Is trouwens niet mijn eerste Scuf controller! Ik heb er ook één voor de PS4 en die is ondertussen ook al zes jaar oud! Ik heb enkel de sticks vervangen omdat die afgelesten waren en dat was een "ingreep" die niets voorstelde door hun systeem dat die dingen op hun plek houden.
Boullie schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 09:02:
[...]
Electronica heeft 2 jaar garantie in NL. Maakt niet uit wat de fabrikant denkt dat ze kunnen geven maar moeten minimaal 2 jaar geven.
Edit: Op de site staat dit:
"For all new Game Controllers and Accessories purchased from the SCUF Gaming webstore, the Warranty Period is 6 months (180 days) beginning the date the Game Controllers or Accessory was received by you unless otherwise required by law."
Denk dat de "unless otherwise required by law." hier wel van toepassing is
In de gehele EU is het twee jaar en al zeker na 1 juni 2022, want dan zou de wetgeving hierom strikter geworden zijn en als je voor die datum gekocht zou hebben, proberen ze het zoals men bij Game Mania doen, het op zes maanden af te schuiven.
Ik maak me nu ook geen zorgen in de kwaliteit van Scuf, maar ik merk wel dat er veel zijn die sceptisch tegenover dat soort controllers staan. Game je occasioneel, dan hou je het beste bij een gewone controller, game je vaak lange sessies, dan is zulke controller zeker een ideaal iets want je merkt ook echt dat er een verschil op zit kwa gevoel in de knoppen en sticks, ook vind ik de rumble minder "rauw" dan die van Sony zelf, dus daar hebben ze ook aan het finetunen geweest.
Al bij al ben ik er heel tevreden over!