Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:46
Notna schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:54:
[...]

PU is toch al ruim 15 jaar niet relevant meer nochtans serieus te nemen?

In het FF XVI topic is men enthousiast over de performance iig, vooral na de day one patch. DF is dat ook.
Ik vind Florian altijd wel een fijne reviewer.

In dat topic zijn er maar 2 mensen met de game. Ik ga nog even andere reviews lezen, maar top dat DF positief is, dat is altijd goed nieuws. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Timothy3000 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:35:
[...]

PU zeikt de performance helemaal af. Deze video kan ik later pas zien. Zijn ze hier wel positief over de fps?
Samenvatting: quality mode is prachtig en stabiel 30fps. Performance is een stuk lelijker en de FPS schommeld tussen 40-60fps. DF raad ten zeerste aan Quality mode te gebruiken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Thanks!

Hopelijk patchen ze performance nog, dan haal ik de game in huis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik speel altijd al op quality dus dat scheelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:11
Timothy3000 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 20:56:
Thanks!

Hopelijk patchen ze performance nog, dan haal ik de game in huis. :)
Zou toch proberen 30 fps weer acceptabel te gaan vinden. Nu de games wat mooier gaan worden gaat 60fps op een doosje van 500€ echt niet lukken denk ik. Misschien pc overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
giantgiantus schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:23:
[...]

Zou toch proberen 30 fps weer acceptabel te gaan vinden. Nu de games wat mooier gaan worden gaat 60fps op een doosje van 500€ echt niet lukken denk ik. Misschien pc overwegen?
Ja, dat laatste wellicht. Zo'n fijne action rpg wil ik liever niet meer op 30fps spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Timothy3000 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:25:
[...]

Ja, dat laatste wellicht. Zo'n fijne action rpg wil ik liever niet meer op 30fps spelen. :)
Snap ik. Maar denk dat we dan toch richting de ps6 gaan wil dat mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
giantgiantus schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:26:
[...]

Snap ik. Maar denk dat we dan toch richting de ps6 gaan wil dat mogelijk zijn.
Van games als Spiderman verwacht ik het nog wel, van FF verbaast het me wat dat het niet kan. Beetje teleurstellend gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:26
Notna schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:54:
[...]

PU is toch al ruim 15 jaar niet relevant meer nochtans serieus te nemen?

In het FF XVI topic is men enthousiast over de performance iig, vooral na de day one patch. DF is dat ook.
Tja de PS5 review van PU was ook van top kwaliteit, ken de namen niet maar eentje zat er te kankeren op de controller omdat hij trilde. Hij had hem verder niet gebruikt en speelde eigenlijk toch gewoon liever COD op de PC.
Torn was het mij wel duidelijk dat je niet bij PU moet zijn voor het journalistieke niveau haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ja, dat was absoluut bizar.

Florian is PS5 en Sony gericht, dus zijn artikelen zijn vaak wel de moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Zou wel nice zijn als ze er een 40fps mode in patchen. Snap niet dat games dat niet vaker standaard hebben. Lijkt me dat inmiddels best veel gamers een tv met VRR hebben.

Edit: metacritic staat op 88 en opencritic op 90. Moet bekkenen dat deze game niet heel erg op mijn radar stond maar ik ga hem toch maar halen als ik er aan toe ben.

[ Voor 33% gewijzigd door Chaoss op 21-06-2023 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Chaoss schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 22:11:
Zou wel nice zijn als ze er een 40fps mode in patchen. Snap niet dat games dat niet vaker standaard hebben. Lijkt me dat inmiddels best veel gamers een tv met VRR hebben.

Edit: metacritic staat op 88 en opencritic op 90. Moet bekkenen dat deze game niet heel erg op mijn radar stond maar ik ga hem toch maar halen als ik er aan toe ben.
40 fps staat los van VRR. 40 FPS is een truukje op 120HZ schermen, iedere frame wordt op 40 fps gerendered maar op 120 Hz getoond alleen dat worden de frames 3x getoond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ah ok. My bad. Of is het zo dat elke tv met vrr ook automatisch een 120hz paneel heeft? Dan is het nog enigszins aan elkaar gerelateerd :P

[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 21-06-2023 22:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
MGS Master Collection komt 24 Oktober uit:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
binnen de eerste 2 minuten ben ik wel overtuigd. Zal mijn eerste FF worden, maar als een game van day 1 goed is dan kan ik dat alleen maar ondersteunen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
hmm is dit gewoon de ps1/ps2/ps3 versie? Ik dacht dat er full blown remake kwam :D
Koop hem waarschijnlijk toch, al is het maar omdat ik ze nooit gespeeld heb (heb sinds kort metal gear 2 voor de OGXBOX op disc :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
cold_as_ijs schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 22:49:
[...]

binnen de eerste 2 minuten ben ik wel overtuigd. Zal mijn eerste FF worden, maar als een game van day 1 goed is dan kan ik dat alleen maar ondersteunen!
Eigenlijk wel ja, gebeurd steeds minder vaker! Nu heb ik geen problemen met een day one patch maar dan moet de game daarmee ook wel goed zijn en niet pas na 6 updates :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 19:50
Chaoss schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 22:27:
Ah ok. My bad. Of is het zo dat elke tv met vrr ook automatisch een 120hz paneel heeft? Dan is het nog enigszins aan elkaar gerelateerd :P
Eigenlijk wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

cold_as_ijs schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 22:54:
[...]

hmm is dit gewoon de ps1/ps2/ps3 versie? Ik dacht dat er full blown remake kwam :D
Koop hem waarschijnlijk toch, al is het maar omdat ik ze nooit gespeeld heb (heb sinds kort metal gear 2 voor de OGXBOX op disc :D)
Van deel 3 komt die er wel maar pas veel later, de rest misschien daarna ook maar in ieder geval deel 3 is al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Poeh, FF16 ziet er gaaf uit! Denk dat ik die maar eens ga halen...
Het enige puntje van kritiek zijn de stijve gezichten van de characters. Weinig mimiek in het gelaat wanneer ze praten. Maar dat zal voor mij de pret niet bederven.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:01
JoteW schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:27:
Begint toch weer te kriebelen de Playstation 5 te kopen. Is onderstaande de juiste versie of zit er al een nieuw model aan te komen of weet ik veel wat? Wil wel een disc-variant. Ben er inmiddels al een jaar of twee uit als het om PlayStations gaat..

https://www.bol.com/nl/nl...pElQ.2_18.19.ProductTitle
Alleen geruchten over een PS5 pro die er ooit zal komen. Ik zou zeggen koop lekker dat ding en geniet ervan. Nieuw model zie je in de toekomst wel met eventueel inruilen of iets dergelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin toch niet meteen aan FF16 dus dan hebben ze nog even de tijd om performance te verbeteren of 40fps toe te voegen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-09 08:14
Zorroberner schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 08:24:
[...]

Alleen geruchten over een PS5 pro die er ooit zal komen. Ik zou zeggen koop lekker dat ding en geniet ervan. Nieuw model zie je in de toekomst wel met eventueel inruilen of iets dergelijks.
Naja het is wel een serieuze uitgave, dus dacht vraag het toch even voor de zekerheid, haha. Mocht er een PS5 Pro komen zal dat ook nog wel even duren, als het net zo goed als met de PS5 release :+

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
JoteW schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:01:
[...]

Naja het is wel een serieuze uitgave, dus dacht vraag het toch even voor de zekerheid, haha. Mocht er een PS5 Pro komen zal dat ook nog wel even duren, als het net zo goed als met de PS5 release :+
Snap ik hoor, maar zolang er niets concreets is kan je misschien tot in de eeuwigheid wachten. En de ps5 zelf is het al waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Die Pro komt er vast wel, maar dan zou dat eind dit jaar zijn of eind volgend jaar. En eind volgend jaar duurt nog best lang :P

Je kunt natuurlijk altijd nog je PS5 verkopen. Ten tijde van de PS4 waren er zelfs gameshops die een interessant inruilactie hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik vraag me af wat in dit geval een Pro zou toevoegen. Ik vond de PS4 Pro uiteindelijk ook wat verspild geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:33
Voorlopig geen Pro is mijn vermoeden, voornamelijk wat kosten betreft maar ook dat we ondanks 3e jaar van deze gen nauwelijks de raw power van huidige gen hebben gezien, op een paar titels na.
Gasten bij df direct hebben paar solide punten, zie video, min 1 tot 21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:31

Superkiwi

Hoi doei

Grafisch ziet FF er goed uit toch? Dus met 30 fps geven ze ons twee keer zo lang om van elke frame te genieten :9

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:31

Superkiwi

Hoi doei

Timothy3000 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:25:
Ik vraag me af wat in dit geval een Pro zou toevoegen. Ik vond de PS4 Pro uiteindelijk ook wat verspild geld.
Echt? Ik vond Assetto Corsa Competizione echt een heel stuk beter draaien op de Pro.
Daarnaast was ik bij meerdere games wel blij met de verbeteringen op de Pro maar dat is al zo lang geleden dat ik niet meer zou kunnen opnoemen welke...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:30
[...]

Jep, deze tijd begint weer aan te breken. Ach, ook dat went wel. Bij de PS4 heb ik me hier nooit aan gestoord, want gewend aan de erbarmelijke performance van de PS3 :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Timothy3000 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:25:
Dat vond ik helemaal niet. De hogere resolutie vond ik zeer aangenaam. De CPU van de PS5 is denk ik potent genoeg om 60fps aan te kunnen in de toekomst. Als daar een krachtigere GPU voor nodig is, koop ik de pro blind.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Superkiwi schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:06:
[...]

Echt? Ik vond Assetto Corsa Competizione echt een heel stuk beter draaien op de Pro.
Daarnaast was ik bij meerdere games wel blij met de verbeteringen op de Pro maar dat is al zo lang geleden dat ik niet meer zou kunnen opnoemen welke...
Op een gegeven moment was alles pro enhanced, maar dat was vooral de resolutie. De games die daadwerkelijk de stap naar 60fps maakte waren wel zeldzaam. TLOU remake was hier wel een mooi voorbeeld van. De GPU was niet zozeer het probleem, dat was de CPU. Dat was in de base PS4 al een gedrocht en de pro/OneX werden door de veel krachtigere GPU's alleen maar minder gebalanceerde consoles. De jaguars zijn nooit bedoelt geweest voor hoge framerates.

[ Voor 20% gewijzigd door Hulleman op 22-06-2023 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Hulleman schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:08:
[...]

Jep, deze tijd begint weer aan te breken. Ach, ook dat went wel. Bij de PS4 heb ik me hier nooit aan gestoord, want gewend aan de erbarmelijke performance van de PS3 :)
Vind dat wel snel. Na 2,5 jaar weer een stap terug moeten doen. In dat opzicht zijn de beide nextgen consoles best teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Timothy3000 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:14:
[...]
Vind dat wel snel. Na 2,5 jaar weer een stap terug moeten doen. In dat opzicht zijn de beide nextgen consoles best teleurstellend.
Er zijn zat games die er waanzinnig uitzien en die wel op 60fps met hoge resolutie draaien. Ik denk nog steeds dat R&C de mooiste PS5 game is. Die draait zelfs met RT op 1440p op 60fps. Qua schaal wat anders dat FF16, maar Guerilla laat zien dat het ook anders kan met een prachtige open wereld game.

Het enige teleurstellende aan deze generatie vind ik de veel te lange crossgen periode. Maar wellicht is dat juist de reden waarom we überhaupt zoveel op 60fps hebben kunnen gamen deze generatie. Wat betreft (relatieve) performance is dit de beste generatie die we ooit gezien hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Hulleman op 22-06-2023 11:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Ik begrijp dat je het niet zomaar allemaal kunt vergelijken. Maar als je ziet dat games als God of War Ragnarok en Horizon Forbidden West (na updates) een prima stabiele performance weten neer te zetten in een (voor mij in ieder geval) mooie grafische weergave, zou je denken dat dit voor andere games ook prima mogelijk moet zijn.

Het is ook gewoonweg geen prioriteit. Games moeten gelanceerd worden en daarna wordt er (als je gelukt hebt) nog aan de performance gesleuteld. Ik heb heel lang games die ik graag wilde spelen day 1 gekocht, maar ben daar toch vanaf gestapt. Je weet tegenwoordig gewoon bijna zeker dat als je een paar maanden wacht je een beter presterende game speelt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
Hulleman schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:20:
[...]

Er zijn zat games die er waanzinnig uitzien en die wel op 60fps met hoge resolutie draaien. Ik denk nog steeds dat R&C de mooiste PS5 game is. Die draait zelfs met RT op 1440p op 60fps. Qua schaal wat anders dat FF16, maar Guerilla laat zien dat het ook anders kan met een prachtige open wereld game.

Het enige teleurstellende aan deze generatie vind ik de veel te lange crossgen periode. Maar wellicht is dat juist de reden waarom we überhaupt zoveel op 60fps hebben kunnen gamen deze generatie. Wat betreft (relatieve) performance is dit de beste generatie die we ooit gezien hebben.
Van mij mogen games wel wat minder mooi zijn als we ze op een stabiele 60 kunnen spelen. Graphics interesseren me uiteindelijk niet zo.

En wat Raem zegt ook. Als Horizon en Ragnarok op 60fps kunnen draaien zou FF dat ook wel moeten lukken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

[...]

Dat is eigenlijk best langzaam. De cross-gen periode duurde deze generatie mede door covid wat langer waardoor mensen 60fps als een standaard zijn gaan verwachten. Is gewoon niet realistisch voor een 500EUR console, dat zie je bij elke generatie console wel sinds de switch van 2D naar 3D games. Je ziet het nu met meer recente games als Starfield en Jedi Survivor.

Ik snap ook niet helemaal waarom het nog altijd next-gen consoles worden genoemd, na 2.5 jaar kun men daar wel vanaf stappen en het gewoon current-gen noemen. Wil je echt hogere frame rates dan is die optie er met de PC, en daar betaal je ook naar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
Timothy3000 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:28:
[...]
En wat Raem zegt ook. Als Horizon en Ragnarok op 60fps kunnen draaien zou FF dat ook wel moeten lukken toch?
Eens, wat ik ook al zei. Guerilla en Insomniac kunnen het ook. Als je ziet wat ND met TLOU part 1 presteert op een PS4, dan moet de eerste echte PS5 exclusive van ND insane worden. TLOU part 1 op de PS5 @ 60fps ziet er ook veel beter uit dan menig game die nu nog uit komt. Het ligt heel erg aan de ontwikkelaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hulleman
kazuka schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:33:
[...]
Dat is eigenlijk best langzaam. De cross-gen periode duurde deze generatie mede door covid wat langer waardoor mensen 60fps als een standaard zijn gaan verwachten. Is gewoon niet realistisch voor een 500EUR console, dat zie je bij elke generatie console wel sinds de switch van 2D naar 3D games. Je ziet het nu met meer recente games als Starfield en Jedi Survivor.
De € 500 consoles waren bij launch wel € 1000+ PC's.

Het probleem met de releases de laatste anderhalf jaar (dit jaar is het wel heel extreem) is de technisch beroerde staat van veel games. Jedi Survivor is er daar ook één van. Die game ziet er niet extreem veel beter uit dan het vorige deel die wel stabiel op 60fps draaide.

Starfield kan best een voorbeeld worden van een game die de limieten dusdanig opzoekt dat 30fps het max haalbare is voor de Xbox series. Maar ook daar twijfel ik aan. Als die game op een Series S op 30fps draait, kan ie makkelijk op 60fps draaien op een series X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
kazuka schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:33:
[...]
De cross-gen periode duurde deze generatie mede door covid wat langer waardoor mensen 60fps als een standaard zijn gaan verwachten.
60fps was, samen met die snelle laadtijden, wel 1 van de paradepaardjes van de PS5 en XSX voor mijn gevoel. Als we straks weer standaard naar 30fps overstappen is er, op het grafische na, vrij weinig interessants in deze gen gaande. Vind dat wel wat jammer. Helemaal omdat mooie graphics voor mij toch altijd bijzaak zijn.

Games als Ragnarok laten zien wat er allemaal mogelijk is op deze nieuwe generatie. Ik zie echt niet in waarom we bij games als FF (die op het gebied van gameplay niet bijster schokkends veel nieuws doen) ineens weer terug naar 30 moeten. Of op zn minst een stabiele 40fps krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Timothy3000 op 22-06-2023 11:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hulleman
Timothy3000 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:44:
[...]

60fps was, samen met die snelle laadtijden, wel 1 van de paradepaardjes van de PS5 en XSX voor mijn gevoel. Als we straks weer standaard naar 30fps overstappen is er, op het grafische na, vrij weinig interessants in deze gen gaande. Vind dat wel wat jammer. Helemaal omdat mooie graphics voor mij toch altijd bijzaak zijn.
RT wordt ook veel te veel gepusht. Het kan er heel goed uit zien, maar kost wat mij betreft veel te veel performance voor (meestal) een marginaal beter plaatje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-09 08:14
Even afwachten of morgen het vakantiegeld komt, en dan maar eens linearecta naar de mediamarkt :D

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Laatst online: 16:12
Hulleman schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:47:
[...]

RT wordt ook veel te veel gepusht. Het kan er heel goed uit zien, maar kost wat mij betreft veel te veel performance voor (meestal) een marginaal beter plaatje.
Zeker, RT is mooi om op de lijst met features te schrijven, of leuk voor screenshots, maar tijdens de gameplay valt het amper op, tenzij je er specifiek op gaat letten.
Dan liever een vlotte 60 fps moet ik zeggen 😅
Guardians of the Galaxy zag er met RT echt amper beter uit dan zonder, vond ik. De recources voor andere doeleinden inzetten (physics, AI,...) heb ik dan toch liever.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Timothy3000
Dit ziet er echt gaaf uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:00
Hulleman schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:41:
[...]

Starfield kan best een voorbeeld worden van een game die de limieten dusdanig opzoekt dat 30fps het max haalbare is voor de Xbox series. Maar ook daar twijfel ik aan. Als die game op een Series S op 30fps draait, kan ie makkelijk op 60fps draaien op een series X
Dat hoeft niet. De X en S hebben nagenoeg dezelfde CPU. Starfield lijkt een game die gigantisch veel op de achtergrond heeft draaien. Dus wss flink CPU limited.

Anywho, vanavond aan FFXVI beginnen! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Mutatie schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:37:
[...]
Dat hoeft niet. De X en S hebben nagenoeg dezelfde CPU. Starfield lijkt een game die gigantisch veel op de achtergrond heeft draaien. Dus wss flink CPU limited.
Dat zou idd goed kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
FF16 launch trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Vet ziet er inderdaad erg vermakelijk uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
[...]

Een kastje van 500€. Ik denk eigenlijk niet dat de doosjes teleurstellend zijn. De verwachtingen waren met name absurt.

En vergeet niet we spelen enorm uitgebreide games op goedkope spelcomputers. Tis een bizar goede tijd om gamer te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Hulleman schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 11:41:
[...]

De € 500 consoles waren bij launch wel € 1000+ PC's.

Het probleem met de releases de laatste anderhalf jaar (dit jaar is het wel heel extreem) is de technisch beroerde staat van veel games. Jedi Survivor is er daar ook één van. Die game ziet er niet extreem veel beter uit dan het vorige deel die wel stabiel op 60fps draaide.

Jedi Survivor is mn grootste trauma in de 29 jaar dat ik game :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Tis gewoon jammer dat games bij launch nog niet af zijn dat maakt ook dat ik steeds minder games bij release koop. Als je 1 of 2 maand wacht krijg je meestal een veel beter product en soms is er ook al een prijsverlaging geweest 8)7

Mag aannemen dat Jedi Survivor inmiddels al een paar updates heeft gehad?

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 23-06-2023 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:06

JoeZuCK

_Fonz > all.

Chaoss schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 00:42:

Laatste keer dat ik keek waren het er al 6.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Maar de fps issues zijn nog steeds niet gefixt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
Chaoss schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 00:42:
Ja, maar nog niks aan de performance gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dan wacht ik nog even af met Jedi Survivor

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Zorroberner
Raem schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:10:
@Zorroberner Als de PS3 je laatste Sony console is geweest liggen er nog een hoop goede games op je te wachten.

Zo even een willekeurig lijstje wat je eens zou kunnen kijken of het bij je past:
- Ghost of Tshushima
- Spiderman
- Horizon Zero Dawn / Forbidden West
- Bloodborne
- Nioh 1 en 2
- Death Stranding
- Uncharted
- Final Fantasy 7 Remake
- Gravity Rush 1 en 2
- Ratchet & Clank
- Concrete Genie
- Stray
- Infamous
- Detroit Become Human

En misschien niet je ding zoals je aangaf, maar ik zou zeker The Last of Us 1 en 2, God of War en ook Days Gone een kans geven.
Bijna 9 maanden later even hierop terugkomend. Want heb afgelopen week Uncharted Legacy of Thieves collection op platinum gezet. Wat heb ik genoten van de Uncharted reeks, ben ermee begonnen in januari, en in vijf maanden tijd de originele trilogie voltooid, drie runs (waaronder speedrun) gedaan van 4 en twee runs van Lost Legacy.

Verder Spiderman uitgespeeld. En mijn interesse in Days Gone en Last of Us is ook aangewakkerd. Ben nu met bezig met Batman Arkham Knight via PS Plus Essentials (na de eerste twee delen goedkoop te hebben gekocht). Volgende van dit lijstje wordt waarschijnlijk Ghosts of Tsushima.

Kortom dank voor dit uitgebreide lijstje toen der tijd. Heb er al van genoten, en steeds een lijstje om op terug te vallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:25
Zorroberner schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:57:
[...]

Bijna 9 maanden later even hierop terugkomend. Want heb afgelopen week Uncharted Legacy of Thieves collection op platinum gezet. Wat heb ik genoten van de Uncharted reeks, ben ermee begonnen in januari, en in vijf maanden tijd de originele trilogie voltooid, drie runs (waaronder speedrun) gedaan van 4 en twee runs van Lost Legacy.

Verder Spiderman uitgespeeld. En mijn interesse in Days Gone en Last of Us is ook aangewakkerd. Ben nu met bezig met Batman Arkham Knight via PS Plus Essentials (na de eerste twee delen goedkoop te hebben gekocht). Volgende van dit lijstje wordt waarschijnlijk Ghosts of Tsushima.

Kortom dank voor dit uitgebreide lijstje toen der tijd. Heb er al van genoten, en steeds een lijstje om op terug te vallen.
Ook genoten van de Uncharted reeks. Daarna Last of Us 1 en 2. Pas op met Last of Us. Je valt in een zwart gat als je die hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:24
Zapato schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:03:
[...]

Ook genoten van de Uncharted reeks. Daarna Last of Us 1 en 2. Pas op met Last of Us. Je valt in een zwart gat als je die hebt uitgespeeld.
Hoezo dat? En na welk deel dat dan?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:25
Linksquest schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 16:26:
[...]

Hoezo dat? En na welk deel dat dan?
Het speelt heerlijk, het ziet er goed uit en het verhaal is geweldig! Het zwarte gat kwam na deel 2 (na deel 1 had ik deel 2 nog te spelen). Het verhaal van deel 2 vind ik nog mooier dan deel 1. Emotioneel en het zet je aan tot nadenken.
Na Last of Us ben ik aan een aantal games begonnen, maar ik kwam er niet in. Daarom maar besloten Last of Us 1 en 2 opnieuw te spelen (ben nu net begonnen aan 2).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Zapato schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 18:46:
[...]

Het speelt heerlijk, het ziet er goed uit en het verhaal is geweldig! Het zwarte gat kwam na deel 2 (na deel 1 had ik deel 2 nog te spelen). Het verhaal van deel 2 vind ik nog mooier dan deel 1. Emotioneel en het zet je aan tot nadenken.
Na Last of Us ben ik aan een aantal games begonnen, maar ik kwam er niet in. Daarom maar besloten Last of Us 1 en 2 opnieuw te spelen (ben nu net begonnen aan 2).
Misschien dat je een lekkere palate cleanser nodig hebt, een makkelijke (qua verhaal), korte game die totaal anders is.
Misschien dat Kena of R&C een oplossing is. Ik merk dat ik rift apart echt leuk vind, gevechten zijn bij momenten uitdagend en chaotisch. Ik maak het mezelf ook wat moeilijker dsn nodig omdat ik alle wapens wil max-en. Toevoeging van de dash heeft de gameplay echt verbeterd. Verder echt super mooie game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:24
Ik heb ook het idee dat na Part 2 een open einde zit en dat er nog een part 3 gaat komen, ik noem het even Part, want heb het idee dat er naderhand gewoon een deel 2 komt met andere spelers.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor wie nog op zoek is naar een leuke 3D platformer is A Hat in Time een aanrader. Zit nu in PS Extra.
Een throwback naar Super Mario 64, inclusief af en toe de vervelende camera. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-08 15:42
Mutatie schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:37:
[...]

Anywho, vanavond aan FFXVI beginnen! oOo
Ze hebben dezelfde CPU, het verschil zit hem in het GPU gedeelte en vast ook de bijhorende koeling (formaat console.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7Q8syrmzKojxXha9QOqzc4s5axU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IATcVX6JzGngYU07MjaF89gw.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-08 15:42
Ziet er idd best goed uit! Heb wel interesse in dit game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
LeBron James controller:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:20

ap3nr0ts

hoi

Mijn hoofd en bril (dat vooral) werken niet goed met de extreem strakke pasvorm van de 3D Pulse-headset, en hij is behoorlijk warm. Wat is op dit moment de beste vervanging qua cups (wat goedkoper/duurzamer dan dat hele ding meteen vervangen? Ik denk dat de volgende de beste optie zijn: https://www.amazon.nl/ver...oorschelpen/dp/B08T9L4KWL

Is dit het beste wat ik kan doen, zonder een nieuwe en betere headset te kopen? Bedankt voor alle hulp en tips. :)

(Ik heb hem sinds de release, nog steeds te strak.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit is ook niet de next-gen generatie, maar de PS4.5 generatie. Ik heb de PS5 sinds launch en heb sinds 95 alle PS consoles gehad, maar deze is wel het meest teleurstellend van allemaal. Bij iedere nieuwe game die gepresenteerd word huiver ik op het moment dat de speelbare consoles in beeld komen en 9 van de 10 keer staat de PS4 er nog bij. Mocht er een PS5 Pro komen is dat volstrekt zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Zo voelt het voor mij dan weer totaal niet. Al vele nextgen momenten meegemaakt op PS5. Hoop alleen dat dat doorpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regul
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:37
Heeft iemand misschien een idee wat de capaciteit in m³/h van de fan in de PS5 is?

Ik wil een TV meubel maken en die voorzien van voldoende toevoer en afvoer van lucht, maar de capaciteit van de fan heb ik nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Regul schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:29:
Heeft iemand misschien een idee wat de capaciteit in m³/h van de fan in de PS5 is?

Ik wil een TV meubel maken en die voorzien van voldoende toevoer en afvoer van lucht, maar de capaciteit van de fan heb ik nog niet kunnen vinden.
2 minuten zoeken: https://www.reddit.com/r/...or_my_ps5_in_an_enclosed/

Hij gebruikt 2 22 CFM fans als intakes. De PS5 laat die zelf naar buiten uitblazen, omdat de warmte via de achterzijde wordt uitgevoerd. Dergelijke fans moeten wel te vinden zijn en ook wel met misschien minder geluid. :)

Deze fans zijn bijna net zoveel CFM, maar doen maar 9.1 dB(A) https://www.quietpc.com/nf-r8-redux-1200

Alleen moet je dan nog iets van een fancontroller maken/kopen die ze kan aansturen. Bewust voor 80mm gekozen, omdat dat vaak nog met een standaard gatenboor in een kast te zagen is. Daarboven ben je weer veel geld kwijt voor 120-140mm gaten maken. Of je moet heel nauwkeurig zijn met een decoupeerzaag. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door thunder8 op 27-06-2023 09:49 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:21:
Zo voelt het voor mij dan weer totaal niet. Al vele nextgen momenten meegemaakt op PS5. Hoop alleen dat dat doorpakt.
Serieuze interesse, kun je een paar games noemen waarbij je dat hebt gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regul
thunder8 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:40:
[...]

2 minuten zoeken: https://www.reddit.com/r/...or_my_ps5_in_an_enclosed/

Hij gebruikt 2 22 CFM fans als intakes. De PS5 laat die zelf naar buiten uitblazen, omdat de warmte via de achterzijde wordt uitgevoerd. Dergelijke fans moeten wel te vinden zijn en ook wel met misschien minder geluid. :)

Deze fans zijn bijna net zoveel CFM, maar doen maar 9.1 dB(A) https://www.quietpc.com/nf-r8-redux-1200

Alleen moet je dan nog iets van een fancontroller maken/kopen die ze kan aansturen. Bewust voor 80mm gekozen, omdat dat vaak nog met een standaard gatenboor in een kast te zagen is. Daarboven ben je weer veel geld kwijt voor 120-140mm gaten maken. Of je moet heel nauwkeurig zijn met een decoupeerzaag. ;)
Dank je! Ik was vooral aan het zoeken naar de specificaties van de fan van de PS5 en had verder nog niet gekeken.
Overdimensioneren is natuurlijk een optie, maar het minimum is ook dan nog steeds een interessant gegeven.

Ik heb deze fans gevonden, inclusief controller en temperatuursensor: https://acinfinity.com/co...oling-fan-system-12-inch/

Het gaten maken is het probleem niet: ik moet het hele meubel nog ontwerpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Regul schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:56:
[...]

Dank je! Ik was vooral aan het zoeken naar de specificaties van de fan van de PS5 en had verder nog niet gekeken.
Overdimensioneren is natuurlijk een optie, maar het minimum is ook dan nog steeds een interessant gegeven.

Ik heb deze fans gevonden, inclusief controller en temperatuursensor: https://acinfinity.com/co...oling-fan-system-12-inch/

Het gaten maken is het probleem niet: ik moet het hele meubel nog ontwerpen :)
Let wel op dat je dan de optie neemt om het van exhaust naar intake om te laten bouwen. Of je neemt 2 kits, 1 voor intake en 1 voor exhaust. :P Wel een mooi product trouwens. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regul
thunder8 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:03:
[...]

Let wel op dat je dan de optie neemt om het van exhaust naar intake om te laten bouwen. Of je neemt 2 kits, 1 voor intake en 1 voor exhaust. :P Wel een mooi product trouwens. :)
Het omschroeven van een fan lukt mij ook nog wel ;)

Per controller is het mogelijk om meerdere fans aan te sluiten, dus dat geeft een hoop opties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:37
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:12:
[...]

Dit is ook niet de next-gen generatie, maar de PS4.5 generatie. Ik heb de PS5 sinds launch en heb sinds 95 alle PS consoles gehad, maar deze is wel het meest teleurstellend van allemaal. Bij iedere nieuwe game die gepresenteerd word huiver ik op het moment dat de speelbare consoles in beeld komen en 9 van de 10 keer staat de PS4 er nog bij. Mocht er een PS5 Pro komen is dat volstrekt
zinloos.
Grafisch gaan de games nog maar weinig op vooruit. Het wow effect van bijvoorbeeld Gran turismo 3 en Zone of the Enders op de PS2 gaan we nooit meer mee maken. Ratchet and clank en Demon Souls remake op de PS5 kwamen dan nog het meest in de buurt van dat wow effect voor mij. Nu we ps4 achterlaten en de huidige games alleen voor de huidige consoles worden gemaakt, merk je dat we nu al tegen de limieten van de huidige consoles aanlopen, zie de onstabiele ervaringen in performance mode van FF16, 30 fps Starfield gezeur en de nieuwe Star Wars Jedi game met instabiele performance. De grootste ontwikkeling zijn de snellere laadtijden, dat vind ik echt wel een groot pluspunt. Ik vraag me af wat ze nog kunnen verbeteren met de PS6. Betere ray tracing? Dat kunnen ze voor de PS5, maar beter achterwege laten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:56:
[...]

Serieuze interesse, kun je een paar games noemen waarbij je dat hebt gehad?
Astrobot. Prachtig en nul laadtijden.
Returnal, door de Dualsense.
Ratchet and Clank. Prachtig en snel.
Spiderman, 60fps en door het gebrek aan laadtijden.
Ragnorak, door de beelden en de 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:01
Timothy3000 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:28:
[...]

Al bij al toch vrij mager na 3jaar ps5.

Hopelijk zo snel mogelijk enkel ps5 exclusives zonder dat ze moeten rekening houden met de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:28:
[...]

Astrobot was de eerste game die ik speelde op de PS5 en dat voelde wel als een stap vooruit. Spiderman en Ragnarok vind ik absoluut geen next-gen games vanwege het feit dat ze ook voor 10 jaar oude consoles uit zijn gekomen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Timothy3000
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:35:
[...]

Astrobot was de eerste game die ik speelde op de PS5 en dat voelde wel als een stap vooruit. Spiderman en Ragnarok vind ik absoluut geen next-gen games vanwege het feit dat ze ook voor 10 jaar oude consoles uit zijn gekomen.
Dat maakt het voor mij niet minder nextgen. De ervaring op PS5 is door dualsense en gebrek aan laadtijden totaal anders dan op PS4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:33:
[...]

Al bij al toch vrij mager na 3jaar ps5.

Hopelijk zo snel mogelijk enkel ps5 exclusives zonder dat ze moeten rekening houden met de ps4
Het zijn een paar voorbeelden. Ik heb het vooralsnog goed naar de zin op XSX en PS5. Hoop alleen dat dat zo blijft en we straks niet weer een stap terug moeten doen. 60fps bevalt me erg goed. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 27-06-2023 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Meer mensen die last hebben van het zelfde probleem als bij de PS4 in het begin....

De thumbsticks scheuren heel snel af hier, al 5 controllers die er last van hebben sinds december 2022.
Vind het zo slecht weer.

Heb nu thumbsticks besteld bij Ali

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Een beetje late to the party maar gisteren Ratchet & Clank uitgespeeld en platinum trophy gehaald. Echt leuke maar vooral prachtige game. Toevoeging van de dash maakt het ook een betere action game. Enige punt van kritiek is dat sommige bazen echt bullet sponzen zijn en dat de balans echt beter kan. De moeilijkste bossfight is namelijk de allereerste in de game. Merkte het in challenge mode weer, je hebt geen dash, staat op een klein platform, beperkte health en kogels boxen beschikbaar en zelfs met alle zware wapens duurde het nog een eeuwigheid en ging ik nog steeds dood :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 08:05:
Meer mensen die last hebben van het zelfde probleem als bij de PS4 in het begin....

De thumbsticks scheuren heel snel af hier, al 5 controllers die er last van hebben sinds december 2022.
Vind het zo slecht weer.

als je het al bij 5 controllers heb gehad, zal het probleem niet aan die controllers liggen denk ik. misschien iets liefdevoller gebruiken?

want de 6e controller gaat opeens niet anders doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 28-06-2023 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18

Vind het zo slecht weer.

Ik heb sinds eind vorig jaar een PS5 en gebruik nog steeds de originele controller die hier bij kwam, geen enkel probleem ermee. Als dit zo vaak gebeurt doe je waarschijnlijk toch echt iets niet goed. :P

Ik kom online ook niet echt verhalen hierover tegen, het enige probleem dat regelmatig voor lijkt te komen is stickdrift wat eigenlijk bij alle controllers een dingetje is. (afgezien van de enkele third-party controllers met een HAL-effect sensor)

[ Voor 25% gewijzigd door Redblader op 28-06-2023 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

Vind het zo slecht weer.

He wat 8)7 . Moet een verklaring voor zijn dat je ze er zo snel doorheen klapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Vind het zo slecht weer.

Misschien komt het door de zuurtegraad van je huid. Ik heb zoiets soortgelijks met horlogebandjes. Van die rubberen of plastic bandjes zijn binnen een jaar gescheurd bij mij. Hetzelfde horlogebandje bij mijn vrouw is na 4 jaar nog perfect.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Morgen is de Annapurna Showcase. Hopelijk krijgen we een release date voor Cocoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Wat is Annapurna en wat is Cocoon? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Farabi schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 09:06:
[...]

als je het al bij 5 controllers heb gehad, zal het probleem niet aan die controllers liggen denk ik. misschien iets liefdevoller gebruiken?

Farabi schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 09:06:
[...]

jabberwock schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 09:16:
[...]

Misschien komt het door de zuurtegraad van je huid. Ik heb zoiets soortgelijks met horlogebandjes. Van die rubberen of plastic bandjes zijn binnen een jaar gescheurd bij mij. Hetzelfde horlogebandje bij mijn vrouw is na 4 jaar nog perfect.
Stimulate14 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 09:11:
[...]

He wat 8)7 . Moet een verklaring voor zijn dat je ze er zo snel doorheen klapt.
Lees mijn handtekening maar eens, ik organiseer en verhuur Playstation 5 toernooien bij sportclubs en jongerencentra.

Kennelijk gaan die gasten er toch minder goed mee om, dan jij thuis ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Mars18 op 28-06-2023 10:20 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:18:
[...]

[...]

[...]

Lees mijn handtekening maar eens, ik organiseer en verhuur Playstation 5 toernooien bij sportclubs en jongerencentra.

tjah, dan zou ik het daar zoeken en niet bij sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:34
Mars18 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:18:
[...]

[...]

[...]

[...]

Puur uit interesse, wat is het wettelijk kader op het verhuren van consoles en bijhorende games?
Voor zover ik weet mag dit standaard niet volgens de gebruiksvoorwaarden van Sony.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Chaoss schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:15:
Wat is Annapurna en wat is Cocoon? :P
[YouTube: Cocoon Gameplay 4k 60fps Summer Game Fest 2023]

En Annapurna is de uitgever hiervan. Games als What Remains of Edith Finch, Journey, Gone Home, The Artful Escape en recent nog Stray zijn ook door hun uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
De concept art zag er heel gaaf uit, zonde dat het dan zo iets geworden is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
wie speelt hier cyberpunk? zetten jullie HDR in-game aan? mijn tv detecteert gewoon HDR zonder dat deze functie aanstaat in het spel. maar zodra ik dit aanzet in het spel krijg ik black-crush.

HDR gaat alleen aan als het spel het zelf ondersteund op mijn PS5. die instelling staat verder goed.

hoe gaan jullie hiermee om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 14:43
Heeft iemand al meegedaan aan deze wedstrijd?

https://www.playstation.c...s-celebration-competition

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mf3sQOwQqoorTA3yCy5hUuUSBG8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T42IobzPJcuSiDsOOeoDQJeL.jpg?f=user_large

Ik heb dus via de USA site meegedaan want daar is geen schiftingsvraag; Ik heb me eerst ingelogd met mijn Belgische account.
Zou dit geldig zijn?
Volgens de wedstrijdregels moet je gewoon van een land zijn dat er bij hoort
https://www.playstation.com/en-us/legal/pspluscelebration/

During the Overall Promotion Period, each Entrant from a Participating Country/Region will have the chance to win a Prize by answering five questions that will appear on https://www.playstation.c...s-celebration-competition, submitting their details and accepting the Official Rules.

EDIT: laat maar ik moest verder lezen.
SIEE Region

Entrants from the SIEE Region will be presented with five questions. Four questions will have only one correct answer (“Closed Answer Question”) and one will require the Entrant to guess closest to the correct answer (“Open Answer Question”).

The Entrant who correctly answers the four Closed Answer Questions and also guesses closest to the correct answer to the Open Answer Question will win a Prize.

[ Voor 38% gewijzigd door Cowboy_Henk op 28-06-2023 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Dat is geen gemakkelijke schiftingsvraag.
Hoeveel uur online multiplayer is er wereldwijd in het afgelopen jaar gespeeld? (mei 2022 - mei 2023)

[ Voor 60% gewijzigd door Yohsoog op 28-06-2023 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Cowboy_Henk schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 14:22:
Heeft iemand al meegedaan aan deze wedstrijd?
Nee, want ik heb al een PS5 :+

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Pagina: 1 ... 288 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord