Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:36:
[...]

Ik was te voorbarig ja, niet goed gekeken. De zondag. ;)
Vraag me alsnog af hoeveel het daadwerkelijk speelt maar daar zullen we niet achter komen lijkt mij. In mijn directe omgeving hoor ik er ook zelden wat over maar dat is ook geen degelijk onderzoek. :P
Als het een groot probleem zou zijn moet ik er toch eens mee te maken mee hebben gehad in al die jaren lijkt mij.
Normaal gesproken is een uitval percentage van 1 a 2% nog acceptabel. Dan kan je het als een normaal uitval percentage zien en daar is de garantie ook voor bedoeld. Alles daarboven wordt als abnormaal gezien en percentages boven de 10 a 20% is helemaal hoog voor elektronica. Dan kan je spreken over een grootschalig defect. Niet voor niks dat er rechtzaken zijn over o.a. de joycon's, maar ook over de dualsense zijn al rechtzaken gevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:56
Superkiwi schreef op zondag 28 januari 2024 @ 10:47:
Polletje gemaakt, net zo makkelijk :)

Poll: Heb je weleens last van stick drift gehad?
Ja, met de DS4
Ja, met de DS5
Ja, met de DS4 en DS5
Nee
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Geen stickdrift hier. Maar vorige week tijdens gamen plots uit het niets de rechterstick stroef, piepen en kraken. 9 maand oud.
De winkel heeft hem netjes omgeruild voor een nieuwe, dus dat is top! Ze gingen er meteen vanuit dat het stickdrift was (in mijn geval dus niet zo) en dat het een bekend dingetje is.

Sinds de NES tijden de meeste consoles wel gehad en nooit last gehad van defecte controllers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:32:
[...]

Waaruit blijkt dat het een kleine luide groep is dan? Uit de enquête hierboven blijkt dat er 15 van de 40 last hebben van stick drift. Dat is 37%, dat noem ik geen kleine groep ;)
Na mijn stem staat ie nu op 36% :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 14:36:
[...]

Ik was te voorbarig ja, niet goed gekeken. De zondag. ;)
Vraag me alsnog af hoeveel het daadwerkelijk speelt maar daar zullen we niet achter komen lijkt mij. In mijn directe omgeving hoor ik er ook zelden wat over maar dat is ook geen degelijk onderzoek. :P
Als het een groot probleem zou zijn moet ik er toch eens mee te maken mee hebben gehad in al die jaren lijkt mij.
Uiteindelijk heeft het grootste gedeelte er ook nooit mee te maken gehad. En de enquête is ook nog eens uitgevoerd op een forum waar er meer dan gemiddeld gegamed wordt. Neemt niet weg dat het alsnog te vaak voorkomt en er wat aan gedaan moet worden, maar er wordt hier en daar wel wat overdreven ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 16:02:
[...]

Uiteindelijk heeft het grootste gedeelte er ook nooit mee te maken gehad. En de enquête is ook nog eens uitgevoerd op een forum waar er meer dan gemiddeld gegamed wordt. Neemt niet weg dat het alsnog te vaak voorkomt en er wat aan gedaan moet worden, maar er wordt hier en daar wel wat overdreven ja.
Ik heb zelf het idee dat het nou juist gebagatelliseerd wordt. (Het is mij nooit overkomen, dus dan zou het wel geen groot probleem zijn) Helemaal op dit soort fora, als je het specifiek over mankementen van het product hebt in dat specifieke forum dan wordt het enorm vaak gebagatelliseerd. Kort geleden gaf ik in het portal forum nog aan dat chiaki nog steeds beter werkt dan de portal qua stutters. Dat werd ook echt direct de grond in geboord.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2024 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 16:26:
[...]

Ik heb zelf het idee dat het nou juist gebagatelliseerd wordt. Helemaal op dit soort fora, als je het specifiek over mankementen van het product hebt in dat specifieke forum dan wordt het enorm vaak gebagatelliseerd. Kort geleden gaf ik in het portal forum nog aan dat chiaki nog steeds beter werkt dan de portal qua stutters. Dat werd ook echt direct de grond in geboord.
De Portal is sowieso een lastig apparaat om over te discussiëren. Bij de één werkt het allemaal perfect en bij de ander loopt het voor geen meter. Is ook niet zo gek, aangezien iedereen qua structuur een ander netwerk heeft thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 16:41:
[...]

De Portal is sowieso een lastig apparaat om over te discussiëren. Bij de één werkt het allemaal perfect en bij de ander loopt het voor geen meter. Is ook niet zo gek, aangezien iedereen qua structuur een ander netwerk heeft thuis.
Valt mee als je het met chiaki vergelijkt. Je mag er vanuit gaan dat een dedicated device beter werkt dan een third party app. Als dat niet het geval is dan is er werk aan de winkel voor Sony om dit te verbeteren. Als een dedicated app beter werkt dan kan je er vanuit gaan dat het niet aan het netwerk ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:03
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 16:02:
[...]

Nee, het grootste deel heeft er geen last van gehad en/of niet waargenomen. En dat is ook logisch.

Ik acht de kans exact 0% dat jouw drie controllers allemaal nog perfect reageren (lees <3% afwijking) rond het midden. ;)
Mocht je de menselijke factor willen verwijderen kan je 't bekijken met een tooltje zoals html gamepad tester.

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 16:26:
[...]

Ik heb zelf het idee dat het nou juist gebagatelliseerd wordt. (Het is mij nooit overkomen, dus dan zou het wel geen groot probleem zijn) Helemaal op dit soort fora, als je het specifiek over mankementen van het product hebt in dat specifieke forum dan wordt het enorm vaak gebagatelliseerd. Kort geleden gaf ik in het portal forum nog aan dat chiaki nog steeds beter werkt dan de portal qua stutters. Dat werd ook echt direct de grond in geboord.
Drastisch. :P
Je kunt ook zeggen: mij overkomt het dus dan zou het wel een groot probleem zijn.
We weten niet hoe groot het probleem is. Ik denk dat het meevalt maar daar heb ik net zo weinig bewijs voor als jij dat zou hebben. Eventuele bronnen zie ik graag indien er wel cijfers zij.
Waar we het vast mee eens zijn is dat we graag hall sensors zien om het risico uit te sluiten want voor wie er wel last van heeft is het gewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:52:
[...]

Drastisch. :P
Je kunt ook zeggen: mij overkomt het dus dan zou het wel een groot probleem zijn.
We weten niet hoe groot het probleem is. Ik denk dat het meevalt maar daar heb ik net zo weinig bewijs voor als jij dat zou hebben. Eventuele bronnen zie ik graag indien er wel cijfers zij.
Waar we het vast mee eens zijn is dat we graag hall sensors zien om het risico uit te sluiten want voor wie er wel last van heeft is het gewoon irritant.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar dat er geen cijfers zijn, die zijn ook nog eens gedeeld door mij. O.a. dat ifixit geconstateerd heeft dat het een hardware probleem is. Als je de volgende link opent:

https://nl.ifixit.com/New...why-theyll-only-get-worse

Dan zie je dat het probleem o.a. wordt veroorzaakt door een bepaald onderdeel wat er in zit wat slechts 2.000.000.000 cycles mee gaat. Als je dit in uren omzet is dit 417 uur. Daarna zal de stick niet meer zo nauwkeurig zijn als normaal en dit resulteert in stick drift:
Right on page one of the product sheet is the operating life for the RKJXV’s potentiometers: 2,000,000 cycles.

One of our teardown engineers measured their own Call of Duty: Modern Warfare (2019) controller interactions for back-of-the-envelope joystick life math. Averaging ten different 30-second intervals, they made roughly 100 full potentiometer rotations per minute. If you play a less stick-intensive game than a first-person shooter, rotating 80 times per minute, you’ll hit 2,000,000 rotations in 25,000 minutes, or 417 hours—that’s just 209 days, playing 2 hours per day. At a more kinetic 120 rotations per minute, that’s 139 days at 2 hours per day. So Alps’ own rating for accurate joystick measurements is, in one gamer’s hypothetical experience, 4-7 months—and that’s with a very non-pandemic 2-hour cap on your game time.
Maar zoals @Raymond P hierboven al aangeeft zal niet iedereen het merken dat hij drift. Heeft deels te maken door het soort games wat je speelt en of je er gevoelig voor bent. Sommige mensen ervaren ook geen verschil met latency bijvoorbeeld.

Het probleem zal zich altijd voordoen, in welke mate en of je er last van hebt dat is bij iedereen anders.

In de UK is er ook een onderzoek geweest onder de switch gebruikers, daar heeft 40% er last van (waarom is dit relevant? Nintendo gebruikt eenzelfde soort onderdeel als de ps5):

https://gamerant.com/surv...itch-users-joy-con-drift/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2024 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Nahja de poll lijkt me duidelijk, over de laatste 2 generaties heeft 61% nog nooit stickdrift gehad. Oftewel de meeste controllers blijven heel.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
Ik mocht niet twee keer stemmen. :P

- knip -

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:02

Superkiwi

Hoi doei

Chaoss schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:29:
Nahja de poll lijkt me duidelijk, over de laatste 2 generaties heeft 61% nog nooit stickdrift gehad. Oftewel de meeste controllers blijven heel.
Zo zwart/wit moet je de uitslag niet lezen; er is ook een deel dat niet merkt dat de controller drift zoals @Verwijderd al aangaf. Bij mijn PS4 controllers die er last van hadden hing het af van het soort game dat ik speelde of ik het merkte of niet.
Wat je ook niet uit de poll haalt is hoeveel controllers men thuis heeft liggen en hoeveel van die controllers er last van hebben.

Maar goed, het geeft wel een goede indicatie.
Ik vind één derde nog best veel eerlijk gezegd.

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 28-01-2024 21:27 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
De meeste mensen spelen wel meerdere soorten games denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Chaoss schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:26:
Daar ga ik ook wel vanuit.
Ik kan er wel een polletje aan wagen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zondag 28 januari 2024 @ 20:29:
40% die het dus wel heeft gehad. Dat is echt een hoog cijfer hoor. Komt ook overeen met het onderzoek naar de switch. Daar zijn rechtzaken over geweest door de hoeveelheid klachten.

Stel dat 40% van de Ziggo gebruikers niet op internet kan door een storing. Is het dan nog steeds weinig omdat het meerendeel gewoon op internet kan?

Of 40% van de treinen rijden niet op tijd, maar het meerendeel is toch wel op tijd?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2024 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:38:
[...]

40% die het dus wel heeft gehad. Dat is echt een hoog cijfer hoor. Komt ook overeen met het onderzoek naar de switch. Daar zijn rechtzaken over geweest door de hoeveelheid klachten.

Stel dat 40% van de Ziggo gebruikers niet op internet kan door een storing. Is het dan nog steeds weinig omdat het meerendeel gewoon op internet kan?

Of 40% van de treinen rijden niet op tijd, maar het meerendeel is toch wel op tijd?
Beetje kromme vergelijkingen als je het mij vraagt, maar ik snap wat je probeert te zeggen. Denk wel dat het probleem minder groot is dan we denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:24:
[...]

Beetje kromme vergelijkingen als je het mij vraagt, maar ik snap wat je probeert te zeggen. Denk wel dat het probleem minder groot is dan we denken.
Ik probeer het vooral in perspectief te zetten. Een betere vergelijking zou zijn als 40% van de gebruikers problemen heeft met de trackpad van hun Apple laptop. Ik denk dat je er dan veel meer over zou horen. Nu pakken mensen een andere controller of kopen ze een nieuwe. Vervelend, maar het is een niet al te dure vervanging. Anders dan dat je de laptop moet opsturen en een tijd kwijt bent.

Die laatste zin van je bericht snap ik dan weer niet. Dat bedoel ik met het bagatelliseren van een probleem. Er zijn rechtzaken over geweest, ik lever cijfers aan.

En toch blijven mensen dan zeggen " denk wel dat het probleem minder groot is dan wij denken". Nou schiet mij maar lek. Het gaat toch nou juist om rationeel denken hierin en niet een gevoel? Als er uit onderzoek blijkt dat 40% last heeft van stick drift op de switch, dan is dat toch een enorm probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:38:
[...]

Kwam de poll net tegen en ook ingevuld. Ik heb ook Stick Drift op de PS5. Op de PS4 met 3 controllers nooit last van gehad. Met de DualSense wel een probleem gekregen waar ik met de DualShock van de PS4 ook al last van had; loslatend rubber van de sticks. Duurde wel langer voor het zich aandiende, maar het viel me toch tegen omdat ik hoopte dat dit doorontwikkeld was. Niet genoeg kennelijk.

En dan kan ik er heel moeilijk om gaan doen en na 2 jaar (ik had de PS5 day one) coulance gaan eisen e.d, maar ik heb gewoon 3 setjes stick caps gekocht en die geplaatst. Problem solved voor 5 euro, m'n controller niet dagen / weken kwijt en nog betere grip ook :+

Stick drift is wat vervelender. Bij sommige games is het haast niet merkbaar, maar bij FPS games is het wel vrij irritant :P Heb de controller (zonder open te maken) zo goed mogelijk schoongemaakt en dit lijkt wat te helpen. Maar uiteindelijk ga je toch uit komen bij reparatie (zelf of laten doen) of vervanging controller, en dan wordt het kostbaarder.

En ja, die 40% is echt veel, dus het is geen "klein" probleem lijkt het. Al probeer ik het zelf altijd wel te bagatelliseren. Want als ik bekijk hoeveel uur ik die controller in m'n klauwen heb gehad, dan denk ik tja... dat ding heeft me per uur misschien 5 cent gekost. M'n uurloon ligt gelukkig een heel stuk hoger :+
En rechtvaardigt dat dan dat ie na ruim 3 jaar stuk begint te raken? Niet helemaal, maar heb ook geen zin om er een hele heisa van te maken, en koop dan gewoon een nieuwe. Hobbies kosten geld :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:50:
[...]

Kwam de poll net tegen en ook ingevuld. Ik heb ook Stick Drift op de PS5. Op de PS4 met 3 controllers nooit last van gehad. Met de DualSense wel een probleem gekregen waar ik met de DualShock van de PS4 ook al last van had; loslatend rubber van de sticks. Duurde wel langer voor het zich aandiende, maar het viel me toch tegen omdat ik hoopte dat dit doorontwikkeld was. Niet genoeg kennelijk.

En dan kan ik er heel moeilijk om gaan doen en na 2 jaar (ik had de PS5 day one) coulance gaan eisen e.d, maar ik heb gewoon 3 setjes stick caps gekocht en die geplaatst. Problem solved voor 5 euro, m'n controller niet dagen / weken kwijt en nog betere grip ook :+

Stick drift is wat vervelender. Bij sommige games is het haast niet merkbaar, maar bij FPS games is het wel vrij irritant :P Heb de controller (zonder open te maken) zo goed mogelijk schoongemaakt en dit lijkt wat te helpen. Maar uiteindelijk ga je toch uit komen bij reparatie (zelf of laten doen) of vervanging controller, en dan wordt het kostbaarder.

En ja, die 40% is echt veel, dus het is geen "klein" probleem lijkt het. Al probeer ik het zelf altijd wel te bagatelliseren. Want als ik bekijk hoeveel uur ik die controller in m'n klauwen heb gehad, dan denk ik tja... dat ding heeft me per uur misschien 5 cent gekost. M'n uurloon ligt gelukkig een heel stuk hoger :+
En rechtvaardigt dat dan dat ie na ruim 3 jaar stuk begint te raken? Niet helemaal, maar heb ook geen zin om er een hele heisa van te maken, en koop dan gewoon een nieuwe. Hobbies kosten geld :)
Ik begrijp volledig je redenatie, echter waar het bij mij wringt is dat er al jaren een oplossing voor is (hall sensoren) die niet heel veel extra kosten in productie. Dat zou het probleem met stick drift onmiddellijk oplossen, alleen het ding is dat er een verdienmodel achter zit. Mensen vinden het prima om een nieuwe controller te kopen.

Terwijl er verder niks mis is met de controller en als we in de wereld dan zo bezig zijn met het verminderen van plastic. Dan zouden de console bouwers daar wel aan bij kunnen dragen door er een Hall sensor in te plaatsen. Dat scheelt een hoop onnodige vervangingen van controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:49:
[...]

Ik probeer het vooral in perspectief te zetten. Een betere vergelijking zou zijn als 40% van de gebruikers problemen heeft met de trackpad van hun Apple laptop. Ik denk dat je er dan veel meer over zou horen. Nu pakken mensen een andere controller of kopen ze een nieuwe. Vervelend, maar het is een niet al te dure vervanging. Anders dan dat je de laptop moet opsturen en een tijd kwijt bent.

Die laatste zin van je bericht snap ik dan weer niet. Dat bedoel ik met het bagatelliseren van een probleem. Er zijn rechtzaken over geweest, ik lever cijfers aan.

En toch blijven mensen dan zeggen " denk wel dat het probleem minder groot is dan wij denken". Nou schiet mij maar lek. Het gaat toch nou juist om rationeel denken hierin en niet een gevoel? Als er uit onderzoek blijkt dat 40% last heeft van stick drift op de switch, dan is dat toch een enorm probleem?
Als ik kijk naar mijn vriendengroepen, grotendeels bestaande uit casual gamers, dan hoor ik vrijwel nooit iemand klagen over stick drift. Vergeet niet dat we hier op een forum zitten waar relatief veel wordt gegamed. Meer gamen betekent meer kans op stick drift, dus die percentages uit het polletje zeggen mij niet heel veel.

Verder ben ik het helemaal met je eens, hoor. De groep die wel problemen ondervindt is nog steeds te groot en het zou Sony sieren als ze er wat aan zouden doen. Ben alleen bang dat ze het wel prima vinden zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2024 01:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig (off-topic?) weetje waar ik gisteren pas achter ben gekomen: de Dreamcast had al hall sensors! Zo zie je maar weer, een van de beste consoles ooit. 8)
Stop het gewoon in alle controllers, dan zijn we van het hele probleem/discussie af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2024 @ 00:56:
[...]

Als ik kijk naar mijn vriendengroepen, grotendeels bestaande uit casual gamers, dan hoor ik vrijwel nooit iemand klagen over stick drift. Vergeet niet dat we hier op een forum zitten waar relatief veel wordt gegamed. Meer gamen betekent meer kans op stick drift, dus die percentages uit het polletje zeggen mij niet heel veel.

Verder ben ik het helemaal met je eens, hoor. De groep die wel problemen ondervindt is nog steeds te groot en het zou Sony sieren als ze er wat aan zouden doen. Ben alleen bang dat ze het wel prima vinden zo.
Ik heb het niet alleen over de cijfers in de poll, ik heb ook andere cijfers gedeeld. En "mijn vrienden hebben er geen last van" is statistisch gezien natuurlijk niet echt een goede maatstaf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:13:
Grappig (off-topic?) weetje waar ik gisteren pas achter ben gekomen: de Dreamcast had al hall sensors! Zo zie je maar weer, een van de beste consoles ooit. 8)
Stop het gewoon in alle controllers, dan zijn we van het hele probleem/discussie af. :P
Daar is geen poll voor nodig, de dreamcast is de beste console ooit :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:13:
Goed plan! Laten we er verder over ophouden, inderdaad. Onder aan de streep zijn we het er namelijk allemaal over eens dat Sony er wat aan moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 07:43

Quakie

quakelen

Denk ook dat het eraan ligt wat je precies speelt.
Ik deed (voor mij ) intensief apex (toen er nog arena’s mode was ). Hierin had ik drift en zeer goed te merken tijdens een potje. Nu speel ik met dezelfde controller andere games zoals de last of us en merk ik het niet. Hierin moet ik ook richten…

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2024 @ 00:56:
[...]
Als ik kijk naar mijn vriendengroepen, grotendeels bestaande uit casual gamers, dan hoor ik vrijwel nooit iemand klagen over stick drift. Vergeet niet dat we hier op een forum zitten waar relatief veel wordt gegamed.
Op de PS4 speelde ik nog veel in partyverband, voornamelijk Battlefield. Toen heb ik er volgens mij in de party nooit over geklaagd, waarom ook?

Aangaande je tweede punt: er zitten hier ook heel wat mensen met een gezin en kinderen die slechts een uurtje of wat tijd hebben per week. Ik denk dat de mensen hier wel een redelijke afspiegeling zijn van de gemiddelde gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quakie schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:03:
Denk ook dat het eraan ligt wat je precies speelt.
Ik deed (voor mij ) intensief apex (toen er nog arena’s mode was ). Hierin had ik drift en zeer goed te merken tijdens een potje. Nu speel ik met dezelfde controller andere games zoals de last of us en merk ik het niet. Hierin moet ik ook richten…
Klopt. Scheelt ook per game, daarnaast kan je in veel games ook de "dead zone" aanpassen, waardoor je het drift probleem gedeeltelijk software matig kan oplossen.

Maar bij competitieve games zal je het sneller merken dan bij een iets langzamere singleplayer game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:38:
[...]

Klopt. Scheelt ook per game, daarnaast kan je in veel games ook de "dead zone" aanpassen, waardoor je het drift probleem gedeeltelijk software matig kan oplossen.

Maar bij competitieve games zal je het sneller merken dan bij een iets langzamere singleplayer game.
En veel adventure(shooters) hebben ook wel een auto aim, bij sommigen minimaal. Maar kan net voldoende zijn om geen stick drift te ervaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raymond P
Ik heb jaren geleden Gran Turismo Sport aan de kant gelegd, want te moeilijk. Om er later achter te komen dat m'n controller nog max 87% activatie had op R2 volledig ingedrukt...
Controller issues herkennen zal niet iedereen goed afgaan, helemaal als je gewoon ff een uurtje wilt/kunt unloaden.

Gisteren heel vaak dood gegaan in Wo Long, ben bang dat dat niet op een controller af te schuiven is. :+

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superkiwi schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:24:
[...]

Op de PS4 speelde ik nog veel in partyverband, voornamelijk Battlefield. Toen heb ik er volgens mij in de party nooit over geklaagd, waarom ook?

Aangaande je tweede punt: er zitten hier ook heel wat mensen met een gezin en kinderen die slechts een uurtje of wat tijd hebben per week. Ik denk dat de mensen hier wel een redelijke afspiegeling zijn van de gemiddelde gamer.
Waarom? Nou, ik speel best fanatiek Warzone met een vast squadje en als iemand ook maar iets van stick drift ervaart dan krijg je het gelijk te horen. En al helemaal als diegene flink wordt aangepakt in de Gulag bijvoorbeeld.

En inderdaad, snap dat er hier ook mensen zitten met een gezin en kinderen. Zelf ben ik er daar ook eentje van. Toch zou ik mezelf geen gemiddelde gamer noemen. De echte casual gamer zal zich ook niet gauw op een forum bevinden om over stick drift te praten, denk ik. :+

Maar goed, zoals ik al zei: laten we erover ophouden. Genoeg gediscussieerd over dit onderwerp lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Raymond P schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:59:
Ik heb jaren geleden Gran Turismo Sport aan de kant gelegd, want te moeilijk. Om er later achter te komen dat m'n controller nog max 87% activatie had op R2 volledig ingedrukt...
Hoe ben je hier achtergekomen? Is er iets van een tool beschikbaar om dit te testen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Als we het over Sega hebben, er gaat een gerucht dat er op de 31ste van januari een nieuwe state of play gaat plaatsvinden. Daar wordt o.a. een remaster van sonic generations aangekondigd:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
Tux3.14 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:04:
[...]

Hoe ben je hier achtergekomen? Is er iets van een tool beschikbaar om dit te testen?
Er was iets in een game wat onmogelijk was om te doen voor mij, maar m'n partymembers hadden er geen issues mee. Weet niet meer exact wat het was, maar 100% R2 was noodzakelijk voor progressie (in GT Sport ook trouwens).

Je kunt je Dualshock controller aan een PC (of mobieltje) hangen, het liefst met een kabeltje, en een (web) tool gebruiken om input in nummertjes om te zetten.
Bijvoorbeeld: https://hardwaretester.com/gamepad

Op Windows (11?) zul je, geloof ik, ook ds4windows nodig hebben omdat de default driver eea softwarematig corrigeert waardoor afwijkingen niet te zien zijn.

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond P schreef op maandag 29 januari 2024 @ 10:59:
Controller issues herkennen zal niet iedereen goed afgaan, helemaal als je gewoon ff een uurtje wilt/kunt unloaden.

Gisteren heel vaak dood gegaan in Wo Long, ben bang dat dat niet op een controller af te schuiven is. :+
Bij de ps2 was dat ook irritant, aangezien de dualshock 2 drukgevoelige knoppen heeft, daar was gasgeven nog "X" en die moet je echt hard indrukken om de volle snelheid te halen. Was zeker niet ideaal, gelukkig hebben ze dat nu standaard op R2 gemapped.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ghost babel schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:12:
Als we het over Sega hebben, er gaat een gerucht dat er op de 31ste van januari een nieuwe state of play gaat plaatsvinden. Daar wordt o.a. een remaster van sonic generations aangekondigd:

[Twitter]

Concord kan misschien ook aan dat lijstje toegevoegd worden.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja benieuwd naar de mogelijke SoP deze week, ziet er intussen beter uit dan de showcase van vorig jaar als deze geruchten kloppen :P

Met Helldivers II en Concord gaan we in elk geval de eerste resultaten zien van Sony's live service initiatief. Ik las ook dat die nieuwe Metro game mogelijk een PSVR2 titel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF167 Rebirth komt gewoon al over een maand! :9
Weet niet of ie al voorbij gekomen is, deze ga ik vlak voor release nog kijken:

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2024 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
Prachtige game.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2024 @ 13:23:
FF16 Rebirth komt gewoon al over een maand! :9
Weet niet of ie al voorbij gekomen is, deze ga ik vlak voor release nog kijken:
[YouTube: Final Fantasy VII Remake - A Brief Recap of The Story So Far | PS5 Games]
16? Maar dan minus 9 denk ik? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:58
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:12:

[Twitter]
Metroooo :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Betalen voor new game pluuuuussss :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d740LMpRwMd3uM6psyignY7kL0k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c348bnnKdA4szGJd7JN3Wbdd.webp?f=fotoalbum_large

https://blog.playstation....returns-this-wednesday-2/

[ Voor 68% gewijzigd door Raem op 29-01-2024 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ben benieuwd, Rise of Ronin ziet er wel erg veel belovend uit. Ik ga er wel vanuit dat van de 15 games er minstens 10 kleinere/indy games zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

40+ minuten en toch ook Stellar Blade. Die gaat hopelijk eindelijke een release date krijgen.

En onze eigen Hermen Hulst heeft de blog geschreven (lees: iemand heeft z'n naam erboven gezet), benieuwd of die ook presenteert woensdag.

[ Voor 10% gewijzigd door kazuka op 29-01-2024 18:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 29 januari 2024 @ 18:17:
Ben benieuwd, Rise of Ronin ziet er wel erg veel belovend uit. Ik ga er wel vanuit dat van de 15 games er minstens 10 kleinere/indy games zijn.
Het gerucht gaat dat dit o.a. de games zijn:

- nieuwe metro game (psvr2)
- remaster sonic generations
- Death stranding 2
- ff7 rebirth
- Silent hill 2 remake
- Rise of the Ronin
- Stellar blade
- Judas (nieuwe game van de bioshock bedenker)
- Concord
- Until Dawn remaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
Weer een remaster, until down ziet er prima uit. Eigenlijk geen remastee nodig, maar ja kassa.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Amaze86 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 19:30:
Weer een remaster, until down ziet er prima uit. Eigenlijk geen remastee nodig, maar ja kassa.
Toevallig afgelopen zomer voor het eerst gespeeld en ziet er inderdaad nog prima uit en loopt een stuk soepeler op de PS5. Ik vermoed echter dat het ook een PC release krijgt en dat ze het willen promoten omdat er ook een Until Dawn film komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Laatst online: 13:59

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Waar kan je aankomende Woensdag de State of Play volgen? Youtube | Twitch | TikTok

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 29-01-2024 20:06 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Laatst online: 13:51
Xbox verkocht en aan het kijken voor een ps5. Slim variant zonder disc zie ik wel als optie maar zijn games allemaal zo duur? Zie spider man 2 gewoon voor 70 euro in de store. Zijn er alternatieve?
Kijk vooral naar GT7, Ratchet and clank en spiderman1/2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rise of Ronin wil ik wel meer van zien. Uiteraard zijn meer beelden van FF7 altijd welkom. Eindelijk weer een AAA game met veel uren aan gameplay. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

nickdew schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:50:
Xbox verkocht en aan het kijken voor een ps5. Slim variant zonder disc zie ik wel als optie maar zijn games allemaal zo duur? Zie spider man 2 gewoon voor 70 euro in de store. Zijn er alternatieve?
Ik zou eerst alle wat oudere games spelen die je gemist hebt. Er zitten veel goede games in PS Plus (Extra) waaronder R&C. Ondertussen de shop in de gaten houden voor deals van Spider-Man 2 etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 17-09 18:08
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2024 @ 21:58:
[...]

Ik zou eerst alle wat oudere games spelen die je gemist hebt. Er zitten veel goede games in PS Plus Extra. Ondertussen de shop in de gaten houden voor deals van Spider-Man 2 etc.
Ik zou om die reden juist voor de disc versie gaan. Wat oudere games zijn zo vaak voor prima prijzen te krijgen in de winkels (en al helemaal tweedehands) terwijl ze nog voor de volle 70 euro in de store staan. Er zijn op zich regelmatig prima aanbiedingen in de store, maar als je een aantal wat oudere games op korte termijn wil spelen heb je die disc versie er volgens mij binnen de kortste keren uit qua prijs.

En later, als je veel hebt ingehaald, zijn meer recente games vaak nog steeds 10-20 euro per stuk goedkoper. Mijn advies zou dus zijn om toch gewoon voor de disc te gaan, en dan te kijken waar je de games die je graag wil spelen goedkoop kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evil_lemon schreef op maandag 29 januari 2024 @ 22:01:
[...]

Ik zou om die reden juist voor de disc versie gaan. Wat oudere games zijn zo vaak voor prima prijzen te krijgen in de winkels (en al helemaal tweedehands) terwijl ze nog voor de volle 70 euro in de store staan. Er zijn op zich regelmatig prima aanbiedingen in de store, maar als je een aantal wat oudere games op korte termijn wil spelen heb je die disc versie er volgens mij binnen de kortste keren uit qua prijs.

En later, als je veel hebt ingehaald, zijn meer recente games vaak nog steeds 10-20 euro per stuk goedkoper. Mijn advies zou dus zijn om toch gewoon voor de disc te gaan, en dan te kijken waar je de games die je graag wil spelen goedkoop kunt vinden.
Het klopt wat je zegt maar toch lijkt mij de “beste” keus om te beginnen met Plus Extra want je krijgt belachelijk veel goede games. Later kun je dan altijd nog een disc drive halen en de nieuwere games goedkoper op disc zoeken.
Allemaal afhankelijk uiteraard van iemand zijn voorkeuren. @nickdew lijkt een voorkeur te hebben voor discloos.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Het alternatief is een ps5 met disc kopen. De games op disc zijn gewoon een stuk goedkoper dan digitaal. Bijvoorbeeld bij de nieuwe Prince of Persia game, 60 euro in de store bij release en 44 euro in de winkel op disc. Die 100 euro extra heb je in no time terug verdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2024 @ 22:32:
[...]

Het alternatief is een ps5 met disc kopen. De games op disc zijn gewoon een stuk goedkoper dan digitaal. Bijvoorbeeld bij de nieuwe Prince of Persia game, 60 euro in de store bij release en 44 euro in de winkel op disc. Die 100 euro extra heb je in no time terug verdiend.
En je kan de game ook nog eens doorverkopen. Dan heb je het helemaal snel terugverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:26
Nope, digitale games zijn gewoon duur ivm disc games. Persoonlijk zou ik wel de disc variant kopen. Dan heb je het beste van twee werelden wat mij betreft.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2024 @ 22:11:
[...]

Het klopt wat je zegt maar toch lijkt mij de “beste” keus om te beginnen met Plus Extra want je krijgt belachelijk veel goede games. Later kun je dan altijd nog een disc drive halen en de nieuwere games goedkoper op disc zoeken.
Allemaal afhankelijk uiteraard van iemand zijn voorkeuren. @nickdew lijkt een voorkeur te hebben voor discloos.
Ik heb zelf ongeveer 3 maandjes een PS5 nu, maar bewust geen Plus Extra genomen. Veel van die games kun je wel voor een tientje of 15 euro vinden. Voor mij is dat onderaan de streep goedkoper (en heb ik de games 'levenslang'). R&C was tien euro, FF7 15 euro en zo nog wel wat meer voor weinig aangeschaft.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals we er al 100x over hebben gehad komt het uiteindelijk neer op:
  • Wanneer je kunt kiezen tussen games digital of op disc kun je goedkoper uit zijn.
  • Wanneer je geduld hebt en kunt wachten op goede deals in de Store, dan valt het allemaal wel mee met die prijsverschillen.
  • Wanneer je helemaal klaar bent met discs en geen zin hebt om naar je console te lopen dan is digital ook alweer interessanter.
  • Hoe belangrijk vind je het kunnen kopen en verkopen van uitgespeelde games.
  • Wel of geen PS Plus interesse kan ook invloed hebben op deze keus.
Heb ik de belangrijkste conclusies gehad zo? ;)

Waar iemand zijn prioriteiten vervolgens legt, is uiteraard persoonlijk en zal doorslaggevend zijn voor de keuze.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2024 10:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:27
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 10:24:

Je kan met de Disc uitvoering alles doen wat je met een Digital ook kan.
Tenzij je geen liefhebber de gleuf bent.. zou ik echt niet weten waarom je een digital zou overwegen.
Zelfs het argument dat je geen zin hebt om schijfjes te wisselen.. Dat hoeft met een disc uitvoering ook niet, maar hij kan het eventueel wel.

Singleplayer games als Spiderman 2 kan je vrij makkelijk op V&A kopen voor 45 euro. Speel je in 3 weken uit als je rustig aan doet, en met een beetje pech krijg er nog 40 euro voor.
Nu mag gamen wel wat kosten dus ik snap dat mensen geen interesse hebben in deze handel. Maar het is verrassend leuk om met andere Tweakers contacten te leggen en wat fysieke games uit te wisselen. Zo kan je makkelijk 10 games kopen en verkopen uit de laatste 2 jaar en hiervoor 70 tot 100 euro aan kosten aan hebben. Maar kan je ook een keer 5 euro winst maken of kiet (?) spelen en toch een leuk avontuur hebben beleefd. Lekkerboeie inderdaad die paar euro :)

Ik koop zelf geregeld toppers op de release en accepteer dat het bij verkoop misschien 25 euro heeft gekost. Digitaal koop ik ook geregeld bij een mooie aanbieding, of als een titel jarenlang interessant kan blijven. Bijvoorbeeld Gran Turismo 7, GTA etc. Dusja een disc versie heeft alles uit 2 werelden zoals hierboven al is geplaatst. Wat mij betreft steunen we fysieke uitgaven en blijft Playstation goed zichtbaar in het winkelbeeld en in de Sinterklaas boeken. Doorverkopen vind ik persoonlijk leuk, maar je kan ook een mooie kast neerzetten met je collectie. Allicht spannender dan een paar tegels op je homescreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Wanneer je kunt kiezen tussen games digital of op disc kun je goedkoper uit zijn.
  • Wanneer je geduld hebt en kunt wachten op goede deals in de Store, dan valt het allemaal wel mee met die prijsverschillen.
  • Wanneer je helemaal klaar bent met discs en geen zin hebt om naar je console te lopen dan is digital ook alweer interessanter.

Waar iemand zijn prioriteiten vervolgens legt, is uiteraard persoonlijk en zal doorslaggevend zijn voor de keuze.
Nee, de PS Portal dwingt mij nu meer tot digitale aankopen. Kan ook bij het lijstje :P
Toch vervelend om een schijfje te wisselen in de PS5 als je op je Portal gamet

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:41:
Tenzij je geen liefhebber de gleuf bent
Hoezo zou je geen liefhebber van 'de gleuf' zijn? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:27
Hulleman schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:01:
[...]

Ik kan me ook weinig bij voorstellen, maar als die reden ook nog vervalt, dan is de digital zijn klanten wel kwijt. Mbt. De portal heb je wel een goede reden om meer digitale games te wensen, dus dat is een hele goede aanvulling, alleen werken digitale games ook heel goed op de disc uitvoering. Dus blijft toch het probleem van "de gleuf" de enige reden om voor een digital te gaan. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Volgens mij ben je ook nog vergeten om te noemen: irritant dat een disc bij sommige games meer geluid produceert. Zelfs als je de hele sodemieterse zooi geïnstalleerd hebt, dan heb je bij opstarten nog steeds af en toe een opstijgend vliegtuig onder je tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:33
Hulleman schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 15:01:
[...]

Sommigen houden nu eenmaal van een joystick

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:33
Tux3.14 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:41:
[...]

Ik heb zelf ongeveer 3 maandjes een PS5 nu, maar bewust geen Plus Extra genomen. Veel van die games kun je wel voor een tientje of 15 euro vinden. Voor mij is dat onderaan de streep goedkoper (en heb ik de games 'levenslang'). R&C was tien euro, FF7 15 euro en zo nog wel wat meer voor weinig aangeschaft.
Helemaal als je zonder games begint is dat met zulke prijzen goed te doen. Games in Plus en Extra zijn ook vaak al wat ouder en wat direct er bij komt is zeker niet altijd AAA kwaliteit.
Ik denk dat ik mijn Extra in september bewust stil ga zetten om mijzelf te dwingen al die games van een tientje eens echt te gaan spelen. Nu liggen ze er maar want ja, Extra is nu 'gratis' dus die moeten eerst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewl
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 31-01-2024
Dag allen. Ik heb een vraag, ik heb een gloednieuwe playstation 5 gekocht bij Wehkamp, echter continue na 10/15 minuten spelen raakt de Playstation oververhit en schakelt de Playstation uit. Hij staat gewoon in een goed geventileerde ruimte en de warmte zou prima weg kunnen zou je zeggen.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewl schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:07:
Dag allen. Ik heb een vraag, ik heb een gloednieuwe playstation 5 gekocht bij Wehkamp, echter continue na 10/15 minuten spelen raakt de Playstation oververhit en schakelt de Playstation uit. Hij staat gewoon in een goed geventileerde ruimte en de warmte zou prima weg kunnen zou je zeggen.

Ik zou hem gewoon aanmelden voor reparatie. Als die dit al doet dan lijkt er iets niet goed te zijn. Wellicht iets met de liquid metal of zo. Maar als die net nieuw is zeker aanmelden voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009

Ook in de productielijn van playstations komen foutieve exemplaren helaas voor.
Je hebt het product net nieuw, product retourneren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 09:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

retour afzender, wehkamp bellen en retour voor nieuwe. Dat is de oplossing

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op maandag 29 januari 2024 @ 20:04:
Waar kan je aankomende Woensdag de State of Play volgen? Youtube | Twitch | TikTok
Thanks . Altijd scherp en actief @G_Dragon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Laatst online: 13:51
Ps5 slim disc op mp gekocht. Heb hem naar fabrieksinstellingen gezet maar nu doet controller niet met koppelen. Hij wordt 1 sec blauw als ik op ps knop druk. Iemand een idee?
Heb trouwens niet de orginele kabel. Gebruik usb naar usb c

[ Voor 15% gewijzigd door nickdew op 31-01-2024 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickdew schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 20:47:
Ps5 slim disc op mp gekocht. Heb hem naar fabrieksinstellingen gezet maar nu doet controller niet met koppelen. Hij wordt 1 sec blauw als ik op ps knop druk. Iemand een idee?
Al een reset van de controller geprobeerd?

https://www.playstation.c...e/troubleshoot-dualsense/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-09 21:03
nickdew schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 20:47:
Miss levert de poort achter minder stroom dan de poorten aan de voorkant?
Niet toevallig ergens een USB C naar USB C kabel liggen die je kan gebruiken voor de voorkant?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Nog anderhalf uur..

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 31-01-2024 21:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Gaan er nog mensen de show kijken? Zie weinig activiteit over de show hier in het topic :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12:38
G_Dragon schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:51:
Gaan er nog mensen de show kijken? Zie weinig activiteit over de show hier in het topic :o
Ik ga zeker kijken maar ik verwacht er wel niet veel van, alle vorige State of Plays waren nogal meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

AppleFan2007 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:54:
[...]

Ik ga zeker kijken maar ik verwacht er wel niet veel van, alle vorige State of Plays waren nogal meh.
Ik heb de stream hier ook klaarstaan, ik hoop op iets nieuws van Hogwarts Legacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:39
Hoe lang duurt de State of play ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Nog 1 minuut! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
Ik begin het gevoel te krijgen dat ik een hele handleiding van de game aan het kijken ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stellar Blade ziet er wel gaaf uit hoor, kijk ik wel naar uit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Zie hieronder alle trailers van de State Of Play:

[ Voor 101% gewijzigd door G_Dragon op 31-01-2024 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Keej best wel cringy shizzle tot nu toe of ligt dit aan mij...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Vind het allemaal van die vage spellen, waar zijn de realistische hoogwaardige spellen? Niet dat dit niet goed kan zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dave the diver heb ik wel zin in. V Rising ken ik niet maar zag er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Silent Hill zelf nooit gespeeld maar moeten wel erg goede spellen zijn als ik meerdere mensen om mij heen moet geloven! Dit ziet er grafisch ook gelijk een stuk beter uit dan wat we net allemaal zagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
v8power67 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:14:
Keej best wel cringy shizzle tot nu toe of ligt dit aan mij...
idd, niets spectaculair en de dingen die nog in mijn ogen aan de betere kant zijn kennen we eigenlijk al lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Jeej weer een remake... Just what we needed..

[ Voor 35% gewijzigd door v8power67 op 31-01-2024 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Bioshock be like? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Okee judas zag er aardig uit. Heel erg bioshock.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Judas, nice! Dat het door ex bioshock medewerkers gemaakt wordt is alleen maar goed.

[ Voor 75% gewijzigd door Chaoss op 31-01-2024 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Maare volgens mij had die leaker alles correct geleaked...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dragons Dogma wordt zo te zien wel een must play voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Waarom doet dit spel me ergens denken aan Assassin's Creed?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
G_Dragon schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:30:
Waarom doet dit spel me ergens denken aan Assassin's Creed?
Ghost of Tsushima meets Assassina Creed :P

Hoop dat.de combat niet te moeilijk is, hou ik niet van, niveautje Ghost of Tsushima is prima :P

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 31-01-2024 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rise of the Ronin ziet eruit als een meer toegankelijke Nioh. Ben benieuwd of die ook zo speelt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Chaoss schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 23:31:
[...]

Ghost of Tsushima meets Assassina Creed :P
Nou dat ken je inderdaad wel zeggen :P

Pagina: 1 ... 326 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord