Verkeerde thread
[ Voor 95% gewijzigd door yinx84 op 23-05-2023 18:39 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 95% gewijzigd door yinx84 op 23-05-2023 18:39 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 23-05-2023 20:55 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Het embargo is niet helemaal duidelijk dus weet niet hoeveel ik mag zeggen, maar ik speel hem al en ja..mijn advies blijft: wacht de reviews eerst af.Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 19:30:
Er staat al een volledige walkthrough van Gollum op YouTube. Ik heb het in stukjes bekeken en ik vond het maar "meh"
Beetje prijzig aan 120 euro, maar niet onoverkomelijk. Heeft iemand hier ervaring mee? Speelt het een beetje ok? Heb zelf een iPhone 13 mini, wat wellicht iets te klein is. Maar de 13 mini is uitgefaseerd, een volgende iPhone zal dan sowieso een 6.1 inch moeten worden... Dus dan kan deze backbone er ook wel bij.
[ Voor 8% gewijzigd door Amos_x op 24-05-2023 08:50 ]
Verwijderd
Ik ben er inmiddels verder in en kan zeggen dat het meer dan een spektakel en fantastische graphics is. Het is ook nog eens een goede game.Amos_x schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:48:
ratchet and clank, wat een game is dat toch ook weer. Ok, het is duidelijk gemaakt voor 12 jarigen (en daar is niets mis mee), maar wat een spektakel. Erg mooi allemaal, en zelfs op 30fps eigenlijk prima speelbaar, want de gameplay is vrij traag.
Ik heb alvast de intro gespeeld gisteren, en het is echt een spektakel game met prachtig uitgevoerde set pieces.
Ik wou 'm nooit voor de volle prijs aanschaffen, want meer dan een tech demo is het niet voor mij. En de laatste tijd is de game bijna niet afgeprijsd geweest. Maar nu 'ie in PS+ extra zit speel ik 'm misschien wel uit.
En gewoon zonder bugs en strakke gameplay. Insomniac zijn bazen. Dit hebben ze gelijktijdig ontwikkeld met hun tweede en derde Spiderman game, terwijl ze vast al met Wolverine aan de slag waren. Al hun games gaan gepolijst en 'af' de deur uit, en zijn allemaal perfect speelbaar in hun 1.0 versie die op de disc staat. (*)
Dat moet je sony wel nageven, hun eigen games zijn in de 1.0 versie perfect speelbaar. Zoals nintendo, maar dan met een veel hogere complexiteit. Hopelijk blijven ze daar erg streng in en blijven ze die kwaliteit voor first party strikt handhaven, want het doet toch veel aan het algemene gevoel dat je hebt bij sony en playstation.
(*) ja, ik begrijp dat R&C al 2 jaar uit is en een launch game was. Maar in de huidige context met hoe games tegenwoordig verschijnen, wou ik toch even die bedenking maken over hoe sony first parties op de markt komen.
Verwijderd
R&C vond ik een heerlijke game. Bijna 2 jaar geleden 2e hands gekocht, want de game zat in alle bundels, dus MP stond er vol mee en na uitspelen weer doorverkocht. Nu via PS+Extra weer gedownload om het nog een keer te spelen.lasharor schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:58:
Ik heb ook PS+ extra genomen van Ratchet and clank. Ziet er inderdaad grafisch erg mooi uit maar moet zeggen dat het voor de rest aanvoelt als een standaard game in deze franchise. Dat teleporteren voegt nog iets toe maar echt baanbrekend is het ook weer niet.
Gaan nu toch de meeste uurtjes in Returnal zitten.
Inderdaad, het werkt. En tegenwoordig mag je al blij zijn als een game gewoon werkt. Die 'mario' kwaliteit noem ik het maar even, moet echt terug komen.Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:01:
Er komen imo nog een aantal leuke gameplay elementen in. Het is niet baanbrekend of pittig maar het werkt en zorgt voor genoeg afwisseling. Ik vind de game beter dan verwacht en het is echt wel meer dan een PS5 power showcase. Volop aan het genieten hier.
Dat is mooi, zeker omdat mijn Razer Kishi niet meer te gebruiken was omdat mijn telefoon te groot was.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Weet niet welke moeilijkheidsgraad jij speelt, maar dit is echt niet alleen op 12 jarige gericht, ik vind hem redelijk uitdagend op standaard moeilijkheidsgraad. Ok is zeker geen soulsbourne, maar nou ook weer niet zo makkelijk dat het makkelijk instappen is voor een 12 jarige. Moeilijkheidsgraad gaat aanzienlijk omlaag overigens als je hem een standje lager zet (of 2). Mijn oudste zoon van 7 kon hem op de laagste stand redelijk spelen. Hoewel de wereld nog net wat te complex is.Amos_x schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:48:
ratchet and clank, wat een game is dat toch ook weer. Ok, het is duidelijk gemaakt voor 12 jarigen (en daar is niets mis mee), maar wat een spektakel. Erg mooi allemaal, en zelfs op 30fps eigenlijk prima speelbaar, want de gameplay is vrij traag.
Ik heb alvast de intro gespeeld gisteren, en het is echt een spektakel game met prachtig uitgevoerde set pieces.
Ik wou 'm nooit voor de volle prijs aanschaffen, want meer dan een tech demo is het niet voor mij. En de laatste tijd is de game bijna niet afgeprijsd geweest. Maar nu 'ie in PS+ extra zit speel ik 'm misschien wel uit.
En gewoon zonder bugs en strakke gameplay. Insomniac zijn bazen. Dit hebben ze gelijktijdig ontwikkeld met hun tweede en derde Spiderman game, terwijl ze vast al met Wolverine aan de slag waren. Al hun games gaan gepolijst en 'af' de deur uit, en zijn allemaal perfect speelbaar in hun 1.0 versie die op de disc staat. (*)
Dat moet je sony wel nageven, hun eigen games zijn in de 1.0 versie perfect speelbaar. Zoals nintendo, maar dan met een veel hogere complexiteit. Hopelijk blijven ze daar erg streng in en blijven ze die kwaliteit voor first party strikt handhaven, want het doet toch veel aan het algemene gevoel dat je hebt bij sony en playstation.
(*) ja, ik begrijp dat R&C al 2 jaar uit is en een launch game was. Maar in de huidige context met hoe games tegenwoordig verschijnen, wou ik toch even die bedenking maken over hoe sony first parties op de markt komen.
Had het eerder op de setting/verhaal en cartoon network grapjes. Niets mis mee voor alle duidelijkheid, ook als volwassene kan je wel eens genieten van iets wat gewoon leuk is. Ipv het soms (vaak) overmatig serieuze en zwaarwichtige uit andere games.cold_as_ijs schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:25:
[...]
Weet niet welke moeilijkheidsgraad jij speelt, maar dit is echt niet alleen op 12 jarige gericht, ik vind hem redelijk uitdagend op standaard moeilijkheidsgraad. Ok is zeker geen soulsbourne, maar nou ook weer niet zo makkelijk dat het makkelijk instappen is voor een 12 jarige. Moeilijkheidsgraad gaat aanzienlijk omlaag overigens als je hem een standje lager zet (of 2). Mijn oudste zoon van 7 kon hem op de laagste stand redelijk spelen. Hoewel de wereld nog net wat te complex is.
Had hem gisteren zelf ook maar eens opgestart, lekker op fidelity + 120hz+ vrr enabled. Niks 30 fps. Merk dat de wereld iets complexer is geworden gov de voorganger, maar verder standaard gameplay.
Ik zou R&C niet omschrijven als trage gameplay eigenlijk.Amos_x schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 08:48:
Erg mooi allemaal, en zelfs op 30fps eigenlijk prima speelbaar, want de gameplay is vrij traag.
Ik speel op dit moment op een pc monitor (1440p) die tot 165 hz gaat denk ik. Vermoedelijk ondersteunt het die amd vrr implementatie, freesync? Misschien moet ik eens bekijken of ik die 40fps mode aan de praat krijg. Wil niet te veel toegeven op de grafische kwaliteit.Raem schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:35:
[...]
Ik zou R&C niet omschrijven als trage gameplay eigenlijk.Ik vond het een stuk fijner om deze op 60fps te spelen. De update voor 40fps kwam toen ik hem al had uitgespeeld, dus die moet ik eigenlijk nog eens proberen.
Jij onderschat de 12-jarige gamer. Wij oudjes worden ingemaakt door ons eigen kroost (ok, bij mij niet van toepassing). Ik word in genoeg games door jonge jochies ingemaakt. Ik vermijd alle vormen van fanatiek zijn/doen dus dat helpt ook niet.cold_as_ijs schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:25:
[...]
Weet niet welke moeilijkheidsgraad jij speelt, maar dit is echt niet alleen op 12 jarige gericht, ik vind hem redelijk uitdagend op standaard moeilijkheidsgraad. Ok is zeker geen soulsbourne, maar nou ook weer niet zo makkelijk dat het makkelijk instappen is voor een 12 jarige. Moeilijkheidsgraad gaat aanzienlijk omlaag overigens als je hem een standje lager zet (of 2). Mijn oudste zoon van 7 kon hem op de laagste stand redelijk spelen. Hoewel de wereld nog net wat te complex is.
Had hem gisteren zelf ook maar eens opgestart, lekker op fidelity + 120hz+ vrr enabled. Niks 30 fps. Merk dat de wereld iets complexer is geworden gov de voorganger, maar verder standaard gameplay.
gaat niet ten koste van grafische kwaliteit. +40 FPS mode maakt gewoon gebruik van het feit dat de game in fidelity nog niet op de limiet loopt op 30 fps.Amos_x schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:38:
[...]
Ik speel op dit moment op een pc monitor (1440p) die tot 165 hz gaat denk ik. Vermoedelijk ondersteunt het die amd vrr implementatie, freesync? Misschien moet ik eens bekijken of ik die 40fps mode aan de praat krijg. Wil niet te veel toegeven op de grafische kwaliteit.
Verwijderd
Verwijderd
En dat doet ie hartstikke goed. Geen enkele keer meer terug naar 60fps gegaan om te checken na de eerste dag. Ik was een 60fps purist tot sinds kort.cold_as_ijs schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:57:
[...]
gaat niet ten koste van grafische kwaliteit. +40 FPS mode maakt gewoon gebruik van het feit dat de game in fidelity nog niet op de limiet loopt op 30 fps.
Volgens mij heb je al lang geen 12-jarige meer zien gamencold_as_ijs schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:25:
[...]
Weet niet welke moeilijkheidsgraad jij speelt, maar dit is echt niet alleen op 12 jarige gericht, ik vind hem redelijk uitdagend op standaard moeilijkheidsgraad. Ok is zeker geen soulsbourne, maar nou ook weer niet zo makkelijk dat het makkelijk instappen is voor een 12 jarige.
Als ze daar vanavond een opvolger van aankondigen gaat de champagne open. Briljante game.Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:47:
Over niet baanbrekende games gesproken... Sackboy a big adventure.![]()
Heb PS+ Essential en wilde voor R&C upgraden naar Extra, maar eerst even gekeken naar Sackboy die onlangs in de maandelijkse games zat. Dacht alleen even kort te spelen voor een indruk, maar nu zit ik er lekker in.
Heeft ondertussen wellicht een takedown notice ontvangen, want video is ineens verdwenen. Maar inderdaad, het zag er toch hoogst middelmatig uit. Die gaat nog geen 60 scoren op Metacritic.Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 19:30:
Er staat al een volledige walkthrough van Gollum op YouTube. Ik heb het in stukjes bekeken en ik vond het maar "meh"
Verwijderd
Ik werd er niet warm of koud van en hou mijn geld op zak.Twixie schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:53:
[...]
Heeft ondertussen wellicht een takedown notice ontvangen, want video is ineens verdwenen. Maar inderdaad, het zag er toch hoogst middelmatig uit. Die gaat nog geen 60 scoren op Metacritic.
Ik geloof het meteen dat 12 jarige gamers zijn die me in kunnen maken, maar daar staan tegenover genoeg 12 jarige die ik inmaak (ps ik speel overigens geen MP games!). Ik wil maar zeggen dat als het ontworpen zou zijn voor 12 jarige zou hij gemiddeld makkelijker moeten zijn.Nyarlathotep schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:57:
[...]
Jij onderschat de 12-jarige gamer. Wij oudjes worden ingemaakt door ons eigen kroost (ok, bij mij niet van toepassing). Ik word in genoeg games door jonge jochies ingemaakt. Ik vermijd alle vormen van fanatiek zijn/doen dus dat helpt ook niet.
Just another day in Sunset City. #SunsetOverdrive pic.twitter.com/Em6e86Jy9y
— Insomniac Games (@insomniacgames) 21 mei 2023
Moody! #Resistance3 pic.twitter.com/HETRwwIU4h
— Insomniac Games (@insomniacgames) 22 mei 2023
Sony Santa Monica is op dit moment bezig met de productie van een nieuwe AAA IP. Het project staat onder leiding van Cory Balrog, de creator van God of War. World Wide Studios baas Heren Hulst heeft de game gezien en zei dat ie na afloop 'erg enthousiast' was. Spannooond... pic.twitter.com/lAnV8PSokf
— Gamekings (@Gamekings) 22 mei 2023
[ Voor 72% gewijzigd door Chaoss op 24-05-2023 20:50 ]
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Ja een nieuwe sackboy adventure zou geweldig zijn. Was echt een toffe gameTimothy3000 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:08:
Een paar nieuwe IP's, een nieuwe Sackboy of Astro's Playroom en ik ben tevreden.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Ehh, via de YouTube app?cypress3d schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:20:
Is er ook een mogelijkheid om de showcase te zien op je ps5 zelf? Op de xbox kan dit wel, als dit ook op de ps5 kan wil ik dat straks om 22:00 wel proberen
Factions, de multiplayer van TLOU zal wel aan bod komen...Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:53:
Iets van Naughty Dog graag.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
[ Voor 23% gewijzigd door Timothy3000 op 24-05-2023 22:03 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 24-05-2023 22:10 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 24-05-2023 22:14 ]
Verwijderd
Herkenbaar.giantgiantus schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:12:
Ik word te oud voor deze shit. Allemaal zo generiek so far…
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2023 22:13 ]
Deze Ninja game ook weer. Er is nog niets dat er echt uitspringt idd.giantgiantus schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:12:
Ik word te oud voor deze shit. Allemaal zo generiek so far…
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zelfde makers volgens mij? Zag er wel tof uit.Tim01 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:15:
Journey 2?
Wel van onmogelijke games?Chaoss schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:16:
Als het maar niet zo mooelijk wordt als Sekiro, ben bang van wel, ik hou niet van mogelijke games
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De eerste was ook tof. Leuke puzzelgame.Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:16:
Oké dit ziet er heel goed uit met die Android.
[ Voor 16% gewijzigd door Raem op 24-05-2023 22:19 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Van de indie games die ik tot nu toe gezien heb toch een van de betere, kreeg serieus zin om het te spelenTimothy3000 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:19:
Ik ben er toch een tikkeltje te naïef ingestapt. Had opvulling als Cat Quest niet verwacht.
Kan een leuke game zijn voor erbij als ie gratis is. Meer niet.Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:22:
Laten we de schuimparty maar even negeren haha
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 24-05-2023 22:23 ]
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:22:
Laten we de schuimparty maar even negeren haha
Je vergeet nu een soort van goat simulator kopie met een papegaai? Of krokodil?HollovVpo1nt schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 22:25:
We hebben tot nu toe een:
- Sekiro kopie
- Starship Troopers kopie
- Splatoon kopie
- Minecraft meets Red Faction kopie
[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 24-05-2023 22:27 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
[ Voor 7% gewijzigd door HollovVpo1nt op 24-05-2023 22:26 ]
Dit topic is gesloten.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq