Misschien is het al gefixt. Ook opvallend dat die thread op Neogaf al na 1 dag (donderdag) alweer stilviel.
Had het nog niet voorbij zien komen in dit topic, maar GTA5 komt 15 maart beschikbaar op de PS5
per aspera ad astra
Eindelijk! Dat is waar iedereen op zat te wachten, een PS3 game die aan zijn 3e generatie begint... En gta6 maar uitstellen, met een beetje geluk is die uit tegen de tijd dat de PS6 uit isLAD93 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 13:38:
Had het nog niet voorbij zien komen in dit topic, maar GTA5 komt 15 maart beschikbaar op de PS5
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Hier ook lekker eerst Horizon uitspelen, daarna volop GT7.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hoog tijd dat de Bugsnax DLC komt dus!Verwijderd schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:56:
[...]
Nu komt er voorlopig even niet zoveel. Dus genoeg tijd ;-) forspoken pas in mei, maar daar gaat het gerucht dat die wordt uitgesteld.
Ik had het zelfde probleem en ik heb de disc versie.Verwijderd schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 19:03:
[...]
Als je de disc versie hebt dan hoef je niks te downloaden. @Runaque heeft het over het downloaden van het spel. Dus ik denk dat hij de digital versie heeft.
Ik had het dan opgezocht en via reddit gevonden met deze oplossing.
https://www.reddit.com/r/...rnet_gran_turismo_7_disc/
Als je ziet hoeveel ze er nog aan verdienen dan snap je het welKalder schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:51:
[...]
Eindelijk! Dat is waar iedereen op zat te wachten, een PS3 game die aan zijn 3e generatie begint... En gta6 maar uitstellen, met een beetje geluk is die uit tegen de tijd dat de PS6 uit is
Dat snap ik nog wel ja, snap minder goed "hoe" ze er nog zo veel mee verdienen... maar blijkbaar is de playerbase van de game nog steeds gigantisch en zijn er blijkbaar genoeg mensen die die in game credits kopen.418O2 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:42:
[...]
Als je ziet hoeveel ze er nog aan verdienen dan snap je het wel
Ik heb GTAV disc versie en als ik er een niet al te dure upgrade prijs komt wil ik er wel geld uit geven.
Het lukt mij niet op in het verhaal te komen.. Of ik zie weer weer een mooie wagen die ik steel, Of ik pas cheatcodes toe zodat ik lekker alles kan afknallen totdat ik dood ga.. hahaha... denk dat ik op 3% zit ofzo.. En toch aardig lang gespeeld toen
Lijkt me wel wat... en dan toch gaan voor het verhaal...met PS5 pracht en praal.
Het lukt mij niet op in het verhaal te komen.. Of ik zie weer weer een mooie wagen die ik steel, Of ik pas cheatcodes toe zodat ik lekker alles kan afknallen totdat ik dood ga.. hahaha... denk dat ik op 3% zit ofzo.. En toch aardig lang gespeeld toen
Lijkt me wel wat... en dan toch gaan voor het verhaal...met PS5 pracht en praal.
Ik teken nergens meer voor
Voor de mensen die nog een uitbreiding zoeken voor hun PS5 storage. Vandaag heeft Mediamarkt een hele mooie aanbieding. Een van de beste nvme die je kan kopen voor PS5. Deze is met headsink. 1TB voor 150 euro.
https://www.mediamarkt.nl...sink-g4-1-tb-1705481.html
WD Black SN850 SSD review: High performance and speedy load times
Review is hieronder te lezen.
https://www.androidcentral.com/wd-black-sn850-ssd-review
[ Voor 54% gewijzigd door TechFox op 06-03-2022 14:19 ]
Voor mensen die ook liever een zwarte PS5 hebben: Ik heb deze face plates besteld en echt zeer tevreden met het resultaat
https://a.aliexpress.com/_mM5qOF6
Uiteraard geen PS logo maar dat boeit niet gezien mijn opstelling
https://a.aliexpress.com/_mM5qOF6
Uiteraard geen PS logo maar dat boeit niet gezien mijn opstelling
@TechFox thx, ik wilde er niet aan, maar interne opslag gaat wel hard en ik zie het verwijderen ook niet echt zitten.. Dit is wel een mooie aanbieding...
De PS5 storage is dacht ik 825 GB?
Dan vind ik persoonlijk 1 TB de moeite niet waard om up te graden of zien jullie dit anders? Of geldt dit als surplus op de huidige 825GB?
2TB --> 399 EUR
Dan vind ik persoonlijk 1 TB de moeite niet waard om up te graden of zien jullie dit anders? Of geldt dit als surplus op de huidige 825GB?
2TB --> 399 EUR
[ Voor 12% gewijzigd door Sunz op 06-03-2022 16:02 ]
825 Waarvan iets van 625 beschikbaar, dan is 1TB + 625GB al een flinke verbetering.Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:01:
De PS5 storage is dacht ik 825 GB?
Dan vind ik persoonlijk 1 TB de moeite niet waard om up te graden of zien jullie dit anders?
2TB --> 399 EUR
Te rap gequotedKalder schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:02:
[...]
825 Waarvan iets van 625 beschikbaar, dan is 1TB + 625GB al een flinke verbetering.
Ik heb mijn bericht nog aangepast
Toevallig zat ik net te kijken naar een goede interne hd, want na gt7 is de max wel in zicht. Die 2 tb is absurd duur nog.
Stadia / PSN : whenheco
Ik zelf heb de 2TB variant gekocht met black friday, was toen 289 euro, nog steeds een hoop geld maar op dat moment goedkoopste en gaat me de komende jaren niet in de steek laten kwa ruimte. 1TB is inderdaad net te weinig. Ik gebruik met de 2TB variant de interne SSD ook volledig niet meer.
Maar als je budget het niet toelaat om de 2TB te kopen is de 1TB die 50 euro goedkoper is een mooie aanbieding. Als je nog op zoek bent.
Maar als je budget het niet toelaat om de 2TB te kopen is de 1TB die 50 euro goedkoper is een mooie aanbieding. Als je nog op zoek bent.
Verwijderd
Ik heb de 980pro met Black friday gekocht voor 229 euro. Dat was echt een super deal die ik niet kon laten liggen. Nooit spijt van gehad.TechFox schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:09:
Ik zelf heb de 2TB variant gekocht met black friday, was toen 298 euro, nog steeds een hoop geld maar op dat moment goedkoopste en gaat me de komende jaren niet in de steek laten kwa ruimte. 1TB is inderdaad net te weinig. Ik gebruik met de 2TB variant de interne SSD ook volledig niet meer.
Wat raden jullie aan, met of zonder heatsink?
Jammer dat mediamarkt België niet meegaat met de promo
Crucial P5 Plus, die ligt van prestaties in de buurt van de samsung 980 Pro en kost 129€ op amazon.nl.Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:13:
Ik heb dezelfde en heb er een EKWB heatsink op zitten en heb geen klagen over deze combinatie.
Maakt niet zoveel uit, als je een beetje handig bent kan je geld besparen maar moet je wel een aparte heatsink kopen die in de playstation 5 past.Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:13:
[ Voor 13% gewijzigd door TechFox op 06-03-2022 16:37 ]
https://www.amazon.nl/Ekw...atsink%2Caps%2C122&sr=8-1Runaque schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:14:
[...]
Crucial P5 Plus, die ligt van prestaties in de buurt van de samsung 980 Pro en kost 129€ op amazon.nl.
Ik heb dezelfde en heb er een EKWB heatsink op zitten en heb geen klagen over deze combinatie.
Deze dus?
Top bedankt ! En merk je verschil met de PS5 SSD of voelt dit even snel aan?Runaque schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:22:
[...]
Klopt, die heb ik op mijn SSD zitten!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Verschil ga je echt niet merken, games laden misschien een micro seconde sneller...Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:24:
[...]
Top bedankt ! En merk je verschil met de PS5 SSD of voelt dit even snel aan?
Klopt, je merkt er eigenlijk niets van, tenzij je een SSD zou kopen die echt tegen het minimale zou zitten denk ik, maar met de Crucial P5 Plus en 980 Pro zit je toch bij de snelste "betaalbare" SSD's.Kalder schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:28:
[...]
Verschil ga je echt niet merken, games laden misschien een micro seconde sneller...
Eventueel nog 10 euro extra korting als je je opgeeft voor de nieuwsbrief.TechFox schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:57:
Voor de mensen die nog een uitbreiding zoeken voor hun PS5 storage. Vandaag heeft Mediamarkt een hele mooie aanbieding. Een van de beste nvme die je kan kopen voor PS5. Deze is met headsink. 1TB voor 150 euro.
[Afbeelding]
Super, nog linkje toevallig voor het installeren van dit merk heatsink? Of care to explainRunaque schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:33:
[...]
Klopt, je merkt er eigenlijk niets van, tenzij je een SSD zou kopen die echt tegen het minimale zou zitten denk ik, maar met de Crucial P5 Plus en 980 Pro zit je toch bij de snelste "betaalbare" SSD's.
Hier een linkje naar een guide video, niet dezelfde heatsink maar je krijgt een idee hoe en wat.Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:40:
[...]
Super, nog linkje toevallig voor het installeren van dit merk heatsink? Of care to explain?
YouTube: PS5 SSD & Heatsink Installation & Walkthrough
[ Voor 28% gewijzigd door TechFox op 06-03-2022 16:58 ]
De link die Jeroen opgaf doet al heel veel! Maar deze zal misschien wat beter laten zien hoe het met deze heatsink werkt.Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:40:
[...]
Super, nog linkje toevallig voor het installeren van dit merk heatsink? Of care to explain?
YouTube: EK M 2 Heat Sink Installation and Review: How Cool is it?
Hier nog een install video, duidelijke uitleg.Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:40:
[...]
YouTube: PS5 Upgrade: Installing a 4TB SSD!
Ik zie dat deze youtuber de sticker van de m.2 afhaalt, dat wordt doorgaans afgeraden. Je verliest je garantie, en wat thermals betreft is het effect zo minimaal dat het te verwaarlozen is. Daarnaast wordt in sommige gevallen de sticker als heatspreader gebruikt, dus mocht je hem later ooit in een situatie zonder heatsink willen gebruiken dan kan je tegen problemen aanlopen.Runaque schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:03:
[...]
De link die Jeroen opgaf doet al heel veel! Maar deze zal misschien wat beter laten zien hoe het met deze heatsink werkt.
YouTube: EK M 2 Heat Sink Installation and Review: How Cool is it?
[ Voor 14% gewijzigd door Magic op 07-03-2022 08:16 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Algemeen genomen merk je er helemaal niets van. De PS5 games zijn zo goed geprogrammeerd dat het echt voelt alsof je ook geen laadtijden hebt. Echt indrukwekkend. En dan maakt het niet uit of hij op de interne of uitgebreide SSD staat. Je kunt nu echt letterlijk snel ff stukkie spelen.Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:24:
[...]
Top bedankt ! En merk je verschil met de PS5 SSD of voelt dit even snel aan?
Heeft iemand nog een tip voor een 140mm fan die ik op usb kan aansluiten en die echt GEEN geluid maakt? Ik heb in m'n tv meubel een gat gezaag en al wat verschillende "stille" fans aangesloten, maar ze maken toch echt allemaal nog steeds lawaai. Ook getest met bv 3v maar dan draaien de meeste niet eens.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Helemaal geen geluid lijkt mij niet realistisch. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar deze zou op afstand in ieder geval niet te horen zijn.BaRF schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:57:
Heeft iemand nog een tip voor een 140mm fan die ik op usb kan aansluiten en die echt GEEN geluid maakt? Ik heb in m'n tv meubel een gat gezaag en al wat verschillende "stille" fans aangesloten, maar ze maken toch echt allemaal nog steeds lawaai. Ook getest met bv 3v maar dan draaien de meeste niet eens.
Rck010 in "[PS5] PlayStation 5"
Ik heb zelf een simpele 12V thermostaatje aangesloten op de fans. Wanneer de temperatuur in de kast laag is staan de fans gewoon uit, en als hij over een treshold komt gaan de fans aan, aangezien dan toch andere apparatuur met fans aanstaan zoals een PS5, dan merk ik het geluid van die fans ook niet.BaRF schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:57:
Dat is niet bij elk merk het geval! In de VS is het zelf illegaal om zulke "warranty void if removed" stickers te gebruiken.Magic schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:15:
[...]
Ik zie dat deze youtuber de sticker van de m.2 afhaalt, dat wordt doorgaans afgeraden. Je verliest je garantie, en wat thermals betreft is het effect zo minimaal dat het te verwaarlozen is. Daarnaast wordt in sommige gevallen de sticker als heatspreader gebruikt, dus mocht je hem later ooit in een situatie zonder heatsink willen gebruiken dan kan je tegen problemen aanlopen.
Je kan het zelf nog verder pushen, je hebt een SSD waar geen heatsink op zit, toch voorzien van een heatsink dat NIET van hen is, dus je zou dan hun product dat onder hun garantie viel gemodificeerd voor gebruik dat niet door de fabrikant is voorzien en op deze manier ook je garantie kwijt geraken!
Ik heb bij mijn Crucial P5 Plus de sticker verwijderd, deze kwam er netjes af in zijn geheel en heb hem op een backing van de thermal pads gekleeft moest ik dat ding ooit in garantie toch binnen willen sturen.
Ik heb ook al zulke SSD's geweten met papieren stickers op, die laat ik gewoon zitten omdat dat een serieus boeltje is als je die eraf wil halen, maar een sticker die uit een soort van metalisch materiaal gemaakt is, die haal ik eraf omdat ik de thermal pads rechtstreeks op de te koelen elementen wil hebben en geen materiaal ertussen die een andere afgifte heeft van hitte.
Puur voor mezelf ga ik er vanuit omdat het geen mecanische schijf is en dus gewoon "vast" zit in het toestel, dat er weinig kans is dat er wat mee kan gebeuren en als er toch een falen optreed tegen het einde van de garantie, dan ga ik voor een upgrade die op dat moment een betaalbare oplossing zou zijn.
Je moet fans middels “PWM” dimmen, niet door het voltage te verlagen. Dan zijn er vast genoeg fans die stil te krijgen zijn.BaRF schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:57:
Dat is dan in ieder geval een weloverwogen keuze die je gemaakt hebtRunaque schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:31:
[...]
Dat is niet bij elk merk het geval! In de VS is het zelf illegaal om zulke "warranty void if removed" stickers te gebruiken.
Je kan het zelf nog verder pushen, je hebt een SSD waar geen heatsink op zit, toch voorzien van een heatsink dat NIET van hen is, dus je zou dan hun product dat onder hun garantie viel gemodificeerd voor gebruik dat niet door de fabrikant is voorzien en op deze manier ook je garantie kwijt geraken!
Ik heb bij mijn Crucial P5 Plus de sticker verwijderd, deze kwam er netjes af in zijn geheel en heb hem op een backing van de thermal pads gekleeft moest ik dat ding ooit in garantie toch binnen willen sturen.
Ik heb ook al zulke SSD's geweten met papieren stickers op, die laat ik gewoon zitten omdat dat een serieus boeltje is als je die eraf wil halen, maar een sticker die uit een soort van metalisch materiaal gemaakt is, die haal ik eraf omdat ik de thermal pads rechtstreeks op de te koelen elementen wil hebben en geen materiaal ertussen die een andere afgifte heeft van hitte.
Puur voor mezelf ga ik er vanuit omdat het geen mecanische schijf is en dus gewoon "vast" zit in het toestel, dat er weinig kans is dat er wat mee kan gebeuren en als er toch een falen optreed tegen het einde van de garantie, dan ga ik voor een upgrade die op dat moment een betaalbare oplossing zou zijn.
Doorgaans is het de consensus dat het de moeite (evt van claimen garantie, want gelijk hebben is toch vaak anders dan gelijk krijgen) niet waard is, en zeker voor de normale consument maakt het niks uit. Wil je de ultieme performance/warmteoverdracht en ben je bereid er een stap meer voor te doen en een extra (misschien klein) risico voor te lopen, be my guest
Klopt, het is een keuze die ik maak! Zelfs met het bouwen van mijn gaming PC haal ik bij een nieuwe grafische kaart de koeler eraf om de OEM koelpasta te vervangen om zeker te zijn dat hij goed is aangebracht en. Dat schendt in zoveel verschillende manieren de garantie ook, maar bij de PS5 heb ik dat niet gedaan omdat daar een geheel ander soort compound gebruikt wordt die amper te vervangen is met beter materiaal. Wat de fabrikant niet weet...Magic schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:37:
[...]
Dat is dan in ieder geval een weloverwogen keuze die je gemaakt hebtjuist de metalen stickers zouden relatief weinig warmteoverdracht in de weg moeten zitten, de papieren stickers isoleren meer.
Doorgaans is het de consensus dat het de moeite (evt van claimen garantie, want gelijk hebben is toch vaak anders dan gelijk krijgen) niet waard is, en zeker voor de normale consument maakt het niks uit. Wil je de ultieme performance/warmteoverdracht en ben je bereid er een stap meer voor te doen en een extra (misschien klein) risico voor te lopen, be my guest
Met heatsink maar apart bestellen. Zijn bandieten die shops die met enorme meerprijs die heatsink verkopen terwijl die apart amper iets kost en hij heel eenvoudig is aan te brengen.Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:13:
Thanks, ga eens kijkenRaem schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:14:
[...]
Helemaal geen geluid lijkt mij niet realistisch. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar deze zou op afstand in ieder geval niet te horen zijn.
Rck010 in "[PS5] PlayStation 5"
Je hebt gelijk, ga daar eens naar kijken!CyBeRSPiN schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:31:
[...]
Je moet fans middels “PWM” dimmen, niet door het voltage te verlagen. Dan zijn er vast genoeg fans die stil te krijgen zijn.
dat is ook wel een geniaal idee, daar heb je voor een paar euro ook wel leuke knutselopties voorMagic schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:22:
[...]
Ik heb zelf een simpele 12V thermostaatje aangesloten op de fans. Wanneer de temperatuur in de kast laag is staan de fans gewoon uit, en als hij over een treshold komt gaan de fans aan, aangezien dan toch andere apparatuur met fans aanstaan zoals een PS5, dan merk ik het geluid van die fans ook niet.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
In Australia, Grand Theft Auto V for Xbox Series will be $29.77AU (50% off until June 14th) https://t.co/uwKVA5W1xL
— Wario64 (@Wario64) 7 maart 2022
GTA Online will be $15.47AU (also 50% off) https://t.co/VxeQLsjIzt pic.twitter.com/MTUop1xeOO
LOL. Voor deze prijs ga ik 'm wel halen.
De PS5 versie is $ 15 AUSD
The story is $15 aud on PlayStation pic.twitter.com/c4UjW1nZJl
— Ditto2046 (@Ditto2046) 7 maart 2022
:fill(white):strip_exif()/f/image/BDCh3MzsJD1LccnkrTLr6PoI.png?f=user_large)
/f/image/jl3jDCs7aDreAluPCauJOSb6.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 07-03-2022 17:20 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat was wel enigszins te verwachten. De laatste gameplay die we zagen zag er niet bepaald heel top uit, vooral qua performance. Ik denk ook niet dat Square Enix zich nog een gevalletje Babylon's Fall kan veroorloven. Die game is echt met de grond gelijk gemaakt door de media outlets: https://opencritic.com/game/12836/babylons-fallRaem schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:19:
Forspoken uitgesteld tot 11 oktober.
https://www.gematsu.com/2...ken-delayed-to-october-11
Ja, echt zonde. Had dat niet verwacht van PlatinumGames eerlijk gezegd. Ben de game ook helemaal uit het oog verloren nadat bekend werd dat het een live service game werd.kazuka schreef op maandag 7 maart 2022 @ 19:46:
[...]
Dat was wel enigszins te verwachten. De laatste gameplay die we zagen zag er niet bepaald heel top uit, vooral qua performance. Ik denk ook niet dat Square Enix zich nog een gevalletje Babylon's Fall kan veroorloven. Die game is echt met de grond gelijk gemaakt door de media outlets: https://opencritic.com/game/12836/babylons-fall
Uitstel van Forspoken is ook weer positief. Kwam laatst al een keer als gerucht voorbij van iemand die ook zei dat er een nieuwe Sly Cooper en Infamous komen. Dus hopelijk heeft hij hierover ook gelijk.
In de NL store voor 10Rivanov schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:19:
[Twitter]
LOL. Voor deze prijs ga ik 'm wel halen.
De PS5 versie is $ 15 AUSD
[Twitter]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zoeken op GTA en dan de post versie kiezen.
Tot 14-06-22 voor €9,99 (normaal €39,99) in de PlayStation Store.
Vooralsnog alleen via een PS5 te koop.
[ Voor 57% gewijzigd door RaijRaij op 08-03-2022 08:01 ]
Kun je deze ook spelen zonder dat je de PS4 versie hebt?RaijRaij schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:30:
Inmiddels ingebouwd. Dat is echt een fluitje van een cent. Ik ben er misschien 5 minuten mee bezig geweest inclusief afkoppelen en verwijderen van de voet. Voor de mensen die dit nog gaan doen; vergeet niet om hem vast te zetten met het schroefje (zit iets hoger in het slot dus die moet je even verplaatsen).TechFox schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:57:
[Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 08-03-2022 08:26 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ja. Is gewoon een stand-alone versie.Raem schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:19:
[...]
Kun je deze ook spelen zonder dat je de PS4 versie hebt?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik wil dit eigenlijk niet steunen, 1 game op 3 consoles. Maarja, voor een tientje kan ik het ook weer niet laten.
Thanks, net voor €7,50 (had nog een kortingscode liggen) gekocht. Mooie deal zo.RaijRaij schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:30:
En ik had nog zo tegen mezelf gezegd dat ik hem deze keer niet ging kopen.
Ja ik zwicht ook. Al 3 generaties deze game en eerlijk gezegd nog nooit de credits voorbij zien rollen. Voor dit beetje geld pak ik hem ook wel weer mee.Timothy3000 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:13:
[...]
Thanks, net voor €7,50 (had nog een kortingscode liggen) gekocht. Mooie deal zo.
En ik had nog zo tegen mezelf gezegd dat ik hem deze keer niet ging kopen.
JammerRaem schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:19:
Forspoken uitgesteld tot 11 oktober.
https://www.gematsu.com/2...ken-delayed-to-october-11
Voor dat geld is het echt een no-brainer.Raem schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:29:
[...]
Ik wil dit eigenlijk niet steunen, 1 game op 3 consoles. Maarja, voor een tientje kan ik het ook weer niet laten.
Je kunt de reviews afwachten en GTA online proberen om te kijken of het de moeite waard is, de actie is geldig tot juni.Raem schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:29:
[...]
Maar voor een tientje kun je er eigenlijk geen buil aan vallen.
Heb GTA ook al een paar keer gekocht en tevens op PC gespeeld met toffe grafische mods. Nu voor dat tientje ook maar voor PS5 gekocht om eens te kijken wat ze ervan gemaakt hebben. Wellicht voor de zoveelste keer uitspelen
Super marketing stunt van Rocktar, Veel mensen kopen hem voor de derde of vierde keer.
Zelf heb ik hem al op de PlayStation 3, Playstation 4 en op de PC.
Zelf heb ik hem al op de PlayStation 3, Playstation 4 en op de PC.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik wacht de Digital Foundry comparison video af om te bepalen voor welk platform ik 'm ga halen. 
PS5 heeft voordeel van de adaptive triggers, Xbox Series X heeft voordeel van VRR.
PS5 heeft voordeel van de adaptive triggers, Xbox Series X heeft voordeel van VRR.
[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 08-03-2022 10:50 ]
idd @Jumpman en ondertussen maar klagen dat GTA 6 zo lang duur 
Ik heb er zelf maar 1x voor betaald maar heb hem wel op de PS3, PS4 en PC. Met een backlog van hier tot Tokio is zelfs dat tientje teveel van het goede. Vind de single player fantastisch, online was gewoon niks. Heists waren super interessant maar het lobby systeem was zo ruk dat dit alles teniet had gedaan.
Ik heb er zelf maar 1x voor betaald maar heb hem wel op de PS3, PS4 en PC. Met een backlog van hier tot Tokio is zelfs dat tientje teveel van het goede. Vind de single player fantastisch, online was gewoon niks. Heists waren super interessant maar het lobby systeem was zo ruk dat dit alles teniet had gedaan.
Ik ben wel benieuwd of dat nu beter te doen is. Dat lobby systeem werkt inderdaad niet echt lekker, ook door de lange laadtijden. Dat zou nu in ieder geval minder moeten zijn.
De PS5 moet toch ook nog steeds een keer VRR krijgen?
De PS5 moet toch ook nog steeds een keer VRR krijgen?
[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 08-03-2022 11:56 ]
GTA V heb ik sinds de Heists ook wel gezien... hoe lang is dat geleden, 7 jaar geleden? Daarna nog wel eens een keertje online gespeeld, maar dat was zo irritant met griefende pubers dat het gewoon niet leuk was.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik zal een van de weinigen zijn die GTA5 nog niet gekocht heeft dan
. Voor €10 laat ik hem toch ook niet liggen dan, al heb ik geen idee wanneer ik die ga spelen. Heb zelfs nog GTA4 gewrapped liggen. Die wou mijn vrouw destijds toen ze zwanger was van ons eerste kind en die is ondertussen al 13
.
Zelf geen GTA meer gespeeld sinds GTA3 op de PS2, die ik destijds wel fantastisch vond. Maar ja, keuzes...
Zelf geen GTA meer gespeeld sinds GTA3 op de PS2, die ik destijds wel fantastisch vond. Maar ja, keuzes...
Ik zie dat GTA online gratis is op de ps5 vanaf 15 maart. Wat is er aan de stand-alone anders als je het offline story spel al uit hebt gespeeld op de ps3?RaijRaij schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:30:
Hoe zit het met tweedehands PS5 games, werkt alles nog wel als je een gebruikt spel koopt of linken ze toch op een manier aan het PS account van de vorige eigenaar?
Dat codes voor extra goodies etc. dan al gebruikt zijn, begrijp ik.
(sorry voor de stomme vraag maar al sinds PS2 geen PS meer aangeraakt)
[ Voor 11% gewijzigd door N1craM op 08-03-2022 15:11 ]
werkt gewoon, tenminste zo lang het over games op disc hebtN1craM schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:10:
Hoe zit het met tweedehands PS5 games, werkt alles nog wel als je een gebruikt spel koopt of linken ze toch op een manier aan het PS account van de vorige eigenaar?
Yep. Zo te horen hele foute keuzes.Twixie schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:53:
Ik zal een van de weinigen zijn die GTA5 nog niet gekocht heeft dan. Voor €10 laat ik hem toch ook niet liggen dan, al heb ik geen idee wanneer ik die ga spelen. Heb zelfs nog GTA4 gewrapped liggen. Die wou mijn vrouw destijds toen ze zwanger was van ons eerste kind en die is ondertussen al 13
.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Hopelijk updates over FFXVI en/of VII deel 2.The show is clocking in around 20 minutes, give or take, with a special focus on highlighting great games coming from some of our beloved Japanese publishers, though we’ll have a few updates from other developers located around the world, too.
[ Voor 62% gewijzigd door Raem op 08-03-2022 16:42 ]
Hmm ik zie hem niet staan - nog maar even wachten dan.RaijRaij schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:30:
per aspera ad astra
In de App zie ik hem ook niet, maar op mijn console wel. Tip. 😄👍🏼LAD93 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:22:
[...]
Hmm ik zie hem niet staan - nog maar even wachten dan.
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Ook daar zie ik hem helaas niet. Ik zie alleen GTA5 OnlineGregory76 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:48:
[...]
In de App zie ik hem ook niet, maar op mijn console wel. Tip. 😄👍🏼
[ Voor 5% gewijzigd door LAD93 op 08-03-2022 18:57 ]
per aspera ad astra
Als je de ps4 versie in de store hebt open staan dan kun je de 3 bolletjes selecteren en kun je je gewenste versie kiezen.LAD93 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:53:
[...]
Ook daar zie ik hem helaas niet. Ik zie alleen GTA5 Online
Gewoon GTA online aantikken en dan doorlinken naar GTA V. Zojuist wederom gekocht. Tientje is echt niets om over na te denken…
Something under the bed is drooling
Verwijderd
Voor een tientje heb je tegenwoordig maar 4m3 gas. Dus dan is dat zeker heel weinig ;-)Mauz1978 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:39:
Gewoon GTA online aantikken en dan doorlinken naar GTA V. Zojuist wederom gekocht. Tientje is echt niets om over na te denken…
Heb GTA 5 (ps5) inmiddels gekocht en gepreload, moet je dan apart ook nog GTA Online downloaden, of zit dat er gewoon bij in?
Edit: Heb de beschrijving nog even gelezen, online zit er zo te zien gewoon bij in.
Edit: Heb de beschrijving nog even gelezen, online zit er zo te zien gewoon bij in.
[ Voor 27% gewijzigd door fonsmeister op 09-03-2022 00:08 ]
PSN: fonsmeister
Aangename verassing 
Gisteren: Ik ga echt geen 60 euro betalen voor een game die ik al heb met niet al te boeiende verbeteringen
10 minuten geleden: Naja ff het doosje afstoffen (letterlijk), disc erin gedaan en de PS5 versie alvast downloaden voor 10 euro
Als ze dat bij RDR2 ook nog willen doen (of een 60 fps patch) dan ben ik een happy boi
Gisteren: Ik ga echt geen 60 euro betalen voor een game die ik al heb met niet al te boeiende verbeteringen
10 minuten geleden: Naja ff het doosje afstoffen (letterlijk), disc erin gedaan en de PS5 versie alvast downloaden voor 10 euro
Als ze dat bij RDR2 ook nog willen doen (of een 60 fps patch) dan ben ik een happy boi
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik ben wel benieuwd naar de meningen van de mensen hierboven hoe GTA5 bevalt op de PS5. Ik heb zelf nog de PS4 versie en ben benieuwd hoe jullie de grafische updates ervaren.
Waarom had je daar de oude game voor nodig en is dan niet juist de PS4 versie gedownload? Het is een losse game en ik heb hem gewoon voor 10 euro gekocht en ge preloadBlackEyedAngel schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 05:36:
Aangename verassing
[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 09-03-2022 07:43 ]
@Ethiron Hij is vrij vroeg beschikbaar gesteld om te downloaden maar zit nog een timer op... Zes dagen geduld nog. Ik heb hem blind gekocht omdat ik nog niet echt ver was. Ik ga er zelf een beetje uit dat het meer een uncharted release is dus 60 FPS. Rest van de verbeteringen zie ik echt niet terug. En speelde de PS4 versie. Dan kan het alleen maar mee vallen..
Kan je toch al gauw 2 maanden op koken;).Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:12:
[...]
Voor een tientje heb je tegenwoordig maar 4m3 gas. Dus dan is dat zeker heel weinig ;-)
Dus of 2 maanden lang iedere avond warm eten op tafel of GTA V
Je kan alleen gta online downloaden in de store toch? Daar zit die singleplayer dan in voor €10? Hoe moet ik dit zien?
Je moet de GTA V: Premium Edition van €34,99 selecteren (is de PS4 versie). Dan met de bolletjes kun je de PS5 versie selecteren. Die is dan €9,99.Farabi schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:08:
Je kan alleen gta online downloaden in de store toch? Daar zit die singleplayer dan in voor €10? Hoe moet ik dit zien?
Ik vond hem op GTAV (Playstation 5) tijdelijk van 39,99 voor 9.99.
Ik heb iets vreemds. Ik heb 2 PlayStation 5 consoles in huis. Eentje voor in de woonkamer en andere in de slaapkamer. Ik switch tussen beide systemen als ik bijvoorbeeld niet in de woonkamer kan spelen dan speel ik in de slaapkamer.
Maar nu.. plots moet ie de game (Elden Ring in dit geval) helemaal opnieuw installeren en de updates opnieuw downloaden. Dit is toch raar? En snap niet waarom.
Maar nu.. plots moet ie de game (Elden Ring in dit geval) helemaal opnieuw installeren en de updates opnieuw downloaden. Dit is toch raar? En snap niet waarom.
Ik vermoed dat we origins in elk geval gaan zien.Raem schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:33:
[Afbeelding]
[...]
Hopelijk updates over FFXVI en/of VII deel 2.
Is €25 incl. verzenden een redelijke prijs nu voor een geseald exemplaar van FIFA 22 voor PS5 via Marktplaats?
[ Voor 7% gewijzigd door Ibriboy op 09-03-2022 12:32 ]
Ik wist niet zeker hoe het zou gaan toen ik het bericht op Tweakers las, had geïnstalleerd voor het geval dat. En de download is gewoon de PS5 versie, ben niet ZO achterlijkSteven030 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 07:42:
[...]
Waarom had je daar de oude game voor nodig en is dan niet juist de PS4 versie gedownload? Het is een losse game en ik heb hem gewoon voor 10 euro gekocht en ge preload
[ Voor 7% gewijzigd door BlackEyedAngel op 09-03-2022 12:36 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ben ik ook bang voor ja.Kenny_026 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:24:
[...]
Ik vermoed dat we origins in elk geval gaan zien.
Ik heb nergens die bolletjes. Ik heb ooit wel gewoon de discversie gekocht geloof ik, maar geen bolletjes en de optie ergens van PS5 versie kan ik alleen van de online versie vindenRaem schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:18:
[...]
Je moet de GTA V: Premium Edition van €34,99 selecteren (is de PS4 versie). Dan met de bolletjes kun je de PS5 versie selecteren. Die is dan €9,99.
Verwijderd
Die bolletjes staan naast de knop downloaden of spelen. Wanneer je daar op klikt krijg je of product weergeven, of versie selecteren.GRDavies75 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:46:
[...]
Ik heb nergens die bolletjes. Ik heb ooit wel gewoon de discversie gekocht geloof ik, maar geen bolletjes en de optie ergens van PS5 versie kan ik alleen van de online versie vinden
Ik heb GTA V ook maar even gekocht. Ik heb ooit de disc versie voor de PC voor mijn verjaardag gehad, maar die krijg ik niet meer geïnstalleerd met al die extra meuk die ze er bij proppen.
Dan kan een tientje uit 'eigen zak' er wel van af.
Ook net klaar met mijn tweede playthrough (eerste was op de pc) van Horizon Zero Dawn. Nu ook The Frozen Wilds helemaal doorgespeeld. In tegenstelling tot de pc versie toch aardig wat bigs en glitches in de PS5 versie.
Met Horizon: Forbidden West wacht ik nog even. Ik lees aardig wat verhalen over ook weer bugs en glitches.
Dan kan een tientje uit 'eigen zak' er wel van af.
Ook net klaar met mijn tweede playthrough (eerste was op de pc) van Horizon Zero Dawn. Nu ook The Frozen Wilds helemaal doorgespeeld. In tegenstelling tot de pc versie toch aardig wat bigs en glitches in de PS5 versie.
Met Horizon: Forbidden West wacht ik nog even. Ik lees aardig wat verhalen over ook weer bugs en glitches.
Er was een bug in het OS van de PS5 dat wel eens bepaalde games durfde te verwijderen, dat zou na een update verholpen moeten zijn geweest.4acesNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:04:
Ik heb iets vreemds. Ik heb 2 PlayStation 5 consoles in huis. Eentje voor in de woonkamer en andere in de slaapkamer. Ik switch tussen beide systemen als ik bijvoorbeeld niet in de woonkamer kan spelen dan speel ik in de slaapkamer.
Het gebeurde wel na de laatste firmware update. 🙈
Iemand toevallig een link naar de store? Ik kan GTA V nergens vinden. Althans niet de 10EUR PS5 versie?Nyarlathotep schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:13:
Ik heb GTA V ook maar even gekocht.
https://store.playstation.com/nl-nl/search/gta
[ Voor 8% gewijzigd door Jay-v op 09-03-2022 16:00 ]
Volgens mij kom je standaard bij de gratis online versie uit idd. Maar naast die knop heb je 3 'puntjes' en dan kun je de reguliere titel kiezen. Je komt dan op een nieuwe pagina waar ie staat voor 9,99.Jay-v schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:47:
[...]
Iemand toevallig een link naar de store? Ik kan GTA V nergens vinden. Althans niet de 10EUR PS5 versie?
Bij mij stond hij gewoon in de store onder vooruitbestellingen. Ik ben dus niet eerst naar de Ps4 versie gegaanJay-v schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:47:
[...]
Iemand toevallig een link naar de store? Ik kan GTA V nergens vinden. Althans niet de 10EUR PS5 versie?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/bRFLdA32xJhLOKYeAlrglTcT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9OK2JmFc2idY5g06On2WBdws.jpg?f=fotoalbum_large)