• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 23:00

thunder8

Het gedonder begint weer.

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:29:
[...]

Kosten gaat het niet om.

2TB is wel heel lekker, kun je wel vooruit. Ik ga waarschijnlijk voor 1TB want ik speel hooguit 2 of 3 games in dezelfde periode. Ik wacht er nog heel even mee want bij een nieuwe console wil ik eerst een periode checken of alles goed gaat. Hij is behoorlijk stil (iets luider dan de XsX) en de coilwhine is niet te horen op afstand.
Hier ook een digital versie, vind ‘m zelfs mooi nu die er staat.
Ik hoorde in het begin ook een soort whine, maar na een paar dagen was het weg. SSD had ik de volgende dag al besteld, als de PS5 niet goed zou werken, gaat die eruit en de PS5 via RMA. Dan krijg je toch een nieuwe en kan die schijf er weer in. Ik heb zelf ook rode sideplates via Ome Ali gekocht, hele wand is rood/zwart. Valt nu een stuk minder op dan in wit, ondanks dat ie behoorlijk groot is. :X

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

thunder8 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:09:
[...]

Dat kan niet, zonder ook de PS5 weer in te leveren. Het wordt geleverd als volledig pakket, dus kan je die Qware spullen niet apart terugbrengen. Dan is het alles of niets.
Koppelverkoop is gewoon verboden hoor. Mediamarkt weet dit ook gewoon. Het moet gewoon mogelijk zijn om de console los te kopen als deze ook in een "pakket" wordt aangeboden. Volgens mij worden de pakketten ook alleen in de fysieke winkels aangeboden en niet online omdat ze prima weten dat het niet kan. Dat geeft mediamarkt ook de mogelijkheid to plausible deniability aangezien de winkels gewoon van franchisenemers zijn. Hier hebben ze het nog bonter gemaakt: https://www.xgn.nl/nieuws...arre-eis-voor-ps5-verkoop

• thunder8

thunder8

cold_as_ijs schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:21:
[...]

Koppelverkoop is gewoon verboden hoor. Mediamarkt weet dit ook gewoon. Het moet gewoon mogelijk zijn om de console los te kopen als deze ook in een "pakket" wordt aangeboden. Volgens mij worden de pakketten ook alleen in de fysieke winkels aangeboden en niet online omdat ze prima weten dat het niet kan. Dat geeft mediamarkt ook de mogelijkheid to plausible deniability aangezien de winkels gewoon van franchisenemers zijn. Hier hebben ze het nog bonter gemaakt: https://www.xgn.nl/nieuws...arre-eis-voor-ps5-verkoop
Prima, dan moet je gaan procederen om je recht te halen om een pakket van een euro of 40 uit je bundel te laten halen. 8)7 Recht hebben en recht krijgen zijn 2 verschillende dingen. En dat weet de MM ook, dat niemand hiervoor naar de rechtbank gaat. En dan is het nog de vraag of dit daadwerkelijk onder koppelverkoop valt. In het verleden waren er ook genoeg bundels van Sony zelf met een console, 2de controller, 1 of meerdere games. Die zouden dan ook verboden zijn. De bundel staat als 1 product op de factuur en zit fysiek ook in 1 MM doos. Dus je Plausible Deniability is niet van toepassing. Had ik liever alleen een console gekocht zonder extra spullen? Ja tuurlijk. Maar die zijn er nu eenmaal niet.

De nog bontere versie die je aanhaalt, is natuurlijk een overduidelijke koppelverkoop met een product die niets met het aan te schaffen product heeft uit te staan. En dat is terecht aan de schandpaal genageld.

Verwijderd

We kunnen in ieder geval concluderen dat wanneer de Mediamarkt gaat praten over klimaatbewustzijn oid in de toekomst dat ze niet geloofwaardig zijn. ;)
thunder8 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:45:
[...]

Ik hoorde in het begin ook een soort whine, maar na een paar dagen was het weg. SSD had ik de volgende dag al besteld, als de PS5 niet goed zou werken, gaat die eruit en de PS5 via RMA. Dan krijg je toch een nieuwe en kan die schijf er weer in. Ik heb zelf ook rode sideplates via Ome Ali gekocht, hele wand is rood/zwart. Valt nu een stuk minder op dan in wit, ondanks dat ie behoorlijk groot is. :X
Ik had zoiets al gelezen inderdaad, ga het zien binnen een paar dagen. Zo niet, ook goed want het is totaal niet storend. Dacht eerste dat het de ventilator was dat zachtjes ergens tegen aan liep maar hoorde exact hetzelfde geluid bij andere PS5's op Youtube en het valt dan toch onder coil whine.
Rood zou hier heel hard vloeken maar bij een rode muur zal dat mooi staan. :)
[...]

Vind wel dat je gelijk hebt, maar als je dat dan zegt in zo'n winkel zeggen ze, natuurlijk doen wij niet aan koppel verkoop, je kunt de PS5 ook los kopen, voor hetzelfde bedrag als met extra's.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Ja maar dan moet het wel koppelverkoop zijn...

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:38
Flagg schreef op maandag 20 juni 2022 @ 17:55:
[...]

Ja maar dan moet het wel koppelverkoop zijn...
Maar dat is het bij MM en Nedgame toch ook?
Je kunt niet anders dan een console kopen met de verplichte games en accesoires.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
schumi2004 schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 09:06:
[...]

Je kunt niet anders dan een console kopen met de verplichte games en accesoires.
Koppelverkoop is alleen verboden op het moment dat het de marktpositie tov concurrenten beïnvloed. Daarnaast moet de aanbieder een machtspositie hebben. Hoewel dat voor gamers op zoek naar een PS5 dat misschien zo voelt, denk ik niet dat dat in een rechtbank stand houd.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

[...]

Amazon verkoopt gewoon ps5 consoles los.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

[...]

Ja dus een bundel is ook koppelverkoop?

Als het een eigen artikelnummer (sku?) heeft dan is een ander product in zijn geheel dan een PS5 (met controller, is dat ook verboden koppelverkoop dan?) zonder de extra meuk.

En niemand verplicht je ergens ook maar iets te kopen natuurlijk, staat het product (PS5 + meuk) je niet aan koop je het niet. Sim-pel.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-01 21:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Daar link ik ook heen :P

Verwijderd

Hahaha, nu wel ja ;-)
Flagg schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 17:31:
[...]

Ja dus een bundel is ook koppelverkoop?

Als het een eigen artikelnummer (sku?) heeft dan is een ander product in zijn geheel dan een PS5 (met controller, is dat ook verboden koppelverkoop dan?) zonder de extra meuk.

En niemand verplicht je ergens ook maar iets te kopen natuurlijk, staat het product (PS5 + meuk) je niet aan koop je het niet. Sim-pel.
Bundelen is koppelverkoop, maar hoeft niet illegaal te zijn. Is bijvoorbeeld het gekoppelde product nodig voor de werkzaamheid, dan is het toegestaan. In geval van de controller, je kan de console niet zonder controller gebruiken.

In geval van de media markt krijg je producten die niet nodig zijn voor de werkzaamheid. Je kan bv de controller opladen met de bijgeleverde usb kabel. Geluid kan gewoon over de speakers van de tv etc..

Nou is het 2e wat van belang is of de verkoper een machtspositie heeft. Dit kan zijn vanaf de 25% marktaandeel maar vanaf 50% is dat zeker. Dit is het punt waar discussie over kan bestaan. Door de tekorten heeft de mediamarkt een machtspositie. Als je de bundel toevallig tegenkomt moet je op dat moment besluiten of je het wil kopen, anders is de kans groot dat je voorlopig geen kans krijgt. Hier moet eigenlijk een rechter naar kijken, want dit is natuurlijk mijn visie erop. Hier meer infohttps://www.bnnvara.nl/ka...rkoop-hoe-zit-dat-precies

Als laatst, voordat iemand met de bullshit komt dat dit is om scalping te voorkomen. Nou genoeg scalpers die ze met de meuk doorverkopen ;).

Verwijderd

Als het nog Sony spul was dat erbij zit is het oké. Nu is het gewoon bewust opvullen met prut om de prijs op te voeren. Zal een flinke marge op zitten.
Verder heb ik niet het idee dat het Mediamarkt iets boeit want ze weten het donders goed. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2022 23:06 ]

Nee idd, en er is ook niemand die hier iets aan gaat doen want iedereen is te druk om met de PS5 te gamen :D

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Er zijn een aantal nieuwe interviews geplaatst met Yoshida over FFXVI.
  • Eikon battles are playable with multiple stages; each of them feels different
  • Clive can encounter them as a small human
  • Clive will live through different stages (teen/20s/30s)
  • Rated mature due to its adult themes
  • Clive appears to be the only controllable character
  • You will encounter companions that will be AI-driven
  • Torgal, the wolf, could be a full-time party member
  • More infos on parties soon
  • New combat system is due to wanting to get new players on board & because it fits better with the game's presentation
  • Defeating an Eikon means unlocking its abilities/skill tree
  • Apparently Clive can become an Eikon himself
Yoshida also confirmed that FFXVI will not be open-world and use larger zones instead to create a sense of a "global scale"
Later dit jaar krijgen we meer te zien blijkbaar.
kazuka schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:24:

[...]

[...]

Oh vooral dat laatste spreekt me enorm aan!!! Nu is mijn interesse in de game ineens een heel stukje hoger :D

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ben wel benieuwd of sony nog wat games gaat supporten met vrr, zoals uncharted collectie, apeel die laatste weken wel eens. En ziet er allemaal prima uit op 4k maar dan is het 30fps en de 60 modus is toch wel echt stuk onscherper( en dat zie ik zelfs met mijn niet zo goede ogen). Dus mogelijk zou een vrr of 40fps/120hz update veel kunnen helpen.
Maar vrees dat ze er niets mee gaan doen.

Net als gt7 zou ook wel een vrr update kunnen gebruiken maar hoor ik ook niets over.

Horizon forbidden west zou nog wel een vrr en 40 fps modus krijgen. Zodra die er is en goed ontvangen is ga ik die misschien wel halen. Hope. Dat die digitaal snel in een sale komt anders effe van marktplaats/ v&a afhalen.

Zal spiderman en miles Morales ook weer eens downloaden die 40fps modus schijnt echt goed te zijn.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:33

Format-C

Tracing Rays

Hallo! :)

Dat PlayStation abbo wat now en plus vervangt zou toch vandaag in Europa "releasen"?

Edit. Sorry. Plus topic niet gezien.

Vanaf morgen dus.

[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 22-06-2022 16:32 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro 1TB M2/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Flagg
  • Niet online

Flagg

cold_as_ijs schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 21:50:
[...]

Bundelen is koppelverkoop, maar hoeft niet illegaal te zijn. Is bijvoorbeeld het gekoppelde product nodig voor de werkzaamheid, dan is het toegestaan. In geval van de controller, je kan de console niet zonder controller gebruiken.

In geval van de media markt krijg je producten die niet nodig zijn voor de werkzaamheid. Je kan bv de controller opladen met de bijgeleverde usb kabel. Geluid kan gewoon over de speakers van de tv etc..

Nou is het 2e wat van belang is of de verkoper een machtspositie heeft. Dit kan zijn vanaf de 25% marktaandeel maar vanaf 50% is dat zeker. Dit is het punt waar discussie over kan bestaan. Door de tekorten heeft de mediamarkt een machtspositie. Als je de bundel toevallig tegenkomt moet je op dat moment besluiten of je het wil kopen, anders is de kans groot dat je voorlopig geen kans krijgt. Hier moet eigenlijk een rechter naar kijken, want dit is natuurlijk mijn visie erop. Hier meer infohttps://www.bnnvara.nl/ka...rkoop-hoe-zit-dat-precies

Als laatst, voordat iemand met de bullshit komt dat dit is om scalping te voorkomen. Nou genoeg scalpers die ze met de meuk doorverkopen ;).
Zo werkt het niet, jij wil het graag koppelverkoop noemen dus moet MediaMarkt wel een monopolie positie hebben.

Er is dus al helemaal geen monopolie ook geen klein beetje.

Er zijn genoeg concurrenten die wel objectief naar dit soort zaken kijken en allang aan de bel getrokken hadden als dit ook maar een beetje hout zou snijden.

Ik word een beetje moe van dat slachtoffer gedrag dat we allemaal een oor aangenaaid worden door die grote bedrijven.

En dan gaat het om een spelletjes computer .. :/

Flagg schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 18:08:
[...]

Zo werkt het niet, jij wil het graag koppelverkoop noemen dus moet MediaMarkt wel een monopolie positie hebben.

Er zijn genoeg concurrenten die wel objectief naar dit soort zaken kijken en allang aan de bel getrokken hadden als dit ook maar een beetje hout zou snijden.

Ik word een beetje moe van dat slachtoffer gedrag dat we allemaal een oor aangenaaid worden door die grote bedrijven.

Mediamarkt pakt 5 losse artikelen en gooit het in een mediamarkt doos. Nee hoor, is geen koppelverkoop. Is een bundel. _O-

https://psnprofiles.com/RaemNL

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Kan dit niet beter hier besproken worden deze nogal vaak voorkomende discussie:
[PS5] Beschikbaarheid en levertijden

[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 22-06-2022 18:39 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

[...]

Het is koppelverkoop, daar is geen discussie over mogelijk! Waar we over kunnen discussiëren is of deze vorm van koppelverkoop is toegestaan of niet. En hier verschillen we dus van mening over. Verder hoeft een bedrijf geen monopolie positie te hebben, maar dat maakt het wel een stuk makkelijker als daar spraken van is.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:44
[...]

We worden ook vaak een oor aangenaaid. Corporations zijn over het algemeen nou geen lieverdjes. Die willen maar 1 ding: je geld.

Kritisch consument zijn lijkt me dan ook weinig mis mee.

Verwijderd

FrankoNL schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 22:33:
[...]

We worden ook vaak een oor aangenaaid. Corporations zijn over het algemeen nou geen lieverdjes. Die willen maar 1 ding: je geld.

Kritisch consument zijn lijkt me dan ook weinig mis mee.
Maar als je het van de andere kant bekijkt. De marges op een console zijn enorm laag (ongeveer 2%). Je moet het als retailer hebben van accessoires en games. Maar ook die laatste zit geen vette marge op. Gamewinkels moeten het vooral van tweedehands games hebben (inruil). Op nieuw verdienen ze te weinig om de boel draaiend te houden. Dus ja dan gaan ze dit soort dingen doen....

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-01 20:20
Kreeg gisteren bericht van amazon uk dat ze 100 euro terugstorten. Iets met teveel import fee ingehouden.
Had hem gekocht via amazon UK in december.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:31

Yucko

One clown to rule them all !

lHybridl schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 07:45:
Kreeg gisteren bericht van amazon uk dat ze 100 euro terugstorten. Iets met teveel import fee ingehouden.
Had hem gekocht via amazon UK in december.
dat heeft dan nog een goede tijd geduurd. Ik had 4 januari al bericht dat ik geld terug kreeg mbt de import fees.

Nu nog aan het wachten of ik op mijn bestelling (voor schoonbroer) van 13 mei jl nog iets ga terugkrijgen 😜

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-01 20:20
Yucko schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 07:54:
[...]

dat heeft dan nog een goede tijd geduurd. Ik had 4 januari al bericht dat ik geld terug kreeg mbt de import fees.

Nu nog aan het wachten of ik op mijn bestelling (voor schoonbroer) van 13 mei jl nog iets ga terugkrijgen 😜
Ik wist geeneens dat het kon haha.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:31

Yucko

One clown to rule them all !

lHybridl schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 10:30:
[...]

Ik wist geeneens dat het kon haha.
het grappige is dat je nu onder aan de streep minder dan de adviesprijs betaald hebt :P

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

kazuka schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:24:

[...]

[...]

- Clive appears to be the only controllable character
- You will encounter companions that will be AI-driven

Zo jammer weer.
Ik mis echt de Final Fantasy games waarbij je gewoon de hele party kan customizen en controleren.

Ik was al zeer teleurgesteld in Final Fantasy 15, en heb deze uiteindelijk niet eens uitgespeeld omdat het gewoon niet als een Final Fantasy game speelde.
Lijkt er helaas op dat ze voor de nieuwere games hierop gaan voortborduren.

Ben een grote Final Fantasy fan en heb de meeste meerdere malen uitgespeeld, maar ik laat 16 aan mij voorbij gaan.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
A Plague Tale Requiem, extended gameplay:

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Er zijn geen plannen voor een ps5-versie voor days gone toch? Het is alleen die 60fps patch? Anders ga ik gewoon voor de ps4 versie.
Farabi schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 19:00:
Er zijn geen plannen voor een ps5-versie voor days gone toch? Het is alleen die 60fps patch? Anders ga ik gewoon voor de ps4 versie.
Die 60 fps maakt een hoop goed voor die PS4 versie :)

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-01 22:35
Farabi schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 19:00:
60 fps patch maakt die game zoveel beter. Erg ondergewaardeerde game wat mij betreft.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• Farabi
  • Niet online
Days gone komt toch weleens voor €9,99 in de store? (Heb geen psn plus en wil deze ook niet)
Farabi schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:07:
Days gone komt toch weleens voor €9,99 in de store? (Heb geen psn plus en wil deze ook niet)
Hij staat bij de andere PS Plus games die je gratis krijgt bij een PS5, zou dus gewoon gratis moeten kunnen.

Edit zie nu pas dat je geen plus hebt, dan houd het op denk ik en zul je moeten wachten op een aanbieding

[ Voor 14% gewijzigd door Kalder op 23-06-2022 21:59 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:45

SD5k

>4&X

Farabi schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:07:
https://psprices.com/region-nl/game/2837570/days-gone

Goedkoopste zonder Plus is €19,99 tot nu toe.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dinsdag, hardware showcase:
Afbeeldingslocatie: https://playsense.nl/wp-content/uploads/2022/06/Find-your-new-zone.jpg

Waarschijnlijk pro controller, nieuwe headsets en een beeldscherm

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:39
Ik kwam de Samsung 980 PRO 1 TB Heatsink op Amazon tegen voor €127, goedkoopste in de Pricewatch is €157. https://amzn.eu/d/hIIjf1n

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:45

SD5k

>4&X

Chaoss schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:37:
[Afbeelding]

Ik heb die pro controller nog niet eens gezien maar acht de kans groot dat ik daar wel wat geld op stuk ga slaan, hoop dat hij rond de €150 gaat kosten.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:34

JSchut

.....

Chaoss schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:37:
[Afbeelding]

Ik ben wel geinteresserd in de monitor. Maar die zal wel overprices zijn gok ik. Zijn vast goedkopere alternatieven die net zo goed of zelfs beter zijn.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

JSchut schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 09:22:
[...]

Ik ben wel geinteresserd in de monitor. Maar die zal wel overprices zijn gok ik. Zijn vast goedkopere alternatieven die net zo goed of zelfs beter zijn.
Wat ik begrepen heb is dat er 2 schermen komen, 1x 4k/144Hz en 1080p/240Hz

Dat zijn alvast 2 refresh rates die de PS5 niet ondersteund (ongetwijfeld zal de eerste monitor ook 4k/120Hz kunnen maar dan betaal je voor iets dat je niet gebruikt, namelijk 144Hz), goed het zijn monitoren dus je kunt met gemak je PC e.d. erop aansluiten, maar voor mensen die alleen een monitor/tv voor de PS5 willen zou ik toch aanraden naar andere opties te kijken.

Verwijderd

Kalder schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 10:27:
[...]

Wat ik begrepen heb is dat er 2 schermen komen, 1x 4k/144Hz en 1080p/240Hz

Dat zijn alvast 2 refresh rates die de PS5 niet ondersteund (ongetwijfeld zal de eerste monitor ook 4k/120Hz kunnen maar dan betaal je voor iets dat je niet gebruikt, namelijk 144Hz), goed het zijn monitoren dus je kunt met gemak je PC e.d. erop aansluiten, maar voor mensen die alleen een monitor/tv voor de PS5 willen zou ik toch aanraden naar andere opties te kijken.
Dat probleem heb je toch ook bij andere monitoren? Bijna elke monitor heeft wel refresh rates die de ps5 niet aan kan. Kijk alleen al in de pricewatch:

https://tweakers.net/monitoren/vergelijken/

Daar zie ik genoeg monitoren met 165hz, 144hz, 240hz etc.

Als ik alleen op 120hz filter dan blijven er vooral hele dure monitoren over:

https://tweakers.net/moni...e0C_U0KvKvW6orkWDfb5_zzl_
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 10:33:
[...]

Dat probleem heb je toch ook bij andere monitoren? Bijna elke monitor heeft wel refresh rates die de ps5 niet aan kan. Kijk alleen al in de pricewatch:

https://tweakers.net/monitoren/vergelijken/

Daar zie ik genoeg monitoren met 165hz, 144hz, 240hz etc.

Als ik alleen op 120hz filter dan blijven er vooral hele dure monitoren over:

https://tweakers.net/moni...e0C_U0KvKvW6orkWDfb5_zzl_
Ik bedoel dan ook een tv, als je alleen een PS5 hebt en geen PC is een monitor weggegooid geld imo.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die hardware showcase staat verder toch los van het merk Playstation? Lijkt eerder een nieuwe gamer branding voor Sony peripherals als displays en headsets. Hoewel een mogelijke Pro versie van de DualSense dan weer anders doet vermoeden.

Verwijderd

kazuka schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 10:45:
Die hardware showcase staat verder toch los van het merk Playstation? Lijkt eerder een nieuwe gamer branding voor Sony peripherals als displays en headsets. Hoewel een mogelijke Pro versie van de DualSense dan weer anders doet vermoeden.
Klopt, alleen Sony heeft aangegeven dat ze verschillende afdelingen meer/beter willen laten samenwerken. Deze showcase is daar het resultaat van.

Verwijderd

kazuka schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 10:45:
Een PS controller is Sony randapparatuur dus in feite klopt het toch. :P

• CoeliJoeli
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-01 18:41

CoeliJoeli

Gamer

Iemand enig idee of de gekleurde knoppen in onderstaande afbeelding ergens te verkrijgen zijn?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHz30eIUvqCHGHy0SQgoMuKvaFk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TI9hExTrimDeFOeNpLQ3u1bp.png?f=user_large

Twitch.tv/coelijoeli

• Knokkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 09:18
Zoek eens naar extremerate, die hebben allerlei goodies voor de PS5. Waaronder back buttes die mij zeer goed bevallen.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
Volgende week nieuwe state of play met GoW Ragnarok? Please let it be..

https://www.pushsquare.co...-ragnarok-ps5-ps4-reveals

.. zal wel niet, gezien het een hw showcase wordt.. :') :')

[ Voor 14% gewijzigd door BigF25 op 24-06-2022 14:54 ]

Verwijderd

BigF25 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 14:52:
Volgende week nieuwe state of play met GoW Ragnarok? Please let it be..

https://www.pushsquare.co...-ragnarok-ps5-ps4-reveals

.. zal wel niet, gezien het een hw showcase wordt.. :') :')
De gow showcase is op 30 juni. De leaker heeft dit ook al aangegeven in binary code.

Verwijderd

In de Xbox store zijn er vaak grote deals maar geen idee hoe het bij Sony zit. Ik zit namelijk te twijfelen of ik PS Plus ga omzetten naar Extra of Essential aanhouden en dan de Sony games kopen wanneer ze in de aanbieding zijn. Ik weet hoe bedrieglijk voordelig een abonnement kan overkomen terwijl de praktijk anders is.
Ik zou Extra nemen voor de bekende top titels van Sony (Ghost of Tsushima etc.) maar om nou mijn jaar essential om te zetten naar Extra terwijl ik misschien in 2 maanden al klaar ben met die titels is ook zoiets. En je hebt de games alsnog niet. Voor alle 3rd party games heb ik nog 2 jaar Gamepass Ultimate. >:)

Hoevaak zijn er deals in de Playstation store en zijn dat goede deals? En hoe denken jullie er over. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:17:
Hoevaak zijn er deals in de Playstation store en zijn dat goede deals? En hoe denken jullie er over. :)
Er zijn best vaak deals vind ik, en iets minder vaak met extra korting voor PS+ leden.
Je kan overigens zelf eens checken op psprices.com . Daar kan je van alle games de volledige prijshistoriek zien, en zie je bovendien ook of en hoeveel er extra korting voor PS+ was.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
In de Xbox store zijn er vaak grote deals maar geen idee hoe het bij Sony zit. Ik zit namelijk te twijfelen of ik PS Plus ga omzetten naar Extra of Essential aanhouden en dan de Sony games kopen wanneer ze in de aanbieding zijn. Ik weet hoe bedrieglijk voordelig een abonnement kan overkomen terwijl de praktijk anders is.
Ik zou Extra nemen voor de bekende top titels van Sony (Ghost of Tsushima etc.) maar om nou mijn jaar essential om te zetten naar Extra terwijl ik misschien in 2 maanden al klaar ben met die titels is ook zoiets. En je hebt de games alsnog niet. Voor alle 3rd party games heb ik nog 2 jaar Gamepass Ultimate. >:)

Ik heb vokr premium gekozen. Niet voor de oude games maar voor de probeerversies. Nu had ik Crusader Kings al een poosje op mn lijstje staan en al een paar keer bijna gekocht. Vanmorgen gespeeld en ben blij dat ik hem nooit gekocht heb. Ik heb dus al €70 bespaard. Nu is het huidige aanbod trial versies nog karig maar voor mij zit daar de grote kracht.

Ik weet niet hoeveel PS exclusive games je al gespeeld hebt of hoeveel je aanspreekt maar er zitten ontzettend veel toppers tussen. Omgerekend dat tientje in de maand (black friday niet meegenomen) is echt geen stuiver te duur. En ook hier geldt dat de dienst nog moet groeien.

Verwijderd

Kortingen in de store zijn enorm hoog. Als je niet zoveel games speelt of de games die in dit soort abonnementen zitten niet aanspreekt dan kan je beter los kopen. Als je alleen digitaal koopt dan zijn er elke maand aanbiedingen. Als je op disc koopt zijn er ook vaak genoeg aanbiedingen te vinden, dan kan je het beste de pricewatch of budgetgaming.nl in de gaten houden.

Ps plus vragen en discussies hoort eigenlijk hier thuis: [PS+] Playstation Plus

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:22:
[...]

Er zijn best vaak deals vind ik, en iets minder vaak met extra korting voor PS+ leden.
Je kan overigens zelf eens checken op psprices.com . Daar kan je van alle games de volledige prijshistoriek zien, en zie je bovendien ook of en hoeveel er extra korting voor PS+ was.
Dat is een goede site daarvoor. Even een paar games opgezocht maar echte dikke deals kun je niet van spreken die geweest zijn. PS Plus is het dik waard door die hoge losse prijzen.
Kenny_026 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:28:
[...]

Ik heb vokr premium gekozen. Niet voor de oude games maar voor de probeerversies. Nu had ik Crusader Kings al een poosje op mn lijstje staan en al een paar keer bijna gekocht. Vanmorgen gespeeld en ben blij dat ik hem nooit gekocht heb. Ik heb dus al €70 bespaard. Nu is het huidige aanbod trial versies nog karig maar voor mij zit daar de grote kracht.

Ik weet niet hoeveel PS exclusive games je al gespeeld hebt of hoeveel je aanspreekt maar er zitten ontzettend veel toppers tussen. Omgerekend dat tientje in de maand (black friday niet meegenomen) is echt geen stuiver te duur. En ook hier geldt dat de dienst nog moet groeien.
Demo’s hadden ze wel in iedere tier mogen stoppen het zorgt er (bij mij iig) voor dat ik juist meer games koop omdat het te proberen valt.
Ik heb alle exclusieve gemist na Uncharted 4.
Nadat ik GoW heb uitgespeeld ga ik mijn jaar plus maar omzetten naar Extra. En na dat jaar tijd voor evaluatie. ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:33:
[...]

Kortingen in de store zijn enorm hoog. Als je niet zoveel games speelt of de games die in dit soort abonnementen zitten niet aanspreekt dan kan je beter los kopen. Als je alleen digitaal koopt dan zijn er elke maand aanbiedingen. Als je op disc koopt zijn er ook vaak genoeg aanbiedingen te vinden, dan kan je het beste de pricewatch of budgetgaming.nl in de gaten houden.

Ps plus vragen en discussies hoort eigenlijk hier thuis: [PS+] Playstation Plus
Als ik naar een aantal games kijk ben je na 1 game al voordeliger om voor Extra te gaan. ( GoT, Death Stranding)

Dit was niet enkel een PS Plus vraag maar ging ook over de store algemeen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2022 15:37 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:33:

Als ik naar een aantal games kijk ben je na 1 game al voordeliger om voor Extra te gaan. ( GoT, Death Stranding)

Dit was niet enkel een PS Plus vraag maar ging ook over de store algemeen.
Death stranding is 16 euro bij bol.com: https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=txl

Ghost of tsushima is vaak genoeg ook rond die prijs te krijgen, nu bij amazon voor 25 euro: https://www.amazon.de/-/n...tag=budgetgamin0c-21&th=1

Extra is 100 euro voor een jaar. Daar kom je nog lang niet aan bij 1 game.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:46
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:41:
[...]

Death stranding is 16 euro bij bol.com: https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=txl

Ghost of tsushima is vaak genoeg ook rond die prijs te krijgen, nu bij amazon voor 25 euro: https://www.amazon.de/-/n...tag=budgetgamin0c-21&th=1

moet je wel playstation met disc hebben, domste fout die ik gemaakt :+ nouja ik ben ook tijdens het gamen te lui om weer die discs te wisselen dus ik heb er vrede mee maar digitaal zijn die game aanbiedingen een stuk minder gunstig.

Playstation 5

Verwijderd

[...]

Ik vroeg niet voor niets specifiek om de PS Store. Digital edidition.
En ik wil uiteraard de directors cut. >:)
Stylze schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:43:
[...]

moet je wel playstation met disc hebben, domste fout die ik gemaakt :+ nouja ik ben ook tijdens het gamen te lui om weer die discs te wisselen dus ik heb er vrede mee maar digitaal zijn die game aanbiedingen een stuk minder gunstig.
Precies. En hij is gewoon mooier dan de disc versie. 8)

PS Plus extra it is.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
[...]

Tja dat was vooraf bekend. digitale sales is er ook eigenlijk niet bij op Playstation.
Als je je beperkt tot de monopolie positie van Sony ben je sowieso een dief van je eigen portemonnee.

Verwijderd

[...]

Ja, disc is gewoon een stuk goedkoper. Death stranding is 40 euro in de store. Ik check elke dag even de aanbiedingen en koop soms een game als die heel goedkoop is. Kom ik soms pas een jaar later aan toe, maar goed vaak zat een game voor een tientje gekocht op disc.

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:22
Demon Souls en Returnal zijn amper in de sale en als ze dat wel zijn kom je niet lager dan rond de 49 Euro. Voor die 40 Euro extra bovenop de Plus Essential haal je het er dus zo uit. De meerwaarde van Premium zie ik dan weer minder. Ik ben niet echt van plan oude games te herspelen,

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:46:
[...]

Tja dat was vooraf bekend. digitale sales is er ook eigenlijk niet bij op Playstation.
Als je je beperkt tot de monopolie positie van Sony ben je sowieso een dief van je eigen portemonnee.
Precies dit, daarom snap ik ook niet dat iedereen graag alles digital wilt hebben. Leuk dat je geen disc meer hoeft te verwisselen maar er is geen concurrentie meer. Sony heeft dan het alleenrecht op de store (eigenlijk zou je vanuit de EU willen dat er meerdere stores op een console toegelaten moeten worden). Kijk hoe Apple en Epic in gevecht zijn. Voor de consument is het alleen maar beter om op disc te blijven kopen bij de retailers.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:45:
[...]

Ik vroeg niet voor niets specifiek om de PS Store. Digital edidition.
En ik wil uiteraard de directors cut. >:)

[...]

Precies. En hij is gewoon mooier dan de disc versie. 8)

PS Plus extra it is.
Tja, alleen je games zijn dan wel duurder. Die 100 euro heb je heel snel terugverdiend.

• giantgiantus
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:56:
[...]

Precies dit, daarom snap ik ook niet dat iedereen graag alles digital wilt hebben. Leuk dat je geen disc meer hoeft te verwisselen maar er is geen concurrentie meer. Sony heeft dan het alleenrecht op de store (eigenlijk zou je vanuit de EU willen dat er meerdere stores op een console toegelaten moeten worden). Kijk hoe Apple en Epic in gevecht zijn. Voor de consument is het alleen maar beter om op disc te blijven kopen bij de retailers.
Ik game vaak remote, dan is het handig dat alles op de ps5 staat. Ik vind disc niet meer van deze tijd en ik vind ze onhandig en teveel geluid maken. Die 100€ die ik meer per jaar uitgeeft maakt mij geen fluit uit.

Verwijderd

giantgiantus schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:00:
[...]

Ik game vaak remote, dan is het handig dat alles op de ps5 staat. Ik vind disc niet meer van deze tijd en ik vind ze onhandig en teveel geluid maken. Die 100€ die ik meer per jaar uitgeeft maakt mij geen fluit uit.
Tijdens het spelen maakt de disc geen geluid, alleen bij installatie.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:38
[...]

Misschien helpt het je maar ik heb wel een disc versie (09-2021) en er is nog geen 1 disc in geweest en heb niet de verwachting dat dat nog gaat gebeuren :D
[...]
Death stranding is 16 euro bij bol.com
Beetje ongelukkig voorbeeld, want in Extra/Premium zit ook de PS5 versie en uiteraard wil je die gaan spelen op een PS5.

Verwijderd

Twixie schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:39:
[...]

Beetje ongelukkig voorbeeld, want in Extra/Premium zit ook de PS5 versie en uiteraard wil je die gaan spelen op een PS5.
Je kan de ps4 versie upgraden naar de directors cut voor 10 euro.

• giantgiantus
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:41:
[...]

Je kan de ps4 versie upgraden naar de directors cut voor 10 euro.
En dan zit je op 26€ en extra is 40 duurder dan essential. Al met al is die extra variant gewoon een prima deal als je ook op de centen wil letten. Als je sowieso van digitaal gamen bent lijkt het me helemaal een no brainer.

Verwijderd

giantgiantus schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 16:43:
[...]

En dan zit je op 26€ en extra is 40 duurder dan essential. Al met al is die extra variant gewoon een prima deal als je ook op de centen wil letten. Als je sowieso van digitaal gamen bent lijkt het me helemaal een no brainer.
Als je het zo berekend dan wel ja. Ik ga er vanuit dat je niks hebt en dan ineens een abonnement van 100 euro afsluit. Ik vind een abonnement sowieso geen vervanger van zelf kopen, ik kan dan zelf bepalen wanneer ik een game speel en wanneer ik hem wil uitspelen. Ben niet afhankelijk of een game verdwijnt van de dienst (zoals bij Rdr2 en shadow warrior 3 het geval is).

Daarom vond ik ps plus voorheen ideaal. Je kon de game claimen en later zelf bepalen wanneer je de game speelt. (wat nu dus Essential is)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2022 16:58 ]

Verwijderd

Het principe van claimen en voor altijd kunnen spelen zolang je PS Plus(Essential) hebt blijft toch wel de mooiste digitale manier. Zo heb je imo het beste van 2 werelden, geen disc gedoe en niet een game die ze er opeens uit kunnen gooien.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Deliver Us the Moon current gen release trailer:

En de ontwikkelaars van de Callisto Protocol zijn lekker bezig met de DualSense features:
“Absolutely, we’re leaning very heavily into all of that. As satisfying as it is to hear and see, feeling it just adds that extra level, and that controller definitely gives us that ability. So all those little nuances and everything, we’re working hard to put those in and make sure that they really stand out on the controller.”

“It’s a lot of the guns, the resistance, the trigger breaks, the resets, that sort of stuff is what we’re working on right now. Since we do have melee, we also want to get the bones snapping, feeling that in the controller. So when you actually make that connection, you’ll kind of get that little crack feel in the controller.”

[ Voor 101% gewijzigd door Chaoss op 24-06-2022 20:26 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:46
Hoppa, vanmiddag mijn abonnement omgezet naar de Premium-variant en meteen 'Returnal' toegevoegd aan mijn bibliotheek. Die stond al enige tijd op mijn lijstje en wat een heerlijke game is dat zeg! :*) Oh, en mooi! _/-\o_ :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5IpJm9Xj8dsS-6IZWY6cBHWO9pQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gXYdFEMPKlHNu02vv8yfETgD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-7yzllV63O9oQWF1YEgxkBMKEw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pMdxPtWkZIpsTNgY3lnCW2Jc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Rved8DyJJDjAq3jV95dDhx5-wA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W98qqJ5KT8pagL2IlDU5ASpC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fbg8wnMnBXI0d8TajRp7Pnhzf-Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BZ73QV85PR8rGFY01RqhdQXv.png?f=fotoalbum_large

Meteen ook even 'Deliver Us The Moon' toegevoegd i.v.m. de 'next gen-update' die vandaag is uitgebracht. Wilde hem eigenlijk op de Series X spelen, maar daar is hij al even geen onderdeel meer van Game Pass. Gelukkig wel van PlayStation Plus Premium. :P

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Yonix schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 23:38:
Hoppa, vanmiddag mijn abonnement omgezet naar de Premium-variant en meteen 'Returnal' toegevoegd aan mijn bibliotheek. Die stond al enige tijd op mijn lijstje en wat een heerlijke game is dat zeg! :*) Oh, en mooi! _/-\o_ :9~

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Enjoy. Mijn favoriete nieuwe IP tot nu toe deze generatie. En als ik een tip mag geven: speel Returnal met een goede koptelefoon. De audio en soundtrack in deze game is echt geniaal.

Verwijderd

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Meteen ook even 'Deliver Us The Moon' toegevoegd i.v.m. de 'next gen-update' die vandaag is uitgebracht. Wilde hem eigenlijk op de Series X spelen, maar daar is hij al even geen onderdeel meer van Game Pass. Gelukkig wel van PlayStation Plus Premium. :P
Fantastische game! Have fun!

• thunder8

thunder8

dutchgio schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:46:
[...]

Hoe kom je daarbij? In de PS Store zijn eigenlijk continu sales gaande. En als je een wishlist maakt op psprices.com, hoef je de store niet eens in de gaten te houden. Je krijgt een mail wanneer jouw wishlist een game in de aanbieding heeft. En met PS+ zijn sommige aanbiedingen nog een stuk interessanter. En ook genoeg A titles in de aanbieding. Ik heb sinds de PS4 Pro al geen game meer op disc gekocht. En ook besloten de PS5 als digital only te kopen. Ja er zijn soms betere aanbiedingen bij retailers op disc. Maar zeggen dat er geen digital sales zijn op de Playstation is pertinent onwaar. De enige game die ik de afgelopen jaren tegen fullprice heb gekocht is GT7. De rest, zelfs nieuwe COD games, heb ik altijd met korting gekocht.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mijn persoonlijke GOTY van vorig jaar. Nog steeds de beste haptic feedback implementatie tot nu toe!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dit jaar nog een FromSoftware game?:

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 25-06-2022 08:11 ]

yinx84 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 07:24:
[...]

Mijn persoonlijke GOTY van vorig jaar. Nog steeds de beste haptic feedback implementatie tot nu toe!
Pff, returnal wil ik ook nog spelen en Stray die binnenkort day one in de extra tier zit, ik krijg wel heel erg de neiging om nu toch maar te upgraden!
Net even gecheckt en ik kan voor iets minder dan €12 naar extra upgraden tot 11 oktober......
Verleidelijk.....hmmmm..........
Yep ik ben om, die upgrade gaat er komen.

Verwijderd

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Door deze plaatjes ga ik de game toch maar eens checken, ziet er zo goed uit.

Ik zag ook de 2 Southpark games er tussen staan bij Extra, die miste ik ook nog op gamepass. Als gamers zitten we toch wel heel goed met die 2 abonnementen momenteel. :9

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:10:
Dit jaar nog een FromSoftware game?:

[Twitter]
Dark Souls Trilogy voor de nieuwe generatie consoles?

Kan me niet voorstellen dat ze aan 2 nieuwe AAA titels hebben gewerkt op hetzelfde moment.
En, kan het mij al helemaal niet voorstellen dat ze een nieuwe AAA titel releasen in hetzelfde jaar als Elden Ring.

Ik verwacht wel dat ze al druk bezig zijn met iets anders, maar het tweede project van dit jaar zal wel een "Remaster" of een kleinere titel worden. :)

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:22

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Same here, nouja naar Extra geupgrade. Returnal en Demo Souls staan in de download wachtrij en Spiderman voor de kids. Hopelijk blijven de games minimaal een jaar inbegrepen.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:42:
[...]

Ik zag ook de 2 Southpark games er tussen staan bij Extra, die miste ik ook nog op gamepass. Als gamers zitten we toch wel heel goed met die 2 abonnementen momenteel. :9
Had ik er maar de tijd voor net als vroeger :) voor mij is het overkill, vooral gamepass :) Sony iets minder omdat ik meeste al gespeeld heb van vroeger.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:42:
[...]

Ja SP: The stick of truth en SP: Fractured but whole.
Die eerste heb ik weleens gespeeld en is erg grappig (nooit uitgespeeld, maar ga ik nog wel proberen nu die bij PS+ Extra zit :D )
Die 2 zijn dan nu ook aan het downloaden :)
Naast Returnal, Assetto Corsa Competition en SpiderMan Miles Morales.

[ Voor 16% gewijzigd door Kalder op 25-06-2022 12:50 ]

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:59
Geen idee of het al is genoemd, maar Mediamarkt Sontplein staan 10 bundels PS5 disc voor 759,-.

En ook Xbox Series X bundels voor 612,-
beezjeh schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 13:02:
Geen idee of het al is genoemd, maar Mediamarkt Sontplein staan 10 bundels PS5 disc voor 759,-.

En ook Xbox One X bundels voor 612,-
[PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Ik hoop toch dat ze niemand nog een One X proberen aan te smeren :p.

Verwijderd

Lijkt mij een series X ;-) anders hebben ze nog ergens oude voorraad gevonden >:)

• beezjeh
....

[ Voor 97% gewijzigd door beezjeh op 25-06-2022 13:34 ]

• beezjeh
Had de verkeerde topic gekozen even snel!
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 13:24:
[...]

Lijkt mij een series X ;-) anders hebben ze nog ergens oude voorraad gevonden >:)
Haha inderdaad een typo 😂

Verwijderd

Kalder schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 12:48:
[...]

Ja SP: The stick of truth en SP: Fractured but whole.
Die eerste heb ik weleens gespeeld en is erg grappig (nooit uitgespeeld, maar ga ik nog wel proberen nu die bij PS+ Extra zit :D )
Die 2 zijn dan nu ook aan het downloaden :)
Naast Returnal, Assetto Corsa Competition en SpiderMan Miles Morales.
Genoeg te doen dus. Ik ben nu nog met God of War bezig en doe me best om niet meteen van alles te gaan downloaden want ik weet dan hoe het gaat. Vraagt stevige dosis discipline haha. Een racegame is dan wel weer iets heel anders maar om nou meerdere 3rd person action/adventures te spelen ga ik proberen te voorkomen.

En nog even iets anders, de coil whine blijft hetzelfde na een week. Het is zo goed als niet te horen in de praktijk maar zo stil als de XsX gaat het dus niet worden, die console is heel stil. Voor een Playstation is de PS5 wel bijzonder stil, dat dan weer wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2022 15:43 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Kalder schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:12:
[...]

Pff, returnal wil ik ook nog spelen en Stray die binnenkort day one in de extra tier zit, ik krijg wel heel erg de neiging om nu toch maar te upgraden!
Net even gecheckt en ik kan voor iets minder dan €12 naar extra upgraden tot 11 oktober......
Verleidelijk.....hmmmm..........
Yep ik ben om, die upgrade gaat er komen.
Ja ik twijfel ook nog om te upgraden naar Plus, maar ik zie zo 10+ games staan die ik wel wil spelen maar waar haal ik de tijd vandaan...

Krijg dan weer een beetje het gevoel als toen ik vroeger alle games illegaal downloade :P.
Zoveel aanbod dat ik dan ook snel weer afhaakte en door ging naar de volgende game om die weer een paar uurtjes te spelen. Niet zo'n positieve ontwikkeling.

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:11

Quakie

quakelen

Hier hetzelfde en dan heb ik nog niet eens gekeken naar een abonnement. Puur backlog van ps4 games. En toch doe ik voornamelijk apex Legends 🤣

Ik teken nergens meer voor

Chaoss schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 16:25:
[...]

Ja ik twijfel ook nog om te upgraden naar Plus, maar ik zie zo 10+ games staan die ik wel wil spelen maar waar haal ik de tijd vandaan...

Krijg dan weer een beetje het gevoel als toen ik vroeger alle games illegaal downloade :P.
Zoveel aanbod dat ik dan ook snel weer afhaakte en door ging naar de volgende game om die weer een paar uurtjes te spelen. Niet zo'n positieve ontwikkeling.
Ik heb door omstandigheden min of meer zeeën van tijd maar veel games trekken me niet zo meer als dat games dat vroeger deden. Daarnaast hou ik het ook niet vol om de hele dag te zitten gamen (ben ook geen 20 meer). Meestal ongeveer tussen 1 en 3 uur per dag dat ik achter de console zit. Soms ook dagen helemaal niet.
Maar ik heb weinig interesse in de games die nog in mijn backlog staan, zijn nou niet bepaald must finish games, wil HFW nog uitspelen (ben er al bijna denk ik) en verder is er echt weinig wat me én heel erg aanspreekt en ik nog niet uitgespeeld heb.

Overigens net even Returnal gespeeld en wow die vibraties zijn echt subtiel, hele gave implementatie van de DualSense inderdaad! Straks nog even de headset erbij pakken om ook dat 3D geluid te ervaren, ze raden het zelfs in de game aan om met headset te spelen dus ben benieuwd!

• Farabi
  • Niet online
De mensen die returnal recent spelen en leuk vinden... jaa duhh, ze hebben naderhand een savepoint-functie toegevoegd. jullie hebben de ellende niet meegemaakt :9

de mensen die het spel zonder deze functie leuk vonden zijn de harde-kern >:)

[ Voor 42% gewijzigd door Farabi op 25-06-2022 20:16 ]

Farabi schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 20:14:
De mensen die returnal recent spelen en leuk vinden... jaa duhh, ze hebben naderhand een savepoint-functie toegevoegd. jullie hebben de ellende niet meegemaakt :9

de mensen die het spel zonder deze functie leuk vonden zijn de harde-kern >:)
Je bent niet verplicht die functie te gebruiken toch?

Pagina: 1 ... 216 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord