• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-01 17:23
Chaoss schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 20:42:
Vanavond toch maar een upgrade naar PS+ extra gedaan. Eerst Kingdom Come Deliverence maar gedownload, altijd al eens willen proberen.
Laat je weten hoe het spel bevalt? Heb het al vaak op mijn pc gespeeld, maar ben toch liever een luie op de bank zittende console speler :P

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Chaoss schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 20:42:
Vanavond toch maar een upgrade naar PS+ extra gedaan. Eerst Kingdom Come Deliverence maar gedownload, altijd al eens willen proberen.
Beetje clucky imo maar wat een mooie game en verhaal.

Loopt wel op 30fps nog toch?

Hopelijk ooit een keer 60fps patch maar of dat gaat gebeuren denk het niet.
Orangelights23 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 10:31:
[...]

Laat je weten hoe het spel bevalt? Heb het al vaak op mijn pc gespeeld, maar ben toch liever een luie op de bank zittende console speler :P
Heb natuurlijk geen referentie van de pc maar denk dat een pc game is die naar de console is geport. Je merkt dat bepaalde controls net niet lekker werken, bv slot kraken is echt frustrerend met 0 skill. Vechten tegen meerdere personen tegelijk is gewoon niet te doen. Nu is dat sowieso lastig, maar op de PC kan je veel makkelijker switchen tussen tegenstanders. Oplossing is gewoon om ze een voor een te bevechten. Grafisch zie je wel wat problemen met name bij het inladen van textures. Nu was dat op de ps4 echt drama, je kon hele gesprekken voeren met NPC’s zonder hoofd. Op het einde was het hoofd er dan ineens. Dat zag ik op de ps5 niet meer, maar wel dat het inladen van textures af en toe te laat was. Ik zou hem daarom ook alleen op de interne SSD of externe SSD zetten en niet op een HDD.
https://playsense.nl/5022...eye-tracking-technologie/

Zou dit ook pc support betekenen? Al dan niet onofficieel?

Weet dat het bij de PSVR1 lastig was vanwege die lichtbalkjes die de camera moest waarnemen.

Maar op pc zijn er meer toestellen die tobii gebruiken toch?

Edit oh wacht dit is voor de ogen te volgen, gaat niet over de inside out tracking

[ Voor 44% gewijzigd door Kalder op 03-07-2022 13:09 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• VTe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-01 06:28

VTe

Vorige week een zwarte DS5 controller via Bol gekocht, blijkt bij het gebruik gisteren dat de 3.5mm jack speling heeft. Die controller retour gestuurd en een nieuwe besteld. Blijkt dat de nieuwe precies hetzelfde euvel heeft. Ik twijfel of ik nu retour-rondjes moet blijven maken tot ik er eentje heb die het niet heeft. Elders bestellen heeft denk ik niet zoveel zin :/

Verwijderd

VTe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:31:
Vorige week een zwarte DS5 controller via Bol gekocht, blijkt bij het gebruik gisteren dat de 3.5mm jack speling heeft. Die controller retour gestuurd en een nieuwe besteld. Blijkt dat de nieuwe precies hetzelfde euvel heeft. Ik twijfel of ik nu retour-rondjes moet blijven maken tot ik er eentje heb die het niet heeft. Elders bestellen heeft denk ik niet zoveel zin :/
Heb je niet gewoon dezelfde gekregen?

• VTe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-01 06:28

VTe

Verwijderd schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:40:
[...]

Heb je niet gewoon dezelfde gekregen?
Dat lijkt me niet; ik heb de controller retour gemeld met als reden dat de kwaliteit niet goed is, op de post gedaan en de alvast een nieuwe besteld.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:55
VTe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:31:
Lekker weer retourneren. Althans, dat zou ik wel doen. Net zo lang totdat je een goeie te pakken hebt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Verwijderd

Heb net de Sony INZONE H9 gereserveerd.

Zocht al een tijdje een goede noise-canceling headset voor op de PS5, een aangezien ik een grote fan ben
van de Sony XM serie, was ik erg blij toen deze werd aangekondigd.

Ben benieuwd. :D
(Wel jammer dat het zo kolere duur allemaal is. :+ )

Dit zou een hoop reparatie kosten kunnen voorkomen, hoop dat het gerucht klopt. Zou weer een zorg minder zijn, zolang de aansluiting stevig genoeg is (dus geen USB want die zijn in 1 per ongelukke ruk kapot).

[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 04-07-2022 17:21 ]

• Hulleman
Verwijderd schreef op maandag 4 juli 2022 @ 13:43:
Heb net de Sony INZONE H9 gereserveerd. aangezien ik een grote fan ben
van de Sony XM serie, was ik erg blij toen deze werd aangekondigd.
Ik gebruik een avantree DG80 dongle om de Sony WH1000-XM2 aan de PS5 te koppelen. Werkt perfect en is een stuk goedkoper dan een INZONE H9.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53
Ik speel Resident Evil 7 via de Essentials Collection. Elders las ik dat deze versie geen PS5 upgrade (4k@60hz) zou ontvangen. Maar als ik in de stats kijk van m'n tv output zie ik toch echt 3840x2160 @ 60hz staan.

Hebben ze blijkbaar toch doorgevoerd!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:36
vraagje, ben nu ongeveer 1,5 a 2 jaar zonder playstation. Nog steeds wachtende op de ps5 (geen haast).
Mijn PS+ is al even afgelopen, maar als ik hem straks weer verleng / actief zet krijg ik dan alsnog die gehele game collectie die je voorheen kreeg?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47

Superkiwi

Hoi doei

Jazeker :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

G.Scholtens schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:14:
vraagje, ben nu ongeveer 1,5 a 2 jaar zonder playstation. Nog steeds wachtende op de ps5 (geen haast).
Mijn PS+ is al even afgelopen, maar als ik hem straks weer verleng / actief zet krijg ik dan alsnog die gehele game collectie die je voorheen kreeg?
Ja de PS+ collection word nog steeds aangeboden voor mensen die een PS5 en PS+ hebben.

Verwijderd

Hulleman schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 04:50:
[...]

Ik gebruik een avantree DG80 dongle om de Sony WH1000-XM2 aan de PS5 te koppelen. Werkt perfect en is een stuk goedkoper dan een INZONE H9.
Klopt, maar gaming headsets klinken toch altijd veel anders dan een headset die daar niet specifiek voor gemaakt is.

Als ik al de hoofdprijs voor een PS5 heb betaald, dan wil ik ook een volledige ervaring.
En, dan wil ik niet het geluid onderuit halen d.m.v een headset die daar niet voor bedoeld is.

En, dan ook nog eens het stukje microfoon kwaliteit.

Verwijderd

yinx84 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 09:44:
Ik speel Resident Evil 7 via de Essentials Collection. Elders las ik dat deze versie geen PS5 upgrade (4k@60hz) zou ontvangen. Maar als ik in de stats kijk van m'n tv output zie ik toch echt 3840x2160 @ 60hz staan.

De output zegt niet zoveel. Dat is gewoon de ps5 die de game upscaled. Heb je in de opties de mogelijkheid om raytracing aan te zetten? Zo niet, dan heb je de update niet.

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:01
G.Scholtens schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:14:
Ik zag laatst dat Persona 5 eruit gehaald was, maar voor de rest krijg je dan wat we bij release PS5 kregen volgens mij ja.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:01
Vandaag 60 fps-patch voor 'The Crew 2': klik. *O*

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:16
yinx84 schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 09:44:

Nee of er moet expliciet bij jou game PS5 komen te staan.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Na Ratchet & Clank nu nog een first party game met 40hz mode. Ik hoop dat dit op den duur gemeengoed wordt bij de overige studios.

Verwijderd

kazuka schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:04:
Na Ratchet & Clank nu nog een first party game met 40hz mode. Ik hoop dat dit op den duur gemeengoed wordt bij de overige studios.

[Twitter]
Ik kan het mis hebben maar is de VRR range van de PS5 niet pas vanaf 48Hz? Wanneer er een steady 40fps in komt is dat geen probleem natuurlijk en zal het wel voor de 60fps mode zijn.
Ik ben sowieso benieuwd naar het verschil van 40 en 60 in de praktijk. 30fps is voor mij niet meer te doen in ieder geval. Heb begrepen dat DigitalFoundry liefhebber is van 40fps.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2022 13:36 ]

Verwijderd schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:34:
[...]

Ik kan het mis hebben maar is de VRR range van de PS5 niet pas vanaf 48Hz? Wanneer er een steady 40fps in komt is dat geen probleem natuurlijk en zal het wel voor de 60fps mode zijn.
Ik ben sowieso benieuwd naar het verschil van 40 en 60 in de praktijk. 30fps is voor mij niet meer te doen in ieder geval.
VRR staat los van VRR. 40 Hz mode is eigenlijk gewoon 120 Hz, alleen worden de beelden intern gerendered op 40 Hz en in 3 voud uitgestuurd op 120 Hz
[...]

Ik ben sowieso benieuwd naar het verschil van 40 en 60 in de praktijk. 30fps is voor mij niet meer te doen in ieder geval. Heb begrepen dat DigitalFoundry liefhebber is van 40fps.
Dacht ik inderdaad ook begrepen te hebben dat de range vanaf 48Hz is, maar er zijn geloof ik nog geen games die het officieel ondersteunen, de meeste games zitten op locked 30 of 60, sommige games hebben weleens dips onder de 60 maar ook maar heel weinig, vooral op de PS5 niet.
Als een game het officieel ondersteund kunnen ze de graphics zo maken dat het minimaal 48fps is maar dat het over het algemeen schommelt rondom de 60, zo hoeven ze minder rekening te houden met de framerate en kan er meer eyecandy op het scherm. Maar games zullen nog heel lang een steady/locked 60fps mode moeten ondersteunen want de meeste mensen hebben nog helemaal geen TV met VRR.
M.a.w. het zal extra tijd kosten voor devs om VRR mode toe te voegen, het komt bovenop de performance (60fps) en quality (30fps) modes.

[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 06-07-2022 14:08 ]

[...]

Variable Refresh Rate (VRR) and High Refresh Rate (HFR) support
  • VRR improves dynamic resolution scaling on 60Hz
  • VRR & HFR targets a refresh rate between 60Hz and 120Hz
De 40fps mode is om de volledige grafische ervaring te hebben van de 30fps mode, maar dan dus met hogere framerate.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:19:
[...]

[...]

De 40fps mode is om de volledige grafische ervaring te hebben van de 30fps mode, maar dan dus met hogere framerate.
Ja maar je kunt dus niet de 40fps mode in VRR draaien, daar zul je 120Hz voor nodig hebben.

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:00
We hebben een datum voor God of War 2. En de exacte inhoud van de collectors edities zijn bekend.
/edit: volgens mij wederom zonder game disc?

9 november. Zie ook: https://blog.playstation....-new-cg-trailer-revealed/.

[ Voor 47% gewijzigd door Woodsy op 06-07-2022 15:23 ]

Holy shit, die Ryan ziet er ook echt uit als een Thor :D hahaha

Kalder schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:24:
[...]

Holy shit, die Ryan ziet er ook echt uit als een Thor :D hahaha
Sons of Anarchy niet gezien? :P

Raem schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:28:
[...]

Nope, aanrader?

Verwijderd

@Raem
"The VRR range on PS5 is also capped to 48Hz - 120Hz, which isn’t as good as what’s available on the LG OLED CX, which has a superior VRR range of 20 - 120Hz. This means that if a PS5 game drops lower than 48fps when playing at 60Hz game, it may exhibit judder as it falls out of the VRR range."
https://www.techradar.com...x-series-x-does-it-better

Ziet er prima uit de nieuwe GoW maar ook gewoon exact hetzelfde als het vorige deel maar dan met een oudere jongen. Neemt niet weg dat ik er zin in heb, het vorige deel pas afgerond. :)
edit: ah ik lees nu net dat het ook nog cross-gen is. Waarschijnlijk de laatste Sony game die dat doet als het goed is. *O*

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2022 15:36 ]

Hè, jammer, keek er wel naar uit, maar ach, beter meteen een gepolijst spel dan eerst betaald beta tester te zijn.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:59

Yucko

One clown to rule them all !

Raem schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:28:
[...]

damn, da's Opie ? :o

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:00
Die hebben ook de release datum van God of War gezien :).

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:09
Geen disc bij steelbook ragnarok versie, maar een downloadcode.
Printed voucher code for the full God of War Ragnarök game on PlayStation 4 and PlayStation 5 consoles.*
A Steelbook Display Case (no game disc included) – The God of War Ragnarök Steelbook Display Case depicts renditions of the Bear and the Wolf.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53
Woodsy schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 15:14:
We hebben een datum voor God of War 2. En de exacte inhoud van de collectors edities zijn bekend.
/edit: volgens mij wederom zonder game disc?

9 november. Zie ook: https://blog.playstation....-new-cg-trailer-revealed/.

[YouTube: "YouTube: God of War Ragnarök - Collector's and Jötnar Editions Official Unboxing Video | PS5 & PS4 Games”]
Ryan Hurst heeft een goede Thor look ook! Voor de rest lijkt hij me wel een calm and reasonable person :+

Edit: ah was hier boven ook al benoemd door @Kalder

[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 06-07-2022 16:19 ]

Amaze86 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:14:

[...]
Jammer inderdaad. Maar ook wel weer logisch voor degene met een PS5 DE.

Amaze86 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:14:

[...]
Slechte ontwikkeling... Ik herinner me nog wel dat filmpje van "How to share games on PlayStation" of iets dergelijks... nu maken ze het zelf onmogelijk.

Kalder schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:23:
[...]

Slechte ontwikkeling... Ik herinner me nog wel dat filmpje van "How to share games on PlayStation" of iets dergelijks... nu maken ze het zelf onmogelijk.
Mja, een alternatief zou zijn dat ze zowel een fysieke als een digitale kopie van de game bij zulke collectors editions doen, maar dan gaat de prijs weer omhoog en betaal je 2x voor de game, dat wil je ook niet.
Of het nog weer opsplitsen in twee edities (fysiek en digitaal), maar dat lijkt me ook niet heel handig voor de verkoop.

Raem schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 16:31:
[...]

Mja, een alternatief zou zijn dat ze zowel een fysieke als een digitale kopie van de game bij zulke collectors editions doen, maar dan gaat de prijs weer omhoog en betaal je 2x voor de game, dat wil je ook niet.
Of het nog weer opsplitsen in twee edities (fysiek en digitaal), maar dat lijkt me ook niet heel handig voor de verkoop.
Dan zouden ze inderdaad een aparte fysieke en digitale(met fysiek de collectors items) versie moeten aanbieden, doen ze met de standaard editie toch ook? Daar krijg je toch wel nog gewoon een disc neem ik aan? En de digitale versie wordt natuurlijk gewoon in de store aangeboden, daar is trouwens dan ook weer een deluxe versie van.
Het zijn toch al special editions dus je gaat er toch niet talloze van verkopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kalder op 06-07-2022 16:37 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-01 11:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Yonix schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 07:11:
Vandaag 60 fps-patch voor 'The Crew 2': klik. *O*
En 'gratis' in PS+

En biomutant krijgt een PS5 versie:

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Chaoss schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:19:
[...]

En 'gratis' in PS+

En biomutant krijgt een PS5 versie:
[Twitter]
PS5 versie van biomutant klinkt interessant! Heb de game eigenlijk bewust laten liggen omdat er geen next gen support was en zou komen dacht ik, maar nu dus blijkbaar toch, die komt dan ook wel op de wishlist denk ik.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-01 10:09
Ik vond Biomutant erg tof, platinum zelfs binnen. Alleen grafisch viel het wat tegen, maar dat komt met de PS5 versie wel goed denk ik ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Hulleman
Op de een of andere manier heb ik een slecht gevoel bij deze game…

9 november eindelijk de nieuwe GoW. Nu goede preorder deals afstruinen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 06-07-2022 17:55 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:01
Damn, de '60 fps-update' voor 'The Crew 2' is niet wat ik had verwacht ...

Je hebt nu twee modi:
• Resolution: (Dynamic)4K@30fps;
• Performance: (Dynamic)FullHD@60fps.

En dat laatste ziet er niet uit op een 4K-televisie. Ik had op zijn minst 1440p@60fps verwacht, maar dit is gewoon teleurstellend. Het feit dat de pc-versie nog steeds gelocked is op 60 fps maakt het ook niet beter.

Jammer.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:10

RnB

Oei, dat is jammer.
Ziet de 4K/30fps modus er in ieder geval beter uit dan eerst?

Vond The Crew 2 leuk op mijn PS4 Pro, maar op de PS5 vond ik het er toch minimaal uit zien. Zou toch verwachten dat een 4k 60fps niet zo moeilijk moet zijn, maargoed.. ik ben dan ook geen game dev.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hulleman schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 17:54:
[...]

Op de een of andere manier heb ik een slecht gevoel bij deze game…

9 november eindelijk de nieuwe GoW. Nu goede preorder deals afstruinen :)
Forspoken is vooral een heel groot vraagteken, geen idee wat ik daar van kan verwachten.

Het is van het team van FFXV, wat een matige launch kende met veel performance issues in de Luminous engine maar uiteindelijk wel een fijne FF game was, vond ik althans. Qua writers staff klinkt het op zich wel goed met Amy Hennig van Uncharted fame en Gary Whitta van o.a. Star Wars Rogue One.

In elk geval goed dat ze nog wat extra tijd krijgen om de game te polishen de komende maanden.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
De store liet de download grootte van cyberpunk als 95GB zien, maar heeft maar 55GB gedownload en geinstalleerd. Het is wel de ps5 versie verder. Is dit gebruikelijk?

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-01 08:34
Farabi schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 21:07:
De store liet de download grootte van cyberpunk als 95GB zien, maar heeft maar 55GB gedownload en geinstalleerd. Het is wel de ps5 versie verder. Is dit gebruikelijk?
Ja, door de Kraken compressie. Al zoveel over geschreven en dit was natuurlijk ook heel makkelijk even zelf zoeken...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Geronimous schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 22:14:
[...]

Ja, door de Kraken compressie. Al zoveel over geschreven en dit was natuurlijk ook heel makkelijk even zelf zoeken ;)
Dat verklaart alleen dat de PS5 versie kleiner is dan de PS4 versie, denk dat ze toch wel de uiteindelijke installatie grootte zouden moeten tonen bij de PS5 versie in de PS5 PS Store. Neem aan dat het een foutje is in de store, die zitten er hier en daar nog weleens in, soms ook beschrijvingen van games in de store in andere talen.

@Farabi Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat je maar de helft van het spel hebt ;) Het klopt dat de game op PS5 iets van 55GB is.

[ Voor 11% gewijzigd door Kalder op 06-07-2022 22:20 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-01 08:34
Kalder schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 22:17:
[...]

Dat verklaart alleen dat de PS5 versie kleiner is dan de PS4 versie, denk dat ze toch wel de uiteindelijke installatie grootte zouden moeten tonen bij de PS5 versie in de PS5 PS Store. Neem aan dat het een foutje is in de store, die zitten er hier en daar nog weleens in, soms ook beschrijvingen van games in de store in andere talen.

@Farabi Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat je maar de helft van het spel hebt ;) Het klopt dat de game op PS5 iets van 55GB is.
Toegegeven, dat kan netter in de Store.
Dan nog is dat zo gevonden.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Geronimous schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 22:14:
[...]

Ja, door de Kraken compressie. Al zoveel over geschreven en dit was natuurlijk ook heel makkelijk even zelf zoeken...
Ik wist eerlijk gezegd niet hoe ik mijn vraag zou moeten formuleren in het zoekgedeelte als ik het woord 'Kraken' niet ken. Ik denk dan dat ik een chaos aan antwoorden krijg als resultaat.

Maar toch bedankt voor het antwoordt.

• Hulleman
Farabi schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 23:08:
[...]

Ik wist eerlijk gezegd niet hoe ik mijn vraag zou moeten formuleren in het zoekgedeelte als ik het woord 'Kraken' niet ken. Ik denk dan dat ik een chaos aan antwoorden krijg als resultaat.

Maar toch bedankt voor het antwoordt.
“Install size cyberpunk 2077 PS5”

Daar zou ik op gezocht hebben. Waarschijnlijk de eerste hit die je vraag beantwoordt.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Orangelights23 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 10:31:
[...]

Heb de proloog gespeeld + nog een stuk, heb eru zo'n 10 uur in gestoken denk ik. En ik weet het nog niet helemaal.

Enerzijds is het verhaal prima en de setting erg vet. Maar de game is wel erg cluncky.

En realisme is leuk maar dit is misschien voor mij wat overdreven:
-Pickpocket is erg moeilijk
-Lockpick is extreeeem moeilijk
-Boogschieten zonder crosshair is moeilijk
-Snachts rondlopen zonder fakkel is een crime, rly?
-je moet regelmatig eten maar voedsel in je inventory wordt verkeerd
-je moet slapen maar een bed vinden is lastig
-zwaardvechten kan moeilijk zijn

Enerzijds leuk dat ze over veel details hebben nagedacht maar het gaat daardoor ook snel als werk aanvoelen. Ik mis nu echt de mods op de console. Voor pc zijn er genoeg mods die een aantal ergernis punten weg kunnen halen.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 07-07-2022 00:03 ]

• Hulleman
Thnx voor het delen @Chaoss. Geen game voor iedereen (en voor mij) zo te lezen.

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-01 17:23
Chaoss schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 23:58:
[...]

[...]

Heb de proloog gespeeld + nog een stuk, heb eru zo'n 10 uur in gestoken denk ik. En ik weet het nog niet helemaal.

Enerzijds is het verhaal prima en de setting erg vet. Maar de game is wel erg cluncky.

En realisme is leuk maar dit is misschien voor mij wat overdreven:
-Pickpocket is erg moeilijk
-Lockpick is extreeeem moeilijk
-Boogschieten zonder crosshair is moeilijk
-Snachts rondlopen zonder fakkel is een crime, rly?
-je moet regelmatig eten maar voedsel in je inventory wordt verkeerd
-je moet slapen maar een bed vinden is lastig
-zwaardvechten kan moeilijk zijn

Enerzijds leuk dat ze over veel details hebben nagedacht maar het gaat daardoor ook snel als werk aanvoelen. Ik mis nu echt de mods op de console. Voor pc zijn er genoeg mods die een aantal ergernis punten weg kunnen halen.
Je levelt zeer snel op, na een tijdje weet je precies waar bedden staan waar meestal ook een kookpot met eten is. Lockpicking en pickpocketing kan je eerst trainen bij een paar NPC’s en daarna wordt het al een stuk makkelijker.

Eerst wat hobbels om vervolgens goed te kunnen genieten van een gaaf spel :)
@Chaoss wat @Orangelights23 al zegt, heel veel skills worden een stuk makkelijker als je een beetje oefent. Pickpocketing heb ik zelf minder gebruikt in het begin, volgens mij vooral bij slapende mensen.
Lock picking is in het begin zwaar frustrerend. Je moet een very easy box zien te vinden, als je level hoog genoeg is kan je al easy proberen etc… Je bent nou vermoedelijk in Rattay nu, bij de molen waar je slaapt kan je lockpicks krijgen en gestolen goederen verkopen. Je kan het ook wat langer in je lockbox laten zitten en voor meer geld bij merchants verkopen. Zeker later in het spel was dit mijn voornaamste bron van inkomsten. Groepje boeven verslaan, alle armor meenemen en weer verkopen.

Zwaardvechten zelf blijft uitdagend tot het einde van het spel. Dat vond ik juist gaaf aan het spel. Ja met max level is het makkelijker, maar als je het systeem niet snapt kan zelfs een boer met een stok je nog afmaken. Bij zwaardvechten gaat het erom dat je positie van je zwaard houdt afhankelijk van je tegenstander. Je moet ook de parry skill vrij spelen. Verder heb ik wat tutorials gevolgd op YT om het systeem te snappen. Maar je moet verder ook leren om niet met iedereen te gaan vechten. Die ambushes zitten vaak op standaard locaties en als je een beetje op let zie je ze al van een afstand in de bosjes zitten. Dan kan je gewoon eromheen sluipen of hard voorbij racen met je paard
Vermoedelijk zijn hier nog wel wat mensen die een externe USB drive gebruiken voor PS4 games ? Hebben jullie ook zo vaak voor dat de PS5 komt zeggen dat de disk corrupt/onbruikbaar is, en vervolgens een gehele check doet om de library terug op te bouwen ? Dat heropbouwen lukt overigens ook elke keer weer opnieuw, dus ik denk ook niet echt dat er iets corrupt is.

Ik krijg dat af en toe als ik ook een 2de USB drive gebruikt heb om een backup op te nemen. Maar nu blijk ik het ook systematisch te hebben als ik de PS5 niet in Rest Mode zet, maar helemaal uit (via het menu, uiteraard). Als ik erna de PS5 terug op zet, is het gegarandeerd prijs. Het is overigens ook niet dat de disk niet goed afgesloten wordt, want het is er een met zijn eigen voeding.

Doordat het een 6TB schijf is met een paar honderd PS4 games op, duurt het ook vervelend lang eer de library heropgebouwd is. Ik zou eens de hele disk kunnen formatteren, en dan weer alles downloaden, maar met 6TB wil ik wel redelijk zeker zijn dat dit zou helpen.

EDIT: als ik zo google kom ik dus vooral de issues in combinatie met Rest Mode tegen, maar bizar genoeg werkt bij mij Rest Mode prima. Wél 1 thread gevonden die het ook heeft over Power Off, en de oorzaak zou mogelijk liggen in een externe disk die te traag opstart waardoor die nog niet ready is op het moment dat de PS5 die voor het eerst accesst na Power On. In de officiële documentatie van Sony dekken ze zich blijkbaar nog altijd in met "Not all devices are guaranteed to work with the PS5 console." :p

[ Voor 22% gewijzigd door Twixie op 07-07-2022 09:47 ]

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:14

Gregory76

Sony PlayStation freak

Twixie schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 09:15:
Vermoedelijk zijn hier nog wel wat mensen die een externe USB drive gebruiken voor PS4 games ? Hebben jullie ook zo vaak voor dat de PS5 komt zeggen dat de disk corrupt/onbruikbaar is, en vervolgens een gehele check doet om de library terug op te bouwen?...
Ik gebruik een WD My Book van 8TB en heb dit nooit. Zelf zet ik de console eigenlijk altijd in Rest Mode. Hij gaat haast nooit echt helemaal uit.

Welke schijf gebruik je? Wel één met een eigen voeding, neem ik aan?

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Verwijderd

Horizon: Forbidden West - 120Hz VRR Patch 1.17 Patch Analysis - PS5

Gregory76 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 10:39:
[...]
Welke schijf gebruik je? Wel één met een eigen voeding, neem ik aan?
Seagate Expansion Desktop 6TB, en ja, met eigen voeding zoals ik reeds schreef, dus het is ook niet dat die ineens onverwacht zonder voeding valt bij het uitzetten van de PS5.
Heb het heel even getest en dit is de eerste game waarbij mijn TV ook aangeeft dat VRR aan staat, fijn om te weten dat het dus ook op TV's met HDMI 2.0 werkt, mits die VRR ondersteund.

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-11-2025

Misschien nog niet gemerkt hier, maar wie een PS5 heeft kan een half jaar gratis Apple TV+ claimen door enkel de app te downloaden en in te loggen/aanmelden. Eens dat gebeurt is, dan werkt het ook gewoon op je smartTV, tablet of andere toestellen waar de Apple TV+ app voor te dowloaden is!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-01 20:01

SD5k

>4&X

Kalder schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 12:32:
[...]

Heb het heel even getest en dit is de eerste game waarbij mijn TV ook aangeeft dat VRR aan staat, fijn om te weten dat het dus ook op TV's met HDMI 2.0 werkt, mits die VRR ondersteund.
Maar dan niet in 4K toch? Mijn HDMI 2.0 TV kan niet hoger dan 1080p op 120hz in ieder geval. VRR werkt ongeacht de resolutie.

• Runaque
Twixie schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 09:15:
Vermoedelijk zijn hier nog wel wat mensen die een externe USB drive gebruiken voor PS4 games ? Hebben jullie ook zo vaak voor dat de PS5 komt zeggen dat de disk corrupt/onbruikbaar is, en vervolgens een gehele check doet om de library terug op te bouwen ? Dat heropbouwen lukt overigens ook elke keer weer opnieuw, dus ik denk ook niet echt dat er iets corrupt is.

Ik krijg dat af en toe als ik ook een 2de USB drive gebruikt heb om een backup op te nemen. Maar nu blijk ik het ook systematisch te hebben als ik de PS5 niet in Rest Mode zet, maar helemaal uit (via het menu, uiteraard). Als ik erna de PS5 terug op zet, is het gegarandeerd prijs. Het is overigens ook niet dat de disk niet goed afgesloten wordt, want het is er een met zijn eigen voeding.

Doordat het een 6TB schijf is met een paar honderd PS4 games op, duurt het ook vervelend lang eer de library heropgebouwd is. Ik zou eens de hele disk kunnen formatteren, en dan weer alles downloaden, maar met 6TB wil ik wel redelijk zeker zijn dat dit zou helpen.

EDIT: als ik zo google kom ik dus vooral de issues in combinatie met Rest Mode tegen, maar bizar genoeg werkt bij mij Rest Mode prima. Wél 1 thread gevonden die het ook heeft over Power Off, en de oorzaak zou mogelijk liggen in een externe disk die te traag opstart waardoor die nog niet ready is op het moment dat de PS5 die voor het eerst accesst na Power On. In de officiële documentatie van Sony dekken ze zich blijkbaar nog altijd in met "Not all devices are guaranteed to work with the PS5 console." :p
Ik heb dat herstelprocess voor de NVMe en dat bijna wekelijks.
SD5k schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:39:
[...]

Maar dan niet in 4K toch? Mijn HDMI 2.0 TV kan niet hoger dan 1080p op 120hz in ieder geval. VRR werkt ongeacht de resolutie.
Ja wel in 4K, maar niet in 120Hz (of ik moet blind zijn voor het verschil van 1080p/4k maar dat denk ik niet, bij 120Hz ziet de resolutie er echt slecht uit want dan is het wel 1080p), maar HFW komt ook niet tot 120Hz/fps tenzij je die mode aan zet. Mijn TV's VRR range loopt ook niet tot 120Hz maar dacht iets rond de 75Hz ofzo.

[ Voor 15% gewijzigd door Kalder op 07-07-2022 13:44 ]

Runaque schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:39:
[...]

Dat lijkt me niet helemaal goed, bijna elke PCI-E 4 M.2 SSD die je erin kan steken zou gewoon goed moeten werken

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-01 20:01

SD5k

>4&X

Kalder schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:42:
[...]

Ja wel in 4K, maar niet in 120Hz (of ik moet blind zijn voor het verschil van 1080p/4k maar dat denk ik niet, bij 120Hz ziet de resolutie er echt slecht uit want dan is het wel 1080p), maar HFW komt ook niet tot 120Hz/fps tenzij je die mode aan zet. Mijn TV's VRR range loopt ook niet tot 120Hz maar dacht iets rond de 75Hz ofzo.
Ahh ok, ik was in de veronderstelling dat je voor eens soepele 40fps je scherm in 120hz moet staan, maar met VRR is dat inderdaad misschien niet nodig.
SD5k schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:47:
[...]

Ahh ok, ik was in de veronderstelling dat je voor eens soepele 40fps je scherm in 120hz moet staan, maar met VRR is dat inderdaad misschien niet nodig.
Nee de 40 fps mode is alleen in 120Hz beschikbaar want de VRR range van de PS5 (en mijn TV ook) begint bij 48Hz. Die 40fps zou op mijn TV (HDMI 2.0) dan ook in 1080p zijn.

VRR is gewoon om de dips/stotters/screentearing te verhelpen, en ze kunnen misschien iets meer eyecandy op het scherm krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Kalder op 07-07-2022 13:53 ]

• Runaque
Kalder schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:46:
[...]

Dat lijkt me niet helemaal goed, bijna elke PCI-E 4 M.2 SSD die je erin kan steken zou gewoon goed moeten werken
Ik denk dat het te maken heeft met randaparatuur zoals de oplaadkapel voor de controller die niet zo lekker is, want ik weet direct wanneer ik het voor ga hebben en dat is als ik mijn console op standby zet en het scherm blijft een groot groen, rood of blauw vlak, dan gaat hij volgende opstart lastig doen.
Maar ik denk dat het te maken heeft dat ik tijdens het afsluiten die kabel erin steek, anders lijk het niet voor te vallen. :?

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-01 12:47
Runaque schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:39:
[...]

Waarschijnlijk ook een ps5 vanaf zo ongeveer de launch?
Na veel ellende hier ook een van de redenen waarom ik niet zoveel meer game op de ps5. Naar restmode gaan zonder eerst een save game is gewoon vragen om opnieuw te beginnen...

Ik zal nooit meer iets bij Gamemania kopen (wat wordt je daar als klant onfatsoenlijk/asociaal behandeld)
lordloeder schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:56:
[...]
Ik zal nooit meer iets bij Gamemania kopen (wat wordt je daar als klant onfatsoenlijk/asociaal behandeld)
Dit heb ik jaren geleden al ondervonden en zo te horen blijft het een ramp daar 8)7 kom er ook echt niet meer, gun ze geen cent meer.

@SD5k Net nog even gecheckt en het zou misschien toch in 1080p kunnen zijn, als ik dichtbij zit zie ik wel pixels, maar HFW ziet er gewoon hoe dan ook geweldig uit XD

Verwijderd

Kalder schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:57:
[...]

Dit heb ik jaren geleden al ondervonden en zo te horen blijft het een ramp daar 8)7 kom er ook echt niet meer, gun ze geen cent meer.
Ik was een paar maanden bij een lokale vestiging en vroeg tijdens het afrekenen van een Switch game heel vrijblijvend hoe het zit met de PS5 voorraad. Overweeg soms om een PS5 te kopen maar wil er geen bijzondere moeite voor doen. Ik werd erg onvriendelijk beantwoord. Ik snap dat ze soms moe worden van de vragen over de PS5, maar je reguliere klanten zo beantwoorden...
Runaque schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:53:
[...]
als ik mijn console op standby zet en het scherm blijft een groot groen, rood of blauw vlak, dan gaat hij volgende opstart lastig doen.
Dat lijkt me alleszins geen normaal gedrag, en ik zou toch maar zien te vervangen/herstellen als hij nog in garantie is : https://www.resetera.com/...n-screen-of-death.521982/

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zojuist een horizon forbidden west code van marktplaats gehaald voor 25 euro. Zag dat de vrr en 40fps patch er was dus dacht is nu de tijd. Word nu binnengehaald. Ben benieuwd deel 1 beviel me destijds goed dus hoop dat deze weer evengoed of beter is. En ja 25 euros kan je niet echt fout mee gaan voor een sony first party.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 15:57:
Zojuist een horizon forbidden west code van marktplaats gehaald voor 25 euro. Zag dat de vrr en 40fps patch er was dus dacht is nu de tijd. Word nu binnengehaald. Ben benieuwd deel 1 beviel me destijds goed dus hoop dat deze weer evengoed of beter is. En ja 25 euros kan je niet echt fout mee gaan voor een sony first party.
Zo dat is wel een heel mooi bedrag inderdaad.
Geniet er van. :)

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:12
Nah, codes via MP?
Lastig

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ja was een code van een bundel. Staan er wel meer van. Was wel iemand met iets van 60+ 5 sterren, en ging allemaal goed en staat nu te downloaden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Runaque
lordloeder schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:56:
[...]

Waarschijnlijk ook een ps5 vanaf zo ongeveer de launch?
Na veel ellende hier ook een van de redenen waarom ik niet zoveel meer game op de ps5. Naar restmode gaan zonder eerst een save game is gewoon vragen om opnieuw te beginnen...

Klopt, launch model! Had hem twintig maanden voor release betsteld, maar misschien dat ik toch dat ding in zijn geheel ga uitschakelen in plek van standby.
Ik bewaar altijd en sluit het game ook geheel af, want ik neem geen risico's!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-01 12:47
Runaque schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 16:27:
[...]

Klopt, launch model! Had hem twintig maanden voor release betsteld, maar misschien dat ik toch dat ding in zijn geheel ga uitschakelen in plek van standby.
Ik bewaar altijd en sluit het game ook geheel af, want ik neem geen risico's!
Volgens mij is dat echt een fabricage issue. Als iemand een bedrijf weet die dit kan aantonen, dan hou ik me aanbevolen (dit vanwege garantie perikelen met Gamemania).
Ik had eens geïnformeerd bij Sony, maar dan was het 275,- vervangingskosten. Gelijk aan de telefoon dan maar gezegd dat ik dan net zo goed een nieuwe kan kopen...

Maar goed, we kunnen er mee gamen.

Ik had wel iets meer verwacht rondom de wow
Factor van games. Voor mijn gevoel blijft dat maar uit. Ratchet&Clank had het nog met die rifts. Maar voor de rest ben ik nog niet echt iets tegengekomen waarvan ik zeg, kijk dat kan de ps4 niet.

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 20:17
Thanks voor de tip net ook een digitale code gekocht via marktplaats voor 25 euro, al over 15 minuten klaar met downloaden 😄
Ook al had het allang klaar kunnen zijn en is het tig keer uitgesteld volgens mij, ben toch ook wel nieuwsgierig wat ze hierin gaan tonen.

Hoop wel dat je op de schepen zelf ook kunt vechten, dat vond ik een van de leukste dingen in AC: Black Flag.
Deze game zou dus gebaseerd zijn op de scheepsgevechten in die game.

Ben alleen bang dat het nogal snel repetitief zal worden, Ubisoft kennende zal het wel weer vol gepropt zitten met icoontjes om af te struinen.

(Begint over een half uurtje pas)

[ Voor 15% gewijzigd door Kalder op 07-07-2022 19:38 ]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Kalder schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:31:
Ook al had het allang klaar kunnen zijn en is het tig keer uitgesteld volgens mij, ben toch ook wel nieuwsgierig wat ze hierin gaan tonen.
[YouTube: Skull and Bones: Worldwide Gameplay Reveal Livestream | Ubisoft Forward 2022]
Hoop wel dat je op de schepen zelf ook kunt vechten, dat vond ik een van de leukste dingen in AC: Black Flag.

Ben alleen bang dat het nogal snel repetitief zal worden, Ubisoft kennende zal het wel weer vol gepropt zitten met icoontjes om af te struinen.

Ah leuk die ga ik ook even kijken!
Vind het altijd wel leuk dat Ubisoft nog veel nieuwe IP's durft uit te brengen met ook totaal andere genres dan ze gewend zijn, waardeer ik zeer in deze tijd van remakes en remasters. Er is veel haat naar ze maar ik geniet enorm van de games die ze uitbrengen.

Playstation 5

Stylze schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:44:
[...]

Ah leuk die ga ik ook even kijken!
Vind het altijd wel leuk dat Ubisoft nog veel nieuwe IP's durft uit te brengen met ook totaal andere genres dan ze gewend zijn, waardeer ik zeer in deze tijd van remakes en remasters. Er is veel haat naar ze maar ik geniet enorm van de games die ze uitbrengen.
Das dan wel weer een voordeel van Ubisoft die doen inderdaad niet echt aan remakes volgens mij, van mij hoeven die remakes over het algemeen ook echt niet.
Aan de andere kant games van bepaalde series worden wel erg herhalend.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Inderdaad AC of FC kun je net zo goed een remake noemen die doen niet nieuws ten opzichte van het deel ervoor :P

Skull & Bones kan best wat worden maar dat de game al zo lang in ontwikkeling is en tig keer uitgesteld is belooft niet veel goeds. Schijnt dat de game dit jaar uit moet komen omdat Ubisoft anders een of andere subsidie regeling terug moet betalen.

Weet in ieder geval wel dat als ik het schip een naam kan geven het "Sea Monkey" wordt, en als je de kapitein een naam mag geven gaat die "Guybrush Threepwood" heten, ter ere van de nieuwe "Return to Monkey Island" van de originele maker :> (En eindelijk weer in 2D!!!!!! die 3D games zagen er imo totaal niet uit)

Was Skull and Bones toen niet uitgesteld om een live service game te worden?

[ Voor 5% gewijzigd door Raem op 07-07-2022 20:04 ]

• Stylze
  • Nu online
Klinkt goed betekend die pvp servers dat het een soort mmo is of zou je in een soort instance komen voor pvp? Ben benieuwd hoe goed dat is uitgewerkt

[ Voor 42% gewijzigd door Stylze op 07-07-2022 20:15 ]

Playstation 5

Kalder schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:31:
[YouTube: Skull and Bones: Worldwide Gameplay Reveal Livestream | Ubisoft Forward 2022]

Wat mij een leuk en vernieuwend element lijkt is als je bepaalde gebieden kan open spelen door vuurtorens te beklimmen en te ontbranden. Het naar boven klimmen is natuurlijk per vuurtoren anders om het uitdagend te maken >:)

• Stylze
  • Nu online
Ik weet niet hoe jet met jullie zit maar vind het er erg tof uitzien hoor:) valt me niet tegen.

Playstation 5

Stylze schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 20:31:
Ik weet niet hoe jet met jullie zit maar vind het er erg tof uitzien hoor:) valt me niet tegen.
Ja ziet er wel interessant uit :)

Verwijderd

Mij spreekt het totaal niet aan. De shipbattles in Odyssey vind ik niets aan, dat zal niet helpen met deze eerste indruk. :P
Ik hoor liever eindelijk wat over de Avatar game. Angstig stil vanuit die hoek helaas.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2022 20:37 ]

Verwijderd schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 20:37:
Mij spreekt het totaal niet aan. De shipbattles in Odyssey vind ik niets aan, dat zal niet helpen met deze eerste indruk. :P
Ik hoor liever eindelijk wat over de Avatar game. Angstig stil vanuit die hoek helaas.
Of Beyond Good & Evil 2. :-(

Hier kun je trouwens opgeven voor "live tests" oftewel beta:
https://www.ubisoft.com/e...kull-and-bones/live-tests

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 16:06
tumtum100 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:16:
[...]

Thanks voor de tip net ook een digitale code gekocht via marktplaats voor 25 euro, al over 15 minuten klaar met downloaden 😄
Zouden codes van Marktplaats ook op Belgische accounts werken? Ik was van plan om nog te wachten maar €25 is geen slechte deal :P
Pagina: 1 ... 218 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord