robinez schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:42:
[...]
ik heb net bloodborne geprobeerd, maar ik kom al niet eens voorbij de hond direct in de eerste paar minuten, ben daar nu al 20 keer doodgegaan. Dus dit is niet mijn genre, ondanks de enthousiaste verhalen over demon souls ga ik die toch maar overslaan

Sorry maar ik moest wel heel hard lachen van de wipes

.
Ik denk dat je het verkeerd aanpakt. Het is ook niet bedoeld als een hack and slash door de mobs heen. Geduld hebben, proberen de mobs beetje voor beetje te lokken om zo te voorkomen dat je de hele horde op je af krijgt... Ik kon me herinneren dat ik die honden liet lokken naar een deur waar ze niet in konden. Zodat je op deze manier dus veilig de honden kon uitschakelen.
Demon's Souls vind ik persoonlijk tot zo ver echt veel makkelijker dan Bloodborne. Eigenlijk gewoon zelfde denkwijze, rustig aanpakken. Niet rushen, geduld hebben en snappen dat je dood zal gaan en leren van de fouten. De snelheid van het spel is gewoon langzamer dan Bloodborne, en is prima te doen. Als ik terug denk aan Bloodborne was de lat meteen veel hoger, vooral bij de bosses.
Uiteraard is dit niet een game voor iedereen. Maar laat je niet bang maken van oh het is te moeilijk, want het valt best wel mee... Tot zover heb ik nog niets gezien dat in de buurt komt van Orphan, Ludwig en Laurence van Bloodborne. Zelfs de Blood Starved Beast of Cleric Beast was al veel erger dan de bosses in Demon's Souls die ik tot nu toe gezien heb.