D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Je gaat nog lang moeten wachten.Stimulate14 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:07:
Hier kijk ik wel erg naar uit.
YouTube: The Day Before™ | Coming To PS5
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3ak1bKH1cFFKMsNak2D66VgV.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X7lLLfZhUCkkW1QsrNUeEum9.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MlVGL0aOa1qhlbWn0PxM8jQJ.jpg?f=user_large)
Video:
Heb je een gmail of outlook adres? Dan kun je met het + teken mail aliassen gebruiken zodat mails allemaal op jouw mailbox binnen komen.Farabi schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 17:40:
ik wilde een nieuw profiel maken voor de kinderen. maar ik moest verplicht een ander emailadres invoeren? klopt dit? of doe ik iets verkeerd? profiel is wel ondertussen aangemaakt, maar heb er nog een nodig. maar dit vond ik niet echt fijn ivm geen ander extra emailadres.
ik mag ook niet het emailadres gebruiken van mijn hoofdprofiel. zeer vervelend. waarom moet ik een totaal nieuwe emailadres gebruiken voor een extra profiel?
Bijvoorbeeld:
jouwmailadres+kind1@gmail.com
jouwmailadres+kind2@gmail.com
jouwmailadres+kind1@outlook.com
jouwmailadres+kind2@outlook.com
De trailer die onlangs is uitgebracht zag er echt genant slecht uit. Wordt helemaal niks dit.iezghi7 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 18:39:
[...]
Je gaat nog lang moeten wachten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Video:
[Streamable: 1676396099400]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik denk dat het punt van @iezghi7 net is dat dit volkomen vaporware/scam is.
Dus het wordt letterlijk niks.
Disc drive werkt gewoon goed. Jammer dat ik m'n PS4 al had geformateerd dus data-overdracht gaat niet.
Gelijk een zooi spellen geinstalleerd waarvan ook een paar die ik allang geleden op PS Plus had geclaimd. En ja hoor, de storage zit al vol.
Ik heb maar gelijk een 1TB SSD bij besteld
Ah zoTwixie schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:01:
[...]
Ik denk dat het punt van @iezghi7 net is dat dit volkomen vaporware/scam is.
Dus het wordt letterlijk niks.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Data overdracht via de cloud geen optie? Zo heb ik dat van de upgrade van PS4 naar PS5 gedaan. De PS4 had ik voor launch van de 5 al verkocht.NyteMyre schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:07:
Gisteren mijn vervangende PS5 bij UPS opgehaald (want tuurlijk kwam de bezorger PRECIES in de 10 minuten dat ik even naar de supermarkt was gelopen voor een broodje).
Disc drive werkt gewoon goed. Jammer dat ik m'n PS4 al had geformateerd dus data-overdracht gaat niet.
Gelijk een zooi spellen geinstalleerd waarvan ook een paar die ik allang geleden op PS Plus had geclaimd. En ja hoor, de storage zit al vol.
Ik heb maar gelijk een 1TB SSD bij besteld
Verwijderd
Verwijderd
🚨 PS Plus Extra - February 2023 :
— PlayStation Game Size (@PlaystationSize) 15 februari 2023
- Horizon Forbidden West
- Scarlet Nexus
- Borderlands 3
- Resident Evil 7: Biohazard
- +More
🟦 February 21
🟧 W !
🔸 Source : @billbil_kun pic.twitter.com/vMm36fKWFd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2023 11:02 ]
Ja true, ik word ook beetje moe om Miles Morales te blijven zien iedere keer als ik naar de Store browse, deze achtergrond staat er al sinds dag 1 release van de PS5Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:56:
Zou Sony nog een keer de optie toevoegen om thema's te installeren op de PS5? Ik vind de menu's, UI en de complete lay-out van de PS5 zo onaantrekkelijk. Ze hebben er voor m'n gevoel sinds de release van de PS5 niks aan gedaan.
Ze hebben wel pas geleden een klein beetje gesleuteld aan de home UI maar het is er niet beter op geworden.
[ Voor 5% gewijzigd door s0kkie op 15-02-2023 11:02 ]
Eind november HFW PS4 voor €15 gekocht bij Dreamland (België), zit nog steeds in de verpakkingVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:00:
Horizon forbidden west precies een jaar na release. Dit is ook wat Hermen Hulst destijds had aangegeven.
[Twitter]
Ik had mn savegames wel eerst op USB ge-backuped (en blijkbaar ook mijn PS5 system settings), maar de geinstalleerde spellen niet.Hulleman schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:51:
[...]
Data overdracht via de cloud geen optie? Zo heb ik dat van de upgrade van PS4 naar PS5 gedaan. De PS4 had ik voor launch van de 5 al verkocht.
Is eigenlijk ook niet zo'n ramp
Ah, op die fiets. Naja, savegames zijn het belangrijksteNyteMyre schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:32:
[...]
Ik had mn savegames wel eerst op USB ge-backuped (en blijkbaar ook mijn PS5 system settings), maar de geinstalleerde spellen niet.
Is eigenlijk ook niet zo'n ramp
Dat ging toch over PC-releases?Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:00:
Horizon forbidden west precies een jaar na release. Dit is ook wat Hermen Hulst destijds had aangegeven.
Nice!Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:00:
[Twitter]
Vanmiddag komt mn ps5 binnen.
In v&a gereageerd op een exemplaar van Forbidden West maar krijg geen reactie.
Dit is wel een uitkomst.
Verwijderd
Een nieuwe console in huis blijft magisch, van het uitpakken tot de eerste game opstarten. Gaat nooit vervelen.Stef120 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:15:
[...]
Nice!
Dit is wel een uitkomst.
Horizon is ook meteen een goede showcase.
Geniet er van.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2023 12:23 ]
SchandeMathieuT schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:19:
[...]
Eind november HFW PS4 voor €15 gekocht bij Dreamland (België), zit nog steeds in de verpakking
Dringend tijd voor maken, pareltje.
Verwijderd
PC releases zijn al eerder, kijk naar TLOU part 1 die komt binnen een half jaar al naar de pc.
Al maanden bezig met Returnal, nog 2 cyphers en de tower opkuisen en ik ben er klaar meeChelseamarre123 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:28:
[...]
Schande![]()
Dringend tijd voor maken, pareltje.
En dan begin ik aan HFW
[ Voor 4% gewijzigd door MathieuT op 15-02-2023 12:38 ]
HFW zit binnenkort in plus extra! Kan je ook gewoon 1 maandje nemen, die game uitspelen en dan weer stoppen met plus extraStef120 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:15:
[...]
Nice!
Dit is wel een uitkomst.
Even terug gezocht, maar de uitspraak van Hermen ging inderdaad over PC-releases. Denk dat ze voor TLOU een uitzondering maken vanwege de tv-serie.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:32:
[...]
PC releases zijn al eerder, kijk naar TLOU part 1 die komt binnen een half jaar al naar de pc.
https://www.videogameschr...-for-live-service-titles/
Hoe dan ook, natuurlijk heel mooi als Forbidden West in Extra komt
Precies!Vinnocchio schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:55:
[...]
HFW zit binnenkort in plus extra! Kan je ook gewoon 1 maandje nemen, die game uitspelen en dan weer stoppen met plus extra
Het komt prima uit zo.
Of misschien is "extra" wel de moeite.
Moet me nog ff verdiepen in de collectie, lig er sinds het overlijden van mn ps4 al dik een jaar uit.
Wow, toffe toevoeging aan PS+ Extra! Ben benieuwd of de DLC straks ook de maingame vereist en dan een download vanuit PS+ Extra van de maingame volstaat. Vond HFW geen topper, maar wel gewoon een leuke game om te spelen en wil de DLC wel gaan spelen.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:00:
[Twitter]
RE7 nog nooit gespeeld, dus mooi maandje zo!
[ Voor 25% gewijzigd door Hulleman op 15-02-2023 13:06 ]
€32,99
[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 15-02-2023 13:06 ]
Verwijderd
Dan haal ik twee dingen door elkaar. Makes sense, aangezien Rift apart er ook nog niet op staat.Raem schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:00:
[...]
Even terug gezocht, maar de uitspraak van Hermen ging inderdaad over PC-releases. Denk dat ze voor TLOU een uitzondering maken vanwege de tv-serie.
https://www.videogameschr...-for-live-service-titles/
Hoe dan ook, natuurlijk heel mooi als Forbidden West in Extra komt
op marktplaats zettenMathieuT schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:19:
[...]
Eind november HFW PS4 voor €15 gekocht bij Dreamland (België), zit nog steeds in de verpakking
Verwijderd
https://blog.playstation....264277826=1&sf264277979=1
PlayStation Plus Extra & Premium
Horizon: Forbidden West (PS4/PS5)
The Quarry (PS4/PS5)
Resident Evil 7 Biohazard (PS4)
Outriders (PS4/PS5)
Scarlet Nexus (PS4/PS5)
Borderlands 3 (PS4/PS5)
Tekken 7 (PS4)
Ace Combat 7: Skies Unknown (PS4)
Earth Defense Force 5 (PS4)
Oninaki (PS4)
Lost Sphear (PS4)
I am Setsuna (PS4)
The Forgotten City (PS4/PS5)
PlayStation Plus Premium
The Legend of Dragoon (PS1)
Wild Arms 2 (PS1)
Harvest Moon: Back to Nature (PS1)
Destroy All Humans! (PS4)
En The Legend of Dragoon is sowieso een klassieker die iedereen eens gespeeld moet hebben!
Vrijwel alle. Ik heb de Razor Turret en een whitelabel keyboard/muis en beide worden netjes herkend.babbi schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:45:
Welk draadloos toetsenbord en muis is goed te gebruiken met de PS5?
Er zijn alleen verdomd weinig spellen hoor, dus kijk uit
3D shooters toch wel?Yzord schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:04:
[...]
Vrijwel alle. Ik heb de Razor Turret en een whitelabel keyboard/muis en beide worden netjes herkend.
Er zijn alleen verdomd weinig spellen hoor, dus kijk uit
Zover ik weet alleen CoD Modern Warfare
En Demon's Souls, Sackboy en ReturnalVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:06:
[...]
Dan haal ik twee dingen door elkaar. Makes sense, aangezien Rift apart er ook nog niet op staat.
Denk dat HFW vooral een timing dingetje is in verband met de aankomende expansion Burning Shores in april. Kunnen mensen na het uitspelen van de game meteen door naar de store en de uitbreiding aanschaffen.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Demon's Souls en Returnal staan ook op PS+ Extra.kazuka schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 01:12:
[...]
En Demon's Souls, Sackboy en Returnal![]()
Denk dat HFW vooral een timing dingetje is in verband met de aankomende expansion Burning Shores in april. Kunnen mensen na het uitspelen van de game meteen door naar de store en de uitbreiding aanschaffen.
Verwijderd
Demon's souls en returnal staan nou juist wel op ps plus. Sackboy is niet gemaakt door een first party ontwikkelaar. Wellicht dat die daarom niet op ps plus staat?kazuka schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 01:12:
[...]
En Demon's Souls, Sackboy en Returnal![]()
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2023 08:20 ]
Kan ik Horizon FW spelen en dan overgaan met dezelfde save met de disc versie? Ik wou die zowiezo wel eens kopen maar pas volgende maand ofzo
Wat @Yzord zegt, alleen Call of Duty ondersteunt standaard Keyboard en muis. Ik gebruik een Razer draadloze muis en goedkoop Trust bedraad toetsenbord. Heb een USB hub onder de bank liggen met verlengkabel aan de PS5. In de hub zit de dongle voor de headset, dongle voor de muis en het toetsenbord.
Mooie games voor Extra deze maand. Misschien toch aan Forbidden West beginnen en Ace Combat ga ik ook proberen. Paar keer naar zitten kijken, maar geen zin te kopen als het daarna tegenvalt.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ace combat is een van mijn favo game series al van de ps2. Het is een heerlijk spel, het verhaal refereert wel naar de ps2 era, maar zonder dat is het ook te volgen. Zeker mee beginnen!thunder8 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:31:
[...]
Wat @Yzord zegt, alleen Call of Duty ondersteunt standaard Keyboard en muis. Ik gebruik een Razer draadloze muis en goedkoop Trust bedraad toetsenbord. Heb een USB hub onder de bank liggen met verlengkabel aan de PS5. In de hub zit de dongle voor de headset, dongle voor de muis en het toetsenbord.
Mooie games voor Extra deze maand. Misschien toch aan Forbidden West beginnen en Ace Combat ga ik ook proberen. Paar keer naar zitten kijken, maar geen zin te kopen als het daarna tegenvalt.
Besteld, alle reviews zijn voorzichtig positief tot zeer positief.
En alleen GT7 gaat het al waard zijn voor mij.
Maar toch, achterlijk veel geld. Droog brood & instant noodles zijn best lekker toch voor een maandje of twee?
Verwijderd
Ik heb geen ervaring met VR en weet niet of ik er tegen kan maar de ervaring lijkt me wel wat. Mocht ik weten dat ik nergens last van zal hebben zou ik 'm ook meteen halen. Voor nu laat ik het voorlopig maar.Ace schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:02:
[...]
Besteld, alle reviews zijn voorzichtig positief tot zeer positief.
En alleen GT7 gaat het al waard zijn voor mij.
Maar toch, achterlijk veel geld. Droog brood & instant noodles zijn best lekker toch voor een maandje of twee?
Laat hier maar weten hoe je ervaring is als ie eenmaal in huis is.
Ik zie zojuist dat er een PSVR2 topic is.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2023 16:32 ]
Ik dacht dat het alleen maar werkte met gewone controller of stuur, sowieso zal je het met een gewone controller kunnen spelen, weet alleen niet of het überhaupt met die vr sense controllers kan. Zou hetzelfde kunnen werken als een gewone controller alleen mis je dan het d-pad om je TC en fuel map enzo mee in te stellen.Yzord schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:32:
Is GT7 met PSVR2 ook normaal te besturen met de PS5 controller? Of moet je daarvoor de PSVR2 controllers gebruiken?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
En, hoe zijn je bevindingen nu je de PS5 gebruikt op je Panny plasma?RustStorm schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:08:
[...]
Ik ben enorm benieuwd hoe het bij mij zal gaan lopen. Gisteren de PS5 disk editie weten te bestellen. Heb echter nog een (prachtig) Panasonic plasma scherm... dus niet per se enorm up to date. Heel benieuwd naar de beeldkwaliteit.
Ik ben zeer benieuwd....
Ik moet je het antwoord nog schuldig blijven. PS5 zit nog in de doos - ga dit weekend eens installeren. Nu vooral bezig met het gezin in de avonduren (o.a. newborn van 7 wekenOLVG schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:03:
[...]
En, hoe zijn je bevindingen nu je de PS5 gebruikt op je Panny plasma?
Ik ben zeer benieuwd....
Ik kom er bij je op terug zodra ik wat heb kunnen spelen.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Mis ik iets?
Ik lees vaak dat de SSD's zonder heatsink gecombineerd worden met deze.cliors schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:14:
Ik wil een extra ssd plaatsen en wel deze. Kan iemand mij een compatible heatsink adviseren die hierop past (en in de ps5)
Deze heatsink bijvoorbeeld?
Thanks!
Dit is een MC1, is het niet zo dat het een MC2 zou moeten zijn?Markb26 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:13:
[...]
Ik lees vaak dat de SSD's zonder heatsink gecombineerd worden met deze.
Edit: Het product die ik linkte heeft als 1e review dat hij NIET op de ps5 past overigens en de MC1 wel compatible is, hmzz.
Bij coolblue zie ik de mc1 heatsink ook als combi met de 980pro voor de ps5 staan, wel 3 tientjes duurder.
Anyway, besteld bij amazon dan voor 158,90 totaal! Thanks
[ Voor 24% gewijzigd door cliors op 17-02-2023 09:28 ]
Verwijderd
Ik zou voor nu die SSD op dit moment niet aanraden, er zit namelijk een bug in de firmware die tot op heden nog niet is opgelost. Die bug kan ervoor zorgen dat de drive in "read only" modus komt en niet meer te gebruiken is.cliors schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:14:
Ik wil een extra ssd plaatsen en wel deze. Kan iemand mij een compatible heatsink adviseren die hierop past (en in de ps5)
Deze heatsink bijvoorbeeld?
Thanks!
Op 1 februari wordt in het artikel inderdaad het "read only" probleem vermeld die wel op te lossen is door een update schijnt.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:50:
[...]
Ik zou voor nu die SSD op dit moment niet aanraden, er zit namelijk een bug in de firmware die tot op heden nog niet is opgelost. Die bug kan ervoor zorgen dat de drive in "read only" modus komt en niet meer te gebruiken is.
Op pepper.nl is er iemand die deze ssd via Amazon heeft ontvangen gisteren met meest recente firmware. Hopelijk geen issues, ik krijg hem vanavond.
Verwijderd
De update is al een jaar oud en deze update kan zelfs het probleem triggeren:cliors schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:07:
[...]
Op 1 februari wordt in het artikel inderdaad het "read only" probleem vermeld die wel op te lossen is door een update schijnt.
Op pepper.nl is er iemand die deze ssd via Amazon heeft ontvangen gisteren met meest recente firmware. Hopelijk geen issues, ik krijg hem vanavond.
DJ-FreSh in "Samsung 980 Pro bug"
Dus er is nog steeds geen permanente oplossing voor dit probleem en Samsung blijft stil...
Verwijderd
Verwijderd
Alleen al het installeren van Cold war op de ps5 zorgt al voor een enorme hap uit de beschikbare ruimte (200GB)Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:35:
Spelen jullie veel games tegelijk? Ik heb nog geen enkele keer gebrek aan ruimte gehad op mijn PS5.
Hangt ook van de gezinssituatie af dat wil men nog weleens vergeten. Daarnaast als je 2 of 3 online games doet zit het apparaat bijna zo goed als vol met een:Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:35:
Spelen jullie veel games tegelijk? Ik heb nog geen enkele keer gebrek aan ruimte gehad op mijn PS5.
- Battlefield V
- Battlefield 2042
- CoD Warzone 2
- vul in een enkele single player game.
Écht spelen, nooit. Eens ik onderweg ben met een game doe ik daarmee verder tot die uit is.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:35:
Maar toch wil ik al mijn games direct beschikbaar, en dat is dan gewoon omdat ik toch soms eens ook een ander game even wil uitproberen en dan is het wel zo fijn van heel je library al geïnstalleerd te hebben. Een nadeel is wel dat je dan nooit genoeg storage hebt. Heb nu namelijk 8,6TB en die zitten ook weer al vol.
Ik moet wel zeggen dat nu ik PS+ Premium heb, dit eigenlijk pure overkill is omdat je heel veel van die games ook kunt streamen wat ook een ideale manier is om direct een game uit te kunnen proberen.
Geen idee hoe snel je internet verbinding is maar als je een beetje een vlotte verbinding hebt zijn de spellen toch altijd nog "per direct" beschikbaar. Even games die 100gig+ zijn achterwege gelatenTwixie schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:50:
[...]
Écht spelen, nooit. Eens ik onderweg ben met een game doe ik daarmee verder tot die uit is.
Maar toch wil ik al mijn games direct beschikbaar, en dat is dan gewoon omdat ik toch soms eens ook een ander game even wil uitproberen en dan is het wel zo fijn van heel je library al geïnstalleerd te hebben. Een nadeel is wel dat je dan nooit genoeg storage hebt. Heb nu namelijk 8,6TB en die zitten ook weer al vol.
Ik moet wel zeggen dat nu ik PS+ Premium heb, dit eigenlijk pure overkill is omdat je heel veel van die games ook kunt streamen wat ook een ideale manier is om direct een game uit te kunnen proberen.
Prijs klinkt misschien wel te mooi om waar te zijn!
https://fewas.nl/products...os=3&_sid=a7349e6b8&_ss=r
Moet denk ik in het beschikbaarheid topic
[ Voor 12% gewijzigd door TheRzr op 17-02-2023 16:13 ]
Benieuwd wat jij 'per direct' noemt. Ik heb 150Mbps, en dat betekent dat zelfs een game van 5GB meer dan 4 minuten duurt. Tegen dan is mijn zin wellicht al weer weg, zeker voor van die impulsieve game-sessiesTim01 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:53:
[...]
Geen idee hoe snel je internet verbinding is maar als je een beetje een vlotte verbinding hebt zijn de spellen toch altijd nog "per direct" beschikbaar. Even games die 100gig+ zijn achterwege gelaten
Verwijderd
150Mbps is in de huidige tijd niet heel snel meer. Genoeg mensen die via glasvezel of Ziggo een 1Gbit verbinding hebben.Twixie schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:49:
[...]
Benieuwd wat jij 'per direct' noemt. Ik heb 150Mbps, en dat betekent dat zelfs een game van 5GB meer dan 4 minuten duurt. Tegen dan is mijn zin wellicht al weer weg, zeker voor van die impulsieve game-sessies.
Je zou er van verschieten hoeveel mensen er maar 150 of minder hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:28:
[...]
150Mbps is in de huidige tijd niet heel snel meer. Genoeg mensen die via glasvezel of Ziggo een 1Gbit verbinding hebben.
Verwijderd
Dat maakt het nog steeds geen snelle verbinding.Triple Stars schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:50:
[...]
Je zou er van verschieten hoeveel mensen er maar 150 of minder hebben.
Klopt. Anderzijds is het nog zat snel genoeg eigenlijk. Ik zit bij Telenet (België dus) en om in mijn abonnement 1Gbps te hebben moet ik €20 extra per maand betalen wat het me geenszins waard is. Overigens is upload eigenlijk wel problematischer, want die is maar 15Mbps (en 40Mbps bij de €20 duurdere variant).Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:28:
[...]
150Mbps is in de huidige tijd niet heel snel meer. Genoeg mensen die via glasvezel of Ziggo een 1Gbit verbinding hebben.
Maar bon, totaal off-topic, en zoals Triple Stars zegt: er zijn echt best nog heel veel mensen die 150Mbps of minder hebben.
Ik moet zeggen dat ik weer aardig hooked ben aan het gamen 😊
Een wereld ging voor mij open met alle exclusives en inmiddels al een aardig lijstje aan games klaar staan. GoW 2018 in een week uitgespeeld en nu bezig met Miles Morales.
De PS5 ook aardig weggewerkt in de woonkamer, is de vrouw ook weer blij.
![]() | ![]() | ![]() |
Mooi achter de tv verwerkt zo! Ik ga er maar vanuit dat je de digital PS5 hebt, want op deze manier schijfjes wisselen lijkt me geen doenGruijters schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 00:07:
Na ruim twee jaar niet meer te hebben gegamed, alle generatie Xboxen te hebben gehad en geen PlayStation meer sinds de PS2, nu dan toch een Ps5 digital in huis gehaald.
Ik moet zeggen dat ik weer aardig hooked ben aan het gamen 😊
Een wereld ging voor mij open met alle exclusives en inmiddels al een aardig lijstje aan games klaar staan. GoW 2018 in een week uitgespeeld en nu bezig met Miles Morales.
De PS5 ook aardig weggewerkt in de woonkamer, is de vrouw ook weer blij.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Hij gaf in de eerste zin al aan dat hij de digital edition heeftKalder schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 00:30:
[...]
Mooi achter de tv verwerkt zo! Ik ga er maar vanuit dat je de digital PS5 hebt, want op deze manier schijfjes wisselen lijkt me geen doen
Oh chips, overheen gelezenGuerilla schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 01:10:
[...]
Hij gaf in de eerste zin al aan dat hij de digital edition heeft
Code: B2B9-X5NK-494R
[ Voor 47% gewijzigd door Amaze86 op 18-02-2023 10:27 . Reden: Afbeelding ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Geclaimd. M'n dank is groot!Amaze86 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 07:36:
11 gratis Horizon avatars
Code: B2B9-X5NK-494R
Nu heeft ze nog geen Online account dus kan het niet direct overzetten.
Gisteren geprobeerd om de save games via usb over te zetten maar hierbij moet ik ook weer inloggen bij een online account.
Is er een manier om wel alle data over te zetten?
Of moet ik op de PS5 een nieuw account aanmaken en dan met datatransfer de boel via mijn netwerk overzetten?
Thanks!Kalder schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 00:30:
[...]
Mooi achter de tv verwerkt zo! Ik ga er maar vanuit dat je de digital PS5 hebt, want op deze manier schijfjes wisselen lijkt me geen doen
Inderdaad de digitale versie. Ik had de PlayStation ook kunnen draaien op de muurbeugel als ik een disc versie had, maar op deze manier heb ik zo veel als mogelijk rekening gehouden met de airflow van de PlayStation. Warme lucht wordt nu netjes achter de tv weggevoerd.
De digitale versie is ook net wat smaller en dus makkelijker achter een tv te monteren.
:strip_exif()/f/image/KYvEB3XhlErAixaJPP4RDqU1.jpg?f=fotoalbum_large)
Alles al geprobeerd, tot een volledige nieuwe installatie van het PS5 systeem vanaf USB aan toe.
Vreemde is dat de menu-UI goed werkt. Een spel start ook wel op, maar na een seconde of 5 krijg ik bovenstaande foutmelding. PS5 heeft voldoende koeling.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Horizon Forbidden West, Returnal, Ratchet & Clank Ruft Apart, Demon's Souls, en vergeet natuurlijk niet Astro's Playroom te spelen voor een ultieme DualSense showcase (Hoewel returnal ook al een goeie is om die features te ervaren)Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:46:
[Afbeelding]
Na ruim twee jaar ben ik weer bij het PlayStation team terug in 4K HDR en 120fps.
Het voelt als thuiskomen.
De nieuwe God of War, FIFA 23 en GT7 heb ik net digitaal gekocht.
Wat zijn de spellen die ik heb gemist en/of ik nog naar moet uitkijken?
Verwijderd
Returnal is de enige waar ik interesse in heb, maar die kan ik ook in 1440p op mijn pc spelen zonder HDR.Kalder schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:54:
[...]
Horizon Forbidden West, Returnal, Ratchet & Clank Ruft Apart, Demon's Souls, en vergeet natuurlijk niet Astro's Playroom te spelen voor een ultieme DualSense showcase (Hoewel returnal ook al een goeie is om die features te ervaren)
Weet iemand hoe je de PS5 plat neer moet leggen?
Ik heb de PS5 nu plat liggen met de disc drive aan de onderkant.
Goed bezig Dennis! We maken allemaal wel eens een vergissing in het leven. Fijn dat je weer op het vertrouwde platform bent. Ik vind sowieso dat iedere PlayStation 5 gamer zou moeten beginnen met Astro's Playroom. Dit is een geweldige game om de dualsense te ervaren. Daarna zou ik Miles Morales oppakken en Ratchet&Clank. Als je niet vies bent van een pittige uitdaging Returnal. Dit is met gemak de vetste game voor PS5.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:46:
[Afbeelding]
Na ruim twee jaar ben ik weer bij het PlayStation team terug in 4K HDR en 120fps.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2023 11:18 ]
Dat was hier pas ook het tweede spel wat in huis kwam.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:16:
@Verwijderd Vergeet Stray niet als je zoiets kunt waarderen. Ook leuk voor tussendoor als je even geen gigantische game wilt. Dikke aanrader imo.
[YouTube: PS5 How to Attach Stand (Horizontal & Vertical)]
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 01:14
Verder kan ik me niet voorstellen dat je aan Horizon FW geen plezier beleeft. Die game slokte mij helemaal op, zoveel te doen, prachtige wereld en by far de mooiste open wereld game tot nu toe.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
- Chaoss
Ik wilde rebuild database vanuit safe mode aanraden maar zie dat je al een complete reset met re-install hebt gedaan via USB.alexbl69 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:45:
Hmmm... kan sinds gisteren geen spellen meer opstarten. Telkens een foutmelding...
[Afbeelding]
Alles al geprobeerd, tot een volledige nieuwe installatie van het PS5 systeem vanaf USB aan toe.
Vreemde is dat de menu-UI goed werkt. Een spel start ook wel op, maar na een seconde of 5 krijg ik bovenstaande foutmelding. PS5 heeft voldoende koeling.
Dat klinkt dan niet goed als alle games blijven crashen
Ik vond het eigenlijk stiekem een vrij saaie game. Gaf een beetje een been there done that gevoel en het verhaal was ook een tikkie een anticlimax. Kan ook komen dat ik net de eerste Horizon weer volledig uitgespeeld had.Chaoss schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:36:
Stray is inderdaad leuk, apart verhaal en setting, neemt ook niet al te veel tijd dus leuk als tussendoortje.
Verder kan ik me niet voorstellen dat je aan Horizon FW geen plezier beleeft. Die game slokte mij helemaal op, zoveel te doen, prachtige wereld en by far de mooiste open wereld game tot nu toe.
Mijn aanraders zijn Returnal, Deathloop en Ragnarok.
- Chaoss
Het is ook hoe je er in stapt. Ik ging er vantevoren wel vanuit dat het niet super vernieuwend was ten opzichte van het eerste deel. Dat kan ook niet, maar ik vind het wel een prima doorontwikkeling.
Deathloop heb ik na 6 uren spelen weer verwijderd daar kon ik dan weer niet inkomen. Smaak is natuurlijk ook een grote factor.
Verwijderd
Bedankt, ik heb de stand er nog helemaal niet eronder zitten. De downloads zijn zo klaar, dan bouw ik de stand er even onder en dan is het game time.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:16:
@Verwijderd Vergeet Stray niet als je zoiets kunt waarderen. Ook leuk voor tussendoor als je even geen gigantische game wilt. Dikke aanrader imo.
[YouTube: PS5 How to Attach Stand (Horizontal & Vertical)]
Anderen ook bedankt.
Voor jouw Modern Warfare 2Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:46:
[Afbeelding]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
[ Voor 98% gewijzigd door Superkiwi op 18-02-2023 12:39 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Blijft leuk die verschillende smaken. Ik was weer heel snel klaar met Returnal en Deathloop. Stray doet inderdaad niet echt wat nieuws maar wat het doet vind ik heerlijk. De sfeer, de grafische stijl, de gameplay en uiteraard de kat.Timothy3000 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:50:
[...]
Ik vond het eigenlijk stiekem een vrij saaie game. Gaf een beetje een been there done that gevoel en het verhaal was ook een tikkie een anticlimax. Kan ook komen dat ik net de eerste Horizon weer volledig uitgespeeld had.
Mijn aanraders zijn Returnal, Deathloop en Ragnarok.
Wie weet klikt de game in de toekomst nog wel bij je.
Verwijderd
Hoe record je een 4K HDR video?
Ik heb de recorder op 4K gezet, maar als ik twee keer op de share knop druk blijkt het toch 1080p te zijn.
Weet iemand hoe je de PS5 plat neer moet leggen?
Er zit ook een gebruiksaanwijzing bij heHoe record je een 4K HDR video?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ha, ik had het over HFW. Stray vond ik fantastisch!Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:35:
[...]
Blijft leuk die verschillende smaken. Ik was weer heel snel klaar met Returnal en Deathloop. Stray doet inderdaad niet echt wat nieuws maar wat het doet vind ik heerlijk. De sfeer, de grafische stijl, de gameplay en uiteraard de kat.
Wie weet klikt de game in de toekomst nog wel bij je.
Als je in 4K wilt opnemen moet je de bestandsstructuur aanpassen naar webm. Dat kan je heel simpel doen bij de instellening.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:37:
MW2 heb ik al op de PC.
Hoe record je een 4K HDR video?
Ik heb de recorder op 4K gezet, maar als ik twee keer op de share knop druk blijkt het toch 1080p te zijn.
Je kan enkel en alleen 4K opnemen als je die zelf start en niet als je de laatste X aantal minuten opneemt.
Verwijderd
Bedankt, zoiets dacht ik al en ga ik zo dus dat doen en mijn eerste 4K HDR video opnemen in FIFA 23.AppleFan2007 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:43:
[...]
Als je in 4K wilt opnemen moet je de bestandsstructuur aanpassen naar webm. Dat kan je heel simpel doen bij de instellening.
Je kan enkel en alleen 4K opnemen als je die zelf start en niet als je de laatste X aantal minuten opneemt.
Verwijderd
ooo haha helemaal verkeerd opgevat.Timothy3000 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:40:
[...]
Ha, ik had het over HFW. Stray vond ik fantastisch!
Wat bedoel je dan juist met account van je dochter ? Want een account is per definitie online, namelijk een PSN account, dus met PSN Username en e-mail adres e.d.Crxtreem schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 10:16:
Ik heb nu een PS5 en moet nog het account van mijn dochtertje overzetten van de PS4.
Nu heeft ze nog geen Online account dus kan het niet direct overzetten.
Bedoel je een lokaal profiel ?
Ik weet niet hoe oud je dochter is, maar ik zou sowieso een PSN Account aanmaken voor haar. Daarom hoeft ze nog niet online te gamen Meer zelfs, zolang ze geen 13 is zal ze nagenoeg niets online kunnen doen (zelfs YouTube werkt niet, dacht ik) met dat PSN Account. Maar trophies zullen wel aan haar account hangen, en dus ook zichtbaar zijn op PS5. Van wat ik online vind, moet je overigens een PSN account hebben om save games van PS4 naar PS5 te kunnen migreren.
Let wel dat die beperking van 13j voor veel tieners een enorm probleem vormt. Er zijn genoeg kindvriendelijke spellen die online zijn die ze dan ook totaal niet online kunnen spelen. Voor mijn zoon heb ik uiteindelijk een nieuw PSN-account moeten maken met gelogen geboortedatum (jaartal min 10) zodat hij bvb Plants vs Zombies (is puur online) kon spelen.
Kleine aanvulling hierop: ik kon met ps4 aan en op het netwerk de ps5 een migratie laten doen met de ps4 als bron, toen werden ook lokale profielen overgezet inclusief savegames en trophies.Twixie schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:51:
[...]
Bedoel je een lokaal profiel ?
Van wat ik online vind, moet je overigens een PSN account hebben om save games van PS4 naar PS5 te kunnen migreren.
Dat was met release van de ps5 mogelijk is het nu anders.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Dit topic is gesloten.
![]()
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/7scVknL1ozjwxB8vbfyYOxYj.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/TMz9P8YFYu4nDWlFh2ISe2Dm.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Ctkpgc4mMITXW7MYhlG4qWer.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/SYskeuqWbvDvl1sjZ5xeSATK.jpg?f=fotoalbum_large)