• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:17
Verwijderd schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:40:
Blijkbaar bij dit scherm zou 120hz wel moeten lukken; pricewatch: MSI Optix G273 Zwart
120 fps werkt sws op een monitor met 1080p. Mits de monitor natuurlijk 120hz weer kan geven. Op een 1440p 144hz monitor kan de ps5 120fps op 1080p weergeven.
Verwijderd schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 11:47:
Vraagje, werkt een ps5 op een resolutie van 3440x1440 ?
Dus antwoord op je vraag: Ja wel op een 1440p monitor maar dan wel in 1080p

[ Voor 23% gewijzigd door dm-dutchman op 09-06-2022 15:15 ]

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Superkiwi schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:18:
[...]

Ik ben vooral benieuwd naar de haptic feedback

[Afbeelding]
Ben benieuwd hoe onze kat Luna gaat reageren als ik op de "miaauww" knop druk of het spinnen bij haar oor leg hahaha :D

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Raem schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:18:
[Twitter]
Schijnbaar had hij de juiste lijst met games van de State of Play van vorige week ook al gedeeld voor de show. Bovenstaande tweet zou eventueel kunnen slaan op The Last of Us Remake, al lijkt me een release over 3 maanden wel erg vlot voor een nog niet aangekondigde game. Misschien komen we morgen meer te weten bij Summer Game Fest.
Lijkt dus te kloppen. Op PlayStation Direct kun je de trailer al zien:
https://media.direct.play...game-announcement-trailer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ML9IFCsnwr3tcD1bTU2x-pdJJIQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/i0vhb7K4rEt3glyK65EFVQrh.webp?f=user_large
Experience the emotional storytelling and unforgettable characters of Joel and Ellie in The Last of Us, winner of over 200 Game of the Year awards and now rebuilt for PlayStation®5.

Enjoy a total overhaul of the original experience, faithfully reproduced but incorporating modernized gameplay, improved controls and expanded accessibility options. Plus, feel immersed with improved effects and enhanced exploration and combat.

[ Voor 32% gewijzigd door kazuka op 09-06-2022 18:08 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-01 23:57

Wom

kazuka schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:06:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wuEnEFEvFbSWYpAapWMsq0JWaoo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sbP4vvE5ZUSnrVrwuw95goLq.png?f=fotoalbum_large

2 September release, later op PC.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dus er was al een remaster en dit is een 'rebuilt from the ground up' aldus de trailer. Mooie game maar zonde van de resources, had ze lekker aan een nieuw project gezet.
kazuka schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:06:
[...]

[Afbeelding]

[...]
Ik zie Riley ook voorbij komen in de trailer. Dan zal Left Behind er ook bij zitten verwacht ik.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Tom schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 18:36:
Dus er was al een remaster en dit is een 'rebuilt from the ground up' aldus de trailer. Mooie game maar zonde van de resources, had ze lekker aan een nieuw project gezet.
Ontwikkeling begon oorspronkelijk bij een ander Sony team (VASG) en later heeft Naughty Dog het stokje over genomen. Het is de vraag hoeveel resources ze hier nu echt aan kwijt zijn geraakt. Het zal net als met de PS4 remaster ook een manier zijn geweest om de studio ervaring met de PS5 op te laten doen en ik denk dat de aankomende Last of Us HBO show voor een boost in sales gaat zorgen, net als the Witcher bijvoorbeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door kazuka op 09-06-2022 18:48 ]

Verwijderd

Dit is de nieuwe GTAV 8)7

Ik vind het ook wat teveel van het goede.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Dafuq een remake/master van tlou part 1...
Hoop wel dat naughty dog niet zelf resources heeft verspilt hieraan. En dat hun volle kracht op hun nieuwe singleplayer zitten!
Moet ook zeggen die beelden( even afwachten op officiële aankondiging uiteraard) lijken me niet de grafische upgrade waard die ongetwijfeld weer 70 euro gaat kosten..
Jammer dat ze gewoon de gta5 skyrim noem nog andere uitmelk game richting opgaan ermee...
Ik heb laatst gewoon de ps4 versie die in ps plus ooit zat weer gespeeld op 1800p/60 en was prima dus zie echt geen reden voor mezelf deze te kopen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

Ook nog een versie van 100 euro:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CIg-uXAacMWj8-sMId9NBHL1ZGM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FvEVOZZiFaf08mb9mjBZiaEI.png?f=user_large
v8power67 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:02:
Dafuq een remake/master van tlou part 1...
Hoop wel dat naughty dog niet zelf resources heeft verspilt hieraan. En dat hun volle kracht op hun nieuwe singleplayer zitten!
Moet ook zeggen die beelden( even afwachten op officiële aankondiging uiteraard) lijken me niet de grafische upgrade waard die ongetwijfeld weer 70 euro gaat kosten..
Jammer dat ze gewoon de gta5 skyrim noem nog andere uitmelk game richting opgaan ermee...
Ik heb laatst gewoon de ps4 versie die in ps plus ooit zat weer gespeeld op 1800p/60 en was prima dus zie echt geen reden voor mezelf deze te kopen.
Ze werken ook aan TLOU multiplayer game. Die zal denk ik eerst komen voordat er een nieuwe single player komt.

Verwijderd

Zoek de verschillen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kJCO3vt5-D103cWm86AwMQVNkX8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v9wHqoPJvnWCV03OBssxdg1G.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dMdTD-4tsLCWOa9dIisdOSeCzis=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HQCWQg1qPcsx7X3tRX8hs8xh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kx8FWptr1yjfuQpf0De4uhf6o1g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C15RLWJlM92BkeEN6R73VEJG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IPeX2KgDLfgiihnynY8S22l1npI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/riGyP1qTNMxK4EQ2ZeU2k4a0.jpg?f=fotoalbum_large

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:22

Superkiwi

Hoi doei

Mocht de PS5 ultra remake-remaster een deftig prijsje hadden dan had ik 'm misschien nog wel willen proberen, nu kan ik beter de gratis remastered versie uit de Plus Collection downloaden.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

€70 vind ik ook teveel van het goede. Maar zodra die rond de €30 zit ga ik hem zeker wel halen.

Verwijderd

Ik hoop toch wel op een upgrade pad voor een goede prijs net zoals bij uncharted.

• v8power67

v8power67

Raem schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:07:
[...]

Ze werken ook aan TLOU multiplayer game. Die zal denk ik eerst komen voordat er een nieuwe single player komt.
Owh jammer heb echt niks met multiplayer. Ben meer benieuwd naar een nieuw ip van hun.
Maar moet tlou2 ook nog uitspelen zit op de helft ong sinds ergens vlak na launch dus ja maar nooit echt de zin gehad te spelen. Vond hem te dark en te zwaar tov deel 1. Die ik pas weer heb gespeeld en toch meer plezier mee had.

• v8power67

v8power67

Is dus in gameplay wel meer verschil. Maar lijkt op assets van tlou2 ( flashbacks enz) en nieuwe engine features van tlou2.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:45
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met die remasters van relatief moderne games.

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12:14
NotSoSteady schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:50:
Ben eigenlijk wel een beetje klaar met die remasters van relatief moderne games.
Het is een hele vervelende trend aan het worden, wat ten koste gaat van nieuwe games. Probleem is dat het ontzettend veel geld oplevert.

Day one!

[ Voor 48% gewijzigd door Raem op 09-06-2022 20:45 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
NotSoSteady schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 19:50:
Dan koop je het niet. Denk voor heel veel mensen die nog niet lang gamen het leuk is dat ze een geweldige game met wat betere en moderne technieken kunnen spelen.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:40

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Summer gamefest show valt wel wat tegen. Voor mijn gevoel heb ik al 6 space shooters gezien en daarnaast heel veel gepraat.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• v8power67

v8power67

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 17:24
Chaoss schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:51:
Summer gamefest show valt wel wat tegen. Voor mijn gevoel heb ik al 6 space shooters gezien en daarnaast heel veel gepraat.
Ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht, er zit niet meteen iets in dat me interesseert maar dat is persoonlijk. Maar er is weinig variatie, eerst allemaal shooters en nu allemaal flauwe games.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Persoonlijk zou ik dit wel leuk vinden als ze gewoon de gameplay grondig aanpakken.
Heb zelf TLOU 1 en 2 afgelopen jaar op de PS5 gespeeld en vond de gameplay van TLOU 1 wel wat houterig en niet vlot spelen. Gelukkig maakte het verhaal dat helemaal goed. :)

Alleen moeten ze hem natuurlijk niet voor de volle mep gaan verkopen.

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-01 14:36

Scrummie

Think different

Chelseamarre123 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 21:35:
[...]

Persoonlijk zou ik dit wel leuk vinden als ze gewoon de gameplay grondig aanpakken.
Heb zelf TLOU 1 en 2 afgelopen jaar op de PS5 gespeeld en vond de gameplay van TLOU 1 wel wat houterig en niet vlot spelen. Gelukkig maakte het verhaal dat helemaal goed. :)

Alleen moeten ze hem natuurlijk niet voor de volle mep gaan verkopen.
Wat ik ervan begreep net met Druckman 'on stage' is het wel de bedoeling dat de gameplay grondig anders is. "What we've learned from Uncharted 4 and TLOU Part II".

Ik kreeg er in elk geval wel zin in, terwijl ik die game al meerdere malen (echt 4 of 5 keer) van begin tot eind heb gespeeld. Je zag ook wat Remastered vs Part I vergelijking screenshots, erg mooi. En qua animatie van karakters zou het nu dichter bij hoe de acteurs het destijds geacteerd hebben liggen. Al met al wel mooi.

Maar ik ga ook geen volledige prijs betalen natuurlijk, dat is me dan ook weer teveel van het goede.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ben wel benieuwd naar die HBO serie van TLOU

Verwijderd

80 euro en geen upgrade pad......

Deze skip ik

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CMnwrL3bCCUs1ID6X05idswEwwY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xFxHhADkluWoqOdRz6Y919f3.jpg?f=fotoalbum_large

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:34:

Deze skip ik

[Afbeelding]
Wtf dat is echt schandalig, het lijkt trouwens veel meer op een remaster dan op een remake waarmee ze dat bedrag willen rechtvaardigen.. dus lijken ze in nog geen jaar gemaakt te hebben en dam wel de volle pond vragen.

[ Voor 18% gewijzigd door Stylze op 09-06-2022 23:16 ]

Playstation 5

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:45
Stylze schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 23:13:
[...]

Wtf dat is echt schandalig, het lijkt trouwens veel meer op een remaster dan op een remake waarmee ze dat bedrag willen rechtvaardigen.. dus lijken ze in nog geen jaar gemaakt te hebben en dam wel de volle pond vragen.
Sony wil voor alles de hoofdprijs, komt voor mij niet echt als een verrassing wanneer je hun acties van de afgelopen jaren bekijkt. Ze probeerden zelfs met Forbidden West nog even een tientje extra te pakken, omdat de game was uitgesteld. :+

[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 09-06-2022 23:56 ]

Ik had TLOU laatst nog opgestart op mijn ps3, voor het eerst. Heb hem eerder alleen op de ps4 gespeeld. De graphics op de ps3 waren nog steeds heel goed, maar wat me verder op viel was dat ik meteen weer gegrepen werd door het spel. Had meteen zin om een replay te doen op de ps3. Anyway dat is meer voor het retro topic. Maar ik zou hem ook nog voor de PS5 overwegen, mits de prijs acceptabel is. Maar voor mensen die hem nog nooit gespeeld hebben is 70 euro het echt wel waard

• MathieuT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-01 23:04
Stylze schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 23:13:
[...]
Dat het een remaster is ben ik toch niet volledig mee eens, als je op een deftig scherm (geen smartphone) naar de vergelijkingen kijkt op de PlayStation Blog dan zie je toch duidelijk een heel groot verschil. Nieuwe character models met veel meer details, nieuwe assets in de achtergrond, betere belichting...
Toch meer dan een jaar werk denk ik, dit is niet zomaar even de sliders naar rechts zetten en de framerate op 60 zetten zoals de PS4 versie.

Daarmee wil ik niet zeggen dat de volle pond gerechtvaardigd is, er zou toch minstens een upgrade path moeten zijn (€10 zoals Uncharted lijkt aanvaardbaar).

Edit: niet te vergeten, er zijn ook verbeteringen op vlak van gameplay, AI... Het lijkt eigenlijk part 1 in de part 2 engine te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door MathieuT op 10-06-2022 08:48 ]

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:03
Chaoss schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:51:
Het was idd een hoog spacegun gehalte. eigenlijk maar weinig om enthousiast over te worden als ik eerlijk ben, tegenvallertje dit.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ach aan de andere kant verwacht(e) ik ook weinig van het hele Summeefeat was vorig jaar ook niet echt wat. Zelfs een grote productie als de E3 viel al jaren tegen, den ook niet dat het ooit weer op het niveau van jaren geleden terugkomt.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01 14:52
Ik zag een trailer. TLOU1 met TLOU2 graphics. Daar lijkt het op. Heel groots aangekondigd "build from the ground up for PS5".

Ben benieuwd naar het eindresultaat. Als het echt van de grond af is opgebouwd, puur voor de PS5 mogen wel tocht wel Ray Traced Global Illumination verwachten. Dat zou de game echt zoveel mooier maken. Maar ik verwacht niet dat ze zover zijn gegaan. Dan ga ik em iig niet nogmaals kopen. Net zoals al die uncharted remasters voor PS5... mja ik heb het allemaal al gespeeld en ga het niet nogmaals spelen op alleen een hogere resolutie met een hogere framerate. Ik wil het best nogmaals kopen, maar dan moet het ook volle bak dikke next-gen graphics hebben waar me de broek van vol loopt.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Verwijderd

Hulleman schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:30:
[...]

Ik zag een trailer. TLOU1 met TLOU2 graphics. Daar lijkt het op. Heel groots aangekondigd "build from the ground up for PS5".

Ben benieuwd naar het eindresultaat. Als het echt van de grond af is opgebouwd, puur voor de PS5 mogen wel tocht wel Ray Traced Global Illumination verwachten. Dat zou de game echt zoveel mooier maken. Maar ik verwacht niet dat ze zover zijn gegaan. Dan ga ik em iig niet nogmaals kopen. Net zoals al die uncharted remasters voor PS5... mja ik heb het allemaal al gespeeld en ga het niet nogmaals spelen op alleen een hogere resolutie met een hogere framerate. Ik wil het best nogmaals kopen, maar dan moet het ook volle bak dikke next-gen graphics hebben waar me de broek van vol loopt.
Voor een upgrade heb ik wel een tientje over, maar ik ga geen 80 euro betalen voor een game die ik al 4 keer heb uitgespeeld.

• v8power67

v8power67

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_q4nen2jFmxiKZq4s6fYa-Dyycc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pwNCvYYDIycPMayHFJCtm5zL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XYmFZzohLycjzFi_u6ClXLGhsyM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6DNICJNu1USgqif7bnN9HGPp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZCV6RoyWbwJ0HOGEfuwjbkMvhxM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/612b7WLg57KLcpiQvVEDI7H2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v7R9T6hqUJc_WJ6uujTRLsxqHHU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FWB7NNhSwWURTvbYqF73izVa.jpg?f=fotoalbum_large

Okee lijkt wel iets meer werk in te zitten dan ik dacht. Maar idd zoals als vaker gezegd is tlou1 in tlou2 engine en met herbruikte assets.
Maar ziet er wel netjes uit. Voor paar tientjes had ik wel gehapt en opnieuw een van de beste singleplayer games (imho) ooit gespeeld. Maar 80 euro is een solid nope voor mij...

gifje met vergelijking :
https://thumbs.gfycat.com...tcher-size_restricted.gif

Plus ze hebben de gameplay van tlou2 erin verwerkt als goed is. Dus zal lekkerder en smoother spelen.
Alleen vraag ik me wel af of wat we zien de quality versie is dus 4k/30 of dat we een 4k/60 gaan krijgen.
Hoop wel dat ze gebruik gaan maken van vrr en mogelijk een 40fps/120hz modus. Want gewoon een simpele 4k/30 en 1440p/60 zou wel jammer zijn zeker voor 80 euro..

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 10-06-2022 12:18 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Je zit een beetje met diminishing returns wat alleen maar erger wordt. 2x meer rekenkracht staat helaas niet gelijk aan een "2x zo goed beeld".

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja ik snap de keuze vanuit Sony wel, met name met de PC versie spreek je weer een nieuw publiek aan. Zal ongetwijfeld als een malle verkopen net als Spiderman. En zodra de HBO show uitkomt zul je zien dat veel mensen die nieuw zijn met de franchise ook de games willen spelen.

Maar ook van mij had deze remake niet perse gehoeven, hoewel ik hem zeker wel ga spelen :P Ze zouden in elk geval spelers die het origineel al in hun library hebben tegemoet mogen komen met een korting. Ik ben ook wel benieuwd hoe ze de Left Behind DLC gaan toevoegen. Weer als losse DLC optie in het menu, of chronologisch in de main story verwerkt.

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-12-2025
Verwijderd schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:34:

Deze skip ik

[Afbeelding]
Ja, dit is best wel teleurstellend, ook al neigt het meer naar een remake dan een remaster.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:18
Chaoss schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 08:44:
Ach aan de andere kant verwacht(e) ik ook weinig van het hele Summeefeat was vorig jaar ook niet echt wat. Zelfs een grote productie als de E3 viel al jaren tegen, den ook niet dat het ooit weer op het niveau van jaren geleden terugkomt.
Niet helemaal eens dat E3 zo erg tegenvalt. Sure tijdens corona is het echt zonde hoe het is opgepakt, maar daarvoor was het nog best aardig sinds de dip toen ze dat ene jaar niet doorgingen. Al was het vooral buiten de E3 verplaatst en dat is het nu nog.

Ik vind het jammer dat Sony niet nog een presentatie lijkt te doen. State of Play vind ik ook niet echt top, maar vooralsnog is er niets anders aangekondigd. En ook de 3rd party publishers lijken ook even niks te laten zien. Wat wel raar is, want voor Q3/Q4 was het altijd fijn om alles even bij elkaar te hebben en veel te kunnen zien wat er binnenkort uitkomt. Nu heb ik werkelijk geen idee wat er voor de rest van het jaar op de plank ligt. Ja 2023 kunnen we al wel wat over zeggen, maar voor mij was de E3 juist iets waarmee de rest van het jaar even de spotlight kreeg zonder dat je 30 verschillende announcements en pre-teaser trailers op debiele tijd het net op zag komen. Doe mij maar gewoon een paar shows, zodat in een paar uur tijd duidelijk is waar ik me mee bezig ga houden de komende tijd...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Wat dit voor mij vooral toont is wat voor een waanzinnig goed spel dit op de PS3 al was. Ja, de verschillen nu zijn overduidelijk, maar ook weer niet van die aard dat het je game-ervaring zoveel beter maakt. Zoals hierboven al: je zit gewoon met diminishing returns, en we zitten al lang op een punt waar de verbeteringen qua gfx niet meer wereldschokkend zijn. Vergelijk PS1 met PS3, en dan PS3 met PS5.

Ik kan me niet inbeelden dat dit een grote hit gaat worden op de PS5. Iedereen met PS+ heeft daar immers al gratis de PS4 Remaster als onderdeel van de PS Plus Collection. Nu de Remake aangekondigd is voor PS5, is het eigenlijk wel verrassend dat de Remaster überhaupt in de PS Plus Collection zit.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 18:51

s0kkie

Cowabunga

Het gaat om een complete remake en dan een upgrade optie verwachten 8)7
Voor mij is dit gewoon full price waard.

Verwijderd

s0kkie schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:14:
Dat mag uiteraard, maar ik zie niet in waarom dit 80 euro waard is. Ik had eerder een prijs van 39,99 euro verwacht. 80 euro voor een game die de meeste al hebben gespeeld is gewoon volledig uitmelken van deze game. De meeste mensen hebben de game ook al gespeeld, dus leuk voor de pc spelers. Maar op de ps5 zie ik hier niet het grote aantallen verkocht worden, ja in de budgetbak misschien,.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Die prijsstelling snap ik ook niet. De mensen die (de oorspronkelijke of remaster) hadden willen spelen, hebben dat al gedaan. Het spel is heel goedkoop op te pikken en volgens mij zelfs gratis in PS Plus gezeten. Het deel dat het nog niet heeft gespeeld en nu ineens interesse heeft (bijv. mensen die nieuw zijn in het Sony-kamp) lijkt mij relatief klein.

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bloomberg/Schreier houden het op een release date van november 2022 voor God of War:

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:44
kazuka schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:12:
Bloomberg/Schreier houden het op een release date van november 2022 voor God of War:

[Twitter]
Zou mooi zijn, ik zeg nog steeds Q1 2023

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:33
v8power67 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 12:11:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Okee lijkt wel iets meer werk in te zitten dan ik dacht. Maar idd zoals als vaker gezegd is tlou1 in tlou2 engine en met herbruikte assets.
Maar ziet er wel netjes uit. Voor paar tientjes had ik wel gehapt en opnieuw een van de beste singleplayer games (imho) ooit gespeeld. Maar 80 euro is een solid nope voor mij...
[YouTube: The Last of Us Part I | Original VS Remake | Trailer Graphics Comparison & More Details]

gifje met vergelijking :
https://thumbs.gfycat.com...tcher-size_restricted.gif

Plus ze hebben de gameplay van tlou2 erin verwerkt als goed is. Dus zal lekkerder en smoother spelen.
Alleen vraag ik me wel af of wat we zien de quality versie is dus 4k/30 of dat we een 4k/60 gaan krijgen.
Hoop wel dat ze gebruik gaan maken van vrr en mogelijk een 40fps/120hz modus. Want gewoon een simpele 4k/30 en 1440p/60 zou wel jammer zijn zeker voor 80 euro..
Mja het is zeker mooier maar het blijft on nodig voor mij... De Ps4 versie van TLOU1 vind ik nog steeds mooi genoeg en loopt ook op 60 fps. Het was al een meester werk, die is nu herschilderd met nieuwe verf.
.
Ze hadden beter hun mankracht gebruikt voor een nieuwe IP of een nieuwe Jak & Daxter _/-\o_

Ik zal het wel kopen want ik wil het gewoon nog eens opnieuw spelen met nieuwe graphics, haptic feedback,... Maar als ze dit hadden aangekondigd had ik helemaal niet erg gevonden.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:45

SD5k

>4&X

s0kkie schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:14:
Vind je dat echt zo raar? Ik heb die game al 2 keer gekocht, en nog één keer gekregen. Vind het niet meer dan normaal om het dan voor een 'vriendenprijsje' aan te bieden, het is ook niet alsof dit het budget opslokt van een compleet nieuwe game.

Ik zou daarentegen zo €80 stuk slaan op TLOU 3 of een compleet nieuwe Naughty Dog game.

[ Voor 8% gewijzigd door SD5k op 10-06-2022 17:01 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Sowieso heeft deze game lang geen volledige productie kosten gehad dus korting op de prijs is dan echt niet zo gek. En al helemaal niet als je de game inderdaad al eerder hebt gekocht. Dat staat imho los van het feit dat de game op zichzelf wel full price waard is.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het verschil is nu gewoon veel te groot.
Ik bedoel, de remastered versie is voor elke PS5 bezitter gratis te downloaden (Plus Collection),
waarom zou je dan 80 euro gaan betalen voor een opgeleukte versie? Dan moet je wel érg dol zijn op mooiere graphics.
Als ze deze remake voor 30-40 euro in de markt hadden gegooid denk ik dat ze veel meer exemplaren verkopen, al is dat koffiedik kijken natuurlijk. Ook zie ik nieuwe PS5 eigenaren niet zo snel 80 euro neerleggen voor "één van de beste story driven games" als die ook gratis te krijgen is.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 10-06-2022 22:46 ]

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:07
Ik wacht wel tot hij in PlayStation plus catalogus zit 😎

Verwijderd

Ben nog wel benieuwd naar deze Kojima game. Deze leaker heeft tot nu toe alles goed gehad, we hebben nog niks van de game gezien en het is niet duidelijk op welk platform deze uitkomt.

Superkiwi schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:23:
Ook zie ik nieuwe PS5 eigenaren niet zo snel 80 euro neerleggen voor "één van de beste story driven games" als die ook gratis te krijgen is.
Nouja, de $100 speciale editie schijnt al uitverkocht te zijn. :P

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Raem schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 11:55:
[...]

Nouja, de $100 speciale editie schijnt al uitverkocht te zijn. :P
Dat ligt meer aan de beperkte oplage dan aan daadwerkelijk hoge verkoopcijfers mag ik hopen :X
Dit soort praktijken dragen niet bij aan de ontwikkeling van nieuwe games...

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
dutchgio schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 12:40:
[...]

Dat ligt meer aan de beperkte oplage dan aan daadwerkelijk hoge verkoopcijfers mag ik hopen :X
Dit soort praktijken dragen niet bij aan de ontwikkeling van nieuwe games...
Waarop is je statement nou eigenlijk gebaseerd. Ik vind het moeilijk voor te stellen dat extra inkomsten voor de industrie zorgt voor minder nieuwe games. Daarnaast als ik de game nog eens zou willen spelen zou ik geen moeite hebben om 80€ te betalen. Bij mij is tijdsgebrek een issue, geld niet.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

giantgiantus schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:09:
[...]
Bij mij is tijdsgebrek een issue, geld niet.
Als je tijdsgebrek hebt ga je toch niet wéér dezelfde game spelen :P

Voor wie een cutscene uit forspoken wil zien:
https://www.pushsquare.co...scene-from-ps5s-forspoken

Heb wel zin in deze game.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Kalder schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:25:
Voor wie een cutscene uit forspoken wil zien:
https://www.pushsquare.co...scene-from-ps5s-forspoken

Heb wel zin in deze game.
Heb er ook wel zin in, ziet er wel sfeervol uit. Ben wel benieuwd naar wat meer gameplay etc. Facial animations konden wel beter maar misschien ben ik te verwend na Horizon FW en Tlou2 :P

Verwijderd

Chaoss schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:40:
[...]

Heb er ook wel zin in, ziet er wel sfeervol uit. Ben wel benieuwd naar wat meer gameplay etc. Facial animations konden wel beter maar misschien ben ik te verwend na Horizon FW en Tlou2 :P
Sowieso kwam het iets houterig over, hopelijk hebben ze genoeg tijd om het aan te passen.

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik nu van deze game moet verwachten. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dat laatste heb ik ook. Is het puur een open wereld action game of is het meer een RPG met skilltrees etc?

Chaoss schreef op zondag 12 juni 2022 @ 11:59:
Dat laatste heb ik ook. Is het puur een open wereld action game of is het meer een RPG met skilltrees etc?
Van wat ik gezien heb denk ik dat het meer een RPG zal zijn, maar wel action-RPG.
Verwacht wel dat er iets als een skilltree in zal zitten.

Verwijderd

Square enix kennende zitten er Rpg elementen in.

• Amaze86
  • Nu online
Games die ook op ps4/ps5 uitkomen, uit de xbox showcase
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BYcIIDGeOEM2araCUcjwP6edjlc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ElZG7sHEoPLqxnF1teA1zXUd.jpg?f=fotoalbum_large
EDIT:
Added '*' to Hollow Knight and Persona since there is no official confirmation yet, and those games are special cases (Hollow Knight is confirmed for Switch and Persona already released on other platforms before, so both are technically not "console exclusives").
Maybe to make clear what my methodology was; I just went through the showcase and looked if Microsoft themselves marked the following trailer as "Xbox exclusive", "console exclusive", or "console launch exclusive". I didn't check every single website afterwards if the game was officially confirmed for PlayStation as well.

EDIT #2:
Wo Long has been confirmed to be multiplatform! Also, there seems to be a 2 day embargo from Microsoft for multiplatform announcements.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10-2025
Hollow Knight <3

PSN: breminem

Verwijderd

Amaze86 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 07:07:
[Afbeelding]

[...]
Voor mij is alleen High on life, a plague tale en Scorn interessant. De rest vond ik wel enorm tegenvallen moet ik zeggen. laatste stuk had je achterwege mogen laten :)

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 13-06-2022 16:26 ]

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dit weekend een nieuwe PS5 ontvangen. Na het aansluiten kreeg hij een update, daarna meteen problemen.

Kon de console aanzetten via de Dual Sense, maar na een paar seconden doet de controller het niet meer knippert er een blauw ledje op de controller. Aansluiten via USB werkt ook niet, zelfde probleem. Andere controller geprobeerd, zelfde probleem. PS5 gaf ook een melding dat het probleem had met het verbinden van een netwerk (terwijl hij wel net updates heeft kunnen downloaden).

Uiteindelijk booten in safe-mode en werkt alles naar behoren, reboot same issue. Uiteindelijk maar een full reset uitgevoerd, dat lijk te helpen. Alleen nu 200GB+ aan games opnieuw downloaden :P.

Hopelijk blijft hij nu wel werken :).

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Death Stranding 2 was ook al min of meer bevestigd toch?

In plaats van Horizon Forbidden West Remake te maken hebben ze gewoon de game geupdate:

Weet niet hoe maar het is nog mooier dan het was :D

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Kalder schreef op maandag 13 juni 2022 @ 18:12:
In plaats van Horizon Forbidden West Remake te maken hebben ze gewoon de game geupdate:
[YouTube: Horizon Forbidden West PS5 Patch 1.16: 60FPS Performance Mode Finally Fixed!]
Weet niet hoe maar het is nog mooier dan het was :D
Ik ben nu al 2x opnieuw begonnen met HFW en ik kom er maar niet in... :/

Aloy irriteert me, is een beetje een humorloze zeurpiet geworden. En het verhaal... Uhm zal vast later nog wel op gang komen maar de eerste 4 of 5 uur waren een ware worsteling om door te komen.

En het ligt vast niet aan de game, gezien de rave reviews maar het lukt me gewoon niet. :+

Terwijl ik HZD 3x heb doorlopen met veel plezier. Dus zeg het maar, maar HFW voelt als werken. (Nogmaals is mijn tekortkoming, heren (m/v) fans, niet mij gaan vierendelen... :P )

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Flagg schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:28:
[...]

Aloy irriteert me, is een beetje een humorloze zeurpiet geworden. En het verhaal... Uhm zal vast later nog wel op gang komen maar de eerste 4 of 5 uur waren een ware worsteling om door te komen.

En het ligt vast niet aan de game, gezien de rave reviews maar het lukt me gewoon niet. :+

Terwijl ik HZD 3x heb doorlopen met veel plezier. Dus zeg het maar, maar HFW voelt als werken. (Nogmaals is mijn tekortkoming, heren (m/v) fans, niet mij gaan vierendelen... :P )
Hier exact hetzelfde. Aloy houdt haar klep maar niet, daarnaast verteld ze precies wat je moet doen. Dus zelf nadenken is er ook niet meer bij.

Ik ben er ook al 3 keer aan begonnen maar kom er ook niet doorheen.

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:53
[...]

Ik ging ook makkelijker door HZD heen als door deel 2, heb het toevallig net weer opgepakt na een paar maand, heb hem op gemakkelijk gezet zodat ik de zware gevechten wat makkelijker door kom, want eigenlijk speel ik meer voor het verhaal als voor het vechten.

Deel 1 was beter en uitdagender.

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
martijn k. schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:40:
[...]

Ik ging ook makkelijker door HZD heen als door deel 2, heb het toevallig net weer opgepakt na een paar maand, heb hem op gemakkelijk gezet zodat ik de zware gevechten wat makkelijker door kom, want eigenlijk speel ik meer voor het verhaal als voor het vechten.

Deel 1 was beter en uitdagender.
Je zet hem op makkelijk en vervolgens geef je aan dat deel 1 uitdagender was, misschien dan niet op makkelijk zetten?

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-01 19:10
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:36:
[...]

Hier exact hetzelfde. Aloy houdt haar klep maar niet, daarnaast verteld ze precies wat je moet doen. Dus zelf nadenken is er ook niet meer bij.

Ik ben er ook al 3 keer aan begonnen maar kom er ook niet doorheen.
Hier nog iemand. Jammer dat je al die hints en dat gezever van Alloy niet uit kan zetten.

Als je daarna Elden Ring opstart merk je al helemaal hoe fijn het is dat je alles zelf moet uitzoeken.

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:53
richards3 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:49:
[...]

Je zet hem op makkelijk en vervolgens geef je aan dat deel 1 uitdagender was, misschien dan niet op makkelijk zetten?
Ik bedoel niet wat betreft de gevechten, wellicht heb ik het verkeerd verwoord. Boeiender is het woord wat ik had moeten gebruiken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vYOApxNp7DMPBfptVQjySs65h7A=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/jEIfjykydd7Gu5cp7xZ7vBqQ.webp?f=fotoalbum_large

Is het alweer tijd voor de aankondiging van een nieuwe AC? Geruchten zijn dat het een GaaS wordt toch?

Het verhaal van Forbidden West is nu erg zwak, want in deel 1 juist zo sterk was. Gameplay is net zo sterk, maar dit keer wel teveel vraagtekentjes op de map. Ik heb hem met plezier uitgespeeld, maar sta niet perse te springen om nu al meteen aan een New Game+ te beginnen.

• AppleFan2007
Raem schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:23:
[Afbeelding]

Is het alweer tijd voor de aankondiging van een nieuwe AC? Geruchten zijn dat het een GaaS wordt toch?
Zou het niet eerder gaan om een AC game met Basim? Er waren geruchten voor Assassin’s creed rift dat dit jaar zou uitkomen en Assassin’s Creed Infinity voor 2023/24. Infinity zouden game as a service zijn.

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
martijn k. schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:10:
[...]

Ik bedoel niet wat betreft de gevechten, wellicht heb ik het verkeerd verwoord. Boeiender is het woord wat ik had moeten gebruiken.
Ah dan snap ik hem, dank je voor de toelichting.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Raem schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:23:
[Afbeelding]

Was er niet iets gelekt over een AC in china of heb ik dat gedroomd?

[...]

Ik kan je goed begrijpen, ik heb de game ook nog steeds niet uitgespeeld min of meer om dezelfde redenen als jij en andere. Ben volgens mij al wel een redelijk stuk misschien al tegen het einde aan maar ga voor deze game ook zeker niet de platinum trophy proberen te halen, na het verhaal uitgespeeld te hebben zal ik er waarschijnlijk ook verder niet veel meer naar omkijken.
Maar vond het wel bijzonder dat ze toch nog best veel dingen nog mooier konden maken na het uitkomen van het spel, meestal doen ze aan de graphics niet zoveel meer na het uitkomen van een spel, of hooguit een performance mode toevoegen voor de PS5, of in sommige gevallen een native PS5 versie met wat hogere instellingen, maar dat ze een game na release echt nog oppoetsen (zonder het een remaster/remake te noemen) heb ik nog niet echt eerder meegemaakt volgens mij

Chaoss schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:12:
[...]

Ik zou het echt niet weten. :P Volg de serie niet zo.

• AppleFan2007
[...]

Er zou een nieuwe Ac met Basim in de maak zijn met als locatie Baghdad. Dat zijn tot nu toe alleen maar geruchten. Verder zou er ook nog in 2023 of 2024 assassin’s creed infinity uitkomen wat dan een game as a service zou worden. Beide games moeten eigenlijk nog aangekondigd worden.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

Voor mijn gevoel is dat een gerucht wat al een aantal jaar ieder jaar weer terug komt ;)

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:46
Gelukkig meer mensen die HFW niet zo boeiend vinden. Waar ik deel 1 echt heel leuk vond, heb ik deel 2 na een uur of 8 weggelegd. Quests zijn niet boeiend, de wereld is niet uitdagend (ongeacht moeilijkheidsniveau) en de gameplay is weinig vernieuwend ten opzichte van deel 1. Gelukkig dat mijn vrouw het nu speelt, anders was het echt zonde van het geld geweest.

Verwijderd

Amaze86 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 07:07:
[Afbeelding]

[...]
Dat sommige nog niet bekend zijn komt hierdoor. Microsoft mag de games dus 2 dagen van te voren aankondigen, dan lijkt het alsof het een exclusive is:

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Caayn schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:12:
[...]
Voor mijn gevoel is dat een gerucht wat al een aantal jaar ieder jaar weer terug komt ;)
Volgens mij ook ja, maar goed Ghost of Tsushima is toch leuker dan AC :P

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:40
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik de houding van Aloy in het begin van het verhaal ook echt irritant wordt. Naarmate het verhaal vordert verandert haar houding wel dus misschien dat dat nog iets goedmaakt. Voor de rest vind ik het spel echt een deel 2. Alle bekende elementen zitten er in en alles wat nog niet zo goed werkte in deel 1 is in deel 2 aangepakt. De graphics zijn een stuk beter dan deel 1, zeker met de nieuwe update en de nieuwe machines zorgen echt voor epische gevechten, vooral als je hem op moeilijk zet.

Het enige jammere vind ik dat bij het upgraden van de Legendary weapons je voor elk niveau dezelfde grondstoffen/items nodig hebt, hier had wel wat meer variatie in mogen zitten.

• Amaze86
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:45:
[...]

Dat sommige nog niet bekend zijn komt hierdoor. Microsoft mag de games dus 2 dagen van te voren aankondigen, dan lijkt het alsof het een exclusive is:

[Twitter]
Yep stond ook in me bericht. Beetje apart van MS een embargo van 2 dagen.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:34

JSchut

.....

Hier ook dezelfde ervaring. Horizon deel 1 was echt super. Had hele hoge verwachtingen van deel 2. Echter viel dat voor mij allemaal best wel tegen.

Tuurlijk ziet alles er mooi uit en zijn er zaken aangepast, maar klimmen en gliden vond ik verre van goed/soepel werken. Ook trok het hele verhaal mij een stuk minder.

Heb hem uitgespeeld maar zal hem waarschijnlijk nooit meer opstarten. Ook niet als er nieuwe DLC uit komt. Al heb ik dat met deel 1 ook niet gedaan ;) (Alle DLC was al uit dat ik hem speelde)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:34
JSchut schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:36:
Hier ook dezelfde ervaring. Horizon deel 1 was echt super. Had hele hoge verwachtingen van deel 2. Echter viel dat voor mij allemaal best wel tegen.

Tuurlijk ziet alles er mooi uit en zijn er zaken aangepast, maar klimmen en gliden vond ik verre van goed/soepel werken. Ook trok het hele verhaal mij een stuk minder.

Heb hem uitgespeeld maar zal hem waarschijnlijk nooit meer opstarten. Ook niet als er nieuwe DLC uit komt. Al heb ik dat met deel 1 ook niet gedaan ;) (Alle DLC was al uit dat ik hem speelde)
Ziet er goed uit... maar had het mooier verwacht! Daardoor ook na 3uurtjes weer aan de kant gelegd, mede door de issues in performance... 4k trek ik niet op 30fps (leek zo in ieder geval) en performance mode was ook ruk, met die switch had ik het gevoel dat ik van 1440p naar 720p ging... Heb hem ook nog eens digitaal gekocht omdat ik een week na release toch wel wilde beginen en niet wilde wachten op de disc... dom dom dom:(

Zero Dawn op PC gespeeld, verademing tov de ps versie als je het mij vraagt :X Weet niet welke richting sony op gaat met PC releases... hoe snel dit na ps5 release gaat gebeuren, maar nijg er na om ook hier te wachten op de pc versie...

Ondertussen nu aan het wachten op Ghosts of Tsushima DC! Die lijkt me dan wel weer bruut!

Verwijderd

mfneed schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:14:
[...]

Ziet er goed uit... maar had het mooier verwacht! Daardoor ook na 3uurtjes weer aan de kant gelegd, mede door de issues in performance... 4k trek ik niet op 30fps (leek zo in ieder geval) en performance mode was ook ruk, met die switch had ik het gevoel dat ik van 1440p naar 720p ging... Heb hem ook nog eens digitaal gekocht omdat ik een week na release toch wel wilde beginen en niet wilde wachten op de disc... dom dom dom:(

Zero Dawn op PC gespeeld, verademing tov de ps versie als je het mij vraagt :X Weet niet welke richting sony op gaat met PC releases... hoe snel dit na ps5 release gaat gebeuren, maar nijg er na om ook hier te wachten op de pc versie...

Ondertussen nu aan het wachten op Ghosts of Tsushima DC! Die lijkt me dan wel weer bruut!
De performance mode werkt nu weer in de laatste patch. Nu is die prima op 60fps te spelen.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:34
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:16:
[...]

De performance mode werkt nu weer in de laatste patch. Nu is die prima op 60fps te spelen.
Had ik gelezen inderdaad, maar vraag me af of het dan niet nog steeds op een giga downgrade lijkt! Moet dat nog even gaan bekijken!

Verwijderd

mfneed schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:18:
[...]

Had ik gelezen inderdaad, maar vraag me af of het dan niet nog steeds op een giga downgrade lijkt! Moet dat nog even gaan bekijken!
Het schijnt zelfs mooier te zijn dan de quality mode.

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:14
@Verwijderd Dit mede omdat de Quality mode er iets op achteruit is gegaan.
I'm really impressed with the changes Guerrilla has made, but it's worth pointing out that the new anti-aliasing technique is also deployed in the 4K quality mode - and to be honest, I'm not sure I prefer the new look. It's true that the shimmering effect has gone but the new presentation lacks the pin-sharp precision of the previous version. Given this, weighed up against the solid improvements to the 60fps mode, the latter is now my recommended way to play.
https://www.eurogamer.net...rs-a-dramatic-improvement

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Verwijderd

Millert schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:22:
@Verwijderd Dit mede omdat de Quality mode er iets op achteruit is gegaan.

[...]

https://www.eurogamer.net...rs-a-dramatic-improvement
En hier de video voor diegene die niet willen lezen:

Of die niet 1 pagina terug willen gaan :P

Pagina: 1 ... 214 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord