Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:58

Christiano007

Ich bin der champion

Runaque schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:33:
Het is al een tijdje dat mijn Scuf Reflex last heeft van een korte batterijduur en het zou doodzonde zijn om dat ding al te vervangen met een nieuwe als ik het probleem zelf kan oplossen door de batterij zelf te vervangen (garantie is toch afgelopen).
Dus wat research gedaan en blijkt dat Probty een batterij voor de PS5 controller in hun gamma heeft dat ruim dubbel zoveel capaciteit heeft dan de originele van Sony.

[Afbeelding]

De Scuf controller uit elkaar halen is niet zo straight forward als een originele doordat de paddles op de onderkant stevig vast zitten, maar eens deze eruit zijn, gaat het gewoon vanzelf alsof het een doodgewone PS5 controller is.

[Afbeelding]

De originele batterij van Sony is een 1560mAh en de Probty een met 3500mAh.

[Afbeelding]

De PCB die over de houder hangt waar de batterij huist is door Scuf daar ingebouwd om de paddles op de onderkant in een profiel te kunnen programmeren.

[Afbeelding]

De Probty batterij schuift netjes in de plaats waar die van Sony oorspronkelijk zat en de connector insteken is misschien nog het gemakkelijkste van heel deze herstelling.

[Afbeelding]

Alles netjes terug in elkaar gestoken en de oude batterij gaan we even opzij houden als reserve.

[Afbeelding]

Batterij laad netjes op, dus laten we deze lekker doen om straks nog eens een kaske te kunnen leggen.

[Afbeelding]

Al bij al viel het geheel goed mee en de batterij zelf vervangen koste me 11,41€ voor de batterij en een half uurtje rustig demonteren en terug samenbouwen.
Hmm als dat ook bij de gewone controller kan dan wil ik daar best 11,50 aan besteden, als de accuduur daardoor verdubbelt ... top

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-08 15:42
Christiano007 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:48:
[...]

Hmm als dat ook bij de gewone controller kan dan wil ik daar best 11,50 aan besteden, als de accuduur daardoor verdubbelt ... top
De Scuf Reflex is gewoon gebasseerd op de originele controller, dus alles dat in dat ding zit is Sony, buiten de extra electronica en de klopjes omdat die niet zomaar zonder licentie "nagemaakt" kunnen worden.
Je bespaard op zijn minst de aankoop van een nieuwe controller of een herstelling die duurder zal uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:37
Het is al een tijdje dat mijn Scuf Reflex last heeft van een korte batterijduur en het zou doodzonde zijn om dat ding al te vervangen met een nieuwe als ik het probleem zelf kan oplossen door de batterij zelf te vervangen (garantie is toch afgelopen).
Dus wat research gedaan en blijkt dat Probty een batterij voor de PS5 controller in hun gamma heeft dat ruim dubbel zoveel capaciteit heeft dan de originele van Sony.

[Afbeelding]

De Scuf controller uit elkaar halen is niet zo straight forward als een originele doordat de paddles op de onderkant stevig vast zitten, maar eens deze eruit zijn, gaat het gewoon vanzelf alsof het een doodgewone PS5 controller is.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De PCB die over de houder hangt waar de batterij huist is door Scuf daar ingebouwd om de paddles op de onderkant in een profiel te kunnen programmeren.

[Afbeelding]

De Probty batterij schuift netjes in de plaats waar die van Sony oorspronkelijk zat en de connector insteken is misschien nog het gemakkelijkste van heel deze herstelling.

[Afbeelding]

Alles netjes terug in elkaar gestoken en de oude batterij gaan we even opzij houden als reserve.

[Afbeelding]

Batterij laad netjes op, dus laten we deze lekker doen om straks nog eens een kaske te kunnen leggen.

[Afbeelding]

Al bij al viel het geheel goed mee en de batterij zelf vervangen koste me 11,41€ voor de batterij en een half uurtje rustig demonteren en terug samenbouwen.
thanks voor de herinnering dat ik nieuwe thumbsticks moet kopen voor mijn Dualsense met paddles :P Die mis ik eigenlijk voor CoD DMZ :) mss meteen die batterij meebestellen

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Die batterij ga ik ook maar eens een paar aanschaffen.
Ze doen het nog prima maar extra capaciteit kan nooit kwaad.
Geronimous schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:02:
[...]

thanks voor de herinnering dat ik nieuwe thumbsticks moet kopen voor mijn Dualsense met paddles :P Die mis ik eigenlijk voor CoD DMZ :) mss meteen die batterij meebestellen
Ben geen die-hard CoD speler maar die back paddles zou ik ook graag willen.

Er is echter zoveel aanbod waarbij er bij zo'n beetje elke mod wel wat mee is, vooral de shoulder buttons die niet goed schijnen te werken en dan nog dat geneuzel over solderen voor de L3 en R3.
Zo jammer dat er geen clip-on setje is zoals bij de DS4 en dat na plaatsen van mod hij niet meer op originele charger past.

Toch wil ik het nog eens gaan proberen maar ben dan wel opzoek naar een mod die 100% gegarandeerd werkt, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick19
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 13-03 13:27
hoihoi! nieuw hier. ik heb sinds een paar maanden de PS5 maar eigenlijk sinds het begin gebeurt het wel eens dat als ik de PS opstart ( nagenoeg altijd dmv het pakken van de controller en het indrukken dan de PS knop ) de PS opstart en dan in het eerste scherm komt waar ik mijn profiel aan klik maar het scherm dan op zwart gaat. heel soms is dat zodra ik de game opstart. beide situaties lijkt het zwarte scherm soms een beetje te knipperen in 2 zwarttinten. het inhouden van de aanuitknop op de PS is dan de enige oplossing met daarna nieuw starten. ik heb de PS5 besteld via bol.com ( het pakket met 1 controller en god of war code ) en met garantie vind ik dan lastig dat alles op afstand werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Verdubbelde capaciteit? Een Chinese batterij voor 11 euro... Dat gaat er bij mij niet in. Ik geloof echt niet dat die accu met dezelfde afmetingen dubbel zo veel capaciteit heeft. Zeker voor die prijs...

Ik heb (natuurlijk veel later dan de rest) Dead Cells ontdekt. Hades heb ik met veel plezier uitgespeeld (en als één van de drie games op Platinum). En aan Dead Cells ga ik ook weer heel wat uurtjes besteden.
Helaas is de PS+ variant de game zónder alle DLC.
Maar... Op 11 augustus komt er een mooie CE uit met een mooie verpakking én alle DLC. Zie hier de inhoud.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

rick19 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 10:39:
hoihoi! nieuw hier. ik heb sinds een paar maanden de PS5 maar eigenlijk sinds het begin gebeurt het wel eens dat als ik de PS opstart ( nagenoeg altijd dmv het pakken van de controller en het indrukken dan de PS knop ) de PS opstart en dan in het eerste scherm komt waar ik mijn profiel aan klik maar het scherm dan op zwart gaat. heel soms is dat zodra ik de game opstart. beide situaties lijkt het zwarte scherm soms een beetje te knipperen in 2 zwarttinten. het inhouden van de aanuitknop op de PS is dan de enige oplossing met daarna nieuw starten. ik heb de PS5 besteld via bol.com ( het pakket met 1 controller en god of war code ) en met garantie vind ik dan lastig dat alles op afstand werkt.
Loopt de PS5 echt vast? Of staat het beeld op zwart en gaat alles gewoon door?
Probeer eens een andere HDMI kabel. Ik heb zelf heel veel gezeik gehad met 4K HDMI kabels die niet de volle bandbreedte kunnen benutten. Uiteindelijk kabels gevonden die probleemloos werken.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:06
Deze week begonnen met TLOU Part 1, heb het origineel ook gespeeld maar is zo lang geleden en wist er niet veel meer van maar deze remake is wel echt top! Speel wel op performance, beeldkwaliteit geprobeerd maar fps zij echt te laag kan er niet meer omheen.. voor mij echt een van de beste games ooit, TLOU 2 heb ik platinum en dat ga ik met dit deel ook halen 😜 ben geen trophy hunter maar vind dit soort spellen echt geweldig om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick19
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 13-03 13:27
Nyarlathotep schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 10:44:
[...]

Loopt de PS5 echt vast? Of staat het beeld op zwart en gaat alles gewoon door?
Probeer eens een andere HDMI kabel. Ik heb zelf heel veel gezeik gehad met 4K HDMI kabels die niet de volle bandbreedte kunnen benutten. Uiteindelijk kabels gevonden die probleemloos werken.
nope, alles loopt vast. er is geen geluid en de controller geeft geen input. soms geeft hij een blauwe gloed, soms wit/knipperend. Daarna opnieuw opstarten en het werkt weer helemaal fantastisch. Hij start ook altijd initieel gewoon op tot het menu waar ik mijn profiel selecteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rick19 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:04:
[...]

nope, alles loopt vast. er is geen geluid en de controller geeft geen input. soms geeft hij een blauwe gloed, soms wit/knipperend. Daarna opnieuw opstarten en het werkt weer helemaal fantastisch. Hij start ook altijd initieel gewoon op tot het menu waar ik mijn profiel selecteer.
Heb je al geprobeerd je cache te legen in safe mode?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Runaque
Nyarlathotep schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 10:42:

Verdubbelde capaciteit? Een Chinese batterij voor 11 euro... Dat gaat er bij mij niet in. Ik geloof echt niet dat die accu met dezelfde afmetingen dubbel zo veel capaciteit heeft. Zeker voor die prijs...
Wel, om te beginnen heeft die van Sony een plastic behuizing die niets doet terwijl die van "11 euro" afgetaped is, daarboven is er een verschil in gewicht en is de vervangende batterij een klein beetje groter.
Ik zeg niet dat je me hoeft te geloven, maar ik koop heus geen nieuwe controller van 230€ of een herstelling laten doen die misschien net zo duur is als een halve nieuwe (gewone controller).
Foto'tje om de verschillen aan te tonen, uit veiligheid ga ik die van Sony niet open prutsen om hem zonder die plastic case te wegen, maar ik kan me er wel bij voorstellen dat de batterij erin een stuk kleiner is omdat deze op zes kanten een behuizing heeft die me de totale grootte bepalen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t7Lbs6_G4zUaqacmgh-EJWctnmI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DMnC42iu6na0FESLzTqjD1RN.png?f=fotoalbum_large

Ik heb wel vastgesteld dat het opladen van de "grotere batterij" ook gewoon dubbel zo lang duurt, maar daar lig ik niet van wakker, want dat gebeurt toch als ik met andere zaken bezig ben.

Ik hoef me ook niet te verdedigen wat deze "mod" betreft, ik geef gewoon een ongelooflijk goede tip mee voor anderen dat je uiteindelijk geen 70€ voor een nieuwe controller hoeft uit te geven als je batterij nog maar enkele uren meegaat. Doe ermee wat je wil! :+

[ Voor 8% gewijzigd door Runaque op 18-07-2023 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Runaque schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 19:38:
[...]

Wel, om te beginnen heeft die van Sony een plastic behuizing die niets doet terwijl die van "11 euro" afgetaped is, daarboven is er een verschil in gewicht en is de vervangende batterij een klein beetje groter.
Ik zeg niet dat je me hoeft te geloven, maar ik koop heus geen nieuwe controller van 230€ of een herstelling laten doen die misschien net zo duur is als een halve nieuwe (gewone controller).
Foto'tje om de verschillen aan te tonen, uit veiligheid ga ik die van Sony niet open prutsen om hem zonder die plastic case te wegen, maar ik kan me er wel bij voorstellen dat de batterij erin een stuk kleiner is omdat deze op zes kanten een behuizing heeft die me de totale grootte bepalen.

[Afbeelding]

Ik heb wel vastgesteld dat het opladen van de "grotere batterij" ook gewoon dubbel zo lang duurt, maar daar lig ik niet van wakker, want dat gebeurt toch als ik met andere zaken bezig ben.

Ik hoef me ook niet te verdedigen wat deze "mod" betreft, ik geef gewoon een ongelooflijk goede tip mee voor anderen dat je uiteindelijk geen 70€ voor een nieuwe controller hoeft uit te geven als je batterij nog maar enkele uren meegaat. Doe ermee wat je wil! :+
Waar vind ik deze als ik vragen mag?
Ik zie veel AliExpress linkjes en zoek eigenlijk iets dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik zie geen optie om een familieaccount te verwijderen als ik inlog op mijn account? ik zit nu bij het tabblad familiebeheer. ziet iemand een verwijder knopje?

ik zit overigens op mijn browser ingelogd (laptop)

update: als ik inlog via dat extra account die ik heb aangemaakt op de ps5, kan ik de gebruiker verwijderen. maar ik wil het account compleet verwijderen. dus dat het niet meer gaat bestaan. hier lijkt het op dat alleen het account wordt weggehaald op je ps5.

kan iemand me meer info geven over dit?

[ Voor 55% gewijzigd door Farabi op 18-07-2023 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:34
Farabi schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 20:37:
ik zie geen optie om een familieaccount te verwijderen als ik inlog op mijn account? ik zit nu bij het tabblad familiebeheer. ziet iemand een verwijder knopje?

ik zit overigens op mijn browser ingelogd (laptop)
Weet je zeker dat je wel bent ingelogd met het account van de ouder?

Alleen de ouder is instaat om een kind te verwijderen uit familiebeheer.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Geraedus schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 20:52:
[...]

jazeker, kan iemand misschien eens inloggen en kijken of je de 'verwijder' optie hebt? (iemand die familieaccounts heeft dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:10
schumi2004 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 20:03:
[...]

Ook gewoon te koop bij Amazon. Niet zo groot maar wel sneller in huis en misschien iets betere kwaliteit. Ik had dit merk ook in mijn PS4 controller en werkte perfect.

https://amzn.eu/d/4M6ngL1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
welke tennisgame is hier de aanrader? AO tennis 2, matchpoint of tennis world tour 2?

[ Voor 115% gewijzigd door Farabi op 19-07-2023 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Farabi schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 09:04:
welke tennisgame is hier de aanrader? AO tennis 2, matchpoint of tennis world tour 2?
Kijk eens naar reviews van die games zoals op Metacritic of op YouTube. Ik vond ao tennis 2 en tennis world tour 2 maar meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:09:
[...]

Kijk eens naar reviews van die games zoals op Metacritic of op YouTube. Ik vond ao tennis 2 en tennis world tour 2 maar meh.
Ja heb gekeken. Vandaar mijn twijfels. Ik kom er niet uit. ze kosten nu maar een €10tje en €18 in de store, dus een echte miskoop kan er niet gebeuren. maar probeer de betere te scoren. AO 2 lijkt een stapje voor.

Matchpoint vervalt sowieso. Ik heb begrepen dat die het slechtste is.

[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 19-07-2023 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runaque
schumi2004 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 20:03:
[...]

Ik had de mijne via AliExpress gekocht specifiek voor dat merk omdat ik ook batterijen heb gekocht van dat merk voor enkele fototoestellen en ik ben er best tevreden over. Ok, het ziet er cheapo uit, maar kwa ratings komt dat merk best goed voor de dag.
Als je niet perce hetzelfde merk wil, maar je wil het sneller hebben, dan vind je ook vervangende batterijen op Amazon.nl en daar betaal je helaas ook ietsje meer, maar als je echt gerust wil zijn, die van Paxo heeft 5 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Runaque schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:07:
[...]

Ik had de mijne via AliExpress gekocht specifiek voor dat merk omdat ik ook batterijen heb gekocht van dat merk voor enkele fototoestellen en ik ben er best tevreden over. Ok, het ziet er cheapo uit, maar kwa ratings komt dat merk best goed voor de dag.
Als je niet perce hetzelfde merk wil, maar je wil het sneller hebben, dan vind je ook vervangende batterijen op Amazon.nl en daar betaal je helaas ook ietsje meer, maar als je echt gerust wil zijn, die van Paxo heeft 5 jaar garantie.
Had wel gezien dat de 3500 niet gehaald wordt maar het eerder rond de 2500-2600 lag?
Zelf toevallig niet gemeten denk?

Ik koop er sowieso 2 dus gaan het zien, thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Nu online
Farabi schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 09:04:
Alle drie helaas eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Timothy3000 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:25:
[...]

Alle drie helaas eigenlijk niet.
ik wil voor world tennis tour 2 gaan ivm ps5 upgrade. maar is zelfs €18 weggegooid voor dit spel? ik kom van de top-spin generatie. ben ervan bewust dat het niet gaat evernaren. maar een beetje fun is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Farabi schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 11:28:
[...]

ik wil voor world tennis tour 2 gaan ivm ps5 upgrade. maar is zelfs €18 weggegooid voor dit spel? ik kom van de top-spin generatie. ben ervan bewust dat het niet gaat evernaren. maar een beetje fun is welkom.
Het maakt uiteindelijk niet zoveel uit. Ik denk dat je beter kunt kijken naar de content (spelers, stadions, toernooien) en wat wedstrijden online en dan degene pakken die je het best lijkt. Overall is de prijs ook weer niet zo giga dat het een miskoop is van die 2. En desnoods refund je en pak je de andere (als je het binnen 2 uur doet kan dat volgens mij gewoon).

Sowieso zijn de reviews gedaan op full price met de status rond release. Misschien kun je ook nog kijken naar de wat latere reviews (bv op steam) en wat ze hebben gewijzigd in de updates. Al is het volgens mij voor beiden niet veel verschil.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Heb vroeger ook best veel tennis gespeeld op de consoles. Maar die op de ps4/ps5 welke free waren met ps+ heb ik allemaal niet lang gespeeld.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 16:25
[...]

Ze zijn allemaal troep. Heb ze allemaal getest, allemaal niks. Maar dat is mijn persoonlijke mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-

[ Voor 97% gewijzigd door Raem op 19-07-2023 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
toch maar eens gegaan voor tennis world tour 2. het is fun en heeft prima ps5 graphics. maar inderdaad, niet meer dan het huidige bedrag waard in de store (€18)

let op mocht je hem digitaal willen kopen, dan moet je de complete edition nemen. deze heeft de ps5-upgrade met 4k 60fps raytracing. de standaardversie is voor de ps4.

[ Voor 35% gewijzigd door Farabi op 19-07-2023 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Geraedus schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 20:52:
[...]

ik kan het kind account niet verwijderen hier. ik zie geen optie om te verwijderen. alleen om toe te voegen zoals je ziet. ik ben gewoon ingelogd met mijn hoofdaccount. ook als ik klik op het account zie ik nergens die optie.

[ Voor 30% gewijzigd door Farabi op 20-07-2023 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:09
Ik wil mijn headset en controller kunnen opladen zonder mijn PS5 in standby te zetten. Dit omdat een spel (COD) anders items verliest.

Ik kom wel veel docking stations tegen voor controllers, maar wil ook mijn 3d pluse kunnen opladen met usb kabeltje

https://www.amazon.nl/dp/...n_dp_Z2P7765R9VMWMW97ZZ34

Ik kom dan op zoiets uit? Iemand hier ervaring?

[ Voor 63% gewijzigd door President op 20-07-2023 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 05:57

JSchut

.....

[...]

Ik heb ze ook allemaal getest. Allemaal bagger helaas. :/

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
even terug op het verwijderen van het kind account. heel gek, maar dit gaat dus niet ik heb net contact opgenomen met sony en het op afstand laten verwijderen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Prijsverlaging van de PS5 lijkt effect op de verkoopcijfers te hebben:

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ben benieuwd:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:58

Superkiwi

Hoi doei

GTA V en RDR2 blijven maar verkopen. Dat doen ze toch wel goed bij Rockstar :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
RDR2 verbaas ik me ook over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die PS5 slim boeit me niet zoveel, maar gameplay en releases dates van Stellar Blade en Rise of the Ronin zie ik wel zitten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik ben ook niet in echt in de markt voor een slim maar ik ben wel benieuwd naar de specs en prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:13

v8power67

Psn: Mausosaurus

Pfff wanneer komen ze nou eens met een rdr2 60fps patch... Wil hem al tijden spelen maar ga echt geen 30fps meer aankunnen zeker niet voor last gen spel. Zal dan betaalde remaster worden vrees ik maar in mijn geval heb ik de game nog niet dus zou wel acceptabel zijn.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Raem schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:21:
[...]

Die PS5 slim boeit me niet zoveel, maar gameplay en releases dates van Stellar Blade en Rise of the Ronin zie ik wel zitten. :9
En Helldivers 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Chaoss schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 20:24:
Ik ben ook niet in echt in de markt voor een slim maar ik ben wel benieuwd naar de specs en prijs.
Zo denk ik ook, ben zelf momenteel zeer content met de ps5, pas als de specs zodanig beter zijn zou ik het mogelijk overwegen voor een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Geraedus schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:45:
[...]

Zo denk ik ook, ben zelf momenteel zeer content met de ps5, pas als de specs zodanig beter zijn zou ik het mogelijk overwegen voor een upgrade.
Ik heb nog steeds geen SSD bijgeplaatst dus ik hoop dat de slim standaard met 2Tb komt. Als er dan een winkel is met een leuke inruil actie dan is upgraden naar de slim misschien wel goedkoper dan zelf een ssd bijplaatsen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:13

v8power67

Psn: Mausosaurus

Chaoss schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:52:
[...]

Ik heb nog steeds geen SSD bijgeplaatst dus ik hoop dat de slim standaard met 2Gb komt. Als er dan een winkel is met een leuke inruil actie dan is upgraden naar de slim misschien wel goedkoper dan zelf een ssd bijplaatsen.
Dan ga ik je heel blij maken nu, want de ps5 heeft zelfs standaard al 825gb aanboord :+

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
:'(

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Spider-man 2 console aangekondigd: De plates en controller worden los verkocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0cy5b9sE-Nt2O3iY0U5SS5q4ncE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iUJIIAC3jWA59uBYfcz0d9Kf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5dTgin_fqfABwgh1Lm1SyGeZqJA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/51VxbH3VC8KLRjvQkLhgvuzI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ik3QlMNOYp-b-kK5LO7KXMYZnSo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8YUwqLLp3eZan7cTQL2Sl4Z5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cd5323eJgKGFe7bi5XMVrEWgGBY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1dQa7cxouZryzJA97SQTVgjd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rrrC67L8tHqKKIKghgGkhaeos8k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SqGMrYzEtqxWykYtlnveeLbR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iL8iSRXpettHjxWEgBQJavNM-YE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MzEbseIzOEBhbzLrprktH9UN.jpg?f=fotoalbum_large

En een story trailer:

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2023 00:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
Het zou mooi zijn als je de sideplates en de controller los zou kunnen aanschaffen, mocha dat het geval zijn dan wordt het een instabuy voor me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geraedus
Chaoss schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:52:
[...]

Ik heb nog steeds geen SSD bijgeplaatst dus ik hoop dat de slim standaard met 2Tb komt. Als er dan een winkel is met een leuke inruil actie dan is upgraden naar de slim misschien wel goedkoper dan zelf een ssd bijplaatsen.
Zelf ik deze m2 ssd aangeschaft voor 143 euro:
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

De prijzen voor m2 ssd's zijn de afgelopen weken enorm gedaald. Ben zeer tevreden over de bovengenoemde m2 ssd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
Geraedus schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 05:48:
[...]

Het zou mooi zijn als je de sideplates en de controller los zou kunnen aanschaffen, mocha dat het geval zijn dan wordt het een instabuy voor me.
Staat gewoon in het bericht wat je quote 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geraedus
Vinnocchio schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 06:13:
[...]

Staat gewoon in het bericht wat je quote 8)7
My bad, blijkbaar moet ik pas reacties plaatsen als ik volledig ontwaakt ben uit mijn ochtend coma :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
Hier had ik bij launch al op gehoopt. Wat mij betreft ook een zekerheidje :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Holy, ziet er lekker uit hoor. Die cutscenes zien er echt prachtig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 20-09 16:09

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17-09 18:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KEFg6oB4wD7Ol21l1wuibneZkPs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EcQiLNurxZ6mjjW2dItoRABD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:06
Omg, kan niet wachten op deze game 🕷🕸

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NfjPrgSVbEweLIudGVRcYIspqgw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J5BFBK3dgEPR9ljX5tThlFIC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sxgwT3fzMTOJGBKRFUz7aZShDwg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5MnC8YjgJP0YbEJYFbgawy63.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S_kzUQV1eZwI00RU6NwPK66sKc4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B2bkMZyCRt8PKXkuMwWq2CnY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3kMSiyHbAiLJAUFJD6qnb7No1uY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n66RyicciCMF1xHzk9qMoW8F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XVY0-7zCc-YuVrftBJ605RfM65M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wWMGs9yCzl3SLF0THLXPnrUy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:38

RnB

Zitten er nog anderen in de Closed Beta van Crew Motorfest?

Heb er net een uurtje in zitten en het is wel vermakelijk. Het lijkt erg op Forza Horizon, maar dat zeg ik als iemand die ook maar een uurtje in Forza heeft zitten.

Ik miste zo een Forza achtige racer op de PS5, dus het zou mooi zijn als dit wat word.
Ik heb NFS Unbound ook nog, maar dat is toch echt een NFS racer en lijkt maar weinig op Forza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

RnB schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:24:
Ik miste zo een Forza achtige racer op de PS5, dus het zou mooi zijn als dit wat word.
En dan zit Test Drive er ook nog aan te komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Test Drive is uitgesteld toch?

edit: nieuws: Nacon stelt Test Drive Unlimited Solar Crown uit tot volgend jaar

[ Voor 77% gewijzigd door Chaoss op 21-07-2023 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
RnB schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 11:24:

Heb er net een uurtje in zitten en het is wel vermakelijk. Het lijkt erg op Forza Horizon, maar dat zeg ik als iemand die ook maar een uurtje in Forza heeft zitten.
Zit niet in de Beta helaas, Hoe is het grafisch? ik vond de vorige The Crew games vrij lelijk zodat ik me er niet echt toe kon zetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik heb weer wat vrije tijd dus tijd om eea in te halen. Deze week Hogwarts en Plague Tale Requiem voor samen €50 in huis gehaald. Fysieke games zijn toch fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
FMS schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:12:
Ik heb weer wat vrije tijd dus tijd om eea in te halen. Deze week Hogwarts en Plague Tale Requiem voor samen €50 in huis gehaald. Fysieke games zijn toch fijn.
Waar als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik heb me prima vermaakt met Hogwarts in die binnen locaties van Hogwarts zijn echt erg mooi Vooral in RT mode

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:30

Aight!

'A toy robot...'

Zoooo spiderman 2 ziet er tof uit. Deel 1 en Miles Morales was zo vet om te spelen!

Ik vermaak me nu best met Sniper Elite 5. Gewoon lekker hersenloos een beetje schieten hahah.
Lang leve playstation plus.

Trouwens iemand humanity al geprobeerd? Die heeft ook wel een apart sfeertje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ja Plus extra is wel waar voor zijn geld, ben nu Borderlands 3 aan het spelen. Leuk maar wordt na een tijdje wel eentonig.

Snowrunner en the Ascend wil.iknsws nog proberen. It takes Two is ook erg tof maar die had ik al.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Chaoss schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 00:01:
Snowrunner wil ik sowieso nog proberen.
Weet waar je aan begint, die game kan erg verslavend werken. Tenzij je geen geduld hebt, dan werkt ie alleen maar op je zenuwen :+

Potverdorie, ben ik lekker bezig met Metro Exodus, gaat Duke dood aan het einde van het Volga level. Weg goed einde. Ik dacht goed bezig te zijn door alleen maar stoute mannetjes om te leggen maar dat mag dus ook al niet meer :/
Wel een behoorlijk indrukwekkende game. Fantastisch beklemmend sfeertje als je zo onopvallend mogelijk probeert rond te sluipen. Grafisch stelt de game ook allerminst teleur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Superkiwi schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 10:59:
[...]

Weet waar je aan begint, die game kan erg verslavend werken. Tenzij je geen geduld hebt, dan werkt ie alleen maar op je zenuwen :+
Heb Mudrunner ook gespeeld maar dat managen en uitkienen wat je het beste qua lading, brandstof en upgrades kunt doen haakte ik wel op af. Ik wil eigenlijk simpelweg een voertuig uitkiezen en van A naar B zien te komen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Chaoss schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 11:04:
[...]
Ik wil eigenlijk simpelweg een voertuig uitkiezen en van A naar B zien te komen. :P
Dat kan prima in Snowrunner.
Alleen even uitkienen wat je het beste qua lading, brandstof en upgrades moet doen :+

Zonder dollen, in Snowrunner hoef je niet echt zaken te managen. Wat belangrijk is, is dat je goederen van punt A naar punt B brengt en hoe je dat doet is volledig aan jou. Het is allemaal zo moeilijk niet, alleen tijdrovend. Wil je alle taken en opdrachten in de base game voltooien dan kun je er rustig 150-200 uur voor uittrekken. Tel daar voor elke Year Pass (momenteel in de aanbieding in de PS Store) zo'n 100-150 uur bij op en je hebt meer waar voor je geld dan je ooit zult krijgen. De game wordt tot op de dag van vandaag nog steeds regelmatig uitgebreid met nieuwe DLC's en updates.
En hom het nog leuker te maken: de hele game is in co-op te spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 22-07-2023 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PindaUnited
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-09 20:05
[...]

Potverdorie, ben ik lekker bezig met Metro Exodus, gaat Duke dood aan het einde van het Volga level. Weg goed einde. Ik dacht goed bezig te zijn door alleen maar stoute mannetjes om te leggen maar dat mag dus ook al niet meer :/
Wel een behoorlijk indrukwekkende game. Fantastisch beklemmend sfeertje als je zo onopvallend mogelijk probeert rond te sluipen. Grafisch stelt de game ook allerminst teleur.
Heb Metro Exodus vorige week net uitgespeeld. Wat een game inderdaad! Heb het eens voor een paar euro via de PS store op de kop getikt en het was zeker de moeite waard. Qua sfeer en setting heel gaaf _/-\o_

Door de taal op Oekrains te zetten vond ik het nog beter worden O-)

*denkt na over goede signature*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

PindaUnited schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 11:16:
[...]
Door de taal op Oekrains te zetten vond ik het nog beter worden O-)
Dit ga ik vanavond eens proberen! Helemaal niet aan gedacht maar eigenlijk best logisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 20:25
Superkiwi schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 11:18:
[...]

Dit ga ik vanavond eens proberen! Helemaal niet aan gedacht maar eigenlijk best logisch.
Nog logischer is Russisch. Het speelt immers in Rusland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:38

RnB

Chaoss schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:56:
[...]

Zit niet in de Beta helaas, Hoe is het grafisch? ik vond de vorige The Crew games vrij lelijk zodat ik me er niet echt toe kon zetten.
Het is geen hoogvlieger, maar voor mij grafisch mooi genoeg.
Het ziet er in ieder geval mooier uit dan The Crew 2.

Hoop dat ze wel nog wat gaan doen aan de wereld, want die is nog wat leeg en sfeerloos.
Grappig genoeg ziet alles er ook net wat gelikter uit tijdens de races dan tijdens de free roam.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
[...]

Van de Metro games krijg ik nooit genoeg. Ik raad je aan daarna met de DLC te beginnen, die vond ik ook echt heel mooi :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Komt goed @Mosin, ik heb ze hier beide liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Gewoon via Marktplaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
High on Life komt binnenkort naar de PS5:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Chaoss schreef op zondag 23 juli 2023 @ 00:29:
High on Life komt binnenkort naar de PS5:
[Twitter]
Ben deze toevallig net aan het spelen op steam/PC. Je moet wel de stem en de humor van Justin Roiland (rick and morty) goed kunnen hebben.

Ik vind rick and morty wel goed. Maar als je een paar uur de game speelt, is het alsof je meerdere episodes van R&M binget, en dan kan het soms wat veel zijn. Gelukkig kan je de chatter wat lager zetten.

Verder een redelijk recht toe rechtaan game. Beetje basic in game design, maar een leuke shooter wel, met best wel wat humor. Ik ben nog niet zo ver, dus wellicht trekt het nog wat open...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:24
Gameplay video uitgekomen van High on Life.

En een Launch trailer.

[ Voor 21% gewijzigd door Linksquest op 23-07-2023 04:34 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:24
Hola!

Mijn vrouw heeft Hogwarts Legacy binnen en daarmee moet ik dus af en toe de PS5 af staan. Nu was ik benieuwd of er een mogelijkheid is om Remote play te gebruiken op 1 account en tegelijkertijd op de PS5 spelen op een ander account. Of wordt dit geblokkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:57
crimby schreef op zondag 23 juli 2023 @ 10:34:
Hola!

Mijn vrouw heeft Hogwarts Legacy binnen en daarmee moet ik dus af en toe de PS5 af staan. Nu was ik benieuwd of er een mogelijkheid is om Remote play te gebruiken op 1 account en tegelijkertijd op de PS5 spelen op een ander account. Of wordt dit geblokkeerd?
Dat kan niet, remote play streamt de beelden naar je mobiele apparaat, je kunt dan niet ook de ps5 zelf gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
dutchgio schreef op zondag 23 juli 2023 @ 10:52:
[...]

Dat kan niet, remote play streamt de beelden naar je mobiele apparaat, je kunt dan niet ook de ps5 zelf gebruiken
Sad, dan moet ik maar een nieuwe hobby zoeken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
crimby schreef op zondag 23 juli 2023 @ 10:53:
[...]

Dat wordt een 2e PS5 aanschaffen 7(8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:01
crimby schreef op zondag 23 juli 2023 @ 10:53:
[...]

Of een andere vrouw ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
@Chelseamarre123 denk dat het dan toch de optie van @Geraedus wordt gezien ik de andere helft van de game tijd wel met haar Diablo 4 kan spelen hehe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geraedus
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een goede m2 sdd voor de playstation 5 of computer dan is de Samsung 990 Pro 2TB met korting te krijgen bij Amazon.

Link: https://www.amazon.com/dp...=nbcnewsnet-20&th=1&psc=1

Ik adviseer je wel om de variant met headsink te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Raem schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 22:11:
[...]

Ah, je hebt gelijk. Ik lees dat de servers offline zijn en ze de game uit de stores hebben gehaald.
hij is weer opeens online. zo te zien is hij ook ook een keer eerder offline gehaald en weer teruggekomen als ik op reddit lees

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Daar heb je dan ook weer streaming diensten voor ;-)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Geraedus schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:49:
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een goede m2 sdd voor de playstation 5 of computer dan is de Samsung 990 Pro 2TB met korting te krijgen bij Amazon.

Link: https://www.amazon.com/dp...=nbcnewsnet-20&th=1&psc=1

Ik adviseer je wel om de variant met headsink te nemen.
Kan je dan niet beter voor deze Lexar 2TB gaan voor 93 euro?

https://www.amazon.nl/dp/B0C4H4YH8V

Losse heatsink kost 12 euro oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
Schweino schreef op zondag 23 juli 2023 @ 18:08:
[...]

Kan je dan niet beter voor deze Lexar 2TB gaan voor 93 euro?

https://www.amazon.nl/dp/B0C4H4YH8V

Losse heatsink kost 12 euro oid.
Op ssd / hdd / usb sticks is lexar mij onbekend.
Misschien dat mede tweakers er meer ervaring mee hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:26
Geraedus schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:05:
[...]

Op ssd / hdd / usb sticks is lexar mij onbekend.
Misschien dat mede tweakers er meer ervaring mee hebben.
Lexar is vooral bekend van de SD kaarten, eerst onderdeel van Toshiba daarna Micron en tegenwoordig Longsys. Kan niet goed vinden waar Longsys zijn NAND laat maken, mogelijk is het YMTC. Puur op basis van de specs is de Lexar zelfs nog beter dan de Samsung, Ook het feit dat TBW voor gaming toepassingen minder belangrijk zijn zou ik zeggen dat je prima voor die oplossing kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:47
RnB schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 12:22:
[...]

Het is geen hoogvlieger, maar voor mij grafisch mooi genoeg.
Het ziet er in ieder geval mooier uit dan The Crew 2.

Hoop dat ze wel nog wat gaan doen aan de wereld, want die is nog wat leeg en sfeerloos.
Grappig genoeg ziet alles er ook net wat gelikter uit tijdens de races dan tijdens de free roam.

***members only***
Leuke kopie van Horizon, maar niet zo mooi. En vind forza veel fijnere besturing hebben.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PindaUnited
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-09 20:05
Mosin schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 12:45:
[...]

Van de Metro games krijg ik nooit genoeg. Ik raad je aan daarna met de DLC te beginnen, die vond ik ook echt heel mooi :D
Goeie! Die staan nog geïnstalleerd 8) Zijn toch verhaallijnen die in principe los van de main quest staan?

*denkt na over goede signature*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:14
Dus als ik het laatste nieuws goed begrijp krijgen we in augustus een showcase met vermoedelijk PS5 slim details en dan eind 2024 naar verwachting de PS5 Pro?

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:47
ZesBarkiePK schreef op zondag 23 juli 2023 @ 23:06:
Dus als ik het laatste nieuws goed begrijp krijgen we in augustus een showcase met vermoedelijk PS5 slim details en dan eind 2024 naar verwachting de PS5 Pro?
En 2026 PS6 :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Sunset Overdrive 2 graag. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

[...]

.....
Zal wel aan mij liggen, maar na 3 uur ploeteren en meer vastzitten dan rijden, was ik er eigenlijk wel klaar mee en heb ik de game weer verwijderd. Ik ging er wel vanuit dat het geen game is waar je recordtijden hoeft te zetten, maar met de eerste wagens lijk je dronken te zijn qua besturing dan dat de auto/vrachtwagen je controls volgen. Ook heel onduidelijk hoe je missies start en waar je heen moet voor de spullen ophalen en wegbrengen. Ik hou van autogames, speel ook simulatorgames als Construction Simulator, maar hier kan ik echt geen chocolade van maken.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Klinkt alsof het inderdaad aan jou ligt :+

Paar tips:
-zet je input op 'steering wheel', ook als je met controller speelt. Dan speelt het al minder "dronken" (dat gevoel komt omdat het stuur zichzelf niet automatisch recht zet na een bocht, iets wat in vrijwel elke andere game wel gebeurt).
-vergeet niet om AWD, diff-lock en dergelijke in te schakelen in de modder. Duurde bij mij ook even voordat ik daar achter kwam.
-gebruik je winch als je vastzit, daar is ie immers voor bedoeld.

Ik kan het overigens goed begrijpen als dit soort games mensen niet ligt. Het is ook niet je alledaagse auto-rij game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
PindaUnited schreef op zondag 23 juli 2023 @ 23:01:
[...]

Goeie! Die staan nog geïnstalleerd 8) Zijn toch verhaallijnen die in principe los van de main quest staan?
Klopt, alleen in The Two Colonels komen er wel een paar bekende figuren voor. Voor de rest staat het wel los.
Je gaat je er wel mee vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Terug van 2 weken vakantie denk ik even weer eens mijn ps5 aan te slingeren, denk je……

Ps5 start niet meer op, krijg alleen 1 piep geluidje bij indrukken van powerbutton ☹️

Stroom er al af, alle kabels er al uit gehaald.. niks helpt.
Waarschijnlijk hebben één van jullie dit ook wel gehad, maar wat is de standaard procedure? Lees overal dat einde oefening is en dat ie dan gerepareerd moet worden, of niet?

edit: verkeerde topic

[ Voor 9% gewijzigd door Mon0lith op 24-07-2023 20:56 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Superkiwi schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:10:
Klinkt alsof het inderdaad aan jou ligt :+

Paar tips:
-zet je input op 'steering wheel', ook als je met controller speelt. Dan speelt het al minder "dronken" (dat gevoel komt omdat het stuur zichzelf niet automatisch recht zet na een bocht, iets wat in vrijwel elke andere game wel gebeurt).
-vergeet niet om AWD, diff-lock en dergelijke in te schakelen in de modder. Duurde bij mij ook even voordat ik daar achter kwam.
-gebruik je winch als je vastzit, daar is ie immers voor bedoeld.

Ik kan het overigens goed begrijpen als dit soort games mensen niet ligt. Het is ook niet je alledaagse auto-rij game.
Zal naar bovenstaande tip kijken. Ik heb gisteren het spel opnieuw geïnstalleerd en het leek vanaf minuut 1 ook beter te rijden. Zat veel minder vast als voorheen, net alsof de eerste keer er ergens een setting niet goed was. Heb nu een paar mods erop gegooid, waardoor ik ook betere voertuigen vanaf het begin heb. Gisteren de hele avond gespeeld. Zit nog wel eens vast, maar veel minder dan voorheen en dan wordt het ook wat leuker spelen. Heb nu door hoe de missies werken. Maar dat autocentreren is inderdaad nog wel een dingetje. :) AWD en Diff-lock was ik bewust van. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:37
Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben, maar ik zou gisteravond een potje Rocket League doen op de PS5. Bleek de game niet meer geïnstalleerd te zijn. Ik kan me echt niet herinneren deze game verwijderd te hebben. Avond daarvoor had ik het spel ook gespeeld. Het is voor mij de eerste keer dat een willekeurige game zomaar verdwijnt.
Pagina: 1 ... 291 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord