EDIT: gespeeld toen de 4de in PS+ kwam, en dat was blijkbaar in 2014.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 14:38
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Resistance: Retribution rated for PS5, PS4 in Koreahttps://t.co/fn927t1L1j
— NESbot (@NESbot_feed) 26 mei 2022
Tijdens de Sony Business Briefing vannacht vertelde Ryan dat er ook nog twee GaaS games dit fiscale jaar uitkomen, dus uiterlijk maart 2023. Dan denk ik zelf aan het Last Of Us multiplayer project (Factions) en het nieuwe project van Arrowhead, wellicht Helldivers 2.
- Chaoss
Forspoken gaan wel geruchten over dat die uitgesteld wordt.
[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 26-05-2022 12:59 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2022 14:17 ]
Verwijderd
"technical error"GovertNL schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 13:07:
Sony krabbelt alweer terug. Maar men geloofd toch zeker niet dat deze berichtgeving een fout was….
[Afbeelding]
Verwijderd
Sony have announced a Horizon Netflix series, a God of War series on Amazon, and a Gran Turismo show. https://t.co/6CsP8KahPt pic.twitter.com/xNuZxw65D0
— IGN (@IGN) 26 mei 2022
Retribution is een PSP titel, Burning Skies is de PS Vita titel (heb toch even moeten opzoeken wat de titel juist wasVerwijderd schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 13:11:
Vooral opvallend dat resistance retribution naar de ps4/5 komt. Worden vita games dan ook onderdeel van ps plus?
Als je zag welke titels er maar beschikbaar waren op Vita TV, omdat volgens Sony de andere games niet zouden werken met een gewone controller, lijkt dat toch niet meteen een waardevolle toevoeging.
Niet dat ik tegen Vita emulatie zou zijn natuurlijk
[ Voor 26% gewijzigd door MathieuT op 26-05-2022 14:13 ]
Verwijderd
Ohh ja natuurlijk. Beide vond ik redelijk matige games.MathieuT schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 14:09:
[...]
Retribution is een PSP titel, Burning Skies is de PS Vita titel (heb toch even moeten opzoeken wat de titel juist was)
Als je zag welke titels er maar beschikbaar waren op Vita TV, omdat volgens Sony de andere games niet zouden werken met een gewone controller, lijkt dat toch niet meteen een waardevolle toevoeging.
Niet dat ik tegen Vita emulatie zou zijn natuurlijk
Verwijderd
Sony plans to be done with PS4 games by 2025. https://t.co/A7AL5snIZN pic.twitter.com/6bkj9g6H0M
— IGN (@IGN) 26 mei 2022
- Chaoss
PlayStation VR2 lanceert met meer dan 20 grote games - https://t.co/0gtJPeMKxs pic.twitter.com/vEAkRjlYZY
— PlaySense.nl (@PlaySenseNL) 26 mei 2022
Vind ik knap 20 'grote' titels bij release... Het is misschien maar net wat Sony onder groot verstaat.
Groot als in benodigde schijfruimteChaoss schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 15:48:
[Twitter]
Vind ik knap 20 'grote' titels bij release... Het is misschien maar net wat Sony onder groot verstaat.
Verwijderd
Er is informatie gelekt over de aanstaande AMD Radeon RX 7700 XT, de Sony PlayStation 5 Pro en Xbox Series S/X-update.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2022 12:37 ]
- Chaoss
De huidige PS5 is ook al 8K compatible, staat zelfs met een logo op de doos. Zegt totaal niets natuurlijk
[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 27-05-2022 13:16 ]
Er zijn net 20 mil PS5's verkocht. En waarschijnlijk zijn er wel een aantal miljoen die nog in handen zijn van scalpers. Ze doen net of de huidige PS5 en Series X dik verouderd zijn.
Verwijderd
Sony heeft het er niet over. Tcl doet een aanname alleen maar om hun 8K televisies te kunnen verkopen. Dit zal echt niet zomaar naar buiten komen als dit echt zou zijn.DeadPhoenix86 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:18:
We zijn nog geen 2 jaar in de deze generatie en ze hebben nu al over een PS5 Pro. Laat ze eerst maar eens die chip te kort oplossen voordat er gesproken word over een upgraded model.
Er zijn net 20 mil PS5's verkocht. En waarschijnlijk zijn er wel een aantal miljoen die nog in handen zijn van scalpers. Ze doen net of de huidige PS5 en Series X dik verouderd zijn.
Ik had het ook niet over SonyVerwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 14:25:
[...]
Sony heeft het er niet over. Tcl doet een aanname alleen maar om hun 8K televisies te kunnen verkopen. Dit zal echt niet zomaar naar buiten komen als dit echt zou zijn.
Verwijderd
Over wie dan? Tcl? Dit is niks meer dan een aanname alleen maar om de 8k tv's te kunnen verkopen.
TCL ja. 8K is onnodig.Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 15:14:
[...]
Over wie dan? Tcl? Dit is niks meer dan een aanname alleen maar om de 8k tv's te kunnen verkopen.
State of Play announced, premiering on June 2 at 3PM PT/ 6PM ET
— Shinobi602 (@shinobi602) 27 mei 2022
More: https://t.co/ni7YDz5ZBI
The show will be around 30 minutes and feature "exciting reveals" from third-party partners and a "sneak peek" at several games in development for PlayStation VR2 pic.twitter.com/gtMTzaJViO
[ Voor 65% gewijzigd door kazuka op 27-05-2022 16:22 ]
- Chaoss
Zijn alleen beide first party games (althans Stray weet ik niet zeker), ze gaan het hebben over third party en PSVR2 staat er letterlijk:Chaoss schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 17:15:
Beide hoop ik!
feature "exciting reveals" from third-party partners and a "sneak peek" at several games in development for PlayStation VR2
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Verwijderd
Stray is third partyKalder schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 19:30:
[...]
Zijn alleen beide first party games (althans Stray weet ik niet zeker), ze gaan het hebben over third party en PSVR2 staat er letterlijk:
[...]
Oh dan zou dat wel leuk zijn om daar eindelijk weer wat meer van te zien.
Ook ben ik wel benieuwd of ze meer van Hogwarts en Forspoken gaan laten zien, alleen die zijn al "revealed"
[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 27-05-2022 19:49 ]
- Chaoss
- Chaoss
Install base van current gen consoles zal eind volgend jaar ook eindelijk een beetje op niveau zijn.
- Chaoss
Stray komt mogelijk 19 Juli al uit:
Releasedatum van Stray is mogelijk al bekend - https://t.co/wMUPO4YStO pic.twitter.com/DMeGKneIs3
— PlaySense.nl (@PlaySenseNL) 28 mei 2022
[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 28-05-2022 18:34 ]
Fallen Order is nu ook in de aanbieding in de PS Store, wel alleen de Deluxe Edition, maar voor €15 meer dan waard lijkt me.Chaoss schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 08:50:
Star Wars Survivor officieel aangekondigd, release 2023 en alleen voor current gen:
[YouTube: Star Wars Jedi: Survivor - Officiële teaser]
Je linkt naar de "Deluxe Upgrade". Heb je daar het basis spel niet voor nodig?Kalder schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 21:59:
[...]
Fallen Order is nu ook in de aanbieding in de PS Store, wel alleen de Deluxe Edition, maar voor €15 meer dan waard lijkt me.
edit: ja dus
De juiste link voor het complete spel lijkt dit te zijn: https://store.playstation...02199_00-JEDIFO1DELUXEEDNVereist STAR WARS Jedi: Fallen Order op betreffend platform (apart verkrijgbaar) en alle game updates.
Bijzonder dat de basisversie niet in de aanbieding is.
[ Voor 28% gewijzigd door Bor op 29-05-2022 10:34 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nu ben ik wel benieuwd of er nog iemand is met dit spel om het te proberen? Spel doet het prima op m'n PS4 dus ben daar dan maar op bezig.
- Chaoss
Maar net waar jij hem destijds mee ingesteld hebt.. kan met elke TOTP app zoals Google of Microsoft Authenticator.Angelluna schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:29:
Wie kan mij vertellen voor de ps5 wat de verificatie app is ik snap er niks meer van kan sinds gisteren niet meer inloggen. Krijg geen code binnen niks
Nu nog wachten op de Fanatec DD Pro en dan ga ik mij ook eens wagen aan het online gedeelte van GT7
[ Voor 14% gewijzigd door schumi1986 op 29-05-2022 14:10 ]
Ik heb hem gister gekocht voor €15, heb niet de basis versie of wat dan ook, was gewoon de deluxe edition.Bor schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:30:
[...]
Je linkt naar de "Deluxe Upgrade". Heb je daar het basis spel niet voor nodig?
edit: ja dus
[...]
De juiste link voor het complete spel lijkt dit te zijn: https://store.playstation...02199_00-JEDIFO1DELUXEEDN
Bijzonder dat de basisversie niet in de aanbieding is.
Edit: Ah ja mijn link was naar de upgrade, dat moest inderdaad de deluxe edition zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Kalder op 29-05-2022 19:11 ]
Hier hangt 55” bij m’n bureau. Was in C9 tijdperk het kleinst.schumi1986 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:32:
Allemaal leuk dat gamen op mijn 65inch C1 OLED in de huiskamer maar een 48 inch C1 OLED op het bureau is pas echt next level
Nu nog wachten op de Fanatec DD Pro en dan ga ik mij ook eens wagen aan het online gedeelte van GT7
[Afbeelding]
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Klopt het dat dit 21:00 bij ons is? Ben altijd zo slecht met omrekenen.. ik google altijd bijv. "3PM ET to Amsterdam", maar bij beide genoemde tijden krijg ik verschillende uitkomsten.
Amsterdam is CEST, dus 23:59.yinx84 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:06:
[...]
Klopt het dat dit 21:00 bij ons is? Ben altijd zo slecht met omrekenen.. ik google altijd bijv. "3PM ET to Amsterdam", maar bij beide genoemde tijden krijg ik verschillende uitkomsten.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee. Bijna iedere Showcase of State of Play komen er zulke vage Word screenshots voorbij. Ik heb ook al een andere variant voorbij zien komen.
Edit: deze
[ Voor 27% gewijzigd door Raem op 30-05-2022 09:54 ]
ja maar deze is duidelijk nep want hier staat niet in rode letters confidential opRaem schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:53:
[...]
Nee. Bijna iedere Showcase of State of Play komen er zulke vage Word screenshots voorbij. Ik heb ook al een andere variant voorbij zien komen.
Edit: deze
[Afbeelding]
Zit je daar nou niet dicht op? Of lijkt dat zoschumi1986 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:32:
Allemaal leuk dat gamen op mijn 65inch C1 OLED in de huiskamer maar een 48 inch C1 OLED op het bureau is pas echt next level
[Afbeelding]
Gewoon anders doen: vraag aan Google "current time in ET" of "current time in PT" en dan zie je ook het verschil. Trouwens, met jouw zoekopdrachten krijg ik wel degelijk 2x hetzelfde resultaat, namelijk middernacht maandag-op-dinsdag. Dus niet 21u, want wellicht heb je 3PM ET genomen, maar de tweet zegt 6PM ET of 3PM PT.yinx84 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:06:
[...]
Het is overigens vrij eenvoudig (maar wellicht ook omdat ik voor Amerikaanse firma werk en dus constant moet rekening houden met US timezones). ET = Eastern Time, dus de Oostkust (New York etc)... De Oostkust komt 6u achter tov ons. Dus 6pm ET is middernacht bij ons.
Enige 'probleem' is de periode rond wissel tussen zomer- en wintertijd, omdat ze in de US enkele weekends vroeger switchen, en het dan enkele weken 5u verschil is ipv 6u.
[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 30-05-2022 11:43 ]
Bij een race sim wil je je scherm niet te ver weg hebben (hoewel als je een groot genoeg scherm hebt dat wel mijn voorkeur zou zijn, maarja dat drijft de kosten behoorlijk op, vandaar dat de meeste gaan voor een kleiner scherm op kleinere afstand) Ik heb een tijdje geleden ook een 43" aangeschaft voor mijn race simulator, prima om direct achter de wheelbase te hebben.Stimulate14 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:12:
[...]
Zit je daar nou niet dicht op? Of lijkt dat zo. Wel nice hoor.
Wel jammer dat je bij GT7 vrij beperkt bent in view settings, je hebt geen FoV setting, en je kunt ook geen cockpit cam zonder stuur krijgen.
Ik hoop vooral bij de volgende State of Play iets te zien over GT7 in PSVR2, en dan niet alleen een demo mode, maar gewoon de hele game in PSVR2.
Die ene is echt, waar je ziet dat het een foto is van een scherm. Alleen omdat het er niet op lijkt dat de foto is gemaakt met een aardappel heb ik toch wel mijn twijfels...alexsdam schreef op maandag 30 mei 2022 @ 12:25:
De foto's zijn schuin genomen, dus ze zullen wel echt zijn
Ik heb er geen twijfel over dat de foto's echt zijn, het is het word document dat ter discussie isalexsdam schreef op maandag 30 mei 2022 @ 12:25:
De foto's zijn schuin genomen, dus ze zullen wel echt zijn
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Unreal 5 kan heel realistische beelden creëren hoorMagic schreef op maandag 30 mei 2022 @ 13:07:
[...]
Ik heb er geen twijfel over dat de foto's echt zijn, het is het word document dat ter discussie is
Hoewel CoD MW2 in VR zou wel vet zijn
Misschien dat ik het toch ga overwegen als er paar mooie games voor beschikbaar gaan komen.
Rupsen, Rapsen.
Morgen even klussen
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Hoop voor je dat je de 980 Pro bedoelt, anders ga je er niets aan hebben met de PS5.Gregory76 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 15:01:
Ik ben blij, want ik heb net een 2TB 980 en een heatsinkje gekocht (tip: aanbieding op Amazon).
Morgen even klussen
Edit: kan niet anders, 2tb is er alleen van de pro versie volgens de pricewatch. Maar dat pro is wel benoemingswaardig in dit geval
1TB is ook in de aanbieding:
pricewatch: Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB
pricewatch: Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB
Vind zelf 1TB wel voldoende, want je behoud sowieso die 625GB van de PS5 zelf, dus 1,6TB totaal was voor mij goed genoeg. Heb er nu alles op staan wat ik vast speel en nog wilde spelen en heb nog ruimte over zelfs.
[ Voor 55% gewijzigd door Kalder op 30-05-2022 16:17 ]
Vet! misschien moet ik dat ook maar overwegen ipv een 49" ultra wide screenschumi1986 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:32:
[Afbeelding]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
“ God of War leads the list of leaked games that will participate in the PS Plus game rotation during the month of June 2022 for PS5 and PS4. New horizons.
The free PS Plus games planned for June 2022 have already been leaked. The information shared by Areajugones points out that the titles chosen for this round are Nickelodeon All-Star Brawl (PS5 and PS4), God of War (PS4) and Naruto to Boruto: Shinobi Striker (PS4). Billbil-kun, a Deallabs user and regular informant of the service's leaks, notes that they won't be officially revealed until May 31 and the three games will be available from June 7.”
Bron: https://en.as.com/merista...ws/1653932319_469454.html
Maar moet je deze SSD nog via een PC updaten zodat ie de volledige snelheid op de PS5 benut of hoeft dat niet?bRuud83 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:07:
Zelf heb ik ook de Samsung 980 Pro 1TB aangeschaft, dat is voor mij ook voldoende. Bij de Game Mania voor 169 Euro aangeschaft. Krijg je ook PSN tegoed van 20 Euro erbij. Geen slechte deal.
Nee dat hoeft niet. Gewoon in de PS5 schroeven, zijn genoeg filmpjes op YouTube te vinden, de ps5 formateerd zelf de SSD.s0kkie schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:32:
[...]
Maar moet je deze SSD nog via een PC updaten zodat ie de volledige snelheid op de PS5 benut of hoeft dat niet?
Was het niet al zo dat je God of War gratis kon spelen als onderdeel van het PS Plus abonnement?Hann1BaL schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:11:
Playstation Plus games zijn wel een tegenvaller voor juni. Zeker met een PS5 heb je de belangrijkste game van de maand toch al in bezit:
“ God of War leads the list of leaked games that will participate in the PS Plus game rotation during the month of June 2022 for PS5 and PS4. New horizons.
Zo ja, dan heb ik de game al 3x in mijn bezit
Verwijderd
Ik vraag mij af of dit accuraat is. Een ps plus collection game in ps plus is niet logisch.Hann1BaL schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:11:
Playstation Plus games zijn wel een tegenvaller voor juni. Zeker met een PS5 heb je de belangrijkste game van de maand toch al in bezit:
The free PS Plus games planned for June 2022 have already been leaked. The information shared by Areajugones points out that the titles chosen for this round are Nickelodeon All-Star Brawl (PS5 and PS4), God of War (PS4) and Naruto to Boruto: Shinobi Striker (PS4). Billbil-kun, a Deallabs user and regular informant of the service's leaks, notes that they won't be officially revealed until May 31 and the three games will be available from June 7.”
Bron: https://en.as.com/merista...ws/1653932319_469454.html
Is al eens eerder gebeurd met Days Gone.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 12:20:
[...]
Ik vraag mij af of dit accuraat is. Een ps plus collection game in ps plus is niet logisch.
Je kan even goed zeggen dat het niet logisch is dat PS5 owners met PS+ twintig PS4 games krijgen. Uiteindelijk is het gewoon een lokkertje voor nieuwe PS5 owners om toch PS+ te nemen, als ze het nog niet hadden. Sowieso zitten in de PS+ Collection reeds een redelijk aantal games die vroeger al in de maandelijkse games gezeten hebben. Dus op zich vind ik het niet vreemd dat gaandeweg PS4 owners ook nog verder die games uit de PS+ Collection krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 12:20:
[...]
Een ps plus collection game in ps plus is niet logisch.
Maar je mag er volgens mij wel van uitgaan dat qua AAA titels het nog enkel die PS+ Collection games zijn die kans maken om in de maandelijkse games terecht te komen. Anders gaan longtime PS+ leden maar weinig reden hebben om te gaan upgraden naar Extra. Ik heb er zelfs zelf al een beetje spijt van dat ik meeging in de FOMO golf bij de nieuwe PS+ aankondiging, en me 2 jaar PS Now genomen heb voor €140. Het handjevol games in de Extra die me interesseren en ik nog niet heb, kon ik ook gewoon gekocht hebben voor die €140. Al gaan er daar de komende jaren natuurlijk ook nog games bijkomen die interessant kunnen zijn (ik denk maar aan R&C, HFW...).
Tomorrow: Get a new look at Horizon Call of the Mountain for #PSVR2 during State of Play.
— PlayStation (@PlayStation) 1 juni 2022
The show kicks off at 3pm Pacific / 6pm Eastern / 11pm BST: https://t.co/3lqi9H2KNx pic.twitter.com/xUISEgI3xO
Lijkt me wel heel tof om een Tallneck in VR voorbij te zien lopen. Doet me ook een beetje denken aan die tripods in Half Life Alyx.
[Streamable: meox1lfYMLf3o8sp.mp4?tag=14]
Ben benieuwd, hoop dat het echt een VR game wordt en niet zo'n simpele VR-"Experience" daar heb ik weinig behoefte aan, je had er genoeg van op de PSVR1 en na 1 keer had ik ze meestal wel gezien, niet echt iets wat lang leuk blijft.kazuka schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:49:
We krijgen morgen in elk geval meer te zien van Horizon Call of the Mountain.
[Twitter]
Lijkt me wel heel tof om een Tallneck in VR voorbij te zien lopen. Doet me ook een beetje denken aan die tripods in Half Life Alyx.
[Streamable: meox1lfYMLf3o8sp.mp4?tag=14]
- Chaoss
Seems legit.Raem schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 10:22:
[Afbeelding]
Definitief schema voor de SoP van vanavond.
Ik teken er voor!Raem schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 10:22:
[Afbeelding]
Rupsen, Rapsen.
ik mis ook in grootMetian schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:08:
I call it fake! Borne to be Alive staat er niet tussen
CONFIDENTIAL
Omdat ik de ps5 alleen ga gebruiken voor Race games zit ik wat verder van het bureau afStimulate14 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:12:
[...]
Zit je daar nou niet dicht op? Of lijkt dat zo. Wel nice hoor.
Welke 'stand' is dat als ik vragen mag.schumi1986 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:29:
[...]
Omdat ik de ps5 alleen ga gebruiken voor Race games zit ik wat verder van het bureau af
[Afbeelding]
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Ik neem aan dat de show word geopend door Steppenwolf?Raem schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 10:22:
[Afbeelding]
"Borne to be wild."
Borne to be Alive is NIET van de Village People!Metian schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:08:
I call it fake! Borne to be Alive staat er niet tussen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Klootviool, ff lekker batsen nouSuperkiwi schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 14:19:
[...]
Borne to be Alive is NIET van de Village People!
https://simracewebshop.co...-wheel-stand-2-0/?lang=nl
Deze gekozen omdat je er de wielen van de stoel in kunt haken en de stand doormiddel van een addon te veranderen is in een race rig wanneer ik wat meer ruimte heb
Lijkt op de Next Level Racing wheel stand 2.0
PSN: breminem
Thanks! Precies iets dat ik kan gebruiken voor mijn bureau.schumi1986 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 14:42:
[...]
https://simracewebshop.co...-wheel-stand-2-0/?lang=nl
Deze gekozen omdat je er de wielen van de stoel in kunt haken en de stand doormiddel van een addon te veranderen is in een race rig wanneer ik wat meer ruimte heb
Met name die mogelijkheid om je bureaustoel er in te kunnen zetten scheelt me een hoop.
En nu weer ontopic over PS5
Rupsen, Rapsen.
Final Fantasy 16 en ik ben tevreden 😊Kalder schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 22:57:
Nog een uurtjeBen wel benieuwd! Vooral naar de PSVR2 games.
[YouTube: State of Play | June 2, 2022 [ENGLISH]]
FF VII Remake deel 2 er ook nog bij en dan ben ik helemaal tevreden.
Wat me eigenlijk als eerste opviel toen ik opstarte met kijken was die katten game (Stray geloof ik dat die heet).
Deze komt al meteen beschikbaar op extra en premium helemaal gratis. Niet dat ik deze wil spelen maar voor de mensen die voor een abbo gaan is dit natuurlijk geweldig.
Even terug zeiden ze nog dat nieuwe games niet meteen beschikbaar komen in de plus. Hier zijn ze dus op terug gekomen.
Tevens staat op psx sense een lijst van games die op de Japanse abonnementen zijn inbegrepen. Deze is een stuk indrukwekkender dan die wat vorige week voor Azië online kwam.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Ze hebben gezegd dat first party niet day one op ps plus zou komen. Stray is geen first party game.Oxigeon schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 00:20:
Voor het naar bed gaan toch nog maar even checken.
Wat me eigenlijk als eerste opviel toen ik opstarte met kijken was die katten game (Stray geloof ik dat die heet).
Deze komt al meteen beschikbaar op extra en premium helemaal gratis. Niet dat ik deze wil spelen maar voor de mensen die voor een abbo gaan is dit natuurlijk geweldig.
Even terug zeiden ze nog dat nieuwe games niet meteen beschikbaar komen in de plus. Hier zijn ze dus op terug gekomen.
Tevens staat op psx sense een lijst van games die op de Japanse abonnementen zijn inbegrepen. Deze is een stuk indrukwekkender dan die wat vorige week voor Azië online kwam.
Vr Horizon Call Of the Mountain zag er super uit!
Ik had liever wat uitleg van de vr bril zelf gehad...
Horizon VR zag er heel gaaf uit. Benieuwd hoe groot de game gaat worden.
RE4 Remake in maart 2023, FFXVI in de zomer van 2023. Laatstgenoemde had ik ook wel wat eerder verwacht helaas. Dus dan zullen God of War en Forspoken wel de grote titels voor dit najaar zijn neem ik aan.
Stray en Callisto Protocol zagen er ook goed uit.
Zeer goede SoP inderdaad. Ik lees ook dat er een 120hz 40fps modus in de maak is voor HFW, en dat de shimmering issue inmiddels is verholpen.
FFXVI is alleen PS5.FMS schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 00:44:
Maar ik toch even mag azijnpissen, het waren wel allemaal cross gen games...
Verwijderd
Nee hoor. Re4, ff16 en alle psvr 2 Games zijn allemaal current gen only. Bij andere stond het er niet allemaal bijFMS schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 00:44:
Maar ik toch even mag azijnpissen, het waren wel allemaal cross gen games...
Beter! Dan wacht ik nog even met New Game+ tot die 40fps update er is.FMS schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 00:40:
Cat gamelet's go.
Zeer goede SoP inderdaad. Ik lees ook dat er een 120hz 40fps modus in de maak is voor HFW, en dat de shimmering issue inmiddels is verholpen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/9nXLcteqFvGjt5tZnG7hLdaW.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/FWeqJJBKTtCoTA8DFReVVgk6.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/8k1Kka4VwpW27an1qoNm4KQ6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7MkoUwo9lAsPJ0sl0jrLKGgg.jpg?f=fotoalbum_large)