heel irritant (ook bij deel 1). Dat is dat je iedere ruimte die je tegenkomt steeds opnieuw gaat onderzoeken naar attributen die je kan gebruiken. Great: nog meer huizen.... Haalt de vaart heel erg uit het spel voor mij. Ik snap dat suspense opbouwen belangrijk is en dat gebeurt vaak prima, maar dit zijn mijn 2 centen.

Dat element van herhaling staat mij ook tegen bij RDR2. Jammer, heb het spel al een tijdje. Heb geen zin om een spel tien uur te spelen voordat ik er een beetje inkom en stroperige bediening voor heel veel uur... Maar wat als ik het toch erg goed vind? Gemengde gevoelens...
Bij TLOU vond ik dat juist heel tof en voelde passend bij de setting, maar ik snap je punt en kan me voorstellen dat je dat geen reet aan vindt. Ik vond het prachtig om elk laatje en plekje uit te kammen in die game. De pace van RDR2 is opzich ook passend bij de wereld van toen, maar zo vreselijk stroperig qua gameplay. Ik zit in dat kamp alleen maar op de sprintknop te raggen, omdat ik asap bij mn slaapplek wil zijn. Op een gegeven moment moest je een wit huis in en twee trappen op om bij je slaapplek te komen. Duurt luttele minuten :')

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
The last of us _/-\o_

Heeft mijn vriendin met plezier naar zitten kijken.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
Starscreamer schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:21:
Daarnaast vind ik de PS5 best wel luidruchtig.
De PS5 is zeker niet stil nee. De fan hoor je best goed en de discdrive is echt een ontwerpfout...... Zo vreselijk veel lawaai als dat ding maakt.

• AppleFan2007
Hulleman schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:43:
[...]

Bij TLOU vond ik dat juist heel tof en voelde passend bij de setting, maar ik snap je punt en kan me voorstellen dat je dat geen reet aan vindt. Ik vond het prachtig om elk laatje en plekje uit te kammen in die game. De pace van RDR2 is opzich ook passend bij de wereld van toen, maar zo vreselijk stroperig qua gameplay. Ik zit in dat kamp alleen maar op de sprintknop te raggen, omdat ik asap bij mn slaapplek wil zijn. Op een gegeven moment moest je een wit huis in en twee trappen op om bij je slaapplek te komen. Duurt luttele minuten :')
Ik vond het vooral lan duren, en dan het opstarten van dat spel.
Je had 5 minuten nodig tegen dat je eindelijk in de wereld was.
De combinatie van lange tijden om dan gewoon te zoeken in iedere lade (wat ook lang duurt) was voor mij genoeg om het niet meer te spelen.
Ik ga het nog eens installeren om te zien of de laadtijden beter zijn op PS5.
misschien dat ik er dan weer aan begin.

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
EDIT: Verkeerde topic, kan mijn reactie niet verwijderen?

[ Voor 69% gewijzigd door trummel op 20-01-2021 11:52 ]

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-11 15:43
[...]

Denk dat RDR2 dan niet aan je besteed is, ik vind juist die langzame (wat jij stroperig noemt) gameplay geweldig. Rustig je kamp in lopen en met iedereen een praatje maken, potje poker en wat jagen. Prachtig.

Wat ik wel moet zeggen, ik heb hem op de PS4 ook snel weggelegd, kwam vooral door de framerate en de laadtijden. Op PC echt gespeeld en het is mijn favoriete game geworden.

• Hulleman
kwdtje schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:52:
[...]

Denk dat RDR2 dan niet aan je besteed is, ik vind juist die langzame (wat jij stroperig noemt) gameplay geweldig. Rustig je kamp in lopen en met iedereen een praatje maken, potje poker en wat jagen. Prachtig.
Klopt, het is niet mijn game. Maar het was een reactie op iemand die deze game de beste game van de afgelopen 10 jaar vond. Zoveel mensen zoveel wensen. De een vindt het prachtig, de ander niks. Geldt natuurlijk ook voor een game als TLOU.

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:05
[...]

Ik snap wat je bedoelt, het is denk ik gewoon een kwestie van overgeven aan het tempo. Ik had er ook moeite mee in het begin. Op een gegeven moment sloeg het om in genieten van dat lage tempo, zeker als ik op mijn paard over de prairie of door de bergen ging rijden. Heb fast travel 2x gebruikt, ook omdat fast travel door de laadtijden niet veel sneller was dan gewoon van a-b rijden 8)7
Maar ik kan me goed begrijpen dat het gewoon niet je ding is, het is ook gewoon lekker als er een flow in een spel zit.

