BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
teveel moeite en zonde van al het plasticDropjesLover schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:26:
[...]
Disc versie halen en de games tweedehands regelen
ooh en die random encounters waren echt super slecht gedaan. Snipers die altijd je motor aan gort schoten en met het snelheid van het licht bewogen. En natuurlijk moest je dan weer op zoek naar onderdelen die je daar natuurlijk al geloot had. Als je een lichtstraaltje zag moest je meteen van je rijdende motor springen om te voorkomen dat hij kapot ging.Hulleman schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:21:
[...]
Die hordes waren wel echt cool ja. Maar die voice acting van Deacon is echt van het slechtste van wat ik in mijn game carrière heb meegemaakt. Dat irritante fluisterende gemompel, echt niet naar te luisteren en heel onnodig.
Ik heb me echt wel vermaakt met de game, maar het was een mixed bag met gave dingen als de hordes. Maar verder middelmatige Sony open wereld game.
Dan heb jij duidelijk de eerste Resident Evil niet gespeeld.Hulleman schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:21:
[...]
Die hordes waren wel echt cool ja. Maar die voice acting van Deacon is echt van het slechtste van wat ik in mijn game carrière heb meegemaakt. Dat irritante fluisterende gemompel, echt niet naar te luisteren en heel onnodig.
Die game is ook 25 jaar ouder. Eigenlijk een stuk beter qua voice acting dan Days Gone danRaem schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:30:
[...]
Dan heb jij duidelijk de eerste Resident Evil niet gespeeld.
[YouTube: Worst Voice Acting Ever. Resident Evil 1 PSX]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Vond ik een tof spel, zeker met die horde achter je. (pas een jaar na release gespeeld)Timothy3000 schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:06:
[...]
Days Gone is echt een draak van een spel haha. Voor die andere games snap ik het wel!
Waarom zou je jezelf limiteren tot digital only als je ook kan profiteren van beide werelden. Soms zijn games op disc goedkoper dan digital en visa versa, alleen maar om 100 euro te besparen wat je later weer extra kosten gaat opleveren?Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:16:
[...]
Dus gewoon een PS5 (digital) halen en be happy!
PSN : Geraedus
Moet ik nog steeds aan beginnen.Zapato schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:20:
Detroit: Become Human is ook een PS pareltje.
Gekocht op disc ps4 maar ligt nog steeds in mijn kast.
Bloodborne en miles morales (ps5) enz... liggen allemaal op me te wachten.
Te veel games op verschillende toestellen en te weinig tijd.
Ik hoop dat er meer mensen zoals ik zijn met dit probleem.
Inderdaad de digital is echt korte termijn denken terwijl een console jaren lang mee gaat.Geraedus schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:19:
[...]
Waarom zou je jezelf limiteren tot digital only als je ook kan profiteren van beide werelden. Soms zijn games op disc goedkoper dan digital en visa versa, alleen maar om 100 euro te besparen wat je later weer extra kosten gaat opleveren?
Die extra 100 euro nu haal je er makkelijk uit.
Verwijderd
Jezus, rustig.Geraedus schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:19:
[...]
Waarom zou je jezelf limiteren tot digital only als je ook kan profiteren van beide werelden. Soms zijn games op disc goedkoper dan digital en visa versa, alleen maar om 100 euro te besparen wat je later weer extra kosten gaat opleveren?
Daarom tussen haakjes. Ik bedoel daar mee: koop een PS5 disc (of digital, als je toch alles digitaal wilt zoals @joey82 ) en be happy.
Ik heb de disk versie omdat ze destijds geen digital versie hadden. Ik heb de disk nog nooit gebruikt en zal hem ook nooit gebruiken. Ik wil enkel digitale games, die kan ik niet kwijtraken of beschadigen, hoeven er niet in als ik wil gamen.dutchgio schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:42:
[...]
Inderdaad de digital is echt korte termijn denken terwijl een console jaren lang mee gaat.
Verwijderd
Eens hoor. Er is altijd het kosten argument, maar niet iedereen rekent als een boekhouder. Sommige Digital-owners willen gewoon gemak en daar ook voor betalen: geen discs swappen, op PostNL wachten op een releasedag of irritante Marktplaatskopers over de vloer.Zapato schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:46:
[...]
Ik heb de disk versie omdat ze destijds geen digital versie hadden. Ik heb de disk nog nooit gebruikt en zal hem ook nooit gebruiken. Ik wil enkel digitale games, die kan ik niet kwijtraken of beschadigen, hoeven er niet in als ik wil gamen.
En met een PS+ Extra abo en games digitaal kopen tijdens sales valt het qua kostenverschil ook nog wel mee.
Laten we gewoon accepteren dat er niet één optie beter is voor iedereen. Het is een persoonlijke afweging o.b.v. verschillende factoren.
Speel het nu vaak op de iPad maar daar zit toch wat lag in af en toe. Plus het is niet heel relaxed op de bank.
Over disc vs digitaal:
Ik heb ook de disk versie. Eigenlijk puur omdat ik wel eens wat spellen probeer of maar 1 keer wil spelen en daarna de game doorverkoop. Heeft mij echt al honderden euros bespaard.
Games die ik langer zal spelen (Bijvoorbeeld Diablo 4, Elden Ring) koop ik wel allemaal digitaal.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
[ Voor 33% gewijzigd door Tim____ op 20-09-2023 10:16 ]
Ja dat merk ik ook, ik heb ook al zitten grutten in de instellingen en kon niet vinden, en naar wat ik concludeerde online is het een bug. Ws die dus niet opgelost wordt. Ik maak er maar in mn hoofd van dat de voertuigen elektrisch zijn en dus stil... hahathunder8 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:09:
Zijn er hier nog mensen die het laatste deel van Saints Row spelen? Ben gisteren pas begonnen, maar ik merk dat de motorgeluiden van de auto's nauwelijks hoorbaar zijn. Misschien te maken met de introductie van Dolby Atmos in de audio van de PS5?
www.youtube.com/DerOllie
Verwijderd
Ja klopt, had ik ook last van. Heeft echt met de game te maken. Er is wel veel meer mis met die game, heb uiteindelijk met moeite de story uitgespeeld. Maar het is echt een draak van een game. Je kan beter Saints row 2 spelen.thunder8 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:09:
Zijn er hier nog mensen die het laatste deel van Saints Row spelen? Ben gisteren pas begonnen, maar ik merk dat de motorgeluiden van de auto's nauwelijks hoorbaar zijn. Misschien te maken met de introductie van Dolby Atmos in de audio van de PS5?
Heb ook al een vastloper qua geluid gehad, toen kwam er helemaal niets meer uit. Speel de story wel uit, het deel ervoor had ik bijna uitgespeeld, maar die verdween van PS+ Extra. Ben intussen bij de nieuwe HQ, de Church. Tijdens een missie met die schietoefeningen, kon ik het wapen wel oppakken, maar hou het dan niet vast en kan het dan niet gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:48:
[...]
Ja klopt, had ik ook last van. Heeft echt met de game te maken. Er is wel veel meer mis met die game, heb uiteindelijk met moeite de story uitgespeeld. Maar het is echt een draak van een game. Je kan beter Saints row 2 spelen.
Ben benieuwd of de paarse dildo nog in dit deel zit.
Kan ik die alweer vast deïnstallerenVerwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:48:
[...]
Ja klopt, had ik ook last van. Heeft echt met de game te maken. Er is wel veel meer mis met die game, heb uiteindelijk met moeite de story uitgespeeld. Maar het is echt een draak van een game. Je kan beter Saints row 2 spelen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Als ik van tevoren wist hoeveel herrie er uit die drive komt had ik ook een digital gekochtJSchut schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:56:
Playstation Portal is echt precies wat ik zoek
Speel het nu vaak op de iPad maar daar zit toch wat lag in af en toe. Plus het is niet heel relaxed op de bank.
Over disc vs digitaal:
Ik heb ook de disk versie. Eigenlijk puur omdat ik wel eens wat spellen probeer of maar 1 keer wil spelen en daarna de game doorverkoop. Heeft mij echt al honderden euros bespaard.
Games die ik langer zal spelen (Bijvoorbeeld Diablo 4, Elden Ring) koop ik wel allemaal digitaal.
man man man zelfs als je alleen een disc erin hebt zitten en een game speelt vanaf de ssd dan begint dat ding soms herrie te maken.....
dat is echt subjectief en per persoon afhankelijk, ik koop heel weinig games, the last of us 2 heb ik voor 9.99 digitaal terwijl die in de winkel duurder was,dutchgio schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:42:
[...]
Inderdaad de digital is echt korte termijn denken terwijl een console jaren lang mee gaat.
als je het goed doet is het niet duurder dan disc....
Verwijderd
Dit klopt inderdaad.joey82 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:17:
[...]
dat is echt subjectief en per persoon afhankelijk, ik koop heel weinig games, the last of us 2 heb ik voor 9.99 digitaal terwijl die in de winkel duurder was,
4 seconden en dan is die weer stil....kneusteun schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:06:
[...]
Als ik van tevoren wist hoeveel herrie er uit die drive komt had ik ook een digital gekocht![]()
man man man zelfs als je alleen een disc erin hebt zitten en een game speelt vanaf de ssd dan begint dat ding soms herrie te maken.....
Lag ook voor een tientje bij Action laatst.joey82 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:17:
[...]
dat is echt subjectief en per persoon afhankelijk, ik koop heel weinig games, the last of us 2 heb ik voor 9.99 digitaal terwijl die in de winkel duurder was,
zonde van het plasticTimothy3000 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:35:
[...]
Lag ook voor een tientje bij Action laatst.
Meestal wel wat langer gek genoeg....Timothy3000 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:34:
[...]
4 seconden en dan is die weer stil....
Maar het is gewoon weer jammer, een disc drive hoeft niet zoveel lawaai te maken.
weetje iig dat er nog leven in de console zitkneusteun schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:49:
[...]
Meestal wel wat langer gek genoeg....
Maar het is gewoon weer jammer, een disc drive hoeft niet zoveel lawaai te maken.
Ik hoor hem bijna nooit. En als ik hem hoor is dat helemaal niet hard.kneusteun schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:06:
[...]
Als ik van tevoren wist hoeveel herrie er uit die drive komt had ik ook een digital gekocht![]()
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Zo'n beetje alles van playstation is plastic 🥸
Die van mij doet dat niet meer. Heeft ie bij launch wel gedaan. Toen ging de discdrive elk half uur helemaal loco.kneusteun schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:49:
[...]
Meestal wel wat langer gek genoeg....
Verwijderd
Bij mij kwamen de achterste surround-speakers nauwelijks mee en klonken eigenlijk heel zacht, later bleek wel waarom want toen ik keek onder geluidsinstellingen bij The Last of Us en God of War stond daar als doorgifte 3D Audio en daarbij doen de achterste speakers nauwelijks iets.thunder8 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:09:
Alles weer teruggezet naar DD
Let wel, dit zijn mijn eigen bevindingen.
Hierboven door anderen al bevestigd dat het een game probleem is. En die bug zal naar grote waarschijnlijkheid niet opgelost worden, aangezien de studio dicht is/gaat. Ik dacht dat het mogelijk met de nieuwe DD Atmos te maken kon hebben, maar dat is niet de oorzaak.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:22:
[...]
Bij mij kwamen de achterste surround-speakers nauwelijks mee en klonken eigenlijk heel zacht, later bleek wel waarom want toen ik keek onder geluidsinstellingen bij The Last of Us en God of War stond daar als doorgifte 3D Audio en daarbij doen de achterste speakers nauwelijks iets.
Alles weer teruggezet naar DD
Let wel, dit zijn mijn eigen bevindingen.
Verwijderd
Als je geduld hebt is digitaal prima betaalbaar inderdaad. Daarnaast is niet naar de console te hoeven lopen en een kleinere berg met hoesjes ook wat waard.joey82 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:17:
[...]
Ik hecht tegenwoordig 0 waarde aan disc versies.
Ik speel een game meestal uit en doe er daarna een andere in. Dus heel vaak hoef ik niet naar de PS5 te lopen. Maar zo heeft iedereen andere voorkeuren en dat is maar goed ook. Ik kan nu beide kanten op, soms zitten er wel wat leuke digital (only) acties bij voor games, maar mijn ervaring is wel dat de fysieke edities vaker in een actie voorbij komen. Nu is het met sites als PSdeals ook niet moeilijk meer om een goede actie in de on-line store te vindenVerwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:57:
[...]
Als je geduld hebt is digitaal prima betaalbaar inderdaad. Daarnaast is niet naar de console te hoeven lopen en een kleinere berg met hoesjes ook wat waard.
Ik hecht tegenwoordig 0 waarde aan disc versies.
Latin capital letter y with diaeresis
Komt omdat ik ooit allemaal oude games die al jaren in de kast lagen naar Gamemania bracht en €1 per game kreeg. Vanaf dat moment was het hoarden voorbij
Soms koop ik een game digitaal als ik weet deze ga ik niet verkopen
[ Voor 9% gewijzigd door Scrisissszzz op 21-09-2023 12:04 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
1.God of War + God of War Ragnarök
2. Horizon Zero Dawn + Horizon Forbidden West
On first sight spreekt Horizon mij het meeste aan. De graphics van met name het tweede deel zien er echt fantastisch uit. Lijkt mij een heerlijke wereld om te verkennen.
Desondanks ben ik een beetje bang voor een Assassin's Creed-achtige ervaring. Mooie beelden, weinig boeiende missies en langdradig. Hopelijk heb ik het mis!
God of War heb ik weinig gevoel bij, maar de kenners lijken die te preferen boven Horizon. Verhaal lijkt mij interessant en de combat ziet er ook immersive uit.
FYI: Red Dead Redemption (II) en The Last of Us (1+2) zijn mijn favoriete games.
Verwijderd
Ik zou zeggen GoW tenzij je heel erg zin hebt in open-world maar daar lijkt het niet op als ik je AC opmerking lees. Persoonlijk vond ik Horizon fantastisch tot de wereld na behoorlijk wat uren echt open ging toen kwam de vermoeidheid waar je het over hebt. Niet als kritiek maar je moet er maar net zin in hebben.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:20:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik twee grote gameseries nog nauwelijks heb gespeeld: God of War en Horizon. Wil deze nu eens gaan spelen, maar met welke beginnen?
On first sight spreekt Horizon mij het meeste aan. De graphics van met name het tweede deel zien er echt fantastisch uit. Lijkt mij een heerlijke wereld om te verkennen.
[YouTube: HORIZON FORBIDDEN WEST PS5 Gameplay 4K HDR ULTRA HD (Fidelity Mode)]
![]()
Desondanks ben ik een beetje bang voor een Assassin's Creed-achtige ervaring. Mooie beelden, weinig boeiende missies en langdradig. Hopelijk heb ik het mis!
God of War heb ik weinig gevoel bij, maar de kenners lijken die te preferen boven Horizon. Verhaal lijkt mij interessant en de combat ziet er ook immersive uit.
FYI: Red Dead Redemption (II) en The Last of Us (1+2) zijn mijn favoriete games.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2023 12:27 ]
Verwijderd
Thanks! Open-world moe, tja... ik heb geen enkel probleem met Rockstar open-world, Ubi Soft open-world daarentegen...Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:26:
[...]
Ik zou zeggen GoW tenzij je heel erg zin hebt in open-world maar daar lijkt het niet op als ik je AC opmerking lees. Persoonlijk vond ik Horizon fantastisch tot de wereld na behoorlijk wat uren echt open ging toen kwam de vermoeidheid waar je het over hebt. Niet als kritiek maar je moet er maar net zin in hebben.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Beide series zijn fantastisch, maar wel compleet anders van elkaar. Horizon is zeker de moeite waard maar is wel een ouderwetse open wereld game. Heb deel 1, 2 en Burning Shores met veel plezier gespeeld maar buiten de toffe wapens en wereld is de gameplay wel wat verouderd.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:20:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik twee grote gameseries nog nauwelijks heb gespeeld: God of War en Horizon. Wil deze nu eens gaan spelen, maar met welke beginnen?
[YouTube: HORIZON FORBIDDEN WEST PS5 Gameplay 4K HDR ULTRA HD (Fidelity Mode)]
![]()
God of War is voor mij de betere serie. Semi open wereld, maar voornamelijk een lineair verhaal. Maar de manier waarop het verteld wordt, de combat, gewoon genieten allemaal. En dan niet te vergeten de muziek van God of War, poah.
Ik ga denk ik maar een nieuwe playthrough doen
Horizon doet dat wel een beetje, maar op een natuurlijkere manier. Ik raad je voor het verhaal aan wel Horizon Zero Dawn eerst te spelen. Ziet er nog steeds goed uit en het verhaal vond ik echt heel tof. Forbidden West is meer van hetzelfde met wat extra gameplay elementen en mooiere graphics. Verhaal vond ik geen reet aan en de hele game vond ik toch minder leuk.Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:29:
[...]
Thanks! Open-world moe, tja... ik heb geen enkel probleem met Rockstar open-world, Ubi Soft open-world daarentegen...
God of War (2018) is fan-tas-tisch. Wát een bruut spel, toffe graphics en erg goed verhaal. Ragnarok een beetje als Forbdidden West. Ik had het wel een beetje gezien en vond dat deel minder leuk. Verhaal is nog steeds goed en erg spectaculair in beeld gebracht allemaal. Maar als je beide series niet hebt gespeeld ga je er sowieso veel lol mee hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 21-09-2023 12:42 ]
Ook na een tijdje wachten, ik dacht misschien is de accu zo leeg dat hij even tijd nodig heeft, doet ie niks. De PS5 zelf herkent wel dat de controller verbonden is via systeem-->accessoires maar ik kan er dus niks mee doen, geen enkel knopje doet iets. Ook een reset met een simkaart-pinnetje doet niks.
Met dezelfde kabel aansluiten op de PC werkt wel, ik kon hem updaten naar de laatste firmware en ook via bijvoorbeeld https://hardwaretester.com/gamepad zag hij de Dualsense gewoon. Niet bij alle knoppen herkende de tool trouwens dat ik erop drukte. De triggers/thumbsticks enz werkte maar alle d-pad/kruisje,vierkant,rondje,driehoek deden niks volgens de tool. Zou 't kunnen dat die knoppen (incl PS-knop in het midden) stuk zijn en daarom niks werkt?
Een van jullie enig idee of ik nog iets kan proberen om hem werkend te krijgen? Anders zal ik kijken of ik nog garantie heb en hem terugsturen..
Grappig, heb dus precies tegenovergesteldeHulleman schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:41:
[...]
Horizon doet dat wel een beetje, maar op een natuurlijkere manier. Ik raad je voor het verhaal aan wel Horizon Zero Dawn eerst te spelen. Ziet er nog steeds goed uit en het verhaal vond ik echt heel tof. Forbidden West is meer van hetzelfde met wat extra gameplay elementen en mooiere graphics. Verhaal vond ik geen reet aan en de hele game vond ik toch minder leuk.
God of War (2018) is fan-tas-tisch. Wát een bruut spel, toffe graphics en erg goed verhaal. Ragnarok een beetje als Forbdidden West. Ik had het wel een beetje gezien en vond dat deel minder leuk. Verhaal is nog steeds goed en erg spectaculair in beeld gebracht allemaal. Maar als je beide series niet hebt gespeeld ga je er sowieso veel lol mee hebben.
God of War 2018 vond ik een geweldige game, maar Ragnarok voegde zo weinig extra's toe, het was echt zo'n "oh dit ken ik al" gevoel. Horizon FW is zoveel meer dan deel 1, op veel vlakken. Maar is allemaal imo en subjectief natuurlijk. Wel bijzonder dat games zo anders kunnen aanvoelen voor verschillende mensen.
[ Voor 14% gewijzigd door kaos001 op 21-09-2023 13:02 . Reden: iets meer toelichting ]
We zijn het er over eens dat we Ragnarok minder dan deel 1 vonden, dus niet helemaal het tegenovergesteld.kaos001 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:59:
[...]
Grappig, heb dus precies tegenovergestelde
Horizon FW is zoveel meer dan deel 1, op veel vlakken.
FW deed toch niet zoveel meer dan deel 1? De traversal met vliegen en gliden is beter dan in deel 1 en er is een onderwaterwereld. Dat laatst is tof gemaakt, maar vond ik aanvoelen als nog meer openwereld waar niet zo veel te beleven valt. Edit: oja, en je hebt wat speciale krachten die je vrij kunt spelen. Dat wordt tof in beeld gebracht!
In FW miste ik heel erg de beloning voor exploration en side content doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 21-09-2023 13:07 ]
Verwijderd
@Verwijderd Het is en blijft een typische open world game imo hoe indrukwekkend het ook is. Persoonlijk zou ik wachten tot die open-world zin er volledig weer is en dan pas aan Horizon beginnen.
Rockstar is wel van een nivo hoor.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2023 13:09 ]
Hulleman schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:07:
[...]
We zijn het er over eens dat we Ragnarok minder dan deel 1 vonden, dus niet helemaal het tegenovergesteld.
Excuus jongens, mijn hoofd neemt weer eens een afslag die niet gepland was!Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:07:
@kaos001 Volgens mij zegt Hulleman dat ook.
Ik las weer eens veel te snel.
Beide games zeer aan te raden, dus zeker proberen!Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:20:
Persoonlijk ben ik meer fan van de Horizon serie vanwege de bewegingen van Aloy, ze is zo ongelofelijk flexibel en dat merk je ook met spelen, het zorgde bij mij dat ik me meer in de actie voelde dan bij GoW. Voeg daar het enorme wapen arsenaal aan toe en de mogelijkheid om de machines part for part te slopen en je hebt echt een geweldige game.
Toen ik na Forbidden west aan Ragnarok wilde beginnen voelde Kratos net aan als Jan houten klaassen. En als je voort moet bewegen met het bootje vond ik het ronduit saai.
Verwijderd
Wisselende reacties en interessante om de verschillende onderbouwingen te lezen!
Beide series hebben een hoge rating, dus het is een subjectief iets. Ik snap het wel. Sommige gamers vinden Red Dead Redemption 2 traag en saai, terwijl ik van ieder uur (van de 100!) heb genoten. Zelda Breath of the Wild heb ik dan juist weer na twee pogingen van circa 15-20 uur opgegeven. Dat is dan weer niet mijn game. Ik wil sowieso beide series gaan spelen, maar kies er nu dan voor om te beginnen met God of War. Heb zin in een iets meer lineaire game en bijkomend voordeel is dat deze al in mijn library aanwezig is. Download staat aan!
Ik vond het varen juist wel heel mooi gedaan, net als het reizen tussen de realms, alle gesprekken die gevoerd worden gaven het gevoel dat het juist lekker vlot verloopt. Echter toen het verhaal uit was en de gesprekken dus "op" waren viel het me op dat dit inderdaad de boel flink vertraagd. Daardoor had ik dus niet de motivatie om de laatste subquests af te ronden.cold_as_ijs schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:02:
hier een niet populaire mening, maar ik vond GoW helemaal niet zo goed. Het vechten zelf klikte niet helemaal, laten we het maar op smaak houden. Maar verder heel veel tijd bezig met klimmen/varen waar er vrij weinig gebeurd, dat haalde heel veel snelheid uit de game. Vond de semi open wereld daarom ook een draak om doorheen te bewegen. Graphics zijn overigens prachtig, verhaal was aardig maar niet heel speciaal. Ik heb hem wel op platinum gezet, wel op het tandvlees. Vond de Valkyries niet super gedaan, sommige best makkelijk en bij andere mistte de balans volledig met 1 hit kills waarbij je redelijk weinig tijd had om te reageren
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Je gaat er sowieso van genieten. God of War Ragnarök is een prachtige game. Ga em zelf in de winter ook weer eens oppakken. Heb zowel Forbidden West als Ragnarök nog niet uitgespeeld, iets met luxe probleem enzo. Te veel games en te weinig tijd.
(stiekem is het gewoon een Overwatch 2 verslaving, maar aan niemand doorvertellen ok?
12 maanden voor 60 euro.
:strip_exif()/f/image/NqAkZ1EnQnYtQbk186rJCN5d.jpg?f=fotoalbum_large)
Maar sinds begin deze maand kostprijs een jaar abonnement 72 euro.
Is het dan niet zeer voordelig om deze kaartjes in krantenwinkels, supermarkten,... te kopen? Of moet ik dan bij betalen via de Playstation?
Als er op het kaartje staat "12 maanden" dan krijg je gewoon 12 maanden Playstation Plus. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over een eventuele bijbetalingCowboy_Henk schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:05:
Is het dan niet zeer voordelig om deze kaartjes in krantenwinkels, supermarkten,... te kopen? Of moet ik dan bij betalen via de Playstation?
*edit
Spuit 11
*edit 2
Blijkbaar leef ik nog in het verleden...
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 21-09-2023 18:22 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Volgens mij zouden ze stoppen met die verkoop en kon je enkel nog PS tegoed kopen.Cowboy_Henk schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:05:
Misschien een stomme vraag maar ik zie in de Lidl dat ze playstation plus kaartjes verkopen.
12 maanden voor 60 euro.
[Afbeelding]
Maar sinds begin deze maand kostprijs een jaar abonnement 72 euro.
Zou je hier dan ook niet 60 euro PS tegoed voor krijgen?
Dat klopt niet meer volgens mij. Die kaartjes staan nu gelijk aan PSN tegoed. Dus je vult die code in, je krijgt 60 euro tegoed en moet dan nog bijbetalen.Superkiwi schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:10:
[...]
Als er op het kaartje staat "12 maanden" dan krijg je gewoon 12 maanden Playstation Plus. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over een eventuele bijbetaling
*edit
Spuit 11
Oh echt? Dat is een naaistreek. Dan hadden ze die Playstation Plus kaartjes beter uit de handel kunnen nemen want als het klopt wat je zegt krijg je nu niet meer wat er op het product staat.Timothy3000 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:13:
[...]
Dat klopt niet meer volgens mij. Die kaartjes staan nu gelijk aan PSN tegoed. Dus je vult die code in, je krijgt 60 euro tegoed en moet dan nog bijbetalen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het zou een stuk netter zijn als de bestaande kaarten:
1) Gehonoreerd worden
of
2) Terug geroepen worden en vervangen met correcte kaarten.
Volgens mij staat in de kleine lettertjes achterop de kaart dat de prijs die afgeschreven wordt voor het abonnement hoger kan zijn dan de waarde van de kaart.Cowboy_Henk schreef op donderdag 21 september 2023 @ 19:16:
Eigenlijk is het illegaal, er wordt een product omschrijving ge-afficheerd dus "12 maanden PS plus" en dit voor 60 euro. Maar je krijgt dit dus niet.
Is inderdaad een nette prijs.kazuka schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:08:
Helldivers II heeft een prijskaartje van 40 EUR gekregen, gelukkig zijn ze niet full-price gegaan.
[Afbeelding]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
https://www.ti-84shop.nl/...ditie-copy-145255726.html
Ik vind het er maar verdacht uitzien.Nietdatikweet schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:41:
Kent iemand TI-84 Shop ze bieden momenteel wel goede prijzen aan voorde PS5. Zo erg zelf dat ik twijfel aam de betrouwbaarheid maar ze hebben over het algemeen wel goede reviews op trustpilot.
Ik heb de kvk nummer gecontroleerd die ze vermelden op hun website en deze komt overeen met wat kvk.nl te melden heeft. Echter wil dit nog niet veel zeggen.
Bij twijfel niet doen!
Ik heb de zaak gezien in Capelle, niet echt een winkel, maar bestaat wel. Ik heb er ook een gamevoucher gekocht en netjes/werkend ontvangen.Geraedus schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:46:
[...]
Ik vind het er maar verdacht uitzien.
Ik heb de kvk nummer gecontroleerd die ze vermelden op hun website en deze komt overeen met wat kvk.nl te melden heeft. Echter wil dit nog niet veel zeggen.
Bij twijfel niet doen!
Heb er begin dit jaar ook bijna wat gekocht, maar door even wat Google er toch vanaf gezien. waren reviews met beoordelingen van o.a. slechte communicatie, bedreigingen vanuit de winkel, en dat mensen al weken op hun product of geld het wachten waren. Wilde het even voor je opzoeken, en kwam dit toevallig al tegen, zegt denk ik al genoeg.Nietdatikweet schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:41:
Kent iemand TI-84 Shop ze bieden momenteel wel goede prijzen aan voorde PS5. Zo erg zelf dat ik twijfel aam de betrouwbaarheid maar ze hebben over het algemeen wel goede reviews op trustpilot.
Heb toevallig gister avond de DLC gekocht, heb de game alleen dan voor Series X, heb er echt wel zin inBananeman schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 13:13:
Separate Ways voor Resident Evil 4 Remake is deze week uitgekomen. Leuke uitbreiding op de bestaande game. Zeker als je RE4 nog een beetje "in de vingers hebt" dan heb je 'm zo uitgespeeld en dat is m.i. prima.
PSN: Mondaatje
Die is goed genoeg.Nietdatikweet schreef op zondag 24 september 2023 @ 21:50:
Is de meegeleverde HDMI Kabel van sony in de PS5 goed genoeg om optimaal te gamen? Of zitten er verschillen in?
Je kunt dit eens proberen, in veel gevallen is dit al een fixer en dan hoef je de controller niet open te maken.Monda schreef op zondag 24 september 2023 @ 19:59:
Ik baal wel. Heb 1 controller met extreme stickdrift en 1 waarvan de linkerstock een soort los zit. Die draait als ik 'm met m'n vinger vastpakt en een richting op draai. De rechter heeft dit niet. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Is dit te fixen?
Mocht dan niet werken, da kun je hem ook open maken en dan schoonmaken, deze video laat het heel goed zien.
Vanochtend was het zo ver voor mij! EINDELIJK kon ik het piepje uit zetten. Ik wacht hier als sinds de komst van de PS4 op. Deze optie heeft eigenhandig mijn hele week goed gemaakt!Heaget schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:21:
Weet iemand wanneer de PS5 update komt waarbij je het startup piepje uit kan zetten? Misschien ligt het aan mij maar ik vind het echt mateloos irritant en nodeloos luid ook. Ik zag dat de optie om het uit te zetten al in het beta programma zat, maar daar zit ik dan weet niet in..
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:10
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Sowieso bizar dat die serie nog verkoopt.Jumpman schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:59:
FC24 wordt gratis bij consoles gegeven, er is een PS5 Disc bundel voor €495,00. Bizar, dat ze de game los nog voor €60,00 + verkopen.
Eigenlijk precies dat ja. Als ik tijdens het huiswerk maken even wil gamen krijg ik nu steevast commentaar... Maar ook als ik s'ochtends vroeg of s'avonds laat wil gamen hoor je dat piepje door het hele huis heen, en nu dus niet meer.Chaoss schreef op maandag 25 september 2023 @ 08:38:
Nu kun je stiekem de PS5 aanzetten zonder dat je wederhelft er wat van zegt?
Je moet een dergelijke wederhelft gewoon niet toelaten in je leven.Chaoss schreef op maandag 25 september 2023 @ 08:38:
Nu kun je stiekem de PS5 aanzetten zonder dat je wederhelft er wat van zegt?
Ik ben bang dat het daar nu te laat voor iskaos001 schreef op maandag 25 september 2023 @ 12:40:
[...]
Je moet een dergelijke wederhelft gewoon niet toelaten in je leven.
[ Voor 90% gewijzigd door BM op 25-09-2023 13:01 ]
De KPN virusscanner blokt de webshop af bij mij. Heb ik nog nooit meegemaakt.Nietdatikweet schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:41:
Als het te goed is om waar te zijn is het meestal ook zo. Ik zou het niet kopen. Ook niet met garantie in het achterhoofd.
[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 25-09-2023 13:17 ]
Iemand een idee of er een groot verschil is tussen FC (voornamelijk carrièremodus) te spelen op een PS4 of een PS5?Jumpman schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:59:
FC24 wordt gratis bij consoles gegeven, er is een PS5 Disc bundel voor €495,00. Bizar, dat ze de game los nog voor €60,00 + verkopen.
Ik speel met het idee om i.p.v. het spel aan te kopen voor de 4, onmiddellijk de switch te maken naar de 5. Alleen speel ik over het algemeen enkel maar Fifa (FC) en af en toe eens een potje COD. Wij gaan binnenkort verhuizen, en ik vroeg me ook af of ik eventueel de PS5 achter de stenen muur (in de berging) kan plaatsen, waar de tv wordt aan opgehangen. We zouden zonder tv-meubel werken, en ik zie het niet (meer) zitten om zo'n mastodont in de living te hebben staan. Geen idee of dat geen vertraging of problemen met de bluetooth zou geven?
Sony PlayStation 5 is beter, beter graphics en sneller laden. Bekabelde controllers over USB (met bluetooth uit) hebben minder delay dan met een bluetooth verbinding.Desperation schreef op maandag 25 september 2023 @ 13:39:
[...]
Iemand een idee of er een groot verschil is tussen FC (voornamelijk carrièremodus) te spelen op een PS4 of een PS5?
Ik speel met het idee om i.p.v. het spel aan te kopen voor de 4, onmiddellijk de switch te maken naar de 5. Alleen speel ik over het algemeen enkel maar Fifa (FC) en af en toe eens een potje COD. Wij gaan binnenkort verhuizen, en ik vroeg me ook af of ik eventueel de PS5 achter de stenen muur (in de berging) kan plaatsen, waar de tv wordt aan opgehangen. We zouden zonder tv-meubel werken, en ik zie het niet (meer) zitten om zo'n mastodont in de living te hebben staan. Geen idee of dat geen vertraging of problemen met de bluetooth zou geven?
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 25-09-2023 14:18 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Sony gebruikt een proprietary vorm van bluetooth voor z'n controllers (vandaar ook geen standaard bluetooth audio headset met dat belabberde protocol), en bedraad of draadloos zal echt geen merkbaar verschil opleveren.Jumpman schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:16:
[...]
Bekabelde controllers over USB (met bluetooth uit) hebben minder delay dan met een bluetooth verbinding.
Een snelle blik op wat tests geeft 10ms. Dat merk jij, en niemand hier, echt niet. Speel jij dan nog met kabels door je woonkamer dan alsof het 1995 is?
Dit dus, ik ken niemand die bekabeld speelt, tenzij het is om de controller op te laden. Ik vraag me gewoon af of het wel een verschil heeft, wanneer de PS5 achter een muur zou staan. Dat de 5 betere graphics heeft, daar ga ik uiteraard ook van uit, maar geen idee of dat een groot verschil heeft in een spel zoals Fifa (FC)...Amos_x schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:05:
[...]
Sony gebruikt een proprietary vorm van bluetooth voor z'n controllers (vandaar ook geen standaard bluetooth audio headset met dat belabberde protocol), en bedraad of draadloos zal echt geen merkbaar verschil opleveren.
Een snelle blik op wat tests geeft 10ms. Dat merk jij, en niemand hier, echt niet. Speel jij dan nog met kabels door je woonkamer dan alsof het 1995 is?
Er was hier iemand die z'n PS5 in de meterkast had staan, geen idee meer wie. Maar volgens mij gaf dat geen problemen.Desperation schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:39:
[...]
Dit dus, ik ken niemand die bekabeld speelt, tenzij het is om de controller op te laden. Ik vraag me gewoon af of het wel een verschil heeft, wanneer de PS5 achter een muur zou staan. Dat de 5 betere graphics heeft, daar ga ik uiteraard ook van uit, maar geen idee of dat een groot verschil heeft in een spel zoals Fifa (FC)...
https://kotaku.com/sony-p...re-ransomed-vc-1850870993
6000 bestanden voor alle Sony systemen?PacinoAllstars schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:39:
Zorgwekkend nieuws. Sony zou zijn getroffen door ransomware toch niet de minste nieuwssite die dit bericht. Ben benieuwd wanneer dit op de frontpage komt.
https://kotaku.com/sony-p...re-ransomed-vc-1850870993
Bewijs wat ze hebben aangeleverd van wat ze hebben schijnt ook niet heel spannend te zijn. Even afwachten, maar ik denk dat het wel meevalt.
[ Voor 4% gewijzigd door Raem op 25-09-2023 22:04 ]
Na het debacle in 2011 ben ik er nog niet gerust op. En wie zegt dat die 6000 de volledige buit is?Raem schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:03:
[...]
6000 bestanden voor alle Sony systemen?
Bewijs wat ze hebben aangeleverd van wat ze hebben schijnt ook niet heel spannend te zijn. Even afwachten, maar ik denk dat het wel meevalt.
Dat beweert die hackers groep zelf. Als je data wilt verkopen lijkt het mij dat je alles in 1x kwijt wilt en niet iets achter houdt.PacinoAllstars schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:10:
[...]
Na het debacle in 2011 ben ik er nog niet gerust op. En wie zegt dat die 6000 de volledige buit is?
Klinkt niet als heel erg spannende data.Within those 6,000 files are supposedly a bevy of documentation, including unknown “build log files,” a swath of Java resources, and HTML data. Many of the files are reportedly in Japanese.
Dit topic is gesloten.
![]()
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/1EFHryiMvg6KRpMVhkPd4fh2.jpg?f=fotoalbum_large)