Raem schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:10:
@
Zorroberner Als de PS3 je laatste Sony console is geweest liggen er nog een hoop goede games op je te wachten.
Zo even een willekeurig lijstje wat je eens zou kunnen kijken of het bij je past:
- Ghost of Tshushima
- Spiderman
- Horizon Zero Dawn / Forbidden West
- Bloodborne
- Nioh 1 en 2
- Death Stranding
- Uncharted
- Final Fantasy 7 Remake
- Gravity Rush 1 en 2
- Ratchet & Clank
- Concrete Genie
- Stray
- Infamous
- Detroit Become Human
En misschien niet je ding zoals je aangaf, maar ik zou zeker The Last of Us 1 en 2, God of War en ook Days Gone een kans geven.
Bijna 9 maanden later even hierop terugkomend. Want heb afgelopen week Uncharted Legacy of Thieves collection op platinum gezet. Wat heb ik genoten van de Uncharted reeks, ben ermee begonnen in januari, en in vijf maanden tijd de originele trilogie voltooid, drie runs (waaronder speedrun) gedaan van 4 en twee runs van Lost Legacy.
Verder Spiderman uitgespeeld. En mijn interesse in Days Gone en Last of Us is ook aangewakkerd. Ben nu met bezig met Batman Arkham Knight via PS Plus Essentials (na de eerste twee delen goedkoop te hebben gekocht). Volgende van dit lijstje wordt waarschijnlijk Ghosts of Tsushima.
Kortom dank voor dit uitgebreide lijstje toen der tijd. Heb er al van genoten, en steeds een lijstje om op terug te vallen.