Bij Kindgdom Come had ik dit ook, dat trage tempo was gewoon heerlijk ontspannen. Ook gewoon ouderwets niet aan het handje worden gehouden gameplay was verfrissend :D

• Gieter90
Hulleman schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:44:
[...]

The last of us _/-\o_

Heeft mijn vriendin met plezier naar zitten kijken.
TLOU, is dat dan nog echt heel anders op de Ps5 vergeleken met de ps4?

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-11 11:44
Gieter90 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:05:
[...]

Nee ik zie geen verschil O-)

• Hulleman
[...]

Geen idee, maar volgens mij niet. De game draait op de PS5 in BC modus, dus gewoon de Ps4pro settings.

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:14
Bij mij is hier sinds de PS5 het plezier in gamen ook flink teruggekomen, ook al speel ik nog voornamelijk PS4 games op de PS5. Zo fijn om minder laadtijden te hebben, geen stofzuigergeluid op de achtergrond en de soepelere ervaring (geen frame-rate drops).

Tot nu toe vooral gespeeld:
- Astrobot: platinum gehaald.
- Miles Morales: platinum. Eerst in fidelity mode maar daarna op de nieuwe 60 fps RT mode wat toch wel heel wat fijner speelt.
- Bugsnax: leuk voor tussendoor.
- TLOU Remastered: is al 7 jaar geleden dat ik deze heb gespeeld en was het verhaal wel redelijk kwijt. Daarom nu de New Game + aan het doen voordat ik aan TLOU2 begin. Draait soepel op 60fps maar je ziet toch wel dat het gedateerd eruit begint te zien.
- RDR2: Tot aan Chapter 3 gekomen op de PS4 en nu op de 5 verder gegaan. Speelt zoveel fijner en soepeler! Ik herken de comments van de trage gameplay maar vind het bij een game als dit wel fijn. Moest er wel echt de eerste 10 uur wel inkomen. Merk dat ik bij 'intensere' games (shooters bijvoorbeeld) na een uur het echt even weg wil leggen terwijl ik RDR2 echt uren kan blijven spelen. Het lage tempo in combinatie met de prachtige omgevingen en zonsondergangen (ziet er geweldig uit met HDR op een OLED) bevalt me wel! Goed verhaal ook. Inmiddels uitgespeeld en van plan voor de 100% te gaan want ben er nog niet op uitgekeken. Nu ook met een paar vrienden RDR2 online geprobeerd wat ook best vermakelijk is.

Wat voor de komende tijd op de planning staat (goed dat er met al deze lockdowns meer tijd voor gamen is...):
- Ghost of Tsushima
- TLOU2 (hoop stiekem dat er snel een 60 fps patch komt)
- Doom Eternal (wacht hier ook nog op de free next gen upgrade)
- Sackboy

Eigenlijk nog weinig echte ps5 games dus. Misschien Demon Souls nog proberen. Cyberpunk keek ik heel erg naar uit maar ik wacht nu wel tot er in de 2e helft van dit jaar een fatsoenlijke next gen patch is en de meeste bugs zijn gefixt.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08

v8power67

Psn: Mausosaurus

[...]

Ps4 pro had een native 4k 30fps modus met schaduwen op high. En er is een 1800p/60 met schaduwen op low( als ik goed herinner) maar op de pro was dit niet altijd stabiel qua framerate. Dus ga ervan uit nu wel. Moet nog steeds een nieuwe playthrough doen. Laatste was op een gewone ps4. Dus nu met 4k tv eens opnieuw beleven. Dan hopen dat er snel een tlou2 patch komt zodat ik verder kan ermee. Ben ergens halverwege. ( Moet ook nog opnieuw kopen ivm niet meer gameshare met broertje..) dus een mooie aanbieding icm patch zou zeer welkom zijn!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Donstil schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:23:
[...]

Zonde. Dan mis je een van de beste games van de laatste tien jaar.

Ik vond de controls overigens perfect passen bij de game. Je bent een lean back Cowboy, niet een slingerende tiener in een pakkie van de feest winkel.

Edit: En het zou er ook super gelikt uit moeten zien op de Nieuwe generatie:

[YouTube: Red Dead Redemption 2 [PS5 HDR 4K] Next-Gen Ultra Realistic Graphics PlayStation 5 Gameplay]
Wat is de context van dat filmpje? Er is toch nog helemaal geen next gen versie ?

• Gieter90
v8power67 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:28:
[...]

Ps4 pro had een native 4k 30fps modus met schaduwen op high. En er is een 1800p/60 met schaduwen op low( als ik goed herinner) maar op de pro was dit niet altijd stabiel qua framerate. Dus ga ervan uit nu wel. Moet nog steeds een nieuwe playthrough doen. Laatste was op een gewone ps4. Dus nu met 4k tv eens opnieuw beleven. Dan hopen dat er snel een tlou2 patch komt zodat ik verder kan ermee. Ben ergens halverwege. ( Moet ook nog opnieuw kopen ivm niet meer gameshare met broertje..) dus een mooie aanbieding icm patch zou zeer welkom zijn!
Even domme vraag; maar het spel is alleen op PS4 verkrijgbaar, hebben jullie het nu over de remastered (digital) of gooien jullie de Ps4 disc erin?
FMS schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Wat is de context van dat filmpje? Er is toch nog helemaal geen next gen versie ?
De Context is, mooi beelden :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• steenbok
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-11 22:40
Donstil schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:23:
[...]

Zonde. Dan mis je een van de beste games van de laatste tien jaar.

Ik vond de controls overigens perfect passen bij de game. Je bent een lean back Cowboy, niet een slingerende tiener in een pakkie van de feest winkel.

Edit: En het zou er ook super gelikt uit moeten zien op de Nieuwe generatie:

[YouTube: Red Dead Redemption 2 [PS5 HDR 4K] Next-Gen Ultra Realistic Graphics PlayStation 5 Gameplay]
Als ik hem speel op mijn xbox one x dan zijn het ook ultra realistic graphics voor mij aan 30 fps, ik neem aan dat dat hetzelfde is bij de ps5 (30fps). Zouden ze een patch voor de next-gen consoles uitbrengen voor 60 fps dan zou ik zeker overwegen om een xbox series x te kopen omdat je soms wel merkt dat de xbox one x er moeite mee heeft om hem te draaien.
steenbok schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:00:
[...]

Als ik hem speel op mijn xbox one x dan zijn het ook ultra realistic graphics voor mij aan 30 fps, ik neem aan dat dat hetzelfde is bij de ps5 (30fps). Zouden ze een patch voor de xbox series x uitbrengen voor 60 fps dan zou ik zeker overwegen om een xbox series x te kopen omdat je soms wel merkt dat de xbox one x er moeite mee heeft om hem te draaien.
Als er voor de Series X een patch komt voor RDR2 voor 60fps, zal die er ook voor de PS5 komen, nog steeds de beste manier om alles in 60fps te spelen is een PC, dan mis je alleen de exclusives.

• FMS
  • Niet online

FMS

Donstil schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:08:
[...]

De Context is, mooi beelden :)
Ja dat zeker. Maar het is dus gewoon de ps4 pro versie. Check.

• steenbok
Ik heb de game voor de pc gekocht, maar vond het fijner met een controller dan met muis en toetsenbord te spelen.
steenbok schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:27:
Ik heb de game voor de pc gekocht, maar vond het fijner met een controller dan met muis en toetsenbord te spelen.
Op de PC kun je zonder al teveel moeite elke controller gebruiken zo'n beetje.

• steenbok
Kalder schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:34:
[...]

Op de PC kun je zonder al teveel moeite elke controller gebruiken zo'n beetje.
Dat weet ik ook wel, maar ik heb een 55 inch qled tv en dat speelt veel beter dan op mijn 32 inch monitor.
steenbok schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:40:
[...]

Dat weet ik ook wel, maar ik heb een 55 inch qled tv en dat speelt veel beter dan op mijn 32 inch monitor.
Dat weet je toch voordat je hem op de pc koopt? 8)7 PC aansluiten op je tv dan maar. d:)b

• Cardwizard
  • Laatst online: 19:56
Kalder schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:14:
[...]

Als er voor de Series X een patch komt voor RDR2 voor 60fps, zal die er ook voor de PS5 komen, nog steeds de beste manier om alles in 60fps te spelen is een PC, dan mis je alleen de exclusives echte leuke/mooie games.
ftfy :+

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:03 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08

v8power67

Psn: Mausosaurus

Gieter90 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:41:
[...]

Even domme vraag; maar het spel is alleen op PS4 verkrijgbaar, hebben jullie het nu over de remastered (digital) of gooien jullie de Ps4 disc erin?
Zou niet uit mogen maken. Ik heb de game via psn plus en is dus digitaal. Maar als je disc in ps5 doet download hij gewoon laatste patch en heb je zelfde als digitaal. Tenzij je dus een ps5 digitaal hebt dan moet je digitaal. Maar qua game is exact zelfde mits de disc versie laatste patch heeft. Anders mis je de ps4 pro updates.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:19:
Misschien bestaat het niet, maar zijn er online games waar je met 4 spelers als volgt kunt spelen:
1x PS5, 2 spelers
1x PS4, 2 spelers

Normaal spelen we met vrienden een bordspel, maar nu met verdere maatregelen ben ik aan het kijken hoe we op andere manieren een spelletje kunnen spelen.
Zou denk ik gewoon moeten kunnen als je op de PS5 de PS4 versie van een game start. PS5 games met PS4 games online weet ik niet of dat goed werkt, zal per spel verschillen denk ik.

Verwijderd

.

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:27:
[...]

Ja maar werkt double couch coop? Heeft iemand daar ervaring mee?
Denk ook dat dat per spel verschilt, volgens mij zou je bijvoorbeeld rocket league best zo kunnen spelen, 2vs2 dus tegen elkaar of 4vs4 online

• Gieter90
v8power67 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:21:
[...]

Zou niet uit mogen maken. Ik heb de game via psn plus en is dus digitaal. Maar als je disc in ps5 doet download hij gewoon laatste patch en heb je zelfde als digitaal. Tenzij je dus een ps5 digitaal hebt dan moet je digitaal. Maar qua game is exact zelfde mits de disc versie laatste patch heeft. Anders mis je de ps4 pro updates.
Maar wat is dan het verschil tussen de remastered en de niet-remastered. Ik vind beide versies op marktplaats bij mij in de buurt namelijk 😅

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:27:
[...]

Ja maar werkt double couch coop? Heeft iemand daar ervaring mee?
Niet specifiek double coop maar speel met een groep vrienden veel Battlefield en Destiny en daarin merk je er helemaal niets van wie er op een 4 of een 5 speelt dus ik denk dat Sony dat prima heeft geregeld en alles gewoon is zoals je allemaal op een 4 zou spelen.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Gieter90 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:41:
[...]

Maar wat is dan het verschil tussen de remastered en de niet-remastered. Ik vind beide versies op marktplaats bij mij in de buurt namelijk 😅
Heb je het over TLOU 1 ? Op de PS4 is er maar 1 versie, de remaster. De niet remaster is de ps3 versie, er is geen ps5 versie.

Gaat het over een ander spel met ps5 upgrade dan kan je die downloaden met de PS4 disc.

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 09:14

Aid

Misschien bestaat het niet, maar zijn er online games waar je met 4 spelers als volgt kunt spelen:
1x PS5, 2 spelers
1x PS4, 2 spelers

Normaal spelen we met vrienden een bordspel, maar nu met verdere maatregelen ben ik aan het kijken hoe we op andere manieren een spelletje kunnen spelen.
Streets of Rage 4

• steenbok
Raem schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:54:
[...]

Dat weet je toch voordat je hem op de pc koopt? 8)7 PC aansluiten op je tv dan maar. d:)b
Waarom moet ik mijn pc aansluiten op mijn tv ?.De game speelt prima op mijn xbox one x, alleen zou het op de xbox series x met een patch voor 60 fps nog beter draaien. Waarom ik de pc versie heb gekocht ? wou hem ook eens op pc proberen.

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:58
Krijg zojuist een berichtje van Sony over het het COD foutje waardoor je de volledige game voor 5 euro kon kopen vorige maand. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rgU-VX_quoe3iyy75YRc3GaOQAs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ssGtm0K9LahrvaeboYb2jr9C.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

.

• KaasNinja
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:51:
[...]

Wel singleplayer al uitgespeeld mag ik hopen :+ ?
Net snel gedaan. :+

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:56

Dennis1812

Amateur prutser

KaasNinja schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:23:
Krijg zojuist een berichtje van Sony over het het COD foutje waardoor je de volledige game voor 5 euro kon kopen vorige maand. [Afbeelding]
Wel flauw dat ze je de game niet gunnen en gewoon hun verlies pakken.
Eigen schuld, dik verlies?
Ik had de aanbieding van 15 maanden ps+ gekocht. Werd maar 12 maanden toegevoegd. Ook bericht gestuurd. Hadden ze ook maar mijn hele aankoop geannuleerd. Stelletje koekenbakkers.. had gewoon die 3 maanden toegevoegd ipv dit omslachtige gelul.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Voor wie nog into Skyrim is: nieuws: Skyrim is ook op PlayStation 5 te spelen met 60fps

Niet de mooiste game maar nu wel in 60fps. :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-11 17:10
Amazon UK heeft mij een voucher gegeven voor een UK PS Plus. Kan ik dit in een NL account in NL gebruiken?

Gaat om de volgende artikel:
https://www.amazon.co.uk/dp/B00GUXZTAC

• Cardwizard
  • Laatst online: 19:56
@KaasNinja hier ook inderdaad, als ze dat nou een week of 2 eerder hadden gedaan dan had ik waarschijnlijk de game alsnog gekocht, zat toen vol in de zombies... nu misschien een keer eentje van marktplaats scoren

[ Voor 174% gewijzigd door Cardwizard op 21-01-2021 07:07 ]

• Amaze86
  • Laatst online: 22:15
@KaasNinja Hier nog niks gehad? krijgt iedereen dit bericht...sp allang uitgespeeld

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11 19:49
Amaze86 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 07:10:
@KaasNinja Hier nog niks gehad? krijgt iedereen dit bericht...sp allang uitgespeeld
Hier ook nog niet

Lig er niet wakker van als ze hem reclaimen, maar valt me ook wel tegen dat ze hier moeilijk over doen.

• Amaze86
  • Laatst online: 22:15
yinx84 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:09:
[...]

Hier ook nog niet

Lig er niet wakker van als ze hem reclaimen, maar valt me ook wel tegen dat ze hier moeilijk over doen.
Had wel eerst ps4 versie geïnstalleerd, daarna ps5.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
yinx84 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:09:
[...]

Hier ook nog niet

Want?
Tegenwoordig is zo'n trucje niet meer door 3 man in gebruik maar staat het meteen wereldwijd op de lokale Peppersites 8)7

Haters everywhere but I don’t really care

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Zijn er hier mensen die geld terug hebben proberen te krijgen van Sony voor Cyberpunk? Ik heb maandag een refund aangevraagd maar heb verder geen bevestiging in de mail gehad oid...

• Starscreamer
1x PS5, 2 spelers
1x PS4, 2 spelers

CoD Cold War en dan in een party zombies knallen of gewoon multiplayer

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:05
mustiej schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 01:28:
Amazon UK heeft mij een voucher gegeven voor een UK PS Plus. Kan ik dit in een NL account in NL gebruiken?

Gaat om de volgende artikel:
https://www.amazon.co.uk/dp/B00GUXZTAC
Nee, helaas gaat dat niet.
Had dezelfde aanbieding maar dan van de duitse site.

• Hulleman
1x PS5, 2 spelers
1x PS4, 2 spelers

Overcooked en moving out zou denk ik moeten werken. Die ondersteunt couch coop en online multiplayer tot 4 personen. Zolang je de PS4 versie speelt, zul je zeggen dat het moet werken. Maar ik durft dat niet te bevestigen. Zijn wel echt hilarische spelletjes, dus ook leuk om samen als couch coop te spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Hulleman op 21-01-2021 09:02 ]

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:28
Overcooked 2 kan inderdaad online, maar staat dan slechts op één PlayStation couch coop toe, iig op de PS4 heb ik hem zo gespeeld.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Verwijderd

.

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:11:
[...]

Ah dat zou wel jammer zijn. We hebben op vakantie Overcooked 1 met z'n 4-en lokaal gespeeld en dat was inderdaad top. Ik vond deze site nog: https://playco-opgame.com/overcooked-2/
Maat daar staat niet of er co-op-online-co-op gespeeld kan worden.
Overcooked 2 kan in online coop :) In ieder geval met 2 man. Met meer heb ik niet geprobeerd, maar ik ga er gemakshalve van uit dat dat wel kan.

Ah, edit: je vraag was net wat anders dan ik had begrepen denk ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-01-2021 09:18 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

.

• Starscreamer
[...]

Ah dat zou wel jammer zijn. We hebben op vakantie Overcooked 1 met z'n 4-en lokaal gespeeld en dat was inderdaad top. Ik vond deze site nog: https://playco-opgame.com/overcooked-2/
Overcooked kan je ook met zijn 4-en doen met share play.
Zo heb ik een keer met zijn 2-en gedaan terwijl de ander ergens anders zat ;)

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11 19:49
Kenny_026 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:55:
Zijn er hier mensen die geld terug hebben proberen te krijgen van Sony voor Cyberpunk? Ik heb maandag een refund aangevraagd maar heb verder geen bevestiging in de mail gehad oid...
Ik heb inmiddels m'n geld terug. Heb inderdaad ook nooit een bevestiging via de mail gekregen, dus daar hoef je je niet druk om te maken :) Heb het ongeveer een week of 3-4 geleden aangevraagd, dus het duurt even.

• AppleFan2007
Starscreamer schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:29:
[...]

Overcooked kan je ook met zijn 4-en doen met share play.
Zo heb ik een keer met zijn 2-en gedaan terwijl de ander ergens anders zat ;)
Share play werkt wel alleen maar van PS4 naar PS4 en van PS5 naar PS5.
Mijn broer dacht ook eens om zo te spelen maar dat ging niet omdat hij een PS5 had en zijn vrienden een PS4.
[...]

Volgens deze reddit thread is er een update geweest wat het wel mogelijk zou moeten maken.

https://www.reddit.com/r/..._been_fixed_2_v_2_online/

Maar dan is nog de vraag of het ook werkt tussen PS5 - PS4.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 17:48

SD5k

>4&X

Raem schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:58:
[...]

Volgens deze reddit thread is er een update geweest wat het wel mogelijk zou moeten maken.

https://www.reddit.com/r/..._been_fixed_2_v_2_online/

Maar dan is nog de vraag of het ook werkt tussen PS5 - PS4.
Tussen PS5 en PS4 zou geen probleem moeten zijn zolang je op beide consoles de PS4 versie draait, met de All You Can Eat editie zou het mogelijk niet kunnen werken.

• Starscreamer
AppleFan2007 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:35:
[...]

Share play werkt wel alleen maar van PS4 naar PS4 en van PS5 naar PS5.
Mijn broer dacht ook eens om zo te spelen maar dat ging niet omdat hij een PS5 had en zijn vrienden een PS4.
Had jullie dan getest aan weerskanten met een PS4 game?
Anders kan je natuurlijk altijd remote play doen O-)
PS4 remote play naar PS5 werkt perfect ;)

• AppleFan2007
Starscreamer schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 10:03:
[...]

Had jullie dan getest aan weerskanten met een PS4 game?
Anders kan je natuurlijk altijd remote play doen O-)
PS4 remote play naar PS5 werkt perfect ;)
Getest met GTA5 die dus geen PS5 versie heeft.
Het probleem aan remote play is dat je je passwoord moet delen met de anderen en ook ervoor zorgen dat ze eerst eens toegang hadden tot je netwerk om te verbinden met je PS5.

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11 00:43
https://www.mediamarkt.nl...ualsense+charging+station

Dockings bij Mediamarkt.

Enschede Mediamarkt heeft er ook nog wat binnengekregen begreep ik.

• Gieter90
Iemand toevallig al een eerste bevinding kan delen over Hitman3?

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:24
KaasNinja schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 22:23:
Krijg zojuist een berichtje van Sony over het het COD foutje waardoor je de volledige game voor 5 euro kon kopen vorige maand. [Afbeelding]
Bij mij ook niet meer te spelen :'( Heeft wel lang geduurd en ik ging er nu eigenlijk wel van uit dat wij er mee "weg zouden komen"

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Is er iemand met een PS5 met een Delta fan? Zoja, kun je het product nummer van de delta fan geven?

Al gevonden op russisch forum. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n6OPpljGPTCbAbS2GouDeYroBQs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OaZm9qYkMzAH8wZnMr2qm9PG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door ion op 21-01-2021 12:30 ]

• AppleFan2007
shadowkid053 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:46:

Dockings bij Mediamarkt.

Voor Medimarkt België ook
https://www.mediamarkt.be...lers-9374107-1907414.html

• Hulleman
En daar een tientje goedkoper dan in NL.....

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
yinx84 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:33:
[...]

Ik heb inmiddels m'n geld terug. Heb inderdaad ook nooit een bevestiging via de mail gekregen, dus daar hoef je je niet druk om te maken :) Heb het ongeveer een week of 3-4 geleden aangevraagd, dus het duurt even.
Top thanks 😊

• FMS
  • Niet online

FMS

Kan de Dualsense charger aanraden. Top ding. Voelt premium aan. Geen gedoe met kabels noch kans op krassen op de faceplare, of overchargen.

• Starscreamer
shadowkid053 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:46:

Dockings bij Mediamarkt.

Veel te duur ik had 10 euro goedkoper bij BCC (tja ben een zuinige Achterhoeker/Tukker)
Hoe duur is het bij plusk*t (ander woord voor Enschede) dan?

• Starscreamer
FMS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:28:
Kan de Dualsense charger aanraden. Top ding. Voelt perineum aan. Geen gedoe met kabels noch kans op krassen op de faceplare, of overchargen.
Enige nadeel vind ik dat je weer een stroomstekker extra erbij krijgt.
Je kan niet via USB aansluiten.

• Starscreamer
Tim01 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:01:
[...]

Bij mij ook niet meer te spelen :'( Heeft wel lang geduurd en ik ging er nu eigenlijk wel van uit dat wij er mee "weg zouden komen"
Oei daar zijn dan heel wat mensen niet blij mee :X
Ik baalde toen wel met deze actie want ik had hem gekocht voor 75 euro O-)

• FMS
  • Niet online

FMS

Starscreamer schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:29:
[...]

Enige nadeel vind ik dat je weer een stroomstekker extra erbij krijgt.
Je kan niet via USB aansluiten.
Then again, zo houd je je USB poorten vrij (voor externe opslag of randapparatuur).

• Starscreamer
FMS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Then again, zo houd je je USB poorten vrij (voor externe opslag of randapparatuur).
Je kan ook stroomadapters kopen met meerdere USB aansluitingen.
Nu heb ik stopcontact nodig voor zowel mijn PS4 als PS5 controller oplader ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Starscreamer op 21-01-2021 12:38 ]

FMS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Ik heb ook zo'n docking station, maar ik heb toch eigenlijk 4 USB-A poorten nodig.
Poort 1: USB Stick met muziek
Poort 2: PSVR
Poort 3: Pulse Headset
Poort 4: Race stuurtje

Moet nu dus iedere keer iets omwisselen.
Scheelt al wel dat ik niet meer de controller hoef op te laden via de console.

[ Voor 13% gewijzigd door Kalder op 21-01-2021 12:38 ]

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11 00:43
Starscreamer schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:28:
[...]

Veel te duur ik had 10 euro goedkoper bij BCC (tja ben een zuinige Achterhoeker/Tukker)
Hoe duur is het bij plusk*t (ander woord voor Enschede) dan?
Zelfde prijs he.

En had nog kortingsbonnen, dus nu 0 euro en cashback zelfs.

• KaasNinja
Tim01 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:01:
[...]

Dat had ik ook verwacht, zeker omdat Sony niks liet horen, tot gisteren dus.
Sony heeft ons gelukkig genoeg tijd gegeven om de Single Player uit te spelen :+

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-11 14:38

s0kkie

Cowabunga

Gieter90 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:00:
[...]

Iemand toevallig al een eerste bevinding kan delen over Hitman3?
Hitman is gewoon altijd Hitman zoals het hoort 8)
Het is geen puzzel game maar het uitzoeken hoe je in bepaalde gebieden in de map moet komen en zonder gezien te worden iemand killen maakt het wel een zoektocht.
Ik heb net Dubai gehaald en het speelt echt super op de PS5.

• Undercovert
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 31-05-2021
Helaas is mijn controller al kapot gegaan, de R2 knop werkt niet meer. Voelt erg losjes aan, volgens mij is het veertje wat er in zit gebroken ofzo. Ik heb m sinds release dag bij Bol, heeft t net geen 2 maanden volgehouden..

Ik dus contact opgenomen met Bol, zeggen ze dat ik m moet opsturen voor een reparatie. Ze konden me geen nieuwe losse controller opsturen aangezien mijn controller in de bundel met de ps5 zat. Ik zou wel mijn PS5 + controller kunnen omruilen voor een hele nieuwe zodra ze weer genoeg voorraad hadden. Dan zou ik dus een nieuwe ps5 krijgen alleen maar voor die kapotte R2 knop... Heel vreemd verhaal. Uiteindelijk maar gewoon opgestuurd ter reparatie en zelf vast een nieuwe controller gekocht aangezien reparatie zeker 2 weken duurt.

Iemand anders die dit ook overkomen is en heeft laten repareren? ( toevallig ook bij Bol ?)

Ik heb zon idee dat ze me gewoon een nieuwe gaan sturen uiteindelijk, dat repareren lijkt me toch teveel moeite voor een bedrijf als Bol maar ik ben benieuwd

• Starscreamer
Undercovert schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:20:
Helaas is mijn controller al kapot gegaan, de R2 knop werkt niet meer. Voelt erg losjes aan, volgens mij is het veertje wat er in zit gebroken ofzo. Ik heb m sinds release dag bij Bol, heeft t net geen 2 maanden volgehouden..

Ik dus contact opgenomen met Bol, zeggen ze dat ik m moet opsturen voor een reparatie. Ze konden me geen nieuwe losse controller opsturen aangezien mijn controller in de bundel met de ps5 zat. Ik zou wel mijn PS5 + controller kunnen omruilen voor een hele nieuwe zodra ze weer genoeg voorraad hadden. Dan zou ik dus een nieuwe ps5 krijgen alleen maar voor die kapotte R2 knop... Heel vreemd verhaal. Uiteindelijk maar gewoon opgestuurd ter reparatie en zelf vast een nieuwe controller gekocht aangezien reparatie zeker 2 weken duurt.

Iemand anders die dit ook overkomen is en heeft laten repareren? ( toevallig ook bij Bol ?)

Ik heb zon idee dat ze me gewoon een nieuwe gaan sturen uiteindelijk, dat repareren lijkt me toch teveel moeite voor een bedrijf als Bol maar ik ben benieuwd
Van Bol wordt het opgestuurd na Sony (dacht Londen) daar kijken ze of het te repareren valt maar in meeste gevallen krijg je gewoon een nieuwe of refurbished. Je kan voor de zekerheid serienummer noteren.

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:38

Heb precies hetzelfde gehad, ook bij bol.com
Controller opgestuurd, konden ze niet repareren. Vervolgens een cadeaubon van €60 gekregen om een nieuwe te bestellen.

[ Voor 58% gewijzigd door Poulske op 21-01-2021 15:59 ]

Op zich is de controller opsturen voor reparatie en dan een cadeaubon krijgen een prima oplossing.
Dat is al een service die ze eigenlijk niet zouden hoeven verlenen.

Je begint het wel wat meer te horen nu, las het op Reddit ook al een paar keer.
Ben benieuwd hoelang ze het gaan uithouden.

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 21-01-2021 16:02 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Hulleman
Naughty Dog-werknemer plaatst artwork van mogelijke nieuwe game

[ Voor 23% gewijzigd door Hulleman op 21-01-2021 16:09 ]

Verwijderd

.

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:03 ]

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:12

Volgens mij heb ik alleen al in dit topic al minimaal 3 anderen gezien die het probleem hadden. Plus de internationale bekende meldingen is het dus zeker een groter probleem. Hopelijk gaat sony zelf een terugroep doen zodra de drukte een beetje voorbij is.

• Timothy3000
Ik krijg als ik Hitman 2 Standard probeer te downloaden in Hitman III errorcode WS-116483-3. Iemand een fix?

Dan had je beter eerst een nieuwe controller kunnen kopen, dan de oude in de verpakking van de nieuwe doen en terug sturen, het serienummer staat nergens op de doos (van een controller) vermeld (bij mij in ieder geval). Ik heb dat ook gedaan met een controller, hoewel het ook de originele had kunnen zijn want ik heb geen idee, kan ze niet uit elkaar houden en ga het serienummer niet onthouden. Maar bij de mediamarkt verteld wat ermee was, mocht deze inleveren en kreeg gelijk een nieuwe mee, volgens mij lette ze daarbij ook totaal niet op het serienummer.

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-11 17:33
Vraagje;

Ik heb laatst een spel (Rise of the Tomb Raider) gedownload vanuit de PS + map, geïnstalleerd en later weer verwijderd.

Als ik m nu opnieuw probeer te downloaden, geeft ie zowel als in de PS+ map en de PS shop aan dat ie al geïnstalleerd is, -waardoor ik m dus niet opnieuw kan downloaden- terwijl ie nergens op mn schijf of externe schijf staat. Hij staat ook niet in het mapje van ''geïnstalleerd''.

Ik kan m niet opstarten (duh), maar ik kan m ook niet verwijderen, ik kan er helemaal niets mee.

Iemand een idee?
Pagina: 1 ... 69 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord