Lempard2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:58:
[...]
Ik vind het ook een smerige bedoeling.. iedere reviewer alleen de PC versie geven.. en alleen footage van CDPR mag gebruikt worden in video reviews..
Eigenlijk is dit natuurlijk al een red flag..
Ik lees dan ook mensen zeggen.. ja dan had je maar een pc moeten kopen.. zo werkt het dus niet.. CDPR brengt de games op de XB1 en PS4.. dan moeten die games ook zo goed mogelijk op die consoles werken..
Dan nog de PC versie is ook lang niet datgene wat CDPR belooft heeft. Ja de graphics zijn mooi als je een dikke GPU hebt maar de slechte graphics en performance op consoles zijnn niet de enige problemen:.
-Voetgangers en auto's die spontaan spawnen, verdwijnen of veranderen (als je je even omdraait)
-Auto's rijden simpel een route en reageren slecht op de speler, blijven simspelweg stilstaan bij een blokkade.
-voetgangers zijn zombies die oneliners spammen en vreemd reageren, totaal geen AI of 'eigen leven'.
-Speelstijl heeft weinig invloed op de missies.
-Met welke karakter je begint heeft weinig invloed.
-Het grootste deel van de winkels is dicht, bij veel kraampjes op straat is geen interactie mogelijk.
-Na je eerste bezoek aan een ripper geen verdere animaties bij 'upgrades' van je lichaam.
-Simpele zaken als een drankje kopen in een bar hebben geen animatie.
Hier staan ook een aantal voorbeelden:
DutchManticore in "[Multi] Cyberpunk 2077"
Oftewel die levende wereld die belooft is valt heel, heel erg tegen. Het is niet voor niets dat ook de PC versie op metcritic een lage score krijgt. Ik krijg bij de game een erg No Mans Sky gevoel, veel beloftes die niet nagekomen zijn. Hopelijk gaat CDPR er alles aan doen om de beloftes alsnog waar te maken. Maar dit soort zaken patch je niet even simpel. NMS heeft er ook nog 2 jaar na de release over gedaan om datgene te worden wat belooft is.
[
Voor 10% gewijzigd door
Chaoss op 13-12-2020 11:10
]