Chaoss schreef op zondag 20 december 2020 @ 11:07:
TLOU2 inmiddels uitgespeeld, 1 woord: wauw!
Ik zit nu een paar uren in Ghost of Tsushima, wat een sfeervolle game! Ook nog eens 60 fps op de PS5. Ziet er mooier uit dan verwacht.
[...]
Eigen ervaring, reviews zijn er vast wel.
Geluids kwalitiet is denk ik vergelijkbaar. Maar de Steelseries is duidelijk betere bouwkwaliteit, dat voel je aan alles als je ze beide in je handen hebt. Tevens had ik ik al na een paar minuten last van de rubberen band van de Sony koptelefoon, steelseries zit perfect, draagcomfort is toch wel heel erg belangrijk bij een koptelefoon
Ik gebruik nu de HyperX cloud 2 headset, die is bedraad maar heeft wel betere geluidskwaliteit dan de Sony en de Steelseries. Is ook een koptelefoon die het goed doet met muziek, die gebruik ik ook aan mijn telefoon.
Het is dat er nu een lockdown is anders kun je ze bij de meeste Mediamarkten qua draagcomfort uitproberen.
Ik heb zelf toevallig ook de Pulse 3D en 7P gehad en de 7P is inderdaad veel fijner naar mijn mening. Sony's headset voelt plastic aan en de ear pads zijn extreem slecht, ik kreeg binnen 5 min al last van mijn oren. Nog nooit gehad met een andere koptelefoon, maar de pads bij deze waren zo dun dat ze mijn oor aanraakte. Daarnaast leken de pads ook meer op beton dan foam voor mijn gevoel. Ook kan je de skiband verstellen, mijn hoofd is schijnbaar relatief groot waardoor de Pulse erg strak zat maar bij de Steelseries kan ik de skiband langer maken.
Nou heb ik gisteren ook mijn broertjes HyperX Cloud 2 even geleend om te vergelijken en het geluid daarvan was inderdaad een stuk beter, bij beide headsets is het geluid niet al te best (zeker voor de €180 7P). De HyperX' microfoon scheen volgens vrienden ook een stuk beter te zijn.
Het geluid van de meeste headsets blijft bedroevend imo vergeleken met bekende audiomerken als Sennheiser, Beyerdynamic etc.
Jolene66 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 15:26:
Beide TLOU zijn wat trager dan de meeste games, maar er zitten voor mij voldoende actie stukken in. Bij de eerste duurt het wel wat langer voordat er meerdere van dat soort actie stukken komen, maar die zitten er wel echt in. Maar het blijft een filmische game met prachtige (naar mijn mening) cutscenes
Als je van actie houdt kan je in TLOU2 de difficulty slider voor resources op medium/easy/very easy zetten, de gameplay is verder het beste van alles wat ik ooit gespeeld heb. Veel opties om de situatie aan te pakken, het leukste is naar mijn mening wel met weinig resources spelen zodat je steeds bezig bent met overleven/op het nippertje ontsnapt aan de dood. Maar met genoeg resources kan je ook prima guns blazing gaan en na de proloog is het eigenlijk 20+ uur aan stealth of actie (met heel veel cutscenes).
TLOU1 is inderdaad wat trager, maar daar is het meest genoemde kritiekpunt dat de gameplay wat repetitief kan worden.
[
Voor 20% gewijzigd door
Brogala op 21-12-2020 06:15
]