Nou moet zeggen, vind het er wel nogal "filmisch" uit zien, vooral de actie scenes @ 24 fps, daarna dat free roamen in 30fps voelt gelijk weer anders, laat staan als het 60fps zou zijn, nou prefereer ik altijd hogere framerate aangezien ik liever naar echte actie kijk dan een actie film, maar moet ook wel weer toegeven dat het filmische effect bij zoiets als The Matrix wel weer echt toepassend is... (en de motion blur werkt ook weer perfect in dit geval, geeft allemaal een zeer overtuigend gevoel van dat je toch naar een film kijkt (tijdens die actie scenes dan))cold_as_ijs schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:22:
[...]
Kan zijn dat de sfeer je niet bevalt maar zo realistisch hebben we het nog nooit gezien op een console of pc, tenminste realtime gerenderd.
Neemt niet weg dat het nog steeds geen echte matrix is, dus commentaar op de auto’s en karakters is ook terecht. Maar dit is echt weer een stap
Er waren er hier in het verleden ook die zeiden dat ze liever met lagere fps spelen juist vanwege het filmische effect ervan, vraag me dan ook af wat die mensen van deze tech demo vinden, lijkt speciaal voor jullie gemaakt te zijn
[ Voor 23% gewijzigd door Kalder op 12-12-2021 19:41 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