Mijns inziens non-argumenten op de kwaliteit van de knoppen na (al moet dit nog blijken). Verder doelde ik op de 1080p resolutie, niet het formaat. Tenzij Sony ons verrast en de Portal echt iets nieuws kan.Verwijderd schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:35:
[...]
Pure onzin wat je zegt. Er zijn genoeg redenen waarom de Backbone One goedkoper is. Die zou je met een beetje gezond verstand zelf ook wel moeten kunnen bedenken. Zeker hier op dit forum.
Ten eerste wordt de Backbone One zonder 8” scherm geleverd. Je bent dus verplicht om je iPhone te gebruiken. Er is geen enkele iPhone op de markt met een 8” scherm en een beeldverhouding van 16:9, dus het lijkt me sterk dat er mensen zijn die van een beter scherm gebruik maken.
Overigens ben je bij een wat langere gamesessie dus sowieso al je telefoon kwijt (wat voor mij überhaupt geen optie is) en eindig je ook nog eens met een lege batterij. En dan heb ik het nog niet eens gehad over dat je je iPhone alleen zonder hoesje in de backbone kunt klikken, wat betekent dat je dus altijd eerst het hoesje van je telefoon moet verwijderen om te kunnen spelen. Superirritant.
Ten tweede heeft de Backbone One geen ingebouwde wifi-chip of geoptimaliseerde communicatie met de PS5. Bij de Portal is dit wel het geval. Denk dus aan lagere input lag en functies als direct van start kunnen gaan bij aanzetten.
Ten derde voelen de knopjes van de Backbone One erg goedkoop aan, terwijl de Portal eigenlijk gewoon over een echte DualSense-controller beschikt met haptic feedback en adaptive triggers.
Al met al vind ik het dus niet zo gek dat je de Backbone One al voor de helft kunt krijgen. Sterker nog, ik vind hem in verhouding zelfs overpriced.
Edit: ik zie dat er ook een Android-versie van de Backbone One is, maar daar geldt hetzelfde voor.
Verwijderd
Er zijn al hands-on video’s met de Portal waaruit blijkt dat het gewoon een DualSense-controller is met dezelfde kwaliteit en dus ook haptic feedback en adaptive triggers. Dat is al bekend.MaZo schreef op zondag 10 september 2023 @ 15:31:
[...]
Mijns inziens non-argumenten op de kwaliteit van de knoppen na (al moet dit nog blijken). Verder doelde ik op de 1080p resolutie, niet het formaat. Tenzij Sony ons verrast en de Portal echt iets nieuws kan.
Verder zeg je dat je op de resolutie doelt en niet op het formaat, maar het is onmogelijk om op een hogere resolutie dan 1080p te streamen vanaf de PS5. Dan kan mijn iPhone 14 Pro Max wel een hogere resolutie en refresh rate hebben, maar daar heb ik dus niks aan. Je hebt veel meer aan een groter scherm met de juiste beeldverhouding, want PS5-games worden in 16:9 afgespeeld. Zo voorkom je die zwarte banen aan de zijkanten.
De rest als non-argumenten beschouwen neem ik niet serieus. Telkens je telefoon in zo’n backbone moeten klikken om te kunnen spelen is gewoon irritant. Helemaal als je ondertussen gebeld wordt of je je telefoon ergens anders voor wilt gebruiken, wat ik regelmatig doe tijdens het gamen. Ik snap dat er mensen zijn die dat misschien niet zo erg vinden, maar het is gewoon een feit dat de Portal meer gebruiksgemak biedt. En een lagere input lag lijkt me logisch dat dat handig is bij het remote spelen van je games.
Sluit ik me helemaal bij aan, ik ga hem gewoon lekker kopen.
Ik ga hem kopen, maar kijk nog wel even de kat uit de boom. Ben altijd bang voor kinderziektes die er mogelijk in kunnen zitten.
PSN : Geraedus
Sorry, had gemist dat Remote Play nog steeds beperkt is tot 1080p. Dat kan de PS4 al. En dat terwijl (cloud) inmiddels gamen op 4K kan.Verwijderd schreef op zondag 10 september 2023 @ 16:15:
[...]
Er zijn al hands-on video’s met de Portal waaruit blijkt dat het gewoon een DualSense-controller is met dezelfde kwaliteit en dus ook haptic feedback en adaptive triggers. Dat is al bekend.
Verder zeg je dat je op de resolutie doelt en niet op het formaat, maar het is onmogelijk om op een hogere resolutie dan 1080p te streamen vanaf de PS5. Dan kan mijn iPhone 14 Pro Max wel een hogere resolutie en refresh rate hebben, maar daar heb ik dus niks aan. Je hebt veel meer aan een groter scherm met de juiste beeldverhouding, want PS5-games worden in 16:9 afgespeeld. Zo voorkom je die zwarte banen aan de zijkanten.
De rest als non-argumenten beschouwen neem ik niet serieus. Telkens je telefoon in zo’n backbone moeten klikken om te kunnen spelen is gewoon irritant. Helemaal als je ondertussen gebeld wordt of je je telefoon ergens anders voor wilt gebruiken, wat ik regelmatig doe tijdens het gamen. Ik snap dat er mensen zijn die dat misschien niet zo erg vinden, maar het is gewoon een feit dat de Portal meer gebruiksgemak biedt. En een lagere input lag lijkt me logisch dat dat handig is bij het remote spelen van je games.
Zeer slechte switch style joystick maakt het een vervelend ding vind ik.MaZo schreef op zondag 10 september 2023 @ 10:00:
Een Backbone One heb je voor de helft, kan hetzelfde, en wordt door 9 van de 10 gebruikers gespeeld met een beter scherm.
Wens je veel plezier met cloud gamen op je kleine schermpje in 4k.MaZo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:41:
[...]
Sorry, had gemist dat Remote Play nog steeds beperkt is tot 1080p. Dat kan de PS4 al. En dat terwijl (cloud) inmiddels gamen op 4K kan.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hier ook gepreordered. Valt 'ie tegen? Binnen 30 dagen gratis retour.Ton Hasselt schreef op zondag 10 september 2023 @ 16:23:
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Grootste minpunt daarvan is dat elke reviewer aangeeft dat het niet echt lekker premium aanvoelt. De knoppen zijn het net niet. De ergonomie net niet. En laten we wel zijn, een telefoon is toch best klein en het scherm heeft niet de juiste verhoudingen. Ik heb de backbone nog nooit in m'n handen gehand, maar de voorgaande punten zijn redenen dat ik geen backbone heb gekocht. De portal is een keer zo duur, maar wel iets wat ik zoek. Groot scherm en de ergonomie zal goed zijn Sony kennende. Vanuit previews is men positief over het scherm. Enige minpunt, is geen cloud ondersteuning. Maar dat moet nog wel gaan komen.MaZo schreef op zondag 10 september 2023 @ 10:00:
Een Backbone One heb je voor de helft, kan hetzelfde, en wordt door 9 van de 10 gebruikers gespeeld met een beter scherm.
[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 11-09-2023 11:04 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Hier ook, zakelijk dus makkelijkTon Hasselt schreef op zondag 10 september 2023 @ 16:23:
En erg fijn om naast de vrouw op de bank te doen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
4K is echt onzinnig. 1080p op een 8" schermpje is meer dan zat. Het is een native 1080p scherm en dan ziet 1080p er zeer scherp uit. 720p op het native 720p scherm van een switch is ook scherp genoeg.MaZo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:41:
[...]
Sorry, had gemist dat Remote Play nog steeds beperkt is tot 1080p. Dat kan de PS4 al. En dat terwijl (cloud) inmiddels gamen op 4K kan.
Prima dat je elke gelegenheid aan pakt om de PS Portal af te kraken of te laten zien dat het elders beter kan. Je hoeft het niet te kopen. Ik ben iig enthousiast over het concept en zo te zien velen met mij.
[ Voor 18% gewijzigd door Hulleman op 11-09-2023 11:00 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Om nog even door te gaan op de portal. Ik heb het idee dat Sony in loop der tijd nog wel functionaliteiten toe gaat voegen aan de Portal. Wat zien jullie het liefst?
Ik zou graag zien:
- gebruik kunnen maken van streaming vanuit PS+ zonder PS5
- de Portal kunnen gebruiken als (extra) controller op de PS5. Wellicht met wat toffe functies voor het touchscreen.
Ik zou graag zien:
- de Portal kunnen gebruiken als (extra) controller op de PS5. Wellicht met wat toffe functies voor het touchscreen.
[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 11-09-2023 11:55 ]
- de Portal kunnen gebruiken om ook remote Xbox te streamen
Verwijderd
Ik vind remote play van de Xbox nog al tegenvallen. Ben zelf ook in het bezit van een Series X. De stream is weliswaar 1080p, maar met een gemiddelde bitrate van 800Kbps is het beeld behoorlijk crap.Hijo Del Jefe schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:10:
- de Portal kunnen gebruiken om ook remote Xbox te streamen
Geen idee wat de bitrate is van de PS5, maar vind het beeld daarvan een stuk beter.
Verwijderd
In 4K gamen op een 8” schermpje? Oké, laten we erover ophouden. Ik heb het vieze gevoel dat we niet helemaal op dezelfde frequentie zitten.MaZo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:41:
[...]
Ik zeg nergens dat ik 4K zou verwachten. Lezen is ook een kunst.Verwijderd schreef op maandag 11 september 2023 @ 15:43:
[...]
In 4K gamen op een 8” schermpje? Oké, laten we erover ophouden. Ik heb het vieze gevoel dat we niet helemaal op dezelfde frequentie zitten.
Verwijderd
Zucht, vermoeiend. Zoals ik al zei: laten we erover ophouden. Beter.MaZo schreef op maandag 11 september 2023 @ 17:14:
[...]
Ik zeg nergens dat ik 4K zou verwachten. Lezen is ook een kunst.
Verwijderd
Vooral je tweede punt lijkt me wel een vette toevoeging. Niet meer hoeven te pauzeren om iets te checken op bijvoorbeeld de map of je inventory klinkt niet verkeerd.Hulleman schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:07:
Om nog even door te gaan op de portal. Ik heb het idee dat Sony in loop der tijd nog wel functionaliteiten toe gaat voegen aan de Portal. Wat zien jullie het liefst?
Ik zou graag zien:
Ik ervaarde dat op de Wii U eigenlijk helemaal niet als prettig. Toch liever focus op 1 scherm en het spel even op pauze dan steeds op en neer kijken tussen 2 schermen.Verwijderd schreef op maandag 11 september 2023 @ 17:35:
[...]
Vooral je tweede punt lijkt me wel een vette toevoeging. Niet meer hoeven te pauzeren om iets te checken op bijvoorbeeld de map of je inventory klinkt niet verkeerd.
Ik had op de Switch een gek probleem gehad. Ik had account problemen. Ik kon soms niet in de Eshop komen maar alles internet tests op de console waren prima.
Nu heb ik eigenlijk hetzelfde op de PS5. Als ik mijn ps5 aanzet dan staat er dat mijn online status onbekend is en kan ik dus op mijn ps5 ook niet mijn account inzien of bewerken. Als ik dan wissel van netwerk ( van bedraad naar WiFi of omgekeerd) dan ben ik direct online en kan ik (even) weer alles. Internet test is 900 mbit.
Als ik bij netwerk —> psn status weergeven kies dan krijg ik foutcode WV-109144-9. Maar mijn verbindingsstatus geeft wel aan dat ik op psn ben aangemeld.
Iemand een idee? Ik heb Ziggo
Nu heb ik eigenlijk hetzelfde op de PS5. Als ik mijn ps5 aanzet dan staat er dat mijn online status onbekend is en kan ik dus op mijn ps5 ook niet mijn account inzien of bewerken. Als ik dan wissel van netwerk ( van bedraad naar WiFi of omgekeerd) dan ben ik direct online en kan ik (even) weer alles. Internet test is 900 mbit.
Als ik bij netwerk —> psn status weergeven kies dan krijg ik foutcode WV-109144-9. Maar mijn verbindingsstatus geeft wel aan dat ik op psn ben aangemeld.
Even een korte vraag, en misschien is het helemaal normaal.
Als ik ga gamen op mijn ps5 dan moet ik het geluid altijd behoorlijk veel zachter zetten t.o.v. mijn tv sound. Er zit echt een groot verschil in. Zet ik het dan weer terug naar de tv ingang om tv te kijken, dan staat ie dus zo zacht dat ik bijna niks hoor.
Ik heb al gekeken in de settings van de ps5 maar kon zo 123 niks geks vinden.
Bekend dingetje? Het is niet erg, maar wel wat irritant soms.
Als ik ga gamen op mijn ps5 dan moet ik het geluid altijd behoorlijk veel zachter zetten t.o.v. mijn tv sound. Er zit echt een groot verschil in. Zet ik het dan weer terug naar de tv ingang om tv te kijken, dan staat ie dus zo zacht dat ik bijna niks hoor.
Lijkt dan eerder dat je tv-box te zacht staat dan dat je PS5 te hard staat. Heeft je tv-box niet nog een afzonderlijke volume regelaar die misschien heel laag staat? Ik had tot een paar maanden terug nog zo'n oude UPC box en die had (naast de tv) ook nog zijn eigen volume regelaar.Royy90 schreef op maandag 11 september 2023 @ 21:32:
Even een korte vraag, en misschien is het helemaal normaal.
Ik had tot vorige week exact hetzelfde probleem, daarnaast kon ik ook de friendslist niet bekijken en laden sommige store images niet in. Je kunt de internet toggle in de settings van je ps5 uit en aanzetten dan heb je weer een tijd verbinding. Ik heb veel lopen proberen met dns settings, daarnaast met mijn pi hole instellingen. Uiteindelijk was de definitieve oplossing om mijn Ziggo modem/router te resetten (fabrieksinstellingen helaas. Daarna alles weer teruggezet zoals het was). Sindsdien heb ik het probleem niet meer gehad.Cyrax0508 schreef op maandag 11 september 2023 @ 21:31:
Ik had op de Switch een gek probleem gehad. Ik had account problemen. Ik kon soms niet in de Eshop komen maar alles internet tests op de console waren prima.
Ik heb hetzelfde gehad.Cyrax0508 schreef op maandag 11 september 2023 @ 21:31:
Bij mij was het probleem dat ik een alternatieve dns had ingesteld op de router voor al mijn apparaten.
Je zou eens kunnen proberen om alleen op de PlayStation een alternatieve dns in te stellen.
8.8.8.8
8.8.4.4
Mocht het niet werken dan vergeet niet deze dns adressen te verwijderen.
Thnx, dat heb ik al eens eerder gedaan en dat hielp (even). Ik zie ook inderdaad de store images niet zien en het wisselen tussen de verbindingen hielp dan (even).RaijRaij schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 07:34:
[...]
Ik had tot vorige week exact hetzelfde probleem, daarnaast kon ik ook de friendslist niet bekijken en laden sommige store images niet in. Je kunt de internet toggle in de settings van je ps5 uit en aanzetten dan heb je weer een tijd verbinding. Ik heb veel lopen proberen met dns settings, daarnaast met mijn pi hole instellingen. Uiteindelijk was de definitieve oplossing om mijn Ziggo modem/router te resetten (fabrieksinstellingen helaas. Daarna alles weer teruggezet zoals het was). Sindsdien heb ik het probleem niet meer gehad.
@Geraedus
Dat had ik ook gedaan, die alternatieve DNS. Het werkt allemaal even, tot ik de PS5 uit zet en daarna weer aan. Dan gebeurt hetzelfde. Ligt volgens mij aan Ziggo want op mijn Switch gebeurde het ook ineens.
Bedankt voor je bericht! Ik heb geen aparte tv box maar gebruik de ci+ module van Ziggo. Ik zal nog even de instellingen van de tv/soundbar nalopen.Raem schreef op maandag 11 september 2023 @ 22:51:
[...]
Lijkt dan eerder dat je tv-box te zacht staat dan dat je PS5 te hard staat. Heeft je tv-box niet nog een afzonderlijke volume regelaar die misschien heel laag staat? Ik had tot een paar maanden terug nog zo'n oude UPC box en die had (naast de tv) ook nog zijn eigen volume regelaar.
Het "hoort" dus niet zo. Dat is fijn om te weten in elk geval.
Nieuwe gameplay is vandaag uitgekomen van assassin's Creed mirage. Eindelijk weer eens een fatsoenlijke assassin's Creed om te spelen.
Link : YouTube: HOW GOOD IS ASSASSIN'S CREED MIRAGE? (AC Mirage Gameplay Walkthrough)
Link : YouTube: HOW GOOD IS ASSASSIN'S CREED MIRAGE? (AC Mirage Gameplay Walkthrough)
Verwijderd
Ik weet het nog niet. Ik zie een Origins/Odyssey maar dan met minder gebieden omdat men een “compactere” AC game wil. De prijs lijkt het te bevestigen. We gaan het zien.Geraedus schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:09:
Nieuwe gameplay is vandaag uitgekomen van assassin's Creed mirage. Eindelijk weer eens een fatsoenlijke assassin's Creed om te spelen.
Oh lol inderdaad. Een closed world Origins/Odyssey.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:28:
[...]
Ik weet het nog niet. Ik zie een Origins/Odyssey maar dan met minder gebieden omdat men een “compactere” AC game wil. De prijs lijkt het te bevestigen. We gaan het zien.
Komt vanzelf een keer in PS+ Extra.
Verwijderd
Volgens een lek zouden dit nieuwe Extra titels worden:
- NieR Replicant (PS4)
- Star Ocean: The Divine Force (PS5, PS4)
- 13 Sentinels: Aegis Rim (PS4)
- Sid Meier’s Civilization 6 (PS4)
- Sniper Ghost Warrior Contracts 2
- Unpacking (PS5, PS4)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2023 10:26 ]
Sniper contracts altijd al eens willen proberen.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2023 @ 10:23:
Volgens een lek zouden dit nieuwe Extra titels worden:https://nl.ign.com/13-sen...van-september-zijn-gelekt
- NieR Replicant (PS4)
- Star Ocean: The Divine Force (PS5, PS4)
- 13 Sentinels: Aegis Rim (PS4)
- Sid Meier’s Civilization 6 (PS4)
- Sniper Ghost Warrior Contracts 2
- Unpacking (PS5, PS4)
Nieuwe firmware update waar je de beep kan uitzetten en Dolby Atmos support is nu uit:
https://www.pushsquare.co...r-dolby-atmos-larger-ssds
Niet "lijkt te bevestigen", maar "is bevestigd". Ubisoft heeft aangegeven dat de prijs lager is omdat het een relatief korte game js vergeleken met de honderd(en) uren van bijvoorbeeld Valhalla. Kortere game met één gebied zoals de eerste delen, * FeaR is hyped.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:28:
[...]
Ik weet het nog niet. Ik zie een Origins/Odyssey maar dan met minder gebieden omdat men een “compactere” AC game wil. De prijs lijkt het te bevestigen. We gaan het zien.
Nu ook nog even Dolby Vision en we zijn compleet.s0kkie schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:07:
Nieuwe firmware update waar je de beep kan uitzetten en Dolby Atmos support is nu uit:
[ Voor 43% gewijzigd door FeaR op 13-09-2023 14:43 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Hier de officiële PlayStation Blog post over de firmware update.
Meest in het oog springend:
Support for larger-capacity M.2 SSDs
You can now use an M.2 SSD with a maximum capacity of 8TB (up from the previous 4TB limit) to expand storage space on your PS5 console.
Important: M.2 SSDs must meet the requirements outlined on this page. Please read the page linked above carefully before purchasing any M.2 SSDs for use with your PS5.
Goed voor de toekomst, maar momenteel zijn er nog geen SSD's van 8TB die in de PS5 passen (of toch niet in de pricewatch), al zal de prijs er ook wel niet naast zijn, rond de €1000 momenteel voor 8TB in M.2 formaat.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:00:
Hier de officiële PlayStation Blog post over de firmware update.
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door MathieuT op 13-09-2023 14:15 ]
Verwijderd
Ik krijg de indruk als ik de beelden zie dat ze dachten: we pakken de laatste delen, krimpen de boel en voegen meer stealth toe. Hoopte stiekem op een grote(kleinere wereld, kortere speelduur)) volgende stap in de serie.FeaR schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:26:
[...]
Niet "lijkt te bevestigen", maar "is bevestigd". Ubisoft heeft aangegeven dat de prijs lager is omdat het een relatief korte game js vergeleken met de honderd(en) uren van bijvoorbeeld Valhalla. Kortere game met één gebied zoals de eerste delen, * FeaR is hyped.
Het is nog even afwachten wat het helemaal gaat worden in de praktijk.
Ziet er wel weer goed uit hoor.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2023 15:38 ]
Ik vond de eerste AC games geen reet aan. Dan heb ik het over deel 1 t/m 3. Een black flag nooit aangeraakt, maar dat had ik denk ik nog wel tof gevonden vanwege de setting en gameplay op het water. Vanaf Origins vond ik het pas leuk. Die gameplay met de RPG elementen vond ik erg leuk en was voor AC vernieuwend. Dit deel wordt weer wat het was en dat vond ik juist niks. Valhalla beviel me na Odyssey ook niet meer. De koek met AC is ook een keer op zul je zeggen.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:29:
[...]
Ik krijg de indruk als ik de beelden zie dat ze dachten: we pakken de laatste delen, krimpen de boel en voegen meer stealth toe. Hoopte stiekem op een grote(kleinere wereld, kortere speelduur)) volgende stap in de serie.
Het is nog even afwachten wat het helemaal gaat worden in de praktijk.
Ziet er wel weer goed uit hoor.
[YouTube: Assassin's Creed Mirage Gameplay and Impressions...]
Die Anvil engine kon al mooie beelden toveren in de vorige AC's, dus dat wordt met current gen only en een kleinere wereld alleen maar beter.
Verwijderd
Ik heb me enorm vermaakt met Origins en Odyssey en ze hadden allebei voor en nadelen maar de koek lijkt inderdaar op in die vorm. Ik ben met name benieuwd naar wat Assassin's Creed Infinity precies gaat doen.Hulleman schreef op woensdag 13 september 2023 @ 15:58:
[...]
Ik vond de eerste AC games geen reet aan. Dan heb ik het over deel 1 t/m 3. Een black flag nooit aangeraakt, maar dat had ik denk ik nog wel tof gevonden vanwege de setting en gameplay op het water. Vanaf Origins vond ik het pas leuk. Die gameplay met de RPG elementen vond ik erg leuk en was voor AC vernieuwend. Dit deel wordt weer wat het was en dat vond ik juist niks. Valhalla beviel me na Odyssey ook niet meer. De koek met AC is ook een keer op zul je zeggen.
Die Anvil engine kon al mooie beelden toveren in de vorige AC's, dus dat wordt met current gen only en een kleinere wereld alleen maar beter.
Persoonlijk had ik het prima gevonden dat Mirage een uurtje of 60 zou duren icm wat afwisseling in gebieden ipv 20 tot 30 voor een lager bedrag. Krijg je na 3 jaar een nieuwe AC is ie zo snel uit.
Mja.. AC en FC (far cry) zijn games die ik vanaf nu niet meer ga kopen, maar wel een keer oppik in PS+ of Gamepass. De afgelopen delen bevielen me gewoon niet meer genoeg.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:14:
[...]
Ik heb me enorm vermaakt met Origins en Odyssey en ze hadden allebei voor en nadelen maar de koek lijkt inderdaar op in die vorm. Ik ben met name benieuwd naar wat Assassin's Creed Infinity precies gaat doen.
Persoonlijk had ik het prima gevonden dat Mirage een uurtje of 60 zou duren icm wat afwisseling in gebieden ipv 20 tot 30 voor een lager bedrag. Krijg je na 3 jaar een nieuwe AC is ie zo snel uit.
Gelukkig, geen beep geluid meer bij het aanzetten van de PlayStation. Hopelijk komt er nog ooit een update die er voor zorgt dat de disc drive niet opstart bij het aanzetten en pas in werking komt bij het opstarten van een game waarbij een disc benodigd is.
/f/image/lQqwLM0iHKb96F7cvCZp7E6g.webp?f=fotoalbum_large)
PlayStation Plus Extra
- NieR Replicant ver.1.22474487139… | PS4
- 13 Sentinels: Aegis Rim | PS4
- Sid Meier's Civilization VI | PS4
- Star Ocean The Divine Force | PS4, PS5
- Sniper Ghost Warrior Contracts 2 | PS4, PS5
- Odin Sphere Leifthrasir | PS4
- Unpacking | PS4, PS5
- Planet Coaster: Console Edition | PS4, PS5
- This War of Mine: Final Cut | PS5
- Cloudpunk | PS4, PS5
- Contra: Rogue Corps | PS4
- Tails Noir | PS4, PS5
- Call of the Sea | PS4, PS5
- West of Dead | PS4
- Star Ocean: Integrity and Faithlessness | PS4
- PAW Patrol The Movie: Adventure City Calls | PS4, PS5
- Star Ocean First Departure R | PS4
- Star Ocean: Till the End of Time | PS4
- Star Ocean: The Last Hope – 4K & FHD Remaster | PS4
- Dragon's Crown Pro | PS4
Mooie maand voor JRPG liefhebbers.
[ Voor 11% gewijzigd door Raem op 13-09-2023 19:23 ]
Zal wel de enige zijn dan die het opstart "beepje" echt helemaal prima vind eigenlijk...
/f/image/8ZkRqPiP7tbJ7vfjtnbp52uE.webp?f=fotoalbum_large)
Tomorrow’s broadcast will focus on updates to previously announced games coming to PlayStation consoles. From indie and PS VR2 highlights, to major upcoming titles from our third-party partners, our latest show has something for everyone!
https://blog.playstation....and-third-party-releases/
[ Voor 9% gewijzigd door Raem op 13-09-2023 22:19 ]
Enorm teleurstellend na de geruchten van afgelopen maanden dat we echt nog een grote showcase zouden krijgen.Raem schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:16:
[Afbeelding]
Tomorrow’s broadcast will focus on updates to previously announced games coming to PlayStation consoles. From indie and PS VR2 highlights, to major upcoming titles from our third-party partners, our latest show has something for everyone!
Ik denk dat iedereen wel graag updates zou zie omtrent de first party studio’s
Ik vind hem prettig zelfs. Nu weet ik wanneer mijn dochtertje stiekem de controller uit de la heeft gepakt en de console aanzet. Nu kan ik hem ook headless uitschakelen doordat je de dubbele piep hoort en zeker weet dat hij uit gaat ipv in restmodeSleehond schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:41:
Zal wel de enige zijn dan die het opstart "beepje" echt helemaal prima vind eigenlijk...
offtopic:
Ze is bijna 2 ennde TV gaat niet automatisch mee aan dus ze kan er niets mee, maar hij hoeft ook niet doelloos aan te staan
Ze is bijna 2 ennde TV gaat niet automatisch mee aan dus ze kan er niets mee, maar hij hoeft ook niet doelloos aan te staan
Ik zag het inderdaad vanmorgen al in een bericht van Geoff Keighley op X, wilde het net hier delen maar je was me al voorRaem schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:16:
[Afbeelding]
Ik ben erg benieuwd of we nog iets nieuws zien, hoop stiekem op een nieuwe Resistance of Killzone.
[ Voor 5% gewijzigd door Linksquest op 14-09-2023 06:22 ]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik had gehoopt dat de Plex app op de PS5 nu met de laatste update ook eindelijk films in atmos kon afspelen, bij mij kwam er geen geluid uit de heigth speakers wanneer ik het in atmos had gezet.
Heeft iemand het wel voor elkaar gekregen om films vanaf een NAS af te spelen in Atmos?
Heeft iemand het wel voor elkaar gekregen om films vanaf een NAS af te spelen in Atmos?
De laatste State Of Play viel tegen. Ik verwacht hier dan ook heel weinig van.Raem schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:16:
[Afbeelding]
Ik heb gelezen dat de media apps moeten geüpdatet worden door de developers zelf om Atmos te ondersteunen.Madcat schreef op donderdag 14 september 2023 @ 07:06:
Ik had gehoopt dat de Plex app op de PS5 nu met de laatste update ook eindelijk films in atmos kon afspelen, bij mij kwam er geen geluid uit de heigth speakers wanneer ik het in atmos had gezet.
Dat piepje is zo iconisch dat Sony het wel eens gebruikt heeft als start van een State of Play.Sleehond schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:41:
De PS opstarten zonder het piepje voelt gewoon niet goed.
[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 14-09-2023 10:09 ]
Misschien een stomme vraag maar waar kan je de PS portable pre-ordere in belgie?
Is dit enkel via de officiele website van playstation zelf ?
Al opgezocht maar vindt hem hier nergens op een andere webwinkel.
Zo te zien bij playstation zelf;Bieren89 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:39:
Misschien een stomme vraag maar waar kan je de PS portable pre-ordere in belgie?
https://direct.playstatio...tion-portal-remote-player
[ Voor 5% gewijzigd door nFo op 14-09-2023 12:45 ]
Kan alleen nog via PS Direct. Vanaf 29 september kun je hem ook bij andere winkels bestellen.Bieren89 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:39:
A ok daarmee dat ik hem nog niet vondRaem schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:53:
[...]
Kan alleen nog via PS Direct. Vanaf 29 september kun je hem ook bij andere winkels bestellen.
Straks de State of Play. Ben benieuwd of we eindelijk een release date voor Stellar Blade en FF7 Rebirth krijgen.
Het begin van de state of play belooft niet veel goeds...
Ben geen fan van de avatar films, maar die ubisoft game ervan ziet er wel mooi uit.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Spider-man is ook altijd interessant om te zien, kijk echt uit naar oktober!
Spiderman 2 ziet er top uit. Benieuwd of het echt vernieuwend speelt tov de vorige games.
Square Enix, lekker bezig. Voor de rest is imo the I'm too old for this shit gehalte through the roof.
wel, dit kon evengoed een blogpost zijn met de trailers op youTube geplaatst
Nieuwe trailer van Rebirth zag er heel vet uit. 29 februari. 
[ Voor 60% gewijzigd door Raem op 14-09-2023 23:35 ]
Als ik die final Fantasy beelden zie is de eerste gedachte die opkomt... dafuq did i just watch.
Ziet er mooi uit qua graphics maar snap echt totaal niet wat de aantrekkingskracht van die games is.
Anyway spiderman ziet er goed uit. Voor de rest zat er niks voor mij bij. Wat prima is natuurlijk, maar merk echt dat ik amper nog games koop en dat er eigenlijk ook nagenoeg niks aankomt wat ik wil spelen op spiderman 2 na.
Ziet er mooi uit qua graphics maar snap echt totaal niet wat de aantrekkingskracht van die games is.
Anyway spiderman ziet er goed uit. Voor de rest zat er niks voor mij bij. Wat prima is natuurlijk, maar merk echt dat ik amper nog games koop en dat er eigenlijk ook nagenoeg niks aankomt wat ik wil spelen op spiderman 2 na.
Next level shit, Hyped!Raem schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:33:
[YouTube: Final Fantasy VII Rebirth - Release Date Announce Trailer | PS5 Games]
Spiderman 2 beelden van de state of play zojuist.
Eindelijk een release date voor Helldivers 2. Wel slim om hem niet in holiday 2023 uit te brengen, dan sneeuwt het helemaal onder.
Spider-Man 2 en FF7 Rebirth zien er fantastisch uit. Een van de betere SoP's en dat komt ook doordat ze een beetje naar de Nintendo Directs hebben gekeken en nu wat PS volk aan het woord laten en wat uitleg van de devs van een aantal games toe hebben gevoegd. Dat geeft het net wat meer persoonlijkheid. Shawne Benson mag dit wel vaker hosten van mij, deed ze goed!
Spider-Man 2 en FF7 Rebirth zien er fantastisch uit. Een van de betere SoP's en dat komt ook doordat ze een beetje naar de Nintendo Directs hebben gekeken en nu wat PS volk aan het woord laten en wat uitleg van de devs van een aantal games toe hebben gevoegd. Dat geeft het net wat meer persoonlijkheid. Shawne Benson mag dit wel vaker hosten van mij, deed ze goed!
Ik heb helemaal niks met Spidermen maar er mag gezegd worden dat dit er wel heel goed uit ziet.v8power67 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:43:
[YouTube: Marvel's Spider-Man 2 - Expanded Marvel's New York | PS5 Games]
Spiderman 2 beelden van de state of play zojuist.
Heb deeltje 1 voor 2 uurtjes gespeeld en toen was ik er klaar mee. Niks voor mij.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Echt insane!!! We kregen eerst alleen Midgar, maar Rebirth bevat zo veel meer!! Ziet er steeds beter uitRaem schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:33:
[YouTube: Final Fantasy VII Rebirth - Release Date Announce Trailer | PS5 Games]
Tja, wat valt er niet aan te snappen? Een van de grootste titels in gaming geschiedenis als remake op een manier waarvan we bijna alleen konden dromenv8power67 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:37:
Als ik die final Fantasy beelden zie is de eerste gedachte die opkomt... dafuq did i just watch.
De karakters, de wereld, het verhaal, de muziek, de gameplay (toen en nu) zijn echt geweldig
Smaken verschillen natuurlijk. Maar hier doe ik het voor
[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 15-09-2023 00:34 ]
Is dit een grap?🤡v8power67 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:37:
Nee zeker geen grap, is natuurlijk een kwestie van smaak. Maar ik zie echt hellemaal niks erin wat mij doet denken dat wil ik spelen. Maar ben als.ik de reacties hier zo lees een van de weinige
Ik kijk er precies zo naar. Ziet er allemaal prachtig uit maar wat een raar spel!v8power67 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:37:
Zie niets wat me enthousiasmeert. Echt een vreemde game zo op het 1e oog.
PSN: Mondaatje
Gold saucer mini games!!Raem schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:33:
Verwijderd
Oh echt? Ik ben ook iemand die snel afhaakt als ik binnen een paar uur niet hooked ben. Maar Spider-Man heb ik direct doorgespeeld tot de Platinum! En ik heb weinig tot niets met Marvel...Oxigeon schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 00:00:
[...]
Ik heb helemaal niks met Spidermen maar er mag gezegd worden dat dit er wel heel goed uit ziet.
Heb deeltje 1 voor 2 uurtjes gespeeld en toen was ik er klaar mee. Niks voor mij.
Misschien moet ik dan nog maar eens een poging wagen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 06:59:
[...]
Oh echt? Ik ben ook iemand die snel afhaakt als ik binnen een paar uur niet hooked ben. Maar Spider-Man heb ik direct doorgespeeld tot de Platinum! En ik heb weinig tot niets met Marvel...
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik heb niets met Final Fantasy én Spiderman, volgens mij is dat al helemaal een zeldzame combo
de State of Play vond ik niet interessant, en nu ik er zo over nadenk vind ik tot nu toe misschien 5 games echt leuk op de PS5 sinds release. Naar mijn idee wordt veel herkauwd en zijn er weinig echt nieuwe innovaties bij de grotere games. Moet zeggen dat ik de laatste tijd vaker indies speel op mijn Steam Deck, omdat daar juist de nieuwe game elementen in zitten die ik vroeger zag bij triple A games.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 22:51
Final Fantasy Rebirth en Spiderman 2 zien er heel goed uit
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Vroeger wel eens FF gespeeld, omdat mijn toenmalige stiefmoeder het speelde en soms er niet doorkwam. Maar kan mij niet meer heugen wanneer ik het voor het laatst gespeeld heb en ook niet de drang om het te gaan doen. Spiderman trekt mij ook niet. Dus je bent niet alleen.Orangelights23 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 07:45:
Ik heb niets met Final Fantasy én Spiderman, volgens mij is dat al helemaal een zeldzame combode State of Play vond ik niet interessant, en nu ik er zo over nadenk vind ik tot nu toe misschien 5 games echt leuk op de PS5 sinds release. Naar mijn idee wordt veel herkauwd en zijn er weinig echt nieuwe innovaties bij de grotere games. Moet zeggen dat ik de laatste tijd vaker indies speel op mijn Steam Deck, omdat daar juist de nieuwe game elementen in zitten die ik vroeger zag bij triple A games.
Gisteren mijn audio maar eens naar Dolby Atmos gezet ipv LPCM, maar dat is toch wel een wereld van verschil. Geluid is harder, merk veel meer surround effecten en hoor zelfs zaken die voorheen niet hoorbaar waren. Getest met Snowrunner, GT7 en CoD MWII. Dit is echt een verbetering. Heb momenteel een 7.1 set. Audio passthrough via TV E-ARC naar een Denon X3600 met 6 Boston Acoustics A25 speakers en een A225 Center. Sub is momenteel kapot, daar moet ik nog eens een vervanging voor zoeken, maar mis deze niet eens. Heb nog 2 speakers A25 liggen met muurbeugels, die moet ik nog monteren en aansluiten voor 2 hoogtekanalen.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
FF7 rebirth dammm gewoon prachtig, wat een game. Genoten van part 1, op naar 2024 
Apparently, "nearly 100 hours of adventure awaits", and we'll likely be counting down the days. Final Fantasy VII Rebirth comes to PS5 on 29th February 2024.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Heb het eerste deel van FF 7 ook gepeeld, maar moet je nu eigenlijk ook Crisis Core eerst gespeeld hebben, voor je aan Rebirth kunt beginnen? Is me nog steeds niet duidelijk.
Ziet er overigens heel tof uit! Spider-Man ook overigens
.
Ziet er overigens heel tof uit! Spider-Man ook overigens
Verwijderd
Dat snap ik wel hoor haha. Ik vond het vorige deel top maar ook daar in had ik een moment van "moet dat nou?" dit keer stoppen ze een soortgelijk moment al in de trailer.v8power67 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:37:
Verwijderd
Spider-Man 2 ziet er weer fantastisch uit, zin in! Er komt wel allerlei gadgets/tech bij en dat vind ik persoonlijk minder, vind daarom het eerste deel dan ook beter dan Miles. Spider-Man moet voor mij wat eenvoudig blijven met zijn skill set maar genoeg die er anders over denken.
Teveel games in oktober waar ik interesse heb.
Gelukkig komt FF7 volgend jaar pas.
Teveel games in oktober waar ik interesse heb.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2023 09:22 ]
Iemand al de PS Remote play app op de google tv 4k kunnen installeren? Dat vind ik toch wel de mooiste update sinds tijden namelijk
. Erg gaaf dat ze daar nu meer op in gaan zetten met de portal en de app naar andere platformen brengen!
Je bent niet de enigev8power67 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 01:16:
[...]
Nee zeker geen grap, is natuurlijk een kwestie van smaak. Maar ik zie echt hellemaal niks erin wat mij doet denken dat wil ik spelen. Maar ben als.ik de reacties hier zo lees een van de weinige
Ieder zn ding natuurlijk😜v8power67 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 01:16:
[...]
Ik heb het gisteren even geprobeerd, maar krijg de app niet te zien in de Play Store.TiMMieJ schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:47:
Iemand al de PS Remote play app op de google tv 4k kunnen installeren? Dat vind ik toch wel de mooiste update sinds tijden namelijk. Erg gaaf dat ze daar nu meer op in gaan zetten met de portal en de app naar andere platformen brengen!
Is deze nog niet beschikbaar?
Ik heb dus dezelfde bevinding dus was nieuwsgierig of ik de enige wasbizarre410 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:48:
[...]
Ik heb het gisteren even geprobeerd, maar krijg de app niet te zien in de Play Store.
TiMMieJ schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:37:
[...]
Ik heb dus dezelfde bevinding dus was nieuwsgierig of ik de enige was. Blijkbaar niet en moeten we nog even wachten op een update van de app dus.
https://www.playstation.c...s/remote-play-android-tv/bizarre410 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:48:
[...]
Ik heb het gisteren even geprobeerd, maar krijg de app niet te zien in de Play Store.
Tv of apparaat met Android TV™ OS 12 of hoger
Voldoet het te gebruiken apparaat hieraan ?
Zie hem ook niet staan op de nvidia shield pro ivm geloof os 11 daarop.
[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 15-09-2023 12:39 ]
Toen ik woensdag een update kreeg van Remote Play, stonden mijn beide Sony tv's (2019 en 2021) en de Chromecast with Google TV 4K in de lijst met apparaten om op te installeren, maar nu niet meerv8power67 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:38:
[...]
[...]
https://www.playstation.c...s/remote-play-android-tv/
Tv of apparaat met Android TV™ OS 12 of hoger
Voldoet het te gebruiken apparaat hieraan ?
Zie hem ook niet staan op de nvidia shield pro ivm geloof os 11 daarop.
Ik zal vanavond eens op de toestellen zelf kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door MathieuT op 15-09-2023 12:50 ]
Zack zit ook zoals je kan zien op het einde in de final fantasy vii remake rebirth trailer. En Crisis core verteld het verhaal over Zack. Ik denk niet dat het persé nodig is, om de game te moeten gespeeld hebben, buiten dat er wat namen misschien gaan vallen over karakters die Zack kent, maar als je wat achtergrond verhaal over Zack wilt weten en wie hij is. Dan kan je best Crisis Core spelen. Het is een belangrijk persoon in de FFVII verhaal lijn.mobygo76 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:07:
Heb het eerste deel van FF 7 ook gepeeld, maar moet je nu eigenlijk ook Crisis Core eerst gespeeld hebben, voor je aan Rebirth kunt beginnen? Is me nog steeds niet duidelijk.
Ziet er overigens heel tof uit! Spider-Man ook overigens.
Ik had zelf nooit eerder Crisis Core gespeeld gehad op de PSP, dus voor mij was deze geremasterde versie een mooie toevoeging, zeker qua verhaal (Zack heeft een heel leuk karakter). Persoonlijk vind ik de gameplay (battle systeem) minder dan de originele FFVII en FVII remake, maar op de duur word je het gewoon en lijkt het wel een beetje op het battle systeem van FFVII remake.
Crisis core spoilt wel delen van het plot van FF7, dus ik zou hem eigenlijk niet spelen.mobygo76 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:07:
Ziet er overigens heel tof uit! Spider-Man ook overigens.
De vraag is alleen in hoeverre dat voor de remake ook geldt, omdat het verhaal niet helemaal hetzelfde is als het origineel. Dus het is afwachten hoeveel ze er in Rebirth nog meer van gaan afwijken.
In de trailer wordt iets gezegd over bringing two worlds together oid. Ik ben geen kenner maar zou dat kunnen duiden dat ze de verhaallijnen eventueel gaan convergeren naar het originele?Raem schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:32:
[...]
Crisis core spoilt wel delen van het plot van FF7, dus ik zou hem eigenlijk niet spelen.
De vraag is alleen in hoeverre dat voor de remake ook geldt, omdat het verhaal niet helemaal hetzelfde is als het origineel. Dus het is afwachten hoeveel ze er in Rebirth nog meer van gaan afwijken.
Je kan 'm remote installeren via de Play Store op je pc of mac.TiMMieJ schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:37:
[...]
Ik heb dus dezelfde bevinding dus was nieuwsgierig of ik de enige was. Blijkbaar niet en moeten we nog even wachten op een update van de app dus.
- Ga naar de pagina van PS Remote play: https://play.google.com/s...playstation.remoteplay.tv
- Klik op de groene 'Installeren' knop
- Selecteer het device waar je de app op wilt installeren (de Chromecast dus)
- Klik op Installeren
Hierna wordt de app op je Chromecast geinstalleerd, zolang je op je pc onder hetzelfde account bent ingelogd als op de Chromecast.
Er zit alleen wel behoorlijke lag in, bij mij met name de video. In het hoofdmenu valt het nog wel mee maar als ik een game open heb staan en ga rondlopen hoor ik aan het geluid dat ik aan het lopen ben, maar in het beeld zie ik dat echt iets van 2 seconden later. Het is dus geen input lag, want dan zou het geluid ook langer moeten duren.
De ethernet adapter is inmiddels besteld, kijken of dat het wat beter maakt
[ Voor 22% gewijzigd door Isegrimm op 15-09-2023 15:28 . Reden: Lag... ]
Aldus sprak ik.
Blijkbaar is het dus een aparte listing voor Android TV / Google TV, enkel mijn Chromecast is compatibel zoals gedacht. Maar ik heb inderdaad mijn twijfels over de performance, zeker over Wi-Fi.Isegrimm schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:17:
[...]
Je kan 'm remote installeren via de Play Store op je pc of mac.
- Ga naar de pagina van PS Remote play: https://play.google.com/s...playstation.remoteplay.tv
- Klik op de groene 'Installeren' knop
- Selecteer het device waar je de app op wilt installeren (de Chromecast dus)
- Klik op Installeren
Hierna wordt de app op je Chromecast geinstalleerd, zolang je op je pc onder hetzelfde account bent ingelogd als op de Chromecast.
Er zit alleen wel behoorlijke lag in, bij mij met name de video. In het hoofdmenu valt het nog wel mee maar als ik een game open heb staan en ga rondlopen hoor ik aan het geluid dat ik aan het lopen ben, maar in het beeld zie ik dat echt iets van 2 seconden later. Het is dus geen input lag, want dan zou het geluid ook langer moeten duren.
De ethernet adapter is inmiddels besteld, kijken of dat het wat beter maakt
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |