Until Dawn remaster? Echt onnodig.
Jeej remake/remaster nummer 2 deze show...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:13
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Dead Stranding 2?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Hehe, was dat nou een God of War verwijzing naar Mimir.
Dit is al een paar jaar zo…lijkt wel of er alleen nog maar fantasy uit komt.G_Dragon schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:15:
Vind het allemaal van die vage spellen, waar zijn de realistische hoogwaardige spellen? Niet dat dit niet goed kan zijn...
Ik heb het ook wel een beetje gehad met die 8 minuut durende cinematic trailers, dat is veel te langdradig en je hebt er niet veel aan. Waar is de gameplay?
Niets boeiends dit jaar, dus weer verder wachten op GTA VI. Gelukkig heb ik nog een mooie back-log prachtige single player games.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
What the actual fuck... Die death stranding lijkt wel een foute trip. Geen idee wat ik zojuist gezien heb. Zou het niet kunnen beschrijven. En het blijft maar doorgaan...
Naja word weer een lekker goedkoop jaar. Op die ene bioshock achtige game na is er niks voor mij bij.
Naja word weer een lekker goedkoop jaar. Op die ene bioshock achtige game na is er niks voor mij bij.
Tja, dat krijg je met Kojima die eigenlijk liever films maakt.AppleFan2007 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:41:
Ik heb het ook wel een beetje gehad met die 8 minuut durende cinematic trailers, dat is veel te langdradig en je hebt er niet veel aan. Waar is de gameplay?
De eerste Death Stranding game gemist?v8power67 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:42:
What the actual fuck... Die death stranding lijkt wel een foute trip. Geen idee wat ik zojuist gezien heb. Zou het niet kunnen beschrijven. En het blijft maar doorgaan...
- Chaoss
Nooit wat gezien van DS1 blijkbaar..?v8power67 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:42:
Ken het wel maar weet er niks van verder. Dit zag er wel extreem vaag uit.
- Chaoss
DS1 was voor mijn gevoel vager
Dus 6 Februari weer een nieuwe State Of Play!
Die hopelijk echt vele malen beter is dan deze, want ik vond hem persoonlijk erg mager.
Die hopelijk echt vele malen beter is dan deze, want ik vond hem persoonlijk erg mager.
[ Voor 49% gewijzigd door G_Dragon op 31-01-2024 23:46 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wederom niks nada vanuit Naughty Dog.... Valt erg tegen.
Dat gesprek tussen Hermen Hulst en Kojima was ook maar iets vaag, waarom een nieuwe IP aankondigen als je nog niet eens begonnen bent met development?
Die zal gaan over Final Fantasy rebirth dus niet over nieuwe gamesG_Dragon schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:46:
Verwijderd
Death stranding 2, Stellar blade en Judas hebben de show voor mij wel gemaakt. Metro voor psvr2 is ook wel nice.
Voor de rest zag silent Hill 2 er erg matig uit. Leek wel resident evil 4 in een silent hill jasje. De rest van de games vond ik niet heel boeiend eerlijk gezegd.
Ben wel een beetje klaar met al die remasters *kuch* until Dawn *kuch*
Maar dat Kojima weer een stealth game gaat maken is wel fantastisch nieuws!
Voor de rest zag silent Hill 2 er erg matig uit. Leek wel resident evil 4 in een silent hill jasje. De rest van de games vond ik niet heel boeiend eerlijk gezegd.
Ben wel een beetje klaar met al die remasters *kuch* until Dawn *kuch*
Maar dat Kojima weer een stealth game gaat maken is wel fantastisch nieuws!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2024 23:50 ]
Verwijderd
Eerste keer dat je een Kojima game ziet of zo?v8power67 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:42:
- Chaoss
Idem, en Dragons Dogma en die Ronin game. Dave the Diver is ook wel lekker voor tussendoor, PC versie heeft goeie reviews.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:49:
Death stranding 2, Stellar blade en Judas hebben de show voor mij wel gemaakt. Metro voor psvr2 is ook wel nice.
En FF rebirth krijgt dus nog een dedicated State of Play.
[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 31-01-2024 23:57 ]
Een van de betere SoP's naar mijn mening, met een wel erg grote focus op hun Aziatische partnerships. Toch een beetje terug naar de PS1 roots zo
Benieuwd naar Stellar Blade, had wel wat Bayonetta invloeden. Rise of the Ronin ga ik een kans geven. Nioh vond ik behoorlijk pittig maar KT heeft deze keer moeilijkheidsgraden toegevoegd.
DS2 en Judas waren voor mij de absolute highlights, zag er heel goed uit. Enige game die ontbrak was Concord maar die krijgt wellicht zijn eigen SoP.
Benieuwd naar Stellar Blade, had wel wat Bayonetta invloeden. Rise of the Ronin ga ik een kans geven. Nioh vond ik behoorlijk pittig maar KT heeft deze keer moeilijkheidsgraden toegevoegd.
DS2 en Judas waren voor mij de absolute highlights, zag er heel goed uit. Enige game die ontbrak was Concord maar die krijgt wellicht zijn eigen SoP.
[ Voor 8% gewijzigd door kazuka op 01-02-2024 00:00 ]
Shit was gewoon geniaal... echt niks op aan te merken. na Rebirth meest anticipated game van deze generatie voor mij. @Verwijderd vond jij ook he?Raem schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:43:
[...]
Tja, dat krijg je met Kojima die eigenlijk liever films maakt.
Kojima... de enige innovator die er nog bestaat in de industryVerwijderd schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:50:
[...]
Eerste keer dat je een Kojima game ziet of zo?
Nou.... Rebirth,Stellar Blade, Metro Vr, Judas, Ds2, Rise of the Ronin ik weet niet wat jou idee van matig is . maar de toekomst ziet er in iedergeval rooskleurig uit voor Sony.G_Dragon schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:46:
Laat die suggestie dan ook gewoon lekker achterwege
[ Voor 12% gewijzigd door BM op 01-02-2024 09:09 ]
Vind je? Ik vond er werkelijk waar niks interessants bij zitten. Rise of the ronin ziet er uit als een ps4 game uit 2018.NightShadow22 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 01:12:
[...]
Nou.... Rebirth,Stellar Blade, Metro Vr, Judas, Ds2, Rise of the Ronin ik weet niet wat jou idee van matig is . maar de toekomst ziet er in iedergeval rooskleurig uit voor Sony.
Diep teleurgesteld.
[ Voor 6% gewijzigd door BM op 01-02-2024 09:09 ]
Ja ik heb erg veel zin in Rebirth, Stellar blade, Ds2, Metro Vr & Rise of the Ronin.FrankoNL schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 01:23:
[...]
Vind je? Ik vond er werkelijk waar niks interessants bij zitten. Rise of the ronin ziet er uit als een ps4 game uit 2018.
Diep teleurgesteld.
Naught dog komt altijd pas einde van de lifecycle. Niks nieuws aan de horizon.soundtrack schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:46:
Wederom niks nada vanuit Naughty Dog.... Valt erg tegen.
Niet helemaal waar, Uncharted 4 kwam 3 jaar na de introductie van de PS4. ruim 4 jaar voor de PS5 uitgebracht werd.NightShadow22 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 01:47:
[...]
Naught dog komt altijd pas einde van de lifecycle. Niks nieuws aan de horizon.
Eindelijk weer een echt goede State of Play. Vooral Death Stranding 2, Stellar Blade en Judas zagen er veel belovend uit. Ronin en Silent Hill 2 zagen er minder indrukwekkend uit.
Mensen vergeten dat TLOU2 pas 3.5 jaar geleden uitkwam en ze zeer recent hun MP project geannuleerd hebben. Nieuwe games maken met de scope en ambitie die men gewend is van Naughty Dog kost je gewoon minimaal 5-6 jaar tegenwoordig. Het zou mij zeker niet verbazen als we maar 1 nieuwe game van ze krijgen deze generatie.
Matige State of Play. Lijkt op Dragons Dogma en Rebirth na niet bijster boeiend jaar te worden voor Playstation.
Wel al zin in DS2 maar dat duurt nog even.
NightShadow22 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 01:10:
[...]
Kojima... de enige innovator die er nog bestaat in de industry![]()
![]()

Ja misschien dat het gewoon niet mijn spellen zijn, ben sowieso geen voorstander van VR dus die vallen direct al af voor mij. Judas ziet er wel leuk uit, heb de Bioshock spellen ook gespeeld. Maar de rest vond ik persoonlijk echt mager, veel in een cartoonstijl op een aantal naNightShadow22 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 01:12:
[...]
Nou.... Rebirth,Stellar Blade, Metro Vr, Judas, Ds2, Rise of the Ronin ik weet niet wat jou idee van matig is . maar de toekomst ziet er in iedergeval rooskleurig uit voor Sony.
[ Voor 4% gewijzigd door BM op 01-02-2024 09:09 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Meen je dit nou? Ik dacht dat jij ook altijd van de school was dat Japanse en originele games tof zijn?Timothy3000 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 07:51:
Matige State of Play. Lijkt op Dragons Dogma en Rebirth na niet bijster boeiend jaar te worden voor Playstation.
Erg jammer dat ze Metro nemen voor VR. Er is genoeg keuze in het segment “Rotzooi” waarmee je kunt experimenteren
[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 01-02-2024 08:15 ]
Absoluut, maar ik vond de games die gister voorbij kwamen er niet heel origineel of tof uitzien.giantgiantus schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 08:13:
[...]
Meen je dit nou? Ik dacht dat jij ook altijd van de school was dat Japanse en originele games tof zijn?
Judas? Death stranding? Ook een stellar blade zag er bijzonder uit.Timothy3000 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 08:16:
[...]
Absoluut, maar ik vond de games die gister voorbij kwamen er niet heel origineel of tof uitzien.
[ Voor 8% gewijzigd door giantgiantus op 01-02-2024 08:19 ]
Dat zei ik in m'n eerste post al. 
Geen groot Bioshock fan dus Judas interesseert me ook niet echt.
2025 lijkt me ambitieus. Dat wel.Wel al zin in DS2 maar dat duurt nog even.
Geen groot Bioshock fan dus Judas interesseert me ook niet echt.
Vond Judas er erg vet uitzien, hou wel van die Bioschock sfeer, alleen nu meer kleuren.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Vond hier ook de State of Play erg tegenvallen.
Voor mij echt werkelijk niets interessants te bekennen.
Daarnaast ook trailers die echt veel en veel te lang duurden.
Death Stranding 2 had je echt binnen de 5 minuten kunnen afronden, de eerste game was al geen zak aan imo, en de 2de is meer van hetzelfde, als ik een film wil kijken ipv een game spelen dan ga ik wel naar de bioscoop.
Wat dat betreft is Kojima imo als gamemaker erg overrated, die had gewoon de filmindustrie in moeten gaan.
Voor mij echt werkelijk niets interessants te bekennen.
Daarnaast ook trailers die echt veel en veel te lang duurden.
Death Stranding 2 had je echt binnen de 5 minuten kunnen afronden, de eerste game was al geen zak aan imo, en de 2de is meer van hetzelfde, als ik een film wil kijken ipv een game spelen dan ga ik wel naar de bioscoop.
Wat dat betreft is Kojima imo als gamemaker erg overrated, die had gewoon de filmindustrie in moeten gaan.
Verwijderd
Zoals met al die showcases, genoeg mooie beelden maar mooie beelden maken nog geen goede game. Zoals altijd, weer afwachten wat het gaat worden met release. Games die snel uit komen vind ik boeiender om naar te kijken en ik kijk nu vooral uit naar FF7 Rebirth.
Deze beelden spraken mij persoonlijk het meest aan gisteren:
Verwijderd
Overrated ben ik het niet mee eens, voor mij zijn het toch telkens de beste games van de generatie.Raem schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 08:01:
[...]
Nou nee. Zijn games zijn prima hoor, maar hij is redelijk overrated en nogal vol van zichzelf.
Verwijderd
Maar dan zijn het gewoon jouw games niet. Vond je death stranding ook niks? Metro ziet er gaaf uit voor een vr game. Ik ben zelf ook een enorm bioshock fan dus Judas past precies in mijn straatje.FrankoNL schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 01:23:
[...]
Vind je? Ik vond er werkelijk waar niks interessants bij zitten. Rise of the ronin ziet er uit als een ps4 game uit 2018.
Diep teleurgesteld.
Voor de liefhebbers heb ik een topic voor het nieuw aankomend single player spel Judas aangemaakt, het heeft zeker mijn interesse gewekt. Hopelijk word het een vermakelijke lange single player zoals Bioshock ook was
Ik lees wat gemengde reacties. Maar is er ooit een echt goede State of Play geweest? Mij boeien ze niet zo.Timothy3000 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 07:51:
Matige State of Play.
Eigenlijk is een SoP pas echt goed als ze met nieuwe first party knallers komen die nog niet zijn aangekondigd. Liefst met snelle release. Daar lijkt SoP nooit voor gebruikt te worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 01-02-2024 09:24 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Verwijderd
Of ik heb iets gemist, maar die smalland game is toch helemaal niet in de state of play langsgekomen?Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 08:33:
Zoals met al die showcases, genoeg mooie beelden maar mooie beelden maken nog geen goede game. Zoals altijd, weer afwachten wat het gaat worden met release. Games die snel uit komen vind ik boeiender om naar te kijken en ik kijk nu vooral uit naar FF7 Rebirth.![]()
[YouTube: Smalland: Survive the Wilds - Release Date Announcement Trailer | PS5 Games]
[YouTube: Rise of the Ronin - Gameplay Overview | PS5 Games]
[YouTube: Dragon's Dogma 2 - Action Trailer | PS5 Games]
Verwijderd
Het zijn je games of niet, als het games zijn die je niet aanspreken dan is het niet direct een matige show natuurlijk. Voor iemand anders kan het wel weer leuk zijn, er zijn 4 games van de 15 die mij enorm aanspreken. 11 die ik matig vond, is het dan een slechte show? Nee, denk het niet. Op de e3 vond ik heel veel zaken ook niet interessant, als ze dan ineens 45 min gaan praten over games voor de playstation move dan was ik ook afgehaakt. Bij de E3 had je alleen meer het verrassingseffect, tegenwoordig wordt alles van te voren uitgelekt.Hulleman schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 09:24:
[...]
Ik lees wat gemengde reacties. Maar is er ooit een echt goede State of Play geweest? Mij boeien ze niet zo.
Eigenlijk is een SoP pas echt goed als ze met nieuwe first party knallers komen die nog niet zijn aangekondigd. Liefst met snelle release. Daar lijkt SoP nooit voor gebruikt te worden.
Verwijderd
Ah ik zie het, die is later online gekomen.Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 09:33:
[...]
Of ik heb iets gemist, maar die smalland game is toch helemaal niet in de state of play langsgekomen?
Alsnog vind ik het er leuk uit zien. Of de Harry Potter muziek triggert mij dat kan ook.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2024 09:38 ]
Judas: Lees net in in wat 2023 berichten dat dit een 2025 game gaat worden.
Verder vond ik de State of Play niet goed.Er zat geen verrassing in.
Verder vond ik de State of Play niet goed.Er zat geen verrassing in.
Dat is het probleem en voor mij is de charme van zo'n show weg. Het is een reeks trailers van games die al bekend zijn. Daar is geen showtje voor nodig, maar het zal wel genoeg publiciteit opleveren.Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 09:35:
Bij de E3 had je alleen meer het verrassingseffect, tegenwoordig wordt alles van te voren uitgelekt.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Verwijderd
Alle state of play trailers
Helldivers 2Rise of the Ronin
Sonic X shadow generations
Silent hill The short message
Silent hill 2 remake
Judas
Dragon's dogma 2
Rise of the Ronin
Death stranding 2
V Rising
Dave the Diver
Zenless zone zero
Metro Awakening
Legendary tales
Foamstars
Until Dawn remaster
Silent Hill 2 Remake was het enige teleurstellende aan de SoP, man man man, de combat is zo zo slecht.
Death Stranding 2 op de Decima Engine uiteraard
Death Stranding 2 op de Decima Engine uiteraard
Verwijderd
Die hele rits is gisteren al neergezet.Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 09:47:Alle state of play trailers
Helldivers 2
[YouTube: Helldivers 2 - Report for Duty Trailer | PS5 & PC Games]
Rise of the Ronin
[YouTube: Stellar Blade - New Gameplay Overview | PS5 Games]
[YouTube: Sonic X Shadow Generations - Announce Trailer | PS5 & PS4 Games]
[YouTube: Silent Hill: The Short Message - Launch Trailer | PS5 Games]
Silent hill 2 remake
[YouTube: Silent Hill 2 - Combat Reveal Trailer | PS5 Games]
Judas
[YouTube: Judas - Story Trailer | PS5 Games]
Dragon's dogma 2
Rise of the Ronin
Death stranding 2
[YouTube: Death Stranding 2 On The Beach - State of Play Announce Trailer | PS5 Games]
V Rising
[YouTube: V Rising - Announce Trailer | PS5 Games]
Dave the Diver
[YouTube: Dave The Diver - State of Play Announce Trailer | PS5 & PS4 Games]
Zenless zone zero
[YouTube: Zenless Zone Zero - State of Play Announcement Video | PS5 Games]
Metro Awakening
[YouTube: Metro Awakening - Reveal Trailer | PS VR2 Games]
Legendary tales
[YouTube: Legendary Tales - Announce Trailer | PS VR2 Games]
Foamstars
[YouTube: Foamstars - Season Information Announce Trailer | PS5 & PS4 Games]
Until Dawn remaster
[YouTube: Until Dawn - Announce Trailer | PS5 & PC Games]
Verwijderd
Ahh dan heb ik dat gemistVerwijderd schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 09:51:
[...]
Die hele rits is gisteren al neergezet.
Ik heb me wel vermaakt met DS maar ik heb daar hetzelfde probleem bij als met Alan Wake 2: ik snap helemaal niks van het uiteindelijke verhaal. Het kan aan mijn intellect liggen maar ik snap soms niet helemaal waarom het allemaal zo over the top onduidelijk / vaag moet zijn. Die trailer van DS 2: waar hebben we nou eigenlijk naar zitten kijken? En dan was deze nog een stuk concreter dan die van deel 1.Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 08:41:
[...]
Maar dan zijn het gewoon jouw games niet. Vond je death stranding ook niks? Metro ziet er gaaf uit voor een vr game. Ik ben zelf ook een enorm bioshock fan dus Judas past precies in mijn straatje.
Kojima is natuurlijk gewoon een goede developer / bedenker maar dat aanbidden van die man snap ik niet zoveel van.
Uh ik wil niet heel vervelend zijnVerwijderd schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 09:47:Alle state of play trailers
Helldivers 2
[YouTube: Helldivers 2 - Report for Duty Trailer | PS5 & PC Games]
Rise of the Ronin
[YouTube: Stellar Blade - New Gameplay Overview | PS5 Games]
[YouTube: Sonic X Shadow Generations - Announce Trailer | PS5 & PS4 Games]
[YouTube: Silent Hill: The Short Message - Launch Trailer | PS5 Games]
Silent hill 2 remake
[YouTube: Silent Hill 2 - Combat Reveal Trailer | PS5 Games]
Judas
[YouTube: Judas - Story Trailer | PS5 Games]
Dragon's dogma 2
Rise of the Ronin
Death stranding 2
[YouTube: Death Stranding 2 On The Beach - State of Play Announce Trailer | PS5 Games]
V Rising
[YouTube: V Rising - Announce Trailer | PS5 Games]
Dave the Diver
[YouTube: Dave The Diver - State of Play Announce Trailer | PS5 & PS4 Games]
Zenless zone zero
[YouTube: Zenless Zone Zero - State of Play Announcement Video | PS5 Games]
Metro Awakening
[YouTube: Metro Awakening - Reveal Trailer | PS VR2 Games]
Legendary tales
[YouTube: Legendary Tales - Announce Trailer | PS VR2 Games]
Foamstars
[YouTube: Foamstars - Season Information Announce Trailer | PS5 & PS4 Games]
Until Dawn remaster
[YouTube: Until Dawn - Announce Trailer | PS5 & PC Games]
Maar volgens mij heb je mijn post van gisteren gemist: G_Dragon in "[PS5] PlayStation 5"

Verwijderd
Ja excuus, gemistG_Dragon schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:30:
[...]
Uh ik wil niet heel vervelend zijn
Maar volgens mij heb je mijn post van gisteren gemist: G_Dragon in "[PS5] PlayStation 5"![]()
Kan gebeuren, je kan niet alles zien
Het lijkt iig voor alle 3 de consoles een aardig zwak jaar te worden als het op exclusives aankomt.
Zeer goede SoP!
Mijn toppers:
Judas. Ben dol op de Bioshock vibes.
Metro VR. Ziet er zeer gelikt uit. Alex niveau zelfs?
DS2. Vond vooral de verschillende landschappen erg goed uitzien.
Legendary Tales ga ik proberen.
Stellar Blade is voor mij semi interessant. Blijf het nog een beetje cringy vinden (want: ASS!).
Mijn grootste teleurstelling is Rise of Ronin. GamePlay is inderdaad king enzovoort, en dat zag er heel goed uit, maar het oog wil ook wat. Vond het visueel nogal meh....
Mijn toppers:
Judas. Ben dol op de Bioshock vibes.
Metro VR. Ziet er zeer gelikt uit. Alex niveau zelfs?
DS2. Vond vooral de verschillende landschappen erg goed uitzien.
Legendary Tales ga ik proberen.
Stellar Blade is voor mij semi interessant. Blijf het nog een beetje cringy vinden (want: ASS!).
Mijn grootste teleurstelling is Rise of Ronin. GamePlay is inderdaad king enzovoort, en dat zag er heel goed uit, maar het oog wil ook wat. Vond het visueel nogal meh....
Het jaar is net pas begonnen, als ze nu al alle titels voor het hele jaar gaan aankondigen wordt er weer gehuild dat er straks niks meer nieuws is
Er komen echt nog wel AAA exclusives aankondigingen.

Voor games die dit jaar nog gaan uitkomen? Kleine kans toch.s0kkie schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:02:
Het jaar is net pas begonnen, als ze nu al alle titels voor het hele jaar gaan aankondigen wordt er weer gehuild dat er straks niks meer nieuws is![]()
Verwijderd
Nou. Ik weet niet wat voor games jij speelt. Maar als er dit jaar bij alle consoles niks bij zat dan vraag ik mij toch echt af of je wel de juiste verwachtingen hebt?Timothy3000 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 11:49:
Het lijkt iig voor alle 3 de consoles een aardig zwak jaar te worden als het op exclusives aankomt.
Voor mij is er genoeg te spelen:
PS5:
Ff7 rebirth
Stellar blade
Helldivers 2
Pacific drive
Switch:
Mario vs Donkey kong
Paper Mario thousand year door
Luigi's mansion 2 hd
Princess peach
Xbox:
Indiana jones
Avowed
Replaced
Stalker 2
Ik vermaak mij wel hoor. Geen idee of ik aan alles games wel toe kom. Heb ook nog een enorme backlog die ik moet weg werken.
Het voelt op moment allemaal wel mid ook van Nintendo en Xbox.
zijn wel games waar ik benieuwd naar ben, maar tegelijker tijd ook afwachten.
Dragon Dogma 2 en Rise of the Ronin zijn momenteel de games waar ik het meest naar uitkijk, maar hyped ben ik niet.
Allemaal wel visueel mooi en indrukwekkend maar mis gewoon dat Wauw effect, en meer afwisseling in Thema's, Het komt allemaal zo serieus over, met misschien als uitzondering met Death stranding 2.
In dat opzicht mist er mogelijk een fun factor.
Snap dat het nu ook langer duurt om games te ontwikelingen en daardoor nu een soort van vacuum effect hebben, tenminste dat idee krijg ik.
Er zullen vast wel leuke ervarigingen zjin, maar lijkt eentonig te zijn. Of ik heb teveel games gespeelt door mijn leven.
zijn wel games waar ik benieuwd naar ben, maar tegelijker tijd ook afwachten.
Dragon Dogma 2 en Rise of the Ronin zijn momenteel de games waar ik het meest naar uitkijk, maar hyped ben ik niet.
Allemaal wel visueel mooi en indrukwekkend maar mis gewoon dat Wauw effect, en meer afwisseling in Thema's, Het komt allemaal zo serieus over, met misschien als uitzondering met Death stranding 2.
In dat opzicht mist er mogelijk een fun factor.
Snap dat het nu ook langer duurt om games te ontwikelingen en daardoor nu een soort van vacuum effect hebben, tenminste dat idee krijg ik.
Er zullen vast wel leuke ervarigingen zjin, maar lijkt eentonig te zijn. Of ik heb teveel games gespeelt door mijn leven.
Als het je puur om de interne PS Studios games gaat dan weten we simpelweg nog te weinig. Concord van Firewalk is tot dusver de enige waarvan we weten dat die later dit jaar uitkomt. We zullen weten wat de plannen zijn voor de rest van het jaar na de showcase in mei / juni.Timothy3000 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:11:
[...]
Voor games die dit jaar nog gaan uitkomen? Kleine kans toch.
Het 'probleem' is dat een behoorlijk aantal studios hun laatste game redelijk recent hebben uitgebracht en het deze generatie gewoon 5-6 jaar duurt voordat een volgende game klaar is.
Een overzichtje van wat tot nu toe bekend is:
- Bluepoint: Demon's Souls is pas 3 jaar oud en het is nog altijd een redelijk kleine studio van 60-80 man.
- Team Asobi: Astro is 3 jaar oud maar was een kleinere game. Hun volgende titel is echter ambitieuzer en de studio is flink gegroeid dus ik verwacht die zelf pas volgend jaar.
- Insomniac: Ratchet is nog geen 3 jaar oud en Spider-Man 2 pas een paar maanden.
- Guerilla: Forbidden West is 2 jaar oud en de Burning Shores uitbreiding pas een jaar. Ze hebben wel een 2e team dat al een jaar of 5 bezig is met een Horizon MP project, daar zouden we later dit jaar wat van kunnen zien.
- Naughty Dog: TLOU2 is 3.5 jaar oud, P1 Remake is 1 jaar oud en hun Factions project is vorige maand pas gecanceled.
- Sucker Punch: Ghost of Thushima is 3.5 jaar oud. Ook die studio is nog altijd relatief klein met 110 man. Ik denk niet dat we dit jaar hun volgende game al gaan zien.
- Bend: Days Gone is bijna 5 jaar oud. Daar verwacht ik dit jaar wel wat van te zien maar ik geloof dat ze van 2020 tot 2021 vooral een support rol hadden voor andere studios.
- Housemarque: Returnal is bijna 3 jaar oud intussen. Geen idee hoe ambitieus hun volgende project is maar het is nog altijd een relatief kleine studio.
- Firesprite: Nieuwe studio met tot nu toe alleen Horizon Call of the Mountain, een VR game van een jaar oud. Dit is echter een behoorlijk grote studio met bijna 300 man (voormalig Studio Liverpool / Psygnosis) en ze hebben meerdere projecten, waaronder de Twisted Metal reboot en een survival horror game. Zouden we wat van kunnen zien dit jaar.
- London Studio: Hun laatste game was Blood & Truth voor de PSVR 5 jaar geleden. Hun nieuwe porject verwacht ik dit jaar wel te zien. Zou een co-op game zijn in een moderne London setting met een fantasy stijl.
- Media Molecule: Is een half jaar geleden gestopt met support voor Dreams. Hun volgende project is nog wel een aantal jaar weg.
- Polyphony: GT7 is 2 jaar oud maar ik verwacht eerlijk gezegd dat ze deze game blijven supporten met nieuwe content tot het einde van de PS5 gen.
- Haven: Nieuwe studio met tot nu to enkel een CGI trailer vorig jaar van hun nieuwe game Fairgames, een multiplayer project. Zou kunnen dat we daar meer van gaan zien dit jaar maar die game verwacht ik ook niet voor 2025.
Ja, da's Rebirth, Indiana en Avowed voor mij. Alles op Switch is remake en Peach spreekt me niet aan.Verwijderd schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:17:
[...]
Nou. Ik weet niet wat voor games jij speelt. Maar als er dit jaar bij alle consoles niks bij zat dan vraag ik mij toch echt af of je wel de juiste verwachtingen hebt?
Voor mij is er genoeg te spelen:
PS5:
Ff7 rebirth
Stellar blade
Helldivers 2
Pacific drive
Switch:
Mario vs Donkey kong
Paper Mario thousand year door
Luigi's mansion 2 hd
Princess peach
Xbox:
Indiana jones
Avowed
Replaced
Stalker 2
Ik vermaak mij wel hoor. Geen idee of ik aan alles games wel toe kom. Heb ook nog een enorme backlog die ik moet weg werken.
Verwijderd
Mooi overzicht zo! Wat mensen inderdaad nog wel eens vergeten dat Sony helemaal niet zoveel studio's heeft. Helemaal als je het vergelijkt met het aantal wat Microsoft nu heeft. (23 studios + ABK, totaal iets van 40 studios). Dus het aantal studio's wat Sony heeft is redelijk beperkt, ze hebben het ook in het verleden veel moeten hebben van third party studio's, dat zie je in de huidige SOP ook weer. En games duren gewoon veel langer om te maken.kazuka schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:49:
[...]
Als het je puur om de interne PS Studios games gaat dan weten we simpelweg nog te weinig. Concord van Firewalk is tot dusver de enige waarvan we weten dat die later dit jaar uitkomt. We zullen weten wat de plannen zijn voor de rest van het jaar na de showcase in mei / juni.
Het 'probleem' is dat een behoorlijk aantal studios hun laatste game redelijk recent hebben uitgebracht en het deze generatie gewoon 5-6 jaar duurt voordat een volgende game klaar is.
Een overzichtje van wat tot nu toe bekend is:De rest zijn support studios en XDEV die partnered met externe studios voor first party games (of 'second party' als je het perse zo wilt noemen).
- Bluepoint: Demon's Souls is pas 3 jaar oud en het is nog altijd een redelijk kleine studio van 60-80 man.
- Team Asobi: Astro is 3 jaar oud maar was een kleinere game. Hun volgende titel is echter ambitieuzer en de studio is flink gegroeid dus ik verwacht die zelf pas volgend jaar.
- Insomniac: Ratchet is nog geen 3 jaar oud en Spider-Man 2 pas een paar maanden.
- Guerilla: Forbidden West is 2 jaar oud en de Burning Shores uitbreiding pas een jaar. Ze hebben wel een 2e team dat al een jaar of 5 bezig is met een Horizon MP project, daar zouden we later dit jaar wat van kunnen zien.
- Naughty Dog: TLOU2 is 3.5 jaar oud, P1 Remake is 1 jaar oud en hun Factions project is vorige maand pas gecanceled.
- Sucker Punch: Ghost of Thushima is 3.5 jaar oud. Ook die studio is nog altijd relatief klein met 110 man. Ik denk niet dat we dit jaar hun volgende game al gaan zien.
- Bend: Days Gone is bijna 5 jaar oud. Daar verwacht ik dit jaar wel wat van te zien maar ik geloof dat ze van 2020 tot 2021 vooral een support rol hadden voor andere studios.
- Housemarque: Returnal is bijna 3 jaar oud intussen. Geen idee hoe ambitieus hun volgende project is maar het is nog altijd een relatief kleine studio.
- Firesprite: Nieuwe studio met tot nu toe alleen Horizon Call of the Mountain, een VR game van een jaar oud. Dit is echter een behoorlijk grote studio met bijna 300 man (voormalig Studio Liverpool / Psygnosis) en ze hebben meerdere projecten, waaronder de Twisted Metal reboot en een survival horror game. Zouden we wat van kunnen zien dit jaar.
- London Studio: Hun laatste game was Blood & Truth voor de PSVR 5 jaar geleden. Hun nieuwe porject verwacht ik dit jaar wel te zien. Zou een co-op game zijn in een moderne London setting met een fantasy stijl.
- Media Molecule: Is een half jaar geleden gestopt met support voor Dreams. Hun volgende project is nog wel een aantal jaar weg.
- Polyphony: GT7 is 2 jaar oud maar ik verwacht eerlijk gezegd dat ze deze game blijven supporten met nieuwe content tot het einde van de PS5 gen.
- Haven: Nieuwe studio met tot nu to enkel een CGI trailer vorig jaar van hun nieuwe game Fairgames, een multiplayer project. Zou kunnen dat we daar meer van gaan zien dit jaar maar die game verwacht ik ook niet voor 2025.
Maar daarom mis ik studios zoals PixelOpus en Japan studio wel. Die konden soms nog wel eens een kleine game maken. Nu is het allemaal AAA games geworden en minder de kleine.
Exact. Om het in perspectief te plaatsen, de bijna 2000 mensen die Microsoft vorige week heeft ontslagen is bijna de helft van heel PS StudiosVerwijderd schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:45:
[...]
Mooi overzicht zo! Wat mensen inderdaad nog wel eens vergeten dat Sony helemaal niet zoveel studio's heeft. Helemaal als je het vergelijkt met het aantal wat Microsoft nu heeft. (23 studios + ABK, totaal iets van 40 studios). Dus het aantal studio's wat Sony heeft is redelijk beperkt, ze hebben het ook in het verleden veel moeten hebben van third party studio's, dat zie je in de huidige SOP ook weer. En games duren gewoon veel langer om te maken.

Ik vind het sluiten van Japan Studio ook jammer. Ik snap de financiele beredenering als die games te weinig opleveren maar je levert wel een stukje identiteit in van wat Sony was in met name het PS1 en PS2 tijdperk.
Verwijderd
Maar ook in het ps3 tijdperk, games zoals Siren blood curse, Tokyo Jungle, puppeteer, Rain, Knack etc. Ik denk dat ze gesloten zijn omdat Jim Ryan de focus meer op GAAS games heeft gelegd. Waarvan nu alweer de helft is geannuleerd. Hopelijk heeft de nieuwe CEO een iets andere visie.kazuka schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 13:56:
[...]
Exact. Om het in perspectief te plaatsen, de bijna 2000 mensen die Microsoft vorige week heeft ontslagen is bijna de helft van heel PS Studios![]()
Ik vind het sluiten van Japan Studio ook jammer. Ik snap de financiele beredenering als die games te weinig opleveren maar je levert wel een stukje identiteit in van wat Sony was in met name het PS1 en PS2 tijdperk.
Nog meer mensen, die vinden dat Rise of Ronin een verkeerde kant lijkt uit te gaan?
Dacht meer realistich te zijn, zoals assasins creed / ninja achtig.
+ de grafische stijl lijkt grauwig?
Bij mij is de game van de wishlist gegaan na het zien van de gameplay gisteravond.R.G schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:38:
Nog meer mensen, die vinden dat Rise of Ronin een verkeerde kant lijkt uit te gaan?
Het is mij juist te veel assassins creed. Er lijkt wel iets mis te zijn met de belichting in de game. Ziet er enorm plat uit allemaal, net zoals dat bij Forspoken was.R.G schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 14:38:
Was wel benieuwd naar deze game, maar de gameplay ziet er echt suf uit. Lijkt wel een misvormde baby van Ghost of Tsushima en Assassins creed.
[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 01-02-2024 15:15 ]
Dat sws niet. Je zou mogelijk de enige kunnen zijn
Dat zit mij ook wel dwars met Rise of the Ronin.
Maar het Samurai Thema is wat mij nou juist wel trekt, maar denk dat het ook lastig is Tsushima te over treffen.
Maar het lijkt wel wat te veel Assasins Creed te hebben, maar dat was Ghost ook. Maar Ghost deed het wel perfect met combat e.d.
Maar heb nog PS5 titles van voorgaande jaren nog aan te schaffen dus wel wat een soort van backlog.
GoW Ragnarok moet ik nog hebben en misschien nog 2 andere titels.
Maar het Samurai Thema is wat mij nou juist wel trekt, maar denk dat het ook lastig is Tsushima te over treffen.
Maar het lijkt wel wat te veel Assasins Creed te hebben, maar dat was Ghost ook. Maar Ghost deed het wel perfect met combat e.d.
Maar heb nog PS5 titles van voorgaande jaren nog aan te schaffen dus wel wat een soort van backlog.
GoW Ragnarok moet ik nog hebben en misschien nog 2 andere titels.
De combat in Rise of Robin is wel ff flink meer diepgaand dan AC - het is Team Ninja, niet Ubisoft... Maar idd, het ziet er matig uit. Ik wacht de reviews af.
Verwijderd
Ik vind de meeste team ninja games niet heel mooi eerlijk gezegd. Dus wat ik heb gezien is wel conform mijn verwachtingen eerlijk gezegd. Daarentegen zijn de meeste team ninja games niks voor, dus deze denk ik ook niet.FMS schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 16:49:
De combat in Rise of Robin is wel ff flink meer diepgaand dan AC - het is Team Ninja, niet Ubisoft... Maar idd, het ziet er matig uit. Ik wacht de reviews af.
Sony is bezig met het toevoegen van PassKey support voor Playstation, zodat je niet meer met een username/password/2FA hoeft in in te loggen. Nu nog niet live maar zal snel volgen schijnbaar:
Met een Apple device kun je dan voortaan ook via TouchID inloggen.
Passkeys for PlayStation? Yes, please. https://t.co/kQqDKeUdz2
— Ricky Mondello (@rmondello) 31 januari 2024
Met een Apple device kun je dan voortaan ook via TouchID inloggen.
https://www.reddit.com/r/GamingLeaksAndRumours/s/OKNQulYEa6
Er zijn bestanden gevonden die duiden op een release van Hifi Rush op PS5. Ben benieuwd.
Er zijn bestanden gevonden die duiden op een release van Hifi Rush op PS5. Ben benieuwd.
Op basis van wat kleurtjes voor shirts? Vind dat wat ver gezocht imoRaem schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 21:51:
https://www.reddit.com/r/GamingLeaksAndRumours/s/OKNQulYEa6
https://www.reddit.com/r/..._datamine_this/?rdt=32837Tux3.14 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 22:04:
[...]
Op basis van wat kleurtjes voor shirts? Vind dat wat ver gezocht imo
Blijkbaar nog wat onduidelijk als ik het zo lees, maar de geruchten zijn er al een tijdje dus het zou niet vreemd zijn als die game naar andere platforms komt.
Echt een hele toffe game dus hoe meer mensen deze game kunnen spelen des te beter.
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-02-2024 22:31 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Aangezien er niets meer geheim blijft, zal er zelden een AAA game vlak voor release aangekondigd kunnen worden. Dus in de loop van dit jaar komen de 2026 aankondigingen..Timothy3000 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 12:11:
[...]
Voor games die dit jaar nog gaan uitkomen? Kleine kans toch.
Zelfs Silent Hill Short Message wordt al eind 2022 genoemd in sites.
Verwijderd
Die rode is wel erg gaaf zeg. Ik was geen fan van de slim ps5. Maar in die ferrari kleur ziet het er wel erg gaaf uit.Verwijderd schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 16:10:
Unboxing ALL New PS5 Slim Colors!
[YouTube: Unboxing ALL New PS5 Slim Colors!]
Verwijderd
Waarschijnlijk volgende week een demo van FF7 Rebirth.
“Rebirth is getting its own State of Play on the 6th February, and now, the ever-reliable PlayStation Game Size says there's evidence of the supposed demo on Sony's servers.”
https://www.pushsquare.co...t-confirmed-for-next-week
“Rebirth is getting its own State of Play on the 6th February, and now, the ever-reliable PlayStation Game Size says there's evidence of the supposed demo on Sony's servers.”
https://www.pushsquare.co...t-confirmed-for-next-week
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2024 00:39 ]
Verwijderd
Of deze combi, doet denken aan een MV AgustaVerwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 00:20:
[...]
Die rode is wel erg gaaf zeg. Ik was geen fan van de slim ps5. Maar in die ferrari kleur ziet het er wel erg gaaf uit.
:strip_exif()/f/image/a2p3RU39VjbF8ZZwRWrY685Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XFbmRTZYlv8rNZ8P27fOccXx.jpg?f=user_large)
Leuke combinatie, doet me wel meer denken aan een Pokeball.Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 08:41:
[...]
Of deze combi, doet denken aan een MV Agusta![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
PSN : Geraedus
Verwijderd
Ik vind het helemaal niks die kleuren op een console. Leuk voor in een kinderkamer.
Ieder zijn eigen smaak gelukkig.
Inderdaad, ik wacht rustig af op de zwarte. Of wellicht een variant van Dbrand.Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:36:
Ik vind het helemaal niks die kleuren op een console. Leuk voor in een kinderkamer.![]()
Misschien is deze vraag heel dom hoor maar kom er maar niet uit. Hoe komt het dat het party geluid harder is dan het geluid van de game? En hoe kan ik dit aanpassen?
https://www.playstation.c...agen%20of%20te%20verhogen.heppe01 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:00:
Misschien is deze vraag heel dom hoor maar kom er maar niet uit. Hoe komt het dat het party geluid harder is dan het geluid van de game? En hoe kan ik dit aanpassen?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Gisteren Silent Hill The Short Message gespeeld, geen verkeerde game, zeker niet voor eentje die gratis is. Nog iemand deze al gespeeld?
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
De Dark-Plates van Dbrand zijn 100% een aanrader, ik heb ze nu al 3 maanden en totaal geen spijt van.Rotinomm schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 09:56:
[...]
Inderdaad, ik wacht rustig af op de zwarte. Of wellicht een variant van Dbrand.
Ook de afgeronde hoeken staan de PS5 een stuk beter.
PSN : Geraedus
Verwijderd
nieuws: Topman Naughty Dog: er zit nog een derde deel in The Last of Us

Ze nemen er de tijd maar voor zo dat de game zo goed mogelijk gaat worden.

Ze nemen er de tijd maar voor zo dat de game zo goed mogelijk gaat worden.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2024 11:46 ]
Had liever een nieuwe IP gezien. Dat verhaal is wel af.
Verwijderd
Dat bepaald de schrijver wel. Alsnog zie ik ook graag een nieuwe IP van ze.Timothy3000 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 11:52:
Had liever een nieuwe IP gezien. Dat verhaal is wel af.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2024 11:58 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |