Dus dit wordt een uitbreiding van PS Now? Wat is er nieuw dan? Of hebben jullie het niet over die nieuwe dienst die tussen de 10-16 moet kosten?Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:20:
[...]
Het is ook geen alternatief voor gamepass. Sony gebruikt het alleen om games van oudere generaties aan te bieden, omdat ze geen directe backwards compatibiliteit hebben.
Verwijderd
Het wordt vooral een rebrand van ps now. Met de toevoeging van ps1 en psp games. Die zaten namelijk nog niet in ps now. De duurste tier heeft ook game trials erbij zitten en streaming. Het verschilt inderdaad weinig van ps now.Kenny_026 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:24:
[...]
Dus dit wordt een uitbreiding van PS Now? Wat is er nieuw dan? Of hebben jullie het niet over die nieuwe dienst die tussen de 10-16 moet kosten?
offtopic
Voor wat betreft de playstation geruchten, ik mag hopen dat er goed over nagedacht wordt. Maar je hebt vast gelijk, ze willen hard inzetten op GaaS. Daarom ook hun recente aankoop van Destiny ontwikkelaar bungie, die alle technologie in huis heeft om tientallen GaaS games uit te persen die Sony van hen verwacht. "Gratis" in hun abonnement service plaatsen, en dan cashen op de whales.
Ik betaal trouwens nooit meer dan 60 euro per jaar voor ps+. Ik begrijp dan ook niet dat iedereen beweert dat dit geen prijsverhoging is. 5 euro/maand of 10 euro/maand is wel degelijk een verschil. Een prijsverhoging voor een dienst waar ik helemaal niet zit op te wachten. Een beetje zoals netflix z'n prijzen zou verhogen omdat er ook games in zitten die terugverdiend moeten worden. Beetje onnodig.
5 euro/maand is het me waard om een beetje online te gamen (rocket league vooral) en de 2 of 3 goede ps+ games per jaar te spelen (dan heb je het er ook al uit aan gemiddeld 30-40 euro per game). Verder claim ik alle ps+ games wel maar speel ik ze nooit.
Nee, ik denk dat als de base ps+ prijs 10 euro per maand wordt, ik gewoon het boeltje opzeg en ze bekijken het maar. Rocket league kan ik ook op m'n switch of pc spelen. Ofwel zal ik nog snel even drie jaar ps+ moeten stapelen, maar dan moet ik weer het game nieuws goed opvolgen
Volgens mij, maar dit is puur gevoel, kan sony niet uit de kosten komen met al hun hoogwaardige, duur betaalde exclusives (god of war, Ghost of tsuthsima, spiderman, ...) te grabbel gooien in een goedkoop abo.
Misschien doen ze het wel, maar ik verwacht enkel in het duurste abo (16 euro/maand), maar dat zal dan vast wel weer te duur zijn voor gamers die aan het GamePass infuus hangen aan 4 euro/maand met buitenlandse vouchers en het GPU truukje.
Ik verwacht ook dat het de druk op de studios zal vergroten, dat er minder tijd zal zijn om die pareltjes volledig uit te ontwikkelen om zo snel mogelijk de abo dienst aan te vullen. Geef toe, sony heeft de beste reputatie voor hun 1.0 releases van games, die vanop het schijfje gewoon speelbaar zijn (met uitzondering misschien van days gone, en die draait alsnog goed op 1.0). Nintendo ook natuurlijk, maar God of War is een verschillende niveautjes hoger in complexiteit dan een mario game. We zullen het zien.
Wat ik veel erger vind is de 'portable license'. Het schijfe is uiteindelijk maar een fysieke representatie van je license. Of dat nu een schijfje is, of een code, of een cartrdige maakt me niet uit. Het probleem met de code is dat de game meteen verbonden wordt aan je account, en dat mijn belangrijkste reden om fysiek te kopen (uitlenen aan familie als ik er mee klaar ben), volledig onmogelijk wordt.
Misschien wordt ik te oud voor gaming en moet ik er na deze generatie (als ik ooit een ps5 kan bemachtigen) maar eens mee ophouden
Voor wat betreft de playstation geruchten, ik mag hopen dat er goed over nagedacht wordt. Maar je hebt vast gelijk, ze willen hard inzetten op GaaS. Daarom ook hun recente aankoop van Destiny ontwikkelaar bungie, die alle technologie in huis heeft om tientallen GaaS games uit te persen die Sony van hen verwacht. "Gratis" in hun abonnement service plaatsen, en dan cashen op de whales.
Ik betaal trouwens nooit meer dan 60 euro per jaar voor ps+. Ik begrijp dan ook niet dat iedereen beweert dat dit geen prijsverhoging is. 5 euro/maand of 10 euro/maand is wel degelijk een verschil. Een prijsverhoging voor een dienst waar ik helemaal niet zit op te wachten. Een beetje zoals netflix z'n prijzen zou verhogen omdat er ook games in zitten die terugverdiend moeten worden. Beetje onnodig.
5 euro/maand is het me waard om een beetje online te gamen (rocket league vooral) en de 2 of 3 goede ps+ games per jaar te spelen (dan heb je het er ook al uit aan gemiddeld 30-40 euro per game). Verder claim ik alle ps+ games wel maar speel ik ze nooit.
Nee, ik denk dat als de base ps+ prijs 10 euro per maand wordt, ik gewoon het boeltje opzeg en ze bekijken het maar. Rocket league kan ik ook op m'n switch of pc spelen. Ofwel zal ik nog snel even drie jaar ps+ moeten stapelen, maar dan moet ik weer het game nieuws goed opvolgen
Dat hele business model van 1st day 1st party games in een abonnements service van MS heeft echt de hele markt volledig scheef getrokken en onrealistische verwachtingen gecreeerd bij de consument. En MS kan dat gemakkelijk met een oorlogskas waar ze zelf niet weten waar ze het nog aan moeten uitgeven. Dan maar game abo's sponsoren tot iedereen er genoeg verslaafd aan is.Steven030 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:19:
[...]
Als dit waar blijkt te zijn en 1st party games er niet bij launch op staan is het niet zo interessant voor mij. Niet dat het er de laatste jaren nou bijzonder veel waren, maar dat is juist wat voor mij game pass interessant maakt en waarom ik daar wel een abonnement op heb. Dan blijf ik het bij PlayStation gewoon op de huidige manier doen met een normaal Plus (Essential) abonnement en games bij launch kopen. Niks mis mee imo
Volgens mij, maar dit is puur gevoel, kan sony niet uit de kosten komen met al hun hoogwaardige, duur betaalde exclusives (god of war, Ghost of tsuthsima, spiderman, ...) te grabbel gooien in een goedkoop abo.
Misschien doen ze het wel, maar ik verwacht enkel in het duurste abo (16 euro/maand), maar dat zal dan vast wel weer te duur zijn voor gamers die aan het GamePass infuus hangen aan 4 euro/maand met buitenlandse vouchers en het GPU truukje.
Ik verwacht ook dat het de druk op de studios zal vergroten, dat er minder tijd zal zijn om die pareltjes volledig uit te ontwikkelen om zo snel mogelijk de abo dienst aan te vullen. Geef toe, sony heeft de beste reputatie voor hun 1.0 releases van games, die vanop het schijfje gewoon speelbaar zijn (met uitzondering misschien van days gone, en die draait alsnog goed op 1.0). Nintendo ook natuurlijk, maar God of War is een verschillende niveautjes hoger in complexiteit dan een mario game. We zullen het zien.
De schijfjes en de hoesjes zullen me worst wezen. M'n schijfjes gaan meteen in zo een old skool cd-mapje, je kent ze wel. 10-15 games in een compact mapje ter grootte van een dubbel cd-doosje. Prima.Kalder schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:31:
[...]
Erg jammer inderdaad, dit is denk ik echt het begin van het einde van de schijfjes, en als de schijfjes er straks helemaal uit zijn zullen de hoesjes ook verdwijnen en staat je game code op het bonnetje van de kassa en heb je alleen een stom kartonnetje met een plaatje van het spel erop
Wat ik veel erger vind is de 'portable license'. Het schijfe is uiteindelijk maar een fysieke representatie van je license. Of dat nu een schijfje is, of een code, of een cartrdige maakt me niet uit. Het probleem met de code is dat de game meteen verbonden wordt aan je account, en dat mijn belangrijkste reden om fysiek te kopen (uitlenen aan familie als ik er mee klaar ben), volledig onmogelijk wordt.
Misschien wordt ik te oud voor gaming en moet ik er na deze generatie (als ik ooit een ps5 kan bemachtigen) maar eens mee ophouden
[ Voor 13% gewijzigd door BM op 02-03-2022 07:45 ]
Ik vind het niet erg hoor als het op de oude manier blijft gaan van hoogstens het noodzakelijke essential abonnement om online te kunnen gamen, en daarnaast los games op launch kopen.Amos_x schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:23:
[...]
Dat hele business model van 1st day 1st party games in een abonnements service van MS heeft echt de hele markt volledig scheef getrokken en onrealistische verwachtingen gecreeerd bij de consument. En MS kan dat gemakkelijk met een oorlogskas waar ze zelf niet weten waar ze het nog aan moeten uitgeven. Dan maar game abo's sponsoren tot iedereen er genoeg verslaafd aan is.
Ik zeg alleen dat een ander abonnement voor mij persoonlijk alléén interessant is als 1st party games er day 1 opstaan. Dan pas is het een concurrent van game pass. Anders heb ik er persoonlijk simpelweg geen behoefte aan. 16 euro voor een game pass achtig dienst maar dan van Sony vind ik trouwens niet heel gek hoor
In ga ervan uit dat je nog steeds jaarabonnementen af kan sluiten van 60 euro en 40 in de sale. We zouden gek zijn als we inderdaad per maand zouden betalen als het ook minimaal voor de helft goedkoper kanAmos_x schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:23:
[...]
Nee, ik denk dat als de base ps+ prijs 10 euro per maand wordt, ik gewoon het boeltje opzeg en ze bekijken het maar. Rocket league kan ik ook op m'n switch of pc spelen. Ofwel zal ik nog snel even drie jaar ps+ moeten stapelen, maar dan moet ik weer het game nieuws goed opvolgen![]()
[...]
Ik was gisteren wat trophies aan het vergelijken, en viel me eigenlijk op hoe buggy statistieken en info van je vrienden zijn.
Zo vergeleek ik trophies met iemand, en in zijn lijst stond Final Fantasy 7 Remake er 2 keer in (allebei 'PS4'). Bij 1 van de 2 stond dat hij het nog minder dan een uur gespeeld had. 2 versies dan misschien ? Toch niet, want bij beide stond in mijn kolom dezelfde stats qua progress, #trophies... Ik heb overigens maar 1 versie.
Bij Horizon Zero Dawn stond in mijn kolom dan weer dat ik het minder dan 1u gespeeld heb, zonder trophies etc, terwijl ik daar meer dan 100u in zitten heb met Platinum.
Bij @Superkiwi staat Horizon Dawn dan weer 2x, waarbij bij ene ik hem dus weer minder dan 1u gespeeld heb, en bij de andere zelfs niet gespeeld. Gaat echter duidelijk weer over dezelfde instance, want in beide zijn zijn Stats identiek.
EDIT: HZD staat er zelfs 3x in, ook nog eens met SuperKiwi die minder dan 1u gespeeld heeft en ik die hem nog niet gespeeld heb...
Daarnaast echt een hoop games waarvan er staat dat ik ze nog niet gespeeld heb, terwijl ik er zelfs trophies van heb : A Plague Tale, Shadow of the Colossus, Detroit Become Human, etc...
's Avonds kreeg ik een thumbs up van @Superkiwi nadat ik Trackmania na een hele tijd nog eens oppik om toch maar eens mijn Platinum af te maken. Ik check de thumbs up en is op een melding dat ik Trackmania voor het eerst speel...
EDIT2: zelfs tussen de gezinsleden (dus op dezelfde console gespeeld) klopt er niets van. Ik doe een vergelijking met mijn dochter, en daar staat bvb dat ze Rocket League gespeeld heeft, en ik nog nooit, terwijl ik daar zelfs een Platinum van heb...
I know, boeit niet zo erg, maar ik keek vroeger op de PS4 ook af en toe, en daar nooit iets vreemd gezien. Vandaag eens checken op onze PS4 hoe het er nu uit ziet.
/Sundayrant
Zo vergeleek ik trophies met iemand, en in zijn lijst stond Final Fantasy 7 Remake er 2 keer in (allebei 'PS4'). Bij 1 van de 2 stond dat hij het nog minder dan een uur gespeeld had. 2 versies dan misschien ? Toch niet, want bij beide stond in mijn kolom dezelfde stats qua progress, #trophies... Ik heb overigens maar 1 versie.
Bij Horizon Zero Dawn stond in mijn kolom dan weer dat ik het minder dan 1u gespeeld heb, zonder trophies etc, terwijl ik daar meer dan 100u in zitten heb met Platinum.
Bij @Superkiwi staat Horizon Dawn dan weer 2x, waarbij bij ene ik hem dus weer minder dan 1u gespeeld heb, en bij de andere zelfs niet gespeeld. Gaat echter duidelijk weer over dezelfde instance, want in beide zijn zijn Stats identiek.
's Avonds kreeg ik een thumbs up van @Superkiwi nadat ik Trackmania na een hele tijd nog eens oppik om toch maar eens mijn Platinum af te maken. Ik check de thumbs up en is op een melding dat ik Trackmania voor het eerst speel...
EDIT2: zelfs tussen de gezinsleden (dus op dezelfde console gespeeld) klopt er niets van. Ik doe een vergelijking met mijn dochter, en daar staat bvb dat ze Rocket League gespeeld heeft, en ik nog nooit, terwijl ik daar zelfs een Platinum van heb...
I know, boeit niet zo erg, maar ik keek vroeger op de PS4 ook af en toe, en daar nooit iets vreemd gezien. Vandaag eens checken op onze PS4 hoe het er nu uit ziet.
/Sundayrant
[ Voor 25% gewijzigd door Twixie op 27-02-2022 10:32 ]
Volgens mij zijn dat soort statistieken met of rond de introductie van de PS5 een beetje buggy geworden.
Het viel mij ook al op als ik door de "what's new" sectie aan het scrollen was. Iedereen speelde een game opeens weer "voor het eerst" terwijl dat niet het geval was.
Misschien dat, omdat de PS5 speeltijd bijhoudt, voor iedereen alle tellers op nul zijn gezet.
Dat is de enige logische verklaring die ik ervoor heb.
Wat alsnog heel raar is natuurlijk.
Het viel mij ook al op als ik door de "what's new" sectie aan het scrollen was. Iedereen speelde een game opeens weer "voor het eerst" terwijl dat niet het geval was.
Misschien dat, omdat de PS5 speeltijd bijhoudt, voor iedereen alle tellers op nul zijn gezet.
Voordat de game bij de Plus games zat heb ik de game al 100% rondgespeeld, daarna kwam de Complete Edition in de Plus en heb daar toen een uurtje of twee ingestoken. Wellicht dat je 'm daarom twee keer ziet.
Succes!Twixie schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:24:
[...] Trackmania na een hele tijd nog eens oppik om toch maar eens mijn Platinum af te maken.[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 27-02-2022 10:37 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tellers werden zeker niet op 0 gezet. Meer zelfs, blijkbaar werd die speelduur al in de tijd van de PS4 bijgehouden, maar gewoon nergens getoond aan de gamers. Dan wordt dit ineens getoond in de PS5 en verschiet je van hoeveel uur je ten tijde van PS4 in bepaalde games stopteSuperkiwi schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:33:
Die verschillende edities zou een verklaring kunnen zijn, maar blijkbaar klopt het dus zelfs niet eens als ik met gezinsleden vergelijk, en hier spelen we natuurlijk wel gewoon dezelfde versies. Zou me niet verbazen dat wanneer ik inlog op profiel van mijn dochter en daar dan vergelijk met mij, het er ineens weer anders uitziet
Haha, thanks, ik zal het nodig hebben
EDIT: LOL wat een toeval (of evil Google !). Ik zoek op YouTube even rap op of het wel Track #190 was, en ja, die was het. Zie ik nu dat het een filmpje van jou is ! "Not particularly hard, just plain stupid" is wel nogal confronterend
[ Voor 22% gewijzigd door Twixie op 27-02-2022 10:43 ]
Verwijderd
Bij de ps4 was het sowieso altijd al als je een game lang niet hebt gespeeld en de game opstart dat er dan in de feed staat dat je de game voor het eerst opstart. Lijkt alsof het na een bepaalde tijd gereset wordt of zo.Superkiwi schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:33:
Volgens mij zijn dat soort statistieken met of rond de introductie van de PS5 een beetje buggy geworden.
[...]
Voordat de game bij de Plus games zat heb ik de game al 100% rondgespeeld, daarna kwam de Complete Edition in de Plus en heb daar toen een uurtje of twee ingestoken. Wellicht dat je 'm daarom twee keer ziet.
[...]
Succes!![]()
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 16-01 00:38
[Twitter: https://twitter.com/VGnewsinsider/status/1498426486591614976?t=2fGvE2GhKpN-uw-2yAuy1g&s=19]
Horizon is net uit, GT7 komt bijna uit, Nieuwe GOW is al bekend. Gaat lijkt me niet om een nieuwe Uncharted. Welke 'grote' titel blijft dan over?
Horizon is net uit, GT7 komt bijna uit, Nieuwe GOW is al bekend. Gaat lijkt me niet om een nieuwe Uncharted. Welke 'grote' titel blijft dan over?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Infamous, resistance, twisted metal, motorstorm etcChaoss schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:14:
[Twitter]
Metal Gear Solid misschien?Chaoss schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:14:
[Twitter]
Bluebox die bijna klaar is met Silent Hill.Chaoss schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:14:
[Twitter]
Jak & DaxterChaoss schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:14:
[Twitter]
Er is me veel bij gebleven van die reeks!
Jak zijn eerste woorden in Jak 2: "I'm gonna kill Baron Praxis!"
PSN: Zwartkijker
Tomb Raider natuurlijk!
Something under the bed is drooling
Twisted Metal zou passen met de TV show die ook in ontwikkeling is. Ze hebben deze week aangekondigd dat Anthony Mackie de hoofdrol speelt. Nog steeds geen idee hoe een serie over Twisted Metal eruit komt te zien maar ik laat me verrassen
Maar ja, is Twisted Metal ook daadwerkelijk extreem populair? Het was een populaire franchise tijdens de PSX era maar daarna niet echt meer.
Metal Gear Solid remake van BluePoint was een gerucht maar dan is het maar de vraag of Sony een deal met Konami heeft weten te maken.
Maar ja, is Twisted Metal ook daadwerkelijk extreem populair? Het was een populaire franchise tijdens de PSX era maar daarna niet echt meer.
Metal Gear Solid remake van BluePoint was een gerucht maar dan is het maar de vraag of Sony een deal met Konami heeft weten te maken.
Zat ik ook aan te denken gezien het recente succes van R&C.Zwartkijker schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:51:
[...]
Jak & Daxter
Er is me veel bij gebleven van die reeks!
Jak zijn eerste woorden in Jak 2: "I'm gonna kill Baron Praxis!"
Ik hoop wel op een nieuwe UnchartedChaoss schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 23:14:
[Twitter]
Ik vind het zelf lastig te geloven dat er een nieuwe game on een grote franchise op 70% van development zit, er nog geen hype om gebouwd is en met 6-9 maanden al klaar zou moeten zijn. Dan ga je toch eerder richting een remaster denken
Waar in de playstation app vind ik mijn media gallery terug? Dat is toch onlangs toegevoegd ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Is nog niet beschikbaar in Nederland.-SaveMe- schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:10:
Waar in de playstation app vind ik mijn media gallery terug? Dat is toch onlangs toegevoegd ?
https://www.playstation.c...ps5-game-captures-ps-app/
Thanks, ik zat al te zoeken nu om 12:00 de review-embargo eindelijk is opgeheven.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Nette scores inderdaad, GT sport was het net niet voor mij. GT is voor mij synoniem aan CaRPG. Daar doe ik het voorkazuka schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:18:
Goede recensies! Zeker een stuk beter dan GT Sport, hoewel ik die ook best leuk vond maar de focus op online only races sprak duidelijk minder mensen aan.
[Afbeelding]
Gelukkig nu weer een echte GT, preorder net gemaakt, vrijdag gelukkig een ADV dagje en nog niks geplanned
Heeft iemand toevallig ook al een complete lijst met auto's gezien?
Als ik Car RPG hoor moet ik meteen aan Forza Horizon denken, met die loterijen, auto's verdeeld in zeldzaamheid, de "story", GT heeft nooit een verhaal gehad...Magic schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:38:
[...]
Nette scores inderdaad, GT sport was het net niet voor mij. GT is voor mij synoniem aan CaRPG. Daar doe ik het voor
Gelukkig nu weer een echte GT, preorder net gemaakt, vrijdag gelukkig een ADV dagje en nog niks geplanned
Heeft iemand toevallig ook al een complete lijst met auto's gezien?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Voor moderne begrippen is dit toch vrij matig, of ligt dat aan mij?kazuka schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:18:
Goede recensies! Zeker een stuk beter dan GT Sport, hoewel ik die ook best leuk vond maar de focus op online only races sprak duidelijk minder mensen aan.
[Afbeelding]
Wat zijn zo'n beetje de highlights uit de reviews?
Gameplay is erg goed, dat is het belangrijkste.Martinspire schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:46:
[...]
Voor moderne begrippen is dit toch vrij matig, of ligt dat aan mij?
[PS4/PS5] Gran Turismo 7
daar worden de reviews wel gedeeld
[ Voor 13% gewijzigd door 418O2 op 02-03-2022 12:48 ]
Car RPG is een breder begrip geworden inderdaad, maar ondanks dat er weinig/geen verhaallijn is is GT volgens mij wel de grondlegger van het genre. Ik kan het mis hebben, maar ik heb het begrip in PS2 tijden al gehoord zonder het jarenlang in relatie met een andere game te horen.Kalder schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:46:
[...]
Als ik Car RPG hoor moet ik meteen aan Forza Horizon denken, met die loterijen, auto's verdeeld in zeldzaamheid, de "story", GT heeft nooit een verhaal gehad...
Verwijderd
Jij vindt een gemiddelde van 8,8 matig?Martinspire schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:46:
[...]
Voor moderne begrippen is dit toch vrij matig, of ligt dat aan mij?
Cijfers schieten omhoog nu er meer reviews binnen druppelen.
reviews die de game minder dan een 8 geven snap ik sowieso al niet. Dan krijg ik het idee dat het niet om mensen gaat die van racen houden...
Verwijderd
Of heel erg gekleurd. Video games chronicle geeft de game een 6, terwijl ze een 10 geven voor forza horizon 5. Ik kan dat niet echt serieus nemen. Dat zorgt ervoor dat het gemiddelde omlaag gaat.Kalder schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:12:
reviews die de game minder dan een 8 geven snap ik sowieso al niet. Dan krijg ik het idee dat het niet om mensen gaat die van racen houden...
Door dit soort onzin:Kalder schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:12:
Dit is toch gewoon een goed onderbouwde mening?
Verwijderd
Als ik dit dan lees in zijn review:giantgiantus schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:55:
[...]
Dan heb je nooit echt gran turismo gespeeld, dat is het hele doel van de game. Kleine auto beginnen, geld binnen halen en nieuwe auto's kopen....Gran Turismo 7 is stunning, but plenty of it feels wasted. There’s a boasted roster of over 400 cars and 97 track layouts. However, you are unlikely to ever use all of that content. Cars are all locked behind extortionate credit paywalls and must be grinded for.
"Dit schietspel is niet leuk als je niet van wapens houdt"giantgiantus schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:55:
[...]
"Dit voetbalspel is niet leuk als je voetballen stom vindt"
Dan deze: https://www.videogameschronicle.com/review/gran-turismo-7-2/
een 6/10 omdat het menu wat omslachtig is, veel dialoog bevat en "wachtruimtemuziek". Maar wel meerdere keren uitdrukkelijk benoemen dat de gameplay geniaal is.
Elden ring is niet leuk omdat het veel te moeilijk is418O2 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:06:
[...]
"Dit schietspel is niet leuk als je niet van wapens houdt"
Als je niet van lastige games houdt, dan is elden ring behoorlijk stom ja. Dat zal niemand ontkennen lijkt meKalder schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:27:
[...]
Elden ring is niet leuk omdat het veel te moeilijk is(eens kijken wie er op zijn tenen getrapt wordt nu
)
Ik hou van games die easy to play zijn maar hard to master, precies wat GT altijd is geweest dus418O2 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:28:
[...]
Als je niet van lastige games houdt, dan is elden ring behoorlijk stom ja. Dat zal niemand ontkennen lijkt me
Ja ik vond dat leuk bij gt2 maar na 5 vervolgen vind ik dat ook mega saai. Daarom was ik super blij met Gt sport. Waarom moet een game altijd hetzelfde blijven? Beetje vernieuwing is geen probleem toch?Verwijderd schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:03:
[...]
Als ik dit dan lees in zijn review:
[...]
Dan heb je nooit echt gran turismo gespeeld, dat is het hele doel van de game. Kleine auto beginnen, geld binnen halen en nieuwe auto's kopen....
Verwijderd
Voor mij is dat de reden dat ik Gran Turismo koop, daar gaat de mode "gran turismo" volledig om. Volgens mij was dat de reden dat mensen GT sport nou juist minder vonden omdat deze modus ontbrak.giantgiantus schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:48:
[...]
Ja ik vond dat leuk bij gt2 maar na 5 vervolgen vind ik dat ook mega saai. Daarom was ik super blij met
Gt sport. Waarom moet een game altijd hetzelfde blijven? Beetje vernieuwing is geen probleem toch?
Ik vond GT Sport erg leuk op gebied van online racen, maar doordat je bijna dagelijks een nieuwe Gr3/4 auto krijgt waarvan je er al 11 in je garage hebt staan vond ik toch vrij vervelend. Je hoeft in GT Sport bijna geen moeite te doen om een beetje goede auto te krijgen, alleen sommige classic cars van 20mil credits waren lastig te krijgen. En als je niet genoeg geld had voor een auto hoefde je alleen maar één of twee keer de BMB money/exp grind te doen om je volgende Gr3 auto te kunnen kopen. Hoop dat er in GT7 veel meer variatie zal zijn op gebied van credits en exp verzamelen, in GT Sport waren er maar 3 races in de GT league waar je goed aan kon verdienen en de meest efficiënte race daarvan was oersaai, 15 rondjes BMB.giantgiantus schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:48:
[...]
Ja ik vond dat leuk bij gt2 maar na 5 vervolgen vind ik dat ook mega saai. Daarom was ik super blij met
Gt sport. Waarom moet een game altijd hetzelfde blijven? Beetje vernieuwing is geen probleem toch?
Een betere vertaling zou zijn:418O2 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:06:
[...]
"Dit schietspel is niet leuk als je niet van wapens houdt"
"Dit schietspel is niet leuk tenzij je veel van wapens houdt"
"Dit voetbalspel is niet tenzij je veel van voetballen houdt"
Dat verandert je punt wel.
Komt volgens mij op hetzelfde neer toch?Thonz schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:05:
[...]
Een betere vertaling zou zijn:
"Dit schietspel is niet leuk tenzij je veel van wapens houdt"
"Dit voetbalspel is niet tenzij je veel van voetballen houdt"
Dat verandert je punt wel.
Ah je hebt altijd van die reviews die op niets trekken. Ik ken mensen die niets met auto's te maken hebben maar het wel een leuk spel vinden. Zelf ben ik ook niet echt bezig met de autowereld en toch is het een game waar ik enorm naar uitkijk.
Soms kan het wel net iets leuker zijn als het een aspect heeft vanuit je dagelijkse leefwereld, misschien dat ik de WatchDogs series daarom zo leuk vond, maar als dat niet zo is hoeft dat geen effect te hebben op de game ervaring.
Reviews voor GT7 zijn wmb van waarde voorzover de kernaspecten worden besproken (gameplay loop; physics; controles; sound; graphics; multiplayer; AI; overall quality control). Dat lijkt bijna allemaal dik in orde te zijn. Voor de rest kan het me eigenlijk geen worst schelen wat een gemiddelde reviewer hun persoonlijke mening is. GT is daar veelte groot voor - niet voor niets een console seller, en dit wordt zo te zien een succes.
Verwijderd
Alle Russische clubs uit fifa gehaald.
A statement from EA SPORTS FIFA: pic.twitter.com/v3pZvpblgS
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 2 maart 2022
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2022 18:06 ]
Beetje vreemd om dat in een game te doen, niet dat het mij wat boeit ik speel geen fifa.Verwijderd schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:04:
Alle Russische clubs uit fifa gehaald.
[Twitter]
Snap wel dat ze een statement proberen te maken hiermee, maar of dat ook maar enig effect zal hebben dat denk ik niet, al helemaal niet bij een videogame......
Verwijderd
Als je het overal en met alles doet heeft het wel effect. Het is iets symbolisch maar het is goed dat je elke bedrijf nu iets ziet doen.Kalder schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:57:
[...]
Beetje vreemd om dat in een game te doen, niet dat het mij wat boeit ik speel geen fifa.
Snap wel dat ze een statement proberen te maken hiermee, maar of dat ook maar enig effect zal hebben dat denk ik niet, al helemaal niet bij een videogame......
Zou dat ook betekenen dat de game "Atomic Heart" geannuleerd moet worden (of geweigerd moet worden om uitgegeven te mogen worden buiten rusland b.v.)? Leek mij een interessante game, maar ja wel van Russische devsVerwijderd schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:58:
[...]
Als je het overal en met alles doet heeft het wel effect. Het is iets symbolisch maar het is goed dat je elke bedrijf nu iets ziet doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Kalder op 02-03-2022 19:04 ]
Verwijderd
Het zal mij niets verbazen dat dit soort producten ook niet meer te importeren zijn.Kalder schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:01:
[...]
Zou dat ook betekenen dat de game "Atomic Heart" geannuleerd moet worden (of geweigerd moet worden om uitgegeven te mogen worden buiten rusland b.v.)? Leek mij een interessante game, maar ja wel van Russische devs
Wat mij betreft maak je pas echt een statement als je bijvoorbeeld rusland uitsluit van het Internet van de rest van de wereld. Alle internet verbindingen met rusland verbreken, zal Putin niet blij mee zijn. Maar of je daar dan niet weer een averechtse wraak actie mee uitlokt... heeft natuurlijk een grote impact zoiets.Verwijderd schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:15:
[...]
Het zal mij niets verbazen dat dit soort producten ook niet meer te importeren zijn.
Edit: Ga er maar niet op in, verkeerde topic om dit te bespreken (@ mods, desnoods mag dit verwijderd worden)
[ Voor 9% gewijzigd door Kalder op 02-03-2022 19:42 ]
EA volgt de FIFA en UEFA, die Rusland en de Russische clubs weren.Kalder schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:57:
[...]
Beetje vreemd om dat in een game te doen, niet dat het mij wat boeit ik speel geen fifa.
Veel van de fut kaarten en wedstrijden die je in Fifa speelt zijn gebaseerd op de echte competities.
Het zou dan ook niet kloppen dat er clubs in zitten die er in het echt ook niet meer in zitten.
Los van het statement is het dus wel logisch dat ze de UEFA/FIFA volgen en dat gelijk houden.
EA zelf moet niet proberen om de wereld te verbeteren met hun verslavende loot box strategie, die ook op kinderen gericht is.
Dat is ook zo, zo had ik er niet over nagedacht.dutchgio schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:57:
[...]
EA volgt de FIFA en UEFA, die Rusland en de Russische clubs weren.
Veel van de fut kaarten en wedstrijden die je in Fifa speelt zijn gebaseerd op de echte competities.
Het zou dan ook niet kloppen dat er clubs in zitten die er in het echt ook niet meer in zitten.
Los van het statement is het dus wel logisch dat ze de UEFA/FIFA volgen en dat gelijk houden.
EA zelf moet niet proberen om de wereld te verbeteren met hun verslavende loot box strategie, die ook op kinderen gericht is.
Als iedereen niets doet heeft het zeker geen zin. Hoe meer mensen/bedrijven/overheden rusland veroordelen, hoe beter!Kalder schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:57:
[...]
/back to Playstation
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik speel 'No Russian' in CoD4 Modern Warfare 2 ook niet meer.-SaveMe- schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:28:
[...]
Als iedereen niets doet heeft het zeker geen zin. Hoe meer mensen/bedrijven/overheden rusland veroordelen, hoe beter!
/back to Playstation
Helemaal gelijk @Verwijderd!
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 03-03-2022 13:01 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
In mw2 was dat toch ;-)Superkiwi schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:51:
[...]
Ik speel 'No Russian' in CoD4 ook niet meer.
Ik hoop gewoon dat alle gamers daar helemaal over de rooie gaan. PSN er uit, XBL er uit..Kalder schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:57:
[...]
Magic schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:20:
[...]
Dan deze: https://www.videogameschronicle.com/review/gran-turismo-7-2/
een 6/10 omdat het menu wat omslachtig is, veel dialoog bevat en "wachtruimtemuziek". Maar wel meerdere keren uitdrukkelijk benoemen dat de gameplay geniaal is.
Maar dit is wel iets wat ik exact vind kloppen aan Gran Turismo. Het is altijd zó clean en zó netjes. Als je in cockpit- of bumperview racet dan is het net alsof je over een ijsbaan rijdt, geen hobbeltje in de weg te bekennen. Dat was bij GT5 en GT Sport zo en GT7 lijkt wat dat betreft hetzelfde en dat haalt voor mij wel erg veel racebeleving uit de game.Gran Turismo 7 feels like someone letting you drive their incredibly expensive supercar, but only if you drive under 30 miles per hour and stay on suburban streets.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik snap eigenlijk ook wel wat ze hier mee bedoelen. Ik ben zelf echt een super leek als het aankomt op racing games maar ik heb wel redelijk veel GT5 (volgens mij) gespeeld op de PS3. Het spelen er van vond ik echt heel leuk en gaf voldoening om goede rondjes te rijden. Maar het spel voelt inderdaad heel sereen aan. Ook als je rijdt lijkt het alsof je met een soort hovercraft over het water zweeft, ondanks dat de physics dan wel weer gesimuleerd worden. Mooiste voorbeeld vond ik dit filmpje van hun zelf nota bene.Hulleman schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:29:
[...]
[...]
Maar dit is wel iets wat ik exact vind kloppen aan Gran Turismo. Het is altijd zó clean en zó netjes. Als je in cockpit- of bumperview racet dan is het net alsof je over een ijsbaan rijdt, geen hobbeltje in de weg te bekennen. Dat was bij GT5 en GT Sport zo en GT7 lijkt wat dat betreft hetzelfde en dat haalt voor mij wel erg veel racebeleving uit de game.
Het echte circuit zit vol met rubbersporen en scheuren in het asfalt en in de game lijkt het wel een snelweg die net opnieuw geasfalteerd is. Hier schieten ze zichzelf toch echt mee in de voet? Het lijkt namelijk voor geen meter (vanuit mijn leek perspectief).
Laatst keek ik ook wat filmpjes van GT Sport en GT7 heeft precies dezelfde HUD. Ook wat ik gezien heb van de menu's lijkt dit precies op de GT die ik speelde op de PS3. Als dit de next gen ervaring van GT is gooi er dan even een nieuw sausje over heen dat het ook allemaal wat frisser en strakker aanvoelt. Ik snap dat dit natuurlijk niks ten nadele komt van de gameplay zelf maar voor mij doet het de hype nog niet echt eer aan.
Verwijderd
Geen hobbeltje in de weg te bekennen? Je weet dat dit een circuit racer is? Daar horen geen hobbels in de weg te zitten.Hulleman schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:29:
[...]
[...]
Maar dit is wel iets wat ik exact vind kloppen aan Gran Turismo. Het is altijd zó clean en zó netjes. Als je in cockpit- of bumperview racet dan is het net alsof je over een ijsbaan rijdt, geen hobbeltje in de weg te bekennen. Dat was bij GT5 en GT Sport zo en GT7 lijkt wat dat betreft hetzelfde en dat haalt voor mij wel erg veel racebeleving uit de game.
Verwijderd
Gt7 is dan ook een doorontwikkeling op gt sport, het gebruikt dezelfde engine. Een dergelijke game duurt enorm lang om te maken, dus logisch dat ze hier gt sport als basis hebben gepakt.JEROENrgfgf schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:15:
[...]
Ik snap eigenlijk ook wel wat ze hier mee bedoelen. Ik ben zelf echt een super leek als het aankomt op racing games maar ik heb wel redelijk veel GT5 (volgens mij) gespeeld op de PS3. Het spelen er van vond ik echt heel leuk en gaf voldoening om goede rondjes te rijden. Maar het spel voelt inderdaad heel sereen aan. Ook als je rijdt lijkt het alsof je met een soort hovercraft over het water zweeft, ondanks dat de physics dan wel weer gesimuleerd worden. Mooiste voorbeeld vond ik dit filmpje van hun zelf nota bene.
Het echte circuit zit vol met rubbersporen en scheuren in het asfalt en in de game lijkt het wel een snelweg die net opnieuw geasfalteerd is. Hier schieten ze zichzelf toch echt mee in de voet? Het lijkt namelijk voor geen meter (vanuit mijn leek perspectief).
Laatst keek ik ook wat filmpjes van GT Sport en GT7 heeft precies dezelfde HUD. Ook wat ik gezien heb van de menu's lijkt dit precies op de GT die ik speelde op de PS3. Als dit de next gen ervaring van GT is gooi er dan even een nieuw sausje over heen dat het ook allemaal wat frisser en strakker aanvoelt. Ik snap dat dit natuurlijk niks ten nadele komt van de gameplay zelf maar voor mij doet het de hype nog niet echt eer aan.
Wat heeft een menu precies te maken met de next gen ervaring? De menu's zijn wel degelijk anders dan op de Ps3. Ik zal dit filmpje eens kijken, dan zie je hoe next gen deze game is:
Zie het filmpje in de post van @JEROENrgfgf en je begrijpt wat ik bedoel:Verwijderd schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:23:
Geen hobbeltje in de weg te bekennen? Je weet dat dit een circuit racer is? Daar horen geen hobbels in de weg te zitten.
Ik heb veel plezier aan GT5 en GT sport beleefd (toen daar een soort van SP in zat), maar het blijft voor mij een racer zonder ziel en (snelheids)beleving. Andere games doen dat echt veel beter. GT zie ik toch meer als game waar het verzamelen van auto's belangrijker is dan het daarmee racen.JEROENrgfgf schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:15:
Mooiste voorbeeld vond ik dit filmpje van hun zelf nota bene.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Verwijderd
Ik heb het gezien, maar ik zie nou juist dat het heel erg gebaseerd is op de realiteit.Hulleman schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:24:
[...]
Zie het filmpje in de post van @JEROENrgfgf en je begrijpt wat ik bedoel:
[...]
Ik heb veel plezier aan GT5 en GT sport beleefd (toen daar een soort van SP in zat), maar het blijft voor mij een racer zonder ziel en (snelheids)beleving. Andere games doen dat echt veel beter. GT zie ik toch meer als game waar het verzamelen van auto's belangrijker is dan het daarmee racen.
De snelheidsbeleving heeft met de field of view te maken. Als je deze vergroot dan wordt de snelheidsbeleving groter. Echter maakt dat het ook veel minder realistisch. Veel games hebben nou juist een onrealistische snelheidsbeleving wat men als "realistisch" ziet.
Ik ben daar totaal niet mee eens dat het bij gt7 nou juist om het verzamelen van auto's gaat. Gt7 zit net onder games als iracing. Met welke race game vergelijk je gt7?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2022 10:38 ]
Ik vergelijk het bijvoorbeeld met project cars 2 en Forza MS7. Dat zijn de enige games die ik gespeeld heb die wat mij betreft op GT7 lijken. Geen hardcore simracers, dat is niks voor mij. Bij PC2 en Forza had ik echt het idee dat je het circuit door de auto heen voelde, dat miste ik bij GT Sport. Bij Forza MS7 waren er zelfs onderdelen in de cockpit die begonnen te trillen naarmate je harder ging rijden. GT7 lijkt wat dat betreft erg veel op GT sport, als ik de videoreviews bekijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 04-03-2022 10:58 ]
Verwijderd
Fm7 vond ik zelf niet veel aan, is voor mij de slechtste in de serie. Deel 6 was velen malen beter. Fm7 werd door de community ook niet heel best ontvangen volgens mij.Hulleman schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:56:
[...]
Ik vergelijk het bijvoorbeeld met project cars 2 en Forza MS7. Dat zijn de enige games die ik gespeeld heb die wat mij betreft op GT7 lijken. Geen hardcore simracers, dat is niks voor mij. Bij PC2 en Forza had ik echt het idee dat je het circuit door de auto heen voelde, dat miste ik bij GT Sport. Bij Forza MS7 waren er zelfs onderdelen in de cockpit die begonnen te trillen naarmate je harder ging rijden. GT7 lijkt wat dat betreft erg veel op GT sport, als ik de videoreviews bekijk.
Project cars2 heb ik zelf nooit gespeeld.
Ik vind zelf gt sport precies het juiste doen in de combinatie van realisme en fun.
Wie had dat verwacht! /sHulleman schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:56:
GT7 lijkt wat dat betreft erg veel op GT sport, als ik de videoreviews bekijk.
Meneer pakt ook een willekeurige zin en trekt het totaal uit zn context.
Oh wow. Ik dacht eerst, wow dat zag er eigenlijk nog best vet uit in GT5. Had pas op het einde door dat dit GT7 wasJEROENrgfgf schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:15:
Mooiste voorbeeld vond ik dit filmpje van hun zelf nota bene.
Maar wat me nog het meest tegenvalt is de witte lijnen in de bochten, die gewoon een aaneenschakeling zijn van lang rechte lijnstukken, alsof we hier nog met polygon-counts uit de jaren 90 zitten...
EDIT: nevermind, nog eens opnieuw gekeken en de echte track lijkt toch ook wel voor een stuk zo zijn lijnen te hebben. Alleen valt het daar veel minder op doordat de track veel vuiler is.
[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 04-03-2022 12:46 ]
Verwijderd
Ik heb hem geïnstalleerd, maar dit is toch echt wel 1 van de betere race games die ik ooit heb gespeeld. De auto's voelen echt enorm goed aan.Hulleman schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:56:
[...]
Helemaal mee eens, ze voelen heel goed en ook zeer overtuigend en levendig aan, vooral met een race stuur als de GT DD Pro. Ik kan met bepaalde auto's alleen echt niet rijden zonder TC, helemaal die stingray waar ik al een aantal races mee had gedaan omdat die best goed op te voeren was. Je hebt ook echt wel veel minder grip als in GT Sport heb ik het idee. Alhoewel ik daar meestal met de Gr# auto's reed die waren meestal prima te besturen zonder TC.Verwijderd schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:52:
[...]
Ik heb hem geïnstalleerd, maar dit is toch echt wel 1 van de betere race games die ik ooit heb gespeeld. De auto's voelen echt enorm goed aan.
Voor wie z’n Fanatec DD Pro beu is. Ik hou me aanbevolen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Cool, klinkt goed! Ik wil eerst Horizon FW doorspelen, dus GT7 moet nog even wachten.Verwijderd schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 15:52:
[...]
Ik heb hem geïnstalleerd, maar dit is toch echt wel 1 van de betere race games die ik ooit heb gespeeld. De auto's voelen echt enorm goed aan.
Veel plezier!
Lekker het weekend in people met deze afrobeats!
Heb vandaag ook GT7 ontvangen, maar wat een pittige download heeft dat game in totaliteit! Mijn PS5 heeft er ruim vier uur voor nodig gehad om het te downloaden... En nee, niet over WiFi, maar hij hangt via de kabel aan de router.
Ik heb me dan maar met de PSP bezig gehouden en het game dat ik eveneens vandaag heb mogen ontvangen.
Ik heb me dan maar met de PSP bezig gehouden en het game dat ik eveneens vandaag heb mogen ontvangen.
Verwijderd
Wat voor verbinding heb je dan? 100gb is bij mij in 27 minuten binnen (600mbit lijn)Runaque schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:30:
Heb vandaag ook GT7 ontvangen, maar wat een pittige download heeft dat game in totaliteit! Mijn PS5 heeft er ruim vier uur voor nodig gehad om het te downloaden... En nee, niet over WiFi, maar hij hangt via de kabel aan de router.
Ik zou normaal 200mbit moeten hebben, maar in realiteit haal ik bij Telenet een stuk minder, zo erg zelf dat ik soms sneller surf op 4G. Dat heeft ons de stap gezet om de overstap naar Proximus te zetten, want het gebeurt soms dat we een film op Netflix kijken dat het ineens gewoon gedaan is met de verbinding.Verwijderd schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:39:
[...]
Wat voor verbinding heb je dan? 100gb is bij mij in 27 minuten binnen (600mbit lijn)
Dit is blijkbaar een internet bug die aan GT7 disc versie gelinkt is.Runaque schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:30:
Staat een volledig artikel op het internet.
Ps5 offline zetten
Game verwijderen en opnieuw laten installeren.
Op een dik 30 min was hij geïnstalleerd.
Terug online zetten en klaar is hij.
Denk dat er erg veel mensen vandaag (iedereen die vandaag de disc kreeg zo'n beetje denk ik) die update gedownload hebben, misschien servers een beetje overbelast.Runaque schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:30:
Verwijderd
Als je de disc versie hebt dan hoef je niks te downloaden. @Runaque heeft het over het downloaden van het spel. Dus ik denk dat hij de digital versie heeft.Triple Stars schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:36:
[...]
Dit is blijkbaar een internet bug die aan GT7 disc versie gelinkt is.
Staat een volledig artikel op het internet.
Ps5 offline zetten
Game verwijderen en opnieuw laten installeren.
Op een dik 30 min was hij geïnstalleerd.
Terug online zetten en klaar is hij.
Wat een luxeprobleem, Horizon uitspelen of beginnen met GT7 😅. Zat niet genoeg tijd tussen voor mij
Verwijderd
Nu komt er voorlopig even niet zoveel. Dus genoeg tijd ;-) forspoken pas in mei, maar daar gaat het gerucht dat die wordt uitgesteld.Steven030 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:47:
Wat een luxeprobleem, Horizon uitspelen of beginnen met GT7 😅. Zat niet genoeg tijd tussen voor mij
Beetje afwisselen is ook goed tochSteven030 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:47:
Ik heb de disc versie, maar op een Bluray kan geen 110GB, maar zelfs de benodigde 10Gb om het game al te kunnen starten werd gedownload. Denk dat disc versies tegenwoordig ook meer en vaker gewoon instructies zijn om de game digitaal binnen te halen.Verwijderd schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 19:03:
[...]
Als je de disc versie hebt dan hoef je niks te downloaden. @Runaque heeft het over het downloaden van het spel. Dus ik denk dat hij de digital versie heeft.
Gewoon je daily miles doen en probleem opgelost!Steven030 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:47:
Elden ring gaan spelen 🥴Steven030 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:47:
39
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 16-01 00:38
Ik starte deze video gisteravond op de tv.
Mijn vrouw: 'hey ga je top-gear kijken'
Ik: 'nee dit is een game..'
Zij: 'oh echt!?'
De game ziet er dus goed uit
Ben nu nog druk met Horizon FW. Daarna ga ik GT7 halen. Ik ben slecht in race games, maar ben wel een 'car enthousiast' dus ga het gewoon proberen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
PSN-gebruikers melden dat hun PS Plus abonnement is samengevoegd met PS Now
Er gaan al geruime tijd geruchten rond dat Sony werkt aan een herziening van zijn betaalservices op het PlayStation Network. Zo zouden ze binnenkort een nieuw programma aan moeten kondigen dat intern bekend staat als ‘Spartacus‘. Dit zou dan Sony’s antwoord zijn op Xbox Game Pass.
Tot op heden heeft Sony hier met geen woord over gerept, maar er duiken steeds aanwijzingen op dat er achter de schermen veranderingen plaatsvinden. Een goed voorbeeld is natuurlijk het terugtrekken van PlayStation Now opwaardeerkaarten in het Verenigd Koninkrijk.
Nu melden mensen op NeoGAF dat PlayStation Plus en PlayStation Now zijn samengevoegd. Een gebruiker verlengde onlangs zijn PlayStation Plus abonnement en bij het kijken naar de verloopdatum, zag deze persoon dat hetzelfde van toepassing is op PlayStation Now. Dit zonder ooit een abonnement op PlayStation Now afgesloten te hebben.
Andere gebruikers melden dat ze een PlayStation Now lidmaatschap cadeau hebben gekregen bij het verlengen van hun PlayStation Plus abonnement. Opvallend, want deze twee diensten bestaan los van elkaar. Het kan om een fout op het PlayStation Network gaan, maar met de vele geruchten die er al zijn voelt dit een beetje als ‘waar rook is, is vuur’.
Naar verluidt zal er later deze maand een PlayStation evenement plaatsvinden. Indien zo, dan is de kans groot dat Sony hier de plannen omtrent Spartacus uit de doeken doet.
Bron: https://playsense.nl/4860...-samengevoegd-met-ps-now/
Er gaan al geruime tijd geruchten rond dat Sony werkt aan een herziening van zijn betaalservices op het PlayStation Network. Zo zouden ze binnenkort een nieuw programma aan moeten kondigen dat intern bekend staat als ‘Spartacus‘. Dit zou dan Sony’s antwoord zijn op Xbox Game Pass.
Tot op heden heeft Sony hier met geen woord over gerept, maar er duiken steeds aanwijzingen op dat er achter de schermen veranderingen plaatsvinden. Een goed voorbeeld is natuurlijk het terugtrekken van PlayStation Now opwaardeerkaarten in het Verenigd Koninkrijk.
Nu melden mensen op NeoGAF dat PlayStation Plus en PlayStation Now zijn samengevoegd. Een gebruiker verlengde onlangs zijn PlayStation Plus abonnement en bij het kijken naar de verloopdatum, zag deze persoon dat hetzelfde van toepassing is op PlayStation Now. Dit zonder ooit een abonnement op PlayStation Now afgesloten te hebben.
Andere gebruikers melden dat ze een PlayStation Now lidmaatschap cadeau hebben gekregen bij het verlengen van hun PlayStation Plus abonnement. Opvallend, want deze twee diensten bestaan los van elkaar. Het kan om een fout op het PlayStation Network gaan, maar met de vele geruchten die er al zijn voelt dit een beetje als ‘waar rook is, is vuur’.
Naar verluidt zal er later deze maand een PlayStation evenement plaatsvinden. Indien zo, dan is de kans groot dat Sony hier de plannen omtrent Spartacus uit de doeken doet.
@TechFox benieuwd of mensen op Tweakers dit ook al ervaren hebben, dat zou dus betekenen wanneer je nu je PS Plus abbo verlengd dat je er dus ook PS Now bij hebt?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gebruik Kaviak meldde ook:TechFox schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:54:
PSN-gebruikers melden dat hun PS Plus abonnement is samengevoegd met PS Now
Of Kaviak heeft het fout, of het is onzin.. Ik zou liever iemand willen zien die een onderzoeksfilmpje maakt.mijn abo veerloopt morgen dus net verlengt en het is gewoon de plus zonder de now
PSN: Redrafted
Ik zie niet in waarom iemand hierover zou liegen, dus ik ga er gewoon van uit dat het onzin is. Of beter: een glitch bij sommige gebruikers of in sommige landen.Xerox schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:58:
Of Kaviak heeft het fout, of het is onzin.. Ik zou liever iemand willen zien die een onderzoeksfilmpje maakt.
Iets zegt mij dat we bij Sony niet moeten rekenen op iets gelijkaardig als de XBox Live Gold naar GamePass Ultimate truuk.
Volgens die Neogaf thread is het op de website dat het 'anders' (lees: verkeerd) getoond wordt. Daar zien mensen hun PSNow niet meer en in de plaats daarvan een 2de PS+ instance met dezelfde einddatum. Ga naar store.playstation.com, log in, en rechtsboven klik je op je avatar en kies je Abonnementenbeheer.Verwijderd schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 10:31:
Bij mij staat er nog gewoon playstation now:
Buiten die openingspost in die Neogaf thread is er ook niemand anders die melding maakt dat hij ineens 'gratis' PSNow gekregen heeft. De andere meldingen zijn van mensen die beide hadden en onder Abonnementenbeheer nu ineens 2x PS+ zien staan.
Is voor mij duidelijk dat het gewoon fake news is en gewoon een glitch in de website.
Verwijderd
Ook op de website staat bij mij gewoon ps now:Twixie schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:05:
[...]
Volgens die Neogaf thread is het op de website dat het 'anders' (lees: verkeerd) getoond wordt. Daar zien mensen hun PSNow niet meer en in de plaats daarvan een 2de PS+ instance met dezelfde einddatum. Ga naar store.playstation.com, log in, en rechtsboven klik je op je avatar en kies je Abonnementenbeheer.
Buiten die openingspost in die Neogaf thread is er ook niemand anders die melding maakt dat hij ineens 'gratis' PSNow gekregen heeft. De andere meldingen zijn van mensen die beide hadden en onder Abonnementenbeheer nu ineens 2x PS+ zien staan.
Is voor mij duidelijk dat het gewoon fake news is en gewoon een glitch in de website.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
Problemen met inloggen, online spelen of downloaden? Kijk dan eerst hier of er geen storing is
De PS VR2 heeft nu een eigen topic! [PSVR2] PlayStation VR 2
Alles rondom defecten, garantie en opsturen: [PS5] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor winkelvoorraad en beschikbaarheid etc. [PS5] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/kYuadp5N4siFvS45NdX1SRo1.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O2ZLr66tdZOoKj8xDHG0PRht.jpg?f=fotoalbum_large)