Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
DennusB schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:46:
[...]

Maar waarom dan? Als je die game vers in een PS5 duwt dan download hij toch gewoon die patches?
Nu nog wel... ik denk dat de persoon hierboven zich eerder de vraag stelt hoelang dat nog het geval zal zijn. Stel binnen 20jaar start je je ps5 op en stop je er een fresh copy in van bv Cyberpunk. Haalt die binnen 20 jaar nog alle updates binnen ? Wsl niet... je hebt dus een fysical copy waarmee je kan spelen maar de updates die veeeel bugfixes oplossen kan je misschien meer binnenhalen omdat dit gewoon niet meer ondersteund wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:30:
Wat is jullie visie op het zo goed mogelijk veilig stellen van je PS5 gamecollectie?
...
Ik zit nu een beetje te twijfelen hoe hiermee te dealen. De makkelijkste manier is om het los te laten en te accepteren dat je aangekochte games uiteindelijk over misschien een jaar of 15-20(?) waardeloos zijn geworden.
Dat laatste helaas, denk ik.
Ik heb dit bvb nu al voor met de PS3. Ook daar heb ik een enorme digitale library (nagenoeg allemaal van PS+). Je kan die games nu al niet meer digitaal kopen, maar voor zover ik weet zijn ze wel nog te downloaden. Ik vrees ook dat er een moment komt dat ze ook niet meer te downloaden zullen zijn. Hiervoor heb ik nog altijd het plan om een complete backup te namen van de PS3. Het probleem is echter dat ik 3x zoveel diskspace aan games heb dan wat er plaats is op de PS3. Zat daarom ook al met het idee in mijn hoofd om dus 3 backups te nemen, zodat ik ahw 3 verschillende images heb met gezamelijk mijn volledige digitale collectie in. Aangezien dit serieus wat werk is, ga ik hier wellicht pas aan beginnen op het moment dat ook aangekondigd wordt dat de downloads zullen verdwijnen.
Want daar mogen we toch wel van uitgaan, denk ik, namelijk dat dit niet ineens gaat gebeuren maar voldoende op voorhand aangekondigd zal worden. Anderzijds is het wel zo dat ik ondertussen al een paar jaar mijn PS3 niet meer aangeraakt heb.

Maar als zelfs vandaag nog van de PS3 de downloads beschikbaar zijn, denk ik ook dat het nog minstens 15 jaar zal duren eer dat probleem zich zal stellen voor de PS5.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2023 @ 12:30:
Wat is jullie visie op het zo goed mogelijk veilig stellen van je PS5 gamecollectie?

Ik heb de afgelopen decennia nauwelijks gegamed totdat ik het in 2019 opnieuw heb ontdekt. Vroeger was het simpel: mijn SNES en N64 cartridges en Gamecube discs bevatten de volledige game zonder noodzakelijke patches en die zijn nu nog gewoon speelbaar.

Nu koop ik PS5 discs maar als er al de volledige versie van de game opstaat dan is deze vaak veel minder goed tot praktisch onspeelbaar zonder patches. De storage van mijn PS5 is dus eigenlijk de drager van de door mij aangekochte software. Net als bij een digitale aankoop, dus de discs geven mijn inziens toch een soort schijngevoel van veiligheid. Want zonder de PlayStation store heb je soms gemankeerde of zelfs niet-werkende versies. Op het doosje van Star Wars Jedi Survivor staat zelfs download required.

Ik zit nu een beetje te twijfelen hoe hiermee te dealen. De makkelijkste manier is om het los te laten en te accepteren dat je aangekochte games uiteindelijk over misschien een jaar of 15-20(?) waardeloos zijn geworden. Het is dus eigenlijk meer een soort hele lange huur. Tegen die tijd zitten dit soort games misschien wel in een soort all-you-can-eat abonnement (PS+ extra). Toch is het wel een beetje zuur. Ben benieuwd of er hier mensen zijn die hier actief over nadenken en bijv. back-ups maken?
ik heb mijn collectie ps2/ps3 collectie ook bewaard. totdat ik erachter kwam dat ik aan het schijn-collecten was. eigenlijk waren die spellen mij niks meer waard. want ik raakte die spellen niet meer aan.

ik kon er ook geen plezier meer halen ivm verouderde graphics. toen merkte ik dat remasters en remakes de leukste manier was om deze spellen opnieuw te beleven. en heb daarna heel de toko weggedaan. fijner zo allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vroeger veel fysiek gekocht en heb helemaal geen zin meer om die verzameling groter te maken en ben blij dat alles digitaal kan nu. Het gaat nu om je account en je library en ja je weet nooit wat er mee kan gebeuren in de toekomst maar dat is dan maar zo.
Een"betrouwbaar” platform kiezen zoals PlayStation of Steam is de veiligste keus. Een risico is er altijd, je kunt ook je fysieke verzameling kwijt raken door water of vuurschade om maar wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik ben ook nu grotendeels overgestapt op digitaal. maar ik merk dat ik mijn overzicht begin kwijt te raken in mijn library. ik heb me er niet precies in verdiept, maar mijn library laat ook de spellen zien die ik destijds op disc geinstalleerd heb. dit wil ik juist niet.

is er een manier om direct de spellen te laten zien die je digitaal hebt aangeschaft?

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 15-05-2023 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:27:
ik ben ook nu grotendeels overgestapt op digitaal. maar ik merk dat ik mijn overzicht begin kwijt te raken in mijn library. ik heb me er niet precies in verdiept, maar mijn library laat ook de spellen zien die ik destijds op disc geinstalleerd heb. dit wil ik juist niet.

is er een manier om direct de spellen te laten zien die je digitaal hebt aangeschaft?
Je kunt binnen je library als het goed is filteren op Playstation Store. Ik heb het niet getest, maar ik verwacht dat je dan alleen de games ziet die je via de Store hebt gekocht.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Raem schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:38:
[...]

Je kunt binnen je library als het goed is filteren op Playstation Store. Ik heb het niet getest, maar ik verwacht dat je dan alleen de games ziet die je via de Store hebt gekocht.
dat had ik al een keer getest als het goed is, maar tevergeefs. ik denk dat je die mogelijkheid gewoon niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:38:
[...]

dat had ik al een keer getest als het goed is, maar tevergeefs. ik denk dat je die mogelijkheid gewoon niet hebt.
Je zou nog een folder kunnen aanmaken waar je al je digitaal aangeschafte games in zet. Is wel een gedoe omdat je dat dan ook actief moet bijhouden, maar ben bang dat er verder geen opties zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:27:
Als je een verzamelaar bent, die dus ook bekommerd is om te weten wat hij zoal allemaal heeft en ik welk formaat e.d. ga je het toch echt zelf moeten bijhouden.
Zelf vroeger GameCollector (Nederlandse makelij) gebruikt, maar tegenwoordig werken ze met een subscription model en €30 per jaar vind ik persoonlijk toch te veel. Mijn collectie zit tegenwoordig gewoon in Excel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:34
Trackmania is nu beschikbaar op PlayStation ;)
https://store.playstation.com/nl-be/concept/10001758

Let wel op, het gaat hier om een F2P versie met subscription(s) voor extra content.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik zit nu even een uitgebreide impressie te kijken en de game heeft voor een f2p initieel toch aardig wat te bieden. Deze gaat zeker even in de download :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
MathieuT schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:28:
Trackmania is nu beschikbaar op PlayStation ;)
https://store.playstation.com/nl-be/concept/10001758

Let wel op, het gaat hier om een F2P versie met subscription(s) voor extra content.
In het oude TM Nations heb ik serieus veel tijd gestoken. Tot aan ESL competities aan toe.

Toch eens kijken of dit net zo fijn speelt nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ga er toch proberen van weg te blijven. Ik geraak gewoon altijd snel verslaafd in het proberen Gold te halen in van die time trials (heb ik bvb ook met GT games). Heb nog nooit zoveel tijd in 1 spel gestoken als Trackmania Turbo, waarbij ik op sommige tracks zonder overdrijven >10u nodig gehad heb om Gold te halen. Uiteindelijk wel de Platinum trophy waar ik het meest trots op ben, ook al kwam die 4 jaar na mijn eerste trophy in dat spel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Betreffende Trackmania:
-Standard access €9,99 voor een jaar;
-Club access €29,99 voor een jaar;
-Club access €59,99 voor drie jaar.

De gratis versie omvat in elk geval een training mode en een 'spring' campaign van 25 tracks. Elk kwartaal komen er 25 andere campaign tracks. Of die in de gratis versie ook blijven roteren weet ik niet. De Standard access geeft ook toegang tot de eerdere kwartaal campaign tracks.

Hopelijk komt er nog een soort van complete edition uit zónder jaarlijks abonnement, ik zou daar gerust 40 of 50 euro voor neertellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 15-05-2023 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Verschil tussen standard en club is niet zo heel groot trouwens. Voor de meesten zal standard wel voldoen en voor een grote groep is de F2P trouwens ook wel genoeg.

Heb hem ook al even gedaan en voor een TM game speelt ie gewoon weer prima. Benieuwd of ze er nog wat meer mee gaan doen of dat het hierbij blijft. Want er zit wel meer potentie in, maar voor mij is het nog te karig. Bovendien ben ik niet meer zo'n type dat elke baan op goud wil halen en met hoe meer tijd er verstrijkt, mensen er wel onderdoor gaan. Dus denk dat ik er wel een beetje overheen ben, maar overall is het wel een prima game. De hype is er alleen totaal niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:44
Ik wil graag Humanity spelen op PSPlus en wil er een maandje voor aanschaffen maar kom er niet helemaal uit wat ik moet kopen en waar dat het goedkoopst kan. Iemand advies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:08:
Ik wil graag Humanity spelen op PSPlus en wil er een maandje voor aanschaffen maar kom er niet helemaal uit wat ik moet kopen en waar dat het goedkoopst kan. Iemand advies?
Humanity komt in de PS+ Extra catalogus, dus 1 maandje Extra nemen. Normale prijs is €14, dacht ik. Ik denk niet dat er manieren zijn om dat nog goedkoper te krijgen. Je moet er immers ook voor zorgen dat je abonnement overeenkomt met de regio van je PSN account (dus normaliter Nederland/België).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Superkiwi schreef op maandag 15 mei 2023 @ 18:02:
Betreffende Trackmania:
-Standard access €9,99 voor een jaar;
-Club access €29,99 voor een jaar;
-Club access €59,99 voor drie jaar.

De gratis versie omvat in elk geval een training mode en een 'spring' campaign van 25 tracks. Elk kwartaal komen er 25 andere campaign tracks. Of die in de gratis versie ook blijven roteren weet ik niet. De Standard access geeft ook toegang tot de eerdere kwartaal campaign tracks.

Hopelijk komt er nog een soort van complete edition uit zónder jaarlijks abonnement, ik zou daar gerust 40 of 50 euro voor neertellen.
Gisterem ook gedownload en na een avondje racen meteen de 10euro variant genomen. Krijg je net wat meer tracks waarop je kan racen.

Met de f2p versie kun je alleen over de 25 banen rijden die dit seizoen gespeeld worden welke nog 46 dagen duurt. Daarna komen er 25 nieuwe banen.

Gisteren dan de 10euro variant genomen en je krijgt echt 1000en tracks erbij. Eventjes in een random server geweest waar de tijd limiet op 30 minuten stond. Eigenlijk wist ik toen al genoeg haha...

Maar toch maar proberen. Snelste tijd was 18 minuten en de langzaamaan was 26 minuten....

Heb 1 checkpoint gehaald en heb toen afgesloten hahaha. Die game is gewoon mooi om met 100 man in een server te zitten en dan om die 100e seconde te vechten bij een track die maar 20-30 seconde duurt.

Met de clubvariant a 30e per jaar is trouwens alleen het verschil dat je clubs (volgens mij clans) kan joinen. En wat wedstrijden die Nadeo organiseerd

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 16-05-2023 13:06 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag Ratchet & Clank al staan in de PS app. Deze week eens checken, vorige delen was niet helemaal mijn ding door de combat maar ben benieuwd naar het visuele spektakel. :9
Voor wie Tomb Raider niet gespeeld heef maar een Uncharted goed vindt, zeker even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
Oxigeon schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:04:
[...]

Die game is gewoon mooi om met 100 man in een server te zitten en dan om die 100e seconde te vechten bij een track die maar 20-30 seconde duurt.
Dit zit wel in de game? of tenminste online races met deze opties?
Vroeger maakte mensen online zelf banen en daar werd op geraced, is dat nu ook mogelijk met de f2p versie?

die 20-30 sec races waren inderdaad het mooiste haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:42:
Ik zag Ratchet & Clank al staan in de PS app. Deze week eens checken, vorige delen was niet helemaal mijn ding door de combat maar ben benieuwd naar het visuele spektakel. :9
Voor wie Tomb Raider niet gespeeld heef maar een Uncharted goed vindt, zeker even proberen.
Nog steeds de mooiste PS5-only game op dit moment wat mij betreft. Knap dat Insomniac zo vroeg in de generatie de lat al meteen zo hoog weet te leggen. Als je een 120Hz TV hebt zeker de 40fps mode ook even checken, speelt heerlijk.

Benieuwd wat ze met Spider-Man 2 uit de hoge hoed gaan toveren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:49:
[...]

Nog steeds de mooiste PS5-only game op dit moment wat mij betreft. Knap dat Insomniac zo vroeg in de generatie de lat al meteen zo hoog weet te leggen. Als je een 120Hz TV hebt zeker de 40fps mode ook even checken, speelt heerlijk.

Benieuwd wat ze met Spider-Man 2 uit de hoge hoed gaan toveren :9
Ik ben normaal voor 60fps only maar zal het een kans geven, ik heb een 120hz tv dus waarom niet. Zal dit keer niet eerst beginnen met 60fps want dan voelt het altijd zo naar om een stap terug te doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Die Ratchet and Clank was ik erg benieuwd naar zat al te kijken om die een keer 2e hands te halen. Erg blij dat die nu in de Extra zit. Speelt erg lekker weg en maar enorm goed gebruik van de controller rumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rwbk schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 17:16:
Die Ratchet and Clank was ik erg benieuwd naar zat al te kijken om die een keer 2e hands te halen. Erg blij dat die nu in de Extra zit. Speelt erg lekker weg en maar enorm goed gebruik van de controller rumble
Ratchet and clank drift apart is echt enorm tof! Hele mooie game.

Sowieso nooit echt fan van abbonementsdiensten, omdat games ook weer verdwijnen. Wil liever graag mijn backlog op mijn eigen tempo uitspelen. Maar laatste half jaar is de content op ps plus extra en premium toch echt een heel stuk beter dan op gamepass. Nu weer 20+ games erbij die veelal van erg goede kwaliteit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:09:
[...]

Ik ben normaal voor 60fps only maar zal het een kans geven, ik heb een 120hz tv dus waarom niet. Zal dit keer niet eerst beginnen met 60fps want dan voelt het altijd zo naar om een stap terug te doen. ;)
40fps is vaak enorm soepel. Vind ik met Hogwarts en plague requiem ook al. Als je dan switcht naar 60fps dan zie je ineens hoeveel pop-in je erbij krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 17:28:
[...]

40fps is vaak enorm soepel. Vind ik met Hogwarts en plague requiem ook al. Als je dan switcht naar 60fps dan zie je ineens hoeveel pop-in je erbij krijgt.
En toch was ook in Hogwarts voor mij 60fps de keus. Die soepelheid maakt voor mij alles prettiger om naar te kijken waardoor het mooier oogt. Plague ga ik binnenkort pas aan beginnen dankzij de 60fps patch. >:)
Nu eerst even R&C checken, Guardians of the Galaxy moet ik ook nog afronden en over 3 weken komt Diablo 4 alweer uit. Moet dan nou allemaal nu het mooie weer komt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Kieft91 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:33:
[...]

Dit zit wel in de game? of tenminste online races met deze opties?
Vroeger maakte mensen online zelf banen en daar werd op geraced, is dat nu ook mogelijk met de f2p versie?

die 20-30 sec races waren inderdaad het mooiste haha
In de gratis versie kun je niet op zelfgemaakte banen rijden. Dan zul je echt 10 euro moeten betalen. Je krijgt bij de gratis versie enkel de 25 banen die bij dat seizoen horen rijden

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ratchet & Clank ziet er goed uit! 40fps/120hz is te doen maar 60fps icm raytracing ziet er nog steeds prachtig uit imo. :9
Genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dit zag ik niet aankomen, 40fps tijdje aangehouden en ik ben zowaar gewend. Sinds ik in dat stadje(Nefarious) ben voelt het door quality mode echt aan als een pixar film. Zwaar onder de indruk en tevens een hele vette game.

Goede 40fps/120hz gaat mij niet meer weghouden van toekomstige games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Oxigeon schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 18:32:
[...]

In de gratis versie kun je niet op zelfgemaakte banen rijden. Dan zul je echt 10 euro moeten betalen. Je krijgt bij de gratis versie enkel de 25 banen die bij dat seizoen horen rijden
Aanvullend maar wellicht overbodig: de platinum trophy is met alleen de f2p versie niét te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 12:29

Aight!

'A toy robot...'

rwbk schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 17:16:
Ja hier ook! Heb me met de oude delen erg vermaakt! Volgens mij was dat zelfs nog op de PS2.

Heerlijke domme humor en gewoon lekker knallen hahhaa.

Dus nu even downloaden en binnenkort maar eens aan beginnen!
Hopelijk komt er eens een vervolg van die Sly game! Dat was toch ook van dezelfde makers?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13:33
Zullen we alsjeblieft niet zo op elkaar gaan letten en aanvallen. Dit is een PlayStation topic, dan refereert iemand naar PlayStation en steam want dat is de meest bekende pc digital store.

Om voor mijzelf te bespreken, ook al zijn de games digitaal niet meer te koop, patches e.d. Blijven wel beschikbaar. Geregeld oude game die ik op de ps3 erin doe of de Xbox en er komt een patch. Dus laat dat je niet tegenhouden om een leuke console te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier Lemmings Humanity al gespeeld?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Showcase op 24 mei (22:00 Nederlandse tijd):

https://blog.playstation....y-24-at-1pm-pacific-time/

The show will run a bit over an hour, focusing on PS5 and PS VR2 games in development from top studios from around the world. Expect a glimpse at several new creations from PlayStation Studios, as well as spellbinding games from our third-party partners and indie creators.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V8T5N5RinMuVHbn-sP6HtMM8Df0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TEeTUq28CoCY40q0njEiEPC5.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2023 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 15:40:
Iemand hier Lemmings Humanity al gespeeld?
Nee, nog niet. Ga hem even op de psvr2 testen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwachting aan games op de showcase:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wMd-rOgNEBB5w5kvIx-AYdyNNgw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/55NjzLx28x43YloyQDkuB50K.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hmm, hoop toch nog steeds op wat nieuwe IPs, voor de rest wordt ik niet echt heel warm van dat lijstje behalve misschien DS2

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kalder schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 16:37:
[...]

Hmm, hoop toch nog steeds op wat nieuwe IPs, voor de rest wordt ik niet echt heel warm van dat lijstje behalve misschien DS2
Haven studio, bend studio, Housemarque en bluepoint verwacht ik ook wel wat nieuws van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:37
Denk niet dat we iets serieus horen voor Wolverine, Spider-man 2 komt eerst nog.

Tsushima 2 zou wel top zijn, maar voorlopig nog niet.
Factions II ben ik stiekum ook wel nieuwsgierig na, alleen gebruik geen PSN.

Denk eerder dat we nog 2 of 3 PC announcements krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Psyonara op 17-05-2023 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psyonara schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 16:40:
Denk niet dat we iets serieus horen voor Wolverine, Spider-man 2 komt eerst nog.

Tsushima 2 zou wel top zijn, maar voorlopig nog niet.
Factions II ben ik stiekum ook wel nieuwsgierig na, alleen gebruik geen PSN.

Denk eerder dat we nog 2 of 3 PC announcements krijgen.
In de documenten van de CMA is uitgelekt dat Wolverine zelfs al in 2023 zou kunnen komen. Insomniac heeft tegenwoordig meerdere teams die aan diverse games werken. Ik denk dat we wel wat gaan zien van Wolverine.

https://www.videogameschr...will-be-released-in-2023/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 16:42:
[...]

In de documenten van de CMA is uitgelekt dat Wolverine zelfs al in 2023 zou kunnen komen. Insomniac heeft tegenwoordig meerdere teams die aan diverse games werken. Ik denk dat we wel wat gaan zien van Wolverine.

https://www.videogameschr...will-be-released-in-2023/
Een claim van Microsoft? maybe or maybe not, ook al is de dev er groot genoeg voor dan zou het alsnog veel druk geven op de Studio.
Zie het zelf niet gebeuren, en er is kwalijk Spider-Man 2 nieuws media uit gekomen dus dat zal allemaal voorrang hebben. En denk niet dat ze zo kort na release gelijk vollop Wolverine ineens gaan promoten voor een snelle release.

En ook al zou Sony het doen, zou mogelijk betekenen dat er meerdere grote Sony titels per jaar uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psyonara schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 16:50:
[...]

Een claim van Microsoft? maybe or maybe not, ook al is de dev er groot genoeg voor dan zou het alsnog veel druk geven op de Studio.
Zie het zelf niet gebeuren, en er is kwalijk Spider-Man 2 nieuws media uit gekomen dus dat zal allemaal voorrang hebben. En denk niet dat ze zo kort na release gelijk vollop Wolverine ineens gaan promoten voor een snelle release.

En ook al zou Sony het doen, zou mogelijk betekenen dat er meerdere grote Sony titels per jaar uit komen.
Spider-man Miles morales en Rift apart kwamen ook erg kort achter elkaar uit. Ze hebben volgens mij nu 2 studios met in totaal +/- 600 man. Wolverine is daarnaast al een tijdje in ontwikkeling.
Het is nou niet dat Sony dit jaar heel veel titels heeft uitgebracht. Het is nog redelijk stil.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2023 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:26
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 16:52:
[...]

Spider-man Miles morales en Rift apart kwamen ook erg kort achter elkaar uit. Ze hebben volgens mij nu 2 studios met in totaal +/- 600 man. Wolverine is daarnaast al een tijdje in ontwikkeling.
MM en Rift apart waren wel beide wat kleinere games, zeker in speelduur tov van wat ik van spiderman 2 en wolverine verwacht.
Ook het feit dat die laatste games beide super hero games en beide hetzelfde core publiek aanspreken maakt denk ik dat ze niet te snel achter elkaar kunnen releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zeer benieuwd naar de aankondigingen in de showcase!

De Metal Gear Solid remake lijkt me een grote kanshebber, wel benieuwd aan welke studio Konami dat heeft uitbesteed. De nieuwe Helldivers game van Arrowhead lijkt me ook een zekerheid, gezien de gelekte teaser eind vorig jaar, evenals het TLOU multiplayer project.

De rest is een groter vraagteken. Bend (Days Gone) is intussen 4 jaar verder, het Horizon multiplayer project van Guerrilla is al een jaar of 5 in ontwikkeling en die van Firewalk ook. Lijken me ook goede kanshebbers.

Ik hoop persoonlijk op een nieuwe Astro game van Team Asobi en een bevestiging van Sucker Punch dat er een Tsushima sequel in ontwikkeling is. Van de PS5 showcase in 2020 zijn enkel Pragmata (Capcom) en Little Devil Inside nog altijd niet gereleased. Ook wel benieuwd naar de status van die 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Is dit ergens op gebasseerd of iemand zijn persoonlijke wishlist?

Maar goed dan heb ik het meeste zin in GoT2, Spiderman 2, Wolverine en in mindere mate TLOU Factions.

Een nieuwe IP zou vet zijn maar ik denk dat de meeste nieuwe ip's gericht zijn op multiplayer. Beste verassing zou voor mij zijn als ze toch een nieuw deel van Days Gone aankondigen :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 18:56:
[...]

Is dit ergens op gebasseerd of iemand zijn persoonlijke wishlist?
Voornamelijk geruchten die al een tijdje spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik verwacht:
- Spiderman 2
- Final Fantasy VII Rebirth
- Toch ook nog FF16
- Death Stranding 2
- Ghost of Tshushima PC release
- TLOU Factions
- Minimaal 1 live service game
- Als 'One last thing' denk ik Uncharted 5.

Ik hoop op
- Wolverine
- Nieuwe IP van Naughty Dog
- Nieuwe IP van Cory Barlog
- Sly Cooper
- Astro Bot PS5/PSVR2
- Verder laat ik me verrassen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Oeh ja een Uncharted 5, door een andere studio (Maar dan wel de ND kwaliteit), maar dan met zijn dochter in de hoofdrol, zoals U4 eindigde. Ik teken ervoor.

Hoop wel dat er genoeg te zien is wat het komende jaar, dus tot mis 2024 uitkomt. Een cgi trailertje van 20-30s van een game die pas over 3 jaar uitkomt voelt toch altijd een beetje meh :P

[ Voor 38% gewijzigd door Chaoss op 17-05-2023 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Chaoss schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 21:02:
Oeh ja een Uncharted 5, door een andere studio (Maar dan wel de ND kwaliteit), maar dan met zijn dochter in de hoofdrol, zoals U4 eindigde. Ik teken ervoor.

Hoop wel dat er genoeg te zien is wat het komende jaar, dus tot mis 2024 uitkomt. Een cgi trailertje van 20-30s van een game die pas over 3 jaar uitkomt voelt toch altijd een beetje meh :P
Moah weet niet, dochter moet zich in ieder geval bewijzen. En Nolan North is moeilijk te over treffen in zo'n type rol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Zou tof zijn maar hoop op wat meer nieuwe IP's.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Ik val in herhaling maar doe mij maar een nieuwe Resistance en Motorstorm. 't zal wel niet gebeuren maar je mag hopen toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Caayn schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 21:38:
Ik val in herhaling maar doe mij maar een nieuwe Resistance en Motorstorm. 't zal wel niet gebeuren maar je mag hopen toch :)
Motorstorm _/-\o_
Jammer genoeg nooit een vervolg op gekomen, speelde zo heerlijk weg op de ps3(?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 21:52:
[...]

Motorstorm _/-\o_
Jammer genoeg nooit een vervolg op gekomen, speelde zo heerlijk weg op de ps3(?)
Er waren 2 vervolgen, alleen waren alledrie de games op de PS3, ik zou meteen tekenen voor een nieuwe Motorstorm op de PS5! Dankzij de soundtrack van ik geloof apocalypse heb ik mijn favoriete muziek artiesten ontdekt; NOISIA!
En behalve dat was het mijn favoriete arcade racer

[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 17-05-2023 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 12:29

Aight!

'A toy robot...'

Motorstorm. Met een motor tussen de trucks racen!

Heerlijk was dat zeg! Goede herrineringen aan!

Zo Ratchet en Clank is echt vet zeg. Brengt me ook weer zo terug aan vroeger. Heerlijke gameplay. En die guns blijven vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Kalder schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 22:37:
[...]

Er waren 2 vervolgen, alleen waren alledrie de games op de PS3, ik zou meteen tekenen voor een nieuwe Motorstorm op de PS5! Dankzij de soundtrack van ik geloof apocalypse heb ik mijn favoriete muziek artiesten ontdekt; NOISIA!
En behalve dat was het mijn favoriete arcade racer
Ja klopt, bedoelde meer dat de game heel snel dood is gebloed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 23:41:
[...]

Ja klopt, bedoelde meer dat de game heel snel dood is gebloed.
Volgens mij was het succes van de eerste ook niet geëvenaard door de opvolgers, het totaal aantal mensen dat de game kocht nam iedere keer af geloof ik. Ze hebben de vervolgen denk ik veel te snel achter elkaar uitgebracht. Maar het originele Motorstorm blijft een geweldige game, ik vond zelf de opvolgers ook wel leuk maar daar waren wel wat technische issues mee dacht ik ook, o.a. lage framerate etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:34
Kalder schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 00:16:
[...]

Volgens mij was het succes van de eerste ook niet geëvenaard door de opvolgers, het totaal aantal mensen dat de game kocht nam iedere keer af geloof ik. Ze hebben de vervolgen denk ik veel te snel achter elkaar uitgebracht. Maar het originele Motorstorm blijft een geweldige game, ik vond zelf de opvolgers ook wel leuk maar daar waren wel wat technische issues mee dacht ik ook, o.a. lage framerate etc.
Ik vond de 2e nochtans de beste.
De 1e was een mooie showcase voor PS3 en een goede game, de 2e was een verbetering op alle vlakken.
Apocalypse vond ik dan weer minder, ik weet niet goed waarom :P

Edit: even nagekeken, 3 miljoen voor de eerste, 1 miljoen voor de 2e en geen gegevens voor de 3e. Nu ben ik toch even verbaasd...

[ Voor 8% gewijzigd door MathieuT op 18-05-2023 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18:06
Sinds 1,5 week heb ik een ps5, en ik merk dat het geheugen snel volloopt. Nu zit ik me wat te verdiepen in een extra SSD. Momenteel is de samsung 980 pro met heatsink 2TB voor 159 te koop. Ik lees dat veelal deze wordt aangeraden voor de PS5. Echter er is ondertussen een 990 pro te koop. Nu red ik het opzich nog wel een paar maanden mer het huidige geheugen, maar wat denken jullie. Is het verstandig om nu gewoon die 980 pro te kopen en ben je dan voor de rest van de levensduur van de PS5 klaar, of is her juist aan te raden te wachten omdat SSD’s over 2 jaar veel meer toevoegen aan de PS5? Ik weet er in die zin te weinig vanaf dat ik niet goed kan overzien of wachten beter is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 19:32

Lapras

Ice beam

drusloos schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 09:35:
Sinds 1,5 week heb ik een ps5, en ik merk dat het geheugen snel volloopt. Nu zit ik me wat te verdiepen in een extra SSD. Momenteel is de samsung 980 pro met heatsink 2TB voor 159 te koop. Ik lees dat veelal deze wordt aangeraden voor de PS5. Echter er is ondertussen een 990 pro te koop. Nu red ik het opzich nog wel een paar maanden mer het huidige geheugen, maar wat denken jullie. Is het verstandig om nu gewoon die 980 pro te kopen en ben je dan voor de rest van de levensduur van de PS5 klaar, of is her juist aan te raden te wachten omdat SSD’s over 2 jaar veel meer toevoegen aan de PS5? Ik weet er in die zin te weinig vanaf dat ik niet goed kan overzien of wachten beter is
Op dit antwoord zit je niet te wachten, maar ik heb momenteel een stuk of 6 spellen geïnstalleerd staan. Ik speel er hoogstens twee tegelijkertijd. Waarom gooi je soms niet een paar grote spellen weg en download je ze opnieuw op het moment dat je ze wil spelen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 19:50
drusloos schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 09:35:
980 pro valt binnen de specs die sony opgeeft. Als, en dat is een grote als, games in de levensduur van de PS5 deze bandbreedte al volledig gaan gebruiken dan zal dat altijd binnen die specs zijn.

De 990 is nutteloos voor je ps5, basically.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Lapras schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 10:23:
[...]

Op dit antwoord zit je niet te wachten, maar ik heb momenteel een stuk of 6 spellen geïnstalleerd staan. Ik speel er hoogstens twee tegelijkertijd. Waarom gooi je soms niet een paar grote spellen weg en download je ze opnieuw op het moment dat je ze wil spelen?
Ligt er helemaal aan welke games je speelt, als je Warzone met mw2 geïnstalleerd hebt ben je al 250GB kwijt .. Jedi survivor zit ook al ruim over de 100GB.

Ik heb een 2TB NVME en een 2TB externe hdd eraan hangen. Het grote voordeel is als ik zin heb om een game te spelen dan hoef ik niet te wachten tot die gedownload en geïnstalleerd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 10:54:
[...]

980 pro valt binnen de specs die sony opgeeft. Als, en dat is een grote als, games in de levensduur van de toekomst deze bandbreedte al volledig gaan gebruiken dan zal dat altijd binnen die specs zijn.

De 990 is nutteloos voor je ps5, basically.
Klopt, daarnaast is het verschil (read snelheid) ook minimaal. Terwijl je er wel een heel stuk meer voor betaald:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/71RyRv-IX1WO-zP5lP4w8NcV40E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7jGKUdm4Olg1DlqQFGzDdcrA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MathieuT schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 08:46:
[...]

Ik vond de 2e nochtans de beste.
De 1e was een mooie showcase voor PS3 en een goede game, de 2e was een verbetering op alle vlakken.
Apocalypse vond ik dan weer minder, ik weet niet goed waarom :P

Edit: even nagekeken, 3 miljoen voor de eerste, 1 miljoen voor de 2e en geen gegevens voor de 3e. Nu ben ik toch even verbaasd...
Eens, ik vond Pacific Rift ook de leukste.

Trouwens een van de redenen dat Apocalypse gefaald is, had met de Tsunami in Japan in 2011 te maken:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yjLZBqALGCdzWS2-OdXkUAX3bms=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZCQX63dlnegaWM2rFy51a3pD.jpg?f=fotoalbum_large

Ik denk overigens dat de PS5 echt wel de juiste generatie is om Motorstorm nieuw leven in te blazen! Wat ze op de PS3 voor elkaar kregen was al behoorlijk indrukwekkend, hoewel ik me wel nog de technische problemen van Apocalypse (en in mindere mate ook Pacific Rift, hoewel die misschien nog gepatcht is na release) kan herinneren, was het een te ambitieuze game kwa graphics/physics? Of hebben de devs niet genoeg de mogelijkheid gehad om de games te optimaliseren?
Hoe dan ook, de PS5 lijkt me meer dan capabel om een geweldige Motorstorm op te kunnen releasen.

Misschien moeten ze een crossover maken van Motorstorm en Twisted Metal 🤔🤯
De gedachte alleen al... ”TAKE MY MONEY!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Meer mensen last van de game is expiring in 15 minutes bug ? Heeft met ps plus en plus extra games bij mij te maken.
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button

Zag op reddit dat vaker gebeurd.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:31
Vandaag de Gaming monitor Gigabyte M32UC binnen gekregen. Alles is ingesteld en het is een prachtig scherm. Het enig wat mij niet lukt is een firmware update. Krijg dit met geen mogelijkheid voor elkaar.. Ben er al een flinke tijd mee bezig, maar zonder resultaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handige video over de verschillende PS+ abonnementen!

Wellicht interessant voor de nieuwe PS5 eigenaren die nog niet zo op de hoogte zijn van de PS+ abo's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Meer informatie over de speciale "access" controller!
Tof dat ze dit maken, hoop dat er veel mensen baat bij hebben!

https://blog.playstation....ssibility-controller-kit/

Afbeeldingslocatie: https://blog.playstation.com/tachyon/2023/05/de86347ec61810c5ccf5d4dc2175164a5e158842-scaled.jpg?resize=1088%2C612&crop_strategy=smart&zoom=1.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:17
Kalder schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 13:48:
[...]

Eens, ik vond Pacific Rift ook de leukste.

Trouwens een van de redenen dat Apocalypse gefaald is, had met de Tsunami in Japan in 2011 te maken:[Afbeelding]

Ik denk overigens dat de PS5 echt wel de juiste generatie is om Motorstorm nieuw leven in te blazen! Wat ze op de PS3 voor elkaar kregen was al behoorlijk indrukwekkend, hoewel ik me wel nog de technische problemen van Apocalypse (en in mindere mate ook Pacific Rift, hoewel die misschien nog gepatcht is na release) kan herinneren, was het een te ambitieuze game kwa graphics/physics? Of hebben de devs niet genoeg de mogelijkheid gehad om de games te optimaliseren?
Hoe dan ook, de PS5 lijkt me meer dan capabel om een geweldige Motorstorm op te kunnen releasen.

Misschien moeten ze een crossover maken van Motorstorm en Twisted Metal 🤔🤯
De gedachte alleen al... ”TAKE MY MONEY!"
Ik heb de hele serie gespeeld van Motorstorm, toffe serie, heb er zelf een keer een video over gemaakt van alle games die had, deel hem graag met jullie.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Stylze schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 22:31:
Zie nergens een street fighter 6 topic, ben normaal nooit zo van de fighters maar heb de demo die vandaag gereleased aangezet en was zo 4 uur later. Hele toffe fighting game met een uitgebreide singleplayer mode met wat rpg elementen erin. Het vechten voelt ook gewoon erg lekker en vloeiend.

Aanrader om de demo even binnen te hengelen mensen.
De open beta is nu het hele weekend ook gratis speelbaar!

Ideaal als voorproefje ;)

Goed nieuws voor degene die de Beta nog niet gespeeld hebben.

https://www.streetfighter.com/6/ob/en/

https://www.youtube.com/@streetfighter/videos

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren in Humanity door de tutorial gegaan. Leuk gedaan maar kan niet zeggen dat ik het nu helemaal te pakken heb. Binnenkort nog even verder gaan, misschien komt dat nog.

Ratchet & Clank RA vind ik wel verrassend goed terwijl de vorige games uit de serie mij niet veel deden. Ik besef me weer dat ik dit soort platform games mis. De game doet me soms aan Sonic Adventure denken maar ook Astrobot. Tevens grappig dat er stukken met Clank in zitten waar Humanity veel op lijkt.
En nogmaals, wat zijn die graphics goed. :9 Dat maakt je enkel enthousiaster over wat er allemaal nog gaat komen op PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 09:53:
Ik ben gisteren in Humanity door de tutorial gegaan. Leuk gedaan maar kan niet zeggen dat ik het nu helemaal te pakken heb. Binnenkort nog even verder gaan, misschien komt dat nog.

Ratchet & Clank RA vind ik wel verrassend goed terwijl de vorige games uit de serie mij niet veel deden. Ik besef me weer dat ik dit soort platform games mis. De game doet me soms aan Sonic Adventure denken maar ook Astrobot. Tevens grappig dat er stukken met Clank in zitten waar Humanity veel op lijkt.
En nogmaals, wat zijn die graphics goed. :9 Dat maakt je enkel enthousiaster over wat er allemaal nog gaat komen op PS5.
Hunanity wordt een heel stuk complexer (en daardoor toffer) dan die Ratchet & Clank onderdelen. Was bang dat het een beetje op dat makkelijke niveau zou blijven, maar het is een heel stuk slimmer. Hele toffe game (maar ik ben fan van alles van die studio)

Als je de platformgames mist: Switch met Mario Odyssey, Galaxy, 3D World en Kirby ;) . Op de PS5 is die Sackboy game als je PS Plus hebt ook erg prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Een aankondiging van een vervolg op Sackboy zou ik ook niet verkeerd vinden. Meer (vrolijke) platformers zijn altijd welkom!

Afgaande op de Sony XDev leak van vorig jaar zou het goed kunnen dat Sumo (makers van Sackboy) een nieuwe open world game aankondigt volgende week:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o_UYQNrM9gVKrL1Wgri3N7APGKM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Qw6rVnhDAezcrlThDGs0uoNF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BarôZZa schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 13:48:
[...]

Hunanity wordt een heel stuk complexer (en daardoor toffer) dan die Ratchet & Clank onderdelen. Was bang dat het een beetje op dat makkelijke niveau zou blijven, maar het is een heel stuk slimmer. Hele toffe game (maar ik ben fan van alles van die studio)

Als je de platformgames mist: Switch met Mario Odyssey, Galaxy, 3D World en Kirby ;) . Op de PS5 is die Sackboy game als je PS Plus hebt ook erg prima.
Zodra Nintendo met hardware komt van na de tweede wereld oorlog koop ik het meteen en ga ik al die games inhalen. ;)
Ik mis de Mario’s etc. namelijk al een tijdje.
Sackboy was het net niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:19:
[...]

Zodra Nintendo met hardware komt van na de tweede wereld oorlog koop ik het meteen en ga ik al die games inhalen. ;)
Ik mis de Mario’s etc. namelijk al een tijdje.
Sackboy was het net niet voor mij.
Mario Oddysey is op Switch echt prachtig. Amper laadtijden ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:59:
[...]

Mario Oddysey is op Switch echt prachtig. Amper laadtijden ook.
Ziet er ook prima uit imo en nog 60fps ook. Toch ga ik er geen switch voor halen. Genoeg te doen op de PS5. De volgende Nintendo hardware ben ik wel zeer benieuwd naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Laatst online: 19-09 20:26
*Knip* doe maar niet, offtopic en grijs gebied wat legaliteit betreft.

[ Voor 84% gewijzigd door Chaoss op 20-05-2023 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Van de week 2 uurtjes Grid legenda gespeeld maar ik weet het nog niet, mischien ben ik te verpest door GT7. De cutscenes zijn wel heel erg gringe, racen is wel ok. De crashes die je soms voor je neus ziet gebeuren zijn wel gaaf maar volgens mij volledig gescript.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Chaoss schreef op zondag 21 mei 2023 @ 17:55:
Van de week 2 uurtjes Grid legenda gespeeld maar ik weet het nog niet, mischien ben ik te verpest door GT7. De cutscenes zijn wel heel erg gringe, racen is wel ok. De crashes die je soms voor je neus ziet gebeuren zijn wel gaaf maar volgens mij volledig gescript.
Dit weekend gespeeld denk ik :o
De continue herhaling van de titel vond ik wel to much.

Season 1 stelde weinig voor.
Win je elke wedstrijd, komt niet echt overeen met de "spannning" die ze willen verkopen.

Een grappig idee.
En prima voor een PS+ game. Verder vond ik maar moah.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:07
En is er al iemand die Lord of the Rings Gollum heeft besteld? Volgende week komt de game uit en ik ben best benieuwd.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Iemand van jullie Balan Wonderworld gespeeld? Kon hem nieuw voor €7,00 krijgen, denk bestel hem voor die prijs eens, word mijn 2de PS5 fysieke PS5 game 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:06

JoeZuCK

_Fonz > all.

Linksquest schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:56:
Iemand van jullie Balan Wonderworld gespeeld? Kon hem nieuw voor €7,00 krijgen, denk bestel hem voor die prijs eens, word mijn 2de PS5 fysieke PS5 game 8)7
Had voor dat geld liever 2 bier gehad.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
JoeZuCK schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:19:
[...]

Had voor dat geld liever 2 bier gehad.
Zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Weet iemand hoe vroeg je Diablo 4 krijgt als je die deluxe edition koopt? Er staat "vroegtijdig", maar wat is vroegtijdig?

#cantwait

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-08 18:07
spaceboy schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:38:
Weet iemand hoe vroeg je Diablo 4 krijgt als je die deluxe edition koopt? Er staat "vroegtijdig", maar wat is vroegtijdig?

#cantwait
2 juni volgens mij :) standaard is 6 juni.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
spaceboy schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:38:

#cantwait
1:00am CEST, 2nd June (Europe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Death Stranding is nu gratis op Epic Games. Zou dat een aanloopje zijn naar de reveal van DS 2 in de showcase van woensdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
yinx84 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 15:07:
Death Stranding is nu gratis op Epic Games. Zou dat een aanloopje zijn naar de reveal van DS 2 in de showcase van woensdag?
Gratis? Dat vind ik wel heel erg apart... Zo oud is die game niet, en het is een verhalende single player, die worden bijna nooit echt gratis, zou het een foutje kunnen zijn? If so, PROFITEREN IEDEREEN!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Kalder schreef op maandag 22 mei 2023 @ 15:23:
[...]

Gratis? Dat vind ik wel heel erg apart... Zo oud is die game niet, en het is een verhalende single player, die worden bijna nooit echt gratis, zou het een foutje kunnen zijn? If so, PROFITEREN IEDEREEN!
Death Stranding is al eerder gratis geweest bij Epic, hij zat namelijk al in mijn account. Is misschien een beetje off-topic in het Playstation topic. Ik ben wel heel benieuwd naar nieuwe informatie rondom deel 2.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op maandag 22 mei 2023 @ 15:57:
[...]

Death Stranding is al eerder gratis geweest bij Epic, hij zat namelijk al in mijn account. Is misschien een beetje off-topic in het Playstation topic. Ik ben wel heel benieuwd naar nieuwe informatie rondom deel 2.
Dan heeft Epic wellicht een enorme som betaald om hem gratis aan te mogen bieden, maar als het een hint is naar een DS2, wordt dat dan niet een (timed) PS exclusive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 16:09
YdieresiS schreef op maandag 22 mei 2023 @ 15:57:
[...]

Ik sta ook op een deeltje 2 te wachten.
Vond deel 1 fantastisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:06

JoeZuCK

_Fonz > all.

Hangt er vanaf hoe erg je bier vindt, maar ja die had je beter links kunnen laten liggen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:04
Linksquest schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:56:
Ik dacht 'waar ken ik die naam ook alweer van?', en dat was dus van meerdere video's waarin dat spel genoemd wordt als één van de slechtste games van de laatste jaren :+

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
A oke, en dan heb ik dat als 2de Fysieke PS5 game gekocht 8)7

Achja, geef het eens een kans, misschien dat de dochter het wel wat vind en anders gaat ie wel naar mijn neefje :P Voor €7,00 wil ik de game wel eens de kans geven. En laat ik eerlijk zijn, als ik naar bijvoorbeeld Terminator Resistance kijk, die werd ook aan alle kanten afgekraakt en ik vond hem best tof. Dus kom er nog wel een keer op terug hoe ik hem vond 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
JoeZuCK schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:25:
[...]

Hangt er vanaf hoe erg je bier vindt, maar ja die had je beter links kunnen laten liggen.
Een lekkere Hertog Jan zeg ik geen nee tegen, en een 6 pack kost ongeveer net zo veel als deze game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:29
Playstation showcase 24 mei @ 22 uur 👌 Ben benieuwd waarmee wij dit keer verrast gaan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op zondag 21 mei 2023 @ 18:56:
En is er al iemand die Lord of the Rings Gollum heeft besteld? Volgende week komt de game uit en ik ben best benieuwd.
jaaa een preorder gedaan, maar niet voor de PS5 maar PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:07
Mr-Music schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:35:
[...]

jaaa een preorder gedaan, maar niet voor de PS5 maar PC!
Leuk om te horen, ik ga hem op de PS5 spelen. Het is de derde grote IP die ik dit jaar ga spelen. Eerst Hogwarts, nu ben ik nog bezig met Jedi Survivor en dan straks Gollum. Toch gaaf al die grote releases, en er komt nog veel meer moois uit dit jaar zoals Spider-Man 2.

Heb jij misschien al wat van de gameplay gezien? Ben erg benieuwd hoe de game straks gaat spelen.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:44:
[...]

Leuk om te horen, ik ga hem op de PS5 spelen. Het is de derde grote IP die ik dit jaar ga spelen. Eerst Hogwarts, nu ben ik nog bezig met Jedi Survivor en dan straks Gollum. Toch gaaf al die grote releases, en er komt nog veel meer moois uit dit jaar zoals Spider-Man 2.

Heb jij misschien al wat van de gameplay gezien? Ben erg benieuwd hoe de game straks gaat spelen.
Oke die heb ik ook gespeeld en nog meer :P .
Heb van Gollum allen wat trailers gezien maar de PC prijs is best schappelijk dus gewoon spelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Volgens een nieuw gerucht verschijnt het nog onaangekondigde Persona 6 ergens eind 2024 en is de game tijdelijk exclusief voor PlayStation 5.
Bron: PU.nl.

Te gek, kan niet wachten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 20:29
ZesBarkiePK schreef op maandag 22 mei 2023 @ 19:44:
[...]

Kleine tip, wacht eerst even de reviews af van Gollum. O-)
Pagina: 1 ... 277 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord