Misschien is het al gefixt. Ook opvallend dat die thread op Neogaf al na 1 dag (donderdag) alweer stilviel.

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Had het nog niet voorbij zien komen in dit topic, maar GTA5 komt 15 maart beschikbaar op de PS5

per aspera ad astra

Eindelijk! Dat is waar iedereen op zat te wachten, een PS3 game die aan zijn 3e generatie begint... En gta6 maar uitstellen, met een beetje geluk is die uit tegen de tijd dat de PS6 uit is

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-01 20:27
Hier ook lekker eerst Horizon uitspelen, daarna volop GT7.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Verwijderd schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:56:
[...]

Nu komt er voorlopig even niet zoveel. Dus genoeg tijd ;-) forspoken pas in mei, maar daar gaat het gerucht dat die wordt uitgesteld.
Hoog tijd dat de Bugsnax DLC komt dus!

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12:22
Verwijderd schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 19:03:
[...]

Als je de disc versie hebt dan hoef je niks te downloaden. @Runaque heeft het over het downloaden van het spel. Dus ik denk dat hij de digital versie heeft.
Ik had het zelfde probleem en ik heb de disc versie.

Ik had het dan opgezocht en via reddit gevonden met deze oplossing.

https://www.reddit.com/r/...rnet_gran_turismo_7_disc/

_/-\o_

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:06
Kalder schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:51:
[...]

Eindelijk! Dat is waar iedereen op zat te wachten, een PS3 game die aan zijn 3e generatie begint... En gta6 maar uitstellen, met een beetje geluk is die uit tegen de tijd dat de PS6 uit is
Als je ziet hoeveel ze er nog aan verdienen dan snap je het wel
418O2 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 22:42:
[...]

Als je ziet hoeveel ze er nog aan verdienen dan snap je het wel
Dat snap ik nog wel ja, snap minder goed "hoe" ze er nog zo veel mee verdienen... maar blijkbaar is de playerbase van de game nog steeds gigantisch en zijn er blijkbaar genoeg mensen die die in game credits kopen.

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-01 19:48

Quakie

quakelen

Ik heb GTAV disc versie en als ik er een niet al te dure upgrade prijs komt wil ik er wel geld uit geven.

Het lukt mij niet op in het verhaal te komen.. Of ik zie weer weer een mooie wagen die ik steel, Of ik pas cheatcodes toe zodat ik lekker alles kan afknallen totdat ik dood ga.. hahaha... denk dat ik op 3% zit ofzo.. En toch aardig lang gespeeld toen :)

Lijkt me wel wat... en dan toch gaan voor het verhaal...met PS5 pracht en praal.

Ik teken nergens meer voor

• TechFox
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:35
Voor de mensen die nog een uitbreiding zoeken voor hun PS5 storage. Vandaag heeft Mediamarkt een hele mooie aanbieding. Een van de beste nvme die je kan kopen voor PS5. Deze is met headsink. 1TB voor 150 euro.

https://www.mediamarkt.nl...sink-g4-1-tb-1705481.html

WD Black SN850 SSD review: High performance and speedy load times
Review is hieronder te lezen.
https://www.androidcentral.com/wd-black-sn850-ssd-review

Afbeeldingslocatie: https://assets.mmsrg.com/isr/166325/c1/-/ASSET_MMS_86731452/fee_325_225_png/WD-SSD-Black-SN850-Heatsink-G4-1-TB

[ Voor 54% gewijzigd door TechFox op 06-03-2022 14:19 ]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:15

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Voor mensen die ook liever een zwarte PS5 hebben: Ik heb deze face plates besteld en echt zeer tevreden met het resultaat

https://a.aliexpress.com/_mM5qOF6

Uiteraard geen PS logo maar dat boeit niet gezien mijn opstelling
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wsWAVm5W03U39h4Wj9QJlaMmWe4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BZ8Ub6II3YXphnJyn4Q3G83l.jpg?f=fotoalbum_large

• Quakie

Quakie

quakelen

@TechFox thx, ik wilde er niet aan, maar interne opslag gaat wel hard en ik zie het verwijderen ook niet echt zitten.. Dit is wel een mooie aanbieding...

• Sunz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-01 08:51
De PS5 storage is dacht ik 825 GB?

Dan vind ik persoonlijk 1 TB de moeite niet waard om up te graden of zien jullie dit anders? Of geldt dit als surplus op de huidige 825GB?

2TB --> 399 EUR 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Sunz op 06-03-2022 16:02 ]

Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:01:
De PS5 storage is dacht ik 825 GB?

Dan vind ik persoonlijk 1 TB de moeite niet waard om up te graden of zien jullie dit anders?

2TB --> 399 EUR 8)7
825 Waarvan iets van 625 beschikbaar, dan is 1TB + 625GB al een flinke verbetering.

• Sunz
Kalder schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:02:
[...]

825 Waarvan iets van 625 beschikbaar, dan is 1TB + 625GB al een flinke verbetering.
Te rap gequoted :)
Ik heb mijn bericht nog aangepast >:) Dus geldt dus idd als extra opslag. Dacht eerst dat het de huidige SDD verving als je upgrade deed.

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 15:30
Toevallig zat ik net te kijken naar een goede interne hd, want na gt7 is de max wel in zicht. Die 2 tb is absurd duur nog.

Stadia / PSN : whenheco

• TechFox
Ik zelf heb de 2TB variant gekocht met black friday, was toen 289 euro, nog steeds een hoop geld maar op dat moment goedkoopste en gaat me de komende jaren niet in de steek laten kwa ruimte. 1TB is inderdaad net te weinig. Ik gebruik met de 2TB variant de interne SSD ook volledig niet meer.

Maar als je budget het niet toelaat om de 2TB te kopen is de 1TB die 50 euro goedkoper is een mooie aanbieding. Als je nog op zoek bent.

Verwijderd

TechFox schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:09:
Ik zelf heb de 2TB variant gekocht met black friday, was toen 298 euro, nog steeds een hoop geld maar op dat moment goedkoopste en gaat me de komende jaren niet in de steek laten kwa ruimte. 1TB is inderdaad net te weinig. Ik gebruik met de 2TB variant de interne SSD ook volledig niet meer.

Maar als je budget het niet toelaat om de 2TB te kopen is de 1TB die 50 euro goedkoper is een mooie aanbieding. Als je nog op zoek bent.
Ik heb de 980pro met Black friday gekocht voor 229 euro. Dat was echt een super deal die ik niet kon laten liggen. Nooit spijt van gehad.

• Sunz
Wat raden jullie aan, met of zonder heatsink?

Jammer dat mediamarkt België niet meegaat met de promo :(

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-11-2025
Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:13:

Crucial P5 Plus, die ligt van prestaties in de buurt van de samsung 980 Pro en kost 129€ op amazon.nl.

Ik heb dezelfde en heb er een EKWB heatsink op zitten en heb geen klagen over deze combinatie.

• TechFox

Maakt niet zoveel uit, als je een beetje handig bent kan je geld besparen maar moet je wel een aparte heatsink kopen die in de playstation 5 past.

[ Voor 13% gewijzigd door TechFox op 06-03-2022 16:37 ]

• Sunz
Runaque schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:14:
[...]

Crucial P5 Plus, die ligt van prestaties in de buurt van de samsung 980 Pro en kost 129€ op amazon.nl.

Ik heb dezelfde en heb er een EKWB heatsink op zitten en heb geen klagen over deze combinatie.
https://www.amazon.nl/Ekw...atsink%2Caps%2C122&sr=8-1

Deze dus?

• Runaque
Klopt, die heb ik op mijn SSD zitten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lka_YIgvWLqNBhExcgL7blcdawc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bRFLdA32xJhLOKYeAlrglTcT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZBWBionsdgShqMYZTcGuPb3xzOs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9OK2JmFc2idY5g06On2WBdws.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door Runaque op 06-03-2022 16:23 ]

• Sunz
Runaque schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:22:
[...]

Klopt, die heb ik op mijn SSD zitten!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Top bedankt ! En merk je verschil met de PS5 SSD of voelt dit even snel aan?
Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:24:
[...]

Verschil ga je echt niet merken, games laden misschien een micro seconde sneller...

• Runaque
Kalder schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:28:
[...]

Verschil ga je echt niet merken, games laden misschien een micro seconde sneller...
Klopt, je merkt er eigenlijk niets van, tenzij je een SSD zou kopen die echt tegen het minimale zou zitten denk ik, maar met de Crucial P5 Plus en 980 Pro zit je toch bij de snelste "betaalbare" SSD's.

• EffeRondhangen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-01 01:42
TechFox schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:57:
Voor de mensen die nog een uitbreiding zoeken voor hun PS5 storage. Vandaag heeft Mediamarkt een hele mooie aanbieding. Een van de beste nvme die je kan kopen voor PS5. Deze is met headsink. 1TB voor 150 euro.

[Afbeelding]
Eventueel nog 10 euro extra korting als je je opgeeft voor de nieuwsbrief.

• Sunz
Runaque schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:33:
[...]

Klopt, je merkt er eigenlijk niets van, tenzij je een SSD zou kopen die echt tegen het minimale zou zitten denk ik, maar met de Crucial P5 Plus en 980 Pro zit je toch bij de snelste "betaalbare" SSD's.
Super, nog linkje toevallig voor het installeren van dit merk heatsink? Of care to explain :) ?

• TechFox
Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:40:
[...]

Super, nog linkje toevallig voor het installeren van dit merk heatsink? Of care to explain :) ?
Hier een linkje naar een guide video, niet dezelfde heatsink maar je krijgt een idee hoe en wat.

YouTube: PS5 SSD & Heatsink Installation & Walkthrough

[ Voor 28% gewijzigd door TechFox op 06-03-2022 16:58 ]

• Runaque
[...]

De link die Jeroen opgaf doet al heel veel! Maar deze zal misschien wat beter laten zien hoe het met deze heatsink werkt.

YouTube: EK M 2 Heat Sink Installation and Review: How Cool is it?

• TechFox
[...]

Hier nog een install video, duidelijke uitleg.

YouTube: PS5 Upgrade: Installing a 4TB SSD!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Runaque schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:03:
[...]

De link die Jeroen opgaf doet al heel veel! Maar deze zal misschien wat beter laten zien hoe het met deze heatsink werkt.

YouTube: EK M 2 Heat Sink Installation and Review: How Cool is it?
Ik zie dat deze youtuber de sticker van de m.2 afhaalt, dat wordt doorgaans afgeraden. Je verliest je garantie, en wat thermals betreft is het effect zo minimaal dat het te verwaarlozen is. Daarnaast wordt in sommige gevallen de sticker als heatspreader gebruikt, dus mocht je hem later ooit in een situatie zonder heatsink willen gebruiken dan kan je tegen problemen aanlopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Magic op 07-03-2022 08:16 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-01 15:25
Sunz schreef op zondag 6 maart 2022 @ 16:24:
[...]

Algemeen genomen merk je er helemaal niets van. De PS5 games zijn zo goed geprogrammeerd dat het echt voelt alsof je ook geen laadtijden hebt. Echt indrukwekkend. En dan maakt het niet uit of hij op de interne of uitgebreide SSD staat. Je kunt nu echt letterlijk snel ff stukkie spelen. _/-\o_

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 09:08

BaRF

bijna kerst

Heeft iemand nog een tip voor een 140mm fan die ik op usb kan aansluiten en die echt GEEN geluid maakt? Ik heb in m'n tv meubel een gat gezaag en al wat verschillende "stille" fans aangesloten, maar ze maken toch echt allemaal nog steeds lawaai. Ook getest met bv 3v maar dan draaien de meeste niet eens.

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

BaRF schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:57:
Heeft iemand nog een tip voor een 140mm fan die ik op usb kan aansluiten en die echt GEEN geluid maakt? Ik heb in m'n tv meubel een gat gezaag en al wat verschillende "stille" fans aangesloten, maar ze maken toch echt allemaal nog steeds lawaai. Ook getest met bv 3v maar dan draaien de meeste niet eens.
Helemaal geen geluid lijkt mij niet realistisch. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar deze zou op afstand in ieder geval niet te horen zijn.

Rck010 in "[PS5] PlayStation 5"

• Magic
  • Niet online
Ik heb zelf een simpele 12V thermostaatje aangesloten op de fans. Wanneer de temperatuur in de kast laag is staan de fans gewoon uit, en als hij over een treshold komt gaan de fans aan, aangezien dan toch andere apparatuur met fans aanstaan zoals een PS5, dan merk ik het geluid van die fans ook niet.

• Runaque
Magic schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:15:
[...]

Ik zie dat deze youtuber de sticker van de m.2 afhaalt, dat wordt doorgaans afgeraden. Je verliest je garantie, en wat thermals betreft is het effect zo minimaal dat het te verwaarlozen is. Daarnaast wordt in sommige gevallen de sticker als heatspreader gebruikt, dus mocht je hem later ooit in een situatie zonder heatsink willen gebruiken dan kan je tegen problemen aanlopen.
Dat is niet bij elk merk het geval! In de VS is het zelf illegaal om zulke "warranty void if removed" stickers te gebruiken.
Je kan het zelf nog verder pushen, je hebt een SSD waar geen heatsink op zit, toch voorzien van een heatsink dat NIET van hen is, dus je zou dan hun product dat onder hun garantie viel gemodificeerd voor gebruik dat niet door de fabrikant is voorzien en op deze manier ook je garantie kwijt geraken!

Ik heb bij mijn Crucial P5 Plus de sticker verwijderd, deze kwam er netjes af in zijn geheel en heb hem op een backing van de thermal pads gekleeft moest ik dat ding ooit in garantie toch binnen willen sturen.

Ik heb ook al zulke SSD's geweten met papieren stickers op, die laat ik gewoon zitten omdat dat een serieus boeltje is als je die eraf wil halen, maar een sticker die uit een soort van metalisch materiaal gemaakt is, die haal ik eraf omdat ik de thermal pads rechtstreeks op de te koelen elementen wil hebben en geen materiaal ertussen die een andere afgifte heeft van hitte.

Puur voor mezelf ga ik er vanuit omdat het geen mecanische schijf is en dus gewoon "vast" zit in het toestel, dat er weinig kans is dat er wat mee kan gebeuren en als er toch een falen optreed tegen het einde van de garantie, dan ga ik voor een upgrade die op dat moment een betaalbare oplossing zou zijn.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:14

CyBeRSPiN

sinds 2001

Je moet fans middels “PWM” dimmen, niet door het voltage te verlagen. Dan zijn er vast genoeg fans die stil te krijgen zijn.

• Magic
  • Niet online
Runaque schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:31:
[...]

Dat is niet bij elk merk het geval! In de VS is het zelf illegaal om zulke "warranty void if removed" stickers te gebruiken.
Je kan het zelf nog verder pushen, je hebt een SSD waar geen heatsink op zit, toch voorzien van een heatsink dat NIET van hen is, dus je zou dan hun product dat onder hun garantie viel gemodificeerd voor gebruik dat niet door de fabrikant is voorzien en op deze manier ook je garantie kwijt geraken!

Ik heb bij mijn Crucial P5 Plus de sticker verwijderd, deze kwam er netjes af in zijn geheel en heb hem op een backing van de thermal pads gekleeft moest ik dat ding ooit in garantie toch binnen willen sturen.

Ik heb ook al zulke SSD's geweten met papieren stickers op, die laat ik gewoon zitten omdat dat een serieus boeltje is als je die eraf wil halen, maar een sticker die uit een soort van metalisch materiaal gemaakt is, die haal ik eraf omdat ik de thermal pads rechtstreeks op de te koelen elementen wil hebben en geen materiaal ertussen die een andere afgifte heeft van hitte.

Puur voor mezelf ga ik er vanuit omdat het geen mecanische schijf is en dus gewoon "vast" zit in het toestel, dat er weinig kans is dat er wat mee kan gebeuren en als er toch een falen optreed tegen het einde van de garantie, dan ga ik voor een upgrade die op dat moment een betaalbare oplossing zou zijn.
Dat is dan in ieder geval een weloverwogen keuze die je gemaakt hebt :) juist de metalen stickers zouden relatief weinig warmteoverdracht in de weg moeten zitten, de papieren stickers isoleren meer.

Doorgaans is het de consensus dat het de moeite (evt van claimen garantie, want gelijk hebben is toch vaak anders dan gelijk krijgen) niet waard is, en zeker voor de normale consument maakt het niks uit. Wil je de ultieme performance/warmteoverdracht en ben je bereid er een stap meer voor te doen en een extra (misschien klein) risico voor te lopen, be my guest :)

• Runaque
Magic schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:37:
[...]

Dat is dan in ieder geval een weloverwogen keuze die je gemaakt hebt :) juist de metalen stickers zouden relatief weinig warmteoverdracht in de weg moeten zitten, de papieren stickers isoleren meer.

Doorgaans is het de consensus dat het de moeite (evt van claimen garantie, want gelijk hebben is toch vaak anders dan gelijk krijgen) niet waard is, en zeker voor de normale consument maakt het niks uit. Wil je de ultieme performance/warmteoverdracht en ben je bereid er een stap meer voor te doen en een extra (misschien klein) risico voor te lopen, be my guest :)
Klopt, het is een keuze die ik maak! Zelfs met het bouwen van mijn gaming PC haal ik bij een nieuwe grafische kaart de koeler eraf om de OEM koelpasta te vervangen om zeker te zijn dat hij goed is aangebracht en. Dat schendt in zoveel verschillende manieren de garantie ook, maar bij de PS5 heb ik dat niet gedaan omdat daar een geheel ander soort compound gebruikt wordt die amper te vervangen is met beter materiaal. Wat de fabrikant niet weet... ;)

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:12

Met heatsink maar apart bestellen. Zijn bandieten die shops die met enorme meerprijs die heatsink verkopen terwijl die apart amper iets kost en hij heel eenvoudig is aan te brengen.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 09:08

BaRF

bijna kerst

Raem schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:14:
[...]

Helemaal geen geluid lijkt mij niet realistisch. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar deze zou op afstand in ieder geval niet te horen zijn.

Rck010 in "[PS5] PlayStation 5"
Thanks, ga eens kijken
CyBeRSPiN schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:31:
[...]

Je moet fans middels “PWM” dimmen, niet door het voltage te verlagen. Dan zijn er vast genoeg fans die stil te krijgen zijn.
Je hebt gelijk, ga daar eens naar kijken!
Magic schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:22:
[...]

Ik heb zelf een simpele 12V thermostaatje aangesloten op de fans. Wanneer de temperatuur in de kast laag is staan de fans gewoon uit, en als hij over een treshold komt gaan de fans aan, aangezien dan toch andere apparatuur met fans aanstaan zoals een PS5, dan merk ik het geluid van die fans ook niet.
dat is ook wel een geniaal idee, daar heb je voor een paar euro ook wel leuke knutselopties voor :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005

LOL. Voor deze prijs ga ik 'm wel halen.
De PS5 versie is $ 15 AUSD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QCC16dxC6my2TzGXIzJE3BWR6NU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BDCh3MzsJD1LccnkrTLr6PoI.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iSjfFJ6HuUwh64FbmgXx-BJ8p9w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jl3jDCs7aDreAluPCauJOSb6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9gT3AHPn-EIjS7XGZOwTyLPNzXQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EyZbTemVy8uEbA2lH3JiD3RU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 07-03-2022 17:20 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dat was wel enigszins te verwachten. De laatste gameplay die we zagen zag er niet bepaald heel top uit, vooral qua performance. Ik denk ook niet dat Square Enix zich nog een gevalletje Babylon's Fall kan veroorloven. Die game is echt met de grond gelijk gemaakt door de media outlets: https://opencritic.com/game/12836/babylons-fall :X

• TechFox
Staat ook op de frontpagina naar lijkt me wel wat

kazuka schreef op maandag 7 maart 2022 @ 19:46:
[...]

Dat was wel enigszins te verwachten. De laatste gameplay die we zagen zag er niet bepaald heel top uit, vooral qua performance. Ik denk ook niet dat Square Enix zich nog een gevalletje Babylon's Fall kan veroorloven. Die game is echt met de grond gelijk gemaakt door de media outlets: https://opencritic.com/game/12836/babylons-fall :X
Ja, echt zonde. Had dat niet verwacht van PlatinumGames eerlijk gezegd. Ben de game ook helemaal uit het oog verloren nadat bekend werd dat het een live service game werd.

Uitstel van Forspoken is ook weer positief. Kwam laatst al een keer als gerucht voorbij van iemand die ook zei dat er een nieuwe Sly Cooper en Infamous komen. Dus hopelijk heeft hij hierover ook gelijk.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-12-2025
Rivanov schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:19:
[Twitter]

LOL. Voor deze prijs ga ik 'm wel halen.
De PS5 versie is $ 15 AUSD

[Twitter]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
In de NL store voor 10

Verwijderd

Ik zie hem niet in de nl store staan

• RaijRaij
Zoeken op GTA en dan de post versie kiezen.

Tot 14-06-22 voor €9,99 (normaal €39,99) in de PlayStation Store.
Vooralsnog alleen via een PS5 te koop.

[ Voor 57% gewijzigd door RaijRaij op 08-03-2022 08:01 ]

RaijRaij schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:30:

Kun je deze ook spelen zonder dat je de PS4 versie hebt?

• Bor
  • Laatst online: 11:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

TechFox schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:57:

[Afbeelding]
Inmiddels ingebouwd. Dat is echt een fluitje van een cent. Ik ben er misschien 5 minuten mee bezig geweest inclusief afkoppelen en verwijderen van de voet. Voor de mensen die dit nog gaan doen; vergeet niet om hem vast te zetten met het schroefje (zit iets hoger in het slot dus die moet je even verplaatsen).

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 08-03-2022 08:26 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Rivanov
Raem schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:19:
[...]

Kun je deze ook spelen zonder dat je de PS4 versie hebt?
Ja. Is gewoon een stand-alone versie.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:25:
[...]

Ja. Is gewoon een stand-alone versie.
Ik wil dit eigenlijk niet steunen, 1 game op 3 consoles. Maarja, voor een tientje kan ik het ook weer niet laten. :P

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-01 14:46

Thanks, net voor €7,50 (had nog een kortingscode liggen) gekocht. Mooie deal zo.

En ik had nog zo tegen mezelf gezegd dat ik hem deze keer niet ging kopen. :P

• RaijRaij
Timothy3000 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:13:
[...]

Thanks, net voor €7,50 (had nog een kortingscode liggen) gekocht. Mooie deal zo.

En ik had nog zo tegen mezelf gezegd dat ik hem deze keer niet ging kopen. :P
Ja ik zwicht ook. Al 3 generaties deze game en eerlijk gezegd nog nooit de credits voorbij zien rollen. Voor dit beetje geld pak ik hem ook wel weer mee.
Jammer :-( Maar ja, tegenwoordig een release datum stellen zonder hem vervolgens uit te stellen is niet meer van deze tijd

• Rivanov
Raem schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:29:
[...]

Ik wil dit eigenlijk niet steunen, 1 game op 3 consoles. Maarja, voor een tientje kan ik het ook weer niet laten. :P
Voor dat geld is het echt een no-brainer.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
Ibriboy schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:30:
[...]

Stuur er is een paar door zou ik zeggen :D.
[PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden

daar is alles te vinden

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Raem schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:29:
[...]

Je kunt de reviews afwachten en GTA online proberen om te kijken of het de moeite waard is, de actie is geldig tot juni.
Maar voor een tientje kun je er eigenlijk geen buil aan vallen. ;)

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-01 09:47
Heb GTA ook al een paar keer gekocht en tevens op PC gespeeld met toffe grafische mods. Nu voor dat tientje ook maar voor PS5 gekocht om eens te kijken wat ze ervan gemaakt hebben. Wellicht voor de zoveelste keer uitspelen :9

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-01 23:33
Super marketing stunt van Rocktar, Veel mensen kopen hem voor de derde of vierde keer. :)

Zelf heb ik hem al op de PlayStation 3, Playstation 4 en op de PC.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Rivanov
Ik wacht de Digital Foundry comparison video af om te bepalen voor welk platform ik 'm ga halen. :)
PS5 heeft voordeel van de adaptive triggers, Xbox Series X heeft voordeel van VRR.

[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 08-03-2022 10:50 ]

idd @Jumpman en ondertussen maar klagen dat GTA 6 zo lang duur :D
Ik heb er zelf maar 1x voor betaald maar heb hem wel op de PS3, PS4 en PC. Met een backlog van hier tot Tokio is zelfs dat tientje teveel van het goede. Vind de single player fantastisch, online was gewoon niks. Heists waren super interessant maar het lobby systeem was zo ruk dat dit alles teniet had gedaan.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd of dat nu beter te doen is. Dat lobby systeem werkt inderdaad niet echt lekker, ook door de lange laadtijden. Dat zou nu in ieder geval minder moeten zijn.

De PS5 moet toch ook nog steeds een keer VRR krijgen?

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 08-03-2022 11:56 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-01 09:37
GTA V heb ik sinds de Heists ook wel gezien... hoe lang is dat geleden, 7 jaar geleden? Daarna nog wel eens een keertje online gespeeld, maar dat was zo irritant met griefende pubers dat het gewoon niet leuk was.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Ik zal een van de weinigen zijn die GTA5 nog niet gekocht heeft dan :). Voor €10 laat ik hem toch ook niet liggen dan, al heb ik geen idee wanneer ik die ga spelen. Heb zelfs nog GTA4 gewrapped liggen. Die wou mijn vrouw destijds toen ze zwanger was van ons eerste kind en die is ondertussen al 13 :D.
Zelf geen GTA meer gespeeld sinds GTA3 op de PS2, die ik destijds wel fantastisch vond. Maar ja, keuzes...

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:54

Ik zie dat GTA online gratis is op de ps5 vanaf 15 maart. Wat is er aan de stand-alone anders als je het offline story spel al uit hebt gespeeld op de ps3?

• N1craM
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 04-05-2022
Hoe zit het met tweedehands PS5 games, werkt alles nog wel als je een gebruikt spel koopt of linken ze toch op een manier aan het PS account van de vorige eigenaar?
Dat codes voor extra goodies etc. dan al gebruikt zijn, begrijp ik.

(sorry voor de stomme vraag maar al sinds PS2 geen PS meer aangeraakt)

[ Voor 11% gewijzigd door N1craM op 08-03-2022 15:11 ]

N1craM schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:10:
Hoe zit het met tweedehands PS5 games, werkt alles nog wel als je een gebruikt spel koopt of linken ze toch op een manier aan het PS account van de vorige eigenaar?
Dat codes voor extra goodies etc. dan al gebruikt zijn, begrijp ik.

(sorry voor de stomme vraag maar al sinds PS2 geen PS meer aangeraakt)
werkt gewoon, tenminste zo lang het over games op disc hebt ;)

• spaceboy
  • Laatst online: 16-01 17:13

spaceboy

Op grote hoogte

Twixie schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 12:53:
Ik zal een van de weinigen zijn die GTA5 nog niet gekocht heeft dan :). Voor €10 laat ik hem toch ook niet liggen dan, al heb ik geen idee wanneer ik die ga spelen. Heb zelfs nog GTA4 gewrapped liggen. Die wou mijn vrouw destijds toen ze zwanger was van ons eerste kind en die is ondertussen al 13 :D.
Zelf geen GTA meer gespeeld sinds GTA3 op de PS2, die ik destijds wel fantastisch vond. Maar ja, keuzes...
Yep. Zo te horen hele foute keuzes. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Afbeeldingslocatie: https://images.gnwcdn.com/2022/articles/2022-03-08-15-07/-1646752066687.jpg
The show is clocking in around 20 minutes, give or take, with a special focus on highlighting great games coming from some of our beloved Japanese publishers, though we’ll have a few updates from other developers located around the world, too.
Hopelijk updates over FFXVI en/of VII deel 2. :)

[ Voor 62% gewijzigd door Raem op 08-03-2022 16:42 ]

• LAD93
  • Niet online

Hmm ik zie hem niet staan - nog maar even wachten dan.

per aspera ad astra

• Gregory76
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:09

Gregory76

Sony PlayStation freak

LAD93 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:22:
[...]

Hmm ik zie hem niet staan - nog maar even wachten dan.
In de App zie ik hem ook niet, maar op mijn console wel. Tip. 😄👍🏼

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

• LAD93
  • Niet online
Gregory76 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:48:
[...]

In de App zie ik hem ook niet, maar op mijn console wel. Tip. 😄👍🏼
Ook daar zie ik hem helaas niet. Ik zie alleen GTA5 Online

[ Voor 5% gewijzigd door LAD93 op 08-03-2022 18:57 ]

per aspera ad astra

• RaijRaij
LAD93 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:53:
[...]

Ook daar zie ik hem helaas niet. Ik zie alleen GTA5 Online
Als je de ps4 versie in de store hebt open staan dan kun je de 3 bolletjes selecteren en kun je je gewenste versie kiezen.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-01 14:18

Mauz1978

Console War Veteran

Gewoon GTA online aantikken en dan doorlinken naar GTA V. Zojuist wederom gekocht. Tientje is echt niets om over na te denken…

Something under the bed is drooling

Verwijderd

Mauz1978 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:39:
Gewoon GTA online aantikken en dan doorlinken naar GTA V. Zojuist wederom gekocht. Tientje is echt niets om over na te denken…
Voor een tientje heb je tegenwoordig maar 4m3 gas. Dus dan is dat zeker heel weinig ;-)

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Heb GTA 5 (ps5) inmiddels gekocht en gepreload, moet je dan apart ook nog GTA Online downloaden, of zit dat er gewoon bij in?

Edit: Heb de beschrijving nog even gelezen, online zit er zo te zien gewoon bij in.

[ Voor 27% gewijzigd door fonsmeister op 09-03-2022 00:08 ]

PSN: fonsmeister

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:39

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Aangename verassing :)

Gisteren: Ik ga echt geen 60 euro betalen voor een game die ik al heb met niet al te boeiende verbeteringen :(
10 minuten geleden: Naja ff het doosje afstoffen (letterlijk), disc erin gedaan en de PS5 versie alvast downloaden voor 10 euro :9

Als ze dat bij RDR2 ook nog willen doen (of een 60 fps patch) dan ben ik een happy boi :Y

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Ik ben wel benieuwd naar de meningen van de mensen hierboven hoe GTA5 bevalt op de PS5. Ik heb zelf nog de PS4 versie en ben benieuwd hoe jullie de grafische updates ervaren.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
BlackEyedAngel schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 05:36:
Aangename verassing :)

Gisteren: Ik ga echt geen 60 euro betalen voor een game die ik al heb met niet al te boeiende verbeteringen :(
10 minuten geleden: Naja ff het doosje afstoffen (letterlijk), disc erin gedaan en de PS5 versie alvast downloaden voor 10 euro :9

Als ze dat bij RDR2 ook nog willen doen (of een 60 fps patch) dan ben ik een happy boi :Y
Waarom had je daar de oude game voor nodig en is dan niet juist de PS4 versie gedownload? Het is een losse game en ik heb hem gewoon voor 10 euro gekocht en ge preload

[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 09-03-2022 07:43 ]

• Quakie

Quakie

quakelen

@Ethiron Hij is vrij vroeg beschikbaar gesteld om te downloaden maar zit nog een timer op... Zes dagen geduld nog. Ik heb hem blind gekocht omdat ik nog niet echt ver was. Ik ga er zelf een beetje uit dat het meer een uncharted release is dus 60 FPS. Rest van de verbeteringen zie ik echt niet terug. En speelde de PS4 versie. Dan kan het alleen maar mee vallen..

Verwijderd schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:12:
[...]

Voor een tientje heb je tegenwoordig maar 4m3 gas. Dus dan is dat zeker heel weinig ;-)
Kan je toch al gauw 2 maanden op koken;).
Dus of 2 maanden lang iedere avond warm eten op tafel of GTA V >:)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Je kan alleen gta online downloaden in de store toch? Daar zit die singleplayer dan in voor €10? Hoe moet ik dit zien?
Farabi schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:08:
Je kan alleen gta online downloaden in de store toch? Daar zit die singleplayer dan in voor €10? Hoe moet ik dit zien?
Je moet de GTA V: Premium Edition van €34,99 selecteren (is de PS4 versie). Dan met de bolletjes kun je de PS5 versie selecteren. Die is dan €9,99.

• Quakie

Quakie

quakelen

Ik vond hem op GTAV (Playstation 5) tijdelijk van 39,99 voor 9.99.

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-01 12:53
Ik heb iets vreemds. Ik heb 2 PlayStation 5 consoles in huis. Eentje voor in de woonkamer en andere in de slaapkamer. Ik switch tussen beide systemen als ik bijvoorbeeld niet in de woonkamer kan spelen dan speel ik in de slaapkamer.

Maar nu.. plots moet ie de game (Elden Ring in dit geval) helemaal opnieuw installeren en de updates opnieuw downloaden. Dit is toch raar? En snap niet waarom.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Raem schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:33:
[Afbeelding]

[...]

Hopelijk updates over FFXVI en/of VII deel 2. :)
Ik vermoed dat we origins in elk geval gaan zien.

• Ibriboy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-12-2025
Is €25 incl. verzenden een redelijke prijs nu voor een geseald exemplaar van FIFA 22 voor PS5 via Marktplaats?

[ Voor 7% gewijzigd door Ibriboy op 09-03-2022 12:32 ]

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:39

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Steven030 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 07:42:
[...]

Waarom had je daar de oude game voor nodig en is dan niet juist de PS4 versie gedownload? Het is een losse game en ik heb hem gewoon voor 10 euro gekocht en ge preload
Ik wist niet zeker hoe het zou gaan toen ik het bericht op Tweakers las, had geïnstalleerd voor het geval dat. En de download is gewoon de PS5 versie, ben niet ZO achterlijk :P

[ Voor 7% gewijzigd door BlackEyedAngel op 09-03-2022 12:36 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Kenny_026 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:24:
[...]

Ik vermoed dat we origins in elk geval gaan zien.
Ben ik ook bang voor ja.

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-01 13:09

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Raem schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:18:
[...]

Je moet de GTA V: Premium Edition van €34,99 selecteren (is de PS4 versie). Dan met de bolletjes kun je de PS5 versie selecteren. Die is dan €9,99.
Ik heb nergens die bolletjes. Ik heb ooit wel gewoon de discversie gekocht geloof ik, maar geen bolletjes en de optie ergens van PS5 versie kan ik alleen van de online versie vinden

Verwijderd

GRDavies75 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:46:
[...]

Ik heb nergens die bolletjes. Ik heb ooit wel gewoon de discversie gekocht geloof ik, maar geen bolletjes en de optie ergens van PS5 versie kan ik alleen van de online versie vinden
Die bolletjes staan naast de knop downloaden of spelen. Wanneer je daar op klikt krijg je of product weergeven, of versie selecteren.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 23:04

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb GTA V ook maar even gekocht. Ik heb ooit de disc versie voor de PC voor mijn verjaardag gehad, maar die krijg ik niet meer geïnstalleerd met al die extra meuk die ze er bij proppen.
Dan kan een tientje uit 'eigen zak' er wel van af.

Ook net klaar met mijn tweede playthrough (eerste was op de pc) van Horizon Zero Dawn. Nu ook The Frozen Wilds helemaal doorgespeeld. In tegenstelling tot de pc versie toch aardig wat bigs en glitches in de PS5 versie.
Met Horizon: Forbidden West wacht ik nog even. Ik lees aardig wat verhalen over ook weer bugs en glitches.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Runaque
4acesNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:04:
Ik heb iets vreemds. Ik heb 2 PlayStation 5 consoles in huis. Eentje voor in de woonkamer en andere in de slaapkamer. Ik switch tussen beide systemen als ik bijvoorbeeld niet in de woonkamer kan spelen dan speel ik in de slaapkamer.

Maar nu.. plots moet ie de game (Elden Ring in dit geval) helemaal opnieuw installeren en de updates opnieuw downloaden. Dit is toch raar? En snap niet waarom.
Er was een bug in het OS van de PS5 dat wel eens bepaalde games durfde te verwijderen, dat zou na een update verholpen moeten zijn geweest.

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-01 12:53
Het gebeurde wel na de laatste firmware update. 🙈

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Nyarlathotep schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 14:13:
Ik heb GTA V ook maar even gekocht.
Iemand toevallig een link naar de store? Ik kan GTA V nergens vinden. Althans niet de 10EUR PS5 versie? 8)7

https://store.playstation.com/nl-nl/search/gta

[ Voor 8% gewijzigd door Jay-v op 09-03-2022 16:00 ]

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-01 23:04

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Jay-v schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:47:
[...]

Iemand toevallig een link naar de store? Ik kan GTA V nergens vinden. Althans niet de 10EUR PS5 versie? 8)7
Volgens mij kom je standaard bij de gratis online versie uit idd. Maar naast die knop heb je 3 'puntjes' en dan kun je de reguliere titel kiezen. Je komt dan op een nieuwe pagina waar ie staat voor 9,99.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
Jay-v schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:47:
[...]

Bij mij stond hij gewoon in de store onder vooruitbestellingen. Ik ben dus niet eerst naar de Ps4 versie gegaan
Pagina: 1 ... 202 ... 329 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is

De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord