Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:06
poor Leno schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:18:
[...]

Ja.. totdat ze vorig jaar besloten de boel stop te zetten en het concept om te gooien.. want Fortnite enzo $$$ -O-

Ubisoft’s Skull and Bones is taking a dramatic change of direction

}:|
8)7 |:( :( Ok, dat had ik ff gemist. Kan die van mijn lijst ;w
Orangelights23 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:55:
[...]

Eh... meest buggie ooit? Buiten het feit dat ik vanaf release dit spel heb gespeeld en slechts enkele bugs tegen ben gekomen, ben je Unity vergeten?
Ja dit is onzin idd. Unity was veel erger dan Valhalla.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Shaker74 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:24:
[...]

8)7 |:( :( Ok, dat had ik ff gemist. Kan die van mijn lijst ;w
Nouja misschien wordt het wel goed gedaan :)

Want Ubisoft.. toch? Toch, guys?.. Hallo?

Maar met het oude concept leek me wel leuk om een Tweakers GoT vloot op te bouwen en de zeëen onveilig te maken >:)

Maar wellicht kan dat straks nog gewoon.. Eerst maar eens afwachten of ie überhaupt uitkomt..

Aye TweakARRRs!!! :)F .. sorry i'll show myself out..

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 15-01-2021 12:31 ]

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11 20:20
bikabob schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:04:
Afgelopen tijd days gone gedaan, toen last of us 1 en 2.. Daarna probeerde ik om horizon te spelen, voelde hem niet echt.. En toen red dead redemption 2, alleen die is zo ontiegelijk langzaam en voelt clunky aan.

Ben denk ik verwend na last of us 2, misschien maar wachten op eerste ps5 game.. Of een next gen upgrade van een oude game.
Heb nu een 25 uur in Days Gone zitten stiekem toch wel een lekkere game. Al 4 hordes gedood wat een leuke nieuwe uitdaging is. Had hem al eens eerder bij een maat gespeeld maar die was al halverwege toen ik meespeelde en vond het toen niet echt pakkend.
Maar je opmerking van RDR2 snap ik wel. Ik had hier ook heel veel moeite mee om in te komen, duurde echt een uur of 10 voordat het me begon te pakken. Toen sloeg het ook meteen door naar een van de beste games. Dat tempo werd zelfs gewoon lekker ervaren. Je kan zo relaxed ontspannen door de wereld reizen. Heb fasttravel in de 100+ uur in de game misschien 2x gebruikt ofzo.
Ik zou zeggen geef de game de tijd.
Mijn favoriete AC hangt tussen Black Flag en Odyssey denk ik.

In alle twee vond ik het varen en het upgraden van het schip etc erg tof. Odyssey in 220uur helemaal uitgespeeld (Platinum + alle DLC Trophy’s). Black Flag Ben ik na 80 uur afgehaakt maar weet niet meer precies waarom.

Edit: Ik vond die relatief moderne in Londen het minste overigens.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 15-01-2021 12:30 ]

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

poor Leno schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:27:
[...]

Nouja misschien wordt het wel goed gedaan :)

Want Ubisoft.. toch? Toch, guys?.. Hallo?
Van wat ik er tot nu toe van gespeeld heb, is Immortals wel goed gelukt :Y ze moeten gewoon niet al te grote werelden willen maken, dan gaat het prima :+

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ja die werelden werden op een gegeven moment te gewoon te groot, dat komt de kwaliteit echt niet ten goede en de quests worden steeds saaier want je moet 100 uur lang hetzelfde doen om de game uit te spelen. Bij Origins ben ik op een gegeven moment alleen mainquest gaan doen en bij Odyssey ben ik na 60 uur gewoon gestopt met de game, het werd saai en begon als werk te voelen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 15-01-2021 12:36 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Bas170 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:30:
[...]

Van wat ik er tot nu toe van gespeeld heb, is Immortals wel goed gelukt :Y ze moeten gewoon niet al te grote werelden willen maken, dan gaat het prima :+
Mm Ubisoft krijgt naar mijn mening te veel heat/haat online, omdat je online nou eenmaal moet haten op EA en Ubisoft zo lijkt het soms wel eens.

Ik vermaak mij doorgaans zeker met 1 Ubisoft titel per jaar. Nu Valhalla, daarvoor Odyssey, The Division 2, Wildlands, etc.

Als je veel uitbrengt zit er wel eens wat tussen wat minder is, dat hoort er toch wel een beetje bij.

Sterker nog als je wel de tijd neemt dan kan je ook poep uitbrengen. Kijk maar naar Cyberpunk 8)7

Edit: of dichter bij huis, Days gone. Die game was op launch ook een enorm bugfest.

Het is gewoon allemaal niet zo makkelijk als wij denken :)

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 15-01-2021 12:37 ]

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
bikabob schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:04:
Afgelopen tijd days gone gedaan, toen last of us 1 en 2.. Daarna probeerde ik om horizon te spelen, voelde hem niet echt.. En toen red dead redemption 2, alleen die is zo ontiegelijk langzaam en voelt clunky aan.

Ben denk ik verwend na last of us 2, misschien maar wachten op eerste ps5 game.. Of een next gen upgrade van een oude game.
Heb nu precies hetzelfde, TLOU2 en Uncharted Lost Legacy achter elkaar gespeeld en gisteren begonnen met Horizon Zero Dawn, vanwege de goede reviews. Maar kom er niet in, het voelt echt niet goed. Volgens mij klopt de belichting ook niet, binnen te donder, buiten over saturated. Is Naughty Dog nu zo goed of is de rest nou zo slecht?
Het zit waarschijnlijk in de details, maar Horizon voelt inferieur en goedkoop. RDR2 wilde ik ook proberen (tegelijk met Horizon gehaald), maar zelfde probleem dus?

En nu? Wachten op TLOU3/Uncharted 5? Zijn alle andere games ruk?
Erapaz schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:38:
[...]En nu? Wachten op TLOU3/Uncharted 5?
Nou dan zou ik je PS5 maar verkopen 8)7

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:07 ]

• Erapaz
Donstil schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:39:
[...]

Nuh, speel nog Sackboy met de kids, dat is wel te doen.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 16:14
Hitman 2 is in de aanbieding nu, denk dat ik die ga spelen als voorbereiding op Hitman 3.

Verder was Sniper Elite 4 ook in de aanbieding en heb ik nog wat kleine meuk voor 5-10 euro opgepakt in de huidige sale.

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Erapaz schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:38:
[...]

Heb nu precies hetzelfde, TLOU2 en Uncharted Lost Legacy achter elkaar gespeeld en gisteren begonnen met Horizon Zero Dawn, vanwege de goede reviews. Maar kom er niet in, het voelt echt niet goed. Volgens mij klopt de belichting ook niet, binnen te donder, buiten over saturated. Is Naughty Dog nu zo goed of is de rest nou zo slecht?
Is ook niet een eerlijke vergelijking de ND games zijn relatief klein single player gangetje gangetje games, met hier en daar en klein open stukje, logisch dat daar alles tot in detail is uitgewerkt. Horizon ZD is een grote open wereld game en is minder gedetailleerd, maar het is zeker geen lelijke game.

Basekid schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:42:
Hitman 2 is in de aanbieding nu, denk dat ik die ga spelen als voorbereiding op Hitman 3.

Verder was Sniper Elite 4 ook in de aanbieding en heb ik nog wat kleine meuk voor 5-10 euro opgepakt in de huidige sale.
Hitman 2 (en 1) zit ook in 3 toch?
Want dan zou je dubbel betalen als je nu 2 nog haalt.

• Erapaz
Chaoss schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:43:
[...]

Is ook niet een eerlijke vergelijking de ND games zijn relatief klein single player gangetje gangetje games, met hier en daar en klein open stukje, logisch dat daar alles tot in detail is uitgewerkt. Horizon ZD is een grote open wereld game en is minder gedetailleerd, maar het is zeker geen lelijke game.
Lelijk vind ik niet erg, heb Doom 64 ook gekocht laatst. Het is wat lastig uit te drukken, maar het voelt gewoon niet goed. Helpt ook niet dat het gezicht van dat kind er erg matig uitziet. En die belichting hadden ze ook beter kunnen doen, zelfs met een open world game.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ij0L7otnnIhyFw2L3l10hwsGets=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yfJlVur6sTDg3VlpEuw7vt0A.jpg?f=fotoalbum_large

Ik geef het nog wat tijd.

[ Voor 20% gewijzigd door Erapaz op 15-01-2021 12:47 ]

• Erapaz
Donstil schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:44:
[...]

Hitman 2 (en 1) zit ook in 3 toch?
Want dan zou je dubbel betalen als je nu 2 nog haalt.
Volgens mij heb je Hitman 1 en 2 nodig om ze in 3 te kunnen spelen.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 16:14
Erapaz schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:46:
[...]

Klopt, of zo werkt het iig in Hitman 2 (de missies uit HM1 kan je er ook los bijkopen).

Misschien wacht ik wel even en speel ik ze straks in Hitman 3. Ik kon echter niet goed vinden of er nou echte technische verschillen tussen 2 en 3 zitten.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Donstil schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:39:
[...]

Wel voor €800,- he, zoals het hoort :+

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Erapaz schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:45:
[...]

Lelijk vind ik niet erg, heb Doom 64 ook gekocht laatst. Het is wat lastig uit te drukken, maar het voelt gewoon niet goed. Helpt ook niet dat het gezicht van dat kind er erg matig uitziet. En die belichting hadden ze ook beter kunnen doen, zelfs met een open world game.
T'is voor mij lang geleden, heb de game toen bij release gespeeld. Ik weet nog wel dat de zonsondergang en -opgang erg mooi waren qua belichting. Op mijn TV nooit iets gemerkt dat de belichting niet ok zou zijn. facial animaties en lipsync zijn idd matig. verhaal en setting vind ik dan wel weer erg origineel.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 15-01-2021 12:49 ]

Erapaz schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:46:
[...]

Ooh zo. Dat had ik ff niet begrepen :P

Overigens wel benieuwd naar Hitman3, alleen echt full price vind ik ze niet meer tegenwoordig. Wacht dus maar tot hij in ps+ zit

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 15-01-2021 12:53 ]

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

[...]

[Afbeelding]

spoiler:
je speelt niet heel erg lang als het kind, dus misschien dat ze daar wat minder op gefocust hebben

Bas170 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:49:
[...]

Hehe uiteraard.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:52
@Erapaz zo zie je maar weer: HZD is een grote favoriet hier

• Erapaz
Bas170 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:49:
[...]

Dit is een bod neem ik aan, wanneer kom je hem halen :+

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Erapaz schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:06:
[...]

Dit is een bod neem ik aan, wanneer kom je hem halen :+
30 februari?

• cold_as_ijs
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:40:
[...]

Ik heb 'm toevallig gisteren uitgespeeld. Wel een lange game, heb iets van 3x gedacht dat ik klaar was. Uiteindelijk heeft de game mij wel verrast. Animatie en gezichtsuitdrukkingen zijn van hoog niveau en op de PS5 op 60fps speelt het heerlijk weg. Nu nog een paar missies en misschien nog wel een paar hordes en dan tijd voor de volgende game! Moet eigenlijk nog verder aan demon's souls... :P
Lange game?
Hoeveel tijd heb jij er in zitten?

Ik heb hiervoor KCD afgerond, daar had ik 180 uur in zitten dus als het de verwachte 60 uur is (volgens howlongtobeat) dan is dat maar een korte game _O-

Ooh ja die animaties zijn trouwens wel echt goed inderdaad. Zelfs op mijn full HD tv uit 2011 zit het er heel goed uit, kan nu even niet zitten ivm een hernia dus moet nu liggend op de bank spelen. Helaas zit ik er 3-4 m vandaan en 40 inch dus nu hoop ik dat de TV heel snel ontploft zodat ik een groter exemplaar er neer kan zetten >:)

[ Voor 19% gewijzigd door cold_as_ijs op 15-01-2021 13:17 ]

Ah.. ik herinner me die nog als de dag van gisteren, good times

February 30 Was a Real Date

:>

• Kyhfin
  • Laatst online: 09-11 11:34
Ik had laatst Horizon Zero Dawn gekocht (fysiek) en begon te spelen, maar ik werd direct misselijk. Het is duidelijk 30 fps, maar het eerste deel (als Aloy nog jong is) in de grot is echt irritant vond ik. Jammer, want dag later was hij gratis op PS now en kon ik hem niet meer ruilen. Ik ga wachten tot er een 60 fps versie komt en hopelijk komt die er anders weet ik niet of ik hem ooit ga spelen.

Ik heb verder Astro's Playroom, Ratchet & Clank, Uncharted 2 en 3, Spider-Man remastered & Miles Morales uitgespeeld en nu bezig met The Last of Us 2. Die is ook 30 fps uiteraard, maar ik heb er daar minder last van, maar over lange sessies heb ik het ook wel. Toch lijkt het dat hij soepeler draait dan Horizon. Ik heb het ook aan een vriend van me laten zien samen met TLOU2 en hij zegt ook van Horizon dit is echt niet soepel. Ik heb Spider-man ook een tijdje 30 fps gespeeld en is ook een stuk beter, maar meeste op 60 fps gespeeld.
Gelukkig kan ik hierna verder met Ghost of Tsushima.

Ik hoop echt nog op 60 fps upgrades voor Horizon Zero Dawn, God of War, Uncharted 4 & Lost Legacy, Shadow of the Colossus & The Last Guardian. Zolang die er niet zijn kan ik me nog wel vermaken met andere games en games die nog uitkomen, anders weet ik niet of ik er ooit aan toe kom en ze ga proberen op 30 fps. God of War heeft nog een lage kwaliteit 60 fps mode, maar dat zie je wel heel erg en vind ik op het moment zonde. Ik hoop ook dat er nog een Red Dead Redemption 2 versie uitkomt voor Playstation 5 en dan heb ik alle games die ik graag nog speel wel genoemd.

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-11 16:51
Ik wacht nu al een week totdat Sony mijn probleem oplost met betrekking tot het downloaden van een spel. Heb het spel gekocht maar kan de juiste versie niet downloaden, dramatisch dit. Je koopt een licentie voor een spel en vervolgens bieden ze hem niet aan, dat dit mag..

Misschien toch maar weer over tot fysieke versies.

• Erapaz
Kyhfin schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:35:
Ik had laatst Horizon Zero Dawn gekocht (fysiek) en begon te spelen, maar ik werd direct misselijk. Het is duidelijk 30 fps, maar het eerste deel (als Aloy nog jong is) in de grot is echt irritant vond ik. Jammer, want dag later was hij gratis op PS now en kon ik hem niet meer ruilen. Ik ga wachten tot er een 60 fps versie komt en hopelijk komt die er anders weet ik niet of ik hem ooit ga spelen.
...
Ja, inderdaad. Het idee van die grot vond ik goed, maar het was daar zo donker dat ik weinig details zag. Verder voelt het spel houterig. Het nodigde dus helemaal niet uit om te onderzoeken, terwijl in TLOU2 in de kelder
spoiler:
van het ziekenhuis
je juist op onderzoek wil gaan om het verhaal verder te ontdekken.

• Cardwizard
AchtungYall schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:45:
Ik wacht nu al een week totdat Sony mijn probleem oplost met betrekking tot het downloaden van een spel. Heb het spel gekocht maar kan de juiste versie niet downloaden, dramatisch dit. Je koopt een licentie voor een spel en vervolgens bieden ze hem niet aan, dat dit mag..

Misschien toch maar weer over tot fysieke versies.
Je hebt hem niet in de PS store gekocht toch? Misschien is het wel een probleem van de verkopende partij....

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
@Kyhfin Hoe ver ben je nu met Detroit Become Human en wat vind je er van?

Na Detroit wilde ik Beyond: Two Souls spelen (eveneens van Quanticdream). na Beyond uitgespeeld te hebben, beginnetje gemaakt met Heavy Rain. Dat kon mij minder bekoren. Had toch sterk het idee een opgepoetste ps3 versie te spelen (wat het ook is). Maar R2 ingedrukt houden om überhaupt te lopen, vind ik achterhaald aanvoelen. De gameplay voelt daardoor stroever aan dan nodig is.

Dan maar begonnen aan The Last of Us 2, ongeveer een uurtje gespeeld. Ik hoop niet dat dit weer een spel is waarin teens absurd ambitieus zijn. Die angle stond mij tegen in Miles Morales.

spoiler:
Ik begrijp dat het een superheldenspel is. Beide teens hadden hun science project in het museum, super slim, kregen alles voor elkaar. Die jongedame in Miles Morales had gewoon gebouwen vol dure apparatuur, ontwierp alles, stuurde een heleboel mensen aan etc. Dat was voor mij too much. Ben geen mysogenist. Als Miles al die shit had, had ik het ook zwaar ongeloofwaardig gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door wilmundo op 15-01-2021 13:53 ]

Flickr

• AchtungYall
  • Laatst online: 19-11 16:51
Cardwizard schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:47:
[...]

Je hebt hem niet in de PS store gekocht toch? Misschien is het wel een probleem van de verkopende partij....
Nee dat is niet het geval, dat geeft Sony zelf ook aan. Dat het probleem bij hun ligt.

• Kyhfin
wilmundo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:52:

Na Detroit wilde ik Beyond: Two Souls spelen (eveneens van Quanticdream). na Beyond uitgespeeld te hebben, beginnetje gemaakt met Heavy Rain. Dat kon mij minder bekoren. Had toch sterk het idee een opgepoetste ps3 versie te spelen (wat het ook is). Maar R2 ingedrukt houden om überhaupt te lopen, vind ik achterhaald aanvoelen. De gameplay voelt daardoor stroever aan dan nodig is.

Dan maar begonnen aan The Last of Us 2, ongeveer een uurtje gespeeld. Ik hoop niet dat dit weer een spel is waarin teens absurd ambitieus zijn. Die angle stond mij tegen in Miles Morales.

spoiler:
Ik begrijp dat het een superheldenspel is. Beide teens hadden hun science project in het museum, super slim, kregen alles voor elkaar. Die jongedame in Miles Morales had gewoon gebouwen vol dure apparatuur, ontwierp alles, stuurde een heleboel mensen aan etc. Dat was voor mij too much. Ben geen mysogenist. Als Miles al die shit had, had ik het ook zwaar ongeloofwaardig gevonden.
Die game speel ik inderdaad ook nog naast the Last of Us 2 en ben ik iets meer over de helft. Ik speelde beide in de vakantie voor de afwisseling, maar de laatste 2 weken weinig gespeeld doordat de vakantie voorbij is. Echt een toffe game zo ver en ben heel benieuwd wat er nog uitkomt en wat voor keuzes ik moet gaan maken. Ziet er ook echt goed uit, maar het is een vrij rustige game.

Ik denk dat ik je snap qua teenagers die ambitieus zijn, maar The Last of Us 2 is veel rauwer en ik denk wel goed gedaan. Ik ben op iets van 65-70%. Het is alleen wel een hate it or love it game als je op metacritic kijkt. Het heeft een middelmatige user score, maar nauwelijk middelmatige stemmen. Ik hou niet van zombies en horror games, maar dit spel damn.. Ik vind het echt heel goed gedaan en ziet er prachtig uit (en is niet eens PS5). Miles Morales speel je gewoon op je dode gemak en mocht je een keer af gaan (had ik veel minder dan bij Remastered) dan begin je weer opnieuw. Bij TLOU2 speel ik soms echt met de hartslag in mijn keel. Dat vind ik niet altijd wat om te ontspannen (dan kan ik Detroit doen), maar het maakt wel indruk de gameplay. En omdat het geen open wereld is, is er ook veel meer aandacht geschonken aan de setting en hoe het eruit ziet.

- Ik zie nu je edit en spoiler-
Ik snap je heel goed. Ik had dat gevoel ook wel een beetje, maar je moet het dan maar wat meer zien als een 'popcorn' game denk ik. The Last of Us 2 noemen sommigen ook een interactieve film (ik weet niet wat Detroit dan is), maar ik vind de games niet te vergelijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Kyhfin op 15-01-2021 14:24 ]

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Dank voor je uitgebreide reactie, leuk om te lezen! Ik ben geen (platinum) trophy hunter, maar ik heb de platinum voor Detroit wel met plezier gehaald. Ca 3 keer een playthrough en iedere keer nam het verhaal een wezenlijk andere wending. Vind het nog steeds een zeer indrukwekkend spel en ik begrijp goed wat je bedoelt met dat het een vrij rustige game is. Ik ben benieuwd wat je er van vindt als je het hebt uitgespeeld.

Ik heb een recap bekeken van The Last of Us. Aangezien ik die jaren geleden heb uitgespeeld, was er een hoop weggezakt. Ik ben nieuwsgierig naar de rest van deel 2 met name op het gebied van storytelling en karakterontwikkeling. Dat rauwe vind ik wel interessant en dat het geen open wereld is, vind ik een pluspunt. Denk dat deze mij voorlopig wel even zoet gaat houden hehe.

@Erapaz Ja, daar heb je wel een punt.

Flickr

• Erapaz

spoiler:
Ze zijn al volwassen in TLOU2, technisch misschien nog net tiener (19), maar door wat ze meegemaakt hebben natuurlijk al ruim volwassen.

• Kyhfin
wilmundo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:35:
Dank voor je uitgebreide reactie, leuk om te lezen! Ik ben geen (platinum) trophy hunter, maar ik heb de platinum voor Detroit wel met plezier gehaald. Ca 3 keer een playthrough en iedere keer nam het verhaal een wezenlijk andere wending. Vind het nog steeds een zeer indrukwekkend spel en ik begrijp goed wat je bedoelt met dat het een vrij rustige game is. Ik ben benieuwd wat je er van vindt als je het hebt uitgespeeld.

Ik heb een recap bekeken van The Last of Us. Aangezien ik die jaren geleden heb uitgespeeld, was er een hoop weggezakt. Ik ben nieuwsgierig naar de rest van deel 2 met name op het gebied van storytelling en karakterontwikkeling. Dat rauwe vind ik wel interessant en dat het geen open wereld is, vind ik een pluspunt. Denk dat deze mij voorlopig wel even zoet gaat houden hehe.
Ik zal het je laten weten. Ik heb al die andere games ook gespeeld al jaren geleden. Ik weet dat ik toen onder de indruk was van Fahrenheit toen hij uitkwam. Toch blijft er niet zoveel hangen van het verhaal over de jaren heen bij mij. Heavy Rain vond ik wel tof, maar heb ik ook gewoon gespeeld toen hij uit kwam. Kan begrijpen dat het nu gedateerd is.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:07 ]

[...]
het gezicht van dat kind er erg matig uitziet.
Ik vind de gezichtsanimaties over het algemeen een van de weinige zwakke punten aan Horizon Zero Dawn. Het leek alsof ze gewoon een beperkte set van motion-captures gedaan hadden, en die dan ge-extrapoleerd naar zowat alle NPC interacties. De gelaatsexpressies zagen er heel vaak compleet geforceerd uit.

Verder komt het spel wel traag op gang en duurde het toch wel ettelijke uren eer er wat Schwung in het verhaal kwam en ik meer de drang voelde om progress te maken.

• cold_as_ijs

Heavy rain is op sommige punten echt een draak (tandenpoetsen grrrrrr). En graphics zijn zeker gedateerd. Maar de vervelende dingen spelen voornamelijk aan het begin. Toch is het verhaal wel goed en raakte het mij wel, niet zo erg als beyond overigens.
Maar ook niet vergeten dat dit de eerste game is die QD heeft uitgebracht.

• Kyhfin
cold_as_ijs schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:18:
[...]

Heavy rain is op sommige punten echt een draak (tandenpoetsen grrrrrr). En graphics zijn zeker gedateerd. Maar de vervelende dingen spelen voornamelijk aan het begin. Toch is het verhaal wel goed en raakte het mij wel, niet zo erg als beyond overigens.
Maar ook niet vergeten dat dit de eerste game is die QD heeft uitgebracht.
Dat is niet helemaal waar hoor. Ik noemde al Fahrenheit. Dat was best een hype destijds. Ze hebben ook nog The Nomad Soul gemaakt volgens Wiki.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

cold_as_ijs schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:18:
[...]

Heavy rain is op sommige punten echt een draak (tandenpoetsen grrrrrr).
Nadeel van hun spellen vind ik de controls, dat je niet vrij rond kunt lopen en er altijd camera's op vaste standpunten staan die ineens switchen (en QTE blijven meh). Een paar weken terug toch Detroit eens opgepakt. Toen ik er eenmaal in zat was het wel een interessante game. Daarna Heavy Rain nog even geprobeerd, maar dat lopen is daar echt (nog) heel slecht... irriteerde me er mateloos aan.
Het verhalende van die spellen en de keuzes die je kunt maken is heel gaaf. Hoop dat ze bij een volgende game wel zorgen dat je gewoon zelf de controle hebt over de camera.

• cold_as_ijs
Kyhfin schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:37:
[...]

Dat is niet helemaal waar hoor. Ik noemde al Fahrenheit. Dat was best een hype destijds. Ze hebben ook nog The Nomad Soul gemaakt volgens Wiki.
sorry had het niet goed verwoord, bedoelde dus in deze stijl maar dat lijkt ook niet te kloppen aangezien Fahrenheit ook nog bestaat.
Weer wat geleerd en dat op een vrijdag middag :P

• Kyhfin
cold_as_ijs schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:23:
[...]

sorry had het niet goed verwoord, bedoelde dus in deze stijl maar dat lijkt ook niet te kloppen aangezien Fahrenheit ook nog bestaat.
Weer wat geleerd en dat op een vrijdag middag :P
Haha is ook lang geleden. In mijn gedachten zag het er prachtig uit. Ik keek net even op YouTube, maar damn haha. Niet al te best. Ik denk dat ik het nog op mijn PS2 speelde. Niet zo gek uit hetzelfde jaar komt ook Gran Turismo 4, eerste God of War, Quake 4, Age of Empires III, Shadow of the Colossus, Call of Duty 2, Civilization IV, Driver 3, Need for Speed Most Wanted, Kingdom Hearts II en nog veel meer. Sjonge jonge, wat een tijd was dat toen haha. Hopelijk kijken we later ook zo terug op deze periode. In gedachten veel beter dan dat het echt was haha.

• Erapaz
Kyhfin schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:37:
[...]

Volgens mij heb ik Fahrenheit nog op de PC gespeeld. Begon goed, maar werd snel minder meen ik me te herinneren, maar het was ook niet zo’n beste port geloof ik.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:38
Zojuist nog een charging Dock kunnen bestellen bij bol.
Ik ging net de link hier posten maar ze zijn helaas al weer uitverkocht.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:12
AppleFan2007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:31:
gewoon nog steeds te koop

https://www.bol.com/nl/p/...station/9300000007897869/

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Tot je hem in je winkelwagen wilt plaatsen. Dan wilt die niet meer.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
AppleFan2007 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:31:
Bij mij is het rond 17:30 ook gelukt, tijd moeite gehad met het plaatsen in de winkelwagen maar rond 18:30 ging het zonder problemen.

Vind het wel typerend dat zelfs zoiets simpels als zo'n dock zoveel ophef kan veroorzaken. Vind het dock handig om te hebben maar dan houdt het ook een eind op, primaire doel is opladen en dat kan gewoon met USB-C. Dock maakt het makkelijker, maar een must is het niet.

Maar goed, morgen in huis. Dan de controllers maar opladen die ik verder eigenlijk niet eens gebruik :X

• AppleFan2007
Exorcist schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 01:01:
[...]

Bij mij is het rond 17:30 ook gelukt, tijd moeite gehad met het plaatsen in de winkelwagen maar rond 18:30 ging het zonder problemen.

Vind het wel typerend dat zelfs zoiets simpels als zo'n dock zoveel ophef kan veroorzaken. Vind het dock handig om te hebben maar dan houdt het ook een eind op, primaire doel is opladen en dat kan gewoon met USB-C. Dock maakt het makkelijker, maar een must is het niet.

Maar goed, morgen in huis. Dan de controllers maar opladen die ik verder eigenlijk niet eens gebruik :X
Jammer genoeg is mijn zending vertraagt, omdat ze de levertijd hebben verkeerd ingeschat.

Voor mij is het Dock wel een must, waar de PlayStation staat is niet veel plaats meer voor een controller te leggen.
Andere usb-kabels heb ik niet ter beschikking omdat die allemaal weggewerkt zijn in de bureau zodat ik gewoon mijn MacBook aansluit en verder werk.

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:34
Hoi,
Ik heb het volgende probleem; er zijn 4 accounts actief op mijn ps5, waarvan ik de admin ben. Nu is er 1 account welke de aangekochte games(Spiderman mm en sackboy) niet kan spelen. In haar lijst komt gewoon te staan dat ze het product moet aanschaffen. Er zit op de ps5 geen leeftijdsbeperking.
Kan het zo zijn dat haar account ergens anders als primair staat ingesteld?

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-11 11:58
Dbrand zwarte faceplate release op 12 Feb... Of is het 12 december?

https://twitter.com/dbrand/status/1350623736874098694?s=19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5L5dF8tx8bAOAMvaoWKOSoy1Scw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LAJoy0wzIzG5uzFEbwQjE1lr.jpg?f=fotoalbum_large

• Erapaz
Erapaz schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:46:
[...]

Ja, inderdaad. Het idee van die grot vond ik goed, maar het was daar zo donker dat ik weinig details zag. Verder voelt het spel houterig. Het nodigde dus helemaal niet uit om te onderzoeken, terwijl in TLOU2 in de kelder
spoiler:
van het ziekenhuis
je juist op onderzoek wil gaan om het verhaal verder te ontdekken.
Even terugkomen nog op HZD, ben nu iets verder en het is toch we een erg gaaf spel. Lekker vlot voor een open world game.

Moet nog even uitvinden hoe ik het best combinaties van traps, sling en tripcaster kan gebruiken om ook grotere machines te verslaan, ik doe nu alles met de boog namelijk. De rest lijkt leuk, maar in de praktijk lijkt het nog niet te werken.

En Remote play doe ik nu helemaal bekabeld en dan werkt het echt goed. Ik snap nu ineens het nut van Stadia, het is echt veel speelbaarder zo.

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Gister begonnen met shadow of the tomb raider, die game ziet er extreem goed uit en speelt lekker of 60fps. Doet grafisch niet onder voor een uncharted enkel de animaties zijn wat minder.

Alleen jammer dat je op een gegeven moment weer een 'creature' tegenkomt, dat haalt me toch uit de game. Uncharted had in de eerste delen ook steevast een of ander 'monster' gelukkig zijn die er op een gegeven moment mee gestopt.

12/2/21 = amerikaanse datum notatie = 2 december
12-2-21 = europese datum notatie = 12 februari

Beetje erg vroege aankondiging als ze echt 2 december bedoelen.
Denk dat ze de / en de - door elkaar gehaald hebben. Ik gok dat ze 12 februari bedoelen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Erapaz
Chaoss schreef op zondag 17 januari 2021 @ 10:40:
Gister begonnen met shadow of the tomb raider, die game ziet er extreem goed uit en speelt lekker of 60fps. Doet grafisch niet onder voor een uncharted enkel de animaties zijn wat minder.

Alleen jammer dat je op een gegeven moment weer een 'creature' tegenkomt, dat haalt me toch uit de game. Uncharted had in de eerste delen ook steevast een of ander 'monster' gelukkig zijn die er op een gegeven moment mee gestopt.
Monsters zaten er wel al in vanaf deel 1. Shadow nog niet gespeeld, omdat die extreem matig zou zijn, maar vind “monsters” (dinosauriërs of boven natuurlijk) wel meer bij TR passen dan de generieke menselijke vijanden die steeds spawnen in de 2012 reboot en Rise.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11 09:18
Erapaz schreef op zondag 17 januari 2021 @ 10:54:
[...]

Monsters zaten er wel al in vanaf deel 1. Shadow nog niet gespeeld, omdat die extreem matig zou zijn, maar vind “monsters” (dinosauriërs of boven natuurlijk) wel meer bij TR passen dan de generieke menselijke vijanden die steeds spawnen in de 2012 reboot en Rise.
Ik weet niet waar dat vandaan komt. Als je uncharted en tomb raider leuk vind is het echt gewoon een prima game. Geen uitblinker maar veel beter dan een boel andere middelmaat die er uit komt.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:04 ]

• Erapaz
giantgiantus schreef op zondag 17 januari 2021 @ 10:59:
[...]

Ik weet niet waar dat vandaan komt. Als je uncharted en tomb raider leuk vind is het echt gewoon een prima game. Geen uitblinker maar veel beter dan een boel andere middelmaat die er uit komt.
Ik weet niet waarmee je vergelijkt, maar de reboot mist sowieso de epische puzzels die onderdeel zijn van het hoofdverhaal van de originele delen. Het zijn meer generieke actie games. In Rise kwam daar nog een nutteloos open wereld element bij. En van Shadow schijnt het verhaal zeer matig te zijn, dus blijft er helemaal weinig over helaas.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:12
Vond shadow of tombraider best vermakelijk,alleen aan de korte kant.kMooie ps+ game :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Hij is imho ook niet slechter dan Rise qua verhaal. Gameplay is heel erg hetzelfde, veel rechlijnig verhaal doorlopen met her en der een stukje open gebied om resources te verzamelen en spullen te craften/upgraden.

• cold_as_ijs
Erapaz schreef op zondag 17 januari 2021 @ 10:13:
[...]
En Remote play doe ik nu helemaal bekabeld en dan werkt het echt goed. Ik snap nu ineens het nut van Stadia, het is echt veel speelbaarder zo.
Maak ook gebruik van remote play, dan via wifi. En zelfs daar werkt het goed, zit een kleine delay in maar daar raak je ook gewend aan.
Wat lekker is tov de ps4 is dat er nauwelijks dynamic range verlies is. Op de ps4 werd het toch vrij donker allemaal volgens mij door de toegepaste compressie.

• Erapaz
cold_as_ijs schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:15:
[...]

Maak ook gebruik van remote play, dan via wifi. En zelfs daar werkt het goed, zit een kleine delay in maar daar raak je ook gewend aan.
Wat lekker is tov de ps4 is dat er nauwelijks dynamic range verlies is. Op de ps4 werd het toch vrij donker allemaal volgens mij door de toegepaste compressie.
Op Wifi werkte het inderdaad ook, maar met een kabeltje helemaal geen frameworks meer en net ietsje minder lag. Toch wel lekker om even in de studeerkamer te kunnen game als de kids thuis zijn in de woonkamer.

• cold_as_ijs
Erapaz schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:34:
[...]

Op Wifi werkte het inderdaad ook, maar met een kabeltje helemaal geen frameworks meer en net ietsje minder lag. Toch wel lekker om even in de studeerkamer te kunnen game als de kids thuis zijn in de woonkamer.
Ik heb helaas niet de optie om bekabeld te spelen op dit moment, kan niet lang zitten vanwege een hernia (ja wordt oud :P ) en de pc staat normaal naast de ps5. Nu heb ik de ps5 naar de woonkamer verhuisd, en heb ik een vriendin die ‘s avonds tv wil kijken. Dan speel ik het lekker op de ipad. Heel jammer dat er geen portable versie is, dan had ik het op mijn werklaptop kunnen spelen. Groter scherm is toch wel fijner

• Cardwizard
@cold_as_ijs prioriteiten heet dat! Hier lijkt de vrouw tv op de iPad.... ga toch geen PS5 spelen op dat priegel scherm :+

• cold_as_ijs
Cardwizard schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:43:
@cold_as_ijs prioriteiten heet dat! Hier lijkt de vrouw tv op de iPad.... ga toch geen PS5 spelen op dat priegel scherm :+
Zit een 4m van een 40 inch TV, dus die is niet heel veel groter als de ipad op 10 cm >:)

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Tijd voor een nieuwe tv dan

• Erapaz
cold_as_ijs schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:42:
[...]

Ik heb helaas niet de optie om bekabeld te spelen op dit moment, kan niet lang zitten vanwege een hernia (ja wordt oud :P ) en de pc staat normaal naast de ps5. Nu heb ik de ps5 naar de woonkamer verhuisd, en heb ik een vriendin die ‘s avonds tv wil kijken. Dan speel ik het lekker op de ipad. Heel jammer dat er geen portable versie is, dan had ik het op mijn werklaptop kunnen spelen. Groter scherm is toch wel fijner
Hoe speel je het op de iPad? De DualSense werkt nog niet op iOS.

• Erapaz
Groter is niet altijd beter. Heb net een nieuwe TV van 43 inch. Niet iedereen wil zo’n lelijk groot ding in de woonkamer.

• giantgiantus
Erapaz schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:04:
[...]

Hoe speel je het op de iPad? De DualSense werkt nog niet op iOS.
PS4 controller werkt wel volledig😂

Ps. Ik lach niet om je vraag maar om t feit dat je op iOS alle ps5 games wel kan spelen met PS4 controller.

[ Voor 19% gewijzigd door giantgiantus op 17-01-2021 16:54 ]

• giantgiantus
[...]

Groter is niet altijd beter. Heb net een nieuwe TV van 43 inch. Niet iedereen wil zo’n lelijk groot ding in de woonkamer.
Qua tv is groter wel beter als je hem gebruikt. Verder eens dat het lelijke dingen zijn inderdaad.

• Cardwizard
Voor standaard tv kijken zou ik een kleinere tv prima vinden maar voor games en films(zeker met de zwarte balken) is 65 inch top

• AppleFan2007
giantgiantus schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:46:
[...]

PS4 controller werkt wel volledig😂

Ps. Ik lach niet om je vraag maar om t feit dat je op iOS alle ps5 games wel kan spelen met PS4 controller.
Ik denk niet dat Apple en google de adaptive triggers gaan implanteren in hun OS, daar vind ik het dan logischer dat het je de DS4 kan gebruiken voor PS5 games.
Het ergste is dat je via de PS4 remote play kan gebruiken met de DS4 en niet de met de Dualsense terwijl Sony daar volledig de touwtjes in handen heeft.

• cold_as_ijs
Staat op de planning, maar de baas is nog niet overtuigd. Normaal speel ik op een monitor en is het ook minder nodig om een nieuwe TV te kopen.

• giantgiantus
AppleFan2007 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:10:
[...]

Ik denk niet dat Apple en google de adaptive triggers gaan implanteren in hun OS, daar vind ik het dan logischer dat het je de DS4 kan gebruiken voor PS5 games.
Het ergste is dat je via de PS4 remote play kan gebruiken met de DS4 en niet de met de Dualsense terwijl Sony daar volledig de touwtjes in handen heeft.
Hide adaptive triggers hoeven toch ook niet ondersteund te worden? Kan gewoon als reguliere controller. Ten aanzien van je tweede punt is het volgens mij anders. De dual sense is gewoon nog niet ondersteund door iOS. Duurde bij de elite controller 2 meer dan een jaar....

• AeronNL
  • Laatst online: 30-04-2021
[...]

Ligt eraan welk model tv je hebt.
Ik heb een 55 inch LG C9 en die vind ik verre van lelijk, prachtig dun apparaat.

• Ton Hasselt
AeronNL schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:16:
[...]

Ik heb een 55 inch LG C9 en die vind ik verre van lelijk, prachtig dun apparaat.
Helemaal mee eens.
Persoonlijk vind ik hoe groter hoe mooier, ook voor mijn speakers.

• giantgiantus
[...]

Is toch gewoon een groot zwart vlak? Dunheid zie ik niets van aan de voorkant. OLEDs hebben dan ook nog eens het nadeel dat het een soort spiegel is.

Op de plek van de tv zou ook een mooi schilderij oid kunnen hangen toch?

• AeronNL
giantgiantus schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:24:
[...]

Is toch gewoon een groot zwart vlak? Dunheid zie ik niets van aan de voorkant. OLEDs hebben dan ook nog eens het nadeel dat het een soort spiegel is.

Op de plek van de tv zou ook een mooi schilderij oid kunnen hangen toch?
Alle tv’s zijn zwarte vlakken als je het zo bekijkt.
En als je hem ophangt merk je zeker wel hoe dun hij is, ook aan de voorkant omdat je de diepte van de voet kwijt bent.

Groot deel van de tv’s hebben tegenwoordig een glimmend paneel, dit geeft de kleuren mooier weer dan een ouderwets mat paneel.

En de Lg toont als screensaver meerdere schilderijen, dus win win 😉

• giantgiantus
AeronNL schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:29:
[...]

Alle tv’s zijn zwarte vlakken als je het zo bekijkt.
En als je hem ophangt merk je zeker wel hoe dun hij is, ook aan de voorkant omdat je de diepte van de voet kwijt bent.

Groot deel van de tv’s hebben tegenwoordig een glimmend paneel, dit geeft de kleuren mooier weer dan een ouderwets mat paneel.

En de Lg toont als screensaver meerdere schilderijen, dus win win 😉
Laten we het maar houden op verschillende voorkeuren. Kan moeilijk voorstellen dat iemand 2 vierkante meter zwart glimmend glas mooi vindt☺️

• AeronNL
giantgiantus schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:36:
[...]

Laten we het maar houden op verschillende voorkeuren. Kan moeilijk voorstellen dat iemand 2 vierkante meter zwart glimmend glas mooi vindt☺️
Fair enough 😉

• AppleFan2007
giantgiantus schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:14:
[...]

Hide adaptive triggers hoeven toch ook niet ondersteund te worden? Kan gewoon als reguliere controller. Ten aanzien van je tweede punt is het volgens mij anders. De dual sense is gewoon nog niet ondersteund door iOS. Duurde bij de elite controller 2 meer dan een jaar....
nee, adaptive triggers moeten niet ondersteund worden op iOS of android.
Het is gewoon omdat je lacht met het feit dat je de DS4 wel kan gebruiken op iPad voor PS5 games maar op de Playstation 5 de DS4 niet kan gebruiken voor PS5 games op de PS5.

Ik hoop wel dat ze zo snel mogelijk komen met ondersteuning voor de dualsense voor het gebruik van remote play.
Mijn PS4 is al verkocht dus heb ik nu geen controller om te gebruiken voor remote play of andere games op de iPad.

• Erapaz
[...]

Ik heb een Samsung the Frame, dunste die er is en helemaal vlak tegen de muur. Toch is 43 genoeg. Zou geen groter zwart vlak (of digitaal schilderij ;) aan de muur willen hebben.

• WinterBase
  • Laatst online: 23-11 22:41
Na zo’n 55 uur de platinum trophy van Days Gone gehaald :) Erg blij dat ik de game toch nog een kans heb gegeven op de PlayStation 5. Komt zoveel beter tot zijn recht op deze console tov de PlayStation 4. Echt een aanrader!

Vanmiddag verder gegaan met Immortals: Fenyx Rising maar het lukt me niet om er in te komen. Heb er nu een uurtje of 6 inzitten en hoewel de gameplay me ligt merk ik dat het verhaal langs me heen gaat en niet echt weet te boeien. Beetje twijfels of ik er nog mee verder moet gaan of deze maar moet laten schieten.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• giantgiantus
WinterBase schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:37:
Na zo’n 55 uur de platinum trophy van Days Gone gehaald :) Erg blij dat ik de game toch nog een kans heb gegeven op de PlayStation 5. Komt zoveel beter tot zijn recht op deze console tov de PlayStation 4. Echt een aanrader!

Vanmiddag verder gegaan met Immortals: Fenyx Rising maar het lukt me niet om er in te komen. Heb er nu een uurtje of 6 inzitten en hoewel de gameplay me ligt merk ik dat het verhaal langs me heen gaat en niet echt weet te boeien. Beetje twijfels of ik er nog mee verder moet gaan of deze maar moet laten schieten.
Is het verhaal nu wat? Begin vond ik vrij stom.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 22:42
Erapaz schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:57:
[...]

Ik heb een Samsung the Frame, dunste die er is en helemaal vlak tegen de muur. Toch is 43 genoeg. Zou geen groter zwart vlak (of digitaal schilderij ;) aan de muur willen hebben.
Hier ook the Frame, stukje groter, 75 inch 😊. Gamen op zo'n scherm is wel heel vet hoor. Zou zeggen, hoe groter hoe beter, stukje beleving he, 😊

• Ton Hasselt
Wackmack schreef op zondag 17 januari 2021 @ 22:18:
[...]

Hier ook the Frame, stukje groter, 75 inch 😊. Gamen op zo'n scherm is wel heel vet hoor. Zou zeggen, hoe groter hoe beter, stukje beleving he, 😊
Zegt mijn vrouw ook altijd 😊

• Cardwizard
TLoU 2 uitgespeeld...
Heerlijk wat een game!! en wat een verhaal....

daar koop ik een PlayStation voor...

_/-\o_ <3

Vanmorgen om een uur of 11 de PS5 aangezet en afgezien van een shoarma schotel tussendoor aan één ruk door kunnen spelen...

[ Voor 38% gewijzigd door Cardwizard op 17-01-2021 22:43 ]

[...]

Amen, ik speel op een 85” tv en immersiveness is echt een belangrijke factor wat mij betreft.

giantgiantus schreef op zondag 17 januari 2021 @ 21:13:
[...]

Is het verhaal nu wat? Begin vond ik vrij stom.
Mm is wat oppervlakkig en plotwendingen zie je van mijlen aankomen.
Daar zou ik de game niet voor spelen, meer een leuke zombie game in een Sony jasje, geen topper maar een prima 7 wat mij betreft.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 18:33 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 17 januari 2021 @ 22:48:
[...]

Amen, ik speel op een 85” tv en immersiveness is echt een belangrijke factor wat mij betreft.
Dat is voor mij ook (groten)deels het geluid i.c.m. de grootte van het scherm. Op een dergelijk formaat scherm en dan met TV speakers of een soundbar het spel ervaren is als met een F1 auto een rondje doen over klinkers op een dorpsplein.

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:55
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2021 @ 23:11:
Vandaag trouwens Warframe geprobeerd om te kijken hoe de adaptive triggers met een "shooter" werkt. Het verraste me hoe krachtig ze deze hebben ingesteld. Mijn andere ervaring was astrobot met dat geweer.
Ben wel benieuwd hoe andere shooters dit gaan implementeren. Merkte wel dat door de hoeveelheid vijanden in Warframe, het misschien niet relaxt is om lang met adaptive triggers te spelen.
Geldt hetzelfde voor CoD Cold War. Ieder wapen heeft zijn eigen adaptive trigger sterkte en terugslag. Best wel vet. Maar uiteindelijk toch uitgedaan omdat het net wat ff irritanter is en je niet echt met volle vetrouwen weet of je volop schiet. Verder wel leuk.

• Erapaz
[...]

Natuurlijk, als je gamed is groter meestal fijner. Maar de TV moet ook in de woonkamer passen. Ik wil niet dat mijn hele woonkamer draait om de TV. Nu valt ie praktisch weg en mensen hebben het het meestal niet eens door dat ie er hangt.
Het ging om de opmerking dat iemand nog een 40 inch had en dat iemand anders daar over riep dat hij maar een nieuwe moest kopen.

Het is op tweakers altijd een beetje patsen met de grootste TV en als je een kleintje heb dan moet je maar een grotere kopen. Er wordt volledig voorbij gegaan aan dat er ook mensen zijn met smaak die niet de hele dag TV kijken en gamen en dus ook niet een lel van een ding aan de muur willen hebben hangen.
Exorcist schreef op zondag 17 januari 2021 @ 23:56:
Dat is voor mij ook (groten)deels het geluid i.c.m. de grootte van het scherm. Op een dergelijk formaat scherm en dan met TV speakers of een soundbar het spel ervaren is als met een F1 auto een rondje doen over klinkers op een dorpsplein.
Ja absoluut. Goed geluid is minstens net zo belangrijk.

• AeronNL
Erapaz schreef op maandag 18 januari 2021 @ 07:44:
[...]

Het is op tweakers altijd een beetje patsen met de grootste TV en als je een kleintje heb dan moet je maar een grotere kopen. Er wordt volledig voorbij gegaan aan dat er ook mensen zijn met smaak die niet de hele dag TV kijken en gamen en dus ook niet een lel van een ding aan de muur willen hebben hangen.
Patsen? Neuh, tegenwoordig zijn tv’s van groot formaat zeer betaalbaar, dus patsen is het al een tijdje niet meer.

Jouw conclusie: mensen met een groot “lel” aan de muur hebben geen smaak.
Prima, on topic dan maar weer.

• Erapaz
AeronNL schreef op maandag 18 januari 2021 @ 08:46:
[...]

Patsen? Neuh, tegenwoordig zijn tv’s van groot formaat zeer betaalbaar, dus patsen is het al een tijdje niet meer.

Jouw conclusie: mensen met een groot “lel” aan de muur hebben geen smaak.
Prima, on topic dan maar weer.
Nee, dat lees je verkeerd (of ik schreef het verkeerd). Maar een grote TV associeer ik inderdaad wel met laag sociaal economische mensen, die inderdaad denken te “patsen” met grote spullen (hoeft absoluut niet duur te zijn).

Maar je moet zelf weten hoe je je woonkamer inricht, het ging mij erom dat iemand met een 40 inch TV maar een nieuwe moest kopen omdat 40 inch te klein zou zijn. Als je maar een paar uurtjes per week gamed en voor de rest je woonkamer gebruikt voor een goed gesprek, luisterend naar een puik stukje jazz, dan is een grote TV minder van belang :)

• AppleFan2007
Erapaz schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:01:
[...]

Nee, dat lees je verkeerd (of ik schreef het verkeerd). Maar een grote TV associeer ik inderdaad wel met laag sociaal economische mensen, die inderdaad denken te “patsen” met grote spullen (hoeft absoluut niet duur te zijn).

Maar je moet zelf weten hoe je je woonkamer inricht, het ging mij erom dat iemand met een 40 inch TV maar een nieuwe moest kopen omdat 40 inch te klein zou zijn. Als je maar een paar uurtjes per week gamed en voor de rest je woonkamer gebruikt voor een goed gesprek, luisterend naar een puik stukje jazz, dan is een grote TV minder van belang :)
Je hebt wel een beetje een vertekend beeld van de mensen, het is niet dat de TV groter is dat die mensen laag sociaal economisch zijn.
Je zou je op den duur al moeten gaan schamen omdat je een grote TV koopt.

Een grote TV kan ook van belang zijn als je minder kijkt, als je gamed en films kijkt is een grotere TV ook aangeraden omdat de ervaring gewoon beter is.
Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen.
Pagina: 1 ... 67 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord