Als ik met m'n oor boven de PS5 ga hangen hoor (en voel) ik de fan lucht naar binnen trekken, in de woonkamer is hij volledig stil, het enige dat je hoort is af en toe de disc drive die eens in de zoveel tijd hard gaat draaien.
Maar de fan stoort me totaal niet, die hoor ik van 2 meter ook niet meer, en al helemaal niet meer als game geluid dan ook gewoon aan staat dan hoor je helemaal niets meer, behalve als je tijdens een stille scene die disc speler weer hoort draaien
Ohja heb maar voor Fan geluid, niet storend gekozen.
Coilwhine kan ik echt niet horen, terwijl ik dat bij de GPU van m'n PC wel soms hoor.
edit: kijkende naar de scores, zijn er of een hoop mensen doof voor fans of hebben niet gezien dat je ook kon kiezen in de poll voor "fan geluid, niet storend", want ik kan je denk ik wel garanderen dat als je een game aan hebt staan, je je oor bij de voorkant van de console houd waar de lucht naar binnen gaat, als je dat niet hoort, heb je of echt een enorme stille fan, als je het wel voelt dat er lucht naar binnen gaat weet je in ieder geval zeker dat ook als het geen geluid maakt de fan gewoon werkt... maar dat zou beteken dat er ook betere fans zijn die stiller zijn, interessant, heel interessant.
Weet wel dat ze verschillende soorten fans gebruiken, had niet verwacht dat er ook een compleet stille fan zou zijn, die wil ik dan ook wel in mijn console natuurlijk. Ja of al die mensen zijn toch soort van doof of hebben er helemaal niet naar geluisterd, dat laatste is ook nog plausible.
Maar ik denk zelf dat alle PS5 Fans wel te horen zijn als je je oren erbij houd, maar of dat storend is, hangt af van hoe erg die fans geluid produceren.
[
Voor 24% gewijzigd door
Kalder op 09-01-2021 23:17
]