Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

sverzijl schreef op maandag 21 december 2020 @ 01:15:
[...]

Werkt dit dan met in principe iedere BT headset?
Ja, ik gebruik dit zelf met een Böse QC-35,maar het zou in principe met elke Bluetooth headset moeten werken. Het schijnt overigens wel beter te zijn als de headset low latency codecs ondersteunt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11:57
Theo27 schreef op maandag 21 december 2020 @ 06:57:
[...]

Ja dit wil ik ook graag weten. Hoe kan het dat zo'n goedkope 4K switch 120 HZ aankan. En welke HDR is er mogelijk?
HDR10 +/Dolby vision

Anders is dit een werelddeal voor de mensen die zoals ik maar 1 HDMI 2.1 poort op hun tv hebben _/-\o_
Toevallig vorige maand nog naar een switch gezocht. Er zijn helaas nog geen HDMI 2.1 switches. Maar HDMI 2.0 (18 Gbps) ondersteund alle HDR versies toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:22

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Geen idee waar ik dat ding vandaan heb. Hij identificeert zichzelf als sennheiser :). Maar ik heb verder geen sennheiser producten in huis 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Brogala schreef op maandag 21 december 2020 @ 06:02:
[...]

Ik heb zelf toevallig ook de Pulse 3D en 7P gehad en de 7P is inderdaad veel fijner naar mijn mening. Sony's headset voelt plastic aan en de ear pads zijn extreem slecht, ik kreeg binnen 5 min al last van mijn oren. Nog nooit gehad met een andere koptelefoon, maar de pads bij deze waren zo dun dat ze mijn oor aanraakte. Daarnaast leken de pads ook meer op beton dan foam voor mijn gevoel. Ook kan je de skiband verstellen, mijn hoofd is schijnbaar relatief groot waardoor de Pulse erg strak zat maar bij de Steelseries kan ik de skiband langer maken.

Nou heb ik gisteren ook mijn broertjes HyperX Cloud 2 even geleend om te vergelijken en het geluid daarvan was inderdaad een stuk beter, bij beide headsets is het geluid niet al te best (zeker voor de €180 7P). De HyperX' microfoon scheen volgens vrienden ook een stuk beter te zijn.

Het geluid van de meeste headsets blijft bedroevend imo vergeleken met bekende audiomerken als Sennheiser, Beyerdynamic etc.

[...]

Als je van actie houdt kan je in TLOU2 de difficulty slider voor resources op medium/easy/very easy zetten, de gameplay is verder het beste van alles wat ik ooit gespeeld heb. Veel opties om de situatie aan te pakken, het leukste is naar mijn mening wel met weinig resources spelen zodat je steeds bezig bent met overleven/op het nippertje ontsnapt aan de dood. Maar met genoeg resources kan je ook prima guns blazing gaan en na de proloog is het eigenlijk 20+ uur aan stealth of actie (met heel veel cutscenes).

TLOU1 is inderdaad wat trager, maar daar is het meest genoemde kritiekpunt dat de gameplay wat repetitief kan worden.
Kan je die difficulty in TLOU2 ook on the fly aanpassen? Stel dat ik wat lastiger of eng stukje zit waar ik veel af ga of snel doorheen wil even naar very easy en dan weer terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steelodude
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 09:59
Kyhfin schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:47:
[...]

Kan je die difficulty in TLOU2 ook on the fly aanpassen? Stel dat ik wat lastiger of eng stukje zit waar ik veel af ga of snel doorheen wil even naar very easy en dan weer terug?
Ja dat kan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:31
Afgelopen week dan TLOU 2 afgemaakt via de PS5. Ja, super mooie game, best game ever? Niet echt.
Mooie beelden, sfeervolle omgevingen en goed verhaal uiteraard, al had het laatste uur voor mij echt een "even doorbijten om tot het einde te komen" gevoel. Dit heb ik met TLOU 1 totaal niet gehad. Daar vond ik het eigenlijk jammer dat het verhaal voorbij was, bij deel 2 vond ik het eigenlijk (voor mij gevoel, niet eens zo zeer voor de storytelling) te lang duren. Sommige stukken hadden er niet in gehoeven. en soms had ik het gevoel van "oh wacht, hier liggen allemaal supplies, dus volgende verdieping zit vol met infected". En dat kwam telkens uit en dat zorgde voor wat minder verrassing. Uiteraard omdat je dit ook al uit deel 1 kent.

Ook absoluut geen game die ik nog een keer zou doorlopen, juist omdat de game draait om het verhaal dat ik nu dus al ken. Echt opties voor persoonlijke ontwikkeling (lees skills/technieken) zijn er niet en de skills die je unlocked zijn allemaal meer van hetzelfde. Dit is geen negatief punt, maar zorgt ook wel voor dat bij een 2e playthrough het spelen niet anders is dan bij de eerste (geen/weinig keuze boog/geweren/melee bijvoorbeeld)

spoiler: kortom
Het beste aan TLOU2 is natuurlijk het verhaal. De horror dat Joel dood gaat en hoe je hiermee om gaat, de verhaallijn met Dina en en Tommy en de rivaliteit tussen Abby en Ellie. In de verhaallijn met Abby vond ik het vooral knap dat je langzaam aan steeds meer empathie voor haar kant van het verhaal krijgt, haar relatie met Lev en alles wat er haar overkomt waardoor ze zo is geworden. Daarom met plezier gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Cloud_VII schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:13:
[...]

Toevallig vorige maand nog naar een switch gezocht. Er zijn helaas nog geen HDMI 2.1 switches. Maar HDMI 2.0 (18 Gbps) ondersteund alle HDR versies toch?
Goeie vraag. Ik heb een Samsung Qled en die heeft maar 1 poort waar nu de ps5 op aangesloten is. Mocht ik een Xbox Series X overwegen kom ik een HDMI 2.1 poort te kort dus een Switch die wel 120 HZ aan kan zou top zijn.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11:57
Theo27 schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:00:
[...]

Goeie vraag. Ik heb een Samsung Qled en die heeft maar 1 poort waar nu de ps5 op aangesloten is. Mocht ik een Xbox Series X overwegen kom ik een HDMI 2.1 poort te kort dus een Switch die wel 120 HZ aan kan zou top zijn.
Je kan best nog een 2.0 switch pakken. 120Hz ga je pas over paar jaar denk echt nodig hebben. Als er dan een 2.1 switch beschikbaar is swap je je switch en ben je up to date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:01
Cloud_VII schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:11:
[...]

Je kan best nog een 2.0 switch pakken. 120Hz ga je pas over paar jaar denk echt nodig hebben. Als er dan een 2.1 switch beschikbaar is swap je je switch en ben je up to date
Een domme switch die netjes met HDMI 2.0 specificaties gemaakt is zou denk ik HDMI2.1 signaal prima kunnen verwerken lijkt me. Zelfde als met HDMI 2.0 kabels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Deeltje 2 van de Housemarque vlog over Returnal met ook wat nieuwe beelden van de game:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-09 15:48
Morgen de January sale in de PS Store, hopelijk zit er wat leuks tussen. Kan me van vorige jaren herinneren dat er best wel wat goede kortingen tussen zaten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 18:31
Cloud_VII schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:11:
[...]

2.1 werk dus wel, altans bij mij:

https://imgur.com/a/6X2G607

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
AchtungYall schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:33:
Morgen de January sale in de PS Store, hopelijk zit er wat leuks tussen. Kan me van vorige jaren herinneren dat er best wel wat goede kortingen tussen zaten?
Ik hoop op de Fallen order en geest van Tushima. Voor de rest even kijken wat voor leuks er nog meer is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 18:46
kazuka schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:31:
Deeltje 2 van de Housemarque vlog over Returnal met ook wat nieuwe beelden van de game:

[YouTube: HouseCast - Ep.2 Origins]
Zit hier wel op te wachten eigenlijk. Lekker knallen maar wel met een beetje diepgang qua verhaal en mechanics. Volgens mij gaat dit wel een hoge replay value hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13:42
ik hoop miles Morales, dan kan ik die ook eens gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:20
kazuka schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:31:

[YouTube: HouseCast - Ep.2 Origins]
Ik volg deze game met interesse. Housemarque heeft echt hele toffe twinstick shooters gemaakt die ik allemaal met veel lol heb gespeeld en herspeeld. Ik ben benieuwd wat voor soort game dit gaat worden.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:49
spijkerhoofd schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:36:
[...]

Ik hoop op de Fallen order en geest van Tushima. Voor de rest even kijken wat voor leuks er nog meer is!
Ik hoop op Overwatch, gezien dat de enige game is die ik niet digitaal heb en graag op de PS5 weer spelen wil, ga er geen €60,00 voor betalen echter haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-10 18:46
Had bij de launch totaal geen interesse in Sackboy. Dacht dat m'n platforming itch wel covered was met alleen Astro. Maar nu m'n zoontje hem anderhalve week geleden cadeau heeft gekregen ben ik helemaal om. Echt een fantastisch spel! Erg knap hoe ze in zo'n genre toch nog zoveel leuke nieuwe mechanics hebben kunnen bedenken. Het leveldesign, de setting en de (licensed) muziek zijn echt top. Ben echt geen platformliefhebber, maar speel dit echt met plezier! Ook grafisch een mooie showcase voor de PS5, vooral bij de close-ups van Sackboy... daar zie je gewoon de vezels uitsteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:14
yinx84 schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:07:
Had bij de launch totaal geen interesse in Sackboy. Dacht dat m'n platforming itch wel covered was met alleen Astro. Maar nu m'n zoontje hem anderhalve week geleden cadeau heeft gekregen ben ik helemaal om. Echt een fantastisch spel! Erg knap hoe ze in zo'n genre toch nog zoveel leuke nieuwe mechanics hebben kunnen bedenken. Het leveldesign, de setting en de (licensed) muziek zijn echt top. Ben echt geen platformliefhebber, maar speel dit echt met plezier! Ook grafisch een mooie showcase voor de PS5, vooral bij de close-ups van Sackboy... daar zie je gewoon de vezels uitsteken.
Vond hem ook super om co-op te spelen. Maar helaas krijg ik de Ripsnorter trial niet voor elkaar. En die heb je nodig voor platinum. ;( Verder wel alle trophys binnen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:38

M0nkeymen

Monkeystyle!

Lekkerboeie86 schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:12:
[...]

Vond hem ook super om co-op te spelen. Maar helaas krijg ik de Ripsnorter trial niet voor elkaar. En die heb je nodig voor platinum. ;( Verder wel alle trophys binnen geloof ik.
Ik ook niet, lvl16 is gewoon te moeilijk. Je moet 10 min speed-runnen zonder dood te gaan :S

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Maar werkt HDMI 2.1 ook op de samsung Qleds? ik heb zelf deze tv Q85R die ook 1 poort ondersteund, maar krijg het niet werken op mijn ps5. Ben benieuwd wat ik over het hoofd zie.
Theo27 schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:00:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
AppleFan2007 schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:55:
[...]

ik hoop miles Morales, dan kan ik die ook eens gaan spelen.
Zou tof zijn. Hopelijk komt Spiderman 2018 binnenkort ook als standalone PS5 versie uit. Die game heb ik naast me neergelegd, maar wil ik toch nog weer eens oppakken om vervolgens MM te spelen. Liefst speel ik dan wel de PS5 versies.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Vandaag mijn PS5 de verkoop in gedaan nadat ik klaar was met Demons Souls.

Voorlopig zit er niks leuks voor mij tussen qua game releases en ik verwacht dat de Playstations over een half jaar wel weer normaal tegen kostprijs leverbaar zijn, dus mocht er tegen die tijd een game zijn die ik graag wil spelen koop ik hem wel weer opnieuw ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IrYAjdIjRjiYK95_hQnZcILhF7k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d5ovScZQBgnh7d5MtJKDW66R.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vond hem erg leuk!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Greatsword schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:35:
Vandaag mijn PS5 de verkoop in gedaan nadat ik klaar was met Demons Souls.
En hoeveel winst heb je er op ? Want ik durf wedden dat je hem helemaal niet ging verkocht hebben als je er €50 a €100 verlies zou op gemaakt hebben, wat eerder normaal zou zijn voor een 2de hands verkoop. En al zeker niet als je van plan bent om hem over een half jaar of zo opnieuw te kopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:57
Twixie schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:21:
[...]

En hoeveel winst heb je er op ? Want ik durf wedden dat je hem helemaal niet ging verkocht hebben als je er €50 a €100 verlies zou op gemaakt hebben, wat eerder normaal zou zijn voor een 2de hands verkoop. En al zeker niet als je van plan bent om hem over een half jaar of zo opnieuw te kopen.
Owh god laten we niet deze discussie weer gaan hebben hier ajb

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Hulleman schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:31:
[...]

Zou tof zijn. Hopelijk komt Spiderman 2018 binnenkort ook als standalone PS5 versie uit. Die game heb ik naast me neergelegd, maar wil ik toch nog weer eens oppakken om vervolgens MM te spelen. Liefst speel ik dan wel de PS5 versies.
Zou mooi zijn als ze is een upgrade zouden aanbieden voor geremasterde Spider-Man van ps4 naar ps4 voor een tientje of zelfs 20e desnoods. Ik weiger om dat spel opnieuw te kopen ik vind dat echt geldklopperij, het is logisch dat ze wat geld zouden vragen voor een upgrade gezien ze er ook geld in stoppen maar hoe ze het nu hebben aangepakt is niet netjes.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Stylze schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:37:
[...]

Zou mooi zijn als ze is een upgrade zouden aanbieden voor geremasterde Spider-Man van ps4 naar ps4 voor een tientje of zelfs 20e desnoods. Ik weiger om dat spel opnieuw te kopen ik vind dat echt geldklopperij, het is logisch dat ze wat geld zouden vragen voor een upgrade gezien ze er ook geld in stoppen maar hoe ze het nu hebben aangepakt is niet netjes.
Nog niet aan gedacht, maar dit zou mooie optie zijn inderdaad!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Twixie schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:21:
[...]

Waarom is dat relevant?

En 50-100 verlies is helemaal niet normaal bij een next gen console die elke generatie moeilijk leverbaar is bij launch.

Ik vind het gewoon zonde om zo'n console een half jaar of iets niet te gebruiken, dan ligt hij stof te happen, de garantie wordt steeds minder, dan is het toch beter dat ik er iemand anders in de tussentijd blij mee maak.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Nu online
https://gamer.nl/artikele...rhalen-blijven-vertellen/

Ik hoop dat ze woord bij daad houden want ben zelf niet van gta, rdr online als ik heel eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik hoop op de FFVII remake en of fallen order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
@Kenny_026 voor gamepass games kan je beter xsx er naast halen. Kost je voor de levensduur misschien 300€ plus gamepass. Exclusives kunnen dan mooi op ps5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thugnificent
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-10 11:21
Stylze schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:37:
[...]

ik heb ps5 versie MM gekocht en in de pstore kan ik voor 20 euro upgraden naar ultimate edition en dan krijg je spiderman 2018 remastered erbij om te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:19
zijn er hier mensen die GTAV van PS4 hebben kunnen upgraden naar de PS5 digital console? Hoe gaat dat in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:14
yinx84 schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:07:
Inderdaad een geweldige spel. Elke keer staat weer een glimlach op mij gezicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
giantgiantus schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:53:
@Kenny_026 voor gamepass games kan je beter xsx er naast halen. Kost je voor de levensduur misschien 300€ plus gamepass. Exclusives kunnen dan mooi op ps5.
Thanks maar ik vind de series x echt veel te duur op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:32

WTM

pina schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:26:
zijn er hier mensen die GTAV van PS4 hebben kunnen upgraden naar de PS5 digital console? Hoe gaat dat in zijn werk?
GTA V PS5 versie bestaat toch nog niet? Die moet nog uitkomen. Als je wil vragen of iemand GTA V PS4 versie op de PS5 heeft gespeeld/geinstalleerd: ja. Werkt beter/sneller op PS5 dan PS5 (sneller laden). Online is zelfde ervaring ongeveer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03:51
Kenny_026 schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:13:
[...]

Thanks maar ik vind de series x echt veel te duur op het moment.
Sorry hoor maar veel te duur op het moment? Wat zou in jou ogen een XSX waard zijn dan? Wat mij betreft kun je van alles van de nieuwe consoles vinden maar veel te duur zijn ze absoluut niet gezien de hardware die er in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
H.Boss schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:01:
[...]

Dat heb ik dus ook, ik vind The last of us wat traag op gang komen en heb er al wat uurtjes in zitten.

Waar bijv. Uncharted 4 en God of War veel pakkender zijn.

Gisteren met Ghost of Tsushima begonnen en dat is echt next level, zowel verhaal, cinematics als de graphics. Tot nu toe voor mij een van de beste games.
Ik vond Uncharted 4 juist saai en repetitief, de beide TLOU ‘s heb ik in 1 ruk uitgespeeld. Juist de manier waarop het verhaal verteld wordt pakt mij erg. Maar ik hou ook erg van een post-apocalyptisch thema en geniet alleen al van het rondlopen in de omgevingen. Zoveel mensen, zoveel wensen.

Goed om te horen dat Ghost of Tsushima zo goed is, was bang na TLOU2 voorlopig geen game te kunnen vinden die daar aan kon tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Nu ook Spider-Man Remastered Platinum gehaald. Ik twijfelde om het te doen, maar na de DLC's hoefde ik eigenlijk alleen nog de crimes te doen. Echt een toffe game

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 21:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Erapaz schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:11:
[...]

Goed om te horen dat Ghost of Tsushima zo goed is, was bang na TLOU2 voorlopig geen game te kunnen vinden die daar aan kon tippen.
Zijn totaal niet te vergelijken. Na Tlou2 zijn de animatiies en lipsync in Tsushima wel erg slecht. Aan de andere kant is Tsushima echt briljant in zijn belichting, de algehele sfeer is zeer goed de artstyle klopt overal etc. Maar qua game doet Ghost of Tsushima niets bijzonders het is gewoon een open wereld met veel icoontjes op de map om af te werken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:19
schumi1986 schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:52:
[...]

Sorry hoor maar veel te duur op het moment? Wat zou in jou ogen een XSX waard zijn dan? Wat mij betreft kun je van alles van de nieuwe consoles vinden maar veel te duur zijn ze absoluut niet gezien de hardware die er in zit
Ik denk dat de reactie meer slaat op het feit wat @Kenny_026 ermee wil doen dan op wat je aan HW krijgt voor die 500 euro.
Als ik hem zou kopen zou ik misschien 1 spel per jaar op de XSX spelen, dan is die 500 voor mij teveel geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
schumi1986 schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:52:
[...]

Dat klopt wat je zegt maar het is inderdaad wat @cold_as_ijs ook zegt, ik kan op dit moment op geen enkele manier €500 rechtvaardigen voor een xbox. Ik had graag al een fable gezien of een andere vette exclusive maar die zijn er simpelweg nog niet voor mij. Dan is iedere euro er eentje teveel. Ik kan mooiere accessoires voor de sier voor in huis vinden voor dat geld.

Het scheelt ook dat ik een goede gamepc heb dus mocht die microsoft exclusive er komen kan ik het ook daar op spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Chaoss schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:49:
[...]

Zijn totaal niet te vergelijken. Na Tlou2 zijn de animatiies en lipsync in Tsushima wel erg slecht. Aan de andere kant is Tsushima echt briljant in zijn belichting, de algehele sfeer is zeer goed de artstyle klopt overal etc. Maar qua game doet Ghost of Tsushima niets bijzonders het is gewoon een open wereld met veel icoontjes op de map om af te werken.
Mwa, niets bijzonders gaat me te ver. De graphics en stijl vind ik persoonlijk de beste die ik so far gezien heb. De setting is niet uniek maar springt er wel uit. De combat is niet het beste wat ik gezien heb maar ook dik boven gemiddeld. Hetzelfde geldt voor audio, storytelling enz. En als je tegenwoordig als developer al die dingen op een goede manier samen weet te brengen heb je gewoon iets moois afgeleverd. Voor mij een dikke 9.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Kyhfin schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:06:
Nu ook Spider-Man Remastered Platinum gehaald. Ik twijfelde om het te doen, maar na de DLC's hoefde ik eigenlijk alleen nog de crimes te doen. Echt een toffe game
Hier ook gisteren platinum gehaald! Ben nu begonnen met TLOU en daarna ga ik door met TLOU2. Pak later wel de DLC en Miles Morales op.

Erg gave game en eigenlijk precies goed qua lengte. In een kleine 30 uur op 100% gezet, net voordat het eventueel vervelend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:10:
[...]

Hier ook gisteren platinum gehaald! Ben nu begonnen met TLOU en daarna ga ik door met TLOU2. Pak later wel de DLC en Miles Morales op.

Erg gave game en eigenlijk precies goed qua lengte. In een kleine 30 uur op 100% gezet, net voordat het eventueel vervelend wordt.
Klopt inderdaad. Ik heb ook niet direct zin om Miles Morales te gaan doen, maar aan de andere kant speelt die zich af rond kerst, dus is het misschien juist leuk om nu te spelen. Ik heb gisteren ook the Last of Us 2 binnen gekregen, maar ben niet van plan deel 1 weer te gaan spelen. Ook heb ik nog Ghost of Tsushima, dus ik ga wel even kijken wat ik ga doen haha. Ik ben er nog niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-10 18:40
Ik vind Ghost of Tsushima qua opzet niet heel bijzonder. Uiteindelijk heb je gewoon een main story en een hoop side missions die je kunt activeren door naar plekken op de map te gaan. Wat ik wel fijn vindt, is dat de main missions opgedeeld zijn in meerdere kortere opdrachten die je tegelijkertijd kunt afwerken. Ben je een missie even beu? Dan schakel je gewoon even over naar een andere, terwijl je toch voortgang boekt in het verhaal.

Er zijn veel manieren om bepaalde missies tot een goed einde te brengen en dat maakt het ook wel weer leuk om redelijk vergelijkbare missies te doen. Je kunt iedere keer iets anders doen. Ik ben nog niet ver genoeg in de game om te bepalen of het op een gegeven moment repetitief wordt, maar ik zit best lekker in het verhaal.

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ridicuul schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:32:
Ik vind Ghost of Tsushima qua opzet niet heel bijzonder.
Ik vond GoT qua open wereld game best wel tegenvallen. Het gevechtssysteem is goed doordacht en gaaf om te doen, maar de open wereld is wat mij betreft echt 13 in een dozijn. Ze doen leuke dingen met de wind en samurai dingetjes daarin, maar verder......

Net voordat ik naar het 3e deel van het eiland ging verkocht ik mn pro. Op de PS5 installeer ik em wel weer een keer. Deze game op 60fps is wel vet natuurlijk. De grafische stijl is tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zeker ook even Legends een kans geven in GoT, da's echt een hele toffe co-op mode die voor mij de waardering van een 8 naar een 9 bracht. Verder wel eens dat de game de standaard open world formule volgt maar de uitvoering kan het een make or break maken en dat doet Sucker Punch wel goed. Combat systeem is heel tof en voelt gewoon een stuk degelijker en uitgebreider dan iets als AC. De map voelt ook minder overweldigend qua icoontjes en activities.

Ben benieuwd wat ze op de PS5 kunnen uitrichten, open world zou een stuk gevarieerder mogen van mij en ze kunnen ook nog een stap maken in mo-cap. Dat hebben andere studios zoals Naughy Dog wel een stuk beter voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Kyhfin schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:12:
[...]

Klopt inderdaad. Ik heb ook niet direct zin om Miles Morales te gaan doen, maar aan de andere kant speelt die zich af rond kerst, dus is het misschien juist leuk om nu te spelen. Ik heb gisteren ook the Last of Us 2 binnen gekregen, maar ben niet van plan deel 1 weer te gaan spelen. Ook heb ik nog Ghost of Tsushima, dus ik ga wel even kijken wat ik ga doen haha. Ik ben er nog niet helemaal uit.
Ik heb besloten de Last of Us 2 te gaan doen. Begon ineens de Disc Drive echt een hels kabaal te maken (had ik niet bij andere discs). Playstation iets verplaatst leek te helpen. Hij leek aan te lopen o.i.d. Als de disc drive spint hoor ik de Playstation echt heel goed, maar dit was véél harder. Als de disc drive uit is hoor ik de Playstation overigens verder helemaal niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Kyhfin op 22-12-2020 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:25:
[...]

Sucker Punch blijft qua niveau wat dat betreft net onder de top van studio's. De game speelt heerlijk en oogt prachtig, maar het verhaal is gemiddeld net als de Infamous serie en heeft vrij veel repetitieve filler content. Ook mis ik wat humor en luchtigheid. The Witcher 3 heeft het op die fronten wel beter voor elkaar.
Hmmm. Je geeft dan net een slecht voorbeeld vind ik. De Witcher heeft enorm houterige gameplay. Dat paard is meer een grap dan een serieus gameplay element. Het verhaaltje is enorm simpel. Enige wat de game wel goed doet is uitgebreide side missions. Bij de Witcher hebben veel mensen een goed gevoel omdat het een van de eerdere grote open wereld games was die redelijk ok was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:42
Kenny_026 schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:49:
[...]

Ik hoop op de FFVII remake en of fallen order.
FFVII remake is sinds gisteren in de aanbieding bij GameMania voor 35 euro.

Computer says no

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Meekoh schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:58:
[...]

FFVII remake is sinds gisteren in de aanbieding bij GameMania voor 35 euro.
Thanks, heb alleen de DE :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
giantgiantus schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:40:
[...]

Hmmm. Je geeft dan net een slecht voorbeeld vind ik. De Witcher heeft enorm houterige gameplay. Dat paard is meer een grap dan een serieus gameplay element. Het verhaaltje is enorm simpel. Enige wat de game wel goed doet is uitgebreide side missions. Bij de Witcher hebben veel mensen een goed gevoel omdat het een van de eerdere grote open wereld games was die redelijk ok was.
Een van de eerste open world games die het goed voor elkaar had? The Witcher 3 kwam pas uit in 2015, toen iedereen al open world deed en het wat mij betreft al lang over de top heen was omdat alles alleen nog maar open world was.

GTA San Andreas kwam uit in 2004, maar liefst 11 jaar voor de Witcher, dat was toch we een van de eerste open world games die echt indrukwekkend was. AC II is van 2009, AC Black Flag van 2013, beide grote games die meer dan ok zijn. En wat dacht je van Fallout 3 en New Vegas? The Witcher 3 is misschien een goed spel, maar zeker niet de eerste goede grote Open World game, eerder een van de laatste waarbij ze hebben kunnen voortbouwen op de grote games die als geweest waren.

[ Voor 11% gewijzigd door Erapaz op 22-12-2020 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Het verhaal van TW3 had juist veel diepgang zelfs de sidequests hadden diepgang. Verder had de game veel verschillende eindes, belangrijke keuzes die je moest maken. Geloofwaardige wereld met npc's die hun eigen ding deden, veel humor, grafisch fantasties. TW3 is zelfs anno 2020 nog een bovengemiddeld goeie game, scoort niet voor niets dikke 9's op Metacritic.

Ghost of Tsushima, is ook bovengemiddeld goed maar qua gameplay doet het niets orgineels. Ze hebben gewoon elementen van bestaande games gepakt en die meer dan prima uit gewerkt. De game is wat ruw aan de randjes wat betreft animaties maar de sfeer en setting zijn erg goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:41
@Chaoss was TW3 ook geen “puinbak” bij release? Misschien dat het dan toch ooit goed gaat komen met cyberflunk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Allez, de webstore is weer eens broken (tenzij het alleen bij mij is). 8)7
Ik krijg dus nergens prijzen te zien, noch de mogelijkheid om aan te kopen.

EDIT: werkt weer

[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 22-12-2020 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Twixie schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:42:
Ik krijg dus nergens prijzen te zijn, noch de mogelijkheid om aan te kopen.
Vandaag komt de grote januari sale. Misschien heeft dat er iets mee te maken. Ga wel even kijken, maar zou niet weten welke game ik wil kopen.

Sinds de release van de PS5 heb ik Spiderman + Miles morales uitgespeeld. Sackboy is ook klaar op de Ripsnorter trophy na. CoD Coldwar campaign uitgespeeld. Zit nu in het begin van Ghost of Tsushima. Hier ben ik zeker nog 40 uur mee zoet.

Onder de kerstboom ligt volgens mij ook een PS game, maar ik weet de titel niet. :D

Ik zit echt te wachten op de releasedatum van Ratchet&Clank. Deze zal ik zeker op de release willen spelen.
Misschien koop ik red dead online voor 5 euro om hem vervolgens nooit te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12:28
Twixie schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:42:
Ik krijg dus nergens prijzen te zien, noch de mogelijkheid om aan te kopen.

EDIT: werkt weer
Ik vind de store op PS5 sowieso erg slecht en onoverzichtelijk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Henkie_NtA schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:12:
[...]

Ik vind de store op PS5 sowieso erg slecht en onoverzichtelijk eigenlijk.
Klopt, ik heb net FFVII in de aanbieding gekocht. Zoeken gaat nu heel snel vanuit het hoofdmenu maar een menu met kortingen is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Kenny_026 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:24:
[...]

Klopt, ik heb net FFVII in de aanbieding gekocht. Zoeken gaat nu heel snel vanuit het hoofdmenu maar een menu met kortingen is er niet.
Op mijn iPhone heb ik gewoon een tabje: deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:49
Vildhjarta schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:59:
[...]

Ik hoop op Overwatch, gezien dat de enige game is die ik niet digitaal heb en graag op de PS5 weer spelen wil, ga er geen €60,00 voor betalen echter haha
Ah da's fijn nu kunnen kopen voor € 19,95 goodbye cd versie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:26
Chaoss schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:31:
Ghost of Tsushima, is ook bovengemiddeld goed maar qua gameplay doet het niets orgineels. Ze hebben gewoon elementen van bestaande games gepakt en die meer dan prima uit gewerkt. De game is wat ruw aan de randjes wat betreft animaties maar de sfeer en setting zijn erg goed gedaan.
Aan de andere kant: hoeveel unieke gameplay elementen gaan we nog werkelijk zien deze generatie? Ik denk dat de meeste leuke zaken al wel bedacht zijn, dus wordt het al snel een samenraapsel van bestaande ideeën en uitvoeringen. Met name het verhaal van GoT en het sfeertje is gewoon heel goed uitgewerkt. Qua open wereld kun je ook niet zo heel veel boeiends meer doen, zonder dat het al eerder gedaan is. Een aantal activiteiten had ik er niet in verwacht (zoals het maken van poëzie).

Ik vond het wel fijn om weer eens een Sony exclusive te zien zonder monsters, zombies, goden en horror.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AchtungYall
De January sale staat half online, krijg wat errors als ik door klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny12
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 23-11-2022
Heeft iemand toevallig ook problemen met de ps5 controller?
Als ik deze oplaad dan gaat die tot een max van 2 streepjes dus hij word niet volledig opgeladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
De deals zijn tot op heden een drama wat visibiliteit betreft. Op de app nog prima (eigen tab) maar waarom niet gewoon op de PlayStation zelf?? Fix it Sony

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eigenlijk ongelooflijk wat voor knoeiers dat daar zijn !

Alle aanbiedingen : "Er is iets fout gegaan. Probeer het later opnieuw."
Games voor nog geen €20: "Dit is waarschijnlijk niet waar je naar zoekt..."

Ik kan dus echt geen enkele deal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AchtungYall
Twixie schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:03:
[...]

Klopt dramatisch... Officieel release tijd is 12:00, dus heb hoop dat het over een paar minuten wel stabiliseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Niet veel soeps zo te zien ook geen spiderman discount, die game laat ik dan lekker voor wat het is.
Had ook een flinke price drop voor godfall verwacht gezien die gruwelijk geflopt is maar zelfs die game is eigenlijk normale release price met een pricedrop van 80 naar 60 euro, had het wel geinig gevonden die voor 30 euro op te pikken, misschien over paar maandjes.

[ Voor 57% gewijzigd door Stylze op 22-12-2020 12:07 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AchtungYall
Valhalla voor 50 euro is nog een redelijke deal, wel duidelijk te zien dat de Digital Editie uiteindelijk veel duurder gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
AchtungYall schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:06:
Valhalla voor 50 euro is nog een redelijke deal, wel duidelijk te zien dat de Digital Editie uiteindelijk veel duurder gaat zijn.
Klopt heb zelf een PS5 disk maar moet bekennen dat alles digital toch wel fijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolene66
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 29-12-2022
moca schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:08:
[...]

Klopt heb zelf een PS5 disk maar moet bekennen dat alles digital toch wel fijn is.
Nou ik had ook vaalhalla digital gekocht, maar baal daar nu van, is niet mijn game. Als ik hem op disk had gekocht had ik iemand anders er blij mee kunnen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
AchtungYall schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:06:
45 bij bol/MediaMarkt. Lekker uitspelen, en voor 30 verkopen. Of 2e hands rond 35 kopen en voor 30 verkopen na uitspelen. :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:43:
[...]

45 bij bol/MediaMarkt. Lekker uitspelen, en voor 30 verkopen. Of 2e hands rond 35 kopen en voor 30 verkopen na uitspelen. :*)
Tsja. Al eerder gezegd. Ik vind het gehannes met disks echt heel erg irritant. Heb wel een disc versie maar betaal graag par tientjes meer per jaar voor een fatsoenlijke ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolene66
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 29-12-2022
Komt iemand al een beetje door de website heen van de playstore? Hij geeft continu error bij mij, zowel de site als de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Twixie schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:03:
[...]

We hebben een speciaal ps5 klachten topic voor dit soort berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
giantgiantus schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:52:
[...]

Tsja. Al eerder gezegd. Ik vind het gehannes met disks echt heel erg irritant. Heb wel een disc versie maar betaal graag par tientjes meer per jaar voor een fatsoenlijke ervaring.
Heb opzich hetzelfde hoor, ik vind digitaal ook erg relax. Maar vooralsnog blijft dat beperkt tot hele goeie deals. Of games die een hele lange tijd interessant blijven. Bijvoorbeeld Gran Turismo straks.

Singleplayer avonturen vind ik op dit moment leuk om te spelen. En in veel gevallen hoeft de disc er pas uit als de game helemaal klaar. Gebeurt zelden dat ik een singleplayer game na het uitspelen spelen en/of platinum nogmaals wil spelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Peter711
  • Laatst online: 21-01 22:52
cold_as_ijs schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:57:
[...]

Ja want hier zitten de fan boys. Een apart topic voor storingen/issues/kritiek om de fan boys hier tevreden te houden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Kyhfin schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:12:
[...]

Na Spider-Man Remastered had ik wel zin in Miles Morales, omdat ik benieuwd was hoe het verhaal zich zou ontwikkelen. Ik vond MM wel minder dan Spider-Man. In een andere reactie in deze topic kan je nalezen hoe ik aanraad om een Platinum te halen.

Wat betreft The Last of Us. Ik heb deel 2 ook liggen. Deel 1 heb ik in het verleden gespeeld. Ik voel er weinig voor om spellen die ik al heb afgerond, opnieuw op te pakken. Mijn tip: bekijk een of enkele recaps op YouTube. Er staan er meerdere op die echt de moeite waard zijn. Ik bekijk er bv 2 zodat ik een goed beeld krijg en up to speed ben voor deel 2. Voor een spel dat ik heb uitgespeeld, is er bijster weinig blijven hangen moet ik zeggen.

@Michiel_1982 Ik ben vrij ver in Detroit Become Human en ik vind het spel echt heel interessant. 60fps mis ik totaal niet, want er zijn weinig momenten waarop de camera snel beweegt. Het valt mij op dat dit spel nauwelijks wordt genoemd hier. Ik vind de graphics echt heel mooi (ik ben geen pc games gewend). Door dit spel ben ik benieuwd wat de PS5 te bieden heeft in de toekomst. Mooi om te zien hoe bepaalde keuzes in het spel tot hele andere consequenties kunnen leiden. Sommige personages zijn zo goed nagemaakt. Ik lees veel over lip sync van Naughty Dog games, maar wow, dat hebben ze hier ook goed voor elkaar. Er is warempel 'echt emotie' af te lezen van het gezicht van bv Alice. Goede aanrader Michiel, ik ben er blij mee!

Ik heb overigens de PS5 vooral vanwege de BC van PS4 games, aangezien ik onder een steen heb geleefd de afgelopen jaren. Dat bevalt erg goed: snelle laadtijden via de T7 (Touch), gratis spellen in de PS Plus Collection (omdat ik al PS Plus heb) en een erg snelle interface op de PS5.

Flickr

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Peter711 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:01:
[...]

Ja want hier zitten de fan boys. Een apart topic voor storingen/issues/kritiek om de fan boys hier tevreden te houden ;)
Nee omdat mensen hier over spellen enzo willen kletsen en niet 3681 pagina's over al het andere genuezel d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyhfin
wilmundo schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:01:
[...]

Na Spider-Man Remastered had ik wel zin in Miles Morales, omdat ik benieuwd was hoe het verhaal zich zou ontwikkelen. Ik vond MM wel minder dan Spider-Man. In een andere reactie in deze topic kan je nalezen hoe ik aanraad om een Platinum te halen.

Wat betreft The Last of Us. Ik heb deel 2 ook liggen. Deel 1 heb ik in het verleden gespeeld. Ik voel er weinig voor om spellen die ik al heb afgerond, opnieuw op te pakken. Mijn tip: bekijk een of enkele recaps op YouTube. Er staan er meerdere op die echt de moeite waard zijn. Ik bekijk er bv 2 zodat ik een goed beeld krijg en up to speed ben voor deel 2. Voor een spel dat ik heb uitgespeeld, is er bijster weinig blijven hangen moet ik zeggen.

@Michiel_1982 Ik ben vrij ver in Detroit Become Human en ik vind het spel echt heel interessant. 60fps mis ik totaal niet, want er zijn weinig momenten waarop de camera snel beweegt. Het valt mij op dat dit spel nauwelijks wordt genoemd hier. Ik vind de graphics echt heel mooi (ik ben geen pc games gewend). Door dit spel ben ik benieuwd wat de PS5 te bieden heeft in de toekomst. Mooi om te zien hoe bepaalde keuzes in het spel tot hele andere consequenties kunnen leiden. Sommige personages zijn zo goed nagemaakt. Ik lees veel over lip sync van Naughty Dog games, maar wow, dat hebben ze hier ook goed voor elkaar. Er is warempel 'echt emotie' af te lezen van het gezicht van bv Alice. Goede aanrader Michiel, ik ben er blij mee!

Ik heb overigens de PS5 vooral vanwege de BC van PS4 games, aangezien ik onder een steen heb geleefd de afgelopen jaren. Dat bevalt erg goed: snelle laadtijden via de T7 (Touch), gratis spellen in de PS Plus Collection (omdat ik al PS Plus heb) en een erg snelle interface op de PS5.
Ja ik heb inderdaad een recap gekeken en ondertussen met The Last of Us 2 gestart. Wil ook nog even Uncharted 3 afronden, want ben op 90%

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cold_as_ijs schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:57:
[...]

Maar is dit wel ps5 klacht? Want binnen de app doet de pagina het ook niet :)

Niet dat ik echt aanbiedingen verwacht overigens, 20% korting op de te dure digitale prijs is meestal nog steeds meer dan de disk editie 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Kyhfin schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:16:
[...]

Ja ik heb inderdaad een recap gekeken en ondertussen met The Last of Us 2 gestart. Wil ook nog even Uncharted 3 afronden, want ben op 90%
Speel je Uncharted 3 vanuit de Nathan Drake Collection? Heb deze drie ook nog op m'n lijstje staan, was vrij ver in deel 1 daarna laten liggen. Aanrader om er toch aan te beginnen? Uiteindelijk wil ik graag Uncharted 4 uit de PS Plus Collection spelen.

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyhfin
wilmundo schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:25:
[...]

Speel je Uncharted 3 vanuit de Nathan Drake Collection? Heb deze drie ook nog op m'n lijstje staan, was vrij ver in deel 1 daarna laten liggen. Aanrader om er toch aan te beginnen? Uiteindelijk wil ik graag Uncharted 4 uit de PS Plus Collection spelen.
Ja ik heb die Nathan Drake collection gekocht voor 10 euro in de store. Dat is de remastered versie van de 3 games. Uiteraard een heel verschil met de TLOU2, maar ik wou het ook doen voordat ik aan Uncharted 4 begin.
Gameplay is wel wat verouderd en vooral schieten is irritant. Ik heb deel 1 ook overgeslagen, want meerdere reviews zeiden dat die echt wel te erg verouderd was. Ik heb een full playthrough gekeken en gameplay wat vooruit geskipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kyhfin schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:36:
[...]
vooral schieten is irritant.
Ja in 3 zit geen aim assist/snap-on.. toch wel naadje ja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
poor Leno schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:40:
[...]

Ja in 3 zit geen aim assist/snap-on.. toch wel naadje ja :X
Mwoah ik heb genoeg headshots, maar ze rennen steeds langs je heen en dat is echt lastig met een controller. Ik heb sensitivity niet lager gezet en gewoon op standaard. Denk dat ik gewoon beetje klaar ben met de games nu haha. Op naar games van de PS4 generatie. Ik heb nog genoeg in te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Jolene66 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:22:
[...]

Nou ik had ook vaalhalla digital gekocht, maar baal daar nu van, is niet mijn game. Als ik hem op disk had gekocht had ik iemand anders er blij mee kunnen maken...
Daar heb je een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:03
Sackboy is te vroeg voor een deal vermoed ik? Hoelang duurt het meestal voor games afgeprijsd worden in de ps store? (Digital Edition)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Laatst online: 13:56
Mandarijntje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:06:
Sackboy is te vroeg voor een deal vermoed ik? Hoelang duurt het meestal voor games afgeprijsd worden in de ps store? (Digital Edition)
Verschillend. Sommige al vrij snel.. Goed in de gaten houden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Peter711 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:01:
[...]

Ooh je mag van mij echt wel eens klagen hier hoor dat iets niet werkt maar iedere dag posten dat iets niet werkt waarvan 80% ook nog eens dezelfde klacht is wordt gewoon vermoeiend. En er is inderdaad een apart topic aangemaakt zodat de zeurders ook een plek hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Donstil schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:17:
[...]

Niet dat ik echt aanbiedingen verwacht overigens, 20% korting op de te dure digitale prijs is meestal nog steeds meer dan de disk editie 8)7
_O- inderdaad, het hoort dus ook niet in dat topic thuis. De hele store werkt niet op dit moment.
Kon even geleden overigens wel de games onder 20 euro bekijken in de Januari sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2021 19:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Ik dacht dat de uitverkoop paar dagen geleden al was begonnen, call of duty was 5 euro. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Cardwizard schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:34:
@Chaoss was TW3 ook geen “puinbak” bij release? Misschien dat het dan toch ooit goed gaat komen met cyberflunk
Lang niet zo erg, op de console waren er framerate problemen, popin, en de gebruikelijke clitches maar in de basis was de game goed. Cyberpunk heeft dit allemaal maar dan erger en dan in de basis ook nog eens problemen op gebied van npc AI etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AchtungYall
Veertien14 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:25:
Ik dacht dat de uitverkoop paar dagen geleden al was begonnen, call of duty was 5 euro. >:)
Ik wil het niet meer horen xD Wat een deal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:17:
[...]

Maar ik vind ze nu wel heel erg tegenvallen. Er zit niks impulsaankoop-waardigs bij. 35 euro voor F1 2020 bijvoorbeeld terwijl het seizoen al is afgelopen.... die is nu 20 waard in mijn ogen dus een “aanbieding” zou op 15 moeten liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
De aftermath addon voor mk11 is wel lekker geprijsd nu, 50% korting.

Jammer dat GoT niet iets scherper geprijsd is, misschien toch maar op mp kijken...
Pagina: 1 ... 54 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord