Van een controller ga ik er in mijn geval van uit dat die (met mijn gebruik) een consolegeneratie (en veel langer eigenlijk) mee mag gaan. Zodra een product binnen 6 maand kapot gaat moet de winkel bewijzen dat jij het product niet goed gebruikt hebt, daarna wordt de bewijslast omgedraaid en moet jij bewijzen dat je het product op een normale manier gebruikt hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 16:42:
[...]
Volgens mij zit er op de dualsense controller maar 1 jaar garantie. Maar vaak kan je wel wat regelen met de winkel waar je hem hebt gekocht. Garantieafhandeling bij bol.com vind ik altijd enorm snel werken. Ik weet niet waar je hem hebt gekocht?
Mijn controller ging na ca 14 maand kapot en kreeg via bol.com netjes mijn geld terug. Reparatie duurde te lang. Het 'trigger' probleem is wel een bekend ding, wellicht dat winkels dan eerder geneigd zijn garantie te verlenen. Punt is, ik heb nog zo'n witte controller vanuit het launch tijdperk. Die gebruik ik amper, maar daar is het nu op wachten tot ie kapot gaat... beter dat ik die nu veelvuldig gebruik zodat ie nog gratis gerepareerd/vervangen kan worden
[ Voor 7% gewijzigd door Hulleman op 18-05-2022 10:44 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
:strip_exif()/f/image/xqFiCaPGJo1UFjr9j5CGVuBK.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/yl4tO6KaK6Bwg6BiGP5vKh2E.png?f=fotoalbum_large)