Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Verkeerde thread :o

[ Voor 95% gewijzigd door yinx84 op 23-05-2023 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat al een volledige walkthrough van Gollum op YouTube. Ik heb het in stukjes bekeken en ik vond het maar "meh"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:34
Net reclame van MediaMarkt België gezien op Facebook voor Days of Play.
Vreemd genoeg nog nergens een aankondiging...
Misschien zal het met de showcase onthuld worden morgenavond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
De Backbone One is er vanaf vandaag ook voor Android toestellen

Afbeeldingslocatie: https://blog.playstation.com/tachyon/2053/05/4b1c1947e85fd0422807fc5bf2e3bb004f8eaf92.jpg?resize=1088%2C612&crop_strategy=smart&zoom=1

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 23-05-2023 20:55 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 19:30:
Er staat al een volledige walkthrough van Gollum op YouTube. Ik heb het in stukjes bekeken en ik vond het maar "meh"
Het embargo is niet helemaal duidelijk dus weet niet hoeveel ik mag zeggen, maar ik speel hem al en ja..mijn advies blijft: wacht de reviews eerst af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
NFS unbound staat aan 23 euro in de PS store. Standaard editie. Ik kan zoals steeds een goede arcade racer wel smaken. Grid vind ik niet veel aan eigenlijk. Voelt als een game dat geen richting/identiteit kan kiezen.

GT7 valt pal in m'n sweet spot in het simcade segment, dus die kant is afgedekt. Dan heb ik m'n arcade racers liever zo ver mogelijk op het andere einde van het spectrum, en niet een vreemde mix tussen beide.

Unbound lijkt me dus wel prima, ook de grafische stijl spreekt me wel aan, maar mijn vraag: moet je aan de slag met die cringe campaign? Kan je die hele zwik skippen en gewoon race na race na race doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Beetje prijzig aan 120 euro, maar niet onoverkomelijk. Heeft iemand hier ervaring mee? Speelt het een beetje ok? Heb zelf een iPhone 13 mini, wat wellicht iets te klein is. Maar de 13 mini is uitgefaseerd, een volgende iPhone zal dan sowieso een 6.1 inch moeten worden... Dus dan kan deze backbone er ook wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Tof ding maar de joysticks zijn ruk. Bijna net zo slecht als die van de switch helaas.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amos_x
ratchet and clank, wat een game is dat toch ook weer. Ok, het is duidelijk gemaakt voor 12 jarigen (en daar is niets mis mee), maar wat een spektakel. Erg mooi allemaal, en zelfs op 30fps eigenlijk prima speelbaar, want de gameplay is vrij traag.

Ik heb alvast de intro gespeeld gisteren, en het is echt een spektakel game met prachtig uitgevoerde set pieces.

Ik wou 'm nooit voor de volle prijs aanschaffen, want meer dan een tech demo is het niet voor mij. En de laatste tijd is de game bijna niet afgeprijsd geweest. Maar nu 'ie in PS+ extra zit speel ik 'm misschien wel uit.

En gewoon zonder bugs en strakke gameplay. Insomniac zijn bazen. Dit hebben ze gelijktijdig ontwikkeld met hun tweede en derde Spiderman game, terwijl ze vast al met Wolverine aan de slag waren. Al hun games gaan gepolijst en 'af' de deur uit, en zijn allemaal perfect speelbaar in hun 1.0 versie die op de disc staat. (*)

Dat moet je sony wel nageven, hun eigen games zijn in de 1.0 versie perfect speelbaar. Zoals nintendo, maar dan met een veel hogere complexiteit. Hopelijk blijven ze daar erg streng in en blijven ze die kwaliteit voor first party strikt handhaven, want het doet toch veel aan het algemene gevoel dat je hebt bij sony en playstation.

(*) ja, ik begrijp dat R&C al 2 jaar uit is en een launch game was. Maar in de huidige context met hoe games tegenwoordig verschijnen, wou ik toch even die bedenking maken over hoe sony first parties op de markt komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Amos_x op 24-05-2023 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amos_x schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:48:
ratchet and clank, wat een game is dat toch ook weer. Ok, het is duidelijk gemaakt voor 12 jarigen (en daar is niets mis mee), maar wat een spektakel. Erg mooi allemaal, en zelfs op 30fps eigenlijk prima speelbaar, want de gameplay is vrij traag.

Ik heb alvast de intro gespeeld gisteren, en het is echt een spektakel game met prachtig uitgevoerde set pieces.

Ik wou 'm nooit voor de volle prijs aanschaffen, want meer dan een tech demo is het niet voor mij. En de laatste tijd is de game bijna niet afgeprijsd geweest. Maar nu 'ie in PS+ extra zit speel ik 'm misschien wel uit.

En gewoon zonder bugs en strakke gameplay. Insomniac zijn bazen. Dit hebben ze gelijktijdig ontwikkeld met hun tweede en derde Spiderman game, terwijl ze vast al met Wolverine aan de slag waren. Al hun games gaan gepolijst en 'af' de deur uit, en zijn allemaal perfect speelbaar in hun 1.0 versie die op de disc staat. (*)

Dat moet je sony wel nageven, hun eigen games zijn in de 1.0 versie perfect speelbaar. Zoals nintendo, maar dan met een veel hogere complexiteit. Hopelijk blijven ze daar erg streng in en blijven ze die kwaliteit voor first party strikt handhaven, want het doet toch veel aan het algemene gevoel dat je hebt bij sony en playstation.

(*) ja, ik begrijp dat R&C al 2 jaar uit is en een launch game was. Maar in de huidige context met hoe games tegenwoordig verschijnen, wou ik toch even die bedenking maken over hoe sony first parties op de markt komen.
Ik ben er inmiddels verder in en kan zeggen dat het meer dan een spektakel en fantastische graphics is. Het is ook nog eens een goede game. :)
Deze week uitspelen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Ik heb ook PS+ extra genomen van Ratchet and clank. Ziet er inderdaad grafisch erg mooi uit maar moet zeggen dat het voor de rest aanvoelt als een standaard game in deze franchise. Dat teleporteren voegt nog iets toe maar echt baanbrekend is het ook weer niet.

Gaan nu toch de meeste uurtjes in Returnal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen imo nog een aantal leuke gameplay elementen in. Het is niet baanbrekend of pittig maar het werkt en zorgt voor genoeg afwisseling. Ik vind de game beter dan verwacht en het is echt wel meer dan een PS5 power showcase. Volop aan het genieten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

lasharor schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:58:
Ik heb ook PS+ extra genomen van Ratchet and clank. Ziet er inderdaad grafisch erg mooi uit maar moet zeggen dat het voor de rest aanvoelt als een standaard game in deze franchise. Dat teleporteren voegt nog iets toe maar echt baanbrekend is het ook weer niet.

Gaan nu toch de meeste uurtjes in Returnal zitten.
R&C vond ik een heerlijke game. Bijna 2 jaar geleden 2e hands gekocht, want de game zat in alle bundels, dus MP stond er vol mee en na uitspelen weer doorverkocht. Nu via PS+Extra weer gedownload om het nog een keer te spelen.

Returnal vind ik helemaal niks. Elke keer de reset bij doodgaan. Origineel concept, maar ze hadden verschillende moeilijkheidsgraden moeten toevoegen wat mij betreft. Die game was dus vrij snel weer verwijderd van de PS5. Dat is heel persoonlijk natuurlijk. De game heeft fantastische reviews, dus het ligt aan mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:01:
Er komen imo nog een aantal leuke gameplay elementen in. Het is niet baanbrekend of pittig maar het werkt en zorgt voor genoeg afwisseling. Ik vind de game beter dan verwacht en het is echt wel meer dan een PS5 power showcase. Volop aan het genieten hier.
Inderdaad, het werkt. En tegenwoordig mag je al blij zijn als een game gewoon werkt. Die 'mario' kwaliteit noem ik het maar even, moet echt terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:17
Dat is mooi, zeker omdat mijn Razer Kishi niet meer te gebruiken was omdat mijn telefoon te groot was.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Die game draaid om te actie,.spektakel en domme humor. In hoeverre kan eenmplatformer ook vernieuwend zijn? De game grafisch inderdaad prachtig en het teleporteren is wel vernieuwend, zorgt voor wat nieuwe gameplay elementen en meer spektakel :P

Is het baanbrekend? nee, maar wel supervet. Baanbrekende games heb ik al jaren niet meer mee gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:26

Weet niet welke moeilijkheidsgraad jij speelt, maar dit is echt niet alleen op 12 jarige gericht, ik vind hem redelijk uitdagend op standaard moeilijkheidsgraad. Ok is zeker geen soulsbourne, maar nou ook weer niet zo makkelijk dat het makkelijk instappen is voor een 12 jarige. Moeilijkheidsgraad gaat aanzienlijk omlaag overigens als je hem een standje lager zet (of 2). Mijn oudste zoon van 7 kon hem op de laagste stand redelijk spelen. Hoewel de wereld nog net wat te complex is.
Had hem gisteren zelf ook maar eens opgestart, lekker op fidelity + 120hz+ vrr enabled. Niks 30 fps ;). Merk dat de wereld iets complexer is geworden gov de voorganger, maar verder standaard gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
cold_as_ijs schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:25:
[...]

Weet niet welke moeilijkheidsgraad jij speelt, maar dit is echt niet alleen op 12 jarige gericht, ik vind hem redelijk uitdagend op standaard moeilijkheidsgraad. Ok is zeker geen soulsbourne, maar nou ook weer niet zo makkelijk dat het makkelijk instappen is voor een 12 jarige. Moeilijkheidsgraad gaat aanzienlijk omlaag overigens als je hem een standje lager zet (of 2). Mijn oudste zoon van 7 kon hem op de laagste stand redelijk spelen. Hoewel de wereld nog net wat te complex is.
Had hem gisteren zelf ook maar eens opgestart, lekker op fidelity + 120hz+ vrr enabled. Niks 30 fps ;). Merk dat de wereld iets complexer is geworden gov de voorganger, maar verder standaard gameplay.
Had het eerder op de setting/verhaal en cartoon network grapjes. Niets mis mee voor alle duidelijkheid, ook als volwassene kan je wel eens genieten van iets wat gewoon leuk is. Ipv het soms (vaak) overmatig serieuze en zwaarwichtige uit andere games.

Het is een leuke game.

Als ik deze game had kunnen zien toen ik 12 was, ontplofte mijn hoofd waarschijnlijk 🤯

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg mooi allemaal, en zelfs op 30fps eigenlijk prima speelbaar, want de gameplay is vrij traag.
Ik zou R&C niet omschrijven als trage gameplay eigenlijk. :P Ik vond het een stuk fijner om deze op 60fps te spelen. De update voor 40fps kwam toen ik hem al had uitgespeeld, dus die moet ik eigenlijk nog eens proberen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Raem schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:35:
[...]

Ik zou R&C niet omschrijven als trage gameplay eigenlijk. :P Ik vond het een stuk fijner om deze op 60fps te spelen. De update voor 40fps kwam toen ik hem al had uitgespeeld, dus die moet ik eigenlijk nog eens proberen.
Ik speel op dit moment op een pc monitor (1440p) die tot 165 hz gaat denk ik. Vermoedelijk ondersteunt het die amd vrr implementatie, freesync? Misschien moet ik eens bekijken of ik die 40fps mode aan de praat krijg. Wil niet te veel toegeven op de grafische kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Over Insomniac gesproken, hopelijk krijgen we vanavond meer te zien van Wolverine. Misschien zelfs al wat gameplay?
Hoop ook nog op een release date voor Stellar Blade en gameplay van Rise of the Ronin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

[...]

Jij onderschat de 12-jarige gamer. Wij oudjes worden ingemaakt door ons eigen kroost (ok, bij mij niet van toepassing). Ik word in genoeg games door jonge jochies ingemaakt. Ik vermijd alle vormen van fanatiek zijn/doen dus dat helpt ook niet.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Amos_x schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:38:
[...]

Ik speel op dit moment op een pc monitor (1440p) die tot 165 hz gaat denk ik. Vermoedelijk ondersteunt het die amd vrr implementatie, freesync? Misschien moet ik eens bekijken of ik die 40fps mode aan de praat krijg. Wil niet te veel toegeven op de grafische kwaliteit.
gaat niet ten koste van grafische kwaliteit. +40 FPS mode maakt gewoon gebruik van het feit dat de game in fidelity nog niet op de limiet loopt op 30 fps.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Over niet baanbrekende games gesproken... Sackboy a big adventure. :P
Heb PS+ Essential en wilde voor R&C upgraden naar Extra, maar eerst even gekeken naar Sackboy die onlangs in de maandelijkse games zat. Dacht alleen even kort te spelen voor een indruk, maar nu zit ik er lekker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cold_as_ijs schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:57:
[...]

gaat niet ten koste van grafische kwaliteit. +40 FPS mode maakt gewoon gebruik van het feit dat de game in fidelity nog niet op de limiet loopt op 30 fps.
En dat doet ie hartstikke goed. Geen enkele keer meer terug naar 60fps gegaan om te checken na de eerste dag. Ik was een 60fps purist tot sinds kort. ;) 30fps trek ik echt niet meer in games maar hoor inmiddels ook bij het “40fps120hz is prima” kamp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]
Weet niet welke moeilijkheidsgraad jij speelt, maar dit is echt niet alleen op 12 jarige gericht, ik vind hem redelijk uitdagend op standaard moeilijkheidsgraad. Ok is zeker geen soulsbourne, maar nou ook weer niet zo makkelijk dat het makkelijk instappen is voor een 12 jarige.
Volgens mij heb je al lang geen 12-jarige meer zien gamen ;). Mijn zoon is 12 en die veegt gewoon de vloer aan met mij inzake gamen :p. Dus als een game te moeilijk is voor een 12-jarige, zal het moeilijk zijn voor eender wie, denk ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:00
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:47:
Over niet baanbrekende games gesproken... Sackboy a big adventure. :P
Heb PS+ Essential en wilde voor R&C upgraden naar Extra, maar eerst even gekeken naar Sackboy die onlangs in de maandelijkse games zat. Dacht alleen even kort te spelen voor een indruk, maar nu zit ik er lekker in.
Als ze daar vanavond een opvolger van aankondigen gaat de champagne open. Briljante game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 19:30:
Heeft ondertussen wellicht een takedown notice ontvangen, want video is ineens verdwenen. Maar inderdaad, het zag er toch hoogst middelmatig uit. Die gaat nog geen 60 scoren op Metacritic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twixie schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:53:
[...]

Heeft ondertussen wellicht een takedown notice ontvangen, want video is ineens verdwenen. Maar inderdaad, het zag er toch hoogst middelmatig uit. Die gaat nog geen 60 scoren op Metacritic.
Ik werd er niet warm of koud van en hou mijn geld op zak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
Nyarlathotep schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:57:
[...]

Jij onderschat de 12-jarige gamer. Wij oudjes worden ingemaakt door ons eigen kroost (ok, bij mij niet van toepassing). Ik word in genoeg games door jonge jochies ingemaakt. Ik vermijd alle vormen van fanatiek zijn/doen dus dat helpt ook niet.
Ik geloof het meteen dat 12 jarige gamers zijn die me in kunnen maken, maar daar staan tegenover genoeg 12 jarige die ik inmaak (ps ik speel overigens geen MP games!). Ik wil maar zeggen dat als het ontworpen zou zijn voor 12 jarige zou hij gemiddeld makkelijker moeten zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Livestream PS showcase:

[ Voor 66% gewijzigd door Chaoss op 24-05-2023 20:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Vanavond beelden van Sunset Overdrive 2? :p

En Insomniac is lekker bezig, waarom zoiets tweete, misschien komt de wens van @Caayn uit :P

En benieuwd of we hier wat van te zien krijgen:

[ Voor 72% gewijzigd door Chaoss op 24-05-2023 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:26
Super veel zin in de showcase vanavond! Ben heel benieuwd of ze een paar mooie verrassingen hebben. Volgens mij is Spiderman 2 een zekerheidje. Verder kan het alle kanten op. Gaat weer leuk worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Een paar nieuwe IP's, een nieuwe Sackboy of Astro's Playroom en ik ben tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 18:32
Is er ook een mogelijkheid om de showcase te zien op je ps5 zelf? Op de xbox kan dit wel, als dit ook op de ps5 kan wil ik dat straks om 22:00 wel proberen :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:35
Timothy3000 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:08:
Een paar nieuwe IP's, een nieuwe Sackboy of Astro's Playroom en ik ben tevreden. :)
Ja een nieuwe sackboy adventure zou geweldig zijn. Was echt een toffe game

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iets van Naughty Dog graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
cypress3d schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:20:
Is er ook een mogelijkheid om de showcase te zien op je ps5 zelf? Op de xbox kan dit wel, als dit ook op de ps5 kan wil ik dat straks om 22:00 wel proberen :)
Ehh, via de YouTube app? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:28
Factions, de multiplayer van TLOU zal wel aan bod komen...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik heb geen geluid, jullie?

Edit: Nu wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Timothy3000 op 24-05-2023 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:32

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3_BqZ3ng74mcpkrbI4heScu6R98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZP6cQ0OVDDobULh6n8wU6QLa.jpg?f=fotoalbum_large

Here we go! Via youtube :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Die Haven game sprak me niet zo aan, Helldivers lijkt me fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Haven game deed mij ook helemaal niets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
De eerste drie games zijn allemaal wat generic imo. Maar ze zullen de klappers wel voor het laatst bewaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 19-09 11:01
So far so shit.. allemaal beetje gun and run....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Immortels geeft wel een indruk wat UE5 kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 24-05-2023 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ghostrunner is wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nou toch maar ingehaakt. Was toevallig net thuis. En zag een stream dus dacht fuck it.
Maar is nog niet voor mij tot nu toe.
Fingers crossed dat het een slow start is..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Ik word te oud voor deze shit. Allemaal zo generiek so far…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zouden we nog wat van Blue Box te zien krijgen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Deze samurai game ziet er tof uit

Edit Phantom Blade dus

[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 24-05-2023 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:12:
Herkenbaar. :P

Samurai mooiste tot nu toe inderdaad.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2023 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
giantgiantus schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:12:
Deze Ninja game ook weer. Er is nog niets dat er echt uitspringt idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:34
Vind deze wel erg vet.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:20
Fucking hell, Phantom Blade looking good! :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
Ninja game lijkt ook vrij generiek maar ziet er wel tof uit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:36

HollovVpo1nt

I like gadgets

Mix van Sekiro en Ghost of Tsushima, vind ik wel vet. Ik ben ook een fan van die setting. Phantom Blade dikke plus tot nu toe. Rest vind ik meh.

Iemand opgevallen trouwens hoeveel cuts er in de korte speech van Jim Ryan zaten? Kon die niet in één stuk door alles oplezen? 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 21:22
Journey 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Dit ziet er al veel leuker uit!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Als het maar niet zo mooelijk wordt als Sekiro, ben bang van wel, ik hou niet van moeilijke games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Zelfde makers volgens mij? Zag er wel tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dit ziet er heel goed uit met die Android.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 00:40

Zeror

Ik Henk 'm!

Chaoss schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:16:
Als het maar niet zo mooelijk wordt als Sekiro, ben bang van wel, ik hou niet van mogelijke games :P
Wel van onmogelijke games? :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:16:
Oké dit ziet er heel goed uit met die Android.
De eerste was ook tof. Leuke puzzelgame.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Jeetje. Wat zijn we wel ver gekomen qua beelden. Ik vind er nog weinig boeiends bij zitten, maar wat is alles prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh yes, Talos Principle II !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:17

kaanmijo

Picobello B.V.

Zó ontzettend veel hype voor The Talos Principle 2. 1 is echt een van mijn GOTY's. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cat Quest! O+

[ Voor 16% gewijzigd door Raem op 24-05-2023 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Cat Quest... Day One!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik ben er toch een tikkeltje te naïef ingestapt. Had opvulling als Cat Quest niet verwacht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Zo zijn wel echt graphics powerhouse games dit zo 8)7
Waarom zit ik naar mobile games te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Purribean... Ik moest lachen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik moet zeggen dat het qua aantal games rap gaat en we moeten nog 50 min

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 19-09 11:01
Momenteel vooral kwantiteit en geen kwaliteit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Wow dit is wel echt een copy paste van Nintendo. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Splatoon kloon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dit is wel erg gejat van Nintendo's Splatoon.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Tot nu toe voor mij persoonlijk nog weinig intressante spellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Dafuq zit ik te kijken... Een of andere foam party ofzO? Wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we de schuimparty maar even negeren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Oh Square.... About dit de NFT game zijn van square, zie 't al voor me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Timothy3000 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:19:
Ik ben er toch een tikkeltje te naïef ingestapt. Had opvulling als Cat Quest niet verwacht. :P
Van de indie games die ik tot nu toe gezien heb toch een van de betere, kreeg serieus zin om het te spelen :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

[ Voor 34% gewijzigd door G_Dragon op 24-05-2023 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:22:
Kan een leuke game zijn voor erbij als ie gratis is. Meer niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 24-05-2023 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:22:
_O- _O-

Tot nu toe waren alleen Phantom blade en Neva tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoontje zit hier ook constant te roepen: Splatoon knock-off !!! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:20
Tof, Plucky Squire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Hey de eerste lego game die op.lego lijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

MInecraft met miniblokjes meets Fortnite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Haha een ps5 is groot grap of niet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

We hebben tot nu toe een:
- Sekiro kopie
- Starship Troopers kopie
- Splatoon kopie
- Minecraft meets Red Faction kopie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Hoop wel dat in het laatste half uur wat meer serieuze spellen komen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

HollovVpo1nt schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:25:
We hebben tot nu toe een:
- Sekiro kopie
- Starship Troopers kopie
- Splatoon kopie
- Minecraft meets Red Faction kopie
Je vergeet nu een soort van goat simulator kopie met een papegaai? Of krokodil?

Sorry. Metal Gear haha

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 24-05-2023 22:27 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Metal gear solid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dit is een van de weinige soort games waar ik betere graphics niet perse waardeer :P

OMG SNAKE

[ Voor 7% gewijzigd door HollovVpo1nt op 24-05-2023 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

damn Snake eater!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Zonder Kojima toch? Want dan is mijn interesse er niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Dat lijkt er meer op kwa spellen!
Nu zo doorgaan!

Pagina: 1 ... 278 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord