Hulleman schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:43:
[...]
Bij TLOU vond ik dat juist heel tof en voelde passend bij de setting, maar ik snap je punt en kan me voorstellen dat je dat geen reet aan vindt. Ik vond het prachtig om elk laatje en plekje uit te kammen in die game. De pace van RDR2 is opzich ook passend bij de wereld van toen, maar zo vreselijk stroperig qua gameplay. Ik zit in dat kamp alleen maar op de sprintknop te raggen, omdat ik asap bij mn slaapplek wil zijn. Op een gegeven moment moest je een wit huis in en twee trappen op om bij je slaapplek te komen. Duurt luttele minuten

Ik snap wat je bedoelt, het is denk ik gewoon een kwestie van overgeven aan het tempo. Ik had er ook moeite mee in het begin. Op een gegeven moment sloeg het om in genieten van dat lage tempo, zeker als ik op mijn paard over de prairie of door de bergen ging rijden. Heb fast travel 2x gebruikt, ook omdat fast travel door de laadtijden niet veel sneller was dan gewoon van a-b rijden
Maar ik kan me goed begrijpen dat het gewoon niet je ding is, het is ook gewoon lekker als er een flow in een spel zit.
Bij Kindgdom Come had ik dit ook, dat trage tempo was gewoon heerlijk ontspannen. Ook gewoon ouderwets niet aan het handje worden gehouden gameplay was verfrissend