PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 20:59
Morgen (technisch gezien vandaag) dus nieuwe State of Play:
https://blog.playstation....ns-tomorrow-september-13/
[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 13-09-2022 00:08 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Nice en deze week ook een Nintendo Direct!Kalder schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 00:08:
Wel een beetje erg late aankondiging, althans ik had er nog niets van gehoord.
Ben benieuwd.
Wil wat tofs en nieuws zien!
Ben benieuwd, zo te lezen mogen we nieuwe games verwachten. En ik denk een release date voor PSVR2.Kalder schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 00:08:
Wel een beetje erg late aankondiging, althans ik had er nog niets van gehoord.
Er wordt een nieuwe IP van Naughty Dog aangekondigd, PS5 exclusive, release Holiday 2022Raem schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 08:54:
[...]
Ben benieuwd, zo te lezen mogen we nieuwe games verwachten. En ik denk een release date voor PSVR2.
En toen werd je wakker
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
+Hulleman schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:08:
[...]
Er wordt een nieuwe IP van Naughty Dog aangekondigd, PS5 exclusive, release Holiday 2022![]()
En toen werd je wakker
- Metal Gear Solid Remake (PS5)
- Silent Hill (PS5)
- Sly Racoon (PS5)
- Secret Agent Clank 2 (PSVR2)
- Astro Bot 2 (PSVR2)
En toen werd je écht wakker
- 20 minuten Deathloop gameplay voor de aankomende PS+ release.
Raem schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:19:
- 20 minuten Deathloop gameplay voor de aankomende PS+ release.
SoP valt altijd tegen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik ervaar hetzelfde probleem. Alleen bij Fortnite.MaFFia schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:59:
Zijn er nog meer mensen toevallig die wat last hebben gekregen van een stutter /flicker van hun monitor/tv sinds de 1440 update?
Mijn samsung g7 heeft sindsdien en ik lees er eigenlijk niets over.
*Edit*
https://10scopes.com/fix-ps5-screen-keeps-flickering/
Al dit heeft niet mogen helpen.
*Edit2*
Resolutie verlaagt naar 1080p en dan heb ik er geen last van
Ik verwacht ook geen first party aankondigingen eigenlijk.For tomorrow’s show, we’ll have some great updates from our amazing Japanese partners, along with a few other surprises from developers all around the world.
https://www.gematsu.com/2...rvice-on-february-27-2023
Niet best, die game is nog niet eens een jaar uit.
Ik hoop op bevestiging dat GT7 volledig in PSVR2 te spelen is.Raem schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 08:54:
[...]
Ben benieuwd, zo te lezen mogen we nieuwe games verwachten. En ik denk een release date voor PSVR2.
Ik heb het spel niet maar dat is inderdaad wel slecht, ook gewoon niet meer speelbaar ook.Raem schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:52:
Babylon’s Fall to end service on February 27, 2023
https://www.gematsu.com/2...rvice-on-february-27-2023
Niet best, die game is nog niet eens een jaar uit.
Rupsen, Rapsen.
Geen idee of er een vervolg zou komen, maar ze zijn momenteel bezig met een verhalende Star Wars game (SW:Eclipse), er was ook een andere game waar ze aan werken maar weet ff niet meer welke.two schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:27:
Wanneer nou eindelijk een opvolger van Detroit Come Human! Een van m’n favoriete games.
Verwijderd
Die IP ligt bij Sony, aangezien quantic dream net overgenomen is door Chinese partij lijkt mij een vervolg onwaarschijnlijk.two schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 22:27:
Wanneer nou eindelijk een opvolger van Detroit Come Human! Een van m’n favoriete games.
Sony is wel bezig met een live action Detroit become human:
https://wegotthiscovered....y-in-development-at-sony/
Ik ga wel kijken, maar verwacht niet veel bijzonders. Denk het een en ander wat vanmiddag bij Nintendo is laten zien zoals Octopath Traveler 2 en Theathrythm.Kalder schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 21:54:
Wie gaan er nog meer de So(a)P kijken? Ik heb m'n verwachtingen op een laag pitje gezet en ben benieuwd wat ze gaan tonen maar het zal me niet verbazen als het wederom tegenvalt, de vorige SoP was ook niet echt heel boeiend. In ieder geval gaan we wat PSVR2 content zien daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
En misschien een release date voor PSVR2.
- Chaoss
[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 14-09-2022 00:04 ]
- Chaoss
- Chaoss
Verwijderd
Nog 2 maandjes geduld hebben helaas 😢
Verwijderd
Nieuwe naam? Die game heet toch al heel lang project eve?Raem schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:17:
Project Eve, nice. Maar nieuwe naam dus en blijkbaar een exclusive geworden
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
- Chaoss
Heeft nu een andere naam, kon hem alleen niet lezenVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:25:
[...]
Nieuwe naam? Die game heet toch al heel lang project eve?
Inderdaad, en die controller is ook erg vet.SpeedyNick schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:24:
Die God of War trailer was echt dik 😻🤘
Nog 2 maandjes geduld hebben helaas 😢
Klopt, maar heet nu dus Stellar Blade.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:25:
[...]
Nieuwe naam? Die game heet toch al heel lang project eve?
Echt wel, hier wel zin in, wie is jou favoriet? Ik nog altijd KazuyaVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:08:
Tekken 8! Ziet er ook wel erg tof uit.
Deel die mening helemaal, 2024 duurt wel nog even, maar wel iets moois om naar uit te kijken,.Chaoss schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:18:
Oeh Rise of the Romin ziet er ook erg goed uit.
- Chaoss
Hogwarts zag er ineens (grafisch) minder goed uit of lag dat aan mij?
Nee, dat idee had ik ook, apart.Chaoss schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:29:
Precies dit! GoW kom maar op!Chaoss schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:29:
Like a dragon, Rise of the Ronin,.Star Wars en natuurlijk GoW waren wat mij betreft de hoogtepunten.
Zag er zeker minder uit op grafisch vlak!
Hier nog een playlist voor wie alles nog in 4K wil terugkijken:
YouTube: YouTube
[ Voor 68% gewijzigd door Kalder op 14-09-2022 00:50 ]
Grafisch niet heel indrukwekkend maar wel een leuk en vrij origineel idee voor een game.
Kan altijd nog komen, dit is Koei Tecmo/Team Ninja en niet Suckerpunch.soundtrack schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:51:
Rise of the Ronin... Had liever deel 2 verwacht van Ghost of tsushima.
Maar zal waarschijnlijk ook nog wel even duren voor dat presenteerbaar is als teaser oid.
Spider-man 2 en Wolverine zijn denk ik de volgende titels.
Dat lijkt me echt prachtig om mee te maken. Hoop dat de PSVR2 het goed gaat doen, om wat aantrekkelijker te worden voor ontwikkelaars.
- Chaoss
Die gaat er ook wel komen maar aangezien die ontwikkeling pas is begonnen na de release van deel 1 en een beetje game zo 5 jaar kost om te maken hoeven we die niet op korte termijn te verwachten.soundtrack schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:51:
Rise of the Ronin... Had liever deel 2 verwacht van Ghost of tsushima.
Ronin had ook wel een ander stijltje grafisch maar ook qua gameplay, zo te zien zat er magic in en geweren/pistolen. Wat mij betreft is er prima plaats voor meerder samurai games.
De releases van Square Enix voor de komende maanden zien er echt goed uit. Als je niet van jRPGs houdt valt natuurlijk het grootste gedeelte af, maar voor mij zit er een hoop leuke games tussen.
https://press.na.square-e...od=ComingSoon&sortBy=Date
Heb trailer in 4K bekeken maar ik had al meteen een apart gevoel bij de graphics , ik werd er niet echt warm of koud van eerlijke gezegd maar kan ook aan mij liggenKalder schreef op woensdag 14 september 2022 @ 01:00:
Vond dit trouwens ook wel een leuke verassing:
[YouTube: Pacific Drive - State of Play Sep 2022 Reveal Trailer | PS5 Games]
Grafisch niet heel indrukwekkend maar wel een leuk en vrij origineel idee voor een game.
We zijn nu druk met FFXIV die we nog laaaaaang niet klaar hebben. Met drie maanden dan dus Crisis Core, tussendoor nog meer FFXIV, zomer deeltje 16 en dan winter Reunion. Mooie tijden voor Final Fantasy liefhebbers.
Hogwarts was grafisch eigenlijk ook te mooi om waar te zijn. Als ze de graphics uit voorgaande trailers gaan halen, wordt het een 30fps game op de PS5.Chaoss schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:29:
Is dat het 'vervolg' op de Remake (Intergrade), dus deel 2 zeg maar ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Nee een sidestory. Deze richt zich op Cloud, Zack en Sepiroth als ze nog bij Shinra zitten.-SaveMe- schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:40:
[...]
Is dat het 'vervolg' op de Remake (Intergrade), dus deel 2 zeg maar ?
Verwijderd
Die live streams op YouTube zijn altijd erg slecht in kwaliteit. Als je de video terug kijkt in 4K ziet het er al heel anders uit.Hulleman schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:38:
[...]
Hogwarts was grafisch eigenlijk ook te mooi om waar te zijn. Als ze de graphics uit voorgaande trailers gaan halen, wordt het een 30fps game op de PS5.
Vanavond nog even rustig in z’n volle glorie bekijken danVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:42:
[...]
Die live streams op YouTube zijn altijd erg slecht in kwaliteit. Als je de video terug kijkt in 4K ziet het er al heel anders uit.
- Chaoss
Ziet er beter uit naar ik ben nog niet echt onder de indruk. Zal ook gedeeltelijk aan de locatie liggen. Die vorige trailers waren van mooie buiten locaties en grote rooms in Hogwarts, die hadden veel meer detail.Kalder schreef op woensdag 14 september 2022 @ 00:43:
Jullie moeten die Hogwarts video even in 4K terug kijkenDan ziet het er een stuk beter uit
[YouTube: Hogwarts Legacy - PlayStation Exclusive Haunted Hogsmeade Shop Quest | PS5 & PS4 Games]
Verwijderd
Nee, alleen Rise of the Ronin en project eveLadyVodka schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:26:
[YouTube: PlayStation State of Play Livestream | Sony (September 13, 2022)]
All die games zijn PS5 exclusive?
Ik vertrouw KOEI sinds Dynasty Wariors 2 niet meer.
- Chaoss
Maar wel/geen exclusive naakt me weinig uit als het maar goeie games zijn...
https://www.eurogamer.net...to-virtual-reality-gaming
ps vr2 hands-on
[ Voor 27% gewijzigd door BigF25 op 14-09-2022 14:47 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
- Chaoss
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 14-09-2022 16:39 ]
Heeft iemand deze al een keer besteld? De prijs lijkt me prima, ik ben alleen een beetje bang voor de import heffingen/belastingen. Aangezien ik al een keer eerder ergens een trui uit de US had besteld voor 40 dollar, en daar nog 50 euro aan heffingen/belastingen bij mocht optellen.
Voor de geïnteresseerde:
https://dbrand.com/shop/special-edition/ps5?category=digital
Ik kan ook niet wachten op de DualSense Edge, ik wilde eigenlijk al heel lang de SCUF Reflex Pro kopen, maar ook deze is erg moeilijk leverbaar in NL.
De GOW PS5 controller gaat ook aan de verzameling accessoires toegevoegd worden, ik ben benieuwd wanneer deze leverbaar is.
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Ziet er veel mooier uit, en die teksten van hun zijn geniaalZesBarkiePK schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:45:
Ik zou graag de Darkplates 2.0 van dbrand willen bestellen, ik vind de ronde hoeken erg mooi en ook de ventilatieopeningen aan de zijkant komen de temperaturen van de PS5 ten goede.
Heeft iemand deze al een keer besteld? De prijs lijkt me prima, ik ben alleen een beetje bang voor de import heffingen/belastingen. Aangezien ik al een keer eerder ergens een trui uit de US had besteld voor 40 dollar, en daar nog 50 euro aan heffingen/belastingen bij mocht optellen.
Voor de geïnteresseerde:
Ik kan ook niet wachten op de DualSense Edge, ik wilde eigenlijk al heel lang de SCUF Reflex Pro kopen, maar ook deze is erg moeilijk leverbaar in NL.
De GOW PS5 controller gaat ook aan de verzameling accessoires toegevoegd worden, ik ben benieuwd wanneer deze leverbaar is.
Ik vrees dat je aan import gaat vast hangen, ik heb invoer mogen (lees moeten) betalen en dat was toch redelijk pittig! Ben ondertussen ook vergeten hoeveel het is, maar het is toch al snel de helft van wat je betaald hebt!ZesBarkiePK schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:45:
Ik zou graag de Darkplates 2.0 van dbrand willen bestellen, ik vind de ronde hoeken erg mooi en ook de ventilatieopeningen aan de zijkant komen de temperaturen van de PS5 ten goede.
Voor de geïnteresseerde:
Maar daartegen staat wel dat je een PS5 met wat PS2 achtige looks in de woonkamer hebt staan!
:strip_exif()/f/image/tor6sxXqKELW6Jf4YupfMhHY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7gnAtKxLzaN5zI6udUVZCzKa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mYmOhlyVJY8euJPgIzXCAlfV.jpg?f=fotoalbum_large)
Het valt ook op dat hij niet meer zo sterk in het oog springt, dus ook als hij zou komen te staan waar ik de mijne heb staan, dan heb je niet dat felle witte vlak als de TV er licht op laat vallen als je TV kijkt.
- Chaoss
Tzou me ook niet verbazen als de PSVR2 499,- gaat kosten bij de release dan wacht ik wel een pricedrop (of 2) af om het te proberen.
Zodra de PS6 een paar jaar uit is, zal je de PSVR2 wel voor een wat zachter prijsje kunnen kopenChaoss schreef op woensdag 14 september 2022 @ 17:25:
Als ik de previews van Call of the Mountain en Star Wars zo zie dan krijg ik ook wel zin in de PSVR2. Maar de keren dat ik een pc vr ophad werd ik toch vrij snel misselijk, bril dragen was met andere headsets ook niet echt ideaal.
Tzou me ook niet verbazen als de PSVR2 499,- gaat kosten bij de release dan wacht ik wel een pricedroo (of 2) af om het te proberen.
Aangezien zowel de PS5 zelf, als de Meta Quest 2 onlangs nog allebei duurder zijn geworden, zou ik er niet op rekenen dat de PSVR2 in de eerst komende 3 jaar ook maar iets omlaag zal gaan in prijs.
The devil is in the details.
Het hele dikke 'David vs Goliath' helden 'sausje' leggen ze er zo dik bovenop dat het arrogant overkomt.
Ze maken degelijk spul, zeker. Ik heb ooit een rosewood-sticker voor een telefoon gehad, mooie afwerking en perfecte pasvorm.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Eens, trailer zag er goed uit op 4K!Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:42:
[...]
Die live streams op YouTube zijn altijd erg slecht in kwaliteit. Als je de video terug kijkt in 4K ziet het er al heel anders uit.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat hij 500 á 550 zal kunnen gaan kosten, en een pricedrop verwacht ik net als @Hahn voorlopig niet, maar dat zal ook wel afhangen van hoe populair de headset gaat worden, als hij net zo verkoopt als de PSVR1 zou ik een prijsdaling eerder verwachten dan wanneer hij veel beter verkoopt.Chaoss schreef op woensdag 14 september 2022 @ 17:25:
Als ik de previews van Call of the Mountain en Star Wars zo zie dan krijg ik ook wel zin in de PSVR2. Maar de keren dat ik een pc vr ophad werd ik toch vrij snel misselijk, bril dragen was met andere headsets ook niet echt ideaal.
Tzou me ook niet verbazen als de PSVR2 499,- gaat kosten bij de release dan wacht ik wel een pricedrop (of 2) af om het te proberen.
Helaas nog niets gehoord van GT7 of een andere race sim game met volledig online PSVR2 support (en racestuur support), mocht zoiets er niet zijn op release zal ik hem ook zeker niet op release kopen.
Leest heel goed! Hopelijk komt Half-Life Alyx ook naar de PSVR2, ik ben er toen mee gestopt omdat ik de Rift niet zo prettig vond.
En hier betaal ik € 16,99 voor?Linksquest schreef op woensdag 14 september 2022 @ 19:39:
The Playstation Plus Extra games van September
[YouTube: PlayStation Plus Extra - September 2022 (PS+)]
Tja, het is nog vrij nieuw, hopelijk volgende maand beter, zelf heb ik nog gewoon Essential.
- Chaoss
Verwijderd
Tis wel waard tough, alleen de koeling waar je PS5 op voorruit gaat is al een groot voordeel.Runaque schreef op woensdag 14 september 2022 @ 17:09:
[...]
Ik vrees dat je aan import gaat vast hangen, ik heb invoer mogen (lees moeten) betalen en dat was toch redelijk pittig! Ben ondertussen ook vergeten hoeveel het is, maar het is toch al snel de helft van wat je betaald hebt!
Maar daartegen staat wel dat je een PS5 met wat PS2 achtige looks in de woonkamer hebt staan!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het valt ook op dat hij niet meer zo sterk in het oog springt, dus ook als hij zou komen te staan waar ik de mijne heb staan, dan heb je niet dat felle witte vlak als de TV er licht op laat vallen als je TV kijkt.
Nieuwe Forspoken trailer van de Tokyo Game Show.
gaat de koeling er wel op vooruit of is dit een aanname?Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:23:
[...]
Tis wel waard tough, alleen de koeling waar je PS5 op voorruit gaat is al een groot voordeel.
Verwijderd
Tis geen aanamen. Verschillende reviews online o.a. op Youtube laten dit zien.cold_as_ijs schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:08:
[...]
gaat de koeling er wel op vooruit of is dit een aanname?
Als ik deze test moet geloven valt het reuze mee en zou ik het in ieder geval geen 'groot voordeel' noemen. Temperaturen zakken wel zodra je de M2 cover niet meer gebruikt, maar dat staat dus los van de panelen.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:14:
[...]
Tis geen aanamen. Verschillende reviews online o.a. op Youtube laten dit zien.
https://nascompares.com/2...ew-and-temperature-tests/
Comparing the initial setup with dBrand and Official PS5 plates side by side, you can see that most fo the internal PS5 temperatures were largely identical and it’s only really on the SSD controller reports that we see a significant difference (with the dBrand SSD heatsink being the lower temperature at boot, but closing in on the same temp as the official plates as each test was completed
[ Voor 29% gewijzigd door Raem op 15-09-2022 11:28 ]
Dank je wel, dan weet ik gewoon dat ik daar rekening mee moet houden. Maakt het iets duurder, maar hier in NL heb je dan wel iets unieks. Ook leuk om te zien dat iemand deze al een keer heeft besteld, en plak je die LED strip er gewoon overheen, of moet je die vervangen met het origineel?Runaque schreef op woensdag 14 september 2022 @ 17:09:
[...]
Ik vrees dat je aan import gaat vast hangen, ik heb invoer mogen (lees moeten) betalen en dat was toch redelijk pittig! Ben ondertussen ook vergeten hoeveel het is, maar het is toch al snel de helft van wat je betaald hebt!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De DBrand zijpanelen zijn de enige aftermarket oplossing die de koel eigenschappen van de PS5 juist ten goede komen. Wat je voor de rest aan fans kan kopen is allemaal onzin en werkt zelfs averechts.Raem schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:23:
[...]
Als ik deze test moet geloven valt het reuze mee en zou ik het in ieder geval geen 'groot voordeel' noemen. Temperaturen zakken wel zodra je de M2 cover niet meer gebruikt, maar dat staat dus los van de panelen.
[...]
Alleen het compleet verwijderen van de zijpanelen zorgt er voor dat de temperaturen nog lager blijven, maar ja dat ziet er niet uit.
YouTube: Basically A Scam: PS5 Aftermarket Cooling Fans Blow the Wrong Way
Aan de andere kant Sony heeft natuurlijk zelf ook lang genoeg over het ontwerp nagedacht. En zorgen voor een goed geventileerde open ruimte blijft het belangrijkste.
€ 119,99 voor 12 maanden als je slim bent.
[ Voor 27% gewijzigd door ZesBarkiePK op 15-09-2022 12:41 ]
LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450
Dat is transparante folie die je over de originele kleeft! Lijkt niet simpel, maar is best wel goed te doen, enkel zorgen dat je toestel stofvrij is alsook de omgeving waar je werkt.ZesBarkiePK schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:21:
[...]
Dank je wel, dan weet ik gewoon dat ik daar rekening mee moet houden. Maakt het iets duurder, maar hier in NL heb je dan wel iets unieks. Ook leuk om te zien dat iemand deze al een keer heeft besteld, en plak je die LED strip er gewoon overheen, of moet je die vervangen met het origineel?
Ik heb gekozen voor een rode strip omdat het dan zo een beetje op een "Star Wars The Empire" console gaat lijken, en de ventilatie op de zijkanten lijken dan ook een beetje een knipoog naar een TIE fighter.
Die gast meet de uitgaande temperatuur op 1 punt. Het enige dat je kan concluderen is dat op dat punt de temperatuur daalt. Als de complete temperatuur daalt betekend het dat of de airflow stijgt, waardoor je temperatuur daalt met dezelfde of betere cooling performance. Of je airflow wordt dermate verstoord waardoor je juist minder koelt met dezelfde flow.Raem schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:23:
[...]
Als ik deze test moet geloven valt het reuze mee en zou ik het in ieder geval geen 'groot voordeel' noemen. Temperaturen zakken wel zodra je de M2 cover niet meer gebruikt, maar dat staat dus los van de panelen.
[...]
Waarschijnlijk wordt de flow intern verstoord waardoor de hotspot op een andere locatie in de console ligt.
Ik heb die oude plates besteld, inclusief de sticker voor het middendeel, een jaartje terug. De plates komen uit Canada en niet uit de VS. Ik heb geen heffingen hoeven betalen.ZesBarkiePK schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:45:
Voor de geïnteresseerde:
Ik heb ook nog een mooie zilveren PS sticker gescoord. Ziet er strak uit moet ik zeggen.
:strip_exif()/f/image/zFzthfaBK4kI9yH6IRhtiKwA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K9tLQnUT674IrwqOXBNlYfb6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h5fU7WmhPJTR3quPqMjNlKaJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Die kleinere plates zijn nog strakker. Dan zou ik er ook oranje led's in laten bevestigen.
[ Voor 49% gewijzigd door Hulleman op 16-09-2022 12:11 ]
Zoals bekend ben ik meer fan van de oudere God of War games (t/m Gow III) en hoewel ik me met de laatste game (uit 2018) prima vermaakt heb stoorde ik me ontzettend aan 'Boyyy'. In de nieuwe Ragnarok trailer lijkt er wat hem betreft weinig veranderd en tenzij ze met een boy-loze versie gaan komen laat ik deze mooi aan mij voorbij gaan.
Wat jullie hiermee moeten weet ik ook niet maar ik denk ik zeg het even
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ga je mond spoelen. GoW 2018 is een parel. Naast The last of Us op eenzame hoogte in games land wat mij betreft.Superkiwi schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:05:
Ook eindelijk de nieuwe trailer van Gof of War Ragnarok gezien en ik ben het met jullie eens dat het er heel tof uitziet. Toch heb ik zo mijn bedenkingen.
Zoals bekend ben ik meer fan was van de oudere God of War games (t/m Gow III) en hoewel ik me met de laatste game (uit 2018) prima vermaakt heb stoorde ik me ontzettend aan 'Boyyy'.
Ik moest even wennen aan deeltje 2018. Je bent niet meer zo badass en agile als in de delen 1 t/m 3. Je merkt aan alles dat je met een oudere Kratos speelt. Eenmaal daar aan gewend vond ik de gameplay velen malen beter dan de ouder GoW games. Het is niet meer simpel button bashen, maar meer timen van je moves.
Het verhaal heeft nu ook zoveel diepgang. Dat was in de vorige delen niet zo. Dat was meer John Wick stijl: "Ares laat Kratos zijn vrouw en kind vermoorden. Kratos is boos op alles. Kratos sloopt alles"
[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 16-09-2022 12:27 ]
Superkiwi schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:05:
Ook eindelijk de nieuwe trailer van Gof of War Ragnarok gezien en ik ben het met jullie eens dat het er heel tof uitziet. Toch heb ik zo mijn bedenkingen.
Zoals bekend ben ik meer fan was van de oudere God of War games (t/m Gow III) en hoewel ik me met de laatste game (uit 2018) prima vermaakt heb stoorde ik me ontzettend aan 'Boyyy'. In de nieuwe Ragnarok trailer lijkt er wat hem weinig veranderd en tenzij ze met een boy-loze versie gaan komen laat ik deze mooi aan mij voorbij gaan.
Helemaal met je eens wat dit betreft hoor en ik vond het ook verre van een slechte game, begrijp me niet verkeerd. Voor mij waren er twee dingen waar ik niet aan kon wennen:Hulleman schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:24:
[...]
Ik moest even wennen aan deeltje 2018. Je bent niet meer zo badass en agile als in de delen 1 t/m 3. Je merkt aan alles dat je met een oudere Kratos speelt. Eenmaal daar aan gewend vond ik de gameplay velen malen beter dan de ouder GoW games. Het is niet meer simpel button bashen, maar meer timen van je moves.
1. Boy. Heeft geen verdere uitleg nodig denk ik.
2. De bossfights. Bij God of War verwacht ik episch en niets minder. Dat was het allesbehalve in GoW 2018, de draak en de trollen misschien uitgezonderd, al waren dat ook maar 'kleintjes'. Wat ik dan wel weer ontzettend episch vond (maar dat was geen bossfight) was de Midgaardslang. Toen die voor het eerst begon te praten..... wauw
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De bossfights waren idd niet heel indrukwekkend. Teleurstellend zelfs. De Valkyries maakten veel goed, maar daar in heb je gelijk.Superkiwi schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:33:
[...]
Helemaal met je eens wat dit betreft hoor en ik vond het ook verre van een slechte game, begrijp me niet verkeerd. Voor mij waren er twee dingen waar ik niet aan kon wennen:
1. Boy. Heeft geen verdere uitleg nodig denk ik.
2. De bossfights. Bij God of War verwacht ik episch en niets minder. Dat was het allesbehalve in GoW 2018, de draak en de trollen misschien uitgezonderd, al waren dat ook maar 'kleintjes'. Wat ik dan wel weer ontzettend episch vond (maar dat was geen bossfight) was de Midgaardslang. Toen die voor het eerst begon te praten..... wauw
Ziet er wel heel indrukwekkend uit moet ik zeggen. Zo op eerste gezicht had ik niet door dat het niet de film was ( zag op resetera eerst een twitter video en daarna deze video).
Moet dat dreams ook maar eens een kans geven denk. Sowieso projecten van anderen bekijken is al leuk genoeg.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wow, heel vet! Op een PS4 ook nog wel te verstaan.v8power67 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:16:
[YouTube: Recreating Jurassic Park On A Playstation]
Ziet er wel heel indrukwekkend uit moet ik zeggen. Zo op eerste gezicht had ik niet door dat het niet de film was ( zag op resetera eerst een twitter video en daarna deze video).
Moet dat dreams ook maar eens een kans geven denk. Sowieso projecten van anderen bekijken is al leuk genoeg.
En wat je zegt, alleen al naar andere projecten kijken is al heel tof.
Sharpen your needles – confirming Hollow Knight: Silksong is coming to PS5 and PS4 pic.twitter.com/poIclQDfvr
— PlayStation (@PlayStation) 16 september 2022
Nu nog een releasedatum...
Dit topic is gesloten.
![]()
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |