[ Voor 86% gewijzigd door MissMe NL op 15-11-2022 16:31 ]
Zo, dat zijn even 39 versies tussendoor van de PlayStation die ik niet heb meegekregen.Sagat schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:49:
[modbreak]
Allen, dit is het PS55 topic, graag TV discussies niet hier houden, ga dan naar DM of de desbetreffende topics.
[/modbreak]
PSN: Redrafted
Graag titel fix:Sagat schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 15:49:
[modbreak]
Allen, dit is het PS55 topic
[/modbreak]
[PS5] PlayStation 5 > [PS55] PlayStation 55
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:10

Ik ga the Division 2 eerst maar eens proberen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Mocht ik tegen die tijd nog mod zijn, dan zal ik het met alle liefde doenBas170 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:43:
[...]
Graag titel fix:
[PS5] PlayStation 5 > [PS55] PlayStation 55
10 second ninja DONE
The Division 2 is echt een heerlijke game op de PS5. Gameplay is prima, draait vloeiend en de GFX zijn best wel oké. Niet vergeten even de FOV te maxen.Chaoss schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:57:
November game catalog toevoegingen zijn te downloaden:
[Afbeelding]
inderdaad, enige wat jammer is is dat er zelfs op de PS5 nog texture pop-in is. Hoewel een heel stuk minder dan op mijn oude OG PS4Pixeljunk_NL schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:50:
[...]
The Division 2 is echt een heerlijke game op de PS5. Gameplay is prima, draait vloeiend en de GFX zijn best wel oké. Niet vergeten even de FOV te maxen.
Had laatst al eens zin om division 2 weer eens op te pakken, al erg lang niet meer gespeeld, mocht iemand zin hebben om te teamen voeg me gerust toe op PSN: brainfrz
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik hoorde laatst op het nieuws weer dat we met z'n allen langer gaan leven, dus die kans zit er dik inSagat schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:28:
[...]
Mocht ik tegen die tijd nog mod zijn, dan zal ik het met alle liefde doen
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Qua voortgang zit ik 'al' op 1%, dus zullen er nog wel wat uurtjes inzitten voordat ik met miles morales kan beginnen.
2 dagen later kwam het pakket binnen en werkte alles naar behoren. Meteen een goede sessie Fifa gespeeld en na een paar uur de playstation afgesloten.
Een dag later bij het opnieuw aanzetten van de playstation merkte ik dat als ik een goal maakte dat mijn controller niet meer trilde. Hierop heb ik Astro Playroom gestart en de controller getest. Hierbij zag ik dat naast het trillen dat niet werkt, dat ook het touchpad geen input registreert en ook de microfoon geen geluid oppakt.
Hierop heb ik de 2de controller aangesloten en deze ook getest in Astro Playroom en deze werkte probleemloos. Hiermee toen Fifa gestart en ook dit werkte zonder problemen.
Kan ik nu concluderen dat 1 controller al defect is, of zie ik bepaalde instellingen over het hoofd?
Er is niets gemute en ook de instellingen met betrekking tot deze functies staan gewoon goed ingesteld.
Tenzij je de settings hebt uitgezet van de controller lijkt het erop dat die echt stuk is. Balen, maar kan gebeuren natuurlijk.yoeri1989 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 12:10:
Afgelopen week heb ik via het Sony invite systeem mijn playstation 5 kunnen bestellen. Hierbij voor de digital only versie gekozen met de fifa bundel. Ook heb ik hierbij een extra controller besteld.
2 dagen later kwam het pakket binnen en werkte alles naar behoren. Meteen een goede sessie Fifa gespeeld en na een paar uur de playstation afgesloten.
Een dag later bij het opnieuw aanzetten van de playstation merkte ik dat als ik een goal maakte dat mijn controller niet meer trilde. Hierop heb ik Astro Playroom gestart en de controller getest. Hierbij zag ik dat naast het trillen dat niet werkt, dat ook het touchpad geen input registreert en ook de microfoon geen geluid oppakt.
Hierop heb ik de 2de controller aangesloten en deze ook getest in Astro Playroom en deze werkte probleemloos. Hiermee toen Fifa gestart en ook dit werkte zonder problemen.
Kan ik nu concluderen dat 1 controller al defect is, of zie ik bepaalde instellingen over het hoofd?
Er is niets gemute en ook de instellingen met betrekking tot deze functies staan gewoon goed ingesteld.
Veel plezier met je ps5! Ben zelf net een week eigenaar van een exemplaar, maar zowel ik als de kids hebben er veel plezier van!
Wel apart dat je dan al de Platinum trofee hebt...Superkiwi schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:36:
Na alle hype ga ik er ook maar eens aan beginnen...
Ik heb z'n account bij Sony gerapporteerd wegens hacksTwixie schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:30:
[...]
Wel apart dat je dan al de Platinum trofee hebt...
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Ik heb Skyrim dus nog nooit gespeeldChaoss schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:57:
November game catalog toevoegingen zijn te downloaden:
[Afbeelding]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Een tip voor hoe je het best die 100 aanpakt? Ik kan wel redelijk met de game overweg maar vang toch soms wel ergens een hit, die m'n combo onderbreekt (+-40/50?). En de 'gemakkelijke groepjes' zijn vaak niet groot genoeg en zelf redelijk overpowered waardoor ze te snel het loodje leggen.
Liefst ergens een missie met veel melee dudes, dan kan je er langer op kloppen.
Die enemy bases, zijn dat die roxxon labs en underground hide-outs? In die missies lijkt het niet te werken.
Daarna kan ik van m'n ps5 en weer plaats maken voor iets anders. Staat alweer vol
Nog eentje hier
Was altijd fel tegen RPGs, tja... totdat ik HZD speelde.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
haha waarom, RPG's vind ik één van de leukste genres. HZD is wel echt een instap RPG, maar absoluut een goede game.loekf2 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:08:
[...]
Nog eentje hier![]()
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
*denkt na over goede signature*
Aha ik ben toch niet alleen.loekf2 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:08:
[...]
Nog eentje hier![]()
Ik was er een paar weken nog over bezig met een paar neven dat ik Skyrim nog nooit heb gespeeld en een paar dagen later kondigen ze Skyrim aan voor Plus Extra
Ik moet wel eerlijk zijn dat ik een tijdje in bezit ben geweest van Skyrim VR, maar nooit opgestart en dan kon ik die ineens inruilen voor meer tegoed dan ik er voor betaald had, dus nog steeds niet gespeeld
Heb een poging gewaagd maar kwam ook op max 50 ofzo, misschien hoger. Vanwege de frustratie factor maar niet meer geprobeerd. Platinums zijn leuk maar gelukkig geen doel op zich voor mij gelukkig. Vind het vooral leuk als de challenge een extra verhaal toevoegt ipv doe dit x-keer. In ieder geval succesAmos_x schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:36:
Wil vanavond na het werk Miles Morales platinum halen. Heb nog 4-5 trophy's te gaan. waaronder 100 combo, en een 'enemy base' uitspelen zonder opgemerkt te worden.
Een tip voor hoe je het best die 100 aanpakt? Ik kan wel redelijk met de game overweg maar vang toch soms wel ergens een hit, die m'n combo onderbreekt (+-40/50?). En de 'gemakkelijke groepjes' zijn vaak niet groot genoeg en zelf redelijk overpowered waardoor ze te snel het loodje leggen.
Die enemy bases, zijn dat die roxxon labs en underground hide-outs? In die missies lijkt het niet te werken.
Daarna kan ik van m'n ps5 en weer plaats maken voor iets anders. Staat alweer vol
Idem hier, maar die lijkt me ook een RPG light te zijn, als ik vergelijk met sommige andere games. Ik heb bvb al 3 jaar The Witcher 3, maar ben nog niet verder geraakt dan die strooien pop waar een lichaam in verborgen blijkt te zitten (ja, dat is dus inderdaad nog geen uur ver in de gameloekf2 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:08:
[...]
Als je al moet beginnen met klassen, loadouts, of zelfs hoe je eruit ziet, te gaan kiezen, dan blijk ik toch altijd snel af te haken. Is me dan gewoon direct al te complex en na een drukke werkdag wil ik niet teveel meer moeten nadenken, en anderzijds is het gewoon keuzestress, en de vrees dat ik al rap iets verkeerd ga kiezen waar ik dan later spijt van heb en dan niet meer kan veranderen
Al zal ik TW3 wellicht in december een nieuwe kans geven na de PS5 update.
YouTube: Spider-Man: Miles Morales - Easiest 100x Combo Trophy Tutorial w/ NO...Amos_x schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:36:
Wil vanavond na het werk Miles Morales platinum halen. Heb nog 4-5 trophy's te gaan. waaronder 100 combo, en een 'enemy base' uitspelen zonder opgemerkt te worden.
Ik ga ook echt nooit voor een platinumcold_as_ijs schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:26:
[...]
Heb een poging gewaagd maar kwam ook op max 50 ofzo, misschien hoger. Vanwege de frustratie factor maar niet meer geprobeerd. Platinums zijn leuk maar gelukkig geen doel op zich voor mij gelukkig. Vind het vooral leuk als de challenge een extra verhaal toevoegt ipv doe dit x-keer. In ieder geval succes
Behalve dus Spiderman. Bij de originele liep ik bijna vanzelf tegen de platinum aan, heel verrassend (niet het doel). En bij MM zit ik op 45/50. Er zijn van die games die echt 'klikken', en voor beide spiderman was het weinig extra moeite en reflecteert het echt mooi het plezier en de variatie die ik in deze games mocht ervaren.
Het is een leuke 'badge', niets meer, om me over vijf jaar nog eens te herinneren aan de games die echt 100% voor mij gemaakt lijken te zijn.
De enige andere platinum die ik heb is Astro. Ook vanwege erg leuk en net het juiste niveau van 'challenge' om 'm te halen.
Ik heb op de PS4 een poging gewaagd, kwam er niet echt doorheen. Geeft ook niet, genoeg andere games om te spelen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En genoeg andere platformen waarop je Skyrim nog een kans kan geven.Superkiwi schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:59:
[...]
Ik heb op de PS4 een poging gewaagd, kwam er niet echt doorheen. Geeft ook niet, genoeg andere games om te spelen
Zodra ze een lock-on functie toeveoegen ga ik dat zeker doen, dat is een beetje de hoofdreden dat ik gestopt was.dutchgio schreef op donderdag 17 november 2022 @ 18:25:
[...]
En genoeg andere platformen waarop je Skyrim nog een kans kan geven.
Dat het er allemaal wat ouder uitziet heb ik geen moeite mee, daar kijk ik wel doorheen.
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 17-11-2022 18:33 ]
Er is nu wel een native PS5 versie van toch? Zou die niet al een stuk betere graphics hebben? Maar inderdaad op PC kon je modden wat je wilde en had je veel customization, niet alleen graphics maar ook gameplay e.d..Bas170 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 18:51:
Skyrim moet je ook gewoon op pc spelen, met mods
Vieze pc peasant!Bas170 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 18:51:
Skyrim moet je ook gewoon op pc spelen, met mods
Neuh, Skyrim is het enige wat ik op pc speel, omdat de console versies geen arachnafobie mods hebben
Wel iets beter maar het blijft gedateerd, ook al is het spel zelf verder wel erg goed.Kalder schreef op donderdag 17 november 2022 @ 19:02:
[...]
Er is nu wel een native PS5 versie van toch? Zou die niet al een stuk betere graphics hebben? Maar inderdaad op PC kon je modden wat je wilde en had je veel customization, niet alleen graphics maar ook gameplay e.d..
Mogelijk te laat maar er zijn schijnbaar wel mods voor arachnophobia op PlayStation. Bijvoorbeeld:Bas170 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 19:35:
[...]
Neuh, Skyrim is het enige wat ik op pc speel, omdat de console versies geen arachnafobie mods hebbengeen fan van huge-ass spinnen
https://mods.bethesda.net/en/skyrim/mod-detail/4165210
Ah, in het begin was dat niet zo.Caayn schreef op donderdag 17 november 2022 @ 19:47:
[...]
Mogelijk te laat maar er zijn schijnbaar wel mods voor arachnophobia op PlayStation. Bijvoorbeeld:
https://mods.bethesda.net/en/skyrim/mod-detail/4165210
Lang gewacht op die mod voordat ik de game kon spelenBas170 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 19:35:
[...]
Neuh, Skyrim is het enige wat ik op pc speel, omdat de console versies geen arachnafobie mods hebbengeen fan van huge-ass spinnen
Ik heb daar vaak wel wat moeite mee, dus waarschijnlijk ga ik Skyrim ook nooit spelen. Dat eerste persoons zwaardje meppen vind ik er ook altijd maar raar uitzien.Superkiwi schreef op donderdag 17 november 2022 @ 18:32:
[...]
Dat het er allemaal wat ouder uitziet heb ik geen moeite mee, daar kijk ik wel doorheen.
Ik pak the witcher 3 next gen wel weer op
https://www.amazon.nl/Sam...&pd_rd_i=B09J14CJ89&psc=1
[ Voor 26% gewijzigd door ZesBarkiePK op 18-11-2022 09:30 ]
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
- Chaoss
Destijds wel op de PC gespeeld maar kon er niet doorheen komen.
TW3 krijgt binnenkort een upgrade, die zou ik eerder aanraden. Zelf heb ik daar veel meer plezier aan beleeft dan aan Skyrim.
[ Voor 66% gewijzigd door ZesBarkiePK op 18-11-2022 00:31 ]
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
- Chaoss
Iemand ervaring vanuit vorige jaren?
Je hoort mij ook niet klagen hoor, heb al wat goeie deals gezien!
Ook gewoon verlengen is interessant hoorChaoss schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 07:29:
Black Friday deals in de PlayStation store. Upgraden van PS+ account is voor sommige mensen misschien interresant. Ook veel games in de aanbieding. Twijfel zelf over GT7 voor 50,-
Of een nieuw abonnement afsluiten is ook interessantcold_as_ijs schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:06:
[...]
Ook gewoon verlengen is interessant hoor, zoals ieder jaar eigenlijk. Heb nog tot januari 2024, maar denk dat ik er een jaartje aan toe voeg komende week
Is het mogelijk om het Extra abonnement af te sluiten met 25% korting (74,99 euro) en deze in te laten gaan na mijn huidige abonnement? Op de Playstation site heb ik deze optie namelijk (nog) niet kunnen vinden.Je betaalt vandaag een bedrag van €2,38. Deze betaling geldt voor de resterende 29 dagen van je huidige abonnement. Volgende betaling: elke 12 maanden €99,99, met ingang van 17/12/2022.
Je kan voor 45 euro een jaar essential bijkopen, en vervolgens het extra abonnement als upgrade met 25% korting voor de gehele nieuwe looptijd nemenBas0mniia schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:20:
Mijn PS+ Essential abonnement verloopt 17 december. Als ik nu wil upgraden naar Extra krijg ik 25% korting op de resterende dagen van het Essential abonnement, maar betaal daarna de gewone prijs voor het jaarabonnement van Extra:
[...]
Is het mogelijk om het Extra abonnement af te sluiten met 25% korting (74,99 euro) en deze in te laten gaan na mijn huidige abonnement? Op de Playstation site heb ik deze optie namelijk (nog) niet kunnen vinden.
Yes, is mogelijkBramsko schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:29:
Ben ook benieuwd of je nu met korting kan verlengen en nog een keer met korting kan upgraden?
Ik had ook nog wat games op mijn wensenlijstje staan. Ik heb er 3 games bij gekocht, had dan ook nog een PSN card liggen.Chaoss schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 07:29:
Black Friday deals in de PlayStation store. Upgraden van PS+ account is voor sommige mensen misschien interresant. Ook veel games in de aanbieding. Twijfel zelf over GT7 voor 50,-
- GT7 standard
- NBA 2K23 Michael Jorden Editie
- Far Cry 6 met season pass.
Deze waren allemaal voor het eerst in lange tijd afgeprijsd. En een veel betere deal ga ik als Digital Edition bezitter niet krijgen.
Ik ben nog steeds druk met God of War, maar deze zijn leuk voor in de kerst vakantie.
Gelukt, thnx!rensonthemove schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:31:
[...]
Je kan voor 45 euro een jaar essential bijkopen, en vervolgens het extra abonnement als upgrade met 25% korting voor de gehele nieuwe looptijd nemen
Dit doe ik dus elke keer, eind van het jaar (mid december) loopt mijn PS plus af, die verleng ik dan mocht er ergens een korting zijn. Vaak betekend dit dat er dan een auto renew een jaar later gaat gebeuren maar die zeg ik gelijk af zodat er niet per ongelijk een afschrijving word gedaan voor de volledige prijs.
Vraag is: Als ik nu een nieuwe 980 PRO koop, heeft hij dan al de firmware geïnstalleerd voor de hogere lees/schrijf snelheden?
PS: Mocht dit hier niet thuis horen, laat het even weten.
Is niet nodig, bestellen, plaatsen, enjoyBrambu schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:04:
Ben aan het denken om de Samsung 980 PRO aan te schaffen voor mijn PS5. Heb echter geen PC om de firmware update uit te voeren...
Vraag is: Als ik nu een nieuwe 980 PRO koop, heeft hij dan al de firmware geïnstalleerd voor de hogere lees/schrijf snelheden?
https://www.bol.com/nl/nl...JKTg.2_10.14.ProductImage
Je kunt deze kaarten gewoon gebruiken voor de aanschaf voor ps plus denk ik toch? Of is het tegoed puur voor games? Ik dacht namelijk ook specifieke ps plus kaarten te hebben gezien.
Top!!Cardwizard schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:10:
[...]
Is niet nodig, bestellen, plaatsen, enjoy
Ja, bij mij is het ook zo. Ik kan enkel Premium kiezen voor 90 Euro.Blokkie90 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:45:
Ik heb doordat ik playstation plus now had nog een premium abonnement tot maart 2023. Maar zou met deze actie naar extra willen gaan. Maar als ik kies voor wijzigen van abbonement kan ik enkel premium kiezen met korting. ofwel extra of essentials aan de originele prijs kopen. Heeft iemand hetzelfde voor?
Momenteel ben ik aan het twijfelen of ik het wel zal doen. Ten slotte is 1 jaar Extra 100 Euro (normale prijs, nu voor 75 Euro aanbiedingsprijs). Dus is Premium voor 10 Euro minder niet slecht.
Aan de andere kant heb ik nog een lange lijst met gekochte games die nog niet gespeeld zijn. Dus is het misschien goed om naar Essential te zakken (of een tijd lang geen PS Plus) om zo die games te spelen.
Heeft iemand ervaring met het stopzetten en weer opnemen van Plus? Ik lees wel dat je dan weer toegang hebt alle geclaimde games, maar ik ben toch wat sceptisch
Edit: Abonneer je op opnieuw PlayStation Plus
Als je PlayStation Plus-lidmaatschap afloopt en je het later opnieuw activeert, heb je weer opnieuw toegang tot content die je eerder hebt gedownload via PlayStation Plus (zoals maandelijkse games).
https://www.playstation.c.../cancel-playstation-plus/
[ Voor 13% gewijzigd door Zwartkijker op 18-11-2022 12:03 . Reden: Aanvulling ]
PSN: Zwartkijker
TW3 heb ik veel gespeeld op de PS4. Blood and wine expansion heb ik niet helemaal doorgespeeld. Die maar oppakken met de PS5 upgrade.Chaoss schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 00:14:
[...]
Destijds wel op de PC gespeeld maar kon er niet doorheen komen.
TW3 krijgt binnenkort een upgrade, die zou ik eerder aanraden. Zelf heb ik daar veel meer plezier aan beleeft dan aan Skyrim.
Even bij Amazon gaan kijken, is daar nu het goedkoopst. Firmware is geen issue meer.Brambu schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:04:
Ben aan het denken om de Samsung 980 PRO aan te schaffen voor mijn PS5. Heb echter geen PC om de firmware update uit te voeren...
Hier hetzelfde "probleem"Blokkie90 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:45:
Ik heb doordat ik playstation plus now had nog een premium abonnement tot maart 2023. Maar zou met deze actie naar extra willen gaan. Maar als ik kies voor wijzigen van abbonement kan ik enkel premium kiezen met korting. ofwel extra of essentials aan de originele prijs kopen. Heeft iemand hetzelfde voor?
Ik heb nu PS+ Premium (loopt 5 dezember af) ik kan nu niet verlengen naar PS+ Extra met korting
[ Voor 69% gewijzigd door Cardwizard op 18-11-2022 11:36 ]
Ligt eraan hoeveel TB er nodig is en wel of geen heatsink (geen idee of dat nodig is in een PS5, geen ervaring mee). Maar de 1TB variant is bij Alternate nu 95EURZesBarkiePK schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:14:
[...]
Even bij Amazon gaan kijken, is daar nu het goedkoopst. Firmware is geen issue meer.
De Western Digital variant is goedkoper: https://www.amazon.de/-/en/dp/B0B7CKZGN6/ZesBarkiePK schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 00:02:
De Samsung 980 PRO 2 TB Heatsink is weer in de aanbieding bij Amazon. Voor degene die de laatste Prime Deals in Oktober gemist hadden.
https://www.amazon.nl/Sam...&pd_rd_i=B09J14CJ89&psc=1
[Afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door addictive op 18-11-2022 11:55 ]
Oh gaaf, en sneller. Mooie deal!addictive schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:54:
[...]
De Western Digital variant is goedkoper: https://www.amazon.de/-/en/dp/B0B7CKZGN6/
[Afbeelding]
Het is dat ik al voorzien ben, anders had ik deze SSD gekocht.
Hele scherpe prijs.
Ook 191,99 bij WD zelf, waarbij zo te zien ook CashbackXL nog 5% teruggeeft.addictive schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:54:
[...]
De Western Digital variant is goedkoper: https://www.amazon.de/-/en/dp/B0B7CKZGN6/
[Afbeelding]
[ Voor 97% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 18-11-2022 12:55 ]
Niet helemaal correct, je krijgt gewoon tegoed.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:39:
[...]
Ik heb net uit betrouwbare bron vernomen dat game mania losse codes verkoopt. Deze activeren als je huidige abonnement is verlopen:
Essential:
https://www.gamemania.nl/...tial-12-maanden-nederland
Extra:
https://www.gamemania.nl/...xtra-12-maanden-nederland
Let op: Je ontvangt een PSN kaart ter waarde van €75 waarmee je het Playstation Plus Extra abonnement kan aankopen.
Aah dan is het alsnog niet handig. Want je kan pas activeren als je huidige abonnement is verlopen als je lagere tier wil. En dan ligt er prijs anders.schumi2004 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:44:
[...]
Niet helemaal correct, je krijgt gewoon tegoed.
[...]
Ik heb hem net zelf besteld, is maandag hierZesBarkiePK schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:27:
[...]
Oh gaaf, en sneller. Mooie deal!
Het is dat ik al voorzien ben, anders had ik deze SSD gekocht.
Hele scherpe prijs.
Afgelopen week deze direct geplaatst zonder update. Snelheid die PS5 teruggaf na formatteren was 6511 MB/s. Is dat de nieuwe snelheid of nog de oude? Snel genoeg in ieder geval en volgens mij sneller dan de PS5 ssd.Brambu schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:04:
Toen ik de mijne erin deed kreeg ik +/- 5500, toen geprobeerd te updaten maar was al de laatste versie, maar de PS5 schijnt ook niet perfect te meten, en volgens mij is de meetmethode veranderd waardoor de 980pro nu wel rond de 6500 haalt. Maar alles boven 5500 is voldoende.heypnt schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:14:
[...]
Afgelopen week deze direct geplaatst zonder update. Snelheid die PS5 teruggaf na formatteren was 6511 MB/s. Is dat de nieuwe snelheid of nog de oude? Snel genoeg in ieder geval en volgens mij sneller dan de PS5 ssd.
Net twee weken geleden een zwarte besteld en ontvangen van bol aan 69.99 euroZesBarkiePK schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 00:27:
Alle kleuren PS5 DualSense controllers 49,99,- bij CoolBlue en Bol. Ik heb de Grey Camo besteld.
[Afbeelding]
Had ik kunnen weten natuurlijk. Vraag me af of ik er niet nog 1 of 2 bestel aan deze prijs, aangezien ze snel kapot gaan. Hoef ik me ook niet druk te maken over retour sturen en zo, dan heb ik er gewoon op voorraad...
Nice, direct de zwarte besteld.ZesBarkiePK schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 00:27:
Alle kleuren PS5 DualSense controllers 49,99,- bij CoolBlue en Bol. Ik heb de Grey Camo besteld.
[Afbeelding]
Heb een zwarte en witte. Ik verkies ook zwarte, maar weet niet of ik nog een extra zwarte bestel of een andere kleur. Die camo is ook niet mis, maar misschien iets te veel sweaty COD gamer
Ik heb hem gespeeld, maar ik dacht niet veel gemerkt te hebben qua DualSense features. Het heeft i.i.g. geen indruk gemaakt als het er wel in zitZorroberner schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:27:
Hoi allen, zijn er hier mensen die Lego Star Wars the Skywalker Saga hebben op de PS5? Ik ben benieuwd of dat spel dualsense features heeft.
Wij hadden het spel al op de PS4 waardoor we een gratis upgrade kregen, los van wat gekke render dingetjes in de ps4 variant op de ps5 zijn we wel op de ps4 variant blijven spelen om de volgende redenen:Zorroberner schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:27:
Hoi allen, zijn er hier mensen die Lego Star Wars the Skywalker Saga hebben op de PS5? Ik ben benieuwd of dat spel dualsense features heeft. Ik twijfel tussen het spel te kopen voor de PS5 of de Xbox. Dus iemand ervaring met dit spel op de PS5 en de dualsense? Op internet kan ik er bar weinig over vinden.
- save game kon niet overgezet worden
- controller features niet zo fancy ingezet dat het me bij is gebleven
- grafisch niet genoeg verschil
Dus kies vooral het platform wat je fijn vind, in mijn ogen mis je niks ps5 specifiek iig
Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super
- Chaoss
Opzich wel, heb alleen de pech dat mijn abbo net in septer verlengd wordt. Kan natuurlijk nog een jaar nemen maar dan blijf ik altijd 2 jaar vooruit betalen.cold_as_ijs schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:06:
[...]
Ook gewoon verlengen is interessant hoor, zoals ieder jaar eigenlijk. Heb nog tot januari 2024, maar denk dat ik er een jaartje aan toe voeg komende week
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 18-11-2022 17:53 ]
- Chaoss
Ik vondt Blood & Wine wel erg vet, beter dan die eerste uitbreiding. Ten eerste omdat het in een nieuw gebied is met mediterraanse vibes. En daarnaast omdat je een eigen huis krijgt waar je gear kunt verzamelen net als in SkyrimHulleman schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:48:
[...]
TW3 heb ik veel gespeeld op de PS4. Blood and wine expansion heb ik niet helemaal doorgespeeld. Die maar oppakken met de PS5 upgrade.
Of gewoon naast je neerleggen, want de kans dat zo'n aanbieding nog een keer voorbij komt (voor jouw nieuwe verlenging in september volgend jaar) is zeer aanwezig. En mocht dat niet het geval zijn, dan heb je 'verkeerd gegokt' met een lage financiële impact (de gemiste korting). Don't you like to live dangerously?Chaoss schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:49:
[...]
Opzich wel, heb alleen de pech dat mijn abbo net in septer verlengd wordt. Kan natuurlijk nog een jaar nemen maar dan blijf ik altijd 2 jaar vooruit betalen.
- Chaoss
Ja precies heb ik ook gedaan, ik had er al 3 maar die Camo Grey schijnt erg mooi te zijn, dus voor de verzameling besteld. Had de Galactic Purple ook nog wel willen hebben, maar die is al een tijdje uitverkocht.Amos_x schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:21:
[...]
Net twee weken geleden een zwarte besteld en ontvangen van bol aan 69.99 euro![]()
Had ik kunnen weten natuurlijk. Vraag me af of ik er niet nog 1 of 2 bestel aan deze prijs, aangezien ze snel kapot gaan. Hoef ik me ook niet druk te maken over retour sturen en zo, dan heb ik er gewoon op voorraad...
Bij Gamemania nog op voorraad voor € 49,98: https://www.gamemania.nl/...amo/8835197?colour=176660Chaoss schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:05:
Hmm jammer Camo Dualsense is bij Bol en CB al uitverkocht.
Als je nog 1500 coins hebt kun je ook gebruik maken van de 5 euro korting voucher op accessoires.
https://psnprofiles.com/leFibo
FYI, de PS4-versie is gratis te upgraden naar de PS5-versie (ondanks dat de PS5-versie overal duurder is).
[ Voor 3% gewijzigd door MathieuT op 18-11-2022 20:40 ]
Je krijgt exact hetzelfdeCowboy_Henk schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 20:37:
Is er een reden waarom er 10 euro verschil is tussen deze twee edities?
Bij allebei krijg je de ps4 en ps5 editie.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zie mijn post hierboven voor een nog goedkopere versie als je een disc PS5 hebt.
Ok maar het is toch onbegrijpelijk dat voor exact dezelfde versie er 10 verschil is?MathieuT schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 20:42:
[...]
Je krijgt exact hetzelfde![]()
Zie mijn post hierboven voor een nog goedkopere versie als je een disc PS5 hebt.
Of toch? Want ik heb Miles Morales Ps4 editie op disc en als ik upgrade naar ps5 versie dan staat zowel ps5 als Ps4 editie geïnstalleerd. Als ik Ps4 versie verwijder dan wordt het na een tijd toch terug geïnstalleerd omdat de disc moet blijven insteken.
Is dat bij digitale Ps4 versies ook het geval? Moet die geïnstalleerd blijven voor de upgrade naar ps5 versie?
Het is inderdaad onbegrijpelijk, maar de reden daarachter is als volgt:Cowboy_Henk schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 20:48:
[...]
Ok maar het is toch onbegrijpelijk dat voor exact dezelfde versie er 10 verschil is?
Of toch? Want ik heb Miles Morales Ps4 editie op disc en als ik upgrade naar ps5 versie dan staat zowel ps5 als Ps4 editie geïnstalleerd. Als ik Ps4 versie verwijder dan wordt het na een tijd toch terug geïnstalleerd omdat de disc moet blijven insteken.
Is dat bij digitale Ps4 versies ook het geval? Moet die geïnstalleerd blijven voor de upgrade naar ps5 versie?
Toen de preorders beschikbaar kwamen voor Forbidden West was de PS5 versie €10 duurder dan de PS4 versie (bij de digitale PS5 versie kreeg je ook de PS4 versie).
Maar wat bleek, Sony had beloofd dat Forbidden West één van de games was met gratis PS5 upgrade.
Na een hele hoop kritiek online hebben ze die €10 upgrade geschrapt. Maar op die moment waren er al heel wat preorders verkocht en ze hebben dat dus niet terug gedraaid. Idem voor de fysieke winkels.
Edit: ik denk dat je gewoon zowel de PS4 als de PS5 versie in je bibliotheek krijgt, dan kan je gewoon de PS5 versie downloaden.
Edit 2: blijkbaar krijg je enkel de PS4 versie in je bibliotheek, dan moet je naar de PS5 versie gaan in de Store en die zou dan gratis moeten zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door MathieuT op 18-11-2022 21:04 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 19-11-2022 10:33 ]
- Chaoss
MediaMarkt verkoopt ze ook voor 49,95, daar de Camo maar besteld kan hem morgen oppikkenleFibo schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:36:
[...]
Bij Gamemania nog op voorraad voor € 49,98: https://www.gamemania.nl/...amo/8835197?colour=176660
Als je nog 1500 coins hebt kun je ook gebruik maken van de 5 euro korting voucher op accessoires.
[ Voor 36% gewijzigd door Chaoss op 19-11-2022 00:45 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 19-11-2022 10:38 ]
€20 tegoed voor een splinternieuwe controller, snap ook niet dat hij hem dan niet tweede hands aanbied als hij van CB niet het volledige bedrag terug krijgt, dan krijg je er toch echt wel meer dan €20 voor.
Dit topic is gesloten.
![]()
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/D3O3TvsnyRdGoQPUkcpvntVr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rMORkaUdx9gF9lak1ANW5ICi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A0Xhw4VNBr5cQPicERAqHNan.jpg?f=fotoalbum_large)