Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 14:43
Bas170 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 17:39:
[...]

Nee, want ik heb al een PS5 :+
Ik doe het vooral voor de PSVR2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tq_xSrMrHW6RxW_LmBbqRzn5_hs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OvzA0cawBJKnxlqvWEvZHM6o.webp?f=fotoalbum_large

De nieuwe PlayStation+ games voor juli zijn ook weer bekend gemaakt.
Toch wel een mooi lijstje:
  • Call Of Duty: Cold War
  • Alan Wake Remastered
  • Endling - extinction is forever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:26
AppleFan2007 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 17:53:
[Afbeelding]

De nieuwe PlayStation+ games voor juli zijn ook weer bekend gemaakt.
Toch wel een mooi lijstje:
  • Call Of Duty: Cold War
  • Alan Wake Remastered
  • Endling - extinction is forever
ik was gisteren al aan het zoeken naar de voorspellingen. Daar kwam grappig genoeg Alan Wake en COD (niet specifiek cold war) voorbij op een lijstje. Ook cult of the lamb, Hades en eentje die ik alweer vergeten ben. Leuk lijstje deze maand. Voeg ze allemaal toe denk ik, iets wat ik niet heel vaak doe tegenwoordig. COD vooral om even 7 uurtjes door de single player te knallen (en dan snel verwijderen om disk space te besparen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:39
In de zomervakantie (eind juni, en vooral in juli) komen er een promo's op de PS5..
Sony vraagt om de standalone versie te pushen..
Ik vraag me af of we in september/oktober een Slim en/of Pro aankondiging mogen verwachten en een release tegen de feestdagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:20
DrMacabr3 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 18:48:
In de zomervakantie (eind juni, en vooral in juli) komen er een promo's op de PS5..
Ik vraag me af of we in september/oktober een Slim en/of Pro aankondiging mogen verwachten en een release tegen de feestdagen..
De PS4 slim kwam ook zo’n 3 jaar na het origineel, en ook de PS2 werd dunner na 4 jaar. Kans zit er wel dik (:+) in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
DrMacabr3 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 18:48:
Het is al bekend dat er een kleinere versie komt. Met losse bluray drive. Wanneer weet ik niet. Rond de feestdagen zou een goede periode zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!
destroyer6670 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 15:47:
[...]
Het is al bekend dat er een kleinere versie komt. Met losse bluray drive. Wanneer weet ik niet. Rond de feestdagen zou een goede periode zijn
Tenzij ik iets gemist heb, was er alleen bekend dat er een losse drive kwam voor de Digital Edition. Ik herinner me alleszins niet dat er in 1 adem ook verwezen werd naar een nieuwere/kleinere console.

EDIT: ik heb destijds dan toch niet goed opgelet blijkbaar : nieuws: Gerucht: Sony vervangt PS5 eind dit jaar door versie met afneembare s...

[ Voor 28% gewijzigd door Twixie op 29-06-2023 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrMacabr3
destroyer6670 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 15:47:
[...]

Ik vrees wat dat gaat worden met die externe disc drive..
Geef mij gewoon1 apparaat waar alles in kan pff.. in een iets mooier en kleinere footprint dan de huidige PS5.
Ik wil er gewoonweg geen omdat ik em zo lelijk en te groot vind. Zelfs met dames als GoW, Horizon en FFXVI (die laatste maakt het wel lastig de laatste tijd :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
DrMacabr3 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 15:51:
[...]

Ik vrees wat dat gaat worden met die externe disc drive..
Geef mij gewoon1 apparaat waar alles in kan pff.. in een iets mooier en kleinere footprint dan de huidige PS5.
Ik wil er gewoonweg geen omdat ik em zo lelijk en te groot vind. Zelfs met dames als GoW, Horizon en FFXVI (die laatste maakt het wel lastig de laatste tijd :p)
Ben gewend aan het uiterlijk. Maar iets kleiner mag wel van mij. En pro zodat alles full eye candy plus 60fps is 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twixie schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 15:50:
[...]

Tenzij ik iets gemist heb, was er alleen bekend dat er een losse drive kwam voor de Digital Edition. Ik herinner me alleszins niet dat er in 1 adem ook verwezen werd naar een nieuwere/kleinere console.

EDIT: ik heb destijds dan toch niet goed opgelet blijkbaar : nieuws: Gerucht: Sony vervangt PS5 eind dit jaar door versie met afneembare s...
Maar geen bevestiging dat het ook een kleiner model wordt.
De nieuwe PS5 zou weinig afwijken van de huidige op gebied van ontwerp, zo meldt Henderson

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
Raem schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 15:59:
[...]

Maar geen bevestiging dat het ook een kleiner model wordt.

[...]
Dat is waar, maar ligt wel in de lijn der verwachting. Kleinere procédé, minder gewicht door kleinere koeling, goedkoper transport etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
geef mij een apparaat waar ik ook nintendo spellen mee kan draaien, owja ook xbox trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:25
Farabi schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 16:02:
geef mij een apparaat waar ik ook nintendo spellen mee kan draaien, owja ook xbox trouwens.
De Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Sowieso moet 30fps verboden worden op de ps5 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

addictive schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 11:20:
[...]

De concept art zag er heel gaaf uit, zonde dat het dan zo iets geworden is:

[YouTube: Fairgame$ - CGI Reveal Trailer | PS5 & PC Games]
Het is natuurlijk wel slechts een cgi trailer maar de toon en setting sprak mij ook totaal niet aan. Misschien ben ik de doelgroep gewoon niet meer maar ik kreeg er echt dit gevoel bij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bpJcweJ57wV_M5nfE5ip51Mk45E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hP8cKHTVHJ1Po4hmh5cB8zNL.gif?f=user_large

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Farabi schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 16:31:
Liever niet, want dan zullen een hoop games niet gespeeld kunnen worden op de Pro. De pro kan ook gemakkelijk 30fps aan, dus dat moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:47
Farabi schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 16:31:
Ps5 pro die deze gen niet komt :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
Amaze86 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:48:
[...]

Ps5 pro die deze gen niet komt :)
ik gok van wel, eind 2024.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01:49
Raem schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 09:38:
[YouTube: Annapurna Interactive Showcase 2023 | Teaser Trailer]

Morgen is de Annapurna Showcase. Hopelijk krijgen we een release date voor Cocoon. :)
29 September :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stingree69
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-08 09:01
Novice op PS5 gebied. Gebruikte tot nu toe het ding alleen om GTA5 te spelen.

Ik heb F1 23 besteld. Zat te wachten op een code in de mail en bedacht me (te laat) dat ik de bluray disc versie heb besteld.

Vraag : Zit er bij deze bluray een code om dit spel op mijn non-disc edition PS5 te installeren? Of kan ik deze niet gebruiken en ben ik genoodzaakt om de game uit de Playstation Store te kopen?

Groeten, René

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01:49
Stingree69 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 22:21:
Novice op PS5 gebied. Gebruikte tot nu toe het ding alleen om GTA5 te spelen.

Ik heb F1 23 besteld. Zat te wachten op een code in de mail en bedacht me (te laat) dat ik de bluray disc versie heb besteld.

Vraag : Zit er bij deze bluray een code om dit spel op mijn non-disc edition PS5 te installeren? Of kan ik deze niet gebruiken en ben ik genoodzaakt om de game uit de Playstation Store te kopen?
De fysieke editie bevat geen code voor de non-disc edition PS5. Enkel geschikt voor een PS5 met discdrive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
FF16 verkoopt goed

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:46
Mooi voor Square, jammer voor mij. Dan zullen ze wel op dezelfde voet verdergaan en 16 viel me echt goed tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Timothy3000 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 23:14:
[...]

Mooi voor Square, jammer voor mij. Dan zullen ze wel op dezelfde voet verdergaan en 16 viel me echt goed tegen.
Tjah ben je een van de weinige gezien de cijfers/reviews denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Weet niet hoe of dit al bevestigd was maar Baldurs Gate 3 draait op 60fps op de PS5:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Is er een probleem met psn? Kan al de hele dag onmogelijk aanloggen via browser, wou psn abo verlengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Chaoss schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 23:30:
[...]

Die zijn allemaal erg hoog, maar wel veel spelers op fora die er hetzelfde als ik over denken. Love it or hate it denk ik haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Timothy3000 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 06:55:
[...]

Die zijn allemaal erg hoog, maar wel veel spelers op fora die er hetzelfde als ik over denken. Love it or hate it denk ik haha.
Wat bevalt er niet aan FF16?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrMacabr3
Chaoss schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 23:30:
[...]

Ik denk dat het spel het vooral moet hebben van het spektakel.
Ik hoor toch meer en meer stemmen dat het voor sommigen na de wow factor begint te minderen.. vooral qua verhaal, sidequests, exploration, voeling met de characters...
Ik heb het nog niet gespeeld, maar daar vreesde ik zelf ook wel een beetje voor..
Het zal zeker niet slecht zijn, en ik wil em ook spelen, maar gaat hij ons even goed bijblijven als andere FF's?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
cold_as_ijs schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 07:57:
[...]

Wat bevalt er niet aan FF16?
Eigenlijk alles op de soundtrack en het verhaal na. De combat is oppervlakkig, de lineaire levels zouden geen probleem zijn als ze niet zo saai en leeg waren, nul exploration, geen elemental fights - Je kunt een vuurenemy gewoon met vuur verslaan e.d., battles vol simpele qte's, de game is veel en veels te makkelijk, de sidequests zijn echt lachwekkend slecht....

Ik ben halverwege gestopt want ik vond het echt te saai worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dacht dat scorn pc/xbox exclusive was, timed blijkbaar. Ik sla hem sowieso over, kreeg destijds ook wel veel slechte/matige reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:58

Superkiwi

Hoi doei

Dat klinkt wel interessant :)
Momenteel zit ik nog in VII Remake Integrade en die vind ik zo af en toe behoorlijk lastig dus een iets simpelere FF is wel lekker straks.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Chaoss schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 09:55:
Dacht dat scorn pc/xbox exclusive was, timed blijkbaar. Ik sla hem sowieso over, kreeg destijds ook wel veel slechte/matige reviews.
Dacht dat ook idd. Maar snap sowieso de aantrekkingskracht van de game niet, alle beelden die ik zag waren gewoon extreem gore. Alsof dat alleen een game interessant maakt. Er xullen vast wel liefhebbers voor zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Ik heb de Walking Dead complete season 1 gekocht, maar krijg bij opstarten de waarschuwing dat er fouten en onverwachte gebeurtenissen kunnen voordoen. Heeft iemand deze game gespeeld op de PS5 (dus niet de definitive edition)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:24

FeaR

In GoT we trust

Ik had bij Scorn hetzelfde als bij Stray: (te) veel ophef omdat het een andere game is dan normaal, plus geen remake/remaster. (Te) hoge verwachtingen, valt het veelal tegen.

Overigens, ook in relatie tot bovenstaande, ik heb ergens op Tweakers geschreven dat ik twijfel aan mijn Gamepass Ultimate en PlayStation Premium abonnement omdat ik drang mis games te spelen als ze gratis voelen. De game geen kans geven als de intro me al niet aanstaat om het extreem te stellen. Mogelijk gaat die ook op voor Scorn dan wel Stray. Al kom ik er ook deels van terug, Far Cry 6 (via PS Premium )nu 30+ uur inzitten :) Al is dat natuurlijk maar één game op de tientallen/honderden die dergelijke abonnementen geven. En...is Far Cry 6wel een eerlijk vergelijk met Stray (die tijdelijk PS exclusive was en nu naar Xbox komt en Scorn die tijdelijk Xbox exclusive was en nu naar PlayStation komt).

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 01-07-2023 15:44 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Superkiwi schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 11:11:
[...]

Dat klinkt wel interessant :)
Momenteel zit ik nog in VII Remake Integrade en die vind ik zo af en toe behoorlijk lastig dus een iets simpelere FF is wel lekker straks.
Nog steeds?! haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:47
Die FF16 is wel vet hoor dam, en dan heb ik het alleen over de demo :) laat staan full game. Hopelijk een mooi aanbieding tijdens amazon prime dagen.

Die haters blijven altijd geweldig, gratis indie games vinden ze geweldig maar vette exclusieves vinden ze altijd minder 🤣

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:58

Superkiwi

Hoi doei

De game heeft 2 jaar aan de kant gelegen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Superkiwi schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 22:06:
[...]

De game heeft 2 jaar aan de kant gelegen ;)
Hij is wel erg goed hoor chef! haha maar ik begrijp je helemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Amaze86 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 21:47:
Die FF16 is wel vet hoor dam, en dan heb ik het alleen over de demo :) laat staan full game. Hopelijk een mooi aanbieding tijdens amazon prime dagen.

Die haters blijven altijd geweldig, gratis indie games vinden ze geweldig maar vette exclusieves vinden ze altijd minder 🤣
Je kunt me ook gewoon quoten of taggen hoor. ;)

Goed genoten van een hoop exclusives (Ragnarok als laatste, die was fantastisch) maar Final Fantasy 16 viel me gewoon goed tegen. En ja, ik geniet ook van goeie indies (en minder van slechte). Dat kan naast elkaar bestaan he.

Ik dacht op basis van de demo ook dat ik hem heel tof ging vinden. Viel helaas wat tegen. En ik ben, als je het FF topic leest, niet de enige die hem tegen vond vallen. :) Het is echt een love it or hate it game.

Hopelijk ga jij hem, als je hem voor een goedkoop prijsje kan vinden tijdens de Prime week, wel erg leuk vinden! Als je van niet al te moeilijke cinematische games houdt moet dat wel goed komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 01-07-2023 23:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Er zijn geruchten dat er een remake van AC Black Flag komt:

Zou wel vet zijn! Black Flag is mijn favoriete AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Chaoss schreef op zondag 2 juli 2023 @ 00:46:
Er zijn geruchten dat er een remake van AC Black Flag komt:
[Twitter]

Zou wel vet zijn! Black Flag is mijn favoriete AC.
Ik moet hem helaas nog spelen, omdat ik wat PC issues had rond die tijd. Ben er alleen wel bang voor, gezien Skull & Bones in een development hell lijkt te zitten, of dat wel goed gaat komen met een eventuele remaster/remake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:01
Laat ze eerst maar Skull and Bones afmaken. En ja wat te verwachten bij een remake? Vorig jaar het origineel op Xbox gespeeld, spel zit nog goed in elkaar. Dus remaster (waarschijnlijker) of echt een remake?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik hoop op een remake alleen voor current gen met echt dikke graphics, men mag hopen :P

Het orgineel is een PS3 titel dus daar moet genoeg winst te behalen zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Chaoss op 02-07-2023 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:28

nFo

scoorde gemiddeld een 7 op pc, maar je moet van die horror style houden, was destijds wel een demo voor scorn ,weet niet of dat nu ook voor de PS5 beschikbaar komt, zou leuk zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Scorn is een aparte game. Ik heb mij er prima mee vermaakt maar het is echt niet voor iedereen, je speelt het ook te snel "verkeerd".

Zodra je Scorn als een shooter gaat spelen zal je het niks aan vinden en je alleen maar gaan irriteren. Het is eerder horror puzzel spel met wat combat elementen (maar jij bent zwakker dan de wereld en vijanden!). Wat ik zelf wel een pluspunt vond is dat de game je los laat en niet constant verteld wat je moet doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Caayn op 02-07-2023 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
Timothy3000 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 23:02:

Hopelijk ga jij hem, als je hem voor een goedkoop prijsje kan vinden tijdens de Prime week, wel erg leuk vinden! Als je van niet al te moeilijke cinematische games houdt moet dat wel goed komen.
Klinkt als gatekeeping elitism maar je bedoelt het vast niet zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
Amos_x schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:43:
[...]

Klinkt als gatekeeping elitism maar je bedoelt het vast niet zo.
Ik weet niet eens wat dat betekent man. :P

Als je van cinematische games houdt die niet al te moeilijk zijn, dus waar je relaxed doorheen kan hacken en slashen dan is FF16 een game voor je.

Als je op zoek bent naar een game waarin je in de combat strategisch moet denken, met meerdere moeilijkheidsgraden of als je op zoek bent naar een RPG dan is FF16 niet een game voor je. Voorbeeldje mbt de moeilijkheidsgraad: Als je in een boss fight doodgaat, dan kom je terug in de game met de baas op een kwart of half zijn health en al je potions zijn bijgevuld, ongeacht of je überhaupt potions bij je had of niet. De game heeft nul moeilijkheidsgraad.

Lijkt ook de algemene conclusie in het FF topic hier op Tweakers te zijn dat de game te makkelijk is.

Zo beter uitgelegd? ;)
Of begrijp ik je comment nog steeds totaal verkeerd nu? Want dan moet je hem even beter toelichten. :)

Tenzij je "goedkoper prijsje" bedoelt, maar dat was vanzelfsprekend een reactie op
Hopelijk een mooi aanbieding tijdens amazon prime dagen.

[ Voor 48% gewijzigd door Timothy3000 op 02-07-2023 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Laatst online: 23:11
Timothy3000 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:53:
[...]

Als je van cinematische games houdt die niet al te moeilijk zijn, dus waar je relaxed doorheen kan hacken en slashen dan is FF16 een game voor je.

Als je op zoek bent naar een game waarin je in de combat strategisch moet denken, met meerdere moeilijkheidsgraden of als je op zoek bent naar een RPG dan is FF16 niet een game voor je. Voorbeeldje mbt de moeilijkheidsgraad: Als je in een boss fight doodgaat, dan kom je terug in de game met de baas op een kwart of half zijn health en al je potions zijn bijgevuld, ongeacht of je überhaupt potions bij je had of niet. De game heeft nul moeilijkheidsgraad.

Lijkt ook de algemene conclusie in het FF topic hier op Tweakers te zijn dat de game te makkelijk is.

Zo beter uitgelegd? ;)
Of begrijp ik je comment nog steeds totaal verkeerd nu? Want dan moet je hem even beter toelichten. :)

Tenzij je "goedkoper prijsje" bedoelt, maar dat was vanzelfsprekend een reactie op

[...]
Zouden ze niet een moeilijkheidsgraad toevoegen? Lijkt me gemakkelijk kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
giantgiantus schreef op zondag 2 juli 2023 @ 15:14:
[...]

Zouden ze niet een moeilijkheidsgraad toevoegen? Lijkt me gemakkelijk kunnen.
Dat zou echt een positieve toevoeging zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Zover ik heb kunnen vinden is er na de showcase geen nieuws meer geweest over de PS earbuds? Ben zeer geïnteresseerd in die dingen....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XA3irML1ro66BlzGxfFiEmmLjZs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gFFIz6FkeflALAeLNsj9HwOO.jpg?f=user_large
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:43
FMS schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:31:
Zover ik heb kunnen vinden is er na de showcase geen nieuws meer geweest over de PS earbuds? Ben zeer geïnteresseerd in die dingen....

[Afbeelding]
:Y
Hopelijk ook compatible met andere apparaten.

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• destroyer6670
Timothy3000 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:53:
[...]

Zo beter uitgelegd? ;)

[...]
Klinkt in mijn oren als een leuke game ;). ben dol op games met een verhaal. FF 7 (remake) was ook mooi qua verhaal, vind je die dan beter dan 16 of gelijk? Andere FF games trokken me dan weer niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
FF7 had ook echt een mooi verhaal. Gaat gelijk op voor me denk ik. Beiden goed maar heel anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
destroyer6670 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 09:43:
[...]

Klinkt in mijn oren als een leuke game ;). ben dol op games met een verhaal. FF 7 (remake) was ook mooi qua verhaal, vind je die dan beter dan 16 of gelijk? Andere FF games trokken me dan weer niet echt.
Er is een demo trouwens, die trok mij meteen het verhaal in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb me de afgelopen 2 weken door The Callisto Protocol heen geworsteld. Begon nog best aardig, maar valt daarna in herhaling met steeds dezelfde vijanden en saai level design. Wist helaas niet dezelfde beklemmende enge sfeer over te brengen als Dead Space destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:47

Quakie

quakelen

@raem. Ik heb precies hetzelfde gevoel helaas. Helaas ben ik nog niet bij het einde.
Ga maar eens kijken hoeveel levens ik nog moet.

Wil eerst stray uitspelen voordat ie verwijderd wordt van ps+

[ Voor 19% gewijzigd door Quakie op 03-07-2023 10:42 ]

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Nieuwe geruchten, PS5 slim, eind 2023, €399,-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Chaoss schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 23:02:
Nieuwe geruchten, PS5 slim, eind 2023, €399,-

[Twitter]
399 euro? Terwijl de ps5 digital 450 is? Lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
De prijs heb ik ook twijfels over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat gelekte informatie over Rise of the Ronin via TheSnitch. Klinkt nog als je standaard open-world game, maar als het de sfeer goed weet neer te zetten zoals Ghost of Tsushima heb ik er wel zin in.
  • Game is a mix of Assassin’s Creed, Ghost of Tsushima, and Dark Souls
  • Many item descriptions are used to make the lore bigger and better. In-game description:" It was produced in the craftsmanship style associated with a renowned blacksmith named Okisato Nagasone, who lived in Musashi during the 17th century and was also known as Kotetsu."
  • Numerous side-quests
  • Difficulty options
  • Skill and technique trees
  • Performance and quality modes (trying to improve fidelity before launch)
  • Romance options
  • Planned Q1 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
Zorroberner schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 00:08:
[...]

399 euro? Terwijl de ps5 digital 450 is? Lijkt me sterk.
Wellicht is het slim model een digital only console en wordt een diskdrive afzonderlijk verkocht.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Zoals het bij de PS2, PS3 en PS4 al het geval was, energiezuiniger, goedkopere productiekosten en opslagkosten, dus oftewel een goedkopere console, dat is het hele punt van een slim versie.
Het is geen Pro versie dat sneller en beter is.

[ Voor 3% gewijzigd door s0kkie op 05-07-2023 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
€399 lijkt me gewoon heel plausibel. Zoals @ariekanari hierboven al stelt, zal het een replacement zijn voor de Digital Edition, dus het is een €50 pricedrop. Ik dacht dat het al geweten was dat er maar 1 model meer komt en dat de diskdrive afzonderlijk ging zijn.
Wat me meer benieuwt, is of die diskdrive netjes in de console ingeschoven kan worden, of dat het echt een afzonderlijk USB device is. Ik hoop toch op het eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Vraag is natuurlijk of de prijs 399 euro goed vertaald is en dat dit niet $399 euro moet zijn dan zou de gewone digital naar 350/399 euro/dollar kunnen gaan om zo oude voorraden weg te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
cold_as_ijs schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 13:56:
Vraag is natuurlijk of de prijs 399 euro goed vertaald is en dat dit niet $399 euro moet zijn dan zou de gewone digital naar 350/399 euro/dollar kunnen gaan om zo oude voorraden weg te werken.
Ook goed punt. Of het wordt 450 euro, of 400 euro omdat het goedkoper te produceren is, en vervangt dan op zijn minst de digital edition? Of alles? Ik heb nooit zo die tussentijdse slim versies gevolgd. Laatste PS voor mijn PS5 was de PS3 fat. Kan mij natuurlijk met Xbox wel herinneren dat alle oude Xbox 360's vervangen werden in de winkel door Slims. Dus mogelijk beantwoord ik mijn vraag daar al mee (maar dat waren andere tijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorroberner schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 15:35:
[...]

Ook goed punt. Of het wordt 450 euro, of 400 euro omdat het goedkoper te produceren is, en vervangt dan op zijn minst de digital edition? Of alles? Ik heb nooit zo die tussentijdse slim versies gevolgd. Laatste PS voor mijn PS5 was de PS3 fat. Kan mij natuurlijk met Xbox wel herinneren dat alle oude Xbox 360's vervangen werden in de winkel door Slims. Dus mogelijk beantwoord ik mijn vraag daar al mee (maar dat waren andere tijden)
De PS4 slim werd ongeveer drie jaar na de originele PS4 gelanceerd. De prijs werd verlaagd (€399 > €299). Daarnaast werd er een Pro versie gelanceerd voor €399.

Dit najaar is de PS5 ook drie jaar op de markt. Een Slim versie zou mij niet verbazen, een Pro versie wel wat meer. Een prijsverlaging lijkt mij ook minder waarschijnlijk dan in de PS4 tijd i.v.m. inflatie. Misschien dat de inflatiecorrectie weer wordt teruggedraaid bij het Slim model?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
In een aantal eu landen is de disc versie nu in de aanbieding voor 449,- Dus er zit wat aan te komen, retailers lijken te huidige voorraden snel kwijt te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Flinke cast zo te zien, ben benieuwd hoeveel charachters bij launch.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
Zorroberner schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 15:35:
[...]

Ik heb steeds de tussentijdse slims gekocht. De phats werden dan doorgeschoven naar familie, of andere kamer. Slims waren steeds de beste consoles voor mij. Stiller, zuiniger, leuker, .. en ik heb m'n consoles graag wat speelser en minder 'serieus' zeg maar.

Nu ga ik nog niet meteen m'n ps5 'phat' vervangen. Heb 'm nog niet lang genoeg (nog geen jaar) en heeft spijtig genoeg wegens omstandigheden nog veel te weinig uren gedraaid. Ben tegenwoordig ook al flink gewend aan de looks, dus hij kan nog wel even blijven staan. Misschien wel eerste ps waar ik mogelijks de slim helemaal over sla. Afhankelijk van het design natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:24
Iemand van jullie ooit van deze game gehoord? Voor €10,00 nieuw (Intertoys) kon ik hem niet laten liggen en wil ik de gok wel wagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XmEpRlpnw5DqCuPua9qOMAn64dk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NA8vnRl82bs3vywvikBdQyKB.jpg?f=fotoalbum_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Linksquest schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 00:40:
Iemand van jullie ooit van deze game gehoord? Voor €10,00 nieuw (Intertoys) kon ik hem niet laten liggen en wil ik de gok wel wagen.

[Afbeelding]
Is van de maker van onder ander verdun en isonzo. Squad based multiplayer, van een NL ontwikkelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GZBD_n9FYehPTVS2pLNugB8ihsE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m4iT7xkINpbvqLxY940kiZkr.jpg?f=fotoalbum_large
Was al een tijdje naar Cult of the lamb aan het kijken. Uiteindelijk gekocht toen ik de deluxe edition zag. Enige domme was dat ik hem op amazon.de heb besteld ipv nl, dus heb nu een duits hoesje. Had hem al uitgepakt voordat ik het zag, dus doen het er maar mee ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
Raem schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 00:28:
De aanbiedingen hebben nu ook NL bereikt.

https://www.mediamarkt.nl...on-5-console-1743726.html
€469 voor de disc versie
Grappig dat die aanbieding 31 euro scheelt op launchprijs haha. Als day one owner voelt dat niet echt als een goeie korting. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Laatst online: 23:11
Timothy3000 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:20:
[...]

Grappig dat die aanbieding 31 euro scheelt op launchprijs haha. Als day one owner voelt dat niet echt als een goeie korting. :P
Met hoge inflatie is de “echte” korting natuurlijk wel een boel meer. Als je inkomen gemiddeld met 10% gestegen is sinds de aankoop van die PS5 is de PS5 echt wel goedkoop nu.

Al blijf ik het apart vinden dat mensen wel een bepaalde gameconsole willen en die dan niet day 1 kopen omdat er een korting van een paar tientjes gaat komen.

[ Voor 15% gewijzigd door giantgiantus op 07-07-2023 09:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nieuwe beelden van Helldivers II. Would you like to know more? :P

De friendly fire en strategems uit het eerste deel lijken hier ook weer een belangrijke rol te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:01
Zijn er mensen die zijn overgestapt van een PS5 Disk Edition launch ver.1000 naar een PS5 Disk Edition ver.1200? Zo ja, wat zijn jullie bevindingen, is hij beduidend koeler/stiller? :) Zijn genoeg tests op internet, maar hoor graag persoonlijke bevindingen.

[ Voor 17% gewijzigd door mprkooij op 07-07-2023 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:49:
[...]

Al blijf ik het apart vinden dat mensen wel een bepaalde gameconsole willen en die dan niet day 1 kopen omdat er een korting van een paar tientjes gaat komen.
Ik zal eerlijk zijn: ik heb mijn PS5 tweemaal verkocht. Mijn launcheditie heb ik na een paar maanden voor de aankoopprijs verkocht, nadat ik een beetje was uitgespeeld. Ik had er ook nog wel winst op kunnen maken, maar dit doe ik uit principe niet. Later heb ik weer een PS5 gekocht en die heb ik onlangs ook weer verkocht. Nu wel met €100 verlies. De verkoop heeft meerdere redenen: ik merk dat ik i.t.t. de Switch voor de PS5 alles digitaal speel. Een disk versie is dus onnodig groot en luidruchtig. Daarnaast wacht ik met smart op een (hopelijk) mooiere Slim versie, want ik vind de looks van de huidige PS5 meer een noodzakelijk kwaad dan een aanwinst voor mijn tv meubel. Ik ben weer even uitgespeeld op de PS5 en heb nu voor het komende half jaar bezig met mijn Switch backlog (Zelda BotW en TotK o.a.). Ik gok erop dat er dit najaar een compactere PS5 kan kopen voor de prijs waar ik mijn disk versie onlangs heb verkocht (€450). Die zal ik dan ook gewoon houden verwacht ik (i.i.g tot de PS6 of een PS5 Pro). :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2023 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
Ik zit serieus te twijfelen.. volgende 2 weken vakantie en daarna is de actie mogelijk afgelopen.

Nu toehappen met korting..

Wachten op de slim, en zien hoe die extra disc drive gaat werken (liefst intern weg te stoppen gezien de aanwezigheid van kleine kindjes hier..).. en of ik het design wel leuker vind.. en dan de prijs.. gaat die ook aan 450/500/550 komen, discdrive inclusief?

Nu kopen en zien of ik de slim toch niet wil, en hopelijk met niet al teveel verlies de oude kunnen verkopen :p

Of wachten op de PRO (mogelijk nog meer dan een jaar wachten dan zoals het er nu naar uitziet..)

Bij de PS4 ben ik pas bij de PRO ingestapt, en nooit spijt gehad, maar die was er wel samen met de slim..

Momenteel toch nog met Zelda en D4 bezig, D4 seizoen 1 binnenkort..al staat FFXVI al aan een mooie prijs bij BOL hmm 8)7 :+ (ook al zakt die wrs snel naar 39.99 of nog lager zelfs.)

Ik was ook op zoek of er nog DLC voor FFXVI ging komen, dat zag er eerder negatief uit dan positief momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
Koop gewoon, die paar tientjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 16:25
mprkooij schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:13:
Zijn er mensen die zijn overgestapt van een PS5 Disk Edition launch ver.1000 naar een PS5 Disk Edition ver.1200? Zo ja, wat zijn jullie bevindingen, is hij beduidend koeler/stiller? :) Zijn genoeg tests op internet, maar hoor graag persoonlijke bevindingen.
Van disk versie launch naar diskloze versie 1200. PS5 is wel stiller. Meeste wat opviel. De nieuwe controller heeft een accu die aanzienlijk sneller leeg gaat. De oude controller gaat veeeeeel langer mee. Verschil van uren.
Koel weet ik niet, vond die PS5,s altijd al een straalkachel. Deze doet ook daar niet voor onder. (de nieuwe)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
DrMacabr3 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:18:
Ik zit serieus te twijfelen.. volgende 2 weken vakantie en daarna is de actie mogelijk afgelopen.

Nu toehappen met korting..

Wachten op de slim, en zien hoe die extra disc drive gaat werken (liefst intern weg te stoppen gezien de aanwezigheid van kleine kindjes hier..).. en of ik het design wel leuker vind.. en dan de prijs.. gaat die ook aan 450/500/550 komen, discdrive inclusief?

Nu kopen en zien of ik de slim toch niet wil, en hopelijk met niet al teveel verlies de oude kunnen verkopen :p

Of wachten op de PRO (mogelijk nog meer dan een jaar wachten dan zoals het er nu naar uitziet..)

Bij de PS4 ben ik pas bij de PRO ingestapt, en nooit spijt gehad, maar die was er wel samen met de slim..

Momenteel toch nog met Zelda en D4 bezig, D4 seizoen 1 binnenkort..al staat FFXVI al aan een mooie prijs bij BOL hmm 8)7 :+ (ook al zakt die wrs snel naar 39.99 of nog lager zelfs.)

Ik was ook op zoek of er nog DLC voor FFXVI ging komen, dat zag er eerder negatief uit dan positief momenteel.
dat de pro er gaat komen is zeker geen gewonnen race. Bij de PS4 was dit nodig om 4k gaming mogelijk te maken, hij kwam toen 4K tv's gemeengoed waren. Nu zie ik dat niet snel gebeuren om eerlijk te zijn, er is vanuit HW perspectief geen noodzaak en ook niet vanuit TV perspectief. Bedoel 8k is verre van gemeengoed en gaat dat deze generatie ook niet worden.

Verder quas nu kopen of wachten, tja vraag je af of je die 50-100 gaat missen mocht de slim iets duurder uitpakken. Qua gaming hoef je hem nog niet te kopen zolang je nog met de switch bezig bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cold_as_ijs
mprkooij schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 10:13:
de 1200 is gewoon een kostenbesparing geweest voor Sony. Ik betwijfel of hij werkelijk stiller is. Sowieso is het enige wat ik hoor de disk drive, bij opstarten en starten game en dat is niet anders met de nieuwere versie. Denk dat je beter kan wachten op de slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:33
Snel vraagje tussendoor, kan ik Ghost of Tsushima Director's cut PS5 ook afspelen op een PS4 Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Westland1940 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:16:
Snel vraagje tussendoor, kan ik Ghost of Tsushima Director's cut PS5 ook afspelen op een PS4 Pro?
Lijkt mij niet. Ps5 is toch een ander systeem. Ps5 heeft wel software om ps4 games af te spelen maar niet andersom. En ps4 pro is een opgepoetste ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:24

FeaR

In GoT we trust

Nee

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Aii jammer, helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Is mogelijk, DC is ook gereleased voor PS4
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BU4Nz_a-Kzwgii8bE1TVowgf5Bo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PAWoKbkcF7FopU40S0C4kVP1.png?f=fotoalbum_large

Check even goed welke versie je pakt, want de PS5 upgrade versie is 10 euro duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ML1lISbRa1zWfbkYfNPDNmMzmk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1L0HBpZgEAkH5kJQvWoCDUPA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:57
Ben benieuwd wat er aan de pro zo pro zal zijn.
Het zal geen RDNA3 worden, welke bijvoorbeeld in de Ally zit. Zou wel heel vet zijn als dit wel het geval zou zijn overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
Ik wil GoS Directors Cut 2e hands kopen, en het aanbod PS5 aanbod is groter, vandaar. Maar ik wil hem spelen op de PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-09 13:34
Westland1940 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:25:
[...]

Ik wil GoS Directors Cut 2e hands kopen, en het aanbod PS5 aanbod is groter, vandaar. Maar ik wil hem spelen op de PS4 Pro.
Nee het is niet mogelijk om de PS5 versie op de PS4 te spelen, alleen andersom, de PS4 kan je (tegen betaling) upgraden naar de PS5 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Westland1940 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:25:
[...]

sorry je vraag niet goed gelezen, maar je kan de ps5 versie niet op de ps4 spelen. Je moet dan de ps4 versie kopen. Deze kan uiteindelijk ook op de ps5. Maar je mist dan wel wat features van de PS5. Zoals zeer snel laden extra settings voor de graphics etc..
My 2 cents, koop een ps5 en speel de ps5 versie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
cold_as_ijs schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:30:
[...]

sorry je vraag niet goed gelezen, maar je kan de ps5 versie niet op de ps4 spelen. Je moet dan de ps4 versie kopen. Deze kan uiteindelijk ook op de ps5. Maar je mist dan wel wat features van de PS5. Zoals zeer snel laden extra settings voor de graphics etc..
My 2 cents, koop een ps5 en speel de ps5 versie :D
Ik heb de PS4 versies van GT7 en Horizon forbidden west in solden laten opzij leggen omdat ik gebruik wou maken van de upgrade functie.
Maar het is dus niet dat je dan zomaar de PS5 versie en alle voordelen ervan krijgt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:21
DrMacabr3 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:35:
[...]

Ik heb de PS4 versies van GT7 en Horizon forbidden west in solden laten opzij leggen omdat ik gebruik wou maken van de upgrade functie.
Maar het is dus niet dat je dan zomaar de PS5 versie en alle voordelen ervan krijgt???
GT7 weet ik zo niet, google is your friend. Maar Forbidden West heeft gratis een PS5 update met alle toeters en bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
giantgiantus schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 09:49:
[...]

Met hoge inflatie is de “echte” korting natuurlijk wel een boel meer. Als je inkomen gemiddeld met 10% gestegen is sinds de aankoop van die PS5 is de PS5 echt wel goedkoop nu.

Zo werkt het natuurlijk niet. Het blijft een uitgave van ±€500 en wordt als zodanig afgewogen. Een inkomensstijging van 10 procent maakt niet veel uit. Het "gevoel" van inkomen blijft min of meer hetzelfde.

Momenteel gaat het om een loonstijgingen door een gierende inflatie en dat betekent dat vrijwel alles veel duurder is geworden en dat de inkomensstijging hiervan slechts een deel goed maakt.

Het is geen gewone salarisstijging waarbij je binnen een salarisschaal een stap omhoog maakt en ceterus pariubus alle kosten en uitgaven gelijk blijven.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Pagina: 1 ... 289 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord