• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:43
Chaoss schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:14:
JC2 heb ik aardig wat gespeeld, JC3 ook wel maar minder. Het zijn echte klooi maar wat aan games. Sandbox maximalus zegmaar. Lekker romd crossen en vliegen en dingen in puin schieten en laten exploderen :P
Ja precies. Vermaakte me er altijd wel mee..

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:52
Ach hij is gratis, ga hem gewoon even proberen tegen die tijd. 👍

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik snap op het moment vrij weinig van de situatie met cyberpunk 2077, komt deze game nou wel of niet op ps5 uit?

En als je een ps4 versie gebruikt op ps5 welke resolutie/fps mag ik dan verwachten op de ps5?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 18:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Jah hij draaid op de PS5 is een iets verbeterde versie, waarschijnlijk wat hogere resolutie en stabielere fps. In de loop van 2021 komt er een grote PS5 update die de game nog meer optimaliseert voor de PS5.

Volgens mij is er over resolutie ed nu nig niets bekend, ik vermoed dat je dan een DF analyse moet afwachten.

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 26-11-2020 19:39 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:37:
Jah hij draaid op de PS5 is een iets verbeterde versie, waarschijnlijk wat hogere resolutie en stabielere fps. In de loop van 2021 komt er een grote PS5 update die de game nog meer optimaliseert voor de PS5.

Volgens mij is er over resolutie ed nu nig niets bekend, ik vermoed dat je dan een DF analyse moet afwachten.
Ik denk dat 4k 60fps te veel gevraagd zou zijn?
Zou eerder denken 2k 60fps, zolang die 60fps optie er is ben ik blij.

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
pokle312 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:46:
[...]

Ik denk dat 4k 60fps te veel gevraagd zou zijn?
Zou eerder denken 2k 60fps, zolang die 60fps optie er is ben ik blij.
Ja eens, ik hoop op 4K 60fps met raytracing uit. Ziet er tof uit in Spider-Man maar ik mis het niet tijdens de actiescenes. Plus dit is ook nog eens een deel FPS en dan wil ik het zo smooth als een pot pindakaas die nog niet aangebroken is :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-10 14:35

ettie1990

PSN:ettiesick

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQ5S4flQjWD9ZwdxVjfMSrpF-88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fkwUS4ENFhSyfvBtDVyAt3vK.jpg?f=fotoalbum_large

Dit kreeg ik net toen de ps5 uit rustmodus werd gestart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:48
Hij is net binnen, past ook net in de tv kast en hopelijk blijft het koel daar. Ik hoor van dichtbij de fan heel lochtjes/ratel maar het is op 1 meter al niet meer te horen. Geen idee of dit dan de goede of mindere fan versie is.

Qua design, apart en liggend begin ik hem steeds meer te waarderen. Ze hadden die rare uitloop gewoon recht moeten trekken, ps3 trekjes heeft die dan. Voor de rest.. SNEL, downloaden is nu behapbaar ipv uren wachten op de Ps4.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZKusbi_zXAhBGe91wrD6AZosOXA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7FBdrBizNj55uqla3oUXOxk3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door AMARONE op 26-11-2020 21:05 ]

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
ettie1990 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:55:
[Afbeelding]

Even je tv aan en uit? Ik heb zoiets bijna elke keer, maar heb het ook bij de pc af en toe. Ik wil nog een nieuwe hdmi kabel proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[Afbeelding]

Couch-coop :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
[Afbeelding]

Leaked hier iemand effe co-op modus

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Twixie schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:15:
[...]
Ik zal het overigens vanavond eens uitproberen
@Ram-G-maN Ik kan dus bevestigen dat dit gewoon werkt. Heb gewoon mijn externe 4TB drive uit mijn PS4 Pro getrokken en die in mijn PS5 geplugd. Eerst kwam er wel een melding dat de externe storage moest gecontroleerd worden, omdat mijn PS4 in Rest Mode stond toen ik de HDD uittrok. Na de check kwam er nog een melding dat er 3 games zowel op de SSD als op de Externe Storage stonden, en ik moest kiezen welke er zou verwijderd worden (dit is ook weer behaviour dat op PS4 identiek is). Tenslotte moest ik "even geduld" hebben en dat duurde wel 20'.. Ik vermoed dat de PS5 op dat moment de hele catalogus van disk aan het reconstrueren was, maar eindigde gewoon ok. Hierna had ik in mijn Library op de PS5 ineens 2 geïnstlalleerde gedeeltes. De 20-tal games die al op de SSD stonden, maar ook 250+ games van op de HDD. Ook eentje geprobeerd en werkte perfect.

Dus bij jou moet er toch echt iets mis geweest zijn als je je HDD niet van 1 PS4 naar een andere kon brengen om de games te runnen.

EDIT: ondertussen weer aan de PS4 gehangen en opnieuw moet de storage gerepareerd worden. Echt praktisch is het dus niet om 1 schijf te delen over 2 toestellen, zeker als je vaak van plan bent te wisselen. Je toestellen moeten dus telkens uit gezet worden om die repairs te vermijden, maar ik wil mijn toestellen telkens in Rust, dus wordt toch een 2de schijf, denk ik.
EDIT2: effen gegoogled en de PS4 (en dus wellicht ook PS5) heeft ook een optie om de HDD safely te removen, een beetje zoals we dat ook op Windows kennen : https://blog.playstation....-apps-to-an-external-hdd/

[ Voor 20% gewijzigd door Twixie op 26-11-2020 21:45 ]

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02:36
wilmundo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:22:

@geïnteresseerden in ssd's: gisteren heb ik een paar 'praktijktesten' gedaan. Liefhebbers van empirisch onderzoek moet ik teleurstellen.

Ik heb data van de interne ssd naar de T7 touch verplaatst, via de bijgeleverde usb-C naar usb-C ingang. Dat ging vrij vlot. Ik las ergens in een reactie dat iemand zei de 50gb binnen een minuut van de interne ssd op de T7 staat. Dat is wellicht als je de specsheet bekijkt. De praktijk is anders. Iemand merkte op dat er met 280MB/s naar de T7 wordt geschreven. Is dit de hoeveelheid data gedeeld door de tijd of heb je ergens echt een transferspeed afgelezen?

ca 149,something GB van intern naar T7 ging in 8 min. Dat was gewoon kijkend naar de klok. Dat is give or take 310MB/s wat aardig overeen komt met de observatie van de hierboven genoemde Tweaker.

ca 150GB schrijven naar van een T5 (geen verschrijving) naar de interne ssd duurde lang. Volgens de stopwatch 14:23 min. Aangesloten wederom van C naar C.

het databestand van GT Sport is ca 112GB. Dit koste 6:00 naar de T7. Dat is wederom zo'n 310MB/s.

Mijn voorlopige conclusie is dus dat het schrijven naar de T7 veel sneller gaat dan het schrijven naar de interne ssd. Granted, er werd gelezen met een T5 die volgens de spec geloof ik met 500MB/s gelezen kan worden, wat nog steeds meer is dan de schrijfsnelheid naar de T7. Ik denk dus niet dat de T5 een bottleneck was.
Ik heb mijn t7 net binnen gekregen en ik heb het ook getest, 2 keer een bestand van 50 gigabyte gekopieerd:

- via de Usb C - C aan de voorkant was de schrijf snelheid 322MB/s
- via de Usb A - C aan de achterkant was de schrijf snelheid iets lager met 313 MB/s

Met beide keren dezelfde file.
Terug kopieren naar de ps5 is inderdaad trager, dat is wel raar, want die zou nog stukken sneller moeten zijn dan de t7.

Dus niet de theoretische snelheid van 1000 mb/s schrijf snelheid, waarvan ik toch wel zo'n 800MB//s had verwacht in de praktijk, maar goed, 322MB/s schrijven is nog steeds wel heel erg snel, dus wat mij betreft een goede aanvulling op de ps5 en het ruimt de interne schijf heerlijk op zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Eens, ik ben in die zin ook niet ontevreden over de snelheid, ik had gewoon meer verwacht :p

Edit: overigens levert rest mode icm een externe ssd nog steeds problemen op.
Aangeraden wordt om ofwel nooit stroom op de usb poorten te hebben in rest mode, of altijd.

3u is geen goed idee voorlopig.

[ Voor 53% gewijzigd door vaagisdenaam op 26-11-2020 21:48 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
robinez schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:32:
[...]

Ik heb mijn t7 net binnen gekregen en ik heb het ook getest, 2 keer een bestand van 50 gigabyte gekopieerd:

- via de Usb C - C aan de voorkant was de schrijf snelheid 322MB/s
- via de Usb A - C aan de achterkant was de schrijf snelheid iets lager met 313 MB/s

Met beide keren dezelfde file.
Terug kopieren naar de ps5 is inderdaad trager, dat is wel raar, want die zou nog stukken sneller moeten zijn dan de t7.

Dus niet de theoretische snelheid van 1000 mb/s schrijf snelheid, waarvan ik toch wel zo'n 800MB//s had verwacht in de praktijk, maar goed, 322MB/s schrijven is nog steeds wel heel erg snel, dus wat mij betreft een goede aanvulling op de ps5 en het ruimt de interne schijf heerlijk op zo :)
Ondersteunt de PS5 wel USB 3.1 Gen 2? Want de Series X bijvoorbeeld ondersteunt maar maximaal USB 3.1 Gen 1 wat een 5Gbps Max heeft.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
[Afbeelding]

Split screen gaming? :9 Zit je kabel er wel goed in?

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Rivanov schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:19:
[...]

Ondersteunt de PS5 wel USB 3.1 Gen 2? Want de Series X bijvoorbeeld ondersteunt maar maximaal USB 3.1 Gen 1 wat een 5Gbps Max heeft.
Jazeker:

https://www.playstation.c...ware/ps5-usb-ports-guide/

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 16:37
meh

Trophy video's nemen ook de mic op ;)

[ Voor 104% gewijzigd door Geronimous op 26-11-2020 23:07 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-10 11:53
Twixie schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:21:
[...]

@Ram-G-maN Ik kan dus bevestigen dat dit gewoon werkt.
Het probleemloos wisselen van externe opslag voor games werkt pas sinds begin 2017. De PS4 Pro kwam uit in 2016. Dus het kan inderdaad zo zijn dat @Ram-G-maN hier toen problemen mee had bij het overschakelen van zijn base PS4 naar de PS4 Pro. Gelukkig gaat dit nu een stuk eenvoudiger. :)

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
  • Laatst online: 07-10 17:38
v8power67 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 01:10:
Zo net spiderman remaster op 100% gezet en platinum trophy. Ook de dlc's op 100% en kom uit op 34 uur. Had hem al een keer uitgespeeld qua story op ps4 maar nu in 60fps nog keer en was puur genieten!
Heb raytracing modus 10min geprobeerd maar kon niet meer wennen aan de 30fps na 60fps geprobeerd te hebben.
Hierna dus miles morales beginnen ben benieuwd.
Mag ik even jaloers zijn op je? :>
Ik heb de PS4-editie van Spider-Man in november 2018 gekocht en speelde het uit in mei 2020.
Met uitspelen bedoel ik dat de eindbaas heb verslagen en dat ik de credits van de game heb gezien. Sinds dat moment heb ik het spel niet meer gespeeld en mijn algehele voortgang in het spel is 78%.

Daarnaast heb ik maar 41% van de trophies (dit is van de game zelf, niet de DLC en de NG+).
Dit alles heeft mij 45 uur gekost. Ik zou willen dat ik zo snel was met het uitspelen van games, dan zou ik geen grote backlog meer hebben. Overigens heb ik geen DLC gekocht dus ik ga Spider-Man Remastered kopen en mijn voortgang overzetten zodra ik Miles Morales op 100% heb uitgespeeld (met platinum trophy uiteraard ;))

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Geronimous schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:06:
meh

Trophy video's nemen ook de mic op ;)
Zoals deze bijvoorbeeld? En het niet doorhebben _O-

Dat zo'n spel je kennelijk zo blij maakt als je een boss verlsaat :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Disfigured
  • Laatst online: 22-09 15:02
Ik heb net Demon's Souls uitgespeeld, wát een game! Wel uiteindelijk in offline modus verder gegaan want ik vond die invaders schijt irritant. Zo'n dude die met een paar hits m'n volledige armor en wapen sloopte.. no thanks.

Maar verder geweldige game. Er zitten een aantal gimmicky bossfights tussen maar gelukkig ook een paar hele coole. En die graphics man.. insane. Wat een fantastische start van deze generatie.

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
poor Leno schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:19:
[...]

[Streamable]
Haha het gevoel is wel herkenbaar. :P Alhoewel deze Demon echt heel makkelijk te verslaan was door een beetje sneaky te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxpyjamas
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 03-12-2020
Disfigured schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:58:
Ik heb net Demon's Souls uitgespeeld, wát een game! Wel uiteindelijk in offline modus verder gegaan want ik vond die invaders schijt irritant. Zo'n dude die met een paar hits m'n volledige armor en wapen sloopte.. no thanks.

Maar verder geweldige game. Er zitten een aantal gimmicky bossfights tussen maar gelukkig ook een paar hele coole. En die graphics man.. insane. Wat een fantastische start van deze generatie.
Ben zojuist begonnen! Mijn eerste souls game. Even wennen dus maar ziet er zeker heel mooi uit!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 18:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Vanavond Astros playroom uitgespeeld, die eindbaas lol daar is demon souls niets bij :D

Daarna toch maar begonnen met GoW in 4k modus. Ik kan wel wachten op een 4K60 patch maar dan blijf ik bezig, ik moet Ghost of Tsushima en TLOU2 ook nog spelen van mjjn PS4 backlog. :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 23:01
v8power67 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 01:10:
Zo net spiderman remaster op 100% gezet en platinum trophy. Ook de dlc's op 100% en kom uit op 34 uur. Had hem al een keer uitgespeeld qua story op ps4 maar nu in 60fps nog keer en was puur genieten!
Heb raytracing modus 10min geprobeerd maar kon niet meer wennen aan de 30fps na 60fps geprobeerd te hebben.
Hierna dus miles morales beginnen ben benieuwd.
Geweldige game. Heb de PS4 versie vorige maand platinum gehaald. Ook de DLC nog net voor de release van PS5 100% op de new game + en ultimate mode na. Vandaag op PS5 miles morales platinum gehaald. Wat is de main story kort zeg. Maar gelukkig zat er genoeg side missions e.d. in. Mooie sfeervolle game

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• robinez
vanavond allerlei testen gedaan met oude ps4 games op de gekoppelde ssd aan mijn ps5. Dat is wel een enorm verschil ten opzichte van de ps4 pro laad snelheid. Ik merk geen verschil met het laden van een ps4 game via de interne ssd of de externe ssd, beiden voelen erg snel aan.

Bijvoorbeeld GT Sport. Even een nieuw parcours in laden doet die binnen 20 seconden. Dus vanaf het menu in gt sport in arcade mode een parcours kiezen en je staat binnen 20 seconden op de baan klaar om te racen. Geweldige ervaring is dat, zoveel beter dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheDukemaster schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:59:
[...]

Haha het gevoel is wel herkenbaar. :P Alhoewel deze Demon echt heel makkelijk te verslaan was door een beetje sneaky te spelen.
Haha dat ben ik niet hoor :D

Ik begin maar niet aan dat soort games.. dan ben ik zo 3 controllers en 2 tv's verder :X

Maar ik kan me best voorstellen dat het euforisch voelt, als je zo de verhalen altijd leest over die games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39

ja daar snap ik ook geen hol van, voor mp ga ik wel cod spelen. vindt dit echt een sp game, er zijn gewoon grinders in dit spel die ng+ en alles spelen. daar ben ik niet zo van, goed spel om uit te spelen dan houdt het voor mij ook op.

heb nog miles morales/cod sp/sekiro/ghosts die ik wil spelen;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
mijn broertje heeft een digital ik een disc, hij had gister een crash random in game ( spiderman ). ik heb hem gisteravond netjes uitgezet. net opgestart, krijg ook disk repair status. werkt daarna verder prima, wat me wel opviel ik had gister de deadzone instellingen aangepast die zijn weer teruggezet.

Dit lijkt gewoon een software bug op dit moment, hij lijkt wel iets met de ssd te doen aangezien die setting is teruggezet.

dit puur ter info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Er staat in de ps app dat je games kan beheren op de ps5. Maar in de app zie ik helemaal geen opties om iets met de console te doen behalve bij settings om te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:15
Ik dacht zelf gisteren Demon Souls te spelen... Kopieren van data naar SSD? Maar dat had ik toch al gedaan?
Nahja, prima dan. Maar blijkbaar gaat hij ook gewoon in slaapmodus na een tijdje (instelling uiteraard) en heb je nog niet alles gekopieerd. Zucht.
Gisterenavond maar laten doen. Moest toch leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

[Afbeelding]

Heb ik ook een keer gehad, maar bij mij gebeurde dit na een systeem update, kreeg dus een lichte hardverzakking dat deze update m'n PS5 om zeep had geholpen, maar na een reboot was alles weer normaal.

Zou je eens in het hoofdmenu bij de netwerkopties kunnen kijken met welke server je verbonden bent? Bij mij is de online activiteit namelijk erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39

Superkiwi

Hoi doei

shakespeare schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 06:57:
[...]
ja daar snap ik ook geen hol van, voor mp ga ik wel cod spelen.
De multiplayer van FromSoftware games is dan ook niet te vergelijken met andere multiplayergames.
From games hebben een hele actieve, fanatieke community waardoor het onlien gedeelte altijd wel vrij levendig is. Dat de invaders vooral voor nieuwkomers erg vervelend kunnen zijn klopt als een bus ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:35:
Er staat in de ps app dat je games kan beheren op de ps5. Maar in de app zie ik helemaal geen opties om iets met de console te doen behalve bij settings om te koppelen.
Heb ik ook naar zitten kijken, maar volgens mij klinkt het spannender dan het is en is het niet veel anders dan op de PS4. Je kunt in de app naar je library gaan en vanuit daar games naar je console downloaden of direct spelen (PS5 games). Schijfruimte beheren wordt volgens mij alleen aangeroepen wanneer je ruimte te kort hebt.

Dit is de omschrijving op de website
- Download games and add-ons to your PS4 or PS5 console, so they’re ready when you are.
- Manage your PS5 console storage if you run out of space while downloading remotely.
- Get ready to play with quick sign-in and launch a game remotely on your PS5 console.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• disguisedpotato
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-07 08:25

Ik had toendertijd Demon's Souls op de PS3 gekocht maar het heeft me toen niet gegrepen, ik was niet veel verder gekomen dan de Phalanx. Volgens mij vond ik het maar lastig en was ik niet zo gecharmeerd van de grauwe graphics. Misschien heeft het ook met leeftijd te maken. De remake heeft me er wel helemaal ingezogen nu, ik vind het echt een geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 09-10 09:00
Inmiddels al best wat uurtjes gemaakt op de PS5. Wat een heerlijk apparaat! Nog geen enkele vastloper gehad, wel een keer na een update echt een raar beeld gekregen met dansende pixels. Maar dat loste zichzelf weer op.
Ik heb al best wat mensen laten spelen en iedereen is echt positief verrast over de controller, zeker als je ze Astro's Playroom laat spelen.
Ook de downloadsnelheden zijn bij mij veel beter dan mijn launch PS4 ooit gehaald heeft. Mijn 250mb verbinding trekt ie helemaal dicht.
Modern Warfare voelt als een snel spel met de High Res Texture pack en Spiderman MM is ook erg tof (al had ik er grafisch stiekem meer van verwacht).
Super fijn dat ook mijn Logitech G29 gewoon zonder gezeik werkt.

Kortom: erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel_1982
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 03-02 17:10

Nice, ik ben ongeveer halverwege dus de lol moet nog echt beginnen. Snap niet dat me dit ooit op de PS3 is gelukt.

Ik speel bijna alleen maar in soul form dus geen last van invaders.

Ga je nu nog voor de platinum, met een cheese build? Dat is wel mijn plan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:55:
Inmiddels al best wat uurtjes gemaakt op de PS5. Wat een heerlijk apparaat! Nog geen enkele vastloper gehad, wel een keer na een update echt een raar beeld gekregen met dansende pixels. Maar dat loste zichzelf weer op.
Ik heb al best wat mensen laten spelen en iedereen is echt positief verrast over de controller, zeker als je ze Astro's Playroom laat spelen.
Ook de downloadsnelheden zijn bij mij veel beter dan mijn launch PS4 ooit gehaald heeft. Mijn 250mb verbinding trekt ie helemaal dicht.
Modern Warfare voelt als een snel spel met de High Res Texture pack en Spiderman MM is ook erg tof (al had ik er grafisch stiekem meer van verwacht).

Ik heb de eerste uren er ook op zitten met de PS5. Heerlijk stil! Je hoort hem echt bijna niet. Verder loopt alles soepel zonder problemen. En MK11 ziet er beter uit dan ooit! :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evreeb
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-11-2020
Ik weet niet of dat hier mag,
dat mag inderdaad niet

[ Voor 78% gewijzigd door BM op 27-11-2020 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
poor Leno schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:19:
[...]

[Streamable]
Hahah, lekker. Maar het is dan ook echt een heerlijk game. Ik had nog niet eerder een souls game gespeeld en het is echt fijn om weer een keer een game te spelen waarbij je niet steeds van quest marker naar quest marker gestuurd wordt. Ik merk dat ik daardoor veel meer in de wereld zit. Ik heb van te voren een paar videos gekeken met tips en verder probeer ik alles zelf uit te vinden. Geeft wel voldoening om eerst het boss fight patroon uit te vogelen en hem vervolgens te verslaan.

Dit is voor mij persoonlijk echt de beste console launch ooit. Demon's Souls is fantastisch, ik heb Miles Morales nog niet eens aangeraakt (en daar had ik al te veel zin in) en Astro Bot vond ik zo leuk dat ik nu PSVR heb aangeschaft om Astro Bot Rescue Mission te kunnen spelen :D
Er is een nieuwe mega pack (3) uit met o.a. Astro en Blood & Truth erbij, en ik heb direct ook SW: Squadrons maar in de sale opgepikt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michiel_1982
Trouwens, heb helemaal de From software bug te pakken en Dark Souls remastered en Dark Souls 3 zitten in de sale. Volgens Digital Foundry draait DS3 op 60FPS op de PS5. Mocht je ook een XSX hebben, daar is hij 30 locked, dus als je de keuze hebt is in dit specifieke geval PS5 de betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michiel_1982 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:36:
Trouwens, heb helemaal de From software bug te pakken en Dark Souls remastered en Dark Souls 3 zitten in de sale. Volgens Digital Foundry draait DS3 op 60FPS op de PS5. Mocht je ook een XSX hebben, daar is hij 30 locked, dus als je de keuze hebt is in dit specifieke geval PS5 de betere keuze.
Niet alleen in dit specifieke geval ;) Genoeg games die op dit moment beter draaien op de PS5 dan de XSX.
Het bewijs dat het niet alleen maar om rauwe tflops gaat is volgens mij al meer dan bewezen.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel_1982
Kalder schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:13:
[...]

Niet alleen in dit specifieke geval ;) Genoeg games die op dit moment beter draaien op de PS5 dan de XSX.
Het bewijs dat het niet alleen maar om rauwe tflops gaat is volgens mij al meer dan bewezen.
Klopt, maar in dit geval gaat het om een BC titel die wel unlocked draait op de PS4 en daardoor die 60 haalt op de PS5. Denk dat de XSX qua rekenkracht DS3 op 60 wel aan zou moeten kunnen. Zo jammer ook dat Bloodborne niet unlocked draait.

Laatst was er een game die dit precies omgekeerd had waardoor de PS5 niet verder kwam dan 30FPS. Ben natuurlijk weer vergeten welke dat was...

Ben benieuwd of multiplats later in de generatie wel in het voordeel van de XSX gaan zijn. Moet stiekem wel een beetje lachen om de posts op bijvoorbeeld resetera: 'PS5 for exclusives, XSX for multiplats' alsof je van te voren 100% zeker kon weten op welk platform games beter presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 16:10
Al die positieve verhalen over Demon's Souls... twijfel echt enorm of ik em moet halen |:( . Totaal niet mijn cup of tea. Bloodborne vond ik niet leuk, maar het grootste probleem voor mij was de schandalig slechte framepacing en de erbarmelijke graphics. Naja, de grahpics waren nog wel oké, maar die game had gewoon 0 post-processing en anti-aliasing, waardoor de graphics énorm ruw waren.

DS heeft dat allemaal niet. Loopt als een zonnetje en ziet er fantastisch uit....schijnt ook nog een fantastische game te zijn.... moeilijk....

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 09:13
Hulleman schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:22:
Al die positieve verhalen over Demon's Souls... twijfel echt enorm of ik em moet halen |:( . Totaal niet mijn cup of tea. Bloodborne vond ik niet leuk, maar het grootste probleem voor mij was de schandalig slechte framepacing en de erbarmelijke graphics. Naja, de grahpics waren nog wel oké, maar die game had gewoon 0 post-processing en anti-aliasing, waardoor de graphics énorm ruw waren.

DS heeft dat allemaal niet. Loopt als een zonnetje en ziet er fantastisch uit....schijnt ook nog een fantastische game te zijn.... moeilijk....
Als je Bloodborne niet leuk vond qua gamestijl dan vind je Demon Souls ook niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
DoubleDutch schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:38:
Heb eigenlijk weinig te klagen over de PS5, maar de knop indeling van de Pulse headset is wel een dingetje, zit telkens te zoeken welke knop nu welke is, de headset uitzetten al je hem op hebt is niet te doen.
En de volume van de chat twee stappen zachter zetten maakt juist dat de volume van de game enorm hard gaat zodat je hem van je hoofd haalt om de volume van de headset weer lager te zetten, ja volgen jullie hem nog, ik niet meer en zo zit ik met dat ding op m'n hoofd. 😂
Totaal geen last van. In het begin paar keer knop layout in de handleiding opgezocht. Daarna is het gewoon duidelijk. Volume knoppen bovenaan zijn voor partymix, Dan een knopje wat ik niet gebruikt. Dan de gewone volumetoetsen met een uitstekend puntje op zodat je weet dat dat boven/harder is en daaronder de muteknop voor je mic. Helemaal onderaan zit het schuifje aan/uit. Dat hoef je ook niet te bedienen met dat ding op natuurlijk. Want je zet hem vooraf aan en als je hem uitzet gaat ie toch van je hoofd. Of wil je hem als oorwarmer gebruiken?

PSN: Marselaar

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Check dit vette kleurtje dan :*)

Reddit - Pimp my PS5

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/2ce530ztz3z51.jpg?width=320&crop=smart&auto=webp&s=4068b9a08906aa884cf869c01c70218a4cb26592

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die kleur :r
Waarom niet blauw?????

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Omdat ie groen is :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michiel_1982
Hulleman schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:22:

Demon's Souls heeft geen technische issues, dat probleem ga je niet hebben. Bloodborne heeft ook wel een iets andere stijl, men noemt het Lovecraftian, kosmische horror. DeS is iets meer medieval meets demons.

Bloodborne speel je als hunter en je bent wendbaar, en agressie wordt op z'n tijd beloond doordat je health terugkrijgt. DeS is langzamer, behoedzamer.

Bloodborne heeft moeilijke bosses en 'makkelijke' levels, DeS is andersom. Meest frustrerende kan zijn dat je het level elke keer dat een boss mislukt opnieuw moet spelen.

Dus moelijk te zeggen of je het leuk gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is niet de juiste kleur voor het merk! PS Kleur = Blauw.
Wel mooi dat metallic, maar ik zou nooit een PS controller groen maken. Blauw was beter geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Michiel_1982 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:47:
[...]

Demon's Souls heeft geen technische issues, dat probleem ga je niet hebben. Bloodborne heeft ook wel een iets andere stijl, men noemt het Lovecraftian, kosmische horror. DeS is iets meer medieval meets demons.

Bloodborne speel je als hunter en je bent wendbaar, en agressie wordt op z'n tijd beloond doordat je health terugkrijgt. DeS is langzamer, behoedzamer.

Bloodborne heeft moeilijke bosses en 'makkelijke' levels, DeS is andersom. Meest frustrerende kan zijn dat je het level elke keer dat een boss mislukt opnieuw moet spelen.

Dus moelijk te zeggen of je het leuk gaat vinden.
Thnx voor wat uitleg. Ik moet die game gewoon eens proberen en een kans geven. Maar de volle mep vind ik te risicovol. Pik em denk ik wel een keer van marktplaats op.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Kalder schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:48:
[...]

Dat is niet de juiste kleur voor het merk! PS Kleur = Blauw.
Wel mooi dat metallic, maar ik zou nooit een PS controller groen maken. Blauw was beter geweest :P
Jaaaaa maarja. Het is ook geen gifgroen he :)

En groen is ook niet echt dé Alfa kleur.. maar toch <3

Afbeeldingslocatie: https://image-cdn.hypb.st/https%3A%2F%2Fhypebeast.com%2Fimage%2F2020%2F05%2Falfa-romeo-giulia-stelvio-quadrifoglio-montreal-green-paint-europe-exclusive-002.jpg?q=75&w=500&cbr=1&fit=max

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
Ziet er gaaf uit! Past goed bij ons nieuwe interieur straks 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zSUDjE6_EWSmESCH8rQJjaG9wPE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cO9xv2fTNamuOzwdlEzXlsn0.jpg?f=user_large

Ook wel een vet ontwerp voor de controller. Blijf het jammer vinden dat ze de iconische kleuren van de actieknoppen niet meer gebruiken

[ Voor 29% gewijzigd door Hulleman op 27-11-2020 12:10 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• RA0UL
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-10 23:29
Update voor mensen die last hebben van de fluitende toon van de fan. Ik heb vanochtend nog wat gekloot met de fan terwijl de ps5 aan staat en een game afspeelt, om te kijken wat invloed heeft en merkte dat tijdens het afspelen van een game de fan niet echt voor overlast zorgt wanneer ik de kap eraf heb. Wanneer ik de kap weer bevestigde kreeg ik het irritante geluid terug. Als ik mijn hand op de bovenkant van de witte plaat legde verdween dit, lijkt wel een soort resonantie. Vervolgens gekeken wat de impact is van de standaard(zwarte voet).

Eindstand: heb de ps5 van de standaard afgehaald en op 4 rubberen dempblokken gezet voor wasmachines en nu niet meer die irritante toon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Michiel_1982 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:15:
[...]

Nice, ik ben ongeveer halverwege dus de lol moet nog echt beginnen. Snap niet dat me dit ooit op de PS3 is gelukt.

Ik speel bijna alleen maar in soul form dus geen last van invaders.

Ga je nu nog voor de platinum, met een cheese build? Dat is wel mijn plan...
Ga denk niet voor de platinum, maar NG+ zeker wel! Ik had nu een DEX build maar wil magic ook wel een keer proberen... ziet er lekker overpowered uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Laatst online: 08-10 15:30
Mocht ik ooit een PS5 krijgen ;-) Tips? Godfall of Demons Souls?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
@all, dank voor de warme aanbevelingen van GoW. Ik ben nu bezig met Spider-Man Remastered en daarna ga ik voor TLOF 2 of GoW. Denk TLOF 2 eerst, omdat ik her en der heb gelezen dat het spel beetje tegenvalt. Uncharted uit PS Collection zal ik tzt ook oppakken, nadat ik door Uncharted Collection heb gefietst. Begin te klinken als een gebroken plaat, maar ooit begonnen aan Uncharted 1 en niet meer afgemaakt... Begin aan veel en maak weinig af.

@T7 lezers: tja, ik had ook meer van de schrijfsnelheden verwacht. Hardware.info komt aan zo'n 800MB/s, maar wij redden ca 300MB/s. Het is wat het is natuurlijk. Maar vraag me wel af waarom dit zoveel lager is dan wat er mogelijk is. De leessnelheden zullen dan ook niet zo snel zijn als eigenlijk mogelijk is, wat resulteert in langere laadtijden. Jawel beste mensen, de laadtijden zijn nu snel, maar eenmaal een paar maanden verder en we zijn vergeten dat we ooit trage fysieke HD's hebben gehad waarbij je gewoon een seizoen The Wire kon bekijken voordat je aan een spelletje kon beginnen.

@Donstil: That you?? :D https://www.reddit.com/r/...ed_painting_my_ps5_today/

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Ghost of Tsushima is nu €39,99 bij Amazon.nl
https://www.amazon.nl/gp/product/B085TD5NB1/

Acties:
  • +4 Henk 'm!
wilmundo schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:34:
@all, dank voor de warme aanbevelingen van GoW. Ik ben nu bezig met Spider-Man Remastered en daarna ga ik voor TLOF 2 of GoW. Denk TLOF 2 eerst, omdat ik her en der heb gelezen dat het spel beetje tegenvalt. Uncharted uit PS Collection zal ik tzt ook oppakken, nadat ik door Uncharted Collection heb gefietst. Begin te klinken als een gebroken plaat, maar ooit begonnen aan Uncharted 1 en niet meer afgemaakt... Begin aan veel en maak weinig af.

@T7 lezers: tja, ik had ook meer van de schrijfsnelheden verwacht. Hardware.info komt aan zo'n 800MB/s, maar wij redden ca 300MB/s. Het is wat het is natuurlijk. Maar vraag me wel af waarom dit zoveel lager is dan wat er mogelijk is. De leessnelheden zullen dan ook niet zo snel zijn als eigenlijk mogelijk is, wat resulteert in langere laadtijden. Jawel beste mensen, de laadtijden zijn nu snel, maar eenmaal een paar maanden verder en we zijn vergeten dat we ooit trage fysieke HD's hebben gehad waarbij je gewoon een seizoen The Wire kon bekijken voordat je aan een spelletje kon beginnen.

@Donstil: That you?? :D https://www.reddit.com/r/...ed_painting_my_ps5_today/
Haha nee, best cool wel, iets te metallic naar mijn smaak maar wel een mooie unieke look and feel.

Dit ben ik wel, werd ook daar goed ontvangen: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 21:57
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:55:

Zit ook rond de 70MB a 80MB/s op mijn 1Gbit lijn. Download op de PS5 is bij 2 a 3x zo hoog dus mooie upgrade van de Sony servers hiervoor.

Astros Playroom mag van mij een deel 2 krijgen. Koop die gelijk. Zo'n tof spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
poor Leno schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:04:
[...]

Jaaaaa maarja. Het is ook geen gifgroen he :)

En groen is ook niet echt dé Alfa kleur.. maar toch <3

[Afbeelding]
Klopt Alfa's zijn meer zwart rook en staan vaak bij de garage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Shaker74 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:31:
Godfall is vrij matig. Demon's Souls is fantastisch. Moeilijke keuze! :P

Demon's Souls is wel vrij pittig en Godfall een stuk minder.. maar zelfs als je niet van moeilijke games houdt raad ik aan om hem toch te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hulleman schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:01:
[...]

Thnx voor wat uitleg. Ik moet die game gewoon eens proberen en een kans geven. Maar de volle mep vind ik te risicovol. Pik em denk ik wel een keer van marktplaats op.
Die game verkoop je toch gewoon weer voor 10 of 15 euro minder als het je niet bevalt. Of je bestelt hem bij bol.com, daar kun je games gewoon retourneren ook al is de seal eraf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Nog een paar aanbiedingen bij Wehkamp helaas voor de PS4. Maar Spider Man Morales is daar nu 49,99
Death Stranding 16,99

[ Voor 4% gewijzigd door King Dingeling op 27-11-2020 13:09 ]

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
King Dingeling schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:09:
Nog een paar aanbiedingen bij Wehkamp helaas voor de PS4. Maar Spider Man Morales is daar nu 49,99
Death Stranding 16,99
God of war voor 9,99 wow.
Zal vast komen door de ps plus collectie die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
zwembroek schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:31:
[...]

Ik heb de eerste uren er ook op zitten met de PS5. Heerlijk stil! Je hoort hem echt bijna niet. Verder loopt alles soepel zonder problemen. En MK11 ziet er beter uit dan ooit! :)
Ik ben ook erg benieuwd naar MK11.
Ik speel hem nu op mijn ps4 slim, en ben al erg onder de indruk.
Heb je de ps5 versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-10 07:41
Demons' Souls.

Ik heb Godfall zelf niet, maar de reviews zijn maar "meh", yet another slash and loot game met mooie achtergronden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
Mijn lijstje wat ik nu speel:

Demon souls
Bloodborne
God of war
AC: valhalla
Ghost of tsushima.

Iemand toevallig nog toevoegingen? Ik ben ook wel opzoek naar ps4 games die nog beter op de ps5 draaien(de meeste first party games van sony heb ik overigens al gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-10 18:52
pokle312 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:34:

Demon souls
Bloodborne
God of war
Ghost of tsushima.

Iemand toevallig nog toevoegingen? Ik ben ook wel opzoek naar ps4 games die nog beter op de ps5 draaien(de meeste first party games van sony heb ik overigens al gespeeld)
Watch dogs legion zou je er nog kunnen aan toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2

Demon souls
Bloodborne
God of war
Ghost of tsushima.

TLoU Part II, maar die zal je al gespeeld hebben. Ik moet hem nog uit spelen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michiel_1982

Demon souls
Bloodborne
God of war
Ghost of tsushima.

DS1 + DS3 al gespeeld? Zoals ik eerder postte draaien die op 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Demon souls
Bloodborne
God of war
Ghost of tsushima.

Ik zou gewoon eerst die games uitspelen, dan ben je toch al snel 250+ uur bezig. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 20:46

Demon souls
Bloodborne
God of war
Ghost of tsushima.

Days Gone al gespeeld? Die draait nu 60fps op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
AeronNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:29:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd naar MK11.
Ik speel hem nu op mijn ps4 slim, en ben al erg onder de indruk.
Heb je de ps5 versie?
Ik heb de PS4 versie geüpgraded naar ultimate (20 euro voor aftermath en 15 euro voor killer pack 2.) Daarna Free upgrade naar Ps5 Versie. Ik kan je vertellen als je van een slim komt het verschil op een 4k HDR tv groot is. Ik speelde hem op de Pro op een OLED en is het verschil subtieler. Het is vooral kraak helder met iets meer damage en details.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Gezien er verwachting is dat Godfall over een tijdje mogelijk richting Free to play gaat, lijkt de keus me niet zo moeilijk :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
zwembroek schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:56:
[...]

Ik heb de PS4 versie geüpgraded naar ultimate (20 euro voor aftermath en 15 euro voor killer pack 2.) Daarna Free upgrade naar Ps5 Versie. Ik kan je vertellen als je van een slim komt het verschil op een 4k HDR tv groot is. Ik speelde hem op de Pro op een OLED en is het verschil subtieler. Het is vooral kraak helder met iets meer damage en details.
Cool,
Ik heb een LG OLED dus dat word feest.
Ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
Carn82 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:52:
[...]

Days Gone al gespeeld? Die draait nu 60fps op de PS5.
Nee nog niet, ik ga deze ook even downloaden denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
spijkerhoofd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:48:
[...]

Klopt Alfa's zijn meer zwart rook en staan vaak bij de garage :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n3XfAMnveWJgcq7wL3p14eBqhfg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/T2wXc1v0880ZDnzky2PaIC8p.png?f=user_large

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Ik had gisteren met een update van AC Valhalla weer dat dreaded "Copying xx%". Ik dacht dat dat met de PS% tot het verleden behoorde ?!?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:36:
Ik had gisteren met een update van AC Valhalla weer dat dreaded "Copying xx%". Ik dacht dat dat met de PS% tot het verleden behoorde ?!?
updaten zal nooit tot het verleden behoren, het zou wel veel sneller moeten gaan dan op de PS4. (en je kunt instellen dat hij updates installeert tijdens rust mode (eigen risico als ik zo hoor over die rust mode))

[ Voor 14% gewijzigd door Kalder op 27-11-2020 14:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• robinez
wes- schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:24:
[...]

Als je Bloodborne niet leuk vond qua gamestijl dan vind je Demon Souls ook niet leuk.
ik heb net bloodborne geprobeerd, maar ik kom al niet eens voorbij de hond direct in de eerste paar minuten, ben daar nu al 20 keer doodgegaan. Dus dit is niet mijn genre, ondanks de enthousiaste verhalen over demon souls ga ik die toch maar overslaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37

Demon souls
Bloodborne
God of war
Ghost of tsushima.

Days Gone schijnt goed te zijn. Die staat nog op mijn lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
robinez schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:42:
[...]

ik heb net bloodborne geprobeerd, maar ik kom al niet eens voorbij de hond direct in de eerste paar minuten, ben daar nu al 20 keer doodgegaan. Dus dit is niet mijn genre, ondanks de enthousiaste verhalen over demon souls ga ik die toch maar overslaan :D
Youtube is your friend
Gewoon een lekkere RPG met wat hack n slash elementjes.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 14:53
robinez schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:42:
[...]

Bloodborne is IMHO wel heel anders dan demon souls. Demon souls is meer het type van grinden en door veel items behaal je bosses en dergelijke wel. Bloodborne is meer skills aanscherpen om bepaalde souplesse te vinden, wat minder vergevingsgezind.
Maar blijft een pittige game!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sackboy review van Digital Foundry:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyhfin
Sackboy analyse van PS4 en PS5 versies door Digital Foundry:
YouTube: Sackboy: A Big Adventure - the Digital Foundry Tech Review - PS5 vs ...
-Edit- enkele seconden te laat ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Kyhfin op 27-11-2020 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Laatst online: 08-10 15:30
YakuzA schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:57:
[...]

Gezien er verwachting is dat Godfall over een tijdje mogelijk richting Free to play gaat, lijkt de keus me niet zo moeilijk :)
:+ Tegen die tijd dat ik een PS5 bezit kan ik ze waarschijnlijk beide in de aanbieding open. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Niet online
heeft iemand aanraders waar ps4/ps5 games te kopen? misschien andere landen die goedkoper zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
pokle312 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:26:
heeft iemand aanraders waar ps4/ps5 games te kopen? misschien andere landen die goedkoper zijn?
Compleet Black Friday gameoverzicht:
https://www.budgetgaming....icht-2020-(update-3).html

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
YakuzA schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:57:
[...]

Ik heb deze memo gemist en heb er €80 voor afgetikt. Heb me met Godfall toch wel echt lekker vermaakt sinds release. Daarnaast ook weer Diablo3 dus looter genre ligt me kennelijk wel ;) ik werd ook aangetrokken door 3player coop, maar dat zal later wel komen met mijn gaming maten.

Verder zal ik nog met Spider-Man verder gaan. Weten jullie of ze voor de remastered versie ook de dialoog audio van Peter hebben veranderd of alleen zijn gezicht?

[ Voor 3% gewijzigd door psych op 27-11-2020 15:53 ]

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
SD5k schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:42:
[...]

Ik zou gewoon eerst die games uitspelen, dan ben je toch al snel 250+ uur bezig. ;)
Ik vrees voor Cyberpunk. 150+ hours gameplay, maar ik focus meestal op de main missies in RPGs. Uitzondering is misschien HZD die ik echt heb uitgemolken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

loekf2 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:18:
Ik vrees voor Cyberpunk. 150+ hours gameplay, maar ik focus meestal op de main missies in RPGs. Uitzondering is misschien HZD die ik echt heb uitgemolken.
Het lijkt me heel sterk dat de main quest 150 uur duurt, dat is waarschijnljk inclusief side quests. Ik juich het alleen maar toe, als ik echt ín een game zit kan ik me daar makkelijk meerdere maanden mee bezig houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 12:05

H.Boss

Hugo Boss

Een vraagje over iets wat mij niet helemaal duidelijk is, heb nu een externe SSD van maar 250GB aangesloten. Hier staan wat PS4 games op. Morgen krijg ik de Samsung T7 1TB externe SSD binnen. Kan ik die aansluiten, formatteren en vervolgens via de PS5 alles van de andere externe SD overzetten?

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
H.Boss schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:40:
Een vraagje over iets wat mij niet helemaal duidelijk is, heb nu een externe SSD van maar 250GB aangesloten. Hier staan wat PS4 games op. Morgen krijg ik de Samsung T7 1TB externe SSD binnen. Kan ik die aansluiten, formatteren en vervolgens via de PS5 alles van de andere externe SD overzetten?
Of het tegelijkertijd kan, vermoed ik niet. Wat sowieso werkt is die 250GB naar je interne SSD verplaatsen en dan terug naar de T7. Dat heb ik zelf namelijk gedaan. Dus 1 externe ssd aangesloten per keer.

[ Voor 3% gewijzigd door wilmundo op 27-11-2020 16:43 ]

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 12:05

H.Boss

Hugo Boss

wilmundo schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:43:
[...]

Of het tegelijkertijd kan, vermoed ik niet. Wat sowieso werkt is die 250GB naar je interne SSD verplaatsen en dan terug naar de T7. Dat heb ik zelf namelijk gedaan. Dus 1 externe ssd aangesloten per keer.
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Het zijn er maar een aantal dus dat is prima te doen.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 13:34
SD5k schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:26:
[...]

Het lijkt me heel sterk dat de main quest 150 uur duurt, dat is waarschijnljk inclusief side quests. Ik juich het alleen maar toe, als ik echt ín een game zit kan ik me daar makkelijk meerdere maanden mee bezig houden. :)
Persoonlijk vind ik het helemaal niet erg als een game maar 30-40 uur duurt, mits het gewoon goed in elkaar steekt natuurlijk. Niet elk verhaal hoeft 150 uur te duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 13:34
H.Boss schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:40:
als het goed is wordt maar 1 externe schijf ondersteund op de ps5. Gewoon even naar de interne kopieren en dan naar de andere extern, tussendoor even formateren natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

cold_as_ijs schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:50:
[...]

Persoonlijk vind ik het helemaal niet erg als een game maar 30-40 uur duurt, mits het gewoon goed in elkaar steekt natuurlijk. Niet elk verhaal hoeft 150 uur te duren
Ik vind 30-40 uur voor een main quest ook zat hoor, een schrijver moet al aardig z'n best doen om het zo lang interessant te houden. Ik bedoelde meer dat als een game mijn goed ligt ik het geen probleem vind om hem compleet uit te wonen.
Pagina: 1 ... 33 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord