• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-11 23:17
Morgen liggen de PS Pulse Explorer oortjes op de mat, ben benieuwd. :)

M3P 24'

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:53
TripleM schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:22:
Iemand al ergens een PS5 slim bundel met game(code) gezien? In de VS zijn ze er, dus ga er van uit dat ze hier ook komen, maar de enige 'bundels' nu zijn consoles met de fysieke game erbij, voor de volle mep.
Nope, ik denk eerst dat de “oude” voorraad op moet voordat we PS5 slim bundels zullen aantreffen in de schappen. Wellicht rond de kerst.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vissa66 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:43:
Hier ook! Benieuwd vooral naar het draagcomfort, geluidskwaliteit zit wel goed zo te lezen.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
kazuka schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 15:05:
[...]

Hier ook! Benieuwd vooral naar het draagcomfort, geluidskwaliteit zit wel goed zo te lezen.
Denk dat ik ze morgen ook ga halen.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ton Hasselt schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:26:
[...]

Denk dat ik ze morgen ook ga halen.
Halen of bestellen? Zover ik weet zijn ze in het begin enkel direct via Sony te bestellen.

• Ton Hasselt
kazuka schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:28:
[...]

Halen of bestellen? Zover ik weet zijn ze in het begin enkel direct via Sony te bestellen.
Bij mediamarkt hoop ik.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Vissa66 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:43:
Helaas via ups, die willen altijd eerst een keertje voor niets langskomen voordat je het naar een afhaalpunt kunt laten sturen.

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12:30
kazuka schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:28:
[...]

Nee hoor, zowel Bol als Coolblue en GameMania hebben em ook.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:33
Voor de mensen die net als mij de Atari 50: The Anniversary Celebration collection hebben, er komt een Holiday Content Update uit, deze brengt 12 nieuwe games uit. Update is gratis. Dit is voor zowel de Playstation 4 als Playstation 5 versie.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Vissa66
hcQd schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:54:
[...]

Helaas via ups, die willen altijd eerst een keertje voor niets langskomen voordat je het naar een afhaalpunt kunt laten sturen.
Via de UPS app kan ik hem naar een afhaalpunt laten sturen, net even gekeken. :)

M3P 24'

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Vissa66 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:18:
[...]

Via de UPS app kan ik hem naar een afhaalpunt laten sturen, net even gekeken. :)
Waarschijnlijk omdat ups jouw adres weet, ik kan hem alleen wijzigen als ik de niet-thuiscode heb.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:15
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:56:
[...]

Ziet er waanzinnig uit! Hier gaan veel mensen een Playstation voor kopen als ze dit nog niet gedaan hebben. Zou een goede zet zijn als Playstation de marketing rechten voor deze game heeft.
Denk dat de kans best groot is, PS & GTA is one love :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kew7I0NPWOe-vEfposVuVIXWCLI=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/VgMMXJxie4SRyFpvxEjI4U1M.gif?f=fotoalbum_large

Pulse earbuds zijn binnen. Het zijn wel flinke jongens! Ik ben de Airpods Pro gewend maar deze zijn een stuk groter. Gelukkig hoef ik er niet mee over straat :P Even opladen en dan eens kijken hoe ze bevallen.

• sten123
  • Laatst online: 18:35
Hier ook benieuwd naar de ervaringen van de Sony Explore oordoppen.
ben toe aan een nieuwe headset. Mijn Artics 7 is op moment van schrijven bijna aan z`n eind.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

kazuka schreef op woensdag 6 december 2023 @ 11:29:
[Afbeelding]

Pulse earbuds zijn binnen. Het zijn wel flinke jongens! Ik ben de Airpods Pro gewend maar deze zijn een stuk groter. Gelukkig hoef ik er niet mee over straat :P Even opladen en dan eens kijken hoe ze bevallen.
Clean setup (y)

Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Wil je ook een side-by-side foto maken met de Airpods?

• Ton Hasselt
[Afbeelding]

Heb ze zojuist ook besteld, morgen binnen.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

FMS schreef op woensdag 6 december 2023 @ 11:44:
[...]

Clean setup (y)

Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Wil je ook een side-by-side foto maken met de Airpods?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sG8dVhuYnZJUR2QqbvDvS37ft8Q=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/JMAAaHeYgv9mRUv1osDpZCeE.gif?f=fotoalbum_large

Net een uurtje gebruikt. Ik kom van een open back Sennheisser HD599 koptelefoon met een USB DAC af, dus mijn eisen lagen vrij hoog v.w.b. geluidskwaliteit en draagcomfort. De Pulse Explorer buds zijn wat minder vol en warm qua soundstage maar ze klinken wel zeer gedetailleerd. De bas is niet overdreven aanwezig gelukkig, daar was ik een beetje bang voor. Qua comfort zitten ze prima, vergelijkbaar met de Airpods. Er zitten 3 maten eartips bij, dus zou voor de meeste oren prima moeten passen.

Dus overal een vrij prettige eerste indruk!

• FMS
  • Niet online

FMS

kazuka schreef op woensdag 6 december 2023 @ 12:59:
[...]

[Afbeelding]

Net een uurtje gebruikt. Ik kom van een open back Sennheisser HD599 koptelefoon met een USB DAC af, dus mijn eisen lagen vrij hoog v.w.b. geluidskwaliteit en draagcomfort. De Pulse Explorer buds zijn wat minder vol en warm qua soundstage maar ze klinken wel zeer gedetailleerd. De bas is niet overdreven aanwezig gelukkig, daar was ik een beetje bang voor. Qua comfort zitten ze prima, vergelijkbaar met de Airpods. Er zitten 3 maten eartips bij, dus zou voor de meeste oren prima moeten passen.

Goed om te lezen. Hoe is de bouwkwaliteit? Voelt het premium genoeg aan?

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
[Afbeelding]

Welke tv is dit?

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

FMS schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:16:
[...]

Goed om te lezen. Hoe is de bouwkwaliteit? Voelt het premium genoeg aan?
Vrij degelijk maar de Airpods voelen wel iets hoogwaardiger aan.
uitvoering: LG Objet Collection Posé 55" Beige, Zwart

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
kazuka schreef op woensdag 6 december 2023 @ 13:25:
[...]

Vrij degelijk maar de Airpods voelen wel iets hoogwaardiger aan.

[...]

uitvoering: LG Objet Collection Posé 55" Beige, Zwart
Totaal offtopic, maar struikel je niet elke keer over die poten? Roept trauma's op van de Ikea Antilop

Afbeeldingslocatie: https://www.ikea.com/nl/nl/images/products/antilop-kinderstoel-met-veiligheidsriempje-wit-zilverkleur__0727491_pe735716_s5.jpg?f=s

Mooie tv overigens

• Vissa66
kazuka schreef op woensdag 6 december 2023 @ 12:59:
[...]

[Afbeelding]

Ik krijg ze met geen mogelijkheid aan de praat. Link in de PS5, oordopjes eruit en ze zouden moeten verbinden. Gebeurd niks.

Via accessoires menu proberen te koppelen maar dan zegt de PS5 dat hij geen Bluetooth accessoires ondersteund.

M3P 24'

• Ton Hasselt
Vissa66 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:07:
[...]

Ik krijg ze met geen mogelijkheid aan de praat. Link in de PS5, oordopjes eruit en ze zouden moeten verbinden. Gebeurd niks.

Via accessoires menu proberen te koppelen maar dan zegt de PS5 dat hij geen Bluetooth accessoires ondersteund.
Heb je wel de linkknop ingeduwd?

• Vissa66
Ton Hasselt schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:14:
[...]

Heb je wel de linkknop ingeduwd?
Als ik hem in duw wordt hij even wit en daarna gaat hij uit, geen koppeling. Langer indrukken dat de bluetooth pairing aan gaat kan ik ze wel verbinden met mijn telefoon dus ze werken wel.

Ik zie de link in de PS5 ook af en toe wit knipperen, maar geen connectie.

M3P 24'

• Ton Hasselt
Vissa66 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:22:
[...]

Als ik hem in duw wordt hij even wit en daarna gaat hij uit, geen koppeling. Langer indrukken dat de bluetooth pairing aan gaat kan ik ze wel verbinden met mijn telefoon dus ze werken wel.

Probeer eens een andere usb poort.

• sten123
Vissa66 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:22:
[...]

De achterste USB poorten zijn sterker…
Jaja geloof het of niet maar is echt zo.
Zelfde geauwhoer gehad met die artics 7 transmitter destijd

• Vissa66
sten123 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 17:55:
[...]

De achterste USB poorten zijn sterker…
Jaja geloof het of niet maar is echt zo.
Zelfde geauwhoer gehad met die artics 7 transmitter destijd
Ik heb de Slim dus ze moeten sowieso achter, voor zit alleen maar USB C.

Beide poorten gebruikt achter, het werkt niet.

M3P 24'

• Ton Hasselt
Vissa66 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 18:17:
[...]

Ik heb de Slim dus ze moeten sowieso achter, voor zit alleen maar USB C.

Beide poorten gebruikt achter, het werkt niet.
Zijn je earbuds goed opgeladen?

• Vissa66
Ton Hasselt schreef op woensdag 6 december 2023 @ 18:19:
[...]

Zijn je earbuds goed opgeladen?
Kan geen prik meer bij. Geeft volledig groen aan.

M3P 24'

• Ton Hasselt
Vissa66 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 18:23:
[...]

Kan geen prik meer bij. Geeft volledig groen aan.
Is het wel de goede dongle?
Er moeten allemaal playstation figuurtjes op staan.

• Vissa66
Ton Hasselt schreef op woensdag 6 december 2023 @ 18:36:
[...]

Is het wel de goede dongle?
Er moeten allemaal playstation figuurtjes op staan.
Het is gelukt. Echt heel stom.....

Ik had een Link mee besteld, die achteraf dus gewoon bij de Buds zit. Ik had eerst de Link uitgepakt tot ik erachter kwam dat er ook een Link in de Buds doos zat.

Deze dus blijkbaar verwisseld. Met de juiste Link was hij meteen verbonden. :X :F

Gelukkig! O-)

M3P 24'

• Ton Hasselt
😂😂🤪

• sten123
En hoe bevallen ze

• Vissa66
Retour aangemaakt. Verbinding valt om de haverklap weg van dan de linker, dan de rechter bud. Tevens valt het geluid mij zwaar tegen, de ingebouwde speakers van mijn TV vind ik nog beter klinken. Dit vind ik echt geen 220 euro waard! :(

M3P 24'

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-11 23:37
Vissa66 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:16:
[...]

Retour aangemaakt. Verbinding valt om de haverklap weg van dan de linker, dan de rechter bud. Tevens valt het geluid mij zwaar tegen, de ingebouwde speakers van mijn TV vind ik nog beter klinken. Dit vind ik echt geen 220 euro waard! :(
Oei, had ze net besteld. Annuleren maar en even afwachten

• Ton Hasselt
Steven030 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:24:
[...]

Je kan ze toch beter uitproberen?
Op internet of youtube ben ik nog niemand tegengekomen die er problemen mee had.

• Vissa66
Steven030 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:24:
[...]

Geluid is sowieso een heel persoonlijk iets, dus ik zou ze zelf zeker eerst proberen. :)

Bij mij staat de PS5 in een tv kast. De link moet achterin, blijkbaar is de connectie tussen de link en de buds niet sterk genoeg op deze manier. Of het wordt verstoord door andere apparaten in de buurt?

[ Voor 27% gewijzigd door Vissa66 op 06-12-2023 20:36 ]

M3P 24'

• Steven030
Is ook weer zo, ik ga ze denk ik toch even uittesten. Ik lees ook dat je moet zorgen dat ze goed passen, en dat je weet of je het goede tipje hebt als je bass hoort. Anders hoor je blijkbaar helemaal geen bass. Heb jij dat geprobeerd @Vissa66 ?

• Ton Hasselt
Steven030 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:42:
Is ook weer zo, ik ga ze denk ik toch even uittesten. Ik lees ook dat je moet zorgen dat ze goed passen, en dat je weet of je het goede tipje hebt als je bass hoort. Anders hoor je blijkbaar helemaal geen bass. Heb jij dat geprobeerd @Vissa66 ?
Goed passende tipjes zijn wel heel belangrijk, probeer ze gewoon allemaal uit.

• Vissa66
Steven030 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:42:
Yes, heb ze gepast. Degene die er standaard op zitten waren voor mij het beste. :)

M3P 24'

• Amaze86
Vissa66 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:16:
[...]

Deze klinken zelfs beter als ik reddit mag geloven Sony Inzone buds
https://www.amazon.nl/Son...s%2C111&sr=8-3&th=1&psc=1

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-11 12:35
Zo, Spider-Man 2 uitgespeeld. Voor mij wel de game van het jaar denk ik. Ook 1 van de weinige platinum trophies die ik heb, denk ik. Maar was zeker de moeite waard. Voelde af en toe echt alsof je een film aan Spider-Man het kijken was en vaak de controle over mocht nemen. Heel tof.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09
Amaze86 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:10:
[...]

Deze klinken zelfs beter als ik reddit mag geloven Sony Inzone buds
https://www.amazon.nl/Son...s%2C111&sr=8-3&th=1&psc=1
Lees je ook gemengde verhalen over. De één vindt de Pulse Explorer beter klinken dan de inzone. Het schijnt vooral met gaming erg goed te zijn. Met muziek en andere toepassingen is het gemengd. Met muziek weinig bass, maar is ook wel inherent aan planar drives.

Ik koop ze voorlopig niet. Vind ze toch wel erg prijzig voor € 220 als ik de voors en tegens zo lees in de reviews. Portal + deze earbuds is de prijs van een PS5....

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:26

Yucko

One clown to rule them all !

Vissa66 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:33:
[...]

Geluid is sowieso een heel persoonlijk iets, dus ik zou ze zelf zeker eerst proberen. :)

Bij mij staat de PS5 in een tv kast. De link moet achterin, blijkbaar is de connectie tussen de link en de buds niet sterk genoeg op deze manier. Of het wordt verstoord door andere apparaten in de buurt?
je zou nog eens een usb verlengkabel kunnen proberen en daarmee de dongel naar de voorzijde/line of sight kunnen brengen.

[/hardop meedenken]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:44
Het lijkt er op dat de voorraad normale Sony PlayStation 5 Disc Edition op is, ik zie nu overal alleen nog maar de Slim voor €539,99 of meer te koop. Nog enkele bundels voor teveel geld van de oude.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Hmm, ik zag vannacht een nieuwe sale on-line staan in de PS-Store.
"Game of the Year Sale."

Maar deze is nu off-line gehaald.
Gevalletje van "iets te snel op de groene knop gedrukt?"

Zal vanmiddag of morgen wel on-line komen, zag er in ieder geval wel een paar goede titels tussen staan. (Hopelijk is de prijs ook een beetje goed.)

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-11 16:38
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2023 @ 11:38:
Hmm, ik zag vannacht een nieuwe sale on-line staan in de PS-Store.
"Game of the Year Sale."

Maar deze is nu off-line gehaald.
Gevalletje van "iets te snel op de groene knop gedrukt?"

Zal vanmiddag of morgen wel on-line komen, zag er in ieder geval wel een paar goede titels tussen staan. (Hopelijk is de prijs ook een beetje goed.)
Er is altijd wel een sale in de ps store. De laatste jaren doen ze ook een sale die hard op de steam sales lijkt, en die begint zo rond de kerstperiode…
De huidige eindejaar sale loopt af op 21 december.

Verwijderd

DenHond schreef op donderdag 7 december 2023 @ 12:58:
[...]
Er is altijd wel een sale in de ps store. De laatste jaren doen ze ook een sale die hard op de steam sales lijkt, en die begint zo rond de kerstperiode…
De huidige eindejaar sale loopt af op 21 december.
Klopt, maar ik bedoel dat er vannacht nog 1 sale was toegevoegd (Naast de huidige eindejaars aanbiedingen.)

Genaamd "Game of the Year Sale."
En deze had toch ook een hele boel andere aanbiedingen.

Ik vermoed zo dat deze pas vanavond of morgen van start mag gaan wanneer de GOTY awards zijn geweest en dat iemand iets te snel was met de groene knop.

• DenHond
  • Laatst online: 02-11 16:38
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:19:
[...]

Klopt, maar ik bedoel dat er vannacht nog 1 sale was toegevoegd (Naast de huidige eindejaars aanbiedingen.)

Genaamd "Game of the Year Sale."
En deze had toch ook een hele boel andere aanbiedingen.

Ik vermoed zo dat deze pas vanavond of morgen van start mag gaan wanneer de GOTY awards zijn geweest en dat iemand iets te snel was met de groene knop.
Te snel gelezen, excuses :)
The game awards beginnen om half 2 vannacht, dus daar zal wel een menselijke fout tussen gezeten hebben.
Gelukkig waren er nog geen spoilers :P

Verwijderd

DenHond schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:23:
[...]

Te snel gelezen, excuses :)
The game awards beginnen om half 2 vannacht, dus daar zal wel een menselijke fout tussen gezeten hebben.
Gelukkig waren er nog geen spoilers :P
Nou, wat een timing.

De nieuwe sale in de PS store is on-line nu. :P
DenHond schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:23:
[...]
The game awards beginnen om half 2 vannacht
Oei, dacht van eens live te kijken maar dat is me toch een beetje te laat eigenlijk...

Hoop stiekem wel dat Baldur's Gate III GOTY wordt (reële kans), en dat die daardoor even ook in de sale komt in de PSN Store (wellicht minder reële kans).

Verwijderd

Twixie schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:07:
[...]

Oei, dacht van eens live te kijken maar dat is me toch een beetje te laat eigenlijk...

Hoop stiekem wel dat Baldur's Gate III GOTY wordt (reële kans), en dat die daardoor even ook in de sale komt in de PSN Store (wellicht minder reële kans).
Ik heb zelf een flauw vermoeden dat het Zelda gaat worden.

(zelf nu met BG3 bezig op Honour Mode, en wat een fantastische game zeg... zeker in mijn top 2 van 2023)

Verwijderd

SW Jedi: Survivor is 43,99 nu zag ik. Denk dat ik ga wachten op een nog lagere prijs om die zure smaak van de verschrikkelijke staat van release weg te krijgen. Afstraffen die handel. :P

• Hulleman
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:50:
SW Jedi: Survivor is 43,99 nu zag ik. Denk dat ik ga wachten op een nog lagere prijs om die zure smaak van de verschrikkelijke staat van release weg te krijgen. Afstraffen die handel. :P
idd nog te duur. Ik laat MS of Sony er wel centen voor neerleggen en wacht tot ie in GP/PS+ komt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Verwijderd

Hulleman schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:53:
[...]

idd nog te duur. Ik laat MS of Sony er wel centen voor neerleggen en wacht tot ie in GP/PS+ komt.
Eigenlijk de beste keus ja. Je stelt natuurlijk niks voor in je uppie maar voor het gevoel geef je een signaal af. ;)

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:06
Hulleman schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:53:
[...]

en wie betaald de centen van Sony/MS? ;)

• Steven030
Vissa66 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:48:
[...]

Yes, heb ze gepast. Degene die er standaard op zitten waren voor mij het beste. :)
Ik heb ze vanmiddag binnen gekregen en heb ze vooralsnog alleen met muziek vanaf mijn telefoon kunnen testen. Gek genoeg kreeg ik het beste geluid met de grootste tipjes (bij mijn AirPods Pro 2 is de standaard grootte het best).

Ik vind het eerlijk gezegd heel goed geluid vanaf zowel Spotify als Apple Music, met zelfs tegen mijn verwachtingen in een aardig sterke bass.

Wellicht mede door de grootste tipjes, maar zeker ook de vreemde gehele vorm van de oordopjes zelf heb ik wel moeite met ze gelijk goed in te doen. Ik ben dan ook benieuwd naar het draagcomfort na een game sessie. En dat laatste is toch waar ik ze voor gehaald heb; erg benieuwd naar hoe ze vanavond bevallen op de PS5

• Ton Hasselt
Wow, i'm in love with my earbuds, klinken echt geweldig, beter dan ik verwacht had.
Moet de verschillende oordopjes nog uitproberen, maar voor nu 🤗🤗🤗

• Hulleman
cold_as_ijs schreef op donderdag 7 december 2023 @ 15:06:
[...]

en wie betaald de centen van Sony/MS? ;)
Uiteraard. Linksom of rechtsom moet je toch betalen om te gamen.

• Hulleman
Ton Hasselt schreef op donderdag 7 december 2023 @ 18:40:
Wow, i'm in love with my earbuds, klinken echt geweldig, beter dan ik verwacht had.
Moet de verschillende oordopjes nog uitproberen, maar voor nu 🤗🤗🤗
Hoe vind je ze met muziek? Toevallig al geprobeerd met bellen?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:50:
Grappig genoeg vond ik het top 2 leukste games van 2023. En dag zegt wat dit jaar.

• Gikoma
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 03-02-2024
Ik heb een vraagje over de Pulse Explore. Ik heb hem besteld voornamelijk voor Portal en PS5. Ik heb echter ook een Series X staan. Nu vroeg ik mij af of iemand kan testen of je de USB Link ook in de Series X kan doen of eventueel in de TV (heb een LG C9), zodat ik deze earbuds ook voor de Xbox kan gebruiken.

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:43
Hier ook de buds, geluid is ok/prima voor mij.
Helaas wel wegvallende verbinding, vaak de linker bud. Playstation staat in de kast, ga idd ook een verlengkabel proberen. Of een update, gezien ik meer meldingen zie hierin.

Met VR2 is het wel erg fijn, buiten wegvallen, in gamen. Geen hoofdheadset meer die te strak zit.

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

• Ton Hasselt
Hulleman schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:15:
[...]

Hoe vind je ze met muziek? Toevallig al geprobeerd met bellen?
Heb ze nu nog alleen getest met muziek, zoveeeeel beter dan al die draadjessets.
Eerlijk gezegd is het geluid veel beter dan op mijn tv.
Happy guy here.

• FMS
  • Niet online

FMS

Heb de Pulse Explores ook maar besteld maar twijfel nog wel of ik ze zal houden - had eigenlijk meer lovende reviews verwacht (over geluidskwaliteit). Benieuwd hoe ze zich verhouden tot goeie en prima inear monitors. Die zijn ook met draad ;) Van het weekend testen.

• Amaze86
Gikoma schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:50:
Ik heb een vraagje over de Pulse Explore. Ik heb hem besteld voornamelijk voor Portal en PS5. Ik heb echter ook een Series X staan. Nu vroeg ik mij af of iemand kan testen of je de USB Link ook in de Series X kan doen of eventueel in de TV (heb een LG C9), zodat ik deze earbuds ook voor de Xbox kan gebruiken.
Gaat niet werken met je xbox.

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:49

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Oeh een free DLC :9 Super vet, moet toch maar "snel" de main game gaan afmaken!

• Steven030
Ik ben er nog niet uit met de Pulse Explore oordopjes. Ik vind het geluid geweldig, áls ze perfect je in oren zitten. Maar ik vind het een gedoe om ze perfect in mijn oren te krijgen. En als je dan eenmaal perfect geluid hebt, zitten ze weer niet lekker.
Dan is een over ear headset toch veel makkelijker. Met andere oordopjes heb ik dit ook nooit ervaren trouwens, mijn AirPods Pro 2 zitten ook altijd gelijk goed

Verwijderd

giantgiantus schreef op donderdag 7 december 2023 @ 22:28:
[...]

Grappig genoeg vond ik het top 2 leukste games van 2023. En dag zegt wat dit jaar.
Dat zegt zeker wat in dit jaar. Ik ga de game vast wel spelen in de toekomst.

——
Als ik die FF16 exp trailer zo zie blijft het balen van de zeer slechte fps. Zodra de 60fps stabiel is of er een goede 40fps komt haal ik die game.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wie nog ergens 2 euro heeft liggen, mooie kans:

https://store.playstation...03603_00-DISHONOREDTWOPS4

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Steven030 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:10:
Ik ben er nog niet uit met de Pulse Explore oordopjes. Ik vind het geluid geweldig, áls ze perfect je in oren zitten. Maar ik vind het een gedoe om ze perfect in mijn oren te krijgen. En als je dan eenmaal perfect geluid hebt, zitten ze weer niet lekker.
Dan is een over ear headset toch veel makkelijker. Met andere oordopjes heb ik dit ook nooit ervaren trouwens, mijn AirPods Pro 2 zitten ook altijd gelijk goed
Ja dit valt mij ook op. Ik heb nu de grootste maat eartips gebruikt en die zijn voor mij prettiger omdat ze meteen goed zitten en minder gevoelig zijn voor de juiste positionering. Misschien is die gevoeligheid het gevolg van het gebruik van de planar magnetic drivers? Ik geloof dat die techniek nog niet veel in earbuds is toegepast.

Leuke verrassing v.w.b. de gratis GoW Ragnarok uitbreiding! Het klinkt wel als iets kleinschaligers, meer in de trant van Tower Of Sisyphus van Returnal.

Verwijderd

:9

• cold_as_ijs
geeft mij meteen een BOTW vibe. Als ze de magie van die game kunnen vangen, dan komt het wel goed maar met square enix weet je het nooit.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10 15:41

s0kkie

Cowabunga

kazuka schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:38:
[...]

Ja dit valt mij ook op. Ik heb nu de grootste maat eartips gebruikt en die zijn voor mij prettiger omdat ze meteen goed zitten en minder gevoelig zijn voor de juiste positionering. Misschien is die gevoeligheid het gevolg van het gebruik van de planar magnetic drivers? Ik geloof dat die techniek nog niet veel in earbuds is toegepast.

Leuke verrassing v.w.b. de gratis GoW Ragnarok uitbreiding! Het klinkt wel als iets kleinschaligers, meer in de trant van Tower Of Sisyphus van Returnal.
Ja klopt het is een extra mode en geen toevoeging op het verhaal, niks bijzonders dus dat het gratis is.

• Steven030
kazuka schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:38:
[...]

Daarnaast valt me het volgende op: als je via Bluetooth met je telefoon naar spotify luistert is er veel meer bass en mooier geluid dan als je naar spotify luistert op de PS5. Hoe ervaar jij dat?

Edit: blijkbaar moet je echt de usb aan de achterkant van de ps5 hebben. Ik had hem in de voorkant zitten en dan klinkt het voor geen ene meter. Nu net zo goed als via Bluetooth vanaf telefoon :)

[ Voor 10% gewijzigd door Steven030 op 08-12-2023 13:43 ]

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12:30
De Pulse Explore dopjes zijn echt goed, heb ze nu een paar dagen getest en zelfs voor muziek luisteren klinken ze fenomenaal. Dat terwijl ik ook de Sony WF-1000 XM4 bezit welke beschouwd worden als de beste earbuds. Voor de mensen die ze niet goed vinden of de bas te laag: ik ben er 100% van overtuigd dat je ze verkeerd in hebt of de verkeerde dopjes erop. Dat maakt echt een groot verschil, ze moeten echt diep in je oor zitten (zoals eigenlijk elke earbud) en het juiste formaat dopjes en dan is het echt top. Ik heb ook een review gezien waarbij de reviewer de earbuds dusdanig verkeerd in had zitten dat ze nooit geseald kunnen worden. Belachelijk dat dat soort lui “professionele” reviews plaatsen maar dat terzijde.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:19

FeaR

In GoT we trust

PlayStation 5 game downloaden voor de vrijdagavond? Dat lijkt er niet in te zitten. Ik kreeg Lego 2K Drive niet gedownload en Reddit stond vol met hetzelfde probleem. Anyhow, had het niet zien staan hier (en issue speelt al even). Sony meldt het issue nu zelf ook: https://status.playstation.com/

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• C-Jester-T
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 30-10 06:48
FeaR schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 17:44:
PlayStation 5 game downloaden voor de vrijdagavond? Dat lijkt er niet in te zitten. Ik kreeg Lego 2K Drive niet gedownload en Reddit stond vol met hetzelfde probleem. Anyhow, had het niet zien staan hier (en issue speelt al even). Sony meldt het issue nu zelf ook: https://status.playstation.com/
Ik had vanmiddag het zelfde probleem, alleen PS4 games konden met moeite worden gedownload. Het lijkt er op dat het nu weer werkt allemaal, ook voor PS5 games. Op dit moment wordt een PS5 game gedownload bij mij.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:19

FeaR

In GoT we trust

C-Jester-T schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 18:20:
[...]
Op dit moment wordt een PS5 game gedownload bij mij.
Same :) Vanmiddag bleef de game in de queue van de Store hangen, nu ging de download wel door naar de console.

Had ik vrijdagavond Lego 2K Drive toch te snel afgeschreven.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Amos_x
ZeroY85 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 13:39:
De Pulse Explore dopjes zijn echt goed, heb ze nu een paar dagen getest en zelfs voor muziek luisteren klinken ze fenomenaal. Dat terwijl ik ook de Sony WF-1000 XM4 bezit welke beschouwd worden als de beste earbuds. Voor de mensen die ze niet goed vinden of de bas te laag: ik ben er 100% van overtuigd dat je ze verkeerd in hebt of de verkeerde dopjes erop. Dat maakt echt een groot verschil, ze moeten echt diep in je oor zitten (zoals eigenlijk elke earbud) en het juiste formaat dopjes en dan is het echt top. Ik heb ook een review gezien waarbij de reviewer de earbuds dusdanig verkeerd in had zitten dat ze nooit geseald kunnen worden. Belachelijk dat dat soort lui “professionele” reviews plaatsen maar dat terzijde.
Tja, anderzijds moet Sony ze misschien ook beter ontwerpen dat ze niet zo 'moeilijk' in te brengen zijn? Ik heb deze oortjes niet, maar wel vele andere gehad, en eigenlijk nooit problemen gehad met in-ears (zoals bvb airpods pro)

Ik zou ze eerst eens in het echt willen zien, maar uitproberen vind ik met dit soort product onhygiënisch. Ik zou een demo model nooit proberen, en vind het aso om uitgeprobeerde oortjes terug te sturen. Dus ben ik liever zeker van m'n stuk (in mijn geval Airpods, kan ik blind kopen)

Voor PS5 doe ik alles gewoon bedraad (via de controller). Genoeg headsets met draad hier. Geen gedoe met batterijen, lag of ontvangst, lekker licht, werkt steeds en robuust, en lekker old school 8)

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:01
Net de WD black sn850x in m'n Ps5 gezet. Na formatteren geeft ie aan dat de leessnelheid 5949mb/s is. Dit is toch veel lager dan ie zou moeten kunnen? Iemand die weet hoe dit zit?

PSN: Mondaatje

• Hulleman
Monda schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 22:32:
Net de WD black sn850x in m'n Ps5 gezet. Na formatteren geeft ie aan dat de leessnelheid 5949mb/s is. Dit is toch veel lager dan ie zou moeten kunnen? Iemand die weet hoe dit zit?
Niet te veel waarde aan hechten. Ik heb die SSD ook en werkt prima. Zelfs de traagste SSD (wd black 750se) werkt in games even snel als de interne SSD.

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 09-12-2023 09:56 ]

• cold_as_ijs
Die SSD snelheid test lijkt af te wijken, of een ander component is limiterend ;).

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:52

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb de goedkoopste kaart op d emarkt gekocht en haalde iets van 6500mb/s. De adata ssd. Op amazon gekocht voor 64 euro 1TB

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-11 13:18

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik heb exacte dezelfde, er in april in gezet. Ik haalde toen 6537. Je kunt hem nog een keer formatteren ('helpt' soms) en kijken wat hij dan aangeeft.
Maar in de praktijk merk je er niks van hoor.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Niet normaal hoe traag PS5 updates momenteel downloaden, niet te doen …

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Vissa66
Amos_x schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 19:38:
[...]

Tja, anderzijds moet Sony ze misschien ook beter ontwerpen dat ze niet zo 'moeilijk' in te brengen zijn? Ik heb deze oortjes niet, maar wel vele andere gehad, en eigenlijk nooit problemen gehad met in-ears (zoals bvb airpods pro)

Ik zou ze eerst eens in het echt willen zien, maar uitproberen vind ik met dit soort product onhygiënisch. Ik zou een demo model nooit proberen, en vind het aso om uitgeprobeerde oortjes terug te sturen. Dus ben ik liever zeker van m'n stuk (in mijn geval Airpods, kan ik blind kopen)

Voor PS5 doe ik alles gewoon bedraad (via de controller). Genoeg headsets met draad hier. Geen gedoe met batterijen, lag of ontvangst, lekker licht, werkt steeds en robuust, en lekker old school 8)
Nog goede tips voor een headset voor de PS5? :) Gezien de oortjes niks voor mij zijn, dan maar een headset. :)

M3P 24'

• Ton Hasselt
Vissa66 schreef op zondag 10 december 2023 @ 19:27:
[...]

Nog goede tips voor een headset voor de PS5? :) Gezien de oortjes niks voor mij zijn, dan maar een headset. :)
De pulse elite?

• Amaze86
Vissa66 schreef op zondag 10 december 2023 @ 19:27:
[...]

Wacht op de nieuwe sony pulse elite? Of ga voor Audeze Maxwell :)

Verwijderd

Zo, de Pulse Elite is hier wel besteld. Mijn huidige Arctis 9 verhuist dan naar mijn PC en de Pulse Elite ga ik gebruiken voor mijn Portal en PS5.

• Vissa66
Met de hele slechte verbinding van de Pulse Explore buds huiver ik een beetje voor de Pulse Elite om eerlijk te zijn. :+

M3P 24'

• fender89
  • Laatst online: 19:23
Vooruit, dan maar geen paturain op mn broodje vanmiddag.

• Amos_x
Vissa66 schreef op maandag 11 december 2023 @ 05:05:
[...]

Met de hele slechte verbinding van de Pulse Explore buds huiver ik een beetje voor de Pulse Elite om eerlijk te zijn. :+
Pulse Elite is een over ear. Dan moet het toch wel erg tegenvallen, als deze niet gewoon goed zou zijn. Over ears zijn veel minder kritisch met betrekking tot pasvorm/seal. Nog steeds een beetje wel (grote oren versus kleine cups, of draagcomfort) maar over het algemeen is er op een goede over ear weinig aan te merken.

Om op je andere vraag te antwoorden, nee geen ander advies. Wat betreft geluid voor gaming ben ik echt niet 'moeilijk' en vrij snel tevreden. En voor gaming heb ik eigenlijk nooit draadloze sets gehad, enkel met draad. Ik heb mezelf snel afgeleerd om in die audiophile rabbit hole te vallen, want daar word je niet gelukkig van :+

Als er een beetje leuk geluid uit komt, is het allemaal prima. (y) Natuurlijk moet er niet iets echt verkeerd zitten. Te veel bass bijvoorbeeld, of geen heldere highs... Maar als je op ongeveer 2x de low budget koopt, zit je meestal wel goed (80-100 euro)

• cold_as_ijs
Als bedraad geen probleem is en je niet perse de microfoon nodig hebt kan je ook kijken naar beyerdynamic.

Heb zelf de DT990pro, voordeel is dat ten eerste je een vrij helder geluid krijgt, wat 3d audio ten goede komt. Dus niet teveel bass zoals vrij veel koptelefoons. Verder is het draagcomfort echt heel goed. Kan deze 8 uur dragen zonder last te krijgen van mijn oren. Ook zijn ze minder warm omdat ze open back zijn en kan ik ook mijn omgeving beter horen wat mijn vriendin wel fijn vind ;).
Als je achter je bureau gamed kan je hem nog combineren met een DAC, geeft iets beter geluid aangezien de DAC in de controller niet de beste kwaliteit heeft en 250 ohm koptelefoon is eigenlijk net te zwaar :D. Ben nog geen praktische goedkope oplossing tegengekomen voor couchgaming en dus ook dik tevreden met aansluiten op de controller.
@Amos_x toch een adiofiel oplossing zonder de audiofiel prijzen >:)

• renzo4000
  • Nu online
Ik heb zelf een STEELSERIES Arctis 7+ gekocht bij mijn PS5. In de range tussen 100-200 EUR is dit een nobrainer. Ik heb best veel reviews gelezen/bekeken waar deze head-to-head tegen andere headsets het telkens won. Geluid is erg goed (en helemaal naar smaak in te stellen middels de equalizer) en qua comfort de beste headset die ik ooit heb opgehad. De prijs ligt nu rond de 100 eur en is eigenlijk een no-brainer als je het mij vraagt. Let op, neem wel de 7+ en niet de 7P+ want dan krijg je een playstation versie waar je geen chatmix meer hebt (mocht je de headset bijv op je PC willen gebruiken dan mis je dat dus).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Steven030
Amos_x schreef op maandag 11 december 2023 @ 07:37:
[...]

Pulse Elite is een over ear. Dan moet het toch wel erg tegenvallen, als deze niet gewoon goed zou zijn. Over ears zijn veel minder kritisch met betrekking tot pasvorm/seal. Nog steeds een beetje wel (grote oren versus kleine cups, of draagcomfort) maar over het algemeen is er op een goede over ear weinig aan te merken.
Ik denk dat hij het over het bereik (van Link) had. Met de Pulse Explore kan ik niet eens 5 meter lopen zonder de verbinding te verliezen. Waarna je weer moet reconnecten door de oordopjes in en uit de case te halen. En af en toe valt zelfs de verbinding van één oordop kort weg als ik voor de tv zit. Dat heeft niks te maken met in ear of over ear.
Verder ben ik inmiddels trouwens heel blij met de Pulse Explore :)

[ Voor 4% gewijzigd door Steven030 op 11-12-2023 09:20 ]

Verwijderd

renzo4000 schreef op maandag 11 december 2023 @ 09:07:
Ik heb zelf een STEELSERIES Arctis 7+ gekocht bij mijn PS5. In de range tussen 100-200 EUR is dit een nobrainer. Ik heb best veel reviews gelezen/bekeken waar deze head-to-head tegen andere headsets het telkens won. Geluid is erg goed (en helemaal naar smaak in te stellen middels de equalizer) en qua comfort de beste headset die ik ooit heb opgehad. De prijs ligt nu rond de 100 eur en is eigenlijk een no-brainer als je het mij vraagt. Let op, neem wel de 7+ en niet de 7P+ want dan krijg je een playstation versie waar je geen chatmix meer hebt (mocht je de headset bijv op je PC willen gebruiken dan mis je dat dus).
Die heb ik ook en kan me helemaal vinden in je ervaring. Hij werkt op de Xbox, PS5 en PC. Er zal vast wel beter geluid te vinden zijn maar dan moet je gaan zoeken en testen terwijl ik nu dus al dik tevreden ben. Aanrader.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
ik verplaats mijn ps5 nog wel eens en heb eigenlijk geen zin om elke keer alle draden mee te verhuizen naar een andere tv. Nou kom ik kwa ethernet kabel en hdmi er wel uit. Maar wat voor losse kabel kan ik voor de ps5 bestellen voor netstroom? Is dat een c7?
Pagina: 1 ... 319 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord