Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Erapaz schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:01:
[...]

Nee, dat lees je verkeerd (of ik schreef het verkeerd). Maar een grote TV associeer ik inderdaad wel met laag sociaal economische mensen, die inderdaad denken te “patsen” met grote spullen (hoeft absoluut niet duur te zijn).

Maar je moet zelf weten hoe je je woonkamer inricht, het ging mij erom dat iemand met een 40 inch TV maar een nieuwe moest kopen omdat 40 inch te klein zou zijn. Als je maar een paar uurtjes per week gamed en voor de rest je woonkamer gebruikt voor een goed gesprek, luisterend naar een puik stukje jazz, dan is een grote TV minder van belang :)
Als je het verschil wilt zien tussen 1080p en 4k kan ik een grotere TV alleen maar toejuichen. Ik heb 55" en moet al dichter bij de TV gaan zitten als ik het verschil goed wil zien.
Als deze TV aan vervanging toe is komt er zeker een grotere, snap alleen niet wat dat met "laag sociaal economische mensen" te maken zou hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 18-01-2021 10:14 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Kalder schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:12:
[...]

Als je het verschil wilt zien tussen 1080p en 4k kan ik een grotere TV alleen maar toejuichen. Ik heb 55" en moet al dichter bij de TV gaan zitten als ik het verschil goed wil zien.
Als deze TV aan vervanging toe is komt er zeker een grotere, snap alleen niet wat dat met "laag sociaal economische mensen" te maken zou hebben.
Klopt, het verschil is beter zichtbaar als je dichterbij zit.

Zie ook: https://www.forbes.com/si...1080p-tv/?sh=41e770e64db7
En:
https://www.rtings.com/tv...-to-distance-relationship

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Erapaz schreef op maandag 18 januari 2021 @ 07:44:
[...]

Natuurlijk, als je gamed is groter meestal fijner. Maar de TV moet ook in de woonkamer passen. Ik wil niet dat mijn hele woonkamer draait om de TV. Nu valt ie praktisch weg en mensen hebben het het meestal niet eens door dat ie er hangt.
Het ging om de opmerking dat iemand nog een 40 inch had en dat iemand anders daar over riep dat hij maar een nieuwe moest kopen.

Het is op tweakers altijd een beetje patsen met de grootste TV en als je een kleintje heb dan moet je maar een grotere kopen. Er wordt volledig voorbij gegaan aan dat er ook mensen zijn met smaak die niet de hele dag TV kijken en gamen en dus ook niet een lel van een ding aan de muur willen hebben hangen.
Moet zeggen dat het fijner gamed op m'n 27 inch monitor waar ik voor zit dan 55 inch waar ik 2 meter vanaf zit.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:54
[...]

Maar een grote TV associeer ik inderdaad wel met laag sociaal economische mensen, die inderdaad denken te “patsen” met grote spullen (hoeft absoluut niet duur te zijn).
BusinessClass en Het Filosofisch Kwintet zijn prima te zien op een 80 inch...

[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 18-01-2021 10:27 ]

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
WinterBase schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:37:
Na zo’n 55 uur de platinum trophy van Days Gone gehaald :) Erg blij dat ik de game toch nog een kans heb gegeven op de PlayStation 5. Komt zoveel beter tot zijn recht op deze console tov de PlayStation 4. Echt een aanrader!

Vanmiddag verder gegaan met Immortals: Fenyx Rising maar het lukt me niet om er in te komen. Heb er nu een uurtje of 6 inzitten en hoewel de gameplay me ligt merk ik dat het verhaal langs me heen gaat en niet echt weet te boeien. Beetje twijfels of ik er nog mee verder moet gaan of deze maar moet laten schieten.
Ik heb/had hetzelfde met Immortals: het verhaal was voor mij ook nauwelijks aanwezig. Ik ben ook niet zo thuis in de Griekse mythologie helaas, volgens mij is de game veel leuker als je dit wel bent. Wel vond ik de gameplay met het exploreren en puzzelen ontzettend leuk. De omgevingen en graphics vond ik ook prachtig. uiteindelijk heeft dit samen me toch geboeid gehouden, zaterdag de game uitgespeelde na zo'n 55 uur. Nu wil ik nog alle collectables vinden :9 . Maar voor het verhaal hoef je het helaas niet te doen.

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Nu ik meer ben gaan gamen, merk ik hoe irritant ik het eigenlijk vind om spellen op een disc te hebben. Vroeger vond ik het leuk om een doosje en boekje te hebben voor Snes, Lynx, Gameboy e.d. spellen. Nu werkt dat drempelverhogend om te gamen. In het digitale tijdperk voelt het voor mij toch een beetje aan alsof ik cassettebandjes aan het wisselen ben. Ieder z'n meug. Het is niet mijn bedoeling om opnieuw een disc/digital discussie te ontketenen, want beide hebben hun voor- en nadelen.

Het is wel de context van een probleem waar ik tegenaan loop. Via accountsharing (wereld die voor mij opengaat) is het voor mij mogelijk om digitale versies te spelen van spellen die ik fysiek heb. Nu merk ik dat m'n savegames (op de console en PS Plus Cloud) niet werken op deze digitale versies. Klopt dit? Is er een manier om de savegames van m'n fysieke spellen toe te passen op m'n digitale versies?

Flickr

• Starscreamer
  • Laatst online: 20-11 11:44
Cardwizard schreef op zondag 17 januari 2021 @ 22:34:
TLoU 2 uitgespeeld...
Heerlijk wat een game!! en wat een verhaal....

daar koop ik een PlayStation voor...

_/-\o_ <3

Vanmorgen om een uur of 11 de PS5 aangezet en afgezien van een shoarma schotel tussendoor aan één ruk door kunnen spelen...
Is de game zo kort dan :o

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Zhero10 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:34:
[...]

Ik heb/had hetzelfde met Immortals: het verhaal was voor mij ook nauwelijks aanwezig. Ik ben ook niet zo thuis in de Griekse mythologie helaas, volgens mij is de game veel leuker als je dit wel bent. Wel vond ik de gameplay met het exploreren en puzzelen ontzettend leuk. De omgevingen en graphics vond ik ook prachtig. uiteindelijk heeft dit samen me toch geboeid gehouden, zaterdag de game uitgespeelde na zo'n 55 uur. Nu wil ik nog alle collectables vinden :9 . Maar voor het verhaal hoef je het helaas niet te doen.
Als je een beetje thuis bent in de Griekse mythologie zijn de grappen best leuk :Y
Op zich vind ik dat Ubisoft hiermee wel een pareltje heeft neergezet.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• bikabob
  • Laatst online: 09-02-2021
Welke ps5 games gaan jullie komende maanden spelen?

Ik misschien eternal en kena, en destruction derby via ps plus.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11 09:18
Haha moest ik ook direct aan denken. Vraag me af hoe het hem bevalt in de lage sociaal economische klasse.

Enne die @Erapaz moet nog veel leren in het leven zeg. Je verwacht op de een of andere manier dat mensen wat ruimdenkender zijn.

Back to ps5. Ik speel nu death stranding. Wat een geniale game.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:19
Haha nee ik was al een goed stuk op weg

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11 20:20
giantgiantus schreef op zondag 17 januari 2021 @ 21:13:
[...]

Is het verhaal nu wat? Begin vond ik vrij stom.
Ik ben halverwege nu en om eerlijk te zijn het verhaal tot nu toe is niet super sterk, ook biet slecht overigens. Komt misschien ook door de opzet van het spel, er is geen duidelijke main quest line en side quests. Hierdoor lijkt alles een side quest.
Verder irriteer ik me aan de ambushes, waarbij de implementatie volgens mij niet goed is. Je motor is altijd helemaal kapot, wat betekent dat het al je scrap kost om te fixen. Laatst werd eerst mijn motor kapot geschoten, mensen vermoord en motor gefixed. Om vervolgens 50 m verder mijn motor aan gort te rijden omdat de 2 groep een kabel over de weg had gespannen. En dit gebeurde natuurlijk in een gebied waar ik al het scrap al had verzameld, dus kon maar 1-2 stukjes vinden. Verder is de balans gewoon niet goed. Ik kan met een melee wapen bepaalde freakers met 1 hit doden, met het mes kost het 9 keer steken. Er is een grote freaker die kost 4-5 klappen of al mijn kogels, molotovs en handgranaten. Zelfde probleem zit in de survival. Bepaalde spullen kom je op bepaalde momenten teveel tegen en andere momenten weer te weinig.
Het klinkt allemaal redelijk negatief, maar zo is het niet echt. Het is verder echt een vermakelijke game die lekker speelt, maar het is door die tekortkomingen een een 7 ipv de 9 die het had kunnen zijn. Mooiste omschrijving vond ik van een reviewer die aangaf dat als deze was uitgekomen op de XBOX dat het een topgames was geweest >:)
bikabob schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:43:

Demon's Souls!

Tijdje terug gekocht, maar ben nu nog even bezig met FFXII. Daar ben ik bijna klaar mee, dus dan ga ik met DS aan de slag.
giantgiantus schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:50:
Back to ps5. Ik speel nu death stranding. Wat een geniale game.
Heerlijke game inderdaad, de soundtrack is echt fantastisch. O+ Heb regelmatig kippenvel momenten gehad als er ineens weer een nummer begon te spelen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Het gaat om het formaat. Niet om wat je er mee kan :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

giantgiantus schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:50:
[...]

Haha moest ik ook direct aan denken. Vraag me af hoe het hem bevalt in de lage sociaal economische klasse.
Haha nou ik heb een iets grotere woonkamer dan gemiddeld en kan het daarom kwijt, dus waarom niet :P

Maar goed het is geen OLED. Dat is het nadeel er dan weer ervan.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
wilmundo schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:36:
Nu ik meer ben gaan gamen, merk ik hoe irritant ik het eigenlijk vind om spellen op een disc te hebben. Vroeger vond ik het leuk om een doosje en boekje te hebben voor Snes, Lynx, Gameboy e.d. spellen. Nu werkt dat drempelverhogend om te gamen. In het digitale tijdperk voelt het voor mij toch een beetje aan alsof ik cassettebandjes aan het wisselen ben. Ieder z'n meug. Het is niet mijn bedoeling om opnieuw een disc/digital discussie te ontketenen, want beide hebben hun voor- en nadelen.

Het is wel de context van een probleem waar ik tegenaan loop. Via accountsharing (wereld die voor mij opengaat) is het voor mij mogelijk om digitale versies te spelen van spellen die ik fysiek heb. Nu merk ik dat m'n savegames (op de console en PS Plus Cloud) niet werken op deze digitale versies. Klopt dit? Is er een manier om de savegames van m'n fysieke spellen toe te passen op m'n digitale versies?
Dat ligt aan het spel en de regio. Dat is lang niet altijd het geval. Als het CUSA nummer niet overeenkomt, dan niet. Matchen deze wel, dan wel.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:16
[...]
Maar een grote TV associeer ik inderdaad wel met laag sociaal economische mensen.
Dat zegt dus meer over jou 7(8)7

Laag sociaal economische mensen..... wat bedoel je daar überhaupt mee?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

*kijkt naar eigen tv, multimedia en hifi setup..

Afbeeldingslocatie: https://eaglemaniacal.files.wordpress.com/2020/09/monkey-puppet-side-eye-borderless.jpg

• giantgiantus
Donstil schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:34:
[...]

Haha nou ik heb een iets grotere woonkamer dan gemiddeld en kan het daarom kwijt, dus waarom niet :P

Maar goed het is geen OLED. Dat is het nadeel er dan weer ervan.
Ja dat laatste weet ik niet. In het donker is oled geweldig inderdaad. Maar in een huiskamer of overdag vind ik het net een grote spiegel. Ben eigenlijk zelf meer dan van de duurdere qled van Samsung die zijn in de avond wat minder dan oled en overdag beter. Is voor mij een betere deal.

Als ik echt een film kamer had zou ik direct voor oled gaan.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:21

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

[...]
Nee, dat lees je verkeerd (of ik schreef het verkeerd). Maar een grote TV associeer ik inderdaad wel met laag sociaal economische mensen, die inderdaad denken te “patsen” met grote spullen (hoeft absoluut niet duur te zijn).
Haha, en dat zeggen op een forum als Gathering of Tweakers... 8)7

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:01:
[...]
Haha ja niet dat hier liefhebbers zitten ofz.

• Hulleman
uchiha tijntje schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:01:
[...]

Een beetje in de trant van met je suzuki alto op een tuning forum zitten en beweren dat mannen met 21" velgen en een dikke uitlaat een kleintje hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 18-01-2021 12:56 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• cold_as_ijs
Ik heb dus een 40 inch TV in de woonkamer. En wat ik graag doe ‘s avonds is een glaasje cognac inschenken en jazz opzetten. Dan staar ik graag naar het zwarte vlak in mijn woonkamer en lach ik om de lagere economisch sociale klasse met hun 85 inch TV’s. Hoort er nu eenmaal bij als je in onze kringen bevind.

Maar even geen gekheid, die TV doet wat het moet doen. Nieuws en wie is de mol worden echt niet beter op 65 inch ondanks dat ik er 4m vanaf zit. We kijken zelden films en zelfs dan zal het maar bij een beperkt aantal films een verbetering geven en dat zijn nou net de films die ik toch niet kijk. Gamen is een ander verhaal natuurlijk, maar gamen op de TV is gewoon tijdelijk iets omdat ik van een hernia aan het herstellen ben. Lang stil zitten is nog een dingetje en op de bank kan ik gewoon liggen. Als ik hersteld ben gaat de ps5 gewoon terug naar mijn 32 inch monitor. Die grotere tv komt er vast nog wel, maar dan moet de huidige maar eerst eens kapot gaan. Prima als mensen graag een grote TV willen, maar op dit moment is de toegevoegde. Daarbij moet gezegd worden dat 55 inch met weinig bezel ongeveer net zo groot is sls onze huidige tv 8)7

• Hulleman
Raem schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:59:
[...]
Heerlijke game inderdaad, de soundtrack is echt fantastisch. O+ Heb regelmatig kippenvel momenten gehad als er ineens weer een nummer begon te spelen.
Ahh echt he! Dat voelde echt als overwinning. Vooral dat eerste moment dat dit gebeurde nadat je de eerste BT's en timefall tegen bent gekomen. Zon komt er door, camera zoomt uit en Bones van Low roar begint te draaien. Best een lekker nummertje eigenlijk

• wilmundo
  • Niet online
Offtopic: @Erapaz Ook ik verbaas mij over jouw woorkeuze dan wel de aannames die je doet. Ik vermoed (aanname) dat je niet geniet van jazz-muziek via een bluetooth speaker van minder dan 10 euro. Mogelijk heb je een mooie setup waarbij anderen zich afvragen of dat wel allemaal nodig is.

Naar mijn idee is het typisch Nederlands om waardeoordelen uit te spreken over een aankoop van een ander, waar de ander voor gewerkt heeft. Wat kan het mij nou schelen waar een ander z'n geld aan uitgeeft? Doordat iemand een dikke beamer (zowel projectie als voertuig) koopt, kunnen mensen die werkelijk in een bepaalde sociale klasse verkeren hiervan profiteren. Uitkeringen, bijstand e.d. worden echt niet alleen betaald uit de premie volksverzekeringen die wij betalen. Ook uit btw over, jawel aankopen of afname van diensten.

43 inch of scherm die de hele muur in beslag neemt: zolang we maar dankbaar zijn voor de zegeningen in ons leven, toch? Wij kunnen niet weten wat de intenties zijn van iemand om een aankoop te doen. Ongeacht het aantal inches. De manier waarop je praat over je eigen keuze voor jouw scherm, doet overkomen alsof jouw keuze superieur is t.o.v. de keuze van anderen. Mogelijk ben je niet op de hoogte van de uitwerking van jouw woorden. Vandaar dat ik en andere behulpzame Tweakers je hierop wijzen. Overigens doe je (naar mijn mening) vaker jouw mening af als waarheid. Dat doen we allemaal wel eens, maar op een gegeven moment gaat het op opvallen.

Dit alles is mijn mening en super subjectief. Ik doe louter een poging om je wellicht op andere gedachten te brengen.

On topic: @Exorcist Hmm, CUSA. Ik had de indruk dat de spellen uit dezelfde regio zijn, maar je noemt iets interessants. Is er een manier hoe ik kan achterhalen uit welke regio de digitale spellen komen? Nu je het zegt: het kan zijn dat de spellen zijn aangeschaft via een US account door degene die de account deelt met mij.

Flickr

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-11 16:51
Gisteren begonnen met TLOU2, begint wat traag en ik kan de 30FPS ook maar moeilijk aan.

Deel 1 vond ik geweldig dus ik zet maar even door :)

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:28
AchtungYall schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:30:
Gisteren begonnen met TLOU2, begint wat traag en ik kan de 30FPS ook maar moeilijk aan.

Nou idd ik heb hem vorig jaar op de PS4 uitgespeeld en viel het me niet zo op met die 30fps maar nu op de 5 sinds dit weekend weer mee begonnen en valt het erg op.
EL-Nino-1980 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:43:
[...]

Nou idd ik heb hem vorig jaar op de PS4 uitgespeeld en viel het me niet zo op met die 30fps maar nu op de 5 sinds dit weekend weer mee begonnen en valt het erg op.
Ik had gehoopt dat er ondertussen wel een PS5 patch voor deze game zou zijn, al was het alleen maar om de game op 60fps te krijgen. Maar helaas, ben benieuwd of zo'n patch nog komt, hoop van wel.

• wilmundo
  • Niet online
AchtungYall schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:30:

Ik ben er ook een paar dagen geleden aan begonnen en heb er zo'n 10 uur in zitten. Ik kan niet ontkennen dat de 30fps opvalt t.o.v. games die ik op 60fps heb gespeeld. Nu kreeg ik de tip om de motion blur uit te zetten en dat levert in mijn ogen veel acceptabeler beeld op.

Motion blur uitschakelen in God of War levert naar mijn idee ook veel prettiger beeld op. Ik las hier dat sommige Tweakers hoofdpijn kregen van 30fps spellen. Ik zou zeggen: probeer het zonder motion blur. Ik had geen flauw idee dat dit zo'n verschil zou maken, omdat ik in settings eigenlijk alleen serieus kijk naar de moeilijkheidsgraad.

Flickr

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:29
Erapaz schreef op maandag 18 januari 2021 @ 07:44:
[...]

Natuurlijk, als je gamed is groter meestal fijner. Maar de TV moet ook in de woonkamer passen. Ik wil niet dat mijn hele woonkamer draait om de TV. Nu valt ie praktisch weg en mensen hebben het het meestal niet eens door dat ie er hangt.
Het ging om de opmerking dat iemand nog een 40 inch had en dat iemand anders daar over riep dat hij maar een nieuwe moest kopen.

Het is op tweakers altijd een beetje patsen met de grootste TV en als je een kleintje heb dan moet je maar een grotere kopen. Er wordt volledig voorbij gegaan aan dat er ook mensen zijn met smaak die niet de hele dag TV kijken en gamen en dus ook niet een lel van een ding aan de muur willen hebben hangen.
Donstil schreef op maandag 18 januari 2021 @ 08:16:
[...]

Ja absoluut. Goed geluid is minstens net zo belangrijk.
Mijn geluidsset is zo enorm goed, dat ik geen eens zo'n grote lelijke TV in mijn woonkamer nodig heb. :+ ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Kalder schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:47:
[...]

Ik had gehoopt dat er ondertussen wel een PS5 patch voor deze game zou zijn, al was het alleen maar om de game op 60fps te krijgen. Maar helaas, ben benieuwd of zo'n patch nog komt, hoop van wel.
Er waren weer wat geruchten na een opmerking van Hermen Hulst in de PS blog
Btw, I am also very impressed with the work that Sucker Punch and Naughty Dog did to make both titles run so well on PS5.
https://blog.playstation....s-favorite-games-of-2020/

Maarja, dat komt van man die z'n PS5 ondersteboven neerzet. Dus ja, zeg het maar. :+

https://psnprofiles.com/RaemNL

Jumpman schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:51:
[...]

[...]

Mijn geluidsset is zo enorm goed, dat ik geen eens zo'n grote lelijke TV in mijn woonkamer nodig heb. :+ ;)
Haha, 19" LCD monitortje for president, groter is voor de lage klasse :+

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Mis echt SSX Trickey in deze wintermaanden (geen echte winter meer haha) was echt genieten toen met ps2, jammer dat we die nooit meer zien (of toch wel) vooral de soundtrack :) ben geen snowboard liefhebber maar deze game was echt fun.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:54
Amaze86 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 16:06:
Mis echt SSX Trickey in deze wintermaanden (geen echte winter meer haha) was echt genieten toen met ps2, jammer dat we die nooit meer zien (of toch wel) vooral de soundtrack :) ben geen snowboard liefhebber maar deze game was echt fun.
Helemaal eens, die was echt leuk.
Steep komt wel heel erg in de buurt hoor.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

poor Leno schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:47:
*kijkt naar eigen tv, multimedia en hifi setup..

[Afbeelding]
Ik ga niet eens een klein beetje reageren. :+

Heb mijn 92" van de week eruit gegooid.... te klein... :P

Shit toch klein beetje gereageerd. >:)

[Edit] maar in de woonkamer gewoon een sociaal hoog economische 46". :+

Edit2 probleem is dat ik nu wel een ps5 wil hebben, maar ik hou me in. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Flagg op 18-01-2021 17:16 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Ha die Flaggy, lang geleden

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:50
Gaan we weer ontopic? Er zijn subfora voor TV-praat...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• AchtungYall
De nostalgie, mijn moeder speelde dit zelfs dagelijks.

• D. Ninjai
  • Laatst online: 10:49

Ik hoop ook om Kena de komende maanden te spelen maar niets is nog zeker helaas.

Wat wel zeker is dat morgen Hitman 3 op de deurmat valt oOo
Kan ik uren mee vermaken om de grote en gedetailleerde levels uit te pluizen. Patronen ontdekken, zoveel mogelijk manieren proberen om een doelwit om te brengen, eventjes vloeken als jouw briljante idee toch niet werkt maar omdat je geen tijdsdruk hebt is het ook een heerlijk ontspannen game.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:20
offtopic:
Ik hoop zooooo dat ze dit nieuw leven in blazen. Daar heb ik (en vrienden) veel uren ingestopt zeg.

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 16:18

Komt er weer een Destruction Derby? Ik kan er zo gauw niets over vinden...

• Starscreamer
*knip* TV praat

[ Voor 99% gewijzigd door Geronimous op 19-01-2021 19:06 ]

Tovenaar schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:30:
[...]

Komt er weer een Destruction Derby? Ik kan er zo gauw niets over vinden...
Hij bedoeld denk ik Destruction All-Stars, wat in februari bij de PS+ games zou zitten.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11 23:04
D. Ninjai schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:59:
[...]

Ik hoop ook om Kena de komende maanden te spelen maar niets is nog zeker helaas.

Wat wel zeker is dat morgen Hitman 3 op de deurmat valt oOo
Kan ik uren mee vermaken om de grote en gedetailleerde levels uit te pluizen. Patronen ontdekken, zoveel mogelijk manieren proberen om een doelwit om te brengen, eventjes vloeken als jouw briljante idee toch niet werkt maar omdat je geen tijdsdruk hebt is het ook een heerlijk ontspannen game.
Komt die morgen al? Geweldig! Al maanden in de preorder staan dus heb me iets om op te verheugen dit weekend!!!!

• Starscreamer
Kalder schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:36:
[...]

Hij bedoeld denk ik Destruction All-Stars, wat in februari bij de PS+ games zou zitten.
Je hebt wel Wreckfest O-)
Echter is deze voor de PS4 maar heeft wel een PS4 pro 4k upgrade gehad.

filmpje:
https://www.facebook.com/...80/videos/413276053060538

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/138960240_3663402910403735_3658130035913115230_o.jpg?_nc_cat=110&ccb=2&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=FOtm1Gtln3kAX9kZNbQ&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=f0537f31cc0fea56d171368c059db3cc&oe=602C1D6A

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/139006354_3663402783737081_5955223403186744481_o.jpg?_nc_cat=111&ccb=2&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=YETCGQJHi54AX_W1Ms_&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=e4e415ed4f24ecb6ef13a32a8d599492&oe=602CFC10

[ Voor 40% gewijzigd door Starscreamer op 19-01-2021 10:46 ]

Starscreamer schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 10:44:
[...]

Je hebt wel Wreckfest O-)
Echter is deze voor de PS4 maar heeft wel een PS4 pro 4k upgrade gehad.

filmpje:
https://www.facebook.com/...80/videos/413276053060538

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja Wreckfest is wat dat betreft meer een destruction derby game, waar je alleen in je auto zit en andere auto's beukt. Destruction All-Stars heeft ook nog dat je te voet verder kan gaan en je een andere auto kan pakken enzo.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:33

Superkiwi

Hoi doei

Mis echt SSX Trickey in deze wintermaanden
We hebben Steep nog, die heeft vorig jaar een keer bij de Plus gezeten ;)
Speelt ook wel lekker weg imho.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:20
dvdkiwi schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:04:
[...]

Nah is toch anders, kan me draai er niet in vinden iig

• Y.Zigrin
  • Laatst online: 23-11 21:11
schumi2004 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:39:
[...]

Ik keek ook uit naar Riders Republic, beetje hetzelfde straatje. Helaas uitgesteld.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
dvdkiwi schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:04:
[...]

Nah heb het gespeeld maar helaas niet mijn ding.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53
schumi2004 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:39:
[...]

Dan moet je in de lucht je sticks naar links of rechts duwen voor een 360 ;)

Voor wie trouwens goed is in GT Sport of Dirt Rally 2 kun je binnenkort meedoen aan een Nederlandse esports competitie:

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 19-01-2021 11:55 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:51
Y.Zigrin schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:42:
[...]

Ik keek ook uit naar Riders Republic, beetje hetzelfde straatje. Helaas uitgesteld.
Zoals elke game wordt uitgesteld tegenwoordig haha niet normaal meer.
Riders Republic lijkt me tof, maar ben ook sceptisch gezien ze meerdere sporten in 1 game gooien wat meestal niet echt goed werkt, dan zijn alle sporten individueel toch te matig.

Playstation 5

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:13
Iemand die toevallig een normale koptelefoon gebruikt tijdens het gamen op de ps5? Deze dan bedraad via dualsense aansluit?

Op mijn JBL headphone zit een microfoon. Werkt deze ook als mic?

• AchtungYall
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 12:37:
Iemand die toevallig een normale koptelefoon gebruikt tijdens het gamen op de ps5? Deze dan bedraad via dualsense aansluit?

Op mijn JBL headphone zit een microfoon. Werkt deze ook als mic?
De microfoon op mijn koptelefoon pakt hij niet, wel de mic die in de kabel naar mijn koptelefoon zit.

Daarnaast kan je er ook voor kiezen om de mic in de controller te gebruiken

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:13
AchtungYall schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 12:46:
[...]

De microfoon op mijn koptelefoon pakt hij niet, wel de mic die in de kabel naar mijn koptelefoon zit.

Hmm dat laatste had ik nog niet aan gedacht. Dat gaan we maar is proberen dan. Had een echte game headset, maar niet zo tevreden over. Als mijn JBL headphone kan werken als game headset is dat misschien niet eens zo gek.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 22:42
Weet iemand of er leuke spellen zijn voor een kleuter van 5 jaar voor de ps5. Het standaard spel is al erg leuk, nu benieuwd of er nog iets leuks te downloaden / kopen is. Speel zelf alleen CoD Cold War en Demon of Souls... :+

[ Voor 14% gewijzigd door Wackmack op 19-01-2021 12:54 ]

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:06
AchtungYall schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 12:46:
[...]

Ik begrijp dat als je dat doet de feedback van de controller naar minimaal gezet. Hou dat wel in de gaten.

• Timothy3000
Wackmack schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 12:53:
Weet iemand of er leuke spellen zijn voor een kleuter van 5 jaar voor de ps5. Het standaard spel is al erg leuk, nu benieuwd of er nog iets leuks te downloaden / kopen is. Speel zelf alleen CoD Cold War en Demon of Souls... :+
Sackboy is net te moeilijk denk ik.

Niet Bugsnax laten spelen trouwens. De trailers doen vermoeden dat het allemaal vrij kinderlijk is maar de game zelf is behoorlijk creepy/duister.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:16

Oxigeon

En zo is dat!

Minecraft.misschien overcooked. Laatste kun je samen spelen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• cold_as_ijs
Ik speel lego spellen met mijn zoontje van 5, ik speel dan en hij kijkt :D
Lego jurassic world was best aardig, hoewel ik daar realiseerde dat het plot van de film (niet het origineel) wel heel slecht was :D
Ben net aan lego ninjago begonnen en heb ook de lego marvel super heroes bundle al in huis. Die schijnt best goed te zijn. Voor 30 euro heb je 3 spellen a 20-30 uur speel plezier. Dus best aardige deal.

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:16
Ik speel Sackboy. Mijn zoontje is 3, maar hij vind de figuren, muziek en omgevingen geweldig. Voorlopig maar 1 controller en dan speel ik terwijl hij bij mij op schoot zijn handen wel aan de controller heeft. Ik zit serieus alleen voor hem en dat spel een 2e controller te overwegen, zodat hij ook echt zelf kan spelen, samen met mij, want volgens mij is het wel heel lastig voor hem. in zijn eentje..
cold_as_ijs schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:59:
[...]
Ik speel lego spellen met mijn zoontje van 5, ik speel dan en hij kijkt :D
Aan 5 jaar moeten ze toch al kunnen meegamen, denk ik ?
Ik heb The LEGO Movie Videogame van start tot Platinum gespeeld co-op met mijn zoontje. Aan de trophy-log te zien, was hij toen blijkbaar 4.5.

• Zwartkijker
  • Laatst online: 21-11 14:44
Paw patrol en Rayman, Spyro.
Paw patrol is heel simpel, dus niet frustrerend en goed voor het zelfvertrouwen van de kleine gamer 😃

Ik heb voor mijn zoon een kleinere controller gekocht (hori mini), mocht de dualsense toch te groot zijn. Let wel op dat je dan enkel ps4 games kan spelen, hoewel ps5 games in principe ook lukken via remote play (nog niet getest)

[ Voor 8% gewijzigd door Zwartkijker op 19-01-2021 14:31 ]

PSN: Zwartkijker

• cold_as_ijs
Twixie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:13:
[...]

Ik heb The LEGO Movie Videogame van start tot Platinum gespeeld co-op met mijn zoontje. Aan de trophy-log te zien, was hij toen blijkbaar 4.5.
Zal denk ik sterk aan de ontwikkeling van het kind liggen. Heb hem een half jaar al eens laten proberen maar toen lukte het in ieder geval niet zonder dat ik continu dingen moet aanwijzen enzo. Of het nu wel lukt weet ik niet. Maar tot nu toe werkt het nu goed zo :D

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hitman III reviews zijn behoorlijk goed tot nu toe, 88 OpenCritic: https://opencritic.com/game/10039/hitman-3

Vond de eerste 2 delen zeer vermakelijk en dit lijkt een mooie conclusie van de trilogie. Draait op 60fps op de PS5.
kazuka schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:56:
Hitman III reviews zijn behoorlijk goed tot nu toe, 88 OpenCritic: https://opencritic.com/game/10039/hitman-3

Vond de eerste 2 delen zeer vermakelijk en dit lijkt een mooie conclusie van de trilogie. Draait op 60fps op de PS5.
Ik twijfel nog een beetje, wil die game wel spelen, zeker vanwege nostalgisch oogpunt enz maar vond Deel 1 en 2 wel erg stroef. Alsof je een game uit 1995 aan het spelen bent met 2018 graphics.

Ben daarom vooral benieuw of dat aangepakt is.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:03 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:25:
[...]

Volgens IGN niet. De VR modus blijkt ook niet zo geweldig te zijn als ik hoopte.
Ah shit, ja dat zat er wel in helaas.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Donstil schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:17:
[...]

Ik twijfel nog een beetje, wil die game wel spelen, zeker vanwege nostalgisch oogpunt enz maar vond Deel 1 en 2 wel erg stroef. Alsof je een game uit 1995 aan het spelen bent met 2018 graphics.
Ja en ik meen dat je, door de vrijheid, geen checkpoints hebt. Volgens mij begin je van voor af aan als je gepakt wordt. Het idee/concept is gaaf, maar dat haalde voor mij de lol er snel vanaf.
cold_as_ijs schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:55:
[...]
Zal denk ik sterk aan de ontwikkeling van het kind liggen. Heb hem een half jaar al eens laten proberen maar toen lukte het in ieder geval niet zonder dat ik continu dingen moet aanwijzen enzo. Of het nu wel lukt weet ik niet. Maar tot nu toe werkt het nu goed zo :D
Daarom dat je ook co-op moet doen he. Vooral het feit dat je in LEGO games met driehoekje kunt switchen naar een ander karakter, maakt het gemakkelijk om om te wisselen zodat jij de moeilijker zaken kunt doen waarvoor je een specifiek karakter/ability nodig hebt.
Grootste 'probleem' was eigenlijk gewoon het vasthouden van de controller, want die handen zijn nog te klein om met een gewone grip aan de thumbsticks te geraken :).
Twixie schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:13:
[...]

Gaaf! Ik kan daar met mijn kleine ook wel naar uitkijken.
Ze is nu (over 2 weken) 2 en kan in Astrobot al lopen maar verder komt ze (uiteraard) nog niet.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 18:32 ]

• Kyhfin
  • Laatst online: 09-11 11:34
Tom schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:36:
[...]

Ja en ik meen dat je, door de vrijheid, geen checkpoints hebt. Volgens mij begin je van voor af aan als je gepakt wordt. Het idee/concept is gaaf, maar dat haalde voor mij de lol er snel vanaf.
Mij leken deze games heel tof en heb deel 1 en 2 al in de aanbieding gekocht om in te laden. Na het kijken van reviews. Ik wist niet dat je helemaal opnieuw moest beginnen, maar als je dan weer een flink stuk opnieuw moet doen kan dat inderdaad irritant zijn. Klein stukje vind ik niet zo erg.. Mmm

• Timothy3000
Hoe vaker je de levels cleared hoe meer beginposities je kan kiezen. Dan begin je bijvoorbeeld als barman al met een bepaald wapen in een locatie ipv in je eigen pak totaal aan het begin van een level. Zijn ook een soort van veredelde checkpoints.

[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 19-01-2021 18:22 ]

• FMS
  • Niet online

FMS

Was deze review al voorbij gekomen?

_/-\o_ Kan me er helemaal in vinden .

Heb vandaag AC Valhalla voor 30 tientjes op de kop getikt. Verwacht er niet veel van, behalve domweg relaxen.

Edit: ik vind het spel nu al irritant op basis van de menu's. Stap er giga bevooroordeeld in, kijken hoe dat gaat :P

[ Voor 15% gewijzigd door FMS op 19-01-2021 18:39 ]

• Timothy3000
FMS schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 18:26:
Was deze review al voorbij gekomen?

[YouTube: PlayStation 5: A Critical Review - 2 Months Later, How Good Is PS5? (Console, DualSense, UI, Games).]

_/-\o_ Kan me er helemaal in vinden .

Heb vandaag AC Valhalla voor 30 tientjes op de kop getikt. Verwacht er niet veel van, behalve domweg relaxen.
Valhalla was erg leuk maar 30 tientjes had ik er niet voor over gehad. :P

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JC6QyHmZ16aHBa4Q6U6DjuNTerM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TRZH8p2FpwlLM7iJAjXc97hf.jpg?f=fotoalbum_large

Zo'n zwarte controller ziet er ook wel goed uit.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Cardwizard
Beste aankoop vorig jaar: een iPad Air en een Sony XM3 voor mijn vrouw, zo kan ik wanneer ik wil gamen op mijn te grote oled tv als een echt persoon uit de lagere sociaal economische klasse... and loving it!

Mijn zin in gamen was tijdens de PS4 op een gegeven moment echt helemaal weg....

Maar nu met de PS5 heb ik bijna dagelijks wel zin om even een spel te doen...

Days gone.... uitgespeeld
The Last of Us 2.... uitgespeeld
Cold War Zombies voor tussendoor... gewoon knallen!
En net begonnen met Miles Morales

Wat een top ding....

Snel
Stil
Smooth as f*ck

d:)b

• giantgiantus
Cardwizard schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:27:
Beste aankoop vorig jaar: een iPad Air en een Sony XM3 voor mijn vrouw, zo kan ik wanneer ik wil gamen op mijn te grote oled tv als een echt persoon uit de lagere sociaal economische klasse... and loving it!

Mijn zin in gamen was tijdens de PS4 op een gegeven moment echt helemaal weg....

Maar nu met de PS5 heb ik bijna dagelijks wel zin om even een spel te doen...

Days gone.... uitgespeeld
The Last of Us 2.... uitgespeeld
Cold War Zombies voor tussendoor... gewoon knallen!
En net begonnen met Miles Morales

Wat een top ding....

Snel
Stil
Smooth as f*ck

d:)b
Precies hetzelfde hier. Bij PS4 had ik vaak tegenzin om hem aan te zetten. Weet niet eens waarom want als ik dan speelde had ik het naar m’n zin.

• Cardwizard
giantgiantus schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:45:
[...]

Precies hetzelfde hier. Bij PS4 had ik vaak tegenzin om hem aan te zetten. Weet niet eens waarom want als ik dan speelde had ik het naar m’n zin.
In mijn geval weet ik wel waarom: traag, veel herrie altijd wel een update wat ook weer traag binnen kwam, bleh....

Oh ja en smooth as dikke stront ook 💩

• FMS
  • Niet online

FMS

Oef... nee voor mij nooit meer een AC game. Mag ik gewoon RDR2 @60fps...

Als je eenmaal alles gezien hebt en games als RDR2 of LOU2 hebt gespeeld, raak je verwend. :P

• giantgiantus
FMS schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:56:
Oef... nee voor mij nooit meer een AC game. Mag ik gewoon RDR2 @60fps...

Als je eenmaal alles gezien hebt en games als RDR2 of LOU2 hebt gespeeld, raak je verwend. :P
RDR2 controls zijn traag en irritant. Voelt zo stroperig dat ik er geen zin in heb.

• Kyhfin
  • Laatst online: 09-11 11:34
Timothy3000 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 18:21:
Hoe vaker je de levels cleared hoe meer beginposities je kan kiezen. Dan begin je bijvoorbeeld als barman al met een bepaald wapen in een locatie ipv in je eigen pak totaal aan het begin van een level. Zijn ook een soort van veredelde checkpoints.
OH, dat is voor mij goed genoeg. Neem aan dat je niet eerst level helemaal hoeft te halen voor je dat hebt, maar als je bepaald punt voorbij bent?

Ik heb nog een mooie backlog en niet super veel tijd dus weet niet of ik de levels wel veel vaker ga spelen. Ik weet dat sommigen dat trekt, maar denk nu dat ik het bij 1 playthrough hou. Misschien denk ik er later anders over.
giantgiantus schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:10:
[...]

RDR2 controls zijn traag en irritant. Voelt zo stroperig dat ik er geen zin in heb.
Zonde. Dan mis je een van de beste games van de laatste tien jaar.

Ik vond de controls overigens perfect passen bij de game. Je bent een lean back Cowboy, niet een slingerende tiener in een pakkie van de feest winkel.

Edit: En het zou er ook super gelikt uit moeten zien op de Nieuwe generatie:

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 19-01-2021 23:31 ]

• Ton Hasselt
Lijkt me wel een mooie game

• cold_as_ijs
Donstil schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:23:
[...]

Ik vond de controls overigens perfect passen bij de game. Je bent een lean back Cowboy, niet een slingerende tiener in een pakkie van de feest winkel.
Helemaal mee eens. Ik had wel 10 uur of meer nodig om er echt in te komen, maar toen naar bijna 100% gebracht zonder dat het voelde als een grind. Laatste challenges waren niet mijn ding
cold_as_ijs schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:32:
[...]

Helemaal mee eens. Ik had wel 10 uur of meer nodig om er echt in te komen, maar toen naar bijna 100% gebracht zonder dat het voelde als een grind. Laatste challenges waren niet mijn ding
Dat inkomen had ik ook wel een beetje. Het begin in de sneeuw vond ik daar niet heel geschikt voor.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 22:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4PADTzlDfnckHcdTUo0XZX5cj_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CcEdAuOR9eLK45OwiBEzUEmU.jpg?f=fotoalbum_large

Net dezs 3 kinder spellen gratis gedownload, niet gek! Deze maand al twee keer een spel gekocht van 80 euro.

Misschien toch maar een idee om straks mijn digital edition om te ruilen voor de disc versie, als de playstation ooit leverbaar is.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:38
cold_as_ijs schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:32:
[...]

Ik heb RDR2 hier nog liggen maar tot nu toe lijkt het wel allemaal hetzelfde, paard pakken, iemand gaan helpen of iets vervoeren en weer hetzelfde.
Ik mis de actie en spanning zowat.
Ik heb er 4 à 5 uur inzitten dus misschien ga ik het nog eens installeren

• Hulleman
Donstil schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 23:23:
[...]
Een van de beste multimedia producten van de laatste tien jaar, maar wat mij betreft niet eens de beste game van 2018. Zelfs één van mijn grootste game teleurstellingen ooit. Rockstar is wat mij betreft vergeten dat een game leuk moet zijn om te spelen en dat vond ik RDR2 echt allerminst.

Grafisch, de levende geloofwaardige wereld, de animaties, het oog voor detail zijn nagenoeg ongeëvenaard. Ik zie de game als een prachtig kunstwerk wat geen hol aan is om te spelen.

Zo zie je maar weer, zoveel mensen zoveel wensen :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 20-01-2021 08:27 ]

• giantgiantus
Hulleman schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:23:
[...]

Een van de beste multimedia producten van de laatste tien jaar, maar wat mij betreft niet eens de beste game van 2018. Zelfs één van mijn grootste game teleurstellingen ooit. Rockstar is wat mij betreft vergeten dat een game leuk moet zijn om te spelen en dat vond ik RDR2 echt allerminst.

Grafisch, de levende geloofwaardige wereld, de animaties, het oog voor detail zijn nagenoeg ongeëvenaard. Ik zie de game als een prachtig kunstwerk wat geen hol aan is om te spelen.

Herken wat je zegt. Blijft wel gek want ik vond RDR1 echt helemaal geweldig. Daar vond ik het verhaal ook echt goed. RDR2 zeker 25 uur gespeeld en bleef het verhaaltje echt stompzinning.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:51
Hulleman schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:23:
[...]

Precies ik heb er ook nog wel redelijk van genoten maar vooral omdat het er allemaal zo vet uit zag. Gameplay was zeer gedateerd, ongelofelijk houterig.. als rockstar daar is wat aan zou doen dan zou je mogelijk de beste game ooit kunnen hebben.

Playstation 5

• Hulleman
Stylze schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:35:
[...]
Precies ik heb er ook nog wel redelijk van genoten maar vooral omdat het er allemaal zo vet uit zag. Gameplay was zeer gedateerd, ongelofelijk houterig.. als rockstar daar is wat aan zou doen dan zou je mogelijk de beste game ooit kunnen hebben.
Houterig wil ik het niet noemen, eerder vreselijk stroperig en traag. Daarnaast zit ik er niet op te wachten om mezelf elke keer te scheren, te wassen, naar de kapper gaan, mn paard te borstelen en vreten geven, mn wapen te poetsen en te onderhouden, eten te koken etc. Het is cool bedacht en de 1e 2 keer leuk om te doen. Het sleept je wel een bepaalde sfeer in, maar op een gegeven moment ging mij dat vreselijk tegenstaan. Ze hadden de game beter Cobwoy Simulator 2018 kunnen noemen, dan had ik em namelijk overgeslagen en me de pijn kunnen besparen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 20-01-2021 08:47 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-11 20:08

v8power67

Psn: Mausosaurus

Plus de rdr2 is letterlijk identiek aan de ps4 pro versie qua graphics, gewoon checkerboarding 4k(beetje matige implementatie schijnt ook nog, erg blurry). Maar de pro versie had framedrops die nu wel weg zouden moeten zijn. Zie graag een update ervoor voordat ik hem koop. 60fps en hopelijk native 4k of een betere checkerboarding oplossing dan nu. Maar zal wel een gta5 op ps4 oplossing worden. Opzich niet erg want heb überhaupt nog niet gekocht.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

Ik heb besloten om toch te wachten op de PS5 Slim.
Het apparaat is nu te groot / te lelijk om netjes weg te werken in mijn woonkamer.
Hopelijk komt die slankere versie sneller dan de vorige keren, misschien dat de druk wat groter is, nu het zo'n bakbeest is.

• Starscreamer
Cardwizard schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 21:54:
[...]

In mijn geval weet ik wel waarom: traag, veel herrie altijd wel een update wat ook weer traag binnen kwam, bleh....

Oh ja en smooth as dikke stront ook 💩
Ik ervaar weinig verschil tussen mijn PS4 & PS5
Vond mijn OG PS4 een prima console... af en toe bij warzone had ik een straaljager geluid O-)
Daarnaast vind ik de PS5 best wel luidruchtig.

• Starscreamer
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:05:
Het apparaat is nu te groot / te lelijk om netjes weg te werken in mijn woonkamer.
Hopelijk komt die slankere versie sneller dan de vorige keren, misschien dat de druk wat groter is, nu het zo'n bakbeest is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sw9VKpNZRu_kyycwlYl6K8NkcmY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mcyNvv2HvW0Tn2xcUSmOxWx2.jpg?f=fotoalbum_large

Past precies hoor O-)

• Ton Hasselt
Ik vind het juist een mooi apparaat voor in de woonkamer

• wilmundo
  • Niet online
Hulleman schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 08:46:
[...]

Houterig wil ik het niet noemen, eerder vreselijk stroperig en traag. Daarnaast zit ik er niet op te wachten om mezelf elke keer te scheren, te wassen, naar de kapper gaan, mn paard te borstelen en vreten geven, mn wapen te poetsen en te onderhouden, eten te koken etc. Het is cool bedacht en de 1e 2 keer leuk om te doen. Het sleept je wel een bepaalde sfeer in, maar op een gegeven moment ging mij dat vreselijk tegenstaan. Ze hadden de game beter Cobwoy Simulator 2018 kunnen noemen, dan had ik em namelijk overgeslagen en me de pijn kunnen besparen :P
Naar de kapper gaan, wat is dat ook alweer? Hoe goed hebben ze dit uitgewerkt in het spel? ;)

On a serious note: als dit klopt, dan laat ik het spel waarschijnlijk toch aan mij voorbij gaan. Ik speel nu The Last of Us II (ca 13 uurtjes gespeeld) en het spel heeft vele sterke punten, maar een ding vind ik heel irritant (ook bij deel 1). Dat is dat je iedere ruimte die je tegenkomt steeds opnieuw gaat onderzoeken naar attributen die je kan gebruiken. Great: nog meer huizen.... Haalt de vaart heel erg uit het spel voor mij. Ik snap dat suspense opbouwen belangrijk is en dat gebeurt vaak prima, maar dit zijn mijn 2 centen.

Dat element van herhaling staat mij ook tegen bij RDR2. Jammer, heb het spel al een tijdje. Heb geen zin om een spel tien uur te spelen voordat ik er een beetje inkom en stroperige bediening voor heel veel uur... Maar wat als ik het toch erg goed vind? Gemengde gevoelens...

Flickr

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:05:
Ton Hasselt schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:27:
Ik vind het juist een mooi apparaat voor in de woonkamer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b0hO0Sy8iQE1vAYUNeE4CwUIuu0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8bLrQgxSSjJVMyxTnqLahjz4.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 68 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord