• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:59
Cowboy_Henk schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:15:
[...]

Ondertussen Nederlandse verkoper gevonden op Etsy.
https://www.etsy.com/nl/s...ame&listing_id=1068536840

Maar 1,82 euro verzendkosten 😎
En dit is het resultaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IX3648HeQP6NiVDC1SBasQ1NBF8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JcZW1lo8nGc3OQgayMgKoViw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QkCz1MMzswJzDNxW6Eg6uUlsd9w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uMJPfwdzvXFs2KUipBkM016w.jpg?f=fotoalbum_large

Panelen en matte midden sticker op Aliexpress gekocht. Niet slecht vind ik zelf.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:38
Dat ziet er echt vet uit, nice man.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:58

JSchut

.....

HertogJack schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 10:35:
Lees echt bijzonder weinig over de Playstation Portal (PSP) op het forum.

Interesse hierin lijkt echt bijzonder laag.

Iemand die hem wel denkt te gaan halen? Ik zou het opzich wel vet vinden om relaxed Diablo oid te kunnen spelen op het bankie als de tv niet vrij is.

Kan alleen nergens iets lezen hoe het zal zijn met de speelbaarheid met fps games (cod/destiny etc), vraag me af of de latency daar niet een drama gaat worden, reviews maar even afwachten I guess :)
Beetje late reactie maar ik heb hem ook besteld.

Remote play werkt op mijn macbook echt ruk. Constant spikes en disconnects. Maar op mijn iPad Pro werkt het perfect zonder enige latency en disconnects. Dus ik ga er vanuit dat een device wat alleen gemaakt is voor dit doel het minstens zo goed zal doen als op de iPad.

Nu alleen onverwachts op vakantie op de release dag. Waarmee verstuurd Playstation Direct? UPS?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:08
JSchut schreef op woensdag 1 november 2023 @ 09:43:
[...]

Beetje late reactie maar ik heb hem ook besteld.

Remote play werkt op mijn macbook echt ruk. Constant spikes en disconnects. Maar op mijn iPad Pro werkt het perfect zonder enige latency en disconnects. Dus ik ga er vanuit dat een device wat alleen gemaakt is voor dit doel het minstens zo goed zal doen als op de iPad.

Nu alleen onverwachts op vakantie op de release dag. Waarmee verstuurd Playstation Direct? UPS?
Ben ook heel benieuwd; ik zal hem direct aanschaffen als ik fatsoenlijk diablo/destiny/bf2042 en cod kan spelen.

Kan me haast niet voorstellen dat dat lukt, ben bang voor vertraging.

Nog 10 daagjes wachten tot de reviews.

psn: HertogJack

• JSchut

JSchut

.....

HertogJack schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:33:
[...]

Ben ook heel benieuwd; ik zal hem direct aanschaffen als ik fatsoenlijk diablo/destiny/bf2042 en cod kan spelen.

Diablo 4 is het eerste wat ik er op zal testen (Hopelijk 19e) Zal hier ook even laten weten hoe dat gaat :)

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17:10
Jongens heb een vraagje zie dat Deac Space remake in EA Play staat. Zie dat ea play 4 euries is kan ik dus gewoon een maand ea play nemen en een maandje genieten van dead space?

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 13:34
Nietdatikweet schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:38:
Jongens heb een vraagje zie dat Deac Space remake in EA Play staat. Zie dat ea play 4 euries is kan ik dus gewoon een maand ea play nemen en een maandje genieten van dead space?
Yups

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:58
Foto’s van de PlayStation 5 Slim via Reddit. https://www.reddit.com/r/playstation/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JOw2fCMyBTrsmIxWi3Jbz2Hji1M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6hann34z8Qr7kFpDPojMY0uF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_u4FmYet8WgJ6RwiHJXyKKEw3jc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jcTueGR25bsB2Q0LdIqzjxVU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QHrJ8f7E5ELcuztpLTNWV9D3sRw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WzgYLeFujE4JTn74Zwf3NYZr.jpg?f=fotoalbum_large

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:23
Glanzende panelen aan de bovenzijde of is dat een plastic beschermlaag?

PSN : Geraedus

• ZesBarkiePK
@Geraedus Nee klopt, is glanzend gemaakt.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

• Nietdatikweet
Lekker man! Ook als ik geen ps plus heb?
Wat een ongelooflijk lelijk ding is dat zeg. Ziet de OG er direct een beauty uit.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ben ook geen fan van die glanzende bovenste helft, ziet er op de foto's wel wat cheap uit. Maar er zullen ongetwijfeld wel mooie plates komen van Sony en Dbrand. Het formaat valt me wel alles mee, echt een stuk compacter.

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
HertogJack schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:33:
[...]

Ik ga ‘m denk ik ook kopen tenzij de reviews echt tegenvallen.

Remote Play werkt op mij iPad en iPhone prima (macbook heel wisselend) dus heb er wel vertrouwen in.

• JSchut

JSchut

.....

Ik ben opzoek naar bedrade oordopjes (in-ear koptelefoon). Bedraad aangezien ik ze ook wil gebruiken met de PS Portal en ik geen zin heb om 150-160 euro te betalen voor de nieuwe draadloze in ears van Sony. (Playstation link protocol)

Iemand ervaring met leuke oordopjes voor een schappelijke prijs? 50-75 euro.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

JSchut schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:09:
Ik ben opzoek naar bedrade oordopjes (in-ear koptelefoon). Bedraad aangezien ik ze ook wil gebruiken met de PS Portal en ik geen zin heb om 150-160 euro te betalen voor de nieuwe draadloze in ears van Sony. (Playstation link protocol)

Iemand ervaring met leuke oordopjes voor een schappelijke prijs? 50-75 euro.
Kijk eens naar in-ear monitors uit China, zoals https://kzaudio.nl/.

Ik heb zelf de KZ pro. Het is geen Shure kwaliteit maar wel behoorlijk goed voor wat je krijgt.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ongelooflijk wat een schandalig ontwerp. :') Dit lijkt op zo'n halfbakken AliExpress versie met een zooi NES en SNES games erop. S-Video out aansluiting let's go. Nee sorry, ik wil geen negative Nancy zijn, maar jezus wat is dit een gedrocht zeg. Het is dat de games leuk zijn, maar dit zet je niet neer voor de mooi.

Soundcloud

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:31
kaos001 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:35:
[...]

Ongelooflijk wat een schandalig ontwerp. :') Dit lijkt op zo'n halfbakken AliExpress versie met een zooi NES en SNES games erop. S-Video out aansluiting let's go. Nee sorry, ik wil geen negative Nancy zijn, maar jezus wat is dit een gedrocht zeg. Het is dat de games leuk zijn, maar dit zet je niet neer voor de mooi.
Nee die oude is mooi.. :P Die is én groter én net zo lelijk als deze. Ik ben blij dat ik die van mij net aan in de TV meubel kwijt kan met het kastje dicht zodat ik hem niet hoef te zien :>

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Gerwin89 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:40:
[...]

Nee die oude is mooi.. :P Die is én groter én net zo lelijk als deze. Ik ben blij dat ik die van mij net aan in de TV meubel kwijt kan met het kastje dicht zodat ik hem niet hoef te zien :>
Die oude is een parel in vergelijking met deze. Ben het met je eens, die was ook niet fraai en staat bij mij ook achter de TV, maar bij deze lijkt het wel alsof ze expres aan het trollen zijn geweest.

Soundcloud

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-11 13:34
Nietdatikweet schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:49:
[...]

Lekker man! Ook als ik geen ps plus heb?
Als er geen online functionaliteit inzit zou dat volgens mij wel moeten werken maar zeker weten doe ik het niet want heb zelf altijd al Plus gehad.

Mocht je niet een weekje gratis proberen bij EA ?

• FrankWar
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-08 19:59
Nieuwe ontwerp van de Slim wijkt toch niet veel af van de oude? Ik vind hem niet perse mooier of lelijker.
Nu staat mijn PS5 toch achter een kastpaneel dus al was ie knalroze zou het mij nog een worst wezen.

Kijk nu wel uit naar de PSP! Daar is nog geen apart topic van toch? Ik wacht de reviews af maar ga hem denk ik wel aanschaffen. Lekker op de luie stoel gamen als vrouwlief TV kijkt. Of in de tuin als het weer mooi weer is.

• ZesBarkiePK
kaos001 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:35:
[...]

Nou je kan het ook overdrijven, zoveel verschillen ze namelijk ook weer niet. Toen de PS5 voor het eerst uitkwam waren de Linksys router memes ook niet aan te slepen. Echt een mooie console heb ik het eerlijk gezegd nooit gevonden.

Ik ben nog benieuwd naar foto's van de Digital versie van de PS5 Slim, want die hebben we nog niet gezien. Net zoals bij de gewone PS5 Digital is die symmetrischer en zal die een stuk mooier ogen. Ik ben van plan om die in huis te halen.

Sony heeft ook al zijpanelen aangekondigd voor de Slim, dus ik ben benieuwd.

• Nietdatikweet
schumi2004 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:02:
[...]

Als er geen online functionaliteit inzit zou dat volgens mij wel moeten werken maar zeker weten doe ik het niet want heb zelf altijd al Plus gehad.

Mocht je niet een weekje gratis proberen bij EA ?
Is al gelukt :*)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
altijd leuk, pagina lang 'wel mooi, niet mooi' discussie.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Farabi schreef op donderdag 2 november 2023 @ 16:14:
altijd leuk, pagina lang 'wel mooi, niet mooi' discussie.
Je zou bijna denken dat we in een Playstation 5 topic zitten!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-11 15:35

zAo

GPLv2 Fanboy

De eerste foto's van de massaproductie beginnen online te verschijnen *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gMYqcgQ_gyeiiHSubXM9X0b7XJY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DPZ0y9MsUj0DzFC3y7ScYkyt.webp?f=fotoalbum_large

Ik kan niet wachten.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:34
Yonix schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:36:
Ik zit er aan te denken om de opslag van de PS5 uit te breiden en ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen hiermee.

Welke SSD is hier populair en in hoeverre beïnvloed het de presentaties, zoals het laden van een spel?
Vandaag de Samsung 980 Pro (1TB) ontvangen. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wY2_mhhz8StBgdBR5bXNzlpdm4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vx6wS30rTwAAlnDTcwZt5xcn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fn0Fg5G0RzuQknHJJhU_vE8RZLw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y8l0mJobRIljM8vOpAtqD9cD.jpg?f=fotoalbum_large

Voor € 78. :)

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Net de playstation portal besteld 🥳

• Geraedus
Yonix schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:16:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Er was geen aanbieding voor een 2tb? Met games zoals Spiderman en cod 3 is het toch vrij snel vol.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:34
Geraedus schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:40:
[...]

Er was geen aanbieding voor een 2tb? Met games zoals Spiderman en cod 3 is het toch vrij snel vol.
De standaard 667GB zit zo vol inderdaad, maar met 1TB extra gaat het vast goed komen. Mijn game pc heeft ook 2TB aan opslag en dat is zelden te weinig. :)

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hij wordt er niet mooier. Lijkt wel op een chinese namaak.

Maar, mogelijk ziet hij er in echt wel oké uit. Het originele PS4 model had ook één glossy element.

Edit: De eerste post op die Reddit pagina gaat gelijk over Motorsort PS3 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 03-11-2023 09:25 ]

Gisteravond eens begonnen aan Humanity. Leuke puzzelgame! Wel wat makkelijk, maar ik heb pas net de prologue en eerste chapter gespeeld, dus er komt ongetwijfeld nog wel meer uitdaging in.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• cold_as_ijs
  • Laatst online: 18:34
Geraedus schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:40:
[...]

98 GB is toch nog niet zo'n ramp. Hij kan 15 van deze games installeren en dan is er nog steeds ruimte voor updates. Die 235 GB van MW3 daarentegen :F

• renzo4000
  • Laatst online: 23:17
Ik ben benieuwd of onderstaande aanbieding ook naar NL komt. Ik wil namelijk MW3 én een nieuwe PS5 slim disc edition :-P. Dan lijkt me dat een mooie prijs.

https://insider-gaming.co...ty-mw3-has-499-price-tag/

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:13

SkyStreaker

Move on up!

Yonix schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:36:
Ik zit er aan te denken om de opslag van de PS5 uit te breiden en ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen hiermee.

Welke SSD is hier populair en in hoeverre beïnvloed het de presentaties, zoals het laden van een spel?
Yonix schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:16:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ikzelf heb deze erin zitten en tot op heden, uiterst tevreden! Werkt verdomde goed 8)

[ Voor 20% gewijzigd door SkyStreaker op 03-11-2023 13:48 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:19
renzo4000 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:28:
Ik ben benieuwd of onderstaande aanbieding ook naar NL komt. Ik wil namelijk MW3 én een nieuwe PS5 slim disc edition :-P. Dan lijkt me dat een mooie prijs.

Let wel, zal hier 550 dan zijn. Ps5 is in de vs 500 dollar en hier 550 euro.

• elsympatico
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 09:37
Toch mooie console die slim?
Alleen het blinkende had volledig beter geweest.

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
kazuka schreef op woensdag 1 november 2023 @ 20:56:
Ben ook geen fan van die glanzende bovenste helft, ziet er op de foto's wel wat cheap uit. Maar er zullen ongetwijfeld wel mooie plates komen van Sony en Dbrand. Het formaat valt me wel alles mee, echt een stuk compacter.
Ik had 'm ook liever volledig niet-glanzend gezien (zoals het huidige model). Ofwel volledig glanzend.

De dikke bult van de disc drive moet ik eens in het echt zien. De huidige disc versie vind ik nog prima staan rechtop, maar hier ziet het er inderdaad niet echt in balans uit.

De disc-versie leg je beter horizontaal denk ik.

• Geraedus
Amos_x schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 20:14:
[...]

De dikke bult van de disc drive moet ik eens in het echt zien. De huidige disc versie vind ik nog prima staan rechtop, maar hier ziet het er inderdaad niet echt in balans uit.
Ze hadden het beter de ps5 obesitas edition kunnen noemen >:)

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:37
wel jammer weer dat er 30 euro moet worden neer gelegd als je een vertical-stand wilt....

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:52

Verwijderd

Kan nu niet echt zeggen dat hij lelijk is, eerder compact...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V6GqB8QzCay1vNcLuxqbOfXEgw0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WzGjieNXcMbxDfS5eas3vNrN.png?f=fotoalbum_large

zo ook als je de binnenkant ziet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/krDI1hrtnUMEeS0e3QBJ3Vv1dp0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GwRKMayTagoe4r8fwRgwxTv5.png?f=fotoalbum_large

Waar ik mij dan wel aan stoor is de glimmende/matte afwerking zo ook de 2 plastic standertjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Fvdq5CJsENM11mrRtD8xgS-5R8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vziifpylng9jhleEXQFocERy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iX6edZFanV5m9EuK4Tc8K-xRjE8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uD153rT7bR3fKBxY10A2C84x.png?f=fotoalbum_large

Dan de fan, deze komt uit de FoxConn fabrieken en heeft 19 bladen, benieuwd of Sony er van heeft geleerd en deze wel stil is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1dhK2jzGi3vjCdi_Y2jrw0R7UuQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tfLoZjeJXnylCeDmQ6VCwmbT.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a4YDFJaO0KD3QwfAtftgdEdVyUE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fTk8A1aFNQO0n5bIA6bAABEJ.png?f=fotoalbum_large

En onze tech-clown heeft inmiddels ook de PlayStation 5 Slim :+

• Darks
  • Laatst online: 23:32
Ik ga overstag, er komt een PS5 slim in huis om naast de XSX te zetten.

Ik ben overtuigd van het kleinere ontwerp, gaat tenminste passen in mijn tv-meubel.

Nu nog de moeilijkste knoop, met of zonder disc..

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 08:47
De vorige (huidige dus zeg maar) Foxconn fans zijn inderdaad herrie schoppers. Laten we hopen dat nu alle fans stil zijn en niet enkel de nmb/delta’s.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-11 00:09
Darks schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:11:

Ik ben overtuigd van het kleinere ontwerp, gaat tenminste passen in mijn tv-meubel.

Koop de digitale versie nu. En koop je na een jaartje de disc er bij. Dat is de kracht van de nieuwe ps5 slim. De digitale kan je alsnog de disc erop gooien.
En zit je niet vast als de Xbox Series s bijvoorbeeld, die geen disc achteraf kan installeren.

• renzo4000
theduke1989 schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:00:
[...]

Koop de digitale versie nu. En koop je na een jaartje de disc er bij. Dat is de kracht van de nieuwe ps5 slim. De digitale kan je alsnog de disc erop gooien.
En zit je niet vast als de Xbox Series s bijvoorbeeld, die geen disc achteraf kan installeren.
Als je het toch van plan bent waarom zou je dan na een jaar een losse kopen? Dan ben je duurder uit.

Ik zou zelf altijd voor de disc versie kiezen. Ik koop zelf graag nog fysieke discs en daarbij heb je vaker goede aanbiedingen van losse spellen. Uiteraard heb je ook een levendige 2e hands markt waar je voordelig spellen kunt scoren.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• theduke1989
renzo4000 schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:15:
[...]

Als je het toch van plan bent waarom zou je dan na een jaar een losse kopen? Dan ben je duurder uit.

Ik zou zelf altijd voor de disc versie kiezen. Ik koop zelf graag nog fysieke discs en daarbij heb je vaker goede aanbiedingen van losse spellen. Uiteraard heb je ook een levendige 2e hands markt waar je voordelig spellen kunt scoren.
Ik ben al een tijdje uit de markt. Maar games die je nog in de winkel koopt zijn niet meer volledigr games? Alleen toegang tot de volledige game?

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:54

Ik zou hem met disc kopen. Zit je niet aan die dure PSN prijzen vast.

• Darks
Ik neig nu ook wel meer naar de disc-variant. Op XSX koop ik ook nog steeds veel games fysiek. Vaak zijn dat games die ik door tijdsgebrek pas een jaar of zo na release kan kopen in een aanbieding.

Hoewel gamepass zeker ook iets moois is, probeer ik het aantal maandelijkse abonnementen wat te beperken (in de zin van financiële spaarzaamheid). Het is compleet nutteloos om 15 EUR te betalen als je het dan een hele maand niet gebruikt.

En ik heb nog een overschot van mijn oude Blu-Ray collectie waar ik af en toe eens een film uit bovenhaal. Dus eigenlijk heb ik mijn antwoord al gegeven. Maar de digital versie is wel zo sexy.. :p

• cold_as_ijs
theduke1989 schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:19:
[...]

Ik ben al een tijdje uit de markt. Maar games die je nog in de winkel koopt zijn niet meer volledigr games? Alleen toegang tot de volledige game?
Op een paar uitzonderingen na staan alle PS games volledig op disc. En de meeste first party games zijn redelijk bug vrij, missen misschien performance tweaks of wat kleine bugs

• theduke1989
Darks schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:22:
Ik neig nu ook wel meer naar de disc-variant. Op XSX koop ik ook nog steeds veel games fysiek. Vaak zijn dat games die ik door tijdsgebrek pas een jaar of zo na release kan kopen in een aanbieding.

Hoewel gamepass zeker ook iets moois is, probeer ik het aantal maandelijkse abonnementen wat te beperken (in de zin van financiële spaarzaamheid). Het is compleet nutteloos om 15 EUR te betalen als je het dan een hele maand niet gebruikt.

En ik heb nog een overschot van mijn oude Blu-Ray collectie waar ik af en toe eens een film uit bovenhaal. Dus eigenlijk heb ik mijn antwoord al gegeven. Maar de digital versie is wel zo sexy.. :p
Zou gewoon voor de slim gaan. Ik wacht af totdat deze ook hier te koop is.

Heb nog 1100€ aan meal vouchers. Dus kan een paar games erbij kopen.

- Alain Wake2 is er eentje van

Korte domme vraag misschien.
- ik had Ragnarok online gesaved. Als ik die weer opstart. Kan ik dan doorgaan waar ik gebleven ben of moet alles opnieuw.

[ Voor 9% gewijzigd door theduke1989 op 05-11-2023 10:41 ]

• Psyonara
@Verwijderd

Compacter idd, maar kwa vormgeving voelt het nog wel om slachtig. Meer box vorm had is wel wat meer een voorkeur. Zou bijna zeggen kom met 3rd party panelen die ook meer zo'n vorm geven misschien aan de onderkant nog een externe HDD/SSD in kan verstoppen. Maar door zo'n vorm zou de slim wel weer groter worden. Iets wat ik persoonlijk niet zo erg zou vinden.

Zolang het maar een discretere vorm kan aannemen.

@dNyw

Kwa Fans afwachten mogelijk dat de andere fan fabrikant variant ook nog bestaat. Tenzij ergens officieel duidelijk aan gegeven word oid, zou ik zeggen.
Nog wel wat verbaasd dat nog steeds Liquid cooling word gebruikt. Misschien nog een latere revisie en kleinere chip dat dat misschien nog veranderd.

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:59
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:04:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Waar ik mij dan wel aan stoor is de glimmende/matte afwerking zo ook de 2 plastic standertjes.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dan de fan, deze komt uit de FoxConn fabrieken en heeft 19 bladen, benieuwd of Sony er van heeft geleerd en deze wel stil is.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[YouTube: PS5 Slim First Look and TEARDOWN!!]
Wel stom dat ze het midden stuk concaaf hebben gemaakt. Dat worden stof verzamel putjes

• Amos_x
Voor wie de cut-out in de zijpanelen storend vind, dbrand lijkt te werken aan een set plates die uit 1 stuk bestaan voor de slim. Onder voorbehoud, want de product pagina is nog niet online.

Nu zou ik zelf nooit iets kopen van dbrand, maar voor de fans:

https://dbrand.com/shop/special-edition/ps5-slim

Die cut-out is er waarschijnlijk omdat sony op die manier maar een halve plate moet fabriceren (en packagen vooral!) bij de los verkochte disc units. En omwille van symmetrie is die dan ook maar op de andere kant gedaan.

• Amos_x
theduke1989 schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:39:
[...]

Zou gewoon voor de slim gaan. Ik wacht af totdat deze ook hier te koop is.

Heb nog 1100€ aan meal vouchers. Dus kan een paar games erbij kopen.

- Alain Wake2 is er eentje van
Veel succes met het kopen van een digital only game met meal vouchers. Tenzij je ps5 credit kan kopen met je meal vouchers.

Dat vermelden van die meal vouchers doet sowieso weinig ter zake. Hoe jij je ps5 koopt (cash, vouchers, ...), moet je zelf weten. Uit het ander topic begrijp ik dat je in Luxemburg zit. Zonder die context is het een verwarrend statement, want in de meeste landen met maaltijdcheques kan je daar geen elektronica mee aankopen (tenzij de controle heel laks is). Maar goed, /off-topic

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-11 09:19
Lords of the Fallen uitgespeeld, goeie game maar wat die devs allemaal hebben uitgespookt vind ik een beetje vreemd; itemprijzen verhogen omdat sommige spelers een sleutel kopen die ze in een gebied brengt dat misschien wel eens te moeilijk kan zijn? 7(8)7
Maar verder wel echt een leuke soulslike, vele uren van genoten.
En nu op naar de volgende, een action rpg remake:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EWFMHIkDk04hdCyeex5mPYbriNY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bnQrNvelNVD2YvRLfbuDvHDN.jpg?f=fotoalbum_large
Demo vond ik al goed, tot nu toe zeer vermakelijk! (y)

• theduke1989
Psyonara schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:53:
@Verwijderd

Compacter idd, maar kwa vormgeving voelt het nog wel om slachtig. Meer box vorm had is wel wat meer een voorkeur. Zou bijna zeggen kom met 3rd party panelen die ook meer zo'n vorm geven misschien aan de onderkant nog een externe HDD/SSD in kan verstoppen. Maar door zo'n vorm zou de slim wel weer groter worden. Iets wat ik persoonlijk niet zo erg zou vinden.

Zolang het maar een discretere vorm kan aannemen.

@dNyw

Kwa Fans afwachten mogelijk dat de andere fan fabrikant variant ook nog bestaat. Tenzij ergens officieel duidelijk aan gegeven word oid, zou ik zeggen.
Nog wel wat verbaasd dat nog steeds Liquid cooling word gebruikt. Misschien nog een latere revisie en kleinere chip dat dat misschien nog veranderd.
Is natuurlijk eigen smaak.
Maar een meer boxed model kom je snel uit op een Xbox Series x in mijn ogen. Het trekt juist aandacht zon niet as-symetrich model.

• Psyonara
theduke1989 schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:11:
[...]

Is natuurlijk eigen smaak.
Maar een meer boxed model kom je snel uit op een Xbox Series x in mijn ogen. Het trekt juist aandacht zon niet as-symetrich model.
Eerlijk gezegt boeit me dat niet, PS2 is ook een box vorm, zelfde geld voor PS4 varianten. Tuurlijk het heeft wel een stukje design er aan vast.
En de PS3 buiten de Fat komt ook in de buurt. In mijn optiek voelt het allemaal veel handzamer.
Dit is dus iets wat ik mis bij de PS5.

As-semetry is altijd wel leuk maar helaas niet altijd praktisch.

• ZesBarkiePK
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:04:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[YouTube: PS5 Slim First Look and TEARDOWN!!]
De PS5 Slim valt mij erg tegen, niet kwa grootte of design, want ik vind hem mooi om te zien. Maar volgens LTT dus dezelfde APU, hetzelfde energie verbruik, maar in een kleiner jasje. Ik had op meer vernieuwingen onder de motorkap gehoopt.

• renzo4000
ZesBarkiePK schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:29:
[...]

De PS5 Slim valt mij erg tegen, niet kwa grootte of design, want ik vind hem mooi om te zien. Maar volgens LTT dus dezelfde APU, hetzelfde energie verbruik, maar in een kleiner jasje. Ik had op meer vernieuwingen onder de motorkap gehoopt.
Ik ben bang dat ze dat voor de pro versie bewaren.

https://www.notebookcheck...esknooppunt.764684.0.html

• ZesBarkiePK
Ja nou wordt de slim natuurlijk nooit sneller gemaakt maar een 4 of 5 nm APU had ik wel interessant gevonden.

Nu heb ik zelfs liever mijn oude PS5 want die heeft veel betere koeling dan de slim.

• Psyonara
Zal vast als er toch een Pro versie komt ook wel een refresh komen voor de Slim.
Mogelijk tegen die tijd dat de chip dan ook een kleinere NM is.

Maar meende dat er helemaal geen Pro versie zou komen betreft wat van reden dan ook.

• Ton Hasselt
Ik wacht gewoon op de ps6 😊

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Digital en dan net doen alsof je de disc drive er ooit nog bij gaat kopen.

• Darks
Psyonara schreef op zondag 5 november 2023 @ 13:06:
Zal vast als er toch een Pro versie komt ook wel een refresh komen voor de Slim.
Mogelijk tegen die tijd dat de chip dan ook een kleinere NM is.

Maar meende dat er helemaal geen Pro versie zou komen betreft wat van reden dan ook.
Ja, goed maar zo gaat er steeds weer iets nieuw achter de hoek zijn.

Lijkt me niet totaal onlogisch dat ze het nu bij 6 nm houden, het is toch niet zo dat dat 'slecht is'.

Als je een console op launch koopt dan weet je dat de technologie zal evolueren en verbeteren, maar zo lang als het goed werkt, who cares. Het is deze console gen niet dat er echt grote problemen opgedoken zijn.

Als je later instapt, en er is dan een zuinigere APU ontwikkeld, is dat mooi meegenomen. Maar of je dan 7, 6, 5 of wat dan ook van procedé onder de motorkap hebt, daar zal je in je games toch niet veel van merken.

• cold_as_ijs
ZesBarkiePK schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:59:
[...]

Ja nou wordt de slim natuurlijk nooit sneller gemaakt maar een 4 of 5 nm APU had ik wel interessant gevonden.

Nu heb ik zelfs liever mijn oude PS5 want die heeft veel betere koeling dan de slim.
Voor 4-5 nm moeten ze overstappen van FINFET op GAAFET, dus dan is het niet een simpele scaling stap. Dus dan wordt het ineens compleet redesign van de APU. Denk dat hij dan te duur wordt. Dit probleem speelde niet in de PS3 en PS4 tijd.

• Psyonara
Darks schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:17:
[...]

Ja, goed maar zo gaat er steeds weer iets nieuw achter de hoek zijn.

Lijkt me niet totaal onlogisch dat ze het nu bij 6 nm houden, het is toch niet zo dat dat 'slecht is'.

Als je een console op launch koopt dan weet je dat de technologie zal evolueren en verbeteren, maar zo lang als het goed werkt, who cares. Het is deze console gen niet dat er echt grote problemen opgedoken zijn.

Als je later instapt, en er is dan een zuinigere APU ontwikkeld, is dat mooi meegenomen. Maar of je dan 7, 6, 5 of wat dan ook van procedé onder de motorkap hebt, daar zal je in je games toch niet veel van merken.
Is ook mijn denkwijze wel, en alle huidige kritieken zijn merendeels nitpicks die ook merendeels niet met de speel ervaring heeft te maken.

Maar schiet me nu wel te binnen waarom er geen Pro zijn komen wegens AMD FSR, Of hoe dat ook al weer heet. AMD"s antwoord om Nvidia's DLLS.
Zie Sony dat eerder implementeren dan een daadwerkelijkere krachtigere PS5 uit brengen.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-11 10:13

Hier hetzelfde. De huidige PS5 vind ik echt een vliegdekschip. Blij om te zien dat de slim toch wel echt significant kleiner is. Echt slim kun je het niet noemen, maar het is iig een verbetering.

Ik ga sowieso voor disc. Heb nog wat ongespeelde PS4 titels liggen die het net ff wat beter doen op de PS5. En ik vind disc ook gewoon leuker (je bezit echt wat. I know, dat klinkt redelijk ouderwets).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53
Ik zit toch ook nog te twijfelen om de PS5 in te ruilen voor een Slim. Twijfel is vooral omdat volgend jaar de Pro verwacht wordt, en dan vind ik een upgrade (waar ik 100-150 euro op moet gaan toeleggen) wel weer een beetje zonde. Zijn toch 2 games voor de prijs van een kleiner kastje. Maar wie weet. Kan ik 'm voor een goed bedrag kwijt (wellicht rond de feestdagen), dan is ie weg. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Verwijderd

Weet iemand of er al wat nieuwe filmpjes omtrent de Portal zijn? Over tien dagen is de release, maar heb nog niet veel voorbij zien komen.

• cold_as_ijs
@Froggle wat zou de reden zijn om nu een “slim” te kopen?
Persoonlijk zie ik zelf geen reden om hem in te ruilen, je legt er toch sl gauw 100 euro op toe om eenzelfde apparaat te krijgen. Hij is niet sneller of stiller, alleen iets kleiner. Voor sommigen is dat laatste een belangrijke afweging ;).

Wat betreft pro zijn er alleen maar geruchten, geruchten zijn ook wel eens niet waar.

• Gerwin89
  • Laatst online: 16:31
Froggle schreef op zondag 5 november 2023 @ 19:17:
Ik zit toch ook nog te twijfelen om de PS5 in te ruilen voor een Slim. Twijfel is vooral omdat volgend jaar de Pro verwacht wordt, en dan vind ik een upgrade (waar ik 100-150 euro op moet gaan toeleggen) wel weer een beetje zonde. Zijn toch 2 games voor de prijs van een kleiner kastje. Maar wie weet. Kan ik 'm voor een goed bedrag kwijt (wellicht rond de feestdagen), dan is ie weg. :)
Maar waarom? Je koopt letterlijk een apparaat terug wat precies hetzelfde doet als dat je hebt. Toppunt van consumptie maatschappij. Deze 'upgrade' snap ik echt niet.

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

• Froggle
cold_as_ijs schreef op zondag 5 november 2023 @ 19:49:
@Froggle wat zou de reden zijn om nu een “slim” te kopen?
Persoonlijk zie ik zelf geen reden om hem in te ruilen, je legt er toch sl gauw 100 euro op toe om eenzelfde apparaat te krijgen. Hij is niet sneller of stiller, alleen iets kleiner. Voor sommigen is dat laatste een belangrijke afweging ;).

Wat betreft pro zijn er alleen maar geruchten, geruchten zijn ook wel eens niet waar.
Niet meer de vraag krijgen, wat is dat ding naast je TV meubel? 8)7

• ZesBarkiePK
cold_as_ijs schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:36:
[...]

Voor 4-5 nm moeten ze overstappen van FINFET op GAAFET, dus dan is het niet een simpele scaling stap. Dus dan wordt het ineens compleet redesign van de APU. Denk dat hij dan te duur wordt. Dit probleem speelde niet in de PS3 en PS4 tijd.
Oké interessant maar gezien de prijs had ik zo iets wel een beetje verwacht. Dit is geen doorontwikkeling of upgrade meer te noemen, dit is gewoon dezelfde PS5 in een kleinere behuizing met modulaire disc drive.

De iets grotere SSD zal voor de meeste van ons ook niet zo spannend zijn, ik heb er al 2TB extra inzitten.

Het geeft niet, nu hou ik gewoon lekker m’n geld in m’n zak. Maar ik had best willen upgraden. Een paar pagina’s terug was ik nog super enthousiast, nu ben ik eigenlijk gewoon teleurgesteld.

• Geraedus
Froggle schreef op zondag 5 november 2023 @ 19:17:
Sony's salesman approves this comment!

• Ton Hasselt
Froggle schreef op zondag 5 november 2023 @ 19:59:
[...]

Dat is de airco 🥶

• cold_as_ijs
[...]

Een nieuw TV meubel waar je PS5 wel in past is goedkoper _O-

• Froggle
cold_as_ijs schreef op zondag 5 november 2023 @ 22:12:
[...]

Een nieuw TV meubel waar je PS5 wel in past is goedkoper _O-
Het meubel is niet te klein (of goedkoop), die console is gewoon lomp. :/

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:00
[...]

Heb wel eens de vraag gehad of ik een printer in de tv meubel had staan :')
En dan is die van mij nog wel helemaal mooi zwart. De PS5 is inderdaad een lomp gevaarte en in originele kleurstelling lijkt ie nog veel groter.

[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 06-11-2023 09:38 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

renzo4000 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 13:28:

Wel een MW3 bundel, maar (vooralsnog) niet met de slim versie.

https://www.mediamarkt.nl...e-iii-bundel-1795247.html

https://www.bol.com/nl/nl...loadcode/9300000164087575

• ZesBarkiePK
Zooo dat is een hele goede prijs!

• FrankWar
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-08 19:59
Verwachten mensen dat de PSP nog met black friday ergens in de aanbieding zal gaan?
Ik wil liever niet pre-orderen tot de reviews uit zijn maar ben ook weer bang dat ie dadelijk nergens te verkrijgen is als ik te lang wacht.
Bij zo'n nieuw product zal er met black friday denk ik nog niet zoveel vanaf gaan. Wat denken jullie?

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-11 10:13
Ja, zoals verwacht krijgen wij (Europa) de slim helaas nog niet (MM heeft deze al ruim een week op de site staan, maar in eerste instantie ruim over de 600 euro).

Super irritant, want zo gaat een voordelige bundel met de nieuwe slim aan onze neus voorbij.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• cold_as_ijs
FrankWar schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:34:
Verwachten mensen dat de PSP nog met black friday ergens in de aanbieding zal gaan?
Ik wil liever niet pre-orderen tot de reviews uit zijn maar ben ook weer bang dat ie dadelijk nergens te verkrijgen is als ik te lang wacht.
Bij zo'n nieuw product zal er met black friday denk ik nog niet zoveel vanaf gaan. Wat denken jullie?
koopje zou ik zeggen >:) :+
https://www.amazon.com/Ha...ix=psp%2Caps%2C326&sr=8-2

• mkmi
  • Laatst online: 21:27
Ik weet niet of ik onderstaande hier kan vragen, zo niet, dan hoor ik het graat.

Wat is het verschil tussen deze twee F1 2022 versies of waar kan ik dat opzoeken:
1. https://www.amazon.nl/Ele...22%2Caps%2C77&sr=8-1&th=1
2. https://www.amazon.nl/Ele...22%2Caps%2C77&sr=8-2&th=1

Ik weet hier niet erg veel van, maar volgens mij zijn ze hetzelfde, namelijk standaard editie.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mkmi schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:44:
Ik weet niet of ik onderstaande hier kan vragen, zo niet, dan hoor ik het graat.

Wat is het verschil tussen deze twee F1 2022 versies of waar kan ik dat opzoeken:
1. https://www.amazon.nl/Ele...22%2Caps%2C77&sr=8-1&th=1
2. https://www.amazon.nl/Ele...22%2Caps%2C77&sr=8-2&th=1

Ik weet hier niet erg veel van, maar volgens mij zijn ze hetzelfde, namelijk standaard editie.
Gezien een van de 2 in de categorie stofzuigeraccesoires staat, vermoed ik dat dat artikel gewoon verkeerd geplaatst is. De goedkopere van de 2 staat onder PS5, ik zou dan ook gewoon die nemen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-10 00:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Lijkt me toch heel sterk dat die snel uitverkocht gaat zijn, er is weinig animo voor zo te zien.

Of Sony moet slechts een erg beperkt aantal maken voor de eerste run.

De mijne is al wel gepreordered natuurlijk :P

• Farabi
  • Niet online
kan ik een savegame naar mijn andere offline account kopieren en vanaf daar verdergaan? dan kunnen de kids hier meegenieten van mijn unlocks van moeilijkere spellen.
0.01% kans. Denk je nu echt dat er aanbiedingen/kortingen gaan zijn 2 weken na release ?!

• cold_as_ijs
Farabi schreef op maandag 6 november 2023 @ 15:35:
kan ik een savegame naar mijn andere offline account kopieren en vanaf daar verdergaan? dan kunnen de kids hier meegenieten van mijn unlocks van moeilijkere spellen.
als de accounts hetzelfde zijn, ja. Met 2 verschillende accounts is het niet mogelijk
https://www.google.com/ur...DVM_WXmD8DJn&opi=89978449

[ Voor 27% gewijzigd door cold_as_ijs op 06-11-2023 15:38 ]

• Farabi
  • Niet online
cold_as_ijs schreef op maandag 6 november 2023 @ 15:38:
[...]

als de accounts hetzelfde zijn, ja. Met 2 verschillende accounts is het niet mogelijk
https://www.google.com/ur...DVM_WXmD8DJn&opi=89978449
hoe gaat dat in zijn werk? moet ik het eerst op een usb kopieren, daarna inloggen op de offline account en daarheen verplaatsen?

• cold_as_ijs
Farabi schreef op maandag 6 november 2023 @ 15:41:
[...]

hoe gaat dat in zijn werk? moet ik het eerst op een usb kopieren, daarna inloggen op de offline account en daarheen verplaatsen?
heb je op de link geopend?
Farabi schreef op maandag 6 november 2023 @ 15:35:
Nee, savegames zijn account gebonden.

• Farabi
  • Niet online
wat bedoel je?

• Farabi
  • Niet online
Raem schreef op maandag 6 november 2023 @ 15:54:
[...]

Nee, savegames zijn account gebonden.
vroeger kon je je savegame op een usb zetten, maar ik herinner me dat ze dat met een update eruit hadden gesloopt. zo te zien geen verandering in?
Farabi schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:04:
[...]

vroeger kon je je savegame op een usb zetten, maar ik herinner me dat ze dat met een update eruit hadden gesloopt. zo te zien geen verandering in?
Dat kan alleen met PS4 games, maar dan nog zijn ze zover ik weet account gebonden en kun je die niet overzetten naar een ander account. Savefiles van PS5 games kun je inderdaad helemaal niet op USB zetten.

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:57

Gregory76

Sony PlayStation freak

Raem schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:15:
[...]

Dat kan alleen met PS4 games, maar dan nog zijn ze zover ik weet account gebonden en kun je die niet overzetten naar een ander account. Savefiles van PS5 games kun je inderdaad helemaal niet op USB zetten.
Correct. Echter... met bijv. SaveWizard (PC software) kan je PS4 saves indien gewenst resignen, zodat ze op een ander account werken.
En eventueel zelfs modden, op je PS4 checken en dan zelfs op een PS5 gebruiken, indien het betreffende spel save transfers van de ene naar de andere console ondersteund.

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• Hulleman
Zo net mn nieuwe OLED C3 geïnstalleerd. Meteen even de 40fps 120hz mode getest in Miles Morales. Ik had dat nog nooit gezien, maar holy moly dat is een gamechanger! Voelt echt enorm vloeiend aan! Dat wordt echt mn go to graphics optie als een game dat ondersteunt!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Hulleman schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:34:
Zo net mn nieuwe OLED C3 geïnstalleerd. Meteen even de 40fps 120hz mode getest in Miles Morales. Ik had dat nog nooit gezien, maar holy moly dat is een gamechanger! Voelt echt enorm vloeiend aan! Dat wordt echt mn go to graphics optie als een game dat ondersteunt!
Tijd om dan Spider-man 2 te gaan spelen! :D

• Hulleman
Raem schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:50:
[...]

Tijd om dan Spider-man 2 te gaan spelen! :D
Ja, ooit komt ie wel in ps+. Ik heb de vorige spidey games nooit uitgespeeld. Waren niet helemaal mijn ding. Miles Morales ff als 40fpa techdemo geinstalleerd :p

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 06-11-2023 23:08 ]

Pagina: 1 ... 310 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord