• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43
FMS schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:53:
[...]

In de trailer wordt iets gezegd over bringing two worlds together oid. Ik ben geen kenner maar zou dat kunnen duiden dat ze de verhaallijnen eventueel gaan convergeren naar het originele?
In Remake lijken ze tijdlijnen te hebben gesplitst. Het "origineel" waarin Zack dood is, en een waar hij leeft.
Zack gaat een grote rol spelen lijkt het op (zie ook de boxart en poster). Ik denk dat ze daar op doelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8tGEE_-BsWSQqY86AvrGhzCpL4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6HhB1H7pCDYJaLcS2fnlcwY2.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Ook 3 nieuwe kleurtjes voor de plates en controllers zag ik gisteren.

De Rode en Blauwe lijken mij teveel op de huidige selectie.
Maar, ik ga zeer zeker de Zilveren controller aanschaffen.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FD0kk-Kx5DDtEsbbE6KjbTcgDWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vCpI7QGOVZigDmO2fOzPvsPz.jpg?f=fotoalbum_large

Fatality! 8)

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Een vraagje en misschien ter geruststelling van mijn OCD;

Ik heb vandaag mijn week oude PS5 even afgekoppeld om te verplaatsen naar een ander plekje.

Daarna sloot ik het netsnoer weer aan en ik hoorde hierbij wat elektrisch geknetter uit de aansluiting van de PS5. Het netsnoer zat aan de andere kant nog in het stopcontact, ja. Dus er stond stroom op het netsnoer.

Heeft iemand anders dit ook ervaren en, belangrijkste vraag, kan dit kwaad??

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:46
--verwijderd--

[ Voor 86% gewijzigd door Geraedus op 15-09-2023 22:01 ]

PSN : Geraedus

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:12
Geraedus schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 21:27:
Bij mij is zo juist de September update binnengekomen, bij wie nog meer?
Mijn playstation 5 staat door Starfield helaas al 2 weken volledig uit, straks even aan slingeren en kijken of de update er is.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Verwijderd

Hij geeft helaas een aantal punten aan waar ik al bang voor was, ovderdosis aan abilities. Als je dan ook nog eens 2 characters hebt lijkt me het inderdaad wat rommelig worden. Geef mij mij maar de gameplay van Spider-Man 2018, heerlijke game.

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 21:51:
Hij geeft helaas een aantal punten aan waar ik al bang voor was, ovderdosis aan abilities. Als je dan ook nog eens 2 characters hebt lijkt me het inderdaad wat rommelig worden. Geef mij mij maar de gameplay van Spider-Man 2018, heerlijke game.
Dat is dus ook exact wat waar ik helemaal geen trek in heb, jammer hoor. Spiderman 2018 had echt wel de sweet spot te pakken wat dat betreft.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:23
Ik wacht wel tot die op PSPlus staat ooit. :)

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:13
Voor de liefhebbers:

Officiële Midnight Black panelen zijn terug te koop. Ze waren lange tijd onbeschikbaar

https://direct.playstatio...ole-covers-midnight-black (Belgische tak)
https://direct.playstatio...ole-covers-midnight-black (Nederlandse tak)

• Geraedus
Cowboy_Henk schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 05:46:
Voor de liefhebbers:

Officiële Midnight Black panelen zijn terug te koop. Ze waren lange tijd onbeschikbaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/javXbfn6bh3ZLokrBvOO_yfZlnY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sep0AKqFGaoc3dPTu08sZaXT.jpg?f=fotoalbum_large

Te mooi om waard te zijn waarschijnlijk.
Zelf ben ik zeer tevreden met de dark plates 2.0 van dbrand.

• Cowboy_Henk
Geraedus schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:48:
[...]

[Afbeelding]

Darkplates 2.0 vind ik ook wel mooi.
Ik heb wel een paar vraagjes hierover.

Kan je de ps5 horizontaal gebruiken? Met de officiële voet?

Zijn de Nexigo voetjes compatibel ermee?

Heb je ook de licht strips gekocht? Is de installatie moeilijk?

• Geraedus
Cowboy_Henk schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:58:
[...]

Darkplates 2.0 vind ik ook wel mooi.
Ik heb wel een paar vraagjes hierover.

Kan je de ps5 horizontaal gebruiken? Met de officiële voet?

Zijn de Nexigo voetjes compatibel ermee?

Heb je ook de licht strips gekocht? Is de installatie moeilijk?
Antwoord op je vraag of je de dark plates horizontaal kan gebruiken is Ja.

De dark plates hebben gewoon dezelfde afmeting als de orginele plates van sony zelf, het enige verschil is dat de bovenkant afrond is en er 2 ventilatie gaten (met stof filter meegeleverd) erin zitten.

Ik waarschuw wel even voor de mensen die geinterreseerd zijn in de Dark plates van Dbrand en die het via hun website bestellen is dat er import kosten erbij komen kijken van 17 euro bovenop de prijs van de plates zelf.

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Geraedus schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:48:
[...]

[Afbeelding]

Ik vind al die plates met afgeronde hoeken en een ventilator gat op de kant lelijk. Het doet afbreuk aan het originele design wat best mooi is. Voor mij dus originele plates.

Nog los van wat een kinderachtig bedrijf d brand is. Doet het vast goed onder de TikTok tiener generatie of zo. Edgy , maar ook weer niet.. :')

• Geraedus
Amos_x schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 09:04:
[...]

Ik vind al die plates met afgeronde hoeken en een ventilator gat op de kant lelijk. Het doet afbreuk aan het originele design wat best mooi is. Voor mij dus originele plates.

Nog los van wat een kinderachtig bedrijf d brand is. Doet het vast goed onder de TikTok tiener generatie of zo. Edgy , maar ook weer niet.. :')
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0nPDXLvIEkMNNjHhMcgvWVUJvdE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vzOK5Wqo7WJmWooV1Un5nCvf.jpg?f=fotoalbum_large

Vindt het toch prima staan zo, maar goed smaken verschillen natuurlijk.

• Cowboy_Henk
Geraedus schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 09:04:
[...]

Antwoord op je vraag of je de dark plates horizontaal kan gebruiken is Ja.

De dark plates hebben gewoon dezelfde afmeting als de orginele plates van sony zelf, het enige verschil is dat de bovenkant afrond is en er 2 ventilatie gaten (met stof filter meegeleverd) erin zitten.

Ik waarschuw wel even voor de mensen die geinterreseerd zijn in de Dark plates van Dbrand en die het via hun website bestellen is dat er import kosten erbij komen kijken van 17 euro bovenop de prijs van de plates zelf.
17 euro erbij? Ow... Dan wordt het wel prijzig. Ik wou de full shabang kopen. Plates, zwart matte midden sticker en light stripes.

Verwijderd

Timothy3000 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:10:
Ik wacht wel tot die op PSPlus staat ooit. :)
Ik vind Spider-Man remastered een geweldige game en dat slingeren ging nooit vervelen. Zelfs in die game moest ik even goed wennen aan alle abilities maar toen ik het eenmaal doorhad voelde het enorm goed. Het zijn games waar het verplaatsen van je character al een game opzich is en dan vind ik het overdreven worden met 10000 abilities en gadgets erboven op. Miles zocht voor mij de grens daarmee op maar als daar nog meer boven op komt en je kunt wisselen tussen 2 characters.. ik weet het niet hoor.
Ik ga Spider-Man 2 in dat geval misschien ook niet meteen aanschaffen. Het is niet dat oktober een slechte game maand gaat worden dus geen probleem. ;)

Verwijderd

Net even Tomb Raider 1-3 Remastered besteld voor 26,99 met extra PS+ korting dus. Voor de fans van TR games zoals ik een must have. Laat Valentijnsdag 2024 maar komen, want dan komt het spel uit.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:04:
[...]

Ik vind Spider-Man remastered een geweldige game en dat slingeren ging nooit vervelen. Zelfs in die game moest ik even goed wennen aan alle abilities maar toen ik het eenmaal doorhad voelde het enorm goed. Het zijn games waar het verplaatsen van je character al een game opzich is en dan vind ik het overdreven worden met 10000 abilities en gadgets erboven op. Miles zocht voor mij de grens daarmee op maar als daar nog meer boven op komt en je kunt wisselen tussen 2 characters.. ik weet het niet hoor.
Ik ga Spider-Man 2 in dat geval misschien ook niet meteen aanschaffen. Het is niet dat oktober een slechte game maand gaat worden dus geen probleem. ;)
Helaas hebben veel sequels in games daar last van. Die sequels moeten altijd maar groter en meer, want “het moet wat nieuws” te bieden hebben, de overtreffende trap. Risico waar veel sequels dan in trappen is dat ze vaak de basis die het origineel zo goed maakte uit het oog verliezen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Timothy3000
Ik vind het dan wel weer jammer dat het dezelfde map lijkt te zijn. Logisch, want Spidey, maar de game trekt me echt totaal niet. En dat terwijl ik Remastered en Miles Morales beide platinum heb.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:34

DarkSide

theres no place like ::1

Ben nu nog met RDR2 bezig (ooit gehaald nooit echt gespeeld)
Daar nog wel even zoet mee. Chapter 3 en meer dan 60uur gespeeld al.

Maar daarna staat Spiderman 2 denk ik toch wel op de PS5.
De eerdere delen waren idd top. En dit lijkt me ook gewoon weer heerlijk spelen.
En met 2 spidey's lijkt me juist cool. Het switchen.etc

We gaan het zien.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Timothy3000 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:50:
Ik vind het dan wel weer jammer dat het dezelfde map lijkt te zijn. Logisch, want Spidey, maar de game trekt me echt totaal niet. En dat terwijl ik Remastered en Miles Morales beide platinum heb.
Tokio of Honk Kong had voor mij ook gemogen, genoeg te slingeren en een hele andere setting. Goed verhaal er boven op en ik ben tevreden.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:46:
[...]

Helaas hebben veel sequels in games daar last van. Die sequels moeten altijd maar groter en meer, want “het moet wat nieuws” te bieden hebben, de overtreffende trap. Risico waar veel sequels dan in trappen is dat ze vaak de basis die het origineel zo goed maakte uit het oog verliezen.
Exact. Meer van alles is niet altijd beter.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2023 11:46 ]

• Cowboy_Henk
Timothy3000 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:50:
Logisch dat het terug New York is want Peter Parker woont daar, hij is nog steeds een student en Miles Morales ook.
Ze zijn ook de friendly neighborhood heroes van NY dus tja ze blijven in de buurt.

Wat ze eventueel konden doen is een schoolreis doen zoals in de film Spider-Man Far From Home waar Peter naar Europa ging op studie reis.

• Timothy3000
Cowboy_Henk schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 11:56:
[...]

Logisch dat het terug New York is want Peter Parker woont daar, hij is nog steeds een student en Miles Morales ook.
Ze zijn ook de friendly neighborhood heroes van NY dus tja ze blijven in de buurt.

Wat ze eventueel konden doen is een schoolreis doen zoals in de film Spider-Man Far From Home waar Peter naar Europa ging op studie reis.
Ja, dat laatste dus. Valt genoeg te verzinnen. Maar deze map heb ik na twee games wel gezien.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:56
Geraedus schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 09:12:
[...]

[Afbeelding]

Vindt het toch prima staan zo, maar goed smaken verschillen natuurlijk.
Heb sinds 02-2022 de Dark Plates en heb daar geen moment spijt van gehad. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M3a9a7iW9NwPrsHdPGJROO5hOz8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HfLG5TsnH5Gi8VkuS0VVnBSG.jpg?f=fotoalbum_large

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb vandaag mijn week oude PS5 even afgekoppeld om te verplaatsen naar een ander plekje.

Daarna sloot ik het netsnoer weer aan en ik hoorde hierbij wat elektrisch geknetter uit de aansluiting van de PS5. Het netsnoer zat aan de andere kant nog in het stopcontact, ja. Dus er stond stroom op het netsnoer. Verklaart dit het geluid?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Geraedus
freddyathlon schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:23:

Daarna sloot ik het netsnoer weer aan en ik hoorde hierbij wat elektrisch geknetter uit de aansluiting van de PS5. Het netsnoer zat aan de andere kant nog in het stopcontact, ja. Dus er stond stroom op het netsnoer. Verklaart dit het geluid?

Achjee bij mij zo vaak gebeurd, ook al klinkt het ongezond maar veel kwaad kan het niet. Althans ik heb nog tot heden nog niets opgeblazen.

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-11 11:06
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 11:45:

Tokio of Honk Kong had voor mij ook gemogen, genoeg te slingeren en een hele andere setting. Goed verhaal er boven op en ik ben tevreden.
Spiderman hoort gewoon in NY!
In spiderman draait het minder om de wereld. Klinkt misschien stom, maar als open wereld game is spiderman niet veel beter dan de gemiddelde ubi game, kan het weten speel hem nu bij een maat van mij. Maar de traversal, het vechten zijn goed. Dat was allemaal minder in miles moralis naar mijn mening

Verwijderd

Iemand anders ook problemen met de accuduur van de DualSense controller na de update? Een uurtje of 8 tot 10 was makkelijker haalbaar, nu is na 2 uurtjes de pret al over.

Lijkt gewoon leeg te lopen :?

• Geraedus
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2023 @ 06:00:
Iemand anders ook problemen met de accuduur van de DualSense controller na de update? Een uurtje of 8 tot 10 was makkelijker haalbaar, nu is na 2 uurtjes de pret al over.

Bij mij niet, maar de controller krijgt bij mij ook geen kans om volledig leeg te raken, na 2 uurtjes gamen hang ie alweer aan de oplader als ik klaar ben.

• Timothy3000
cold_as_ijs schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:44:
[...]

In spiderman draait het minder om de wereld. Klinkt misschien stom, maar als open wereld game is spiderman niet veel beter dan de gemiddelde ubi game, kan het weten speel hem nu bij een maat van mij. Maar de traversal, het vechten zijn goed. Dat was allemaal minder in miles moralis naar mijn mening
Ik vond de wereld juist een essentiële rol spelen. Fantastisch om door NY te kunnen slingeren en landmarks te bezoeken. Maar na 2x NY is het nu weleens tijd voor wat anders imo.

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
Cowboy_Henk schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 05:46:
Voor de liefhebbers:

Was de midnight black op voorraad? Want nu lijkt het niet meer beschikbaar.

En welke zijn de nieuwe kleuren, ik dacht hier gelezen te hebben dat er 2 nieuwe kleuren zijn?

• Crash
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2023 @ 06:00:

1 van mijn 2 controllers gaat +- de helft zo lang mee als de ander (op dezelfde dag aangeschaft). Controllers zijn nu zo’n 2 jaar oud, maar dit is al ruim een half jaar zo. Het was mij de moeite niet waard om er qua garantie iets mee te doen, want zodra de ene leeg is gaat ie aan de lader en is de ander al vol.

Verwijderd

cold_as_ijs schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:44:
[...]

Ik vind NY ook echt bij Spider-Man horen maar voor de afwisseling zouden ze best iets erbij kunnen verzinnen. Zoals @Cowboy_Henk al aangaf, maak er een schoolreisje van oid. Nu krijgen we iedere keer de zelfde omgeving en als afwisseling een Spider-Man met nog meer tech en gadgets.
Het slingeren maakt voor mij het grootste verschil met andere open-world games. Een paard of een auto is zo saai na deze games. :P
Als ik de beelden zie van deel 2 ziet het overigens wel waanzinnig goed uit hoor. :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2023 09:50 ]

• Cowboy_Henk
Amos_x schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:16:
[...]

Was de midnight black op voorraad? Want nu lijkt het niet meer beschikbaar.

En welke zijn de nieuwe kleuren, ik dacht hier gelezen te hebben dat er 2 nieuwe kleuren zijn?
Al terug uitverkocht 😒

Er komen 3 nieuwe kleuren

YouTube: PS5 - Console Colors Reveal Trailer

Verwijderd

Geraedus schreef op zondag 17 september 2023 @ 06:34:
[...]

Bij mij niet, maar de controller krijgt bij mij ook geen kans om volledig leeg te raken, na 2 uurtjes gamen hang ie alweer aan de oplader als ik klaar ben.
Crash schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:40:
[...]

1 van mijn 2 controllers gaat +- de helft zo lang mee als de ander (op dezelfde dag aangeschaft). Controllers zijn nu zo’n 2 jaar oud, maar dit is al ruim een half jaar zo. Het was mij de moeite niet waard om er qua garantie iets mee te doen, want zodra de ene leeg is gaat ie aan de lader en is de ander al vol.
Heb de DualSense een reset gegeven…

So far so good d:)b

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:27
Ik snap ook niet echt dat mensen zo hyped zijn voor spiderman 2, het ziet er allemaal precies hetzelfde uit weer en ze gebruiken zelfs dezelfde stad maar dan groter. Dat slingeren is totaal niet meer boeiend en het eindeloos boeven neermeppen en webben heb ik nu ook wel gezien.

Ik heb enorm genoten van Spiderman 1 en daarna was miles morales ook nog wel leuk maar al meer van hetzelfde.

Misschien dat ik de game later nog is uit de budgetbak vis, maar voorlopig echt nog geen zin in weer een spiderman game.

Playstation 5

Verwijderd

Ik ga ook wachten op korting op Spider-Man 2. Spider-Man 1 op de PS4 Pro uitgespeeld en Miles Morales op de PS5. Ik ben dan ook Spider-Man moe.

Verwijderd

Stylze schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:02:
Ik snap ook niet echt dat mensen zo hyped zijn voor spiderman 2, het ziet er allemaal precies hetzelfde uit weer en ze gebruiken zelfs dezelfde stad maar dan groter. Dat slingeren is totaal niet meer boeiend en het eindeloos boeven neermeppen en webben heb ik nu ook wel gezien.

Ik heb enorm genoten van Spiderman 1 en daarna was miles morales ook nog wel leuk maar al meer van hetzelfde.

Misschien dat ik de game later nog is uit de budgetbak vis, maar voorlopig echt nog geen zin in weer een spiderman game.
Dezelfde reden waarom een
- Far Cry
- Assassins Creed
- Call of Duty
- Fifa
- Race Games

Het nog steeds heel goed doen.
Je hoeft niet altijd het wiel proberen opnieuw uit te vinden.
Soms hebben mensen gewoon behoefte aan meer van hetzelfde.

Spiderman 1 en Miles Morales waren succesvol voor een reden.
Waarom dan het hele recept omgooien?
"If it ain't broken, don't fix it."

Vernieuwing is niet altijd verbetering.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

En zeker met de budgetten van tegenwoordig voor AAA games zie je weinig vernieuwing maar meer vooral voortborduren op wat al succesvol is. Ik vermaak me ook uitstekend met Starfield momenteel maar dat is 100% de bekende Bethesda formule in een nieuw jasje. GoW, Uncharted, Horizon sequels idem dito, Zijn echter nog wel steeds hele toffe games en tussen die releases zit gelukkig wel meerdere jaren.

NY heeft nu wel 2 grote gebieden erbij gekregen (Brooklyn en Queens) voor die gewenste change of scenery.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:27
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:44:
[...]

- Far Cry
- Assassins Creed
- Call of Duty
- Fifa
- Race Games

Toch vind ik de games die je noemt andere type games waar wel meer veranderd steeds waardoor het niet hetzelfde is, bij een sportgame zoals fifa bijvoorbeeld is elk potje steeds anders en heb je veel online afwisseling en nieuwe modi, hetzelfde geld voor een cod steeds weer andere maps en nieuwe modi etc.
Assassins creed heb je steeds een totaal andere map en wereld. De ene is meer een rpg en de ander meer een sluipgame.
Race games heb je ook steeds totaal andere auto's en race tracks.
Far cry zou kunnen dat heb ik zelf nooit echt gespeeld omdat het me totaal niet trekt?

Bij spiderman ben je steeds aan het rondslingeren in New York, steeds boeven aan het vangen en dezelfde soort missies aan het doen. Zet dat even lekker nog een paar jaar in de ijskast en breng een Spiderman 2 in 2025/2026 ofzo uit zodat het weer een beetje fris is, maar niet nu zoveel mensen al spidermoe zijn.

Playstation 5

• Timothy3000
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:44:
[...]

- Far Cry
- Assassins Creed
- Call of Duty
- Fifa
- Race Games

Far Cry, AC, CoD en racegames spelen zich over het algemeen wel af in nieuwe werelden of hebben nieuwe maps. Er zijn ook altijd wel kleine maar fijne quality of life improvements.

Ik zeg ook niet dat ze het recept moeten omgooien, maar wel dat NY voor mij persoonlijk zo been there done that is dat ik niet meer de behoefte heb er geld aan te besteden.

Zou ik met Far Cry of AC ook niet doen als elke game steeds in hetzelfde gebied zou afspelen.

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-11 11:06
Timothy3000 schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:00:
[...]

Ik vond de wereld juist een essentiële rol spelen. Fantastisch om door NY te kunnen slingeren en landmarks te bezoeken. Maar na 2x NY is het nu weleens tijd voor wat anders imo.
Het had iedere random stad kunnen zijn, ja je kan de bekende landmarks bezoeken maar dat is het dan wel weer. De rest van de side quests/verhaal boeit de stad helemaal niet. In plaats van andere stad met hoge gebouwen, wat dus tegen het spiderman verhaal in gaat, zouden ze dus beter de stad zelf interessanter kunnen maken. Bijvoorbeeld mogelijkheid om als Peter Parker door de stad te gaan waarmee je bepaalde side quests kan doen en random encounters. Nu heb je een beste mooie stad, maar de meeste oninteressante side missions, copy paste collectfest en rinse repeat clear building. Dat laatste stuk kom je letterlijk 3x tegen. In Spiderman, de DLC en in MM. Dat maakt dat het slingeren gaat vervelen. In MM gebruikte ik voornamelijk fast travel, zeker ook omdat het met hem niet leuk was om te slingeren terwijl met Peter Parker het een stuk lekkerder ging.
Maarja is denk ik teveel gevraagd om eennspiderman game met een rockstar kwaliteit open wereld ;)

• Timothy3000
cold_as_ijs schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:30:
[...]

Het had iedere random stad kunnen zijn, ja je kan de bekende landmarks bezoeken maar dat is het dan wel weer. De rest van de side quests/verhaal boeit de stad helemaal niet. In plaats van andere stad met hoge gebouwen, wat dus tegen het spiderman verhaal in gaat
De laatste paar films speelden zelfs in andere landen af. Waarom zou het tegen het verhaal ingaan? Het is niet alsof Spidey in de films en comics altijd alleen maar in NY is.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-11 16:30
de tijd is gekomen dat we toch maar een ps5 in de woonkamer willen hebben,

alleen word het de digital of de disc versie? daar zijn we nog niet echt uit,

ik heb zelf niks met dat ik perse iets op schijfje wil hebben, meer dan eens moet je een groot deel toch nog downloaden

maar meer dan eens zijn disc versies wel weer wat goedkoper dan digitaal

hmm lastig....

• Zorroberner
  • Laatst online: 09-11 12:05
joey82 schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:46:

ik heb zelf niks met dat ik perse iets op schijfje wil hebben, meer dan eens moet je een groot deel toch nog downloaden

hmm lastig....
Tjah er zijn vaak genoeg sales op de ps store.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:34

DarkSide

theres no place like ::1

joey82 schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:46:

hmm lastig....
Hier meeste digitaal. Maar heb wel disc versie zodat je wel de vrijheid hebt om iets op disc te kopen wat in de store nog duur is.
Ook doe ik vaak met kerst wat games als cadeau. En dat pakt toch leuker uit als het fysiek is

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• joey82
DarkSide schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:55:
[...]

Hier meeste digitaal. Maar heb wel disc versie zodat je wel de vrijheid hebt om iets op disc te kopen wat in de store nog duur is.
Ook doe ik vaak met kerst wat games als cadeau. En dat pakt toch leuker uit als het fysiek is
ik game eigenlijk niet zo heel veel meer en ben snel uitgekeken op games, had ik vroeger nooit last van, heel vreemd

ik denk dat als ik het doe zoals met xbox series s ( zo nu en dan een game digitaal komen wat in de aanbieding is )

dat ik mij prima red met de digital

• Timothy3000
joey82 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:02:
[...]

ik game eigenlijk niet zo heel veel meer en ben snel uitgekeken op games, had ik vroeger nooit last van, heel vreemd

ik denk dat als ik het doe zoals met xbox series s ( zo nu en dan een game digitaal komen wat in de aanbieding is )

dat ik mij prima red met de digital
Ik zou dan juist voor 1 met disc gaan. Kun je als je op een spel bent uitgekeken hem op Marktplaats gooien.

• joey82
Timothy3000 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:24:
[...]

Ik zou dan juist voor 1 met disc gaan. Kun je als je op een spel bent uitgekeken hem op Marktplaats gooien.
ik ben 1 van de personen die gekochte games niet doorverkoopt :)

Verwijderd

Timothy3000 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:24:
[...]

Moet je ook maar net zin in hebben. Maar is idd een optie.

Wat ik zelf prettig vind is PS+ Extra en een wishlist met notificaties voor de digitale sales.

Ik hoef niet altijd een game bij release te spelen, anders zou ik een disc kopen. Dat scheelt wel wat, zeker als je de game snel weer doorverkoopt voor 80% van de nieuwprijs. Als je kan wachten op de sales dan vind ik een digital qua gemak ideaal.

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:25
Kan iemand mij vertellen hoeveel revisies de ps5 heeft gehad en welke model de nieuwste is heb de CFI-1216A kan er niks over vinden welke de nieuwste is en welke pro en cons er zijn over fans en koeling etc.

Verwijderd

Nietdatikweet schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:41:
Kan iemand mij vertellen hoeveel revisies de ps5 heeft gehad en welke model de nieuwste is heb de CFI-1216A kan er niks over vinden welke de nieuwste is en welke pro en cons er zijn over fans en koeling etc.
Drie revisies:
CFI-1016A (2020)
CFI-1116A (2021)
CFI-1216A (2022)

Je hebt dus de nieuwste revisie van het disc-model. Ik verwacht wel binnen afzienbare tijd de CFI-2XXXX en dat zal dan een kleiner (Slim) model zijn. Er zijn al wat beelden gelekt.

De CFI-1216A is wat zuiniger en lichter t.o.v. de eerdere versies. De chip is 6nm i.p.v. 7nm waardoor deze minder energie verbruikt. De koeling is daardoor kleiner, met als gevolg minder gewicht. Zie ook onderstaande video voor meer details.

• Geraedus
3 in totaal tot nieuwe toe.
- 1000
- 1100
- 1200 (laatste)

Link voor meer info :
https://www.techspot.com/...on-loses-weight-cuts.html

Edit : retro was me voor 😆

[ Voor 8% gewijzigd door Geraedus op 17-09-2023 18:59 ]

• Nietdatikweet
Oke thx guys
joey82 schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:02:
[...]

Dan zou ik het bij de Series S houden en iets anders leuks met die €500 doen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Timothy3000
Ja, goeie ook eigenlijk. Waarom wil je er dan een PS5 naast halen?

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Timothy3000 schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:41:
Zelf ben ik altijd PS4Pro gamer geweest.
De PS5 stond lang op de verlanglijst, maar omdat deze steeds niet leverbaar was, heb ik een Xbox series X gekocht, ook om Flight Simulator te spelen.

Nu sinds een week ook een PS5 erbij, met name voor Gran Turismo 7, wat naar mijn idee toch de beste racegame is, ook beter dan Forza Motorsport.
Maar ook Spiderman, Hogwarts en Horizon zijn favoriete games. Ik heb het idee dat er op de PS toch meer en betere exclusives zijn.

Ik weet ‘t; 2 consoles is misschien wat veel van ‘t goede. Of ben ik hierin de enige? :)

[ Voor 9% gewijzigd door freddyathlon op 17-09-2023 21:26 ]

• Timothy3000
Ik heb ze ook beide, maar Joey gaf aan weinig te gamen. Dan zijn twee consoles wellicht teveel van het goede.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Timothy3000 schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:26:
Ik heb ze ook beide, maar Joey gaf aan weinig te gamen. Dan zijn twee consoles wellicht teveel van het goede.
Inderdaad, mee eens.

• Nietdatikweet
Guys zit er aan te denken om mijn PS5 terug te brengen naar MM NL en de PS5 te halen via Amazone De Iemand die weet hoe Amazon is als De is met garantie en klantenservice? Is toch ruim 100 euro goedkoper!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:12
Nietdatikweet schreef op maandag 18 september 2023 @ 06:36:
Guys zit er aan te denken om mijn PS5 terug te brengen naar MM NL en de PS5 te halen via Amazone De Iemand die weet hoe Amazon is als De is met garantie en klantenservice? Is toch ruim 100 euro goedkoper!
Ik heb er mijn Switch OLED ZELDA editie gekocht dit jaar, dit is goed gedaan, zelfs was een nog een price drop tijdens de pre-order, hiervoor gemaild en het verschil terug gekregen, dus kwa klantenservice prima. Garantie nog geen ervaring mee gehad.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Nietdatikweet schreef op maandag 18 september 2023 @ 06:36:
Dan is het alleen de vraag of MM je PS5 terug gaat nemen. Of heb je ‘m online besteld?

• Nietdatikweet
Lokaal gehaald van MM.maar heb m cadeua gekregen. Weet toevallig dat ie nog paar weken gekeden tussen 450 en 470 was.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:22
Nietdatikweet schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:29:
Lokaal gehaald van MM.maar heb m cadeua gekregen. Weet toevallig dat ie nog paar weken gekeden tussen 450 en 470 was.
Die nemen ze alleen terug als die ongeopend is, of anders krijg je 10% minder ervoor terug dacht ik.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Verwijderd

Amaze86 schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:52:
[...]

Die nemen ze alleen terug als die ongeopend is, of anders krijg je 10% minder ervoor terug dacht ik.
Niet mijn ervaring. Heb meerdere producten, inclusief consoles, geretourneerd binnen 30 dagen. Geopend en gebruikt. Wel weer heel netjes verpakt. Altijd 100% teruggekregen zonder gezeur. Dat vind ik wel echt een groot voordeel van de MM.

• Nietdatikweet
Amaze86 schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:52:
[...]

Heb m ook niet geopend

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:06:
[...]

Niet mijn ervaring. Heb meerdere producten, inclusief consoles, geretourneerd binnen 30 dagen. Geopend en gebruikt. Wel weer heel netjes verpakt. Altijd 100% teruggekregen zonder gezeur. Dat vind ik wel echt een groot voordeel van de MM.
Via website ok, maar in de winkel....zal wel nieuw beleid zijn dan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• tiies
  • Laatst online: 09-11 12:36
Dit viel me toevallig vorige week op: bij Modern Warfare III in de PS Store staat dat vier van mijn vrienden dit spel gepreorderd hebben. Echter bij navragen blijkt dit helemaal niet zo te zijn. Is dit weer een nieuwe manier van spellen aan de man brengen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qFCGYmQcDnuNP9uNV42vBZxnpLw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M11EsZ2jE5uBZYCQL3FMYBKn.jpg?f=fotoalbum_large

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-10 08:57
tiies schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:00:
Dit viel me toevallig vorige week op: bij Modern Warfare III in de PS Store staat dat vier van mijn vrienden dit spel gepreorderd hebben. Echter bij navragen blijkt dit helemaal niet zo te zijn. Is dit weer een nieuwe manier van spellen aan de man brengen?[Afbeelding]
Is bij mij ook! Ook bij FC24 staan ze er bij

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Je kunt het proberen. Als de doos echt niet geopend is geweest, kun je een gokje wagen.
Maar de Mediamarkt is hoe dan ook niet verplicht 'm terug te nemen, dus je kunt een 'nee' als antwoord krijgen.

Inderdaad, de Disc-edition was € 446,- tot een ruime week geleden, nu weer 'gewoon' € 549,-.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:52
tiies schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:00:
Dit viel me toevallig vorige week op: bij Modern Warfare III in de PS Store staat dat vier van mijn vrienden dit spel gepreorderd hebben. Echter bij navragen blijkt dit helemaal niet zo te zijn. Is dit weer een nieuwe manier van spellen aan de man brengen?[Afbeelding]
Ik dacht eigenlijk dat dit een bug is, je ziet dat ook vaak bij een spel: "vrienden die dit spelen". Ik zie altijd, bij letterlijk elke game het icoontje staan van iemand waarvan ik weet dat die al jaren niet meer heeft ingelogd op zijn account.

• joey82
Timothy3000 schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:41:
aantal redenen,

the last of us 1&2

de uncharted serie,

days gone

en nog een aantal ( ik heb geen game pc dus vandaar de ps5 )

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De "vrienden die dit spelen" zouden accounts moeten zijn die recht hebben op het spel (dus gespeeld hoeft het nog niet te zijn (geweest). Dus gekocht (digitaal) of via Plus bijv. toegevoegd aan hun account.

[ Voor 48% gewijzigd door BM op 18-09-2023 19:54 ]

Verwijderd

joey82 schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:16:
[...]

aantal redenen,

the last of us 1&2

de uncharted serie,

days gone

en nog een aantal ( ik heb geen game pc dus vandaar de ps5 )
Die kun je ook allemaal op de PC spelen.

• Zorroberner
  • Laatst online: 09-11 12:05
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:29:
[...]

Zie even zijn laatste zin ;)

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:32

lord_fh

PS5

Zijn er nog tips voor korting bij het kopen van PS5 tegoed ? >:)

• joey82
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:29:
[...]

the last of us 2 op de pc?

daarnaast heb ik dus geen game pc

Verwijderd

Nog even inhakend op de discussie over Spider-Man 2 en het principe van meer en groter is niet altijd beter:

Spider-Man 2 qua lengte vergelijkbaar met eerste game
https://gamer.nl/nieuws/p...lijkbaar-met-eerste-game/
"Spider-Man is qua speeltijd vergelijkbaar met de eerste game. We hebben daarbij geprobeerd elk moment meer episch, diepgaander of meer gerelateerd aan het verhaal te maken."

De eerste Spider-Man-game van Insomniac kon in een uur of twintig uitgespeeld worden. "We willen (van Spider-Man 2) geen game van tachtig tot honderd uur maken; dat is niet wat we voor ogen hebben. We willen geweldige verhalen vertellen op de best mogelijke manier. We willen dat elke missie enorm memorabel wordt."
Dit vind ik dan wel weer goed nieuws. Meer epische momenten in een beperkte tijd i.p.v. herhalende, saaie missies om de speelduur te verlengen.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-11 08:50
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:15:
Nog even inhakend op de discussie over Spider-Man 2 en het principe van meer en groter is niet altijd beter:

Spider-Man 2 qua lengte vergelijkbaar met eerste game
https://gamer.nl/nieuws/p...lijkbaar-met-eerste-game/

[...]

Dit vind ik dan wel weer goed nieuws. Meer epische momenten in een beperkte tijd i.p.v. herhalende, saaie missies om de speelduur te verlengen.
Spiderman 1 zat wel echt bomvol oersaaie optionele filler content.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
lord_fh schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:45:
Ja, betalen met geld.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Timothy3000
joey82 schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:55:
[...]

Days Gone is echt een draak van een spel haha. Voor die andere games snap ik het wel!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-11 14:51
lord_fh schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:45:
50 euro == 50 euro 8)7

• Nietdatikweet
Ja zie het wel heb eigenlijk liever als ik er over nadenk een nederlandse winkelier. Hoe zit het met de controllers dan die je bij model CFI 1216 A krijgt las iets met stickdrift enzo welke modellen heb je bij controllers?

Verwijderd

Timothy3000 schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:06:
[...]

Days Gone is echt een draak van een spel haha. Voor die andere games snap ik het wel!
Ik vond days gone anders een erg goede game.

• Timothy3000
Ja, is ook subjectief natuurlijk. Ik speelde hem op release en toen was het imo niet al te best.

Verwijderd

joey82 schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:55:
[...]

Ik bedoelde het ook voor de mensen met PC. Zoveel is er niet meer console exclusive op de PlayStation en Xbox.

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:26
Detroit: Become Human is ook een PS pareltje.

Verwijderd

Zapato schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:20:
Detroit: Become Human is ook een PS pareltje.
Die is ook op PC en dus geen PS pareltje :9

Wel een goeie game die ik op de PS4 Pro uitgespeeld heb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:22:
[...]

Die is ook op PC en dus geen PS pareltje :9

Wel een goeie game die ik op de PS4 Pro uitgespeeld heb.
Veel pc gamers gaan niet voor die paar games een console kopen. Dat hebben Microsoft en Sony ook ingezien, vandaar dat de games ook op de pc te spelen zijn
Timothy3000 schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:12:
Ja, is ook subjectief natuurlijk. Ik speelde hem op release en toen was het imo niet al te best.
Days Gone op release was een draak inderdaad. Moesten echt aantal grote patches overheen voordat hij goed was. Gebeurde overigens wel vlot maar had wel een maandje later uit kunnen komen.

Later wel een leuke game geworden hoor, niet de hoogvlieger die we van Sony gewend zijn maar wel dikke prima, spelen wel waard.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Wat meer detail over de game dan wat ik tot nu toe tegen kwam.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Die verbeterde traversal ziet er echt heel vet uit! Als het grafisch ook nog een stapje boven MM zit dan wordt het echt genieten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:09
Vind de traversal mogelijk iets te snel, wel fijn om lekker door de stad heen te gaan. Maar voelt een beetje out of sync.

But who knows misschien past het wel.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-11 14:36
Je zou toch verwachten dat een spel met de tagline 'Be Greater.... Together' toch wel met z'n tweeen te spelen zou zijn.... :/

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-11 18:51

spaceboy

Op grote hoogte

Timothy3000 schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:06:
[...]

Nee man! 8) Ik vond Days Gone juist één van de games die mij het meest is bijgebleven van alle games die ik ooit gespeeld heb (en ik game al 35 jaar ofzo, damn... opa). :P Tuurlijk, best wat bugs. Maar qua sfeer, acting en gameplay echt bril-jant. Die hordes. Man. Rennen! :P

Nog steeds de grootste fout van Sony om Bend niet DG2 te laten maken. Al Google ik nu op Days Gone 2 en ik zie wel wat vage geruchten dat het toch zou kunnen? Iemand hier meer info over?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• joey82
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:17:
[...]

[...]

Ik bedoelde het ook voor de mensen met PC. Zoveel is er niet meer console exclusive op de PlayStation en Xbox.
aangezien ik de ps4 heb overgeslagen heb ik nog redelijk wat exclusives te spelen....

Verwijderd

joey82 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:15:
[...]

aangezien ik de ps4 heb overgeslagen heb ik nog redelijk wat exclusives te spelen....
Dus gewoon een PS5 (digital) halen en be happy! ;)

• joey82
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:16:
[...]

Dus gewoon een PS5 (digital) halen en be happy! ;)
ja ja rustig maar oOo

• Hulleman
spaceboy schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:14:
[...]

Nee man! 8) Ik vond Days Gone juist één van de games die mij het meest is bijgebleven van alle games die ik ooit gespeeld heb (en ik game al 35 jaar ofzo, damn... opa). :P Tuurlijk, best wat bugs. Maar qua sfeer, acting en gameplay echt bril-jant. Die hordes. Man. Rennen! :P

Nog steeds de grootste fout van Sony om Bend niet DG2 te laten maken. Al Google ik nu op Days Gone 2 en ik zie wel wat vage geruchten dat het toch zou kunnen? Iemand hier meer info over?
Die hordes waren wel echt cool ja. Maar die voice acting van Deacon is echt van het slechtste van wat ik in mijn game carrière heb meegemaakt. Dat irritante fluisterende gemompel, echt niet naar te luisteren en heel onnodig.

Pagina: 1 ... 302 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord