@
cold_as_ijs , dat is idd nog een goede use case. Een maandje een abo afsluiten op iets te gamen wat je al lang zou willen spelen, maar met weinig replay waarde of waarvan je de game niet echt wil bezitten. RDR2 bvb. En dan kan je dat helemaal afstellen op hoe druk je het hebt. In een rustige zomermaand even 16 euro neertellen om een aantal singleplayer AAA te spelen, kan ik nog wel inkomen.
De ervaring heb je dan gehad (op dezelfde manier als naar de bioscoop gaan), en dan kan je na 1 maand opzeggen. Een beetje het games huren van vroeger principe.
Doe ik nu ook met gamepass op PC, heb het een 2 a 3 maand lopen om even FS2020 te testen op m'n hardware en een aantal andere dingen te proberen. Maar zal het snel genoeg terug opzeggen. Dit zijn echt geen diensten die ik langere tijd wil aanhouden. Ook omdat ik er vaak niets mee doe in hele lange periodes omdat ik gewoon m'n 'multimedia' tijd in netflix of films steek bvb.
Enige die permanent doorlopen bij mij zijn netflix en spotify. Meer uit gewoonte en om altijd iets achter de hand te hebben. De rest is opzeggen/afzeggen. (helemaal geen punt, is tegenwoordig gemakkelijk bij te houden)
@Verwijderd , zat ascent recent op GPU te spelen. Erg vermakelijk inderdaad. Gewoon good old twin stick shooter die zichzelf niet te serieus neemt, gewoon gamen... (geen pretentieuze verhaallijnen en andere gecompliceerde mechanics, erg verfrissend). Moet je eens opzoeken op youtube hoe een modder er in geslaagd is om een een free flow camera te activeren. Die hele wereld is bijna in elkaar gezet als een FPS game, met detail in delen die je door de fixed iso-cam nauwelijks kan zien. Is beter gemodelleerd dan menig triple AAA first person game.
[
Voor 19% gewijzigd door
Amos_x op 26-03-2022 11:18
]