weet iemand een goede usb lader/adapter voor de controller zodat ik het niet aan de ps5 hoeft te hangen?
[ Voor 6% gewijzigd door joey82 op 28-11-2023 17:34 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 6% gewijzigd door joey82 op 28-11-2023 17:34 ]
Ik heb een maand of 2 geleden die oplaad dock van Sony zelf besteld voor 22euro. Had ik veel eerder moeten doen. Altijd een opgeladen controller.joey82 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:32:
weet iemand een goede usb lader/adapter voor de controller zodat ik het niet aan de ps5 hoeft te hangen?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
bij coolblue 40 euro, hahaha,,Oxigeon schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:36:
[...]
Ik heb een maand of 2 geleden die oplaad dock van Sony zelf besteld voor 22euro. Had ik veel eerder moeten doen. Altijd een opgeladen controller.
gevondenOxigeon schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:36:
[...]
Ik heb een maand of 2 geleden die oplaad dock van Sony zelf besteld voor 22euro. Had ik veel eerder moeten doen. Altijd een opgeladen controller.
[ Voor 27% gewijzigd door Geronimous op 29-11-2023 19:46 ]
[ Voor 95% gewijzigd door dutchgio op 28-11-2023 21:37 ]
Ik laad mijn (enige) controller al ruim anderhalf jaar op die manier op, gaat prima en ik merk geen negatief effect op de accuduurjoey82 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 16:39:
[...]
Kan het kwaad om de controller op te laden met een samsungtelefoon lader?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Deze komt met adapter.joey82 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:45:
https://www.intertoys.nl/ps5-dualsense-oplaadstation
ik vraag mij af, zit hier een normale stekker bij?
Ik gebruik nu al 3,5 jaar gewoon de oplader van mijn smartphone, laat een stuk sneller op dan via usb van de PlayStation zelf. De controller die ik 3,5 jaar mee geleverd heb gekregen werkt nog steeds zonder problemen.joey82 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:38:
[...]
bij coolblue 40 euro, hahaha,,
ik zoek ff verder, wie weet,
is een simpele telefoon ( geen fast charge ) geen oplossing? daar zocht ik namelijk ook op, maar weet niet of dit ook goed werkt
PSN : Geraedus
Kabel is binnen en ik heb nu stereo geluid, thanks voor de hulp! Dit is wel even wat beter dan de bluetooth speaker met dongle in de PS5 (wat ook nog de bekende delay had)Twixie schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:49:
[...]
XLR is mono, dus nu ga je maar 1 kanaal horen (L of R). Jehebt wel degelijk de kabel nodig die ik linkte, zodat je input 1 en 2 gebruikt voor respectievelijk L en R. Vervolgens moet je het Stereo knopje op je SSL2+ indrukken zodat 1 hard-left en 2 hard-right gepand worden in je mix.
motabeatz.com
3 jaar pas.Geraedus schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 19:41:
[...]
Ik gebruik nu al 4 jaar gewoon de oplader van mijn smartphone, laat een stuk sneller op dan via usb van de PlayStation zelf. De controller die ik 4 jaar mee geleverd heb gekregen werkt nog steeds zonder problemen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Deze gaat rechtstreeks in het stopcontact, geen USB.joey82 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:45:
[...]
gevonden
gekocht, nu maar geduldig wachten
M3P 24'
[ Voor 96% gewijzigd door Geraedus op 28-11-2023 21:40 ]
PSN : Geraedus
[ Voor 108% gewijzigd door Geronimous op 29-11-2023 19:43 ]
Inderdaad zoals boven gezegd wordt komt deze met een gewone stekker. Gewoon een kwestie van insteken en controller erop zetten als je klaar bent. Je hebt gewoon altijd een volle controller.joey82 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:45:
[...]
gevonden
gekocht, nu maar geduldig wachten
Verwijderd
Ik ga zo beginnen. Kom net van Spider-Man 2 af, dus het mag wel weer wat volwassener en diepgaander. Het zou me niets verbazen als 2.0 ook mijn GOTY wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 09:23:
[...]
Ik heb de game met launch nooit aangeraakt door wat er over bekend was maar 2.0 is misschien wel mijn goty van 2023 als die officieel mag meedoen dit jaar.Heerlijk volwassen ook. Top game.
Een jaar geleden dock voor 2 controllers besteld van Aliexpress. Was nog geen 15€.joey82 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:32:
Was dat constant? Dan klopt er inderdaad iets niet. Als het alleen de eerste paar minuten was, dan zal het de disc drive zijn geweest.joey82 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:24:
de ps5 slim is vandaag weer retour gegaan en mijn geld terug gekregen,
zodra er een game werd gestart leek het wel een kruimeldief....
het was de digitalFrankoNL schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:46:
[...]
Was dat constant? Dan klopt er inderdaad iets niet. Als het alleen de eerste paar minuten was, dan zal het de disc drive zijn geweest.
[ Voor 37% gewijzigd door joey82 op 29-11-2023 21:04 ]
Hier al gekeken? review: Monitor Best Buy Guide - November 2023Rickster23 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:39:
Goedemiddag,
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe monitor voor zakelijk gebruik en gebruik ps5 en zit te denken aan 32inch heeft iemand misschien zoon opstelling of ideeën welke scherm goed werkt met PS5
Mijn focus is vooral werk, maar af en toe game ik er ook op. Ik heb hiervoor een tijdje op een 34" (LG 34GN850) gewerkt. In die Best Buy van Tweakers gaan ze ook tót dat formaat. Een vriend van mij heeft een 49", die vind ik dus echt too much.Rickster23 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:39:
Goedemiddag,
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe monitor voor zakelijk gebruik en gebruik ps5 en zit te denken aan 32inch heeft iemand misschien zoon opstelling of ideeën welke scherm goed werkt met PS5
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Met de ps5 pakt ie dan het hele scherm of met zwarte balken aan de zijkant?spaceboy schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:44:
[...]
Mijn focus is vooral werk, maar af en toe game ik er ook op. Ik heb hiervoor een tijdje op een 34" (LG 34GN850) gewerkt. In die Best Buy van Tweakers gaan ze ook tót dat formaat. Een vriend van mij heeft een 49", die vind ik dus echt too much.
Maar sinds kort heb ik de Dell U3824DW. Is geen game-monster, maar als je wat reviews bekijkt kan dat ook prima. En als je screensize belangrijk vindt: ik vind 38" echt een hele grote toevoeging boven 34" als je 2 meerdere dingen tegelijk open hebt. Maar misschien ben ik gewoon oud en slechtziend en kun jij 't prima op 32".
https://www.reddit.com/r/..._slim_loud_whining_sound/Idr548 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:44:
Hmm, als ik het zo lees ivm die "fan loterij", ben ik wat terughoudend om een ps5 slim te gaan bestellen.
Wat is de kans dat je er eentje krijgt met een slechte / luide ventilator....
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nice, die game maar eens op het lijstje zetten.Exorcist schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:03:
[Afbeelding]
Ook gelijk voor Series X besteld maar Teardown is echt een heel tof spel voor relatief weinig geld. Had hem al een tijd op Steam maar ben meer een console gamer. Ook gelijk de camo PS5 controller op de foto die er echt mag zijn
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Nice Nice, dat is wel een mooie exemplaar, heel veel speel plezier. Ik heb de Super Nintendo nog fysiek thuis liggen.Runaque schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 07:49:
Gisteren in de bus gedropt en de oudere NES, Game Boy, SNES en Genesis games lijken wat aangenamer op de PS Portal en niets beters dan je vrouw tijdens het ontbijt wat irriteren met die 8bit geluidjes.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb mijn Sega MasterSystem II nog ergens opgeborgen, ook een van de games die ik heb is eentje die op deze disc staat, ik geloof die van de Genesis.Linksquest schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 07:57:
[...]
Nice Nice, dat is wel een mooie exemplaar, heel veel speel plezier. Ik heb de Super Nintendo nog fysiek thuis liggen.
Verwijderd
Ik word afgeleid door de Dreamcast op de achtergrond.Exorcist schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:03:
[Afbeelding]
Ook gelijk voor Series X besteld maar Teardown is echt een heel tof spel voor relatief weinig geld. Had hem al een tijd op Steam maar ben meer een console gamer. Ook gelijk de camo PS5 controller op de foto die er echt mag zijn
Ik zit er ook op te wachten. Je zou zeggen dat als die bundels er in de VS zijn, ze hier ook gaan komen. Maar voor nu zie ik alleen 'bundels' met een fysieke game voor de volle mep, nee dankje.Idr548 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:23:
Heeft er iemand een idee of de PS5 slim er ook komt in een bundle zoals ik wel zie in bv US.
Momenteel zie ik deze enkel zonder game.
Oh, ik zie daar een PlayStation en een Dreamcast staan! Dan ben ik best benieuwd naar welke consoles niet op de foto te zien zijn 😃Exorcist schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:03:
[Afbeelding]
PSN: Zwartkijker
En iederen over die Dreamcast en niemand die de Saturn ziet staan!Exorcist schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:03:
[Afbeelding]
Haha, nou, in principe alle consoles die je kunt bedenken vanaf de NES periode...ik verzamel graagZwartkijker schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:33:
[...]
Oh, ik zie daar een PlayStation en een Dreamcast staan! Dan ben ik best benieuwd naar welke consoles niet op de foto te zien zijn 😃
Teardown lijkt me ook wel cool. Volgens enkele video's die ik gezien heb is het eerder een puzzle game. Dan waarschijnlijk veel replay value om een betere/snellere oplossing te zoeken.
Runaque schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:04:
[...]
En iederen over die Dreamcast en niemand die de Saturn ziet staan!
Komt deze niet in Europa nog uit voor zover jij weet? Is wel een hele interessante namelijk.Runaque schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 07:49:
Gisteren in de bus gedropt en de oudere NES, Game Boy, SNES en Genesis games lijken wat aangenamer op de PS Portal en niets beters dan je vrouw tijdens het ontbijt wat irriteren met die 8bit geluidjes.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je weet niet hoeveel uur ik Daytona USA op dat ding gespeeld heb! Daarom heb ik Speedway Racing destijds goedkoop voor de PS5 gekocht uit pure nostalgie!
Kan je nu in de PS store kopen op dit moment! Maar een fysieke versie weet ik niet of die uitkomt in EU, ik heb hem vanuit de VS.Exorcist schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:15:
[...]
Komt deze niet in Europa nog uit voor zover jij weet? Is wel een hele interessante namelijk.
Goede tip, kende het nog niet! Zal denk ik geen fysieke release hebben maar desalniettemin leuk. Heb Daytona USA voor de Saturn ook liggen (compleet/PAL) maar dit is toch ook wel erg leuk.Runaque schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:20:
[...]
Je weet niet hoeveel uur ik Daytona USA op dat ding gespeeld heb! Daarom heb ik Speedway Racing destijds goedkoop voor de PS5 gekocht uit pure nostalgie!
Koop liefst/eigenlijk nooit digitaal, gezien ik graag fysiek/iets tastbaars heb. Maar ik hou 't wel ff in de gatenRunaque schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:21:
[...]
Kan je nu in de PS store kopen op dit moment! Maar een fysieke versie weet ik niet of die uitkomt in EU, ik heb hem vanuit de VS.
Helaas is alles bij LimitedRun uitverkocht, dus hopelijk dat je het via via nog wel kan bekomen, maar als het echt om een beperkte oplage gaa, dan vrees ik dat het er niet goedkoper op gaat worden. Voor mijn versie koste het op het einde van de rit eigenlijk dubben dan de digitale versie in de PSN store, maar omwille (en hopelijk blijft het zo) van zijn beperkte productie is, vind ik het wel waard!.Exorcist schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:23:
[...]
Koop liefst/eigenlijk nooit digitaal, gezien ik graag fysiek/iets tastbaars heb. Maar ik hou 't wel ff in de gaten
Ja, met LR ben ik een tijd geleden al gestopt, werd te gortig en sowieso te prijzig. Nedgame koopt nog weleens LR games op maar dan betaal je ook makkelijk 75 Euro voor zoiets en dat gaat me (veel te) ver. Maar wie weet. Thanks!Runaque schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:25:
[...]
Helaas is alles bij LimitedRun uitverkocht, dus hopelijk dat je het via via nog wel kan bekomen, maar als het echt om een beperkte oplage gaa, dan vrees ik dat het er niet goedkoper op gaat worden. Voor mijn versie koste het op het einde van de rit eigenlijk dubben dan de digitale versie in de PSN store, maar omwille (en hopelijk blijft het zo) van zijn beperkte productie is, vind ik het wel waard!.
[Afbeelding]
Bij mij was het vooral de verzending en de douane die de grootste kost waren, maar het product op zich vind ik meevallen voor 40usd.Exorcist schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:27:
[...]
Ja, met LR ben ik een tijd geleden al gestopt, werd te gortig en sowieso te prijzig. Nedgame koopt nog weleens LR games op maar dan betaal je ook makkelijk 75 Euro voor zoiets en dat gaat me (veel te) ver. Maar wie weet. Thanks!
De slim versie was paar dagen na jouw schrijven uitgekomen. Als je het wilt kan je hem nog terug brengen en de slim halen.Aiqo schreef op zondag 26 november 2023 @ 22:05:
Vandaag mijn PS5 ook maar eens geinstalleerd. Hij past net aan in het TV-kastje, wat een bakbeest.
Het menu is een stuk fijner dan hetgeen ik van de 4 gewend ben en de nieuwe controller werkt toch wel heel fijn moet ik zeggen. Heb nog geen games maar wel PS Plus dus ben maar eens begonnen aan Ghost of Tsushima. Leuk spel maar behoorlijk pittig zeg.
Ben erg benieuwd naar dit spel. Ik zie dat hij ook in Plus Extra zit dus zal hem morgen ff installeren.Exorcist schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:03:
[Afbeelding]
[ Voor 51% gewijzigd door Oxigeon op 02-12-2023 08:27 ]
Verwar je hier niet met de Essential games? Want 5 december is de datum voor de volgende maandelijkse games. Teardown is echter een spel uit de Extra catalogus en zit er ook nog maar sinds half november in, dus zou bizar zijn als hij al zo snel weer zou verdwijnen.Oxigeon schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 08:25:
Jullie weten dat de bovenstaande "Teardown" game deze maand gratis te verkrijgen is op PS+? Je moet wel enigsinds snel zijn aangezien die vanaf 5 december niet meer gratis is.
Oeh dan zit ik inderdaad in de war. Kan inderdaad extra zijnTwixie schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 09:10:
[...]
Verwar je hier niet met de Essential games? Want 5 december is de datum voor de volgende maandelijkse games. Teardown is echter een spel uit de Extra catalogus en zit er ook nog maar sinds half november in, dus zou bizar zijn als hij al zo snel weer zou verdwijnen.
Ik ben 100% zeker dat het een game uit de Extra catalogus is
Thanks voor bericht, maar heb bewust de oude gekozen. Is goedkoper en staat toch in een meubel verstopt.FlipFlink schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:47:
[...]
De slim versie was paar dagen na jouw schrijven uitgekomen. Als je het wilt kan je hem nog terug brengen en de slim halen.
PSN: Mondaatje
Runaque schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 07:49:
niets beters dan je vrouw tijdens het ontbijt wat irriteren met die 8bit geluidjes.

Je kan camo erg makkelijk verneuken door het te groen te maken of de vorm van de camo niet in orde te hebben. Deze camo is (imo) perfect gedaan. Heb em zelf ookExorcist schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:03:
[Afbeelding]
Ook gelijk de camo PS5 controller op de foto die er echt mag zijn
[ Voor 50% gewijzigd door kaos001 op 04-12-2023 11:39 ]
Kijk eens op iFixit, daar staan teardowns na te slaan wil je zelf aan die dingen werken!Monda schreef op maandag 4 december 2023 @ 08:53:
Ik heb van de week m'n linker stick vervangen omdst deze beschadigd was. Helaas merkte ik daarna dat R1 helemaal niet meer werkte... Iemand een idee welk onderdeeltje dit aanstuurt? Ik heb al vaak de controller uit elkaar gehaald, tot het printplaatje (niet nog verder), maar kan niet zo goed zien hoe dit zit.
Idd een tof spel! Speel hem nu via PS+ Extra en vermaak me er echt goed mee.Exorcist schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:03:
Ook gelijk voor Series X besteld maar Teardown is echt een heel tof spel voor relatief weinig geld.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Nu snap ik, je zou denken dat ik iets geks heb gedaan, maar dat is niet zo (ja dat is wat ze allemaal zeggen). Maar nee, niks vreemds gedaan. Ook niet iets anders gedaan dan normaal. Ik zat midden in een potje Warzone met wat vrienden. Mocht het een Warzone ban zijn (wat ik echt niet verwacht), dan lijkt het mij logisch dat dit account/spel niet meer te gebruiken is. Maar het gaat dus om mijn volledige PSN account.Je account op PlayStation Network is permanent opgeschort vanwege schendingen van de servicevoorwaarden en de gebruikersovereenkomst van PlayStation Network.
Er wordt verwezen naar deze pagina: https://www.playstation.c.../account/suspensions-psn/You are not eligible to submit an appeal at this time. Learn more about suspensions in the following article: Suspensions on PlayStation Network
[ Voor 7% gewijzigd door LoeiOrdinair op 04-12-2023 21:40 ]
Helpdesk bellen zou ik zeggen. Volgens die pagina moet je wel in bezwaar kunnen tegen permanente schorsingen, en staat er ook dat je een mail krijgt met uitleg. Als je die mail niet hebt ontvangen vragen ze contact op te nemen. Dus dat is je volgende stap. Wel raar verhaal zeg keep us informed.LoeiOrdinair schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:33:
Heeft iemand ervaring met het spontaan opschorten van je PSN account? Ik krijg opeens de volgende melding te zien:
[...]
Nu snap ik, je zou denken dat ik iets geks heb gedaan, maar dat is niet zo (ja dat is wat ze allemaal zeggen). Maar nee, niks vreemds gedaan. Ook niet iets anders gedaan dan normaal. Ik zat midden in een potje Warzone met wat vrienden. Mocht het een Warzone ban zijn (wat ik echt niet verwacht), dan lijkt het mij logisch dat dit account/spel niet meer te gebruiken is. Maar het gaat dus om mijn volledige PSN account.
Nu lees ik dat ik geen informatie kan opvragen:
[...]
Er wordt verwezen naar deze pagina: https://www.playstation.c.../account/suspensions-psn/
Maar het is verder heel onduidelijk. Heb ook geen email ontvangen en kan ook geen email opvragen met de status. Niks te vinden in de spam-box. Ben een beetje lost nu. Heb vrij veel aankopen gedaan met dit account en gebruik mijn PS5 vrij veel. Nu kan ik gewoon niks meer.
Ja ga ik ook zeker doen. Bel ze morgen even op.Zorroberner schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:44:
[...]
Helpdesk bellen zou ik zeggen. Volgens die pagina moet je wel in bezwaar kunnen tegen permanente schorsingen, en staat er ook dat je een mail krijgt met uitleg. Als je die mail niet hebt ontvangen vragen ze contact op te nemen. Dus dat is je volgende stap. Wel raar verhaal zeg keep us informed.
Heb je Psn tegoedkaarten gekocht op Gamivo, Eneba, Kinguin etc? Soms gebruiken de verkopers gestolen creditcards. Na aangifte kunnen alle aankopen ongedaan gemaakt worden volgens mij.LoeiOrdinair schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:33:
Heeft iemand ervaring met het spontaan opschorten van je PSN account? Ik krijg opeens de volgende melding te zien:
[...]
Nu snap ik, je zou denken dat ik iets geks heb gedaan, maar dat is niet zo (ja dat is wat ze allemaal zeggen). Maar nee, niks vreemds gedaan. Ook niet iets anders gedaan dan normaal. Ik zat midden in een potje Warzone met wat vrienden. Mocht het een Warzone ban zijn (wat ik echt niet verwacht), dan lijkt het mij logisch dat dit account/spel niet meer te gebruiken is. Maar het gaat dus om mijn volledige PSN account.
Nu lees ik dat ik geen informatie kan opvragen:
[...]
Er wordt verwezen naar deze pagina: https://www.playstation.c.../account/suspensions-psn/
Maar het is verder heel onduidelijk. Heb ook geen email ontvangen en kan ook geen email opvragen met de status. Niks te vinden in de spam-box. Ben een beetje lost nu. Heb vrij veel aankopen gedaan met dit account en gebruik mijn PS5 vrij veel. Nu kan ik gewoon niks meer.
Aj dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn ja. Tijdje terug via Gamivo wat tegoed gekocht.Elias2020 schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:54:
[...]
Heb je Psn tegoedkaarten gekocht op Gamivo, Eneba, Kinguin etc? Soms gebruiken de verkopers gestolen creditcards. Na aangifte kunnen alle aankopen ongedaan gemaakt worden volgens mij.
Wel echt balen zeg, hoop voor je dat het goed komt.
Oei dan hangt mij mogelijk hetzelfde lot boven het hoofd…LoeiOrdinair schreef op maandag 4 december 2023 @ 22:11:
[...]
Aj dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn ja. Tijdje terug via Gamivo wat tegoed gekocht.
Ik denk dat als je een cc als gestolen opgeeft, de aankopen vanaf die datum terug gevorderd worden. Bij een cc vindt de afrekening uiteindelijk maandelijks plaats. Sony ziet een reeds betaalde code terug gevorderd worden, dus ze blokkeren degene die de code dus gratis heeft gebruikt.schumi2004 schreef op maandag 4 december 2023 @ 23:55:
@LoeiOrdinair @Elias2020 @mtoni Zojuist mijn PS5 ook maar eens aangeslingerd maar geen melding van opschorten (nog).
Heb zelf ander half jaar geleden ooit eenmalig een Gamivo kaart gekocht.
Ben benieuwd naar de uitkomst en hoe Sony nu erachter komt/gekomen is (mocht dat het geval zijn?) dat PSN kaarten via gestolen CC's zijn aangeschaft? Zouden de verschillende aanbieders moeten bijhouden van Sony welke voucher met welk betaalmiddel aangeschaft is?
Hier krijg je toch gewoon kriebels van. Alleen jammer dat die pas in 2025 gaat komen. Beelden zien er wel onwijs goed uit.
Was direct mijn eerste gedacht toen hier gelijk al 2 meldingen kwamen. Wat zijn dat toch vaak ongelooflijke knoeiers daar bij Sony.SemperFidelis schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 00:24:
Heel internet staat vol met op 't oog onterecht PSN bans. Lijkt een fout te zijn van Sony, wel bizar slordig if true.
[ Voor 89% gewijzigd door Gynnad op 05-12-2023 06:24 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Seriously… staat hier gewoon 5 posts hierboven al, en het is niet dat je er gemakkelijk over kijkt met hoe Tweakers automatisch een YouTube video embedtGynnad schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 06:10:
Eerste trailer van GTA VI is uit, spel zou in 2025 uit moeten komen
Hij komt pas in 2025, dat duurt nog wel even.. een vrouwelijke character lijkt de hoofdrol te hebben en het speelt zich dus af in Vice. Ben benieuwd!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zo veel zin in een nieuwe GTA. Had ergens gehoopt dat die volgend jaar al zou komen. Hopelijk niet december 2025Oxigeon schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 00:24:
[...]
Hier krijg je toch gewoon kriebels van. Alleen jammer dat die pas in 2025 gaat komen. Beelden zien er wel onwijs goed uit.
Je zou dan toch verwachten dat je inderdaad een mail krijgt en je eventueel moet kunnen aangeven dat je een tegoedkaart online gekocht hebt. Want in theorie (en dat moet de praktijk dan nog uitwijzen) ben jij net zo goed slachtoffer van fraude.Elias2020 schreef op maandag 4 december 2023 @ 22:14:
[...]
Oei dan hangt mij mogelijk hetzelfde lot boven het hoofd…
Verwijderd
Lekker onderzoek van the verge weer, die verwijzen naar een reddit bericht van 10 maanden oud....Timothy3000 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 03:20:
Artikel van The Verge hierover:
https://www.theverge.com/...bans-permanent-suspension
Nou, als ik het linkje naar het eerder gelinkte artikel van The Verge en vervolgens Reddit doorklik en lees is het 1 grote puinbak bij Sony.Linksquest schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 06:35:
[...]
Je zou dan toch verwachten dat je inderdaad een mail krijgt en je eventueel moet kunnen aangeven dat je een tegoedkaart online gekocht hebt. Want in theorie (en dat moet de praktijk dan nog uitwijzen) ben jij net zo goed slachtoffer van fraude.
Verwijderd
Die post van reddit waar the verge naar verwijst is 10 maanden oud....schumi2004 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:47:
[...]
Nou, als ik het linkje naar het eerder gelinkte artikel van The Verge en vervolgens Reddit doorklik en lees is het 1 grote puinbak bij Sony.
Er is overduidelijk iets aan de hand maar wat nog erger is (en heb het eerder zelf ook ervaren) is de arrogantie van Sony en de manier waarop ze denken boven alles en iedereen te staan.
Het is dat ik al een hele poos in hun ecosysteem zit maar anders zou ik serieus overwegen Sony vaarwel te zeggen.
En vandaag zijn er nog heel posts onder gezetVerwijderd schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:02:
[...]
Die post van reddit waar the verge naa verwijst is 10 maanden oud....
Het is inderdaad weer opgelost. Ik kan nu inloggen op mijn PSN account. Best blij dat het met een sisser afloopt, maar wat een f#ck-up van Sony ditcold_as_ijs schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:18:
[...]
En vandaag zijn er nog heel posts onder gezet
Lijkt gewoon iets fout te zijn gegaan. Ik vermoed dat dit vrij makkelijk opgelost gaat worden.
@schumi2004 stap maar lekker over naar XBOX, daar is het zoooooooo veel beter en gaat er echt nooooooit iets fouthttps://www.techradar.com...live-accounts-in-6-months
Reddit stond er vol mee vannacht.Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 07:44:
[...]
Lekker onderzoek van the verge weer, die verwijzen naar een reddit bericht van 10 maanden oud....verder zijn er tot nu toch maar een handjevol users die dit daadwerkelijk aangeven. Aangezien het the verge is neem ik het met een korreltje zout (the verge is redelijk pro xbox namelijk)
[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 05-12-2023 08:36 ]
That I didn't saycold_as_ijs schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:18:
[...]
<knip>
@schumi2004 stap maar lekker over naar XBOX, daar is het zoooooooo veel beter en gaat er echt nooooooit iets fouthttps://www.techradar.com...live-accounts-in-6-months
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2023 08:50 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 05-12-2023 08:58 ]
Het is nog maar één trailer. Alle technische en game-play details etc moeten nog getoond worden, maar dat gaat wel even duren. Ga er maar van uit dat het spel in 30fps en maximaal 1440p resolutie op de PS5 met beperkte RT implementatie gespeeld kan worden. Wil je een soepelere ervaring dan zal je voor de PS6 moeten wachten. Dit spel gaat minimaal nog 10 tien jaar na release mee en wordt uiteraard weer heruitgebracht als PS6 remaster, PS7 Remaster met 8K graphics, Path Tracing en 120 fps.Satom schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:58:
Ben ik een zeur als ik zeg dat ik sceptisch ben? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig naar de technische details achter de trailer, is het ingame footage of niet en kan mijn PS5 dit straks runnen zoals je het hoort (steady met altijd 30 fps of hoger) of krijg ik dezelfde experience als bij GTA V op de PS4 (frame drops elke paar seconden, zeker geen steady fps).
Ik speel nu, ik een PS5 heb (en het spel al bijna 10 jaar), pas GTA V (en het is geweldig!), omdat de experience op de (voor mij) PS4 niet te doen was.
Is het nou echt bizar als je de EULA bekijkt en blindelings accepteert?Timothy3000 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:31:
[...]
Reddit stond er vol mee vannacht.
https://www.reddit.com/r/...m_what_should_i_do_now_i/
https://www.reddit.com/r/...ts_are_being_permanently/
Gelukkig lijkt het nu wel opgelost. Onderstreept maar wel weer waarom ik gewone fysieke games blijf kopen. Bizar dat Sony je blijkbaar zo zonder enige redenatie uit je account kan gooien.
Zet Tom Petty maar weer eens op. Te lang niet naar geluisterd.
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Damn, als je zo snel kijkt op die thumbnails lijkt het wel echt.
Haha waarschijnlijk wel inderdaad, hopelijk wel in 4k 60 fps te spelen op een ps5 pro die misschien wel rond die tijd released. Maar de current ps5 zal idd dit spel amper fatsoenlijk kunnen draaien gezien de beelden.bRuud83 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:21:
[...]
Het is nog maar één trailer. Alle technische en game-play details etc moeten nog getoond worden, maar dat gaat wel even duren. Ga er maar van uit dat het spel in 30fps en maximaal 1440p resolutie op de PS5 met beperkte RT implementatie gespeeld kan worden. Wil je een soepelere ervaring dan zal je voor de PS6 moeten wachten. Dit spel gaat minimaal nog 10 tien jaar na release mee en wordt uiteraard weer heruitgebracht als PS6 remaster, PS7 Remaster met 8K graphics, Path Tracing en 120 fps.
[ Voor 5% gewijzigd door Stylze op 05-12-2023 11:13 ]
Playstation 5
Ziet er waanzinnig uit! Hier gaan veel mensen een Playstation voor kopen als ze dit nog niet gedaan hebben. Zou een goede zet zijn als Playstation de marketing rechten voor deze game heeft.
Grote kans van. GTA 5 en RDR 2 ontvingen de eerste trailer ook 2 jaar voor release. Ik ga uit van een release in Holiday 2025.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 06:35:
[...]
Zo veel zin in een nieuwe GTA. Had ergens gehoopt dat die volgend jaar al zou komen. Hopelijk niet december 2025
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Rockstar moet nog even bij Insomniac buurten om het haar van de personages een beetje voor elkaar te krijgen. Dat kan stukken beter
Dat zal wel een beetje in die lijn liggen. Ik denk zelfs dat de native resolutie veel lager zal liggen. Overigens hoop ik op een 40fps optie en dat RT niet te veel gepusht wordt ten koste van de performance.bRuud83 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:21:
[...]
Ga er maar van uit dat het spel in 30fps en maximaal 1440p resolutie op de PS5 met beperkte RT implementatie gespeeld kan worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq