• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-12 15:53

s0kkie

Cowabunga

Raem schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:57:
De PS5 slim is ondertussen volgens mij al in Spanje, Frankrijk en Italië gespot, dus Nederand en België zal ongetwijfeld ook snel volgen.
Pre-order disc versie Playstation Direct NL en 29 november is de release:
https://direct.playstatio...-console-model-group-slim

Digital versie:
https://direct.playstatio...-console-model-group-slim

[ Voor 30% gewijzigd door s0kkie op 23-11-2023 15:38 ]

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-12 17:21
Ik kan niks pre orderen hoor?

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12 21:48
R.G schreef op donderdag 23 november 2023 @ 15:25:
Welke NVME ssd raden jullie aan m.b.t. tot performance , prjis en lang meegaan.

Zoals de 980 pro las ik heeft endurance problemen ?
De 980 Pro maakt gebruik van TLC en niet (meer) van MLC (zoek zelf maar even op wat het is).
Het is een technisch gegeven dat TLC minder lang meegaat dan MLC.
Het lijkt er op dat vanwege die wissel in deze serie SSD's dit als een 'probleem' rondgaat.

Een SSD slijt vooral van schrijven, minder van lezen. Een PS5 is natuurlijk bijna alleen maar aan het lezen, schrijft kleine saves en af en toe een nieuwe game die weer heel veel gelezen wordt. Denk dat je het einde van de levensduur van een SSD niet meemaakt (maar defecten zijn nooit uit te sluiten voor de N=1 problemen)

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:02
schumi1986 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:28:
[...]

Dat Gamepass een veel beter aanbod heeft als PS+ is gewoon een feit. Dat het niet jou type games zijn daar kan Gamepass niets aan doen..
Ik heb Xbox ingeruild voor PS5 omdat Gamepass geen enkele game had die een beetje leuk was. Dat was in ieder geval beter met PS+ en zeker de library die je tot voor kort erbij kreeg.

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:52
Rob Voets schreef op donderdag 23 november 2023 @ 17:55:
[...]

Ik heb Xbox ingeruild voor PS5 omdat Gamepass geen enkele game had die een beetje leuk was. Dat was in ieder geval beter met PS+ en zeker de library die je tot voor kort erbij kreeg.
De enige game die ik graag van MS op PlayStation zou willen zien is Forza Horizon, maar voor 1 game ga ik natuurlijk niet een Xdoos aanschaffen.

PSN : Geraedus

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:18

Superkiwi

Hoi doei

The Crew Motorfest probeert een goed alternatief te zijn toch? Zelf niet gespeeld (Forza Horizon wel) en het lijkt er toch best aardig op.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:41
Superkiwi schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:30:
The Crew Motorfest probeert een goed alternatief te zijn toch? Zelf niet gespeeld (Forza Horizon wel) en het lijkt er toch best aardig op.
Heb motorfest net binnen! Bij bol was de SE €34,99. Leek me wel n prima prijsje. Ben benieuwd hoe die game is.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:11
Hmm, is de PS2VR niet in de aanbieding vandaag? -O-

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:21

Oxigeon

En zo is dat!

R.G schreef op donderdag 23 november 2023 @ 15:25:
Welke NVME ssd raden jullie aan m.b.t. tot performance , prjis en lang meegaan.

Zoals de 980 pro las ik heeft endurance problemen ?
Ben zelf ook aam het kijken voor een SSD. Zag op Amazon nu een Cricial P5 Plus (2TB) met heatsink in de aanbieding staan voor €117. Heb wat reviews bekeken en die schijnt niet slecht te zijn.

De specs liggen volgens mij hoger dan wat er benodigd is voor een SSD volgens Sony.... hij is in elk geval sneller dan de ssd die standaard in je ps5 zit.

Edit: hoop eigenlijk dat er vandaag nog ergens een mooie aanbieding te voorschijn komt

[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 24-11-2023 07:24 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 07:09:
[...]

Ben zelf ook aam het kijken voor een SSD. Zag op Amazon nu een Cricial P5 Plus (2TB) met heatsink in de aanbieding staan voor €117. Heb wat reviews bekeken en die schijnt niet slecht te zijn.

De specs liggen volgens mij hoger dan wat er benodigd is voor een SSD volgens Sony.... hij is in elk geval sneller dan de ssd die standaard in je ps5 zit.

Edit: hoop eigenlijk dat er vandaag nog ergens een mooie aanbieding te voorschijn komt
Ik volg de prijzen al een tijdje, maar ze zijn al wekenlang stabiel. Deze week waren er wel wat kleine verlagingen op duurdere modellen, maar geen schokkende aanbiedingen. Ik heb mijn aankoop maar weer uitgesteld, aangezien uitbreiding geen noodzaak is op dit moment.

Ik verwacht vandaag ook niets extra meer eigenlijk.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Superkiwi schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:30:
Ik kijk vooral uit naar Test Drive Unlimited Solar Crown. Free roamen in een 1:1 recreatie van Hong Kong.

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
FMS schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:37:
[...]

Ik kijk vooral uit naar Test Drive Unlimited Solar Crown. Free roamen in een 1:1 recreatie van Hong Kong.
Ik ook maar ik vrees het ergste. Kan alleen maar meevallen als de verwachtingen laag zijn

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-12 10:57
Amos_x schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:52:
[...]

Ik ook maar ik vrees het ergste. Kan alleen maar meevallen als de verwachtingen laag zijn
Kijk hier ook zee naar uit, vorige TD is zo goed bevallen. maarja komt solor crown ooit nog uit?
Horen zo weinig over deze game.

Motorcrew zou een goed alternatief kunnen zijn maarja hoe lang blijven we wachten
Voor wie nog op zoek is naar een puzzelgame kan ik de Captcha van de Playstation website aanraden.

:F

https://psnprofiles.com/RaemNL

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:11
Muse schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 07:39:
[...]

Ik volg de prijzen al een tijdje, maar ze zijn al wekenlang stabiel. Deze week waren er wel wat kleine verlagingen op duurdere modellen, maar geen schokkende aanbiedingen. Ik heb mijn aankoop maar weer uitgesteld, aangezien uitbreiding geen noodzaak is op dit moment.

Ik verwacht vandaag ook niets extra meer eigenlijk.
Idem hier. Meestal iets boven de €100,-.

Maarr… nu zijn de 4TB’s ook een beetje aan het dalen. Liggen nu rond de €200,-. Pff, nu ga ik daar weer op wachten. En zo blijven we bezig :)

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DCNY schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:04:
[...]

Idem hier. Meestal iets boven de €100,-.

Maarr… nu zijn de 4TB’s ook een beetje aan het dalen. Liggen nu rond de €200,-. Pff, nu ga ik daar weer op wachten. En zo blijven we bezig :)
Haha, ja zo blijf je wachten. Ik vind 2TB de sweetspot nu. Met 3 spelende gezinsleden is de standaard HDD best krap als je verschillende spellen speelt. Maar meer is in mijn ogen overbodig, dan moeten er gewoon keuzes gemaakt worden. :)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Muse schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:47:
[...]

Haha, ja zo blijf je wachten. Ik vind 2TB de sweetspot nu. Met 3 spelende gezinsleden is de standaard HDD best krap als je verschillende spellen speelt. Maar meer is in mijn ogen overbodig, dan moeten er gewoon keuzes gemaakt worden. :)
Dat is ook de reden hier waarom ik een 2tb wil.

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-12 20:11
Dit weekend de deals eens in de gaten houden.

Ik zou graag een PS5 slim kopen, maar dat is nog even afwachten. Als de originele met een super goede deal te vinden is, ga ik misschien nog voor die.

Is er al info welke bundels PS5 slim er in Europa zouden komen?

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• FMS
  • Niet online

FMS

Amos_x schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:52:
[...]

De website zegt nog altijd "Available in 2024". Fijn dat ze last gen hebben laten vallen maar ik zie nogsteeds een Switch logo. }:|

• Amos_x
FMS schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:05:
[...]

De website zegt nog altijd "Available in 2024". Fijn dat ze last gen hebben laten vallen maar ik zie nogsteeds een Switch logo. }:|
Ik heb iets gelezen ivm development hell voor die game. Ik vond de vorige TD zeker de moeite. Maar zal er verder niet op ingaan op straffe van moderatie zonder uitleg wegens niet strikt specifiek over de PS5 of zo.

• Darks
Ik zie net op de homepage dat de slim vandaag beschikbaar gemaakt is in onze contreien :)

• mario038
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:06
Ik heb een vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden. Als je voor de ps5 een spel koopt en je krijgt geen disc maar een code in a box, kun je die dan na bijvoorbeeld een jaar verkopen en kan een ander met dezelfde code dan het spel gaan spelen? Natuurlijk wel nadat je zelf het spel van je ps5 hebt verwijderd.

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-12 21:30
mario038 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:34:
Ik heb een vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden. Als je voor de ps5 een spel koopt en je krijgt geen disc maar een code in a box, kun je die dan na bijvoorbeeld een jaar verkopen en kan een ander met dezelfde code dan het spel gaan spelen? Natuurlijk wel nadat je zelf het spel van je ps5 hebt verwijderd.
Dat vraag ik me ook af

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-12 12:17
mario038 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:34:
Code is maar 1x inwisselbaar. Je zou de game aan een apart account kunnen koppelen en die dus verkopen, maar denk niet dat je daar veel voor vangt.

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:43
Wil ook nog een SSD (2tb) maar eigenlijk als er een van 100 euro komt maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren.

• Amos_x
@Marc3l Misschien overwegen of 1tb ook niet kan voldoen. Het is voor iedereen anders natuurlijk, maar als je een brede mix aan games hebt, zijn er games bij in verschillende groottes.

Tenzij je enkel kleppers draait van 200+ Gb zou ik aan iedereen die twijfelt (ivm prijs) toch voorstellen om eens goed je opslag te bekijken, en bepalen of ietsje meer dan een verdubbeling niet zou voldoen.

Ik heb van alles geïnstalleerd staan, 30+ tal games vermoed ik, met een 1TB expansion (dus 1.8TB totaal) en ik ben nog niet tegen de limieten aangelopen.

Ik vermoed dat 800GB voor de meesten hier te weinig is, voor mij ook*. Dat 1.8TB de sweetspot is, en nog meer is luxe. Uitzonderingen bevestigen de regel wellicht.

*(maar niet extreem, ik had enkel nood aan iets meer ademruimte, vermoedelijk zou 1.5TB zowat voldoen)

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:35
Marc3l schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:22:
Wil ook nog een SSD (2tb) maar eigenlijk als er een van 100 euro komt maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren.
In juli (prime days) was deze (https://www.amazon.de/gp/product/B09QVD9V7R?th=1) 99 euro

• Marc3l
Amos_x schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:42:
@Marc3l Misschien overwegen of 1tb ook niet kan voldoen. Het is voor iedereen anders natuurlijk, maar als je een brede mix aan games hebt, zijn er games bij in verschillende groottes.

Tenzij je enkel kleppers draait van 200+ Gb zou ik aan iedereen die twijfelt (ivm prijs) toch voorstellen om eens goed je opslag te bekijken, en bepalen of ietsje meer dan een verdubbeling niet zou voldoen.

Ik heb van alles geïnstalleerd staan, 30+ tal games vermoed ik, met een 1TB expansion (dus 1.8TB totaal) en ik ben nog niet tegen de limieten aangelopen.

Ik vermoed dat 800GB voor de meesten hier te weinig is, voor mij ook*. Dat 1.8TB de sweetspot is, en nog meer is luxe. Uitzonderingen bevestigen de regel wellicht.

*(maar niet extreem, ik had enkel nood aan iets meer ademruimte, vermoedelijk zou 1.5TB zowat voldoen)
Thanks, dat is het ook. Ik heb de PS5 nu 2 jaar, het is niet echt nodig maar voor 100 euro prima en anders wacht ik even.

• Amos_x
Marc3l schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:50:
[...]

Thanks, dat is het ook. Ik heb de PS5 nu 2 jaar, het is niet echt nodig maar voor 100 euro prima en anders wacht ik even.
Ik bedoeld een ssd van 1TB er bij, bij de 800GB die je hebt, ipv +2TB. Ik heb er 1TB bij geplaatst en ben zeer tevreden.

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:11
Ik heb enkele dagen geleden zo te zien een koopje gedaan. De Seagate FireCuda 530 2TB heb ik kunnen kopen voor 125 Euro op Amazon.com.be (enkel levering in België en ik woon in Duitsland, dus is het bij familie geleverd), kon het niet laten liggen voor die prijs. Aan deze prijs is die helaas niet meer te krijgen heb ik net gezien. Of die de komende tijd opnieuw zo goedkoop gaan zijn is moeilijk te zeggen (zie het artikel ivm de SSD prijsdalingen).
Ik ben benieuwd of ik dan iets zal merken qua laadtijden, niet dat het met de interne SSD lang duurt natuurlijk 😉

PSN: Zwartkijker

• Marc3l
Amos_x schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 21:55:
[...]

Ik bedoeld een ssd van 1TB er bij, bij de 800GB die je hebt, ipv +2TB. Ik heb er 1TB bij geplaatst en ben zeer tevreden.
Ja wellicht ook een optie, morgen eens kijken welke games ik nu geïnstalleerd heb.

• kokorico
Gisteren heb ik de Samsung 990 pro met heatsink 2TB gekocht bij Gamemania (België) voor 139EU:

uitvoering: Samsung 990 Pro (met heatsink) 2TB (Gamers Pack)

Het is de bedoeling dat deze in mijn PS5 komt. Was al enkele dagen de kat uit de boom aan het kijken, maar echt superpromo's waren er niet. De gewone 990pro 2TB stond wel aan 114EU bij Amazon maar deze was gisteren al uitverkocht. Heb eigenlijk te lang gewacht :)

• kokorico
Ter info, bij Bol.com de slim consoles beschikbaar vanaf 29/11

Disc voor 544EU: https://www.bol.com/be/nl...on-slim/9300000166374057/
Digital voor 444EU: https://www.bol.com/be/nl...on-slim/9300000166374060/

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ook gekeken naar een 2TB. Maar eigenlijk als ik het verder bekijk is 1TB ook voldoende. Even wachten op een mooie aanbieding en dan aanschaffen. De Kids eisen te veel GBs met de games haha.

Is volgens mij niks te vinden voor rond de 60euro wat redelijk goed is aangeschreven

[ Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 25-11-2023 09:34 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:12
Oxigeon schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 09:34:
Hier ook gekeken naar een 2TB. Maar eigenlijk als ik het verder bekijk is 1TB ook voldoende. Even wachten op een mooie aanbieding en dan aanschaffen. De Kids eisen te veel GBs met de games haha.

Is volgens mij niks te vinden voor rond de 60euro wat redelijk goed is aangeschreven
Tada:

uitvoering: Lexar NM790 (zonder heatsink) 1TB

Prima spul.

• Darks
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RF9UyyEMPqqX9DRdR7e6QlvNfF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EFjojr0UigTIJVbhN27D1MPG.jpg?f=fotoalbum_large

Gisteren besteld en vandaag al toegekomen. Ben ik even blij mee.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-12 15:53

s0kkie

Cowabunga

Zojuist binnen via Game Mania. Ik had het originele model sinds release dag en ik vind de slim veel fijner en compacter, het enige minder vind ik de matte en glanzende zijplaat, dit mocht allebei hetzelfde en niet verschillend voor mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-BOXeHWOcEJTf93AOpyz6zkXCTQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QisbW2mjkZZC14bSWUrX1ecp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t57GdfsCs6kINGzQlRIgbVEWTq8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O4ZyEngPGasLvDgZ7bST0iDP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NSFEHIH7AIwxAmW-y6nx0rbrqiI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ui8gZJA2ep64fzQoeiThslOI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door s0kkie op 25-11-2023 16:38 ]

• FrankoNL
s0kkie schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:36:
Zojuist binnen via Game Mania. Ik had het originele model sinds release dag en ik vind de slim veel fijner en compacter, het enige minder vind ik de matte en glanzende zijplaat, dit mocht allebei hetzelfde en niet verschillend voor mij.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat heb je aan inruil gekregen bij game mania? :)

• Darks
@s0kkie Hier ook horizontaal, ik vind het nog best meevallen met de 'voetjes'. Zitten best stevig.

Met dit formaat kan ik best leven, ik denk wel dat een OG variant nu een shock zou zijn voor mij :)

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Kan iemand mij misschien helpen met het volgende? Ik wil mijn PS5 geluid naar mijn studio monitoren krijgen. Mijn PS5 is aangesloten via HDMI op de LG27GP850 monitor die ook een headphone ingang heeft

Ik gebruiken een SSL2+ externe geluidskaart die aangesloten is via USB op mijn PC. Zie https://imgur.com/a/RsIUs2I

Weet iemand misschien welke ingang of kabel ik moet gebruiken op mijn geluidskaart om PS5 audio te kunnen krijgen?

Bedankt alvast!

motabeatz.com

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat is best handig gedaan zo met die steuntjes d:)b

Motabeatz schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 17:11:
Weet iemand misschien welke ingang of kabel ik moet gebruiken op mijn geluidskaart om PS5 audio te kunnen krijgen?
Veel opties heb je niet. PS5 heeft enkel output over HDMI. Dan zou je je monitor kunnen gebruiken om de audio analoog naar buiten te krijgen via de koptelefoon uitgang. Het is me niet helemaal duidelijk welke inputs je op je SSL2+ allemaal hebt. Ik zie vanachter wel 2x XLR. Als je die wil gebruiken heb je een kabeltje nodig met aan de ene kant een stereo mini-jack en de andere kant 2x mono jack, zoals deze. Bemerk wel dat de impedantie verschilt tussen een koptelefoon-uitgang en de line-in van die XLRs, dus hoe het zal klinken hangt ook een beetje af hoe flexibel die SSL2+ is inzake gain/attenuation, om te garanderen dat je geen overstuurd signaal krijgt.
EDIT: check ook eens de manual van je monitor, want bij een koptelefoon-uitgang is het volume regelbaar, wat je hier dus niet wil. Soms heb je de optie om van die uitgang eigenlijk een soort line-out te maken, dus met fixed volume (kan ik bvb met mijn Sony TV waar ik powered speakers hangen heb aan de koptelefoon-uitgang).

[ Voor 13% gewijzigd door Twixie op 25-11-2023 17:36 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:09
FrankoNL schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 16:58:
[...]

Wat heb je aan inruil gekregen bij game mania? :)
GM geeft €350, net als bol

[ Voor 3% gewijzigd door Amaze86 op 25-11-2023 17:39 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• PrettigGestoord
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 08-12 15:18
Verdorie, gisteren mijn PS5 phat van Amazon ontvangen en dan nu dit :+
Retourtje aanmelden en morgen de slim ophalen bij CB :)

Kon het niet laten om te wachten met de aankoop vorige week en nu kan ik het niet laten om toch te switchen...

[ Voor 31% gewijzigd door PrettigGestoord op 25-11-2023 18:04 ]

• Motabeatz
Twixie schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 17:34:
[...]

Veel opties heb je niet. PS5 heeft enkel output over HDMI. Dan zou je je monitor kunnen gebruiken om de audio analoog naar buiten te krijgen via de koptelefoon uitgang. Het is me niet helemaal duidelijk welke inputs je op je SSL2+ allemaal hebt. Ik zie vanachter wel 2x XLR. Als je die wil gebruiken heb je een kabeltje nodig met aan de ene kant een stereo mini-jack en de andere kant 2x mono jack, zoals deze. Bemerk wel dat de impedantie verschilt tussen een koptelefoon-uitgang en de line-in van die XLRs, dus hoe het zal klinken hangt ook een beetje af hoe flexibel die SSL2+ is inzake gain/attenuation, om te garanderen dat je geen overstuurd signaal krijgt.
EDIT: check ook eens de manual van je monitor, want bij een koptelefoon-uitgang is het volume regelbaar, wat je hier dus niet wil. Soms heb je de optie om van die uitgang eigenlijk een soort line-out te maken, dus met fixed volume (kan ik bvb met mijn Sony TV waar ik powered speakers hangen heb aan de koptelefoon-uitgang).
Bedankt voor je reactie. Welke XLR ingangen bedoel je precies? De 2 ingangen waar onder de tekst solid state logic staat? Want die daarnaast worden gebruikt (zoals in het plaatje staat aangegeven) voor mijn studio monitoren. Dan zou ik de kabel kunnen proberen die je deelde. Ik had namelijk al een kabel van stereo mini-jack naar 1x XLR aangesloten op poort 1 (rechtsboven), maar dat werkte niet.

Edit: Ik heb het inmiddels werkend gekregen. De kabel van stereo mini-jack naar 1x XLR was goed. Headphone poort van het scherm was muted dus daar moest ik alleen nog de volume van regelen. Nu kan ik het volume van de PC en de PS5 regelen via de SSL2+ :) Bedankt @Twixie en @cold_as_ijs voor het helpen en meedenken

[ Voor 7% gewijzigd door Motabeatz op 25-11-2023 18:37 ]

motabeatz.com

• cold_as_ijs
Motabeatz schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 17:11:
Kan iemand mij misschien helpen met het volgende? Ik wil mijn PS5 geluid naar mijn studio monitoren krijgen. Mijn PS5 is aangesloten via HDMI op de LG27GP850 monitor die ook een headphone ingang heeft

Ik gebruiken een SSL2+ externe geluidskaart die aangesloten is via USB op mijn PC. Zie https://imgur.com/a/RsIUs2I

Bedankt alvast!
Krijgt hij zijn audio input via USB? Dan is het namelijk heel simpel, plug de usb kabel in de PS5. Heb in het verleden een DAC gebruikt die via USB werd aangesloten op de ps5. Werkte out of the box
Motabeatz schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:08:
[...]
Edit: Ik heb het inmiddels werkend gekregen. De kabel van stereo mini-jack naar 1x XLR was goed.
XLR is mono, dus nu ga je maar 1 kanaal horen (L of R). Jehebt wel degelijk de kabel nodig die ik linkte, zodat je input 1 en 2 gebruikt voor respectievelijk L en R. Vervolgens moet je het Stereo knopje op je SSL2+ indrukken zodat 1 hard-left en 2 hard-right gepand worden in je mix.

• Motabeatz
Twixie schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:49:
[...]

XLR is mono, dus nu ga je maar 1 kanaal horen (L of R). Jehebt wel degelijk de kabel nodig die ik linkte, zodat je input 1 en 2 gebruikt voor respectievelijk L en R. Vervolgens moet je het Stereo knopje op je SSL2+ indrukken zodat 1 hard-left en 2 hard-right gepand worden in je mix.
Ik heb het net even gecheckt en ik merkte het al inderdaad. Ik ga die kabel bestellen die je hebt gedeeld, thanks!

motabeatz.com

cold_as_ijs schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:26:
[...]
Krijgt hij zijn audio input via USB? Dan is het namelijk heel simpel, plug de usb kabel in de PS5. Heb in het verleden een DAC gebruikt die via USB werd aangesloten op de ps5. Werkte out of the box
Een audio-interface gedraagt zich volgens mij wel enigszins anders dan een simpele DAC. Dus ik betwijfel dat hem inpluggen in de PS5 gaat werken. Bovendien wil hij sowieso zijn interface ook nog gebruiken met zijn PC, dus die moet sowieso (met USB) in zijn PC.

• cold_as_ijs
Twixie schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:52:
[...]

Een audio-interface gedraagt zich volgens mij wel enigszins anders dan een simpele DAC. Dus ik betwijfel dat hem inpluggen in de PS5 gaat werken. Bovendien wil hij sowieso zijn interface ook nog gebruiken met zijn PC, dus die moet sowieso (met USB) in zijn PC.
in mijn geval is het dus een externe geluidskaart + DAC. Dus dat werkt gewoon met inpluggen
Motabeatz schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 18:08:
[...]
De kabel van stereo mini-jack naar 1x XLR was goed.
BTW, nog voor de volledigheid (en excuses aan de rest voor deze complete off-topic) : XLR is een speciaal type plug met 3 pinnen die vooral bij microfoons gebruikt wordt. Ik vermoed dan ook dat jouw kabel een (normale 1/4 inch) jack heeft en geen XLR. Nagenoeg alle audio-interfaces hebben bij hun XLR input eigenlijk een combo met een jack. Daardoor kun je die input zowel voor micro’s als voor instrumenten (gitaar, synth..) gebruiken.
cold_as_ijs schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:09:
[...]
in mijn geval is het dus een externe geluidskaart + DAC. Dus dat werkt gewoon met inpluggen
Zitten daar ook audio-inputs op? Of is het puur een interface met 1 (stereo?) output ? Die laatste werken in Windows ook gewoon zonder drivers, denk ik.

• Motabeatz
Twixie schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:17:
[...]

BTW, nog voor de volledigheid (en excuses aan de rest voor deze complete off-topic) : XLR is een speciaal type plug met 3 pinnen die vooral bij microfoons gebruikt wordt. Ik vermoed dan ook dat jouw kabel een (normale 1/4 inch) jack heeft en geen XLR. Nagenoeg alle audio-interfaces hebben bij hun XLR input eigenlijk een combo met een jack. Daardoor kun je die input zowel voor micro’s als voor instrumenten (gitaar, synth..) gebruiken.
Klopt de ingangen op de SSL2+ kunnen gebruikt worden voor zowel XLR en 1/4 jack. Ik heb het dus eerst met mijn 3.5mm jack naar XLR geprobeerd

[ Voor 4% gewijzigd door Motabeatz op 25-11-2023 19:35 ]

motabeatz.com

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:37

R.G

[...]

Ben voor een crucial gegaan de plus maar dan 4tb.
Ik laat je weten hoe die werkt.

• kokorico
[...]

Hier een vergelijking met de Samsung 990 pro, de samsung geniet toch mijn voorkeur
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1945910;2000140/

• cold_as_ijs
Twixie schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:22:
[...]

Zitten daar ook audio-inputs op? Of is het puur een interface met 1 (stereo?) output ? Die laatste werken in Windows ook gewoon zonder drivers, denk ik.
Optical in and out, usb wat tevens als voeding dient en 3.5 mm jack in en out
https://nl.creative.com/p/sound-blaster/sound-blasterx-g6

• dbz1985
  • Laatst online: 15:57
Gister bij coolblue de samsung 990 pro 4tb met heatsink besteld voor €249,99 en vandaag in huis 🥳

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Darks schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 14:03:
[Afbeelding]

Gisteren besteld en vandaag al toegekomen. Ben ik even blij mee.
Christmas comes early this year 8)7 Heel veel plezier ermee en Game On!!!!

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

dbz1985 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 23:08:
Gister bij coolblue de samsung 990 pro 4tb met heatsink besteld voor €249,99 en vandaag in huis 🥳
Vette deal! Vraag me af of het geen prijsfout betrof. Op Pricewatch is goedkoopste €319, en Coolblue zeker niet gekend om goedkoop te zijn. Helaas ook uitverkocht nu.

• Amos_x
dbz1985 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 23:08:
Met die opslag kan je bijna een mirror draaien van de playstation servers :P Nee, geintje. Toch +-250 games (inclusief eigen opslag van de ps5, voor het gemak rekenen met 5TB) van gemiddeld 20 GB.

• dbz1985
  • Laatst online: 15:57
Ja vorige week was ie €259 bij bol.
Heb ook met een vr bril gehaald en ghostbuster rise of the ghostlord erop gegooid en horizon call of the mountain
Twixie schreef op zondag 26 november 2023 @ 10:02:
[...]

Vette deal! Vraag me af of het geen prijsfout betrof. Op Pricewatch is goedkoopste €319, en Coolblue zeker niet gekend om goedkoop te zijn. Helaas ook uitverkocht nu.

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Amos_x schreef op zondag 26 november 2023 @ 10:37:
[...]

Met die opslag kan je bijna een mirror draaien van de playstation servers :P Nee, geintje. Toch +-250 games (inclusief eigen opslag van de ps5, voor het gemak rekenen met 5TB) van gemiddeld 20 GB.
250 games? Remastered Ps3 of ps4 games misschien maar hedendaagse games zijn allang niet meer gemiddeld 20gb.

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Geraedus schreef op donderdag 23 november 2023 @ 18:06:
[...]

De enige game die ik graag van MS op PlayStation zou willen zien is Forza Horizon, maar voor 1 game ga ik natuurlijk niet een Xdoos aanschaffen.
Forza horizon is erg goed geoptimaliseerd en draaide zelfs op mijn oude Rx 570 nog prima. Mocht je nog een oude computer hebben dan kan je daar gewoon Forza (proberen) te spelen.

• PrettigGestoord
En nu moet ik gaan kiezen met welke game ik wil starten op mijn nieuwe PS5 😅

GoW Ragnarok of toch maar een RDR2, Cyberpunk of GT7…
Allen nog nooit gespeeld.

• Zorroberner
  • Laatst online: 23:30
Je kan er twee doen. Ik zou zeggen GT7 voor lekker het racen. En dan een van de drie andere grote games. RDR2 was mijn eerste titel op de Next Gen consoles (Xbox Series X) heb daar enorm van genoten. Maar het is wel een heel langdurige titel.

Heb zelf trouwens net Ghost of Tsushima Iki Island uitgespeeld, heerlijke DLC die echt wat toevoegt aan het verhaal. Dat is hoe DLC's moeten zijn. Ook alle trophies voor Iki Island gehaald. Heb genoten. En nadat ik in juli was begonnen is Ghost of Tsushima uitgespeeld. Ben benieuwd naar de volgende titel van Sucker Punch.

[ Voor 40% gewijzigd door Zorroberner op 26-11-2023 21:03 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:26
Ragnarok om met een echt PS5 topper te starten, Cyberpunk en dan lekker de tijd nemen om in RDR te duiken. En vergeet Astro's Playroom niet!

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
De Tomb raider trilogie, mijn favoriet.

• wynants83
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 28-11-2023
Hoi,

Ik heb een vraagje ivm een goede basistoetsenbord + muis voor mijn zoon zijn PS5.
Ik heb al wat gezocht op internet maar kom meer uit bij pc gaming toetsenborden.
Ook heb ik ergens gelezen dat niet alle "pc toetsenborden" compatibel zijn met een PS5.
Kan iemand mij hier wat verduidelijking over geven?
Budget is tussen de 50 en de 100 euro.

Groeten,
Jeroen

• Geraedus
Tomb Raider en Uncharted waren mijn favoriete.

• Aiqo
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 18:11
Vandaag mijn PS5 ook maar eens geinstalleerd. Hij past net aan in het TV-kastje, wat een bakbeest.

Het menu is een stuk fijner dan hetgeen ik van de 4 gewend ben en de nieuwe controller werkt toch wel heel fijn moet ik zeggen. Heb nog geen games maar wel PS Plus dus ben maar eens begonnen aan Ghost of Tsushima. Leuk spel maar behoorlijk pittig zeg.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:58
https://www.amazon.nl/-/e...itle_o00_s00?ie=UTF8&th=1

Is dit een goede controller voor 157 retourdeal?

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Hoor goede dingen over die controller, maar voor €199 heb je hem nieuw, dit is een afweging die je toch zelf moet maken.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-12 00:57
PrettigGestoord schreef op zondag 26 november 2023 @ 20:48:

Ik ook nog steeds niet. Bij RDR2 blijf ik stug uitstellen omdat ik stiekem nog hoop op een volwaardige ps5 versie (die waarschijnlijk nooit gaat komen).

PSN: Mondaatje

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:02
Last of Us 1 en 2

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:58
Linksquest schreef op maandag 27 november 2023 @ 07:37:
[...]

Hoor goede dingen over die controller, maar voor €199 heb je hem nieuw, dit is een afweging die je toch zelf moet maken.
159 is nieuw in verpakking nog , das toch mooie korting dacht ik. Ik kijk wel even hoe ik hem binnen krijg.

• PrettigGestoord
Monda schreef op maandag 27 november 2023 @ 07:57:
[...]

Ik ook nog steeds niet. Bij RDR2 blijf ik stug uitstellen omdat ik stiekem nog hoop op een volwaardige ps5 versie (die waarschijnlijk nooit gaat komen).
Met de hoofdontwikkeling van GTA VI die op zijn einde zal beginnen lopen ga ik er van uit dat RDR3 in de running is. Ik denk dat ze nog weinig resources in een PS5 verie van RDR2 gaan stoppen.

Ik zal hier toch alvast starten met Ragnarok en RDR2 :+ .
Als ik op die manier toppers kan spelen voor 40 EUR of minder is het voor mij ook goed.

• Hulleman

Als je GoW gespeeld hebt, zou ik met Ragnarok beginnen. Best een mooie showcase op de PS5!
Voor wellicht nog betere showcase zou ik starten met Ratchet & Clank rift apart. Nog steeds een van de mooiste games op de PS5.

30fps in RDR2 is overigens echt prima, omdat die game zo traag speelt.

[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 27-11-2023 09:03 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• cold_as_ijs
@PrettigGestoord RDR2 begint echt heel stroef en traag. Kostte mij echt wel een uur of 10 om er goed in te komen, maar de 165 uur die volgden waren echt fantastisch. Deze staat hoog op mijn best games ever lijst.
Dus geef hem echt de tijd

Verwijderd

Van dit lijstje zou ik zeker met Ragnarok beginnen.
GT7 voor de afwisseling.
Daarna Cyberpunk want die is top sinds de 2.0 patch. (gaan tevens veel uren in zitten)
RDR2 kan altijd nog en blijven hopen dat in de tussentijd de game een patch oid krijgt voor de huidige generatie consoles. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2023 10:36 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:01
cold_as_ijs schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:06:
@PrettigGestoord RDR2 begint echt heel stroef en traag. Kostte mij echt wel een uur of 10 om er goed in te komen, maar de 165 uur die volgden waren echt fantastisch. Deze staat hoog op mijn best games ever lijst.
Dus geef hem echt de tijd
Vooral die paarden moeten wat sneller lopen….

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:32:
[...]
Daarna Cyberpunk want die is top sinds de 2.0 patch. (gaan tevens veel uren in zitten)
Ah, goed om te horen :)
In mijn zoektocht naar een nieuwe rpg is Cyberpunk de enige die enigszins mijn aandacht trekt.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:42
Dit weekend probeerde ik de ooit in PlayStation Plus gekregen FIFA 22 te downloaden en installeren via de PlayStation Store om een potje met vrienden te doen, maar dat leek op de console (zowel PS4 als PS5 vrijwel onmogelijk). Door in iOS/Windows naar de Store te gaan kon ik na zoeken de game downloaden naar mijn console. Bizarre omweg, ik snap dat de FC 24 willen pushen maar zelf FIFA 23 is niet meer op een normale manier te downloaden lijkt het.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:53
Fijn. KOm je van wknd weg thuis. PS5 staat helemaal uit, start niet op via controller.
Stekker er uit en er in, start wel op, Ziet hij externe SSD niet meer. Fijn. Krijg wel nieuwe SSD, maar 1TB aan spellen opnieuw binnen trekken dus.

• Hulleman
Superkiwi schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:54:
[...]

In mijn zoektocht naar een nieuwe rpg is Cyberpunk de enige die enigszins mijn aandacht trekt.
Lies of P al gespeeld? Dat is echt een parel. Volgens mij ben je wel van de souls games.

• Geraedus
Hulleman schreef op maandag 27 november 2023 @ 16:23:
[...]

Lies of P al gespeeld? Dat is echt een parel. Volgens mij ben je wel van de souls games.
Dan kan je ook Elden Ring toevoegen aan de lijst.
Spel is leuk maar heeft me toch wel een paar keer laten rage quiten 😂

• FMS
  • Niet online

FMS

Superkiwi schreef op maandag 27 november 2023 @ 10:54:
[...]

Ik kan dat over Cyberpunk onderschrijven. Was zelf enorm gekrengd door de launch en heb sinds dien niets willen horen over CP2077. Maar eenmaal aan 2.0 begonnen en inmiddels 80uur later, beschouw ik het als een van de beste, doch onvolmaakte, spellen die ik min of meer ooit heb gespeeld. Qua sfeer en verhaal is het echt uitmuntend. Het heeft me zelfs een beetje teruggebracht naar het gevoel dat ik als snotneus had toen ik Deus Ex voor het eerste speelde in 2000… dus zeker proberen zou ik als verbitterede PS4 pre-order koper zeggen.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hulleman schreef op maandag 27 november 2023 @ 16:23:
[...]

Ik ben fan van de FromSoftware games, dat klopt.
Het zijn ook gelijk de enige Soulslike games die ik speel. Eén keer in de zoveel tijd een nieuwe Souls game vind ik wel genoeg, ook ik heb af en toe behoefte aan wat rustiger games :+

@Geraedus Elden Ring heb ik, net als mijn eerder gespeelde FromSoftware games, uiteraard al lang uitgespeeld (en platinum) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 27-11-2023 19:03 ]

• Hulleman
Superkiwi schreef op maandag 27 november 2023 @ 19:01:
[...]

Ik ben fan van de FromSoftware games, dat klopt.
Het zijn ook gelijk de enige Soulslike games die ik speel. Eén keer in de zoveel tijd een nieuwe Souls game vind ik wel genoeg, ook ik heb af en toe behoefte aan wat rustiger games :+

@Geraedus Elden Ring heb ik, net als mijn eerder gespeelde FromSoftware games, uiteraard al lang uitgespeeld (en platinum) :P
Ok! Lies of P moet je zeker overwegen om te gaan spelen. Ademt from software uit vond ik.

Verwijderd

FMS schreef op maandag 27 november 2023 @ 18:22:
[...]

Ik kan dat over Cyberpunk onderschrijven. Was zelf enorm gekrengd door de launch en heb sinds dien niets willen horen over CP2077. Maar eenmaal aan 2.0 begonnen en inmiddels 80uur later, beschouw ik het als een van de beste, doch onvolmaakte, spellen die ik min of meer ooit heb gespeeld. Qua sfeer en verhaal is het echt uitmuntend. Het heeft me zelfs een beetje teruggebracht naar het gevoel dat ik als snotneus had toen ik Deus Ex voor het eerste speelde in 2000… dus zeker proberen zou ik als verbitterede PS4 pre-order koper zeggen.
Ik heb de game met launch nooit aangeraakt door wat er over bekend was maar 2.0 is misschien wel mijn goty van 2023 als die officieel mag meedoen dit jaar. ;) Heerlijk volwassen ook. Top game.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39

spaceboy

Op grote hoogte

Hulleman schreef op maandag 27 november 2023 @ 22:22:
[...]

Ok! Lies of P moet je zeker overwegen om te gaan spelen. Ademt from software uit vond ik.
Ik zet 'm (als FromSoftware fanboy) ook op m'n lijstje. Maar toch is het lastig met die souls-like games. Zo was ik enthousiast aan Wo Long begonnen, ben tot ongeveer 25% van het verhaal gekomen, maar uiteindelijk is dat het gewoon toch nét niet. Wat daar ook echt wel een rol speelt voor mij is dat er een stuk of 50 karakters een rol spelen in het verhaal met allemaal van die Chinese namen. En (zonder dat ik dat racistisch bedoel): ik zie het verschil tussen al die gasten niet zo goed en als de namen dan ook niet blijven hangen dan doe je het in elk geval niet voor het verhaal. Ik geef toe: het verhaal van Dark Souls is ook niet echt om over naar huis te schrijven, maar ik heb liever dat er ongeveer géén verhaal is, dan dat er een verhaal is wat bij mij niet blijft hangen.

Hoe is dat bij Lies of P?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Hulleman
spaceboy schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 09:28:
[...]

Ik zet 'm (als FromSoftware fanboy) ook op m'n lijstje. Maar toch is het lastig met die souls-like games. Zo was ik enthousiast aan Wo Long begonnen, ben tot ongeveer 25% van het verhaal gekomen, maar uiteindelijk is dat het gewoon toch nét niet. Wat daar ook echt wel een rol speelt voor mij is dat er een stuk of 50 karakters een rol spelen in het verhaal met allemaal van die Chinese namen. En (zonder dat ik dat racistisch bedoel): ik zie het verschil tussen al die gasten niet zo goed en als de namen dan ook niet blijven hangen dan doe je het in elk geval niet voor het verhaal. Ik geef toe: het verhaal van Dark Souls is ook niet echt om over naar huis te schrijven, maar ik heb liever dat er ongeveer géén verhaal is, dan dat er een verhaal is wat bij mij niet blijft hangen.

Hoe is dat bij Lies of P?
Lies of P is heel overzichtelijk wat mij betreft. Een NPC of 10 is echt belangrijk in het verhaal. De game heeft een hub (Hotel Krat) wat heel erg doet denken aan de Nexus en Roundtable van de Demon's Souls en Elden Ring. Daar doe je je upgrades, kun je wapens testen en met de NPC's praten (oa sidequests). Sowieso is de hele wereld behoorlijk met elkaar verbonden. Gaf me een Demon's Souls gevoel, waarbij je niet de levels/werelden kan kiezen zoals dat in DS wel het geval is. Het verhaal is gebaseerd op het originele verhaal van Pinokkio en vrij makkelijk te volgen.

Verhaal in kort: Robots zijn uitgevonden. Door een bepaalde energie (Ergo) zijn ze vijandig geworden en hebben de mensheid uitgeroeid. Jij speelt als Pinokkio (robot) en helpt Ghepetto om de wereld te redden. Gaandeweg probeer jij je mensheid terug te krijgen in bepaalde keuzes (truth or lie) in het verhaal en sidequests. Een robot is namelijk zo geprogrammeerd dat ze niet kunnen liegen. Vandaar ook Lies of P.

Wat de game heel goed maakt is de gameplay en de combat. Best diepgaand wapen- en personage upgrade systeem, wat veel verschillende speelstijlen mogelijk maakt. Gaandeweg het verhaal krijg je steeds meer upgrade opties en mogelijkheden. Dat houdt de game erg fris. Wat mij betreft is de game beter dan een Demon's Souls. Erg veel plezier mee gehad.

[ Voor 22% gewijzigd door Hulleman op 28-11-2023 09:59 ]

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
uhmm, hoe vermoord je de 'zombies' bij alan wake remastered als je geen ammo meer hebt? :P want zuinig zijn helpt niet echt merk ik. hoe kom je deze levels door?

[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 28-11-2023 15:43 ]

• Farabi
  • Niet online
ik zie dat de psn store steeds meer richting 95% korting gaat tegenwoordig. eerst star wars squadrons nu sniper elite 4: https://store.playstation...04099_00-SNIPERELITE40000

mooie ontwikkeling. alleen jammer dat de kortingen niet meer zo hard gaan op ps-exclusive spellen door die psn-premium abonnement.

[ Voor 24% gewijzigd door Farabi op 28-11-2023 15:49 ]

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-12 19:41
Vraagje,

Bij het uitschakelen van de ps5 wat is dan beter?

Rustmodus of volledig uit?

Of maakt het voor de ps5 zelf niks uit? Behalve dat er dan geen updates doorkomen?

Alvast bedankt

• FrankoNL
joey82 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 16:32:
Vraagje,

Bij het uitschakelen van de ps5 wat is dan beter?

Rustmodus of volledig uit?

Of maakt het voor de ps5 zelf niks uit? Behalve dat er dan geen updates doorkomen?

Alvast bedankt
Niet teveel in rustmodus zetten, daar wordt hij lui van.

Zonder gekheid: maakt geen zier uit.

[ Voor 5% gewijzigd door FrankoNL op 28-11-2023 16:33 ]

• joey82
FrankoNL schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 16:33:
[...]

Dankjewel 😄

• Amos_x
FMS schreef op maandag 27 november 2023 @ 18:22:
[...]

Was zelf enorm gekrengd door de launch en heb sinds dien niets willen horen over CP2077.
Gekrenkt? :? Dus persoonlijk beledigd? Je zal maar iemand zijn die spelletjes zo serieus neemt...

• joey82
FrankoNL schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 16:33:
[...]

Laatste vraag ( net een ps5 gebruiker 🙈 )

Kan het kwaad om de controller op te laden met een samsungtelefoon lader?

Doe ik met de xbox controller ook altijd,

Of gaat de accu dan kaduuk?

tip: maak voortaan gebruik van de zoekfunctie ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 29-11-2023 19:40 ]

• Farabi
  • Niet online
- Offtopic -

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 29-11-2023 19:41 ]

• FrankoNL
Farabi schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 16:40:
[...]

we hebben een klimaatcrisis. dus uit aub.
Dat maakt voor de ps5 zelf niet uit en dat was uiteindelijk de vraag.

- Offtopic -

[ Voor 29% gewijzigd door Geronimous op 29-11-2023 19:41 ]

Pagina: 1 ... 317 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord