Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-10 11:21
twapee12 schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:44:
[...]

Hallo Harley2009,

Wil ook een PS5 aansluiten aan mijn Marantz SR7011 maar had beeldproblemen met mijn PS4pro. Was via HDMI aangesloten op mijn game-aansluiting met de originele Sony kabel. Heb jij nog geprobeerd om je PS5 aan de Marantz receiver aan te sluiten? Ben wel benieuwd naar jouw ervaring en eventuele tips.

gr,. Twan
Hoi. Nee ik heb de PS5 niet aangesloten op mijn SR7011. Ik heb dit ook nog helemaal niet geprobeerd. De meeste spellen speel ik met een headset. En voor films gebruik ik een uhd speler. Ik heb de sony kabel niet gebruikt. Ik heb toentertijd deze gekocht voor de PS5. https://www.amazon.nl/gp/...tle_o06_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 06:14
Hoe doet GT sport het op de PS5? Heb deze toen niet gekocht voor de PS4.
Was bang dat deze meer een herhaling was van GT 5 en 6.
Of toch voor dirt 5 maar dit neem ik aan maar op rally.

Hoe zit het met de betaalde games in de PS store. Heb je daar recht op retour recht als de game niet bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-10 21:54
Evertt schreef op zondag 27 december 2020 @ 18:22:

Hoe zit het met de betaalde games in de PS store. Heb je daar recht op retour recht als de game niet bevalt?
Nee je hebt geen retour recht. Grafisch is gt sport best wel mooi, alleen ik vindt de handling niet best maar kan aan mij liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 01:23

H.Boss

Hugo Boss

GT is erg mooi, maar de handeling erg houterig.
Speel nu een aantal dagen Dirt 5 en dat is echt heerlijk arcade en speelt erg goed!

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32

Ik vind GT Sport enorm tegenvallen. Arcade handling, het rijden op zich is niet leuk en er zit ook geen fatsoenlijke single player in. Alleen stomme races waarbij je achteraan begint en iedereen moet inhalen.

Edit: project cars 2 is een tientje in de store en Assetto Corsa 7,50. Ik zou een van die kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Erapaz op 27-12-2020 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-10 09:36
Dennisdn schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:27:
[...]

Ik had iets rond de 850 uur in Skylines zitten. Als je het dan zo ziet staan denk je wel dat je in die tijd ongeveer heeeeeel veel nuttige dingen had kunnen doen....
Ontspanning is heel nuttig.
Wat heet: noodzakelijk om constructief te blijven functioneren.

Goed bezig geweest hoor! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-10 18:25

Ik heb Assetto Corsa Competizione
Maar die lijkt qua resolutie niet zo geweldig op de PS5 :-(

Had m gekocht voor de PS4 maar niet meer op gespeeld maar die valt me tegen qua resolutie. Op m’n game pc ziet het er veel beter uit, maar hij lijkt niet voor 4K of PS5 geoptimaliseerd te zijn of zo

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:19

The_Worst

Unox

@nils7 Zolang er geen PS5 patch is (ik weet niet of die er is) draait die gewoon net zoals op de PS4Pro. Het spel gaat niet automatisch beter draaien op de PS5.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
The_Worst schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:07:
@nils7 Zolang er geen PS5 patch is (ik weet niet of die er is) draait die gewoon net zoals op de PS4Pro. Het spel gaat niet automatisch beter draaien op de PS5.
Maar de PS4pro is toch al 4K?

Dat lijkt het spel verre van

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Worst schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:07:
Dat geld niet voor alle games hoor, er zijn ook games met een unlocked framerate die nu soepel op 60fps draaien, en dynamische resoluties worden minder omlaag geschaald, alleen als een PS4 game een maximale dynamische resolutie heeft onder de 4K zal het nooit 4K worden.
Sommige PS4 games kregen zelfs een PS4 update zodat die game op de PS5 beter draait (Days Gone bijvoorbeeld).

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

nils7 schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:50:
[...]

Maar de PS4pro is toch al 4K?

Dat lijkt het spel verre van
Ik speel het spel verder niet dus ik zal het niet weten maar het spel zal op de PS5 niet beter/mooier zijn tenzij de ontwikkelaar daar een patch voor maakt.

Klopt, @Kalder, ik zei het erg zwart-wit. Spellen die aan texturestreaming doen en dus erg afhankelijk zijn van de schijf zullen uiteraard profijt halen van de snellere SSD maar zonder patch zal de processorsnelheid etc teruggeschroefd zijn.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik zat F1 2020 te spelen. Daar merk ik dat de ps5 controller led geel is. Maar bij andere games is deze weer blauw. Wat betekent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-10 19:12
Ik vroeg me dat ook ooit af en kwam toen op het volgende terecht.
Als je op de PS-toets drukt, licht de lichtbalk op in een unieke toegewezen kleur. De kleur die wordt toegewezen is afhankelijk van de volgorde waarin elke gebruiker op de PS-toets drukt. De eerste controller die verbinding maakt is blauw, de tweede rood, de derde groen en de vierde roze.

https://manuals.playstati...20en%20de%20vierde%20roze.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Maar ook spellen maken hier gebruik van.

In The Last of Us wordt de balk roder naar mate je bijna dood bent. In GTA knippert de balk rood/blauw als de politie achter je aan zit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-10 19:12
The_Worst schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:50:
Maar ook spellen maken hier gebruik van.

In The Last of Us wordt de balk roder naar mate je bijna dood bent. In GTA knippert de balk rood/blauw als de politie achter je aan zit etc.
Klopt, en daar heb ik naar lopen zoeken en kan alleen vinden dat de maker van games hier gebruik van kunnen maken, maar een duidelijke uitleg is er niet, meestal is Rood inderdaad dood, maar dat is het niet altijd en soms maken makers er zelfs helemaal geen gebruik van.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:07

Superkiwi

Hoi doei

GT Sport draait op de PS5 exact hetzelfde als op de PS4 Pro ;)
Het is juist géén herhaling van GT 5 en 6, dat is waarom zoveel lui ook klaagden toen de game uit kwam; die wilden gewoon weer eenzelfde game.
GT Sport leunt op het erg goede competitieve online gedeelte. Al kunnen single player spelers zich ook wel vermaken: de game heeft ondertussen meer dan 120 offline races (en daar komen de rij-tests en missie challenges dan nog bij).
Laat je niet misleiden door lui die zeggen dat het 'houterig' rijdt, dat is namelijk niet zo ;)
Erapaz schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:55:
[...]
Assetto Corsa 7,50. Ik zou een van die kopen.
De Ultimate Edition is €9,99.
Dan zou ik zeker die halen. Krijg je er gelijk een hele bups aan content bij :)

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 27-12-2020 23:06 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:48:
[...]

Het is juist géén herhaling van GT 5 en 6, dat is waarom zoveel lui ook klaagden toen de game uit kwam; die wilden gewoon weer eenzelfde game.
GT Sport leunt op het erg goede competitieve online gedeelte. Al kunnen single player spelers zich ook wel vermaken: de game heeft ondertussen meer events dan 120 offline races (en daar komen de rij-tests en missie challenges dan nog bij).
Laat je niet misleiden door lui die zeggen dat het 'houterig' rijdt, dat is namelijk niet zo ;)
Er zijn wat auto's bij die wat houterig rijden misschien, maar vind het rijden over het algemeen meer realistisch dan houterig en helemaal met een stuurtje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
dvdkiwi schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:48:
[...]

GT Sport leunt op het erg goede competitieve online gedeelte. Al kunnen single player spelers zich ook wel vermaken: de game heeft ondertussen meer dan 120 offline races (en daar komen de rij-tests en missie challenges dan nog bij).

[...]

De Ultimate Edition is €9,99.
Dan zou ik zeker die halen. Krijg je er gelijk een hele bups aan content bij :)
Zeg er dan wel even bij dat die 120 races geen normale races zijn met practice/qualifying/race, maar een rolling start waarbij je achteraan begint en iedereen moet inhalen. Je kunt ook geen normaal kampioenschap doen. Na 3 races heb je het dus wel gezien. Ook zijn die driving school challenges ontzettend saai, rolling start, bochtje door en klaar. Ik heb ze door mijn dochter laten doen want zelf had ik er geen zin in.

Het rijden in GT Sport is misschien niet houterig, maar wel totaal onrealistisch en gewoon niet leuk. Als je dit met Project Cars vergelijkt waar in je eentje rondjes rijden zelfs super gaaf is.

Online heb ik niet geprobeerd, dus dat zou de enige reden kunnen zijn om hem te halen. Voor single player zou ik echt verder kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:59

BaRF

bijna kerst

AeronNL schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 18:06:
Is Dying Light een goede game?
Zie deze in de PS January sale.
Lijkt me best wel cool.
Heb deze op de pc gespeeld, maar 1 van de weinige games die ik echt helemaal uit heb gekregen, wat een spel :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:39
Erapaz schreef op maandag 28 december 2020 @ 07:47:
[...]

Zeg er dan wel even bij dat die 120 races geen normale races zijn met practice/qualifying/race, maar een rolling start waarbij je achteraan begint en iedereen moet inhalen. Je kunt ook geen normaal kampioenschap doen. Na 3 races heb je het dus wel gezien. Ook zijn die driving school challenges ontzettend saai, rolling start, bochtje door en klaar. Ik heb ze door mijn dochter laten doen want zelf had ik er geen zin in.

Het rijden in GT Sport is misschien niet houterig, maar wel totaal onrealistisch en gewoon niet leuk. Als je dit met Project Cars vergelijkt waar in je eentje rondjes rijden zelfs super gaaf is.

Online heb ik niet geprobeerd, dus dat zou de enige reden kunnen zijn om hem te halen. Voor single player zou ik echt verder kijken.
Dan moet je eens kiezen voor aangepaste race en dan kan je alles naar je eigen zin zetten.
Je kan kiezen hoeveel rondes je doet, of het een rollende start is of niet, op welke plaats je begint, of je benzine verbruikt, of je banden verslijt en nog veel meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Zeg er dan wel even bij dat die 120 races geen normale races zijn met practice/qualifying/race, maar een rolling start waarbij je achteraan begint en iedereen moet inhalen. Je kunt ook geen normaal kampioenschap doen.
Dat is in Gran Turismo nooit anders geweest, de single player bestaat daar altijd uit losse events ;)
Iets zegt me dat jij nog nooit een Gran Turismo game gespeeld hebt.
Ook zijn die driving school challenges ontzettend saai, rolling start, bochtje door en klaar. Ik heb ze door mijn dochter laten doen want zelf had ik er geen zin in.
Nogmaals, iets zegt me dat jij nog nooit Gran Turismo gespeeld hebt. Dit is altijd al de opzet van driver licences en challenges geweest.
GT Sport is dan ook geen sim.
Het leunt wel meer op de realisme kant dan op de arcade kant dus "totaal onrealistisch" is ook weer erg overdreven; het is geen Need for Speed. Daarnaast zoekt natuurlijk niet iedereen dezelfde mate van realisme in een racegame. Ik denk zelfs dat de meesten gewoon met controller racen en het voor hen allemaal niet zo ultra realistisch hoeft.
Wat GT Sport dan wel als voordeel heeft is dat het zowel controller als stuur racers prima te racen is.

De vraag was ook niet "wat is de meest realistische racegame?" (het antwoord op die vraag is trouwens ook niet Project Cars) maar "hoe doet GT Sport het op de PS5?" ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 28-12-2020 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Evertt schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:42:
Ik zat F1 2020 te spelen. Daar merk ik dat de ps5 controller led geel is. Maar bij andere games is deze weer blauw. Wat betekent dit?
Bij FiFA is het volgens mij gekleurd naar het team wat je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
[...]

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat GT Sport voor jou niet meer goedkomt. En dat hoeft ook niet. Ieder z'n meug natuurlijk. Voor mijn informatie: heeft je dochter ook goud gehaald bij alle licenses, driving school missies en circuit ervaringen? Hoeveel van die 120 races heb je zelf gereden?

Ik heb het spel jarenlang laten liggen omdat ik dacht dat het alleen maar online racen was. Dit jaar in juni Spec II gekocht voor 15 euro. Heb erg veel plezier gehad bij het offline racen met DS4. Sterker nog, pas een paar dagen terug m'n allereerste race online gedaan. Niet alle single player events zijn even leuk. Dat kan ook haast niet. Er zijn zeker momenten dat ik ook een qualifier had willen doen voor een race. Met name de Nostalgic events (professional league). Uiteindelijk gaf het des te meer voldoening om de races te kunnen winnen met een Mercedes 300 SEL 6.8 AMG en Corvette Stingray Convertible. Voor de 15 euro die ik er voor heb betaald, heb ik heel veel speelplezier teruggekregen. Zo heb ik mij ook goed vermaakt met 'Scapes' waarbij je auto's neer kunt zetten in een door jou gekozen omgeving. Of dat je foto's kunt maken van de door jouw gereden races.

@dvdkiwi Paar dagen terug ging ik opzoeken hoeveel tijd er in een platinum trophy voor GT Sport zou zitten. Toevalligerwijs kwam ik jou tegen op een internationaal trophies website. Volgens mij heb jij een Platinum trophy voor GT Sport toch? Hoe lang ben je wel niet bezig geweest? Las dat GT Sport in de top 10 staat van moelijkste spellen voor Platinum, vandaar m'n vraag.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
twapee12 schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:44:
[...]

Hallo Harley2009,

Wil ook een PS5 aansluiten aan mijn Marantz SR7011 maar had beeldproblemen met mijn PS4pro. Was via HDMI aangesloten op mijn game-aansluiting met de originele Sony kabel. Heb jij nog geprobeerd om je PS5 aan de Marantz receiver aan te sluiten? Ben wel benieuwd naar jouw ervaring en eventuele tips.

gr,. Twan
Ik heb deze receiver en nergens last van (maar had dat met de Pro ook al niet)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@wilmundo Je hebt DM ;)

Off the record, de Trackmania Turbo platinum is moelijker imo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
@dvdkiwi Much obliged!

Overigens over GT Sport op PS5. Ik heb het gevoel dat ik met de triggers van de Dual Sense iets preciezer kan rijden dan met de DS4: ietsjes meer gecontroleerd aanremmen en gasgeven heb ik het idee. Wat betreft het sturen merk ik geen verschil. Overigens kan je de gevoeligheid van de controller verhogen wat betreft stuurbewegingen. Dit leverde voor mij een merkbaar prettiger sturende auto op.

Net als sommigen hier, kan ik niet wachten totdat GT7 uitkomt. Tot die tijd vermaak ik mij met de BC van PS4 spellen. Tip: Detroit Become Human. Bijna Platinum en een spel waarbij ik het niet eens erg vind om een of meerdere extra playthrough te doen. Mooi om te zien dat bepaalde keuzes in het spel een hele andere wending kunnen geven aan het verloop. Ben blij dat ik dit spel als tip meekreeg. Zit gewoon in de Playstation Plus Collection.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evertt schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:42:
Het is een combinatie van wat hierboven staat. Bij PS4 games volgt de LED het kleur schema van de PS4.
Vooreerst wordt bij de PS4 kleur gebruikt om de speler te identificeren: 1=blauw, 2=rood, 3=groen, 4=roze. Daarnaast kunnen games ook zelf de kleur zelf wijzigen bvb in functie van wat er in-game gebeurt (bvb rood=dood, kleur van je team, enz).
Bij de PS5 games is het enkel dat laatste omdat de speler zelf aangegeven wordt via die witte LEDs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Geld psn plus usa alleen voor usa?
Er was hier toch wat mogelijk voor?

Of heb je daar een nieuwe usa account voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 11:26
Iemand enig idee of er al plannen zijn voor een slim editie van deze console? Het staat vast dat ik een ps5 ga kopen, maar dat zal nog wel effe duren: ik ga upgraden als er genoeg keuze is aan next-gen games, maar ik hoop ook dat er snel een minder lelijke versie komt ...

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spoonman schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:36:
Iemand enig idee of er al plannen zijn voor een slim editie van deze console? Het staat vast dat ik een ps5 ga kopen, maar dat zal nog wel effe duren: ik ga upgraden als er genoeg keuze is aan next-gen games, maar ik hoop ook dat er snel een minder lelijke versie komt ...
Reken maar op een jaartje of 3 (minimaal.. als ie überhaupt komt :X)

Dus veel succes ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wilmundo schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:53:
[...]

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat GT Sport voor jou niet meer goedkomt. En dat hoeft ook niet. Ieder z'n meug natuurlijk. Voor mijn informatie: heeft je dochter ook goud gehaald bij alle licenses, driving school missies en circuit ervaringen? Hoeveel van die 120 races heb je zelf gereden?

Ik heb het spel jarenlang laten liggen omdat ik dacht dat het alleen maar online racen was. Dit jaar in juni Spec II gekocht voor 15 euro. Heb erg veel plezier gehad bij het offline racen met DS4. Sterker nog, pas een paar dagen terug m'n allereerste race online gedaan. Niet alle single player events zijn even leuk. Dat kan ook haast niet. Er zijn zeker momenten dat ik ook een qualifier had willen doen voor een race. Met name de Nostalgic events (professional league). Uiteindelijk gaf het des te meer voldoening om de races te kunnen winnen met een Mercedes 300 SEL 6.8 AMG en Corvette Stingray Convertible. Voor de 15 euro die ik er voor heb betaald, heb ik heel veel speelplezier teruggekregen. Zo heb ik mij ook goed vermaakt met 'Scapes' waarbij je auto's neer kunt zetten in een door jou gekozen omgeving. Of dat je foto's kunt maken van de door jouw gereden races.

@dvdkiwi Paar dagen terug ging ik opzoeken hoeveel tijd er in een platinum trophy voor GT Sport zou zitten. Toevalligerwijs kwam ik jou tegen op een internationaal trophies website. Volgens mij heb jij een Platinum trophy voor GT Sport toch? Hoe lang ben je wel niet bezig geweest? Las dat GT Sport in de top 10 staat van moelijkste spellen voor Platinum, vandaar m'n vraag.
Ik heb alle trophies behalve de level 50 en de 91 overwinningen trophy, die 91 overwinningen zou ik misschien nog kunnen halen (moet er nog iets van 25) maar ik ben level 45 en ga 50 denk ik echt nooit meer halen, geen zin om nog 300 keer blue moon bay te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Mijn knoppen blijven hangen van een van mijn controllers. Het vierkantje en driehoekje wat het uitermate irritant spelen. Via Amazon word ik naar Sony verwezen en bij Sony kan je hem opsturen en dan is je controller 3 weken weg... iemand andere ideeën? Vind dit echt klote. Heb je eindelijk een ps5 kan je door die controller niet normaal spelen. Iemand ervaring met de service lijn? Kunnen ze niet gewoon een andere controller sturen en dat ik deze opstuur naar ze ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:46
Beavbusi schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:42:
Mijn knoppen blijven hangen van een van mijn controllers. Het vierkantje en driehoekje wat het uitermate irritant spelen. Via Amazon word ik naar Sony verwezen en bij Sony kan je hem opsturen en dan is je controller 3 weken weg... iemand andere ideeën? Vind dit echt klote. Heb je eindelijk een ps5 kan je door die controller niet normaal spelen. Iemand ervaring met de service lijn? Kunnen ze niet gewoon een andere controller sturen en dat ik deze opstuur naar ze ?
Gewoon een nieuwe kopen en de kapotte opsturen. Heb je altijd een reserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:42:
Dat is balen man, ik heb 2 controllers waarvan er nu 1 kapot is (kan hem niet meer verbinden met de PS5, PS-knop doet niets, reset knopje doet niets, en met usb aansluiten helpt ook niet).
Gelukkig heb ik nog een werkende controller. Misschien voor jezelf ook een tweede controller kopen, dan kun je tenminste nog gamen terwijl je andere controller opgestuurd is. Het is ook fijn om altijd een opgeladen controller te hebben. Anders is het echt 3 weken niet gamen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 11:31
Evertt schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:12:
Geld psn plus usa alleen voor usa?
Er was hier toch wat mogelijk voor?

Of heb je daar een nieuwe usa account voor nodig?
US PS Plus zal inderdaad alleen op een US account werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
dvdkiwi schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:21:
[...]

Dat is in Gran Turismo nooit anders geweest, de single player bestaat daar altijd uit losse events ;)
Iets zegt me dat jij nog nooit een Gran Turismo game gespeeld hebt.

[...]

Nogmaals, iets zegt me dat jij nog nooit Gran Turismo gespeeld hebt. Dit is altijd al de opzet van driver licences en challenges geweest.

[...]

GT Sport is dan ook geen sim.
Het leunt wel meer op de realisme kant dan op de arcade kant dus "totaal onrealistisch" is ook weer erg overdreven; het is geen Need for Speed. Daarnaast zoekt natuurlijk niet iedereen dezelfde mate van realisme in een racegame. Ik denk zelfs dat de meesten gewoon met controller racen en het voor hen allemaal niet zo ultra realistisch hoeft.
Wat GT Sport dan wel als voordeel heeft is dat het zowel controller als stuur racers prima te racen is.

De vraag was ook niet "wat is de meest realistische racegame?" (het antwoord op die vraag is trouwens ook niet Project Cars) maar "hoe doet GT Sport het op de PS5?" ;)
Klopt, speelde vroeger Forza en heb alleen de GT op de PSP gespeeld. Overigens speelt Project Cars ook prima met controller. Ik snap dat GT sport geen Sim is, maar het rijden zelf is niet eens leuk. Ik snap dan ook niet waarom dit spel wordt aangeraden, want het is in single player gewoon saai. Dat het altijd zo geweest is maakt het niet een beter spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
AppleFan2007 schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:52:
[...]

Dan moet je eens kiezen voor aangepaste race en dan kan je alles naar je eigen zin zetten.
Je kan kiezen hoeveel rondes je doet, of het een rollende start is of niet, op welke plaats je begint, of je benzine verbruikt, of je banden verslijt en nog veel meer.
Maar je kunt geen kampioenschap met custom races maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:29
@Kalder andere usb kabel en poort op de PS5 al geprobeerd? Ik had hetzelfde met een nieuwe (tweede) controller namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cardwizard schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:58:
@Kalder andere usb kabel en poort op de PS5 al geprobeerd? Ik had hetzelfde met een nieuwe (tweede) controller namelijk
Ja, verschillende poorten geprobeerd. Deze controller is echt dood, ik denk zelf dat het komt omdat ik hem in het begin oplaadde met een USB verlengsnoer waardoor hij niet goed laadde, daar kwam ik pas later achter, toen de controller al een paar uur in de oplader zat maar nog steeds niet meer dan 1 balkje batterij had. Denk dat hij daardoor nu een probleem heeft met de accu ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Ik hou er zo af en toe wel van om een race game te spelen en zie hier verschillende discussies, welke game kun je voor nu het beste kopen:
- Project CARS 2 (9,79) > https://store.playstation...04093_00-PROJECTCARS20000
- Assetto Corsa - Ultimate Edition (9,99) > https://store.playstation...11487_00-ASSETTOCORSASPEC
- GT Sport (12,98) > pricewatch: Gran Turismo Sport Standard Edition, PS4
- F1 2020 (29,99) > pricewatch: F1 2020 - Standard Edition, PS4
- Dirt 5 (48,99) > https://store.playstation...01551_00-DIRTFIVEPS5EDITI

De eerste 3 zijn in prijs het meest interessant, maar welke is het leukste en ziet er het beste uit ook i.c.m. het spelen op een controller (heb geen stuur).

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Erapaz schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:58:
[...]

Nee maar dat zou ook niet logisch zijn, je zou anders lang kunnen wachten tot er genoeg personen een race heeft gekozen met exact dezelfde keuzes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 08:50

Oekol

waka waka hey hey

Gynnad schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:26:
Ik hou er zo af en toe wel van om een race game te spelen en zie hier verschillende discussies, welke game kun je voor nu het beste kopen:
- Assetto Corsa - Ultimate Edition (9,99) > https://store.playstation...11487_00-ASSETTOCORSASPEC

De eerste 3 zijn in prijs het meest interessant, maar welke is het leukste en ziet er het beste uit ook i.c.m. het spelen op een controller (heb geen stuur).
Ik heb niet alles gespeeld wat jij hierboven noemt (project cars en dirt 5 niet). Als ik een advies zou moeten geven zou ik zeggen:

Assetto Corsa - je kunt hier heel veel mee, ben jij een fanaat die meer aan het afstellen is dan daadwerlijke rondjes rijden is dit de way to go. Ik merkte dat ik hier met controller en stuur de grootste moeite had om een rondje af te maken.

F12020 - Gaaf als je veel formule 1 volgt. Maar daarnaast ook alleen F1. Dat is vrij beperkt.

GT Sport - Vorig jaar ergens een keer opgepikt voor een zacht prijsje en super veel gespeeld. Is op controller goed te doen en uiteindelijk heb ik een stuurtje gekocht en heb hier heel veel plezier aan beleefd. Online is echt goed geregeld en offline kun je ook een en ander doen. Deze versie is meer op het online gedeelte gericht.

Nogmaals, mijn bescheiden mening hoe ik deze spellen ervaart heb en die andere twee nog nooit in mijn handen gehad. Succes!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Kalder schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:49:
[...]

Dat is balen man, ik heb 2 controllers waarvan er nu 1 kapot is (kan hem niet meer verbinden met de PS5, PS-knop doet niets, reset knopje doet niets, en met usb aansluiten helpt ook niet).
Gelukkig heb ik nog een werkende controller. Misschien voor jezelf ook een tweede controller kopen, dan kun je tenminste nog gamen terwijl je andere controller opgestuurd is. Het is ook fijn om altijd een opgeladen controller te hebben. Anders is het echt 3 weken niet gamen ben ik bang.
Opendeur maar heb je een hard reset geprobeerd? Ik had zo iets ook met een DS4, ook verkeerd opgeladen maar harde reset werkte, dwz met een pinnetje in een gat ergens achterop een paar seconden ingedrukt houden.
Laat maar. Verkeerd gelezen. Balen idd. DualSense charger voor de toekomst?

[ Voor 4% gewijzigd door FMS op 28-12-2020 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FMS schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:43:
[...]

Opendeur maar heb je een hard reset geprobeerd? Ik had zo iets ook met een DS4, ook verkeerd opgeladen maar harde reset werkte, dwz met een pinnetje in een gat ergens achterop een paar seconden ingedrukt houden.
Ja het reset knopje op de achterkant doet ook niets. Zelfs niet als ik hem 30 seconden ingedrukt hou, ook niet als ik daarbij de PS-knop en de options knop ingedrukt hou (dat was bij de DS4 de manier om hem in sync mode te zetten zodat je hem met een USB-bluetooth dongle op de PC kon gebruiken).
Heb hem zojuist met usb aan de PC gehangen, en mijn PC herkent nog wel de meeste input, behalve de actieknoppen (kruisje, rondje, driehoekje, vierkantje doen het niet vreemd genoeg, zelfs de PS-knop geeft input op de PC) maar aansluiten op de PS5 werkt gewoon niet, hij wil niet meer aan met de PS-knop.

Zal inderdaad nog zo'n oplaadstation kopen, dan kunnen de controllers wat meer in de buurt van de bank opladen en hoef ik helemaal niet meer op te staan voor een lege controller :+

[ Voor 27% gewijzigd door Kalder op 28-12-2020 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-10 22:53
Kalder schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:46:
[...]

Ja het reset knopje op de achterkant doet ook niets. Zelfs niet als ik hem 30 seconden ingedrukt hou, ook niet als ik daarbij de PS-knop en de options knop ingedrukt hou (dat was bij de DS4 de manier om hem in sync mode te zetten zodat je hem met een USB-bluetooth dongle op de PC kon gebruiken).
Heb hem zojuist met usb aan de PC gehangen, en mijn PC herkent nog wel de meeste input, behalve de actieknoppen (kruisje, rondje, driehoekje, vierkantje doen het niet vreemd genoeg, zelfs de PS-knop geeft input op de PC) maar aansluiten op de PS5 werkt gewoon niet, hij wil niet meer aan met de PS-knop.

Zal inderdaad nog zo'n oplaadstation kopen, dan kunnen de controllers wat meer in de buurt van de bank opladen en hoef ik helemaal niet meer op te staan voor een lege controller :+
Onderlaatst ook heel veel moeite moeten doen om een nieuwe controller te verbinden

Console uit
Reset knopje tijdje inhouden
Daarna de share button en de ps button te gelijk in houden dan kun je hem als het goed is verbinden .

https://www.playstation.c...sense-controller-support/

[ Voor 3% gewijzigd door reinierkramer op 28-12-2020 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 16:02
Weet er iemand of het mogelijk is om een boxed PS5 copy van Miles Morales digitaal up te graden naar een Ultimate versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
PearlChoco schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:06:
Weet er iemand of het mogelijk is om een boxed PS5 copy van Miles Morales digitaal up te graden naar een Ultimate versie?
Wil je Spider-Man Remastered? Ik heb de PS4 versie en via het opstartscherm van het spel, kon ik de Remaster kopen voor uit het hoofd 20 euro. Ik vermoed dat dat met de PS5 versie niet anders is, want dat is de versie die ik uiteindelijk speelde.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reinierkramer schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:05:
[...]

Onderlaatst ook heel veel moeite moeten doen om een nieuwe controller te verbinden

Console uit
Reset knopje tijdje inhouden
Daarna de share button en de ps button te gelijk in houden dan kun je hem als het goed is verbinden .
Het probleem is dat het reset knopje dus ook al niets meer doet. Het reset niet de controller. Of er is iets fout gegaan bij een update van de controller, of de accu is naar de klote omdat ik hem met een usb verlengsnoer heb aangesloten waardoor hij niet goed wou opladen (1 balkje accu na uren lang opladen).
Het enige wat ik kan verzinnen dat ik zelf nog kan doen is de controller open maken, de accu even ontkoppelen en dan weer aansluiten en hopen dat dat het probleem oplost, maar ik denk dat ik toch liever gebruik maak van de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-10 22:53
Kalder schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:17:
[...]

Het probleem is dat het reset knopje dus ook al niets meer doet. Het reset niet de controller. Of er is iets fout gegaan bij een update van de controller, of de accu is naar de klote omdat ik hem met een usb verlengsnoer heb aangesloten waardoor hij niet goed wou opladen (1 balkje accu na uren lang opladen).
Het enige wat ik kan verzinnen dat ik zelf nog kan doen is de controller open maken, de accu even ontkoppelen en dan weer aansluiten en hopen dat dat het probleem oplost, maar ik denk dat ik toch liever gebruik maak van de garantie.
Ja dat kun je ook altijd doen maar geprobeerd wat ik net stuurde ik heb toen ook echt wel een half uur bezig geweest en toen lukte het met die stappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
reinierkramer schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:20:
[...]

Ja dat kun je ook altijd doen maar geprobeerd wat ik net stuurde ik heb toen ook echt wel een half uur bezig geweest en toen lukte het met die stappen
Ja, maar de controller doet niets als ik het reset knopje ingedrukt hou, er gaan geen ledjes branden of wat dan ook, vervolgens de PS-knop en share / options ingedrukt houden doet ook niets.
Als ik hem op de PS aansluit met USB gaat dat oranje ledje dat opladen aangeeft één keer aan en blijft vervolgens uit (dat doet mijn werkende controller ook als hij volledig is opgeladen), voor de rest gebeurt er echt niets meer :-( maar ja, gelukkig heb ik nog een 2e controller om de garantie procedure te overbruggen :) moet alleen nog even naar de MediaMarkt, maar dat komt volgende week wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:09
Erapaz schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:58:
[...]

Wij doen niet anders dan online custom kampioenschappen organiseren ;) Ook nooit last van die dirty drivers die zich in GT Sport online bevinden.

https://gtsportvlaanderen.be/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:09

GT Sport is heel goed op controller te spelen. Met (Fanatec) stuur is uiteraard vele malen leuker, maar het is behoorlijk 'controller-friendly'. ACC is dat niet echt. F1 weet ik niet. Dirt zal ook wel goed met controller te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
AppleFan2007 schreef op maandag 28 december 2020 @ 15:20:
[...]

Nee maar dat zou ook niet logisch zijn, je zou anders lang kunnen wachten tot er genoeg personen een race heeft gekozen met exact dezelfde keuzes.
In single player zou het geen enkel probleem moeten zijn om een fatsoenlijk kampioenschap te maken met echte races.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-10 16:21
PearlChoco schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:06:
Ja dat kan heb ik ook gedaan.
Ingame bij Miles Morales kan je de upgrade (20 euro) aanschaffen. Heb ik ook gedaan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zal proberen je vraag zo objectief mogelijk proberen te beantwoorden.

Assetto Corsa is de beste sim, met Project Cars 2 als goede tweede. De games hebben realistische physics (al zijn ze in pCars 2 bij sommige auto's wel wat raar/onverklaarbaar) en zijn daardoor met controller misschien wat lastiger te besturen. Als je graag speelt met settings kun je hier volop je gang gaan. Qua graphics moet je niet héél veel verwachten; Assetto Corsa bijvoorbeeld is dan ook al 6 jaar oud, in dit geval geldt physics > graphics. Qua banen en verscheidenheid in auto's bieden deze games de meeste variatie.

GT Sport ziet er het beste uit, vooral met HDR. De game is geen pure simulatie maar leunt met haar physics wel richting het realisme. Deze game is zowel met controller als stuur prima te besturen. GT Sport is gemaakt met het oog op de multiplayer, daar ligt dan ook de kracht van deze game.
Tunen is in GT Sport niet echt vereist dus daar hoef je je niet druk om te maken.
De game heeft niet héél veel banen echter zijn degenen die er inzitten wel de moeite waard; de fantasie banen (waar GT om bekend staat) zijn ook nu weer erg leuk.

F1 heeft goede physics en ziet er goed uit maar bevat, zoals al eerder aangegeven, alleen wagens en banen uit de F1. Wil je ook andere klasses racen dan is AC Ultimate Edition een uitkomst, daar zit namelijk ook een F1 auto in. Daar F1 van Codemasters is zal de game met controller ook prima te besturen zijn.
Ook in deze game kun je vrij uitgebreid spelen met de settings.

Dirt 5 is een arcade rallyracer, gemaakt om te rijden met een controller. Wil je gewoon lekker rondjes rijden over rallytracks zonder dat het al te realistisch wordt dan moet je hier zijn. Grafisch heb ik nog mijn twijfels (zeker na het zien van deze Driveclub vs Dirt 5 video) maar dat komt met patches misschien nog wel goed.

Je moet jezelf afvragen wat voor racegame je wil spelen: realistisch (wat het voor de casual gamer vaak te moeilijk maakt), simcade (niet druk maken over settings, gewoon lekker rijden maar wel remmen waar je moet remmen etc) of arcade (a la NFS al driftend met 200km/u de bocht om). Daarnaast, speel je liever een circuitracer (circuits uit je hoofd leren en consistente rondetijden neerzetten) of een rallyracer (point-to-point races over een lang parcours wat nergens hetzelfde is).
Wil je een game waar je onderaan begint en via verschillende kampioenschappen opklimt tot LMP1 coureur of laat je de single player liggen en speel je liever online tegen anderen? Allemaal zaken waar je over na moet denken vóór je een racegame aanschaft.

Wat voor iemand de beste/leukste racegame is valt daarom ook niet echt een antwoord op te geven, je moet kijken naar wat jij leuk vindt. Gelukkig is er tegenwoordig voor vrijwel iedereen wel een racer op maat te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:16

RnB

Heeft er iemand al via PS Remote Play gespeeld en hoe is de ervaring?

Ik heb het net even uitgetest, maar het is niet echt speelbaar. Ik heb de PS Remote Play applicatie op mijn MacBook geïnstalleerd. De connectie met mijn PS5 gaat prima, input lag is miniem. Borderlands 3 opstarten gaat ook prima, beetje spelen gaat ook prima, echter heb ik continu last van kwaliteit drops (beeld gaat duidelijk van 1080p naar een lagere resolutie) en framedrops (stotteringen in het beeld).

Met Wireshark even gekeken hoe de communicatie verloopt, daar zie ik dat wanneer ik eenmaal een connectie met mijn PS5 heb, de stream van mijn PS5 direct naar mijn MacBook verloopt en niet via het internet.

Tijdens het streamen blijft mijn MacBook rustig (geen hoge cpu / ram verbruik) en de stream zelf is ook niet echt boeiend qua bandbreedte gebruik (700 - 800 KBps), dus ik zie zo geen reden waarom de ervaring zo slecht is.

Op het web kan ik weinig vergelijkbaars vinden. Veel over NAT Types en een slecht netwerk, zaken die bij mij niet van toepassing zijn.

Verwacht ik er misschien teveel van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-10 08:05

WTM

wilmundo schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:10:
[...]

Wil je Spider-Man Remastered? Ik heb de PS4 versie en via het opstartscherm van het spel, kon ik de Remaster kopen voor uit het hoofd 20 euro. Ik vermoed dat dat met de PS5 versie niet anders is, want dat is de versie die ik uiteindelijk speelde.
krijg je dan een digitale versie om te downloaden of moet je dan steeds nog je ps4 schijfje erin doen (denk van wel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xlast88
  • Laatst online: 20-04 18:39
RnB schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:08:

Ik heb het net even uitgetest, maar het is niet echt speelbaar. Ik heb de PS Remote Play applicatie op mijn MacBook geïnstalleerd. De connectie met mijn PS5 gaat prima, input lag is miniem. Borderlands 3 opstarten gaat ook prima, beetje spelen gaat ook prima, echter heb ik continu last van kwaliteit drops (beeld gaat duidelijk van 1080p naar een lagere resolutie) en framedrops (stotteringen in het beeld).

Met Wireshark even gekeken hoe de communicatie verloopt, daar zie ik dat wanneer ik eenmaal een connectie met mijn PS5 heb, de stream van mijn PS5 direct naar mijn MacBook verloopt en niet via het internet.

Tijdens het streamen blijft mijn MacBook rustig (geen hoge cpu / ram verbruik) en de stream zelf is ook niet echt boeiend qua bandbreedte gebruik (700 - 800 KBps), dus ik zie zo geen reden waarom de ervaring zo slecht is.

Op het web kan ik weinig vergelijkbaars vinden. Veel over NAT Types en een slecht netwerk, zaken die bij mij niet van toepassing zijn.

Ik gebruik ps5 remote play op een MacBook Pro van 2014. Werkt meestal goed en zonder lag. Soms moet ik wel een keer of drie aan en uitzetten voordat de verbinding goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-10 08:05

WTM

Hoe is je MacBook verbonden met je thuisnetwerk? Wifi? Ik heb 't bedraad aangesloten dat werkt prima eigenlijk op m'n MacBook. (Via WiFi eigenlijk ook wel maar dan soms wat minder)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz

Bij mij is het speelbaar op mijn MacBook. Ik speel over WiFi met de PS5 aangesloten via ethernet en dan de MacBook via een Deco M4. Voor de rest een gigabit hub en kabels.
Heel af en toe heb ik een paar seconden een hapering , dan is het inderdaad onspeelbaar. Maar dat is echt maar een paar seconde en maar eens in het half uur of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
dvdkiwi schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:00:
[...]

Ik zal proberen je vraag zo objectief mogelijk proberen te beantwoorden.

Assetto Corsa is de beste sim, met Project Cars 2 als goede tweede. De games hebben realistische physics (al zijn ze in pCars 2 bij sommige auto's wel wat raar/onverklaarbaar) en zijn daardoor met controller misschien wat lastiger te besturen. Als je graag speelt met settings kun je hier volop je gang gaan. Qua graphics moet je niet héél veel verwachten; Assetto Corsa bijvoorbeeld is dan ook al 6 jaar oud, in dit geval geldt physics > graphics. Qua banen en verscheidenheid in auto's bieden deze games de meeste variatie.

GT Sport ziet er het beste uit, vooral met HDR. De game is geen pure simulatie maar leunt met haar physics wel richting het realisme. Deze game is zowel met controller als stuur prima te besturen. GT Sport is gemaakt met het oog op de multiplayer, daar ligt dan ook de kracht van deze game.
Tunen is in GT Sport niet echt vereist dus daar hoef je je niet druk om te maken.
De game heeft niet héél veel banen echter zijn degenen die er inzitten wel de moeite waard; de fantasie banen (waar GT om bekend staat) zijn ook nu weer erg leuk.

F1 heeft goede physics en ziet er goed uit maar bevat, zoals al eerder aangegeven, alleen wagens en banen uit de F1. Wil je ook andere klasses racen dan is AC Ultimate Edition een uitkomst, daar zit namelijk ook een F1 auto in. Daar F1 van Codemasters is zal de game met controller ook prima te besturen zijn.
Ook in deze game kun je vrij uitgebreid spelen met de settings.

Dirt 5 is een arcade rallyracer, gemaakt om te rijden met een controller. Wil je gewoon lekker rondjes rijden over rallytracks zonder dat het al te realistisch wordt dan moet je hier zijn. Grafisch heb ik nog mijn twijfels (zeker na het zien van deze Driveclub vs Dirt 5 video) maar dat komt met patches misschien nog wel goed.

Je moet jezelf afvragen wat voor racegame je wil spelen: realistisch (wat het voor de casual gamer vaak te moeilijk maakt), simcade (niet druk maken over settings, gewoon lekker rijden maar wel remmen waar je moet remmen etc) of arcade (a la NFS al driftend met 200km/u de bocht om). Daarnaast, speel je liever een circuitracer (circuits uit je hoofd leren en consistente rondetijden neerzetten) of een rallyracer (point-to-point races over een lang parcours wat nergens hetzelfde is).
Wil je een game waar je onderaan begint en via verschillende kampioenschappen opklimt tot LMP1 coureur of laat je de single player liggen en speel je liever online tegen anderen? Allemaal zaken waar je over na moet denken vóór je een racegame aanschaft.

Wat voor iemand de beste/leukste racegame is valt daarom ook niet echt een antwoord op te geven, je moet kijken naar wat jij leuk vindt. Gelukkig is er tegenwoordig voor vrijwel iedereen wel een racer op maat te vinden.
Thanks voor je reactie, aangezien ik niet met een stuur zal gaan spelen wil ik mij bij deze in de categorie simcade plaatsen. Dus dan lijken GT Sport en F1 2020 voor mij de beste opties, volg de F1 zelf op de voet dus wellicht is dat de beste optie, maar twijfelde teveel of dit met een controller niet te lastig is, maar wellicht geldt het voor elke race game dat het met een stuur makkelijker is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Gynnad schreef op maandag 28 december 2020 @ 18:02:
[...]

Thanks voor je reactie, aangezien ik niet met een stuur zal gaan spelen wil ik mij bij deze in de categorie simcade plaatsen. Dus dan lijken GT Sport en F1 2020 voor mij de beste opties, volg de F1 zelf op de voet dus wellicht is dat de beste optie, maar twijfelde teveel of dit met een controller niet te lastig is, maar wellicht geldt het voor elke race game dat het met een stuur makkelijker is.
F1 2020 heeft een demo, dus die kun je gratis uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Erapaz schreef op maandag 28 december 2020 @ 18:05:
[...]

F1 2020 heeft een demo, dus die kun je gratis uitproberen.
Thanks, ga hem meteen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij doet @Kalder zijn controller niets meer als hij het reset knopje ingedrukt houdt... O-)
Oh btw: een controller gaat echt niet kapot gaan van een andere kabel of oplader te gebruiken (zolang het geen chinese rommel is die ook andere USB devices kapot zou maken).

Ivm GT Sport : heb het nu de laatste dagen terug opgepikt na lange tijd. Toch wat dingen die ik mis in vgl met vroeger GT games : relatief weinig keuze van wagens. Vroeger kon je echt bijna elk gewoon straat-model kopen. Eerste dat ik ook altijd deed was om mijn eigen wagen te kopen in GT :p. Nu lijkt dat quasi onmogelijk want zijn toch vooral sportmodellen en nog weinig gewone personenwagens. De challenges vallen ook wel zwaar tegen als je oude GT-games gewoon bent. Ik heb echt uren en uren versleten in oude GT games op PS1-PS3 om overal goud op te halen. In GT Sport lijkt er gewoon helemaal geen uitdaging aan en heb ik zelfs halfweg de challenges nog af en toe proeven waar ik gewoon al bij de eerste poging goud haal. GT Sport is echt overduidelijk gericht op het online racen en de rest is een beetje verwaarloosd door de developers. Maar daarom was het ook GT Sport en niet GT7.

Ivm Assetto Corsa: wow, valt dat even tegen qua looks als je GT Sport gewoon bent. Ik zag @dvdkiwi zijn clipjes langskomen op mijn PS4 en bekeek ze even, maar wat lijken de visuals ongelooflijk kaal en gedateerd. Zelfs mijn zoontje maakte er een opmerking over toen hij de kamer ingewandeld kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
[...]

Goede keuze lijkt mij.
Heb zelf ook F1 2020 maar ben bang net als alle andere F1 titels dat het na tijd wordt saai wordt omdat het alleen om F1 gaat.
Heb nog geen GT sport gekocht. Maar beide zal met een stuur worden gespeeld.

Rfactor blijft nog steeds de favoriet voor de pc als het echt om racen gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-10 08:26
@Twixie Er zijn een stuk minder auto's in GT Sport maar de auto's die er in zitten zijn wel volledig uniek en veel gedetailleerder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 08:50

Oekol

waka waka hey hey

[...]

Beide zijn prima met controller te doen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op maandag 28 december 2020 @ 18:18:
Volgens mij doet @Kalder zijn controller niets meer als hij het reset knopje ingedrukt houdt... O-)
Oh btw: een controller gaat echt niet kapot gaan van een andere kabel of oplader te gebruiken (zolang het geen chinese rommel is die ook andere USB devices kapot zou maken).
Nou, dat zeg jij wel, maar zoals ik ook al zei, opladen met dat usb verleng snoer (+/- 3meter, waren er 2 van 1,5m aan elkaar) ging op de PS4 altijd goed, maar bij de PS5 was de controller na uren laden dus nog steeds niet verder dan één balkje accu, en néé hij was niet verkeerd aangesloten, het oranje ledje bleef ook al die uren knipperen.
Dus ik denk dat het best mogelijk is dat onderspanning (te laag voltage) de accu/controller dus wel kan beschadigen, want hoe je het ook went of keert, hoe langer de kabel, hoe meer spanningsverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolene66
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 29-12-2022
Nog mensen leuke tips voor coop local (splitscreen) spellen?

Overcooked ken ik al, maar zoek nog meer leuke voor tussendoor en wat langere.

Aangezien ik al wel wat goede graphics gewend ben vind ik het lastig als het spel erg gedateerd is. Iemand tips voor mij en mijn vriend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 21:50
Jolene66 schreef op maandag 28 december 2020 @ 19:33:

Aangezien ik al wel wat goede graphics gewend ben vind ik het lastig als het spel erg gedateerd is. Iemand tips voor mij en mijn vriend?
Na overcooked, Rayman legends, Lego city underground, little big planet 3 / Sackboy a big adventure. Gegarandeerd fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Jolene66 schreef op maandag 28 december 2020 @ 19:33:

Sackboy. Erg leuk spel en mooie graphics. Maakt ook goed gebruik van haptic feedback en adaptive triggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Laatst online: 17-10 16:21
WTM schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:09:
[...]

krijg je dan een digitale versie om te downloaden of moet je dan steeds nog je ps4 schijfje erin doen (denk van wel)
Om je licentie te verifiëren is altijd een PS4 disk nodig indien je hem niet digitaal hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op maandag 28 december 2020 @ 19:30:
[...]
Nou, dat zeg jij wel, maar zoals ik ook al zei, opladen met dat usb verleng snoer (+/- 3meter, waren er 2 van 1,5m aan elkaar) ging op de PS4 altijd goed, maar bij de PS5 was de controller na uren laden dus nog steeds niet verder dan één balkje accu, en néé hij was niet verkeerd aangesloten, het oranje ledje bleef ook al die uren knipperen.
Dus ik denk dat het best mogelijk is dat onderspanning (te laag voltage) de accu/controller dus wel kan beschadigen, want hoe je het ook went of keert, hoe langer de kabel, hoe meer spanningsverlies.
Rare redenering. Je zegt immers zelf dat het altijd goed ging met je PS4 controllers. De meest plausibele uitleg is gewoon dat je controller brak is, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-10 19:28

Winkiller

De Mopperpot

Denk je goud in handen te hebben met een PS5, mispoes. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 15:41
Ik wil m'n oude monitor upgrade naar een LG 27GL850-B UltraGear of een Samsung Odyssey G7
Iemand die 1 van deze monitoren gebruikt icm een PS5
Voordelen of nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Leenart schreef op maandag 28 december 2020 @ 20:41:
Ik wil m'n oude monitor upgrade naar een LG 27GL850-B UltraGear of een Samsung Odyssey G7
Iemand die 1 van deze monitoren gebruikt icm een PS5
Voordelen of nadelen?
Nadeel is dat ps5 geen 1440p ondersteund. Zal misschien beter door sparen voor een 4k 2.1 hdmi monitor.

Waar game je nu op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Winkiller schreef op maandag 28 december 2020 @ 20:27:
Zo lelijk dat dag is, ik hoop op dat het gene echt reliëf is op de dualsense want dat kan anders nooit goed in de handen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:16

RnB

WTM schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:24:
[...]

Hoe is je MacBook verbonden met je thuisnetwerk? Wifi? Ik heb 't bedraad aangesloten dat werkt prima eigenlijk op m'n MacBook. (Via WiFi eigenlijk ook wel maar dan soms wat minder)
Goede tip.
Niet aan gedacht om via Ethernet te testen, omdat ik nooit problemen met mijn Wi-Fi heb.

Verbonden via Ethernet heb ik geen framedrops meer, maar de graphics laten nog veel te wensen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op maandag 28 december 2020 @ 20:15:
[...]

Rare redenering. Je zegt immers zelf dat het altijd goed ging met je PS4 controllers. De meest plausibele uitleg is gewoon dat je controller brak is, toch ?
Het ging goed met de PS4 controllers, die laadde gewoon normaal en 100% op. Hetzelfde snoertje op de PS5 ging niet goed, waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat dat "misschien" de reden kan zijn dat hij nu kapot is? Ik kan geen andere uitleg bedenken en "hij is brak" is natuurlijk ook geen uitleg, bovendien heeft hij het in het begin wel gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hahaha dat het NOG lelijker kan dan de standaard uitvoering joh 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-10 21:54
Kalder schreef op maandag 28 december 2020 @ 19:30:
[...]

Ik had hetzelfde met mijn ps4 controller door oplader deed hij niks meer uiteindelijk terug gestuurd naar bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op maandag 28 december 2020 @ 22:52:
[...]
Het ging goed met de PS4 controllers, die laadde gewoon normaal en 100% op. Hetzelfde snoertje op de PS5 ging niet goed, waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat dat "misschien" de reden kan zijn dat hij nu kapot is?
Omdat je doet uitschijnen met je PS4 verhaal dat dat je redenering bevestigt/versterkt, terwijl juist het tegendeel waar is. Als het met je PS4 controller wel goed ging, moetje wel heel vreemde logica aanwenden om daaruit te concluderen dat het mogelijk aan de kabel ligt, zeker als je maar 1 PS5 controller hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Donstil schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:42:
[...]

Hahaha dat het NOG lelijker kan dan de standaard uitvoering joh 8)7
Zoiets koop je ook niet meer om hoe het er uit ziet maar om te patsen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-10 01:50
Twixie schreef op maandag 28 december 2020 @ 18:18:

Ivm GT Sport : heb het nu de laatste dagen terug opgepikt na lange tijd. Toch wat dingen die ik mis in vgl met vroeger GT games : relatief weinig keuze van wagens. Vroeger kon je echt bijna elk gewoon straat-model kopen. Eerste dat ik ook altijd deed was om mijn eigen wagen te kopen in GT :p. Nu lijkt dat quasi onmogelijk want zijn toch vooral sportmodellen en nog weinig gewone personenwagens. De challenges vallen ook wel zwaar tegen als je oude GT-games gewoon bent. Ik heb echt uren en uren versleten in oude GT games op PS1-PS3 om overal goud op te halen. In GT Sport lijkt er gewoon helemaal geen uitdaging aan en heb ik zelfs halfweg de challenges nog af en toe proeven waar ik gewoon al bij de eerste poging goud haal. GT Sport is echt overduidelijk gericht op het online racen en de rest is een beetje verwaarloosd door de developers. Maar daarom was het ook GT Sport en niet GT7.

Ivm Assetto Corsa: wow, valt dat even tegen qua looks als je GT Sport gewoon bent. Ik zag @dvdkiwi zijn clipjes langskomen op mijn PS4 en bekeek ze even, maar wat lijken de visuals ongelooflijk kaal en gedateerd. Zelfs mijn zoontje maakte er een opmerking over toen hij de kamer ingewandeld kwam.
Mijn samsung powerbank met officiële samsung usb kabel heeft anders gewoon mijn DS4 naar de tering geholpen. Accu werd oververhit. Bekend probleem blijkbaar en Sony heeft het onder de garantie opgelost.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Artikel op NOS.nl met Hermen Hulst:

https://nos.nl/artikel/23...r-dan-onze-industrie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 02-10 20:40
Evertt schreef op maandag 28 december 2020 @ 20:45:
[...]

Nadeel is dat ps5 geen 1440p ondersteund. Zal misschien beter door sparen voor een 4k 2.1 hdmi monitor.

Waar game je nu op?
Ik zit ook erg te twijfelen om deze te nemen, ik game nu op een ASUS ROG Swift PG279Q deze heeft echter nog HDMI 1.4 (game ook pc en displayport 1.2) nu haal ik op de ps5 60hz en dat ziet er wel oke uit, ik twijfel dus of het een "echte" upgrade is voor me. Daarbij denk ik wel stel dat de hdmi 2.1 schermen met vrr uitkomen zijn die prijzen waarschijnlijk sky high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:29
Vegetto schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:04:
[...]

Ik zit ook erg te twijfelen om deze te nemen, ik game nu op een ASUS ROG Swift PG279Q deze heeft echter nog HDMI 1.4 (game ook pc en displayport 1.2) nu haal ik op de ps5 60hz en dat ziet er wel oke uit, ik twijfel dus of het een "echte" upgrade is voor me. Daarbij denk ik wel stel dat de hdmi 2.1 schermen met vrr uitkomen zijn die prijzen waarschijnlijk sky high.
1440p hoeft geen probleem te zijn, zo lang je scherm maar 4k als input accepteert. Mijn LG (32GK650) scherm doet dat bv en downscaled het dan weer naar 1440p, hierdoor krijg je nog steeds een scherp beeld, wat niet het geval is bij 1080p naar 1440p. Nu heb ik nog niet de grafisch sterkste games gespeeld op de ps5, maar zag wel een duidelijke vooruitgang.
Anyway, ben niet zo thuis in dr HDMI standaarden, maar aangezien je HDMI 1.4 hebt zal je scherm dit niet ondersteunen vermoed ik.
Een 4K scherm met HDMI 2.1 zijn er überhaupt nog nauwelijks en zijn ook nog eens onbetaalbaar. Sterker nog, LG heeft recentelijk een nieuw 4k 144hz scherm uitgebracht wat nog steeds HDMI 2.0 had.

My 2 cents, sla deze generatie 4k schermen even over. Als je echt niet meer kan met je scherm koop dan een 1440p die 4k kan downscalen naar 1440p. Bv mijn LG kost 300 euro. Na 2-3 jaar zijn de 4k schermen beter beschikbaar en waarschijnlijk ook betaalbaar en upgrade dan. Wil je nu 4k, koop dan een LG 48 inch OLED want die heeft wel alle specs en is goedkoper dan de meest 4k monitoren met HDMI2.1. Enige nadeel is dat je nooit meer terug kan naar 27-32 inch monitoren _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
cold_as_ijs schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:27:
[...]

1440p hoeft geen probleem te zijn, zo lang je scherm maar 4k als input accepteert. Mijn LG (32GK650) scherm doet dat bv en downscaled het dan weer naar 1440p, hierdoor krijg je nog steeds een scherp beeld, wat niet het geval is bij 1080p naar 1440p. Nu heb ik nog niet de grafisch sterkste games gespeeld op de ps5, maar zag wel een duidelijke vooruitgang.
Anyway, ben niet zo thuis in dr HDMI standaarden, maar aangezien je HDMI 1.4 hebt zal je scherm dit niet ondersteunen vermoed ik.
Een 4K scherm met HDMI 2.1 zijn er überhaupt nog nauwelijks en zijn ook nog eens onbetaalbaar. Sterker nog, LG heeft recentelijk een nieuw 4k 144hz scherm uitgebracht wat nog steeds HDMI 2.0 had.

My 2 cents, sla deze generatie 4k schermen even over. Als je echt niet meer kan met je scherm koop dan een 1440p die 4k kan downscalen naar 1440p. Bv mijn LG kost 300 euro. Na 2-3 jaar zijn de 4k schermen beter beschikbaar en waarschijnlijk ook betaalbaar en upgrade dan. Wil je nu 4k, koop dan een LG 48 inch OLED want die heeft wel alle specs en is goedkoper dan de meest 4k monitoren met HDMI2.1. Enige nadeel is dat je nooit meer terug kan naar 27-32 inch monitoren _O-
Thanks haha, ja zo dacht ik er ook over, enige is wel dat mijn 2e scherm nog een 24 inch TN paneeltje is, dus ik dacht dan om mijn Asus naar links te plaatsen en LG mijn "hoofdscherm" te maken dan heb ik toch bij sommige games lekker 120hz op 1080p dmv HDMI 2.0. Maar weet niet of ik er echt iets mee WIN, heb nu dan ook best een mooi beeld alleen op 60hz.. lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Vegetto als het gaat om het mooie er uit zien dan win je precies niks, 120hz gaat geen mooier plaatje leveren tov 60hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Cardwizard schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:05:
@Vegetto als het gaat om het mooie er uit zien dan win je precies niks, 120hz gaat geen mooier plaatje leveren tov 60hz
ik weet dat HZ idd niet mooier wordt op hogere FPS maar het speelt wel vloeiender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Vegetto schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:23:
[...]

ik weet dat HZ idd niet mooier wordt op hogere FPS maar het speelt wel vloeiender
Precies, en als je nu al tevreden bent dan zou ik daar niks aan doen die 120hz optie is nog maar heel zeldzaam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

En vervolgens werkt je touchpad ook geeneens :+

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnterToets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-10 18:21
Evertt schreef op maandag 28 december 2020 @ 20:45:
[...]

Waar game je nu op?
Veel 2k schermen downscalen 4K naar 1440p op scherm niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet op de man aub

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2020 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:40:
[...]
Pfff, geen commentaar, jij hebt zwakstroom gestudeerd zeker.
Dus je geeft wel commentaar ? :D
Nogmaals, ik vind je redenering gewoon bizar. Ik ga altijd bij Esso tanken. Mijn vorige BMWs reden daar altijd perfect mee. Ik heb nu een Mercedes, en mijn motor kan geen toeren maken. Conclusie: het moet aan de brandstof liggen, want met de BMWs ging het wel goed. 8)7 8)7

Ik wil nog wel geloven dat het toch aan je lader/kabel ligt, maar dan is je PS4 verhaal compleet irrelevant.

[ Voor 9% gewijzigd door Twixie op 29-12-2020 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twixie schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:43:
[...]

Dus je geeft wel commentaar ? :D
Nogmaals, ik vind je redenering gewoon bizar. Ik ga altijd bij Esso tanken. Mijn vorige BMWs reden daar altijd perfect mee. Ik heb nu een Mercedes, en mijn motor kan geen toeren maken. Conclusie: het moet aan de brandstof liggen, want met de BMWs ging het wel goed. 8)7 8)7

Ik wil nog wel geloven dat het toch aan je lader/kabel ligt, maar dan is je PS4 verhaal compleet irrelevant.
Ja een controller is ook precies hetzelfde als een auto. Jezus man, het kan toch zomaar dat deze nieuwe controller meer stroom vraagt dan de DS4 waardoor het opladen nu ineens met hetzelfde kabeltje met de nieuwe controller niet goed gaat. Dit is het laatste wat ik erover zeg want je zult wel weer een uitleg hebben dat hij brak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat van die PS5 ondersteboven, vind ik toch wel echt ongelooflijk facepalm. Dat hij moe was, vind ik wel een enorm zwak excuus. Je mag toch verwachten dat eender wie betrokken is bij PS5 toch wel weet wat de boven- en onderkant is. En zelfs wie het niet weet, ziet het toch ook in een oogopslag ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Twixie schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:54:
[...]

Dat van die PS5 ondersteboven, vind ik toch wel echt ongelooflijk facepalm. Dat hij moe was, vind ik wel een enorm zwak argument. Je mag toch verwachten dat eender wie betrokken is bij PS5 toch wel weet wat de boven- en onderkant is. En zelfs wie het niet weet, ziet het toch ook in een oogopslag ?
Is een bekende truc om zo extra aandacht te krijgen. Zogenaamd “per ongeluk” en inmiddels heeft men het er overal over terwijl het anders geen nieuwswaarde had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Blijf een nadeel vinden dat de ps5 geen 1440p ondersteund. Dat zal ook de reden zijn dat Sony ook niet voor losse audio port heeft gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:56:
[...]
Is een bekende truc om zo extra aandacht te krijgen. Zogenaamd “per ongeluk” en inmiddels heeft men het er overal over terwijl het anders geen nieuwswaarde had :P
Ik heb de originele video gevonden. Blijkbaar was het ondersteboven in de horizontale positie, ik dacht dat het vertikaal was. Dat is al ietsje subtieler, maar toch... Ik vind het ook wel bizar dat de voet dan nog zou passen, tenzij hij hem gewoon los op zijn plank gelegd had.
Pagina: 1 ... 58 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord