FrankoNL schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 21:25:
[...]
Die textures worden gewoon opgelost in de pc build, dat is overduidelijk een bug.
Overigens heb ik nergens gezegd dat gelogen is over de ps5 ssd, maar die hele houding alsof het Gods volgende geschenk aan gaming is, dat is wel echt schromelijk overdreven.
Laten we het feitelijkheden houden en niet op de man spelen is nergens voor nodig. Als je @Verwijderd zou kennen zou je weten dan zou je weten dat hij helemaal niet in kamp blauw bevind. Hij zit gewoon in kamp sega (ja nog steeds), dus je kan hem betichten van kamp zwart omdat ze sinds de favoriete console van hem op zwart zaad zitten

.
Er zijn 2 dingen die we even uit elkaar moeten trekken. De SSD op de PS5 is niet speciaal, de dedicated IO ervoor inclusief kraken bied gewoon hogere throughput. Dat gaat vast wel worden voorbij gestreefd door een nieuwe techniek. Is het speciaal, niet echt maar ze waren de eerste en dat mag wel erkend worden zonder ze de hemel in te prijzen. Implementatie is nog niet voldoende om de innovatie in gang te zetten, maar je ziet wel dat een goede developper met de techniek weet om te gaan op de PS5(Insomniac) als de PC(Nixies). Of de iets snellere laadtijden en iets lagere een gevolg zijn van optimalisatie zal de toekomst ons leren. Dit is letterlijk de eerste en enige game die due directstorage als de PS5 pushed. Eindelijk weer wat innovatie op game grbied;)
En de performance op sata SSD laat staan op HDD is gewoon tegenwoordig verder niet acceptabel, de game maakt heel veel gebruik van Rifts. Dat was voordat ik hem 2 maanden terug speelde iets wat ik ook niet verwachtte en dat is niet lekker als je in battle 10x rift iedere keer een sec moet wachten.
[
Voor 3% gewijzigd door
BM op 27-07-2023 14:54
]