Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2023 @ 10:31:
[...]

Ziet er eigenlijk best goed uit. Helaas niet in PS Plus extra of gamepass om te proberen. :P
Krijg je het echte Terminator gevoel? Wat een top films waren dat toch ook aan het begin.
Ik heb hem een tijd geleden uitgespeeld, maar het is echt wel een enorme B game. Ik heb ook de dlc geprobeerd maar ik was daar snel klaar mee. Meer van hetzelfde, ik zou er niet meer dan 10 euro aan uitgeven als ik jou was :D

Verwijderd

Klinkt dus als perfect PS plus materiaal. :)

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
nFo schreef op zondag 22 januari 2023 @ 01:05:
[...]

Er is trouwens ook net een andere PS5 pro controller uitgekomen; Victrix ProCon BFG, wellicht interessant; € 179,-
[YouTube: Did Victrix make the BEST PS5 Pro Controller Fightpad? 【Pro BFG】]
Hmmm, ben altijd wel een sucker voor dit soort dingen. Maar ik zou persoonlijk een paar tientjes extra doen voor de scuf reflex.

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

Jan Laros

Aerschtuner

Raem schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:58:
[...]

Ervan uitgaande dat je ook online wilt met Fifa en CoD heb je ook een PS+ Essential abonnement nodig. Hiermee krijg je ook toegang tot de PS+ Collection op de PS5. Staan ook nog een aantal toppers in!

Batman: Arkham Knight
Battlefield 1
Bloodborne
Call of Duty: Black Ops III - Zombies Chronicles Edition
Crash Banidcoot N. Sane Trilogy
Days Gone
Detroit: Become Human
Fallout 4
Final Fantasy XV Royal Edition
God of War
Infamous Second Son
Monster Hunter World
Mortal Kombat X
Ratchet & Clank
The Last Guardian
The Last of Us Remastered
Resident Evil 7: Biohazard
Uncharted 4: A Thief's End
Until Dawn
Ik heb die PS+ het meest uitgebreid genomen en ik heb al weer uren genoten van FFVII Remake. Wat een game.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
Yzord schreef op zondag 22 januari 2023 @ 01:30:
[...]

Helaas overal uitverkocht maar voor mij is dit een ideaal ding. Heb me maar op de mailinglist gezet haha
Bij Amazon.nl lijkt hij op 1 februari leverbaar te zijn. Ik twijfel ook tussen de Edge en deze, maar verwacht dat er vanaf 26 januari wel goede vergelijkings reviews online komen

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:16

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Steven030 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 13:27:
[...]

Bij Amazon.nl lijkt hij op 1 februari leverbaar te zijn. Ik twijfel ook tussen de Edge en deze, maar verwacht dat er vanaf 26 januari wel goede vergelijkings reviews online komen
Dank je, besteld!!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Nog even over Jedi Falen Order. Dathomir is basically Claed in Elden Ring :P

Uitgespeeld. 8.5/10 d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door FMS op 22-01-2023 18:57 ]

Verwijderd

Mijn dualsense controller is nu al voor de zesde keer kapot. Vorige 5 keer elke keer stick drift of knoppen die blijven hangen, nu hoor ik een soort krak als ik de stick naar links en rechts beweeg, daardoor registreert hij soms geen input.

Ik heb alle controllers van Playstation gebruikt, maar dit zijn wel de meest waardeloze controllers qua kwaliteit.....

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:49
@Verwijderd Doe je goed :) gelukkig nog geen last.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Verwijderd

Amaze86 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 17:24:
@Verwijderd Doe je goed :) gelukkig nog geen last.
Vooral een slechte potentiometer die hier gebruikt wordt.
@Verwijderd als het goed is zit er niet veel verschil tussen deze potentiometers en die van de PS4. Ik heb het gevoel dat ze de dode ruimte wat verkleind hebben waardoor ze eerder kunnen gaan driften. Ik heb nu 1 controller die af en toe drift, maar niet erg genoeg dat ik er al iets aan ga doen. Ik vervang de potentiometer zelf wel, stuk goedkoper dan nieuwe controller

Verwijderd

cold_as_ijs schreef op zondag 22 januari 2023 @ 18:20:
@Verwijderd als het goed is zit er niet veel verschil tussen deze potentiometers en die van de PS4. Ik heb het gevoel dat ze de dode ruimte wat verkleind hebben waardoor ze eerder kunnen gaan driften. Ik heb nu 1 controller die af en toe drift, maar niet erg genoeg dat ik er al iets aan ga doen. Ik vervang de potentiometer zelf wel, stuk goedkoper dan nieuwe controller
Je hebt zeker gelijk dat dit dezelfde als in de dualshock 4. Ook bij de dualshock 4 kan je last hebben van drift, maar wel een stuk minder dan bij de dualsense. Overigens is drift niet het enige wat voorkomt bij de dualsense, ik heb al twee keer gehad dat de X knop blijft hangen.

Hopelijk gaan ze ooit een keer hall sensoren gebruiken. Maar ik denk dat dit ook gewoon een verdienmodel is, als ze niet kapot gaan kopen mensen geen nieuwe...

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Maar als je er al 6 kapot hebt dan moet dat allemaal ruim binnen een jaar zijn en heb je garantie.

Gebruik zelf mijn release controller nog...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-01 16:08
Ik ook de release controller nog. Enig minpunt van de Dualsense is de batterijduur. Verder vind ik het een erg fijne controller.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:41
Kenny_026 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:39:
[...]

Hmmm, ben altijd wel een sucker voor dit soort dingen. Maar ik zou persoonlijk een paar tientjes extra doen voor de scuf reflex.
Scuf heeft zelf bijzonder weinig vertrouwen in hun eigen controllers :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QW2PjDH7VwOha-s2V0UShoLR_S4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yGOzavHSLRd9kLVF6zy783rl.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Chaoss schreef op zondag 22 januari 2023 @ 19:42:
Maar als je er al 6 kapot hebt dan moet dat allemaal ruim binnen een jaar zijn en heb je garantie.

Gebruik zelf mijn release controller nog...
Je krijgt maar een maand garantie op de reparatie. Ik heb de ps5 al meer dan 2 jaar, dus die garantie is allang voorbij. Dus ik snap niet helemaal waarom dat ruim binnen een jaar moet zijn? Mijn launch controller is dus al 5 keer omgeruild. Maar daar zat oorspronkelijk een jaar garantie op. Het is niet zo dat je elke keer weer een jaar extra krijgt als die gerepareerd of omgeruild wordt.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2023 20:44 ]

• Timothy3000
Kreeg je dan elke keer je eigen controller terug? Want dan zou ik gewoon om een nieuwe vragen.

Verwijderd

Timothy3000 schreef op zondag 22 januari 2023 @ 21:22:
Kreeg je dan elke keer je eigen controller terug? Want dan zou ik gewoon om een nieuwe vragen.
Nee, je krijgt een refurbished model. Die ik heb opgestuurd wordt dan ook weer gemaakt en weer als refurbished ingezet. Je krijgt nooit een nieuwe als je hem opstuurt naar Sony.

• Timothy3000
Dan heb je echt veel pech gehad zeg.... wel balen.

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:33
Ik speel al (degene die het ondersteunen) mijn shooters op 120fps. Heerlijk!

Soms wil ik wel eens zien hoe het er nu uitziet buiten de performance mode en schakel ik over.
Maar wat ik ook doe, het voelt zo choppy aan.

En ik vraag mij nu af of ik iets mis of dat ik het gewoon ben gaan vinden om shooters op 120fps te spelen?

Het gaat bv om COD cold war, COD MW2, Overwatch 2.
Speel ik GT7 of spiderman (name a few) merk ik niets en voelt als gewoon smooth aan.

Iemand anders die dit kan bevestigen?
Moet ik bij het omzetten van die games meer doen dan alleen de perfomance mode aanpassen?

Verwijderd

Ook al kan ik ook voor 120fps gaan op mijn tv ik doe het bewust niet, ik wil er niet aan wennen. Er zal weer een dag komen dat we blij mogen zijn met 60fps op de huidige consoles en schakel dan maar weer terug als je gewend bent aan 120fps. ;)
Het verschil is gelukkig niet zo groot als van 30 naar 60.
b.o.n.s schreef op maandag 23 januari 2023 @ 10:13:
Ik speel al (degene die het ondersteunen) mijn shooters op 120fps. Heerlijk!

Soms wil ik wel eens zien hoe het er nu uitziet buiten de performance mode en schakel ik over.
Maar wat ik ook doe, het voelt zo choppy aan.

En ik vraag mij nu af of ik iets mis of dat ik het gewoon ben gaan vinden om shooters op 120fps te spelen?

Het gaat bv om COD cold war, COD MW2, Overwatch 2.
Speel ik GT7 of spiderman (name a few) merk ik niets en voelt als gewoon smooth aan.

Iemand anders die dit kan bevestigen?
Moet ik bij het omzetten van die games meer doen dan alleen de perfomance mode aanpassen?
Als je moet vragen of je iets mist, dan mis je niks. ;)

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Timothy3000
Forspoken embargo vervalt om 15u. Ben benieuwd al is het zorgwekkend dat een hoop recensenten geen reviewcode hebben gekregen.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Timothy3000 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:19:
Forspoken embargo vervalt om 15u. Ben benieuwd al is het zorgwekkend dat een hoop recensenten geen reviewcode hebben gekregen.
Ja benieuwd naar de reviews. Ik begreep dat met name influencers review codes hebben gekregen dus de initiële score zou minder representatief kunnen zijn. Wat ik tot nu toe lees lijkt het op een game die ergens in de 70-range gaat uitkomen. Combat en traversal zijn de meesten positief over. Story en voice-acting vallen op als matig. Nog altijd geïnteresseerd in de game, dus hopelijk valt het mee.

Story DLC is in elk geval al wel aangekondigd.

[Twitter: https://twitter.com/Genki_JPN/status/1617491995597090818?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1617491995597090818%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=]

• Timothy3000

• Timothy3000
Forspoken een 5 van Gamespot. Zesje van IGN. Polygon ook negatief. 6,4 Power Unlimited.

[ Voor 53% gewijzigd door Timothy3000 op 23-01-2023 15:05 ]

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Ace

Happy Happy Joy Joy

The Verge review leest heel vreemd weg, eigenlijk alleen maar slechte punten opnoemen maar het toch als positief proberen te brengen.

Volgens mij is de schrijver heel erg blij dat een POC de hoofdrol speelt en neemt dan al het negatieve van de game er maar voor lief bij :?

• Timothy3000
Zonde zeg. Grote nieuwe IP, die zijn er niet zoveel.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12-2025
Balen! Had gehoopt dat Forspoken een knaller zou zijn.

Zag hem op Epic Games en Steam voor 80 euro aangeboden worden. Dan baal je als je een pre-order hebt staan.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja jammer, gemiste kans. Misschien over een jaartje eens kijken hoe de game ervoor staat (Luminous heeft destijds behoorlijk wat content en updates toegevoegd aan FFXV) maar op dit moment sla ik hem over. PSVR2 staat binnenkort voor de deur en er komen nog wat nieuwe indies uit volgende week die me interessanter lijken.

Verwijderd

Ace schreef op maandag 23 januari 2023 @ 15:18:
[...]

The Verge review leest heel vreemd weg, eigenlijk alleen maar slechte punten opnoemen maar het toch als positief proberen te brengen.

Volgens mij is de schrijver heel erg blij dat een POC de hoofdrol speelt en neemt dan al het negatieve van de game er maar voor lief bij :?
Hier een echte reviewer:

• Timothy3000
Een beetje zoals Ghostwire Tokyo dus. Een nieuwe IP met gigantisch veel potentie maar uiteindelijk oersaai. Jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 23-01-2023 15:55 ]

• FMS
  • Niet online

FMS

aiii.... erger dan verwacht. :F

• Steven030
Het review embargo voor de Edge controller is zo te zien afgelopen en er staan sinds een paar uur meerdere reviews online, zoals bijvoorbeeld hier.

Brengt me ondanks de prijs en dat hij maar 2 backbuttons heeft toch weer aan het twijfelen

[ Voor 18% gewijzigd door Steven030 op 23-01-2023 18:45 ]

• Timothy3000

Ook erg matig. Wel ontzettend interessant.

[ Voor 100% gewijzigd door Timothy3000 op 23-01-2023 18:38 ]

Ik ben blij dat ze die demo hebben uitgebracht, kwam er daardoor achter dat de game echt niets voor mij is ook al had ik er voorheen nog wel interesse in

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Bij de eerste beelden van Forspoken was ik enthousiast maar hoe meer ik zag hoe sneller dat enthousiasme afnam. Dat hoort eigenlijk andersom te zijn. :+ De pre order cijfers in Japan waren wel hoog, mischien is de game te Japans, daar knappen veel 'westerlingen' toch wel op af.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 00:59

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

@hieronder.. Dat zit ik inderdaad :P

[ Voor 85% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-01-2023 07:02 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:00
Volgens mij zit je in het verkeerde topic ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Amaze86
Gynnad schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 06:53:
[...]

Volgens mij zit je in het verkeerde topic ;)
Gratis reclame :P

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Jeroenrobinwit
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-02-2023
Vraagje: mis ik echt daadwerkelijk zo veel als ik HDR uit zet in de PS5? De resultaten zijn met HDR zo uiteenlopend dus dit heeft sinds kort toch echt mijn voorkeur. Ik krijg via mijn TV door dat ik dan RGB 8-bit kleuren doorkrijg. Maar ergens anders las ik dan weer dat deze doorgifte meer een soort "container" is met eigenlijk een hogere bitrate maar dan verpakt in RGB. Ik lees overal weer iets anders, maar wellicht heeft een van jullie een idee.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Jeroenrobinwit schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 08:46:
Vraagje: mis ik echt daadwerkelijk zo veel als ik HDR uit zet in de PS5? De resultaten zijn met HDR zo uiteenlopend dus dit heeft sinds kort toch echt mijn voorkeur. Ik krijg via mijn TV door dat ik dan RGB 8-bit kleuren doorkrijg. Maar ergens anders las ik dan weer dat deze doorgifte meer een soort "container" is met eigenlijk een hogere bitrate maar dan verpakt in RGB. Ik lees overal weer iets anders, maar wellicht heeft een van jullie een idee.
wat is je tv? op een oled hier maakt het heel veel verschil. ook met films.

• Jeroenrobinwit
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-02-2023
Farabi schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 08:50:
[...]

wat is je tv? op een oled hier maakt het heel veel verschil. ook met films.
Philips 58PUS8506

Is natuurlijk geen HDR waardige TV met zijn 450 nits, dat besef ik mij al te goed :P

• Farabi
  • Niet online
Jeroenrobinwit schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:08:
[...]

Philips 58PUS8506

Is natuurlijk geen HDR waardige TV met zijn 450 nits, dat besef ik mij al te goed :P
op budget tv's ziet het er verschrikkelijk uit. inderdaad uitzetten die hap.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
Farabi schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:31:
[...]

op budget tv's ziet het er verschrikkelijk uit. inderdaad uitzetten die hap.
HDR uitzetten?

Ik heb hier een nog ouder flut model van Philips (49PUS6412) maar ik merk wel degelijk beeldkwaliteit verlies als ik HDR uitzet.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12-2025
Jammer van Forspoken, maar dit was na de demo wel te verwachten helaas. Hopelijk maakt Hogwarts Legacy de verwachtingen waar.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Farabi
  • Niet online
staat er nog een demo van forspoken in de store?

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-01 16:00
schumi2004 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 11:36:
[...]

HDR uitzetten?

Ik heb hier een nog ouder flut model van Philips (49PUS6412) maar ik merk wel degelijk beeldkwaliteit verlies als ik HDR uitzet.
Ik merk amper verschil op mijn LG C1. Had blijkbaar zelfs een lange tijd een instelling niet goed staan waardoor ik geen 60 frames per seconde haalde. Even was alles soepeler, maar ik merk weinig verschil met mijn PS4 en PS5 games. Heb een HDMI-kabel die dit wel zou aanmoeten.

• Hulleman
Orangelights23 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 14:43:
[...]

Ik merk amper verschil op mijn LG C1. Had blijkbaar zelfs een lange tijd een instelling niet goed staan waardoor ik geen 60 frames per seconde haalde. Even was alles soepeler, maar ik merk weinig verschil met mijn PS4 en PS5 games. Heb een HDMI-kabel die dit wel zou aanmoeten.
Ik ben wel even benieuwd naar jouw issues en kijken of we je kunnen helpen.
Waar in merk je geen verschil tussen de PS4 en PS5? Tussen SDR en HDR, tussen de PS4 en PS5 wat betreft HDR, de performance tussen beiden of de graphics?

Tussen de PS4 en PS5 games zou je vooral in performance (framerate) veel verschil moeten merken, mits je PS games speelt die een echte PS5 versie of PS5 update hebben gehad. PS4 games draaien op de PS5 anders op dezelfde settings als een PS4(pro), dus meestal op 30fps. De meer recentere games hebben allemaal wel een PS5 versie/update gehad.

En ik ben wel even benieuwd waar je tegen aanloopt met je opmerking 'heb een HDMI-kabel die dit wel zou aan moeten kunnen'. Kun je geen gebruik maken van de 4K 120fps mode bijvoorbeeld? Merk je dat je tv dan afschaalt naar 1080p SDR?

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 24-01-2023 14:52 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-12-2025
Zijn er hier mensen met ervaring van de combinatie PS5 + Logitech G Pro Superlight?

Ik was benieuwd wanneer je de DPI settings aanpast met de meegeleverde software op een pc / laptop of deze dan ook mee gaan ingame bij bv COD MW2?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

• Farabi
  • Niet online
thnx. ik vroeg het hier ff eerst, want zoals jullie weten, soms zoek je de pleuris in de store zonder dat je iets kan vinden. (op de console)
Farabi schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:56:
[...]

thnx. ik vroeg het hier ff eerst, want zoals jullie weten, soms zoek je de pleuris in de store zonder dat je iets kan vinden. (op de console)
Naam in typen bij het zoek scherm levert mij toch wel 99% van de keren wat ik zoek, behalve toen ik laatst driveclub vr zocht om te downloaden, lijkt erop dat die niet eens meer te downloaden is

• Farabi
  • Niet online
Kalder schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:34:
[...]

Naam in typen bij het zoek scherm levert mij toch wel 99% van de keren wat ik zoek, behalve toen ik laatst driveclub vr zocht om te downloaden, lijkt erop dat die niet eens meer te downloaden is
Weetje hoeveel mensen problemen hebben gehad met the witcher next-geen update zoeken incl. Ikzelf.
Farabi schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:35:
[...]

Weetje hoeveel mensen problemen hebben gehad met the witcher next-geen update zoeken incl. Ikzelf.
Dat er af en toe een foutje in zit is menselijk. Ik zeg ook niet dat het altijd goed werkt

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
kazuka schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:29:
Story en voice-acting vallen op als matig. Nog altijd geïnteresseerd in de game, dus hopelijk valt het mee.
Story en voice acting kan me eigenlijk bijna nooit boeien in games. Vind game story hoe dan ook bijna steeds ondermaats aan zelfs een middelmatige film of serie. En voice acting idem, als ik goede voice acting wil.... dan kijk ik wel een live action film/serie.

Zeker als je weinig tijd hebt om te gamen, of af en toe een paar weken er niet aan toe komt , is het met die zwaar verhalende games vaak weer uitzoeken hoe, wat, waar, wat was je aan het doen... :? Vaak vervelend eigenlijk. Ik kan er vaak ook gewoon m'n aandacht niet bij houden over 50-60 uur.

Dat gezegd, ga zo meteen wat media/reviews kijken van forspoken. Ik weet er eigenlijk nog helemaal niets over. Demo niet gespeeld en nauwelijks trailers gezien, wel vaak de titel zien vernoemd worden overal.

Als het te Japans is, haak ik sowieso af, maar ik schrijf een 7/10 game nooit zomaar bij voorbaat af. Soms zijn het games die inderdaad globaal 'matig' zijn, maar waar soms een heel specifieke gameplay loop me helemaal inpakt. AA-games...

We zullen het zien, en als 'ie echt tegenvalt in verkoop komt de game vast snel genoeg in extra of premium... En dan kan 'ie alsnog leuk zijn voor een paar uurtjes.

• SemperFidelis
  • Laatst online: 19-12-2025
[...]

Driveclub is allang compleet uit de store gehaald. Dat ligt niet aan de zoekfunctie ;)

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Nou, de PS5 vindt dermate gretig aftrek in huize Laros dat de discussie is ontstaan.... Er wordt gemopperd dat we veel te veel zitten te gamen op de centrale TV (LG 65CX) en de dames dus geen GTST en Married at First Sight kunnen kijken... ;-)

Opgelost door een extra tv te bestellen om op mijn kantoor te zetten. Moest een beetje budget zijn, maar wel enig formaat en ietwat decent specs. Ik ben voor deze gegaan: https://www.mediamarkt.nl.../_tcl-55c735-1727876.html Vond het wel een mooie aanbieding. Morgen binnen als het goed is. Zal daarna wel een fotootje maken van de setup op kantoor.

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-12-2025
Amos_x schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 00:29:
[...]

Story en voice acting kan me eigenlijk bijna nooit boeien in games. Vind game story hoe dan ook bijna steeds ondermaats aan zelfs een middelmatige film of serie. En voice acting idem, als ik goede voice acting wil.... dan kijk ik wel een live action film/serie.

Zeker als je weinig tijd hebt om te gamen, of af en toe een paar weken er niet aan toe komt , is het met die zwaar verhalende games vaak weer uitzoeken hoe, wat, waar, wat was je aan het doen... :? Vaak vervelend eigenlijk. Ik kan er vaak ook gewoon m'n aandacht niet bij houden over 50-60 uur.

Dat gezegd, ga zo meteen wat media/reviews kijken van forspoken. Ik weet er eigenlijk nog helemaal niets over. Demo niet gespeeld en nauwelijks trailers gezien, wel vaak de titel zien vernoemd worden overal.

Als het te Japans is, haak ik sowieso af, maar ik schrijf een 7/10 game nooit zomaar bij voorbaat af. Soms zijn het games die inderdaad globaal 'matig' zijn, maar waar soms een heel specifieke gameplay loop me helemaal inpakt. AA-games...

We zullen het zien, en als 'ie echt tegenvalt in verkoop komt de game vast snel genoeg in extra of premium... En dan kan 'ie alsnog leuk zijn voor een paar uurtjes.
Ik zou zeker een aantal reviews kijken of Forspoken wat voor je is, de reviews geven wel een aardig beeld van wat je kan verwachten.

Ik heb de game en gisteren heb ik hem drie uur gespeeld, dus ik heb al wel een aardige indruk van de game.

Het is een beetje een mix van een Japanse stijl game en een westerse stijl game. Hier mijn eerste bevindingen (waarbij ik rekening houdt met de review opmerkingen)

Story:
De Story en verhaal telling is typisch japans opgezet. Verwacht dus de eerste twee uur heel veel cutscenes waarin de focus op de karakters ligt en het achterliggende verhaal wat wordt uitgediept. Dit haalt inderdaad de pace uit de game als je dat soort dingen niet gewend bent. Als je bijvoorbeeld final fantasy games gewend bent dan is dit niets nieuws en min of meer vergelijkbaar. Na een uur of 2 dan ben je meer aan het free roamen door de wereld en merk je daar niet zoveel meer van tenzij je alleen de hoofdmissie volgt.

Graphics:
ik speel op de ps5 in quality mode en eerlijk is eerlijk, dit is niet de meest mooie game op een ps5. Als je bijvoorbeeld God of War er bij pakt dan komt deze niet in de buurt hiervan. Het doet me kwa graphics het meest denken aan Skyrim. Er zitten echt hele mooie stukken in, maar je komt ook in bijvoorbeeld gebouwen waarbij je net zo goed een ps3 game aan het spelen zou kunnen zijn. Het ziet er ove het algemeenl niet slecht uit, maar het is zeker geen showcase game op dat vlak. Een uitzondering hierop zijn de gevechten en dan met name hoe je magische krachten in beeld gebracht worden. Dat is een enorm visueel spektakel dat gedeelte.

Gameplay lore:
Het is een japans opgezette game dus verwacht een enorme hoeveelheid dingen om te doen. Overal ligt wel iets om je karakter mee te verbeteren of je vindt de grondstoffen om je karakter mee te verbeteren. Hier wordt je behoorlijk bij geholpen door de game. Op je kaart zie je al vrij snel waar interessante dingen liggen en je hebt een scan functie voor de dingen in de buurt. Het is dus min of meer lijstjes afwerken per gebied. Zelf vind ik dit enorm fijn, maar als je op zoek bent naar een explore game waarin je zelf helemaal de boel moet uitkammen dan is dit niet de game die je zoekt.

Gameplay gevechten:
Goeie genade, dit is echt megavet in deze game. Je krijgt steeds meer magische krachten en je gevechten worden daarnaast ook nog eens beoordeeld in de game hoe mooi/gevarieerd en effectief je die gevechten doet. Afhankelijk van de beoordeling verdien je hier ook weer dingen mee. Het is een beetje een kruising tussen Final Fantasy en Infamous / prototype kwa gameplay. Het is tot nu toe erg eenvoudig doordat je krachten echt wel overpowered aanvoelen, maar het is wel heerlijk om ook eens relaxed gewoon als een soort superhero een RPG te kunnen spelen. Ik vind die gameplay echt fantastisch.

Conclusie:
Dit gaat een typische haat of love it game worden denk ik. Ik snap die wisselende reviews wel, het is maar net wat je zelf belangrijk vindt. Zelf ben ik een groot fan van Final Fantasy games en Infamous en dan is dit voor mij wel een geweldige game om te spelen. Grafisch gezien valt de game wel wat tegen, maar in de praktijk vind ik het goed genoeg om de wereld waarin ik speel interessant genoeg te houden.

Of het iets voor jezelf is, dat kun je het beste beoordelen via de demo. Ik lees online veel dat de demo geen recht doet aan de game, daar ben ik het niet mee eens. De demo is misschien iets te complex kwa gameplay omdat je al veel krachten hebt en je niet langzaam went aan de steeds betere magic abilities die je krijgt, maar het geeft in basis wel goed weer wat je staat te wachten kwa omgevingen, exploration en gevechten.

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Ik heb gisteren een uurtje of twee naar een streamer zitten kijken die aan Forsaken was begonnen en ik ben eigenlijk best wel geïnteresseerd ja. Zag er tof uit en ik ben net als @robinez een FF-fan, dus dit trekt me wel. Ik ga hem volgende week wel ergens bestellen, heb het nu nog te druk.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-01 16:33
Jan Laros schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:05:
Nou, de PS5 vindt dermate gretig aftrek in huize Laros dat de discussie is ontstaan.... Er wordt gemopperd dat we veel te veel zitten te gamen op de centrale TV (LG 65CX) en de dames dus geen GTST en Married at First Sight kunnen kijken... ;-)

Opgelost door een extra tv te bestellen om op mijn kantoor te zetten. Moest een beetje budget zijn, maar wel enig formaat en ietwat decent specs. Ik ben voor deze gegaan: https://www.mediamarkt.nl.../_tcl-55c735-1727876.html Vond het wel een mooie aanbieding. Morgen binnen als het goed is. Zal daarna wel een fotootje maken van de setup op kantoor.
Tip: de dames met die tv meesturen naar het kantoor
Top: zelf de PS5 blijven gebruiken op de oled

Verwijderd

[...]

Alleen via je download lijst. In de store zelf is die verwijderd.

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Cardwizard schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:52:
[...]

Tip: de dames met die tv meesturen naar het kantoor
Top: zelf de PS5 blijven gebruiken op de oled
Haha, die strijd ga ik verliezen en bovendien wil ik de dames ook niet op mijn kantoor hebben. Daar staat ook mijn pc en de rest van mijn spulletjes ;-) Ik vind het een prima compromis zo...

• Meister Sachs
  • Laatst online: 10-12-2025
Jan Laros schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:42:
[...]

Haha, die strijd ga ik verliezen en bovendien wil ik de dames ook niet op mijn kantoor hebben. Daar staat ook mijn pc en de rest van mijn spulletjes ;-) Ik vind het een prima compromis zo...
Of je wisselt de televisies om ;)

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• bvsteyn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:32
Weer wat toegevoegd aan de backlog.. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nDsiSRr9m2HAbyO_1dSIXoJbDY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FF7eYb25a1t8afJOF5iO6HEQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m9ReQ512Rl5pDBScvFzVttdE_g8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c5EjbZ7eOKDvOCRSxemCpKrQ.jpg?f=fotoalbum_large

In Days Gone zit ik nu op 71%, dus schiet op... :9

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:35

Quakie

quakelen

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:53:
[...]

De servers waren toch gesloten van driveclub? Ik heb nog ergens een PS4 disc liggen. Ik vond het best een mooi spel.

Ik teken nergens meer voor

Verwijderd

Quakie schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:28:
[...]

De servers waren toch gesloten van driveclub? Ik heb nog ergens een PS4 disc liggen. Ik vond het best een mooi spel.
Je kan de game gewoon offline spelen. Alleen het online gedeelte werkt niet meer idd.

• Hulleman
Quakie schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:28:
[...]

Was een heel goed spel. Grafisch ook echt ijzersterk en wat mij betreft een stuk mooier dan een GT sport (los van de resolutie en framerate). Jammer dat ze die franchise de nek om hebben gedraaid.

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 10:53:
[...]

Moet ik eens kijken of ik hem daartussen kan vinden, bedankt voor de tip.

Edit: yes, gevonden! Thanks, wilde deze aan een vriend laten zien. Ik heb deze game grijs gespeeld, zelfs Platinum ervan gehaald, mijn meest zeldzame Trophy waarschijnlijk, 0,1% heeft hem gehaald, van de 5 mensen die het speelde en er net zoals ik niet misselijk van werden 8)7 i know the math doesn't add up

[ Voor 36% gewijzigd door Kalder op 25-01-2023 21:24 ]

Verwijderd

Kalder schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:19:
[...]

Moet ik eens kijken of ik hem daartussen kan vinden, bedankt voor de tip.

Edit: yes, gevonden! Thanks, wilde deze aan een vriend laten zien. Ik heb deze game grijs gespeeld, zelfs Platinum ervan gehaald, mijn meest zeldzame Trophy waarschijnlijk, 0,1% heeft hem gehaald, van de 5 mensen die het speelde en er net zoals ik niet misselijk van werden 8)7 i know the math doesn't add up
Ik kan hem nog halen, heb alle online trophies al. Moet nog een keer de resterende offline trophies halen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hulleman schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:55:
[...]

Was een heel goed spel. Grafisch ook echt ijzersterk en wat mij betreft een stuk mooier dan een GT sport (los van de resolutie en framerate). Jammer dat ze die franchise de nek om hebben gedraaid.
Helemaal mee eens. Regen effecten uit Driveclub zijn tot nu toe nog steeds het mooiste van alle race spellen. Had destijds graag een ps4 pro patch willen zien of een ps5 versie, maar helaas, dat zit er niet meer in. Wel platinum trophy van driveclub weten te behalen, dat waren aardig wat uurtjes racen :)

39

Ik ben Watch Dogs Legion aan het spelen, maar ik verbaas me echt hoe vol die game nog met bugs zit. Zelfs dus meer dan 2 jaar na release nog. Characters die alle kanten op zweven, onzichtbare muren, missiemarkers en characters die ontbreken en zelfs de trigger van m'n Dualsense die weerstand bleef geven terwijl de situatie in de game daar geen reden voor gaf.

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-01 11:34

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Raem schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:33:
Ik ben Watch Dogs Legion aan het spelen, maar ik verbaas me echt hoe vol die game nog met bugs zit. Zelfs dus meer dan 2 jaar na release nog. Characters die alle kanten op zweven, onzichtbare muren, missiemarkers en characters die ontbreken en zelfs de trigger van m'n Dualsense die weerstand bleef geven terwijl de situatie in de game daar geen reden voor gaf.
Ik heb me meer dan prima vermaakt met het originele Watchdogs, maar berichten over het hippe gedrag van de hoofdpersonen in het 2e deel heeft me besluiten om daar niet voor te gaan.
Bedankt voor de waarschuwing voor deel 3, moet ook eerlijk zeggen heb er ook heel weinig over meegekregen (zowel positief als negatief nieuws), ik denk dat deze franchise niet erg leeft onder de gamers (en je daardoor er heel weinig over hoort.

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Fietsbel schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:31:
[...]

Helemaal mee eens. Regen effecten uit Driveclub zijn tot nu toe nog steeds het mooiste van alle race spellen.
En vergeleken met GT7? Ik ben vast naïef maar ik vind deze ook wel erg mooi! Ook nieuw voor de gt serie dus wellicht daarom erg onder de indruk.

Eens dat er een game ontbreekt als driveclub. Prachtige graphics, en gewoon een “driving” game, geen “race” game. Beetje het test drive idee, of Forza horizon maar dan met meer realistische en gewichte physics. (Niet trackmania met echte auto’s)
GRDavies75 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:42:
[...]

Ik heb me meer dan prima vermaakt met het originele Watchdogs, maar berichten over het hippe gedrag van de hoofdpersonen in het 2e deel heeft me besluiten om daar niet voor te gaan.
Bedankt voor de waarschuwing voor deel 3, moet ook eerlijk zeggen heb er ook heel weinig over meegekregen (zowel positief als negatief nieuws), ik denk dat deze franchise niet erg leeft onder de gamers (en je daardoor er heel weinig over hoort.
De eerste heb ik ook met plezier gespeeld. Tweede ook overgeslagen en Legion is nu nog maar €8,- dus je zou denken dat je hem voor die prijs niet kan laten liggen. Maar hij valt echt tegen. Ook het verhaal is niet heel interessant.

Ik heb deel 1 en deel 2 met plezier gespeeld, legions overgeslagen.
Deel 2 had best wel wat humor en was ook een beetje een parodie op bigtech. Hij was vooral minder donker qua sfeer en verhaal, maar zeker een prima game. Ik kan deze wel aanraden als je van deel 1 hebt genoten.

Had legions wel geinstalleerd toen hij gratis was en de eerste missie gespeeld, maar het narratief dat je steeds met andere karakters speelt zonder echt een achtergrond verhaal zorgde dat ik eigenlijk afhaakte.

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2025
Amos_x schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:43:
[...]

En vergeleken met GT7? Ik ben vast naïef maar ik vind deze ook wel erg mooi! Ook nieuw voor de gt serie dus wellicht daarom erg onder de indruk.

Eens dat er een game ontbreekt als driveclub. Prachtige graphics, en gewoon een “driving” game, geen “race” game. Beetje het test drive idee, of Forza horizon maar dan met meer realistische en gewichte physics. (Niet trackmania met echte auto’s)
Ja forza of iets in die trent mag wel naar de ps5 komen. GT is echt meer sim racing. NFS is het dan ook weer net niet.

Hopelijk kom er nog een keer een goede racer

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-01 14:35
G.Scholtens schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:10:
[...]

Ja forza of iets in die trent mag wel naar de ps5 komen. GT is echt meer sim racing. NFS is het dan ook weer net niet.

Hopelijk kom er nog een keer een goede racer
Idd ik heb wel genoten van GT maar toch iets te hardcore voor mij dus was er na een maandje wel klaar mee al. De races duren vaak wel heel lang en om er echt goed in te worden moet je wel echt rete veel uren erin stoppen en er een halve studie van maken.

Zou mooi zijn een game zoals Project Gotham Racing 2 vroeger (nog steeds mijn alltime favo race game), dus iets tussen sim en arcade in wat je gewoon lekker met controller kan spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Stylze op 26-01-2023 13:52 ]

Playstation 5

Naughty Dog Is ‘Done’ With Uncharted and ‘Moving On’
https://www.playstationli...me-naughty-dog-developer/

Prima. TLOU3 hoeft wat mij betreft ook niet perse. Zie liever een nieuwe IP of Jak 4 (in de stijl van deel 1).

[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 26-01-2023 14:01 ]

Verwijderd

Geen nieuwe Uncharted vind ik wel jammer aangezien het een van mijn favoriete series is. Maar beter dan een nieuw deel dat onnodig voelt. TLOU3 hoop ik toch wel hoor ook zo een top game maar ook daar geld hetzelfde verhaal.
Kom maar op met nieuwe top IPs want ND is gewoon geweldig.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2023 14:02 ]

• yinx84
Raem schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:58:
Naughty Dog Is ‘Done’ With Uncharted and ‘Moving On’
https://www.playstationli...me-naughty-dog-developer/

Prima. TLOU3 hoeft wat mij betreft ook niet perse. Zie liever een nieuwe IP of Jak 4 (in de stijl van deel 1).
In het interview waar dit artikel naar refereert benoemen ze ook dat Sony op geen enkele manier druk zet om een vervolg te maken op TLOU2, hoe groot het commerciële succes ook was. Dat vond ik erg mooi om te lezen, want dat is voor mijn gevoel echt Sony ten voeten uit en de reden waarom Playstation zo'n sterk merk is geworden. Laat de creatievelingen maar lekker creatief zijn.

Je kan miljarden spenderen aan creatief failliete uitgevers, maar loyale first-party studios moet je toch echt op andere manieren verdienen. Als er een 'Playstation Studios' titel wordt aangekondigd dan is het letterlijk altijd iets bijzonders.

https://www.buzzfeed.com/...t-of-us-behind-the-scenes

• Amaze86
@yinx84 Zolang de werknemers tevreden zijn dan zit het goed.

Verwijderd

Ik denk dat Sony het goede pad heeft gekozen met Playstation Plus Extra/Premium en ben blij dat ze niet vol de gamepass kant op zijn gegaan. Je hebt een lading games voor een laag bedrag maar alsnog de AAA toppers en de vrijheid voor ontwikkelaars.
Beter voor de industrie dan alles maar een Netflix laten worden.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Jeuj, Edge controllert is gearriveerd.

Nu kan ik ontzettend Pro Dead Space spelen morgen.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-01 16:33
Ace schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:37:

und? heul veul beter? eerste indruk is prima natuurlijk..

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Cardwizard schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:50:
[...]

und? heul veul beter? eerste indruk is prima natuurlijk..
Stukje zwaarder, ligt wel lekker in de hand.

Kwalitatief zeker in orde, voelt premium en ziet er ook zo uit. Shiny plastic rondom de sticks stoort me niet.

Back buttons bevallen goed (vind de halve maan beter dan het lepeltje).

Groot voordeel om duim niet van rechter stick af hoeven te halen voor dingen als jump of interact.

Het geld waard nee, echt te duur vergeleken met de Elites van Xbox.

• Steven030
Ace schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:37:

Hier ook! Ik moet erg wennen aan de 2 backbuttons t.o.v 4, en de triggers omdat ik de muisklik triggers van mijn (inmiddels defecte) Aim controller gewend ben. Maar na een paar dagen weet ik vast niet beter

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:29
Nou, heb m al 3 keer in huis gehad en weer doorverkocht omdat mijn vrouw niet 2 consoles in huis wilde maar heb nu toch weer de trekker overgehaald en een ps5 gekocht. Ik ga kijken wat ik leuker vind maar ik vermoed dat ik mijn series x gewoon in de verkoop zet. Goeie console maar ben altijd al een playstation 'boy' geweest en mis gewoon het soort games wat ps wél heeft en xbox niet.

Verwijderd

Raem schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:33:
Werken de trophies bij jou? Ik moest mijn ps5 van het internet afhalen anders kreeg ik geen trophies. Die game is echt een bugfest.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Steven030 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:01:
[...]

Hier ook! Ik moet erg wennen aan de 2 backbuttons t.o.v 4, en de triggers omdat ik de muisklik triggers van mijn (inmiddels defecte) Aim controller gewend ben. Maar na een paar dagen weet ik vast niet beter
Ik vind twee wel goed, die 4 van de Elite vond ik eigenlijk teveel en gebruikte er toch meestal maar twee.

Tis wel lastig om daadwerkelijk die back buttons te gebruiken, als het beetje druk of hectisch wordt is het toch weer muscle memory de face buttons gebruiken.

Maar afgezien van veelste duur niks te klagen, ben er blij mee.
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:21:
[...]

Werken de trophies bij jou? Ik moest mijn ps5 van het internet afhalen anders kreeg ik geen trophies. Die game is echt een bugfest.
Tot nu toe gaat dat nog wel goed ja.

Verwijderd

Voor de geïnteresseerde:

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-01 14:38

Superkiwi

Hoi doei

Vinnocchio schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:19:
Nou, heb m al 3 keer in huis gehad en weer doorverkocht omdat mijn vrouw niet 2 consoles in huis wilde
Jouw vrouw heeft ook maar één paar schoenen in de kast? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 26-01-2023 17:10 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• yinx84
https://www.metacritic.com/game/playstation-5/dead-space

Damn. 90 gebaseerd op 40 reviews. Dat klinkt toch wel goed. Maar holy shit, 79 euro in de PS store. Dat is me toch wel een beetje te gortig.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

De nieuwe Hitman Freelancer update is best pittig, stuk moeilijker dan de normale campaign.

Maar wel interessant met een safehouse en een soort rogue-lite structuur erin nu.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-12-2025

The_Worst

Unox

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

DualSense Edge Teardown - Inside Sony's first Pro Controller

Ik krijg het filmpje niet goed geplaatst maar het is een zeer gedetailleerde teardown van de nieuwe DualSense Edge controller met een duidelijk kleinere accu.

[YouTube: https://youtu.be/uFl8L8h8X1Y]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9g8B0hvuUaUp50_C06kxhavZp-c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gsl8RTpRz1JGnRe2l8ZqaVzb.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2023 20:03 ]

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2025
Stylze schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:50:
[...]

Idd ik heb wel genoten van GT maar toch iets te hardcore voor mij dus was er na een maandje wel klaar mee al. De races duren vaak wel heel lang en om er echt goed in te worden moet je wel echt rete veel uren erin stoppen en er een halve studie van maken.

Zou mooi zijn een game zoals Project Gotham Racing 2 vroeger (nog steeds mijn alltime favo race game), dus iets tussen sim en arcade in wat je gewoon lekker met controller kan spelen.
Hopelijk komt er snel meer bekend over test drive Solar crown😎

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:17

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Die vent blijft maar doorratelen als een op hol geslagen AI. Ik kan er niet naar luisteren...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-12-2025

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 19:36:
DualSense Edge Teardown - Inside Sony's first Pro Controller

Ik krijg het filmpje niet goed geplaatst maar het is een zeer gedetailleerde teardown van de nieuwe DualSense Edge controller met een duidelijk kleinere accu.

[YouTube]

[Afbeelding]
Erg leuke en interessante video. Zit vernuftig in elkaar en zowel mooi van buiten als van binnen. Ja ik vind dat glossy wel mooi.

Andere video geeft aan een accu duur van 6u en 14 minuten waarbij 3 populaire games zijn gespeeld, GoW Ragnar ok, Fortnite en CoD.

Speel sessie van 6+ uur komt bij mij nauwelijks voor plus hij past op de officiële charging dock. In de video wordt nog gezegd dat de accu over een jaar of 2 na veelvuldig gebruik nog maar 2 tot 3 uur mee zou gaan. Als ik kijk naar mijn officiële XBOX One accu packs welke ik in 2013 heb gekocht en tot aan de release van de Series X dagelijks werden gebruikt en geladen en tot toen probleemloos de 15+ uur gebruik aantikken, denk ik dat het wel mee zal vallen.

Ja €239 is veel geld voor een controller maar als je hem goed weet te gebruiken inclusief custom profiles en back buttons dan ga je er wel veel plezier uit halen.

XBL: MRE Inc

Pagina: 1 ... 256 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord