Twixie schreef op maandag 28 december 2020 @ 18:18:
Volgens mij doet @
Kalder zijn controller niets meer als hij het reset knopje ingedrukt houdt...

Oh btw: een controller gaat echt niet kapot gaan van een andere kabel of oplader te gebruiken (zolang het geen chinese rommel is die ook andere USB devices kapot zou maken).
Ivm GT Sport : heb het nu de laatste dagen terug opgepikt na lange tijd. Toch wat dingen die ik mis in vgl met vroeger GT games : relatief weinig keuze van wagens. Vroeger kon je echt bijna elk gewoon straat-model kopen. Eerste dat ik ook altijd deed was om mijn eigen wagen te kopen in GT

. Nu lijkt dat quasi onmogelijk want zijn toch vooral sportmodellen en nog weinig gewone personenwagens. De challenges vallen ook wel zwaar tegen als je oude GT-games gewoon bent. Ik heb echt uren en uren versleten in oude GT games op PS1-PS3 om overal goud op te halen. In GT Sport lijkt er gewoon helemaal geen uitdaging aan en heb ik zelfs halfweg de challenges nog af en toe proeven waar ik gewoon al bij de eerste poging goud haal. GT Sport is echt overduidelijk gericht op het online racen en de rest is een beetje verwaarloosd door de developers. Maar daarom was het ook GT Sport en niet GT7.
Ivm Assetto Corsa: wow, valt dat even tegen qua looks als je GT Sport gewoon bent. Ik zag @dvdkiwi zijn clipjes langskomen op mijn PS4 en bekeek ze even, maar wat lijken de visuals ongelooflijk kaal en gedateerd. Zelfs mijn zoontje maakte er een opmerking over toen hij de kamer ingewandeld kwam.
Even een tegengeluid, ik vind de challenges in GT Sport uitdagend genoeg
Een aantal challenges moest ik vaak opnieuw doen om überhaupt brons te halen.
Volgens de GT Sport-app heb ik 36% van de campagne voltooid met 22 uur spelen. Ik heb maar acht online races gedaan maar de ervaring was wel erg goed met de verplichte tutorial en de sportiviteitsbeoordeling.
Voor nu ben ik gefocust op het voltooien van de campagne en het unlocken van alle racebanen voordat ik weer online ga spelen.
En ik heb net God of War uitgespeeld (bedankt @Verwijderd @
Bas170 en @
giantgiantus voor het beantwoorden welke spel ik het beste als eerste kan spelen)
Ik heb het spel gespeeld op 4K met 30fps (zoals de game op de PS4 Pro wordt gespeeld). Ik ben blij dat ik heb gewacht met het spelen van de game totdat de PS5 kwam want op mijn PS4 zou ik niet op 4K kunnen spelen en GoW is toch veel mooier in 4K. Daarnaast was de 22 uur een prima speeltijd voor de verhaalmissies, wel heb ik een niveau makkelijker gespeeld omdat ik Baldur niet kon verslaan in het begin van spel.
Morgen ga ik beginnen met Horizon Zero Dawn
[
Voor 3% gewijzigd door
VirinR op 31-12-2020 14:59
]