• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-11 17:05
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:30:
[...]

Het verschil tussen 60Hz en 120Hz is wel groot, hoor. Ik speel dagelijks CoD, dus spreek uit ervaring. Met name wanneer je 120Hz gewend bent, is het heel lastig om weer terug te schakelen naar 60Hz. Dan voelt alles stroperig aan en kun je je bijna niet voorstellen dat je altijd op 60Hz speelde.
Zoals ik al zei inderdaad.
De grap is als jij 120hz speelt speel je al niet meer op 4k, dan speel je op 1440.

Dus je levert er wel weer iets voor in.

• RonRef
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 11:24
Vraag : in onze voetbalkantine willen we 2 playstations 5 plaatsen met hierop uiteraard EA Sports FC24.

Ik begrijp dat we hiervoor het spel (digital) 2x moeten aanschaffen. Maar moeten we dan hiervoor ook 2x een aparte playstation account aanmaken ? en 2x een online abonnement nemen ?

Of hebben jullie andere tips ?

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ja, begin zovast maar te sparen..😅

Verwijderd

kneusteun schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:45:
[...]

Zoals ik al zei inderdaad.
De grap is als jij 120hz speelt speel je al niet meer op 4k, dan speel je op 1440.

Dus je levert er wel weer iets voor in.
Hoe kom je daarbij?

• kneusteun
google search, en was bij andere games ook het geval.
Dan krijg je een upscaled 1440 naar 4k.

Maar als dat bij MW3 niet meer zo is dan heb ik niks gezegd.

Edit: niks gezegd want het kan bij MW3 wel inderdaad.

[ Voor 8% gewijzigd door kneusteun op 16-11-2023 17:41 ]

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-11 18:47
RonRef schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:52:
Vraag : in onze voetbalkantine willen we 2 playstations 5 plaatsen met hierop uiteraard EA Sports FC24.

Ik begrijp dat we hiervoor het spel (digital) 2x moeten aanschaffen. Maar moeten we dan hiervoor ook 2x een aparte playstation account aanmaken ? en 2x een online abonnement nemen ?

Dat is niet nodig.
2 accounts is voldoende en dan laat je die digitale aankopen sharen met elkaar. Op die manier hoef je maar 1x de game te kopen en 1x PlayStation plus aan te schaffen.
Een constante internet verbinding is dan wel vereist.

Untappd: Kapitein_Merijn

• RonRef
  • Laatst online: 11-11 11:24
Kapitein Merijn schreef op donderdag 16 november 2023 @ 17:42:
[...]

Dat is niet nodig.
2 accounts is voldoende en dan laat je die digitale aankopen sharen met elkaar. Op die manier hoef je maar 1x de game te kopen en 1x PlayStation plus aan te schaffen.
Een constante internet verbinding is dan wel vereist.
Nog andere dingen waar we rekening mee moeten houden?
We willen natuurlijk geen gewelddadige games.
Beveiligen van het account.
Ook zorgen dat er geen packages in FC24 gekocht kunnen worden?

Moet ik nog zorgen dat gebruikers niet met hun eigen account gaan inloggen ?
Omdat ze dan hun eigen content kunnen gaan gebruiken ?
Ik zie dat we naast een playstation account ook een EA account moeten aanmaken ?

Excuses voor de Newbie vragen .....

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 11-11 14:12
RonRef schreef op donderdag 16 november 2023 @ 16:52:

https://pu.nl/artikelen/v...sharing-op-playstation-5/

Verwijderd

kneusteun schreef op donderdag 16 november 2023 @ 17:21:
[...]

google search, en was bij andere games ook het geval.
Dan krijg je een upscaled 1440 naar 4k.

Maar als dat bij MW3 niet meer zo is dan heb ik niks gezegd.

Edit: niks gezegd want het kan bij MW3 wel inderdaad.
Bijna geen enkele game speel je native op 4K, tenzij je op 30fps speelt. De rest is allemaal upscaling vanaf een lagere resolutie. Dat is bij cod niet anders:

PS4: dynamic resolution 1080p at 60 FPS; PS4 Pro: 1512p dynamic resolution at 60 FPS; PS5: 60Hz mode – dynamic 2160p at 60 FPS; 120 Hz mode – dynamic 1440p at 120 FPS.

• kneusteun
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2023 @ 18:25:
[...]

Bijna geen enkele game speel je native op 4K, tenzij je op 30fps speelt. De rest is allemaal upscaling vanaf een lagere resolutie. Dat is bij cod niet anders:

PS4: dynamic resolution 1080p at 60 FPS; PS4 Pro: 1512p dynamic resolution at 60 FPS; PS5: 60Hz mode – dynamic 2160p at 60 FPS; 120 Hz mode – dynamic 1440p at 120 FPS.
In je quote staat ps4.. of is dat een typo?

Edit: ah zoveel verschillende info 😅

[ Voor 4% gewijzigd door kneusteun op 16-11-2023 20:09 ]

Verwijderd

kneusteun schreef op donderdag 16 november 2023 @ 18:42:
[...]

In je quote staat ps4.. of is dat een typo?
Ps4 en ps5 staat er

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:15
Al een hele tijd aan het twijfelen om de Spider-Man Limited Edition te kopen maar het prijsverschil (659) vergeleken met andere bundels (489) was gewoon te groot om de aankoop voor mij te rechtvaardigen.

Kijk ik zojuist op de website van de MediaMarkt is de Spider-Man Limited Edition afgeprijsd naar 519,-.

Direct besteld :)

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 14:24
schumi1986 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 00:09:
Al een hele tijd aan het twijfelen om de Spider-Man Limited Edition te kopen maar het prijsverschil (659) vergeleken met andere bundels (489) was gewoon te groot om de aankoop voor mij te rechtvaardigen.

Kijk ik zojuist op de website van de MediaMarkt is de Spider-Man Limited Edition afgeprijsd naar 519,-.

Direct besteld :)
Damn, ik had men oog al een tijdje op Bol in de hoop dat ze gingen volgen aan 539.. (elke bundel 120 euro korting wist ik al even).. Gelukkig heb ik 8% korting op bonnen bij bol, (en helaas is hij in Belgie uitverkocht in MM..). Wel nog veel duurder dan de standaard die nu aan 429.99 gaat maargoed.. de Spiderman edition is wel nice :P.

Alleen spijtig dat de volcanic red controller op Bol nog aan 74.99 staat, die zou zoals alle anderen ook naar 49.99 moeten met BF..

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:15
DrMacabr3 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 00:18:
[...]

Damn, ik had men oog al een tijdje op Bol in de hoop dat ze gingen volgen aan 539.. (elke bundel 120 euro korting wist ik al even).. Gelukkig heb ik 8% korting op bonnen bij bol, (en helaas is hij in Belgie uitverkocht in MM..). Wel nog veel duurder dan de standaard die nu aan 429.99 gaat maargoed.. de Spiderman edition is wel nice :P.

Alleen spijtig dat de volcanic red controller op Bol nog aan 74.99 staat, die zou zoals alle anderen ook naar 49.99 moeten met BF..
Bij de Spider-Man console zit Spider-Man 2 inbegrepen dus dat maakt het voor mij een erg goede deal :)

• DrMacabr3
schumi1986 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 00:21:
[...]

Bij de Spider-Man console zit Spider-Man 2 inbegrepen dus dat maakt het voor mij een erg goede deal :)
Das juist :).
Ik heb liever fysiek dus die digitale code verkoop ik nu wel even, ik heb vandaag FFXVI bij Bol kunnen kopen voor 32.90 dus die gaat er eerst in.
First party games als spiderman zakken altijd nog wel in prijs.
(vroeger toen ik nog tijd had moest ik perse day 1 kunnen dingen spelen. Nu, met de jaren, en kinderen.. en geduld? wie weet.. of ik mss gewoon prijsbewuster ben, wacht ik tot ik leuke deals zie zoals dit)

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:31
Voor black Friday kun je bij Amazon voor 49,99 playsense controller kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door kokorico op 17-11-2023 08:28 ]

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-11 13:39
RonRef schreef op donderdag 16 november 2023 @ 18:08:
[...]

Een goede verzekering voor zodra ze weten dat die dingen daar zijn ;-)

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:41
Mijn remote player gisteren in gebruik genomen. Het valt de me op dat de cirkeltoets een heel andere, squishy, feel heeft in vergelijking met de andere 3.

Ik neem aan dat hij terug mag voor reparatie?

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:43
Timothy3000 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:44:
[...]

Vloeken in de kerk, maar is een Xbox Series S dan niet een betere optie? Scheelt een pak geld en die eerste zal op den duur ook wel in Gamepass verschijnen (samen met alle andere CoD games).

Tenzij je ook echt exclusives als God of War en Spiderman wil spelen natuurlijk.
Pas op he met zulke ongepaste uitspraken, ik was heel dichtbij het maken van een melding :p

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:28

Agent47

I always close my contracts.

Ik ben nog even aan het hopen dat deze in de black friday aanbieding komt:

uitvoering: Samsung 980 Pro (met heatsink) 2TB

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:17
RonRef schreef op donderdag 16 november 2023 @ 18:08:
[...]

We willen natuurlijk geen gewelddadige games.
Beveiligen van het account.
Ook zorgen dat er geen packages in FC24 gekocht kunnen worden?

Moet ik nog zorgen dat gebruikers niet met hun eigen account gaan inloggen ?
Omdat ze dan hun eigen content kunnen gaan gebruiken ?
Ik zie dat we naast een playstation account ook een EA account moeten aanmaken ?

Excuses voor de Newbie vragen .....
Zelf zou ik er nooit aan beginnen eerlijk gezegd, dure Playstations met controllers in publieke ruimtes neerzetten is vragen om problemen. Of je moet het apparaat en de controllers een degelijke bescherming tegen schade kunnen geven, maar zou zelf niet echt weten of daar goede mogelijkheden toe zijn. Je ziet wel bij winkels waar ze Playstations hebben staan dat die allemaal van die plastic beugels hebben etc maar dat is denk ik een flinke investering erbij nog en vaak staan die Playstations toch weer uit omdat ze alsnog gesloopt zijn ;)

Zou er in ieder geval ook rekening mee houden dat controllers snel kunnen sneuvelen bij die kids, laatst een fifa toernooitje gehouden bij ons thuis met het team van mijn zoon, zit altijd wel 1 kind tussen die met die controllers gaat smijten als hij een goal tegen krijgt. Gelukkig viel de schade mee, 1 van de 4 controllers moest gerepareerd worden, maar in een voetbal kantine zal het natuurlijk een stuk vaker fout gaan.

Of je moet de playstations alleen aanzetten onder begeleiding ofzo, dat zou nog wel kunnen maar wie heeft er zin in om dat te gaan doen :+

[ Voor 13% gewijzigd door Stylze op 17-11-2023 09:14 ]

Playstation 5

• kokorico
Agent47 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 08:53:
Ik ben nog even aan het hopen dat deze in de black friday aanbieding komt:

uitvoering: Samsung 980 Pro (met heatsink) 2TB
Je kunt beter deze kopen:

uitvoering: Samsung 990 Pro (met heatsink) 2TB (Gamers Pack)

Of je koopt de versie zonder heatsink en koopt de heatsink dan apart

Klik voor afbeelding. TLOU2 PS5 versie?

[ Voor 10% gewijzigd door Raem op 17-11-2023 09:24 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:22

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb momenteel ps plus extra tot 27 november.
Las dat je alleen als upgrade klant of nieuwe klant de black friday korting kreeg. Maar zie net tot mijn verbazing dat ik ps plus extra mag verlengen voor 25 % korting. Helaas niet essential met korting.. ga het niet doen want wil geen extra meer. Maar misschien werkt het toch als je abo deze maand afloopt ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7DFKdz7-X62anWeAAfReONu2w9I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i55JyguXjijNbIdG5N5It4ab.png?f=fotoalbum_large

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:37
Raem schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:24:
[Twitter]
Klik voor afbeelding. TLOU2 PS5 versie?
Nou, daar zitten we nu echt op te wachten he... not

De huidige versie is uit 2020, ziet er nog bloedmooi uit + 60fps op de ps5.
Ze moeten eens ophouden met dit soort cashgrabs, telkens remakes en remasters, en dat van notabene een game van 3jr terug, moet niet gekker worden.
Kijk dat je het van een game van een jaar of 20 terug wilt doen kan ik nog inkomen maar dit.. no thanks.
Ik stem voor op NIEUWE games.

• Agent47

Agent47

kokorico schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 09:20:
[...]

Je kunt beter deze kopen:

uitvoering: Samsung 990 Pro (met heatsink) 2TB (Gamers Pack)

Of je koopt de versie zonder heatsink en koopt de heatsink dan apart
Vanwaar dat deze beter is?

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:28
v8power67 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:00:
Las dat je alleen als upgrade klant of nieuwe klant de black friday korting kreeg. Maar zie net tot mijn verbazing dat ik ps plus extra mag verlengen voor 25 % korting. Helaas niet essential met korting.. ga het niet doen want wil geen extra meer. Maar misschien werkt het toch als je abo deze maand afloopt ?
[Afbeelding]
Je kunt je abonnement downgraden naar Essential voor een maand en daarna met een jaar verlengen met korting, als de actie nog loopt. Ik weet niet tot wanneer de actie loopt, maar anders toch je verlies nemen. Mijn Extra abonnement loopt in juni af. In de zomer is er vaak ook een actie dus ik neem eerst een maand abonnement en daarna verlengen met een jaar.

• kokorico
Agent47 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:06:
[...]

Vanwaar dat deze beter is?
De 990 pro is een snellere versie dan de 980 pro en ongeveer 10% sneller.

Zie ook de review hier op tweakers: review: Samsung 990 Pro-ssd - Een nieuwe oude generatie

• v8power67

v8power67

bRuud83 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:26:
[...]

Je kunt je abonnement downgraden naar Essential voor een maand en daarna met een jaar verlengen met korting, als de actie nog loopt. Ik weet niet tot wanneer de actie loopt, maar anders toch je verlies nemen. Mijn Extra abonnement loopt in juni af. In de zomer is er vaak ook een actie dus ik neem eerst een maand abonnement en daarna verlengen met een jaar.
Zie geen optie om het te downgraden. Plus als hij 28 november verloopt is de actie voorbij. Maar ging mij er meer om dat als je abo bijna (deze maand?)afloopt je dus ook gebruik kan maken ervan. Ik ga gewoon eens kijken hoe veel ik ervan merk als ik hellemaal geen ps plus meer heb.

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:28
v8power67 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:32:
[...]

Zie geen optie om het te downgraden. Plus als hij 28 november verloopt is de actie voorbij. Maar ging mij er meer om dat als je abo bijna (deze maand?)afloopt je dus ook gebruik kan maken ervan. Ik ga gewoon eens kijken hoe veel ik ervan merk als ik hellemaal geen ps plus meer heb.
Via abonnementbeheer in de PlayStation App kun je het abonnement downgraden onder het kopje "wijzigen".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OwgTpEUQzE807MtnRE1JD_9f3O8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jdgSlC06zjJWLzdUUyNt0jhk.jpg?f=fotoalbum_large

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-10 15:41

s0kkie

Cowabunga

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:26
kokorico schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:29:
[...]

De 990 pro is een snellere versie dan de 980 pro en ongeveer 10% sneller.

Zie ook de review hier op tweakers: review: Samsung 990 Pro-ssd - Een nieuwe oude generatie
Ben ook op zoek naar een SSD. Wat zijn de verschillen, en wat is een aanrader?

Samsung 990 Pro (met heatsink) 2TB €145 (wat is verschil gamers pack / pc pack? PS5/PC?)

Crucial P5 Plus (met heatsink) 2TB €117

XPG Gammix S70 Blade 2TB €125

[ Voor 4% gewijzigd door DCNY op 17-11-2023 10:59 ]

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik ga ook maar een SDD aanschaffen. De 2TB 990 pro met heatsink voor €140.- is een prima deal.

• Agent47

Agent47

FMS schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:22:
Ik ga ook maar een SDD aanschaffen. De 2TB 990 pro met heatsink voor €140.- is een prima deal.
Akkoord, maar gaan we wachten tot een mogelijke black friday deal of schaffen we hem nu aan :9

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:33:
[...]

Akkoord, maar gaan we wachten tot een mogelijke black friday deal of schaffen we hem nu aan :9
Hoelang kan je met de standaard 800gb vooruit?

• BarendBotje
  • Niet online
Excuus, hoe snel is die 800gb vol?

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:02
BarendBotje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:46:
[...]

Heb 5 games ge-installeerd en nu iets van 30/40 gig over aan opslag ruimte. PS4 1TB had ik zowat constant 12 games op schijf staan. En dan nog iets va 60/70 Gig vrij.

Moet zelf ook nog een SSD halen.

• BarendBotje
  • Niet online
Psyonara schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:50:
[...]

Heb 5 games ge-installeerd en nu iets van 30/40 gig over aan opslag ruimte. PS4 1TB had ik zowat constant 12 games op schijf staan. En dan nog iets va 60/70 Gig vrij.

Moet zelf ook nog een SSD halen.
Zit meer een beetje van, ga ik er nu een kopen of kan ik nog een jaar vooruit zonder, als straks GTA6 600gb nodig heeft ben ik gezien :P

• Psyonara
BarendBotje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:52:
[...]

Zit meer een beetje van, ga ik er nu een kopen of kan ik nog een jaar vooruit zonder, als straks GTA6 600gb nodig heeft ben ik gezien :P
Liefst zou ik 4TB er in willen maar is me wat te duur, mijn huidige gedachten gang is een 2TB intern en dan een 2TB extern voor de PS4 games die ik nog wil spelen.
Scheelt op moment wel meer dan 100 Euro zo niet een stuk meer.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:41

Superkiwi

Hoi doei

Zijn we straks volledig digitaal, hebben we een hele stapel SSD's in de kast staan met één game per disc :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Superkiwi schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:00:
Zijn we straks volledig digitaal, hebben we een hele stapel SSD's in de kast staan met één game per disc :+
Zou wel mooi zijn als je dan hoesjes erbij kunt kopen met een mooie cover erbij...

BarendBotje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:52:
[...]

Die ssds zijn vaker in de aanbieding. Ik zou gewoon eerst ondervinden hoeveel je nodig hebt en dan kun je het altijd nog kopen. GTA6 komt toch pas over minimaal 2 jaar uit.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:41

Superkiwi

Hoi doei

Raem schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:01:
[...]

Zou wel mooi zijn als je dan hoesjes erbij kunt kopen met een mooie cover erbij...
Maar om dan tussen elke game van SSD te wisselen... brrr. Klinkt als een hoop gedoe :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-11 16:46
[...]

Ik heb heel snel een 1tb erbij gekocht en als ik eerlijk ben is zelfs dat te weinig.
Tuurlijk, ik kan deleten en weer opnieuw downloaden maar sommige games zijn gewoon absurd groot en dan gaat het hard.
Achteraf gezien had ik er meteen 2tb in moeten zetten.

• Psyonara
Superkiwi schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:09:
[...]

Maar om dan tussen elke game van SSD te wisselen... brrr. Klinkt als een hoop gedoe :P
M.2. in cartridge vorm moet dan komen. En dan een slot op de voorkant van de PS5.

• FMS
  • Niet online

FMS

Agent47 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:33:
[...]

Ik dacht dat dat al de black friday deals is :P

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
waarschijnlijk meest bizarre korting in de psn store ooit:

https://store.playstation...15089_00-STARWARSQUADRONS

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:00

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben toch al een tijdje aan het kijken voor een ssd in mijn ps5. Het liefst ga ik dan voor een 2 TB versie. Hopelijk komt er met de black friday een mooie deal voorbij flitsen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:59
Ik vind dit wel een mooie deal....zou die nog verder zakken in prijs dan?

https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=pdl

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:01
Heeft iemand nog wat leuks gevonden in de PlayStation store nu het Black Friday is?

Wat ik tot zover gezien heb zijn er niet echt boeiende deals.

[ Voor 6% gewijzigd door ZesBarkiePK op 17-11-2023 19:33 ]

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• D. Ninjai
  • Laatst online: 23:47
DCNY schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:56:
[...]

Ben ook op zoek naar een SSD. Wat zijn de verschillen, en wat is een aanrader?

Samsung 990 Pro (met heatsink) 2TB €145 (wat is verschil gamers pack / pc pack? PS5/PC?)

Crucial P5 Plus (met heatsink) 2TB €117

XPG Gammix S70 Blade 2TB €125
Ik ben zelf voor de WD SN850X met heatsink gegaan omdat ik las dat het een van de snellere is. Met Black Friday wel interessant.

[ Voor 4% gewijzigd door D. Ninjai op 17-11-2023 19:52 ]

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
bRuud83 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:26:
[...]

Je kan downgraden, maar dat gaat niet direct in ("voor een maand" suggereert dat je meteen op essential zit). Je doet normaalgezien de termijn uit. In zijn geval tot 27/11, en dan maar zien of je de korting nog hebt.

Ik zit min of meer in dezelfde situatie. Wil ook niet echt extra nog verlengen. Al bij al in het voorbije jaar erg weinig gebruikt. En omhoog kan steeds nog. Maar nu liever een jaartje essential en backlog wegwerken

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:25
Had hem al sinds woensdag, vandaag maar eens uitgepakt. Vind hem qua design toch wat leuker dan de oude. Nu maar wachten tot de vertical stand in NL te koop is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11j_W1-MmlVDbyQ9PujAFgxOfc0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RD01btgQizyDwPJjAb2R681B.jpg?f=fotoalbum_large

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:36
[...]

4 games, toen 2TB erbij gekocht
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GiK4ZEn-qlhpLDAY4FDkgk3WMdQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GJMfL9mrdPh9hXlWKYGcAHhB.jpg?f=fotoalbum_large

TLOU2 Remastered komt 19 januari 2024 naar PS5.

Trailer:
And good news for existing owners of The Last of Us Part II on PlayStation 4! You will be able to upgrade to a digital version of The Last of Us Part II Remastered for $10 USD3 at launch.4 You’ll also be able to import your saves from the original game to Part II Remastered.
Upgrade mogelijk voor wie de PS4 versie al in bezit heeft.

Native PS5 enhancements
Built for the PS5 console, The Last of Us Part II Remastered enhances the original PS4 game in ways not possible before, including:
• A host of graphical improvements bring the beautiful-yet-dangerous world to life.
• Visual performance now outputs at 4K in Fidelity Mode.
• Improved loading times more quickly let you jump into action.
• Full DualSense™ wireless controller integration.

No Return – A Roguelike Survival Mode
Experience The Last of Us Part II’s deep combat via an entirely new mode! Survive as long as you can in each run, as you choose your path through a series of randomized encounters. Play as a host of different unlockable characters, some never-before playable in The Last of Us franchise, each with unique gameplay traits. The variety of challenges feature different foes and memorable locations from throughout Part II, all culminating in tense boss battles.

New ways to play
Delve deeper into this beloved adventure and learn how the original game was created.
• Lost Levels lets you explore early-development versions of three new levels not seen in the original.
• Enjoy hours of new developer commentary to hear insights into Part II’s development as you experience the game.
• Live up to your musical potential with Guitar Free Play, which includes new unlockable instruments, or take on the new Speedrun Mode* and post your best times.
• Descriptive Audio** and Speech to Vibrations have also been added to Part II's suite of accessibility features.
• The Last of Us Part II Remastered also features brand new unlockable character and weapon skins for players to use for both Ellie and Abby.

[ Voor 67% gewijzigd door Raem op 18-11-2023 01:38 ]

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-11 16:46
Raem schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 01:14:
[Afbeelding]

Trailer:
[YouTube: The Last of Us Part II Remastered - Announce Trailer | PS5 Games]

[...]

Native PS5 enhancements
Built for the PS5 console, The Last of Us Part II Remastered enhances the original PS4 game in ways not possible before, including:
• A host of graphical improvements bring the beautiful-yet-dangerous world to life.

Experience The Last of Us Part II’s deep combat via an entirely new mode! Survive as long as you can in each run, as you choose your path through a series of randomized encounters. Play as a host of different unlockable characters, some never-before playable in The Last of Us franchise, each with unique gameplay traits. The variety of challenges feature different foes and memorable locations from throughout Part II, all culminating in tense boss battles.

New ways to play
Delve deeper into this beloved adventure and learn how the original game was created.
• Lost Levels lets you explore early-development versions of three new levels not seen in the original.
• Enjoy hours of new developer commentary to hear insights into Part II’s development as you experience the game.
• Live up to your musical potential with Guitar Free Play, which includes new unlockable instruments, or take on the new Speedrun Mode* and post your best times.
• Descriptive Audio** and Speech to Vibrations have also been added to Part II's suite of accessibility features.
• The Last of Us Part II Remastered also features brand new unlockable character and weapon skins for players to use for both Ellie and Abby.

[Twitter]
Als je TLOU2 al hebt, kost de upgrade naar de ps5 versie €10.
Ondanks dat het al een fantastische game is op de ps5, is dit een nobrainer

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Voor een tientje inderdaad zeer schappelijk. Ik heb hem nu al 3x gespeeld dus daar laat ik het bij maar voor de nieuwe content is het zeker wel de moeite waard voor die prijs. Wel opvallend dat er geen PC versie is aangekondigd. Misschien dat de technische issues bij TLOU Part 1 launch op de PC daar iets mee te maken heeft.

• Daan0s
  • Laatst online: 22:27
Raem schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 01:14:
[Afbeelding]

Trailer:
[YouTube: The Last of Us Part II Remastered - Announce Trailer | PS5 Games]

[...]

Native PS5 enhancements

New ways to play

[Twitter]
Nice! Zeer netjes dat ze een upgrade geven voor maar €10 voor de mensen die de game al hebben. De nieuwe content klinkt ook erg goed. Mijn €10 hebben ze. Die nieuwe mode klinkt ook wel lachen. Ben groot fan van de combat dus leuk dat we een extra mode krijgen om dat te perfectioneren.

• DrMacabr3
Heeft nog iemand donderdag de ps5 spiderman edition bij bol besteld?
Staat na 36u nog steeds op "wordt nu verpakt"..
Bij de chat gaan ze er vanuit dat het nog in orde gaat komen.. met de voorraden die overal aan het opraken zijn ben ik minder positief..

Verwijderd

.

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2023 20:52 ]

BarendBotje schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:48:
[...]
Excuus, hoe snel is die 800gb vol?
Hangt uiteraard enorm van game tot game af. Je hebt er van minder dan 1GB en van meer dan 100GB. Welke games wil je zeker (frequent = moeten geïnstalleerd blijven) spelen ?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
[...]

Heb al sinds de release een PS5 en nog steeds geen disk erbij gedaan :P Speel voornamelijke single player en zelden meerdere spellen tegelijk. Heb alleen GT7 er permanent opstaan en een paar kleinere games.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• v8power67

v8power67

Hmm voor 10tje upgraden is nog best te doen. Liever een gratis update gezien maar okee. Heb hem dit jaar voor eerst uitgespeeld. En zou een 2e keer nog wel zien zitten. Echt een bizar spel. Heeft echt een hele tijd na uitspelen nog in mn gedachten gezeten, was echt een clusterfuck.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 07:31
Net een PS5 gekocht en wilde disc versie van PS4 GTA V upgraden maar ik kan zo te zien alleen de PS4 versie spelen? Zie alleen een optie om voor 20 euro PS5 spel te kopen maar dan kan ik beter bij bol.com die kopen voor 20 en ps4 versie verkopen.

Hij maakt met een disc erin enorme herrie trouwens, valt me tegen. Heb ik weinig aan m'n disc versie, kon ik nog beter wachten voor de digital slim.

[ Voor 23% gewijzigd door Hertog_Martin op 18-11-2023 11:34 ]

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 10:39:
[...]

Heb al sinds de release een PS5 en nog steeds geen disk erbij gedaan :P Speel voornamelijke single player en zelden meerdere spellen tegelijk. Heb alleen GT7 er permanent opstaan en een paar kleinere games.
Zelfde hier,

Heb er hoogstens 2 spellen tegelijk op staan.
Maar, ik speel dan ook maar 1 spel tegelijk en ga pas door na de volgende zodra ik deze heb uitgespeeld.
Als ik meerdere games tegelijk speel (vooral story based games.) dan is de immersie volledig bij mij weg.

-
The Last of Us 2 : Remastered...

Ik heb niets tegen remasters/remakes.
Ik ben er juist wel fan van.
Liever een goede kopie dan een slechte origneel.

Maar Naughty Dog is toch wel aardig aan het doorslaan.
Wat is het volgende? Last of Us Part 1 : Remaster voor de PS5 Pro?
Of gaan we toch weer de Uncharted games in een nieuw jasje steken?

Ik vind (en dat is mijn persoonlijke mening, en dus geen feit.)
Dat er minstens 1 generatie TUSSEN een remaster moet zitten en meerdere voor een remake.

Naughty Dog... eens 1 van de meest innovatieve studio's... nu stuck on repeat.

• PrettigGestoord
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 19:58
Toch gezwicht voor een deal i.p.v. te wachten op de slim.

De disc versie op Amazon voor 429 EUR gekocht :)
https://amzn.eu/d/9w0ZZ0I

Denk niet dat het veel goedkoper kan.

• renzo4000
  • Laatst online: 22:48
PrettigGestoord schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 16:15:
Toch gezwicht voor een deal i.p.v. te wachten op de slim.

De disc versie op Amazon voor 429 EUR gekocht :)
https://amzn.eu/d/9w0ZZ0I

Denk niet dat het veel goedkoper kan.
Herkenbaar :) ... ik wilde ook wachten op de slim maar toch gezwicht voor de bf deals. Uiteindelijk maakt het voor mij niet uit aangezien de ps5 uit het zicht staat in een aparte ruimte ;)

Vanavond maar eens aanzwengelen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lMJXvYY68F-aAN8AqJ0_b6kI5iQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E02tf6O748heDqJSUhTRAOlp.jpg?f=fotoalbum_large

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Geraedus
  • Laatst online: 11-11 11:00
renzo4000 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 16:40:
[...]

Herkenbaar :) ... ik wilde ook wachten op de slim maar toch gezwicht voor de bf deals. Uiteindelijk maakt het voor mij niet uit aangezien de ps5 uit het zicht staat in een aparte ruimte ;)

Vanavond maar eens aanzwengelen!

[Afbeelding]
Kuch Kuch, ik mis de black plates van dbrand nog op de foto, aangezien je toch lekker bezig bent :-)

PSN : Geraedus

• PrettigGestoord
Was ook aan het twijfelen om nog black panels bij te bestellen maar ik zet de PS5 toch achter de TV.
Die ga je bijna niet zien staan, dan heb ik de extra euro's er ook niet voor over.

Liever een 2de controller of een CoD voucher ofzo :)

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:38
Silversin schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 21:28:
Had hem al sinds woensdag, vandaag maar eens uitgepakt. Vind hem qua design toch wat leuker dan de oude. Nu maar wachten tot de vertical stand in NL te koop is.

[Afbeelding]
waar kun je die 'slim' kopen dan? ik zie het nog nergens namelijk....

• PrettigGestoord
joey82 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 20:14:
[...]

waar kun je die 'slim' kopen dan? ik zie het nog nergens namelijk....
Was dacht ik import van de US.
Info of release is voor europa voorlopig onbekend.

• FMS
  • Niet online

FMS

Late to the party, maar in speel nu Callisto Protocol en moet zeggen dat het er echt fenomenaal uitziet... Via Ps+ dus "gratis". Gameplay is zoals bekend matig maar in decapitation mode valt zelfs dat mee. Aanrader als je hem via ps+ hebt binnengehaald.

• joey82
PrettigGestoord schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 20:22:
[...]

Was dacht ik import van de US.
Info of release is voor europa voorlopig onbekend.
ahaaa, dan wachten we nog even....

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-11 18:34
Chaoss schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 10:39:
[...]

Had laatst COD cold war geïnstalleerd, moest eerst games gaan verwijderen. Na uitgespeeld te hebben meteen verwijderd en nu ruim 300 gb vrij 😬

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:41
Hier nog iemand die voor de BF deals is gegaan aangezien de slim nog nergens te bestellen is. Goed gepraat voor mezelf dat het enige verschil de afmetingen zijn en ik dus mooie de korting kan gebruiken. Hij staat toch in een kast gestapeld bij de andere consoles. Dus de spiderman 2 versie komt hier onder de boom voor de kids.

Iemand nog een leuke BFdeal gezien voor een externe schijf voor de PS5?

• cold_as_ijs
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 11:31:
[...]

Zelfde hier,

Heb er hoogstens 2 spellen tegelijk op staan.
Maar, ik speel dan ook maar 1 spel tegelijk en ga pas door na de volgende zodra ik deze heb uitgespeeld.
Als ik meerdere games tegelijk speel (vooral story based games.) dan is de immersie volledig bij mij weg.

-
The Last of Us 2 : Remastered...

Ik heb niets tegen remasters/remakes.
Ik ben er juist wel fan van.
Liever een goede kopie dan een slechte origneel.

Maar Naughty Dog is toch wel aardig aan het doorslaan.
Wat is het volgende? Last of Us Part 1 : Remaster voor de PS5 Pro?
Of gaan we toch weer de Uncharted games in een nieuw jasje steken?

Ik vind (en dat is mijn persoonlijke mening, en dus geen feit.)
Dat er minstens 1 generatie TUSSEN een remaster moet zitten en meerdere voor een remake.

Naughty Dog... eens 1 van de meest innovatieve studio's... nu stuck on repeat.
Reden van de remaster is uitbrengen van de PC versie wat weer samenhangt met het 2e seizoen van TLOU. Dit was ook de reden voor TLOU part 1. Het is wat mij betreft te simpel om het een simpele remakmaster te noemen. Ja je kan het een cash grab noemen, maar de game is niet specifiek uitgebracht als remaster voor de PS5.
Wel fijn dat ze het ook als een 10 euro upgrade uitbrengen

• Ton Hasselt
v8power67 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:00:
[Afbeelding]
Mijn abbo voor premium plus is sinds 30 oktober automatisch verlengd voor 1 jaar voor 119,99.

• kruger5050
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:36
ik heb ook niet gewacht op de slim editie.
Mijn zoon wilde graag de spiderman 2 editie, dus die gekocht voor 524 bij gamemania.
is iets duurder dan de 430 voor de witte, maar wel met spiderman 2 spel erbij

leuk voor de pakjesavond

Ook 2e controller erbij gekocht

nu nog aan het nadenken over een PS plus essential abonnement
is nu met BF 30% korting zag ik
al is die site wel vreemd
is de game catalogus van de PS plus extra de moeite van het geld waard, t.o.v essential?

en extra storage is ook nodig, dus zit er over na te denken om deze ook alvast met BF te kopen
Bijvoorbeeld Samsung SSD 990 Pro 2 TB voor ongeveer 140 euro zag ik

[ Voor 47% gewijzigd door kruger5050 op 18-11-2023 23:49 ]

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:48

RnB

Ik krijg het niet voor elkaar om gebruik te maken van de BF actie voor PS+.
Mijn abonnement loopt nog tot 18-12 en ik lijk niet te kunnen stapelen.
Na het opzeggen van mijn abonnement, krijg ik ook geen nieuwe opties te zien, behalve mijn huidige abonnement weer voortzetten.

Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-11 11:26
Ik vermoed dan dat we in Europa geen slim bundels gaan zien rond black friday?

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05:41
Darks schreef op zondag 19 november 2023 @ 11:25:
Ik vermoed dan dat we in Europa geen slim bundels gaan zien rond black friday?
Nope, eerst moeten ze door hun voorraad heen. PS5 slim zal gewoon voor de volle prijs verkocht worden.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Major_ton
  • Laatst online: 21:04

Major_ton

Shoot!

Amaze86 schreef op zondag 19 november 2023 @ 11:45:
[...]

Nope, eerst moeten ze door hun voorraad heen. PS5 slim zal gewoon voor de volle prijs verkocht worden.
Ondertussen zijn alle Black Friday deals wel zo'n beetje uitverkocht?

Some infinities are bigger than others.

• Amaze86
Major_ton schreef op zondag 19 november 2023 @ 15:32:
[...]

Ondertussen zijn alle Black Friday deals wel zo'n beetje uitverkocht?
Denk dat ze bewaren voor vrijdag zelf. Bij mm staat ps5 weer binnenkort beschikbaar €429 disc versie. Op belgische amazon kost die €429 mocht je familie hebben.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Major_ton
  • Laatst online: 21:04

Major_ton

Shoot!

Amaze86 schreef op zondag 19 november 2023 @ 15:58:
[...]

Denk dat ze bewaren voor vrijdag zelf. Bij mm staat ps5 weer binnenkort beschikbaar €429 disc versie. Op belgische amazon kost die €429 mocht je familie hebben.
Zelf heb ik er gelukkig al eentje sinds launch day, maar 2 vrienden van mij zoeken er eentje. Iets te lang getwijfeld en nu nergens voorraad meer. Op de Belgische Amazon zie ik alleen een prijs voor 549,99 dus daar zal de aanbieding (voor nu) dan ook wel op zijn. Even afwachten nog maar dan!

Some infinities are bigger than others.

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:41
kruger5050 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 23:42:
ik heb ook niet gewacht op de slim editie.
Mijn zoon wilde graag de spiderman 2 editie, dus die gekocht voor 524 bij gamemania.
is iets duurder dan de 430 voor de witte, maar wel met spiderman 2 spel erbij

leuk voor de pakjesavond

Ook 2e controller erbij gekocht

nu nog aan het nadenken over een PS plus essential abonnement
is nu met BF 30% korting zag ik
al is die site wel vreemd
is de game catalogus van de PS plus extra de moeite van het geld waard, t.o.v essential?

en extra storage is ook nodig, dus zit er over na te denken om deze ook alvast met BF te kopen
Bijvoorbeeld Samsung SSD 990 Pro 2 TB voor ongeveer 140 euro zag ik
Ik zat zelf aan de Samsung T7 Shield - Externe SSD te denken als extra opslag. Kan de 990 erbij of moet de originele dan vervangen worden?

• Amaze86
Major_ton schreef op zondag 19 november 2023 @ 16:05:
[...]

Zelf heb ik er gelukkig al eentje sinds launch day, maar 2 vrienden van mij zoeken er eentje. Iets te lang getwijfeld en nu nergens voorraad meer. Op de Belgische Amazon zie ik alleen een prijs voor 549,99 dus daar zal de aanbieding (voor nu) dan ook wel op zijn. Even afwachten nog maar dan!
Die is idd aangepast gister was die nog €429, lijkt me raar als die niet meer komt op vrijdagochtend. Hopelijk geen fake friday.

• Ton Hasselt
S.McDuck schreef op zondag 19 november 2023 @ 16:05:
[...]

Ik zat zelf aan de Samsung T7 Shield - Externe SSD te denken als extra opslag. Kan de 990 erbij of moet de originele dan vervangen worden?
Die kan erbij.

• Aiqo
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11-11 13:11
Net speciaal naar de MediaMarkt gereden om de PS5 met Spider-man te kopen. Moest ik meelopen om een factuur te maken en toen werd mij verzocht nog eens 19 euro te betalen voor het startklaar maken. Dat was verplicht. Ook voor iemand die online besteld had en hem in de winkel kwam ophalen.
Heb vriendelijk bedankt en koop hem wel online zonder die 19 euro extra. Wat een onzin
Wel alvast een extra controller voor 50 euro opgepikt. Zo ben ik dan weer wel :p

Was al de 2de MediaMarkt want in Roermond bestaat Black Friday kennelijk niet en vroegen ze 700 euro voor de FIFA versie met extra controller.

[ Voor 21% gewijzigd door Aiqo op 19-11-2023 16:59 ]

• Zorroberner
  • Laatst online: 22:43
Aiqo schreef op zondag 19 november 2023 @ 16:57:
Net speciaal naar de MediaMarkt gereden om de PS5 met Spider-man te kopen. Moest ik meelopen om een factuur te maken en toen werd mij verzocht nog eens 19 euro te betalen voor het startklaar maken. Dat was verplicht. Ook voor iemand die online besteld had en hem in de winkel kwam ophalen.
Heb vriendelijk bedankt en koop hem wel online zonder die 19 euro extra. Wat een onzin
Wel alvast een extra controller voor 50 euro opgepikt. Zo ben ik dan weer wel :p

Was al de 2de MediaMarkt want in Roermond bestaat Black Friday kennelijk niet en vroegen ze 700 euro voor de FIFA versie met extra controller.
Wat bizar zeg. Startklaar maken is verplicht, of deze werknemer is totaal incompetent of deze vestiging doet aan oplichtingspraktijken.

• joey82
Aiqo schreef op zondag 19 november 2023 @ 16:57:

startklaar maken?

wat ging hij startklaar maken dan?

ik was de winkel uitgelopen, ik laat mij echt niet naaien voor 19 euro....

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
joey82 schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:38:
[...]

startklaar maken?

Niet raar toch? Beetje 4K-olie erin, aandraaien van de restart-bougies en keertje proefdraaien kost al gauw €30 bij andere zaken…

per aspera ad astra

• joey82
LAD93 schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:41:
[...]

Niet raar toch? Beetje 4K-olie erin, aandraaien van de restart-bougies en keertje proefdraaien kost al gauw €30 bij andere zaken…
8)7 8)7

• Aiqo
joey82 schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:38:
[...]

startklaar maken?

Ja geen idee! Heb hem dus ook niet gekocht alleen een losse controller. Persoon voor mij had hem dus online besteld en moest ook 19 euro extra betalen nog 8)7

• joey82
Aiqo schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:47:
[...]

Ja geen idee! Heb hem dus ook niet gekocht alleen een losse controller. Persoon voor mij had hem dus online besteld en moest ook 19 euro extra betalen nog 8)7
is dit bij elke mm zo? dan ga ik morgen gelijk langs voor de meme 8)7 O-)

• Aiqo
joey82 schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:48:
[...]

is dit bij elke mm zo? dan ga ik morgen gelijk langs voor de meme 8)7 O-)
Bij die in Venlo met de Spider-Man versie in ieder geval wel.

• cold_as_ijs
Aiqo schreef op zondag 19 november 2023 @ 17:47:
[...]

Wtf, ik had er een groot punt van gemaakt. Snap dat als je hem nog niet gekocht hebt dat je zegt zak er maar in. Maar als je al betaald hebt dan heb je een geldige koopovereenkomst. Dit is gewoon pure oplichting.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:46
Bij autos is het al weer een tijdje verboden extra kosten voor rijklaar maken op te voeren, ik vraag me af hoe dat hier zit.

• Aiqo
cold_as_ijs schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:06:
[...]

Wtf, ik had er een groot punt van gemaakt. Snap dat als je hem nog niet gekocht hebt dat je zegt zak er maar in. Maar als je al betaald hebt dan heb je een geldige koopovereenkomst. Dit is gewoon pure oplichting.
Heb online op de site een contactformulier ingevuld. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

• Geraedus
  • Laatst online: 11-11 11:00
De prijs op het prijskaartje is toch leidend? En anders moeten ze dat met kleine lettertjes daaronder vermelden.

PSN : Geraedus

Pagina: 1 ... 315 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord