Is nog steeds 32Gbit/s. Vincent gaf dat ook aan in deze video:cold_as_ijs schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 12:29:
@Farabi mogelijk schiet hij naar 4:2:2 chroma subsampling op 120hz vanwege de hdmi bandbreedte.
Er zat bij de release van de PS5 wel een beperking op waardoor 4k120 terugviel naar 4:2:2 vanwege beperkte hdmi bandbreedte, 32 ipv 40Gbit/s. Kan me niet herinneren of ze dat al opgelost hadden. Omdat dezelfde hdmi encoder als de XsX wordt gebruikt zou 4k120 op 4:4:4 gewoon moeten kunnen met de HW.
Waar kwam je hem tegen? Ik zie nog niets in de app (A84J met Bravia Core-app).Verwijderd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 14:30:
Voor diegene die Bravia core hebben. Uncharted is daar al te zien:
[Afbeelding]
Verwijderd
Stond op Twitter:Pepppie schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:24:
[...]
Waar kwam je hem tegen? Ik zie nog niets in de app (A84J met Bravia Core-app).
Uncharted Releases On BRAVIA CORE!@Naughty_Dog #Uncharted #BRAVIA #BRAVIACORE #PlayStationProductions pic.twitter.com/nKwj99ij8h
— @Zuby_Tech_Pro (@Zuby_Tech) 1 mei 2022
Ah oké! Helaas nog niets in NL te zien.. ben wel benieuwd
Toch dank voor het tippen! Ik houd Core in de gaten!
Gezien in de bios, bij lange na niet vergelijkbaar met hoe gaaf de games zijn... vond de film best teleurstellend, en het lijkt wel alsof ze het voor 6jaar en ouder gemaakt hebben, had wel wat meer geweld verwacht.Verwijderd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 14:30:
[Afbeelding]
Laat staan dat Tom Holland in de verste verte niet op Nate lijkt.
[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 01-05-2022 19:36 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Gevalletje inspiratie uit een game, geschikt maken voor een breed publiek met een beetje fanservice voor de diehards.Kalder schreef op zondag 1 mei 2022 @ 19:34:
[...]
Gezien in de bios, bij lange na niet vergelijkbaar met hoe gaaf de games zijn... vond de film best teleurstellend, en het lijkt wel alsof ze het voor 6jaar en ouder gemaakt hebben, had wel wat meer geweld verwacht.
Laat staan dat Tom Holland in de verste verte niet op Nate lijkt.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
De film kwam in Nederland een maand later in de bioscoop dan in de rest van de wereld. ( Half februari vs. Half maart) Ik denk dat et daarmee te maken heeft.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Verwijderd
Een nieuwe acquisitie, gelukkig blijft alles nog wel third party. Nieuwe sleeping dogs zou wel mooi zijn.
Whoa alright, Embracer Group is acquiring Crystal Dynamics, Eidos-Montréal, and Square Enix Montréal directly from Square for $300 million cash, including 50+ IP. https://t.co/Y4eVMzMv19
— Ryan Biniecki (@MysticRyan) 2 mei 2022
Ik heb al geen FIFA meer gespeeld sinds 2000. Is de game ondertussen al een beetje veranderd ?Verwijderd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 14:30:
Blijkbaar is het groot nieuws dat fifa 22 in gamepass komt (nieuwsbericht frontpage) en geen nieuws dat de game ook naar ps plus komt. Dan maar hier:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wel leuk om dat weer eens te proberen. Ben nooit echt een FIFA fan meer geweest, maar zal m eens proberen op de PS5. De andere 2 gamers in PS+ doen mij niet veel. Maar nu met de nieuwe abonnementen verwacht ik ook dat elke maand weer een nieuwe tegenvaller zal zijn met de games. “Gelukkig” heb ik toch te weinig tijd om te gamen.
Nu nog even Forbidden West afmaken en dan kunnen we weer eens een andere game proberen en misschien toch weer eens tijd mn T300RS af te stoffen en daar weer eens wat rondjes mee te rijden. Lastige keuzes allemaal.
Verwijderd
Ik was sinds fifa 17 gestopt met de fifa serie en over naar pes. Maar die heeft het helemaal verkloot het afgelopen jaar. Dus nu weer over op fifa 22. Maar dat is wel echt een goede game! Gameplay lijkt wat meer op pes. Ik heb verder niks met fut, maar de carrière modus is helaas niet zo bijzonder.Hann1BaL schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:18:
[...]
Ik heb al geen FIFA meer gespeeld sinds 2000. Is de game ondertussen al een beetje veranderd ?![]()
Wel leuk om dat weer eens te proberen. Ben nooit echt een FIFA fan meer geweest, maar zal m eens proberen op de PS5. De andere 2 gamers in PS+ doen mij niet veel. Maar nu met de nieuwe abonnementen verwacht ik ook dat elke maand weer een nieuwe tegenvaller zal zijn met de games. “Gelukkig” heb ik toch te weinig tijd om te gamen.
Nu nog even Forbidden West afmaken en dan kunnen we weer eens een andere game proberen en misschien toch weer eens tijd mn T300RS af te stoffen en daar weer eens wat rondjes mee te rijden. Lastige keuzes allemaal.
Ik ben nu ook bezig met forbidden west, daarna heb ik nog cyberpunk, elden ring, skywalker saga en Ghostwire liggen. Dus nog genoeg te doen.
Gameplay lijkt totaal niet op PES, beetje rennen en alle ballen vliegen erin. Arcade vs simulatie.Verwijderd schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:25:
[...]
Ik was sinds fifa 17 gestopt met de fifa serie en over naar pes. Maar die heeft het helemaal verkloot het afgelopen jaar. Dus nu weer over op fifa 22. Maar dat is wel echt een goede game! Gameplay lijkt wat meer op pes. Ik heb verder niks met fut, maar de carrière modus is helaas niet zo bijzonder.
Ik ben nu ook bezig met forbidden west, daarna heb ik nog cyberpunk, elden ring, skywalker saga en Ghostwire liggen. Dus nog genoeg te doen.
Misschien de moeilijkheidsgraad dan even 4 tandjes omhoog zetten. Dan lukt dat echt niet meer.Sleeon schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:26:
[...]
Gameplay lijkt totaal niet op PES, beetje rennen en alle ballen vliegen erin. Arcade vs simulatie.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Mja ik vind FIFA ook echt veel te arcady. De snelheid en animaties vind ik totaal niet lijken op het echte spelletje. Helaas is PES dood dus enige competitie is ook niet meer aan de orde...
Verwijderd
Meningen verschillen natuurlijk, maar fifa is wel een andere kant op gegaan met fifa 22. Gameplay is veel minder snel dan voorheen.Sleeon schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:26:
[...]
Gameplay lijkt totaal niet op PES, beetje rennen en alle ballen vliegen erin. Arcade vs simulatie.
Pes vond ik nou ook niet echt een simulatie hoor, laatste paar jaar is dat ook veel meer de arcade kant op gegaan.
Nee, het is nog steeds voetbal met 11 tegen 11.Hann1BaL schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:18:
[...]
Ik heb al geen FIFA meer gespeeld sinds 2000. Is de game ondertussen al een beetje veranderd ?
Prima vermaakt met FIFA22. Career mode vind ik altijd leuk om te spelen. Daarnaast leuk om met vrienden eens een potje te spelen. De multiplayer en FUT speel ik al jaren niet meer. Om daar leuk mee te komen moet je er veel te veel (lees honderden uren) tijd in steken. Daar heb ik geen tijd en zin meer in.
[ Voor 37% gewijzigd door Hulleman op 02-05-2022 11:30 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
En ik denk een aannemelijke kans dat we Battlefield 2042 ook in de PlayStation Plus zien komende maanden.Verwijderd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 14:30:
Blijkbaar is het groot nieuws dat fifa 22 in gamepass komt (nieuwsbericht frontpage) en geen nieuws dat de game ook naar ps plus komt. Dan maar hier:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ze willen toch op een manier de Player Base vasthouden na de slechte verkopen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik probeer VSS te activeren helaas krijg ik steeds de melding dat mijn TV het niet ondersteunt. Terwijl dit wel het geval is. Ik gebruik ook gewoon de originele PS5 HDMI kabel. Hebben hier meerdere mensen last van?
Nintendo SWITCH! FTW
Verwijderd
VRR bedoel je? Welke tv heb je?SOCO_cola schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:33:
Ik probeer VSS te activeren helaas krijg ik steeds de melding dat mijn TV het niet ondersteunt. Terwijl dit wel het geval is. Ik gebruik ook gewoon de originele PS5 HDMI kabel. Hebben hier meerdere mensen last van?
Ik moest handmatig eerst gamemodus inschakelen op mijn Samsung TV voordat de PS5 zag dat het ingeschakeld kon worden.SOCO_cola schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:33:
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Hier ook, en FreeSync aanzetten.Magic schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:39:
[...]
Ik moest handmatig eerst gamemodus inschakelen op mijn Samsung TV voordat de PS5 zag dat het ingeschakeld kon worden.
Ik moest m idd eerst op game modus zetten nu werkt het thanks!
Nintendo SWITCH! FTW
Zou het niet erg vinden. Ik heb BF2042 op de pc en sinds dit spel cross-progression ondersteuning heeft zou ik een PS Plus versie wel zien zitten.Jumpman schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:45:
[...]
En ik denk een aannemelijke kans dat we Battlefield 2042 ook in de PlayStation Plus zien komende maanden.
Bf2042 komt dan gewoon in ea play net als bij xbox. Bf2042 komt niet naar gamepass. PlayStation heeft toch ook ea play?(ik gebruik het niet op de ps5 omdat ik ook gpu heb op de xsx). Maar we gaan het zien. Ik hoop ook op een ps plus release.Jumpman schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:45:
[...]
En ik denk een aannemelijke kans dat we Battlefield 2042 ook in de PlayStation Plus zien komende maanden.
[ Voor 5% gewijzigd door MissMe NL op 03-05-2022 08:52 ]
Fifa 22 kan worden geinstalleerd als onderdeel van PS Plus. Ik ga het eens proberen als ik tijd heb..
https://www.playstation.c...nav%3Amsg-games%3Aps-plus
Scroll naar beneden voor de games van mei
Verwijderd
Thanks voor de tip. Trials of midgard werkt alleen nog niet. Kan de product pagina niet openen.Hann1BaL schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:21:
Fifa 22 kan worden geinstalleerd als onderdeel van PS Plus. Ik ga het eens proberen als ik tijd heb..
Gister Dirt5 nog eens gedownload om VRR te testen, maar in de game geeft mijn TV nog steeds aan dat VRR uit staat, terwijl de FPS counter wel op andere waardes gaat dan 60 of 120 (wat niet het geval is als VRR uit staat), zou het een bug in de TV kunnen zijn? Dat hij gewoon niet aangeeft dat VRR aan staat maar het wel gewoon werkt? Anders is het toch vreemd dat de FPS counter andere waardes dan 60 of 120 laat zien.
Had ik net ook last van, het is overigens Tribes, niet Trials, maar als je even op "Tribes" zoekt zou het het eerste resultaat moeten zijn daar kun je hem wel downloaden (dit is op de store op de PS5, app niet geprobeerd)Verwijderd schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:27:
[...]
Thanks voor de tip. Trials of midgard werkt alleen nog niet. Kan de product pagina niet openen.
Verwijderd
Wat betreft fifa 22, je krijgt de ps4 en de ps5 versie. Je moet ze alleen wel apart van elkaar claimen. Aangezien ik op een andere kamer nog de ps4 heb staan, is dit wel handig om die te claimen.
Vreemd, want ik heb de PS5 versie geclaimed en kan ook de PS4 versie kiezen. Niet 2x geclaimed.Verwijderd schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:16:
Wat betreft fifa 22, je krijgt de ps4 en de ps5 versie. Je moet ze alleen wel apart van elkaar claimen. Aangezien ik op een andere kamer nog de ps4 heb staan, is dit wel handig om die te claimen.
Verwijderd
Dat is inderdaad vreemd. Bij mij stond er bij de ps4 versie, "je bezit al een andere versie" en toen moest ik op toevoegen bibliotheek klikken. Nadat ik die ps5 versie had geclaimd.Hann1BaL schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 15:37:
[...]
Vreemd, want ik heb de PS5 versie geclaimed en kan ook de PS4 versie kiezen. Niet 2x geclaimed.
FIFA 22 aan het downloaden.
Ik had FIFA 22 begin februari gekocht van iemand, voor €30,00 maar nooit gespeeld dus nog in seal, vorige week geruild met iemand voor Gran Turismo 7 in seal via Marktplaats. Toen las ik woensdag dat het een PlayStation Plus game zou worden. 🙈
Ik had FIFA 22 begin februari gekocht van iemand, voor €30,00 maar nooit gespeeld dus nog in seal, vorige week geruild met iemand voor Gran Turismo 7 in seal via Marktplaats. Toen las ik woensdag dat het een PlayStation Plus game zou worden. 🙈
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 03-05-2022 16:32 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ja fijn dat je beide krijgt. Ik heb een vriend die nog geen ps5 heeft. Niet dat ik van hem kan winnen met fifa 🤣
Voor wie Sifu te moeilijk vond, er is een lagere moeilijkheidsgraad toegevoegd.
Voor wie Sifu te makkelijk vond, er is ook hogere moeilijkheidsgraad toegevoegd
https://www.sifugame.com/...pring-2022-content-update
Our Sifu Spring 2022 Content Update will bring a range of new features for our players:
Difficulty options - Players will now be able to choose their difficulty setting in Sifu: Student, Disciple & Master. The original Sifu difficulty level corresponds to the middle setting, Disciple. It is now possible to either play the game in an easier setting, or to make it harder for experienced players who have already finished the game.
New Outfit feature - Players will now be able to change the main character’s outfit in the Wuguan. All players will be able to unlock two new outfits and more will be added in coming updates. One extra outfit will also be added for all Deluxe edition owners!
Advanced training mode - In the updated training mode, players will now be able to face any kind of enemy archetype or bosses they have defeated in the story, as well as face multiple enemies at once.
Dark mode & UI improvements - We have also added various quality of life improvements such as a dark mode for the in-game menus, better mouse & keyboard support and improved HUD readability. We have also added the support of 5.1 sound systems as well as the 21:9 format resolutions.
Sony Interactive Entertainment Invests In AccelByte!
— @Zuby_Tech (@Zuby_Tech) 3 mei 2022
AccelByte platform enables developers to build, scale and operate live service games across the player experience loop, including lobby, friends, matchmaking, cloud progression, achievements, season pass, launcher and more. pic.twitter.com/Fm1mDzq13W
[ Voor 43% gewijzigd door Recon24 op 03-05-2022 22:31 ]
Had de game op release al gekocht maar kwam er gewoon echt niet doorheen, nu heb ik het binnen 4 uurtjes uitgespeeldkazuka schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 18:41:
Voor wie Sifu te moeilijk vond, er is een lagere moeilijkheidsgraad toegevoegd.
[...]
Wat dat betreft heeft Sifu grotendeels wel leentjebuur gespeeld bij spellen van FromSoftware (misschien Sekiro als beste) voor bepaalde mechaniekjes:s0kkie schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:37:
[...]
Had de game op release al gekocht maar kwam er gewoon echt niet doorheen, nu heb ik het binnen 4 uurtjes uitgespeeld
- Aanvalspatronen van type tegenstander leren herkennen, weten wanneer aan te vallen, je kan deflecten mits op het juiste moment.
- Shortcuts vrij spelen om sneller bij de eindbaas te komen, delen van het level te kunnen skippen.
Geen klacht hierover hoor. Voor een indie developper is Sifu echt een pareltje.
Lijkt er op dat we binnenkort nieuwe beelden van FF XVI gaan zien. Wellicht tijdens Summer Game Fest of op een Sony event. Als de game inderdaad bijna klaar is ben ik wel benieuwd wanneer de release is. Square Enix zit ook al met Forspoken in oktober en ik denk dat God of War ook zo rond die tijd wel uit gaat komen.
FF16 news by Yoshi-P from the NieR Re[in]carnation stream:
— ☆オードリーAudrey☆ (@aitaikimochi) 6 mei 2022
-The trailer is done. Certain factors caused the announcement to be delayed, but it should drop “soon”
-Dev team spent a long time polishing and debugging the game
-The game is pretty much complete
LET’S GOOO!!! pic.twitter.com/epeAc9oqWo
We zouden dit jaar ook nog nieuws krijgen over FF-VII remake part 2. Onlangs het eerste deel uitgespeeld en ik kijk nu al uit naar de restkazuka schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 15:59:
Lijkt er op dat we binnenkort nieuwe beelden van FF XVI gaan zien. Wellicht tijdens Summer Game Fest of op een Sony event. Als de game inderdaad bijna klaar is ben ik wel benieuwd wanneer de release is. Square Enix zit ook al met Forspoken in oktober en ik denk dat God of War ook zo rond die tijd wel uit gaat komen.
[Twitter]
Gisteren spiderman MM uitgespeeld, nu even keuzestress: :strip_exif()/f/image/yksX3yH1EnkYrD9B2RsOuGNz.jpg?f=fotoalbum_large)
Bovenste verdieping is wat telt. Heb de in seal games maar aan de kant gezet, die komen wel als ze in de psplus zitten of wanneer mijn backlog weg is. Lego speel ik met mijn zoontje. Zit nu een beetje met GoT in mijn hoofd, maar dat is weer Sony open wereld. Dus dan is het kiezen tussen dying light the following of metro…….
:strip_exif()/f/image/yksX3yH1EnkYrD9B2RsOuGNz.jpg?f=fotoalbum_large)
Bovenste verdieping is wat telt. Heb de in seal games maar aan de kant gezet, die komen wel als ze in de psplus zitten of wanneer mijn backlog weg is. Lego speel ik met mijn zoontje. Zit nu een beetje met GoT in mijn hoofd, maar dat is weer Sony open wereld. Dus dan is het kiezen tussen dying light the following of metro…….
Ratchet & Clank natuurlijk.cold_as_ijs schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:35:
Gisteren spiderman MM uitgespeeld, nu even keuzestress: [Afbeelding]
Het is dying light the following geworden. Deze duurt niet zo lang, wel eens lekker om wat backlog weg te werken.
R&C zit nog mooi in de seal, dus die mag nog heel even wachten. Wie weet dat hij binnenkort naar de plus komt ofzo
Verwijderd
“Multiple different sources” saying Sony is acquiring Square Enix, according to latest episode of PS I Love You 👀🔥 #PS5 #PlayStation
— Hunter 🎮 (@NextGenPlayer) 6 mei 2022
1:15 mark - https://t.co/VFCgLPBpXH pic.twitter.com/ZRLEizRyM8
Dus je hebt R&C gekocht tegen volledige prijs en gaat vervolgens wachten tot hij in de plus komt?? Weird.cold_as_ijs schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 10:21:
[...]
Het is dying light the following geworden. Deze duurt niet zo lang, wel eens lekker om wat backlog weg te werken.
R&C zit nog mooi in de seal, dus die mag nog heel even wachten. Wie weet dat hij binnenkort naar de plus komt ofzo
Sja sommige mensen verzamelen wel eens wat…Kalder schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 12:53:
[...]
Dus je hebt R&C gekocht tegen volledige prijs en gaat vervolgens wachten tot hij in de plus komt?? Weird.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
* knip * niet zo denigrerend naar verzamelaars...
[ Voor 111% gewijzigd door Geronimous op 07-05-2022 14:39 ]
Dan hoop ik toch wel dat ze games op de Switch uit blijven brengen. Of Sony moet zelf weer met een handheld komen, dat mag natuurlijk ook.
Volgens mij had ik er 20 euro voor betaald dacht ikKalder schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 12:53:
[...]
Dus je hebt R&C gekocht tegen volledige prijs en gaat vervolgens wachten tot hij in de plus komt?? Weird.
Verwijderd
Ja idd. Ik verwacht dat wel, dat is een markt die ze niet kunnen laten liggen lijkt mij. Een Vita 2 zou mooi zijn. Maar die gaat er helaas nooit komen. Gelukkig wel laatste 2 nieuwe Vita handhelds kunnen kopen/importeren:Raem schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 14:11:
[...]
Dan hoop ik toch wel dat ze games op de Switch uit blijven brengen. Of Sony moet zelf weer met een handheld komen, dat mag natuurlijk ook.
Niet zo kinderachtig, er was niets denigrerends aan dit bericht.Kalder schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 13:37:
[mbr]* knip * niet zo denigrerend naar verzamelaars...[/mbr]
20 is nog te overzien, maar snap niet zo goed dat je het koopt als je toch gaat wachten tot hij in PS Plus komt, waarom schaf je het dan niet aan zodra je er zin in hebt? Ik verzamel alleen wat ik uit kan spelen en wat me bevalt, de rest verkoop ik meestal weer.cold_as_ijs schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 14:43:
[...]
Volgens mij had ik er 20 euro voor betaald dacht ik. Maar met mijn backlog heb ik geen haast om mijn gesealde games meteen te spelen. Als hij niet in de plus komt en ik heb er zij in dan ga ik hem gewoon spelen hoor.
Verwijderd
Als je alleen games koopt die je kan uitspelen ben je ook niet direct een verzamelaar ;-)Kalder schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 15:39:
[...]
20 is nog te overzien, maar snap niet zo goed dat je het koopt als je toch gaat wachten tot hij in PS Plus komt, waarom schaf je het dan niet aan zodra je er zin in hebt? Ik verzamel alleen wat ik uit kan spelen en wat me bevalt, de rest verkoop ik meestal weer.
Ik heb 2600 games, die ga ik echt nooit allemaal meer kunnen spelen.
Ik hou de games die me goed bevallen, de rest verkoop ik, maar helaas is mijn inkomen niet voldoende om elke game aan te kunnen schaffen en helaas ook een periode gehad dat ik oude games aan game Mania e.d. verkocht... In die tijd veel klassiekers weg gedaan waar ik nu spijt van heb, zoals alle Motorstorm games.Verwijderd schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 15:41:
[...]
Als je alleen games koopt die je kan uitspelen ben je ook niet direct een verzamelaar ;-)
Ik heb 2600 games, die ga ik echt nooit allemaal meer kunnen spelen.
Verwijderd
Zonde, gelukkig zijn veel ps3 games nu vrij goedkoop te krijgen. Veel games zijn voor max 5 euro te vinden.Kalder schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 15:45:
[...]
Ik hou de games die me goed bevallen, de rest verkoop ik, maar helaas is mijn inkomen niet voldoende om elke game aan te kunnen schaffen en helaas ook een periode gehad dat ik oude games aan game Mania e.d. verkocht... In die tijd veel klassiekers weg gedaan waar ik nu spijt van heb, zoals alle Motorstorm games.
Ik heb het gekocht omdat ik de game wil spelen! En omdat ik gewoon geprofiteerd heb van het over aanbod van R&C op MP (zelfde met spiderman MM en DeS). Ik ga hem nu nog niet spelen omdat ik nog een grote backlog heb, en dat hij gewoon nog mooi in de seal zit. Mocht hij in de plus voorbij komen voordat ik hem speel is dat top, ik ga er echt niet op wachten want waarschijnlijk komt hij nooit in de plus.Kalder schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 15:39:
[...]
20 is nog te overzien, maar snap niet zo goed dat je het koopt als je toch gaat wachten tot hij in PS Plus komt, waarom schaf je het dan niet aan zodra je er zin in hebt? Ik verzamel alleen wat ik uit kan spelen en wat me bevalt, de rest verkoop ik meestal weer.
En de gesealde games buiten beschouwing laten is gewoon een manier om de keuzestress te beperken;)
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18-01 11:16
Deliver us the moon nooit gespeeld maar deliver us Mars lijkt wel bijzonder te worden:
Maar in de gaten houden.
Zelf heb ik Horizon FW uitgespeeld, wat een fantastische game, misschien wel goty. Ik durfde hierna ook niet echt een 'game' game op te pakken bang dat het tegenvalt na zo'n topper. Dus ik ben nu begonnen met Mudrunner
altijd al eens willen proberen en hij was in de aanbieding voor 8-9 euro, nu wil ik snowrunner ook spelen 
Mafia definitive edition ook nog gekocht in de aanbieding.
Op mijn todo list staan nog:
-kena
-Cyberpunk 2077
-GT7
Maar in de gaten houden.
Zelf heb ik Horizon FW uitgespeeld, wat een fantastische game, misschien wel goty. Ik durfde hierna ook niet echt een 'game' game op te pakken bang dat het tegenvalt na zo'n topper. Dus ik ben nu begonnen met Mudrunner
Mafia definitive edition ook nog gekocht in de aanbieding.
Op mijn todo list staan nog:
-kena
-Cyberpunk 2077
-GT7
[ Voor 10% gewijzigd door Chaoss op 08-05-2022 22:29 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[energieke danspasjes en pirouettes]
Eindelijk. 't Is gelukt.
Ik heb vandaag een PS5 kunnen bestellen bij PSN Europe, dank zij mijn vóórinschrijving eind januari. Ik heb toen maar meteen Horizon FW download besteld (en toen betaald). Die game zit nu te wachten tot ik popelend inlog en het binnenhaal.
Vandaag heb ik voor de console €500 betaald + €12 verzending, dus de adviesprijs van Sony.
Natuurlijk moet het ding nog bij mij geraken. Maar dat zal wel gaan volgens mijn ervaring met andere spullen van o.a. Amazon (US, UK, DE, NL, FR), Conrad en Bolleke. Van een Corsair One i300, over After Shave Kouros en merkloze onderbroeken, tot een USB3 kabeltje van 11 cm heb ik alles probleemloos ontvangen.
Mijn hete kolen hoef ik eigenlijk niet te vermelden, behalve dat ik een expressverzending heb gevraagd. Dat koste me slechts €3 méér dan de €9 voor een standaardverzending.
Dat ik eraan plezier zal beleven lijdt geen twijfel. Na TR, ROTTR en SOTTR (alle TRs trouwens), was HZD weer eens een hemelse openbaring.
De komende 3, 4 maanden zal ik zéér weinig of helemaal niks posten, behalve mijn belastingaangifte (die bij een gepensioneerde gelukkig heel simpel en snel gedaan is, want 4/5 is vooraf ingevuld).
Eindelijk. 't Is gelukt.
Ik heb vandaag een PS5 kunnen bestellen bij PSN Europe, dank zij mijn vóórinschrijving eind januari. Ik heb toen maar meteen Horizon FW download besteld (en toen betaald). Die game zit nu te wachten tot ik popelend inlog en het binnenhaal.
Vandaag heb ik voor de console €500 betaald + €12 verzending, dus de adviesprijs van Sony.
Natuurlijk moet het ding nog bij mij geraken. Maar dat zal wel gaan volgens mijn ervaring met andere spullen van o.a. Amazon (US, UK, DE, NL, FR), Conrad en Bolleke. Van een Corsair One i300, over After Shave Kouros en merkloze onderbroeken, tot een USB3 kabeltje van 11 cm heb ik alles probleemloos ontvangen.
Mijn hete kolen hoef ik eigenlijk niet te vermelden, behalve dat ik een expressverzending heb gevraagd. Dat koste me slechts €3 méér dan de €9 voor een standaardverzending.
Dat ik eraan plezier zal beleven lijdt geen twijfel. Na TR, ROTTR en SOTTR (alle TRs trouwens), was HZD weer eens een hemelse openbaring.
De komende 3, 4 maanden zal ik zéér weinig of helemaal niks posten, behalve mijn belastingaangifte (die bij een gepensioneerde gelukkig heel simpel en snel gedaan is, want 4/5 is vooraf ingevuld).
[ Voor 3% gewijzigd door E Pericoloso op 09-05-2022 16:59 ]
Gefeliciteerd!E Pericoloso schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:13:
De komende 3, 4 maanden zal ik zéér weinig of helemaal niks posten, behalve mijn belastingaangifte.
Enne, posten over je PS5 en games is toch ook leuk?
Eindelijk een PS5 kunnen bestellen. dat heeft toch wel lang geduurd. Kreeg gisteren middag een uitnodiging van Sony om er één te kunnen bestellen. Maar tot mijn verbazing zag dat ik een creditcard nodig had. Dat was wel even schrikken, omdat ik zelf geen creditcard heb Dus een berichtje naar mijn zus gestuurd of zij er één kon bestellen. En ze ging hiermee akkoord. Alle gegevens doorgeven en naar 45 min total wachten heeft zij er één kunnen bestellen voor 499.
Hopelijk gaat dit beter in de toekomst. Maar ben hier reuze blij mee. Dus binnenkort staat de PS5 naast mijn Series X die ik al sinds dag 1 heb.
Hopelijk gaat dit beter in de toekomst. Maar ben hier reuze blij mee. Dus binnenkort staat de PS5 naast mijn Series X die ik al sinds dag 1 heb.
Ik had eens een code ingevoerd voor forbidden west op mijn ps5. Ik heb mijn ps5 verkocht.
Nu wil ik het spel op mijn ps4 installeren, maar ik moet opnieuw betalen? Hoe kan ik deze downloaden?
Hetzelfde verhaal is gewoon wel gelukt met GT7.
Nu wil ik het spel op mijn ps4 installeren, maar ik moet opnieuw betalen? Hoe kan ik deze downloaden?
Verwijderd
Is die code dan niet specifiek voor de ps5 versie?Farabi schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:25:
Ik had eens een code ingevoerd voor forbidden west op mijn ps5. Ik heb mijn ps5 verkocht.
Maar ps4 gehouden en de ps5 verkocht? Omdat je de ps5 te weinig toegevoegde waarde vond bieden?
Zelfde code wat ik voor GT7 ook had gebruikt. Ook gewoon een ps5 code, maar hzd kan ik niet downloaden.Verwijderd schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:27:
[...]
Is die code dan niet specifiek voor de ps5 versie?
Maar ps4 gehouden en de ps5 verkocht? Omdat je de ps5 te weinig toegevoegde waarde vond bieden?
Ps4 is voor de kids.
Lijkt me dat je dan toch de PS5 versie voor Forbidden West hebt gekocht en de PS4 versie van GT7. In dat geval kun je Forbidden West inderdaad niet opnieuw op de PS4 downloaden.Farabi schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:46:
[...]
Zelfde code wat ik voor GT7 ook had gebruikt. Ook gewoon een ps5 code, maar hzd kan ik niet downloaden.
Ps4 is voor de kids.
Verwijderd
En zelf niks meer? Of voor een xbox gegaan?Farabi schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:46:
[...]
Zelfde code wat ik voor GT7 ook had gebruikt. Ook gewoon een ps5 code, maar hzd kan ik niet downloaden.
Ps4 is voor de kids.
'Hey zus! Hoe is het? Ik ben mijn telefoon even kwijt, maar dit is mijn nieuwe nummer. Ik heb toevallig een rekening van 499 euro die ik moet betalen. Kun je dat even voorschieten? Dan krijg je het morgen weer terug? "DeadPhoenix86 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:17:
Eindelijk een PS5 kunnen bestellen. dat heeft toch wel lang geduurd. Kreeg gisteren middag een uitnodiging van Sony om er één te kunnen bestellen. Maar tot mijn verbazing zag dat ik een creditcard nodig had. Dat was wel even schrikken, omdat ik zelf geen creditcard heb Dus een berichtje naar mijn zus gestuurd of zij er één kon bestellen. En ze ging hiermee akkoord. Alle gegevens doorgeven en naar 45 min total wachten heeft zij er één kunnen bestellen voor 499.
(sorry, kon het niet laten. Veel plezier met je PS5)
Ik lees over een hdmi audio extractor. Kom er een aantal tegen maar is hdmi 2.0 het minimale wat de ps5 nodig heeft? 4k 60hz? Is er dan beeld kwaliteits verlies?
Ik game op een monitor zonder optical uitgang en de logitech surround set gaat wel een gemis worden.
Ik game op een monitor zonder optical uitgang en de logitech surround set gaat wel een gemis worden.
Je hebt geen beeldkwaliteitsverlies, maar je hebt hiermee geen mogelijkheid tot 120Hz en VRR, maar als dat niet nodig is, dan moet je prima met een audio extractor uit de voeten kunnen en heb je 4k 60Hz HDR beschikbaar.Capo schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 07:36:
Ik lees over een hdmi audio extractor. Kom er een aantal tegen maar is hdmi 2.0 het minimale wat de ps5 nodig heeft? 4k 60hz? Is er dan beeld kwaliteits verlies?
HDMI 1.4 werkt hier ook prima, alleen ik game ook maar op 1080p met 60fps.Capo schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 07:36:
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Zijn er hier toevallig mensen die een Astro A50 gen 4 gebruiken in combinatie met de PS5 zonder die adapter van Astro? Optical kabel in de TV zeg maar? (zijn er dan nog instellingen die ik aan moet passen op de PS5/TV? (lees wel wat dingen in het engels maar kom er niet geheel uit haha)
Je kunt met HDMI 2.0 nog wel 120Hz krijgen op 1080p, alleen niet op 4K (maar dacht dat de PS5 sowieso terug schakelt naar 1080p bij 120Hz, maar kan me vergissen)Hann1BaL schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 09:21:
[...]
Je hebt geen beeldkwaliteitsverlies, maar je hebt hiermee geen mogelijkheid tot 120Hz en VRR, maar als dat niet nodig is, dan moet je prima met een audio extractor uit de voeten kunnen en heb je 4k 60Hz HDR beschikbaar.
je vergist je inderdaadKalder schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 10:05:
[...]
Je kunt met HDMI 2.0 nog wel 120Hz krijgen op 1080p, alleen niet op 4K (maar dacht dat de PS5 sowieso terug schakelt naar 1080p bij 120Hz, maar kan me vergissen)
PS5 schakelt terug naar 4:2:2 chroma subsampling op 4k120 ipv 4:4:4.
Beetje door de video geklikt, maar het spreekt me nog niet echt aan.
[ Voor 24% gewijzigd door Raem op 10-05-2022 15:16 ]
Twee van mijn vier controllers daar is de touchpad van lam. Als je er heel subtiel aan aan zit dan voel je dat hij semi los zit. Hebben jullie dat ook?
Gebruik totaal per controller nog geen 7 uur.
Gebruik totaal per controller nog geen 7 uur.
[ Voor 13% gewijzigd door Stimulate14 op 10-05-2022 16:30 ]
Inderdaad een beetje underwhelming. Op het eerste gezicht lijkt dit meer van hetzelfde en zie ik niet direct hoe dit niet fatsoenlijk kan draaien op de last-gen consoles. Maar goed, ik ben geen game developer dus ik kan er ook gewoon compleet naast zittenRaem schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:16:
[YouTube: Gotham Knights - Official Nightwing and Red Hood Gameplay Demo]
Beetje door de video geklikt, maar het spreekt me nog niet echt aan.
Toch wel apart dat ze zo'n flinke install base laten vallen. Aan de andere kant hebben ze ook nog 4 maanden 'polish' tijd dus wellicht ziet het er bij release wat beter uit.
mensen die gamen op de Samsung G70A, aanrader? of tegenvaller?
Ik game nu op de G7 Curved maar die heeft geen HDMI 2.1 met het oog op de toekomst.
Ik game nu op de G7 Curved maar die heeft geen HDMI 2.1 met het oog op de toekomst.
Vandaag de PS5 binnen gehad. De PS5 is een grote jonge zeg. Steekt boven mijn Series X uit.
Maar voor de rest een prachtig system om te zien. Alles gaat een stuk vlotter vergeleken met mijn PS4.
Moet wel even wennen aan het nieuwe menu. Werkt toch net wat anders.
Maar voor de rest een prachtig system om te zien. Alles gaat een stuk vlotter vergeleken met mijn PS4.
Moet wel even wennen aan het nieuwe menu. Werkt toch net wat anders.
- Chaoss
Las net dat het niet op last gen uitkomt... Maar eigenlijk vind ik het grafisch nogal tegenvallen zou volgen mij prima op de PS4 draaien..kazuka schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:59:
[...]
Inderdaad een beetje underwhelming. Op het eerste gezicht lijkt dit meer van hetzelfde en zie ik niet direct hoe dit niet fatsoenlijk kan draaien op de last-gen consoles. Maar goed, ik ben geen game developer dus ik kan er ook gewoon compleet naast zitten
Ik vind de gameplay ook nogal houterig overkomen.
Ik kreeg net dat mij psn account door iemand anders is gebruikt.
Je Sony-aanmelding is zojuist gebruikt, zoals hieronder is beschreven. Als jij dit niet was, raden we je aan om je wachtwoord onmiddellijk te wijzigen met je PlayStation-apparaat of via https://www.playstation.c...count/password-reset-psn/.
05/11/2022 06:43 AM GMT
Tashkent Tashkent Uzbekistan
Chrome 101.0
Voor de zekerheid mij wachtwoord reset.
Zijn er weer aantal meldingen over psn hacks??
Het is ook een rare land.
Je Sony-aanmelding is zojuist gebruikt, zoals hieronder is beschreven. Als jij dit niet was, raden we je aan om je wachtwoord onmiddellijk te wijzigen met je PlayStation-apparaat of via https://www.playstation.c...count/password-reset-psn/.
Chrome 101.0
En dat is de reden waarom ik 2FA aan heb staan, maakt het ze een stuk lastiger.Evertt schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 09:16:
Chrome 101.0
[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 11-05-2022 09:29 ]
Log in op je PSN via de officiële site en verander je wachtwoord voor de zekerheid. Daarnaast is er ook een optie om op elk apparaat uit te loggen (ook als je hier fysiek geen toegang toe hebt). Hier staat uitgelegd hoe dat moet.Evertt schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 09:16:
Chrome 101.0
Ik zou je dan ook aanraden om 2FA aan te zetten om dit soort ongein te voorkomen. Dan kan je eigenlijk al dit soort mailtjes negeren. En sowieso nooit op dit soort linkjes klikken en altijd je wachtwoorden veranderen door zelf naar de officiele site te browsen.
Gezien het gebrekkige Nederlands zou ik bijna stellen dat Evert zelf de Oezbekistaanse hacker is
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Bedankt WW verandert en gelijk 2FA aangezet.JEROENrgfgf schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 09:34:
[...]
Log in op je PSN via de officiële site en verander je wachtwoord voor de zekerheid. Daarnaast is er ook een optie om op elk apparaat uit te loggen (ook als je hier fysiek geen toegang toe hebt). Hier staat uitgelegd hoe dat moet.
Ik zou je dan ook aanraden om 2FA aan te zetten om dit soort ongein te voorkomen. Dan kan je eigenlijk al dit soort mailtjes negeren. En sowieso nooit op dit soort linkjes klikken en altijd je wachtwoorden veranderen door zelf naar de officiele site te browsen.
Altijd gedacht dat voor psn account geen 2FA nodig was nu blijkt dat dit wel nodig is
Nog even een tip: doe dat voor de zekerheid niet via de link hierboven maar ga gewoon via je browser naar de password reset.JEROENrgfgf schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 09:34:
[...]
Log in op je PSN via de officiële site en verander je wachtwoord voor de zekerheid. Daarnaast is er ook een optie om op elk apparaat uit te loggen (ook als je hier fysiek geen toegang toe hebt). Hier staat uitgelegd hoe dat moet.
Niet zozeer PSN hacks maar waarschijnlijk door hergebruik van een username/wachtwoord combinatie die eerder gelekt is.
Controleer dus ook andere diensten waar je deze combinatie gebruikt en zet 2FA aan.
Controleer dus ook andere diensten waar je deze combinatie gebruikt en zet 2FA aan.
Ik linkte ook niet naar een password reset maar naar een link waar uitgelegd staat hoe je op alle apparaten uit kan loggenFrankoNL schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 11:01:
[...]
Nog even een tip: doe dat voor de zekerheid niet via de link hierboven maar ga gewoon via je browser naar de password reset.
- Chaoss
Kans dat je wachtwoord ergens is gelekt is veel groter dan een hack op PSN zelf.
Je hebt zelf de verantwoording om voor elke website/dienst een ander wachtwoord te gebruiken en indien mogelijk 2FA in te schakelen. Een account zonder 2fa is eigenlijk nooit veilig.
Je hebt zelf de verantwoording om voor elke website/dienst een ander wachtwoord te gebruiken en indien mogelijk 2FA in te schakelen. Een account zonder 2fa is eigenlijk nooit veilig.
Veel vragen en lastig antwoorden op te vinden. Eerst een statement: Wat zijn die M.2 storage uitbreidingen DUUR! Ik ga denk ik nog een jaartje wachten.
Vragen:
Zoals jullie weten moet het per sé een interne drive zijn om PS5 spellen te kunnen installeren. Gaan ze hier nog iets aan doen? Alsof een externe SSD zoveel trager is… Of is het echt noodzakelijk en mis ik iets?
Anyways, Op PS5 is Warzone volgens mij nog steeds een PS4 spel. Aangezien mijn storage vol zit wil ik Warzone op een externe schijf zetten. Zou dat merkbare of significante impact hebben op framerate/resolutie/laadtijden als mijn externe non-SSD HD gewoon een recent model is met fatsoenlijke throughput?
Hoe zit dat met andere games zoals Battlefield, Miles Moralis, Horizon Forbidden West, Elden Ring? Zit er veel verschil tussen de PS4 en PS5 versies?
Vragen:
Zoals jullie weten moet het per sé een interne drive zijn om PS5 spellen te kunnen installeren. Gaan ze hier nog iets aan doen? Alsof een externe SSD zoveel trager is… Of is het echt noodzakelijk en mis ik iets?
Anyways, Op PS5 is Warzone volgens mij nog steeds een PS4 spel. Aangezien mijn storage vol zit wil ik Warzone op een externe schijf zetten. Zou dat merkbare of significante impact hebben op framerate/resolutie/laadtijden als mijn externe non-SSD HD gewoon een recent model is met fatsoenlijke throughput?
Hoe zit dat met andere games zoals Battlefield, Miles Moralis, Horizon Forbidden West, Elden Ring? Zit er veel verschil tussen de PS4 en PS5 versies?
Duur, dat is relatief. Ze zijn niet op de prijs van een externe Ssd of hdd maar wel fors goedkoper dan een jaar terug.HenkEisDS schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:49:
Veel vragen en lastig antwoorden op te vinden. Eerst een statement: Wat zijn die M.2 storage uitbreidingen DUUR! Ik ga denk ik nog een jaartje wachten.
Vragen:
Gaan ze daar nog wat aan doen? Nee. Een externe Ssd is overigens veel en veel trager.
Voor warzone maakt het niks uit, je wacht toch op een lobby. Voor de andere games maakt het wel degelijk uit en is het verschil tussen de ps4 versie en ps5 wel groot.
Alleen PS4 games kunnen op een externe schijf worden gedownload omdat PS5 games hoge snelheden nodig hebben volgens Sony.HenkEisDS schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:49:
Vragen:
Een SSD uitbreiding is hier veel sneller in, tot 7GB/s terwijl de USB poorten slechts 10gbit/s is. Dus ja dat is veel trager.
Met PS4 games ga je niet zoveel verschil merken tussen intern en extern aangezien die games niet echt geoptimaliseerd zijn.
Bij PS5 games is het wel merkbaar, zeker bij de games van hun eigen studio’s omdat die doorgaans iets beter geoptimaliseerd zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door AppleFan2007 op 11-05-2022 22:15 ]
Het is toch al gauw 100 euro goedkoper per TB dan op de concurrent, dus ja je kan het dus ook goedkoop noemen;). Verder is er meer dan genoeg info over op het internet waarom die snelle opslag nodig is.
Mocht je de opslag te duur vinden dan is de goedkoopste oplossing om COD te verwijderen, dan kan je weer redelijk wat spellen installeren:D
Mocht je de opslag te duur vinden dan is de goedkoopste oplossing om COD te verwijderen, dan kan je weer redelijk wat spellen installeren:D
Verwijderd
@Exorcist had je dit al gezien? Bij de digital deluxe versie van martha is dead zit een tweede game bij, genaamd the town of light: https://store.playstation...02006_00-MIDULTIMATEED000
Geen idee wat het is, maar je kan hem niet los kopen. Jij enig idee?
Deze?Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:04:
@Exorcist had je dit al gezien? Bij de digital deluxe versie van martha is dead zit een tweede game bij, genaamd the town of light: https://store.playstation...02006_00-MIDULTIMATEED000
:strip_exif()/f/image/RdSBJ7SRh99J8zgN9DzQt14f.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb bewust de PS4 versie gekocht, niet de PS5. Digitaal boeit me niet (evenmin als bij jou) maar het is wel aardige om in de collectie te hebben. Kun je apart bestellen bij Red Art games mocht je willen. Let op: spellen worden daar vaak tot 1000/2000 gedrukt dus je moet het in de gaten houden
Martha is Dead wel fysiek PS5:
[ Voor 16% gewijzigd door Exorcist op 12-05-2022 00:09 ]
Verwijderd
Held!Exorcist schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:07:
[...]
Deze?
[Afbeelding]
Ik heb bewust de PS4 versie gekocht, niet de PS5. Digitaal boeit me niet (evenmin als bij jou) maar het is wel aardige om in de collectie te hebben. Kun je apart bestellen bij Red Art games mocht je willen. Let op: spellen worden daar vaak tot 1000/2000 gedrukt dus je moet het in de gaten houden
[Afbeelding]
Ik heb martha is dead op de ps5 ook fysiek, maar zat door de aanbieding heen te bladeren op de store en toen kwam ik die digital deluxe tegen. Was benieuwd wat er in zat en dat bleek dus die game te zijn. Het vreemde is ik kon hem op mijn ps5 niet in de store vinden. Als ik nu Google kom ik wel op de ps store uit.
Had ik toch beter Google kunnen gebruiken. Maar is de game het waard om hem te halen? Ik zie dat gamemania nog een used versie heeft liggen namelijk.
Ik heb het (neem aan dat je het dus over Town of Light hebt) niet gespeeld. Gebaseerd op YT video's was het een "ok" en doorslaggevende factor is de limited print-run. Dus dan weet je wel denk ik wat te doenVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:16:
[...]
Held!
Ik heb martha is dead op de ps5 ook fysiek, maar zat door de aanbieding heen te bladeren op de store en toen kwam ik die digital deluxe tegen. Was benieuwd wat er in zat en dat bleek dus die game te zijn. Het vreemde is ik kon hem op mijn ps5 niet in de store vinden. Als ik nu Google kom ik wel op de ps store uit.
Had ik toch beter Google kunnen gebruiken. Maar is de game het waard om hem te halen? Ik zie dat gamemania nog een used versie heeft liggen namelijk.
Verwijderd
Check, besteld ;-)Exorcist schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:18:
[...]
Ik heb het (neem aan dat je het dus over Town of Light hebt) niet gespeeld. Gebaseerd op YT video's was het een "ok" en doorslaggevende factor is de limited print-run. Dus dan weet je wel denk ik wat te doen
Het is ten eerste velen malen goedkoper dan de concurrent, en dan hebben we het nog niet eens gehad over de snelheid. Daarbij kan je het ook in je pc gebruiken als het nodig is of je bent het makkelijk kwijt, als iemand het anders kan gebruiken.cold_as_ijs schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:15:
Het is toch al gauw 100 euro goedkoper per TB dan op de concurrent, dus ja je kan het dus ook goedkoop noemen;). Verder is er meer dan genoeg info over op het internet waarom die snelle opslag nodig is.
Mist Martha is Dead nou veel content op de PS5? Game ziet er interessant uit, maar het feit dat die gecensureerd is op de Playstation houdt me dan weer tegen.Exorcist schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:07:
[...]
Deze?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xq5k9c1gw7G2fiRCYNHfw70s.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/pIwBPVCpiFEauVqwG70RhoHc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7TJu5t1dgBXsRt1xUYOpVrUu.jpg?f=fotoalbum_large)