Dat jij liever achter een bureau of keukentafel zit is prima, maar ik denk dat de meeste gebruikers van een Portal lekker op de bank of in bed willen gamen. Met een laptop is dat gewoon niet ideaal. Jij vindt dat stukje extra gebruiksgemak dus duidelijk geen 200 euro waard en dat mag ook, maar dan nog kun je Remote Play op een laptop niet vergelijken met het gamen op een handheld met dedicated scherm en DualSense-controller.Buizerd__NL schreef op maandag 13 november 2023 @ 16:58:
[...]
Ik zeg toch dat ik dat niet wil, ik wil liever achter een bureau of keukentafel zitten om te game. Dus dat is voor mij helemaal niet relevant.
Ik vind 220 euro best veel voor een extra apparaat die je nodig hebt voor remote play, terwijl er genoeg gratis alternatief zijn. Want niet alle revieuws zijn zeer positief op de portal, dus dan spendeer ik liever ergens anders mijn 200 euro aan. Heb je het zelf al geprobeerd dan? Want je bent nu wel heel erg de Playstation Portal aan het verdedigen. Er wordt in andere reviews ook gezegd dat Playstation Portal geen 220 euro waard is voor beperk apparaat.
[...]
En verdedigen doe ik de Portal niet, hoor. Als ik merk dat de input lag shit is of er teveel haperingen zijn, dan gaat hij gewoon weer netjes terug. Dan is Remote Play, ook met laptop of welk apparaat dan ook, sowieso geen optie voor mij.
/f/image/vWRZO1Tu85sGIelA1VG4eDXH.png?f=fotoalbum_large)