Jongens hoe zet ik mijn ps4 opgeslagen gamesaves naar mijn ps5 als mijn ps4 kapot is
heb veel games waarvan ik verder wil gaan zoals witcher 3 en GoW maar weet niet hoe.
Als je PS+ had op je PS4 heb je kans dat je gamesaves ook in de cloud staan. Op je PS5 even naar settings en je cloud saves handmatig downloaden, dan zie je of je PS4 saves er ook tussen staan.Nietdatikweet schreef op maandag 6 november 2023 @ 23:11:
Jongens hoe zet ik mijn ps4 opgeslagen gamesaves naar mijn ps5 als mijn ps4 kapot isheb veel games waarvan ik verder wil gaan zoals witcher 3 en GoW maar weet niet hoe.
Thx ga eens even kijken.kazuka schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 03:55:
[...]
Als je PS+ had op je PS4 heb je kans dat je gamesaves ook in de cloud staan. Op je PS5 even naar settings en je cloud saves handmatig downloaden, dan zie je of je PS4 saves er ook tussen staan.
Goedemorgen! Ik heb nu een LG 32" 4k hdr scherm (60hz) op zolder maar ik wil denk ik toch een slag groter. Als je 34" wide overslaat dan kom je denk ik automatisch op 43" ...
Scherm dat ik gevonden heb is de LS43BM700UPXEN. Dit omdat deze betaalbaar is, 4k en hdr heeft EN 60hz dus dan kan ik gewoon alles op 60fps spelen. Een tv in 43" kan ook maar das allemaal 50hz en de 100hz zijn stukken duurder. Is er iemand bekend met dit scherm toevallig voor de ps5 ?
Scherm dat ik gevonden heb is de LS43BM700UPXEN. Dit omdat deze betaalbaar is, 4k en hdr heeft EN 60hz dus dan kan ik gewoon alles op 60fps spelen. Een tv in 43" kan ook maar das allemaal 50hz en de 100hz zijn stukken duurder. Is er iemand bekend met dit scherm toevallig voor de ps5 ?
Alle tv's die hier verkocht worden als 50Hz ondersteunen ook 24 en 60Hz.lord_fh schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 07:17:
Een tv in 43" kan ook maar das allemaal 50hz en de 100hz zijn stukken duurder.
Met @hcQd , iedere tv die hier de laatste 10 jaar is verkocht ondersteund 60Hz. Dat 50Hz verhaal is al lang niet meer actueel. Dus een 43" aan 350 euro ondersteund gewoon 60Hzlord_fh schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 07:17:
Goedemorgen! Ik heb nu een LG 32" 4k hdr scherm (60hz) op zolder maar ik wil denk ik toch een slag groter. Als je 34" wide overslaat dan kom je denk ik automatisch op 43" ...
Shit niet al mijn games zijn meegenomen. Jammer kent iemand een goede webshop/winkel die een ps4 slim niet al te duur kan repareren?
Is er weinig animo voor ja? Ik lees wel dat mensen het een rare zet vinden van Sony. Een streamer voor dik € 200 zonder dat je er mee kunt cloudgamen. Ik heb em ook in de preorder, want ik zie er een hele mooie usercase in. En dat cloudgamen komt vanzelf wel. Ben wel heel benieuwd of de PSP dan een soort PS5 light gaat worden, waarmee je alle PS5 games kan spelen in de cloud zonder PS5. Dan wordt dat ding echt wel een hit.Ace schreef op maandag 6 november 2023 @ 15:13:
[...]
Lijkt me toch heel sterk dat die snel uitverkocht gaat zijn, er is weinig animo voor zo te zien.
Of Sony moet slechts een erg beperkt aantal maken voor de eerste run.
De mijne is al wel gepreordered natuurlijk
Volgende week woensdag komt ie al! Echt heel benieuwd naar de Portal! Ik kan niet vinden wanneer het reviewembargo wordt opgeheven.
[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 07-11-2023 10:32 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik hoop toch echt dat de slim bundle met mw3 beschikbaar komt, twijfel wel over hoeveel ik het uberhaubt ga gebruiken om de aankoop te rechtvaardigen, maar zo een mega unit zoals de huidige ps5 hoef ik nietRossi46 schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:34:
[...]
Ja, zoals verwacht krijgen wij (Europa) de slim helaas nog niet (MM heeft deze al ruim een week op de site staan, maar in eerste instantie ruim over de 600 euro).
Super irritant, want zo gaat een voordelige bundel met de nieuwe slim aan onze neus voorbij.
Aangezien bol en mediamarkt alleen maar de deal met de normale PS5 laten zien ben ik bang dat wij niet eens deze kunnen aanschaffen...renzo4000 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:28:
Ik ben benieuwd of onderstaande aanbieding ook naar NL komt. Ik wil namelijk MW3 én een nieuwe PS5 slim disc edition :-P. Dan lijkt me dat een mooie prijs.
https://insider-gaming.co...ty-mw3-has-499-price-tag/
Herkennen jullie alle games?
Wat ik volgens mij zie:
- Death Stranding (0:04)
- God of War (0:09)
- Returnal (0:11)
- Spiderman (0:20)
- Final Fantasy 7 (0:22)
- Horizon (0:26)
- Ratchet & Clank (0:27)
- Uncharted? (0:31)
- Harry Potter (0:37)
- The Last of Us (0:39)
- Ghost of Tsushima (0:40)
- Final Fantasy 16 (0:46)
- Twisted Metal? (0:53)
Maar zitten ook nog een aantal dingen tussen die ik zo niet herken. Leuke reclame in ieder geval.
[ Voor 11% gewijzigd door Raem op 07-11-2023 14:18 ]
- 0:12 is hogwarts legacy.Raem schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 14:09:
[YouTube: Feel it Now on PlayStation 5]
Herkennen jullie alle games?
Wat ik volgens mij zie:
- Death Stranding (0:04)
- God of War (0:09)
- Returnal (0:11)
- Spiderman (0:20)
- Final Fantasy 7 (0:22)
- Horizon (0:26)
- Ratchet & Clank (0:27)
- Uncharted? (0:31)
- Harry Potter (0:37)
- The Last of Us (0:39)
- Ghost of Tsushima (0:40)
- Final Fantasy 16 (0:46)
- Twisted Metal? (0:53)
Maar zitten ook nog een aantal dingen tussen die ik zo niet herken. Leuke reclame in ieder geval.
- 0:53 kan ook zo maar mad max zijn. Niet echt een PS icoon
Ik kan de paardrijder op 0:17 niet goed plaatsen. Heeft wel wat weg van The Witcher, maar dat strookt niet met de post-apocalyptische achtergrond en geen PS titel (al is Hogwarts Legacy dat ook niet)
Zit ook wel wat Forspoken in denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 07-11-2023 16:32 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Twisted Metal zou kunnen, als de geruchten kloppen dat een nieuwe game in de serie in de maak is (+ de TV show die verrassend vermakelijk was). Of Motorstorm, naar die is op de PS3 blijven steken en de developer is opgeheven
Bij Coolblue staat de PlayStation 5 Disc Edition + Call of Duty: Modern Warfare III + Extra Controller Wit in promotie voor 525EU. Levering is vrijdag as op release van COD MW3. Mooie deal toch? Of koop ik beter een andere combi?
Ik denk eraan om hem te bestellen. Ik ben niet zo vertrouwd met spelconsoles daarmee ik eventjes hier pols
Ik denk eraan om hem te bestellen. Ik ben niet zo vertrouwd met spelconsoles daarmee ik eventjes hier pols
Dat is volgens mij zeker een mooie deal... erg verleidelijk maar ik wil toch nog even afwachten op een soortgelijke aanbieding met de slim. Daarnaast is het bijna black friday en kan je ook mooie aanbiedingen verwachten dunkt me.kokorico schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:24:
Bij Coolblue staat de PlayStation 5 Disc Edition + Call of Duty: Modern Warfare III + Extra Controller Wit in promotie voor 525EU. Levering is vrijdag as op release van COD MW3. Mooie deal toch? Of koop ik beter een andere combi?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
bedankt voor je reactie!renzo4000 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:30:
[...]
Dat is volgens mij zeker een mooie deal... erg verleidelijk maar ik wil toch nog even afwachten op een soortgelijke aanbieding met de slim. Daarnaast is het bijna black friday en kan je ook mooie aanbiedingen verwachten dunkt me.
Het is inderdaad erg verleidelijk maar heb gelezen dat de slim duurder zal worden dan de huidige? Ik zou graag niet te lang meer wachten. In de US komt er vrijdag blijkbaar al een identieke bundel uit maar dan met de slim. Enig idee wanneer de slim versie bij ons op de markt komt?
Nog een nachtje over slapen maar vermoed dat ik hem ga kopen.
Ik vermoed dat alle Slim voorraad eerst richting US gaat ivm Black Friday. De MW3 of Spiderman 2 bundels gaan natuurlijk als warme broodjes over de toonbank daar.
Wij zijn ergens in december aan de beurt denk ik.
Sneaky bastards... ze hebben de prijs verhoogd naar €559 :[
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
De PS5 V2 krijgt dezelfde prijs als de V1, alleen zal je nu even prijzen gaan zien voor de V1 die wat lager liggen omdat de voorraad eruit moet.kokorico schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 21:58:
[...]
bedankt voor je reactie!
Het is inderdaad erg verleidelijk maar heb gelezen dat de slim duurder zal worden dan de huidige? Ik zou graag niet te lang meer wachten. In de US komt er vrijdag blijkbaar al een identieke bundel uit maar dan met de slim. Enig idee wanneer de slim versie bij ons op de markt komt?
Nog een nachtje over slapen maar vermoed dat ik hem ga kopen.
M3P 24'
idd, de prijs werd gisterenavond laat aangepast naar 559 wat me correct lijkt te zijn (489EU + 70EU controller).renzo4000 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 00:07:
Sneaky bastards... ze hebben de prijs verhoogd naar €559 :[
Ik heb hem gisterenavond besteld voor 515 want de prijs was toen gezakt van 525 naar 515. Met korting via mijn werkgever bij Coolblue heb ik uiteindelijk maar 480EU betaald wat me toch wel een goede deal lijkt
Het irritante hierbij is dat Sony maar geen introductiedatum van de Slim loslaatSilversin schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:54:
Ik vermoed dat alle Slim voorraad eerst richting US gaat ivm Black Friday. De MW3 of Spiderman 2 bundels gaan natuurlijk als warme broodjes over de toonbank daar.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Wel toch? Aankomende vrijdag dacht ik.Rossi46 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 09:53:
[...]
Het irritante hierbij is dat Sony maar geen introductiedatum van de Slim loslaat
Edit: snelle Reddit search:
https://www.gamestop.com/...-iii-bundle/20009293.html
[ Voor 29% gewijzigd door Silversin op 08-11-2023 10:10 ]
Dat is enkel US. Voor Europa is nog geen release datum bekend.Silversin schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:09:
[...]
Wel toch? Aankomende vrijdag dacht ik.
Edit: snelle Reddit search:
https://www.gamestop.com/...-iii-bundle/20009293.html
Van de Playstation Blog destijds
The new PS5 model will be available starting this November in the U.S. at select local retailers and direct.playstation.com where available. It will continue to roll out globally in the following months.
Hm, had nu toch ook wel al gehoopt op een datum voor de slim in de EU. Wachten dus...
Ja, en "following months" vind ik een irritante brandbreedte die zie daarin aanhoudenPrettigGestoord schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:30:
Hm, had nu toch ook wel al gehoopt op een datum voor de slim in de EU. Wachten dus...
Ergens dan ook weer spijt dat ik net 1 dag te laat was om die 489 EUR bundel te kopen, die nu aan 619 EUR staat op CBRossi46 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:40:
[...]
Ja, en "following months" vind ik een irritante brandbreedte die zie daarin aanhouden
Was op zich ook nog een mooie prijs voor een phat disc versie.
Dan liever wachten op een black friday actie of de slim.
Ik denk dat het afhankelijk is van de vraag in de US. Zolang de V2 daar verkoopt gaat alles daarheen. Zodra de vraag afneemt en er units ,,over'' zijn krijgt Europa de V2. 🥲Rossi46 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:40:
[...]
Ja, en "following months" vind ik een irritante brandbreedte die zie daarin aanhouden
M3P 24'
Welke bundel bedoel je? Want die met MWIII is nog steeds €489.PrettigGestoord schreef op woensdag 8 november 2023 @ 11:20:
[...]
Ergens dan ook weer spijt dat ik net 1 dag te laat was om die 489 EUR bundel te kopen, die nu aan 619 EUR staat op CB![]()
Was op zich ook nog een mooie prijs voor een phat disc versie.
Dan liever wachten op een black friday actie of de slim.
Ik denk dat hij de FC24 bundel bedoelt, dis is nu bij CB voor €619. Ik heb die bundel toen gekocht net voordat de slim werd aangekondigd en had de FC24 code al gebruikt en kon het helaas daardoor niet retourneren.Raem schreef op woensdag 8 november 2023 @ 11:32:
[...]
Welke bundel bedoel je? Want die met MWIII is nog steeds €489.
Had ik nog niet gezienRaem schreef op woensdag 8 november 2023 @ 11:32:
[...]
Welke bundel bedoel je? Want die met MWIII is nog steeds €489.
Komende week toch nog even afwachten dan i.v.m. de slim. Iets grotere SSD is altijd goed.
Volgens https://direct.playstation.com/nl-nl/ is de aanbieding van de MW bundel geldig tot 23-11, dus je hebt nog even om er over na te denken.PrettigGestoord schreef op woensdag 8 november 2023 @ 11:56:
[...]
Had ik nog niet gezien![]()
Komende week toch nog even afwachten dan i.v.m. de slim. Iets grotere SSD is altijd goed.
Is er een kans dat die bundel met de slim er helemaal niet komt..?Raem schreef op woensdag 8 november 2023 @ 11:59:
[...]
Volgens https://direct.playstation.com/nl-nl/ is de aanbieding van de MW bundel geldig tot 23-11, dus je hebt nog even om er over na te denken.
ja, of hij is een stuk duurderBarendBotje schreef op woensdag 8 november 2023 @ 12:07:
[...]
Is er een kans dat die bundel met de slim er helemaal niet komt..?
Ik denk eerlijk gezegd dat de EU deze bundel inderdaad niet gaat krijgen. Ik zou het heel gek en verwarrend vinden als ze die bundel gaan verkopen met beide versies van de PS5.BarendBotje schreef op woensdag 8 november 2023 @ 12:07:
[...]
Is er een kans dat die bundel met de slim er helemaal niet komt..?
Ben ook heel benieuwd. Natuurlijk zijn er andere manieren om remote te spelen, maar vind dat het toch allemaal net niet. Telefoon met Backbone: te klein scherm, tablet teveel gedoe, op een Steam Deck vind ik de resolutie te laag.Hulleman schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:31:
Volgende week woensdag komt ie al! Echt heel benieuwd naar de Portal! Ik kan niet vinden wanneer het reviewembargo wordt opgeheven.
Ben heel benieuwd naar de kwaliteit, en ook in hoe verre het allemaal lekker "aanvoelt". Portal pakken, druk op de knop, en je zit na een paar seconden weer in je spel? Of toch ook een hoop gedoe om te connecten, en te wachten tot de verbinding gemaakt is.
Ik ben ook heel benieuwd naar de Portal. Ideaal om Final Fantasy 14 op te spelen, als de tv bezet is. Grafisch niet echt demanding, de kinderen vinden het niets aan en vrouwlief kijkt liever tv. Ik ben alleen benieuwd wat de levensduur van de accu is en of deze makkelijk vervangbaar is.
Zijn idd wel cruciale zaken!Hijo Del Jefe schreef op woensdag 8 november 2023 @ 12:52:
[...]
Ben ook heel benieuwd. Natuurlijk zijn er andere manieren om remote te spelen, maar vind dat het toch allemaal net niet. Telefoon met Backbone: te klein scherm, tablet teveel gedoe, op een Steam Deck vind ik de resolutie te laag.
Ben heel benieuwd naar de kwaliteit, en ook in hoe verre het allemaal lekker "aanvoelt". Portal pakken, druk op de knop, en je zit na een paar seconden weer in je spel? Of toch ook een hoop gedoe om te connecten, en te wachten tot de verbinding gemaakt is.
De reden dat ik de Portal wel gekocht heb en backbone achtige oplossingen niet, is omdat die oplossingen verre van perfect zijn en ook € 100+ zijn. Daarnaast zit je dan alsnog op een te klein scherm te koekeloeren. Steamdeck/ROG Ally zie ik vanwege de prijs niet zitten. Verder zit ik dan weer met een apart eco systeem waar ik weer aanvullend allerlei games moet kopen. Nu kan ik dezelfde game op mn PS5 en handheld spelen. Top toch!
De Playstation Portal past bijna perfect in mijn straatje maar ik laat hem toch, voorlopig, liggen. Ik speel regelmatig via remote play op een tablet/telefoon en ben ik zeker in de markt voor een dedicated apparaat. Echter is het het allemaal net niet voor mij.
Asus Ally/Steamdeck/Consorten: Veel mogelijkheden maar wel overkill en prijzig voor mijn beoogd gebruik
Logitech G cloud: Prijzig wel ondersteuning voor diverse remote play oplossing (Playstation, Xbox, etc)
Playstation Portal: Prima prijs. Alleen bruikbaar met PS5. Geen ondersteuning voor cloud streaming is jammer maar zeker geen dealbreaker gezien ik toch geen PS+ lid ben.
Asus Ally/Steamdeck/Consorten: Veel mogelijkheden maar wel overkill en prijzig voor mijn beoogd gebruik
Logitech G cloud: Prijzig wel ondersteuning voor diverse remote play oplossing (Playstation, Xbox, etc)
Playstation Portal: Prima prijs. Alleen bruikbaar met PS5. Geen ondersteuning voor cloud streaming is jammer maar zeker geen dealbreaker gezien ik toch geen PS+ lid ben.
Koop hem direct hier, tv vaak bezet,bRuud83 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 13:24:
Ik ben ook heel benieuwd naar de Portal. Ideaal om Final Fantasy 14 op te spelen, als de tv bezet is. Grafisch niet echt demanding, de kinderen vinden het niets aan en vrouwlief kijkt liever tv. Ik ben alleen benieuwd wat de levensduur van de accu is en of deze makkelijk vervangbaar is.
Kan ik eindelijk weer NBA en MLB en FIFA spelen op de bank.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gezien ik nog graag films e.d. kijk een poos terug ook de Media remote gekocht, maar dat ding werkt helaas moeizaam
PS5 vergeet constant dat ding terwijl nog wel geregistreerd is in devices.
PS5 vergeet constant dat ding terwijl nog wel geregistreerd is in devices.
Ik heb de Portal bij Bol gekocht. Hopelijk leveren die ook gewoon op releasedatum.
Mijn PS5 heb ik destijds bij psdirect gekocht maar dat was een erg slechte ervaring, dat doe ik dus niet weer.
Mijn PS5 heb ik destijds bij psdirect gekocht maar dat was een erg slechte ervaring, dat doe ik dus niet weer.
Ik ga hem volgende week bij de mediamarkt ophalen, besteld uiteraard.
Met Bol heb ik nog nooit een slechte ervaring gehad. Bij Sony nog nooit direct besteld. De Portal dus wel. Heb al wel mail gehad dat ze mn CC gecharged hebben. Komt vast goed!GeorgeMichael schreef op woensdag 8 november 2023 @ 19:19:
Ik heb de Portal bij Bol gekocht. Hopelijk leveren die ook gewoon op releasedatum.
The PlayStation Portal has arrived. pic.twitter.com/qcMtJl8Zpp
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) 8 november 2023
Ben toch wel benieuwd naar de reviews. Hopelijk zijn die er vanaf maandag? Heb een Steamdeck waarmee ik remote kan spelen en ik vind de Portal eigenlijk te prijzig voor wat het doet maar de Portal weet me toch te triggeren. Zie mezelf er wel mee op de bank zitten als de TV bezet is of in bed nog even verder spelen. Reviews en de ervaringen hier maar even afwachten denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door WinterBase op 09-11-2023 04:21 ]
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Soms heb ik het gevoel op een andere planeet te leven of zo... Of ik begrijp er niets meer van.WinterBase schreef op donderdag 9 november 2023 @ 04:08:
Heb een Steamdeck waarmee ik remote kan spelen en ik vind de Portal eigenlijk te prijzig voor wat het doet
Wat is dan wel de 'correcte prijs' volgens jou? 120 euro? 50 euro? En dan moet je je afvragen of 80 euro verschil nu zo een drama is? Stel het onoverbrugbare verschil in "perceived value" is 80 euro = de prijs van 1 game? Etentje voor 1 persoon? 3 tickets in de bioscoop met een cola bij?
Als je dat ding wil, dan koop je het toch gewoon?
De discussie is hier al vaak gevoerd, maar de advies prijs voor een simpele DS controller is 79 euro dacht ik? En die Dual sense Edge is 239 euro. Met een kleinere batterij, geen scherm en geen streaming. 20 euro duurder dan de portal, en dat ding verkoopt in bootladingen...
Ik vind de prijsstelling voor de portal, als het in je straatje past (en dat blijkt toch wel zo te zijn als ik de reacties hier en elders lees), toch echt niet overdreven.
Ik zou het persoonlijk niet mobiel buitenshuis gebruiken, en zou ook niet streamen via de cloud als dat mogelijk was. Daar heb ik m'n eigen ps5 voor. Maar om binnenshuis eens even ergens anders te kunnen zitten, is nog net iets meer chill. In de tuin, of in een andere kamer dan waar de ps5+tv staat. Afhankelijk van de game heb ik ook niet steeds een 55" flatscreen nodig. Rocket league kan prima op 8" bijvoorbeeld.
Edit: de goedkoopste steam deck is bijna 2x zo duur. Dat vind ik ook niet echt te vergelijken eigenlijk. Die vind ik pas duur voor wat het maar kan. Namelijk lokaal indies spelen, en zware titels op 540p 30 fps. En als je zelf niet wil knutselen en tweaken is de enige bruikbare deck eigenlijk de middenste, die 549 euro kost. Dat vind ik pas duur. Maar iemand die graag pc games speelt en een grote steam library heeft, vindt dit waarschijnlijk een no brainer.
Het is maar hoe je game ecosystem er uit ziet...
[ Voor 14% gewijzigd door Amos_x op 09-11-2023 07:55 ]
219 euro vind ik persoonlijk nog een redelijke prijs als je nagaat wat de rest bij Sony kost.WinterBase schreef op donderdag 9 november 2023 @ 04:08:
[Embed]
Ben toch wel benieuwd naar de reviews. Hopelijk zijn die er vanaf maandag? Heb een Steamdeck waarmee ik remote kan spelen en ik vind de Portal eigenlijk te prijzig voor wat het doet maar de Portal weet me toch te triggeren. Zie mezelf er wel mee op de bank zitten als de TV bezet is of in bed nog even verder spelen. Reviews en de ervaringen hier maar even afwachten denk ik
Zelf ga ik bestellen bij Sony zelf, heb er goede ervaringen mee en ze komen hun afspraken netjes na qua leveren, ze hebben duidelijk geleerd van de Launch van de PS5.
PSN : Geraedus
Is de portal ook te gebruiken als extra controller? Dus dat je hem als tweede controller in kan zetten voor als je sporadisch een keer met anderen op de bank samen wilt spelen? Ik haal dat er niet uit, maar dat zou nog wel een extra toegevoegde waarde hebben voor mij, naast dat je hem dus kan gebruiken om remote te spelen.
Latin capital letter y with diaeresis
Dat ben ik helemaal met je eens. Een andere oplossing om PS5 handheld te spelen is niet beter en niet veel goedkoper. Een backbone achtige oplossing kost zo rond de € 129. De bouwkwaliteit en comfort is niet heel goed. Liever € 100 extra voor iets wat je echt lekker kan gebruiken. Dan kun je nog een controller koppelen aan een iPad/telefoon, eventueel nog met houder. Met een ipad/tablet is dat veel te zwaar, dus moet dat ding alsnog op de tafel staan of op je schoot. Ergonomisch kansloos. Een telefoon is wat mij betreft weer veel te klein.Amos_x schreef op donderdag 9 november 2023 @ 07:32:
Ik vind de prijsstelling voor de portal, als het in je straatje past (en dat blijkt toch wel zo te zijn als ik de reacties hier en elders lees), toch echt niet overdreven.
De goedkoopste steam deck is bijna 2x zo duur. Dat vind ik ook niet echt te vergelijken eigenlijk. Die vind ik pas duur voor wat het maar kan. Namelijk lokaal indies spelen, en zware titels op 540p 30 fps. En als je zelf niet wil knutselen en tweaken is de enige bruikbare deck eigenlijk de middenste, die 549 euro kost. Dat vind ik pas duur. Maar iemand die graag pc games speelt en een grote steam library heeft, vindt dit waarschijnlijk een no brainer.
Ik vind die Portal echt een sweetspot. Lekker groot scherm, de controller lijkt ergonomisch heel goed en de prijs is alleszins redelijk. Als je dat ding straks ook nog kan cloudgamen en als PS5 controller kan fungeren is het echt een geweldig apparaatje. Ik ben ook heel benieuwd of de Portal games makkelijker op 60fps kan draaien, omdat de PS5 op een veel lagere resolutie kan renderen.
[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 09-11-2023 08:47 ]
Zoiets heb ik nog niet gelezen. Als dat nog niet kan, kan ik me niet voorstellen dat Sony die mogelijkheid er niet nog een keer in patcht.YdieresiS schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:37:
Is de portal ook te gebruiken als extra controller? Dus dat je hem als tweede controller in kan zetten voor als je sporadisch een keer met anderen op de bank samen wilt spelen? Ik haal dat er niet uit, maar dat zou nog wel een extra toegevoegde waarde hebben voor mij, naast dat je hem dus kan gebruiken om remote te spelen.
Ik verwacht dat dit nog wel komt. Kan ook bijna niet anders. 1+1 is toch echt wel 2 in deze. Vermoedelijk kreeg sony het niet op tijd allemaal mooi werkend, maar wilden ze wel de news cycle even kapen met een vroege aankondiging en release van dit ding.Hulleman schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:43:
[...]
Ik vind die Portal echt een sweetspot. Als je dat ding straks ook nog kan cloudgamen en als PS5 controller kan fungeren is het echt een geweldig apparaatje.
Het zou me erg verbazen als het niet zou kunnen, en het zou zo onlogisch zijn. Als logitech zo'n ding kan maken voor een derde partij dan nog, dan moet sony dit toch wel kunnen realiseren als ze zowel de server farms, de hardware en de software onder hun hoede hebben.
Zonder cloud streaming blijft het nog steeds een voor mij bruikbaar apparaat, maar met cloud streaming maken ze het helemaal af wat mij betreft.
Plasticrap houders en backbones en weet ik wat allemaal kunnen een eind opzouten. Wat een gedoe, gepruts en gepiel. En dan nog moet je de iPad ergens op kunnen zetten. Zelfs een telefoon is al zwaar zo, vooral met die dingen die de telefoon boven een controller laten zweven. Ik wil er zelfs niet aan denken...
En dan nog, bij de portal staan alle knoppen en trigger op de plaats die je verwacht, met exacte dezelfde feel en ergonomie en kwaliteit als bij de gewone PS controller
@Amos_x, ja moet bijna wel. Met je eens dat de Portal zonder cloudgaming ook al zijn meerwaarde heeft voor mij. Ik heb alvast een extra SSD in de PS5 gepleurd om extra games te installeren, zodat ik met de Portal een leuke library heb 
Op de PS5 speel ik niet veel kleine indie games, terwijl daar echt parels tussenzitten. Met een Portal op de bank weet ik zeker dat ik dat meer ga spelen. Daarnaast hebben we net een kleine. Ook wel lekker om te kunnen gamen, zonder dat zij al het 65" 5.1 geweld mee krijgt
Op de PS5 speel ik niet veel kleine indie games, terwijl daar echt parels tussenzitten. Met een Portal op de bank weet ik zeker dat ik dat meer ga spelen. Daarnaast hebben we net een kleine. Ook wel lekker om te kunnen gamen, zonder dat zij al het 65" 5.1 geweld mee krijgt
Woo! We're incredibly honored to announce Marvel's #SpiderMan2PS5 has sold over 5 MILLION COPIES!
— Insomniac Games (@insomniacgames) 9 november 2023
Thank you to our incredible community for supporting us and helping us reach this milestone! #BeGreaterTogether pic.twitter.com/KkXGXbsAB5
Mooie cijfers voor Insomniac
Misschien dat ik me vanwege het vroege tijdstip van m’n post niet helemaal goed uitdrukteAmos_x schreef op donderdag 9 november 2023 @ 07:32:
[...]
Soms heb ik het gevoel op een andere planeet te leven of zo... Of ik begrijp er niets meer van.
Wat is dan wel de 'correcte prijs' volgens jou? 120 euro? 50 euro? En dan moet je je afvragen of 80 euro verschil nu zo een drama is? Stel het onoverbrugbare verschil in "perceived value" is 80 euro = de prijs van 1 game? Etentje voor 1 persoon? 3 tickets in de bioscoop met een cola bij?
Als je dat ding wil, dan koop je het toch gewoon?
De discussie is hier al vaak gevoerd, maar de advies prijs voor een simpele DS controller is 79 euro dacht ik? En die Dual sense Edge is 239 euro. Met een kleinere batterij, geen scherm en geen streaming. 20 euro duurder dan de portal, en dat ding verkoopt in bootladingen...
Ik zou het persoonlijk niet mobiel buitenshuis gebruiken, en zou ook niet streamen via de cloud als dat mogelijk was. Daar heb ik m'n eigen ps5 voor. Maar om binnenshuis eens even ergens anders te kunnen zitten, is nog net iets meer chill. In de tuin, of in een andere kamer dan waar de ps5+tv staat. Afhankelijk van de game heb ik ook niet steeds een 55" flatscreen nodig. Rocket league kan prima op 8" bijvoorbeeld.
Edit: de goedkoopste steam deck is bijna 2x zo duur. Dat vind ik ook niet echt te vergelijken eigenlijk. Die vind ik pas duur voor wat het maar kan. Namelijk lokaal indies spelen, en zware titels op 540p 30 fps. En als je zelf niet wil knutselen en tweaken is de enige bruikbare deck eigenlijk de middenste, die 549 euro kost. Dat vind ik pas duur. Maar iemand die graag pc games speelt en een grote steam library heeft, vindt dit waarschijnlijk een no brainer.
Het is maar hoe je game ecosystem er uit ziet...
De nieuwe Pulse earbuds en headset kunnen nu besteld worden via PS Direct: https://direct.playstation.com/nl-nl/accessories/headsets
Hetzelfde gebeurt bij spiderman, dat er voor zowel de normale als de slim een bundel komt, dus ik heb hoop voor de MW3 bundel!Rossi46 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 12:49:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat de EU deze bundel inderdaad niet gaat krijgen. Ik zou het heel gek en verwarrend vinden als ze die bundel gaan verkopen met beide versies van de PS5.
https://wccftech.com/play...spider-man-2-bundle-leak/
[ Voor 8% gewijzigd door BarendBotje op 09-11-2023 11:07 ]
niemand die hier sonic superstars speelt? is ondergesneeuwd door de hype van spiderman denk ik. als ik de reviews zo lees, is het een budgetbak spel.
De betaling van mijn Portal preorder bij PlayStation Direct is gisteren geïncasseerd en de status van mijn order is veranderd naar "Verzending Voorbereiden". Ik kan niet wachten!
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Ja, oké, maar niet op dezelfde afzetmarkt, toch? Want van de MW-III bundel zijn dus ook twee versies. De ene (de Slim) wordt in de VS verkocht en de andere (de oude OG) wordt in de EU verkocht.BarendBotje schreef op donderdag 9 november 2023 @ 10:53:
[...]
Hetzelfde gebeurt bij spiderman, dat er voor zowel de normale als de slim een bundel komt, dus ik heb hoop voor de MW3 bundel!
https://wccftech.com/play...spider-man-2-bundle-leak/
Is het iemand gelukt om deze te bestellen?kazuka schreef op donderdag 9 november 2023 @ 10:33:
De nieuwe Pulse earbuds en headset kunnen nu besteld worden via PS Direct: https://direct.playstation.com/nl-nl/accessories/headsets
Yep ik heb de earbuds kunnen bestellen.Smack88 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:48:
[...]
Is het iemand gelukt om deze te bestellen?
Thanks! ik krijg steeds een foutmelding, ik blijf het wel proberen dan.
Vermoed dat de release van Super Mario Bros. Wonder op de Switch in dezelfde week ook daarvoor heeft gezorgd.Farabi schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:19:
niemand die hier sonic superstars speelt? is ondergesneeuwd door de hype van spiderman denk ik. als ik de reviews zo lees, is het een budgetbak spel.
De earbuds en link zojuist besteld.Smack88 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:48:
[...]
M3P 24'
Hwt moet niet gekker worden TinTin Reporter: Cigars of the Pharaoh is niet eens af op de release dag: https://twitter.com/pendu...tatus/1721827948305465635.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik inmiddels ook
Moest met betalen even schakelen naar PayPal i.p.v. creditcard.
Bizar ja. Klungelig.Jumpman schreef op donderdag 9 november 2023 @ 13:18:
Hwt moet niet gekker worden TinTin Reporter: Cigars of the Pharaoh is niet eens af op de release dag: https://twitter.com/pendu...tatus/1721827948305465635.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Daarom speelt niemand hetFarabi schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:19:
Vraagje aan mensen die Spirit of the North Enhanced Edition spelen of gespeeld hebben, blijft bij jullie ook vanaf chapter 4 de tril functie hangen? Ik bedoel er gebeurt niks maar de controller stopt maar niet met trillen, na 10 minuten begonnen mijn handen te trillen en heb ik in de PlayStation 5 instellingen Rumble maar tijdelijk uitgeschakeld
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik haal zowel Frontiers als Superstars ooit nog wel een keer uit PlayStation Plus. Heb beide nooit interessant genoeg gevonden. Ik ben nu met Spider-Man, RoboCop en Super Mario Bros Wonder op de Switch bezig. En ik heb AC Mirage ook nog niet uitgespeeld. En ik moet een beetje opschieten want 7 december staat Avatar op de planning.Farabi schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:19:
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Heb ik eens met Watch Dogs Legion gehad. Spel afsluiten was toen voldoende, toen hield het op.Linksquest schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:40:
Vraagje aan mensen die Spirit of the North Enhanced Edition spelen of gespeeld hebben, blijft bij jullie ook vanaf chapter 4 de tril functie hangen? Ik bedoel er gebeurt niks maar de controller stopt maar niet met trillen, na 10 minuten begonnen mijn handen te trillen en heb ik in de PlayStation 5 instellingen Rumble maar tijdelijk uitgeschakeld
Ik wil weer een PlayStation Plus abo gaan afsluiten. De prijzen zijn recent behoorlijk gestegen. Heeft het nog zin om ergens anders dan in de PS-store (bij cdkeys.com of een andere vergelijkbare site) een jaarabonnement af te sluiten?
Volgens mij zijn dergelijke kaarten niet meer te koop. Het afsluiten van een PS+ abonnement gaat nu nog enkel via store credit. Je kunt dus wel kijken of je dat ergens goedkoper kan halen. Maar ik zou wachten tot Black Friday. Dan zijn er altijd PS+ aanbiedingen, dus zal dit jaar ongetwijfeld weer zo zijn.Rossi46 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:37:
Ik wil weer een PlayStation Plus abo gaan afsluiten. De prijzen zijn recent behoorlijk gestegen. Heeft het nog zin om ergens anders dan in de PS-store (bij cdkeys.com of een andere vergelijkbare site) een jaarabonnement af te sluiten?
Verwijderd
Ja, hij blijft een druif maar toch een interessant filmpje om naar te kijken en met name het disc gedeelte dat begint bij 3:00 minuten.
The PS5 Slim has a SECRET 🤫
Het is inderdaad soms een clown, maar heeft vaak interessante onderwerpen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 07:25:
Ja, hij blijft een druif maar toch een interessant filmpje om naar te kijken en met name het disc gedeelte dat begint bij 3:00 minuten.
[YouTube: The PS5 Slim has a SECRET 🤫]
Ga ik dat eens proberen.Raem schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:21:
[...]
Heb ik eens met Watch Dogs Legion gehad. Spel afsluiten was toen voldoende, toen hield het op.
vergeet ook niet te leven ondertussenZesBarkiePK schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:05:
[...]
Ik haal zowel Frontiers als Superstars ooit nog wel een keer uit PlayStation Plus. Heb beide nooit interessant genoeg gevonden. Ik ben nu met Spider-Man, RoboCop en Super Mario Bros Wonder op de Switch bezig. En ik heb AC Mirage ook nog niet uitgespeeld. En ik moet een beetje opschieten want 7 december staat Avatar op de planning.
In amerika bij Best Buy kan je wel beide bundels van spiderman kopen:Rossi46 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:43:
[...]
Ja, oké, maar niet op dezelfde afzetmarkt, toch? Want van de MW-III bundel zijn dus ook twee versies. De ene (de Slim) wordt in de VS verkocht en de andere (de oude OG) wordt in de EU verkocht.
Ook hier vind ik de Slim er toch echt minder goed uitzien dan de OG. Zo is die zwarte strook nu blijkbaar concaaf wat er toch wel vreemd uitziet eigenlijk. Ook wel vreemd dat die glossy plates ook weer met zo een fragiel mechanisme aan het toestel bevestigd zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 07:25:
toch een interessant filmpje om naar te kijken
Leuk en aardig die bundels van best buy in de US, maar houdt rekening ermee dat er toch een flink bedrag aan import kosten erbij komt kijken.BarendBotje schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:36:
[...]
In amerika bij Best Buy kan je wel beide bundels van spiderman kopen:
[Afbeelding]
Ik moest 20 euro aan import kosten betalen voor de dbrand skins die 69 dollar kosten. Dan ben ik bang dat de kosten die erbij komt kijken voor de bundels van best buy nogal hoger gaan liggen.
PSN : Geraedus
Is dit de ps5 slim versie?BarendBotje schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:36:
[...]
[Afbeelding]
Aha! Dàt had ik niet verwacht. Nou, ik ben benieuwd wat ze dan in de EU gaan doenBarendBotje schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:36:
[...]
[Afbeelding]
Wel heel apart van Sony om het zo aan te pakken... Blijkbaar hadden ze nog heel veel OG's op voorraad.
Slim: https://www.bestbuy.com/s...e/6565065.p?skuId=6565065
Phat: https://www.bestbuy.com/s...e/6561784.p?skuId=6561784
offtopic:
Mocht je vast blijven zitten op een land selectie scherm verwijder dan "#&intl=nosplash" uit de url die automatisch toegevoegd is.
Mocht je vast blijven zitten op een land selectie scherm verwijder dan "#&intl=nosplash" uit de url die automatisch toegevoegd is.
[ Voor 14% gewijzigd door Caayn op 10-11-2023 11:45 ]
De nieuwe PS5 versie (heet officieel geen Slim) is heel makkelijk te herkennen met de streep aan de zijkant
Dbrand lost dat wel op met de aankomende V2 plates. 😁Twixie schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:37:
[...]
Ook hier vind ik de Slim er toch echt minder goed uitzien dan de OG. Zo is die zwarte strook nu blijkbaar concaaf wat er toch wel vreemd uitziet eigenlijk. Ook wel vreemd dat die glossy plates ook weer met zo een fragiel mechanisme aan het toestel bevestigd zijn.
M3P 24'
Je kan zeggen wat je wilt over de marketing strategie van dbrand hun producten zijn van hoge kwaliteit. Al kan ik er af en toe wel om grinniken snap ik dat het niet iedereen ligt.Vissa66 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:08:
[...]
Dbrand lost dat wel op met de aankomende V2 plates. 😁
[Afbeelding]
Komt zeker een flink bedrag nog bovenop. 21% btw, 4% invoerrechten en inklaringskosten.Geraedus schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:17:
[...]
Leuk en aardig die bundels van best buy in de US, maar houdt rekening ermee dat er toch een flink bedrag aan import kosten erbij komt kijken.
Ik moest 20 euro aan import kosten betalen voor de dbrand skins die 69 dollar kosten. Dan ben ik bang dat de kosten die erbij komt kijken voor de bundels van best buy nogal hoger gaan liggen.
Zou het model wel bruikbaar zijn hier? Zou je alle talen gewoon kunnen instellen?
M3P 24'
De console zelf is gewoon regio vrij en het originele model, waarschijnlijk de slim ook, ondersteund gewoon 100~240volt dus het zou moeten werken. Mogelijk dat je wat moeite hebt met het afspelen van films van disc maar voor games zou het niet uit moeten maken.Vissa66 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:23:
[...]
Komt zeker een flink bedrag nog bovenop. 21% btw, 4% invoerrechten en inklaringskosten.
Zou het model wel bruikbaar zijn hier? Zou je alle talen gewoon kunnen instellen?
Edit: Het gene waar je eventueel wel op moet letten is dat je geen games en DLC uit verschillende regios kan mengen. Je kan dus geen game uit de VS mengen met DLC uit de NL PS store. Maar dat geldt ook als je hier een PS5 uit het schap van je lokale intertoys haalt.
[ Voor 21% gewijzigd door Caayn op 10-11-2023 13:34 ]
Ben toch wel benieuwd naar de PS Portal.
Zit er al langer aan te denken om voor mijn thuiskantoor een 4K scherm te kopen zodat ik ook de PS5 daar kan gebruiken, echter blijft op een groot scherm op de bank toch ook lekker. Heen en weer slepen van de PS5 ga ik niet doen.
Denk dat de Portal een mooie tussenweg is voor mij. Alleen wel even de reviews afwachten, het moet wel echt beter werken dan Remote Play via iPhone/iPad.
Zit er al langer aan te denken om voor mijn thuiskantoor een 4K scherm te kopen zodat ik ook de PS5 daar kan gebruiken, echter blijft op een groot scherm op de bank toch ook lekker. Heen en weer slepen van de PS5 ga ik niet doen.
Denk dat de Portal een mooie tussenweg is voor mij. Alleen wel even de reviews afwachten, het moet wel echt beter werken dan Remote Play via iPhone/iPad.
Smack88 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:48:
[...]
Zit ook te twijfelen om ze te bestellen, maar wat is het voordeel/verschil van deze earbuds tov de sony inzone earbuds, die ook met ps5 werken? https://www.sony.nl/gamin.../inzone-buds?locale=nl_NL
Was niet van plan het te importeren, ging puur over het feit dat beide bundels te koop zijn in amerika. Nu hoop ik dat de PS5 slim met MW3 bundel ook hier verkrijgbaar wordt..Geraedus schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:17:
[...]
Leuk en aardig die bundels van best buy in de US, maar houdt rekening ermee dat er toch een flink bedrag aan import kosten erbij komt kijken.
Vast wel, maar ik zou er niet op rekenen dat dit voor de huidige aanbiedingsprijs is.BarendBotje schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 14:04:
[...]
Was niet van plan het te importeren, ging puur over het feit dat beide bundels te koop zijn in amerika. Nu hoop ik dat de PS5 slim met MW3 bundel ook hier verkrijgbaar wordt..
Vóór Blackfriday zie ik de slim versie niet in NL of zelfs EU verschijnen en dus geen BF korting.
En de speciale bundelprijs is ook nog maar tot iets van 23/11 geldig.
De Slim/MW3 bundel zal daarom waarschijnlijk op een €575 uitkomen, gelijk aan andere bundels.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ik denk het niet, hij is stuk goedkoper dan de spiderman bundel (489 voor mw3 vs 619 voor spiderman)Nnoitra schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:13:
[...]
Vast wel, maar ik zou er niet op rekenen dat dit voor de huidige aanbiedingsprijs is.
Vóór Blackfriday zie ik de slim versie niet in NL of zelfs EU verschijnen en dus geen BF korting.
En de speciale bundelprijs is ook nog maar tot iets van 23/11 geldig.
De Slim/MW3 bundel zal daarom waarschijnlijk op een €575 uitkomen, gelijk aan andere bundels.
*Speciale introductieprijs, geldig van 06-11-2023 tot 23-11-2023 (reguliere prijs: € 619.99).BarendBotje schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:17:
[...]
Ik denk het niet, hij is stuk goedkoper dan de spiderman bundel (489 voor mw3 vs 619 voor spiderman)
Waar vind jij dat terug?Nnoitra schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:22:
[...]
*Speciale introductieprijs, geldig van 06-11-2023 tot 23-11-2023 (reguliere prijs: € 619.99).
[ Voor 17% gewijzigd door BarendBotje op 10-11-2023 15:33 ]
Wetende dat de Speciale introductieprijs €60,- onder de prijs van de console zonder spel ligt, alle vorige 'special introductie prijs bundels' ook gewoon weer in prijs omhoog gingen en de slim+disc versie nagenoeg dezelfde adviesprijs heeft als de huidige phat+disc versie.. Zie jij de prijs van 488 zo blijven?BarendBotje schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:29:
[...]
Waar vind jij dat terug?Ah op de playstation website, ik zie gewoon die prijs zo blijven eerlijk gezegd, maargoed we gaan het zien.
Gedurft
Het zal even de reviews afwachten worden maar kleine verschillen denk ik. De PS Earbuds komen met losless audio over die nieuwe Playstation Link technologie, charging case, kunnen via Link en Bluetooth tegelijk verbinden en ze hebben Planar magnetic drivers die beter zouden moeten klinken dan de Inzone earbuds. Ik neem aan dat de Pulse ook direct met de Portal kan verbinden zonder een dongle.Alcides schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:43:
[...]
[...]
Zit ook te twijfelen om ze te bestellen, maar wat is het voordeel/verschil van deze earbuds tov de sony inzone earbuds, die ook met ps5 werken? https://www.sony.nl/gamin.../inzone-buds?locale=nl_NL
[ Voor 10% gewijzigd door kazuka op 10-11-2023 15:58 ]
Denk je dat er een wezenlijk verschil zal zijn? Is het niet gewoon een kleine Android tablet met “ingebouwde” controller?B-Real schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 13:29:
Ben toch wel benieuwd naar de PS Portal.
Beetje misleidend gezien hij het toestel niet eens aan zet, maar er zal ook wel een embargo zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 07:26:
FIRST HANDS ON!
Ziet er niet slecht uit. Die laadpoort en minijack lijken me wel wat onhandig geplaatst zo dichtbij de achterkant van het scherm.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/WnDsN2GskXaezbEYO18vypH1.png?f=fotoalbum_large)